Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3

Latvija septītajā pārbaudes spēlē pirms pasaules čempionāta tiksies ar Šveici

Krišs Upenieks

Latvija septītajā pārbaudes spēlē pirms pasaules čempionāta tiksies ar Šveici
Kristers Gudļevskis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar ''Arēnā Rīga'' septīto pārbaudes spēli pirms maijā gaidāma pasaules čempionāta hokeja aizvadīs Latvijas izlase, kas pulksten 19:40 uzsāks spēli pret Šveices valstsvienību. Tiešraidē maču demonstrēs LTV7 kanāls.

Latvijas hokeja izlase pirms pasaules čempionāta paspējusi aizvadīt sešas pārbaudes spēles un visās piedzīvojusi zaudējumus. 6. un 7. aprīlī abās spēlēs zaudēts (2:3, 2:6) Norvēģijai, 11. un 12. aprīlī Rīgā nespējām gūt nevienus vārtus pret Somijas valstsvienību, piekāpjoties pretiniekiem attiecīgi ar 0:3 un 0:5, bet aprīļa otrajā pusē divas reizes ar 1:4 atzīts Slovākijas pārākums.

''Zemā rezultativitāte ir mana vaina, tomēr darīju visu, lai labāk sagatavotos pasaules čempionātam. Tagad esam pievienojuši ātrumu, prasmes, pieredzi. Latvijā nav tik lieli resursi, lai būtu plašas sastāva izvēles iespējas, tāpēc mums jāpalīdz jaunajiem progresēt pēc iespējas ātrāk, saglabāt motivāciju cīnīties par vietu izlasē,'' tā vakar preses konferencē izteicās Latvijas izlases galvenais treneris Bobs Hārtlijs.

Pret Šveici Latvijas izlase vēl nevarēs spēlēt labākajā sastāvā. Plānots, ka pirms pasaules čempionāta Latvijas hokeja izlasi vēl papildinās Elvis Merzļikins, Ronalds Ķēniņš un Rihards Bukarts, kuri aizvada finālsērijas Šveicē un Vācijā, kā arī tiek gaidīts papildinājums no Ziemeļamerikas. Jau ceturtdien vajadzētu ierasties Kivleniekam, bet uzreiz pēc sezonas beigām, kas varētu būt sestdien, gatavību doties uz Latviju izteicis Balcers. Tāpat Ziemeļamerikā sezona turpinās Teodoram Bļugeram.

Tāpat jāatzīmē, ka pirms mača pret Šveici šovakar tiks iemūžināts Latvijas hokeja leģendas Artūra Irbes krekls ar pirmo numuru."Nebūtu hokeja, nebūtu arī tāda pasākuma. Nebūtu līdzjutēju, nebūtu tādas ažiotāžas. Un nebūtu cilvēku, kuri man palīdzēja spert pirmos soļus hokejā un iemīlēt sportu – īpaši hokeju -, tad noteikti nekas tāds nevarētu notikt. Tā ka šie varētu būt svētki ļoti daudziem," tā sarunā ar portālu Sportacentrs.com sacīja pats Irbe. "Kopš manas pēdējās spēles izlasē apritējis jau vairāk nekā desmit gadu, un šī būs laba iespēja pabūt kopā un papriecāties ar pārējiem, kuri devuši savu ieguldījumu. Un zināmā mērā pateikt viņiem paldies."

Pasaules čempionāts sāksies 4. maijā, taču Latvijas valstsvienība pirmo spēli aizvadīs dienu vēlāk, kad spēkosies ar Norvēģiju. Savukārt punkts grupu turnīram tiks pielikts 15. maijā ar cīņu pret turnīra saimniekiem dāņiem.

Šveices izlases sastāvs pārbaudes spēlēm Rīgā

Poz.SpēlētājsDzimš. dat.KlubsSpēles izlasē
GReto Berra03.01.1987Anaheim Ducks/NHL71
GLeonardo Dženoni28.08.1987SC Bern71
GŽils Sens01.03.1996HC Davos10
DLukass Friks15.09.1994Lausanne HC17
DRafaels Diazs09.01.1986EV Zug96
DMihaels Fora30.10.1995HC Ambri-Piotta10
DTobiass Gaizers13.02.1999EV Zug5
DJoels Dženazi10.02.1988Lausanne HC44
DRomēns Loefels10.03.1991Genève-Servette HC69
DKlods Pašo03.04.1994HC Davos14
DJonass Zīgentālers06.05.1997Hershey Bears/AHL1
DRamons Unterzanders21.01.1991SC Bern26
FJanniks Albrehts28.04.1994SCL Tigers9
FSimons Bodenmans02.03.1988SC Bern71
FEnco Korvi23.12.1992HC Davos19
FGaetans Hāss31.01.1992SC Bern52
FSimons Mozers10.03.1989SC Bern87
FKilians Motets15.01.1991HC Fribourg-Gottéron11
FDamiens Riats26.02.1997Genève-Servette HC14
FNoā Rods07.06.1996San Jose Barracuda/AHL8
FTomass Rifenahts22.02.1985SC Bern59
FTristans Šervejs07.05.1991SC Bern37
FKalvins Tirko27.06.1997Cleveland Monsters/AHL2
FJoels Vermins05.02.1992Lausanne HC11
FSamuels Valcers05.06.1995HC Davos29

Latvijas izlases pārbaudes spēles pirms pasaules čempionāta

SpēleDatumsVietaRez.
Norvēģija - Latvija6. aprīlisHoldena3:2
Norvēģija - Latvija7. aprīlisHoldena6:2
Latvija - Somija11. aprīlisRīga0:3
Latvija - Somija12. aprīlisRīga0:5
Slovākija - Latvija20. aprīlisMihalovce1:4
Slovākija - Latvija21. aprīlisPoprada1:4
Latvija - Šveice26. aprīlisRīga
Latvija - Šveice27. aprīlisRīga
Latvija - Kanāda1. maijsRīga

     [+] [-]

, 2018-04-26 10:20, pirms 7 gadiem
Miķelis Rēdlihs vakar uz ledus nekāpa, vai šodien viņš spēlēs?

  +1 [+] [-]

, 2018-04-26 10:25, pirms 7 gadiem
Salavecis2 rakstīja: Miķelis Rēdlihs vakar uz ledus nekāpa, vai šodien viņš spēlēs?

Domāju, pa 99,99% ka nē! Kāda jēga, lai atiet bišķi no tā sasituma. Būtu labi viņu redzēt atkal uz ledus pret Kanādu.

     [+] [-]

, 2018-04-26 10:43, pirms 7 gadiem
Kads sastavs uz spèki?
Kas vārtos?

  -4 [+] [-]

, 2018-04-26 10:59, pirms 7 gadiem
iespējamie rezultāti pamatlaikā, 0:0, 0:1, 1:0, 1:1, 1:2, 1:3, 1:4, 1:5, 1:6, 1:7, 1:8, 1:9, 1:10 ? Ir citi varianti vēl ?

  +1 [+] [-]

, 2018-04-26 11:09, pirms 7 gadiem
Ja Miķelis spēlēs PČ es domāju pārbaudenēs vairs neparādīsies!

  +1 [+] [-]

, 2018-04-26 11:14, pirms 7 gadiem
Salavecis2 rakstīja: Miķelis Rēdlihs vakar uz ledus nekāpa, vai šodien viņš spēlēs?
Priekš kam?
Par viņa lietderību PČ sakarā diez vai kādam ir šaubas - prātīgāk būtu tikt galā ar veselību līdz PČ.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-26 11:24, pirms 7 gadiem
Laimīgais2 rakstīja: Kads sastavs uz spèki?
Kas vārtos?
vārtos gan jau Gudļevskis.

