Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Hārtlijs: "Viena epizode visu sagrieza kājām gaisā…"

Agris Suveizda

Hārtlijs: "Viena epizode visu sagrieza kājām gaisā…"
Latvijas izlases treneri Artis Ābols un Bobs Hārtlijs. Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas hokeja izlase pirmajā trešdaļā realizēja divus vairākumus, taču tad sekoja Māra Bičevska noraidījums līdz spēles beigām – Čehija piecu minūšu vairākumā guva vienus vārtus un vēlāk iemeta vēl četras ripas pēc kārtas, beigās svinot uzvaru ar rezultātu 6:3.

"Viena svarīga epizode…," pēc spēles žurnālistiem sacīja Latvijas galvenais treneris Bobs Hārtlijs. "Kontrolējām spēli. Zinājām, ka pret tādu komandu negūsim lērumu vārtu, bet izdarījām savu darbiņu vairākumā. Un tad viens svarīgs brīdis sagrieza visu kājām gaisā. Viņi guva pāris vārtu, ieguva iniciatīvu un bija pelnījuši uzvaru."

"Tāds ir hokejs. Nedomāju, ka tikām iespiesti zonā. Spēlējām gudri, taču kāds viņiem pavēra durtiņas – pavisam vienkārši," teica kanādietis. Spēles izskaņā 5+20 soda minūtes saņēma arī trīs (2+1) punktus nopelnījušais Lauris Dārziņš. "Par ko viņš tika noraidīts? Nezinu – uzprasiet viņiem! Jums vienmēr ir lieliski jautājumi, uzprasiet viņiem! Dārziņa vārti? Skaisti."

"Tagad pretī nāks Krievija un Zviedrija, un mums būs jāatrod veids, kā tikt pie uzvaras. Ir jāturas kopā. Aizvadījām divas lieliskas spēles – pret Šveici un šovakar. Taču nebija lemts…," bilda treneris. "Mēs vienmēr cīnāmies. Tā ir viena lieta, kuru šo trīs gadu laikā esmu sapratis par Latvijas komandu: viņi cīnās vienmēr. Man nav nekādu šaubu. Spēlētājiem ir pašlepnums, un viņi ir ļoti vīlušies par iznākumu, bet šobrīd tur neko nevaram padarīt. Rīt mums būs neilga tikšanās, treniņš un gatavosimies nākamajai spēlei."

B grupa

VIzlaseSUUPZPZVārtiP
1.Krievija4400023:212
2.Šveice4400020:212
3.Čehija4300118:109
4.Zviedrija4300128:79
5.Latvija4200212:116
6.Norvēģija400046:250
7.Austrija400043:230
8.Itālija400040:300

Latvijas izlases spēles PČ

DatumsLaiksSpēleRez
11. maijs17:15Latvija – Austrija5:2
12. maijs21:15Latvija – Šveice1:3
14. maijs17:15Itālija – Latvija0:3
16. maijs21:15Čehija – Latvija6:3
18. maijs13:15Latvija – Krievija
20. maijs21:15Zviedrija – Latvija
21. maijs17:15Norvēģija – Latvija

  +1 [+] [-]

