Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Vācija pēdējās minūtēs izglābjas no zaudējuma un izrauj neticamu uzvaru pār Slovākiju

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Vācija pēdējās minūtēs izglābjas no zaudējuma un izrauj neticamu uzvaru pār Slovākiju
Slovākija pret Vāciju. Foto: AFP/Scanpix

Pasaules čempionāta hokejā dienas pēdējā spēlē fantastisku panākumu izcīnījusi Vācijas izlase, kas pēdējo divu minūšu laikā ne tikai izglābās no zaudējuma, bet arī izrāva uzvaru pār mājinieci Slovākiju - 3:2. Uzvaru 27 sekundes līdz pamatlaika beigām izrāva Leons Draizaitls.

Spēles pirmajā periodā apņēmīgāk un drošāk laukumā darbojās mājiniece Slovākija, kas šajā laika nogrieznī izdarīja par deviņiem metieniem vairāk (12:3) nekā vācieši. Tiesa viesu vārtos ļoti pārliecinoši darbojās viens no šī pasaules čempionāta līdz šim labākajiem vārtsargiem Matiass Nīderbergers, kas Vācijas izlasei līdz pat pirmajam 15 minūšu pārtraukumam ļāva saglabāt bezvārtu neizšķirtu.

Turpretim otrā perioda ievadā slovāki saņēma aukstu dušu, vienā no saviem retajiem uzbrukumiem Vācijai spējot izvirzīties vadībā. Ceturtajā minūtē pēc lieliskas Markusa Aizenšmita piespēles ripu vārtos izdevās raidīt Markam Mihaelisam. Slovāki uzreiz metās atspēlēties, devītajā minūtē Vācijas izlasei izdarot sev "lāča pakalpojumu" un ar 23 sekunžu starpību nopelnot divus noraidījumus pēc kārtas. Pirmo jau sešas sekundes pēc iemetiena ar spēcīgu šķīlienu izdevās realizēt Andrejam Sekeram (1:1). Savukārt otrā realizāciju slovāku faniem bija jāpagaida nedaudz ilgāk - perioda desmitās minūtes noslēgumā Libors Hudāčeks ar plaukstas metienu Slovākiju izvirzīja vadībā ar 2:1. Nīderbergers ripu gan spēja aizskart, taču tā pārlēca pāri vārtsarga ķērājcimdam.

Otrās trešdaļas atlikušajā laikā nelielu iniciatīvu pārņēma Vācijas izlase, kuras hokejists Markuss Aizenšmits neizmantoja izgājienu vienam pret vienu vārtsargu Mareku Čiliaku. Tāpat Vācijai bija iespēja spēlēt vairākumā, vāciešiem slovāku zonā uzturoties teju visu divu minūšu garumā, taču rezultāts līdz pārtraukumam palika nemainīgs.

Pēdējā periodā spēles gaita izlīdzinājās, slovākiem arvien izteiktāk nosēžoties aizsardzībā ar cerību noturēt minimālo pārsvaru. Tas mājiniekiem teju arī izdevās, tomēr gaidāmo balli priekšpēdējās minūtes sākumā izbojāja Markuss Aizenšmits, kurš ar neapturamu šāvienu vārtu augšējā stūrī panāca 2:2. Tomēr tas pamatlaikā nebija viss, jo mazāk nekā pusminūti līdz pamatlaika noslēgumam pretuzbrukumu ar lielisku plaukstas metienu noslēdza Vācijas izlases līderis Leons Draizaitls - 3:2. Jāmin, ka iepriekšējā spēlē Slovākiju mača izskaņā piemeklēja līdzīga katastrofa - toreiz Kanāda uzvaru (6:5) izrāva vien sekundi līdz finālsirēnai.

Pasaules čempionāts, 15. maijs

Vācija - Slovākija 3:2 (0:0, 1:2, 2:0)
Vārti: 23:54 Mihaeliss (Aizenšmits) 1:0, 28:30 Sekera (Černāks, Tatārs, vair.) 1:1, 29:55 Hudāčeks (Panīks, Tatārs, vair.) 1:2, 58:08 Aizenšmits (Zaidenbergs, Kahūns) 2:2, 59:33 Draizaitls (Tifelss) 3:2
Metieni: 21:36
Iemetieni: 36:26
Soda minūtes: 18:18
Vārtsargi: Matiass Nīderbergers - Mareks Čiliaks

Pasaules čempionāts, 15. maijs

LaiksSpēleRezultāts
17:15Šveice - Norvēģija4:1
17:15ASV - Lielbritānija6:3
21:15Vācija - Slovākija3:2
21:15Krievija - Itālija10:0

A grupa

VIzlaseSUUPZPZVārtiP
1.Vācija4400012:512
2.ASV4210117:108
3.Somija320109:67
4.Kanāda3200115:86
5.Dānija3110115:65
6.Slovākija4100313:143
7.Francija300126:161
8.Lielbritānija400044:260

  +8 [+] [-]

, 2019-05-15 23:42, pirms 6 gadiem
kaa slovakiem neiet! sita noliet otro speli pec kartas
Slēpts komentārs: sanjok

  +9 [+] [-]

, 2019-05-15 23:48, pirms 6 gadiem
Tā uzvara pār USA var neko viņiem nedot . Paši vainīgi , sajutās pārāk vareni , stipri un meistarīgi ....

