Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Bļugers trenējas tikai dažas minūtes un pagaidām netiek iekļauts PČ pieteikumā

Rolands Eliņš

Bļugers trenējas tikai dažas minūtes un pagaidām netiek iekļauts PČ pieteikumā
Teodors Bļugers. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Starptautiskās hokeja federācijas (IIHF) mājaslapā publicēts Latvijas izlases sākotnējais sastāva pieteikums, kurā ir 21 spēlētājs, taču nav potenciālā izlases līdera Teodora Bļugera. LHF saziņā ar Sportacentrs.com konkrētu iemeslu Bļugera iztrūkumam nesniedza, norādot, ka rītdien iespējamas izmaiņas pieteikumā, tikmēr "Panorāma" ceturtdien ziņo, ka viņš šodienas treniņā piedalījies tikai dažas minūtes, bet pēc tam turpināt nodarbību nespēja.

Latvijas izlases PČ pieteikumā, kurš jāiesniedz turnīra organizatoriem šodien un tajā jābūt vismaz 17 spēlētājiem un ne vairāk par 25, iekļauts 21 hokejists. No 27 izlases kandidātiem, kuri joprojām pretendē uz vietu sastāvā un devušies uz Bratislavu, sākotnējā pieteikumā nav iekļauti aizsargi Jānis Jaks un Edgars Siksna, uzbrucēji Toms Andersons, Māris Bičevskis, par kura došanos līdzi izlasei tika paziņots vien šodien, un Pitsburgas "Penguins" uzbrucējs Teodors Bļugers. Tāpat pieteikumā vēl nav arī Elvja Merzļikina.

LHF preses sekretārs Edgars Gaross uz jautājumu par to, kādēļ Bļugera nav pieteikumā un kad (vai) viņš tajā varētu tikt iekļauts, nesniedza plašāku atbildi, norādot, ka pašreizējo pieteikumu izvēlējās izlases treneri, bet rītdien iespējamas izmaiņas.

Bļugers iepriekš pārbaudes mačā Šveicē guva nelielu traumu, kas lika viņam izlaist pēdējo pārbaudes spēli, taču viņš bija atgriezies izlases treniņos. Vakardienas treniņā Bļugers darbojās kopā ar visiem pārējiem, taču treniņu pabeidza dažas minūtes pirms citiem, dodoties prom no ledus, kamēr pārējie izlases spēlētāji vēl palika laukumā.

Savukārt šorīt izlasei negaidīti pievienojās uzbrucējs Māris Bičevskis, kurš iepriekš jau bija atskaitīts no kandidātu sastāva. Arī viņa pievienošanos izlasei LHF preses pārstāvji plašāk nekomentēja.

Tikmēr "Panorāma", kuras žurnālisti kā pirmie ieradušies pasaules čempionāta norises vietā, ziņo, ka šodien Bļugers trenējies vien dažas pirmās minūtes, bet izlases treneris Artis Ābols atzina, ka Bičevskis izsaukts gadījumā, "ja nu Teodors nevarēs spēlēt".

"Situācija diemžēl izvērtās ne par labu mums - Kaspars Daugaviņš nespēj spēlēt, nav īstas skaidrības par Teodoru. Jā, mēs domājam, ka spēlēs, bet, ja nu kādu iemeslu dēļ Teodors nevar spēlēt, mums vajag centru un tāpēc arī Māris ir šeit," stāsta Ābols.

"Man tobrīd sezona beidzās, bija aktīva atpūta, bet nopietni netrenējos," Bičevskis komentēja, ko darījis kopš brīža, kad 29. aprīlī tika atskaitīts no sastāva.

Latvijas izlasei šajā turnīrā jau šobrīd ir vairāki iztrūkumi, ieskaitot Kasparu Daugaviņu, kurš bija spiests atteikties no dalības PČ pirms pāris dienām nopietnas kājas traumas dēļ. Tāpat dažādu iemeslu dēļ uz vietu izlasē šoreiz nepretendēja Miķelis Rēdlihs, Zemgus Girgensons, Ņikita Jevpalovs, Andris Džeriņš un Edgars Kulda.

Latvijas izlases sastāvs

Vārtsargi

SpēlētājsVecKomandaS%Ripas
Elvis Merzļikins*25Lugano (Šveice)4392.1%2.443
Kristers Gudļevskis26+Dinamo Rīga (KHL)3191.0%2.373
Gustavs Grigals20+Alaska-Fairbanks (NCAA)1490.0%3.33

*Sezonu pabeidza NHL komandā Kolumbusas "Blue Jackets"
+Šogad vēl svinēs dzimšanas dienu

Aizsargi

SpēlētājsVecKomandaSV+PPtiSM+/-
Uvis Balinskis22+Dinamo Rīga (KHL)371+101116-72
Kristaps Sotnieks32Dinamo Rīga (KHL)553+71028-2110
Kristaps Zīle21+Dinamo Rīga (KHL)463+4719-131
Artūrs Kulda30+Severstal (KHL)592+5742-85
Ralfs Freibergs27+Berani Zlin (Čehija)525+19243814
Guntis Galviņš33Ocelari (Čehija)473+91281612
Oskars Cibuļskis31Mountfield (Čehija)483+9122246
Edgars Siksna26Saryarka (VHL)512+151738132
Jānis Jaks23+American Intl' (NCAA)384+101412-122

Uzbrucēii

SpēlētājsVecKomandaSV+PPtiSM+/-
Rūdolfs Balcers22Senators (NHL)365+91410-71
Teodors Bļugers24+Penguins (NHL)286+4101572
Lauris Dārziņš34Dinamo Rīga (KHL)6218+26443228
Miks Indrašis28+Dynamo M (KHL)5516+15311827
Mārtiņš Dzierkals22Dinamo Rīga (KHL)425+81322-8
Gints Meija31+Dinamo Rīga (KHL)515+51032-148
Emīls Ģēģeris19+Dinamo Rīga (KHL)572+4612-15
Rihards Marenis*26Dinamo Rīga (KHL)334+158-5
Oskars Batņa24Dinamo Rīga (KHL)372+3514-8
Rodrigo Ābols23Orebro (Zviedrija)4518+82620-13
Ronalds Ķēniņš28Lausanne (Šveice)4910+19294727
Rihards Bukarts23+Wild Wings (Vācija)429+13221422
Roberts Bukarts28+Sparta Praha (Čehija)477+19261026
Toms Andersons25+Langenthal (Šveice-2)4310+1727120
Māris Bičevskis27+Hradec Kralove (Čehija)452+9113012

*Sezonu pabeidza Latvijas čempionvienībā "Mogo"
Pasvītroti spēlētāji, kuri vēl nav iekļauti PČ oficiālajā pieteikumā

Latvijas izlases pārbaudes spēles

DatumsLaiksSpēleRez.
19. aprīlis21:15Francija – Latvija2:3 PM
21. aprīlis17:00Francija – Latvija2:0
24. aprīlis19:30Latvija – Krievija2:4
25. aprīlis18:30Latvija Krievija2:1 P
3. maijs21:30Šveice – Latvija4:1
4. maijs19:30Šveice – Latvija2:0

Latvijas izlases spēles PČ

DatumsLaiksSpēle
11. maijs17:15Latvija – Austrija
12. maijs21:15Latvija – Šveice
14. maijs17:15Itālija – Latvija
16. maijs21:15Čehija – Latvija
18. maijs13:15Latvija – Krievija
20. maijs21:15Zviedrija – Latvija
21. maijs17:15Norvēģija – Latvija

  -2 [+] [-]

, 2019-05-09 20:32, pirms 6 gadiem
WTF

  +6 [+] [-]

, 2019-05-09 20:34, pirms 6 gadiem
Nedod Dievs... Kaut nu viss būtu labi ar veselību!

  -4 [+] [-]

, 2019-05-09 20:34, pirms 6 gadiem
Nakēre?
Slēpts komentārs: chemist_dk
Slēpts komentārs: ilgonix

     [+] [-]

, 2019-05-09 20:43, pirms 6 gadiem
nu, ja zonam navlīguma, tad, pat ja ir mikrotrauma, tad risks pieaug
jebkurā gadījumā mums tas viss ir herova un skaidrs, ka pavisam citu smeķi iegūs spēles ar austriju un itāliju

     [+] [-]

, 2019-05-09 20:44, pirms 6 gadiem
Sorī, bet nu gan būs auzas. No šiem iemest prot tikai daži.. Sviests šogad tur notiek..

     [+] [-]

, 2019-05-09 20:44, pirms 6 gadiem
Sešās pārbaudes spēlēs septiņi vārti iemesti- diez kas nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-05-09 20:48, pirms 6 gadiem
Ja Bļugers izkrīt tad mdāaaaaaaaa! NAv ko cerēt 1/4 viena vai divas uz vara tikai priekš palikšanas! TIkai uzvaras var cerēt ar šo satāvu tad Austriju, Itāliju vissss! Centru problēmas!
Slēpts komentārs: ilgonix

     [+] [-]

, 2019-05-09 20:56, pirms 6 gadiem
Pag a kapec Elvis nav pieteikuma,kas tur notiek???? 😡😡😡😡😡😡😡

  -4 [+] [-]

, 2019-05-09 20:57, pirms 6 gadiem
Dārziņš, Indrašis, Balcers, Elvis.. nu un viss.. pārējie amatieri..
Šogad B grupa..

