Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Latvija pasaules čempionāta ievadā izcīna vēsturisku uzvaru pār Kanādu

Toms Jēkabs Bērziņš
Toms Jēkabs Bērziņš

Pasaules hokeja čempionātu Rīgā ar lielisku uzvaru sākusi Latvijas hokeja izlase, kas šovakar pirmo reizi vēsturē pieveica hokeja dzimteni Kanādu - 2:0. Vārtus Latvijas rindās guva Miks Indrašis un Oskars Batņa, kamēr lieliski izlasē oficiālos mačos debitēja Matīss Kivlenieks, tverot visus 38 kanādiešu metienus.

Latvija pasaules čempionātos pirmo reizi pieveica Kanādu - līdz šim 11 mēģinājumos bija izdevies tikt pie viena neizšķirta. Pirmās trešdaļas pēdējā sekundē Miks Indrašis izvirzīja Latviju vadībā, otrā puslaika vidū Oskars Batņa pielaboja Ronalda Ķēniņa metienu, bet atlikušajā laikā mūsējie spēja noturēt vārtus neskartus un noturēt lielisku uzvaru - 2:0.

Mača pirmajās minūtēs daudz vairāk uzbruka Kanāda - pēc piecām minūtēm metienu attiecība rādīja graujošo 6:0. Tomēr vārtos ļoti droši darbojās Matīss Kivlenieks, tverot ripas un nedodot kanādiešiem atkārtotas iespējas. Latvija divas reizes pirmajā trešdaļā spēlēja vairākumā - ja pirmajā reizē mūsējos pievīla piespēļu precizitāte, tad otro izdevās realizēt. Tas izdevās vien pusotro sekundi pirms trešdaļas beigām - zonā ieslidoja Ronalds Ķēniņš, laukuma vidū atrada šovakar centra pozīcijā spēlējošo Miku Indraši, kurš aukstasinīgi izmeta ripu starp Dārsija Kempera kājsargiem - 1:0.

Otro trešdaļu aktīvi iesāka Latvija - jau pirmajās divās minutēs ilgstoši mūsējie uzturējās pretinieku zonā, tiekot pie diviem bīstamiem metieniem. Brīdi vēlāk noraidījās Krastenbergs, bet mazākumā tieši Latvija izveidoja labāko momentu - Rihards Marenis aizskrēja viens pret vārtsargu, bet diemžēl netrāpīja.

Supermoments 27. minūtē bija Ralfam Freibergam, kurš nespēja pārcelt ripu pāri kanādiešu vārtsargam. Kanāda meta vairāk, taču momentus vairāk izveidoja mūsējie un tika atalgoti. Tikko uz maiņu nākušais Oskars Batņa devās uzreiz cīnīties vārtu priekšā, un jau brīdi vēlāk tika pie sava pirmā vārtu guvuma savā karjerā Pasaules čempionātos - uzbrucējs pielaboja Ronalda Ķēniņa uzmetienu no zilās līnijas - 2:0.

Trešdaļas turpinājumā kanādieši turpināja daudz mest, bet vārtos izcili turpināja darboties Matīss Kivlenieks. Latvijas vārtsargs šovakar tika galā ar visiem 38 metieniem un tika atzīts par mača labāko spēlētāju. Mača pēdējā nogrieznī Kanāda uzbruka daudz, bet latvieši spēlēja pašaizliedzīgi, bloķējot metienus, bet tos, kas tika līdz vārtiem, tvēra Kivlenieks.

Piecas minūtes līdz beigām glāba arī kanādiešu vārtsargs Kempers, tverot Ābola metienu. Jo tuvāk nāca mača beigu sirēna, jo biežāk latvieši atsitās, raidot ripu pāri visām zonām. Piecas minūtes līdz beigām Roberts Bukarts nopelnīja noraidījumu, Latvija izturēja, bet pēc mazākuma izturēšanas mūsējie divas reizes trāpīja pa tukšu vārtu stabu. Pēdējās divās minūtēs Latvija izcili aizsargājās un noturēja smagu, bet ļoti skaistu uzvaru - 2:0 pret Kanādu.