  +2 [+] [-]

, 2019-05-15 23:51, pirms 6 gadiem
Nabaga Slovaaki, maajaas chempis, abas speeles jau itkaa rokaa un...
Zheel vinju...

  +4 [+] [-]

, 2019-05-15 23:53, pirms 6 gadiem
Viss ir labi, ļoti pat labi!!! Lūdzu Slovāku žēlotājus vairāk te nepapagaiļot NEKO! Mums, tobiš, Lettiņiem, ir MEGAizdevīgi Slovāku zāģi, kā arī viņu netikšana plovos un palikšana AIZ MUMS kopvērtējumā uzreiz vairākos kontekstos! Pirmkārt, IIHF rangs, otrkārt OS kvaļi Ir LIELA šķirba, vai mēs, pat netiekot plovā, būsim 9. tie, vai 10. tie kopvērtējumā rangā Tāpat arī ir liela šķirba, vai mēs nākamajā OS kvalī dabūsim pretiniekos, piemēram, Baltkrieviju, Ungāriju un Japānu, jeb arī Koreju, Lietuvu un Poliju

  +1 [+] [-]

, 2019-05-15 23:54, pirms 6 gadiem
paldies Vācijai pa Dvacāru

  -3 [+] [-]

, 2019-05-15 23:55, pirms 6 gadiem
Cilvēcīgi, žēl slovākus. Mājas čempī 2 tik sāpīgi zāģi pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2019-05-15 23:58, pirms 6 gadiem
Vācija ceturtdaļfinālā visticamāk jau

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:02, pirms 6 gadiem
Mums vajadzēja jau vairākus gadus iepriekš nopietnāk attiekties pret pasaulas čempionātiem, IIHF rangien un OS kvaļiem Kas to lai zina, varbūt Friču vietā tagad būtu mēs

  +3 [+] [-]

, 2019-05-16 00:05, pirms 6 gadiem
Slovāki atsit iepriekšējo gadu RD,kad nepratām noturēt uzvaras. Psiholoģija.Pēdējo friču golu pusminūti līdz p.laika beigām paši atveda,neko piebilst.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:07, pirms 6 gadiem
Man nav žēl slovāku, LV ar nereti ierija pēdējā minūtē, prieks par vāciešiem un par kanādu gan man bija.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-16 00:07, pirms 6 gadiem
Tiesnesis jau tā slovākus pažēloja un neiedeva 5+20 spēles beigās, kad Nagy iegrūda no muguras apmalē vācieti, kurš jau sen bija piespēli atdevis un atslābinājies. Gribējās, lai vācieši iemet vairākumu un izlīdzina, lai sodītu par šādu nevajadzīgu rupjību. Vācieši neiemeta vairākumā, bet sanāca beigās vēl nežēlīgāk.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-16 00:08, pirms 6 gadiem
striker rakstīja: Slovāki atsit iepriekšējo gadu RD,kad nepratām noturēt uzvaras. Psiholoģija.Pēdējo friču golu pusminūti līdz p.laika beigām paši atveda,neko piebilst.
Vēl neilgi pirms tam strīpainie pavisam nepelnīti pažēloja mājiniekus, nepiešķirot vistīrākās 5+ 20 minūtes, tāpēc viss ir likumsakarīgi

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:09, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Mums vajadzēja jau vairākus gadus iepriekš nopietnāk attiekties pret pasaulas čempionātiem, IIHF rangien un OS kvaļiem Kas to lai zina, varbūt Friču vietā tagad būtu mēs
Foršs tev niks

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:10, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Mums vajadzēja jau vairākus gadus iepriekš nopietnāk attiekties pret pasaulas čempionātiem, IIHF rangien un OS kvaļiem
Kādā veidā? Mēs nenopietni attiecāmies?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:11, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Vēl neilgi pirms tam strīpainie pavisam nepelnīti pažēloja mājiniekus, nepiešķirot vistīrākās 5+ 20 minūtes, tāpēc viss ir likumsakarīgi
Paši vainigi

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:14, pirms 6 gadiem
m2tv rakstīja: Foršs tev niks
Kāda nu ir tā dzīvīte, tāds arī niks Bocmanis mani vairs nebaro, maita tāds! Viņam piroritāte ir Vilkābele, ja tai ir pa īsu, tad visi pārējie mājā tiek badā mērdēti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:14, pirms 6 gadiem
Vai OS 2022 kvalificēšanās sistēma ir tāda pati kā bija OS 2018?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:16, pirms 6 gadiem
reāl šis Slovāku zaudējums nāk par labu Latvijas izlasei!

  +2 [+] [-]

, 2019-05-16 00:16, pirms 6 gadiem
Karma. Tas par Nagy izgājienu, frici iebuksējot bortā.

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:17, pirms 6 gadiem
Burt, atgādini, kā rangu skaita, cik sena pagātne velkas līdzi. Kādreiz zināju.

