Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Pret Norvēģiju vārtos Kivlenieks, uzbrukumā meklē ātrumu un treniņā veic izmaiņas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Pret Norvēģiju vārtos Kivlenieks, uzbrukumā meklē ātrumu un treniņā veic izmaiņas
Matīss Kivlenieks. Foto: Vladislavs Proškins/f64

Šovakar pulksten 20:15 Latvijas hokeja izlasi sagaida ļoti atbildīga spēle – lai turpinātu virzīties pretī pasaules čempionāta ceturtdaļfinālam, nepieciešama uzvara pret Norvēģiju. Vārtu drošība tiks uzticēta Matīsam Kivleniekam un rīta treniņā izmaiņas skārušas visus uzbrucēju virknējumus, liecina portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija.

Ceturtdien piedzīvotajā zaudējumā pret Amerikas Savienotajām Valstīm Matīss Kivlenieks tika galā ar 22 no 26 metieniem. Līdz šim viņš sargājis Latvijas valstsvienības vārtus trijos no četriem mačiem, atvairot 93,68% metienu un vidēji ielaižot 1,97 ripas. Neskatoties uz to, ka jāaizvada otrā spēle divās dienās, treneru korpuss nolēmis palikt uzticīgs Kivleniekam.

Pirms spēles pret Norvēģiju izmaiņas skārušas visus uzbrucēju virknējumus, galvenajam trenerim Bobam Hārtlijam atrodoties ātruma meklējumos. Pret amerikāņiem par labāko atzītais Renārs Krastenbergs, kurš guva savus debijas vārtus, šodienas treniņā tika pacelts uz pirmo maiņu līdzās Rodrigo Ābolam un Ronaldam Ķēniņam. Atkal apvienoti Kaspars Daugaviņš un Lauris Dārziņš, bet ar citu centru pa vidu – plānots, ka viņi spēlēs vienā virknējumā ar Andri Džeriņu. Tikmēr Miks Indrašis šorīt trenējās vienā maiņā ar Mārtiņu Karsumu un Miķeli Rēdlihu.

B apakšgrupā Latvija ieņem piekto vietu, un paredzams, ka ceturtdaļfināla sasniegšanai būs nepieciešamas vēl divas uzvaras atlikušajās trīs spēlēs. Šovakar pretī stāsies Norvēģija, kas ir vājākais no gaidāmajiem pretiniekiem, jo pēc tam gaida somi un vācieši.

 +18 [+] [-]

, 2021-05-28 13:31, pirms 4 gadiem
Bob, Bob, Bob...

Es ļoti ceru, ka Tu esi uzminējis ar vārtsargu.

  -3 [+] [-]

, 2021-05-28 13:32, pirms 4 gadiem
domāju, ka Ivars būs. bet nu Bobam labāk redzams atkal sapisa manas prognozes

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 13:32, pirms 4 gadiem
"Meklē ātrumu" - paņem Rēdlihu un atsēdina Ri.Bukartu ? Interesanti ...

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 13:35, pirms 4 gadiem
RobertsK rakstīja: "Meklē ātrumu" - paņem Rēdlihu un atsēdina Ri.Bukartu ? Interesanti ...
Droši, ka Rihards būs 4.maiņā ar Batņu un Mareni.

 +18 [+] [-]

, 2021-05-28 13:37, pirms 4 gadiem
mjā.. Boba principi..bet šogad ar vārtsargiem ir aizšauts garām...

Kivlinieks ir pilnībā sadedzis.. kur var būt tik haotisks vārtsargs? vāļājas pa zemi, brīžiem uz čuju kko dara vairāk nekā uz meistarību, nūja pazūd jau spēles pirmajā minūtē...
visa komanda uzreiz raustās atraisīti spēlēt...

Kalņiņu vajadzēja buļļos pret Kazahiem..
9/10.vieta LV un PČ beidzies. Standarts

  -3 [+] [-]

, 2021-05-28 13:38, pirms 4 gadiem
Vārtos jāliek Muštukovs.

  +6 [+] [-]

, 2021-05-28 13:41, pirms 4 gadiem
boba stūrgalvība ir apbrīnojama
nu, paskatīsimies
varbūt kivi tā būs mūža spēle
visu parādīs REZULTĀTS

  +8 [+] [-]

, 2021-05-28 13:42, pirms 4 gadiem
blondais18 rakstīja: Kalņiņu vajadzēja buļļos pret Kazahiem..
9/10.vieta LV un PČ beidzies. Standarts
kā tu iedomājies, lai Kalniņš buļļos pret kazahiem būtu sēžot tribīnēs/viesnīcā ?
p.s. Jānis bija pieteikts tikai uz vienu spēli - pret Itāliju!

 +20 [+] [-]

, 2021-05-28 13:46, pirms 4 gadiem
uh, bail, ka Hārtlija all-in uz Kivlenieku būs baigais fiasko, pēc uguņošanas pret Kanādu katrā nākamajā spēlē nepārliecinošāks izskatās. Būšu priecīgs aplauzties.

  +5 [+] [-]

, 2021-05-28 13:46, pirms 4 gadiem
Pret kanādu lieliska spēle, pret Kazahiem normāla, pret burgeriem jau so so. Protams Kivlinieks nav vainīgs pie tā, ka nevaram golus iemest, bet nu pārāk liels viņam tas uzticības kredīts. Ir mums vēl 2 labi vārtusargi, kas manā subjektīvajā skatījumā pat būtu priekšā Kivliniekam pēc aizvadītās sezonas.

  +7 [+] [-]

, 2021-05-28 13:47, pirms 4 gadiem
Daugaviņš-Dārziņš-Džeriņš un Karsums-Rēdlihs-Indrašis būs tās ātruma maiņas?Tiešām?Var,protams,meklēt labākos maiņu virknējumus,bet nevajag stāstīt pasakas par ātrumu

  +5 [+] [-]

, 2021-05-28 13:49, pirms 4 gadiem
blondais18 rakstīja: mjā.. Boba principi..bet šogad ar vārtsargiem ir aizšauts garām...

Kivlinieks ir pilnībā sadedzis.. kur var būt tik haotisks vārtsargs? vāļājas pa zemi, brīžiem uz čuju kko dara vairāk nekā uz meistarību, nūja pazūd jau spēles pirmajā minūtē...
visa komanda uzreiz raustās atraisīti spēlēt...

Kalņiņu vajadzēja buļļos pret Kazahiem..
9/10.vieta LV un PČ beidzies. Standarts
Pret " kazahiem" nevajadzēja likt Kivlenieku.Arī es domāju,ka viņš ir pārdedzis un neuzskatu viņu par labāko no trijiem vārtsargiem,kuri mums šogad ir

  +7 [+] [-]

, 2021-05-28 13:49, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: boba stūrgalvība ir apbrīnojama
nu, paskatīsimies
varbūt kivi tā būs mūža spēle
visu parādīs REZULTĀTS
vārtsargi tomēr nav lielākā problēma.
mūsu "arhaiskais" uzbrukums joprojām ir jēls un vairākumā ar nekrīt tik daudz kā gribētos!
ja uzbrukums neuzlabosies, tad neviens vārtsargs nebūs glābējs!

 +11 [+] [-]

, 2021-05-28 13:50, pirms 4 gadiem
Neizprotams Boba lēmums par vārtsargu izvēli. Jānim būtu bijis potenciāls kļūt par izlases pirmo vārtsargu turnīra gaitā, bet šim pat šanci nedod.. Ja šeit ir izkristalizējies, ka Matīss ir Nr.1, tad es ļoti ceru, ka pret Vāciju viņš nesalaidīs visu dēlī!

  +4 [+] [-]

, 2021-05-28 13:51, pirms 4 gadiem
Latvijas komandai vēl nav klikšķis noticis šajā čempī. Viss parak smagneji un samocīti

 +14 [+] [-]

, 2021-05-28 13:53, pirms 4 gadiem
RobertsK rakstīja: "Meklē ātrumu" - paņem Rēdlihu un atsēdina Ri.Bukartu ? Interesanti ...
Zini, kas ir dīvaini?
Ka vai nu Dzierkals, vai nu Rihards paliks malā dienā, kad Latvija spēlē ar "ātro" sastāvu.

  +6 [+] [-]

, 2021-05-28 13:54, pirms 4 gadiem
"Meklē ātrumu" - kur ir Dzierkals ?

