Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Hārtlijs: "Viena epizode visu sagrieza kājām gaisā…"

Agris Suveizda

Hārtlijs: "Viena epizode visu sagrieza kājām gaisā…"
Latvijas izlases treneri Artis Ābols un Bobs Hārtlijs. Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas hokeja izlase pirmajā trešdaļā realizēja divus vairākumus, taču tad sekoja Māra Bičevska noraidījums līdz spēles beigām – Čehija piecu minūšu vairākumā guva vienus vārtus un vēlāk iemeta vēl četras ripas pēc kārtas, beigās svinot uzvaru ar rezultātu 6:3.

"Viena svarīga epizode…," pēc spēles žurnālistiem sacīja Latvijas galvenais treneris Bobs Hārtlijs. "Kontrolējām spēli. Zinājām, ka pret tādu komandu negūsim lērumu vārtu, bet izdarījām savu darbiņu vairākumā. Un tad viens svarīgs brīdis sagrieza visu kājām gaisā. Viņi guva pāris vārtu, ieguva iniciatīvu un bija pelnījuši uzvaru."

"Tāds ir hokejs. Nedomāju, ka tikām iespiesti zonā. Spēlējām gudri, taču kāds viņiem pavēra durtiņas – pavisam vienkārši," teica kanādietis. Spēles izskaņā 5+20 soda minūtes saņēma arī trīs (2+1) punktus nopelnījušais Lauris Dārziņš. "Par ko viņš tika noraidīts? Nezinu – uzprasiet viņiem! Jums vienmēr ir lieliski jautājumi, uzprasiet viņiem! Dārziņa vārti? Skaisti."

"Tagad pretī nāks Krievija un Zviedrija, un mums būs jāatrod veids, kā tikt pie uzvaras. Ir jāturas kopā. Aizvadījām divas lieliskas spēles – pret Šveici un šovakar. Taču nebija lemts…," bilda treneris. "Mēs vienmēr cīnāmies. Tā ir viena lieta, kuru šo trīs gadu laikā esmu sapratis par Latvijas komandu: viņi cīnās vienmēr. Man nav nekādu šaubu. Spēlētājiem ir pašlepnums, un viņi ir ļoti vīlušies par iznākumu, bet šobrīd tur neko nevaram padarīt. Rīt mums būs neilga tikšanās, treniņš un gatavosimies nākamajai spēlei."

B grupa

VIzlaseSUUPZPZVārtiP
1.Krievija4400023:212
2.Šveice4400020:212
3.Čehija4300118:109
4.Zviedrija4300128:79
5.Latvija4200212:116
6.Norvēģija400046:250
7.Austrija400043:230
8.Itālija400040:300

Latvijas izlases spēles PČ

DatumsLaiksSpēleRez
11. maijs17:15Latvija – Austrija5:2
12. maijs21:15Latvija – Šveice1:3
14. maijs17:15Itālija – Latvija0:3
16. maijs21:15Čehija – Latvija6:3
18. maijs13:15Latvija – Krievija
20. maijs21:15Zviedrija – Latvija
21. maijs17:15Norvēģija – Latvija
1 2 59 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2019-05-17 00:34, pirms 6 gadiem
Karš vēl nav zaudēts, ir vajadzīga Krievu un Šveices palīdzība šobrīd, lai mums būtu vēl viena iespēja cīnīties par 1/4 šoreiz pret Zviedriju!

  +4 [+] [-]

, 2019-05-17 00:36, pirms 6 gadiem
Tikai drusku vairāk noticēt un būs!!!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-17 00:51, pirms 6 gadiem
Ja Zviedrija zaudē Šveicei un Krievijai, bet mēs viņus uzvaram, tad esam 1/4!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2019-05-17 00:53, pirms 6 gadiem
Nu speeli raksturot var viena yeikumaa - kaa jau Hartlijs izteicaas: we played well and then someone opened door for them...

Ko tur vairs... viss kaa parasti

  -4 [+] [-]

, 2019-05-17 00:56, pirms 6 gadiem
Ir vajadzīgs kapteinis kurš var pajautāt tiesnešiem - PAR KO? Dārziņš ir talantīgs hokejists, bet kapteinis ...Tas nav viņa aicinājums.
Slēpts komentārs: semerjaks

 +15 [+] [-]

, 2019-05-17 01:08, pirms 6 gadiem
semerjaks rakstīja: Bičevskim īsti nepieleca, kur viņš ir nokļuvis !!!
Labāk būtu, lai Māris brauc mājās.
PČ nav viņa līmenis !
Tu tiešām neredzēji, ka čehs pie borta paklupa un tikai tāpēc iznāca grūdiens kakla rajonā? Tiesneši gan arī neredzēja.

