Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3

Neizmantotas iespējas un vājš pirmais periods Latvijai neļauj uzvarēt arī šoreiz

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Neizmantotas iespējas un vājš pirmais periods Latvijai neļauj uzvarēt arī šoreiz
Rodrigo Ābols guva savus trešos vārtus pārbaudes spēļu ciklā
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Piekto zaudējumu pēc kārtas pārbaudes spēļu ciklā pirms pasaules čempionāta piedzīvojusi Latvijas hokeja izlase, kas Mihalovcē ar 1:4 atzina Slovākijas valstsvienības pārākumu. Goda vārtus viesu rindās guva Rodrigo Ābols, kuram trešais precīzais metiens sagatavošanās ciklā.

Šovakar pirmo pārbaudes spēli šajā sagatavošanās ciklā Latvijas izlasē aizvadīja tādi hokejisti kā Roberts Bukarts un Miķelis Rēdlihs, kuri ar Ņikitu Jevpalovu veidoja pirmo uzbrucēju trijnieku, kā arī Mārtiņš Karsums. Kā septītais aizsargs spēlei tika pieteikts nupat sezonu AHL noslēgušais Kristofers Bindulis, savukārt vārtu drošība tika uzticēta Mārim Jučeram.

Jau spēles pašā sākumā latviešiem nācās pasvīst aizsardzībā, jo mazākumā komandu atstāja Jevpalovs. Tiesa, četratā pret pieciem vārtus mūsējie nosargāja neskartus. Pēc uzbrucēja Pauloviča individuāla reida komandu nācās glābt Jučeram. Perioda vidū iespēja izcelties vairākumā jau bija mūsējiem, spēlējot formātā pieci pret trim. Spēle vairākumā Latvijai turpināja sagādāt grūtības - vienīgā labā iespēja pēc Bukarta piespēles radās Karsumam, tomēr pieredzējušais uzbrucējs meta garām vārtiem.

Latviešiem lielas problēmas sagādāja uzbrukumu uzsākšana, bieži vien piespēlēm nesasniedzot adresātus. Spēles 15. minūtē pēc zaudēta iemetiena aizsardzības zonā Slovākija atklāja rezultātu, viesu aizsargi nenosargāja vārtu priekšu un Martins Bakošs iebakstīja ripu vārtos - 1:0. Mājinieki uzbruka krietni bīstamāk un pārliecinoši pārņēma mača iniciatīvu. Neilgi pirms trešdaļas beigām viesi vēlreiz palika mazākumā, un 100. spēli Slovākijas izlasē aizvadošais Mihels Miklīks ar plaukstas metienu panāca jau 2:0. Pēc otro vārtu zaudējuma Jučera vietu vārtos ieņēma Uldis Čalpa. 20 nospēlētās minūtēs Latvija pa Patrika Ribara sargātajiem vārtiem izdarīja tikai vienu metienu.

Otro trešdaļu abas komandas centās uzsākt ļoti augstā tempā, kur labāki izskatījās slovāki. Perioda ceturtajā minūtē pirmoreiz mačā kapitulēt nācās arī Čalpam, kurš nespēja atvairīt spēcīgu Juraja Valaha metienu - 3:0. Latviešiem nācās izturēt vēl vienu mazākumu, bet pēc tā viesi vienus vārtus atguva. Pretuzbrukumā pēc acīgas Indraša piespēles savus trešos vārtus šajā pārbaudes spēļu ciklā guva Rodrigo Ābols - 3:1.

Guvuši pirmos vārtus, Latvijas izlases hokejisti laukumā darbojās ar jaunu sparu. Ābolam brīdi vēlāk radās vēl viena iespēja izcelties, tomēr pēdējā brīdī patraucēja aizsargs. Slovāki tikmēr aizskrēja pretuzbrukumā divi pret vienu, tomēr ugunsgrēku paspēja apdzēst Ševčenko, patraucējot Svitanam izdarīt metienu. Diemžēl perioda izskaņā Latvija zaudēja vēl vienus vārtus, kad Binduli apskrēja un Čalpu pārspēja Davids Bondra - 4:1. Ar individuālu reidu, apspēlējot teju visus pretspēlētājus, izcēlās Razgals, taču Frenka metienu atvairīja vārtsargs.

