Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Asumiem bagātā spēlē Latvija piekāpjas Šveicei

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Asumiem bagātā spēlē Latvija piekāpjas Šveicei
Rodrigo Ābols cīņā ar pretinieku hokejistiem. Foto: imago images/Just Pictures/Scanpix

Hērizavā, Šveicē zaudējumu pārbaudes spēlē piedzīvojusi Latvijas hokeja izlase, ar 1:4 piekāpjoties Šveices valstsvienībai. Vienīgos vārtus Latvijas izlases labā guva Miks Indrašis, bet kopš otrās trešdaļas uz ledus vairs neizgāja Teodors Bļugers.

Kopumā Latvijas izlases sastāvā spēlei tika pieteikti astoņi aizsargi un 14 uzbrucēji, vārtu drošība tika uzticēta Kristeram Gudļevskim. Pirmos mačus gatavošanās ciklā aizvadīja aizsargi Edgars Siksna un Jānis Jaks, kā arī uzbrucēji Rūdolfs Balcers, Teodors Bļugers un Lauris Dārziņš.

Pirmo iespēju gūt vārtus izveidoja Šveices izlase, kad pēc aizsarga metiena no zilās līnijas atlēkušo ripu vārtos centās ieraidīt Ņūdžersijas ''Devils'' uzbrucējs Niko Hišers, tomēr Latvijas izlasi no vārtu zaudējuma glāba vārtu stabiņš. Nosargājuši savus vārtus, latvieši aizskrēja pretuzbrukumā un paveica to, kas pretiniekiem neizdevās, izvirzoties vadībā. Teicamu roku veiklību vārtu priekšā nodemonstrēja Miks Indrašis, ar atkārtotu mēģinājumu pārspējot mājinieku vārtsargu Reto Berru (1:0). Pēc pretinieku neuzmanības aiz saviem vārtiem Indrašim bija vēl viena laba iespēja, tomēr Šveici šoreiz glāba Berra.

Otrā trešdaļa jau pagāja Šveices izlases zīmē. Mājinieki pamatīgi kāpināja spēles tempu un ieguva pārliecinošu iniciatīvu. Latvijas izlases treneri mainīja uzbrucēju virknējumu sastāvus, bet kopš otrās trešdaļas uz ledus vairs neparādījās Teodors Bļugers. Latviešiem aizsardzībā nācās pamatīgi pasvīst. Vairākas reizes komandu no vārtu zaudējuma glāba Gudļevskis, divus metienus viena uzbrukuma laikā bloķēja Kristaps Zīle.

33. minūtē šveiciešu spiediens vainagojās ar vārtu guvumu, un talkā nāca arī veiksme - vairākumā partnera raidītajai ripai nūju pielika Gregorijs Hofmans, bet pēc tam tā neveiksmīgi atsitās arī pret Oskara Cibuļska slidu, nonākot aiz vārtu līnijas (1:1). Trīs minūtes vēlāk Gudļevskim nācās kapitulēt arī otro reizi, kad komandas biedri aizkavējās nomaiņas laikā. Pretuzbrukumā divatā pret vienu aizsargu izrāvās Filips Kurašovs un Noā Rods, Zīle nosedza piespēles līniju, tāpēc Rods meta pats un darīja to precīzi, izvirzot savu komandu vadībā (1:2).

Trešā perioda sākumā Latvijai lielajā vairākuma bija izdevība salauzt spēles gaitu, taču uzbrukumā spēle vairs nevedās. Vairākumā nācās pat vairāk uztraukties par savu vārtu drošību, Tristanam Šervē pretuzbrukumā norībinot vārtu stabu. Šveices izlase turpināja uzņemto kursu un turēja augstu spēles tempu. Latvijas izlase īsā laikā nopelnīja divus mazākumus, bet pašaizliedzība un vārtsarga sniegums ļāva vārtus nosargāt neskartus.

Pēdējās pamatlaika minūtēs viesiem nebija daudz iespēju lauzt spēles gaitu, tāpat nepalīdzēja arī vairākas diskutablas tiesnešu svilpes Latvijas izlases virzienā. Nedaudz vairāk kā minūti pirms beigām, kad Gudļevskis jau tika nomainīts pret sesto laukuma spēlētāju, Lukass Friks raidīja ripu tukšos vārtos, izbeidzot intrigu par mača uzvarētāju (1:3), bet pēdējā minūtē šveicieši guva arī ceturtos vārtus, Gudļevski meistarīgi apspēlējot Vinsentam Praplānam (1:4).