  +9 [+] [-]

, 2019-05-17 01:13, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Tu tiešām neredzēji, ka čehs pie borta paklupa un tikai tāpēc iznāca grūdiens kakla rajonā? Tiesneši gan arī neredzēja.
Tiesi taa - max 2+10 veel saprastu.
Kautkaa tieshi noraidiijumi pret LV nepamaniijaas striipainajiem. Ak cik neierasti.. nu neesam mees 1/4 vajadziigi - kaarteejo gadu pieraadaas...

  -3 [+] [-]

, 2019-05-17 01:21, pirms 6 gadiem
djandrix rakstīja: Tiesi taa - max 2+10 veel saprastu.
Kautkaa tieshi noraidiijumi pret LV nepamaniijaas striipainajiem. Ak cik neierasti.. nu neesam mees 1/4 vajadziigi - kaarteejo gadu pieraadaas...
ja tev kļūst vieglāk, lai tā būtu -- tā ir tiesnešu sazvērestība. nenoliedzu, ka vēsturē bijušas 4-5 abnormālas spēles, bet ne jau šodien.

 +14 [+] [-]

, 2019-05-17 02:30, pirms 6 gadiem
Varu tikai piekrist Hārtlijam! -viena epizode un tikai viena, pārējais viss jau bija sekas tam, ko panāca čehi simulanti un tiesnešu plānprātīgais pārkāpuma smaguma traktējums, kad Māris Bičevskis uztriecās virsū čeham, kas pats no sevis sāka saļimt, lai izprovocētu pārkāpumsituāciju no lv puses...

Par to sagatavoju rakstu šeit:

Lielais hokejs. Latvija-Čehija. Panākums, kurš...

 +17 [+] [-]

, 2019-05-17 03:18, pirms 6 gadiem
kayle rakstīja: ja tev kļūst vieglāk, lai tā būtu -- tā ir tiesnešu sazvērestība. nenoliedzu, ka vēsturē bijušas 4-5 abnormālas spēles, bet ne jau šodien.
Tad Tu uzskati kd ar nuju indrasim seja iebrauca nebij 2 min, tad kad velteiz ar nunu sejaa ie rauca - manupraat Balinskim, un asinis uz ledus bij arii nebij 2+2. Un taadu epizozhu bij pilns, nerunajot jau par faktu, ka neiedodot noraidiijumu pret indrashi- mes zaudeejam vartus.
Esi reals veciit.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-17 06:15, pirms 6 gadiem
kayle rakstīja: ja tev kļūst vieglāk, lai tā būtu -- tā ir tiesnešu sazvērestība. nenoliedzu, ka vēsturē bijušas 4-5 abnormālas spēles, bet ne jau šodien.
Vakar tiesneši vienkārši darbojās viltīgāk, deva noraidījumus it kā arī čehiem taču piekoriģēja un uz daudz ko aizvēra acis un aŗī piefantazēja!
Slēpts komentārs: bārda un sifons

  +6 [+] [-]

, 2019-05-17 08:00, pirms 6 gadiem
Biju labākās domās par bārdu un sifonu. Gudri treneri reti vai nekad kritizē savu komandu publiski.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-17 08:04, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Hārtlijs man sāk atgādināt Bagatski basketbolā. Vienmēr gudrs muldētājs, kas māk skaisti runāt un kuram vienmēr vainīgi citi. Hārtlijs arvien vairāk sāk līdzināties. Pēc katra zaudējuma, vai nu nepelnīti, vai nu tiesneši utml. Bēdīgi, biju labākās domās par viņu
Absolūti nepiekrītu. Izlase viņa vadībā rāda labāko sniegumu, kopš HVZ kādiem laikiem... Tas ir viņa nopelns lielā mērā, kāpēc hokeja izlasi, joprojām, skatās un mīl daudz vairāk, nekā basketbola izlasi.

Tas, ko viņš saka pēc spēles, tas ir otršķirīgi.