, 2019-05-17 10:53, pirms 6 gadiem
Kakarot rakstīja: noraidījumus ar video atkārtojumu nefiksē, vienīgais izņēmums ir vārtu challange, ja pirms vārtu guvu bija epizode, kur spēlei vajadzētu būt apstādinātai, tai skaitā, dēļ noraidījuma.
Piekrītu, nefiksē. Noskaties vēlreiz to epizodi- čehs ieraudzīja to sekundi, ka Māris B. neatgriezeniski triecas viņam virsū un sāka šķobīties un pieliecās, lai pārkāpums izskatītos "nāvējošs" un maksimālu labumu nesošs tēlotājkomandai. Tiesnesis uzķērās uz provokaciju, par to aizrādīja Hārtlijs. Kas tad tas paliek par hokeju, ja spēlētāji paši ļauj sevi savainot, lai gūtu priekšrocības vairākuma izspēlē??- protams, tā jau sen dara prfesionāļi, taču tā ir nesportiska rīcība, cūcība un bezkaunība... Par simulācijām un apzinātu "iešanu uz pārkāpumu" arī pienāktos piešķirt sodu.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-17 11:03, pirms 6 gadiem
Kakarot rakstīja: Tieši tāpēc arī ir 5+20, ja spēlētājs jau ir kritienā un nespēj sagatavoties spēka paņēmienam. Tāpāts, kad San Hose pret Vegasu play-offos vairākumu dabūja, kad Pavelskim galvu pārsita; plus dēļ fakta, ka uzbrukums bija galvas rajonā. Tur tas noraidījums nav diskutabls, beidziet upurus vienreiz tēlot. LV izlasei visas iespējas bija vinnēt spēli, paši visu noraka, kā arī pret Šveici. Šitā nākošās dienas taisnošanās vairāk par pašu zaudējumu tracina.
Redzēsim, vai to pašu Tu neteiksi, kad kādu gadu pret favorītkomandu letiņi negūs 3 un vairāk vārtu pārsvaru un arī pamanīsies zaudēt izšķirošajā spēlē? - tā nav sakritība, runājot par tendenciozu pietiesāšanu stiprāko labā, tā ir desmitgadēs sen iedarbināta sistēma.
Tā nebija cīņa, kuru mēs zaudējām godīgā cīņā un zaudēt ar cieņu nav grūti, ja pastāv viena taisnība abām komandām laukumā. Tiesnešu brigāde var nokļūdīties vienreiz , otro reiz, trešo reizi, bet, ja tas notiek brīžos, kad uzvarošā komanda acīmredzot tiek piebremzēta- tas raisa aizdomas par ieinteresētību rezultāta veidošanā. To tad lai pārbauda spēles komisāri un turnīra tiesnešu komisija, ja tāda tur pastāv.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-17 11:06, pirms 6 gadiem
marexs rakstīja: Tiesneši "iedeva" Latvijas izlasei vairākumu 5:3, bet nebija paredzēts, ka mūsējie paveiks to, ko izdarīja spēles ievadā.
Ja redzēji visu speli, tad vajadzēja arī pamanīt, kā veidojās čehu goli , gan Indraši, kuru nopļāva un pēc tam tika izkārtots moments un čehu vārti, gan daži citi mūsējie, pret kuriem tika veikti acīmredzami pārkāpumi, bet strīpainie klusēja... Tā saucās "spēles nozagšana- uzvaras iespējas atņemšana"...

To, ko tiesneši atļāvās darīt spēles sākumā, noraidot čehus, to viņi nedarīja pēc pilnas programmas atlikušajos periodos... Bet iedot vairākumu tad, kad spēle jau ir latviešiem tiesnešu sačakarēta, ir lēts šova elements.
Te nav ko pārmest bērnišķu bimbāšanu vai ko tamlīdzīgu- tad jau Tu, amigo,arī pašam mūsu izlases vadītājam vari pārmest bimbāšanu par to, ka viņš prasīja, lai tiesneši izvērtē un pārbauda tā paša Māra Bičevska pārkāpuma būtību, bet sekoja pofigisms un ignorance. Tādi momenti, ja paskatās spēli atkārtojumā, sekoja arī pēc tam... Tiesneši klusēja tendenciozi par labu spēles favorītam.

Ja Tev piem. boksa ringā iedotu pa degunu un "ķirbi" divus, trīs labus belzienus un (ar patiešām labu trāpījumu pietiktu ar vienu), tad ej un pacīnies pēc tam normālā režīmā ! Būsi lūzeros. Psiholoģiski izslēgt gaismu ir vieglākais ceļš uz jebkuras pretestības un jebkuras komandas iniciatīvas apslāpēšanu... Latvijas vīri vakar nebija gatavi tieši čehu simulantu un pērkamu tiesnešu aktivitātēm gluži ka politikā- kur arī pastāv darba imitācijas, pārkapumu apkarošanas imitācijas, korupcija un "viena taisnība visiem" tikai uz papīra...
Kā minēju citā komentārā:
noraidījumus ar video atkārtojumu nefiksē, vienīgais izņēmums ir vārtu challange, ja pirms vārtu guvu bija epizode, kur spēlei vajadzētu būt apstādinātai, tai skaitā, dēļ noraidījuma. (ko varēja arī pie, man šķiet, 3. gola ņemt, kad Indrašim pa muti trāpija, bet tas, ka neprasija challenge ir uz trenera/video trenera sirdsapziņas)