Pēc 60 nospēlētajām minūtēm abas komandas treniņa nolūkos izspēlēja arī piecu minūšu papildlaiku un arī pēcspēles metienu sēriju. Papildlaikā vārti netika gūti, bet pēcspēles metienu sērijā pārāka bija Latvijas izlase, kuras vārtos vietu ieņēma Gustavs Grigals, kurš neielaida nevienu ripu savā cietoksnī, bet Reto Berru pārspēja Toms Andersons un Emīls Ģēģeris.

Šveice - Latvija 4:1 (0:1;2:0;2:0)

Vārti: 08:21 Indrašis (Ri. Bukarts, Dārziņš) 0:1, 32:04 Hofmans (Hāss, Jozi, vair.) 1:1, 35:52 Rods 2:1, 58:44 Friks (Rods) 3:1, 59:21 Praplāns (Hišers) 4:1
Soda minūtes: 18:14
Vārtsargi: Reto Berra - Kristers Gudļevskis

Latvijas izlases sastāvs

Kristers Gudļevskis (Gustavs Grigals); Ralfs Freibergs - Kristaps Sotnieks, Uvis Balinskis - Oskars Cibuļskis, Kristaps Zīle - Edgars Siksna, Artūrs Kulda - Jānis Jaks; Lauris Dārziņš - Miks Indrašis - Rihards Bukarts, Ronalds Ķēniņš - Rodrigo Ābols - Rūdolfs Balcers, Roberts Bukarts - Teodors Bļugers - Mārtiņš Dzierkals, Emīls Ģēģeris - Oskars Batņa - Gints Meija, Rihards Marenis, Toms Andersons.

Latvijas izlases pārbaudes spēles

DatumsLaiksSpēleRez.
19. aprīlis21:15Francija – Latvija2:3 PM
21. aprīlis17:00Francija – Latvija2:0
24. aprīlis19:30Latvija – Krievija2:4
25. aprīlis18:30Latvija Krievija2:1 P
3. maijs21:30Šveice – Latvija4:1
4. maijs19:30Šveice – Latvija
Slēpts komentārs: kristaps30

  +3 [+] [-]

, 2019-05-03 23:55, pirms 6 gadiem
kreipanam beidzot kaut kas intersants bullisi
Slēpts komentārs: Banss

  +8 [+] [-]

, 2019-05-03 23:58, pirms 6 gadiem
Apbalvo labākos spēlētājus un tiesnešus, visi pelnījuši

 +11 [+] [-]

, 2019-05-03 23:59, pirms 6 gadiem
Ta ari nekur nav rakstits kas notika ar Blugeru?
Slēpts komentārs: kristaps30

  +7 [+] [-]

, 2019-05-03 23:59, pirms 6 gadiem
Kas ar Bļugeru?

  +5 [+] [-]

, 2019-05-03 23:59, pirms 6 gadiem
Nepatika šveiciešu brīžiem netīrā spēle. Kaut nu rīt iztiktu bez savainojumiem.

 +10 [+] [-]

, 2019-05-04 00:01, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Bē grupa!
Un Hoķis sporta veids #7 Latvijā. (top6 Baskets, soockers, handbumba, voļuks, pamežuskraidīšana, tetris).

  +2 [+] [-]

, 2019-05-04 00:02, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Bē grupa!
Mīnus tikai par to, ka pats tēlo dorņus, kam Bē grupa ir mēles galā pēc jebkura zaudēnjuma

  +3 [+] [-]

, 2019-05-04 00:02, pirms 6 gadiem
twistedsoul rakstīja: Ta ari nekur nav rakstits kas notika ar Blugeru?
Rīt būs ziņa, tagad jau neviens neko nezin, ko rakstīt. Ārsti apskatīs, būs ziņa.

  +7 [+] [-]

, 2019-05-04 00:02, pirms 6 gadiem
twistedsoul rakstīja: Ta ari nekur nav rakstits kas notika ar Blugeru?
Vienīgais, kas šobrīd interesē.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-04 00:02, pirms 6 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Kas ar Bļugeru?
iedeva atpūsties

 +13 [+] [-]

, 2019-05-04 00:03, pirms 6 gadiem
Lūk, tā ir jātiesā mājniekiem par labu! Ne tā kā Rīgā...

     [+] [-]

, 2019-05-04 00:03, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Mīnus tikai par to, ka pats tēlo dorņus, kam Bē grupa ir mēles galā pēc jebkura zaudēnjuma
Kur to mīnusu varēs dabūt?

  +5 [+] [-]

, 2019-05-04 00:04, pirms 6 gadiem
Rīt jādod iespēja Grigalam, lai jaunais puika no koledžas liek nosarkt Šveices NHL un NLA zvaigznēm.