Nākamo spēli Latvija aizvadīs rīt, 20:15 tiekoties ar Kazahstānu.

Latvija - Kanāda

Vārti: 19:59 Miks Indrašis (Ronalds Ķēniņš, Ralfs Freibergs) 1:0, 08:39 Oskars Batņa (Ronalds Ķēniņš) 2:0.
Soda minūtes: 8:8
Metieni: 17:38
Vārtsargi: Matīss Kivlenieks - Dārsijs Kempers

Latvijas izlases sastāvs

Kivlenieks (Punnenovs); Kristiāns Rubīns - Uvis Balinskis, Oskars Cibuļskis - Jānis Jaks, Kristaps Sotnieks - Ralfs Freibergs, Kristaps Zīle; Lauris Dārziņš - Rodrigo Ābols - Kaspars Daugaviņš, Roberts Bukarts - Andris Džeriņš - Mārtiņš Karsums, Ronalds Ķēniņš - Miks Indrašis - Mārtiņš Dzierkals, Rihards Marenis - Oskars Batņa - Renārs Krastenbergs, Rihards Bukarts.

Latvijas izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRezultāts
21. maijs20:15Kanāda2:0
22. maijs20:15Kazahstāna
24. maijs16:15Itālija
27. maijs16:15ASV
28. maijs20:15Norvēģija
30. maijs20:15Somija
1. jūnijs20:15Vācija

Latvijas izlase

Vārtsargi

SpēlētājsVecKlubsS%RipasS%Ripas
Jānis Kalniņš29Jokerit (KHL)3291.3%2.513180.0%8.51
Ivars Punnenovs26Tigers (Šveice)3890.8%3.382187.1%4.53
Matīss Kivlenieks24Blue Jackets (NHL)290.1%3.4010

Aizsargi

SpēlētājsVecKlubsSV+PPti+/-SV+PPti+/-
Kristaps Sotnieks34Dinamo Rīga (KHL)260+44-1211762+1517-14
Oskars Cibuļskis33Litvinov (Čehija)454+48+67492+1012-10
Artūrs Kulda32Ice Tigers (Vācija)331+1718-76335+49-2
Ralfs Freibergs30*Kometa/Ocelari (Čehija)442+1214+105340+55-5
Gunārs Skvorcovs31Dinamo Rīga (KHL)360+44-113201+01-6
Uvis Balinskis24Litvinov (Čehija)485+121703191+45-2
Jānis Jaks25Condors (AHL)202+46+33102+02+1
Kristaps Zīle23Dinamo Rīga (KHL)442+57-92150+00-2
Kristiāns Rubīns23Marlies (AHL)201+23-2181+12+1

Uzbrucēji

SpēlētājsVecKlubsSV+PPti+/-SV+PPti+/-
Miķelis Rēdlihs36Olimp/Venta 200294+1115127111+1930-4
Gints Meija33Black Wings (Austrija)113+14+19607+815-5
Andris Džeriņš33Dinamo Rīga (KHL)162+46-29589+1726-8
Kaspars Daugaviņš33*Vityaz (KHL)5817+3249+395616+1733+3
Lauris Dārziņš36Dinamo Rīga (KHL)417+1623-1395522+1436-6
Miks Indrašis30Dinamo Rīga (KHL)4916+2339-1385511+1728-11
Ronalds Ķēniņš30Lausanne (Šveice)519+2635+128536+1016-15
Roberts Bukarts30Dinamo Rīga (KHL)389+918-1374510+10200
Rodrigo Ābols25Orebro (Zviedrija)4720+1535+64242+57-6
Mārtiņš Karsums35Pinguine (Vācija)253+710-214175+813+12
Rihards Bukarts25Dinamo Rīga (KHL)3311+617-103221+89-4
Māris Bičevskis29Mlada Boleslav (Čehija)526+1117+83181+12-2
Rihards Marenis28Kiruna (Zviedrija-3)3110+1626+7172+02+3
Oskars Batņa26Anglet (Francija)229+918-1170+00+1
Mārtiņš Dzierkals24Dinamo Rīga (KHL)5210+1424-18170+000
Renārs Krastenbergs22Villach (Austrija)124+59
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:41, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kruta!
Esam Elitē kad pasaulē nopietni ar Kanādas hokeja spēlēšanu nodarbojas +/- 20 valstīs, un 16 no tām spēlē Elites grupā.
Salīdzināt hokeju ar basketbolu, par futbolu vispār nerunājot, nav korekti pašā saknē.
Tev piekristu pasaules kontekstā,bet Latvijas gadījumā tā nav.

