Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3
Autors: Toms Jēkabs Bērziņš

Latvija pasaules čempionāta ievadā izcīna vēsturisku uzvaru pār Kanādu

Pasaules hokeja čempionātu Rīgā ar lielisku uzvaru sākusi Latvijas hokeja izlase, kas šovakar pirmo reizi vēsturē pieveica hokeja dzimteni Kanādu - 2:0. Vārtus Latvijas rindās guva Miks Indrašis un Oskars Batņa, kamēr lieliski izlasē oficiālos mačos debitēja Matīss Kivlenieks, tverot visus 38 kanādiešu metienus.

Latvija pasaules čempionātos pirmo reizi pieveica Kanādu - līdz šim 11 mēģinājumos bija izdevies tikt pie viena neizšķirta. Pirmās trešdaļas pēdējā sekundē Miks Indrašis izvirzīja Latviju vadībā, otrā puslaika vidū Oskars Batņa pielaboja Ronalda Ķēniņa metienu, bet atlikušajā laikā mūsējie spēja noturēt vārtus neskartus un noturēt lielisku uzvaru - 2:0.

Mača pirmajās minūtēs daudz vairāk uzbruka Kanāda - pēc piecām minūtēm metienu attiecība rādīja graujošo 6:0. Tomēr vārtos ļoti droši darbojās Matīss Kivlenieks, tverot ripas un nedodot kanādiešiem atkārtotas iespējas. Latvija divas reizes pirmajā trešdaļā spēlēja vairākumā - ja pirmajā reizē mūsējos pievīla piespēļu precizitāte, tad otro izdevās realizēt. Tas izdevās vien pusotro sekundi pirms trešdaļas beigām - zonā ieslidoja Ronalds Ķēniņš, laukuma vidū atrada šovakar centra pozīcijā spēlējošo Miku Indraši, kurš aukstasinīgi izmeta ripu starp Dārsija Kempera kājsargiem - 1:0.

Otro trešdaļu aktīvi iesāka Latvija - jau pirmajās divās minutēs ilgstoši mūsējie uzturējās pretinieku zonā, tiekot pie diviem bīstamiem metieniem. Brīdi vēlāk noraidījās Krastenbergs, bet mazākumā tieši Latvija izveidoja labāko momentu - Rihards Marenis aizskrēja viens pret vārtsargu, bet diemžēl netrāpīja.

Supermoments 27. minūtē bija Ralfam Freibergam, kurš nespēja pārcelt ripu pāri kanādiešu vārtsargam. Kanāda meta vairāk, taču momentus vairāk izveidoja mūsējie un tika atalgoti. Tikko uz maiņu nākušais Oskars Batņa devās uzreiz cīnīties vārtu priekšā, un jau brīdi vēlāk tika pie sava pirmā vārtu guvuma savā karjerā Pasaules čempionātos - uzbrucējs pielaboja Ronalda Ķēniņa uzmetienu no zilās līnijas - 2:0.

Trešdaļas turpinājumā kanādieši turpināja daudz mest, bet vārtos izcili turpināja darboties Matīss Kivlenieks. Latvijas vārtsargs šovakar tika galā ar visiem 38 metieniem un tika atzīts par mača labāko spēlētāju. Mača pēdējā nogrieznī Kanāda uzbruka daudz, bet latvieši spēlēja pašaizliedzīgi, bloķējot metienus, bet tos, kas tika līdz vārtiem, tvēra Kivlenieks.

Piecas minūtes līdz beigām glāba arī kanādiešu vārtsargs Kempers, tverot Ābola metienu. Jo tuvāk nāca mača beigu sirēna, jo biežāk latvieši atsitās, raidot ripu pāri visām zonām. Piecas minūtes līdz beigām Roberts Bukarts nopelnīja noraidījumu, Latvija izturēja, bet pēc mazākuma izturēšanas mūsējie divas reizes trāpīja pa tukšu vārtu stabu. Pēdējās divās minūtēs Latvija izcili aizsargājās un noturēja smagu, bet ļoti skaistu uzvaru - 2:0 pret Kanādu.

Nākamo spēli Latvija aizvadīs rīt, 20:15 tiekoties ar Kazahstānu.

Latvija - Kanāda

Vārti: 19:59 Miks Indrašis (Ronalds Ķēniņš, Ralfs Freibergs) 1:0, 08:39 Oskars Batņa (Ronalds Ķēniņš) 2:0.
Soda minūtes: 8:8
Metieni: 17:38
Vārtsargi: Matīss Kivlenieks - Dārsijs Kempers

Latvijas izlases sastāvs

Kivlenieks (Punnenovs); Kristiāns Rubīns - Uvis Balinskis, Oskars Cibuļskis - Jānis Jaks, Kristaps Sotnieks - Ralfs Freibergs, Kristaps Zīle; Lauris Dārziņš - Rodrigo Ābols - Kaspars Daugaviņš, Roberts Bukarts - Andris Džeriņš - Mārtiņš Karsums, Ronalds Ķēniņš - Miks Indrašis - Mārtiņš Dzierkals, Rihards Marenis - Oskars Batņa - Renārs Krastenbergs, Rihards Bukarts.

Latvijas izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRezultāts
21. maijs20:15Kanāda2:0
22. maijs20:15Kazahstāna
24. maijs16:15Itālija
27. maijs16:15ASV
28. maijs20:15Norvēģija
30. maijs20:15Somija
1. jūnijs20:15Vācija

Latvijas izlase

Vārtsargi

SpēlētājsVecKlubsS%RipasS%Ripas
Jānis Kalniņš29Jokerit (KHL)3291.3%2.513180.0%8.51
Ivars Punnenovs26Tigers (Šveice)3890.8%3.382187.1%4.53
Matīss Kivlenieks24Blue Jackets (NHL)290.1%3.4010

Aizsargi

SpēlētājsVecKlubsSV+PPti+/-SV+PPti+/-
Kristaps Sotnieks34Dinamo Rīga (KHL)260+44-1211762+1517-14
Oskars Cibuļskis33Litvinov (Čehija)454+48+67492+1012-10
Artūrs Kulda32Ice Tigers (Vācija)331+1718-76335+49-2
Ralfs Freibergs30*Kometa/Ocelari (Čehija)442+1214+105340+55-5
Gunārs Skvorcovs31Dinamo Rīga (KHL)360+44-113201+01-6
Uvis Balinskis24Litvinov (Čehija)485+121703191+45-2
Jānis Jaks25Condors (AHL)202+46+33102+02+1
Kristaps Zīle23Dinamo Rīga (KHL)442+57-92150+00-2
Kristiāns Rubīns23Marlies (AHL)201+23-2181+12+1

Uzbrucēji

SpēlētājsVecKlubsSV+PPti+/-SV+PPti+/-
Miķelis Rēdlihs36Olimp/Venta 200294+1115127111+1930-4
Gints Meija33Black Wings (Austrija)113+14+19607+815-5
Andris Džeriņš33Dinamo Rīga (KHL)162+46-29589+1726-8
Kaspars Daugaviņš33*Vityaz (KHL)5817+3249+395616+1733+3
Lauris Dārziņš36Dinamo Rīga (KHL)417+1623-1395522+1436-6
Miks Indrašis30Dinamo Rīga (KHL)4916+2339-1385511+1728-11
Ronalds Ķēniņš30Lausanne (Šveice)519+2635+128536+1016-15
Roberts Bukarts30Dinamo Rīga (KHL)389+918-1374510+10200
Rodrigo Ābols25Orebro (Zviedrija)4720+1535+64242+57-6
Mārtiņš Karsums35Pinguine (Vācija)253+710-214175+813+12
Rihards Bukarts25Dinamo Rīga (KHL)3311+617-103221+89-4
Māris Bičevskis29Mlada Boleslav (Čehija)526+1117+83181+12-2
Rihards Marenis28Kiruna (Zviedrija-3)3110+1626+7172+02+3
Oskars Batņa26Anglet (Francija)229+918-1170+00+1
Mārtiņš Dzierkals24Dinamo Rīga (KHL)5210+1424-18170+000
Renārs Krastenbergs22Villach (Austrija)124+59

, 2021-05-21 22:34, pirms 4 gadiem
Ozols > Kļava
, 2021-05-21 22:34, pirms 4 gadiem
Kivi grands! Mūsējie maločiki! Visus apsveicu!
, 2021-05-21 22:34, pirms 4 gadiem
Rudens talka ';
Slēpts komentārs: C vitamīns
, 2021-05-21 22:34, pirms 4 gadiem
Kivlenieks izcils!! Latvija malači! Izcila spēle un izcila uzvara!! SUPER!!!!!!!!!!
, 2021-05-21 22:34, pirms 4 gadiem
iedomājieties, kā tiktu nests jumts, ja šī uzvara būtu ar skatītājiem pilnā stadionā?

Bravo džekiem!
, 2021-05-21 22:35, pirms 4 gadiem
Matiss MVP!!! Ļoti laba spēle. Obligāti jāuzteic Ķēniņš, bet visa komanda malači!
, 2021-05-21 22:35, pirms 4 gadiem
BRAVO!!!
, 2021-05-21 22:35, pirms 4 gadiem
Apsveicu visus līdzjutējus, un prieks par labo spēli aizsardzībā un vārtos! Ķēniņš un Matīss šodien pāri visam!
, 2021-05-21 22:35, pirms 4 gadiem
Rīt to pašu pret naturalizēto Kanādas izlasi
, 2021-05-21 22:35, pirms 4 gadiem
Teicami ģērēts! Malači!
, 2021-05-21 22:35, pirms 4 gadiem
🥲
, 2021-05-21 22:36, pirms 4 gadiem
Galvenais rīt nepaklupt pret Kazahiem, lai nav tā kā parasti uzvar stiprāku, zaudē vājākiem!!!
Slēpts komentārs: Bostonietis
, 2021-05-21 22:36, pirms 4 gadiem
Ķēniņš pateicās faniem arēnā!
, 2021-05-21 22:36, pirms 4 gadiem
Eleganta uzvara. Bobs labākais treneris, kāds ir bijis.
, 2021-05-21 22:37, pirms 4 gadiem
Beidzot!!!!
... Un vēl sausā!!!
, 2021-05-21 22:38, pirms 4 gadiem
JĀĀĀĀAĀĀĀĀĀĀĀĀA ĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀAĀĀ ĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀAĀĀ!
, 2021-05-21 22:38, pirms 4 gadiem
Acīm redzamais neticamais!
Apsveicu LV izlasi ar šo vēsturisko panākumu!
Lai arī kāda nebūtu šī Kanādas izlase, tomēr uzvarēt to jebkurā variantā ir goda lieta.
, 2021-05-21 22:38, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Teicami ģērēts! Malači!
Perņak, Tu ?
, 2021-05-21 22:38, pirms 4 gadiem
Vēl Čehie vienīgie , kas PČ nekad nav uzvarēti!!
Slēpts komentārs: MachimoI
, 2021-05-21 22:39, pirms 4 gadiem
Ui, ja Kanādā kāds padzirdēs, ka šitā nospēlējuši, tad būs šmuce un skandāls. Par laimi, varbūtība, ka kāds to padzirdēs, ir visai minimāla.
, 2021-05-21 22:39, pirms 4 gadiem
Ķēniņš malacis, jāpasakās faniem
, 2021-05-21 22:39, pirms 4 gadiem
Uzvara ir uzvara, tas nekas, ka stabili vājākā Can izlase kāda redzēta pēdējos gados. Cerams, ka šī uzvara puišiem prātus nesagrozīs un spēs novērtēt turpmākos pretiniekus. Tagad tīri interesanti vai Kanādas čekeri spēs sniegumu vispār uzlabot. Individuāli tīri nabadzīgi izskatījās
, 2021-05-21 22:39, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Zaudēs itāļiem tāpat
Nav jau nekādi basketbolisti
, 2021-05-21 22:39, pirms 4 gadiem
Suppper!!
Ne jau bez mamata Bobs zināja,ko likt šovakar vārtos!
Un beigās vēl puiki tik saskanīgi valsts himnu nodziedāja!
, 2021-05-21 22:40, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Nu ko, tupusmīzēji, aplauzāties?
itkā tu zināji ka uzvares,ja?vanga bļe
, 2021-05-21 22:40, pirms 4 gadiem
Paldies Puiši! Un Hārtlijs ir izdarījis to, ko neviens - pārliecinājis mūs, ka varam visu!!!!!!!!
, 2021-05-21 22:40, pirms 4 gadiem
Džeki malodčiki!.
, 2021-05-21 22:40, pirms 4 gadiem
Vienā brīdī sevi pieķēru pie domas, ka esmu pavisam nekaunīgs. Satraucos nevis par uzvaru, bet gan lai būtu sausā spēle.😁
, 2021-05-21 22:40, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: itkā tu zināji ka uzvares,ja?vanga bļe
https://sportacentrs.com/hokejs/pc_...
, 2021-05-21 22:41, pirms 4 gadiem
Malači mūsējie.. un vēl bez skatītajiem savās mājas. Prieks par puišiem. Tagat tik uz priekšu.
Slēpts komentārs: Narkomāns Jānis
, 2021-05-21 22:41, pirms 4 gadiem
15 gadu laikā kanādiešus tikai divas izlases ir atstājušas uz nulli - somi 2016.-jā un mēs! Tā teik sīkums, bet patīkami!
, 2021-05-21 22:41, pirms 4 gadiem
Diez cik spēlētāji no Zviedrijas 3. līgas ir spēlējuši pasaules čempionāta A grupā un cik no tiem ir uzveikuši Kanādu...!?!
, 2021-05-21 22:41, pirms 4 gadiem
Bravo, varoņi! Cerēju, ka kādreiz uzvarēsim Kanādu, bet ne šogad. Tas ir īsts brīnums. Liels paldies komandai un treneriem!
, 2021-05-21 22:42, pirms 4 gadiem
Fenomenāli!!!!!!! Malači, rīt jāturpina tāpat
, 2021-05-21 22:42, pirms 4 gadiem
als rakstīja: 15 gadu laikā kanādiešus tikai divas izlases ir atstājušas uz nulli - somi 2016.-jā un mēs! Tā teik sīkums, bet patīkami!
Galvenais lai viņi tagad zvaigzni nenoķer !
, 2021-05-21 22:42, pirms 4 gadiem
Super ! Vislielākais prieks par aizsargiem, jo par tiem bija vislielākās bažas.
, 2021-05-21 22:42, pirms 4 gadiem
Tas viņiem par 0:11 pazemojumu uz ši paša ledus pirms 15 gadiem!!!
, 2021-05-21 22:43, pirms 4 gadiem
Lido rakstīja: Diez cik spēlētāji no Zviedrijas 3. līgas ir spēlējuši pasaules čempionāta A grupā un cik no tiem ir uzveikuši Kanādu...!?!
No Vācijas 3 līgas ir niču dabūjuši
, 2021-05-21 22:43, pirms 4 gadiem
Nu gada komanda! A tagad davai easy, daram darbu, bez svinībām
, 2021-05-21 22:43, pirms 4 gadiem
Lido rakstīja: Diez cik spēlētāji no Zviedrijas 3. līgas ir spēlējuši pasaules čempionāta A grupā un cik no tiem ir uzveikuši Kanādu...!?!
Nevajag jau pārspīlēt, jo neatceros, kad CAN uz PČ ir bijusi ar tik švaku sastāvu.
Protams, ka tā ir viņu problēma, bet fakts kā tāds paliek.
, 2021-05-21 22:44, pirms 4 gadiem
Es ticēju!!!! ';
, 2021-05-21 22:44, pirms 4 gadiem
Daugava gluži kā NHL laikos... Bet nu uzvarā pār Kanādu grūti par kaut ko vispār piesieties!
, 2021-05-21 22:45, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Bravo, varoņi! Cerēju, ka kādreiz uzvarēsim Kanādu, bet ne šogad. Tas ir īsts brīnums. Liels paldies komandai un treneriem!
A kad tad vēl? Ja jau Kanādai esot švakākais sastāvs PČ vēsturē. I vēl skatītāji netraucē un nedod lieku mandrāžu
, 2021-05-21 22:45, pirms 4 gadiem
Svētlaime!
Perfekta spēle aizsardzībā. Metienu daudz, bet atceros tik 2 reizes, kad kļavām bija iespēja mest atkārtoti. Kivlenieks pārliecinoši, augstākajā līmenī.
Cerams, Batņam viss ok. Lai izdodas laicīgi iemigt pēc šīs vēsturiskās uzvaras!
Lepojos!
, 2021-05-21 22:45, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Galvenais lai viņi tagad zvaigzni nenoķer !
Gan jau, ka nenoķers. Tagad tik jāatpūšas, lai var naturalizētos kanādiešus un krievus ar kazahu pasēm rīt uzveikt.
, 2021-05-21 22:45, pirms 4 gadiem
Ronis visu speli kaut ko sarijies nesaajas, nereala fizuha dzekam, abus vartus uztaisija.