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:19, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Burt, atgādini, kā rangu skaita, cik sena pagātne velkas līdzi. Kādreiz zināju.
Iepriekšējo OS kontekstā skaitīja 2012.-2015.g PČ un OS 2014. Gribētos zināt, vai šis laika diapazons (šoreiz tas būtu 2016.-2019.g. PČ un OS 2018) ir aktuāls?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:19, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Kādā veidā? Mēs nenopietni attiecāmies?
Te es domāju spēlmaņus Traumas ir iemesls atteikumiem, tam piekrītu, taču ne zīdaiņu piedzimšana, kāzas, kāda rada bēres, līgumu trūkumi vai arī citi nesaistīti ar paša fiziskām nespējām iemesli!!! Mēs neesam nekāda Krievija, Kanāda vai Zveidrija, kuriem resursi ir atlieku likām, mums divu-trīs vadošo spēlmaņu iztrūkums var nospēlēt izšķirošo lomu par sliktu

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:20, pirms 6 gadiem
Vācija rāda ļoti zolīdu hokeju. Vēts pamācīties.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:24, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Iepriekšējo OS kontekstā skaitīja 2012.-2015.g PČ un OS 2014. Gribētos zināt, vai šis laika diapazons (šoreiz tas būtu 2016.-2019.g. PČ un OS 2018) ir aktuāls?
Nekas būtiski nemainās, taču jebkurā gadījumā 9. vieta ir krietni priekšrocīgāka pretinieku ziņā par 10. to P.S. ja vēl 2022. gada Ziemas Olimpiāde notiktu izteiktajā Hokeja valstī, tas, manuprāt, būtu jānotiek VIENMĒR, tādā gadījumā 9. vieta automātiski nodrošināti dalību bez jebkāda tur kvaļa!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:25, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Te es domāju spēlmaņus Traumas ir iemesls atteikumiem, tam piekrītu, taču ne zīdaiņu piedzimšana, kāzas, kāda rada bēres, līgumu trūkumi vai arī citi nesaistīti ar paša fiziskām nespējām iemesli!!! Mēs neesam nekāda Krievija, Kanāda vai Zveidrija, kuriem resursi ir atlieku likām, mums divu-trīs vadošo spēlmaņu iztrūkums var nospēlēt izšķirošo lomu par sliktu
Es jau sapratu, ka spēlmaņus.
A tādiem slovākiem, vāciešiem parasti nav krietni lielāki iztrūkumi, kā mums?
Hārtliju (tātad, Lipmana nomaiņu) derēja pāris gadus ātrāk (droši vien gan, ka nebija pieejams), tad pavisam cita štelle būtu.

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:27, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nekas būtiski nemainās, taču jebkurā gadījumā 9. vieta ir krietni priekšrocīgāka pretinieku ziņā par 10. to P.S. ja vēl 2022. gada Ziemas olimpiāde notiktu izteiktajā Hokeja valstī, kā tas, manuprāt, būtu jānotiek VIENMĒR, tādā gadījumā 9. vieta automātiski nodrošināti dalību bez jebkāda tur kvaļa!
ķipa, lai 8 valstis maļ uz riņķi tās OS?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:32, pirms 6 gadiem
Kur vispār var paskatīties valstu rangu cīņā par OS 2022 ceļazīmēm?

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:34, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: ķipa, lai 8 valstis maļ uz riņķi tās OS?
Tu pirksi grāmatu par Dukuriem?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:35, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Es jau sapratu, ka spēlmaņus.
A tādiem slovākiem, vāciešiem parasti nav krietni lielāki iztrūkumi, kā mums?
Hārtliju (tātad, Lipmana nomaiņu) derēja pāris gadus ātrāk (droši vien gan, ka nebija pieejams), tad pavisam cita štelle būtu.
Vāciešiem un Slovākiem tādu Džeriņu, Girgensonu, Rēdlihu pietiek, taču nav Daugaviņu un Karsumu Tas tā, piemēram Taču, lai kā tur nebūtu, laukumā spēlē 5 pret 5, tikai ja satraumējas un bez iemesla atsaka viņi un mēs vienlaicīgi, tad piekšroka ir viņiem, ja netraumējas un bez iemesla neatsaka NEVIENS, tad viss ir puslīdz līdzīgi, apmēram tā

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:35, pirms 6 gadiem
Burt, a vismaz tu esi par to, lai OS piedalās visi NHL'isti un mēs redzam īstās izlases visiem un baudām labāko hoķi?

Jeb tev labāk, lai nhl'istu nav, vēl 3.pasaules kara dēļ NATO valstis boikotē, Zviedrija solidarizējas, un mēs konkurencē ar krieviem, baltkrieviem, kazahiem, ķīniešiem, serbiem lepni izcīnām OLIMPISKO SUDRABU un visi ekstāzē, jo tas ir OLIMPISKAIS SUDRABS ?

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:35, pirms 6 gadiem
Šito neražu, pie tam savās mājās
Leonam ar tādu statistiku NHL piestāv tā izcelties, mums ar tak braucienu uz OS noraka, racējs

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:36, pirms 6 gadiem
Vācija vispār ļoti laba hokeja sistēma izveidota

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:37, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu pirksi grāmatu par Dukuriem?
Tāda ir?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:38, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: ķipa, lai 8 valstis maļ uz riņķi tās OS?
Vispār OS ir 12, nevis 8 valstis

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:40, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Tāda ir?
Tikko izdota. Jurisons ir tās autors.