  +7 [+] [-]

, 2019-05-17 08:37, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Hārtlijs man sāk atgādināt Bagatski basketbolā. Vienmēr gudrs muldētājs, kas māk skaisti runāt un kuram vienmēr vainīgi citi. Hārtlijs arvien vairāk sāk līdzināties. Pēc katra zaudējuma, vai nu nepelnīti, vai nu tiesneši utml. Bēdīgi, biju labākās domās par viņu
Ko tu gaidīji? Gaidīji, ka Hārtlijs sāks stāstīt, cik slikti viens vai otrs spēlēja? Tādas lietas paliek ģērbtuvē. Un patiesībā viņš visu pareizi pateica, jo strīpainie normāli aiz matiem vilka čehus.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-17 08:50, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Absolūti nepiekrītu. Izlase viņa vadībā rāda labāko sniegumu, kopš HVZ kādiem laikiem... Tas ir viņa nopelns lielā mērā, kāpēc hokeja izlasi, joprojām, skatās un mīl daudz vairāk, nekā basketbola izlasi.

Tas, ko viņš saka pēc spēles, tas ir otršķirīgi.
Nu Hārtlijs bij reāli uzvilcies, kameras priekšā izskatījās, ka knapi valdās. Un tas ir ok!

  +3 [+] [-]

, 2019-05-17 08:50, pirms 6 gadiem
Hārtlijam taisnība! Jā, bet vakar laukumā it kā bija divas Latvijas izlases - pirmā dominēja laukumā starta trešdaļā, otrā mīcījās abos laukuma galos otrajā un trešajā periodā. Kaut kas bija salūzis (tiesnešu salauzts) mūsējo spēles mehānismā... Gandrīz neviena aizsargu metiena pa vārtiem, tikai piespēles gar bortiem: tur jau vārtu nav!
Bet kopumā izlase kapājas labi, taču Čehijas izlase nav vājš pretinieks, tur pilns ar NHL špīleriem.
Dārziņa pirmais gols bija viens no skaistākajiem pēdējā laikā redzētajiem, žēl, ka viņam finišā tās 5+20 sadomāja...

  +4 [+] [-]

, 2019-05-17 09:28, pirms 6 gadiem
Bičevskis Čehijas līgā būs nopelnījis algas pieaugumu. Bet ja nopietni, tad jā, kautkur viņam nepaveicās. Pārāk gribēja sevi pierādīt un tā nu sanāca kā sanāca, pa pusei spēles epizodes nelaimes gadījums. Atkārtojumā skatoties epizodi, liekas, ka pretinieks jau diezgan laicīgi sāka krist un varēja Bičevskis sabremzēt , lai neveiktu spēka paņēmienu pret krītošu spēlētāju.

  +5 [+] [-]

, 2019-05-17 09:28, pirms 6 gadiem
Čehi sāka mūs mīcīt tieši pēc strīpaino izdomātā 5+20 Bičevskim !
Ja būtu 2+10, mūsējie izturētu !
A tā... Lai kāds pamēģina noturēt 5 min. mazākumā pret top uzbrucējiem!
Bet pēc tā čehi jau sajuta asins garšu un viņus vairs nebij iespējams apturēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-05-17 09:50, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Tu tiešām neredzēji, ka čehs pie borta paklupa un tikai tāpēc iznāca grūdiens kakla rajonā? Tiesneši gan arī neredzēja.
Tiesneši ne tikai neredzēja, bet negribēja redzēt un pārbaudīt pārkāpuma faktisko cēloni. Hārtlijs prasīja, lai aizbrauc parunāties ar video tiesnesi, galvenais strīpainis to pilnībā ignorēja...

  +5 [+] [-]

, 2019-05-17 09:57, pirms 6 gadiem
Šādas spēles ir katru gadu, nekas nemainās, ir tā saucamā elite, kura nevēlas savā klubiņā tādas Latvijas, Dānijas utt...... Un veids, kā to darīt ir vienkāršs, ja otrā ešelona komanda pārāk spīrājās, elites komandai parādās sestais spēlētājs svītrainā kreklā. Spēlējot šādos toņos pietiek ar vienu, diviem noraidījumiem, lai noraktu otrā ešelona komandu, kurā spēlē uz maksimuma robežas. Un tas notiek katru gadu, bez izņēmuma!!!!!!! Un neviens nekad par to nerunā, nolaiž austiņas, nodur galviņu un sevī vāroties brauc mājās..... ar domu, nekas, nākošgad.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-17 10:01, pirms 6 gadiem
Cirks 😀😀ka zaudē, tā sāk vanot tiesnešus

  +4 [+] [-]

, 2019-05-17 10:03, pirms 6 gadiem
Alpaville rakstīja: Vakar tiesneši vienkārši darbojās viltīgāk, deva noraidījumus it kā arī čehiem taču piekoriģēja un uz daudz ko aizvēra acis un aŗī piefantazēja!
Tu pareizi pamanīji manipulācijas no tiesnešu puses... Čehiem bija jāuzvar un jāatdod spēle, pat, ja Latvija mistiski būtu panākusi 6:0 ... Tiesneši radīja ticamību, ka būs godīga spēle un pirmajā daudz maz mēs to redzējām- čehi nespēja neko latviešiem izdarīt, pēc tam sākās lēts šovs, kurā mūsējie zaudēja psiholoģiski...