  +5 [+] [-]

, 2021-05-28 13:54, pirms 4 gadiem
Dzierkals pat nav sastāvā, kurš ir viens no ātrākajiem..

  +5 [+] [-]

, 2021-05-28 13:55, pirms 4 gadiem
Jā, interesanti kas vel jāpierāda Jankam, lai tiktu vārtos!
Pats Jānis arī noteikti kasa galvu un nesaprot!!

  +5 [+] [-]

, 2021-05-28 13:57, pirms 4 gadiem
Kalniņš pret Somiem stāvēs lai veicas Kivliniekam nedaudz mandrāža bija uzmetusies spēlē ar ASV gan būs ok.
Slēpts komentārs: Sivēns123

 +10 [+] [-]

, 2021-05-28 13:57, pirms 4 gadiem
Bļin a kas ar Kalniņu??? Kāpēc viņam nedo iespēju.... 🤦‍♂️😡

 +10 [+] [-]

, 2021-05-28 13:59, pirms 4 gadiem
Tak ko jūs te par to vārtsargu cepaties. Ne jau tā ir Latvijas izlases galvenā problēma (mazāk vārtus nekā Latvija pašlaik ir ielaidusi tikai Somija). Problēma nr.1 ir impotentais uzbrukums. Ja komanda nevar iemest vairāk par 2 vārtiem spēlē, tad uz regulārām uzvarām vispār nav ko cerēt. Un impotents uzbrukums noteikti uzliek arī papildus spiedienu uz vārtsargu - šis jau zina, ja ielaidīs vairāk par vienu ripuli, tad uzvara komandai nespīd.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 13:59, pirms 4 gadiem
Kalninam jamaina pilsoniba. Pie si "trenera" karjeru neattistis.

  +6 [+] [-]

, 2021-05-28 14:00, pirms 4 gadiem
Blondais6 rakstīja: Kalniņš pret Somiem stāvēs lai veicas Kivliniekam nedaudz mandrāža bija uzmetusies spēlē ar ASV gan būs ok.
Es gan liktu uz to, ka Kalniņš šajā čempī nespēlēs. Kaut kas komentāros bija ierakstījis, ka Kalniņam tēvs nomiris...

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 14:00, pirms 4 gadiem
Pirms katras spēles pilns ar čīkstuļiem, ka Kalniņš nav vārtos.
Priekš tam ir treneri un treniņi domāti, lai redzētu kurš uz ko ir spējīgs vajadzīgajā brīdī. Visi 3 vārtsargi ir +/- viena līmeņa un kādam nāksies palikt malā, jo tā nav ierasta prakse rotēt 3 vārtsargus. Un ne jau vārtsargi ir mūsu lielākā problēma, par uzbrukuma impotenci gan vajadzētu uztraukties.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 14:00, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: vārtsargi tomēr nav lielākā problēma.
mūsu "arhaiskais" uzbrukums joprojām ir jēls un vairākumā ar nekrīt tik daudz kā gribētos!
ja uzbrukums neuzlabosies, tad neviens vārtsargs nebūs glābējs!
Vot shitais! Par to uzbrukumu. Nekad nav uzbrukums bijis LV stipraa puse, aizmirstam desmitgadi atpakalj, kad bija 8:0 un 5:0.

Kivi noturees, par to nav bailes. Jautaajums, cik iemetiis.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 14:01, pirms 4 gadiem
raivis77 rakstīja: Dzierkals pat nav sastāvā, kurš ir viens no ātrākajiem..
nevis viens no, bet ātrākais! Var redzēt, ka Bobs Mārtiņam diemžēl neuzticas.. Ļoti labi pie Skudras redzējām, ka Dzierkals var būt komandas līderis, ja viņam uzticas

  -3 [+] [-]

, 2021-05-28 14:01, pirms 4 gadiem
Šis jau atgādina Rīgas ''Aklās zarnas'' pie Ozo trenēšanas, kad vārtsargs Piters bija vārtos neskatoties uz to, ka bija absolūts siets.

  +6 [+] [-]

, 2021-05-28 14:02, pirms 4 gadiem
Domāju, ka Kivlenieks neaizvadīs divas nepārliecinošas spēles pēc kārtas. Lai jau stāv. Šodien Daugaviņam jāiemet.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 14:02, pirms 4 gadiem
Dīvānā pird.. Purkshķ par Kivlinieku

Bez viņa pilnīgi iespējams būtu 4punkti mazāk kā pašlaik.

Redzēja Dazhas kļūdas un visi bikses pielika.
Kāds domā ka turnīru var nospēlēt ne reizi nekļūdoties

Kalninsh nav vārtos jo nosmirdēja intervijā par to ka iedeva iespēju pret Krieviju tikai uz 7min. Citiem vārdiem sakot nepateicīgs čalis.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 14:03, pirms 4 gadiem
Paldies Bobam par sapistiem nākamajiem čempionātiem, kuros Kalniņš principa pēc nepiedalīsies.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 14:04, pirms 4 gadiem
SnP rakstīja: Tak ko jūs te par to vārtsargu cepaties. Ne jau tā ir Latvijas izlases galvenā problēma (mazāk vārtus nekā Latvija pašlaik ir ielaidusi tikai Somija). Problēma nr.1 ir impotentais uzbrukums. Ja komanda nevar iemest vairāk par 2 vārtiem spēlē, tad uz regulārām uzvarām vispār nav ko cerēt. Un impotents uzbrukums noteikti uzliek arī papildus spiedienu uz vārtsargu - šis jau zina, ja ielaidīs vairāk par vienu ripuli, tad uzvara komandai nespīd.
Un shis ir fakts - mazaak vaartu kopumaa patieshaam tikai Somijai. Jaa, daliiti, protams, starp Kivi un Punnenovu, bet nu pret Kanaadu pirmajaa speelee stresa deelj neuztaisiit stulbiibas arii vajag maaceet.
Slēpts komentārs: rudy_Latvija

  +4 [+] [-]

, 2021-05-28 14:06, pirms 4 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Dīvānā pird.. Purkshķ par Kivlinieku

Bez viņa pilnīgi iespējams būtu 4punkti mazāk kā pašlaik.

Redzēja Dazhas kļūdas un visi bikses pielika.
Kāds domā ka turnīru var nospēlēt ne reizi nekļūdoties

Kalninsh nav vārtos jo nosmirdēja intervijā par to ka iedeva iespēju pret Krieviju tikai uz 7min. Citiem vārdiem sakot nepateicīgs čalis.
Dzirdēju interviju kur Kalniņš nevis smirdēja, bet gan pateica, ka vajadzēja sagaidīt savu īsto debiju un ļaut Punnenovam nospēlēt pilnu spēli pret Krieviju, jo tā bija Ivara debijas spēle. Diezgan godīga rīcība no Kalniņa puses.

  +6 [+] [-]

, 2021-05-28 14:06, pirms 4 gadiem
Bukarts vecākais nevelk
Jaunais sataisīja sūdus vakar aizsardzībā

Nav brīnums ka nav sastāvā
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 14:09, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir pamats domāt, ka Kalniņu mēs daudz redzēsim izlases vārtos, bet Hārtliju uz izlases spēlētāju soliņa gan pēdējo PČ.
Aizvien skaidrāk iezīmējas portālā sportapils.lv autora rakstītais, ka ikvienā komandā, kuru trenējis Hārtlijs, spēlētājiem pēc 3-4 sezonām ir aknās viņa treniņu metodes.
Un vinjas straadaa.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 14:10, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir pamats domāt, ka Kalniņu mēs daudz redzēsim izlases vārtos, bet Hārtliju uz izlases spēlētāju soliņa gan pēdējo PČ.
Aizvien skaidrāk iezīmējas portālā sportapils.lv autora rakstītais, ka ikvienā komandā, kuru trenējis Hārtlijs, spēlētājiem pēc 3-4 sezonām ir aknās viņa treniņu metodes.
Kāda starpība, ja viņš pacell KHL, NHL un citu kausus.
Viņam jau tieši vajag atbirdināt atkritumus.
Nepatīk metodes es meklē citu komandu vai ej Narvesenā strādā... Nav jau spiesta lieta lol

  +8 [+] [-]

, 2021-05-28 14:14, pirms 4 gadiem
Ko var ņemties ar to Kalniņu. Čalim ģimenes apstākļi neļauj spēlēt, bet nē- visur viņš jāsprauž kā lielais glābējs visās situācijās. Virtuālie varonīši jau Bobu atlaiduši. Neko nezinam par iekšējo situāciju, bet viedoklis ir.