  -4 [+] [-]

, 2018-04-26 11:54, pirms 7 gadiem
Rēdlihs-Džeriņš - Ro.Bukarts
Indrašis - Ābols -Karsums
Balcers - Jepalovs - Razgals
Meija -Pavlovs- Ķēniņš
Ri. Bukarts, Cipulis.
Ticu ka būs ļoti lieli iebildumi pret 3-4 maiņu. Likt šveices finālistu 4.maiņā. Domāju ka Ķēniņš visticamāk būs 3.maiņā. Mana 4 maiņa būtu ar lielu enerģiju - cīnītāju, kapātāju maiņa. Ja arī Bļugers būtu , tad laikam Jevpalovam vieta neatrastos. Vēl 3 spēles un daudz ko tās izšķirs. Iespējams Bičevskim pateiks paldies. Man kaut kā nesimpatizē Batņa.
Arī šāda 3.maiņa ir diegan riskanta. Pārāk nepieredzējusi Balcers-Jevpalovs-Razgals. Jaunos Hārtlijs kombinē ar pieredzējušiem un salikt 3 jaunos kopā-domāju ka uz to treneris neies.

  -2 [+] [-]

, 2018-04-26 11:55, pirms 7 gadiem
Slovākija-Dienvidkoreja 2-1 pārbaudes spēlē. Ir viela pārdomām. OS Korejā Čehija-Dienvidkoreja 2-1. Ir nopietna viela pārdomām.

     [+] [-]

, 2018-04-26 12:11, pirms 7 gadiem
par N.Rodu Šveices sastāvā
norādīts pieraksts AHL Sanhosē
kā tad tā, mūsu Balcers sitas play-off, šis jau atpūšas Rīgā ?

     [+] [-]

, 2018-04-26 12:23, pirms 7 gadiem
Jūtu, ka būs daudz jādzer šogad čempī, lai kādu spēli "pabaudītu"..

  -1 [+] [-]

, 2018-04-26 12:25, pirms 7 gadiem
butu latvijas sastavu uzrakstijusi , idioti

  -2 [+] [-]

, 2018-04-26 12:26, pirms 7 gadiem
Ro. Bukarts - Džeriņš - M. Rēdlihs
Karsums - Ābols - Indrašis
Balcers - Bļugers - Ķēniņš
Ri. Bukarts - Jevpalovs - Meija
Pavlovs, Cipulis, Razgals
Labākais variants

Karsums - Ābols - Indrašis
Ro. Bukarts - Džeriņš - Meija
Ri. Bukarts - Jevpalovs - Ķēniņš
Cipulis - Pavlovs - Skvorcovs
Razgals, Bičevskis, Batņa
Sliktākais variants

Labākajā variantā 3. maiņa ir tiešām jaudīga, spēka pilna, kaut gan Balcers nav spēka spēlētājs, viņš ātrumā noteikti var tikt līdzi Bļugeram un Ķēniņam, kā arī dot uzbrukuma piesitienu tajā maiņā. Sliktākajā variantā neatbrauc neviens un M. Rēdlihs ir savainots. Ja būs sliktakais variants, tad ņemama ir tikai Koreja. Patiesībā sastāvs droši vien būs pa vidu, visdrīzāk bez Bļugera, varbūt, M. Rēdliha. Tāpat es domāju, ka ņems 3 rezerves uzbrucējus un 1 aizsargu, jo aizsardzībā nav spēletāju dziļuma, lai ņemtu tādas rezerves, vienkārši nav tik labu spelētāju.

  -3 [+] [-]

, 2018-04-26 12:31, pirms 7 gadiem
Gudlevskim tikt NHL izskirs spele ar Kanadu pasaules cempionata!

     [+] [-]

, 2018-04-26 12:35, pirms 7 gadiem
Zoom Mode rakstīja: Gudlevskim tikt NHL izskirs spele ar Kanadu pasaules cempionata!
Vienreiz tā jau visi teica. Tālāk par AHL pirmo vārtsargu viņš netika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 12:42, pirms 7 gadiem
Viss sākas ar vārtsargu, skat. Šveices sastāvu nevis jučeru

  -1 [+] [-]

, 2018-04-26 12:52, pirms 7 gadiem
Vārtos noteikti jābūt Gudļevskim, jo nu tas Čalpa, sorry, bet ir amatieris un Kivlenieks pēc pārlidojuma būs nekāds... Šī spēle arī parādīs, cik lielas cerības varam likt uz PČ. Ja šodien būs Ok, tad rīt varētu pat uz Arēnu aizbraukt, ja atvērs 2. stāvu - 1. stāvā ļoti nepārskatāmi...

  +2 [+] [-]

, 2018-04-26 12:56, pirms 7 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Vārtos noteikti jābūt Gudļevskim, jo nu tas Čalpa, sorry, bet ir amatieris un Kivlenieks pēc pārlidojuma būs nekāds... Šī spēle arī parādīs, cik lielas cerības varam likt uz PČ. Ja šodien būs Ok, tad rīt varētu pat uz Arēnu aizbraukt, ja atvērs 2. stāvu - 1. stāvā ļoti nepārskatāmi...
no kādas 12 rindas un uz augšu, jau normāli, tālākais komforts atkarīgs cik čipsēdāji un tamlīdzīgi vazaņķi ir Tavā vai priekšējās rindās

     [+] [-]

, 2018-04-26 13:03, pirms 7 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Vārtos noteikti jābūt Gudļevskim, jo nu tas Čalpa, sorry, bet ir amatieris un Kivlenieks pēc pārlidojuma būs nekāds... Šī spēle arī parādīs, cik lielas cerības varam likt uz PČ. Ja šodien būs Ok, tad rīt varētu pat uz Arēnu aizbraukt, ja atvērs 2. stāvu - 1. stāvā ļoti nepārskatāmi...
Neko neparadis, ja nespeles Elvis, Kenins, un vel virkne speletaju. Faktiski truks vel procenti 20 no jaudas, jo tas pats Elvis ir loooti svarigs...
Slēpts komentārs: doksnomarsa

  +5 [+] [-]

, 2018-04-26 13:18, pirms 7 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Ar 0:0 no grupas ārā neizlīdīsi, un Ķēniņš ir vairāk kaplis, nekā snaiperis. Ja pret Šveici, bez neviena NHL čaļa izskatīsimies bezspēcīgi, tad no elitas varam atvadīties.
šodien viss izšķiras?

     [+] [-]

, 2018-04-26 13:26, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: šodien viss izšķiras?
marsiešiem vajadzētu slēgt te pieeju. tāda drāma, ka asara nobira

  +4 [+] [-]

, 2018-04-26 13:30, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: šodien viss izšķiras?
Spēle 'visu vai neko', ja šodien zaudē, tad nākamgad spēlējam 1. divīzijā. Zaipi, tu taču zinošs hokejā, kā tad nemaz neesi nolikumu apskatījies un šo nezini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 13:49, pirms 7 gadiem
Ostapenko - Diaz 2:0 (6:3, 6:0)

     [+] [-]

, 2018-04-26 13:58, pirms 7 gadiem
kāpēc tādā dīvainā laikā spēle sāksies (19:40}?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 13:59, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: kāpēc tādā dīvainā laikā spēle sāksies (19:40}?
10.min vilks Irbes kreklu pie griestiem

     [+] [-]

, 2018-04-26 13:59, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Spēle 'visu vai neko', ja šodien zaudē, tad nākamgad spēlējam 1. divīzijā. Zaipi, tu taču zinošs hokejā, kā tad nemaz neesi nolikumu apskatījies un šo nezini.
labāk skatīšos ķīnu pret austrāliju ko tu?
https://www.youtube.com/watch?v=dD5...

     [+] [-]

, 2018-04-26 14:08, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: labāk skatīšos ķīnu pret austrāliju ko tu?
https://www.youtube.com/watch?v=dD5eDGOsfcQ
Ķīniešiem pilnīgi nekādu labu nav devis piedaloties VHL un KHL līgās.

     [+] [-]

, 2018-04-26 14:10, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: no kādas 12 rindas un uz augšu, jau normāli, tālākais komforts atkarīgs cik čipsēdāji un tamlīdzīgi vazaņķi ir Tavā vai priekšējās rindās
Nu esmu mēģinājis. Nekur nav tik labi pāredzams laukums, kā no centra zonas augšējā stāvā - tur arī čipsēdāji tik ļoti netraucē

     [+] [-]

, 2018-04-26 14:11, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Ķīniešiem pilnīgi nekādu labu nav devis piedaloties VHL un KHL līgās.
labums iestāsies pēc gada, kad varēs sākt naturalizēt tur spēlējošos krievus un kanādiešus...
paši ķīnieši jau beņki deldē, nevis spēlē VHL un KHL!