Čehi ir nevis cīnītāji, bet tēlotāji un vārguļi. Kad nevar uzvarēt vīru cīņās, tad tēlo lupatas un gāžas zemē ka nopļauti, lai panāktu vairākumus un priekšrocības sakārtot spēli līdz uzvarām...

Sportā līdzīgi kā politikā, tiek lobētas stipro un bagāto intereses. Tiek radīta daļēja ilūzija par godīgu spēli, bet pietiesāšana tik un tā būs stiprāko interesēs un tik daudz, cik nepieciešams, lai uzvarētu tos, par kuru zaudējumu lielu pārsteigumu citiem nebūs... Pārsvarā jau tāpat uzvar vēsturiski stiprākie, bet, kad "vājākajai" izlasei padodas izcila spēle, to nedrīkst pieļaut, to apslāpēs sporta korupcijas interesēs.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-17 10:12, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Tu tiešām neredzēji, ka čehs pie borta paklupa un tikai tāpēc iznāca grūdiens kakla rajonā? Tiesneši gan arī neredzēja.
Tieši tāpēc arī ir 5+20, ja spēlētājs jau ir kritienā un nespēj sagatavoties spēka paņēmienam. Tāpāts, kad San Hose pret Vegasu play-offos vairākumu dabūja, kad Pavelskim galvu pārsita; plus dēļ fakta, ka uzbrukums bija galvas rajonā. Tur tas noraidījums nav diskutabls, beidziet upurus vienreiz tēlot. LV izlasei visas iespējas bija vinnēt spēli, paši visu noraka, kā arī pret Šveici. Šitā nākošās dienas taisnošanās vairāk par pašu zaudējumu tracina.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-17 10:13, pirms 6 gadiem
marexs rakstīja: Tu pareizi pamanīji manipulācijas no tiesnešu puses... Čehiem bija jāuzvar un jāatdod spēle, pat, ja Latvija mistiski būtu panākusi 6:0 ... Tiesneši radīja ticamību, ka būs godīga spēle un pirmajā daudz maz mēs to redzējām- čehi nespēja neko latviešiem izdarīt, pēc tam sākās lēts šovs, kurā mūsējie zaudēja psiholoģiski...

Čehi ir nevis cīnītāji, bet tēlotāji un vārguļi. Kad nevar uzvarēt vīru cīņās, tad tēlo lupatas un gāžas zemē ka nopļauti, lai panāktu vairākumus un priekšrocības sakārtot spēli līdz uzvarām...

Sportā līdzīgi kā politikā, tiek lobētas stipro un bagāto intereses. Tiek radīta daļēja ilūzija par godīgu spēli, bet pietiesāšana tik un tā būs stiprāko interesēs un tik daudz, cik nepieciešams, lai uzvarētu tos, par kuru zaudējumu lielu pārsteigumu citiem nebūs... Pārsvarā jau tāpat uzvar vēsturiski stiprākie, bet, kad "vājākajai" izlasei padodas izcila spēle, to nedrīkst pieļaut, to apslāpēs sporta korupcijas interesēs.
PERFEKTS KOMENTS !!!
RESPECT !!!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-17 10:15, pirms 6 gadiem
asusasus rakstīja: Cirks 😀😀ka zaudē, tā sāk vanot tiesnešus
Ja runā par cirku, tad paanalizē spēli, kas to veidoja, bet, ja to negribi darīt, tad neapmelo nedz Latvijas izlasi, nedz tās fanus ! -Šī nav tā reize , kad apdulluši fani nevar samierināties ar skaistas spēles zaudējumu !