Tas, ka Hārtlijs tiesnešiem virsū brēca tas nav nekāds rādītājs, ja skaties hokeju, redzēsi, ka katrā spēlē treneri mēģina tiesnešus iespaidot, tas tā kā.... daļēji viņu pienākums? Ja tiesnesis strīdīgā epizodē neiedod 2min, nenosvilpj zonu, vai w/e, un treneris viņam uzbļauj, tiesnesis, iespējams, nākošajā strīdīgajā epizodē lems uz citu pusi. Tāpatās, kāpēc arī kapteiņi ar tiesnešiem runā.
Un LV izlasei arī bija vairākumi pēc 2:0, tā kā atkal, tu vnk izvēlies tās epizodes, kas tavam argumentam piespēlē. Tu pie reizes pieskaiti arī katru zonu, pārmetienu, ko pret LV nosvilpa, ja jau mēs tagad pilnībā sekcējam spēli. Jā, bija noraidījumi, kurus tiesnesis nenosvilpa, bet bija arī epizodes, kur LV pažēloja, bet, atkal, tu izvēlies to ignorēt.
Nu nevar vnk ar tādu nestabilu sniegumu no 80% NHL spēlētājiem sastāvošu komandu apspēlēt, NEVAR. Nebija pelnījuši viņi vakar uzvarēt un tas, kādiem apstākļiem bija jāsakrīt, lai Bičevskis tiktu pieteikts spēlēi, tiešām, liek secināt, ka nebija vnk lemts šogad.
Bokss neinteresē, tāpēc tavu piemēru nevaru izprast vai rast paralēli ar vakardienas spēli.
Vienkārši paskaties uz to visu no šādas perspektīvas, lai tavs arguments būtu patiess un loģisks, tad mums visiem jāpieņem, ka IIHF notiek gadiem ilga sazvērestība ar kkādām elites izlašu hokeja federācijas mafijām, lai tik dabūtu katru iespējamo pārsvaru. Katra spēle tiek LIVE no mafijas vērota un viņi tiesnešiem pa rāciju dod norādes, kā diktēt spēli VAI, un šitais ir pavisam neticami, bet pacenties izprast, mēs esam meistarības ziņā klasi vājāka komanda, kura likumsakarīgi zaudēja stipram pretiniekam. Es nezinu kā tu, bet es sevi par racionālu cilvēku uzskatu, tāpēc kkā vairāk uz otro scenāriju sliecos.

     [+] [-]

, 2019-05-17 11:10, pirms 6 gadiem
marexs rakstīja: Piekrītu, nefiksē. Noskaties vēlreiz to epizodi- čehs ieraudzīja to sekundi, ka Māris B. neatgriezeniski triecas viņam virsū un sāka šķobīties un pieliecās, lai pārkāpums izskatītos "nāvējošs" un maksimālu labumu nesošs tēlotājkomandai. Tiesnesis uzķērās uz provokaciju, par to aizrādīja Hārtlijs. Kas tad tas paliek par hokeju, ja spēlētāji paši ļauj sevi savainot, lai gūtu priekšrocības vairākuma izspēlē??- protams, tā jau sen dara prfesionāļi, taču tā ir nesportiska rīcība, cūcība un bezkaunība... Par simulācijām un apzinātu "iešanu uz pārkāpumu" arī pienāktos piešķirt sodu.
te tu jau man pierādīji, ka tevi par pilnu nevar uztvert. Nu pat JA viņš speciāli krita (ko viņš nedarīja, jo ar kājām ietriecās ar aizmuguri bortā un zaudēja līdzsvaru), tad tas nemaina faktu, ka Bičevskis viņam, krītošam spēlētājam, galvu bortā iespiež. tās ir 5+20 un tu tērē laiku, man mēģinot, ko citu pierādīt.