     [+] [-]

, 2018-04-26 14:13, pirms 7 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Neko neparadis, ja nespeles Elvis, Kenins, un vel virkne speletaju. Faktiski truks vel procenti 20 no jaudas, jo tas pats Elvis ir loooti svarigs...
Nenoliedzami, bet tomēr ceru, ka pārējā komanda ir uz kko spējīga... Tomēr spēlēs ar Slovākiju bija redzams, ka vēl fiziski potenciālie līderi ir galīgi negatavi. Bet nu šodien jau vajadzētu būt labākai kondīcijai. Pretinieks, protams, ļoti jaudīgs, bet, ja jau sapņojam par 1/4 finālu, tad nu ar šādu pretinieku ir jāvar cīnīties...

     [+] [-]

, 2018-04-26 14:21, pirms 7 gadiem
Muštukovs itkā nākamsezon spēlēšot Nice klubā Francijas čempionātā

     [+] [-]

, 2018-04-26 14:22, pirms 7 gadiem
Kā Šveices izlase aizvadījusi pārbaudes spēles?

     [+] [-]

, 2018-04-26 14:26, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: labums iestāsies pēc gada, kad varēs sākt naturalizēt tur spēlējošos krievus un kanādiešus...
paši ķīnieši jau beņki deldē, nevis spēlē VHL un KHL!
tad jau var sagaidīt ,ka 90% spēlētāju , kas spēlēs ķinas izlasē OS 2022 būs naturalizēti

     [+] [-]

, 2018-04-26 14:27, pirms 7 gadiem
roze1966 rakstīja: Kā Šveices izlase aizvadījusi pārbaudes spēles?
21.04. 17:15
Switzerland
Norway
3 : 0

20.04. 21:15
Switzerland
Norway
1 : 2

15.04. 13:15
Switzerland
Belarus
2 : 1

13.04. 21:15
Switzerland
Belarus
3 : 2

05.04. 18:00
Czech Republic
Switzerland
4 : 1

04.04. 18:00
Czech Republic
Switzerland
5 : 2

     [+] [-]

, 2018-04-26 14:31, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tad jau var sagaidīt ,ka 90% spēlētāju , kas spēlēs ķinas izlasē OS 2022 būs naturalizēti
a tas vispār interesants jautājums - Ķīna naturalizācijas sakarā ir ļoti stingri likumi. Tu zini kaut vienu naturalizētu ķīniešu sportistu (jebkurā sporta veidā)? Ja pareizi saprotu, tad atbilstoši šobrīd esošajai likumdošanai naturalizēt drīkst tikai etniskos ķīniešus...

     [+] [-]

, 2018-04-26 14:34, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: a tas vispār interesants jautājums - Ķīna naturalizācijas sakarā ir ļoti stingri likumi. Tu zini kaut vienu naturalizētu ķīniešu sportistu (jebkurā sporta veidā)? Ja pareizi saprotu, tad atbilstoši šobrīd esošajai likumdošanai naturalizēt drīkst tikai etniskos ķīniešus...
viens tagad jau spēlē, atradīs arī pārējos etniskos un ne tik etniskos ķīniešus Krievijā un Kanādā
Julius Zhang - Eliteprospects.com

Tu pārāk iespringsti uz to, izdarīs visu kā vajag, lai godam startētu 2022 OS!

     [+] [-]

, 2018-04-26 14:37, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: a tas vispār interesants jautājums - Ķīna naturalizācijas sakarā ir ļoti stingri likumi. Tu zini kaut vienu naturalizētu ķīniešu sportistu (jebkurā sporta veidā)? Ja pareizi saprotu, tad atbilstoši šobrīd esošajai likumdošanai naturalizēt drīkst tikai etniskos ķīniešus...
Man liekas, Pilsētnieks intervijā arī teica, ka notiek skautings lai meklētu ķīnizerus līdz kaut kādai noteiktai pakāpei.

     [+] [-]

, 2018-04-26 14:42, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: viens tagad jau spēlē, atradīs arī pārējos etniskos un ne tik etniskos ķīniešus Krievijā un Kanādā
Julius Zhang - Eliteprospects.com

Tu pārāk iespringsti uz to, izdarīs visu kā vajag, lai godam startētu 2022 OS!
tad jau redzēs, ko šamie izveidos... tik nedomāju, ka hokejs OS sakarā viņiem būtu tik liela prioritāte... Pekinā jau bija vasaras OS, Ķīna daudz vairāk fokusējās uz sporta veidiem, kur medaļas var optom vākt...

     [+] [-]

, 2018-04-26 14:43, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Man liekas, Pilsētnieks intervijā arī teica, ka notiek skautings lai meklētu ķīnizerus līdz kaut kādai noteiktai pakāpei.
kā, saprotu, citu opciju jau viņiem nav...

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:05, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: kā, saprotu, citu opciju jau viņiem nav...
ir opcija atteikties no hokeja spēlēšanas OS, kas protams diezvai notiks...
p.s. sieviešu izlase ķīnai degradējusies, tagad spēlē vienā grupā ar Latviju, atceros vienās OS plēsās uz pusfinālu manuprat (1998.g. vai 2002.g.).

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:11, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: p.s. sieviešu izlase ķīnai degradējusies, tagad spēlē vienā grupā ar Latviju, atceros vienās OS plēsās uz pusfinālu manuprat (1998.g. vai 2002.g.).
toreiz vienkārši tika izveidota izlase, kas tika trenēta ar mērķi OS. OS pagāja, medaļa snedabūja un tā izlase vairs nebija aktuāla. Viss atgriezās vecajās sliedēs. Kaut kur lasīju (ja nemaldos ar vienu no krievu treneriem, kas to izlasi trenēja), ka toreiz pa visu Ķīnu bijušas tikai 44 aktīvi spēlējošas hokejistes.

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:16, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: toreiz vienkārši tika izveidota izlase, kas tika trenēta ar mērķi OS. OS pagāja, medaļa snedabūja un tā izlase vairs nebija aktuāla. Viss atgriezās vecajās sliedēs. Kaut kur lasīju (ja nemaldos ar vienu no krievu treneriem, kas to izlasi trenēja), ka toreiz pa visu Ķīnu bijušas tikai 44 aktīvi spēlējošas hokejistes.
tagad ar trenē. Kanādā spēlē kaut kādā līgā sieviešu izlase...
domā tie VHL un KHL klubs Ķīnā ir izveidoti, ka hokejs populārs tur? lai varētu naturalizēt tur spēlējošos...cita mērķa es neredzu.

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:17, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: a tas vispār interesants jautājums - Ķīna naturalizācijas sakarā ir ļoti stingri likumi. Tu zini kaut vienu naturalizētu ķīniešu sportistu (jebkurā sporta veidā)? Ja pareizi saprotu, tad atbilstoši šobrīd esošajai likumdošanai naturalizēt drīkst tikai etniskos ķīniešus...
neatradu nevienu sportistu ko Ķīnieši būtu naturalizējuši vismaz pēdējos gados

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:17, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: neatradu nevienu sportistu ko Ķīnieši būtu naturalizējuši vismaz pēdējos gados
es tikko Tev hokejistu parādīju naturalizētu...Kanādas ķīnieti.

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:25, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: es tikko Tev hokejistu parādīju naturalizētu...Kanādas ķīnieti.
šim jau ir ķiniešu saknes

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:26, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: šim jau ir ķiniešu saknes
pārējiem ar atradīs...

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:26, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: es tikko Tev hokejistu parādīju naturalizētu...Kanādas ķīnieti.
vot par šo hokejistu gan māc šaubas ,ka saknes viņam ir ķiniešu Greg Squires - Eliteprospects.com

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:27, pirms 7 gadiem
te var palasīt par sieviešu hokeju Kanādā kā attīsta :
https://www.theglobeandmail.com/spo...

p.s. vīriešu hokeja attīstīšana notiek krievu gāzes un čekas aizsegā, tāpēc īpasi nekādas info nebūs jeb viss ir top secret kā jau pie čekistiem...