 +12 [+] [-]

, 2019-05-04 00:04, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nepatika šveiciešu brīžiem netīrā spēle. Kaut nu rīt iztiktu bez savainojumiem.
Piedodiet, bet spēlēja kā cūkas. Ja viņiem Josi kāds ieblieztu pa seju, visa Šveice uzlidotu mūsējiem virsū, bet kad mūsu Indrašim iedod vaigā, visi miermīlīgi paslido uz soliņa pusi - fui! Ābolam vienīgajam respect!

P.S. Patika gan Siksna, gan Jaks, Balcers gan nebija formā..

  +9 [+] [-]

, 2019-05-04 00:07, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Piedodiet, bet spēlēja kā cūkas.
jā, cūciski tā pirms čempja braukt ar nūju sejās un grūst mugurā

 +13 [+] [-]

, 2019-05-04 00:09, pirms 6 gadiem
Piekrītu tiem, kam Šveice šodien sabojāja patīkamo priekštatu par viņu spēlēro hokeju un stilu. Neitrālu komandu duelī, būšu Šveices pretinieku pusē.

     [+] [-]

, 2019-05-04 00:09, pirms 6 gadiem
Noskatījos gan tikai otro periodu, bet ar iemetieniem bija pilnīga katastrofa. Neatceros, ka kaut viens būtu uzvarēts. Ne savā, ne uzbrukuma zonā

  +9 [+] [-]

, 2019-05-04 00:10, pirms 6 gadiem
berimors rakstīja: Lūk, tā ir jātiesā mājniekiem par labu! Ne tā kā Rīgā...
Vaitad tas dara viņiem cieņu? Es labāk skatos skatāmu hokeju ar lielisku tiesāšanu, nevis līšanu savējiem pakaļā. Ar to arī hoķis ir interesants.

Šveiciešiem pēc šodienas viens liels Fui! Visās jomās

     [+] [-]

, 2019-05-04 00:10, pirms 6 gadiem
Šķebina skatoties, kā vietējie soģi aiz matiem velk savus neprašas! Diemžēl mūsu ziemeļamerikāņi netur līdz izlases dinamiešu kodolam!

  +5 [+] [-]

, 2019-05-04 00:10, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Piedodiet, bet spēlēja kā cūkas. Ja viņiem Josi kāds ieblieztu pa seju, visa Šveice uzlidotu mūsējiem virsū, bet kad mūsu Indrašim iedod vaigā, visi miermīlīgi paslido uz soliņa pusi - fui! Ābolam vienīgajam respect!

P.S. Patika gan Siksna, gan Jaks, Balcers gan nebija formā..
Nu, nu, kad tam pašam Ābolam uzklupa, tad uzreiz Dzieris metās aizstāvēt, arī vēlāk Batņa nesēdēja rokas klēpī salicis.
Bet par šveiciešu spēli - radās sajūta, ka šveicieši grib tā, kā atbrīvot Latviju no vismaz pāris līderiem - galu galā būsi mtiešie konkurenti uz top 8

  +5 [+] [-]

, 2019-05-04 00:11, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Vaitad tas dara viņiem cieņu? Es labāk skatos skatāmu hokeju ar lielisku tiesāšanu, nevis līšanu savējiem pakaļā. Ar to arī hoķis ir interesants.

Šveiciešiem pēc šodienas viens liels Fui! Visās jomās
Nu Rīgā tiesāšana bija vēl ačgārnāka -tiesāts tika par labu viesiem. Saka jau, ka normāls tiesnesis ir neitrāls, bet šur tur pavelk mājiniekus. Šveices tiesneši pārlieku vilka mājiniekus. Mūsu tiesneši vienmēr ir īpaši viesmīlīgi.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-04 00:11, pirms 6 gadiem
Spēle aizsardzībā +/- ok, vairākums? Es tomēr Dārzu liktu Ro vietā, diemžēl Ro nav Videls! Tiesnešu darbība tāda, maigi izsakoties, ar tendencīti pietiesāt mājiniekiem. Bet tas potenciāli ir par labu mums, jo psiholoģiski ir labāk var izrādīties, ka esam kāsuši pārbaudenēs - asumiņu piedos čempī...

  +2 [+] [-]

, 2019-05-04 00:12, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Nebūs pirmā divīzija itāļus mēs vinnēs
Jums krieviem var noveikties vēl kādu vinnēt,ne tikai itāļus.