     [+] [-]

, 2019-05-17 11:15, pirms 6 gadiem
Esam tur kur vienmēr,sapnot jau var,bet dievs dod uzvarēt norvēģus.Kuriem divas brīvdienas pirms mūsu spēles.Un nevaig pārvērtēt treneri,jā vinš disciplinēts un tas arī vis.Fenomenu taisa divi spēlētāji,Balcers un Blugers. Jau Ķelnē to varēja redzēt.Kur mēs būtu ar treneri Bobu bet bez Balcera.Nekur.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-17 11:18, pirms 6 gadiem
Kakarot rakstīja: Kā minēju citā komentārā:
noraidījumus ar video atkārtojumu nefiksē, vienīgais izņēmums ir vārtu challange, ja pirms vārtu guvu bija epizode, kur spēlei vajadzētu būt apstādinātai, tai skaitā, dēļ noraidījuma. (ko varēja arī pie, man šķiet, 3. gola ņemt, kad Indrašim pa muti trāpija, bet tas, ka neprasija challenge ir uz trenera/video trenera sirdsapziņas)

Tas, ka Hārtlijs tiesnešiem virsū brēca tas nav nekāds rādītājs, ja skaties hokeju, redzēsi, ka katrā spēlē treneri mēģina tiesnešus iespaidot, tas tā kā.... daļēji viņu pienākums? Ja tiesnesis strīdīgā epizodē neiedod 2min, nenosvilpj zonu, vai w/e, un treneris viņam uzbļauj, tiesnesis, iespējams, nākošajā strīdīgajā epizodē lems uz citu pusi. Tāpatās, kāpēc arī kapteiņi ar tiesnešiem runā.
Un LV izlasei arī bija vairākumi pēc 2:0, tā kā atkal, tu vnk izvēlies tās epizodes, kas tavam argumentam piespēlē. Tu pie reizes pieskaiti arī katru zonu, pārmetienu, ko pret LV nosvilpa, ja jau mēs tagad pilnībā sekcējam spēli. Jā, bija noraidījumi, kurus tiesnesis nenosvilpa, bet bija arī epizodes, kur LV pažēloja, bet, atkal, tu izvēlies to ignorēt.
Nu nevar vnk ar tādu nestabilu sniegumu no 80% NHL spēlētājiem sastāvošu komandu apspēlēt, NEVAR. Nebija pelnījuši viņi vakar uzvarēt un tas, kādiem apstākļiem bija jāsakrīt, lai Bičevskis tiktu pieteikts spēlēi, tiešām, liek secināt, ka nebija vnk lemts šogad.
Bokss neinteresē, tāpēc tavu piemēru nevaru izprast vai rast paralēli ar vakardienas spēli.
Vienkārši paskaties uz to visu no šādas perspektīvas, lai tavs arguments būtu patiess un loģisks, tad mums visiem jāpieņem, ka IIHF notiek gadiem ilga sazvērestība ar kkādām elites izlašu hokeja federācijas mafijām, lai tik dabūtu katru iespējamo pārsvaru. Katra spēle tiek LIVE no mafijas vērota un viņi tiesnešiem pa rāciju dod norādes, kā diktēt spēli VAI, un šitais ir pavisam neticami, bet pacenties izprast, mēs esam meistarības ziņā klasi vājāka komanda, kura likumsakarīgi zaudēja stipram pretiniekam. Es nezinu kā tu, bet es sevi par racionālu cilvēku uzskatu, tāpēc kkā vairāk uz otro scenāriju sliecos.
Piekrītu, bija epizodes, kur tiesneši nepamanīja un pažēloja arī latviešus. Tas tiesa. Nav runa par to, ka čehi ir stiprāki, runa ir par to, ka konkrētajā spēlē viss apgriezās kājām gaisā pateicoties pēkšņam psiholoģiskam triecienam, kam nebija loģisks pamats izveidojies spēles pirmajā periodā. Tas, ko Tu saki , ir labi saprotams un pa lielam pieņemams, izņemot vienu apstākli, kuru palaid garām- kā Latvijas izlase tika salauzta.
Par boksu tas bija tikai piemēŗs, lai akcentētu psiholoģisko momentu, kad cīnītājs tiek pārsteigts nevis ar pretinieka pretsparu vai hokejā gadījumā ar labu spēli, bet gan ar tiesneša lēmumu un pārkāpuma traktējumu. Tas izsit līdzsvaru no kājām. Pārējais viss, ko pieminēju ir vairāk vai mazāk sekundāra un subjektīva rakstura.

  -3 [+] [-]

, 2019-05-17 12:00, pirms 6 gadiem
Pretīgi lasīt šitos raudošo gailēnu komentārus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-17 12:23, pirms 6 gadiem
marexs rakstīja: Tu pareizi pamanīji manipulācijas no tiesnešu puses... Čehiem bija jāuzvar un jāatdod spēle, pat, ja Latvija mistiski būtu panākusi 6:0 ... Tiesneši radīja ticamību, ka būs godīga spēle un pirmajā daudz maz mēs to redzējām- čehi nespēja neko latviešiem izdarīt, pēc tam sākās lēts šovs, kurā mūsējie zaudēja psiholoģiski...