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:28, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: tagad ar trenē. Kanādā spēlē kaut kādā līgā sieviešu izlase...
domā tie VHL un KHL klubs Ķīnā ir izveidoti, ka hokejs populārs tur? lai varētu naturalizēt tur spēlējošos...cita mērķa es neredzu.
Cik dzirdēju no viena hokeja komentētāja, ķīniešiem esot viena problēma - naturalizēt drīkst tikai tādus, kuriem vismaz viens no vecvecākiem ir ķīnietis, tieši tāpēc arī pagaidām naturalizē tikai Kanādas zemāko junioru līgu hokejistus.

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:31, pirms 7 gadiem
Edgars rakstīja: Cik dzirdēju no viena hokeja komentētāja, ķīniešiem esot viena problēma - naturalizēt drīkst tikai tādus, kuriem vismaz viens no vecvecākiem ir ķīnietis, tieši tāpēc arī pagaidām naturalizē tikai Kanādas zemāko junioru līgu hokejistus.
vajadzēs atradīs saknes...būs maz, tad uztaisīs izņēmumus! jeb domā atteiksies spēlet OS kā saimnieki? IIHF un SOK noteikti spiež tāpat kā uz Dienvidkoreju, lai izveidotu daudz maz konkurētspēīgas izlases, lai spēletu OS. Tas, ka notiek spēles Ķīnā, nenozīmē, ka jau izlemts par viņu izlašu automātisku startu...
p.s. starp citu šogad Dānijā, kongresā tiks lemts vai Ķīnai piešķirt dalību hokejā kā saimniekiem, ja neko nejaucu un OS spēļu laikā lasīju vai dzirdēju kaut ko tādu hokeja reportāžu laikā.

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:32, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: te var palasīt par sieviešu hokeju Kanādā kā attīsta :
https://www.theglobeandmail.com/spo...

p.s. vīriešu hokeja attīstīšana notiek krievu gāzes un čekas aizsegā, tāpēc īpasi nekādas info nebūs jeb viss ir top secret kā jau pie čekistiem...
Grecki ar nesen ķīnieši piesaistija,lai varētu attīstīt hokeju Ķīnā

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:33, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: vot par šo hokejistu gan māc šaubas ,ka saknes viņam ir ķiniešu http://www.eliteprospects.com/player.php?player=15670
Bildi bija slinkums sameklēt? Aziātiska izcelsme acīmredzama.
https://en.khl.ru/players/26930/

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:33, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: vot par šo hokejistu gan māc šaubas ,ka saknes viņam ir ķiniešu http://www.eliteprospects.com/player.php?player=15670
varbūt vecmāmiņa ķīniete...

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:35, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: vajadzēs atradīs saknes...būs maz, tad uztaisīs izņēmumus! jeb domā atteiksies spēlet OS kā saimnieki? IIHF un SOK noteikti spiež tāpat kā uz Dienvidkoreju, lai izveidotu daudz maz konkurētspēīgas izlases, lai spēletu .
reku viņiem ķīniešu komandas ZAmerikā:
eliteprospects.com
eliteprospects.com

tik pat tajās galvenās lomas ir ziemeļamerikāņiem, tobiš ne-ķīniešiem

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:37, pirms 7 gadiem
rekur zobārsts ko saka par spēlēšanu OS ķīniešiem :
China's ice hockey teams may be qualified for...

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:37, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: vajadzēs atradīs saknes...būs maz, tad uztaisīs izņēmumus! jeb domā atteiksies spēlet OS kā saimnieki? IIHF un SOK noteikti spiež tāpat kā uz Dienvidkoreju, lai izveidotu daudz maz konkurētspēīgas izlases, lai spēletu OS. Tas, ka notiek spēles Ķīnā, nenozīmē, ka jau izlemts par viņu izlašu automātisku startu...
p.s. starp citu šogad Dānijā, kongresā tiks lemts vai Ķīnai piešķirt dalību hokejā kā saimniekiem, ja neko nejaucu un OS spēļu laikā lasīju vai dzirdēju kaut ko tādu hokeja reportāžu laikā.
Korejai bija cits stāsts - pirmkārt, jua pirms gadiem 6 tur hokeja līmenis bij krietni augstāsk nekā Ķinā šobrīd, otrkārt, viņi gatavoties OS arī sāka ātrā nekā ķīnieši...

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:38, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: vajadzēs atradīs saknes...būs maz, tad uztaisīs izņēmumus! jeb domā atteiksies spēlet OS kā saimnieki? IIHF un SOK noteikti spiež tāpat kā uz Dienvidkoreju, lai izveidotu daudz maz konkurētspēīgas izlases, lai spēletu .
Nē neatteiksies, bet jautājums kādā līmenī spēlēs. Tu piemirsti, ka tā tomēr ir autoritāra valsts, kur čekistiem ir liela teikšana. Protams, ja kādam kompartijas čiekuram, tas hokejs būs iekritis sirdī, tad varbūt, ka atļaus, bet es nebūtu 100% drošs.

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:40, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: rekur zobārsts ko saka par spēlēšanu OS ķīniešiem :
http://www.chinadaily.com.cn/a/201802/24/WS5a920cdda3106e7dcc13de55.html
tātad tīri teorētiski ķīniešu izlasi vispār var nepielaist OS, bet nu - tā tīri teorētiski...

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:40, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Korejai bija cits stāsts - pirmkārt, jua pirms gadiem 6 tur hokeja līmenis bij krietni augstāsk nekā Ķinā šobrīd, otrkārt, viņi gatavoties OS arī sāka ātrā nekā ķīnieši...
kur viņi ātrāk sāka? naturalizācija pēc IIHF noteikumiem ātrāk nevar notikt...
par līmeni, ka hokejs augstāk Korejā, tas protams...tāpēc nevajag tik daudz naturalizēt. Ķīnai daudz vajadzēs naturalizēt lai sasniegtu Koreju. Bet naturalizācija hokejā nav ierobežota. tāpēc visi vārti vaļā...

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:42, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: tātad tīri teorētiski ķīniešu izlasi vispār var nepielaist OS, bet nu - tā tīri teorētiski...
Dienvidkorejai jau ar bija uzstādīts uzdevums izveidot konkurētspējīgu izlasi...apmēram tādā pašā garā, kā ķīniešiem. paguglē atradīsi. tur pat gāja par noteiktu vietu sasniegšanu pasaules rangā!

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:44, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Korejai bija cits stāsts - pirmkārt, jua pirms gadiem 6 tur hokeja līmenis bij krietni augstāsk nekā Ķinā šobrīd, otrkārt, viņi gatavoties OS arī sāka ātrā nekā ķīnieši...
eliteprospects.com

Nu ja paskatās Kunlun sastāvu tur jau čupiņa naturalizēto spēlē, visiem naturalizētājiem izskatās, ka ir aziatiska izcelsme.

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:44, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: reku viņiem ķīniešu komandas ZAmerikā:
eliteprospects.com
eliteprospects.com

tik pat tajās galvenās lomas ir ziemeļamerikāņiem, tobiš ne-ķīniešiem
pēc diviem gadiem jau būs ķīnieši

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:45, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: kur viņi ātrāk sāka? naturalizācija pēc IIHF noteikumiem ātrāk nevar notikt...
par līmeni, ka hokejs augstāk Korejā, tas protams...tāpēc nevajag tik daudz naturalizēt. Ķīnai daudz vajadzēs naturalizēt lai sasniegtu Koreju. Bet naturalizācija hokejā nav ierobežota. tāpēc visi vārti vaļā...
viņi sāka ātrāk naturalizēt. Vienkārši vairāk gadus iepriekš. Un ne tika naturalizēt, bet arī vietējo hoķi vairāk attīstīt.