Zini, kā rīkojas arī sporta mafijas "šākāļu bars" ?!- kad viņi nespēj pretinieku uzveikt godīgā cīņā, strīpainie kļūst par viņu sabiedrotajiem un "sasien rokas" komandai, kurai nedrīkst atdot uzvaru. Sportiskais šakālisms pieaug popularitātē, tā kā ir liels pieprasījums pēc šova. Kad jāizšķir likteni, vai dot "zaļo gaismu" čeham vai latvietim cīņā, kurā letiņš pamanās būt pārāks, atbilde ir viena- uzvarēs biznesa intereses- čehi vairāk maksā par šovu... Tā nav nolemtība, kas neizbēgami paredz šādu rezultātu, tā ir noziedzīgas kartības likumsakarība, uz kuru tiek izdarīts maksimāls spiediens par labu "lielajiem"...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-17 10:20, pirms 6 gadiem
marexs rakstīja: Ja runā par cirku, tad paanalizē spēli, kas to veidoja, bet, ja to negribi darīt, tad neapmelo nedz Latvijas izlasi, nedz tās fanus ! -Šī nav tā reize , kad apdulluši fani nevar samierināties ar skaistas spēles zaudējumu !

Zini, kā rīkojas arī sporta mafijas "šākāļu bars" ?!- kad viņi nespēj pretinieku uzveikt godīgā cīņā, strīpainie kļūst par viņu sabiedrotajiem un "sasien rokas" komandai, kurai nedrīkst atdot uzvaru. Sportiskais šakālisms pieaug popularitātē, tā kā ir liels pieprasījums pēc šova. Kad jāizšķir likteni, vai dot "zaļo gaismu" čeham vai latvietim cīņā, kurā letiņš pamanās būt pārāks, atbilde ir viena- uzvarēs biznesa intereses- čehi vairāk maksā par šovu... Tā nav nolemtība, kas neizbēgami paredz šādu rezultātu, tā ir noziedzīgas kartības likumsakarība, uz kuru tiek izdarīts maksimāls spiediens par labu "lielajiem"...
noņem alumīnija cepuri. kur var taisnoties, abi 5+20 bija pamatoti (2. protams Freibergam, ne Dārziņam, bet pats pārkāpums, ko fiksējas bija 5+20). Labāk būt zaudētājam, nekā sliktam zaudētājam. Tiesnesis normāli tiesāja, gan vieniem, gan otriem vairākumu deva. LV pat iedeva 5 pret 3, bet to jau mēs izvēlamies ignorēt, lai tikai uz tiesnešiem spēli noveltu. 2:0 LV bija vadībā pateicoties tiesnešiem, bet to mēs arī ignorējam, lai tikai atkal upurus tēlotu. Sāpīgs zaudējums, bet vismaz nevajag kā raudošiem bērniem uzvesties.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-17 10:21, pirms 6 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Tikai drusku vairāk noticēt un būs!!!
Draugs, šoreiz ne jau latviešu cīnītāju ticības pietrūka, bet gan tiesnešu godprātības, kuri labprāt uzķērās uz čehu simulantu un provokatoru "NHL izcilības" prasmēm pietēlot un pievēra acis uz vairākiem pārkāpumiem, ko čehi varēja atļauties nesodīti veikt pret Latvijas izlasi. Spēle un Latvijas panākums tika nozagti.

     [+] [-]

, 2019-05-17 10:26, pirms 6 gadiem
marexs rakstīja: Tiesneši ne tikai neredzēja, bet negribēja redzēt un pārbaudīt pārkāpuma faktisko cēloni. Hārtlijs prasīja, lai aizbrauc parunāties ar video tiesnesi, galvenais strīpainis to pilnībā ignorēja...
noraidījumus ar video atkārtojumu nefiksē, vienīgais izņēmums ir vārtu challange, ja pirms vārtu guvu bija epizode, kur spēlei vajadzētu būt apstādinātai, tai skaitā, dēļ noraidījuma.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-17 10:34, pirms 6 gadiem
marexs rakstīja: Ja runā par cirku, tad paanalizē spēli, kas to veidoja, bet, ja to negribi darīt, tad neapmelo nedz Latvijas izlasi, nedz tās fanus ! -Šī nav tā reize , kad apdulluši fani nevar samierināties ar skaistas spēles zaudējumu !