Čehi ir nevis cīnītāji, bet tēlotāji un vārguļi. Kad nevar uzvarēt vīru cīņās, tad tēlo lupatas un gāžas zemē ka nopļauti, lai panāktu vairākumus un priekšrocības sakārtot spēli līdz uzvarām...

Sportā līdzīgi kā politikā, tiek lobētas stipro un bagāto intereses. Tiek radīta daļēja ilūzija par godīgu spēli, bet pietiesāšana tik un tā būs stiprāko interesēs un tik daudz, cik nepieciešams, lai uzvarētu tos, par kuru zaudējumu lielu pārsteigumu citiem nebūs... Pārsvarā jau tāpat uzvar vēsturiski stiprākie, bet, kad "vājākajai" izlasei padodas izcila spēle, to nedrīkst pieļaut, to apslāpēs sporta korupcijas interesēs.
.....čehi nespēja neko latviešiem izdarīt... tālāk nelasīju.

     [+] [-]

, 2019-05-17 12:27, pirms 6 gadiem
marexs rakstīja: Piekrītu, bija epizodes, kur tiesneši nepamanīja un pažēloja arī latviešus. Tas tiesa. Nav runa par to, ka čehi ir stiprāki, runa ir par to, ka konkrētajā spēlē viss apgriezās kājām gaisā pateicoties pēkšņam psiholoģiskam triecienam, kam nebija loģisks pamats izveidojies spēles pirmajā periodā. Tas, ko Tu saki , ir labi saprotams un pa lielam pieņemams, izņemot vienu apstākli, kuru palaid garām- kā Latvijas izlase tika salauzta.
Par boksu tas bija tikai piemēŗs, lai akcentētu psiholoģisko momentu, kad cīnītājs tiek pārsteigts nevis ar pretinieka pretsparu vai hokejā gadījumā ar labu spēli, bet gan ar tiesneša lēmumu un pārkāpuma traktējumu. Tas izsit līdzsvaru no kājām. Pārējais viss, ko pieminēju ir vairāk vai mazāk sekundāra un subjektīva rakstura.
Tikai viens no vadošajiem spēlētājiem apgalvo pretējo Tevis paustajam:
Bļugers: "Otrajā periodā pārāk daudz...

Kuram mums ticēt? Dīvana ekspertam vai pro spēlētājam?

  -1 [+] [-]

, 2019-05-17 12:33, pirms 6 gadiem
Bicevski uz majam - lielakais kauna traips cempionata , ceru , ka Hartlijs vinu vairak uz laukuma nelaidis!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-17 12:38, pirms 6 gadiem
sveiks rakstīja: Pretīgi lasīt šitos raudošo gailēnu komentārus!
Kur ir kāds raudošais? Viss pa tēmu. Neviens tagad nevar pateikt, kā spēle būtu risinājusies tālāk, ja ne šis diskutablais noraidījums. Varbūt čehi tāpat vinnētu, tikai ar kādu 3:2, varbūt ne. Bet tie, kas kaut cik lasa spēli, saprot, ka KĀRTĒJO REIZI pret čehiem tiesneši salauž spēli. Tas no šīm 10 vai cik tur spēlēm pret čehiem ir vismaz ceturto reizi. Neredzēt to var tikai troļli vai muļķi.
Bičevska noraidījums jau ir pielīdzināms situācijai, kad kāds nokrīt, otrs viņam uzsēžas uz galvas un to nosauc par uzbrukumu galvas rajonā.
Otra izšķirīgā epizode ar nenosvilpto čehu pārkāpumu pret Indraši vispār bez komentāriem.
Vēlreiz, priekš īpaši dumjajiem- ļoti iespējams, mēs zaudētu arī bez šīs tiesnešu piepalīdzības, škrobe jau ir nevis ka zaudēja, bet par sakarīgas spēles salaušanu. Tas, ka zaudēja- nu i poh, ne pirmoreiz, ne pēdējo.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-17 12:41, pirms 6 gadiem
ari pec pirma perioda bija skaidrs ka uzvara pa lielam nespid..tiklidz vairakumu veiksme beidzas ta skidri aptaisijas..vienados sastavos pilniga cehu dominance