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:47, pirms 7 gadiem
Edgars rakstīja: eliteprospects.com

Nu ja paskatās Kunlun sastāvu tur jau čupiņa naturalizēto spēlē, visiem naturalizētājiem izskatās, ka ir aziatiska izcelsme.
es jau rakstīju, vēl viens gads un Ķīna sāks iet uz augšu rangā...tie tak vēl nevar spēlēt izlasē! līdz 2022.gadam pat Krosbiju un Malkinu vēl var paspēt natiuralizēt tik jāpierunā no nākošās sezonas uz Kuņļuniem pāriet, ja grib spēlēt OS

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:47, pirms 7 gadiem
Edgars rakstīja: eliteprospects.com

Nu ja paskatās Kunlun sastāvu tur jau čupiņa naturalizēto spēlē, visiem naturalizētājiem izskatās, ka ir aziatiska izcelsme.
jautājums jau, cik patiesa ir EP informācija šajā sakarā... pieļauju, ka pārāk liela ticamības pakāpe šajā sakarā nav...

  +1 [+] [-]

, 2018-04-26 15:49, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: es jau rakstīju, vēl viens gads un Ķīna sāks iet uz augšu rangā...tie tak vēl nevar spēlēt izlasē! līdz 2022.gadam pat Krosbiju un Malkinu vēl var paspēt natiuralizēt tik jāpierunā no nākošās sezonas uz Kuņļuniem pāriet, ja grib spēlēt OS
Krosbijs īsti nē, jo ja ir spēlējuši citā izlasē, tad 4 gadi, tie būtu jau šogad jāsāk iespēlēt.

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:55, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: viņi sāka ātrāk naturalizēt. Vienkārši vairāk gadus iepriekš. Un ne tika naturalizēt, bet arī vietējo hoķi vairāk attīstīt.
neko viņi ātrāk nesāka naturalizēt...Maiks Daltons un citi kanādieši, tik 2 gadus pirms spēlēm pirmo reizi sāka spēlet Korejas izlasē. Par vietējo hokeju piekritīšu. Āzijas līgā ar japāņiem Koreja konkurē.

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:56, pirms 7 gadiem
Edgars rakstīja: Krosbijs īsti nē, jo ja ir spēlējuši citā izlasē, tad 4 gadi, tie būtu jau šogad jāsāk iespēlēt.
nu ja, tad nokavējuši uz OS bet uz PČ 2023 vēl var paspēt

     [+] [-]

, 2018-04-26 15:59, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: neatradu nevienu sportistu ko Ķīnieši būtu naturalizējuši vismaz pēdējos gados
Slikti meklē

Seši "Kunlun" jaunpienācēji kļuvuši...

  +1 [+] [-]

, 2018-04-26 16:06, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja, tad nokavējuši uz OS bet uz PČ 2023 vēl var paspēt
Redzot, kas notika pēc Pekinas vasaras spēlēm, domāju, ka hokeja programma lielās šaibās beigsies nākamajā dienā pēc Ķīnas izlases pēdējās spēles OS.

     [+] [-]

, 2018-04-26 16:09, pirms 7 gadiem
Edgars rakstīja: Redzot, kas notika pēc Pekinas vasaras spēlēm, domāju, ka hokeja programma lielās šaibās beigsies nākamajā dienā pēc Ķīnas izlases pēdējās spēles OS.
krievi gan jau uzturēs Kunlunu tiem patīk ārzemēs klubus uzturēt un savus kaut nost

     [+] [-]

, 2018-04-26 16:41, pirms 7 gadiem
ehh cik skaisti būtu, ja 100% visi LV labākie spēlētāji būtu gatavi, veseli, uttt par 100% kādā čempī nokapāt..

     [+] [-]

, 2018-04-26 17:07, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: neko viņi ātrāk nesāka naturalizēt...Maiks Daltons un citi kanādieši, tik 2 gadus pirms spēlēm pirmo reizi sāka spēlet Korejas izlasē. Par vietējo hokeju piekritīšu. Āzijas līgā ar japāņiem Koreja konkurē.
Tev nav taisnība
Brock Radunske - Eliteprospects.com spēlēja jau 2013.g PČ, Michael Swift - Eliteprospects.com - 2014. g PČ

     [+] [-]

, 2018-04-26 17:08, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Slikti meklē

http://www.sportazinas.com/sesi-kunlun-jaunpienaceji-kluvusi-par-kinas-pilsoniem/
nu jā, tie jau nākamgad spēlēs izlasē

     [+] [-]

, 2018-04-26 17:24, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: labāk skatīšos ķīnu pret austrāliju ko tu?
https://www.youtube.com/watch?v=dD5eDGOsfcQ
Darbos līdz ausīm. Vakar vakarā tik ieraudzīju, ka 1. divīzijas čempis rīt pilnā sparā un A grupā pat intriga kārtīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-04-26 18:06, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Mongoļi arī skaitās? Ja tā, tad ilgi un tālu nav jāmeklē, ir tā vai nav tā?
ķīnieši tāpat kā latvieši no mongoļa ņem naudu hokejam, bet nenaturalizē ne mongoļus ne citus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 18:19, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ja nopietni, labāk lai tas cirks ar Ķīnas izlasi olimpiādē beidzas nesācies, nahrenizēt viņu dalību, lai vēl kāda papildus vieta rastos normālai izlasei!
moskovijas tupeņi to cirku apmaksā, kāpēc lai ķīnīzeri ateiktos

     [+] [-]

, 2018-04-26 18:19, pirms 7 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 18:35, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Skatos U-18, Krievi tiko izlīdzināja rezultātu, 1:1 pagaidām Fascinē Krievu komentētāja pērle pie gūtajiem vārtiem, ULOŽIL ŠAIBU NA ĻOD... Pipec, it kā ripa pirms tam gaisā karātos
cerams, ka krievi zaudēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 18:37, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Skatos U-18, Krievi tiko izlīdzināja rezultātu, 1:1 pagaidām Fascinē Krievu komentētāja pērle pie gūtajiem vārtiem, ULOŽIL ŠAIBU NA ĻOD... Pipec, it kā ripa pirms tam gaisā karātos
Kādu interešu pēc tu skaties krievu jauniešus ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 18:41, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Cerams ka Poļi uzvarēs Ungārus! Nekas nav pret Ungāriem, taču Poļu uzvara pamatlaikā pietuvinās Kazahstānu pie iestrēgšanas Bē grupā Man po barabanu, kuri tiek tālāk, jebkurš rasklads ar Kazahstānu ārpus Elites apmierina
tai ziņā man ar riebjas kazahi un citi kuri naturalizē vairumā. Ja vēl pēc nacionālā principa tad tā, bet kazahu varinats ir pretīgs

     [+] [-]

, 2018-04-26 18:41, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Uz doto brīdi nekā cita interesanta nav
paskaties ģinamkas veco spēļu ierakstus

     [+] [-]

, 2018-04-26 18:43, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Darbos līdz ausīm. Vakar vakarā tik ieraudzīju, ka 1. divīzijas čempis rīt pilnā sparā un A grupā pat intriga kārtīga.
izvelc ausis no ķirbju lauka un paskaties hokeju šodien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 18:44, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Man gan visvairāk riebjas, kā šķībacainie Kazahu čurbāni tribīnēs pirecājas par Balto cilvēku sasniegumiem tā, it kā viņi, čurbāni, paši to visu būtu paveikuši
tas šiem ar moskaļu mongoļiem kopīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 18:47, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kur lai dabū 1988. gada Sudraba Sezonas videomateriālus? To gan būtu interesanti pavērot
nākošsezon kopā ar TRTD abonementu došot VHS kaseti katram. viena no priekšrocībām būšot...