Pirms chempja jau teicu par Kivlenieku, ka palicis Elvja enaa un vins ir tikpat labs kaa Elvis, vienkarsi tikai tagad saks iegulditais darbs nakt araa.

Loti patika speka spele un var redzet, ka lv izlase spele identisku hokeju avangard, kur nedod pretiniekam elpot.

Un kaa jau mineju pirms chempja, parbaudes speles neko nenozime, ceru, ka uz visiem laikiem aizvers mutes.

uzvaret kanadu majas, un atstat uz 0, shis ir vesturisks panakums! Lepnums par visiem dzekiem, kas sirdis atstaja uz ledus
, 2021-05-21 22:46, pirms 4 gadiem
Apraudājos pie himnas,tāpat kā 2000 gada pēc spēles pret Krieviju
, 2021-05-21 22:47, pirms 4 gadiem
Briinos, ka Sportacentra serveri veel nav sadegushi no paarslodzes...
, 2021-05-21 22:47, pirms 4 gadiem
als rakstīja: Gan jau, ka nenoķers. Tagad tik jāatpūšas, lai var naturalizētos kanādiešus un krievus ar kazahu pasēm rīt uzveikt.
Bīstamākie šajā PČ būs Somi,Zviedri,Krievi. Ja paveiksies,es reāli ticu ka šajā PČ ir iespoēja pacīnīties par medaļām !
, 2021-05-21 22:48, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Nu ko, tupusmīzēji, aplauzāties?
A kā ar Tevi? Ko tur teici par Kivelnieku vartos un kas būs Bobs, ja uzticēsies viņam? 😀
, 2021-05-21 22:49, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: A kad tad vēl? Ja jau Kanādai esot švakākais sastāvs PČ vēsturē. I vēl skatītāji netraucē un nedod lieku mandrāžu
Mums jau arī nav vairāku NHL-iešu. Domāju, ka tagad viņi to nožēlo
, 2021-05-21 22:49, pirms 4 gadiem
1/4 bus A1-B4, B1-A4, A2-B3, B2-A3?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kino
, 2021-05-21 22:49, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Nu ko, tupusmīzēji, aplauzāties?
Pēc mīnusiem liekas,ka tie kas lika 0:10 : 2:8 te pārsvarā komentē.
, 2021-05-21 22:49, pirms 4 gadiem
Bez pārsteigumiem, kāds izmantoja 15.5koef kas bija sākumā ?
, 2021-05-21 22:49, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Bīstamākie šajā PČ būs Somi,Zviedri,Krievi. Ja paveiksies,es reāli ticu ka šajā PČ ir iespoēja pacīnīties par medaļām !
čehi.
, 2021-05-21 22:49, pirms 4 gadiem
es skatos kā mūsējie bez skatītājiem vispār nav spriedzes spēlēt malači džeki, visi cīnījas un beigās pozitīvs iznākums! Kivlenieks malacis !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-05-21 22:49, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Mums jau ari nav vairāku NHL-iešu. Domāju, ka tagad viņi to nožēlo
Gan jau NHLieši šo pārdzīvos
, 2021-05-21 22:50, pirms 4 gadiem
Vēsturiska ģēre un pārsteidzoši sakarīga intervija pēc otrā perioda no Batņas.
, 2021-05-21 22:50, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Ronis visu speli kaut ko sarijies nesaajas, nereala fizuha dzekam, abus vartus uztaisija.

Pirms chempja jau teicu par Kivlenieku, ka palicis Elvja enaa un vins ir tikpat labs kaa Elvis, vienkarsi tikai tagad saks iegulditais darbs nakt araa.

Loti patika speka spele un var redzet, ka lv izlase spele identisku hokeju avangard, kur nedod pretiniekam elpot.

Un kaa jau mineju pirms chempja, parbaudes speles neko nenozime, ceru, ka uz visiem laikiem aizvers mutes.

uzvaret kanadu majas, un atstat uz 0, shis ir vesturisks panakums! Lepnums par visiem dzekiem, kas sirdis atstaja uz ledus
Elvis ir labs, bet viņš būtu ielaidis 1 šaibu kā vienmēr
, 2021-05-21 22:50, pirms 4 gadiem
kino rakstīja: Nu ko, esam uzvarējuši Kanādas 20.izlasi.
, 2021-05-21 22:51, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: čehi.
Tie arī !
, 2021-05-21 22:51, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: A kā ar Tevi? Ko tur teici par Kivelnieku vartos un kas būs Bobs, ja uzticēsies viņam? 😀
nevajag pārpriecāties.
Bet nu pirmā uzvara pret Kanādu ir un paliek uzvara.
, 2021-05-21 22:51, pirms 4 gadiem
Krustojuma_Churbans rakstīja: Krievi sadus kanadiesus sabradatu ar 11:0
Ta butu atriebiba musu visu letinu varda
Ja kanadiesi bus 1/4....
, 2021-05-21 22:52, pirms 4 gadiem
Mežone rakstīja: Apraudājos pie himnas,tāpat kā 2000 gada pēc spēles pret Krieviju
21 gada laikā nekas domāšanā un skatījumā uz pasaules čempi nav mainījies?
, 2021-05-21 22:52, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nevajag pārpriecāties.
Bet nu pirmā uzvara pret Kanādu ir un paliek uzvara.
Ne par priecāšanos ir stāts. Ja džeks iemet tādu komentāru, tad jāatceras arī pašam par saviem
, 2021-05-21 22:53, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Gan jau NHLieši šo pārdzīvos
Jā, bet vēsturē neieies kā Kanādas uzvarētāji pasaules čempionātā.
, 2021-05-21 22:53, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: 21 gada laikā nekas domāšanā un skatījumā uz pasaules čempi nav mainījies?
Mainījās, tagad raud par Kanādas piesmiešanu nevis Krievijas
, 2021-05-21 22:53, pirms 4 gadiem
Var jau teikt, ka kanādieši ne tādi, bet tāpat gandrīz visi no NHL (plus daži top prospekti) un tāpat kā nopērti suņi pēc spēles nokārtām galvām stāvēja. Viņi zināja, ka spēle jāņem... Un esam zaudējuši tādām pašām ASV izlasēm (ja ne sliktākām) pagātnē tā, ka...
, 2021-05-21 22:53, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Jā, bet vēsturē neieies kā Kanādas uzvarētāji pasaules čempionātā.
Būs IIHF slavas zālē plāksne ar vārdiem?
, 2021-05-21 22:54, pirms 4 gadiem
Visi pārbaudes spēļu raudātāji pa krūmiem👍🇱🇻🇱🇻
, 2021-05-21 22:54, pirms 4 gadiem
Nu re mūsējie to paveica super,Kanādai vajag laiku lai iespēlētos!
, 2021-05-21 22:54, pirms 4 gadiem
Ļoti laba un disciplinēta spēle aizsardzībā. Malači!
, 2021-05-21 22:54, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Bīstamākie šajā PČ būs Somi,Zviedri,Krievi. Ja paveiksies,es reāli ticu ka šajā PČ ir iespoēja pacīnīties par medaļām !
Aizmirsi Šveici, Čehiju.
Paskatījos BLR:SLV spēli, un jāsaka, ka slovāki pat ļoti cienījami izskatījās.
, 2021-05-21 22:54, pirms 4 gadiem
vnk pārbrauca pāri kanādai. skaistuļi
, 2021-05-21 22:55, pirms 4 gadiem
Oki Kanādas izlase bija nomināli vājāka kā citus gadus, bet tas nemaina faktu uzvara ir uzvara.

Bet, lielākais prieks par Matīsu, daudzi šaubījās, ka mums nav augstvērtīga vārtsarga, bet es tam nepiekrītu, Matīss ir ļoti labs vārtsargs.

Es tomēr rīt dotu iespēju stāvēt vārtos Jānim, Matīsam ir jāatpūšas un jāspēlē spēle pret Somiem noteikti!
, 2021-05-21 22:55, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Būs IIHF slavas zālē plāksne ar vārdiem?
Arēnā Rīga
https://www.iihf.com/en/events/2021...
, 2021-05-21 22:56, pirms 4 gadiem
bija jau laiks...
, 2021-05-21 22:56, pirms 4 gadiem
Protams malači,bet rīt uzvara ir vēl svarīgāka.Bet patīkami,ka Matīss nepievīla un atkrita jautājumi kāpēc viņš atlidoja uz PČ.Protams ir arī jautājumi kāpēc Daugaviņš pašlaik ir nemanāms,bet toties prieks,ka Batņa pierādīja savu lietderību un cerams,ka viņam nav trauma.
, 2021-05-21 22:56, pirms 4 gadiem
Cerams ka Oskaram Batņam būs viss kārtībā. Būtu žēl, ja čempis beidzies, bija tik optimistisks pēc otrā perioda.
, 2021-05-21 22:57, pirms 4 gadiem
jāņem rīt "kazahi", itāļi varētu paši atdoties, tad 9pts mājā, gatavo plovu. Jums labāk garšo ar tumšām vai zaļām olīvām ?
, 2021-05-21 22:57, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Galvenais lai viņi tagad zvaigzni nenoķer !
Nav tas vecums lai lidinatos pa makonjiem, visi ir nobriedusi, un tie kuri nav nesaks lidot pa makonjiem jo blakam ir nobriedusi aura
, 2021-05-21 22:57, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Jā, bet vēsturē neieies kā Kanādas uzvarētāji pasaules čempionātā.
Diez vai tas būtu galvenais ieraksts viņu karjerās
, 2021-05-21 22:57, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Ne par priecāšanos ir stāts. Ja džeks iemet tādu komentāru, tad jāatceras arī pašam par saviem
viss normāli. es redzēju. nevajag tagad kašķēties.
mūsējie visu labi izdarīja, vieni vārti vairākumā, otra banka 5vs5.
kanāda bija nekāda.
, 2021-05-21 22:57, pirms 4 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Var jau teikt, ka kanādieši ne tādi, bet tāpat gandrīz visi no NHL (plus daži top prospekti) un tāpat kā nopērti suņi pēc spēles nokārtām galvām stāvēja. Viņi zināja, ka spēle jāņem... Un esam zaudējuši tādām pašām ASV izlasēm (ja ne sliktākām) pagātnē tā, ka...
Kanādai nav kādi top 35 nhl čaļi, tā ir pusotra izlase. Un der atcerēties, ka čekeri un lomu spēlētāji, kā arī jaunie, iemesti vienā barā, ar ierobežotu meistarību, nesāks brīnumus uzreiz rādīt. Pa lielam, uz to arī Indrašis norādīja. Nebrīnīšos, ka Hārtlijs par to arī runās.
, 2021-05-21 22:57, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Aizmirsi Šveici, Čehiju.
Paskatījos BLR:SLV spēli, un jāsaka, ka slovāki pat ļoti cienījami izskatījās.
Saku godīgi,man pat ir interesantāk,ka nav to superzvaigžņu. Daudz neparedzamāks PČ.
, 2021-05-21 22:58, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kanādai nav kādi top 35 nhl čaļi, tā ir pusotra izlase. Un der atcerēties, ka čekeri un lomu spēlētāji, kā arī jaunie, iemesti vienā barā, ar ierobežotu meistarību, nesāks brīnumus uzreiz rādīt
es jau teicu, esam pagātnē kāsuši tādām pašām ASV blicēm...
, 2021-05-21 22:58, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Aizmirsi Šveici, Čehiju.
Paskatījos BLR:SLV spēli, un jāsaka, ka slovāki pat ļoti cienījami izskatījās.
Jā slovāki pārsteidza manu naudas maku tāpat kā čehi.
, 2021-05-21 22:58, pirms 4 gadiem
Žēl, bet acīm redzami, ka Lauris nav vairs tas pats Lauris, kas bija pirms 10 gadiem ļoti lēni kustās un ļoti maz momentu!
, 2021-05-21 22:59, pirms 4 gadiem
Mēs to izdarījām!!!!
, 2021-05-21 22:59, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Žēl, bet acīm redzami, ka Lauris vairs tas pats Lauris, kas bija pirms 10 gadiem ļoti lēni kustās un ļoti maz momentu!
Laiks iet, jaunāki mēs nepaliekam
, 2021-05-21 22:59, pirms 4 gadiem
Ābolam gan bija daudz momentu, ceru nākamajās spēlēs būs par 20 cm precīzāks metiens.
, 2021-05-21 22:59, pirms 4 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: es jau teicu, esam pagātnē kāsuši tādām pašām ASV blicēm...
un? Vienkārši, lai šī uzvara pēkšņi netiek glorificēta. Mums tomēr priekšā ir svarīgākas spēles
, 2021-05-21 23:00, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: un? Vienkārši, lai šī uzvara pēkšņi netiek glorificēta. Mums tomēr priekšā ir svarīgākas spēles
Tas, ka nevajag arī šo spēli padarīt par maznozīmīgu, kaut glorificēt arī nevajag. Ļoti šaubos, ka šī Kanāda tagad visām mūsu ranga blicēm sāks zaudēt pēc kārtas...
, 2021-05-21 23:00, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kanādai nav kādi top 35 nhl čaļi, tā ir pusotra izlase. Un der atcerēties, ka čekeri un lomu spēlētāji, kā arī jaunie, iemesti vienā barā, ar ierobežotu meistarību, nesāks brīnumus uzreiz rādīt. Pa lielam, uz to arī Indrašis norādīja. Nebrīnīšos, ka Hārtlijs par to arī runās.
Kāda atšķirība? Tu saproti par kādu meistarības līmeni te iet runā. Jaunie prospekti tāpat var rādīt kvalitatīvu un teicamu spēli. Viņiem tāpat 95% no sastāva ir NHL. Tas tev nav spēlēt pret Bulgārijas līgas komandu.
, 2021-05-21 23:02, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Uzvara ir uzvara, tas nekas, ka stabili vājākā Can izlase kāda redzēta pēdējos gados. Cerams, ka šī uzvara puišiem prātus nesagrozīs un spēs novērtēt turpmākos pretiniekus. Tagad tīri interesanti vai Kanādas čekeri spēs sniegumu vispār uzlabot. Individuāli tīri nabadzīgi izskatījās
Es saprotu, ka basketā maz prieka, bet tāpēc nevajag būt reksim uz siena kaudzes.
, 2021-05-21 23:02, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Saku godīgi,man pat ir interesantāk,ka nav to superzvaigžņu. Daudz neparedzamāks PČ.
Es saprotu tavu domu, bet.......
Pasaules čempionāts ir Pasaules čempionāts, lai tajā spēlētu visi labākie, kuriem to ļauj veselībā. Savādāk šis turnīrs zaudē šī turnīra jēgu, kad uz Pasaules čempionātu sabrauc visi labākie.
IIHF PČ ir sava veida unikums, jo nezinu nevienu Pasaules čempionātu komandu sporta veidos, ka PČ paralēli kāda līga aizvada savas izslēgšanas spēles.
, 2021-05-21 23:03, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Kāda atšķirība? Tu saproti par kādu meistarības līmeni te iet runā. Jaunie prospekti tāpat var rādīt kvalitatīvu un teicamu spēli. Viņiem tāpat 95% no sastāva ir NHL. Tas tev nav spēlēt pret Bulgārijas līgas komandu.
Jā, jo pret bulgāru zemniekiem mēs vienmēr uzvaram!
, 2021-05-21 23:03, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kanādai nav kādi top 35 nhl čaļi, tā ir pusotra izlase. Un der atcerēties, ka čekeri un lomu spēlētāji, kā arī jaunie, iemesti vienā barā, ar ierobežotu meistarību, nesāks brīnumus uzreiz rādīt. Pa lielam, uz to arī Indrašis norādīja. Nebrīnīšos, ka Hārtlijs par to arī runās.
Rebel, ja Latvijas izlase basītī (ar taviem VEF pārstāvjiem ierindā) PČ vinnētu ASV studentu izlasi, Tu arī tik pieticīgi runātu ? Pazūdi labāk uz basīša rakstiem...
, 2021-05-21 23:04, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Kāda atšķirība? Tu saproti par kādu meistarības līmeni te iet runā. Jaunie prospekti tāpat var rādīt kvalitatīvu un teicamu spēli. Viņiem tāpat 95% no sastāva ir NHL. Tas tev nav spēlēt pret Bulgārijas līgas komandu.
Jā, vidējo NHL čekera līmeni, apmēram tur, kur Ķēniņš ir, nedaudz labāk varbūt + individuālā meistarība neatsver to haosu un nesaspēlētību. Tā kā...
, 2021-05-21 23:04, pirms 4 gadiem
Izcili!!!
Sveicu ar uzvaru!!!