  -4 [+] [-]

, 2021-05-28 14:15, pirms 4 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Kāda starpība, ja viņš pacell KHL, NHL un citu kausus.
Viņam jau tieši vajag atbirdināt atkritumus.
Nepatīk metodes es meklē citu komandu vai ej Narvesenā strādā... Nav jau spiesta lieta lol
Vai tu tiešām tici, ka Hārtlijs pats komplektē LV izlasi, un nevis Kozjols ar savu exsel tabulu?
Cik lasīju krievu portāla allhockey.ru, tad Omskas GazMjas komplektācijā Hārtlijs pats ņēma aktīvu dalību, un visi spēlētāji bija viņa paša izraudzīti pēc viņa nepieciešamībām.
Takā klubu būšana gana ievērojami, tā vismaz man šķiet, atšķiras no LV izlases būšanām.

  +6 [+] [-]

, 2021-05-28 14:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tu tiešām tici, ka Hārtlijs pats komplektē LV izlasi, un nevis Kozjols ar savu exsel tabulu?
Cik lasīju krievu portāla allhockey.ru, tad Omskas GazMjas komplektācijā Hārtlijs pats ņēma aktīvu dalību, un visi spēlētāji bija viņa paša izraudzīti pēc viņa nepieciešamībām.
Takā klubu būšana gana ievērojami, tā vismaz man šķiet, atšķiras no LV izlases būšanām.
Jā- ticu un zinu, ka viņš izvēlas no pieejamajiem spēlētājiem sastāvu. Tev jau droši vien liekas, ka sastāvā liek spēlētājus pēc radu un draugu būšanām, ko nosaka Koziola tabula, kā nesen pieminēji rakstā par Meiju?

  +5 [+] [-]

, 2021-05-28 14:18, pirms 4 gadiem
Hārtlijs: Domāju, ka Krastenbergs ar laiku būs izlases līderis

  -3 [+] [-]

, 2021-05-28 14:18, pirms 4 gadiem
pēdējais čempis Bobam un Kalniņam, diemžēl

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 14:18, pirms 4 gadiem
portal rakstīja: pēdējais čempis Bobam un Kalniņam, diemžēl
Kāpēc Kalniņam pēdējais čempis, ko? Drīzāk izskatās, ka Kivleniekam pēdējais čempis lasot komentārus.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 14:18, pirms 4 gadiem
Prognožu konkurss: 1. Kurā 1.perioda minūtē vārtsags 1.x izlaidīs nūju un vai apzināsies tās atrašanās vietu ? 2. Kurš jūsuparāt ir izlases lēnākais gliemezis, sorry- sajaucu, t.i., laineris ? 3. Lai automātiski kvalificētos 1/4 finālam, vai šodien pietiks uzvara ar 7 vārtu pārsvaru pagarinājumā ? p.s. balvas kā ierasti no Douglas

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 14:20, pirms 4 gadiem
Nu vo... sākās... Tik stresainu vārtusargu LV izslasē sen neesmu redzējis.. A šis mauc visas svarīgās spēles un turklāt vēl divas diena pa kārtu...

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 14:21, pirms 4 gadiem
Kasparens rakstīja: Kāpēc Kalniņam pēdējais čempis, ko?
Ir kāda apstiprināta infa par Kalniņa ģimenes stāvokli? Vai no sērijas - viena tante teica komentāros? Ja Kalniņam viss ir ok mentāli un fiziski, tad neredzu kāpēc ir pieteikts tikai uz Itālijas spēli. Čalis ir stabils top KHL vārtsargs un netiek pie iespējas, visticamāk nebrauks uz nākamo pč.

  +6 [+] [-]

, 2021-05-28 14:21, pirms 4 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Bukarts vecākais nevelk
Jaunais sataisīja sūdus vakar aizsardzībā

Nav brīnums ka nav sastāvā
Roberts Bukarts vispàr neko nedara -
Slido 2.pàrnesumà, spèka spèles nav , piespèļu nav, kàdreiz izslavètais metiens pazuda...

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 14:22, pirms 4 gadiem
portal rakstīja: Ir kāda apstiprināta infa par Kalniņa ģimenes stāvokli? Vai no sērijas - viena tante teica komentāros? Ja Kalniņam viss ir ok mentāli un fiziski, tad neredzu kāpēc ir pieteikts tikai uz Itālijas spēli. Čalis ir stabils top KHL vārtsargs un netiek pie iespējas, visticamāk nebrauks uz nākamo pč.
Tev privātu notariālu apstiprinātu vēstuli jāaizsūta? Nav tās lietas, kas sportacentra komentētājam būtu jāzin, lai apmierinātu savu ziņkārību.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 14:24, pirms 4 gadiem
Kasparens rakstīja: Ko var ņemties ar to Kalniņu. Čalim ģimenes apstākļi neļauj spēlēt, bet nē- visur viņš jāsprauž kā lielais glābējs visās situācijās. Virtuālie varonīši jau Bobu atlaiduši. Neko nezinam par iekšējo situāciju, bet viedoklis ir.
Ja runa ir par tām neapstiprinātajām baumām, tad pie šādiem apstākļiem Kalniņam būtu jāpamet burbulis un jādodas pie ģimenes nevis jāsēž rezervē, vienatnē savā numuriņā!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 14:26, pirms 4 gadiem
Kasparens rakstīja: Tev privātu notariālu apstiprinātu vēstuli jāaizsūta? Nav tās lietas, kas sportacentra komentētājam būtu jāzin, lai apmierinātu savu ziņkārību.
Tieši tāpēc nav jāizplata baumas. Pirmo reizi internetā? Pēc pč ganjau kādā intervijā pateiks. Pagaidām pieļauju domu, ka nav noticis sliktākais, un vienkārši nelaiž uz laukuma.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 14:27, pirms 4 gadiem
Number 0 rakstīja: Ja runa ir par tām neapstiprinātajām baumām, tad pie šādiem apstākļiem Kalniņam būtu jāpamet burbulis un jādodas pie ģimenes nevis jāsēž rezervē, vienatnē savā numuriņā!
Tieši tā - ja baumas būtu patiesas, tad būtu pametis burbuli, nevis sēdējis visu pč viens pats nummuriņā.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 14:27, pirms 4 gadiem
Starpcitu ejot cauri facebooka komentāriem, pie rakstiem, baumo ka Kalniņam tēvs esot aizgājis, tādēļ viņš nav gatavs aizvadīt spēles!

     [+] [-]

, 2021-05-28 14:29, pirms 4 gadiem
Biroja-Eksperts rakstīja: Starpcitu ejot cauri facebooka komentāriem, pie rakstiem, baumo ka Kalniņam tēvs esot aizgājis, tādēļ viņš nav gatavs aizvadīt spēles!
facebookā arī raksta, ka visam birojam Bils Geits slepeni pa nakti ir ieprogrammējis 5g čipus

     [+] [-]

, 2021-05-28 14:30, pirms 4 gadiem
Vartos bla jaliek Bishops
Kadu atrumu no siem var prasit? Darzenis slido lenak par lac shpileriem

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 14:31, pirms 4 gadiem
Biroja-Eksperts rakstīja: Starpcitu ejot cauri facebooka komentāriem, pie rakstiem, baumo ka Kalniņam tēvs esot aizgājis, tādēļ viņš nav gatavs aizvadīt spēles!
Kir vinsh aizgaja, uz veiki pec alus?
Atnaks gan jau apakalaas
Vot kur ir aizgajis potetais lopinsh no perekrostkas?

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 14:32, pirms 4 gadiem
Šī spēla parādīs mūsu izredzes. Pagaidām izskatāmies bāli un veci. Ja izdosies norvēģus piesmiet , tad atkal kapiņš ar vācu brāļiem par tikšanu izspēlēs . Šogad vajadzēja iespēlēt vairak jauniešu, no grupas izkrist nevaram , skatītāju , kuru priekšā būtu kauns, arī nav .

