Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Latvijas hokeja izlase treniņnometni pirms pasaules čempionāta sāks ar 37 spēlētājiem

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas hokeja izlase treniņnometni pirms pasaules čempionāta sāks ar 37 spēlētājiem
Kaspars Daugaviņš. Foto: LHF

Latvijas hokeja izlase pirmdien, 5. aprīlī, sāks pilnvērtīgu gatavošanos 2021. gada pasaules čempionātam, kas laika posmā no 21. maija līdz 6. jūnijam norisināsies Rīgā. Sākotnējā kandidātu sarakstā iekļauti 37 spēlētāji - četri vārtsargi, 12 aizsargi un 21 uzbrucējs.

Latvijas valstsvienība pirms pasaules čempionāta aizvadīs sešas pārbaudes spēles. 9. un 14. aprīlī pretī stāsies U18 izlase, kas gatavojas pasaules čempionātam elites divīzijā. Oļega Sorokina vadītajai komandai tie būs vienīgie pārbaudes mači pirms došanās uz Ameriku. 20. un 21. aprīlī Latvijas izlase viesos spēkosies pret Slovākijas valstsvienību, bet 14. un 15. aprīlī savā laukumā tiks uzņemta Šveice.

Lai ievērotu Covid-19 piesardzības pasākumus, nometnes laikā Latvijas izlase būs sadalīta divās grupās un izmantos trīs atsevišķas ģērbtuves. Divas reizes nedēļā komandas dalībniekiem tiks veiktas analīzes.

Treniņnometnes ievadā ar izlasi strādās treneri Artis Ābols, Edgars Masaļskis un Raimonds Vilkoits, kā arī Ēriks Visockis, kurš gādās par fizisko sagatavotību. Latvijas izlases galvenais treneris Bobs Hārtlijs ar Omskas “Avangard” iekļuvis Kontinentālās hokeja līgas Austrumu konferences finālā, kas sāksies šodien.

Nometnes ievadā uz ledus dosies 37 hokejisti - četri vārtsargi, 12 aizsargi un 21 uzbrucējs. Lielākā daļa pārstāv Rīgas “Dinamo”. Sastāvā iekļauti arī vairāki gados jauni hokejisti. “Tas ticis darīts ar apzinātu nolūku, lai šie spēlētāji pierastu pie izlases treniņu kārtības, ritma un intensitātes, kā arī varētu pilnveidot un attīstīt savas prasmes augstākajā līmenī, kas labi noderēs nākotnē,” teikts Latvijas Hokeja federācijas paziņojumā.

Starp kandidātiem ir 12 ārzemēs spēlējošie, ieskaitot četrus studentus. No viņiem lielākā pieredze ir vārtsargam Gustavam Grigalam, kurš 2019. gadā devās uz pasaules čempionātu kā trešais numurs. Tiesa, viņš šosezon nav spēlējis, jo viņa universitāte pandēmijas dēļ izlaiž sezonu. Izlasē spēlējuši arī Gvido Jansons un Raimonds Vītoliņš, kamēr Roberts Bļugers valstsvienības kreklu vēl nav pielaikojis. Viņa vecākais brālis Teodors spēlē Nacionālajā hokeja līgā.