Zini, kā rīkojas arī sporta mafijas "šākāļu bars" ?!- kad viņi nespēj pretinieku uzveikt godīgā cīņā, strīpainie kļūst par viņu sabiedrotajiem un "sasien rokas" komandai, kurai nedrīkst atdot uzvaru. Sportiskais šakālisms pieaug popularitātē, tā kā ir liels pieprasījums pēc šova. Kad jāizšķir likteni, vai dot "zaļo gaismu" čeham vai latvietim cīņā, kurā letiņš pamanās būt pārāks, atbilde ir viena- uzvarēs biznesa intereses- čehi vairāk maksā par šovu... Tā nav nolemtība, kas neizbēgami paredz šādu rezultātu, tā ir noziedzīgas kartības likumsakarība, uz kuru tiek izdarīts maksimāls spiediens par labu "lielajiem"...
Spēli skatījos no 2. trešdaļas. Vienīgais sods, ko neiedeva, kur bija jādod 2+2, par sitienu ar nūju pa seju, pārējais LV izlases kontekstā no tiesnešu puses bija OK .Vēl varēja iedot LV par Voraceka klupināšanu, bet nedeva.
Nepatika Balcera izgājiens, kur mēģināja satraumēt Voraceku slidojot celī, labi ka otrs noreaģēja, pēc tam pie slidoja parunāt ar puiku, kurš gulēja pie borta

  +1 [+] [-]

, 2019-05-17 10:42, pirms 6 gadiem
semerjaks rakstīja: Čehi sāka mūs mīcīt tieši pēc strīpaino izdomātā 5+20 Bičevskim !
Ja būtu 2+10, mūsējie izturētu !
A tā... Lai kāds pamēģina noturēt 5 min. mazākumā pret top uzbrucējiem!
Bet pēc tā čehi jau sajuta asins garšu un viņus vairs nebij iespējams apturēt.
Ja vēl būtu tikai tās 5min. Manuprāt to laikā vēl iebrauca ar nūju sejā indrašim un neiedeva čehiem noraidījumu. Šķiet tas bija tieši pirms otro vārtu guvuma. Pilnīgi loģiski ka tādos brīžos salūzt spēlētāji zemapziņā.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-17 10:42, pirms 6 gadiem
Kakarot rakstīja: noņem alumīnija cepuri. kur var taisnoties, abi 5+20 bija pamatoti (2. protams Freibergam, ne Dārziņam, bet pats pārkāpums, ko fiksējas bija 5+20). Labāk būt zaudētājam, nekā sliktam zaudētājam. Tiesnesis normāli tiesāja, gan vieniem, gan otriem vairākumu deva. LV pat iedeva 5 pret 3, bet to jau mēs izvēlamies ignorēt, lai tikai uz tiesnešiem spēli noveltu. 2:0 LV bija vadībā pateicoties tiesnešiem, bet to mēs arī ignorējam, lai tikai atkal upurus tēlotu. Sāpīgs zaudējums, bet vismaz nevajag kā raudošiem bērniem uzvesties.
Tiesneši "iedeva" Latvijas izlasei vairākumu 5:3, bet nebija paredzēts, ka mūsējie paveiks to, ko izdarīja spēles ievadā.
Ja redzēji visu speli, tad vajadzēja arī pamanīt, kā veidojās čehu goli , gan Indraši, kuru nopļāva un pēc tam tika izkārtots moments un čehu vārti, gan daži citi mūsējie, pret kuriem tika veikti acīmredzami pārkāpumi, bet strīpainie klusēja... Tā saucās "spēles nozagšana- uzvaras iespējas atņemšana"...

To, ko tiesneši atļāvās darīt spēles sākumā, noraidot čehus, to viņi nedarīja pēc pilnas programmas atlikušajos periodos... Bet iedot vairākumu tad, kad spēle jau ir latviešiem tiesnešu sačakarēta, ir lēts šova elements.
Te nav ko pārmest bērnišķu bimbāšanu vai ko tamlīdzīgu- tad jau Tu, amigo,arī pašam mūsu izlases vadītājam vari pārmest bimbāšanu par to, ka viņš prasīja, lai tiesneši izvērtē un pārbauda tā paša Māra Bičevska pārkāpuma būtību, bet sekoja pofigisms un ignorance. Tādi momenti, ja paskatās spēli atkārtojumā, sekoja arī pēc tam... Tiesneši klusēja tendenciozi par labu spēles favorītam.

Ja Tev piem. boksa ringā iedotu pa degunu un "ķirbi" divus, trīs labus belzienus un (ar patiešām labu trāpījumu pietiktu ar vienu), tad ej un pacīnies pēc tam normālā režīmā ! Būsi lūzeros. Psiholoģiski izslēgt gaismu ir vieglākais ceļš uz jebkuras pretestības un jebkuras komandas iniciatīvas apslāpēšanu... Latvijas vīri vakar nebija gatavi tieši čehu simulantu un pērkamu tiesnešu aktivitātēm gluži ka politikā- kur arī pastāv darba imitācijas, pārkapumu apkarošanas imitācijas, korupcija un "viena taisnība visiem" tikai uz papīra...
1 2 59 komentāri