  +5 [+] [-]

, 2021-05-28 14:32, pirms 4 gadiem
portal rakstīja: Tieši tāpēc nav jāizplata baumas. Pirmo reizi internetā? Pēc pč ganjau kādā intervijā pateiks. Pagaidām pieļauju domu, ka nav noticis sliktākais, un vienkārši nelaiž uz laukuma.
kāpēc tu izplati baumu, ka Kalniņš sēž uzmetis lūpu un nebrauks uz nākamo PČ ? Nevērtē cilvēkus pēc sevi, visi nav tādi mīksti puņķutapas. Par Kalniņa ģimenes situāciju rakstīja hokeja apskatnieki.

  -3 [+] [-]

, 2021-05-28 14:32, pirms 4 gadiem
Biroja-Eksperts rakstīja: Starpcitu ejot cauri facebooka komentāriem, pie rakstiem, baumo ka Kalniņam tēvs esot aizgājis, tādēļ viņš nav gatavs aizvadīt spēles!
Ar Kovid ?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 14:36, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: Prognožu konkurss: 1. Kurā 1.perioda minūtē vārtsags 1.x izlaidīs nūju un vai apzināsies tās atrašanās vietu ? 2. Kurš jūsuparāt ir izlases lēnākais gliemezis, sorry- sajaucu, t.i., laineris ? 3. Lai automātiski kvalificētos 1/4 finālam, vai šodien pietiks uzvara ar 7 vārtu pārsvaru pagarinājumā ? p.s. balvas kā ierasti no Douglas
Kāpēc Tu tik regulāri raksti kaut kādus pusdebīlus komentārus?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 14:42, pirms 4 gadiem
ruslandes prese aktīvi izgaršo Saeimas deputāta A.Bikšes aktivitāšu rezonansi...

     [+] [-]

, 2021-05-28 14:46, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc Tu tik regulāri raksti kaut kādus pusdebīlus komentārus?
Ne visi cilvēki ir tik nopietni kā Tu, daži ir 1/2 debīli, citi- vēl trakāk. Tā kā sanāk, ka esmu Zelta vidusceļš no savas mērauklas.

     [+] [-]

, 2021-05-28 14:46, pirms 4 gadiem
Kalniņš tiek taupīts Vācijai/Somijai?
Jo - gods kas gods, Kivlenieks pret Kanādu nostāvēja izcili. Pret Kazahiem labi, un tālāk jau pret ASV keut kā nekā (var saprst izvēli - kā nekā Kivleniekam ASV skola, varbūt labāka juška kā amerikāņi met).. Punnenovs standartā pret Itāliju nostāvēja, tur skaidrs - pats spēlē 2 soļus no Itālijas.
Pret Norvēģiju, ja godīgi, arī labāk gribētu redzēt Punnenovu, bet vēl labāk - Kalniņu.
Es varu saderēt, ka pret Somiju liks Kalniņu, bet bez iesildīšanās spēles (un Norvēģija, nu itkā ir vājāka, attiecīgi nebūs gluži spēle uz dzīvību un nāvi) man liekas pret Somiem uzreiz spēlēt nebūs labi.

Ja pret Somiem iemauks atkal Kivlenieku es domāju, vartsargu treneris vai Bobs ir galīgi nejēgā ko dara.

Attiecībā uz uzbrukumu - itkā ir labi, neko jau diži mainīt nav iespējams dienas laikā.
Es teiktu no malas skatoties - pret vājākām komandām nezin kāpēc mēģina noskriet (pret Kazahiem, Itāļiem), nevis noķert uz kļūdām, un pret stiprajām komandām arī mēģina noskriet. Krč, nezinu uz kādu fizuhu viņi paļaujas, bet izskatās, ka pārliecība par individuālo mesitarību un saspēli treneriem nav. Un tiek izvēlētas taktikas pilnīgā randomā.
LV izlases aizsardzības līnijas teju vienas no kompetentākajām vēsturē, bet tā vietā tiek spēlēts kaut kāds midfielderu hokejs, un īsti nav atbalsta punkta ne aizsardzībā ne uzbrukumā.
Man liekas, ja nebūtu tādi enerģiski uzbrucēji kā Ķēniņš, izskatītos švaki.
Indrašis arī - itkā kļūdas nav, bet pilnīgi netiek izmantota viņa roku veiklība un precizitāte. Nu nav viņš iekapātājs vārtos, bet gan snaiperis un apmudītājs. Jo ilgāk Indrašis būs centrā, jo mazāka iespēja, ka viņš to rezultativitāti arī parādīs.

Patīk kā Karsums ņemas. Var jau redzēt, ka komandu maiņas utt. drusku atstājušas viņam sagurumu, bet nu skrien kā jauns puika.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 14:46, pirms 4 gadiem
Kā tur Merzļikins teica? Tikai nesačakarē visu!
Viss Kivlenieka kļuškā, sačakarēt tagad viņš var visu pilnīgi un galīgi. Vai arī Bobs tomēr izvilks lielo lozi. 50/50 manuprāt.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 14:48, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kāpēc tu izplati baumu, ka Kalniņš sēž uzmetis lūpu un nebrauks uz nākamo PČ ? Nevērtē cilvēkus pēc sevi, visi nav tādi mīksti puņķutapas. Par Kalniņa ģimenes situāciju rakstīja hokeja apskatnieki.
Iemet linku

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 14:50, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Iemet linku
tiešām nav miera, ka ciniski jāžļembā tāda situācija? neliekas ka vnk šādā brīdī ir cilvēciski jāpaklusē? es nerakšos pa twiteriem pēc linkiem, atslābsti

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 14:50, pirms 4 gadiem
Ņja, izskatās ka Kalniņš vairs pie hartlija nebrauks (un pareizi darīs).

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 14:57, pirms 4 gadiem
heh rakstīja: Ņja, izskatās ka Kalniņš vairs pie hartlija nebrauks (un pareizi darīs).
aga. pēc čempja uzrakstīs papīreli LHF, ka izlasē vairs nespēlēs un paņems krievu pilsonību, ja jau Bobs necērt neko no hokeja

  -3 [+] [-]

, 2021-05-28 15:00, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tiešām nav miera, ka ciniski jāžļembā tāda situācija? neliekas ka vnk šādā brīdī ir cilvēciski jāpaklusē? es nerakšos pa twiteriem pēc linkiem, atslābsti
Nav miera! Viss spirtacentrs cepjās. Vienas vienīgas baumas atpkārt, kas, manuprāt, ir sliktāk nekā normāla informācijas izklāstīšana. Tavuprāt, cienīgāk ir 100x tirzāt un spekulēt?

     [+] [-]

, 2021-05-28 15:01, pirms 4 gadiem
Muštukovu uz izlasi vairs neaicina?

  -3 [+] [-]

, 2021-05-28 15:01, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: Ne visi cilvēki ir tik nopietni kā Tu, daži ir 1/2 debīli, citi- vēl trakāk. Tā kā sanāk, ka esmu Zelta vidusceļš no savas mērauklas.
Man liekas, ka centies būt atjautīgs, bet tomēr nesanāk.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 15:02, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nav miera! Viss spirtacentrs cepjās. Vienas vienīgas baumas atpkārt, kas, manuprāt, ir sliktāk nekā normāla informācijas izklāstīšana. Tavuprāt, cienīgāk ir 100x tirzāt un spekulēt?
mudakiem mudaku problēmas.

     [+] [-]

, 2021-05-28 15:08, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nav miera! Viss spirtacentrs cepjās. Vienas vienīgas baumas atpkārt, kas, manuprāt, ir sliktāk nekā normāla informācijas izklāstīšana. Tavuprāt, cienīgāk ir 100x tirzāt un spekulēt?
Uzraksti vēstuli Brožem, varbūt atbildēs.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 15:10, pirms 4 gadiem
Bet, pēc šādiem gājieniem, kad Kalniņam neuzticas OSQ būs auzas, mums Kalniņs atteiks izlasei, vienkārši pasakot, Jums ir labāki kīperi taču. Domāju, tas pats Kivlenieks OSQ varētu nebūt, jo noritēs treniņu nometnes lai sagatavotos jaunajai NHL sezonai!
Līdz ar to var spriest, ka tikai Punnenovs mums paliktu, jo Merzlikins jau atteica izlasei OSQ!

     [+] [-]

, 2021-05-28 15:10, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Uzraksti vēstuli Brožem, varbūt atbildēs.
Brože tik raksta par to ka Kivi apsolīta 1.vārtusarga vieta un to, ka Kalniņš Boba rangā ir 3.vietā.