Latvijas izlases sastāvs

Poz.VārdsGadsKomanda
VJānis Kalniņš1991Jokerit (KHL)
VGustavs Grigals1998Alaska-Fairbanks (NCAA)
VJānis Voris2000Dinamo Rīga (KHL)
VBruno Brūveris2002HK Rīga (MHL)
AKristaps Sotnieks1987Dinamo Rīga (KHL)
AKristaps Zīle1997Dinamo Rīga (KHL)
AUvis Balinskis1996Litvinov (Čehija)
AOskars Cibuļskis1988Litvinov (Čehija)
AOskars Bārtulis1987Black Wings (Austrija)
AKrišjānis Rēdlihs1981Mogo/LSPA (OHL)
ARoberts Mamčics1995Dinamo Rīga (KHL)
AErnests Ošenieks2001Dinamo Rīga (KHL)
AŅikita Mateiko2001HK Rīga (MHL)
AMiks Tumānovs2001HK Rīga (MHL)
AGvido Jansons1997Arizona State (NCAA)
AGunārs Skvorcovs1990Dinamo Rīga (KHL)
UKaspars Daugaviņš1988Vityaz (KHL)
UMiks Indrašis1990Dinamo Rīga (KHL)
ULauris Dārziņš1985Dinamo Rīga (KHL)
UAndris Džeriņš1988Dinamo Rīga (KHL)
URihards Bukarts1995Dinamo Rīga (KHL)
URoberts Bukarts1990Dinamo Rīga (KHL)
UMārtiņš Dzierkals1997Dinamo Rīga (KHL)
UJānis Švanenbergs2001Dinamo Rīga (KHL)
UGints Meija1987Black Wings (Austrija)
UDaniels Bērziņš1999Dinamo Rīga (KHL)
UNikolajs Jeļisejevs1994Dinamo Rīga (KHL)
URoberts Bļugers1998Alaska-Fairbanks (NCAA)
URaimonds Vītoliņš2002Vermont (NCAA)
URihards Marenis1993Kiruna (Zviedrija-3)
URūdolfs Polcs2001HK Rīga (MHL)
UKristaps Skrastiņš2001HK Rīga (MHL)
UGustavs Millers2001HK Rīga (MHL)
UDeniss Fjodorovs2000HK Rīga (MHL)
UDaņila Larionovs2000HK Rīga (MHL)
URenārs Krastenbergs1998Villacher (Austrija)
UDaniels Mūrnieks2002Mogo/LSPA (OHL)

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/lv/article/6828/latv...

     [+] [-]

, 2021-04-03 23:55, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Daugaviņš un Dārziņš arī pirms 2015. gada PČ bija starp līderiem. Arī Indrašis. Gribu atgādināt, ka Daugaviņš vispār bija Latvijas izlases rezultatīvākais spēlētājs pat 2007. gada PČ un līderis visu laiku. Tas noteikti nebija nekas tāds, kas parādījās pēc Sočiem.

Pret Čehiju bija 1:1 2006. gadā, Rīgas PČ atklāšanas spēlē, tad nebija OT, jo hokejā neizšķirti vēl bija atļauti.

Atkal - protams, es tagad nemēģinu lauzt tavu skatījumu uz notikumiem un cēloņiem-sekām, bet nebija Sočiem nekāda tālejoša efekta.
Gudļevskis kapā Slovākijā. Lūk viens tālejošs defekts.

     [+] [-]

, 2021-04-03 23:58, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Protams, bija, bet ar uzplauksnījumiem. Jā, 2007 tā bija un Darziņš bija uzreiz aiz viņa, bet kas notika tālāk? Daugavam nākamais čempis 0+0 un līdz 14 gadam, ja nemaldos, tikai 1 čempī bija 3 punkti, no kuriem 2 golus
viņš ielika Itālijai atklāšanas spelē.
Dārziņam bija ari tikai 1, ja nemaldos, ar 3 punktiem - starpposmā, 3 čempji pēc kārtas ar 1 punktu un tikai 13 gadā viņš aiz sevis pavilka izlasi (iemetot cepures triku pret Slovākiju).
Tas, ko ar to gribēju pateikt - jā bija turnīri, kuros atsevišķiem spēlētājiem bija uzplauksnijumi (ja tos tā var nosaukt), bet pec 14 gada, šie kokrēti 2 ir bijuši neapšaubāmi līderi.

Jā, labi, to 1:1 biju piemirsis.

Nu redz, Tu vari domāt ka nebija, bet man kaut kā apskatot faktus liekas, ka sava veida ieguldījums ir noticis. Parādījas izteikti līderi, kas, protams, saistās arī ar Tevis minēto “pīķa” sasniegšanu, parādījās ticība saviem spēkiem un kaut kāds raksturs (jo pirms tam, ja neskaita 2009 visi turnīri bija kā nolemti) un ir sākušas parādīties kaut kādas uzvaras un spilgti momenti, kas arī skatitājam liek berzēt rokas, cerībā, ka moška izšaus
Zin kā, vienmēr ir cilvēki, kas tic horoskopiem, homeopātijai, iedvesmai, kas parādās 3 gadus pēc notikuma utt. Ir arī tādi, kas tam visam netic un meklē tādus vienkāršākus skaidrojumus notikušajam. Tas ir normāli un, kā rāda vēsture, nez vai vienam sanāks pārliecināt otru. Pie tā arī paliksim.