Lūk, kas notiek, kad spēlēt netraucē tas nejaukais troksnis tribīnēs!
, 2021-05-21 23:04, pirms 4 gadiem
Galvenais lai uzvar kazahus rīt!!
, 2021-05-21 23:05, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jā, vidējo NHL čekera līmeni, apmēram tur, kur Ķēniņš ir, nedaudz labāk varbūt + individuālā meistarība neatsver to haosu un nesaspēlētību. Tā kā...
Tev VEF maksā par šiem komentāriem?
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2021-05-21 23:05, pirms 4 gadiem
Noteikti Hārtlijs ģērbtuvē pateiks: "Malači, bet nekas liels nav noticis, ņemam labās lietas no šīs spēles un turpinām tādā pašā garā."
, 2021-05-21 23:05, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Jā slovāki pārsteidza manu naudas maku tāpat kā čehi.
interesanti ar ko slovāki pārsteidza belarus? tupa likt uz belariem.
, 2021-05-21 23:05, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu tavu domu, bet.......
Pasaules čempionāts ir Pasaules čempionāts, lai tajā spēlētu visi labākie, kuriem to ļauj veselībā. Savādāk šis turnīrs zaudē šī turnīra jēgu, kad uz Pasaules čempionātu sabrauc visi labākie.
IIHF PČ ir sava veida unikums, jo nezinu nevienu Pasaules čempionātu komandu sporta veidos, ka PČ paralēli kāda līga aizvada savas izslēgšanas spēles.
Naudas maisi mēģināja arī futbolu nogalināt,paldies dievam neizdevās. Es tev piekrītu,ka PČ būtu jāspēlē labākajiem. Bet ir tā kā ir,kamēr NHL ir monopols.
, 2021-05-21 23:06, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu tavu domu, bet.......
Pasaules čempionāts ir Pasaules čempionāts, lai tajā spēlētu visi labākie, kuriem to ļauj veselībā. Savādāk šis turnīrs zaudē šī turnīra jēgu, kad uz Pasaules čempionātu sabrauc visi labākie.
IIHF PČ ir sava veida unikums, jo nezinu nevienu Pasaules čempionātu komandu sporta veidos, ka PČ paralēli kāda līga aizvada savas izslēgšanas spēles.
Atkarīgs no kādas puses skaties to čempi. Ja tikai kā Lavijas izlases fans, tad noteikti forši, jo lielākas izredzes uzvarēt Ja grib skatīties skaistu hokeju zvaigžņu izpildījumā, tad jā...
, 2021-05-21 23:06, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Noteikti Hārtlijs ģērbtuvē pateiks: "Malači, bet nekas liels nav noticis, ņemam labās lietas no šīs spēles un turpinām tādā pašā garā."
Viennozīmīgi čehi, krievi, somi, zviedri un vēl kāda izlase ir spēcīgākas, tāpēc jāturpina doties kauja un jākrāj uzvaras!
, 2021-05-21 23:06, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tev VEF maksā par šiem komentāriem?
kāds vef te sakars? Ir čempis un pirms spēlēm es skatos pretiniekus, to sastāvus. Mani tie interesē. Kas tur slikts? Pirms spēles es gaidīju uzvaru un pamatoti. Tāpat mani pašlaik uztrauc jau nākamās spēles, jo es saprotu, kādi spēlētāji pretī bija.

Vienīgais, uz ko es pastarpināti ceru, ir tas, ka Can uzlabos savu sniegumu. Nevēlos skatīties uz Eiropas kanādiešu izlasēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-05-21 23:07, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Naudas maisi mēģināja arī futbolu nogalināt,paldies dievam neizdevās. Es tev piekrītu,ka PČ būtu jāspēlē labākajiem. Bet ir tā kā ir,kamēr NHL ir monopols.
beidz tak sūdu dzīt vienreiz. PČ hokejā nekad nav bijis labāko saiets.
hokejam ir cita vēsture atšķirībā no futbola.
hokejs pirmkārt nav Eiropas produkts.
, 2021-05-21 23:07, pirms 4 gadiem
Nu miņina kungs un visi pārējie, kas noliedza, ka šodien vārtos būs Matīss. Ejiet ieskrieties gudrie pārgudrie lohi!!!!
, 2021-05-21 23:08, pirms 4 gadiem
Rīt, kurš vārtos būs pret kazahiem? Punnenovs vai Kalniņš?
, 2021-05-21 23:08, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jā, vidējo NHL čekera līmeni, apmēram tur, kur Ķēniņš ir, nedaudz labāk varbūt + individuālā meistarība neatsver to haosu un nesaspēlētību. Tā kā...
Vispār jau tas nav retums, kad Kanādas un ASV izlases uz PČ ierodas, kā baltas lapas, un tikai PČ laikā iespēlējas. Bieži vien pat pirms PČ neaizvada nevienu pārbaudes spēli, un ierodas Eiropā dienu pirms PČ.
Es neieteiktu norakstīt arī šo Kanādas izlasi, jo šī viņiem bija tikai pirmā spēle, kamēr LV izlase +/- šādā sastāvā spēlē jau n-tos PČ.
, 2021-05-21 23:08, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kanādai nav kādi top 35 nhl čaļi, tā ir pusotra izlase. Un der atcerēties, ka čekeri un lomu spēlētāji, kā arī jaunie, iemesti vienā barā, ar ierobežotu meistarību, nesāks brīnumus uzreiz rādīt. Pa lielam, uz to arī Indrašis norādīja. Nebrīnīšos, ka Hārtlijs par to arī runās.
Beidz tirst, Kanāda problēma ir saspēlētība un pārbaudes spēļu neesamība. Būtu bijušas pārbaudes spēles, tad mums būtu smagāk gājis.
, 2021-05-21 23:08, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jā, vidējo NHL čekera līmeni, apmēram tur, kur Ķēniņš ir, nedaudz labāk varbūt + individuālā meistarība neatsver to haosu un nesaspēlētību. Tā kā...
Vidējais Kanādas izlases līmenis grozās apmēram tur, kur Zemgus, Balcers un Bļugers - NHL čekeri/3.maiņas spēlētāji. Mums visi 3 uzbrucēji būtu līderi - kopumā vai katrs savā ampluā. Tur tāda kalibra džeki ir komandas pamatmasa. Tur nav Austrijas, Zviedrijas 3. līgas, Francijas līgas, Latvijas čempionāta džeku. Tā kā - jā uzvara nav jāliek vēstures lapās par visu laiku lielāko panākumu, bet to noniecināt tik ļoti, kā tu to dari arī nevajag.
, 2021-05-21 23:09, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: 21 gada laikā nekas domāšanā un skatījumā uz pasaules čempi nav mainījies?
Kāpēc nebrūc par sito turnīreli LV medijiem?

5. šķiras turnīra spēli šobrīd analizē 10 studijas....

a lielo "Ļaunumu"reni visu mūžu analizē 0 studijas lielos mačus

nu joptv.
, 2021-05-21 23:09, pirms 4 gadiem
Bet noteikti "Ronijs" būtu pelnījis būt kapteiņa asistents ļoti labs sniegums gan laukumā, gan pēc spēles uzpurinot televīzijas skatītājus. Īsts malacis!
, 2021-05-21 23:09, pirms 4 gadiem
Coach Hartley impressive 👏 after wining the KHL beating Canada 2-0 how come he is not yet hired by an NHL team ?
https://twitter.com/jtheo007/status...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-05-21 23:09, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Rīt, kurš vārtos būs pret kazahiem? Punnenovs vai Kalniņš?
Kivlenieks
, 2021-05-21 23:09, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: A kā ar Tevi? Ko tur teici par Kivelnieku vartos un kas būs Bobs, ja uzticēsies viņam? 😀
Šī spēle nav mainījusi to, ka Kalniņš ir mūsu labākais vārtsargs.
, 2021-05-21 23:09, pirms 4 gadiem
Bet es uztrauktos vairāk par mūsu vairākumu, nekas spožs nebija, bet pret kazahiem, norvēģiem un vāciešiem tas izšķirs uzvaru.
, 2021-05-21 23:09, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Jāsāk skatīties pret ko izdevīgāk ceturtdalfinālā spēlēt
Attaisno savu kļičku! Vispirms(rīt no rīta) jānolaižas uz zemes un nopietni jāpieiet vakara spēlei!
, 2021-05-21 23:10, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: kāds vef te sakars? Ir čempis un pirms spēlēm es skatos pretiniekus, to sastāvus. Mani tie interesē. Kas tur slikts? Pirms spēles es gaidīju uzvaru un pamatoti. Tāpat mani pašlaik uztrauc jau nākamās spēles, jo es saprotu, kādi spēlētāji pretī bija.

Vienīgais, uz ko es pastarpināti ceru, ir tas, ka Can uzlabos savu sniegumu. Nevēlos skatīties uz Eiropas kanādiešu izlasēm
Es arī apskatījos tos sastāvus un redzu, ka tīri labi golu metēji!
Diezgan jauni, bet daudz golus met!
Es teiktu, ka drīzāk nav īstais kapteinis ielikts!
Kapteinis nenoskaņoja, tad arī spēlēja kā sanāk!
, 2021-05-21 23:10, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vidējais Kanādas izlases līmenis grozās apmēram tur, kur Zemgus, Balcers un Bļugers - NHL čekeri/3.maiņas spēlētāji. Mums visi 3 uzbrucēji būtu līderi - kopumā vai katrs savā ampluā. Tur tāda kalibra džeki ir komandas pamatmasa. Tur nav Austrijas, Zviedrijas 3. līgas, Francijas līgas, Latvijas čempionāta džeku. Tā kā - jā uzvara nav jāliek vēstures lapās par visu laiku lielāko panākumu, bet to noniecināt tik ļoti, kā tu to dari arī nevajag.
Es nenoniecinu, vienkārši pasaku par Kanādu un jau uztraucos par nākamo spēli. es vienkārši augstāk uztvertu šo uzvaru, ja viņi būtu kaut saspēlējušies. Mūsu čaļi, daudz maz, ir kopā spēlējuši.
, 2021-05-21 23:11, pirms 4 gadiem
nevajag atslābt, kazahi ne par ko nebus vieglaks pretinieks
, 2021-05-21 23:12, pirms 4 gadiem
batista rakstīja: Nu miņina kungs un visi pārējie, kas noliedza, ka šodien vārtos būs Matīss. Ejiet ieskrieties gudrie pārgudrie lohi!!!!
domā viņš noliedza? kaut kāda nepārvarama vēlme mētāt baigos ekspertus.
manuprāt neviens nenoliedza. neizdomā.
vienkārši pieņēma Boba izvēli, kaut gan domāja savādāk.
, 2021-05-21 23:13, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Es arī apskatījos tos sastāvus un redzu, ka tīri labi golu metēji!
Diezgan jauni, bet daudz golus met!
Es teiktu, ka drīzāk nav īstais kapteinis ielikts!
Kapteinis nenoskaņoja, tad arī spēlēja kā sanāk!
tie goli jau tika mesti ar saspēlētiem komandas biedriem.