     [+] [-]

, 2019-05-17 12:45, pirms 6 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kur ir kāds raudošais? Viss pa tēmu. Neviens tagad nevar pateikt, kā spēle būtu risinājusies tālāk, ja ne šis diskutablais noraidījums. Varbūt čehi tāpat vinnētu, tikai ar kādu 3:2, varbūt ne. Bet tie, kas kaut cik lasa spēli, saprot, ka KĀRTĒJO REIZI pret čehiem tiesneši salauž spēli. Tas no šīm 10 vai cik tur spēlēm pret čehiem ir vismaz ceturto reizi. Neredzēt to var tikai troļli vai muļķi.
Bičevska noraidījums jau ir pielīdzināms situācijai, kad kāds nokrīt, otrs viņam uzsēžas uz galvas un to nosauc par uzbrukumu galvas rajonā.
Otra izšķirīgā epizode ar nenosvilpto čehu pārkāpumu pret Indraši vispār bez komentāriem.
Vēlreiz, priekš īpaši dumjajiem- ļoti iespējams, mēs zaudētu arī bez šīs tiesnešu piepalīdzības, škrobe jau ir nevis ka zaudēja, bet par sakarīgas spēles salaušanu. Tas, ka zaudēja- nu i poh, ne pirmoreiz, ne pēdējo.
10 no 10 spēlēm zaudēts, tā nav nejaušība, nedz tiesnešu vaina, tas ir vienas izlases līmenis vs otras, ļoti vienkāršī.
Tas noraidījums ir, tavuprāt, diskutabls, tpc, ka tu gribi, lai viņš tāds ir. Tur bija 5+20 stabili un, ja tu apgalvo pretējo, tu vnk izvēlies ignorēt noteikumus.
Beidz apsaukt cilvēkus par dumjiem tikai tāpēc, ka viņi negrib tavā čīkstēšanā piedalīties, citi vnk ar realitāti vairāk draudzējās.
LV iedod 5 v 3 pirmajā periodā, LV bija 2:0 vadībā pateicoties tiesnešiem, ja atceries. Tavs username ir ļoti atbilstošs tam, ko te drukā.
Cik gadus vēl čīkstēs par tiesnešiem, kamēr pieleks, ka nav variantu, ja uz 110% pret šitādām izlasēm nesaņemās?

  -1 [+] [-]

, 2019-05-17 12:45, pirms 6 gadiem
riga81 rakstīja: Esam tur kur vienmēr,sapnot jau var,bet dievs dod uzvarēt norvēģus.Kuriem divas brīvdienas pirms mūsu spēles.Un nevaig pārvērtēt treneri,jā vinš disciplinēts un tas arī vis.Fenomenu taisa divi spēlētāji,Balcers un Blugers. Jau Ķelnē to varēja redzēt.Kur mēs būtu ar treneri Bobu bet bez Balcera.Nekur.
pirmais realais koments..ja ari nebutu bicevska noraidijuma nekas nebutu savadak..zaudejums butu ar citu rezultatu..tam jau nav nekadas nozimes..

     [+] [-]

, 2019-05-17 12:58, pirms 6 gadiem
ja kas ari 10.vieta nav garanteta..var palikt ari 12.vieta..kaut ari tam nav nekadas nozimes..viens solis uz priemst ir sports..latvija necinas par izdzivosanu..

     [+] [-]

, 2019-05-17 13:11, pirms 6 gadiem
Kakarot rakstīja: 10 no 10 spēlēm zaudēts, tā nav nejaušība, nedz tiesnešu vaina, tas ir vienas izlases līmenis vs otras, ļoti vienkāršī.
Tas noraidījums ir, tavuprāt, diskutabls, tpc, ka tu gribi, lai viņš tāds ir. Tur bija 5+20 stabili un, ja tu apgalvo pretējo, tu vnk izvēlies ignorēt noteikumus.
Beidz apsaukt cilvēkus par dumjiem tikai tāpēc, ka viņi negrib tavā čīkstēšanā piedalīties, citi vnk ar realitāti vairāk draudzējās.
LV iedod 5 v 3 pirmajā periodā, LV bija 2:0 vadībā pateicoties tiesnešiem, ja atceries. Tavs username ir ļoti atbilstošs tam, ko te drukā.
Cik gadus vēl čīkstēs par tiesnešiem, kamēr pieleks, ka nav variantu, ja uz 110% pret šitādām izlasēm nesaņemās?
Kurš te čīkst? Lasīt māki? Tad izlasi, es divreiz rakstīju, ka varbūt tāpat zaudētu. Un nekādas ilūzijas man nav bijušas. Un es nemeklēju nekādus attaisnojumus, ka mēs vienmēr zaudējam tāpēc, ka vainīgi tiesneši.
Bet nu neredzēt tiesnešu kļūdas un, vēl jo vairāk, attaisnot tās ar kaut kādu "objektīvi mēs esam vājāki", tas ir kaut kāds mazohisms.