     [+] [-]

, 2018-04-26 18:47, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kur lai dabū 1988. gada Sudraba Sezonas videomateriālus? To gan būtu interesanti pavērot
maz kas palicis, visās dok filmās un kadros vieni un tie paši kadri. Uzraksti LTV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 18:50, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Apmēram tas pats, ko rakstīju par Kazahstānu, tikai mazākā mērā, ir attiecināms uz Ak Bars un Salavatu, nekad neesmu atbalstījis KHL tā saucamās "zaļās" čurku komandas
tad jau sirsniņa sāpēja, kad tatāri moskaļus vālēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 18:54, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vienīgais, kas ir, 1990. gada spēle DR- CSKA ar jauno zaļknābi Ozoliņu sastāvā
tad raksti moskaļu karalim, lai izrevidē viņu arhīvus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-04-26 18:55, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ne pārāk, mana favorītblice KHL bez Rīgas Dinamo ir Magņitka Traktors šogad ar patika
nu tatari arī tos pa ceļam piesmēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 18:58, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Labāk Volkam uzprasīt, varbūt ka tam ir saglabājušies LPSR 70.-80. gadu čempionātu ieraksti
Viņam tik gruzīni un leiši interesē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 19:05, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Traks esi, kauns nezināt, Spānijā esot lielais Hokeja sprādziens
Triperī tik par tiem iečivinājis, cik esmu pamanījis, bet iespējams daudz kas paslīdējis garām, es viņa profilu neesmu pētījis, ko ieraugu to ieraugu un tūlīt jau vairs nesekošu viņam, tik uz žē grupu čempju laiku piekonektējos ar domu ka ko interesantu pateiks, bet liekas pēdējoreiz viņam tas izdevās piems vairākiem gadiem

     [+] [-]

, 2018-04-26 19:09, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kur lai dabū 1988. gada Sudraba Sezonas videomateriālus? To gan būtu interesanti pavērot
Youtube ir divas Dinamo spēles 1990 gada ieraksts pret ASV studentu izlasi.Un tas sastāvs ir krietni simpātiskāks par 1988 gada modeli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 19:13, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Leišiem tīri labi iet, bet man domāt, ka to turnīru vajadzētu kur citviet rīkot, Elektrēnos vai Viļņā, piemēram, nevis pērtiķbola lielpilsētā Kauņā
nu lai redz kaut ko no nomāla sporta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-04-26 19:22, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Leišiem tīri labi iet, bet man domāt, ka to turnīru vajadzētu kur citviet rīkot, Elektrēnos vai Viļņā, piemēram, nevis pērtiķbola lielpilsētā Kauņā
Paskatījos A grupā Itālija-Ungārija iazvakar. Atmosfēra tribīnēs fantastiska, skatāms hokejs. Salīdzinotar tām Ģinamkas spēlēm, ko šosezon redzēju, pilnīgi cits līmenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-04-26 19:29, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Pipec, nekādi nevari atturēties no DR līmeņa pieminēšanas
Vai ta jūsu fuņu brigāde ir vienīgie, kuriem atļauts līmeņot?

     [+] [-]

, 2018-04-26 19:31, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Labāk pasaki, cik tev hektāru zemes? Ja kaut ko nejaucu, tad agrāk teici, ka ap 200 futbola laukumiem sanākot?
Tā nu es neatceros, ka būtu tiecis Bet kkur ap 90 ha ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 19:36, pirms 7 gadiem
Tagad vai nekad

     [+] [-]

, 2018-04-26 19:38, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Labs ir, jāslēdzas Hoķim, Irbes krekla vilkšanu pie griestiem nedrīkst kavēt!
Nu ja! Es ar skatīšos.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-26 19:42, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Paskatījos A grupā Itālija-Ungārija iazvakar. Atmosfēra tribīnēs fantastiska, skatāms hokejs. Salīdzinotar tām Ģinamkas spēlēm, ko šosezon redzēju, pilnīgi cits līmenis.
Protams ka gan Ungārija, gan Itālija ir galvas tiesu spēcīgāka par DR komandu. Pilnīgi cits līmenis. Mēs visi tev ticam uz vārda.

     [+] [-]

, 2018-04-26 19:48, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Vai ta jūsu fuņu brigāde ir vienīgie, kuriem atļauts līmeņot?
Kas ir fuņu brigāde?

     [+] [-]

, 2018-04-26 19:48, pirms 7 gadiem
mongoļi pakāsa pendosiem...čehi tūlīt kanādu uzvilks U18.

     [+] [-]

, 2018-04-26 19:48, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Mūsu fuņu brigāde? Es neesmu tai blicē Funis ir kvēls un aktīvs antirasists, tas man ir nepieņemami!
Tev pilnīga taisnība. Nost ar rasismu un tās iedīgļeim.

  -2 [+] [-]

, 2018-04-26 19:52, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Vai ta jūsu fuņu brigāde ir vienīgie, kuriem atļauts līmeņot?
fuņu brigāde mīkstais juris - brigadieris , čekas krancis - preses sekretārs

     [+] [-]

, 2018-04-26 20:00, pirms 7 gadiem
Suņu Sandrim pirmie vārti!

  -3 [+] [-]

, 2018-04-26 20:01, pirms 7 gadiem
Džera atbrīvojies no TRTD siltumnīcas lāsta var iemest

  -1 [+] [-]

, 2018-04-26 20:24, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Džera atbrīvojies no TRTD siltumnīcas lāsta var iemest
Džeriņš DR četrās sezonās guva 35 vārtus. Gandrīz 9 vārti vidēji sezonā. Vājākā Čehijas līgā 2 sezonās 26 vārti - vidēji 13 sezonā. Iemest var gan tur, gan tur. DR labu hokejistu izaudzināja-tur es tev piekrītu.

     [+] [-]

, 2018-04-26 20:27, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: izvelc ausis no ķirbju lauka un paskaties hokeju šodien
Līdz tiem vēl gana tālu, šogad cītīgi paplašina savu horizontu ar citām kultūrām, kas paņem visu manu laiku. Bet šodien paskatīšos hokeju gan, pirmais peris jau gan būs cauri, bet skatos, ka esam vadībā, tad jau varbūt tomēr šogad paliksim elitē, vēl cerības ir

  -1 [+] [-]

, 2018-04-26 20:32, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Džeriņš DR četrās sezonās guva 35 vārtus. Gandrīz 9 vārti vidēji sezonā. Vājākā Čehijas līgā 2 sezonās 26 vārti - vidēji 13 sezonā. Iemest var gan tur, gan tur. DR labu hokejistu izaudzināja-tur es tev piekrītu.
Kādēļ Čehijas līga ir vājāka? Apskatamies 29 dec 2017
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 20:37, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: HE HE !!! murda kreklu iemūžina !!!
mazs slims cilvēciņš Tu esi. Piesaki sev vizīti pie daktera.

     [+] [-]

, 2018-04-26 20:39, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: mazs slims cilvēciņš Tu esi. Piesaki sev vizīti pie daktera.
Pie vetārsta viņam jāiet

  +1 [+] [-]

, 2018-04-26 20:41, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Pie vetārsta viņam jāiet
miskastē viņam vieta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 20:43, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: Atceros bērnībā kad uz ledus hokeju spēlējām , kad vārtsargs starp kājām ripas laida iekšā viņu par Irbi saukājām !!! HE HE
Kurā palīgskolā?

     [+] [-]

, 2018-04-26 20:44, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Līdz tiem vēl gana tālu, šogad cītīgi paplašina savu horizontu ar citām kultūrām, kas paņem visu manu laiku. Bet šodien paskatīšos hokeju gan, pirmais peris jau gan būs cauri, bet skatos, ka esam vadībā, tad jau varbūt tomēr šogad paliksim elitē, vēl cerības ir
alu nopirki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 20:45, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: Atceros bērnībā kad uz ledus hokeju spēlējām , kad vārtsargs starp kājām ripas laida iekšā viņu par Irbi saukājām !!! HE HE
sīkais, bet muti lielu brūķē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 20:51, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: man 27 , Tev ?
mans vecākais dēls ir par Tevi vecāks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-04-26 20:53, pirms 7 gadiem
Jums arī interneta tiešraide neciešami raustās? Par kvalitāti nerunājot, kurš gadsmits, jopt.