kanādai jau problēma, ka īsti saspēlētības nav, bez spēlēm jau īsti tās nebūs. Varēja jau redzēt, ka viņi mocās pret mūsu organizētību, jo individuāli nekā nespēja
, 2021-05-21 23:13, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Naudas maisi mēģināja arī futbolu nogalināt,paldies dievam neizdevās. Es tev piekrītu,ka PČ būtu jāspēlē labākajiem. Bet ir tā kā ir,kamēr NHL ir monopols.
No otras puses - ja nebūtu NHL, kāds tad vispār būtu hokejs pasaulē? Domāju, ka tieši NHL ir galvenais hokeja haipa motors pasaulē, tāpat, kā basis un NBA. Citādi būtu kaut kāds handbola vai pat ūdenspolo līmenis, un tos sporta veidus nevarētu atrast starp pasaules skatītākajiem sportiem.
, 2021-05-21 23:13, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kivlenieks
Kivlenieks jālaiž pret NHL prospektiem. Domāju rīt jāiedod Eiropas vārtsargiem paspēlēt pret Eiropas grandiem.
, 2021-05-21 23:14, pirms 4 gadiem
Sensācija😀 Kivis pacēla savu vērtību NHL.skautu vidu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-05-21 23:14, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es nenoniecinu, vienkārši pasaku par Kanādu un jau uztraucos par nākamo spēli. es vienkārši augstāk uztvertu šo uzvaru, ja viņi būtu kaut saspēlējušies. Mūsu čaļi, daudz maz, ir kopā spēlējuši.
Ir tāds teiciens. Spēle aizmirsās rezultāts palika. Ja šodienas 3 punkti palīdzēs sasniegt kaut ko lielu, tad pofig pat ja tur būtu bijuši 5gadīgi puikas can kreklos.
Tajā pat laikā - daudziem vis laiku lielākā uzvara ir uzvarēt Pīķerā Rus zvaigžņu izlasi. Tas, ka togad viņus vālēja visi kam nebija slinkums nevienu neinteresē. Lai arī sastāvs tur tiešām bija viss tā laika rus zieds. Uzvārdi neiet laukumā.
, 2021-05-21 23:14, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Diez vai tas būtu galvenais ieraksts viņu karjerās
Bet ja mūsējie beigās izcīnīs medaļas?
, 2021-05-21 23:15, pirms 4 gadiem
Krustojuma_Churbans rakstīja: Vini visi spele nhl un viens otrs ir ja ne krosbija limenis nakotne tad tads panarins noteikti. Uzvaret izlasi kura ir 20nhl speletaji ir liels panakums, ipasi ja mums nhl limena speletaju nav
viņu vidējais līmenis nav NHL top un pats to pateici. Teiksim Ķēniņš pašlaik spēlē labāk kā puse viņu izlases. Tas, ka viņi ir NHL, automātiski nenozīmē, ka ir labāki par mūsu top čaļiem. Nevajag tā mūsu top čaļus noniecināt
, 2021-05-21 23:15, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: No otras puses - ja nebūtu NHL, kāds tad vispār būtu hokejs pasaulē? Domāju, ka tieši NHL ir galvenais hokeja haipa motors pasaulē, tāpat, kā basis un NBA. Citādi būtu kaut kāds handbola vai pat ūdenspolo līmenis, un tos sporta veidus nevarētu atrast starp pasaules skatītākajiem sportiem.
nebūtu Kanādas šaibas dauzītāju un NHL, Eiropā joprojām uz futbola laukumiem bumbiņu dzenātu ziemā kādā Krievijā vai Zviedrijā. nu tas ir kur bendiju vēl spēlē daudz maz nopietni.
, 2021-05-21 23:15, pirms 4 gadiem
Loti mazs kopuma komentaros skaits SC..... Delfos ari...
, 2021-05-21 23:16, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: tie goli jau tika mesti ar saspēlētiem komandas biedriem.

kanādai jau problēma, ka īsti saspēlētības nav, bez spēlēm jau īsti tās nebūs. Varēja jau redzēt, ka viņi mocās pret mūsu organizētību, jo individuāli nekā nespēja
Kanāda vislabāk izskatījās 1. trešdaļā. Ja mums būtu tik laba saspēlētība, tad 1. trešdaļā tam golam nebūtu jābūt, kā laimīgai sakritība, bet gan likumsakarībai.
, 2021-05-21 23:16, pirms 4 gadiem
Labais! Nespeeju noticeet! Super malachi!
, 2021-05-21 23:17, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Kivlenieks jālaiž pret NHL prospektiem. Domāju rīt jāiedod Eiropas vārtsargiem paspēlēt pret Eiropas grandiem.
Ja Kivī ir spēks, lai sargā. Jo sausā spēle ir labs emociju dops + kazahos tak netrūkst kanādiešu.
, 2021-05-21 23:17, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Naudas maisi mēģināja arī futbolu nogalināt,paldies dievam neizdevās. Es tev piekrītu,ka PČ būtu jāspēlē labākajiem. Bet ir tā kā ir,kamēr NHL ir monopols.
Nu, arī tagad pasaules futbolā valda naudas maisi. Īpaši EPL un LaLiga.
Ja Superligas veidotāji nebūtu iedomājušies, ka viņi visas durvis ar kājas spērienu atvērs, bet būtu rīkojušies daudz gudrāk un pacietīgāk, ssadarbojoties ar FIFA un UEFA, skadrojot klubu faniem par šīs līgas mērķiem un vēlmēm, tad nebūtu izbrīnīts ka šī līga būtu ar laiku aizgājusi uz urā.
, 2021-05-21 23:17, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ir tāds teiciens. Spēle aizmirsās rezultāts palika. Ja šodienas 3 punkti palīdzēs sasniegt kaut ko lielu, tad pofig pat ja tur būtu bijuši 5gadīgi puikas can kreklos.
Tajā pat laikā - daudziem vis laiku lielākā uzvara ir uzvarēt Pīķerā Rus zvaigžņu izlasi. Tas, ka togad viņus vālēja visi kam nebija slinkums nevienu neinteresē. Lai arī sastāvs tur tiešām bija viss tā laika rus zieds. Uzvārdi neiet laukumā.
Redzi, kad ar vecajiem kadriem runāju par tādām spēlēm, tad nereti tieši tiek uzsvērts, ka rus bija labākie. Nezinu vai tā ir visiem vecajiem bukiem, vai tikai man zināmiem
, 2021-05-21 23:17, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kanāda vislabāk izskatījās 1. trešdaļā.
Varbut pirmas 5-7 minutes, bet visbistamakie momenti bija viniem tikai pedejos 10 minutes.
, 2021-05-21 23:18, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Loti mazs kopuma komentaros skaits SC..... Delfos ari...
līdz pusnaktij gan jau 500 komentāri būs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-05-21 23:19, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Atkarīgs no kādas puses skaties to čempi. Ja tikai kā Lavijas izlases fans, tad noteikti forši, jo lielākas izredzes uzvarēt Ja grib skatīties skaistu hokeju zvaigžņu izpildījumā, tad jā...
Tikai un vienīgi kā uz PASAULES ČEMPIONĀTU ar visām no tā izrietošajām sekām.
Man nevajag pašapmānu, jo es jau sen zinu, kur LV hokeja izlase ir pasaules hokeja kontekstā.
, 2021-05-21 23:19, pirms 4 gadiem
M rakstīja: Ui, ja Kanādā kāds padzirdēs, ka šitā nospēlējuši, tad būs šmuce un skandāls. Par laimi, varbūtība, ka kāds to padzirdēs, ir visai minimāla.
Pērtiķbolista Ledus Hokeja heitera cienīgs komentārs! Mīlas Bimbambols 99,9 %!!!
, 2021-05-21 23:19, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Redzi, kad ar vecajiem kadriem runāju par tādām spēlēm, tad nereti tieši tiek uzsvērts, ka rus bija labākie. Nezinu vai tā ir visiem vecajiem bukiem, vai tikai man zināmiem
Uzsver visus labākos, bet aizmirst, ka tos visus labākos togad vālēja visi.
Un nevajag aizmirst kaut vai pēdējo PČ un ar kādu sastāvu somi pacēla zeltu. Tas, ka nav skanīgu uzvārdu, zvaigžņu utt nenozīmē, ka komanda ir noniecināma. Uzvara paliek uzvara.
, 2021-05-21 23:19, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kanāda vislabāk izskatījās 1. trešdaļā. Ja mums būtu tik laba saspēlētība, tad 1. trešdaļā tam golam nebūtu jābūt, kā laimīgai sakritība, bet gan likumsakarībai.
nekad nebūtu domājis, ka tik daudz bimbambolistu salīdīs hokeja sadaļā tev ir darbs
kas tik no miskastes nav izcelts
, 2021-05-21 23:20, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nebūtu Kanādas šaibas dauzītāju un NHL, Eiropā joprojām uz futbola laukumiem bumbiņu dzenātu ziemā kādā Krievijā vai Zviedrijā. nu tas ir kur bendiju vēl spēlē daudz maz nopietni.
Es varētu visu sagriezt kājām gaisā un iemest to kā pretargumentu,netērēšu ne tavu,ne manu laiku . Neviens neapstrīd NHL ieguldījumu hokeja līmeņa attīstībā. Tik tos principus. Kuriem mūsdienās cenšas visus sporta veidus pārveidot,pakļaut.
, 2021-05-21 23:21, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Pērtiķbolista Ledus Hokeja heitera cienīgs komentārs! Mīlas Bimbambols 99,9 %!!!
Kā vērtē LV uzvaru?
, 2021-05-21 23:21, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja Kivī ir spēks, lai sargā. Jo sausā spēle ir labs emociju dops + kazahos tak netrūkst kanādiešu.
Piekrītu, bet viņu vajag tieši likt sargāt pret NHL (USA un Kanāda). Rīt galvenais būt ar svaigiem spēkiem pēc punktiem, jo domāju ar Kazahstānu būs sīva cīņa un nedrīkst atslābt.
, 2021-05-21 23:21, pirms 4 gadiem
batista rakstīja: Nu miņina kungs un visi pārējie, kas noliedza, ka šodien vārtos būs Matīss. Ejiet ieskrieties gudrie pārgudrie lohi!!!!
Miņina kungs visu bija pareizi uzrakstījis pirms spēles, ka šī ir vājākā Kanādas izlase un ņemama, tikai būs svarīgi iemest golus viņu vārtos un neielaist savējos, kas arī notika. https://viruruna.lv/category/sports/
, 2021-05-21 23:21, pirms 4 gadiem
Te nu bija atbilde Zaipjiem un kompānijai Matīss izcils, komanda izcili nospēlēja, Bobs labākais, kas ar mūsu izlasi noticis. Uz jauniem panakumiem!
, 2021-05-21 23:21, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nekad nebūtu domājis, ka tik daudz bimbambolistu salīdīs hokeja sadaļā tev ir darbs
kas tik no miskastes nav izcelts
Sāp viņiem, ka hokejisti bez pirkstiem gaisā un super skanīgiem saukļiem kaut ko sasniedz, kamēr basketā, jo skaļāk bļauj, jo zemāk krīt.
, 2021-05-21 23:22, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nekad nebūtu domājis, ka tik daudz bimbambolistu salīdīs hokeja sadaļā tev ir darbs
kas tik no miskastes nav izcelts
Piekrītu, tā ir labāk rakstīt, nekā pastāvīgi mani zem tupeles un uz krustojumiem sūtīt!
, 2021-05-21 23:22, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nekad nebūtu domājis, ka tik daudz bimbambolistu salīdīs hokeja sadaļā tev ir darbs
kas tik no miskastes nav izcelts
tagad notiek hokeja čempionāts nevis basketbola. tas tā, ja neesi pamanījis un latvietis ir universāls sporta līdzjutējs
, 2021-05-21 23:22, pirms 4 gadiem
PS Un pofig, ka Kanāda izskatījās tik vāja, tā tomēr ir Kanāda un nekādi itāļi viņus neuzvarētu!
, 2021-05-21 23:23, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Piekrītu, tā ir labāk rakstīt, nekā pastāvīgi mani zem tupeles un uz krustojumiem sūtīt!
Prasītos normāla hokeja analīze beidzot
, 2021-05-21 23:23, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Es varētu visu sagriezt kājām gaisā un iemest to kā pretargumentu,netērēšu ne tavu,ne manu laiku . Neviens neapstrīd NHL ieguldījumu hokeja līmeņa attīstībā. Tik tos principus. Kuriem mūsdienās cenšas visus sporta veidus pārveidot,pakļaut.
es ieteiktu tev hokeja vēsturi izlasīt. un tad nonākt līdz tam pārveidot un pakļaut.
tad varbūt tie NHL buržuji nemaz nebūtu tik slikti, kā Fāzeļa kantoris. kas ar tikai par piķi domā...
hokejs nav sācies ar tavu pirmo hokeja maču ko redzēji TV un pirmo reizi slidas uzvilki. tam ir senāka vēsture.
un vēsturē bija liels periods kad IIHF pret NHL izturējās kā tagad NHL pret IIHF.
, 2021-05-21 23:23, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Uzsver visus labākos, bet aizmirst, ka tos visus labākos togad vālēja visi.
Un nevajag aizmirst kaut vai pēdējo PČ un ar kādu sastāvu somi pacēla zeltu. Tas, ka nav skanīgu uzvārdu, zvaigžņu utt nenozīmē, ka komanda ir noniecināma. Uzvara paliek uzvara.
Man šķiet, ka Somi arī šogad pacels.

man šķiet, ka Kanādu šogad tas pats gaida, lai gan varu kļūdīties un viņu sniegums, saspēlējoties, uzlabosies.

PČ paliek par pārbaudes turnīru lielajiem. Šis laikam būs pēdējais PČ, ka sekošu līdzi. Jēga pazūd, ja labākais hokejs ir Stenlija izcīņā un OS
, 2021-05-21 23:23, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kā vērtē LV uzvaru?
Viss kārtībā, bet pats galvenais būs rītvakar Par Pirmdienu esmu vairāk nekā pārliecināts
, 2021-05-21 23:23, pirms 4 gadiem
Vismaz kaut kas labs, mājas čempionātā ir izdarīts (vēsturiskais ieraksts), neviens pēc 50 gadiem nepētīs sastāvu, bija tāds vai tāds, bet uzvara paliek uzvara, kas ir vēsturisks.
, 2021-05-21 23:24, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Sāp viņiem, ka hokejisti bez pirkstiem gaisā un super skanīgiem saukļiem kaut ko sasniedz, kamēr basketā, jo skaļāk bļauj, jo zemāk krīt.
nekas īsti jau nav sasniegts
, 2021-05-21 23:25, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Piekrītu, bet viņu vajag tieši likt sargāt pret NHL (USA un Kanāda). Rīt galvenais būt ar svaigiem spēkiem pēc punktiem, jo domāju ar Kazahstānu būs sīva cīņa un nedrīkst atslābt.
Ņemot vērā, kā kazahleģiem iet gan PČ, gan gāja div1a, es baigi neuztraucos. Jo īpaši dēļ viņu peripētijām ar vārtsargiem. Tāpat kā mums 3 pč zaļi vārtsargi, tikai atšķirībā no mūsu vārtsargiem ikdienā tusē pa 2. šķiras līgu nevis top līgām. Un Kazahi spēlēs kā Barys -aizsardzība būs caura - visas iespējas pārbaudīt vārtsargu meistarību. Ir mums, kas prot iemest. Galvenais, lai kājas kustās.
, 2021-05-21 23:25, pirms 4 gadiem
Prognozē uzliku , ka 2:3 musējie uzvarēs😀
, 2021-05-21 23:25, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: nekas īsti jau nav sasniegts
Nekas nav sasniegts.... Tu laikam esi tas "īstais" līdzjutējs... Tu vispār šovakara spēli skatījies vai ēdi auzu bulkas un lāpījies?
, 2021-05-21 23:26, pirms 4 gadiem
Kā jau es iepriekš minēju ne visi kas spēlē NHL ir augsta līmeņa hokejisti.
Atminos vien kā KHL klubs SKA apspēlēja vēsi Karolīnas Hurricanes.
Skatoties KHL finālu CSKA VS. Avangard, es sapratu ka NHL daudzas komandas pat nespēj parādīt tādu sniegumu.
Bet pašsaprotami ka KHL ir pasaules otra spēcīgākā līga un tikai idiots var to noliegt.
, 2021-05-21 23:26, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man šķiet, ka Somi arī šogad pacels.

man šķiet, ka Kanādu šogad tas pats gaida, lai gan varu kļūdīties un viņu sniegums, saspēlējoties, uzlabosies.