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:41, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Vispār OS ir 12, nevis 8 valstis
Tas nebija tā domāts, tik tups Swords jau nav, lai nezinātu, cik valstis piedalās OS.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:42, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Vispār OS ir 12, nevis 8 valstis
es sapratu, ka vajag kādā no pirmajām 8, lai devītā automātiski kvalificētos.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:44, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Burt, a vismaz tu esi par to, lai OS piedalās visi NHL'isti un mēs redzam īstās izlases visiem un baudām labāko hoķi?

Jeb tev labāk, lai nhl'istu nav, vēl 3.pasaules kara dēļ NATO valstis boikotē, Zviedrija solidarizējas, un mēs konkurencē ar krieviem, baltkrieviem, kazahiem, ķīniešiem, serbiem lepni izcīnām OLIMPISKO SUDRABU un visi ekstāzē, jo tas ir OLIMPISKAIS SUDRABS ?
PČ skatoties, vakar tieši padomāju, cik forši būtu atkal OS redzēt izlases labākajos sastāvos... Tad ar tik lielu interesi jau gaidīju, kad un kādus sastāvus paziņos izlases.

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:46, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: PČ skatoties, vakar tieši padomāju, cik forši būtu atkal OS redzēt izlases labākajos sastāvos... Tad ar tik lielu interesi jau gaidīju, kad un kādus sastāvus paziņos izlases.
Jū. Tās ir reizes, kad arī es ar lielāko prieku skatos hoķi. Tad tā ir patiešām baudāma spēle.
Es jau zinu, ka Burts spļaudīsies, bet tīri hokeja skaistuma ziņā kaifs bij arī no pasaules kausa ar visu Team Europe un ZA U-23.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:47, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Burt, a vismaz tu esi par to, lai OS piedalās visi NHL'isti un mēs redzam īstās izlases visiem un baudām labāko hoķi?

Jeb tev labāk, lai nhl'istu nav, vēl 3.pasaules kara dēļ NATO valstis boikotē, Zviedrija solidarizējas, un mēs konkurencē ar krieviem, baltkrieviem, kazahiem, ķīniešiem, serbiem lepni izcīnām OLIMPISKO SUDRABU un visi ekstāzē, jo tas ir OLIMPISKAIS SUDRABS ?
Beidz murgot! Vienmēr esmu par to lai piedalās VISI labākie
Tikai te bieži rodas domstarpības par to, vai tik tiešām VISI, VISI, bez izņēmuma labākie, spēlē NHL? Tieši tāpēc arī negribu lai Hokejā PČ un OS vietā dominētu kaut kāds tur PK, kur pat hibrīdo Eiropas izlasi vāc ekskluzīvi no NaHueListiem Uzskatu, ka tādi kadri, kā Miks indrašis, Lauris Dārziņš un Kaspars Daugaviņš, būtu krietni efektīgāki un lietderīgāki par daudziem tiem kadriem, kuri iepriekšējā PK tajā hibrīdpasākumā tika brīvprātīgi-labprātīgi iekļauti

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:50, pirms 6 gadiem
Un, protams, atsevišķs kaifs, kad krievi netiek no zonas ārā pret kanādiešiem
Burt, tu toreiz saprati, ka tā 2015.gada ķipa krievijas "optimālā" izlase, kur visi mozjakini, hujakini no khl + nhl stāri bija tā, kas 1:6 Krozbijam ierija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:57, pirms 6 gadiem
Uz OS būs standarts tiks 8 labākās pēc reitinga un mājnieki Ķīna.Atlikušās 3 sadalīs turniros kurus rīkos 9,10,11 pēc reitinga.Mēs ceru būsim starp tām trijām,kas rīkos arī Slovāki trešie varētu būt Dāņi.Tad pretiniekos ,riebigākais variants Nor,Fra,pārējie sitami pat kazahus skatijos šogad nu nepārlieciināja viņi .Ar LEIŠIEM muļļājās.Nu vēl kaimiņi belari varētu būt stipri ja kadus 10 krievus nopirks un vēl pāris kanādiešus.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:57, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Un, protams, atsevišķs kaifs, kad krievi netiek no zonas ārā pret kanādiešiem
Burt, tu toreiz saprati, ka tā 2015.gada ķipa krievijas "optimālā" izlase, kur visi mozjakini, hujakini no khl + nhl stāri bija tā, kas 1:6 Krozbijam ierija?
Cik ilgi un bieži var papagaiļot par vienu un to pašu spēli? Tad jau var arī pieminēt 1980. gada USA olimpisko izlasi, vecā Rīgas Dinamo uzvaru pār Gretcka blici ,Krievu zāģi Frankiem 9. maijā un t.t. Par Krieviem vairāk raks1tīju tieši Soču olimpiādes kontekstā, jo tieši TUR vajadzēja, pirmkārt, Znaroku Bļadinova vietā, otrkārt, tieši TUR vajadzēja to sastāvu, kurš pēc gada pakāsa Kanādai tavā nospermotajā no ekstāzes priekiem video

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:57, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Beidz murgot! Vienmēr esmu par to lai piedalās VISI labākie
Tikai te bieži rodas domstarpības par to, vai tik tiešām VISI, VISI, bez izņēmuma labākie, spēlē NHL?
OS katras valsts treneris izlasi pats sastāda, neviens neliek izlasi komplektēt no NHL'istiem. Tā, ka neredzu problēmu.
Par citiem, domāju, domstarpību nav, vienīgās tavas šaubas bija par krieviju, ķipa vajagot vairāk KHL'istus. Interesanti, uz kāda pamata tāds no zila gaisa paņemts spriedums, ka kkādi KHL'isti labāki, kur un kad tu viņus esi salīdzinājis?