     [+] [-]

, 2021-04-04 00:04, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Vismaz parastam hokeja fanam, domāju ka posms 2014-2019 ir
bijis daudz interesantāks un ceribām pilnāks, kā 2010-2014
Nevienā brīdī neesmu teicis, ka tā nav. Taču vairākkārt saku, ka ar Soču OS tam nav nekāda tieša un kaut cik loģiski sazīmējama sakara.

     [+] [-]

, 2021-04-04 00:07, pirms 4 gadiem
Šogad neko nevajag analizēt un prātot! Bronza kabatā! Bez naprjaga!

     [+] [-]

, 2021-04-04 00:08, pirms 4 gadiem
Nu taisnība jau ir. Taču neredzu te nekādu sakaru ar horoskopiem u.c. blēņām. Jebkura sporta komanda tiek būvēta gadiem, to Tu zini un saproti, nekas nenotiek uzreiz.
Tas, ka tam ir daudz apstākļu un sakritību, ir viens, tas ka tam ir kāds impulss (labāka/sakārtotaka sistema, augstas klases treneris, kas komandu būvē gadiem) tas ir kas cits.
Vienu piemēru pirms gulētiešanas - Latvijā ir tāds sporta veids - florbols, kur 2000 gadu beigās bija tāda komanda “Lielvārde” (vai kā to toreiz sauca). Komanda bija ļoti talantiga, jauna, bet bez ieverojamiem sasniegumiem virslīgā. Atnāca tāds Blinds, par kuru esi, noteikti, ka dzirdējis un pārveidoja īsā termiņā to komandu par čempioniem un vienu no galvenajiem konkurentiem uz zeltu, ik vienā nākošajā sezonā, ar saviem kāpumiem un kritumiem, protams.

Ko ar to gribēju teikt - nedomāju ka tie čaļi noticēja horoskopam. Nekas pats no sevis nenotiek un, vienmēr, ir kāds pagrieziena punkts (Hārtlijs, OS 2014 vai vienalga), sistemātisks darbs un spēlētāju attīstība. To jau Tu droši vien zini

     [+] [-]

, 2021-04-04 00:20, pirms 4 gadiem
Par sastāvu runājot, pozitīvi būtu vismaz 21 maijā pateikt, ka maksimālais sastāvs ir savākts un visi sveiki un veseli un doto brīdi!

     [+] [-]

, 2021-04-04 00:29, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Nu taisnība jau ir. Taču neredzu te nekādu sakaru ar horoskopiem u.c. blēņām. Jebkura sporta komanda tiek būvēta gadiem, to Tu zini un saproti, nekas nenotiek uzreiz.
Tas, ka tam ir daudz apstākļu un sakritību, ir viens, tas ka tam ir kāds impulss (labāka/sakārtotaka sistema, augstas klases treneris, kas komandu būvē gadiem) tas ir kas cits.
Vienu piemēru pirms gulētiešanas - Latvijā ir tāds sporta veids - florbols, kur 2000 gadu beigās bija tāda komanda “Lielvārde” (vai kā to toreiz sauca). Komanda bija ļoti talantiga, jauna, bet bez ieverojamiem sasniegumiem virslīgā. Atnāca tāds Blinds, par kuru esi, noteikti, ka dzirdējis un pārveidoja īsā termiņā to komandu par čempioniem un vienu no galvenajiem konkurentiem uz zeltu, ik vienā nākošajā sezonā, ar saviem kāpumiem un kritumiem, protams.

Ko ar to gribēju teikt - nedomāju ka tie čaļi noticēja horoskopam. Nekas pats no sevis nenotiek un, vienmēr, ir kāds pagrieziena punkts (Hārtlijs, OS 2014 vai vienalga), sistemātisks darbs un spēlētāju attīstība. To jau Tu droši vien zini
Te, atkal, runa ir par citu.

Jā, viss tieši tā ir - komanda jāveido utt. Un tas arī notika, jo nosacītā "zelta paaudze", kas šoreiz nav tikai vienā gadā dzimušie, bet ilgākā laika periodā dzimušie, taču - 100% Latvijas hokeja produkts un pirmās U-izlašu uzvarētāju paaudzes, sasniedza savus brieduma gadus.

Tāpat tie ir kadri, kas jau laicīgi un diezgan plaši izmantoja ārzemju junioru hokeja piedāvātās iespējas utt. Un nekādīgi nevar nepieminēt to, ka vienkārši ir talanti (Balcers, Merzļikins), kas vispār ir tāds ne ar ko nenokontrolējams process.

Klāt nāk TOP līmeņa treneris, kāds Latvijas izlasei vēl nekad nebija bijis (jā, Hārtlijs>Nolans).

Turklāt, kas ir ļoti svarīgi, Latvijas izlasei nav tādu lielu neaizpildītu caurumu. Ir TOP vārtsargs, ir adekvāts uzbrukums, kuram nav problēmu gūt vārtus, aizsardzībā arī ir kam spēlēt.

Kā visus šos, manuprāt, ļoti objektīvos faktorus ietekmēja Soči? Un kas ir svarīgāk Soči ar visām tām gaisīgajām matērijām kā iedvesma un ticība spēkiem, vai tas, ka vienkārši tagad pieaugušo hokejā ir ienākuši un ļoti labus apgriezienus uzņēmuši gan pīķa vecumā esošie, gan mazliet jaunākie?

Es tagad nerunāšu par kaut kādu "sprādzienu" ar kādu te pirms gadiem 10 baidīja komentāros Baltkrievijas hokeja fani, taču, jā, mums vienkārši ir kas spēlē.

     [+] [-]

, 2021-04-04 00:45, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Te, atkal, runa ir par citu.

Jā, viss tieši tā ir - komanda jāveido utt. Un tas arī notika, jo nosacītā "zelta paaudze", kas šoreiz nav tikai vienā gadā dzimušie, bet ilgākā laika periodā dzimušie, taču - 100% Latvijas hokeja produkts un pirmās U-izlašu uzvarētāju paaudzes, sasniedza savus brieduma gadus.

Tāpat tie ir kadri, kas jau laicīgi un diezgan plaši izmantoja ārzemju junioru hokeja piedāvātās iespējas utt. Un nekādīgi nevar nepieminēt to, ka vienkārši ir talanti (Balcers, Merzļikins), kas vispār ir tāds ne ar ko nenokontrolējams process.

Klāt nāk TOP līmeņa treneris, kāds Latvijas izlasei vēl nekad nebija bijis (jā, Hārtlijs>Nolans).

Turklāt, kas ir ļoti svarīgi, Latvijas izlasei nav tādu lielu neaizpildītu caurumu. Ir TOP vārtsargs, ir adekvāts uzbrukums, kuram nav problēmu gūt vārtus, aizsardzībā arī ir kam spēlēt.

Kā visus šos, manuprāt, ļoti objektīvos faktorus ietekmēja Soči? Un kas ir svarīgāk Soči ar visām tām gaisīgajām matērijām kā iedvesma un ticība spēkiem, vai tas, ka vienkārši tagad pieaugušo hokejā ir ienākuši un ļoti labus apgriezienus uzņēmuši gan pīķa vecumā esošie, gan mazliet jaunākie?

Es tagad nerunāšu par kaut kādu "sprādzienu" ar kādu te pirms gadiem 10 baidīja komentāros Baltkrievijas hokeja fani, taču, jā, mums vienkārši ir kas spēlē.
Vari saukt to kā vēlies, bet savā ziņā Soči bija pagrieziena punkts. Pirmkārt (nenoniecinot Znaroka laiku pie izlases stūres), Nolans iedvesa spēlētājiem uzvarētāju mentalitāti, kas arī parādījās laukumā. Visas trīs grupas spēles pret stiprākiem pretiniekiem bija labas, turklāt Tu pieminot, ka uzvarējām vienu spēli no piecām, aizmirsti, ka pret Šveici pirmajā tika ielaists, ja nemaldos padsmit sekundes pirms beigām, labi tas nav svarīgi. Otrkārt hokejā OS ir lielākais turnīrs, Sočos spēlēja NHL puikas, ja ne šai izlasei, tad jaunajiem talantiem šis turnīrs iedeva motivāciju, ka mēs neesam pastarīši, mēs varam spēlēt ar zviedriem, ar kanādiešiem, nav mums jāiet uz spēli un jācer, ka ielaidīsim mazāk par pieciem vārtiem. Pēc tam arī PČ 2014.gadā parādīja, ka komandā ir pārliecība (es biju tajā čempionātā un pēc uzvaras pār Somiju arī palaidu asaru), bet mēs bijām spējīgi. Tad protams LHF izvēlējās lētos variantus, kas nebija efektīvi, bet ar Boba atnākšanu, atkal izlase var spēkoties ar jebkuru. Es nesaku, ka Soči ir galvenais, iespējams Nolana un tāda tipa trenera, psihologa nolīgšana bija galvenais, bet 2014.gads bija neliels pagrieziens LV hokejā. Protams Sočos lielu lomu nospēlēja arī Ozo.

     [+] [-]

, 2021-04-04 01:12, pirms 4 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Vari saukt to kā vēlies, bet savā ziņā Soči bija pagrieziena punkts. Pirmkārt (nenoniecinot Znaroka laiku pie izlases stūres), Nolans iedvesa spēlētājiem uzvarētāju mentalitāti, kas arī parādījās laukumā. Visas trīs grupas spēles pret stiprākiem pretiniekiem bija labas, turklāt Tu pieminot, ka uzvarējām vienu spēli no piecām, aizmirsti, ka pret Šveici pirmajā tika ielaists, ja nemaldos padsmit sekundes pirms beigām, labi tas nav svarīgi. Otrkārt hokejā OS ir lielākais turnīrs, Sočos spēlēja NHL puikas, ja ne šai izlasei, tad jaunajiem talantiem šis turnīrs iedeva motivāciju, ka mēs neesam pastarīši, mēs varam spēlēt ar zviedriem, ar kanādiešiem, nav mums jāiet uz spēli un jācer, ka ielaidīsim mazāk par pieciem vārtiem. Pēc tam arī PČ 2014.gadā parādīja, ka komandā ir pārliecība (es biju tajā čempionātā un pēc uzvaras pār Somiju arī palaidu asaru), bet mēs bijām spējīgi. Tad protams LHF izvēlējās lētos variantus, kas nebija efektīvi, bet ar Boba atnākšanu, atkal izlase var spēkoties ar jebkuru. Es nesaku, ka Soči ir galvenais, iespējams Nolana un tāda tipa trenera, psihologa nolīgšana bija galvenais, bet 2014.gads bija neliels pagrieziens LV hokejā. Protams Sočos lielu lomu nospēlēja arī Ozo.
Nolana uzvarētāja mentalitāte? Vot, nevajag sākt te to veco dziesmu par Nolanu un viņa motivatoru.

Tiem, kas aizmirsa: 2012. gada PČ tika iesākts tīri labi, bet noslēgts ar bezvārtu tūri pa Skandināviju (NOR 0:3, DEN 0:2, SWE 0:4) un čempionātā gūti vidēji 1.5 vārti.

Vai arī 2013. gada PČ, kur komanda vidēji meta 2.0 vārtus (arī maz) un, kur bija kāsiens Austrijai (3:6), Vācijai (0:2).

Nolana devumu Latvijas izlasei var saukt par non-factor. Ne ar ko ne labāks par Znaroku vai Lindstrēmu vai jebkuru citi, kas bija līdz tam. Viņš, protams, pamainīja spēli, bet ne rezultātu. Izlase mačus pret nosacītajiem "sava līmeņa" pretiniekiem biežāk zaudēja, nekā vinnēja.

Arī 2014. gada PČ, kuru visi atceras kā Baltkrievijai "sazvanītā" 1/4fināla PČ, Latvija pakāsa Vācijai, Šveicei, Baltkrievijai. Jā, vinnēja ASV un Somiju..., bet jēga?

Pareizāk sakot - klasika. Sasist stipros un noliet spēles pret "savējiem pretiniekiem". Tā tas bija pirms Nolana un Tedis to pašu turpināja.

Tā ideja, ka pēc Sočiem kaut ko pēkšņi saprata var ienākt prātā tikai tiem, kas 90to un agro 00šo gadu izlasi neredzēja. Latvijas izlasei nekad nebija baigo problēmu ar pašvērtējumu (ar vārgāku pretinieku novērtēšanu gan bija, kas turpinājās pie Nolana).

Jā, bija paaudžu maiņas laiks (Turīna), kad pret lielajiem bija bezcerīgi, bet... jā, pareizi, PAAUDŽU MAIŅA. Nevis Soči, Vankūvera vai Soltleiksitija.

Es labi saprotu, ka Soči daudziem ir kaut kas nenormāli neaizmirstams un savu popularitāti ar tādiem izteikumiem es noteikti nevairoju, bet... tas bija so-so turnīrs, kura nozīmība un arī pēda uz Latvijas izlasi ir pārspīlēta.

p.s. Es vēl aizvien nesaprotu kā tā "uzvarētāju mentalitāte" uz diviem-trim gadiem bija pazudusi, lai pēc tam, laikam, ka tikai sakritības rezultātā, ka ar izlasi sāka strādāt Hārtlijs, parādītos. Zinu, ka remontu meistari atstāj "sveicienus" nākošajiem remontētājiem... laikam tad Nolans tāpat sveicināja Hārtliju.

     [+] [-]

, 2021-04-04 01:25, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nolana uzvarētāja mentalitāte? Vot, nevajag sākt te to veco dziesmu par Nolanu un viņa motivatoru.

Tiem, kas aizmirsa: 2012. gada PČ tika iesākts tīri labi, bet noslēgts ar bezvārtu tūri pa Skandināviju (NOR 0:3, DEN 0:2, SWE 0:4) un čempionātā gūti vidēji 1.5 vārti.

Vai arī 2013. gada PČ, kur komanda vidēji meta 2.0 vārtus (arī maz) un, kur bija kāsiens Austrijai (3:6), Vācijai (0:2).

Nolana devumu Latvijas izlasei var saukt par non-factor. Ne ar ko ne labāks par Znaroku vai Lindstrēmu vai jebkuru citi, kas bija līdz tam. Viņš, protams, pamainīja spēli, bet ne rezultātu. Izlase mačus pret nosacītajiem "sava līmeņa" pretiniekiem biežāk zaudēja, nekā vinnēja.

Arī 2014. gada PČ, kuru visi atceras kā Baltkrievijai "sazvanītā" 1/4fināla PČ, Latvija pakāsa Vācijai, Šveicei, Baltkrievijai. Jā, vinnēja ASV un Somiju..., bet jēga?

Pareizāk sakot - klasika. Sasist stipros un noliet spēles pret "savējiem pretiniekiem". Tā tas bija pirms Nolana un Tedis to pašu turpināja.

Tā ideja, ka pēc Sočiem kaut ko pēkšņi saprata var ienākt prātā tikai tiem, kas 90to un agro 00šo gadu izlasi neredzēja. Latvijas izlasei nekad nebija baigo problēmu ar pašvērtējumu (ar vārgāku pretinieku novērtēšanu gan bija, kas turpinājās pie Nolana).

Jā, bija paaudžu maiņas laiks (Turīna), kad pret lielajiem bija bezcerīgi, bet... jā, pareizi, PAAUDŽU MAIŅA. Nevis Soči, Vankūvera vai Soltleiksitija.

Es labi saprotu, ka Soči daudziem ir kaut kas nenormāli neaizmirstams un savu popularitāti ar tādiem izteikumiem es noteikti nevairoju, bet... tas bija so-so turnīrs, kura nozīmība un arī pēda uz Latvijas izlasi ir pārspīlēta.

p.s. Es vēl aizvien nesaprotu kā tā "uzvarētāju mentalitāte" uz diviem-trim gadiem bija pazudusi, lai pēc tam, laikam, ka tikai sakritības rezultātā, ka ar izlasi sāka strādāt Hārtlijs, parādītos. Zinu, ka remontu meistari atstāj "sveicienus" nākošajiem remontētājiem... laikam tad Nolans tāpat sveicināja Hārtliju.
Es pat neiedziļināšos visā tavā tekstā, kur Tev ir, iespējams, arī taisnība, bet Tu skaties uz mūsu hokeju, kā kkādu krieviem, ja nav zelts, tad viss slikti. Normālam līdzjutējam OS 14ajā gadā paliek atmiņā ar uzvaru pār Šveici un lielisku Gudļevska spēli pret kanādiešiem. Tev tas atmiņā ir ar vienu uzvaru. Katrs turnīru vērtē savādāk. Un neba mēs tagad būsim katru gadu cerīgi par 1/4finālu vai 1/2 finālu, katra mazā uzvara pār lielvalsti ir laba un ja turnīra gaitā ir parādīts labs hokejs, tad vēl jo vairāk. Man pieņemsim arī 2003.gads atmiņā ir tikai ar uzvaru 2:1 pār krieviem nevis visu turnīru, skaties, kā Tev ērtāk, ne jau man līst Tavā prātā.

     [+] [-]

, 2021-04-04 03:20, pirms 4 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Es pat neiedziļināšos visā tavā tekstā, kur Tev ir, iespējams, arī taisnība, bet Tu skaties uz mūsu hokeju, kā kkādu krieviem, ja nav zelts, tad viss slikti. Normālam līdzjutējam OS 14ajā gadā paliek atmiņā ar uzvaru pār Šveici un lielisku Gudļevska spēli pret kanādiešiem. Tev tas atmiņā ir ar vienu uzvaru. Katrs turnīru vērtē savādāk. Un neba mēs tagad būsim katru gadu cerīgi par 1/4finālu vai 1/2 finālu, katra mazā uzvara pār lielvalsti ir laba un ja turnīra gaitā ir parādīts labs hokejs, tad vēl jo vairāk. Man pieņemsim arī 2003.gads atmiņā ir tikai ar uzvaru 2:1 pār krieviem nevis visu turnīru, skaties, kā Tev ērtāk, ne jau man līst Tavā prātā.
Lai arī piekrītu, ka Soči ir superīgs turnīrs par pagrieziena punktu, kā tu un vēl daži viņu te sauc gan negribu saukt. Jo, kā jau Juris aprakstīja pie Nolana netrūka arī vāju spēļu. + pēc tam nāk bez 8 sekundēm izlidošana un pirmo reizi netikām uz OS. Var vainot to, ka bez 8 s. turnīrā bijām ne labākajā sastāvā - turnīru būtībā izvilka 3d maiņa + Galviņš un vāji nospēlēja arī džeki no kuriem gaidīja un bija pieredzēts, ka var pavilkt līdera lomu - ar Induli priekšgalā. Ja jau būtu pacēlums, komandu nebūtu jāvelk 3-4 večiem..Līdzīgi var runāt par OQ - jā peripētijas ar treneri, bet ja mums bija pacēlums, bija jāspēj paveikt ko vairāk.. Es teiktu, ka pagrieziena punkts, ja tādu vispār var atrast ir Hārtlija piesaiste īstajā brīdī - tad, kad iepriekšējā paaudze vel bija formas spicē un blakus nāca jauni, talantīgi un ne mazāk meistarīgi džeki.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-04 04:41, pirms 4 gadiem
Te var diskutēt kaut nedēļu,bet ceturdaļfināls OS,kad tur piedalījās izlases labākajos sastāvos un ļoti labs panākums.Un lai kur tagad spēlētu Gudijs izcilo spēli pret Kanādu viņam neviens nevar atņemt.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-04 06:40, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Vismaz parastam hokeja fanam, domāju ka posms 2014-2019 ir
bijis daudz interesantāks un ceribām pilnāks, kā 2010-2014
Karegoriski nepiekrītu! Viss būtu aizgājis pavisam citā virzienā, ja 2010. gadā "saguris" nebūtu Sprukts (nomināli pirmās maiņas centra iztrūkums toreiz kapitāli iegrieza visu komandu kopumā, lai gan arī pēkšņi atskrējušais Herbis nedaudz izručīja situāciju, taču izdarīja to ne tādā mērā, kā to varētu izdarīt Janka)
un/vai 2011. gadā tiktu pieveikta Dānija Cik tur toreiz trūka lai mēs vispār tādu Nolanu nezinātu
Pie tam vēl, ja tanī laikā būtu pašreizējais izspēļu formāts, rezultāti turnīra tabulā arīdzan būtu krietni pozitīvāki, nekā tie bija Pat ar visu zāģi tai pašai Dānijai, esmu pārliecināts, galarezultātā mēs būtu tai priekšā un reāli varētu pretendēt uz 1/4 finālu, jo pirms tā neveiksmīgā mača mūsējie izskatījās gana labi, noteikti labāk par Dāņiem, kā arī jau bija nopelnīts punkts pret Somiem un arī tālāk nāktu visai ņemami un parocīgi pretinieki, līdz ar to visu, mierīgi varētu atkārtoties VISMAZ 2009. gada scenārijs