  +5 [+] [-]

, 2019-05-04 00:12, pirms 6 gadiem
Mūsējie atkal kā tādi mīkstie. Pēc uzbrukuma Indrašim varēja uzlikt Batņu, Meiju, Sotnieku un Kuldu, lai samizo sierēdājus.

  -3 [+] [-]

, 2019-05-04 00:12, pirms 6 gadiem
Sadalījums grupā visticamāk būs tāds pašlaik Zviedrija, Krievija, Čehija pirmās trīs vietas ieņēms Šveice ieņems ceturto Latvija ar Norvēģiju cīnies par piekto sesto vietu itāļi ar Austriju par vietas saglabāšanu augstākā divīzija

 +13 [+] [-]

, 2019-05-04 00:12, pirms 6 gadiem
Ļoti acīmredzami bija tas, ka Hārtlijs spēlē paslēpes, neatklāj maiņas līdz galam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-04 00:13, pirms 6 gadiem
Šveice tomēr ir cits kalibrs, lai kā mums to nepatiktu atzīt. Var kādreiz aizķerties, noturēties, bet pēdējo gadu rezultāti runā paši par sevi.

Par spēli runājot, tad Šveicē ar Šveices tiesnešiem spēlējot apmēram ko tādu arī gaidīju. Šveicieši ļoti augstprātīgi, rupji. Ļoti nepatika. Pilnīgi godīgi saku, kā LV izlases fans - ja Arēnā Rīga pret Šveici mūs ar noraidījumu palīdzību vilktu, Es priecīgs nebūtu, da nu nafig.

Patika Batņa, vairākas reizes labi nospēlēja, izsita ripu utt. Dārziņš ir ok, Indulis jau krietni dzīvīgāks. Grigals malacis, nostāvēja.

Cibuļskis uz čempi atkal izskatās būs sūdu vārītājs galvenais aizsardzībā un Gudis arī pa golam atvedīs katru spēli, bet variantu nav.

 +10 [+] [-]

, 2019-05-04 00:14, pirms 6 gadiem
guntis86 rakstīja: Piekrītu tiem, kam Šveice šodien sabojāja patīkamo priekštatu par viņu spēlēro hokeju un stilu. Neitrālu komandu duelī, būšu Šveices pretinieku pusē.
Man Šveices izlase vienmēr ir asociējusies ar asu, netīru hokeju. Šad tad var pabaudīt, bet ja spēlē pet Latviju, tad visu laiku kaut kas jāgrauž, lai dusmas savaldītu.

  +9 [+] [-]

, 2019-05-04 00:14, pirms 6 gadiem
RonaldoCR rakstīja: Ļoti acīmredzami bija tas, ka Hārtlijs spēlē paslēpes, neatklāj maiņas līdz galam.
Tā tiešām brīžiem izskatījās. Bullīši vispār tīrākās paslēpes. Visa 4. maiņa aizgāja uzmest.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-04 00:16, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Rīt būs iespēja atbildes rīcībai Kas traucē izrubīt Josi?
Vispār jau normāli ir pārbaudes spēlēs tā nedarīt. + Traucē tas, ka ja šādi tiesā var vēl, kādu diskābeli noraut. Nu satraumēsi to Josī vai Hišīru, tiksi pie diskābeļa no IIHF spēlēm un izlaidīsi čempi vai daļu čempja - jēga? Neaizmirsti, kas ir šefs IIHF.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-04 00:18, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vispār jau normāli ir pārbaudes spēlēs tā nedarīt. + Traucē tas, ka ja šādi tiesā var vēl, kādu diskābeli noraut. Nu satraumēsi to Josī vai Hišīru, tiksi pie diskābeļa no IIHF spēlēm un izlaidīsi čempi vai daļu čempja - jēga? Neaizmirsti, kas ir šefs IIHF.
Čarteris jau izlidojis uz Rīgu pakaļ Kobam, rīt tikšot pietiekts! Tagad ir uzdevums!

  +3 [+] [-]

, 2019-05-04 00:18, pirms 6 gadiem
Tiesneši bija no Austrijas! Lai cik Kreipatolijs nesaprastu hokeju, tad ticu, ka šo informāciju viņš izstudēja

  -2 [+] [-]

, 2019-05-04 00:20, pirms 6 gadiem
Maz variantu. Šveice draudīgāks pretinieks par Krieviju.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-04 00:20, pirms 6 gadiem
jenkijs17 rakstīja: Tā tiešām brīžiem izskatījās. Bullīši vispār tīrākās paslēpes. Visa 4. maiņa aizgāja uzmest.
Tiem vēl viņā jātiek

     [+] [-]

, 2019-05-04 00:22, pirms 6 gadiem
Tiekas saka pirmā divīzija tik slikti nebūs,jo visticamāk mēs vinnēs Austriju Itāliju

  -2 [+] [-]

, 2019-05-04 00:22, pirms 6 gadiem
Čau.
Ja interesē hokejs,nāc uz mūsu WhatsApp hokeja fanu grupiņu.

https://chat.whatsapp.com/L0U3sE7DD...