Tā 2015.gada krievijas izlase (tāda, kā tu gribēji), bija vēl krietni bezcerīgāka pret Kanādu (Ar Krosbiju, bet nebūt ne OS izlase), nekā Vankūverā un Pasaules kausā krievu NHL'istu izlase.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:59, pirms 6 gadiem
cookro rakstīja: Uz OS būs standarts tiks 8 labākās pēc reitinga un mājnieki Ķīna.Atlikušās 3 sadalīs turniros kurus rīkos 9,10,11 pēc reitinga.Mēs ceru būsim starp tām trijām,kas rīkos arī Slovāki trešie varētu būt Dāņi.Tad pretiniekos ,riebigākais variants Nor,Fra,pārējie sitami pat kazahus skatijos šogad nu nepārlieciināja viņi .Ar LEIŠIEM muļļājās.Nu vēl kaimiņi belari varētu būt stipri ja kadus 10 krievus nopirks un vēl pāris kanādiešus.
Starp trijām būsim, tikai jautājums, tieši kurā vietā?
Jo augstāk, jo ērtāki pretinieki, tāpēc ceru uz 9. vietu!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 01:02, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: otrkārt, tieši TUR vajadzēja to sastāvu, kurš pēc gada pakāsa Kanādai tavā nospermotajā no ekstāzes priekiem video
Bet paskaidro, kāpēc. Interesē tas domu gājiens. No kurienes tu pēkšņi izrauj, ka atsevišķi krievu khl'isti ir labāki par krievu nhl'istiem, kur tu viņus biji salīdzinājis.
Tajā nospermotajā video visvairāk tieši khl'isti līdzi nevilka. Un kādā sakarā lai 1 gadu atpakaļ kaut kas būtu tik dramatiski citādi, ar to pašu sastāvu?
Atgādinu, ka spēles gaita bija vēl kaifīgāka par rezultātu

     [+] [-]

, 2019-05-16 01:06, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Uzskatu, ka tādi kadri, kā Miks indrašis, Lauris Dārziņš un Kaspars Daugaviņš, būtu krietni efektīgāki un lietderīgāki par daudziem tiem kadriem, kuri iepriekšējā PK tajā hibrīdpasākumā tika brīvprātīgi-labprātīgi iekļauti
Nu ja, nu ja. Bet Team Europe tika finālā. Pusfinālā tika galā ar zviedriem. Saki, vēl Indrašis ar Daugavu pietrūka, lai arī ar Kanādu tiktu galā.

     [+] [-]

, 2019-05-16 01:09, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet paskaidro, kāpēc. Interesē tas domu gājiens. No kurienes tu pēkšņi izrauj, ka atsevišķi krievu khl'isti ir labāki par krievu nhl'istiem, kur tu viņus biji salīdzinājis.
Tajā nospermotajā video visvairāk tieši khl'isti līdzi nevilka. Un kādā sakarā lai 1 gadu atpakaļ kaut kas būtu tik dramatiski citādi, ar to pašu sastāvu?
Atgādinu, ka spēles gaita bija vēl kaifīgāka par rezultātu
Bļadinovs tur Sočos visu draivu sabojāja, jo ar NHListiem un Bļadinovu pie izlases ruļļiem sanāca Rietumnieciski pragmātisks Hokejs, tipa, cik spējam, tik varam, tai vietā lai nodemonstrētu izteiktu Krievisko principu AR CIRVI PRET TANKU Nekā tamlīdzīga Sočos nenotika, kaut gan ar Znaroku un KHL večiem uz kaut ko tamlīdzīgu bija pamats cerēt P.S. pēc gada nākamajā PČ vairs nebija tas, jo vadzīgais priekš sprādziena moments tika Sočos norakts un pakāsts

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 01:18, pirms 6 gadiem
Bet pamatojums kur?? Tu vnk no zila gaisa apgalvo, ka nevajadzēja NHL'istus, vajadzēja KHL'istus, bet kur kāds pamatojums, kāds pavediens, ka tā būtu labāk. Vienkārši apgalvojums balstīts ne uz ko.

Pret Kanādas all-stars jebkura krievijas izlase izskatījās slikti. Un tieši 2015. vissliktāk. Un tieši KHL'isti visvairāk nevilka līdzi.
Un ja tīrie KHL'isti pēdējā brīdī OS finālā izglābjas pret DEL izlasi, nu ko tu man te stāsti, ka viņi būtu nopietns pretspars pret superdominējošu Kanādas all-stars. Tavi apgalvojumi vnk no zila gaisa paķerti. Jo ķipa burtu salikums "KHL" kaut kā spēcīgi, armijnieciski izklausās?

     [+] [-]

, 2019-05-16 01:43, pirms 6 gadiem
Slovākiem atliek tikai nošauties...