     [+] [-]

, 2021-04-04 06:57, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Vismaz parastam hokeja fanam, domāju ka posms 2014-2019 ir
bijis daudz interesantāks un ceribām pilnāks, kā 2010-2014
Toreiz, tevis pieminētajā laika posmā, līdz Nolana ērai, bija viena milzīga problēma, proti viena vienīgā izšķirošā mača faktors, kurš arī izšķīra, vai mēs cīnamies par 1/4 finālu vai par palikšanu Elitē
Tā robeža bija tik trausla, ka viens vienīgs veiksmīgs/neveiksmīgs ripas rikošets, taurenītis vai mēsliņš, teorētiski varēja būt liktenīgs un kaut ko labot jau bija par vēlu Tas ļoti spieda morāli un psiholoģiski, tāpēc, domāju, ka tādi zāģi, kā pret Itāliju 2007. gadā un pret minēto Dāniju 2011. gadā, pie pašreizējā izspēļu formāta, visdrīzāk, nenotiktu vispār, taču pat ja arī gadītos paklupt, paliktu vēl iespēja situāciju kontrolēt un pielabot

     [+] [-]

, 2021-04-04 09:14, pirms 4 gadiem
Soču turnīrs bija ļoti labs. Aizmirsta arī ir spēle tajā turnīrā pret Zviedriju, kur lai arī pakāsām, bet tur bija ļoti labas kvalitātes tajā spēlē.

Domāju, ka latviešiem kopumā agrāk bija vieglāk spēlēt pret spēcīgu pretinieku kā otrajam numuram nekā pirmajam pret vājākiem. Sočos vienkārši bija vienota komanda un nereāls veiksmes faktors, kad deva iedvesmu.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-04 09:43, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Soču turnīrs bija ļoti labs. Aizmirsta arī ir spēle tajā turnīrā pret Zviedriju, kur lai arī pakāsām, bet tur bija ļoti labas kvalitātes tajā spēlē.

Domāju, ka latviešiem kopumā agrāk bija vieglāk spēlēt pret spēcīgu pretinieku kā otrajam numuram nekā pirmajam pret vājākiem. Sočos vienkārši bija vienota komanda un nereāls veiksmes faktors, kad deva iedvesmu.
Nepiekritīšu par nereālu veiksmes faktoru, nekāda tur tik nereāla veiksme nemaz neuzspīdēja, tieši otrādi, der atcerēties pirmo maču pret Šveici Otrajā mačā bija pelnīta uzvara, bet 1/4 finālā pret Kanādu, nereālas veiksmes gadījumā, varēja izvilkt spēli līdz pagarinājumam un tur kādu mēsliņu iebakstīt, vai arī bulļos uzvarēt, vot kur būtu tik tiešām nereāla veiksme!

     [+] [-]

, 2021-04-04 10:45, pirms 4 gadiem
Nu nez, tu jau tur skaties, ko mēs varējām iemest, bet kanādai bija 57 metieni pēc ļoti labām iespējām un latvijai kādi 14 maybe. Kanādieši mums neskaitāmas reizes pa pārlikni trāpija, sotnieks izvilka to neticamo momentu, karoč tur knapi kājas vilkām pēdējā periodā, bija uz izdzīvošanu, vairāk jau tur centāmies izdzīvot nekā uzvarēt.

Vēl kā šodien atceros kā Krosbija trijnieks izgāja pret gudļevski un pēc tic tac toe pa pārlikni ievilka