Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Prezentēta "Astro'n'out" radītā oficiālā dziesma pasaules čempionātam hokejā

Rolands Eliņš

21.aprīlī, tieši mēnesi pirms IIHF pasaules čempionāta hokejā 2021 sākuma, tiek pieteikts oficiālās pasākuma dziesmas "For Glory and Joy" pirmatskaņojums un videoklipa prezentācija. Turnīra organizatori dziesmas radīšanu šogad bija uzticējuši populārajai pašmāju grupai “Astro'n'out”.

“Tas ir liels gods radīt tik nozīmīga notikuma oficiālo dziesmu! Dziesma ir par došanos pēc uzvarām un mēs ticam, ka ar šīs dziesmas vēstījumu spēs asociēties visa lielā hokeja pasaules komūna, tāpat kā katrs klausītājs, kurš ikdienā sevi izaicina, tiecoties pēc jauniem personīgiem sasniegumiem," stāsta grupas soliste Māra Upmane – Holšteine.

Māra Upmane – Holšteine arī uzsver, ka klipā redzamās ģimenes un hokejisti nav aktieri, bet gan ģimenes, kas pārstāv Latvijas hokeja saimi. Šīs ģimenes simbolizē dziesmas vēstījumu: aiz visām uzvarām stāv ilgstošs, pašaizliedzīgs darbs un nesavtīgs ģimenes atbalsts.

"Jaunā hokeja dziesma ir skaista, tā pauž emocionālu un pozitīvu vēstījumu, tā iedvesmo," par sadarbību ar grupu "Astro'n'out" ir gandarīts orgkomitejas vadītājs Edgars Buncis. Viņš pauž cerību, ka autoru radošā darba rezultāts kļūs par hitu starp hokeja līdzjutējiem un ne tikai.

IIHF Pasaules čempionāts hokejā 2021 no 21. maija līdz 6. jūnijam norisināsies Rīgā. “Arēna Rīga”, kas tika uzcelta IIHF Pasaules čempionātam hokejā 2006, un ir mājvieta Kontinentālās Hokeja Līgas (KHL) vienībai Rīgas “Dinamo”, būs galvenā turnīra arēna un uzņems B grupas spēles, divus ceturtdaļfinālus (ieskaitot Latvijas spēles, ja tā kvalificēsies), pusfinālus un mačus par medaļām.

Olimpiskais sporta centrs atrodas pretējā ielas pusē un tiks pārveidots par hokeja arēnu. Tas uzņems A grupas cīņas un divas ceturtdaļfināla spēles.

Informāciju sagatavoja:
PČ 2021 orgkomiteja

Novērtē PČ oficiālo dziesmu piecu ballu skalā!

  • 303

  • 131

  • 85

  • 26

  • 90


     [+] [-]

, 2021-04-21 11:35, pirms 4 gadiem
Neko nesapratu - ko konkrēti dara, kādas manipulācijas, ar ko?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-21 11:38, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Neko nesapratu - ko konkrēti dara, kādas manipulācijas, ar ko?
pie sarkanās gaismas apstājas auto. čurbani iet klāt un saka, dod naudu vai skrāpēju tavu auto.
tas viss notiek rietumeiropā. pilni krustojumi ar čurbaniem , kas to dara.
mūsu čurbans ar to nodarbojas Francijā!

prasts rekets

  -4 [+] [-]

, 2021-04-21 11:43, pirms 4 gadiem
Normāls gabals

  +4 [+] [-]

, 2021-04-21 11:48, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: pie sarkanās gaismas apstājas auto. čurbani iet klāt un saka, dod naudu vai skrāpēju tavu auto.
tas viss notiek rietumeiropā. pilni krustojumi ar čurbaniem , kas to dara.
mūsu čurbans ar to nodarbojas Francijā!

prasts rekets
Skaidrs, paldies.
Vienā vārdā - mēsls... Un tāds te kaut ko dzied par balto rasi utt... Te ne tikai baltā cilvēka pašcieņas nekādas, bet arī no karavīra goda ne miņas.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-21 11:49, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Skaidrs, paldies.
Vienā vārdā - mēsls... Un tāds te kaut ko dzied par balto rasi utt... Te ne tikai baltā cilvēka pašcieņas nekādas, bet arī no karavīra goda ne miņas.
Pats skumjākais, ka viņš pavisam nopietni uzskata, ka ir gudrs un normāls cilvēks.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-21 12:25, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Normāls gabals
Piekrītu! Afro repa ritmi tur galīgi nederētu. Tos, lai "bulgāru piesitēji" izmanto...

  +1 [+] [-]

, 2021-04-21 12:30, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es brīnos, ka tāds Banss ar Tevi tikās Latvijā. Tu taču varēji kaut kādos sūdos viņu iepīt.
Interesanti, vai Banss dzīvē apsaukājās un izrunājās tāpat kā spirtacentrā?

     [+] [-]

, 2021-04-21 12:50, pirms 4 gadiem
Metallica - Seek and Destroy. Tā būtu jāizklausās dziesmai par hokeju!

Bet nē, īstenībā Astro'n'Out arī ok sanāca.

  -4 [+] [-]

, 2021-04-21 14:16, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: pie sarkanās gaismas apstājas auto. čurbani iet klāt un saka, dod naudu vai skrāpēju tavu auto.
tas viss notiek rietumeiropā. pilni krustojumi ar čurbaniem , kas to dara.
mūsu čurbans ar to nodarbojas Francijā!

prasts rekets
Kurva, pipec, ko tu te sarakstīji!!! Vispār nekā tamlīdzīga nav, tie ir tavi un Bansa iedomu graudi! Kāds vēl rekets, tu iedomājies Francijā reketu? Ibitīt matos, ibio rio, un šeit vēl daudzi stulbēņi tic, ko raksta šitie divi plānprātiņi Tas ir tas pats, apmēram, ka Arhīvs-akmeņu lasītājs pie Svensoniem, kas te figurēja vairākus gadus un Funis Kremļa aģents, Jura Savicka uzticamais kucēns, tam arī daudzi ticēja

  -1 [+] [-]

, 2021-04-21 14:20, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Interesanti, vai Banss dzīvē apsaukājās un izrunājās tāpat kā spirtacentrā?
Protams, ka nē Es jau arī ne gluži tāds pats, kā virtuālajā telpā

     [+] [-]

, 2021-04-21 16:01, pirms 4 gadiem
Labāk nekā gaidīju, lasot, ka himnu taisīs astronauti. Manuprāt, protams hokeja himnai prasās kas roķigāks, smagāks, bet šim arī nav ne vainas. Protams, līdzīgu dziesmu ir 101 (kā pirmā prātā nāk zviedru dziedātāja Zemerlova Heroes), bet ir ok. Un klips foršs. Piemērots, tagadējam laikam. Labs darbiņš

     [+] [-]

, 2021-04-21 16:02, pirms 4 gadiem
als rakstīja: Piekrītu! Afro repa ritmi tur galīgi nederētu. Tos, lai "bulgāru piesitēji" izmanto...
Tev un burtam laikam ir tikai 2 veidu mūzika 🤣 šāda un reps

     [+] [-]

, 2021-04-21 16:08, pirms 4 gadiem
Dziesmu var klausīties. Bet kā hokeja čempim, tad nu galīgi garām. Dziesma bez emocijām.

     [+] [-]

, 2021-04-21 16:14, pirms 4 gadiem
nu lai nu kur, bet mūzikā čurbans ir lielāks eksperts par mani. Dziesma vēl nav dzirdēta, klips nav redzēts, bet akceptēju. Man vispar Māra un Astronauti tīk.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-21 16:49, pirms 4 gadiem
Gavno!!!! Vini vispar saprot ka raksitija hokejam nevis šautrinu mešanai? Vajadzeja roķīgu dziesmu nevis kaut kadu gavno popsu.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-21 16:52, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Interesanti, vai Banss dzīvē apsaukājās un izrunājās tāpat kā spirtacentrā?
dolbajobu varu nosaukt par dolbajobu, man ātra daba un verbālā nesaturēšana, bet kopumā ievēroju uzvedības normas un vispar uz vecumu esmu mierīgāks. nepatīk divkoši un liekuļi un man nav problēmas kādam pateikt, ko par viņu domāju. Ar tjomu mums bija abpusēji pieklājīga saruna, lai arī pirms tam bijām normāli spamā iztirsušies. Man nav pienākums katram teikt ko par viņu domāju, ja tu par to jautā, es neskrienu pa ielu kādu apsaukādams. Fiziski mazākus un vājākus arī negrūstu veikalos, kā tev gadās. tīņa vecumā vienu redzami švakāku pieslānīju, no tā kaunos un vēl tagad ar lielu nepatiku atceros. Esmu riebīgs, bet ne ļauns.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-21 16:55, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Kurva, pipec, ko tu te sarakstīji!!! Vispār nekā tamlīdzīga nav, tie ir tavi un Bansa iedomu graudi! Kāds vēl rekets, tu iedomājies Francijā reketu? Ibitīt matos, ibio rio, un šeit vēl daudzi stulbēņi tic, ko raksta šitie divi plānprātiņi Tas ir tas pats, apmēram, ka Arhīvs-akmeņu lasītājs pie Svensoniem, kas te figurēja vairākus gadus un Funis Kremļa aģents, Jura Savicka uzticamais kucēns, tam arī daudzi ticēja
arhīva akmmensstiepēja darbu hulis kultivēja, bet savu ikdienu tu pats šeit aprakstīji, domādams ka būsi varonis. kad tevi izgaismoja, tad sāki pārstāstīt savādāku versiju.

     [+] [-]

, 2021-04-21 17:50, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Labāk nekā gaidīju, lasot, ka himnu taisīs astronauti. Manuprāt, protams hokeja himnai prasās kas roķigāks, smagāks, bet šim arī nav ne vainas. Protams, līdzīgu dziesmu ir 101 (kā pirmā prātā nāk zviedru dziedātāja Zemerlova Heroes), bet ir ok. Un klips foršs. Piemērots, tagadējam laikam. Labs darbiņš
Piemērots tagadējam laikam- jā. Himna- nē. Jo himnai, lai cik tas arī nebūtu dīvaini, ir jābūt himniskai. Šitas ir vienkārši miegains gabals.

     [+] [-]

, 2021-04-21 19:10, pirms 4 gadiem
Ontario rakstīja: Gavno!!!! Vini vispar saprot ka raksitija hokejam nevis šautrinu mešanai? Vajadzeja roķīgu dziesmu nevis kaut kadu gavno popsu.
Kas LV vēl raksta rokmūziku? , visi popsā bliež, pat tie kas agrāk roku laida.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-21 19:11, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: dolbajobu varu nosaukt par dolbajobu, man ātra daba un verbālā nesaturēšana, bet kopumā ievēroju uzvedības normas un vispar uz vecumu esmu mierīgāks. nepatīk divkoši un liekuļi un man nav problēmas kādam pateikt, ko par viņu domāju. Ar tjomu mums bija abpusēji pieklājīga saruna, lai arī pirms tam bijām normāli spamā iztirsušies. Man nav pienākums katram teikt ko par viņu domāju, ja tu par to jautā, es neskrienu pa ielu kādu apsaukādams. Fiziski mazākus un vājākus arī negrūstu veikalos, kā tev gadās. tīņa vecumā vienu redzami švakāku pieslānīju, no tā kaunos un vēl tagad ar lielu nepatiku atceros. Esmu riebīgs, bet ne ļauns.
Klavulapa ir bully?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-21 19:46, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Klavulapa ir bully?
mhm

     [+] [-]

, 2021-04-22 09:03, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Kas LV vēl raksta rokmūziku? , visi popsā bliež, pat tie kas agrāk roku laida.
Vecīt, kā lai tev pareizi paskaidro, te viss nav tik vienkārši, kā tu raksti, tipa, Rokeri mauc Popsu, nu nav tā! Hipokrisis augstāk uzrakstīja- piemērots tagadējam laikam, apmēram tā Vispār, tā nav nekāda Popsa, tas ir nedaudz mīkstinats Roks Pielaistu mani pie miksēšanas pultis, ja es to gribētu, tas gabals krietni savādāk skanētu, instrumentu un vokālu partijās neko nemainot Ģitāra tak arī tur ir iespēlēta, tikai nedaudz par maigu samiksēta, to varētu uztaisīt arī smagāku un būtu tev Roks, tikai ir jautājums, vai tas ir šajā konkrētajā gabalā vajadzīgs? Manuprāt, ka nē Vispār tā mūsdienu tendence nedaudz mīkstināt skanējumu ir saistīta ar ciparu skaņu ierakstu specifiku Ja agrāk centās izdalīt vienu konkrētu instrumentu un padarīt viņu par dominējošu (elektroģitāru), tas automātiski glušīja visu pārējo, it sevišķi tad, ja aranžējumos nebija polifonijas (divi vai vairāki instrumenti spēlē absolūti dažādas partijas, nepārklājot vienai otru, veidojot veselu vienu, tad mūsdienās viss tiek maksimāli harmoniski sabalansēts tā lai galarezultātā skaņa sanāktu tāda kā sulīgāka, dzidrāka, ar spiedienu Protams, visi tie, kuri turpina maukt ar standarta trim instrumentiem, bungas, bass, giča, tiem neko mainīt nevajag, taču Astronauti nav tas gadījums un, piemēram, Prāta Vētra arī

     [+] [-]

, 2021-04-22 09:33, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tev un burtam laikam ir tikai 2 veidu mūzika 🤣 šāda un reps
Es repu un hiphopu kā sugu vispār pa mūziku neuzksatu. Tas ka tur kāds individs vai individu kopa kaut kādus pantiņus skaita kaut kādu ritmu pavadībā tā priekš mani nav muzika. Es esmu visādas lietas klausijies savā laikā... bet reps tas točna nav.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-22 09:49, pirms 4 gadiem
als rakstīja: Es repu un hiphopu kā sugu vispār pa mūziku neuzksatu. Tas ka tur kāds individs vai individu kopa kaut kādus pantiņus skaita kaut kādu ritmu pavadībā tā priekš mani nav muzika. Es esmu visādas lietas klausijies savā laikā... bet reps tas točna nav.
Daudzi eksperti un kritiķi saka to pašu, reps-nav mūzika! Mūzika sastāv no tādiem komponentiem, kā ritms, melodija un akordi, repā no šiem komponentiem ir TIKAI ritms! Labi, to ritmu apstradā ar kaut kādām instrumentālām skaņu pasāžām, kuras ir līdzīgas melodijai un veido maldīgu iespaidu, ka tā ir mūzika, taču mūzika tā nav!

     [+] [-]

, 2021-04-22 13:04, pirms 4 gadiem
Marcello92 rakstīja: Dziesma ir laba, bet nez vai tā ir tāda, ko arēnā varēs laist kā motivējošo gabalu. Tādi parasti ir nedaudz ātrāki, ritmiskāki, agresīvāki. Šis tāds tīri relaksācijai.
televīzijai uz atkārtojumu video vai kopsavilkumiem un reportāžām fonā skanēs labi.. manuprāt kā himna neder! Bet dziesma lipīga

  -1 [+] [-]

, 2021-04-22 14:21, pirms 4 gadiem
Tjoma arī youtuba komentāros kasās ar visiem par dziesmu.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-22 15:18, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tjoma arī youtuba komentāros kasās ar visiem par dziesmu.
Tur ir tādi tupeņi, ka elementāri nesaprot manu sarkasmu par politkorektismu
Viņi reāli domā, ka es uzskatu šo gabalu par nepolitkorektu un sāk man braukt virsū, tipa, no kurienes lai Latvijā melnie rastos un t.t., pipec! Vot, bļaķ, cik izglītota, erudīta un atjautīga jaunatne ir mūsdienu "civilizētajā" pasaulē

     [+] [-]

, 2021-04-23 14:30, pirms 4 gadiem
Acīmredzams mazbudžeta video, tak varēja ko īpašāku, sākot jau telpu, kur spēlē. Labi vien, ka iedomājās par citvalstu karogiem

     [+] [-]

, 2021-04-23 23:39, pirms 4 gadiem
als rakstīja: Es repu un hiphopu kā sugu vispār pa mūziku neuzksatu. Tas ka tur kāds individs vai individu kopa kaut kādus pantiņus skaita kaut kādu ritmu pavadībā tā priekš mani nav muzika. Es esmu visādas lietas klausijies savā laikā... bet reps tas točna nav.
Ritma izjūta pieder pie muzikalitātes. Es kaut kā esmu diezgan pārliecināts, ka pat ja Tev un Aburtam iedotu JAU GATAVU super tekstu ar super atskaņām un gatavu bītu un liktu jums ieskaitīt, skanētu diezgan patizli. Jo jūs neuztverat, kur tur vajadzīga muzikalitāte.

Un pavadījums tak pats par sevi ir jau mūzika, harmonijas ir, ritms ir.

     [+] [-]

, 2021-04-23 23:41, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Daudzi eksperti un kritiķi saka to pašu, reps-nav mūzika! Mūzika sastāv no tādiem komponentiem, kā ritms, melodija un akordi, repā no šiem komponentiem ir TIKAI ritms! Labi, to ritmu apstradā ar kaut kādām instrumentālām skaņu pasāžām, kuras ir līdzīgas melodijai un veido maldīgu iespaidu, ka tā ir mūzika, taču mūzika tā nav!
Kad tu beigsi runāt par lietām, no kurām neko nejēdz?

     [+] [-]

, 2021-04-24 12:47, pirms 4 gadiem
videoklips izcils, dziesma ne pārāk