     [+] [-]

, 2019-05-16 07:08, pirms 6 gadiem
Slovāku līdzjutējiem karma no mača pret Kanādu... post-padomju cilvēki laikam nekad nemainīsies, it īpaši slāvi.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 07:10, pirms 6 gadiem
Neesmu slovāku fans, bet pēc šādām spēlēm tīri cilvēciski žēl slovākus. Īpaši viņu līdzjutējus.
Kā var tik salīdzinoši īsā laika posmā nolaist hokeja saimniecību, kura vel pēc milleniuma izcīnīja PČ zeltu, sudrabu un bronzu? Vel 2012 gadā sudrabu. Pēc tam tā kā dziļā un neatgriezeniskā bedrē.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 07:24, pirms 6 gadiem
Slovākiem tagad atliek cerēt, ka štati zaudē gan Kanādai, gan fričiem, bet pašiem jāņem max. Nereāli tas nav, bet...

  +2 [+] [-]

, 2019-05-16 07:51, pirms 6 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Slovāku līdzjutējiem karma no mača pret Kanādu... post-padomju cilvēki laikam nekad nemainīsies, it īpaši slāvi.
Beidz nu ar tiem slāviem... Aizbrauc uz Slovēniju un tad parunāsim par slāviem. Slāvi ir visnotaļ dažādi, un, tici man, liela daļa Eiropas slāvu neskumst pēc Varšavas pakta.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-16 07:55, pirms 6 gadiem
Pēc tā jaunā vācieša iebortēšanas, tieši nodomāju, lai zaudē ar. Tur viņus pazeloja, kā jau mājiniekus, tur bija 5min jābūt nedomājot. Kkā galīgi nav viņu žēl.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-16 08:02, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neesmu slovāku fans, bet pēc šādām spēlēm tīri cilvēciski žēl slovākus. Īpaši viņu līdzjutējus.
Kā var tik salīdzinoši īsā laika posmā nolaist hokeja saimniecību, kura vel pēc milleniuma izcīnīja PČ zeltu, sudrabu un bronzu? Vel 2012 gadā sudrabu. Pēc tam tā kā dziļā un neatgriezeniskā bedrē.
90. gados nevienas medaļas nebija... It kā jau nav baigi nolaists, normāls vietējais čempis, katru gadu drafttē talantus, labās līgās kaudze spēlē... Jaunu Šatanu, Haru, Demiru nav, jā, bet ja ņem vērā, ka valsts maziņa (5 ļimaku) un nav bagāta, liela pārsteiguma nav.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 08:18, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: 90. gados nevienas medaļas nebija... It kā jau nav baigi nolaists, normāls vietējais čempis, katru gadu drafttē talantus, labās līgās kaudze spēlē... Jaunu Šatanu, Haru, Demiru nav, jā, bet ja ņem vērā, ka valsts maziņa (5 ļimaku) un nav bagāta, liela pārsteiguma nav.
slovākus plosa nepārtraukti vietējie hokeja konflikti, kuri sākās pēc 2012 sudraba un slovan pāriešanas uz krievu līgu.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 08:21, pirms 6 gadiem
Pa lielam vakardienas spēles atrisināja jautājumu par ceturdaļfinālistiem.Tagad tikai brīnumi var kaut ko izmainīt,jo tuvojoties izslēgšanas spēlēm ,sensāciju paliek ar vien mazāk ,jo līderi sāk ieskrieties.Slovāki šogad izskatījās labi,bet veiksme šoreiz bija viņiem pagriezusi dib.nu.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 08:27, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Starp trijām būsim, tikai jautājums, tieši kurā vietā?
Jo augstāk, jo ērtāki pretinieki, tāpēc ceru uz 9. vietu!
nedzen sviestu tu nezini kura vieta būs izdevīgāka. pašreiz 9.vietas grupā Norvēģija, Belarus bet 10.vietas grupā -Latvija, Francija, 11.vietas Slovākija, Dānija.
praktiski tas nozīmē, ka 9.vietas grupā būs belari, kuri ne augstāk būs, ne zemāk par 14.vietu! ja tev belari skaitās labāki un ērtāki par frančiem, tad tā uzskati.
pārējās vietas var mainīties, bet belari būs 14. jeb 9.vieta kvalifikācijā dabūs pretiniekos belarus!
https://en.wikipedia.org/wiki/IIHF_...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 08:45, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nedzen sviestu tu nezini kura vieta būs izdevīgāka. pašreiz 9.vietas grupā Norvēģija, Belarus bet 10.vietas grupā -Latvija, Francija, 11.vietas Slovākija, Dānija.
praktiski tas nozīmē, ka 9.vietas grupā būs belari, kuri ne augstāk būs, ne zemāk par 14.vietu! ja tev belari skaitās labāki un ērtāki par frančiem, tad tā uzskati.
pārējās vietas var mainīties, bet belari būs 14. jeb 9.vieta kvalifikācijā dabūs pretiniekos belarus!
https://en.wikipedia.org/wiki/IIHF_World_Ranking
Šobrīd 10 vieta Latvijai izskatās kā pats reālākais scenārijs. Tiesa gan, arī norvēģus būtu jāuzvar.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 08:49, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Šobrīd 10 vieta Latvijai izskatās kā pats reālākais scenārijs. Tiesa gan, arī norvēģus būtu jāuzvar.
ja norvēģus uzvaram, apdzenam reitingā
un es vēl tālak neesmu skatījies, kur kazahi, sloveņi nokļūst. tā burta maurošana par reitingu ir pupu mizas, ka 9.vieta dabū vieglākus un ērtākus pretiniekus!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 09:02, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ja norvēģus uzvaram, apdzenam reitingā
un es vēl tālak neesmu skatījies, kur kazahi, sloveņi nokļūst. tā burta maurošana par reitingu ir pupu mizas, ka 9.vieta dabū vieglākus un ērtākus pretiniekus!
Negribētos ne Frankus, ne Belarus, ne arī Kazahus, vislabāk būtu tie paši Austrieši, Itāļi vai arī Norvēģi, taču, skatoties tavu raskladu, sanāk, tā būt nevar?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 09:20, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Negribētos ne Frankus, ne Belarus, ne arī Kazahus, vislabāk būtu tie paši Austrieši, Itāļi vai arī Norvēģi, taču, skatoties tavu raskladu, sanāk, tā būt nevar?
pašlaik pie 9.vietas - Austrija, 10.vietas Koreja 11.vietas Slovēnija.
kazahiem būtu papildus viena kvalifikācija...
ja neko IIHF nemaina OS un kārtība paliek tāda pati, tad 10.vieta ir vislabākā
Latvija, Francija, Koreja + kvalifikācija no apakšas!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 09:27, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: pašlaik pie 9.vietas - Austrija, 10.vietas Koreja 11.vietas Slovēnija.
kazahiem būtu papildus viena kvalifikācija...
ja neko IIHF nemaina OS un kārtība paliek tāda pati, tad 10.vieta ir vislabākā
Latvija, Francija, Koreja + kvalifikācija no apakšas!
Značit, ja netiekam 1/4 finālā, labāk būtu pakāst Norvēģiem?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 09:30, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: pašlaik pie 9.vietas - Austrija, 10.vietas Koreja 11.vietas Slovēnija.
kazahiem būtu papildus viena kvalifikācija...
ja neko IIHF nemaina OS un kārtība paliek tāda pati, tad 10.vieta ir vislabākā
Latvija, Francija, Koreja + kvalifikācija no apakšas!
Latvija, Francija, Koreja būtu ideāls variants, taču vai ir iespēja komplektā no apakšas Kazahstānu bonusā dabūt? To gan īpaši negribētos