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:41, pirms 4 gadiem
Francija taču pāris gadus atpakaļ (2014. gadā) pēcspēles bullīšos arī Kanādu uzvarēja.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-21 23:41, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: atšķirībā no tevis, es skatījos. Šī uzvara ir tiek celta debesīs no daudzu puses, jo uzvarēta ir "Kanāda". Neviens jau nepieminēs, ka izlasē bija trešā ešalona kadri, kuri ir vairāk čekeri un lomu spēlētāji. arī to, ka viņi nesaspēlējušies utt. Uzvara, ir un paliek uzvara, tikai šī uzvara neatšķiras no citām. Ja uzvarētu saspēlējušos un ar vismaz dažiem top čaļiem, tad jau nopietnāk par ko citu varētu parunāt
Pagājušajā gadā reģistrētie hokeja spēlētāji:
Kanāda - 607 951
Latvija - 7 460

Uz papīra arī Kanādas 30. izlasei vajadzētu mūs aizsietām acīm apspēlēt.

Noniecināt šo uzvaru var tikai tāds cilvēks, kuram dzīvē viss ir galīgā tūtā, vai basketbola atbalstītājs, kuram grūti pārdzīvot ikvienu hokeja izlases panākumu. Problēmas dzīvē vai skaudība? Jo urļiks Tu neesi.

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:41, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Redzi, tev šī spēle. Man rādītājs būs rītdienas spēle, kur jau būs pretinieks daudz maz saspēlējies un jau ar konkrētām ambīcijām
Jā, es arī par to domāju. Bet, kā jau teicu, šīsdienas spēle parādīja kaut kādu alķīmiju komandā un es ceru tā izpaudīsies ne tikai rīt.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-21 23:42, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tu nav Rīgā uz PČ, ar to pietiek, ka esi tirsējs.
Kāda tev šķirba, kur es FIZISKI atrodos un kāda sķirba vai es tiŗšu vai nē? Uljānovss -Ļeņins, piemēram, Boļševiku revolūciju taisīja attālināti, tiŗšot, pašam Šveicē atrodoties, ieradās jau uz visu gatavu
Es, godīgi, nesaprotu tavu un Bansa mentalitāti ,jareiz nav klāt, znāčit nav tiesīgs lemt, par to kas notiek, ja reiz tirš un ir nekonsekvents, značit nav tiesīgs izteikt savu viedokli Tie kuru tirš un ir nekoneskveniot ir ADVANCĒTI kadri, jo viņi ir MĀKSLINIEKI, nevis aprobežoti "godrpratīgie nodokļu maksātāji", kā tu ar Bansu

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:42, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Protams tai iecerei ir daudz atbalstītāju.Piemēram slavenais Bekenbauers savulaik izteicās ,ka nacionālās izlases ir pagātne,un ka nākotne ir spēcīgi klubu turnūri.
superlīgas stāstā tomēr nav nacionālās izlase nāve. bet gan UEFA un FIFA. vai pārvēršanās par otrās škiras subjektu kā hokejā IIHF vai basketbolā FIBA

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:43, pirms 4 gadiem
PS. Un nevajag domāt, ka šai Kanādai nav ambīciju.