     [+] [-]

, 2018-04-26 20:54, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: alu nopirki?
Hokejs bez alus taču esot daiļslidošana

     [+] [-]

, 2018-04-26 20:56, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: mans vecākais dēls ir par Tevi vecāks...
Un tu esi jaunāks par manu vecāko dēlu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 20:58, pirms 7 gadiem
ma4o rakstīja: Jums arī interneta tiešraide neciešami raustās? Par kvalitāti nerunājot, kurš gadsmits, jopt.
hokejs TV jāskatās, internetā jāspamo

     [+] [-]

, 2018-04-26 20:59, pirms 7 gadiem
Ārzemēs esmu, nevaru TV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:04, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: TV ir 20 gadsimta izklaide , tagad internets ir visa dzīve !!!
Ja internets ir visa tava dzīve, tad man tevis ir mazdrusciņ žēl.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:06, pirms 7 gadiem
Pret Sveici speles ka vienmer, sie bez izdomas uzbruuk, bet mes uz pretuzbrukumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:09, pirms 7 gadiem
Tikko skanēja seriāla ''Draugi''' tituldziesmiņa, pirms tam arī visādi štrunti. Arēnā vienmēr tāds pajocīgs skaņu celiņš priekš hokeja.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:11, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tikko skanēja seriāla ''Draugi''' tituldziesmiņa, pirms tam arī visādi štrunti. Arēnā vienmēr tāds pajocīgs skaņu celiņš priekš hokeja.
Kāds saimnieks, tāds celiņš

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:13, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kāds saimnieks, tāds celiņš
Saimnieks TRTD sintezatoristu būs atlaidis pēc zāģu sezonas kopā ar raganu

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:14, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Saimnieks TRTD sintezatoristu būs atlaidis pēc zāģu sezonas kopā ar raganu
Nelaimi nes. Tagad abi Vecrīgā dzied un dejo

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:17, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nelaimi nes. Tagad abi Vecrīgā dzied un dejo
Ragana tagad FK Riga spēlēs bļauj.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:17, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tikko skanēja seriāla ''Draugi''' tituldziesmiņa, pirms tam arī visādi štrunti. Arēnā vienmēr tāds pajocīgs skaņu celiņš priekš hokeja.
Kkādus gadus atpakaļ biju aizvilkties draudzeni uz Latvijas kausa finālu Arēnā, toreiz viņa bija patīkami pārsteigta, cik roķīga mūzika skan. Man hokejs vienmēr ar roku asociējies, bet šodien tiešām kkāds nesaprotams pops skan.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:19, pirms 7 gadiem
Nafig 2min?

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:19, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kkādus gadus atpakaļ biju aizvilkties draudzeni uz Latvijas kausa finālu Arēnā, toreiz viņa bija patīkami pārsteigta, cik roķīga mūzika skan. Man hokejs vienmēr ar roku asociējies, bet šodien tiešām kkāds nesaprotams pops skan.
Irbem par godu pops skan šodien

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:19, pirms 7 gadiem
ma4o rakstīja: Nafig 2min?
Ripa nebija.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:20, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ragana tagad FK Riga spēlēs bļauj.
Krieviski?

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:21, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Irbem par godu pops skan šodien
Domā šim pops patīk? Diez ko popsīgs viņš neizskatās.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:22, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Ripa nebija.
varēja arī nedot...bet nu ir kā ir.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:22, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Krieviski?
Latviski. Tikai Rīga, tikai uz priekšu, piemēram.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:22, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Domā šim pops patīk? Diez ko popsīgs viņš neizskatās.
nezinu viņa gaumi...nav dzirdēts, ka liktu mūzonu ģērbtuvē

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:23, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Domā šim pops patīk? Diez ko popsīgs viņš neizskatās.
Irbes gaumei droši vien vajadzētu ērģeles atvilkt.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:23, pirms 7 gadiem
spēli neredzu, kas notiek, kāds rezultāts?

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:23, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Latviski. Tikai Rīga, tikai uz priekšu, piemēram.
Tikai Rīga, Tikai Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:25, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Irbes gaumei droši vien vajadzētu ērģeles atvilkt.
un pāvestu

  +2 [+] [-]

, 2018-04-26 21:27, pirms 7 gadiem
Tā! Nu 3. periods jānotur. Būt vai nebūt elitē.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:29, pirms 7 gadiem
Matulis iešpļāva sejā Francijas hokeja līgai un Jučeram amatieri

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:30, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Matulis iešpļāva sejā Francijas hokeja līgai un Jučeram amatieri
Kaut kad jau ari viņu uzvils pie Arēnas griestiem

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:31, pirms 7 gadiem
Tagad arī Matulis uzsvēra vārtsarga lomu komandā. Nesen Puče uzsvēra ka labam vārtsargam ir liela nozīme komandā. Tie abi pēc Nameja domām ļoti nepareizi domā. Liepājnieks man mācīja ka vārtsargs ne par mata tiesu nav nozīmīgāks komandā par jebkuru citu spēlētāju komandā.
Bieži šo viņa domu uzsvēršu. Ļoti iepatikās Nameja doma par vārtsarga nesvarīgumu.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:32, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Matulis iešpļāva sejā Francijas hokeja līgai un Jučeram amatieri
Nevis Francijas līgai bet Jučeram. Jebkurā līgā var būt kāds vājais hokejists. Jučers patiešām bija šausmas laukumā.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-26 21:32, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kaut kad jau ari viņu uzvils pie Arēnas griestiem
Tagad saprotams, kāpēc tā Ekselis ignorē Francijā spēlējošos

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:32, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tagad arī Matulis uzsvēra vārtsarga lomu komandā. Nesen Puče uzsvēra ka labam vārtsargam ir liela nozīme komandā. Tie abi pēc Nameja domām ļoti nepareizi domā. Liepājnieks man mācīja ka vārtsargs ne par mata tiesu nav nozīmīgāks komandā par jebkuru citu spēlētāju komandā.
Bieži šo viņa domu uzsvēršu. Ļoti iepatikās Nameja doma par vārtsarga nesvarīgumu.
Fun, kāpēc arēnā kaut kāda popsa skan? Dinamo spēlēs arī tā notiek?

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:37, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Fun, kāpēc arēnā kaut kāda popsa skan? Dinamo spēlēs arī tā notiek?
Nepievērsu uzmanību kas šodien skan. DR man mūzika apmierina.
Patīk gan popsa, gan estrāde, gan hard&heavy.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:38, pirms 7 gadiem
beidzot mačam ar varu pieslēgties

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:39, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: varēja arī nedot...bet nu ir kā ir.
Nu šitie noraidījumi jau bieži uz robežas un tīri uz galvenā sekunžu skaitīšanas prasmes.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:40, pirms 7 gadiem
Nu gan tirsā!

  -2 [+] [-]

, 2018-04-26 21:41, pirms 7 gadiem
Sasodīts, tūlīt kritīsim uz 1.diviziju

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:41, pirms 7 gadiem
Matulis nakarkal par amatieriem...

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:41, pirms 7 gadiem
kas notika Gudijam? cerams nav trauma nopietna

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:41, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Nepievērsu uzmanību kas šodien skan. DR man mūzika apmierina.
Patīk gan popsa, gan estrāde, gan hard&heavy.
Varbūt dinamieši tieši tāpēc paliek tik mīksti no tik nelāgas auras.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:41, pirms 7 gadiem
No atkartojuma nevareja neko saprast, pat neizskatijas ka vareja kaut ko savilkt...

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:42, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: kas notika Gudijam? cerams nav trauma nopietna
tā no malas skatoties, kaut kas ar ceļgalu vai saites...

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:42, pirms 7 gadiem
ble gudlevskis saluza ceru nekas nopietns

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:44, pirms 7 gadiem
andruha12 rakstīja: ble gudlevskis saluza ceru nekas nopietns
Neizskatījās, ka kaut ko sastiepa, īsti pat nebija nekāda kustība, cerams viss būs kārībā!

  -2 [+] [-]

, 2018-04-26 21:44, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Nepievērsu uzmanību kas šodien skan. DR man mūzika apmierina.
Patīk gan popsa, gan estrāde, gan hard&heavy.
Kas ir hard&heavy?

  +2 [+] [-]

, 2018-04-26 21:44, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kas ir hard&heavy?
TRTD zāģi šosezon

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:45, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Matulis iešpļāva sejā Francijas hokeja līgai un Jučeram amatieri
iespļāva tiem, kas neaprot

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:45, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kas ir hard&heavy?
Patiešām nezini vai izliecies?

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:46, pirms 7 gadiem
Čalpam vēl visas iespējas kļut par profesionālu hokejistu ,ja turpinās šādi sargāt vārtus

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:46, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Varbūt dinamieši tieši tāpēc paliek tik mīksti no tik nelāgas auras.
Man patīk dinamiešu cīņasspars kad pretinieki kļūst mīksti.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:47, pirms 7 gadiem
Cerams, ka viss būs kārtībā Gudļevskim!