  +3 [+] [-]

, 2019-05-04 00:23, pirms 6 gadiem
Izskatās, ka Ģēģeris būs braucējs uz čempi, Andersons krita ārā

  +4 [+] [-]

, 2019-05-04 00:24, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vispār jau normāli ir pārbaudes spēlēs tā nedarīt. + Traucē tas, ka ja šādi tiesā var vēl, kādu diskābeli noraut. Nu satraumēsi to Josī vai Hišīru, tiksi pie diskābeļa no IIHF spēlēm un izlaidīsi čempi vai daļu čempja - jēga? Neaizmirsti, kas ir šefs IIHF.
Josi izrubīt, mož, nevajadzētu, bet dažs labs pa tauri tur ir pelnijis... Savējie ir jāaistāv, par šo jautājumu ir drusku pretenzijas!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-04 00:26, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Rīt būs iespēja atbildes rīcībai Kas traucē izrubīt Josi?
Bailes traucē, jo mūsējie redz respektē augstas klases hokejistus

Vienīgais kam bija pajāt bija Koba, tam pofig Karlsons vai sētnieks no rajona, uzmetīsies un sitīs

     [+] [-]

, 2019-05-04 00:26, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Maz variantu. Šveice draudīgāks pretinieks par Krieviju.
Tu patd jūties, kā hokeja guru, cik saprotu?

  +2 [+] [-]

, 2019-05-04 00:29, pirms 6 gadiem
Viss kārtībā. Mums tak padodas zaudēt pārbaudes spēlēs un čempi uz izbrīnu spēlēt. Jāņem pozitīvais - neielaidām papildlaikā un skaistī buļļos.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-04 00:31, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Bailes traucē, jo mūsējie redz respektē augstas klases hokejistus

Vienīgais kam bija pajāt bija Koba, tam pofig Karlsons vai sētnieks no rajona, uzmetīsies un sitīs
Domāju nebija gatavi kam tādam pārbaudes spēlē. čempī neraustīsis un es ndomāju ka tagad bija pa katru cenu kaut kas jāpierāda

     [+] [-]

, 2019-05-04 00:31, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vispār jau normāli ir pārbaudes spēlēs tā nedarīt. + Traucē tas, ka ja šādi tiesā var vēl, kādu diskābeli noraut. Nu satraumēsi to Josī vai Hišīru, tiksi pie diskābeļa no IIHF spēlēm un izlaidīsi čempi vai daļu čempja - jēga? Neaizmirsti, kas ir šefs IIHF.
Ja godīgi, es neesmu dzirdējis gadījumu, kad dēļ pārbaudes spēlēm kāds būtu diskvalificēts... Pat slavenajās pārbaudenēs ar Franciju, kad tika inventarizēti franču jebļi

  +4 [+] [-]

, 2019-05-04 00:32, pirms 6 gadiem
Šveices cūkas!
Tikai ar rupjību ieguva pārsvaru!
Nu,protams, arī svītrainie pacentās pa labu sierēdājiem!
Tā nav sazvērestības teorija!
Tas ir fakts!
Slēpts komentārs: kristaps30

     [+] [-]

, 2019-05-04 00:42, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Maz variantu. Šveice draudīgāks pretinieks par Krieviju.
Kāpēc abās pārbaudes spēlēs Krievija Šveicei pārbrauca pāri? Jeb tu tagad muldēsi apmēram tāpat kā tas krievu trollēns, kuram krievu uzvara pār amerikāņiem ir atriebe par amerikāņu uzvaru pār Latviju, aizmirstot, to, ka krievi paši uzvarēja Latviju?