PČ paliek par pārbaudes turnīru lielajiem. Šis laikam būs pēdējais PČ, ka sekošu līdzi. Jēga pazūd, ja labākais hokejs ir Stenlija izcīņā un OS
Korejā tiešām bja labākais hokejs. Tu noliec šo čempi, bet Korejā no NHL nebija vispār neviena. Ok, Ķīnā NHL būs, jo NHL ir finansiāli ieninteresēti Ķīnas tirgū. Kas būs tālāk kaut kā nav dzirdēts un nebūs brīnums, ja atkal bez NHL.,
, 2021-05-21 23:27, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Piekrītu, tā ir labāk rakstīt, nekā pastāvīgi mani zem tupeles un uz krustojumiem sūtīt!
tas jau nenozīmē, ka neesi tirsējs un franku krustojuma bomzis
, 2021-05-21 23:27, pirms 4 gadiem
Krustojuma_Churbans rakstīja: Krievi sadus kanadiesus sabradatu ar 11:0
Ta butu atriebiba musu visu letinu varda
ku tu dirsisi tad, kad šitie paši kanadieši tavus krievus izdrazīs ar 11:0 ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ???????
, 2021-05-21 23:28, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es ieteiktu tev hokeja vēsturi izlasīt. un tad nonākt līdz tam pārveidot un pakļaut.
tad varbūt tie NHL buržuji nemaz nebūtu tik slikti, kā Fāzeļa kantoris. kas ar tikai par piķi domā...
hokejs nav sācies ar tavu pirmo hokeja maču ko redzēji TV un pirmo reizi slidas uzvilki. tam ir senāka vēsture.
un vēsturē bija liels periods kad IIHF pret NHL izturējās kā tagad NHL pret IIHF.
Lūdzu kādus avotus, pierādījumus...
, 2021-05-21 23:28, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es ieteiktu tev hokeja vēsturi izlasīt. un tad nonākt līdz tak pārveidot un pakļaut.
tad varbūt tie NHL buržuji nemaz nebūtu tik slikti, kā Fāzeļa kantoris. kas ar tikai par piķi domā...
Nav tādu NHL buržuju. Ir buržuji principā,kuri būtu gatavi visu pakļaut un pārveidot peļņas nolūkos. Lielisks piemērs ar to mēģinājumu izveidot Superlīgu futbolā. Naudas maki bija gatavi nopikt visus principus,nojaucot visu līdz pamatiem. Prieks ka tas neizdevās.
, 2021-05-21 23:29, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Sāp viņiem, ka hokejisti bez pirkstiem gaisā un super skanīgiem saukļiem kaut ko sasniedz, kamēr basketā, jo skaļāk bļauj, jo zemāk krīt.
Kaut ko sasniedz? Vai esmu ko nogulējis?
Man šķiet, ka šī ir tikai viena uzvarēta spēle, un vel ne tuvu nesam bijuši augstāk par to pašu vairākkārtējo septīto vietu, un par medaļām pat nerunājot.
Es nenoliedzu, ka šī PČ specifikas dēļ mēs varam sasniegt nebijušus augstumus PČ kontekstā, bet man ir pamatotas aizdomas, ka ir par agru staigāt ar uz augšu izslietiem pirkstiem.
, 2021-05-21 23:29, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Nekas nav sasniegts.... Tu laikam esi tas "īstais" līdzjutējs... Tu vispār šovakara spēli skatījies vai ēdi auzu bulkas un lāpījies?
atšķirībā no tevis, es skatījos. Šī uzvara ir tiek celta debesīs no daudzu puses, jo uzvarēta ir "Kanāda". Neviens jau nepieminēs, ka izlasē bija trešā ešalona kadri, kuri ir vairāk čekeri un lomu spēlētāji. arī to, ka viņi nesaspēlējušies utt. Uzvara, ir un paliek uzvara, tikai šī uzvara neatšķiras no citām. Ja uzvarētu saspēlējušos un ar vismaz dažiem top čaļiem, tad jau nopietnāk par ko citu varētu parunāt
, 2021-05-21 23:29, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: nekas īsti jau nav sasniegts
Hokejā ir stabila vieta elitē jau 20+ gadus, ar pāris izbīļiem, taču uzvarot izšķirošās spēles. Ir 4 OS pēc kārtas. NHL spēlē regulārāk kā NBA - ok nav mums kopš Ozo laikiem bijis Porziņģa kalibrs, bet es labak ņemu 3-4 lomas spēlētājus, kā 1 zvaigzni.
Sasniegts ir tas, ka ar Ltviju arī top komandas rēķinās, kā ar puslīdz nopietnu pretinieku. Kamēr basketā Latvija šobrīd ir dibenā.
, 2021-05-21 23:30, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Prasītos normāla hokeja analīze beidzot
Tu gribi no manis nopietnu Hokeja analīzi pēc Koronkas vakcīnas? Traks neesi? Labi vēl, ka turos, jo savādāk pēc n-tajām Eksporta dozām varētu kirdikt pienākt Taču varu iepriecināt visus manus heiterus, KIRDIKT nepienāca un arī nepienāks, VOT! Mans organisms ir spēcīgāks gan pret pašu Koronku, gan arī pret vakcīnu, VOT!
, 2021-05-21 23:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut ko sasniedz? Vai esmu ko nogulējis?
Man šķiet, ka šī ir tikai viena uzvarēta spēle, un vel ne tuvu nesam bijuši augstāk par to pašu vairākkārtējo septīto vietu, un par medaļām pat nerunājot.
Es nenoliedzu, ka šī PČ specifikas dēļ mēs varam sasniegt nebijušus augstumus PČ kontekstā, bet man ir pamatotas aizdomas, ka ir par agru staigāt ar uz augšu izslietiem pirkstiem.
Es runāju par ilgtermiņu nevis tikai šo turnīru
, 2021-05-21 23:30, pirms 4 gadiem
Kads stulbs raksts IIHF majas lapa ar info par 2019 WC.
https://www.iihf.com/en/events/2021...

Sogad ari 1A-4B, 2A-3B, 1B-4A, 2B-3A? Jo agrak bija kad cempis vel bija Baltkrievija un Latvija, ka 1/4 speles notiks A1-A4, A2-A3, B1-B4, B2-B3.
, 2021-05-21 23:31, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Sāp viņiem, ka hokejisti bez pirkstiem gaisā un super skanīgiem saukļiem kaut ko sasniedz, kamēr basketā, jo skaļāk bļauj, jo zemāk krīt.
Tādi komentāri tracina,kad sāk dalīt sporta veidus sliktajos un pareizajos.Atceros okupācijas gadus,kad vieni un tie paši fani atbalstīja Dinamo VEF Radiotehniķi Celtnieku Daugavu un pat Ādaži motobolu.
, 2021-05-21 23:31, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tas jau nenozīmē, ka neesi tirsējs un franku krustojuma bomzis
Nozīmē gan, jo patiesībā neesmu ne viens ne otrs, tās ir tikai un vienīgi tavas, un Bansa fantāzijas
, 2021-05-21 23:32, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Hokejā ir stabila vieta elitē jau 20+ gadus, ar pāris izbīļiem, taču uzvarot izšķirošās spēles. Ir 4 OS pēc kārtas. NHL spēlē regulārāk kā NBA - ok nav mums kopš Ozo laikiem bijis Porziņģa kalibrs, bet es labak ņemu 3-4 lomas spēlētājus, kā 1 zvaigzni.
Sasniegts ir tas, ka ar Ltviju arī top komandas rēķinās, kā ar puslīdz nopietnu pretinieku. Kamēr basketā Latvija šobrīd ir dibenā.
nepin iekšā citus sporta veidus un arī nepin iekšā spēlētājus, kas vairāk ir individuālā darba un resursu rezultāts.

Ja runājam izlases sakarā, tad no vienas puses jā, no otras nē. OS viennozīmīgi jā, bet PČ, kur stabili rotē tikai dažas izlases, ir diskutējams jautājums.
, 2021-05-21 23:32, pirms 4 gadiem
Pč bez zvaigznēm un bez skatītājiem nav nekas.

Ja tiksim augstāk par 7to vietu,novilkšu cepuri izlases priekšā
, 2021-05-21 23:32, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Tādi komentāri tracina,kad sāk dalīt sporta veidus sliktajos un pareizajos.Atceros okupācijas gadus,kad vieni un tie paši fani atbalstīja Dinamo VEF Radiotehniķi Celtnieku Daugavu un pat Ādaži motobolu.
Es pats esmu universālais fans, bet kad acīmredzami redzu viena sporta veida ķīviņus ar otru - besī ārā. Un, tā kā hokejs sirdij vistuvākais - tur, lai neviens uz varžācīm nelien
, 2021-05-21 23:33, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: atšķirībā no tevis, es skatījos. Šī uzvara ir tiek celta debesīs no daudzu puses, jo uzvarēta ir "Kanāda". Neviens jau nepieminēs, ka izlasē bija trešā ešalona kadri, kuri ir vairāk čekeri un lomu spēlētāji. arī to, ka viņi nesaspēlējušies utt. Uzvara, ir un paliek uzvara, tikai šī uzvara neatšķiras no citām. Ja uzvarētu saspēlējušos un ar vismaz dažiem top čaļiem, tad jau nopietnāk par ko citu varētu parunāt
Un mums... mums bija visi labākie, nē... esam vecākā komanda... bet ja Tu skatījies spēli, Tev vajadzēja pamanīt kā šī komanda spēlēja... gudri, disciplinēti, pārdomāti... un vajadzētu arī mazliet palepoties, ka esi ar viņiem, ja vien neesi kāds arābu piemaisījums
, 2021-05-21 23:33, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Nav tādu NHL buržuju. Ir buržuji principā,kuri būtu gatavi visu pakļaut un pārveidot peļņas nolūkos. Lielisks piemērs ar to mēģinājumu izveidot Superlīgu futbolā. Naudas maki bija gatavi nopikt visus principus,nojaucot visu līdz pamatiem. Prieks ka tas neizdevās.
tu par futenes superlīgu? formāli viņiem taisnība. un nekas nav beidzies.
tā superlīgas ideja tiek bīdīta kopš 90.gadiem. tas nebija nekāds jaunums.
UEFA un FIFA ir starpnieku instances, kuras praktiski nav vajadzīgas, jo tagad atrodas starp klubiem un naudas maksātājiem.
prasti runājot, ja tu gribētu pirkt dzīvokli tad lētāk nopirktu pie saimnieka, nevis caur starpnieku.
, 2021-05-21 23:33, pirms 4 gadiem
Nu turnīra tabula vienkāršs kaiifs. Raksta autors 😂-attopies
, 2021-05-21 23:33, pirms 4 gadiem
MrMaybe rakstīja: Kā jau es iepriekš minēju ne visi kas spēlē NHL ir augsta līmeņa hokejisti.
Atminos vien kā KHL klubs SKA apspēlēja vēsi Karolīnas Hurricanes.
Skatoties KHL finālu CSKA VS. Avangard, es sapratu ka NHL daudzas komandas pat nespēj parādīt tādu sniegumu.
Bet pašsaprotami ka KHL ir pasaules otra spēcīgākā līga un tikai idiots var to noliegt.
Ja tev tik daudz prātiņa būtu, tad saprastu, ka tā Hurricanes bija tikai pirmā sezonas spēle, kamēr KHL sezona gāja uz pilnu klapi, un NHL spēlētāji pārbaudes/draudzības spēli arī uztver kā šādas spēles.
Tikai tev, diemžēl, tā prātiņa nav!
, 2021-05-21 23:34, pirms 4 gadiem
Dažiem laikam kremt, ka ir 3p pret Kanādu! 3p un iespējas spēlēt 1/4 un izcīnīt augstāko vietu vēsturē!
Reāli, ja paņems vēl vienu tiešo konkurentu par 1/4, tad zemāk par 6 vietu toč nebūs!
, 2021-05-21 23:34, pirms 4 gadiem
player7 rakstīja: Pč bez zvaigznēm un bez skatītājiem nav nekas.