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 09:32, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Značit, ja netiekam 1/4 finālā, labāk būtu pakāst Norvēģiem?
vai nu slovāki tad 9.vietā jeb 1/4 un Latvija 10.vietā, ja uzvaram nor, lai paliktu 10.vietā! smagi ko prognozēt, kā sadalīsies...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 09:35, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Značit, ja netiekam 1/4 finālā, labāk būtu pakāst Norvēģiem?
ja itāļi un kazahi uzvar savas kvalifikācijas, tad kazahi nāk pie 10.vietas vajag lai itāļi nolej kvalifikāciju un kazahi tad aiziet pie 9.vietas
es saku tā pretinieku izvēle ir stulba. katram tiks kāds spēcīgs pretinieks.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 09:45, pirms 6 gadiem
Žēl slovākus! Nu īst nelaimes putni, pēdējās sekundēs zaudē otru maču pēc kārtas, turklāt savās mājās!

  +3 [+] [-]

, 2019-05-16 09:49, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Burt, a vismaz tu esi par to, lai OS piedalās visi NHL'isti un mēs redzam īstās izlases visiem un baudām labāko hoķi?

Jeb tev labāk, lai nhl'istu nav, vēl 3.pasaules kara dēļ NATO valstis boikotē, Zviedrija solidarizējas, un mēs konkurencē ar krieviem, baltkrieviem, kazahiem, ķīniešiem, serbiem lepni izcīnām OLIMPISKO SUDRABU un visi ekstāzē, jo tas ir OLIMPISKAIS SUDRABS ?
Mēs arī esam NATO valsts...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 09:49, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ja itāļi un kazahi uzvar savas kvalifikācijas, tad kazahi nāk pie 10.vietas vajag lai itāļi nolej kvalifikāciju un kazahi tad aiziet pie 9.vietas
es saku tā pretinieku izvēle ir stulba. katram tiks kāds spēcīgs pretinieks.
Značit labāk tomēr cīnīties par 9. to, jo Kazahi ar saviem Boidiem, Douziem un Diciem ir pretīgāki zvēri par Belariem Itāļi diezin vai savu kvali nolies, uz to tad arī jācer!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 10:00, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Značit labāk tomēr cīnīties par 9. to, jo Kazahi ar saviem Boidiem, Douziem un Diciem ir pretīgāki zvēri par Belariem Itāļi diezin vai savu kvali nolies, uz to tad arī jācer!
itāļi nolej japoškām(Japāna iepriekš ir ko tādu paveikusi, bija mūsu kvalifikācijā Rīgā) un 9.vieta dabū gan belarus, gan kazahus

     [+] [-]

, 2019-05-16 11:22, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: itāļi nolej japoškām(Japāna iepriekš ir ko tādu paveikusi, bija mūsu kvalifikācijā Rīgā) un 9.vieta dabū gan belarus, gan kazahus

Hokeja teorētiķu visdziļākā analīze ar n-tiem varbūtības piesitieniem.