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 21:00, pirms 6 gadiem
aigars_babkins_1930924397214103 rakstīja: Pag a kapec Elvis nav pieteikuma,kas tur notiek???? 😡😡😡😡😡😡😡
Elvis tik rīt atlidos. vismaz nesen rakstīja būs Bratislavā 10.maijā. fiziski nevar pieteikt, ja nav spēlētājs.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-09 21:01, pirms 6 gadiem
Na..j tās pārbaudes spēles, nopietni! Cik var! Nākamgad jāizveido
spēlētāju saraksts jeb A sastāvs, ko vnk tupa pārbaudes spēles neizmantot. Lai par atlikušajām vietām cīnās B sastāvs.

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:05, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Na..j tās pārbaudes spēles, nopietni! Cik var! Nākamgad jāizveido
spēlētāju saraksts jeb A sastāvs, ko vnk tupa pārbaudes spēles neizmantot. Lai par atlikušajām vietām cīnās B sastāvs.
Un tad te būs bļāvēji - kā vairākumu izspēlēs? kas metīs golus? Bē grupa!

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:06, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: nu, ja zonam navlīguma, tad, pat ja ir mikrotrauma, tad risks pieaug
jebkurā gadījumā mums tas viss ir herova un skaidrs, ka pavisam citu smeķi iegūs spēles ar austriju un itāliju
tas iemesls par liguma neesamību ar var būt. piekrītu. neies riskēt, ja tā trauma pret sieriem kāda nepatīkama, ko var tik padzilināt.

  +5 [+] [-]

, 2019-05-09 21:06, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Un tad te būs bļāvēji - kā vairākumu izspēlēs? kas metīs golus? Bē grupa!
Visi jau tā zina viens otru. Lai močī trneiņos. Neredzu jēgu no tās 1 spēles pret Šveici, kur mūsējos brutāli slaktēja nost!

  +6 [+] [-]

, 2019-05-09 21:08, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Visi jau tā zina viens otru. Lai močī trneiņos. Neredzu jēgu no tās 1 spēles pret Šveici, kur mūsējos brutāli slaktēja nost!
treniņos ar var savainoties. vismaz Daugavu treniņā savainoja Sotnieks. tie ar būtu jāaizliedz

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 21:08, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: treniņos ar var savainoties. vismaz Daugavu treniņā savainoja Sotnieks. tie ar būtu jāaizliedz
Jāaizliedz Sotnieks? Nav slikti, īstenībā.

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:10, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: treniņos ar var savainoties. vismaz Daugavu treniņā savainoja Sotnieks. tie ar būtu jāaizliedz
Nu, tomēr, tas ir retāk. Bet padomā, patin atpakaļ iepriekšējās reizes, kad pārbaudes spēles izsita mūsu vadošos špīlerus... Nekas nenotiktu, ja tiktu izveidots A sastāvs, kurā būtu, teiksim, 10 spēlētāji, kuri gatavotos ar izlasi īpašā režīmā.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 21:13, pirms 6 gadiem
Nu komentāri vienkārši fenomenāli 🙄
Tak skaidri un gaiši rakstīts , ka rīt vēl pieteikumā ir iespējamas izmaiņas !

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:14, pirms 6 gadiem
emils_muiznieks_1467253480014201 rakstīja: Nu komentāri vienkārši fenomenāli 🙄
Tak skaidri un gaiši rakstīts , ka rīt vēl pieteikumā ir iespējamas izmaiņas !
Ja tā rakstīts, tad par 80% skaidrs, ka Tedija nebūs...

  +2 [+] [-]

, 2019-05-09 21:15, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu, tomēr, tas ir retāk. Bet padomā, patin atpakaļ iepriekšējās reizes, kad pārbaudes spēles izsita mūsu vadošos špīlerus... Nekas nenotiktu, ja tiktu izveidots A sastāvs, kurā būtu, teiksim, 10 spēlētāji, kuri gatavotos ar izlasi īpašā režīmā.
hokejs ir kontaktu spēle, kur daudz savainojumu...
nu nebūs tā un nevar tā gatavoties. paprasi jebkuram izlases hokejistam, ka vajag vismaz 1-2 spēles pirrms čempja. ilga dīkstāve visiem no februara beigām. un labākiem jau tāpat uzreiz netiek iespēlēti.
vēl variants, ka visiem jāspēlē NHL un jābrauc uz čempi kā Kanāda vai ASV
p.s. tas neglāba Tavaresu no savainojuma arī treniņā.

  +6 [+] [-]

, 2019-05-09 21:15, pirms 6 gadiem
Miķelis, Karsums, Girgensons, Džeriņš, Daugaviņš, Pavlovs. Te jau divas uzbrucēju maiņas, stabils pamatsastāvs. Vēl E. Kulda, Kalniņš u. c. Baigi neveiksmīgs gads. Cerams sarakstam nepievienosies Bļugers vai vēl kāds.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-09 21:15, pirms 6 gadiem
ilgonix rakstīja: Dārziņš, Indrašis, Balcers, Elvis.. nu un viss.. pārējie amatieri..
Šogad B grupa..
Un ko ta ne C uzreiz? Ko var ņemties? Bgrupā slovēņiem bija Kopitars, un ko tas deva?
Hokejs nav individuālais sporta veids - gan jau Tedijs būs...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 21:15, pirms 6 gadiem
ogreskijs rakstīja: Miķelis, Karsums, Girgensons, Džeriņš, Daugaviņš, Pavlovs. Te jau divas uzbrucēju maiņas, stabils pamatsastāvs. Vēl E. Kulda, Kalniņš u. c. Baigi neveiksmīgs gads. Cerams sarakstam nepievienosies Bļugers vai vēl kāds.
Baigi neveiksmīgs gads, bet varēja būt viens no labākajiem sastāviem ever...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 21:16, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ja tā rakstīts, tad par 80% skaidrs, ka Tedija nebūs...
pret Austriju/Šveici laikam jau noteikti nē, pēc tam gan vēl jau skatīsies kā viņam ar veselību un ko dakteri teiks.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 21:17, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: hokejs ir kontaktu spēle, kur daudz savainojumu...
nu nebūs tā un nevar tā gatavoties. paprasi jebkuram izlases hokejistam, ka vajag vismaz 1-2 spēles pirrms čempja. ilga dīkstāve visiem no februara beigām. un labākiem jau tāpat uzreiz netiek iespēlēti.
vēl variants, ka visiem jāspēlē NHL un jābrauc uz čempi kā Kanāda vai ASV
p.s. tas neglāba Tavaresu no savainojuma arī treniņā.
Tas samazinātu riskus vienalga. Labāk, lai iespēlējas čempionāta sākumā (pietiktu jau ar 1 spēli), nekā dabū savainojumu jau pirmajās pārbaudes spēlēs. Čempī ir 7 spēles! Vienu spēli noziedot saspēlētībai un lai iesildītos - mierīgi!

  +5 [+] [-]

, 2019-05-09 21:18, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu, tomēr, tas ir retāk. Bet padomā, patin atpakaļ iepriekšējās reizes, kad pārbaudes spēles izsita mūsu vadošos špīlerus... Nekas nenotiktu, ja tiktu izveidots A sastāvs, kurā būtu, teiksim, 10 spēlētāji, kuri gatavotos ar izlasi īpašā režīmā.
no visiem man visvairāk atmiņā nāk nabaga šiškovičs
tas gan bija nelaimes putns, līdzīgi kā golovkovs dinamkā

  +3 [+] [-]

, 2019-05-09 21:19, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tas samazinātu riskus vienalga. Labāk, lai iespēlējas čempionāta sākumā (pietiktu jau ar 1 spēli), nekā dabū savainojumu jau pirmajās pārbaudes spēlēs. Čempī ir 7 spēles! Vienu spēli noziedot saspēlētībai un lai iesildītos - mierīgi!
neesam mēs grandi, kas PČ var kaut ko ziedot un sasmelt.
jāmauc jau no pirmās spēles.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-09 21:20, pirms 6 gadiem
Izskatās, ka gaida, ka Bļugers atlabs, kaut vai uz otro spēli, tāpēc pasauca Bičevski un pagaidām nepiesaka ne vienu, ne otru.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 21:20, pirms 6 gadiem
chemist_dk rakstīja: B grupa, 100%
...vieglu skābi aizej iedzer! ja ti "gudri" muldi!

  +3 [+] [-]

, 2019-05-09 21:21, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tas samazinātu riskus vienalga. Labāk, lai iespēlējas čempionāta sākumā (pietiktu jau ar 1 spēli), nekā dabū savainojumu jau pirmajās pārbaudes spēlēs. Čempī ir 7 spēles! Vienu spēli noziedot saspēlētībai un lai iesildītos - mierīgi!
Latvija nav tāda kalibra komanda, lai varētu ziedot spēles saspēlētībai. Ja mums šogad turnīrs sākās ar 3 spēlēm pret Austriju, Šveici un Itāliju - ziedojot spēli ar Austriju top8 var pateikt uz redzi, toties var pateikt - sveiks, stresiņ par palikšanu.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 21:22, pirms 6 gadiem
Diemžēl neizskatās labi.. žēl

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:23, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Latvija nav tāda kalibra komanda, lai varētu ziedot spēles saspēlētībai. Ja mums šogad turnīrs sākās ar 3 spēlēm pret Austriju, Šveici un Itāliju - ziedojot spēli ar Austriju top8 var pateikt uz redzi, toties var pateikt - sveiks, stresiņ par palikšanu.
Beidziet, čaļi pazīst viens otru jau gadu gadiem, shēmas zināmas, trneri tie paši... Bija jēga Daugavu un Tediju mocīt pret sieriem? Nē, nebija. Lieta slēgta!