Ja tiksim augstāk par 7to vietu,novilkšu cepuri izlases priekšā
Pipec, kur tik daudz pērtiķbolistu ir saradušies Hokeja rakstā!? Tava maika ir izteikti TIZLA!!!
Kā jau Baltajam Nigeram pienākas!
, 2021-05-21 23:35, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Nozīmē gan, jo patiesībā neesmu ne viens ne otrs, tās ir tikai un vienīgi tavas, un Bansa fantāzijas
tu nav Rīgā uz PČ, ar to pietiek, ka esi tirsējs.
, 2021-05-21 23:35, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Dažiem laikam kremt, ka ir 3p pret Kanādu! 3p un iespējas spēlēt 1/4 un izcīnīt augstāko vietu vēsturē!
Po barabanu! Galvenais ir uzvarēt rītvakar!
, 2021-05-21 23:35, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tu gribi no manis nopietnu Hokeja analīzi pēc Koronkas vakcīnas? Traks neesi? Labi vēl, ka turos, jo savādāk pēc n-tajām Eksporta dozām varētu kirdikt pienākt Taču varu iepriecināt visus manus heiterus, KIRDIKT nepienāca un arī nepienāks, VOT! Mans organisms ir spēcīgāks gan pret pašu Koronku, gan arī pret vakcīnu, VOT!
Alkašs
, 2021-05-21 23:36, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Un mums... mums bija visi labākie, nē... esam vecākā komanda... bet ja Tu skatījies spēli, Tev vajadzēja pamanīt kā šī komanda spēlēja... gudri, disciplinēti, pārdomāti... un vajadzētu arī mazliet palepoties, ka esi ar viņiem, ja vien neesi kāds arābu piemaisījums
loģiski, ka mēs labāk izskatījāmies, jo mums lielākā izlases daļā ir iepriekš kopā spēlējuši. Mēs neielaidāmies atklātā hokejā un viņu meistarība nebija tik augsta, lai spētu komandas spēli apspēlēt. Cilvēk, es esmu reālists. Es saprotu tevi, bet tajā pašā laikā es ņemu vērā apstākļus, kurus daudzi noignorē, kas ir saprotams, tāpēc mums ir dažādi skatījumi uz to. Dienas beigās jau mēs abi priecājamies par uzvaru.
, 2021-05-21 23:36, pirms 4 gadiem
Yess🇱🇹🤝🇱🇻Uzvarētājus NEVIENS "Netiesaa"Malači džeki.Un PIEDRAAZT,kaadaa sastaavaa bija Kanaada..Katrs dabon uz Čempi ko var.Katram savas probleemas..Bet katrs arii lai uztraucas par taam. No Sirds Apsveicu Hokeja Džekus🇱🇹🤝🇱🇻🥅
, 2021-05-21 23:36, pirms 4 gadiem
Aizveriet visi mutes. Mazā Latvija ir uzvarējis hokeja dzimteni. Pie tirsas kāds viņiem sastāvs, tā jau ir viņu problēma. Vēstures grāmatās būs ieraksts un ar to pietiek. Kanāda ir Kanāda un uzvara paliek uzvara. Mēs paši neesam nekāda hokeja lielvalsts, tāpēc šādas uzvaras ir zelta vērtas..
, 2021-05-21 23:37, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Dažiem laikam kremt, ka ir 3p pret Kanādu! 3p un iespējas spēlēt 1/4 un izcīnīt augstāko vietu vēsturē!
Reāli, ja paņems vēl vienu tiešo konkurentu par 1/4, tad zemāk par 6 vietu toč nebūs!
lai tā notiktu, mums jāuzvar sava līmeņa izlases un tur parādās tas, ko es teicu
, 2021-05-21 23:38, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: loģiski, ka mēs labāk izskatījāmies, jo mums lielākā izlases daļā ir iepriekš kopā spēlējuši. Mēs neielaidāmies atklātā hokejā un viņu meistarība nebija tik augsta, lai spētu komandas spēli apspēlēt. Cilvēk, es esmu reālists. Es saprotu tevi, bet tajā pašā laikā es ņemu vērā apstākļus, kurus daudzi noignorē, kas ir saprotams, tāpēc mums ir dažādi skatījumi uz to. Dienas beigās jau mēs abi priecājamies par uzvaru.
Lieta jau tā, ka no mums katru gadu ir kaut ko gaidījuši, bet nekad nav bijis. Šodienas spēle dod cerības, ka varam ko sagaidīt, tikai par to es runāju. Un kā jau teici, dienas beigās abi priecājamies...
, 2021-05-21 23:38, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Hokejā ir stabila vieta elitē jau 20+ gadus, ar pāris izbīļiem, taču uzvarot izšķirošās spēles. Ir 4 OS pēc kārtas. NHL spēlē regulārāk kā NBA - ok nav mums kopš Ozo laikiem bijis Porziņģa kalibrs, bet es labak ņemu 3-4 lomas spēlētājus, kā 1 zvaigzni.
Sasniegts ir tas, ka ar Ltviju arī top komandas rēķinās, kā ar puslīdz nopietnu pretinieku. Kamēr basketā Latvija šobrīd ir dibenā.
Kruta!
Esam Elitē kad pasaulē nopietni ar Kanādas hokeja spēlēšanu nodarbojas +/- 20 valstīs, un 16 no tām spēlē Elites grupā.
Salīdzināt hokeju ar basketbolu, par futbolu vispār nerunājot, nav korekti pašā saknē.
, 2021-05-21 23:38, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tu par futenes superlīgu? formāli viņiem taisnība. un nekas nav beidzies.
tā superlīgas ideja tiek bīdīta kopš 90.gadiem. tas nebija nekāds jaunums.
UEFA un FIFA ir starpnieku instances, kuras praktiski nav vajadzīgas, jo tagad atrodas starp klubiem un naudas maksātājiem.
prasti runājot, ja tu gribētu pirkt dzīvokli tad lētāk nopirktu pie saimnieka, nevis caur starpnieku.
Protams tai iecerei ir daudz atbalstītāju.Piemēram slavenais Bekenbauers savulaik izteicās ,ka nacionālās izlases ir pagātne,un ka nākotne ir spēcīgi klubu turnūri.
, 2021-05-21 23:40, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Lieta jau tā, ka no mums katru gadu ir kaut ko gaidījuši, bet nekad nav bijis. Šodienas spēle dod cerības, ka varam ko sagaidīt, tikai par to es runāju. Un kā jau teici, dienas beigās abi priecājamies...
Redzi, tev šī spēle. Man rādītājs būs rītdienas spēle, kur jau būs pretinieks daudz maz saspēlējies un jau ar konkrētām ambīcijām
, 2021-05-21 23:40, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es runāju par ilgtermiņu nevis tikai šo turnīru
Tad vel jo vairāk ir stipri pāragri salīdzināt LV hokeju ar LV basketbolu. Kaut vai pašmāju čempionāta ziņā, kur basketbols ir divus gaismas gadus priekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-05-21 23:41, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kruta!
Esam Elitē kad pasaulē nopietni ar Kanādas hokeja spēlēšanu nodarbojas +/- 20 valstīs, un 16 no tām spēlē Elites grupā.
Salīdzināt hokeju ar basketbolu, par futbolu vispār nerunājot, nav korekti pašā saknē.
Tev piekristu pasaules kontekstā,bet Latvijas gadījumā tā nav.
, 2021-05-21 23:41, pirms 4 gadiem
Francija taču pāris gadus atpakaļ (2014. gadā) pēcspēles bullīšos arī Kanādu uzvarēja.
, 2021-05-21 23:41, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: atšķirībā no tevis, es skatījos. Šī uzvara ir tiek celta debesīs no daudzu puses, jo uzvarēta ir "Kanāda". Neviens jau nepieminēs, ka izlasē bija trešā ešalona kadri, kuri ir vairāk čekeri un lomu spēlētāji. arī to, ka viņi nesaspēlējušies utt. Uzvara, ir un paliek uzvara, tikai šī uzvara neatšķiras no citām. Ja uzvarētu saspēlējušos un ar vismaz dažiem top čaļiem, tad jau nopietnāk par ko citu varētu parunāt
Pagājušajā gadā reģistrētie hokeja spēlētāji:
Kanāda - 607 951
Latvija - 7 460

Uz papīra arī Kanādas 30. izlasei vajadzētu mūs aizsietām acīm apspēlēt.

Noniecināt šo uzvaru var tikai tāds cilvēks, kuram dzīvē viss ir galīgā tūtā, vai basketbola atbalstītājs, kuram grūti pārdzīvot ikvienu hokeja izlases panākumu. Problēmas dzīvē vai skaudība? Jo urļiks Tu neesi.
, 2021-05-21 23:41, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Redzi, tev šī spēle. Man rādītājs būs rītdienas spēle, kur jau būs pretinieks daudz maz saspēlējies un jau ar konkrētām ambīcijām
Jā, es arī par to domāju. Bet, kā jau teicu, šīsdienas spēle parādīja kaut kādu alķīmiju komandā un es ceru tā izpaudīsies ne tikai rīt.
, 2021-05-21 23:42, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tu nav Rīgā uz PČ, ar to pietiek, ka esi tirsējs.
Kāda tev šķirba, kur es FIZISKI atrodos un kāda sķirba vai es tiŗšu vai nē? Uljānovss -Ļeņins, piemēram, Boļševiku revolūciju taisīja attālināti, tiŗšot, pašam Šveicē atrodoties, ieradās jau uz visu gatavu
Es, godīgi, nesaprotu tavu un Bansa mentalitāti ,jareiz nav klāt, znāčit nav tiesīgs lemt, par to kas notiek, ja reiz tirš un ir nekonsekvents, značit nav tiesīgs izteikt savu viedokli Tie kuru tirš un ir nekoneskveniot ir ADVANCĒTI kadri, jo viņi ir MĀKSLINIEKI, nevis aprobežoti "godrpratīgie nodokļu maksātāji", kā tu ar Bansu
, 2021-05-21 23:42, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Protams tai iecerei ir daudz atbalstītāju.Piemēram slavenais Bekenbauers savulaik izteicās ,ka nacionālās izlases ir pagātne,un ka nākotne ir spēcīgi klubu turnūri.
superlīgas stāstā tomēr nav nacionālās izlase nāve. bet gan UEFA un FIFA. vai pārvēršanās par otrās škiras subjektu kā hokejā IIHF vai basketbolā FIBA
, 2021-05-21 23:43, pirms 4 gadiem
PS. Un nevajag domāt, ka šai Kanādai nav ambīciju.
, 2021-05-21 23:43, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad vel jo vairāk ir stipri pāragri salīdzināt LV hokeju ar LV basketbolu. Kaut vai pašmāju čempionāta ziņā, kur basketbols ir divus gaismas gadus priekšā.
2 gaismas gadus priekšā, ja basketā klubiem nauda ar katru gadu paliek mazāk, savi stabili klubi ir palikuši 6? Hokejā tā kapeika, kas tur ir, tomēr, ir puslīdz stabila. Kāds aiziet, kāds atnāk vietā, bet nav arī ta, ka 1-2 gadu laikā no skatuves pazustu 3-4 komandas. Un tas ir rēķinot, ka ar basketu nodarboties ir daudz lētāk un vieglāk, kā ar hokeju.
, 2021-05-21 23:43, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Tev piekristu pasaules kontekstā,bet Latvijas gadījumā tā nav.
Lūdzu, konkrētāk pamato savu viedokli!
, 2021-05-21 23:44, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Pērtiķbolista Ledus Hokeja heitera cienīgs komentārs! Mīlas Bimbambols 99,9 %!!!
Bļed, idiņš!!! Ne jau tu pat M šūsi klāt kaut kādu Ledus heitu!
, 2021-05-21 23:45, pirms 4 gadiem
╰┃ ┣▇━▇
 ┃ ┃  ╰━▅╮
 ╰┳╯ ╰━━┳╯G G W P
  ╰╮ ┳━━╯T Y 4
 ▕▔▋ ╰╮╭━╮ T U T O R I A L
╱▔╲▋╰━┻┻╮╲╱▔▔▔╲
▏  ▔▔▔▔▔▔▔  O O┃
╲╱▔╲▂▂▂▂╱▔╲▂▂▂╱
 ▏╳▕▇▇▕ ▏╳▕▇▇▕
 ╲▂╱╲▂╱ ╲▂╱╲▂╱
, 2021-05-21 23:45, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Francija taču pāris gadus atpakaļ (2014. gadā) pēcspēles bullīšos arī Kanādu uzvarēja.
Arī krievus divi pret viens franči uzvarēja.
, 2021-05-21 23:46, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Bet ja mūsējie beigās izcīnīs medaļas?
Nu ne jau pasaules čempis priekšā NHL karjerai
, 2021-05-21 23:47, pirms 4 gadiem
Bez skaļiem saukļiem!🏀😁Bez Bravūrības🏀😁.Bez attaisnojumiem(kad zaudeet sanak🏀😁.Jums jaapriecaajas par šiem čaļiem un"jaaneesaa uz rokaam"!!TAA TURPINAAT 🇱🇻👌🥅Visu cieņu.Bet nu komentaaros lassu,ka daži jau štuko ar ko play offspeelees LV🤣Nu idiotu seit pilns..Tas ir tocna!!🤣Zeel,bet mentalitaate jums ir"čau".Mūžiigi "celiet gaisa pilis".Loti no sirds veelu šiem čaliem sasniegt ko Īpašu PČ.Un jūtu,ka taa arii buus..
, 2021-05-21 23:47, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Kāda tev šķirba, kur es FIZISKI atrodos un kāda sķirba vai es tiŗšu vai nē? Uljānovss -Ļeņins, piemēram, Boļševiku revolūciju taisīja attālināti, tiŗšot, pašam Šveicē atrodoties, ieradās jau uz visu gatavu
Es, godīgi, nesaprotu tavu un Bansa mentalitāti ,jareiz nav klāt, znāčit nav tiesīgs lemt, par to kas notiek, ja reiz tirš un ir nekonsekvents, značit nav tiesīgs izteikt savu viedokli Tie kuru tirš un ir nekoneskveniot ir ADVANCĒTI kadri, jo viņi ir MĀKSLINIEKI, nevis aprobežoti "godrpratīgie nodokļu maksātāji", kā tu ar Bansu
Tie, kas nav klāt nav atbildīgi par savu lēmumu. UK latvieši palīdzēja tikt pie šprices Gobemkaimiņam, jo liela daļa balsu nāca no UK. Vai viņi izbauda to mēslu, kas radās no tās partijas? Nē, jo viņi dzīvo UK un pa lielam pie kājas kas notiek te. Tāpēc nē, ja tu neesi uz vietas tev nevajadzetu būt tiesīgam lemt.
Un tiem, kas tirš nav mākslinieki, tie ir vienkārši tirsēji, kas neprot atbildēt par bazaru.
, 2021-05-21 23:47, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu ne jau pasaules čempis priekšā NHL karjerai
smieklīgi lasīt šļūkātāja un basketbolista pārdomas hokeja sadaļā
, 2021-05-21 23:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lūdzu, konkrētāk pamato savu viedokli!
Ko tur pamatot pasaulē hokejs nav top trīs komandu sporta veids ,bet mums ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-05-21 23:49, pirms 4 gadiem
Ķēniņš savā elementā, pelnīja vairākumus, dalīja piespēles, kaitināja pretiniekus. No viņa daudz lielāks pienesums nekā plikā statistikā redzams. Cepumus Ķēiņam!!! Iedodiet Vīrelim kādu MVP vienreiz
, 2021-05-21 23:49, pirms 4 gadiem
bukarts750 rakstīja: Man arī mazs jackpots
Viens te nebija ielicis uz vienu pašu Kanādu 9.5?
, 2021-05-21 23:50, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tur pamatot pasaulē hokejs nav top trīs komandu sporta veids ,bet mums ir.
NHL gan ir top līga pasaulē un tās līgas spēlētāji tika apspēlēti!
, 2021-05-21 23:50, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: smieklīgi lasīt šļūkātāja un basketbolista pārdomas hokeja sadaļā
Kurš ir basketbolists?
, 2021-05-21 23:50, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: 2 gaismas gadus priekšā, ja basketā klubiem nauda ar katru gadu paliek mazāk, savi stabili klubi ir palikuši 6? Hokejā tā kapeika, kas tur ir, tomēr, ir puslīdz stabila. Kāds aiziet, kāds atnāk vietā, bet nav arī ta, ka 1-2 gadu laikā no skatuves pazustu 3-4 komandas. Un tas ir rēķinot, ka ar basketu nodarboties ir daudz lētāk un vieglāk, kā ar hokeju.
Plus kāda nauda jāiegulda hokeja paaudzē, kāda basketbolā...tie ir gaismas gadi... ja Tavs bērns trenetos basketbolā vajag bik naudas un kedu, ja hokejā... pats jau vari padomāt..
, 2021-05-21 23:50, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tur pamatot pasaulē hokejs nav top trīs komandu sporta veids ,bet mums ir.
es joprojām brīnos, ka kāds vēl dornis domā savādāk
bet nafig to katru reizi pirms PČ skaidrot katram dornim?
, 2021-05-21 23:51, pirms 4 gadiem
eziitis rakstīja: Pagājušajā gadā reģistrētie hokeja spēlētāji:
Kanāda - 607 951
Latvija - 7 460

Uz papīra arī Kanādas 30. izlasei vajadzētu mūs aizsietām acīm apspēlēt.