     [+] [-]

, 2019-05-04 00:43, pirms 6 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Ja godīgi, es neesmu dzirdējis gadījumu, kad dēļ pārbaudes spēlēm kāds būtu diskvalificēts... Pat slavenajās pārbaudenēs ar Franciju, kad tika inventarizēti franču jebļi
Viss notiek pirmo reizi. TUrklāt viena lieta ir aizstāvēt savējo, ko brīziem mūsējie tiešām varēja vairāk, bet otra lieta - speciali traumēt, kas pat turnīra spēlēs ir diezgan nožēlojami, bet pārbaudenēs - nu acīmredzot šveiciešiem un Burtiem, tas liekās nice.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-04 00:49, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kāpēc abās pārbaudes spēlēs Krievija Šveicei pārbrauca pāri? Jeb tu tagad muldēsi apmēram tāpat kā tas krievu trollēns, kuram krievu uzvara pār amerikāņiem ir atriebe par amerikāņu uzvaru pār Latviju, aizmirstot, to, ka krievi paši uzvarēja Latviju?
Šī spēle tuvāk lielajam turnīrām, tātad tuvāka čempja līmenim.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-04 00:50, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Viss notiek pirmo reizi. TUrklāt viena lieta ir aizstāvēt savējo, ko brīziem mūsējie tiešām varēja vairāk, bet otra lieta - speciali traumēt, kas pat turnīra spēlēs ir diezgan nožēlojami, bet pārbaudenēs - nu acīmredzot šveiciešiem un Burtiem, tas liekās nice.
Es neaicinu nevienu atklāti traumēt, bet, ja pret savējo tiek izpildīti netīri paņēmieni, tad ir drusku jāparevidē pretinieka smaids!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-04 01:00, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kādas bailes, no kā? No tiešā konkurenta, kuru ir nevis jārespektē, bet jāizrubī? Savulaik Ainārs Hehts, nezin kāpēc, nebaidījās no visuvarēnā Fetisova un gandrīz vai neizrubija to ārā no CSKA čempionu sezonas
Ir starpība pārbaudene vai turnīra spēle. Turklāt būsim reāli - speciāli, kādu rubīt ārā - nu tad ej uz boksu. Uzvari ar meistarību nevis tīšu rupjību. Viena lieta ir asa speka spēle, otra speciali, kādu traumēt.
Slēpts komentārs: chemist_dk

  +3 [+] [-]

, 2019-05-04 01:03, pirms 6 gadiem
chemist_dk rakstīja: Hārtlijs sevi izsmēlis, viss izšķirsies pret Itāliju.
Krievus KHL skoloja kā pirmklasniekus.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-04 01:10, pirms 6 gadiem
Protams, tā bija TIKAI pārbaudes spēle, un neko citu mūsējo attieksmē nevarēja arī redzēt, tomēr... ir dažas lietas, ko laikam LATVIEŠU hokejā ir teju nereāli mainīt... tas ir... nespēja pielāgoties tiesāšanai, lai arī, vismaz man, likās ka tomēr mums bija vismaz 2 izdomāti noraidījumi, kā arī... Šveicei vismaz 3-4 netika iedoti... un tas salauž mūsējo... nezinu, paliekam nervozi... Ābols... tāds Indrašis bija pirms gadiem 4-5... tikai, Ābols ir daudz agresīvāks, kas šādā kombinācijā ir sāpīgi mūsējiem... Batņa... Pavlovs pirms gadiem 3-4... augums, slido... bet ir kas tāds, kas neļauj būt TOP klases vecim! Ļoti patīkami pārsteidza Jaks un Siksna... tiešām prieks skatīties!
Un viss, viss sāpīgākais... vairākums... šausmas, šausmas, šausmas... nezinu, kāpēc... bet PČ laikā mūsu čaļi kaut kā spēj pārslēgties uz killer mode...
Acīm redzami pietrūka Daugaviņš!!!
Šodien Dārziņam, Rūdim... tādas klusās dienas tomēr! Gudis malacis, bet šito "zilo" rikošetu ripas... gan jau aizķerās zemapziņā!!! Pēc rītdienas spēles varēsim sākt noskaņoties, ticu, ka PČ mēs pārsteigsim

  +2 [+] [-]

, 2019-05-04 01:12, pirms 6 gadiem
Vāji, uzbrukums nekāds, t.sk. sevišķi vājš vairākums
Ja vēlamies ko panākt pret Šveici PČ krietni jāpieliek un jācer uz veiksmi
Rupjības, netīra spēle vienmēr ir bijusi šveiciešu vērtība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-04 01:18, pirms 6 gadiem
Šveicieši vienmēr bijuši un ir malači! Viņi dāvina pulksteņus!
Ja kaut kas nepatīk, jāraksta milzu petīcija zobārstam no LAT faniem. Ar visiem parakstiem.