     [+] [-]

, 2021-05-28 15:12, pirms 4 gadiem
Vēl un vēl atkārtošos, Daugaviņam jāspēlē centra pozīcijā un būs augļi.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 15:16, pirms 4 gadiem
Bobam garsho kivi, Tedim patika Latvijas indiaani kobes

     [+] [-]

, 2021-05-28 15:17, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Bet, pēc šādiem gājieniem, kad Kalniņam neuzticas OSQ būs auzas, mums Kalniņs atteiks izlasei, vienkārši pasakot, Jums ir labāki kīperi taču. Domāju, tas pats Kivlenieks OSQ varētu nebūt, jo noritēs treniņu nometnes lai sagatavotos jaunajai NHL sezonai!
Līdz ar to var spriest, ka tikai Punnenovs mums paliktu, jo Merzlikins jau atteica izlasei OSQ!
bez vārtsarga nespēlēsim kvalifikācijā! bet tu gan vari turpināt bimbāt un mīzt biksēs

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 15:20, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Vēl un vēl atkārtošos, Daugaviņam jāspēlē centra pozīcijā un būs augļi.
labāk izdzēsies. cik tu vari ņaudēt?
Daugava vēl un vēl ir atkārtojies, ka viņam nepatīk centrā spēlēt un nav vēlēšanās...
Kāpēc centrā jābāž to, kas tur negrib spēlēt?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 15:22, pirms 4 gadiem
Kurš šovakar izšaus : 1. Kapteinis, Ābols vai Bukijs?
2. Vai šovakar Kivi pazaudēs nūju kaut 1 X ?
3. Vai Jaks noraidīsies šovakar?

     [+] [-]

, 2021-05-28 15:22, pirms 4 gadiem
Bob tak laid beidzot kastē Janku, tā visu turnīru numuļļāsi šo uz soliņa. Matīsam arī jāatpūšas, un Jankas pieredze var noderēt.
Pirmā maiņa šādā komplektā varētu ātruma ziņā beidzot arī ko izveidot.
Kas šajā PČ ar Daugaviņu (1 piespēle) un Ro.Bukartu (0)? Sāks punktus krāt?
Ja mazākumā LV labākie šobrīd, tad vairākums (ne pirmo PČ) nekāds! Tak pamācās no čehiem un šveiciešiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 15:23, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: Kurš šovakar izšaus : 1. Kapteinis, Ābols vai Bukijs?
2. Vai šovakar Kivi pazaudēs nūju kaut 1 X ?
3. Vai Jaks noraidīsies šovakar?
1. Neviens, bukijs pec speles shaus cs go
2. Vismaz reizes 3
3. Pahodu

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 15:29, pirms 4 gadiem
cerams, ka mūsu izlases hokejisti pirms spēles nav nobimbājušies un piemīzuši bikses, kā te lielākā daļa uzzinot, ka vārtos būs Matīss nevis Jānis
ja Bobs pateica, ka vārtos Matīss, tātad Matīss un pārējais poh.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 15:31, pirms 4 gadiem
un tiem biksēs mīzējiem šodien vēl papildus kluci varētu ielikt kazahi uzvarot Kanādu
nevaru sagaidīt spēli par kazahu uzvaru

     [+] [-]

, 2021-05-28 15:34, pirms 4 gadiem
Zalupis pats ar pamperu mugura baigi varens juutas

     [+] [-]

, 2021-05-28 15:40, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nav miera! Viss spirtacentrs cepjās. Vienas vienīgas baumas atpkārt, kas, manuprāt, ir sliktāk nekā normāla informācijas izklāstīšana. Tavuprāt, cienīgāk ir 100x tirzāt un spekulēt?
Ble, nu gan rādītājs-sportacentrs.
Ja man būtu jāspriež pēc sportacentrā notiekošā, tad man šķistu, ka 80% LV sabiedrības ir absolūti idioti.

     [+] [-]

, 2021-05-28 15:41, pirms 4 gadiem
Hujaabels rakstīja: Zalupis pats ar pamperu mugura baigi varens juutas
užavnieks?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 15:44, pirms 4 gadiem
heh rakstīja: Ņja, izskatās ka Kalniņš vairs pie hartlija nebrauks (un pareizi darīs).
Vispār jau LV izlasē ir arī vārtsargu treneris Masaļskis, kurš Hārtlijam dod padomus, kurš vārtsargs ir labākā psiholoģiskā un fiziskā kondīcijā, un balstoties uz šiem padomiem galvenais treneris izvēlas vārtsargus konkrētām spēlēm
Tā vismaz tas ir normālās komandās.

     [+] [-]

, 2021-05-28 15:45, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man liekas, ka centies būt atjautīgs, bet tomēr nesanāk.
tikai radošāks nekā nūģiskāks

     [+] [-]

, 2021-05-28 15:45, pirms 4 gadiem
Kasparens rakstīja: Ko var ņemties ar to Kalniņu. Čalim ģimenes apstākļi neļauj spēlēt, bet nē- visur viņš jāsprauž kā lielais glābējs visās situācijās. Virtuālie varonīši jau Bobu atlaiduši. Neko nezinam par iekšējo situāciju, bet viedoklis ir.
+ + +

     [+] [-]

, 2021-05-28 15:46, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: ruslandes prese aktīvi izgaršo Saeimas deputāta A.Bikšes aktivitāšu rezonansi...
Lai ierij !

     [+] [-]

, 2021-05-28 15:53, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man liekas, ka centies būt atjautīgs, bet tomēr nesanāk.
te ir citi kadri ko audzināt pat šajā lapā ja redzi, nespried nova, iespējams, ierobežotā redzesleņķa, nelieto nevietā medicīskos terminus, izslēdz sevī moderatora funkciju, drīkst saprast un atšūties- ZB

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 15:54, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau LV izlasē ir arī vārtsargu treneris Masaļskis, kurš Hārtlijam dod padomus, kurš vārtsargs ir labākā psiholoģiskā un fiziskā kondīcijā, un balstoties uz šiem padomiem galvenais treneris izvēlas vārtsargus konkrētām spēlēm
Tā vismaz tas ir normālās komandās.
Vakar tu teici ka bobs vsp neko, varotchikus vienpersoniski izvelas masala
Už už žuuuu

     [+] [-]

, 2021-05-28 15:56, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nav miera! Viss spirtacentrs cepjās. Vienas vienīgas baumas atpkārt, kas, manuprāt, ir sliktāk nekā normāla informācijas izklāstīšana. Tavuprāt, cienīgāk ir 100x tirzāt un spekulēt?
VISS-nē, es par tonecepjos, neinteresanti, varbūt tikai skumīgi

     [+] [-]

, 2021-05-28 15:58, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: te ir citi kadri ko audzināt pat šajā lapā ja redzi, nespried nova, iespējams, ierobežotā redzesleņķa, nelieto nevietā medicīskos terminus, izslēdz sevī moderatora funkciju, drīkst saprast un atšūties- ZB
Es pats izlemšu - atšūties vai nē. Tavi ieteikumi te noteikti netiks ņemti vērā.

     [+] [-]

, 2021-05-28 16:00, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Bet, pēc šādiem gājieniem, kad Kalniņam neuzticas OSQ būs auzas, mums Kalniņs atteiks izlasei, vienkārši pasakot, Jums ir labāki kīperi taču. Domāju, tas pats Kivlenieks OSQ varētu nebūt, jo noritēs treniņu nometnes lai sagatavotos jaunajai NHL sezonai!
Līdz ar to var spriest, ka tikai Punnenovs mums paliktu, jo Merzlikins jau atteica izlasei OSQ!
beidz nu pļūtīt pa tukšo.
Domāšana galīgi nav Tava stiprā puse.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 16:03, pirms 4 gadiem
Kalniņam tēvs nomira,tapec viņš nav izlasē vairs...
Izsaku līdzjūtību

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 16:04, pirms 4 gadiem
gonetohell rakstīja: Bob, Bob, Bob...

Es ļoti ceru, ka Tu esi uzminējis ar vārtsargu.
Es gan domāju, ka ne vārtsargos ir galvenā problēma. Jā, Kivi bieži zaudē nūju, šad tad atlec dīvainas ripas, bet kopumā viņš labi sargā. Es arī gaidīju Kalniņa parādīšanos, bet treneris labāk redz. Lielākas bažas ir tieši par uzbrukumu un īpaši ar tā uzsākšanu. Ja pretinieks agresīvi forčeko, tad savā zonā kļūdas seko viena otrai, jo pārāk lēnu tiek pieņemti lēmumi. Tas pats attiecas uz uzbrukumu, kad lielā daļā gadījumu perspektīvas iespējas tiek izšķērdētas, jo pārtur ripu vai atdod nevajadzīgu piespēli utt.
Bet nu ticu, ka būs 4:2 Lv labā! Sarauj!