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:47, pirms 7 gadiem
kā mums gājā pirmajos divos periodos? Uzbrukām daudz vai tik aizsargājāmies?

  -1 [+] [-]

, 2018-04-26 21:47, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Patiešām nezini vai izliecies?
Mūzikas jomā tiešām konkrēti šādu apzīmējumu nav gadījies dzirdēt.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:48, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:48, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kas ir hard&heavy?
ja nejēdz, tad neraksti, eva brown

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:48, pirms 7 gadiem
Hartilijs uz torpedo

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:49, pirms 7 gadiem
edgarjans rakstīja: https://ru.sputniknewslv.com/sport/20180426/8107833/hokkej-mesto-skudra-trener-sbornaja-latvia-bob-hartli.html
gaužām neuzticams ziņu avots...

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:50, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: gaužām neuzticams ziņu avots...
bet variants iespējams, Šveicē šis nevar atrast darbu. būs meties uz KHL varbūt...

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:50, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Mūzikas jomā tiešām konkrēti šādu apzīmējumu nav gadījies dzirdēt.
Hard rock, heavy metal

  -1 [+] [-]

, 2018-04-26 21:52, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: ja nejēdz, tad neraksti, eva brown
Grāmatu izlasīji? Un vispār, varēji jau Evas uzvārdu neizkropļot.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:53, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Hard rock, heavy metal
Tos jā

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:53, pirms 7 gadiem
Krīt acīs viena nianse ,kura čalpam rada problēmas. Viņš minimāli zaudē vārtu izjūtu, bet šādā līmenī arī minimāli ir nopietni. Čalpa īsti nejūt brīžiem vārtus aiz sevis un kāds stūris , vārtu daļa nevajadzīgi par daudz atsegta. Tas nav paŗmetums vārtsargam jo nav jau viņš profesionālis, bet labi ka ir kur pielikt.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:55, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tos jā
80 % no manas tuvākās mūzikas ir heavy un hard.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:57, pirms 7 gadiem
Pavlovam izcila epizode ar lielisku piespēli.

  -3 [+] [-]

, 2018-04-26 21:57, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: 80 % no manas tuvākās mūzikas ir heavy un hard.
AC/DC ir diez gan destruktīva un disharmoniska, rada sliktās vibrācijas. ES tev ieteiktu Baham vai Hendelim pievērsties, sakārtot savu dvēseli.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:58, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: 80 % no manas tuvākās mūzikas ir heavy un hard.
uz Purpliem iesi?

  +3 [+] [-]

, 2018-04-26 21:58, pirms 7 gadiem
Videja sportacentra lietotaja noliktais Pavlovs...pat bez si mmenta diezgan labi izskatas.

     [+] [-]

, 2018-04-26 21:59, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: AC/DC ir diez gan destruktīva un disharmoniska, rada sliktās vibrācijas. ES tev ieteiktu Baham vai Hendelim pievērsties, sakārtot savu dvēseli.
No AC/DC gan rokas nost!

  +1 [+] [-]

, 2018-04-26 22:00, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: AC/DC ir diez gan destruktīva un disharmoniska, rada sliktās vibrācijas. ES tev ieteiktu Baham vai Hendelim pievērsties, sakārtot savu dvēseli.
Bahu arī klausos. Ja AC/DC ir destruktīva , tag ko teikt pat King Diamond, Accept, Grave Digger, Primal Fear u.c.

     [+] [-]

, 2018-04-26 22:02, pirms 7 gadiem
karliss rakstīja: Videja sportacentra lietotaja noliktais Pavlovs...pat bez si mmenta diezgan labi izskatas.
Daiļšlidošanā labi jāizskatās, hokejā vārti jāmet un rezultatīvas piespēles jādala uzbrucējiem...

     [+] [-]

, 2018-04-26 22:03, pirms 7 gadiem
karliss rakstīja: Videja sportacentra lietotaja noliktais Pavlovs...pat bez si mmenta diezgan labi izskatas.
Tad tik preci nost!

  -1 [+] [-]

, 2018-04-26 22:03, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Bahu arī klausos. Ja AC/DC ir destruktīva , tag ko teikt pat King Diamond, Accept, Grave Digger, Primal Fear u.c.
Pēdējiem tu vispār vēl neesi nobriedis.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-26 22:03, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Daiļšlidošanā labi jāizskatās, hokejā vārti jāmet un rezultatīvas piespēles jādala uzbrucējiem...
Vins tikko iedeva piespeeli...tas ka uzbrucejs nevar iemest nav vina vaina. Diezin vai vins tiek nemts ka meteejs.

     [+] [-]

, 2018-04-26 22:08, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: uz Purpliem iesi?
Koncerti klātienē kaut kā nav tas ko vēlos. Mājās brīvā atmosfērā klausīties daudz labāk patīk. Purpliem vislabāk patīk 84 un 87 gads.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-26 22:10, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pēdējiem tu vispār vēl neesi nobriedis.
Kādēļ? Visu grupas albumus esmu noklausījies un ļoti labi patīk tieši pēdējais 2016 gada albums. Vājākais 2012 gads.

     [+] [-]

, 2018-04-26 22:13, pirms 7 gadiem
Kā nākas, ka Miķelis ir vēl starp kandidātiem?

     [+] [-]

, 2018-04-26 22:13, pirms 7 gadiem
karliss rakstīja: Vins tikko iedeva piespeeli...tas ka uzbrucejs nevar iemest nav vina vaina. Diezin vai vins tiek nemts ka meteejs.
Slikta aura - partneris nespēj gūt vārtus pat no tik lieliskas piespēles, jo to iedeva viņš

  +1 [+] [-]

, 2018-04-26 22:13, pirms 7 gadiem
BUĻĻĪ AR BŪS?

     [+] [-]

, 2018-04-26 22:15, pirms 7 gadiem
Raitcha rakstīja: Kā nākas, ka Miķelis ir vēl starp kandidātiem?
spirtacentra sastāvkompletētāju brigāde šo tur ievietoja

     [+] [-]

, 2018-04-26 22:15, pirms 7 gadiem
Nolanam ar Poļiem galīgi švaki klājās tikko zaudēja Ungāriem

  -1 [+] [-]

, 2018-04-26 22:16, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: AC/DC ir diez gan destruktīva un disharmoniska, rada sliktās vibrācijas. ES tev ieteiktu Baham vai Hendelim pievērsties, sakārtot savu dvēseli.
No ezotērikas viedokļa, no eņģeļu skatu punkta tev taisnība. Rokmūzika pati par sevi atbaida/tur pa gabalu no cilvēkiem pozitīvos eņģeļus.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-26 22:17, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Nolanam ar Poļiem galīgi švaki klājās tikko zaudēja Ungāriem
tā jau izlidos uz B grupu nevis uzlidos uz Eliti

  +2 [+] [-]

, 2018-04-26 22:19, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: tā jau izlidos uz B grupu nevis uzlidos uz Eliti
nu ,ja Kazahi rīt zaudē Slovēņiem , tad Poļiem vēl ir cerības noturēties šajā grupā , ja paņems trīs punktus no kazahiem

     [+] [-]

, 2018-04-26 22:22, pirms 7 gadiem
1. divīzija

     [+] [-]

, 2018-04-26 22:22, pirms 7 gadiem
meeeeeh

     [+] [-]

, 2018-04-26 22:22, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: 1. divīzija
mēs nākam

     [+] [-]

, 2018-04-26 22:25, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: mēs nākam
Jap, uz PČ var vairs nebraukt, tā pat viss ir skaidrs

     [+] [-]

, 2018-04-26 22:26, pirms 7 gadiem
nu kas tā buļļūs izpilda!

     [+] [-]

, 2018-04-26 22:27, pirms 7 gadiem
vismaz Ābols parādija klasi

     [+] [-]

, 2018-04-26 22:30, pirms 7 gadiem
ĀBOLS JAUNAIS NIŽIVIJS BUĻĻOS