     [+] [-]

, 2019-05-16 14:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: itāļi nolej japoškām(Japāna iepriekš ir ko tādu paveikusi, bija mūsu kvalifikācijā Rīgā) un 9.vieta dabū gan belarus, gan kazahus
Skatoties no otras puses, domāju, ka tomēr labāk ir DIVI neparocīgi pretnikeki, nekā viens un pārējie divi formāli statisti Ja, piemēram, Belariem vai Kazahiem iekrīt kāds mēsliņš pagarinājumā pret mums un citu pretendentu grupā uz OS nav, tad praktiski ir VISS , fini a ļa komedija Taču, ja ir vēl kāds pretendents, tad vēl paliek cerības, ka viņš paķers mūsu pāridarītāju un mēs attecīgi paķeram viņu un rēķinot savstarpējos mačus galarezultātā esam pirmie!

     [+] [-]

, 2019-05-16 15:03, pirms 6 gadiem
Vispār domāju, ka OS kvaļu formātu vajadzētu kardināli mainīt, savādāk visādu izšķirošo mēsliņu varbūtības faktors ir krietni liels Plus vēl pati tikšana Olimpiādē strauji paceļ izlasi IIHF rangā, manuprāt, absolūti nepelnīti Pašreiz faktiski sanāk tā, ka dēļ viena mēsliņa var pacelties/nolaisties uzreiz uz vairākām ranga pozīcijām Interesanti, ja mēs būtu Friču vietā Korejā, pat neizscīnot medaļas, tiekot vismaz plovā, kurā vietā rangā būtu mēs un kurā Friči?

     [+] [-]

, 2019-05-16 15:43, pirms 6 gadiem
nmunds rakstīja: Mēs arī esam NATO valsts...
ui, bļin, taisnība Bet doma jau burtam bija skaidra.

     [+] [-]

, 2019-05-16 15:47, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Vispār domāju, ka OS kvaļu formātu vajadzētu kardināli mainīt, savādāk visādu izšķirošo mēsliņu varbūtības faktors ir krietni liels Plus vēl pati tikšana Olimpiādē strauji paceļ izlasi IIHF rangā, manuprāt, absolūti nepelnīti Pašreiz faktiski sanāk tā, ka dēļ viena mēsliņa var pacelties/nolaisties uzreiz uz vairākām ranga pozīcijām Interesanti, ja mēs būtu Friču vietā Korejā, pat neizscīnot medaļas, tiekot vismaz plovā, kurā vietā rangā būtu mēs un kurā Friči?
pret fričiem mēsliņš bija? spēli neskatījos, bet ja viņi mūsu midzenī pieveic mūsu drīm tīm, tad tak vajadzētu būt pelnīti, ko.

     [+] [-]

, 2019-05-16 15:48, pirms 6 gadiem
visas izslēgšanas spēles visos pč un olimpiādēs ir vieni vienīgi mēsliņi, jo viena spēle, gribi pāriet uz plejofiem līdz 4 uzvarām?

     [+] [-]

, 2019-05-16 16:41, pirms 6 gadiem
Nebiju tiktaal aizdomaajies - tik tieshaam
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Viss ir labi, ļoti pat labi!!! Lūdzu Slovāku žēlotājus vairāk te nepapagaiļot NEKO! Mums, tobiš, Lettiņiem, ir MEGAizdevīgi Slovāku zāģi, kā arī viņu netikšana plovos un palikšana AIZ MUMS kopvērtējumā uzreiz vairākos kontekstos! Pirmkārt, IIHF rangs, otrkārt OS kvaļi Ir LIELA šķirba, vai mēs, pat netiekot plovā, būsim 9. tie, vai 10. tie kopvērtējumā rangā Tāpat arī ir liela šķirba, vai mēs nākamajā OS kvalī dabūsim pretiniekos, piemēram, Baltkrieviju, Ungāriju un Japānu, jeb arī Koreju, Lietuvu un Poliju

     [+] [-]

, 2019-05-16 17:53, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: visas izslēgšanas spēles visos pč un olimpiādēs ir vieni vienīgi mēsliņi, jo viena spēle, gribi pāriet uz plejofiem līdz 4 uzvarām?
Tikšana/netikšana uz OS IIHF ranga ziņā iespaido krietni jaudīgāk, nekā atsevišķi ņemtā PČ plovi

     [+] [-]

, 2019-05-16 17:55, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: pret fričiem mēsliņš bija? spēli neskatījos, bet ja viņi mūsu midzenī pieveic mūsu drīm tīm, tad tak vajadzētu būt pelnīti, ko.
Kāds tur vēl drīm tīm, bez galvenā trenera Mēsliņš arī bija, pēc Kuldas nevajadzīgā noraidījuma tīri aiz neuzmanības

     [+] [-]

, 2019-05-16 18:06, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: visas izslēgšanas spēles visos pč un olimpiādēs ir vieni vienīgi mēsliņi, jo viena spēle, gribi pāriet uz plejofiem līdz 4 uzvarām?
Nevar salīdzināt OS kvaļu formātu ar PČ Manuprāt, OS kvali vajadzētu uztaisīt līdzīgu Bē grupas viena apļa turnīram, tikai šķirba būtu 12 blices, kā arī 3, nevis 2, kuras kvalificējas Olimpiādei un po barabanu kurā vietā notiek! Tā būtu objektīvāk un krietni samazinātu nejaušības faktoru