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:43, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad vel jo vairāk ir stipri pāragri salīdzināt LV hokeju ar LV basketbolu. Kaut vai pašmāju čempionāta ziņā, kur basketbols ir divus gaismas gadus priekšā.
2 gaismas gadus priekšā, ja basketā klubiem nauda ar katru gadu paliek mazāk, savi stabili klubi ir palikuši 6? Hokejā tā kapeika, kas tur ir, tomēr, ir puslīdz stabila. Kāds aiziet, kāds atnāk vietā, bet nav arī ta, ka 1-2 gadu laikā no skatuves pazustu 3-4 komandas. Un tas ir rēķinot, ka ar basketu nodarboties ir daudz lētāk un vieglāk, kā ar hokeju.

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:43, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Tev piekristu pasaules kontekstā,bet Latvijas gadījumā tā nav.
Lūdzu, konkrētāk pamato savu viedokli!

  -3 [+] [-]

, 2021-05-21 23:44, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Pērtiķbolista Ledus Hokeja heitera cienīgs komentārs! Mīlas Bimbambols 99,9 %!!!
Bļed, idiņš!!! Ne jau tu pat M šūsi klāt kaut kādu Ledus heitu!

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:45, pirms 4 gadiem
╰┃ ┣▇━▇
 ┃ ┃  ╰━▅╮
 ╰┳╯ ╰━━┳╯G G W P
  ╰╮ ┳━━╯T Y 4
 ▕▔▋ ╰╮╭━╮ T U T O R I A L
╱▔╲▋╰━┻┻╮╲╱▔▔▔╲
▏  ▔▔▔▔▔▔▔  O O┃
╲╱▔╲▂▂▂▂╱▔╲▂▂▂╱
 ▏╳▕▇▇▕ ▏╳▕▇▇▕
 ╲▂╱╲▂╱ ╲▂╱╲▂╱

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:45, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Francija taču pāris gadus atpakaļ (2014. gadā) pēcspēles bullīšos arī Kanādu uzvarēja.
Arī krievus divi pret viens franči uzvarēja.

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:46, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Bet ja mūsējie beigās izcīnīs medaļas?
Nu ne jau pasaules čempis priekšā NHL karjerai

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:47, pirms 4 gadiem
Bez skaļiem saukļiem!🏀😁Bez Bravūrības🏀😁.Bez attaisnojumiem(kad zaudeet sanak🏀😁.Jums jaapriecaajas par šiem čaļiem un"jaaneesaa uz rokaam"!!TAA TURPINAAT 🇱🇻👌🥅Visu cieņu.Bet nu komentaaros lassu,ka daži jau štuko ar ko play offspeelees LV🤣Nu idiotu seit pilns..Tas ir tocna!!🤣Zeel,bet mentalitaate jums ir"čau".Mūžiigi "celiet gaisa pilis".Loti no sirds veelu šiem čaliem sasniegt ko Īpašu PČ.Un jūtu,ka taa arii buus..

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:47, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Kāda tev šķirba, kur es FIZISKI atrodos un kāda sķirba vai es tiŗšu vai nē? Uljānovss -Ļeņins, piemēram, Boļševiku revolūciju taisīja attālināti, tiŗšot, pašam Šveicē atrodoties, ieradās jau uz visu gatavu
Es, godīgi, nesaprotu tavu un Bansa mentalitāti ,jareiz nav klāt, znāčit nav tiesīgs lemt, par to kas notiek, ja reiz tirš un ir nekonsekvents, značit nav tiesīgs izteikt savu viedokli Tie kuru tirš un ir nekoneskveniot ir ADVANCĒTI kadri, jo viņi ir MĀKSLINIEKI, nevis aprobežoti "godrpratīgie nodokļu maksātāji", kā tu ar Bansu
Tie, kas nav klāt nav atbildīgi par savu lēmumu. UK latvieši palīdzēja tikt pie šprices Gobemkaimiņam, jo liela daļa balsu nāca no UK. Vai viņi izbauda to mēslu, kas radās no tās partijas? Nē, jo viņi dzīvo UK un pa lielam pie kājas kas notiek te. Tāpēc nē, ja tu neesi uz vietas tev nevajadzetu būt tiesīgam lemt.
Un tiem, kas tirš nav mākslinieki, tie ir vienkārši tirsēji, kas neprot atbildēt par bazaru.