Noniecināt šo uzvaru var tikai tāds cilvēks, kuram dzīvē viss ir galīgā tūtā, vai basketbola atbalstītājs, kuram grūti pārdzīvot ikvienu hokeja izlases panākumu. Problēmas dzīvē vai skaudība? Jo urļiks Tu neesi.
tie skaitļi neko nenozīmē. Tu pats to labi apzinies. Visu nosaka līmenis, sapsēlētība un atdeve. Es esmu REĀLISTS. Es vienmēr ņemu vērā visus apstākļus. Tas nav nekas diži labs, jā.
, 2021-05-21 23:51, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: NHL gan ir top līga pasaulē un tās līgas spēlētāji tika apspēlēti!
Ne par to diskusija ar Ivaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-05-21 23:52, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kurš ir basketbolists?
ja nejautā par šļūkātāju, tad par to kurš ir basketbolists atbilde manuprāt ir acīmredzama! vai ne?
, 2021-05-21 23:53, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Tādi komentāri tracina,kad sāk dalīt sporta veidus sliktajos un pareizajos.Atceros okupācijas gadus,kad vieni un tie paši fani atbalstīja Dinamo VEF Radiotehniķi Celtnieku Daugavu un pat Ādaži motobolu.
Pilnīgi piekrītu, jo esmu viens no viņiem. Es arī tagad nedalu sporta veidus un jūtu līdzi visiem mūsējiem. Manuprāt, ir stulbi salīdzināt, kurš sporta veids ir labāks vai vērtīgāks, un noniecināt tos sporta veidus, kuri pašam neinteresē. Tāda bērnudārza līmeņa kašķēšanās.
, 2021-05-21 23:54, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Pilnīgi piekrītu, jo esmu viens no viņiem. Es arī tagad nedalu sporta veidus un jūtu līdzi visiem mūsējiem. Manuprāt, ir stulbi salīdzināt, kurš sporta veids ir labāks vai vērtīgāks.
manuprāt ir stulbi turpināt dzīvot komunismā un PSRS.
, 2021-05-21 23:54, pirms 4 gadiem
bczal rakstīja: Bez skaļiem saukļiem!🏀😁Bez Bravūrības🏀😁.Bez attaisnojumiem(kad zaudeet sanak🏀😁.Jums jaapriecaajas par šiem čaļiem un"jaaneesaa uz rokaam"!!TAA TURPINAAT 🇱🇻👌🥅Visu cieņu.Bet nu komentaaros lassu,ka daži jau štuko ar ko play offspeelees LV🤣Nu idiotu seit pilns..Tas ir tocna!!🤣Zeel,bet mentalitaate jums ir"čau".Mūžiigi "celiet gaisa pilis".Loti no sirds veelu šiem čaliem sasniegt ko Īpašu PČ.Un jūtu,ka taa arii buus..
Paklau, es tiešām nevaru iebraukt, par ko tieši tu vienmēr čīksti. Kāpēc vienmēr tās "gaisa pilis" tevi tā uzvelk, kas tur tāds? Tā tiešām nav normāla fanu reakcija jebkur pasaulē jebkurā sporta veidā? Ķipa visur visi baigie reālisti, pragmatiķi, domāsim tikai par nākamo pretinieku utt Kur tu tā esi redzējis?
, 2021-05-21 23:55, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: 2 gaismas gadus priekšā, ja basketā klubiem nauda ar katru gadu paliek mazāk, savi stabili klubi ir palikuši 6? Hokejā tā kapeika, kas tur ir, tomēr, ir puslīdz stabila. Kāds aiziet, kāds atnāk vietā, bet nav arī ta, ka 1-2 gadu laikā no skatuves pazustu 3-4 komandas. Un tas ir rēķinot, ka ar basketu nodarboties ir daudz lētāk un vieglāk, kā ar hokeju.
Es ļoti labi zinu LV hokeja problēmas, un tāpēc man par tām nav jāstāsta.
LV basketbols ir priekšā LV hokejam kaut vai tāpēc, ka jau vairākus gadus spēlē starptautiskā regulārās sezonas čempionātā, kamēr hokejisti n-tos gadus tālāk par runāšanu nav tikuši, un turpina pērties savā amatieru dīķī.
, 2021-05-21 23:56, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es joprojām brīnos, ka kāds vēl dornis domā savādāk
bet nafig to katru reizi pirms PČ skaidrot katram dornim?
Skaidrot nav vērts un ,cik pēc komentāriem pazīstu Ivaru,tad viņam patīk būt opozīcijā visiem.Reizēm piekrītu viņa viedoklim,jo simpatizē Liepājas sports,bet bieži nevaru piekrist viņa viedoklim.
, 2021-05-21 23:56, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es ļoti labi zinu LV hokeja problēmas, un tāpēc man par tām nav jāstāsta.
LV basketbols ir priekšā LV hokejam kaut vai tāpēc, ka jau vairākus gadus spēlē starptautiskā regulārās sezonas čempionātā, kamēr hokejisti n-tos gadus tālāk par runāšanu nav tikuši, un turpina pērties savā amatieru dīķī.
Kā jau teicu, lai izaudzinātu hokejistu jārēķinās ar pāris tūkstošiem. Lai izaudzinātu basketbolistu- uz pusi mazāk vismaz.
, 2021-05-21 23:57, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tie, kas nav klāt nav atbildīgi par savu lēmumu. UK latvieši palīdzēja tikt pie šprices Gobemkaimiņam, jo liela daļa balsu nāca no UK. Vai viņi izbauda to mēslu, kas radās no tās partijas? Nē, jo viņi dzīvo UK un pa lielam pie kājas kas notiek te. Tāpēc nē, ja tu neesi uz vietas tev nevajadzetu būt tiesīgam lemt.
Un tiem, kas tirš nav mākslinieki, tie ir vienkārši tirsēji, kas neprot atbildēt par bazaru.
Vecīt, esmu gatavs atbildēt par VISIEM bazariem, tikai KLĀTIENĒ! Virtuāli tas man sanāk ne pārāk labi Būšu Latvijā, tagad plānoju uz Augustu, esmu gatavs tikties ar JEBKURU un par visu dzīvajā režīmā atbildēt!
, 2021-05-21 23:57, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es ļoti labi zinu LV hokeja problēmas, un tāpēc man par tām nav jāstāsta.
LV basketbols ir priekšā LV hokejam kaut vai tāpēc, ka jau vairākus gadus spēlē starptautiskā regulārās sezonas čempionātā, kamēr hokejisti n-tos gadus tālāk par runāšanu nav tikuši, un turpina pērties savā amatieru dīķī.
Cik no latviešiem tur reāli spēlē un nav dvieļu padevēji?
, 2021-05-21 23:57, pirms 4 gadiem
eziitis rakstīja: Pagājušajā gadā reģistrētie hokeja spēlētāji:
Kanāda - 607 951
Latvija - 7 460

Uz papīra arī Kanādas 30. izlasei vajadzētu mūs aizsietām acīm apspēlēt.

Noniecināt šo uzvaru var tikai tāds cilvēks, kuram dzīvē viss ir galīgā tūtā, vai basketbola atbalstītājs, kuram grūti pārdzīvot ikvienu hokeja izlases panākumu. Problēmas dzīvē vai skaudība? Jo urļiks Tu neesi.
Kāpēc noniecināt? Uz lietām jāskatās reāli. Protams, ka Kanāda uz papīra bija spēcīgāka, bet nu šitāds nabagu sastāvs šiem sen nebija redzēts. 1/3 vai pat puse komanda tur švakāki NHL kapļi kā Bļugers un Balcers šobrīd. No mūsu komandas Daugaviņš, Ķēniņš, Ābols stabili arī vienā līmenī daļu no šiem, tā ka tas pārsvars pat uz papīra nemaz tik pārliecinošs CAN nebija. Ja vēl tie nav saspēlējušies (mūsējiem jau saikne tomēr gadiem) - uzvara beigu beigās nav nemaz tik neticams panākums. Kivlenieks ar izcili nostāvēja (kas nav mazsvarīgi - 2 golus varēja mierīgi būt ielaidis un neviens par to pat nepārmestu, momenti bija). Protams, visu cieņu, ka izturēja un noticēja, ka var paņemt un nesalēja ūdeņus kā citreiz gadās. Te Hārtlija nopelns, noteikti.

Katrā ziņā priecāties par uzvaru vajag, bet nevajag pārvērtēt tās nozīmi. Čempis solās būt ļoti saspringts - visas komandas grupā varētu būt ļoti līdzvērtīgas, katrs var uzvarēt katru un beigās šai uzvarai pret CAN varētu arī nemaz nebūt tāda nozīme. Tā ka šitais CAN fiasko jāaizmirst un jāpieņem nevis kā mūsu kaut kāds 'super-spēks', bet vienkārši, ka CAN šogad uz pirmo spēli bija sagatavojušies kā bomāri. Nākamās spēles pret mūsu līmeņa komandām (KAZ, NOR, GER, ITA) būs daudz labāks tests tam cik mūsu komanda patiesībā ir laba.
, 2021-05-21 23:57, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ja nejautā par šļūkātāju, tad par to kurš ir basketbolists atbilde manuprāt ir acīmredzama! vai ne?
Ja godīgi, man pirmā doma bija, ka tu otinu sauc par šļūkātāju UN basketbolistu. Pēc tam tik padomāju, ka es laikam tas basketbolists skaitos
Jums jau te čurbans baigo paranoju ieaudzinājis, nedod dies, kāds basi paskatīsies, viss, lai hoķim klāt vairs nelien
, 2021-05-21 23:58, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tur pamatot pasaulē hokejs nav top trīs komandu sporta veids ,bet mums ir.
Tas gan! Tas mums tā vēsturiski ir iegājies, ka basketbols, futbols un hokejs ir paralēli vienmērīgi attīstījies. Ir bijuši pat laiki, kad sportisti vasarā spēlēja futbolu nacionālajā čempionātā, bet ziemā nacionālos čempionātos spēlēja hokeju un basketbolu.
, 2021-05-21 23:58, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vecīt, esmu gatavs atbildēt par VISIEM bazariem, tikai KLĀTIENĒ! Virtuāli tas man sanāk ne pārāk labi Būšu Latvijā, tagad plānoju uz Augustu, esmu gatavs tikties ar JEBKURU un par visu dzīvajā režīmā atbildēt!
Kurā gadā?
, 2021-05-21 23:59, pirms 4 gadiem
Vispār nesaprotu, it kā ir kopīgi visiem jāpriecājas, tika te atrodas mērgļi, kuri uz krustojumiem sūta un tālāk visādos veidos notirš, kāda hren pēc tas ir jādara, ja var vienkārši papriecāties visiem kopā un gatavoties rītvakaram?
, 2021-05-22 00:01, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja godīgi, man pirmā doma bija, ka tu otinu sauc par šļūkātāju UN basketbolistu. Pēc tam tik padomāju, ka es laikam tas basketbolists skaitos
Jums jau te čurbans baigo paranoju ieaudzinājis, nedod dies, kāds basi paskatīsies, viss, lai hoķim klāt vairs nelien
tu jau sāc līdzināties čurbanam pēc šā komenta
, 2021-05-22 00:01, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Kā jau teicu, lai izaudzinātu hokejistu jārēķinās ar pāris tūkstošiem. Lai izaudzinātu basketbolistu- uz pusi mazāk vismaz.
Jā, tā ir taisnība, un es to neapšaubu!
Tikai es nekādi nespēju te saskatīt basketbolistu vainu, kuri vairāk dara nekā runā, vai arī nerunā un nedara.
, 2021-05-22 00:01, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: manuprāt ir stulbi turpināt dzīvot komunismā un PSRS.
manuprāt ir stulbi dzīvot google trendos.
, 2021-05-22 00:02, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kurā gadā?
labs
, 2021-05-22 00:02, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kurā gadā?
Kurā gadā? Šajā un Augustā! Ne jau tāpat vien es atļāvu sevi špricēt Otrā vakcīna būs 1. Jūlijā, tad arī pirkšu biļeti uz Rīgu, VOT!
, 2021-05-22 00:02, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vispār nesaprotu, it kā ir kopīgi visiem jāpriecājas, tika te atrodas mērgļi, kuri uz krustojumiem sūta un tālāk visādos veidos notirš, kāda hren pēc tas ir jādara, ja var vienkārši papriecāties visiem kopā un gatavoties rītvakaram?
Tāpēc, ka BALTĀS RASES gods stāv pāri hokeja čempionātam. Tavs dzīvesveids ir kā melnam čurbanam, BALTĀS RASES patrioti to nevar paciest.
, 2021-05-22 00:02, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tu jau sāc līdzināties čurbanam pēc šā komenta
nesapratu. kāds sakars.
, 2021-05-22 00:03, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vispār nesaprotu, it kā ir kopīgi visiem jāpriecājas, tika te atrodas mērgļi, kuri uz krustojumiem sūta un tālāk visādos veidos notirš, kāda hren pēc tas ir jādara, ja var vienkārši papriecāties visiem kopā un gatavoties rītvakaram?
Pastāsti kā iekārdini savus darbiniekus, lai sēž krustojumos?
Parādi villu un saki, ja sēdēsi krustojumā, tad pēc pāris gadiem tev ar tāda būs?
, 2021-05-22 00:04, pirms 4 gadiem
rīt jāuzvar turnīra galvenie favorīi, jo Darjens barys Dīcs teicās, ka "kazahi"nosķaņoti 1 .vietai. Ceru, ka nursultanā rīt būs apvērsums , vismaz bixēs
, 2021-05-22 00:04, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tāpēc, ka BALTĀS RASES gods stāv pāri hokeja čempionātam. Tavs dzīvesveids ir kā melnam čurbanam, BALTĀS RASES patrioti to nevar paciest.
Baltās Rases patrioti neklausās repu un arī NBA pērtiķbolu neskatās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-05-22 00:04, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tā ir taisnība, un es to neapšaubu!
Tikai es nekādi nespēju te saskatīt basketbolistu vainu, kuri vairāk dara nekā runā, vai arī nerunā un nedara.
Tev nepietiek ar veco laiku paaudzi- Biedriņu, Šķēli, Valteru K un co... To ko viņi sastrādāja neviens hokejists nav izdarījis.
, 2021-05-22 00:05, pirms 4 gadiem
Krustojuma_Churbans rakstīja: Dalai pietiek paradit plastmaseni!
Talantigajie prasa ari zakusku
Uz ielas jau nedzīvo
Francijā tomēr ir citi standarti
, 2021-05-22 00:05, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Kurā gadā? Šajā un Augustā! Ne jau tāpat vien es atļāvu sevi špricēt Otrā vakcīna būs 1. Jūlijā, tad arī pirkšu biļeti uz Rīgu, VOT!
tak nebūsi un tupēsi zem tupeles
, 2021-05-22 00:05, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Pastāsti kā iekārdini savus darbiniekus, lai sēž krustojumos?
Parādi villu un saki, ja sēdēsi krustojumā, tad pēc pāris gadiem tev ar tāda būs?
Ai, ne tagad, citreiz, jo tagad man ir gardas vakariņas, ar labu nakti visiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-05-22 00:06, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Baltās Rases patrioti neklausās repu un arī NBA pērtiķbolu neskatās!
bet krustojumos naudu arī neizspiež.
, 2021-05-22 00:06, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tak nebūsi un tupēsi zem tupeles
Vakariņas laikam aukstas palika
, 2021-05-22 00:06, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: nesapratu. kāds sakars.
tāpēc , ka man piesien to ko es nedaru. tāpat kā čurbans tev basketbolā!
un smieklīgi lasīt tevi, ka es esot čurbana ietekmē
, 2021-05-22 00:08, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Skaidrot nav vērts un ,cik pēc komentāriem pazīstu Ivaru,tad viņam patīk būt opozīcijā visiem.Reizēm piekrītu viņa viedoklim,jo simpatizē Liepājas sports,bet bieži nevaru piekrist viņa viedoklim.
Manuprāt tas ir normāli, ja ne vienmēr domas sakrīt, jo katrs esam indivīds ar saviem uzskatiem un domām. Tāpēc jau ir diskusijas, lai noskaidrotu kādu jautājumu, kur domas nesakrīt.
, 2021-05-22 00:08, pirms 4 gadiem
Milzīgs lepnums par mūsu čaļiem!
, 2021-05-22 00:09, pirms 4 gadiem
N.E.R.D. rakstīja: Milzīgs lepnums par mūsu čaļiem!
Vēl vairāk par spēles kvalitāti, ko parādīja!
, 2021-05-22 00:09, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Tev nepietiek ar veco laiku paaudzi- Biedriņu, Šķēli, Valteru K un co... To ko viņi sastrādāja neviens hokejists nav izdarījis.
tusētāju paaudze normāli atlēti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-05-22 00:10, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Tev nepietiek ar veco laiku paaudzi- Biedriņu, Šķēli, Valteru K un co... To ko viņi sastrādāja neviens hokejists nav izdarījis.
Jā, viņi tiešām godu LV basketbolam nedarīja, un pat es uz zināmu laiku no basketbola novērsos. Tagad šī tusētāju paaudze jau ir pagātnē, un nav vēlmes visu laiku skatīties pagātne pār plecu.
, 2021-05-22 00:10, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tāpēc , ka man piesien to ko es nedaru. tāpat kā čurbans tev basketbolā...
un smieklīgi lasīt tevi, ka es esot čurbana ietekmē
Bet tu tak pirmais man piesēji "basketbolistu". Tam jau visur vienmēr basketbolisti ķipa, katram viens sporta veids jāskatās.
, 2021-05-22 00:11, pirms 4 gadiem
Kariņš uzliek mìksto Latvijas hokeja faniem!
Neskatoties uz Saeimas lèmumu, valdìba hokeja hallès nevienu nelaidìs !
Priekā!
, 2021-05-22 00:12, pirms 4 gadiem
te ir atklāta jauna reģistrēšanās vai spirtacentra skribenti sūdu dzen.
pilns visādu jaunu mēslu parādījies komentos.
, 2021-05-22 00:13, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, viņi tiešām godu LV basketbolam nedarīja, un pat es uz zināmu laiku no basketbola novērsos. Tagad šī tusētāju paaudze jau ir pagātnē, un nav vēlmes visu laiku skatīties pagātne pār plecu.
Bet kur ir mūsu laiku paaudze? Nav KP un Bertāna, mēs te cīnāmies kā līdzīgs ar līdzīgu ar kaut kādām Bulgārijām.... Nekā basketā vairs nav. Vismaz hokejā apspēlējam vājāko, bet tomēr Kanādas izlasi, un prieks par to...
, 2021-05-22 00:14, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet tu tak pirmais man piesēji "basketbolistu". Tam jau visur vienmēr basketbolisti ķipa, katram viens sporta veids jāskatās.
manuprāt pats teici, ka NBA tev pāri visam. pārējie tik tā, ja nu vienīgi kāds hokejā Stenlija bundžu ņem. par futbolu nezinu.
ja kļūdos. tad neko, gadās. bez apvainojumiem.
man nav nekas pret.
, 2021-05-22 00:14, pirms 4 gadiem
ej dillēs rakstīja: Kariņš uzliek mìksto Latvijas hokeja faniem!
Neskatoties uz Saeimas lèmumu, valdìba hokeja hallès nevienu nelaidìs !
Priekā!
Tur nav nekāda sakara ar Kariņu. Kariņš vienīgi pilda pavēles un viņš tur neko nevar ietekmēt.
, 2021-05-22 00:17, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Paklau, es tiešām nevaru iebraukt, par ko tieši tu vienmēr čīksti. Kāpēc vienmēr tās "gaisa pilis" tevi tā uzvelk, kas tur tāds? Tā tiešām nav normāla fanu reakcija jebkur pasaulē jebkurā sporta veidā? Ķipa visur visi baigie reālisti, pragmatiķi, domāsim tikai par nākamo pretinieku utt Kur tu tā esi redzējis?
Zaabak!Beidz dzert Vīnu no Plastmasenem.LŪDZU!Pasaudzee sevi un Tuviniekus,ja taadi ir
, 2021-05-22 00:17, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet tu tak pirmais man piesēji "basketbolistu". Tam jau visur vienmēr basketbolisti ķipa, katram viens sporta veids jāskatās.
nē nu var jau it kā skatīties vairākus, bet tur ir diezgan stingrs un ierobežots saraksts. vispār ir diezgan daudz neskaidrību, prasītos pēc sporta un pareizā dzīvesveida kodeksa Baltajam civlēkam. teiksim, ja man gadās noskatīties kādu basketbola spēli, vai es pēc tam drīsktu klausīties roku, vai man turpmāk atļauts klausīties tikai repu? varbūt ir kādi laika ierobežojumi.. un ja nu man tā spēle patika, vai es pēc tam varu skatīties hokeju, neapgānot tā svēto vārdu, vai tam ir jāsaka ardievas. respektīvi, neksaidrību ir daudz, un kamēr netiks izstrādāti visiem skaidri un saprotami noteikumi, tikmēr te kārtības nebūs!
, 2021-05-22 00:19, pirms 4 gadiem
es te kamēr komentus drukāju, jutube automātiski aizgāja un pārliecinājos kādi ģinamo komentētāji ir lohi . varat ievērtēt :
https://www.youtube.com/watch?v=gX1...
, 2021-05-22 00:21, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: nē nu var jau it kā skatīties vairākus, bet tur ir diezgan stingrs un ierobežots saraksts. vispār ir diezgan daudz neskaidrību, prasītos pēc sporta un pareizā dzīvesveida kodeksa Baltajam civlēkam. teiksim, ja man gadās noskatīties kādu basketbola spēli, vai es pēc tam drīsktu klausīties roku, vai man turpmāk atļauts klausīties tikai repu? varbūt ir kādi laika ierobežojumi.. un ja nu man tā spēle patika, vai es pēc tam varu skatīties hokeju, neapgānot tā svēto vārdu, vai tam ir jāsaka ardievas. respektīvi, neksaidrību ir daudz, un kamēr netiks izstrādāti visiem skaidri un saprotami noteikumi, tikmēr te kārtības nebūs!
ko dzēri?
, 2021-05-22 00:22, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Bet kur ir mūsu laiku paaudze? Nav KP un Bertāna, mēs te cīnāmies kā līdzīgs ar līdzīgu ar kaut kādām Bulgārijām.... Nekā basketā vairs nav. Vismaz hokejā apspēlējam vājāko, bet tomēr Kanādas izlasi, un prieks par to...
Ar to mums jārēķinās, ka basketbols visās valstīs attīstās, un mūsu cilvēku resurss ir tieši tāds, kāds viņš ir. Galvenais ir nepalikt pārāk tālu savā attīstībā, un tad jau visādi var būt.
, 2021-05-22 00:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ko dzēri?
vienu aspirīnu. lai kā gribētos, vēl pāris nedēļas sausais likums. redzu, ka citiem tādas problēmas nav
, 2021-05-22 00:30, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: vienu aspirīnu. lai kā gribētos, vēl pāris nedēļas sausais likums. redzu, ka citiem tādas problēmas nav
man nav. piektdiena. rīt nav skola
, 2021-05-22 00:37, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: manuprāt pats teici, ka NBA tev pāri visam. pārējie tik tā, ja nu vienīgi kāds hokejā Stenlija bundžu ņem. par futbolu nezinu.
ja kļūdos. tad neko, gadās. bez apvainojumiem.
man nav nekas pret.
Nu - NBA ir pirmajā vietā no sezonālajiem, kas notiek katru gadu. Un ļoti tāpēc, ka latviešiem tur arī kāda teikšana. Tā jau pasaules futbola un regbija čempis priekšā un arī labāko izlašu hoķis būtu ļoti pie sirds.

Vakarnakt nedaudz paralēli Wizards arī pingvīnus ieslēdzu telefonā
, 2021-05-22 00:39, pirms 4 gadiem
bczal rakstīja: Zaabak!Beidz dzert Vīnu no Plastmasenem.LŪDZU!Pasaudzee sevi un Tuviniekus,ja taadi ir
Ilgi domāji šito kruto atbildi? Normāli atbildēt par tematu tev par sarežģītu?
, 2021-05-22 01:17, pirms 4 gadiem
Pavisam cits hokejs, ka TV var dzirdēt, kā mūsējie uz ledus sarunājas. Respect Hārtlijam, ka šito iemācījis. Domāju, ka arī tas mums šodien palīdzēja!
Neticās, ka uzvarējām Kanādu sausajā. Pirms spēles cerēju, ka kādus vārtus iemetīs!
, 2021-05-22 02:04, pirms 4 gadiem
Malachi
, 2021-05-22 03:46, pirms 4 gadiem
Draugi, sveicu visus, lielisks vakars!
, 2021-05-22 04:36, pirms 4 gadiem
Ir tiešām slimi rēcīgi lasīt lielu daļu no komentāru ekspertu atziņām pēc šīs spēles. Mēs uzvarējām Kanādu. Cik nožēlojamai dzīvei jābūt, lai pēc šīs spēles varētu mest ārā "oj, trešais sastāvs, no Biggie". No comment. Tāpēc mēs kā valsts esam tur, kur mēs esam.
, 2021-05-22 05:52, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es ļoti labi zinu LV hokeja problēmas, un tāpēc man par tām nav jāstāsta.
LV basketbols ir priekšā LV hokejam kaut vai tāpēc, ka jau vairākus gadus spēlē starptautiskā regulārās sezonas čempionātā, kamēr hokejisti n-tos gadus tālāk par runāšanu nav tikuši, un turpina pērties savā amatieru dīķī.
kad basketbolisti aizbrauks uz pasaules čempi vai olimpiādi tikai tev ir tiesības atvert žaunas...............nu galigi pratu izkūkojis............
, 2021-05-22 07:24, pirms 4 gadiem
Daudzi te raksta par 7.vietu kā līdz šim augstāko
Bet nedrīkst aizmirst, ka pagājušogad Latvija novinnēja čempi
Finālā tika uzvarēta Somija
Vairāki raksti par to vēl bija
, 2021-05-22 07:27, pirms 4 gadiem
, 2021-05-22 07:31, pirms 4 gadiem
21.05.2020 Latvija pč ceturtdałfinālā sagrāva Kanādu ar 7-2
Spēle piemirsusies, bet rezultāts palicis
, 2021-05-22 07:34, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: Vēl Čehie vienīgie , kas PČ nekad nav uzvarēti!!
Tos mēs paņems. 1/4finālā ❤️
, 2021-05-22 07:51, pirms 4 gadiem
Kaut kas tāds bija gaidāms, bet viennozīmīgi patīkams pārsteigums!!
, 2021-05-22 08:26, pirms 4 gadiem
Tas ir kā futenē sasist Brazījiju.
, 2021-05-22 09:21, pirms 4 gadiem
beiziiters rakstīja: 21.05.2020 Latvija pč ceturtdałfinālā sagrāva Kanādu ar 7-2
Spēle piemirsusies, bet rezultāts palicis
Tas pagājuša gada virtuālais čempis reāls fufelis
To nevar nopietni skaitīt
, 2021-05-22 09:22, pirms 4 gadiem
beiziiters rakstīja: 21.05.2020 Latvija pč ceturtdałfinālā sagrāva Kanādu ar 7-2
Spēle piemirsusies, bet rezultāts palicis
Es pat nesapratu kā tur izfantazē tos rezultātus
Reāli spēles nenotika
, 2021-05-22 09:36, pirms 4 gadiem
Liels prieks par mūsējiem
, 2021-05-22 09:48, pirms 4 gadiem
Apskatījos, kas Kanādas sastāvā - tikai 3 spēlētāji nav no NHL. Mums neviena nav no NHL - nu labi - Kivleniekam 2 spēles NHL. Un gribat teikt, ka mums ir labakais sastavs? Balcers, Bļugers, Girgensons, Merzļikins - šie būtu mūsu līderi. Cik šādus mūsu līderu variantus Kanāda var savākt?? Cik viņiem spēlē NHL, no kā var izvēlēties??? Viņiem 4 aizsargi NHL guvuši 10 un vairāk punktus sezonā, 6 uzbruceji, kas guvuši vairak par 20 punktiem sezonā un diviem no tiem vairāk par 30 punktiem sezonā. Cik mēs varetu likt pretī ar mūsu zvaigznēm, kas nespēlē?? Jā, šī Kanada nav zvaigžnota, bet nevar noliegt ka tāpat tā pēc spēka bija spēcigāka par mūsējo. Tādēļ nevajag nolikt mūsejos, ka viņi apspēlējusi vārguļus un uzvarai nav nekādas nozīmes. Tādus apgalvojumus var minet tikai cilvēki ar zemām prata spējam, kas nav spejīgi analizet un domāt. Diemžēl sporta centra komentāros tādu var atrast daudz!
, 2021-05-22 10:24, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, viņi tiešām godu LV basketbolam nedarīja, un pat es uz zināmu laiku no basketbola novērsos. Tagad šī tusētāju paaudze jau ir pagātnē, un nav vēlmes visu laiku skatīties pagātne pār plecu.
Tā ēna nāk līdzi. Pēdējais kvalis ir tīrs pierādījums. Jā - vairs nav grautiņu un tusiņš svarīgāks par maču domāšana, taču bravūra un skaļāki vārdi par darbiem, nekur nav pazuduši
, 2021-05-22 10:28, pirms 4 gadiem
Tumanovs rakstīja: Es pat nesapratu kā tur izfantazē tos rezultātus
Reāli spēles nenotika
Pēc balsotāju procenta
, 2021-07-06 20:39, pirms 4 gadiem
Kivi, paldies Tev par šo spēli un jaukajām emocijām par šo spēli!

LIDO AUGSTU, KIVI #80!