Trešā perioda sākumā Latvijas izlasei izdevās izveidot lielāku spiedienu uz Ribara sargātajiem vārtiem, ar bīstamiem metieniem izcēlās aizsargi Salija un Ševčenko. Viesi tika pie otrā vairākuma spēlē, taču arī šoreiz bez panākumiem. Pēc teicamas saspēles ar Pavlovu un Rēdlihu labā metiena pozīcijā nonāca Bukarts, tomēr mājiniekus glāba Ribars. Slovāki turpināja noraidīties un dot latviešiem iespējas, bet viesi tās neizmantoja. Brīnumainā veidā savu komandu glāba vārtsargs, pēc Ābola raidījuma ripu izvelkot no tukšiem vārtiem.

Pēdējās trešdaļas minūtēs, kad mājinieki nopelnīja jau ceturto mazākumu 12 minūšu ietvaros, viesi teju vai zaudēja piektos vārtus, tomēr pēc partneru pieļautas kļūdas mazākumā savu komandu glāba Uldis Čalpa. Rīt abas komandas Popradā tiksies atkārtoti, mūsējiem cenšoties revanšēties par pelnīto zaudējumu un demonstrēt labāku sniegumu.

Slovākija - Latvija 4:1 (0:2;1:2;0:0)

Vārti: 14:13 Bakošs (Miklīks, Hovorka) 1:0, 18:43 Miklīks (Kudrna, Čaikovskis, vair.) 2:0, 23:23 Valahs (Bondra, Svitana) 3:0, 29:24 Ābols (Indrašis) 3:1, 35:36 Bondra (Valahs, Ribāržs) 4:1
Soda minūtes: 12:8
Vārtsargi: Patriks Ribars - Māris Jučers (no 18:43 Uldis Čalpa)

Latvijas izlases sastāvs

Māris Jučers (Uldis Čalpa); Guntis Galviņš - Ēriks Ševčenko, Kristaps Zīle - Edgars Siksna, Artūrs Salija - Uvis Balinskis, Kristofers Bindulis; Miķelis Rēdlihs - Ņikita Jevpalovs - Roberts Bukarts, Mārtiņš Karsums - Rodrigo Ābols - Miks Indrašis, Gints Meija - Vitālijs Pavlovs - Mārtiņš Cipulis, Frenks Razgals - Oskars Batņa - Gunārs Skvorcovs, Māris Bičevskis.

     [+] [-]

, 2018-04-20 21:14, pirms 7 gadiem
Cerams, ka šoreiz Jučers pierādīja Hārtlijam. Ko pierādīja , lai lemj katrs pats.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-20 21:15, pirms 7 gadiem
ukačaka rakstīja: Pozitīvais pienesums:1) Čalpa labāks par Jučeru, 2) beidzot gūti kaut vieni vārti, 3) trešais periods parādīja LV spējas vismaz kapāties par vietu zem saules.
Tāpat jau čempionātā nespēlēs ne viens ne otrs

     [+] [-]

, 2018-04-20 21:15, pirms 7 gadiem
Franko rakstīja: haha! Tu spēli vispār skatījies, vai tas slotas kāts ir tavs radinieks?!
kā reizi skatījos. Bet Tu gan , kā redzu, neskatījies.

  -2 [+] [-]

, 2018-04-20 21:16, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: Līderi iespēlēsies, tāds kā Karsums, Roberts! Nāks talkā papildinājumi visās līnijās. Tāpēc domāju, ka visam jābūt ok! Atceros to vienu gadu, kad pārbaudenes visas gandrīz tika vinnētas, bet kā gāja čempionātā visi zinam!
Paldies Dievam, ka šajā valstī nevienam nav aizliegts ticēt. kaut vai, Ziemassvētku vecīša esamībai.