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:47, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu ne jau pasaules čempis priekšā NHL karjerai
smieklīgi lasīt šļūkātāja un basketbolista pārdomas hokeja sadaļā

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lūdzu, konkrētāk pamato savu viedokli!
Ko tur pamatot pasaulē hokejs nav top trīs komandu sporta veids ,bet mums ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-05-21 23:49, pirms 4 gadiem
Ķēniņš savā elementā, pelnīja vairākumus, dalīja piespēles, kaitināja pretiniekus. No viņa daudz lielāks pienesums nekā plikā statistikā redzams. Cepumus Ķēiņam!!! Iedodiet Vīrelim kādu MVP vienreiz

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:49, pirms 4 gadiem
bukarts750 rakstīja: Man arī mazs jackpots
Viens te nebija ielicis uz vienu pašu Kanādu 9.5?

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:50, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tur pamatot pasaulē hokejs nav top trīs komandu sporta veids ,bet mums ir.
NHL gan ir top līga pasaulē un tās līgas spēlētāji tika apspēlēti!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-21 23:50, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: smieklīgi lasīt šļūkātāja un basketbolista pārdomas hokeja sadaļā
Kurš ir basketbolists?

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:50, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: 2 gaismas gadus priekšā, ja basketā klubiem nauda ar katru gadu paliek mazāk, savi stabili klubi ir palikuši 6? Hokejā tā kapeika, kas tur ir, tomēr, ir puslīdz stabila. Kāds aiziet, kāds atnāk vietā, bet nav arī ta, ka 1-2 gadu laikā no skatuves pazustu 3-4 komandas. Un tas ir rēķinot, ka ar basketu nodarboties ir daudz lētāk un vieglāk, kā ar hokeju.
Plus kāda nauda jāiegulda hokeja paaudzē, kāda basketbolā...tie ir gaismas gadi... ja Tavs bērns trenetos basketbolā vajag bik naudas un kedu, ja hokejā... pats jau vari padomāt..

  +1 [+] [-]

, 2021-05-21 23:50, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tur pamatot pasaulē hokejs nav top trīs komandu sporta veids ,bet mums ir.
es joprojām brīnos, ka kāds vēl dornis domā savādāk
bet nafig to katru reizi pirms PČ skaidrot katram dornim?

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:51, pirms 4 gadiem
eziitis rakstīja: Pagājušajā gadā reģistrētie hokeja spēlētāji:
Kanāda - 607 951
Latvija - 7 460

Uz papīra arī Kanādas 30. izlasei vajadzētu mūs aizsietām acīm apspēlēt.

Noniecināt šo uzvaru var tikai tāds cilvēks, kuram dzīvē viss ir galīgā tūtā, vai basketbola atbalstītājs, kuram grūti pārdzīvot ikvienu hokeja izlases panākumu. Problēmas dzīvē vai skaudība? Jo urļiks Tu neesi.
tie skaitļi neko nenozīmē. Tu pats to labi apzinies. Visu nosaka līmenis, sapsēlētība un atdeve. Es esmu REĀLISTS. Es vienmēr ņemu vērā visus apstākļus. Tas nav nekas diži labs, jā.

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:51, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: NHL gan ir top līga pasaulē un tās līgas spēlētāji tika apspēlēti!
Ne par to diskusija ar Ivaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:52, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kurš ir basketbolists?
ja nejautā par šļūkātāju, tad par to kurš ir basketbolists atbilde manuprāt ir acīmredzama! vai ne?

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:53, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Tādi komentāri tracina,kad sāk dalīt sporta veidus sliktajos un pareizajos.Atceros okupācijas gadus,kad vieni un tie paši fani atbalstīja Dinamo VEF Radiotehniķi Celtnieku Daugavu un pat Ādaži motobolu.
Pilnīgi piekrītu, jo esmu viens no viņiem. Es arī tagad nedalu sporta veidus un jūtu līdzi visiem mūsējiem. Manuprāt, ir stulbi salīdzināt, kurš sporta veids ir labāks vai vērtīgāks, un noniecināt tos sporta veidus, kuri pašam neinteresē. Tāda bērnudārza līmeņa kašķēšanās.

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:54, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Pilnīgi piekrītu, jo esmu viens no viņiem. Es arī tagad nedalu sporta veidus un jūtu līdzi visiem mūsējiem. Manuprāt, ir stulbi salīdzināt, kurš sporta veids ir labāks vai vērtīgāks.
manuprāt ir stulbi turpināt dzīvot komunismā un PSRS.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-21 23:54, pirms 4 gadiem
bczal rakstīja: Bez skaļiem saukļiem!🏀😁Bez Bravūrības🏀😁.Bez attaisnojumiem(kad zaudeet sanak🏀😁.Jums jaapriecaajas par šiem čaļiem un"jaaneesaa uz rokaam"!!TAA TURPINAAT 🇱🇻👌🥅Visu cieņu.Bet nu komentaaros lassu,ka daži jau štuko ar ko play offspeelees LV🤣Nu idiotu seit pilns..Tas ir tocna!!🤣Zeel,bet mentalitaate jums ir"čau".Mūžiigi "celiet gaisa pilis".Loti no sirds veelu šiem čaliem sasniegt ko Īpašu PČ.Un jūtu,ka taa arii buus..
Paklau, es tiešām nevaru iebraukt, par ko tieši tu vienmēr čīksti. Kāpēc vienmēr tās "gaisa pilis" tevi tā uzvelk, kas tur tāds? Tā tiešām nav normāla fanu reakcija jebkur pasaulē jebkurā sporta veidā? Ķipa visur visi baigie reālisti, pragmatiķi, domāsim tikai par nākamo pretinieku utt Kur tu tā esi redzējis?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-21 23:55, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: 2 gaismas gadus priekšā, ja basketā klubiem nauda ar katru gadu paliek mazāk, savi stabili klubi ir palikuši 6? Hokejā tā kapeika, kas tur ir, tomēr, ir puslīdz stabila. Kāds aiziet, kāds atnāk vietā, bet nav arī ta, ka 1-2 gadu laikā no skatuves pazustu 3-4 komandas. Un tas ir rēķinot, ka ar basketu nodarboties ir daudz lētāk un vieglāk, kā ar hokeju.
Es ļoti labi zinu LV hokeja problēmas, un tāpēc man par tām nav jāstāsta.
LV basketbols ir priekšā LV hokejam kaut vai tāpēc, ka jau vairākus gadus spēlē starptautiskā regulārās sezonas čempionātā, kamēr hokejisti n-tos gadus tālāk par runāšanu nav tikuši, un turpina pērties savā amatieru dīķī.

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:56, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es joprojām brīnos, ka kāds vēl dornis domā savādāk
bet nafig to katru reizi pirms PČ skaidrot katram dornim?
Skaidrot nav vērts un ,cik pēc komentāriem pazīstu Ivaru,tad viņam patīk būt opozīcijā visiem.Reizēm piekrītu viņa viedoklim,jo simpatizē Liepājas sports,bet bieži nevaru piekrist viņa viedoklim.

     [+] [-]

, 2021-05-21 23:56, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es ļoti labi zinu LV hokeja problēmas, un tāpēc man par tām nav jāstāsta.
LV basketbols ir priekšā LV hokejam kaut vai tāpēc, ka jau vairākus gadus spēlē starptautiskā regulārās sezonas čempionātā, kamēr hokejisti n-tos gadus tālāk par runāšanu nav tikuši, un turpina pērties savā amatieru dīķī.
Kā jau teicu, lai izaudzinātu hokejistu jārēķinās ar pāris tūkstošiem. Lai izaudzinātu basketbolistu- uz pusi mazāk vismaz.