Pirmajā periodā tātad tiesneši tendenciozi tiesāja mums par labu? Galīgi apdauzījies esi?

Cik gadus vēl drukās šīs "Cik gadus vēl čīkstēs par tiesnešiem, kamēr pieleks, ka nav variantu, ja uz 110% pret šitādām izlasēm nesaņemās?" seklās frāzes?
Nepielec, ka šajā spēlē jau spēlēja uz tiem 110%.
Un jā, man galīgi nepatika mūsu aizsardzība, tās dēļ vien jau ir grūti cerēt uz pozitīvu iznākumu pret tādām izlasēm kā čehi,plus, ja vēl tiesneši īstajos brīžos kaut ko neredz...
Pret krieviem tur būs auzas...ar vai bez tiesnešiem.
Starp citu, arī tad, kad bija 2:0, es nelēcu gaisā un nevicināju karogu, bet gaidīju kaut ko nelabu. Un ilgi nebija jāgaida.

     [+] [-]

, 2019-05-17 13:24, pirms 6 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kurš te čīkst? Lasīt māki? Tad izlasi, es divreiz rakstīju, ka varbūt tāpat zaudētu. Un nekādas ilūzijas man nav bijušas. Un es nemeklēju nekādus attaisnojumus, ka mēs vienmēr zaudējam tāpēc, ka vainīgi tiesneši.
Bet nu neredzēt tiesnešu kļūdas un, vēl jo vairāk, attaisnot tās ar kaut kādu "objektīvi mēs esam vājāki", tas ir kaut kāds mazohisms.

Pirmajā periodā tātad tiesneši tendenciozi tiesāja mums par labu? Galīgi apdauzījies esi?

Cik gadus vēl drukās šīs "Cik gadus vēl čīkstēs par tiesnešiem, kamēr pieleks, ka nav variantu, ja uz 110% pret šitādām izlasēm nesaņemās?" seklās frāzes?
Nepielec, ka šajā spēlē jau spēlēja uz tiem 110%.
Un jā, man galīgi nepatika mūsu aizsardzība, tās dēļ vien jau ir grūti cerēt uz pozitīvu iznākumu pret tādām izlasēm kā čehi,plus, ja vēl tiesneši īstajos brīžos kaut ko neredz...
Pret krieviem tur būs auzas...ar vai bez tiesnešiem.
Starp citu, arī tad, kad bija 2:0, es nelēcu gaisā un nevicināju karogu, bet gaidīju kaut ko nelabu. Un ilgi nebija jāgaida.
Tavs jautājums:
"Kurš te čīkst?"

Tavs komentārs pirms 40min:

"Bet tie, kas kaut cik lasa spēli, saprot, ka KĀRTĒJO REIZI pret čehiem tiesneši salauž spēli. Tas no šīm 10 vai cik tur spēlēm pret čehiem ir vismaz ceturto reizi. Neredzēt to var tikai troļli vai muļķi."

Atbilde:

Tu čīksti.

Tavs komentārs pirms 7min:

"Un es nemeklēju nekādus attaisnojumus, ka mēs vienmēr zaudējam tāpēc, ka vainīgi tiesneši."

Tavs komentārs pirms 40min:

"Bet tie, kas kaut cik lasa spēli, saprot, ka KĀRTĒJO REIZI pret čehiem tiesneši salauž spēli. Tas no šīm 10 vai cik tur spēlēm pret čehiem ir vismaz ceturto reizi. "

Tu varbūt tiec skaidrībā ar savu iekšējo disonanci un tikai tad sauc citus par muļķiem vai savādāk.