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:24, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: pret Austriju/Šveici laikam jau noteikti nē, pēc tam gan vēl jau skatīsies kā viņam ar veselību un ko dakteri teiks.
No pieredzes - pesimistiskais scenārijs šāos gadījumos izspēlējas 9 gadījumos no 10.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 21:27, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: No pieredzes - pesimistiskais scenārijs šāos gadījumos izspēlējas 9 gadījumos no 10.
Dzīve ir kā zebra - melna svītra, balta svītra... un galā pa kaļa!

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:28, pirms 6 gadiem
sjamba rakstīja: Dzīve ir kā zebra - melna svītra, balta svītra... un galā pa kaļa!
Tie, kas seko gadiem izlasei - tie zina, cik reti un sirdi sildoši ir tie labie gadījumi... Nu labi, noveicās vismaz, ka Elvis atbrauca. Varēja
nebūt.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-09 21:31, pirms 6 gadiem
Ko te var katru gadu uz gadu murgot par B grupu,nu neskatieties ejiet sasliku rit pa darziniem....Es Braucu uz cempi,taka Sarauj Latvija!

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:33, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Beidziet, čaļi pazīst viens otru jau gadu gadiem, shēmas zināmas, trneri tie paši... Bija jēga Daugavu un Tediju mocīt pret sieriem? Nē, nebija. Lieta slēgta!
Daugava pret sieriem nespēlēja...Un tad jau varētu pajautāt Bobam - nu, ko tu moki Dārzu, Bļugeru utt. Viņi taču ir pieredzējuši. Lai pārbaudenēs spēlē OHL/HKR apvienotā izlase, jeb tu tiešām sevi uzskati par gudrāku kā jebkuru citu līdzšinējo izlases treneri?

  +2 [+] [-]

, 2019-05-09 21:36, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tie, kas seko gadiem izlasei - tie zina, cik reti un sirdi sildoši ir tie labie gadījumi... Nu labi, noveicās vismaz, ka Elvis atbrauca. Varēja
nebūt.
Galvenais, lai Elvja atbraukšana neizrādās, kas līdzīgs, kā tad, kad atbrauca Edža pilnīgi negatavs... Vai arī visi gaida no Elvja varoni (kā savulaik tas bija ar Arču) bet beigās spēļu prakses trūkums un citādākās sistēmas NLA un CBJ liek sevi manīt. Zinot "lieliskos" Latvijas fanus -1,2 neveiksmīgas spēles un Elvis kļūs no Heroe par Zero

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:38, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Daugava pret sieriem nespēlēja...Un tad jau varētu pajautāt Bobam - nu, ko tu moki Dārzu, Bļugeru utt. Viņi taču ir pieredzējuši. Lai pārbaudenēs spēlē OHL/HKR apvienotā izlase, jeb tu tiešām sevi uzskati par gudrāku kā jebkuru citu līdzšinējo izlases treneri?
Es neuzskatu sevi par gudrāku, bet manu piedāvājumu par A un B sastāviem vajadzētu tomēr apdomāt... Mēs neesam Kanāda, pat ne Šveice, katrs līderis mums ir dārgakmens ko sargāt. Vēlreiz saku, čaļi pazīst viens otru, zina trenerus, zina, ko gaidīt, bet čempis ir garš un katrā čempī ir spēles, ko var noziedot (šogad pret Krieviju, Zviedriju, piemēram)...

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:39, pirms 6 gadiem
Tie, kas apšauba pārbaudes spēļu nepeiciešamību - jūs tiešām uzskatāt, ka visa komandu sporta veidu prakse ir bijusi garām un jūs tagad izdomāsiet kaut ko jaunu?

Traumas gadās un ir neizbēgamas. Sevišķi tādā dinamiskā triecienu sportā kāds ir hokejs. Kāds savainojas treniņā, cits - pirmās spēles pirmajā minūtē, bet cits nokrīt pa trepēm viesnīcā un salauž kaut ko. Gadās.

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:40, pirms 6 gadiem
Nesaprotu kapēc mēdiji tik traki Gudiju noliek.?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 21:41, pirms 6 gadiem
Draugi, tas ir fiasko, kas tā par melno, garo neveiksmju sēriju ar uzbrukumu??? Nu kāpēc?

Kā jums šķiet, Tedis jau būs gatavs parīt pret Austriju? Ļoti ceru, bet izskatās, ka tomēr vēl nē

Cik dzirdēts Tedim vēl vakar bija baigi sapampusi kāja, taisīja rentgenu ar cerību, ka nav lauzts kaut kas. Tfu fu tfu nebija! Bet kāju knapi slidā varēja uzģērbt

Kas šogad ar tām potītēm, Karsums, Daugava, tagad arī Tedijs 😡😡😡😡

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:41, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Daugava pret sieriem nespēlēja...Un tad jau varētu pajautāt Bobam - nu, ko tu moki Dārzu, Bļugeru utt. Viņi taču ir pieredzējuši. Lai pārbaudenēs spēlē OHL/HKR apvienotā izlase, jeb tu tiešām sevi uzskati par gudrāku kā jebkuru citu līdzšinējo izlases treneri?
Ar B sastāvu es domāju visus parējos, kas nav Daugaviņš, NHL kadri, varbūt vēl Dārziņš, Indrašis, ne vairāk par 10, kāpēc uzreiz jāpārspīlē?

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:42, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Es neuzskatu sevi par gudrāku, bet manu piedāvājumu par A un B sastāviem vajadzētu tomēr apdomāt... Mēs neesam Kanāda, pat ne Šveice, katrs līderis mums ir dārgakmens ko sargāt. Vēlreiz saku, čaļi pazīst viens otru, zina trenerus, zina, ko gaidīt, bet čempis ir garš un katrā čempī ir spēles, ko var noziedot (šogad pret Krieviju, Zviedriju, piemēram)...
Ja runa ir par Ziemeļamerikas plejofos spēlējošajiem, tad var tā, ka viņi atlido un spēlē. Ja sezona ir beigusies pirms 2 mēnešiem, tad tikai ar treniņiem nekas nesanāks. Netici - apskaties jebkuras klubu komandas pirmās pirmssezonas spēles, kad hokejisti tos pašu 2 mēnešus tikai trenējas. Tas noteikti nav skats, ko gribētos redzēt PČ, kad katra spēle, tādai komandai kā Latvija, var būt izšķirošā.

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:42, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ar B sastāvu es domāju visus parējos, kas nav Daugaviņš, NHL kadri, varbūt vēl Dārziņš, Indrašis, ne vairāk par 10, kāpēc uzreiz jāpārspīlē?
10 spēlētāji ir divas maiņas, t.i., puse komandas.

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:43, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Tie, kas apšauba pārbaudes spēļu nepeiciešamību - jūs tiešām uzskatāt, ka visa komandu sporta veidu prakse ir bijusi garām un jūs tagad izdomāsiet kaut ko jaunu?

Traumas gadās un ir neizbēgamas. Sevišķi tādā dinamiskā triecienu sportā kāds ir hokejs. Kāds savainojas treniņā, cits - pirmās spēles pirmajā minūtē, bet cits nokrīt pa trepēm viesnīcā un salauž kaut ko. Gadās.
Spēles pret Šveici bija faktiski nevajadzīgas... Lielajām izlasēm nav tik asa vajadzība, tāpēc viņiem nav tā jāpiemērojas. Jā, es piedāvāju jaunu pieeju, lai nosargātu līderus uz čempi...

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:43, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Es neuzskatu sevi par gudrāku, bet manu piedāvājumu par A un B sastāviem vajadzētu tomēr apdomāt... Mēs neesam Kanāda, pat ne Šveice, katrs līderis mums ir dārgakmens ko sargāt. Vēlreiz saku, čaļi pazīst viens otru, zina trenerus, zina, ko gaidīt, bet čempis ir garš un katrā čempī ir spēles, ko var noziedot (šogad pret Krieviju, Zviedriju, piemēram)...
Tev ir ģeniāla ideja. Tu gribi, lai labākie nespēlē pārbaudes spēlēs un sagatavojās ziedojamajās spēlēs, piemini pat kurās, tikai aizmirsi svarīgu faktu - šogad vissvarīgākās spēlēs pēc, kurām būs +- skaidrs vai tēmējam uz top8 vai standarta 10 - 12., vai nedod Dievs cīņu par palikšanu ir tās, kuras ir turnīra sākumā - pa kuru laiku tad ieskrieties?
Un tu piemini, ka Latvija nav Kanāda un pat ne Šveice - tieši tā, tāpēc arī Latvijai vajag tās pārbaudes spēles, lai savas iestrādnes noslīpētu līdz perfektam līmenim, jo mēs kļūdas pret grandiem nevaram atļauties, ja gribam cīnīties par ko vairāk kā stabilu palikšanu elitē.
Man šķiet tu nekad neesi nodarbojies ar sportu, jo iedomājies, ka viss, ko tu prati pirms gada, diviem strādās arī pēc tam. Tā tas nav, jo jebkura sadarbība ir jāatjauno un treniņos nekad nebūs tāda intensitāte, kā spēlē, līdz ar to - tu varbūt atjaunosi sadarbīas, taču ir starpība vai tu sadarbību atjauno spēlējot ar saviem čaļiem, vairāk vai mazāk taupot sevi, vai spēlē ar pretinieku, kas gatavs "nogalināt" tevi

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:45, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: 10 spēlētāji ir divas maiņas, t.i., puse komandas.
Un? Ir pietiekami daudz labu spēlētāju, lai pacīnītos par pārējām vietām. Tādas spēles, kādas bija pret Šveici... Tās varēja pataisīt klibus piecus vadošos spēlētājus. Nevajag mums tādas!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 21:45, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Spēles pret Šveici bija faktiski nevajadzīgas... Lielajām izlasēm nav tik asa vajadzība, tāpēc viņiem nav tā jāpiemērojas. Jā, es piedāvāju jaunu pieeju, lai nosargātu līderus uz čempi...
Ar piebildi, ka ne jau Koziols ar Kalvīti sarunā pretiniekus, bet Latvijai, kā IIHF biedram, ir zināmas saistības, šajā gadījumā - dalība Eirohokeja čelendžā, kur pretiniekus sazīmē IIHF.

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:46, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tev ir ģeniāla ideja. Tu gribi, lai labākie nespēlē pārbaudes spēlēs un sagatavojās ziedojamajās spēlēs, piemini pat kurās, tikai aizmirsi svarīgu faktu - šogad vissvarīgākās spēlēs pēc, kurām būs +- skaidrs vai tēmējam uz top8 vai standarta 10 - 12., vai nedod Dievs cīņu par palikšanu ir tās, kuras ir turnīra sākumā - pa kuru laiku tad ieskrieties?
Un tu piemini, ka Latvija nav Kanāda un pat ne Šveice - tieši tā, tāpēc arī Latvijai vajag tās pārbaudes spēles, lai savas iestrādnes noslīpētu līdz perfektam līmenim, jo mēs kļūdas pret grandiem nevaram atļauties, ja gribam cīnīties par ko vairāk kā stabilu palikšanu elitē.
Man šķiet tu nekad neesi nodarbojies ar sportu, jo iedomājies, ka viss, ko tu prati pirms gada, diviem strādās arī pēc tam. Tā tas nav, jo jebkura sadarbība ir jāatjauno un treniņos nekad nebūs tāda intensitāte, kā spēlē, līdz ar to - tu varbūt atjaunosi sadarbīas, taču ir starpība vai tu sadarbību atjauno spēlējot ar saviem čaļiem, vairāk vai mazāk taupot sevi, vai spēlē ar pretinieku, kas gatavs "nogalināt" tevi
Pateikšu tev noslēpumu... Nekas nenotiktu, ja Tedi nemestu tajā slaktiņā Šveicē. Nekas nenotiktu!

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:46, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Spēles pret Šveici bija faktiski nevajadzīgas... Lielajām izlasēm nav tik asa vajadzība, tāpēc viņiem nav tā jāpiemērojas. Jā, es piedāvāju jaunu pieeju, lai nosargātu līderus uz čempi...
Vai tu esi aizdomājies, ka tie līderi, kas spēlē Eiropas klubos (jo īpaši tie, kas spēlē klubos kuri neiekļūst PO vai izkrīt ātri) būs "auksti" jeb tu tiešām domā, ka treniņos var iegūt to pašu jaudu un praksi, ko spēles apstākļos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 21:48, pirms 6 gadiem
iihf750 rakstīja: http://sportacentrs.com/hokejs/09052019-blugers_pamet_izlases_nometni_un_ritdien_
Šitā nejoko, mudak

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:48, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Un? Ir pietiekami daudz labu spēlētāju, lai pacīnītos par pārējām vietām. Tādas spēles, kādas bija pret Šveici... Tās varēja pataisīt klibus piecus vadošos spēlētājus. Nevajag mums tādas!
Es par to, ka, ja puse komandas PČ gaida tikai treniņos, par ko mēs runājam?

Hokejs ir sporta veids, kurā ir atļauta spēka spēle. Ja visas šīs traumas spēlētāji dabūtu pirmajā PČ mačā, pret Austriju, tev būtu mierīgāk ap sirdi?

Tas vienkārši ir jāpieņem, ka var būt arī traumas un šogad, tā nu sanācis, traumējas vadošie.

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:49, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vai tu esi aizdomājies, ka tie līderi, kas spēlē Eiropas klubos (jo īpaši tie, kas spēlē klubos kuri neiekļūst PO vai izkrīt ātri) būs "auksti" jeb tu tiešām domā, ka treniņos var iegūt to pašu jaudu un praksi, ko spēles apstākļos?
Domāju, ka diviem periodiem čempī pietiktu...

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:49, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Šitā nejoko, mudak
tak iemet miskastē un nevirini miskastes vāku

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 21:50, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Pateikšu tev noslēpumu... Nekas nenotiktu, ja Tedi nemestu tajā slaktiņā Šveicē. Nekas nenotiktu!
Vai kāds pirms tās spēles paredzēja, ka Šveice spēlēs ar atdevi kā PČ finālā? Šveice ir agresīva komanda, bet tas bija jauns līmenis. Un cik reižu nav bijis, ka līderi vai labi otrā plāna spēlētāji notraumējas treniņos - ko tad? Jeb varbūt līderus līdz spēlēm iesaldēsim krio-kamerās, lai nesaslimst, nesasitās, nenokrīt, neviens nepagrūž, nelasa pajolu komentārus, nesaslimst ar lūzeru psiholoģiju utt? TUrklāt tu runā par to, ka nevajag līderiem, kā tādiem spēlēt pārbaudes spēlēs. Pat tas pats Bļugers un Balcers atzina, ka daudz labāk ir kad tu ierodies nedēļu,divas pirms turnīra un iespēlējies nevis uzsāc visu jau uzreiz turnīra laikā. Paši hokejisti to atzīst, bet laikam jau, ka tu sēžot uz dīvāna zini labāk, kā tie, kas gadiem spēlē un trenē.

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:50, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Es par to, ka, ja puse komandas PČ gaida tikai treniņos, par ko mēs runājam?

Hokejs ir sporta veids, kurā ir atļauta spēka spēle. Ja visas šīs traumas spēlētāji dabūtu pirmajā PČ mačā, pret Austriju, tev būtu mierīgāk ap sirdi?

Tas vienkārši ir jāpieņem, ka var būt arī traumas un šogad, tā nu sanācis, traumējas vadošie.
Čempis ir jau cita opera! Mums svarīgi ir nogādāt līderus veselus līdz čempja pirmajai spēlei.

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:51, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Pateikšu tev noslēpumu... Nekas nenotiktu, ja Tedi nemestu tajā slaktiņā Šveicē. Nekas nenotiktu!
Tu tagad nodarbojies ar demagoģiju. Jā, nespēlētu Tedis, norautos kāds cits. Čīkstētu par citu. Tu tagad mēģini pateikt, ka Bobam un viņa palīgiem bija jāgriežas pie ekstrasensiem, kuriem pēc horoskopiem būtu jānosaka sastāvs spēlei pret Šveici, lai neviens netraumējas.

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:51, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Domāju, ka diviem periodiem čempī pietiktu...
Varbūt, tikai pretī nāk komanda, kas jau ir saspēlējusies. Kamēr Latvija ieskrienās, viņi jau ir ieskrējušies pirms mača. Jeb tu dzīvo deviņdesmitajos un domā, ka visādas Austrijas varam ar cepurēm nomētāt?

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:52, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Čempis ir jau cita opera! Mums svarīgi ir nogādāt līderus veselus līdz čempja pirmajai spēlei.

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:53, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Tu tagad nodarbojies ar demagoģiju. Jā, nespēlētu Tedis, norautos kāds cits. Čīkstētu par citu. Tu tagad mēģini pateikt, ka Bobam un viņa palīgiem bija jāgriežas pie ekstrasensiem, kuriem pēc horoskopiem būtu jānosaka sastāvs spēlei pret Šveici, lai neviens netraumējas.
Nē, vienkārši jāsargā "zelta puisēni" (Tedis, Balcers, Elvis, Daugava un vēl viens otrs) par katru cenu.

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:54, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Čempis ir jau cita opera! Mums svarīgi ir nogādāt līderus veselus līdz čempja pirmajai spēlei.
Jā, un tad, lai kaut kājas un rokas rauj nost... dīvaini, ļoti dīvaini.

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:54, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Tu tagad nodarbojies ar demagoģiju. Jā, nespēlētu Tedis, norautos kāds cits. Čīkstētu par citu. Tu tagad mēģini pateikt, ka Bobam un viņa palīgiem bija jāgriežas pie ekstrasensiem, kuriem pēc horoskopiem būtu jānosaka sastāvs spēlei pret Šveici, lai neviens netraumējas.
puisis vienkārši sastresojies, ka tik daudz krīt ārā no sastāva pirms čempja
toto uzlika daudz naudas piemēram, ka Latvija tiks 1/4 vai pat pusfinālā...

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:56, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Jā, un tad, lai kaut kājas un rokas rauj nost... dīvaini, ļoti dīvaini.
Paga, tātad čempis nav būtisks? Parbaudes spēles tikpat svarīgas, kā čempis? Ko tu gribi pateikt? Kam mēs gatavojamies tad?

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:56, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nē, vienkārši jāsargā "zelta puisēni" (Tedis, Balcers, Elvis, Daugava un vēl viens otrs) par katru cenu.
Nu un kurš liedz tos "zelta puisēnus" tieši tādā pašā manierē notraumēt PČ? Kurš liedz tai pašai Austrijai vai Šveicei ieslēgt agresivitāti un notraumēt viņus? Un to, ka viņi nebūs pāris nedēļas - pāris mēnešus spēlējuši ar tādu intensitāti kā tie, kas nāk pretī tu neaizdomājies? Pārlieka saudzēšanās rada tikpat lielu traumu risku, kā pārāk liela slodze. Starp citu, kāpēc tekstu par to, ka nah līderus pārbaudenēs no tevis nebija pēc Krievijas spēlēm? Jo tad tas nebija aktuāli, jo tā bija Krieviju, kuru vienmēr gribās uzvilkt? Traumu risks ir vienmēr. Palasi par sportu vairāk, kā tikai demagoģē - sportisti mēdz notraumēties arī ikdienas lietas darot.

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: puisis vienkārši sastresojies, ka tik daudz krīt ārā no sastāva pirms čempja
toto uzlika daudz naudas piemēram, ka Latvija tiks 1/4 vai pat pusfinālā...
Redz, visi nevar būt tādi smaidīgi kosmonauti... Ļoti žēl, jo šis bija TAS gads!

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:58, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu un kurš liedz tos "zelta puisēnus" tieši tādā pašā manierē notraumēt PČ? Kurš liedz tai pašai Austrijai vai Šveicei ieslēgt agresivitāti un notraumēt viņus? Un to, ka viņi nebūs pāris nedēļas - pāris mēnešus spēlējuši ar tādu intensitāti kā tie, kas nāk pretī tu neaizdomājies? Pārlieka saudzēšanās rada tikpat lielu traumu risku, kā pārāk liela slodze. Starp citu, kāpēc tekstu par to, ka nah līderus pārbaudenēs no tevis nebija pēc Krievijas spēlēm? Jo tad tas nebija aktuāli, jo tā bija Krieviju, kuru vienmēr gribās uzvilkt? Traumu risks ir vienmēr. Palasi par sportu vairāk, kā tikai demagoģē - sportisti mēdz notraumēties arī ikdienas lietas darot.
Nu tu laid demagoģiju. Tu iesaki vilkt vienādības zīmi starp čempi un pārbaudes spēlēm? Par Krieviju man pilnīgi paj.āt.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 21:59, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Redz, visi nevar būt tādi smaidīgi kosmonauti... Ļoti žēl, jo šis bija TAS gads!
tu nezini, kurš būs TAS gads!
joprojām izlasē ir pietiekoši labi uzbrucēji, kas var samest. hokejs tomēr nav tā komandu spēle, kur 1-2 spēlētāji var noteikt izlases vietu PČ.

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:59, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu tu laid demagoģiju. Tu iesaki vilkt vienādības zīmi starp čempi un pārbaudes spēlēm? Par Krieviju man pilnīgi paj.āt.
Nē, es iesaku likt saprast to, ka treniņā nevar sagatavot to ko spēlē un nelaižot līderus kaut uz vienu pārbaudes spēli, var ļoti dārgi samaksāt 1. mačā PČ, kas tieši šogad ir viens no izšķirošajiem + tu neatbildēji par Krievijas spēlēm.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-09 21:59, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Paga, tātad čempis nav būtisks? Parbaudes spēles tikpat svarīgas, kā čempis? Ko tu gribi pateikt? Kam mēs gatavojamies tad?
Gatavojamies čempionātam, bet stāsts par to, ka līdz pirmajai spēlei jābūt visiem veseliem, bet pēc tam - pie pakaļas ir dīvaini, jo, skaties, dabū pirmajā spēlē divi līderi traumas, otrajā vēl kāds no tava "Zelta saraksta". Kas mainās? Vieglāk paliek čempionātā kādam? Nez vai, jo tad pie visām problēmām vēl tā, ka traumētie spēlētāji aizņem vietas sastāvā, bet nomainīt pret veselajiem - nevar.

Es par to, ka traumēties var JEBKAD. Pat neaizejot līdz laukumam vai svaru zālei. Paslīdēt dušā, kaut vai. Tāda ir dzīve un tāds ir sports. Tas ir jāpieņem, nevis jāizdomā visādi murgi.

     [+] [-]

, 2019-05-09 21:59, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tu nezini, kurš būs TAS gads!
Šogad varēja būt! Un nākamgad Hārtlijs prom. Spried pats!

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:00, pirms 6 gadiem
nekāda lielā traģēdija nebūs ,ja Tedis nespēlēs PČ

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 22:00, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nē, es iesaku likt saprast to, ka treniņā nevar sagatavot to ko spēlē un nelaižot līderus kaut uz vienu pārbaudes spēli, var ļoti dārgi samaksāt 1. mačā PČ, kas tieši šogad ir viens no izšķirošajiem + tu neatbildēji par Krievijas spēlēm.
Par Krieviju pilnīgi pa..āt! Man šī doma radās pēc drausmīgajām, necilvēcīgajām spēlēm pret Šveicāriju!

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:01, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Šogad varēja būt! Un nākamgad Hārtlijs prom. Spried pats!
joprojām izlasē ir pietiekoši labi uzbrucēji, kas var samest. hokejs tomēr nav tā komandu spēle, kur 1-2 spēlētāji var noteikt izlases vietu PČ.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:02, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: joprojām izlasē ir pietiekoši labi uzbrucēji, kas var samest. hokejs tomēr nav tā komandu spēle, kur 1-2 spēlētāji var noteikt izlases vietu PČ.
Papildus visam, nākamgad Dārzam 35, Karsumam un Galviņam 34... Izlase paliek vecāka!

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:02, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu tu laid demagoģiju. Tu iesaki vilkt vienādības zīmi starp čempi un pārbaudes spēlēm? Par Krieviju man pilnīgi paj.āt.
Lai priekš tādiem, kā tu būtu vieglāk saprast. Tu noteikti esi kādreiz paskatījies pirmssezonas pārbaudes spēles un pirmās sezonas spēles klubiem. Kāds ir hokejs - šķidrs, kļūdām bagāts. Kāpēc tā ir? Jo lielākā daļa hokejistu ir bez spēļu prakses 2 un vairāk mēnešus.
Tieši tas pats ir ar PČ. Mums lielākā daļa hokejistu ir uz ilgstošas pauzes. Ar treniņiem vien neieskrieties. Lietojot tavu metodi tiksim pie meistariem bagātas, bet nesaspēlētas un šķidras izlases.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:03, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Gatavojamies čempionātam, bet stāsts par to, ka līdz pirmajai spēlei jābūt visiem veseliem, bet pēc tam - pie pakaļas ir dīvaini, jo, skaties, dabū pirmajā spēlē divi līderi traumas, otrajā vēl kāds no tava "Zelta saraksta". Kas mainās? Vieglāk paliek čempionātā kādam? Nez vai, jo tad pie visām problēmām vēl tā, ka traumētie spēlētāji aizņem vietas sastāvā, bet nomainīt pret veselajiem - nevar.

Es par to, ka traumēties var JEBKAD. Pat neaizejot līdz laukumam vai svaru zālei. Paslīdēt dušā, kaut vai. Tāda ir dzīve un tāds ir sports. Tas ir jāpieņem, nevis jāizdomā visādi murgi.
Jā, jā, nu neizliekamies, nevajag sevi mierināt. Nebūtu izmests lopkautuvē uz ledus, Tedis tagad mierīgi gatavotos čempim.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:03, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Par Krieviju pilnīgi pa..āt! Man šī doma radās pēc drausmīgajām, necilvēcīgajām spēlēm pret Šveicāriju!
Tātad pārbaudes spēles pret Krieviju, kur visi līderi lidoja un no ādas līda laukā neskaitās, skaitās tikai Šveices spēles. Bet kā tad tā - tu visu laiku deklamē, ka pārbaudes spēles, kā tādas līderiem vispār nevajag. Tagad jau vienas ir vienalga. Tava loģika vairs nestrādā.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 22:05, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Jā, jā, nu neizliekamies, nevajag sevi mierināt. Nebūtu izmests lopkautuvē uz ledus, Tedis tagad mierīgi gatavotos čempim.
Jā, bet, ja Tedis vispār nebūtu sācis trenēties hokejā, tad viņš būtu smuks baznīcas kora puika!

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:05, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tātad pārbaudes spēles pret Krieviju, kur visi līderi lidoja un no ādas līda laukā neskaitās, skaitās tikai Šveices spēles. Bet kā tad tā - tu visu laiku deklamē, ka pārbaudes spēles, kā tādas līderiem vispār nevajag. Tagad jau vienas ir vienalga. Tava loģika vairs nestrādā.
Nu, nu, es teicu, ka jāizveido A sastāvs, ko nelikt pārbaudenēs ne pret Šveici, ne pret Krieviju, ne pret Rumāniju!

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:05, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Jā, jā, nu neizliekamies, nevajag sevi mierināt. Nebūtu izmests lopkautuvē uz ledus, Tedis tagad mierīgi gatavotos čempim.
Tu esi gaišreģis, lai to zinātu? Nu un labi, nenotraumētos pret Šveici, a ko teiktu ja pirmajā minūtē pret Austriju viņu ielidinātu apmalē un čempis beigtos? Ko tad? Tad izjauktas visas iestrādnes + nav ko pieteikt vietā. Šobrī vismaz var piemeklēt aizvietotāju - vājāku, bet labāk vājāks, kā nekas.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:06, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Jā, bet, ja Tedis vispār nebūtu sācis trenēties hokejā, tad viņš būtu smuks baznīcas kora puika!
Toties Tedis smuki aizlidotu uz čempi, kas mums patiktu daudz labāk!

  +2 [+] [-]

, 2019-05-09 22:06, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Papildus visam, nākamgad Dārzam 35, Karsumam un Galviņam 34... Izlase paliek vecāka!
Dzīve ir nežēlīga. Kad prom gāja vecā Dinamo paaudze, visi čīkstēja tāpat - kas nu spēlēs, kas nu būs. Redz, tagad i ir kas spēlē, i spēlē ne sliktāk.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-09 22:06, pirms 6 gadiem
čo ta jums tā diskusija aizgājusi galīgi šķērsām

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:07, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Jā, jā, nu neizliekamies, nevajag sevi mierināt. Nebūtu izmests lopkautuvē uz ledus, Tedis tagad mierīgi gatavotos čempim.
Tedis ar ripu dabūja pa kāju, nevis viņu kāds traumēja.
tajās sieru spēlēs viss tik drausmīgi izskatījās, ka sieru zebras svilpa tik uz vienu pusi...

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:07, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu, nu, es teicu, ka jāizveido A sastāvs, ko nelikt pārbaudenēs ne pret Šveici, ne pret Krieviju, ne pret Rumāniju!
Bet mans jautājums bija par to, kāpēc tu netrakoji komentāros pēc pārbaudenēm ar Rus, kā to dari tagad. Kāpēc jau tad nerakstīji, ka nah līderus pārbaudenēs. Tu pats atbildēji - Pajāt par Krieviju. Beidz pīties pats savos tekstos. Un tu joprojām neesi izskaidrojis kā tavs A sastāvs treniņos iegūs čempja cienīgu intensitāti, lai neizietu uz ledus taisnām kājām pret gatavu komandu.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:09, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Dzīve ir nežēlīga. Kad prom gāja vecā Dinamo paaudze, visi čīkstēja tāpat - kas nu spēlēs, kas nu būs. Redz, tagad i ir kas spēlē, i spēlē ne sliktāk.
Nē, nē, kā reiz šobrīd ir izcils pieredzes un jaunības sakausējums, bet tas nav uz ilgu laiku. Atsevišķi Jaunie (zem 25) ir labi, bet viņu ir krietni maz.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:11, pirms 6 gadiem
Šis gads nav nekāds TAS gads un tā ir ilūzija, ka Latvijas hokejam vienā brīdī viss sakritīs tā, ka mēs būsim superstipri, kamēr pretinieki katrā spēlē klups aiz savas zilās līnijas un dāvinās ripas, lai Latvija met golus un cīnās par medaļām.

Tā nebūs NEKAD. Arī visi iepriekšējie panākumi nekad nav izcīnīti ar smukāko sastāvu, kāds var būt. Spēlēja tie, kas bija, izmantoja iespējas un, redz, spēja apspēlēt i Krieviju, i Zviedriju, i ASV vairākas reizes.

Savukārt gadījumos, kad sastāvs tiešām bija smuks, 1996. gada OS kvalifikācijā un 2001. gada PČ, panākumi izpalika. Tikai 2014. gada OS spēlēs, kaut kas sanāca, bet arī - tikai pateicoties turnīra formātam, kad grupu turnīrā ne reizi neuzvarējušai komandai deva otro iespēju kvalifikācijas mačā, kurā ar otro piegājienu to Šveici piesita. Nedzīvosim ilūzijās un nedomāsim par hokeju datorspēles kategorijās, kur lielāks OVERALL dod lielāku iespēju uzvarēt.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:11, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Gatavojamies čempionātam, bet stāsts par to, ka līdz pirmajai spēlei jābūt visiem veseliem, bet pēc tam - pie pakaļas ir dīvaini, jo, skaties, dabū pirmajā spēlē divi līderi traumas, otrajā vēl kāds no tava "Zelta saraksta". Kas mainās? Vieglāk paliek čempionātā kādam? Nez vai, jo tad pie visām problēmām vēl tā, ka traumētie spēlētāji aizņem vietas sastāvā, bet nomainīt pret veselajiem - nevar.

Es par to, ka traumēties var JEBKAD. Pat neaizejot līdz laukumam vai svaru zālei. Paslīdēt dušā, kaut vai. Tāda ir dzīve un tāds ir sports. Tas ir jāpieņem, nevis jāizdomā visādi murgi.
Tīrā demagoģija! Viss kaut kas var notikt, bet mērķis tomēr ir max spēcīgākie kadri uz čempja sākumu! No šāda viedokļa, šāds sastāva dalījums krietni palielinātu iespējas. Čempī viss kaut kas var notikt. Protams. Bet tas ir jadritvaikociņ ČEMPIS!

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:12, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Bet mans jautājums bija par to, kāpēc tu netrakoji komentāros pēc pārbaudenēm ar Rus, kā to dari tagad. Kāpēc jau tad nerakstīji, ka nah līderus pārbaudenēs. Tu pats atbildēji - Pajāt par Krieviju. Beidz pīties pats savos tekstos. Un tu joprojām neesi izskaidrojis kā tavs A sastāvs treniņos iegūs čempja cienīgu intensitāti, lai neizietu uz ledus taisnām kājām pret gatavu komandu.
Tāpēc, ka es aizdomājos, redzot spēli pret Šveici. Kas nesaprotams???? Augstas klases spēlētāji to spēles garšu dabū ļoti ātri. Faktiski pietiek ar pusi spēles.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:13, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tīrā demagoģija! Viss kaut kas var notikt, bet mērķis tomēr ir max spēcīgākie kadri uz čempja sākumu! No šāda viedokļa, šāds sastāva dalījums krietni palielinātu iespējas. Čempī viss kaut kas var notikt. Protams. Bet tas ir jadritvaikociņ ČEMPIS!
Vai tu tiešām nesaproti, ka taupot tos stiprākos un turot viņus stikla būrītī ir lielāka iespēja, ka viņi a)notraumēsies pašā čempja sākumā b)nebūs iespēlējušies un ,lai arī būs sastāvā visi labākie, tāpat zaudēsim, komandām, kurām nav līderu, toties ir saspēlēts sastāvs

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:13, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tīrā demagoģija! Viss kaut kas var notikt, bet mērķis tomēr ir max spēcīgākie kadri uz čempja sākumu! No šāda viedokļa, šāds sastāva dalījums krietni palielinātu iespējas. Čempī viss kaut kas var notikt. Protams. Bet tas ir jadritvaikociņ ČEMPIS!
Tu esi pārliecināts, ka tavs zelta sastāvs, puse komandas, būtu labākie uz PČ sākumu, ja viņi divus mēnešus nebūs spēlējuši, kamēr citi - būs?

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:14, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Tu esi pārliecināts, ka tavs zelta sastāvs, puse komandas, būtu labākie uz PČ sākumu, ja viņi divus mēnešus nebūs spēlējuši, kamēr citi - būs?
Viņiem pietiktu ar vienu spēli. Viss.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 22:14, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Šis gads nav nekāds TAS gads un tā ir ilūzija, ka Latvijas hokejam vienā brīdī viss sakritīs tā, ka mēs būsim superstipri, kamēr pretinieki katrā spēlē klups aiz savas zilās līnijas un dāvinās ripas, lai Latvija met golus un cīnās par medaļām.

Tā nebūs NEKAD. Arī visi iepriekšējie panākumi nekad nav izcīnīti ar smukāko sastāvu, kāds var būt. Spēlēja tie, kas bija, izmantoja iespējas un, redz, spēja apspēlēt i Krieviju, i Zviedriju, i ASV vairākas reizes.

Savukārt gadījumos, kad sastāvs tiešām bija smuks, 1996. gada OS kvalifikācijā un 2001. gada PČ, panākumi izpalika. Tikai 2014. gada OS spēlēs, kaut kas sanāca, bet arī - tikai pateicoties turnīra formātam, kad grupu turnīrā ne reizi neuzvarējušai komandai deva otro iespēju kvalifikācijas mačā, kurā ar otro piegājienu to Šveici piesita. Nedzīvosim ilūzijās un nedomāsim par hokeju datorspēles kategorijās, kur lielāks OVERALL dod lielāku iespēju uzvarēt.
es vēl pieliktu klāt 1994.gada bē grupas čempi, kur sieriem zaudējām praktiski visu spēli dzīvojot viņu zonā...sastāvs bija labs. pie nolietiem turnīriem.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:14, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tāpēc, ka es aizdomājos, redzot spēli pret Šveici. Kas nesaprotams???? Augstas klases spēlētāji to spēles garšu dabū ļoti ātri. Faktiski pietiek ar pusi spēles.
Tātad 1 spēle lika aizdomāties, ka redz līderi jātaupa. Nesaprotams ir tas, ka tu izstāsti vienu pusi savai ģeniālai A vienības teorijai, bet nepastāsti otro pusi - kā nespēlējot tiem līderiem sagatavoties, lai turnīra pirmajās divās spēlēs netiktu izgāzts viss turnīrs spēļu prakses un intensitātes trūkuma dēļ.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:15, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es vēl pieliktu klāt 1994.gada bē grupas čempi, kur sieriem zaudējām praktiski visu spēli dzīvojot viņu zonā...sastāvs bija labs.
94. gadā mums nebija labākais sastāvs.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:17, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Viņiem pietiktu ar vienu spēli. Viss.
1 spēli, kas ja runā par šo gadu ir izšķiroša. Austrija prata iemest Kanādai 5 ripas. Kā? Jo austrieši nav ķīnieši un hokeju spēlē tīri labi un Kanāda nebija saspēlējusies. Ko tad varētu gaidīt, no Latvijas līderiem, ja viņi nebūtu saspēlējušies. Varam celt savu asti cik augstu gribam un nonievāt šī gada Kanādas sastāvu, taču tas tik un tā ir līmeni augstaks par mums. Vai neienāk prātā, ka rīkojoties pēc tavas idejas, varētu sačakarēt visu čempi dēļ bailēm traumēties?

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:17, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tātad 1 spēle lika aizdomāties, ka redz līderi jātaupa. Nesaprotams ir tas, ka tu izstāsti vienu pusi savai ģeniālai A vienības teorijai, bet nepastāsti otro pusi - kā nespēlējot tiem līderiem sagatavoties, lai turnīra pirmajās divās spēlēs netiktu izgāzts viss turnīrs spēļu prakses un intensitātes trūkuma dēļ.
Tur jau tā lieta, ka tie ir spriedelējumi. Tu pats izmisīgi mēģini aizstāvēt savu pieeju, bet neviens takš nezina, jo nav arī mēģināts... Bet varbūt vajadzētu pamēģināt, lai pieliktu punktu šīm runām?

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:17, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: 94. gadā mums nebija labākais sastāvs.
es teicu labs sastāvs. priekš B grupas ļoti labs...vārtos Naumovs, Skudra. Žoltoks, Pantiķs, Skrastiņš.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:19, pirms 6 gadiem
Šovakar būs kāds kopīgs rezumē?

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:19, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es teicu labs sastāvs. priekš B grupas ļoti labs...vārtos Naumovs, Skudra. Žoltoks, Pantiķs, Skrastiņš.
Ja būtu kaut vai Znaroks vēl, iespējams, Šveici nolauztu. Nu re, cik žēl, ka nebija vēl pārītis labāko.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:20, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tur jau tā lieta, ka tie ir spriedelējumi. Tu pats izmisīgi mēģini aizstāvēt savu pieeju, bet neviens takš nezina, jo nav arī mēģināts... Bet varbūt vajadzētu pamēģināt, lai pieliktu punktu šīm runām?
To nav jāmēgina, jo gan PČ gan dažādos "ierindas turnīros" var paskatīties uz top komandām, kas pielieto līdzīgu praksi tavējai. Kā tā pati Kanāda, ASV hokejā, kas aizvada 1, maksimums 2 spēles pirms turnīra un vis "kožamākās" ir tieši turnīra sākumā, dēļ saspēlētības trūkuma. Mēs neesam tāda kalibra komanda, lai varētu riskēt atdot 1 - 2 spēles turnīra sākumā. Ok, ja turnīrs sāktos pret krieviem un zviedriem varētu, bet ne jau pie tāda kalendāra, kāds ir šogad.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:21, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Šovakar būs kāds kopīgs rezumē?
PČ sāksies laikā jebkuros apstākļos. uzliec modinātāju uz 11.maija 17:15!

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:21, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: To nav jāmēgina, jo gan PČ gan dažādos "ierindas turnīros" var paskatīties uz top komandām, kas pielieto līdzīgu praksi tavējai. Kā tā pati Kanāda, ASV hokejā, kas aizvada 1, maksimums 2 spēles pirms turnīra un vis "kožamākās" ir tieši turnīra sākumā, dēļ saspēlētības trūkuma. Mēs neesam tāda kalibra komanda, lai varētu riskēt atdot 1 - 2 spēles turnīra sākumā. Ok, ja turnīrs sāktos pret krieviem un zviedriem varētu, bet ne jau pie tāda kalendāra, kāds ir šogad.
Varbūt arī mums šādu pieeju vajag?

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:22, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Viņiem pietiktu ar vienu spēli. Viss.
Tātad, vienu jau var? A, ja tajā kāds dabūtu no pretinieka, citam savējais ar ripu uzšautu, bet trešajam vienkārši samežģītos kāja?

Un nez vai pietiktu. Kāpēc tev liekas, ka maz spēlējis vai nemaz nespēlējis Daugaviņš (kuram jau sezonā bija nopietna trauma) pēc vienas spēles būtu labāks nekā, piem., Rihards Bukarts? Tāpat - kas tev liek domāt, ka Daugaviņa ieguldījums komandas kopējos panākumos ir/būs lielāks nekā, teiksim, ceturtās maiņas mazākuma brigādes iespētais?

Es saprotu, ka tu dzīvo ilūzijās par "El Galacticos", vai kā tur saka, komandu, kad ir visi labākie un tad būs. Taču visiem labākajiem arī jārāda vislabākais sniegums, kā arī jāzina kā kuram spēlēt konkrētās situācijās. Nevienādi sastāvi, ātra pāreja uzbrukumā, kāda cita sīka viltība utt. Lai arī nekas jauns tas nevar būt, iespēlēt kombinācijas, kad arī pretinieki tās zina ne švakāk, tas ir viens (treniņā), bet kaujas apstākļos (pārbaudes spēlē) - pavisam kas cits.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:23, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Tātad, vienu jau var? A, ja tajā kāds dabūtu no pretinieka, citam savējais ar ripu uzšautu, bet trešajam vienkārši samežģītos kāja?

Un nez vai pietiktu. Kāpēc tev liekas, ka maz spēlējis vai nemaz nespēlējis Daugaviņš (kuram jau sezonā bija nopietna trauma) pēc vienas spēles būtu labāks nekā, piem., Rihards Bukarts? Tāpat - kas tev liek domāt, ka Daugaviņa ieguldījums komandas kopējos panākumos ir/būs lielāks nekā, teiksim, ceturtās maiņas mazākuma brigādes iespētais?

Es saprotu, ka tu dzīvo ilūzijās par "El Galacticos", vai kā tur saka, komandu, kad ir visi labākie un tad būs. Taču visiem labākajiem arī jārāda vislabākais sniegums, kā arī jāzina kā kuram spēlēt konkrētās situācijās. Nevienādi sastāvi, ātra pāreja uzbrukumā, kāda cita sīka viltība utt. Lai arī nekas jauns tas nevar būt, iespēlēt kombinācijas, kad arī pretinieki tās zina ne švakāk, tas ir viens (treniņā), bet kaujas apstākļos (pārbaudes spēlē) - pavisam kas cits.
Rihards Bukarts drīzumā varētu būt A sastāva spēlētājs. Neaizskaramais.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-09 22:24, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Varbūt arī mums šādu pieeju vajag?
Tad, kad mums būs vismaz 200 NHL spēlētāji, varēsim apdomāt kā tāda ieviešanu.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:24, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Varbūt arī mums šādu pieeju vajag?
Pirmkārt, mēs neesam top lielvalsts, lai pasūtītu IIHF - mums ir saistības ar EHC. Otrkārt, es tev jau izskaidroju, kāpēc mums šāda pieeja neder - mums nav tik jaudīgu spēlētāju, lai varētu uzvarēt jebkuru pretinieku bez saspēlēšānās. Lai man piedod tas pats Bļugers un Balcers, bet viņi nav ne Keins, ne Tavares, Makdeivids vai jebkura cita no lielākajām ASV un Kanādas zvaigznēm. Mēs šādu pieeju teorijā varētu riskēt tikai tad ja pirmās spēles būtu pret komandām, kuras neceram uzvarēt. Ja turnīrs sākās ar spēlēm pret tiem, ko obligāti jāuzvar mēs nevaram "taupīties"

  -1 [+] [-]

, 2019-05-09 22:26, pirms 6 gadiem
Man tobrīd sezona beidzās, bija aktīva atpūta, bet nopietni netrenējos," Bičevskis komentēja, ko darījis kopš brīža, kad 29. aprīlī tika atskaitīts no sastāva.

nu nu
cilvēks 10 dienas, pieņemsim, "nopietni netrenējās'
vai tad nevarēja pateikt, lai kāds, ne jau tikai šis, tur sevi tuvu formai neparedzētiem gadījumiem vai arī neatskaiti uzreiz veselu branžu, ne jau pirmo reizi ar pīpi uz jumta, kad jāizsauc cilvēks no barčika
kaut kā neprofesionāli tas izskatās

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:28, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: PČ sāksies laikā jebkuros apstākļos. uzliec modinātāju uz 11.maija 17:15!
Būšu Tallinā, bet skatīšos!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 22:30, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: Man tobrīd sezona beidzās, bija aktīva atpūta, bet nopietni netrenējos," Bičevskis komentēja, ko darījis kopš brīža, kad 29. aprīlī tika atskaitīts no sastāva.

nu nu
cilvēks 10 dienas, pieņemsim, "nopietni netrenējās'
vai tad nevarēja pateikt, lai kāds, ne jau tikai šis, tur sevi tuvu formai neparedzētiem gadījumiem vai arī neatskaiti uzreiz veselu branžu, ne jau pirmo reizi ar pīpi uz jumta, kad jāizsauc cilvēks no barčika
kaut kā neprofesionāli tas izskatās
Kāpēc tikko pēc sezonas beigām, no izlases atskaitītam, tātad bez nekādām sasitībām vairs, spēlētājam būtu jāturpina aktīvi trenēties? Loģiski, ka atpūšas.
Turēt sevi formā - "nu, mēs tevi atskaitam, tu mums neesi vajadzīgs, bet tu trenējies 2x dienā, moš vajadzēs kādu caurumu aizlāpīt." Nez, man tas neizklausās ticami.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:31, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Kāpēc tikko pēc sezonas beigām, no izlases atskaitītam, tātad bez nekādām sasitībām vairs, spēlētājam būtu jāturpina aktīvi trenēties? Loģiski, ka atpūšas.
Turēt sevi formā - "nu, mēs tevi atskaitam, tu mums neesi vajadzīgs, bet tu trenējies 2x dienā, moš vajadzēs kādu caurumu aizlāpīt." Nez, man tas neizklausās ticami.
ir dzirdēti tādi gadījumi
ja cilvis grib būt arī turpmāk tuvu sastāvam , var nekost kādu nedēļu arī

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 22:33, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: Man tobrīd sezona beidzās, bija aktīva atpūta, bet nopietni netrenējos," Bičevskis komentēja, ko darījis kopš brīža, kad 29. aprīlī tika atskaitīts no sastāva.

nu nu
cilvēks 10 dienas, pieņemsim, "nopietni netrenējās'
vai tad nevarēja pateikt, lai kāds, ne jau tikai šis, tur sevi tuvu formai neparedzētiem gadījumiem vai arī neatskaiti uzreiz veselu branžu, ne jau pirmo reizi ar pīpi uz jumta, kad jāizsauc cilvēks no barčika
kaut kā neprofesionāli tas izskatās
Iedomājies tīri morāli. Tas būtu gandrīz tas pats, kas ja tu pieteiktos darbā, tevi pasauktu uz interviju, izrunātos. Pēc tam piezvanītu un pateiktu "tevi mums nevajag, bet tu nemeklē vēl citu darbu, varbūt, tomēr, ja nu kāds no tiem, ko paņēmām mums nepatiks, paņemsim tevi" Tas pats hokejistam -tiek dotas liekas cerības. Visloģiskākais risinājums būtu pēdejo atskaitīšanu veikt dienu pirms turnīra,tikai tad tiem neesot 1-2 hokejistiem, bet gan 5 un vairāk. Tad arī šāda problēma atkristu.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:34, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Iedomājies tīri morāli. Tas būtu gandrīz tas pats, kas ja tu pieteiktos darbā, tevi pasauktu uz interviju, izrunātos. Pēc tam piezvanītu un pateiktu "tevi mums nevajag, bet tu nemeklē vēl citu darbu, varbūt, tomēr, ja nu kāds no tiem, ko paņēmām mums nepatiks, paņemsim tevi" Tas pats hokejistam -tiek dotas liekas cerības. Visloģiskākais risinājums būtu pēdejo atskaitīšanu veikt dienu pirms turnīra,tikai tad tiem neesot 1-2 hokejistiem, bet gan 5 un vairāk. Tad arī šāda problēma atkristu.
arī variants

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:37, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Iedomājies tīri morāli. Tas būtu gandrīz tas pats, kas ja tu pieteiktos darbā, tevi pasauktu uz interviju, izrunātos. Pēc tam piezvanītu un pateiktu "tevi mums nevajag, bet tu nemeklē vēl citu darbu, varbūt, tomēr, ja nu kāds no tiem, ko paņēmām mums nepatiks, paņemsim tevi" Tas pats hokejistam -tiek dotas liekas cerības. Visloģiskākais risinājums būtu pēdejo atskaitīšanu veikt dienu pirms turnīra,tikai tad tiem neesot 1-2 hokejistiem, bet gan 5 un vairāk. Tad arī šāda problēma atkristu.
nu tā jau bija domāts un atskaitīšana bija loģiska. šoreiz vienkārši LHF streso un pieņem neadekvātus lēmumus, jo izkritis Daugava un Bļuģers no sastāva. manuprat Bičevski nevajadzēja saukt tāpat...vēl nemaz nepieteiks , jo skaidri redzams kuri sāks 12 uzbrucēji. un cerēs līdz pēdējam, ka Bļugers varēs spēlēt.

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:40, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nu tā jau bija domāts un atskaitīšana bija loģiska. šoreiz vienkārši LHF streso un pieņem neadekvātus lēmumus, jo izkritis Daugava un Bļuģers no sastāva. manuprat Bičevski nevajadzēja saukt tāpat...
Ja nejaucu pāgājušogad līdzīgi uz čempi aizbrauca Skvorcovs. Bet, lai izvairītos no, kā tāda vienkārši nevajadzētu tik ātri atskaitīt visus. Bicim arī tizli - ne tikai tas, ka nav trenējies, bet ja Bļugers izrādīsies vesels, var sanākt 2 nedēļas no atvaļinājuma pavadīt "karājoties uz čemodāniem"

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:43, pirms 6 gadiem
joka pēc atradu dažus komentus

Easton77 , 2019-04-30 18:28, pirms nedēļas , ignorēt , atbildēt
Beigās Bičevski pa ātru atskaitīja..

+1 [+] [-] Dzēst
purva_velns , 2019-04-30 18:30, pirms nedēļas
Easton77 rakstīja: Beigās Bičevski pa ātru atskaitīja..
izsauks atpakaļ, salāpīs paģiras un būs uz strīpas
interesanti, pavlova līgums ir apdrošināts?

     [+] [-]

, 2019-05-09 22:44, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: joka pēc atradu dažus komentus

Easton77 , 2019-04-30 18:28, pirms nedēļas , ignorēt , atbildēt
Beigās Bičevski pa ātru atskaitīja..

+1 [+] [-] Dzēst
purva_velns , 2019-04-30 18:30, pirms nedēļas
Easton77 rakstīja: Beigās Bičevski pa ātru atskaitīja..
izsauks atpakaļ, salāpīs paģiras un būs uz strīpas
interesanti, pavlova līgums ir apdrošināts?
ah pareizi vēl Pavlovs izkrita tak treniņā...biju piemirsis. ka tik vēl kāds rīt nenotraumējas treniņā ptu, ptu , ptu un LHF sāk ne tik stresot , bet panikot

     [+] [-]

, 2019-05-09 23:30, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Rihards Bukarts drīzumā varētu būt A sastāva spēlētājs. Neaizskaramais.
Ai nu beidz taču murgot par 'neaizskaramajiem' un 'zelta puisēniem' - visbiežāk sporta komandās tāda dalīšana noved pie kaut kādas savstarpējas ņurdēšanas un rīvēšanās, jo ja citi var līdz čempim sačkot, tad kāpēc pārējiem jāraujas sviedriem līstot? Ne viens vien tāds piemērs ne tikai pasaulē, bet arī Latvijas komandās. Pie tam mūsu līmeņa komandai sastāva vienotībai ir ļoti liela nozīme rezultāta sasniegšanai, jo ko nevaram panākt ar meistarību - varam izkapāt ar pašaizliedzību un atdevi laukumā. Ar kaut kādu 'izredzēto' izvēlēšanos, kas 'kapāsies' tikai kad ķipa vajag (bet visbiežāk tādos gadījumos 'kad vajag' nekas nesanāk) - neko tādu panākt nevarēs un Tu tad droši vien būsi pirmajās rindās, lai kritizētu par nesekmīgu rezultātu utt.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-09 23:45, pirms 6 gadiem
Kurš maita uzlicis lāstu Latvijas izlasei ?
Uz sārta !!!

  -2 [+] [-]

, 2019-05-09 23:52, pirms 6 gadiem
Ja mūsējie tiks ceturtdaļfinālā bez Merzļikina, Daugaviņa , Bļugera, Karsuma , Džeriņa , Girgensona , tad tas būs lielāks BRĪNUMS nekā Latvijas futbola izlases iekļūšana 2004.gada Eiropas čempionāta finālturnīrā !!!

     [+] [-]

, 2019-05-10 00:17, pirms 6 gadiem
Nu gan pamatīgs cepiens ar to, ka cilvēkam spēlējot hokeju, ripa trāpījusi pa kāju

     [+] [-]

, 2019-05-10 00:52, pirms 6 gadiem
sjamba rakstīja: Izskatās, ka gaida, ka Bļugers atlabs, kaut vai uz otro spēli, tāpēc pasauca Bičevski un pagaidām nepiesaka ne vienu, ne otru.
Lūk šim viedoklim piekrītu arī es. Jo ar Austriju var pietikt arī bez Tedija, bet pret Šveici tomēr rezervē vēl ir 1diena un 4h lai saprastu, cik un kā gatavs ir Bļugers.

     [+] [-]

, 2019-05-10 01:12, pirms 6 gadiem
Stress nav. Ja tiks 1/4, tad Bługeru un Daugavini varēs pieteikt uz otro kàrtu! Traumas jau būs apdzijušas

     [+] [-]

, 2019-05-10 03:29, pirms 6 gadiem
ilmis2 rakstīja: Stress nav. Ja tiks 1/4, tad Bługeru un Daugavini varēs pieteikt uz otro kàrtu! Traumas jau būs apdzijušas
pļin, kādā tu tur pagātnē vai komā dzīvo?
tādu papildus pieteikšanu uz otro kārtu nav jau , laikam kopš iepriekšējā čempja Slovākijā 2011
manuprāt tad, bija tāds vēl formāts ar 4 grupām pa 4 komandam un otrām kārtām un plejofiem un papildus spēlētāju pieteikšanu.

     [+] [-]

, 2019-05-10 04:13, pirms 6 gadiem
Panorāms sižets par pirmo treniņu Bratislavā :
https://ltv.lsm.lv/lv/raksts/09.05....