     [+] [-]

, 2019-05-04 01:21, pirms 6 gadiem
Bobs paslēpes spēlēja ar Šveici pirms svarīgākās spēles ar viņiem kas būs Slovākijā. Pat bullīšus nemeta ne Dārziņš, ne Balcers un pat neparādīja pretiniekam kāds ir Gudis uz bullīšiem ja nu Slovākijā ar viņiem tik tālu aizspēlēsimies. toties ļoti labi atrādīja sevi bullīšos Grigals, malacis čalis un ja nu kas tad šajā elementā viņš ir ļoti labi pārbaudīts pret augstas klases meistariem.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-04 01:41, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Kamēr pastalnieki pārvākušies uz uk, tikmēr iekš Lv nāk tadžaki un ukraiņi, un tas nozīmē ka krievu valoda drīz atkal būs pirmā heh
Tadžiki un ukraiņi utainajiem ,no paRašas, ierādīs vietu.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-04 02:02, pirms 6 gadiem
Neredzu nekādu jēgu no šādām pārbaudes/draudzības spēlēm, ja viena no komandām cenšas savainot pretinieku līderus. Berram vispār laiks psihenē ārstēties. Kā teiktu Bērziņpaps no ''viesu mājas''- šveicieši, laikam sen neesat sisti.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-04 06:47, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vispār jau normāli ir pārbaudes spēlēs tā nedarīt. + Traucē tas, ka ja šādi tiesā var vēl, kādu diskābeli noraut. Nu satraumēsi to Josī vai Hišīru, tiksi pie diskābeļa no IIHF spēlēm un izlaidīsi čempi vai daļu čempja - jēga? Neaizmirsti, kas ir šefs IIHF.
tev neliekas, ka maz zini hokejā bet daudz troļļo? no tevis citreiz tādus brīnumus lasu it kā burts rakstītu zem mīzalu devus...
izlases pārbaudes spēles un IIHF PČ nekā nav saistīts...
atvaino, bet nemaldini citus ar savu it kā taisnību!

     [+] [-]

, 2019-05-04 08:39, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tev neliekas, ka maz zini hokejā bet daudz troļļo? no tevis citreiz tādus brīnumus lasu it kā burts rakstītu zem mīzalu devus...
izlases pārbaudes spēles un IIHF PČ nekā nav saistīts...
atvaino, bet nemaldini citus ar savu it kā taisnību!
Kāpēc nav saistīts? Abi ir IIHF sacensības. Tu gribi teikt, ja kāds sataisīs lielus sūdus ārbaudes spēlēs, tad pie PČ pielaidīs? Es domāju, ka ja kāds hokejists pārbaudes spēlēs veiktu ļoti nopietnus pārkāpumus, tad viņu nepielaistu arī pie IIHF PČ. Tā nav mana taisnība - tas ir mans viedoklis, jo tīri teorētiski, ja tu lieto dopingu, tevi nelaiž spēlēt nevienā no IIHF turnīriem - vienalga klubs, izlases turnīrs vai izlases pārbaude. Kāpēc, lai līdzīģi nebūtu ar īpaši rupjiem noteikumu pārkāpumiem, kas beidzas ar ilgstošu diskvalifikāciju?
Un tādā gadījumā, man šķiet tu nezini, ko nozīmē troļļot. Es nezināju, ka troļļot ir izteikt savu viedokli, aizdomas, bažās. Cik es zināju troļļot ir provocēt, speciāli melot, uzspiest savu viedokli vai vienkārši spamot. Es savu viedokli neuzspiežu.

     [+] [-]

, 2019-05-04 08:54, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kāpēc nav saistīts? Abi ir IIHF sacensības. Tu gribi teikt, ja kāds sataisīs lielus sūdus ārbaudes spēlēs, tad pie PČ pielaidīs? Es domāju, ka ja kāds hokejists pārbaudes spēlēs veiktu ļoti nopietnus pārkāpumus, tad viņu nepielaistu arī pie IIHF PČ. Tā nav mana taisnība - tas ir mans viedoklis, jo tīri teorētiski, ja tu lieto dopingu, tevi nelaiž spēlēt nevienā no IIHF turnīriem - vienalga klubs, izlases turnīrs vai izlases pārbaude. Kāpēc, lai līdzīģi nebūtu ar īpaši rupjiem noteikumu pārkāpumiem, kas beidzas ar ilgstošu diskvalifikāciju?
Un tādā gadījumā, man šķiet tu nezini, ko nozīmē troļļot. Es nezināju, ka troļļot ir izteikt savu viedokli, aizdomas, bažās. Cik es zināju troļļot ir provocēt, speciāli melot, uzspiest savu viedokli vai vienkārši spamot. Es savu viedokli neuzspiežu.
nav saistīts. taisi kādus gribi sūdus spēles ziņā. dopings tik pāri visam. par to gan no IIHF PČ atskaitīs.
p.s. vēl citreiz smieklīgi lasīt, kā atspēko utaino mongoļu provokācijas, kas samesti miskastē man un smird.

     [+] [-]

, 2019-05-04 08:59, pirms 6 gadiem
katra pārbaudes spēle ir attiecīgās federācijas pārziņā, kur notiek spēle.
tikai Šveices federācija var pieņemt lēmumu.
p.s. 90.gados spirta pilī notika Latvijas un Francijas pārbaudes spēle, kur fani nomētāja laukumu un frančus ar alus bundžām. Latvijas federācija asi reaģēja, mēs vairs spirta pilī nevarējām ienest savu šmigu pudelēs un bundžās un pirms ieejas savu šmigu vajadzēja saliet papīra glāzēs lai metiens uz pretienu soliņu nebūtu traumējošs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-04 09:08, pirms 6 gadiem
man ar nepatika cik mīksti nospēlēja mūsējie, nebija jau runa par parastiem asumiem bet ar nūju sejā, tas sūda kīpers viņiem bija pelnījis taisno sitienu pa degunu un tiesneši arī bija lupatas, ja šodien tā tiesās un šveice uzvedīsies kā pimpīši tad kautiņš būs...ka tik nebūu traumu, ja es būtu LHF prezidents es oficiāli atceltu šodienas spēli ar pamatojumu ka šveice sit pa galvu un tiesneši nereaģē nekā un man ir bail par mūsu izlases spēlētāju veselību, video ko parādīt ir ar vismaz 4 sitieniem pa galvu .

     [+] [-]

, 2019-05-04 09:09, pirms 6 gadiem
Šī bija ļoti izteikta pārbaudes spēle un tas arī viss. Mūsējos pēc tās vērtēt var tikai iesācējs. Paciešaties vēl 10 dienas. Tā būs pavisam cita komanda.
Šveicei sastāvs visai iespaidigs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-04 09:12, pirms 6 gadiem
Polšs rakstīja: Noskatījos gan tikai otro periodu, bet ar iemetieniem bija pilnīga katastrofa. Neatceros, ka kaut viens būtu uzvarēts. Ne savā, ne uzbrukuma zonā
Latvijai vienmēr ir bijusi liela problēma iemetieni, bet tas neliedza tai uzvarēt.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-04 09:19, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Cik debīlam pajolim ir jābūt, lai sagribētu Latvijā Tadžikus Krievu vietā
es tev teicu raksti no normāla profila, šo izmet un aizmirsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-04 10:15, pirms 6 gadiem
Man nedaudz liekas ka R.Bukarts iisti sevi nepieraada kaa liideris. Vinam it kaa dod speeleet vairaakumaa bet iisti vinsh sevi neapliecina.
Balcers - nu taads kaa miiksts, bet domaaju ka tas vnk taads posms liidz pieradiis pie eiropas laukumiem.
Hartlijs - liekot A.Kuldu 4 mainaa ar Jaku viennoziimiigi paraada to ka savas kaartis neatklaaj.
Pashlaik mums veel rezervee ir Daugavinsh un Galvinsh kas noteikti buus veeraa nnemams papildinaajums un nevajag aizmirst ka Sveice nav nekaadi "peramie zeeni".
Ciina par visaugstaakajaam vietaam manupraat iepeejama... ja visas zvaigznes sakritiis.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-04 10:18, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Cik debīlam pajolim ir jābūt, lai sagribētu Latvijā Tadžikus Krievu vietā
Citiem vārdiem, debils pajols ir tas, kas negrib tevi Latvijā

     [+] [-]

, 2019-05-04 10:19, pirms 6 gadiem
Kur metienu statistika?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-04 10:44, pirms 6 gadiem
JankS rakstīja: Kur metienu statistika?
nekur. Šveices pederācija to nenodrošināja. pat normāla spēles protokola neatradu.
IIHF būtu sods jāuzliek, kā saka viens te, ka nav atbilstoši IIHF noteikumiem noticis mačs

     [+] [-]

, 2019-05-04 11:08, pirms 6 gadiem
Kas Tedim?

Pēc klusuma spriežot, vai nu taisa pārbaudes un čempis secen vai arī viss kārtībā.

     [+] [-]

, 2019-05-04 11:14, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Kas Tedim?

Pēc klusuma spriežot, vai nu taisa pārbaudes un čempis secen vai arī viss kārtībā.
tak jau ir raksts . pat spirtacentrā:
Bļugeram potītes sasitums, šovakar nespēlēs