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 16:10, pirms 4 gadiem
Bļ*ģ, ko jūs visi par Kalniņu pret Kivlenieku? Kurš no viņiem ir spēlējis NHL? Kalniņam līdz NHL kā līdz mēnesim! Bobs labāk redz kurš ir labāks no viņiem. Maīsam vēl nesen bija spēles, bet izņemot pārbaudes spēles , Kalniņš pat Jokerit plovos nespēlēja. Un lūk rezultāts.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 16:12, pirms 4 gadiem
Tad Par Kazakstānas uzvaru un 3 punktiem kabatā!

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 16:25, pirms 4 gadiem
batista rakstīja: Bļ*ģ, ko jūs visi par Kalniņu pret Kivlenieku? Kurš no viņiem ir spēlējis NHL? Kalniņam līdz NHL kā līdz mēnesim! Bobs labāk redz kurš ir labāks no viņiem. Maīsam vēl nesen bija spēles, bet izņemot pārbaudes spēles , Kalniņš pat Jokerit plovos nespēlēja. Un lūk rezultāts.
vari nelamāties. Visi 3 vārtsargi mums ir +/- viena līmeņa. Kādā brīd viens ir labākā formā, citā otrs. Kivlinieks ir Boba favorīts, taču viņš nav NHL vārtsargs (vismaz pagaidām) - tikai vien AHL vārtsargs (kurš apstākļu sakritības pēc ir uzspēlējis NHL 2 spēles).

     [+] [-]

, 2021-05-28 16:41, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: tikai radošāks nekā nūģiskāks
Ja tu domā ka esi baigi radošais, tad apbēdināšu, jo tavs radošums ir tikai un vienīgi tupi maza bērna murgi.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-28 16:42, pirms 4 gadiem
Atliek vien brīnîties kā daļa komentētāju jau nestrādā kādā NHL/KHL klubā par treneri, jo tādus ekspertus kā šeit, manuprāt, nekur nevar atrast.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-28 16:44, pirms 4 gadiem
batista rakstīja: Bļ*ģ, ko jūs visi par Kalniņu pret Kivlenieku? Kurš no viņiem ir spēlējis NHL? Kalniņam līdz NHL kā līdz mēnesim! Bobs labāk redz kurš ir labāks no viņiem. Maīsam vēl nesen bija spēles, bet izņemot pārbaudes spēles , Kalniņš pat Jokerit plovos nespēlēja. Un lūk rezultāts.
Vari tālāk te nekomentēt. Ja tu salīdzini spēlētāju kurš 10 spēles sezonā ir aizvadījis, 2 no tām pie apstākļu sakritības labākā līgā ar KHL līgas stabilu vērtību, tad čau.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 16:50, pirms 4 gadiem
ervains91 rakstīja: Atliek vien brīnîties kā daļa komentētāju jau nestrādā kādā NHL/KHL klubā par treneri, jo tādus ekspertus kā šeit, manuprāt, nekur nevar atrast.
es strādāju uz nhl21 par treneri, gada laikā sanāk pat patrenēt vairākas nhl komandas un izcelt pāris stenlijus viena sezona

     [+] [-]

, 2021-05-28 16:52, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ble, nu gan rādītājs-sportacentrs.
Ja man būtu jāspriež pēc sportacentrā notiekošā, tad man šķistu, ka 80% LV sabiedrības ir absolūti idioti.
Retā reize, kad Tev pilnībā piekrītu. Tik tie procenti varētu būt augstāki

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 16:53, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tu domā ka esi baigi radošais, tad apbēdināšu, jo tavs radošums ir tikai un vienīgi tupi maza bērna murgi.
protams, pilnībā Tev un otram oponentam piekrītu. Atvainojos, ka ar saviem murgojumiem atņēmu jūsu dārgo laiku. Kā Tu saki, TĀ IR, tikmēr karavāna dodas tālāk

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 16:54, pirms 4 gadiem
ervains91 rakstīja: Atliek vien brīnîties kā daļa komentētāju jau nestrādā kādā NHL/KHL klubā par treneri, jo tādus ekspertus kā šeit, manuprāt, nekur nevar atrast.
es tur nestrādāju, jo kolhzā neciešama gāzes smaka, bet NHL spēlē naktīs, kad es guļu

     [+] [-]

, 2021-05-28 16:54, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: protams, pilnībā Tev un otram oponentam piekrītu. Atvainojos, ka ar saviem murgojumiem atņēmu jūsu dārgo laiku. Kā Tu saki, TĀ IR, tikmēr karavāna dodas tālāk
turpini rakstīt, es Tevi lasu

     [+] [-]

, 2021-05-28 16:55, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Vari tālāk te nekomentēt. Ja tu salīdzini spēlētāju kurš 10 spēles sezonā ir aizvadījis, 2 no tām pie apstākļu sakritības labākā līgā ar KHL līgas stabilu vērtību, tad čau.
Stabila vērtība RD un Jokerit, kur nav leģionāru limitu, un kurš pašlaik bez kluba ir.

     [+] [-]

, 2021-05-28 16:58, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: turpini rakstīt, es Tevi lasu
šodienai pietiks, visi laikam tādi sastresojušies pirms svarīgās spēles

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 17:00, pirms 4 gadiem
aigar21bab rakstīja: Kalniņam tēvs nomira,tapec viņš nav izlasē vairs...
Izsaku līdzjūtību
No kurienes info?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 17:03, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: vari nelamāties. Visi 3 vārtsargi mums ir +/- viena līmeņa. Kādā brīd viens ir labākā formā, citā otrs. Kivlinieks ir Boba favorīts, taču viņš nav NHL vārtsargs (vismaz pagaidām) - tikai vien AHL vārtsargs (kurš apstākļu sakritības pēc ir uzspēlējis NHL 2 spēles).

Tiešām 2 spēles??? Palasi vairāk info. Žaketēs ir vēl divi talantīgi vārtusargi, soms velhilainens un krievs ( uzvārdu aizmirsu ) bet tie pie nhl spēles nav tikuši. Tapēc nevajag burt drāmu. Un Matīss ir daudz trenējies tieži žaketēs, kur trenē bijušais NHL vārtusargs, un treniņi nhl ,nerunājot par spēlēm ir krietni augstākā līmenī kā jūsu smirdīgais khl. Un nav šaubu ka Kivlenieks ir līmeni augstāk par Kalniņu. Un Kalniņam stati ir pieklājīgi, jo spēlē džokeros, kur aizsardzība ir augstā līmenī. Būtu viņš rd, tad dirsā būtu.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 17:04, pirms 4 gadiem
Batista, Tu laikam neesi informēts, ka Kalniņš Jokerit tika, pateicoties labajam sniegumam Dinamo R rindās.

     [+] [-]

, 2021-05-28 17:10, pirms 4 gadiem
Batista,
Nu Tu iebrauci auzās. Vehvilainens jau pirms vairāk kā 2 mēnešiem tika aiztreidots uz Toronto. Otrkārt, Vehvilainens NHL šosezon Kolumbusā debitāja vēl pirms Kivlenieka. Kivlinieks pie spēlēšnas tika vien tikai sezonas biegās, kad Korpi bija traumēts un Žaketēm no šīs sezonas vairs nevajadzēja pilnīgi neko. Savukārt, Tarasovs no KHL atbrauca vēl vēlāk - marta beigās vai pat aprīļa sākumā.

     [+] [-]

, 2021-05-28 17:12, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: protams, pilnībā Tev un otram oponentam piekrītu. Atvainojos, ka ar saviem murgojumiem atņēmu jūsu dārgo laiku. Kā Tu saki, TĀ IR, tikmēr karavāna dodas tālāk
Nekas personisks, bet brīžiem, lasot tavus komentārus, šķiet, ka vai nu jāņem iekšā tikpat daudz alko, lai saprastu ko raksti, vai arī jāatmet ar roku centienos saprast tevis rakstīto.

     [+] [-]

, 2021-05-28 17:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekas personisks, bet brīžiem, lasot tavus komentārus, šķiet, ka vai nu jāņem iekšā tikpat daudz alko, lai saprastu ko raksti, vai arī jāatmet ar roku centienos saprast tevis rakstīto.
Šadi teikumi parasti nāk no azarbaidžānas prinčiem kas piedavaja miljonus

     [+] [-]

, 2021-05-28 17:19, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: šodienai pietiks, visi laikam tādi sastresojušies pirms svarīgās spēles
man liekas kādu nedēļu jau apkārt dīvainas lietas notiek, liekas nav saistīts ar PČ

     [+] [-]

, 2021-05-28 17:20, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Batista,
Nu Tu iebrauci auzās. Vehvilainens jau pirms vairāk kā 2 mēnešiem tika aiztreidots uz Toronto. Otrkārt, Vehvilainens NHL šosezon Kolumbusā debitāja vēl pirms Kivlenieka. Kivlinieks pie spēlēšnas tika vien tikai sezonas biegās, kad Korpi bija traumēts un Žaketēm no šīs sezonas vairs nevajadzēja pilnīgi neko. Savukārt, Tarasovs no KHL atbrauca vēl vēlāk - marta beigās vai pat aprīļa sākumā.
Vnk samierinies, ka Janka ir līmeni zemāks par Matīsu! Un tur nav runu. Pat draftā Janka nebija pieteikts. Un lūk, treneri arī redzu kurš labāks. Tapēc turpini fanot par kolhoza līgu tālāk un domāt , ka tā ir labākā pasaulē 😁

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 17:20, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: man liekas kādu nedēļu jau apkārt dīvainas lietas notiek, liekas nav saistīts ar PČ
Vakcīnu čipi sākuši darboties

     [+] [-]

, 2021-05-28 17:21, pirms 4 gadiem
batista rakstīja: Vnk samierinies, ka Janka ir līmeni zemāks par Matīsu! Un tur nav runu. Pat draftā Janka nebija pieteikts. Un lūk, treneri arī redzu kurš labāks. Tapēc turpini fanot par kolhoza līgu tālāk un domāt , ka tā ir labākā pasaulē 😁
ahaha, kāds vēl nafig drafts. Lai no sākuma aizvada vairāk par 10 spēlēm Kivis. Kalniņš sezonu no sezonas ir pierādījis savu varējumu.

     [+] [-]

, 2021-05-28 17:21, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Vakcīnu čipi sākuši darboties
ā, šis ir variants, jā

     [+] [-]

, 2021-05-28 17:25, pirms 4 gadiem
batista rakstīja: Vnk samierinies, ka Janka ir līmeni zemāks par Matīsu! Un tur nav runu. Pat draftā Janka nebija pieteikts. Un lūk, treneri arī redzu kurš labāks. Tapēc turpini fanot par kolhoza līgu tālāk un domāt , ka tā ir labākā pasaulē 😁
samierināšos, ka Tu no hoķa maz ko rubī un nezini, kas notiek ne Ziemeļamerikā, ne arī Eiropā...

p.s. kolhoza līga man galīgi pie kājas.

     [+] [-]

, 2021-05-28 17:28, pirms 4 gadiem
Musu braaliem kanadciem nemaz tik viegli neiet, beigas zalupim bus taisniba

     [+] [-]

, 2021-05-28 17:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tu domā ka esi baigi radošais, tad apbēdināšu, jo tavs radošums ir tikai un vienīgi tupi maza bērna murgi.
Spekis protams nav nekads spidekis bet kad tu bomaar centiijies jokot, VOT tas gan bija mums visiem pazorno pa visu giimi

  +2 [+] [-]

, 2021-05-28 17:34, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ble, nu gan rādītājs-sportacentrs.
Ja man būtu jāspriež pēc sportacentrā notiekošā, tad man šķistu, ka 80% LV sabiedrības ir absolūti idioti.
ņemot vērā, ka tu jau ar gadiem esi šejienes aktīvākais komentētājs, tad diezgan amizanti izklausas tavs apgalvojums

     [+] [-]

, 2021-05-28 17:35, pirms 4 gadiem
Pirms dažām dienām vēl eiforijā spiedza visi par Kivi, tagad nolej

     [+] [-]

, 2021-05-28 17:40, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Pirms dažām dienām vēl eiforijā spiedza visi par Kivi, tagad nolej
vai tad nolej?

     [+] [-]

, 2021-05-28 17:40, pirms 4 gadiem
Alfonso77 rakstīja: No kurienes info?
tā infa bija apmēram pirms kāda mēneša vai 3 nedēļām
kaut kāds tips ierakstīja komentāru sadaļā

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 17:41, pirms 4 gadiem
Pec padzilinatas analizes secinu - smaga uzvara pamatlaika ar 3-2. Bicevskij naacijas glabejs

     [+] [-]

, 2021-05-28 17:42, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: ņemot vērā, ka tu jau ar gadiem esi šejienes aktīvākais komentētājs, tad diezgan amizanti izklausas tavs apgalvojums
Vinsh jau par sevi ari runaja!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 17:46, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: ņemot vērā, ka tu jau ar gadiem esi šejienes aktīvākais komentētājs, tad diezgan amizanti izklausas tavs apgalvojums
Neuztraucies!
Es tevi nepieskaitīju tiem 80%.
Attiecībā uz mani, tad to personu loks ar kuriem es šeit komunicēju ir ļoti, ļoti ierobežots. Pārējie visi ir miskastē.

     [+] [-]

, 2021-05-28 17:53, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Vakcīnu čipi sākuši darboties
Tā viņš ir. Es arī, neko tagad vairs nedaru. Gaidu pavēles no Geitsa.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 17:55, pirms 4 gadiem
Prieks par braliem kazakiem

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 17:56, pirms 4 gadiem
drīz būs vienalga, kas stāvēs vārtos
briest sūdi
kanadci nekādi

     [+] [-]

, 2021-05-28 17:58, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekas personisks, bet brīžiem, lasot tavus komentārus, šķiet, ka vai nu jāņem iekšā tikpat daudz alko, lai saprastu ko raksti, vai arī jāatmet ar roku centienos saprast tevis rakstīto.
Tev taisnība, apkaunojums- man

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 17:59, pirms 4 gadiem
Es par kazakiem, gribu lai zalupis pieliek pamperus

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 18:07, pirms 4 gadiem
Sukas kanadci

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 18:09, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neuztraucies!
Es tevi nepieskaitīju tiem 80%.
Attiecībā uz mani, tad to personu loks ar kuriem es šeit komunicēju ir ļoti, ļoti ierobežots. Pārējie visi ir miskastē.
Vispar jau tu 95% lietotaju te esi miskastee Nezinu nevienu sc vesture, kurs butu tik pat daudz apreekts mulkis, kkads rekordists.

     [+] [-]

, 2021-05-28 18:10, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: man liekas kādu nedēļu jau apkārt dīvainas lietas notiek, liekas nav saistīts ar PČ
jā, biļetes uz spēlēm- kā, kad un par cik?. Tad daudz jaunu reģistrētu locekļu ar būtiskiem nikiem Pēc tam lidmašīnas, karogi, Fāzels un Bikše, šīsdienas korespondentu atzinums ka esmu 1/2 debīliķis un idiots te prettrunas nav- viss sagriezies uz trako nama pusi

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 18:17, pirms 4 gadiem
Taisniba ka kalninam nomira tētis, bet tas bija jau kādu laiku atpakal. Kalninš ir gatavs spelet 100%, bet hārtlijs izdomāja ka kivi bus nr.1 un uz izvelē kurš būs nr.2 tika punenonvs., janka palika nr.3, skaidrs ka pie šādas izvēles arī pats janka diezvai ir priecīgs un grib spēlet šādā modelī. Spekulācijas būs vēl daudzas, bet gan pats janka izstāstīs kad pienāks laiks. Ja hartlijs izcels bingo ar kivi un viss bus ok, tad visi aizmirs hartlija izveli pret kalninu, bet ja ieraus zarā, es ceru ka hartlijs uznems atbildibu un pateiks kad nolaida ūdeni.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 18:17, pirms 4 gadiem
Kāpēc nav skaidrības par Kalniņu? Kur palicis?