"Nepielec, ka šajā spēlē jau spēlēja uz tiem 110%. "

nespēlēja viss, tpc arī 6:3 zaudējums un 4 goli 2. periodā. Pie tam, ja tas, tiešām, ir 110% uz ko LV izlase ir spējīga, tad arī nav ko meklēt 1/4 finālā.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-17 13:40, pirms 6 gadiem
asusasus rakstīja: Cirks 😀😀ka zaudē, tā sāk vanot tiesnešus
arī eiropas čempī basketbols kad ar slovēniem lv spēlēja tad sodus izpildīja slovēņi par 3x vairāk(ap20pt skirba) Statistiski tāda atšķirība sportā reti kad notiek. Bet ja viens spēlē teātri un nepazīst konkrētos personāžus, tiesneši viegli pavelkas. Šajā spēlē cze-lv čehu varenums izpaužas smieklīgos apstākļos, pat ar parastajiem divu minūšu sodiem iniciatīva fiziskajā plānā tiek atdota tiem kam ir vairākums, nerunājot jau par kosmisko 5+20 Tad tiek rakstīts, ka čehi pēkšņi sāka ātri skriet -nu gan pārsteigumsTas ir izsmiekls, tik izmisusi vietējie cehoslovāki izrādījās, ka bija nepieciešama spēle uz vieniem vārtiem Kārtējo reizi pierādas, ka ir jāspēlē teātris. Principiāli kā atbildes reakcijai vajadzētu visai komandai sākt krist zemē pie katra pieskāriena, interesanta spēle izskatītos. Parasta sadursme ķēniņam, nūja piespiesta sev pie ķermeņa, saduras ar vienu kustīgu lupatu kura nokrīt un tiek traktēts kā sods, vairāki rupji sodi noklusēti, arī kad pārsista seja ar nūju.. Tiesneši šo spēli izgāza konkrēti..

  +1 [+] [-]

, 2019-05-17 13:54, pirms 6 gadiem
Kakarot rakstīja: te tu jau man pierādīji, ka tevi par pilnu nevar uztvert. Nu pat JA viņš speciāli krita (ko viņš nedarīja, jo ar kājām ietriecās ar aizmuguri bortā un zaudēja līdzsvaru), tad tas nemaina faktu, ka Bičevskis viņam, krītošam spēlētājam, galvu bortā iespiež. tās ir 5+20 un tu tērē laiku, man mēģinot, ko citu pierādīt.
1.PER 2xCZE un 2xLAT spēlēja vairākumā. Rez 0:2; nu kad sākas uz vieniem vārtiem tad jau ir cits stāsts

  +1 [+] [-]

, 2019-05-17 13:56, pirms 6 gadiem
Riskēšu izteikties un tie, kas norādīs, ka no hokeja neko nesaprotu - nepūlieties, es to pati lieliski apzinos.
Daudzi te komentē, ka 5+20 bija pamatots - labi. Tiesneši nepamanīja vienā vai otrā pusē mazāk smagus pārkāpumus - kam negadās. Taču tad, kad Batņa tiek savainots līdz asinīm, neiedot atbilstošu noraidījumu (2+2, vai ne?), ir neobjektīvi - ja reiz tik objektīvi un stingri tiesneši, tad bija jābūt šādai vairākuma iespējai.

Un vēl - te kaut kur pavīdēja, ka 1. periodā tiesneši "iedeva" LV izlasei lielo vairākumu. Jā, iedeva, jo čehi pārkāpa noteikumus.
Monologu beidzu.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-17 14:14, pirms 6 gadiem
aivo50 rakstīja: pirmais realais koments..ja ari nebutu bicevska noraidijuma nekas nebutu savadak..zaudejums butu ar citu rezultatu..tam jau nav nekadas nozimes..
Neviens nav tāds pravietis kurš varētu pateikt- kā būtu ja būtu. Tāpat arī čehu uzvara nebūt nebija zvaigznēs ierakstīta. Lielākas veiksmes gadījumā rezultāts varēja kļūt arī 3:0 un tad čehi varēja arī neizglābties.

     [+] [-]

, 2019-05-17 14:43, pirms 6 gadiem
vainīgs Freibergs- noraidīja Dārziņu. Labi , ka Balcers nepaspēja notriekt Vorāčeku- tas viss pēd.min., bet Māris B. vnk uzķērās uz muļķi- kādas sankcijas, kurš viedais ko zin ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja