Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Riekstiņš šonedēļ cer sagaidīt pozitīvu lēmumu par skatītājiem PČ tribīnēs

Riekstiņš šonedēļ cer sagaidīt pozitīvu lēmumu par skatītājiem PČ tribīnēs
Edgars Severs un Sandis Riekstiņš. Foto: Latvijas Olimpiskā komiteja

Kaut gan otrdien Ministru kabineta sēdē valdība nemaz neskatīja jautājumu par iespējām skatītājiem klātienē vērot pasaules čempionātu hokejā, vēl nav atmesta iecere šīs nedēļas laikā nonākt līdz lēmumam, ka ierobežotam skaitam cilvēku arēnu durvis tomēr būs atvērtas, portālam Sportacentrs.com sacīja Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas Sporta apakškomisijas priekšsēdētājs Sandis Riekstiņš.

Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) bija sagatavojusi risinājumu, kā pasaules čempionātu organizēt ar skatītājiem, un plānoja to iesniegt Ministru kabineta sēdē, taču Ministru prezidents Krišjānis Kariņš neiekļāva šo jautājumu valdības sēdes dienaskārtībā.

“Jau labu laiku runāju par iespējām pasaules čempionātā ielaist skatītājus. Beigu beigās bija vairāki risinājumi, kā to varētu realizēt. IZM tos sagatavoja, un čempionāta rīcības komiteja apstiprināja, ka šādu ceļu varētu iet – ar vakcinētiem cilvēkiem vai ar testēšanu. Arī operatīvās vadības grupa, kas šobrīd diemžēl vada valsti, neteica “nē”, bet norādīja, ka tas jāvirza uz Ministru kabinetu, lai tas arī izlemj, kāda būs īstā versija,” sacīja Riekstiņš. “Diemžēl Kariņa kungs to nesadzirdēja un šo jautājumu pat neielika dienaskārtībā. Līdz ar to nebija iespēja par to pat diskutēt.”

“Rodas sajūta, ka nevienam šo nevajag, kaut gan visos līmeņos runā, ka skatītājus pasaules čempionātā vajag. Papildus aprunājāmies arī ar citu partiju ministriem, un lielais vairums bija gatavi paust atbalstu kontrolētiem un precīziem soļiem, tostarp personalizētām biļetēm. Tomēr nevari atbalstīt to, kas nav pat dienas kārtībā. Tas ir nedaudz neizprotami,” atzina Riekstiņš.

IZM rosinājums paredzēja izveidot atsevišķas ieejas arēnas zonās, marķētus krēslus, skatītājiem būtu jālieto sejas maskas un jāievēro divu metru distance. Šādā situācijā “Arēna Rīga” varētu pulcēt līdz 2660 skatītāju, bet Olimpiskais sporta centrs – līdz 1058.

“Ir arguments, ka visi nevarēs tikt, jo nav vakcinēti. Taču arī normālos apstākļos visi uz pasaules čempionātu netiktu! Biļešu ir tik, cik ir. Tad nelaižam nevienu, jo kāds var netikt? Nedomāju, ka tas ir arguments,” uzsvēra Riekstiņš.

Tomēr Riekstiņam ar sabiedrotajiem esot plāns, kā rīkoties tālāk, lai skatītājus pasaules čempionātā varētu ielaist, taču tā detaļas viņš negribēja atklāt.

“Ja jau Saeima pieņēma lēmumu par terasēm, kas, izrādās, pēc pēdējiem saslimstības datiem neko slikti nav ietekmējis. Pieļauju, ka Saeima pieņems vēl vienu lēmumu. Neredzu citu ceļu. Problēma, ka tas viss jau būtu procesā, ja Ministru kabinetā būtu pieņemts lēmums. Šobrīd zaudējam laiku. Jautājums, vai tehniski vispār varam līdz piektdienai paspēt,” skaidroja Riekstiņš. Pasaules čempionāts hokejā Rīgā sāksies jau piektdien un ilgs līdz 6. jūnijam.

Nākamā Ministru kabineta sēde plānota 27. maijā, un tas jau var būt par vēlu, kad pieņemt lēmumu par skatītāju ielaišanu pasaules čempionātā. Arī Latvijas izlase četras no savām septiņām cīņām grupu turnīrā jau būs izspēlējusi bez apmeklētājiem.

“Ja šonedēļ to nevaram izdarīt, jēga tam ar katru dienu zūd,” noteica Riekstiņš, kurš piebilda, ka skatītāju ielaišana arēnās dotu labumu arī valsts ekonomikai, jo piesaistītu tūristus no ārzemēm. “Kaut vai tie 1000 skatītāji arēnā mūsu puišiem ir liels dzinulis. Jo arī viņi arēnu var piebļaut tā, ka nemaz neliekas.”

Arī portālā "Manabalss.lv" sākta parakstu vākšana par iespēju pret Covid-19 vakcinētajiem vai slimību pārslimojušajiem iedzīvotājiem klātienē vērot Rīgā gaidāmo pasaules hokeja čempionātu.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-19 22:34, pirms 4 gadiem
xZ rakstīja: Un kurš tad Saeimā ir kompetents diskutēt par skatītāju plūsmas kontroli Arēnā? Neviens. Brutāla pašu valdības šantažēšana ar zero interesi par apmeklējumu kā tādu. JKP to dara regulāri. Nenormāls populisms.
Rokas nost no JKP, blēžu un korumpantu aizstāvi! Latvijā ir tikai 2 normālas, sakarīgas partijas, par kurām var balsot - JKP un Jaunā Vienotība. Valdību regulāri šantažē NA, kā tikko atkal ar Vitenbergu, tur viņi ir čempioni.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-19 22:37, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Rokas nost no JKP, blēžu un korumpantu aizstāvi! Latvijā ir tikai 2 normālas, sakarīgas partijas, par kurām var balsot - JKP un Jaunā Vienotība. Valdību regulāri šantažē NA, kā tikko atkal ar Vitenbergu, tur viņi ir čempioni.
pretīgais kangaru bandu atbalstītājs

  +2 [+] [-]

, 2021-05-19 22:48, pirms 4 gadiem
Čempis notiek vidēji 15 gados reizi, būtu pilnīgi stulbi rīkot pie tukšām tribīnēm nozagt pašiem šos svētkus

     [+] [-]

, 2021-05-19 22:50, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Rokas nost no JKP, blēžu un korumpantu aizstāvi! Latvijā ir tikai 2 normālas, sakarīgas partijas, par kurām var balsot - JKP un Jaunā Vienotība. Valdību regulāri šantažē NA, kā tikko atkal ar Vitenbergu, tur viņi ir čempioni.
Es neteikšu, kas Tev ir jāaizstāv, un Tu jau neko nezini, ko es aizstāvu.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-19 22:54, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es zinu, ka daudziem nepatīk ja ne tiem, tad tiem ar nē arguments (saku pašam jau ar gribētos klātienē vērot), bet es uz to visu skatos no visām iespējamajām prizmām. Jā - čempis ienesīs, kādu kapeiku, ja būs fani. Bet no prioritāšu viedokļa - primārais tomēr ir nodrošināt darbu tiem, kas to nevar dēļ covid nevis taisīt ballīti. Par to, ka tas ir lēts populisms - pilnīgi piekrītu un pats par to rakstīju. Diemžēl, derumveidīgie to nesaprot
ja godīgi, stirpi šaubos, ka tie 1-2 tūkstoši skatītāju kkādu baigo kapeiku ienestu, ņemot vērā, ka alko tur tā pāt diez vai atļautu tirgot jebkurā gadījumā, un kādi resursi būs jēiegulda, lai to visu atbilstoši noorganizētu. Tāpēc arī domāju, ka viss notiek tā kā tas notiek, ja būtu reāla kapeika tajā visā iekšā, tad gan jau biznesmeņi paši būtu jau laicīgi kko sabīdījuši, nevis tikai runājuši.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-19 22:58, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: ja godīgi, stirpi šaubos, ka tie 1-2 tūkstoši skatītāju kkādu baigo kapeiku ienestu, ņemot vērā, ka alko tur tā pāt diez vai atļautu tirgot jebkurā gadījumā, un kādi resursi būs jēiegulda, lai to visu atbilstoši noorganizētu. Tāpēc arī domāju, ka viss notiek tā kā tas notiek, ja būtu reāla kapeika tajā visā iekšā, tad gan jau biznesmeņi paši būtu jau laicīgi kko sabīdījuši, nevis tikai runājuši.
2000x100 ir 200 pakas par spēli no biļetēm Latvijas 7 spēles tas 1,4 miljoni. pietiekami liela summa LHF!
gan jau kaut ko sakasīs arī citās spēlēs, piemēram krievu .
par PO vispār var biļete maksāt no 200 eiro.
grozi kā gribi tie būs miljoni ko LHF dabūs par biļetēm.
ir par ko iespringt!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-20 01:46, pirms 4 gadiem
Ok lai ar visam tam cenam atļauj skatities,bet vai tada gadijuma nevajadzetu solidarizeties un atļaut apmeklet vecakiem bd izlaidumus??? Šeit vares redzet vai viens likums,viena taisniba,vai tikai nauda nauda nauda....

     [+] [-]

, 2021-05-20 06:47, pirms 4 gadiem
Atceros laikus, kad bez stresa varēja pie fanu telts toi toi dzert pa kluso alu un iet skatīties atpakaļ hokeju. Ehhh tie bija laiki

     [+] [-]

, 2021-05-20 06:48, pirms 4 gadiem
enkuzens rakstīja: Ok lai ar visam tam cenam atļauj skatities,bet vai tada gadijuma nevajadzetu solidarizeties un atļaut apmeklet vecakiem bd izlaidumus??? Šeit vares redzet vai viens likums,viena taisniba,vai tikai nauda nauda nauda....
Tak aizmirsti tos knauzerus, kam interesē bērnudārza izlaidums???

  +2 [+] [-]

, 2021-05-20 06:59, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Papildinot par kā varēja risināt laikus. Varēja sarunāt bezpeļņas variantu, ko citur daudzi aprunājuši. Ir pietiekami daudz mediķu un citu struktūru pārstāvju, kas bija "1. rindā" cīņā ar covid un jau ir pilnībā potēti - izsniegtu kaut 1000 brīvbiļetes tādiem. Iepriekšējos rakstos protams ir apspriesti šādi vairanti + un - komentāros, bet no visādiem Severiem (kurš vispār pirms tam bija pretējos ierakumos Kalvītim attiecībā uz Daugavas halli) tāds variants nav dzirdēts. Tīrs politiskais PR un vēlme iekasēt.
Ej tak tu latviski sakot, d!rst - jeb veelies parunaat par Dienvidaafriku vai tagad Indiju?

     [+] [-]

, 2021-05-20 07:15, pirms 4 gadiem
Labi ka taa rakstīja: Ej tak tu latviski sakot, d!rst - jeb veelies parunaat par Dienvidaafriku vai tagad Indiju?
Viņš ir dikajs sekals

  +1 [+] [-]

, 2021-05-20 07:25, pirms 4 gadiem
Ir viegli kaut ko solīt ,ja tu neesi veselības ministrs ,vai premjers,kuri nes atbildību par cilvēku veselību.Ja tomēr fanus laidīs uz spēlēt,tad tikai vakcinētos un biļešu ienākumus tikai valsts budžetā.Un smieklīgi lasīt ,ka politiķi izmantojot PČ ceļ savu partiju reitingus,jo tās ir pašvaldību vēlēšanas bez Rīgas un novados cilvēkiem praktiski neinteresē,kas veido koalīciju valdībā ,jo balso par savu novadu cilvēkiem.Piemēram mūsu novadā NA un JKP ir opozīcijas partijas pašlaik,bet JV un PAR pie varas un 90% cilvēku pie kājas būs fani klātienē PČ ,vai nebūs.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-20 08:07, pirms 4 gadiem
Ja visi pašlaik nedrīkst atsăkt darbu,tad ļaut apmeklēt sporta spēles ar nedrīkstētu
Pret skatītăjiem

  +1 [+] [-]

, 2021-05-20 09:28, pirms 4 gadiem
Galvenais pieņemt lēmumu- publikai būt!
Tālāk jau nianses- kam atļaut, kā. Varianti var būt dažādi. Bet tribīnēs rīt arēnā uz Latvija- Kanāda vajag atrast risinājumu, lai būtu vismaz savi 3000 skatītāju. Var šo iespēju piedāvāt mediķiem, skolotājiem, policistiem, karavīriem, turklāt bez maksas. . .
Un uz to vai ir saņemtas abas potes tas nav noteicošais, var pirms spēles uztaisīt eksprestestus, kas neprasa daudz laika, vai vienkārši pie ieejas noteikt temperatūru. . .
Uz nākamo nedēļu, izslēgšanas spēlēm var dot iespēju arī vakcinētiem ārzemniekiem apmeklēt spēles. Laika ir atliku likām, ir cilvēki, īpaši civilizētā pasaule kuriem nav milzīga problēma atlidot uz Rīgu un tas neprasa dienām ilgas pārdomas.
Jābrīnās cik daudziem ir iesīkstējusi, birokrātiska , superbailīga domāšana- kas tie par vārdiem- GRŪTI, TAS NAV IESPĒJAMS, . . . ?
Un vēl slimīga vēršanās pret idejas autoriem, arī citu komentāru rakstītājiem, nevis polemika par ideju, priekšlikumu.
Nav jau būtiski , kas ierosina- Severs, Kalvītis, kāds ministrs, sporta aktīvists, vai deputātu grupa. Galvenais ir ideja, priekšlikums par kuru var diskutēt.
Un ja palaidīsim garām sarīkot daudz maz pilnvērtīgi šos hokeja svētkus, tā būs liela kļūda! Kad vēl būs šāda iespēja? Pēc 10, 20 gadiem?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-20 09:32, pirms 4 gadiem
pietika vakar nedaudz uzburt drāmu kā ledus sakustējās. Es vairāk domāju nevis par biļešu cenām, bet dzīvu nevis ierakstītu audio atbalstu tribīnēs un nevajag izplatīt baumas ka biļetes maksātu līdz 200e- sviests

  +1 [+] [-]

, 2021-05-20 09:35, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: Ja visi pašlaik nedrīkst atsăkt darbu,tad ļaut apmeklēt sporta spēles ar nedrīkstētu
Pret skatītăjiem
Tev ir visas tiesības paust savu viedokli, neapmeklēt spēles, bet ne tā kā KK otrdien vispār ignorēja pieprasījumu dienas kārtībā, neizskatot jautājumu..

  +2 [+] [-]

, 2021-05-20 09:46, pirms 4 gadiem
Saeimas sēdes tiešraide, es tikai nezinu, cikos lems par hokeju: https://live.tiesraides.lv/saeima.l...

     [+] [-]

, 2021-05-20 10:03, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Rokas nost no JKP, blēžu un korumpantu aizstāvi! Latvijā ir tikai 2 normālas, sakarīgas partijas, par kurām var balsot - JKP un Jaunā Vienotība. Valdību regulāri šantažē NA, kā tikko atkal ar Vitenbergu, tur viņi ir čempioni.
Otiņ-Slotiņ, tu pratā esi jucis, jaukt viena putrā konservatīvo JKP un liberastisko Vienotību? Kaut gan, par ko man brīnīties, ja redzu pat arī šeit ļoti daudzus Lettiņus, kuriem galvā ir, maigi sakot, pretrunas Saka, piemēram, ka baslo par NA, bet uzskati ir izteikti PARistiski Centrisko Saskaņu liek pie Kreisajiem, tikai tāpēc, ka tur ir Krievi, bieži to jauc ar Ždanokas partiju (tā gan ir Kreisā ), kaut gan viņiem ar Ždanoku nav nekā kopīga

  +1 [+] [-]

, 2021-05-20 10:11, pirms 4 gadiem
Ja man būtu teikšana, es rīkotos kardināli, proti, laistu arēnā VISUS, vakcinētos, nevakcinētos, po barabanu, PA BRĪVU! Arī man, pat ja pats es neesmu LV, ir izdevīgi lai trībīnēs būtu pēc iespējas vairāk skatītāju, jo es gribu vērot Latvijas Hokeja izlases panākumus! Protams, alko arēnā ar būtu vajadzīgs, labi, ne pa brīvu, bet brīvajā pārdošanā, jo kas par Hoķi bez alus!

     [+] [-]

, 2021-05-20 10:28, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Ja man būtu teikšana, es rīkotos kardināli, proti, laistu arēnā VISUS, vakcinētos, nevakcinētos, po barabanu, PA BRĪVU! Arī man, pat ja pats es neesmu LV, ir izdevīgi lai trībīnēs būtu pēc iespējas vairāk skatītāju, jo es gribu vērot Latvijas Hokeja izlases panākumus! Protams, alko arēnā ar būtu vajadzīgs, labi, ne pa brīvu, bet brīvajā pārdošanā, jo kas par Hoķi bez alus!
Piekrītu, vakcinēts, nevakcinēts nav noteicošais, jo infekcijas pārnēsātajs var būt arī vakcinētais.

     [+] [-]

, 2021-05-20 10:43, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Piekrītu, vakcinēts, nevakcinēts nav noteicošais, jo infekcijas pārnēsātajs var būt arī vakcinētais.
Noteicošais ir tas, ka mūsu izlasei skatītāji ir vajadzīgi, kā ēst, vai kā dzert! Vispār visu šito šņagu vajadzēja risināt savlaicīgi, nevis pēdējā brīdī! Piemēram, es piedāvātu vēl vienu kardinālu variantu, proti, par prioritatīvajiem vakcinācijai izvirzītu nevis atrafētos penžus, bet gan līdzās ar sportistiem arī Hokeja Fanus, pie tam par Baltu Velti! Pietiktu ar uzrādītām biļetēm uz PČ! Latvijas interersēs ir skatītāju atbalsts klātienē mūsu Hokejistiem un tas jau būtu tīri politisks valsts prestiža jautajums, kurš izņēmuma kārtā dažreiz var stāvēt arī pāri morāli-etiskajiem un sanitārajiem jautājumiem!