     [+] [-]

, 2021-05-28 18:21, pirms 4 gadiem
Ir daudz jautājumu par vārtsargu darbu..Vai kāds vēl atcerās cik reizes spēlē pret kazahiju uzbrucēji soda metienos varēja spēli pabeigt ar 2 punktiem?..un kāpēc nepabeidza?daugavas metienu jārāda jaunatnei kā nevajag atbildīgā brīdī darīt..par to ka treneri tic kivleniekam, viņi ir tur un zin vairāk. Ja tic,tad tam ir iemesls. Bet mēs neticam miķelim..vecs un lēns. Varbūt no viņa gaida ka tukša plinte vienreiz šauj..varbūt. tik labvēlīgu apstākļu kā šoreiz, nebūs nekad..vēl var mēģināt Bļugeru pieteikt uz spēli ar Vāciju..

     [+] [-]

, 2021-05-28 18:23, pirms 4 gadiem
Kalniņš spēles pret somiju..

     [+] [-]

, 2021-05-28 18:26, pirms 4 gadiem
aivo50 rakstīja: Kalniņš spēles pret somiju..
Bobs personiski Tev atskatījās ?

     [+] [-]

, 2021-05-28 18:34, pirms 4 gadiem
kreesls rakstīja: Kāpēc nav skaidrības par Kalniņu? Kur palicis?
Kalniņš ir izlasē. Trešais vārtsargs.

     [+] [-]

, 2021-05-28 18:40, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Kalniņš ir izlasē. Trešais vārtsargs.

     [+] [-]

, 2021-05-28 18:42, pirms 4 gadiem
Kā kalniņš būtu nospēlējis pret kanādu, kazahstānu, ASV, ir no tēmas bla bla ..Matīss atnesa 4 punktus kas ir reāli tabulā..kā būtu ja būtu, neviens nezin..treneris lemj kas spēles..un neviens nesaka ka Janka ir slikts ..vienkārši treneri pagaidām dod viņam iespēju atpūsties..

     [+] [-]

, 2021-05-28 18:45, pirms 4 gadiem
Specha...jā teica būs ok..somi viņa klienti..

     [+] [-]

, 2021-05-28 18:51, pirms 4 gadiem
Nav tā ka mēs noliekam savus večus..gods un slava Rēdlihiem un pārējiem veterāniem..mēs ilgi ar viņiem lepojāmies..redz ir tikai viena nianse,,zvaigznēm arī Latvijas mēroga, ir no lielā sporta jāaiziet laikā..Latvijas Čempī uz viņiem var skatīties tik un tik bet izlasē dod ceļu jaunajiem..

     [+] [-]

, 2021-05-28 18:56, pirms 4 gadiem
Ups..nav runa par gadiem..par sniegumu..katrs atcerās kā Beļavskis sagatavojās čempim..pēdējā gulbja dziesma..Meistars ar lielo burtu..pateica,ka gatavs, paņēma, parādīja...pa smuko noslēdza karjeru izlasē..

  -1 [+] [-]

, 2021-05-28 19:05, pirms 4 gadiem
Loti skumji, ka nav no Dinamo izveidotā Rih.Bukarts-Dzierkals-Svanenbergs trijnieks kuri kā trijnieks Dinamo bija visstabilākā sezonas laikā, kad spēlētāji neslimoja. Pagājušas draudzības spēles , četras čempionāta spēles,bet nav redzama neviena sakarīga trijnieka,pat divu spēlētāju sadarbība mača garumā patlaban nav jūtama.

     [+] [-]

, 2021-05-28 19:15, pirms 4 gadiem
aivo50 rakstīja: Kā kalniņš būtu nospēlējis pret kanādu, kazahstānu, ASV, ir no tēmas bla bla ..Matīss atnesa 4 punktus kas ir reāli tabulā..kā būtu ja būtu, neviens nezin..treneris lemj kas spēles..un neviens nesaka ka Janka ir slikts ..vienkārši treneri pagaidām dod viņam iespēju atpūsties..
Šodien redzēsim

     [+] [-]

, 2021-05-28 19:22, pirms 4 gadiem
andris1052 rakstīja: Loti skumji, ka nav no Dinamo izveidotā Rih.Bukarts-Dzierkals-Svanenbergs trijnieks kuri kā trijnieks Dinamo bija visstabilākā sezonas laikā, kad spēlētāji neslimoja. Pagājušas draudzības spēles , četras čempionāta spēles,bet nav redzama neviena sakarīga trijnieka,pat divu spēlētāju sadarbība mača garumā patlaban nav jūtama.
a ko viņi darītu te čempī??? Tas tomēr nav kolhozs...

  +1 [+] [-]

, 2021-05-28 19:22, pirms 4 gadiem
aivo50 rakstīja: Ir daudz jautājumu par vārtsargu darbu..Vai kāds vēl atcerās cik reizes spēlē pret kazahiju uzbrucēji soda metienos varēja spēli pabeigt ar 2 punktiem?..un kāpēc nepabeidza?daugavas metienu jārāda jaunatnei kā nevajag atbildīgā brīdī darīt..par to ka treneri tic kivleniekam, viņi ir tur un zin vairāk. Ja tic,tad tam ir iemesls. Bet mēs neticam miķelim..vecs un lēns. Varbūt no viņa gaida ka tukša plinte vienreiz šauj..varbūt. tik labvēlīgu apstākļu kā šoreiz, nebūs nekad..vēl var mēģināt Bļugeru pieteikt uz spēli ar Vāciju..
Bļugeru nevar mēģināt pieteikt, jo nav vietas pieteikumā.

     [+] [-]

, 2021-05-28 19:24, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: a ko viņi darītu te čempī??? Tas tomēr nav kolhozs...
Tava loģika - spēlētājs no KHL, tātad jēga nekāda? Kolhoza klubs=izlase Kazahstāna taisa mazo brīnumu. Nekur nav teikts, ka šāda maiņa, vismaz uz mūsu kalibra izlašu fona neizskatītos pieklājīgi. Cita lieta, ka varētu trūkt pieredze.

     [+] [-]

, 2021-05-28 19:27, pirms 4 gadiem
aivo50 rakstīja: Nav tā ka mēs noliekam savus večus..gods un slava Rēdlihiem un pārējiem veterāniem..mēs ilgi ar viņiem lepojāmies..redz ir tikai viena nianse,,zvaigznēm arī Latvijas mēroga, ir no lielā sporta jāaiziet laikā..Latvijas Čempī uz viņiem var skatīties tik un tik bet izlasē dod ceļu jaunajiem..
tik šobrīd daudz kvalitatīvu aizvietotāju nav... ir mums vēl aptverē Balcers un Bļugers, kas šobrīd ir #1 un #2 starp uzbrucējiem, taču nākamie jau ir Egle, Tralmaks, kuri pagaidām Miķelim, Laurims un Mārtiņam tik ūdeni var pienest...

     [+] [-]

, 2021-05-28 19:29, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: tik šobrīd daudz kvalitatīvu aizvietotāju nav... ir mums vēl aptverē Balcers un Bļugers, kas šobrīd ir #1 un #2 starp uzbrucējiem, taču nākamie jau ir Egle, Tralmaks, kuri pagaidām Miķelim, Laurims un Mārtiņam tik ūdeni var pienest...
Tiešām Egle un Tralmaks ir virs Zemgus?

     [+] [-]

, 2021-05-28 19:30, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tava loģika - spēlētājs no KHL, tātad jēga nekāda? Kolhoza klubs=izlase Kazahstāna taisa mazo brīnumu. Nekur nav teikts, ka šāda maiņa, vismaz uz mūsu kalibra izlašu fona neizskatītos pieklājīgi. Cita lieta, ka varētu trūkt pieredze.
Tev, draudziņ, loģika točno nav stiprā puse. Spēlētājs/-i nevis vienkārši no KHL, bet no līgas visvājākā kluba. Lai spēles vienu pēc otras nolietu, lielu talantu nevajag, to būs spējīgs jebkurš. Kazahu Barys tomēr spēlēja play-offos, cits līmenis

     [+] [-]

, 2021-05-28 19:31, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tiešām Egle un Tralmaks ir virs Zemgus?
sorry, Zemgu nepieminēju. Bet nu, Zemgus jau it kā ir izlases stabila pamatvērtība.

     [+] [-]

, 2021-05-28 19:38, pirms 4 gadiem
Eu kaads kuram ir peertiķa mob nr. nu uzzvan tam krustojuma načaļniki moš nopoteetais ielas bomaars guļ slimnicaa piesleegts pie kompressora