  +6 [+] [-]

, 2018-04-20 21:17, pirms 7 gadiem
Vēl pievienosies Merzlikins, Gudļevskis, Sotnieks, Cibuļskis, Freibergs, Džeriņš, Ķēniņš, Ri. Bukarts, varbūt Balcers. Un tad cilvēki, kas ir uz lielas jautājuma zīmes par pieejamību. Visamz 2.5 pieklajigas maiņas mums sanāk, tā kā uztraukties varam, bet raudāt vēl nav iemesls. Šaubos, ka ar +6 pieklājīgiem laukuma spēlētājiem un top līmeņa (nevis Kurbada, sorry) vārtsargiem rezultāts būs tāds pats

     [+] [-]

, 2018-04-20 21:19, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vārtsargi nevar palikt komandu,jo tie ne par mata tiesu nav svarīgāki par jebkuru laukuma spēlētāju (tie ir tavi vārdi). Tagad zināšu ka vārtsargam nav liela nozīme komandā. Tā ir tikpat liela kā jebkuram spēlētājam.
Tu atkal sev vēlamo uzdod par faktisko.
Mana doma par vārtsargiem bija ļoti elementāra u.t.i. vārtsargi labi pildīs savus tiešos pienākumus, un visādus ''tauriņus'' vārtos nesalaidīs. Pārējais jau ir aizsargu un uzbrucēju rokās, galvās un kājās.

  +3 [+] [-]

, 2018-04-20 21:19, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paldies Dievam, ka šajā valstī nevienam nav aizliegts ticēt. kaut vai, Ziemassvētku vecīša esamībai.
Beidz ticēt Ziemassvētku vecītim un katros Ziemassvētkos prasīt viņam, lai Latvija izkrīt no elites, jo kā pienāk pavasaris tā nav ne Ziemassvētku vecīša, ne izkrišanas neesi tak sen jau vairs nekāds mazais bērns...

     [+] [-]

, 2018-04-20 21:19, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: īsi un konkrēti. Pavlovs bija viens no labākajiem šodien laukumā.
spēli neredzēju, bet ja Pavlovs bija labākais, tad mūsējie pēc pāris gadiem kā traki sitīsies čempī pret rumāņiem, lietuviešiem un ķīniešiem

  -1 [+] [-]

, 2018-04-20 21:21, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Bukarts 21+28=49
Indrašis 21+21=42


daži jau tādi bija...
Nezinu kā Bukartam, bet Indrašim bija labi maiņas biedri.

     [+] [-]

, 2018-04-20 21:22, pirms 7 gadiem
PēterisP rakstīja: spēli neredzēju, bet ja Pavlovs bija labākais, tad mūsējie pēc pāris gadiem kā traki sitīsies čempī pret rumāņiem, lietuviešiem un ķīniešiem
Tikko jau viena mūsu izlase zaudēja lietuviešiem divas spēles-1:4 un 2:3,tā kā ilgi nav jāgaida...
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2018-04-20 21:22, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu atkal sev vēlamo uzdod par faktisko.
Mana doma par vārtsargiem bija ļoti elementāra u.t.i. vārtsargi labi pildīs savus tiešos pienākumus, un visādus ''tauriņus'' vārtos nesalaidīs. Pārējais jau ir aizsargu un uzbrucēju rokās, galvās un kājās.
Nezināju ka tu ar vārdiem "vārtsargs pavilks komandu" patiešibā domā pildīs tiešos pienākumus un neielaidīs vieglus metienus. Pavelk komandu un pilda tiešos pienākumus tomēr ir dibas atšķirīgas frāzes. Manā izpratnē normāls vārtsargs regulāri katrā spēlē to dara un vēl vairāk. Vārtsargs ir puse no komandas-tie nav mani vārdi, to teikuši vairāki droši vien daudzi labi treneri. Es pilnībā tiem piekrītu. Laba komanda sākās ar labu galveno treneri (tāds mums ir) un labu vārtsargu-tie ir divi galvenie cilvēki komandā.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-20 21:24, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paldies Dievam, ka šajā valstī nevienam nav aizliegts ticēt. kaut vai, Ziemassvētku vecīša esamībai.
Jums jau kā vienmēr, dzīvē viss ir nolāpīti slikti, netic arī pats sev un radiem, un veikala pārdevējai taņai par desas svaigumu

  +1 [+] [-]

, 2018-04-20 21:24, pirms 7 gadiem
riga81 rakstīja: Hārtlijs māk skaisti mūldēt,un par to lielu naudu paprasīt,tikai sorī citur viņam nemaksā Latvijā mulķus atradis.Patika ko Karsums intervijā pateica,ka hokeijs ir komandas spēle,un pārs spēlētāji brīnumus neuztaisīs,tā laikam bija atbilde Hartlija rakstam ka tagad pārs cali pievienojās nu būs jauda nu būs uzvaras.Mūsu puiši kādi ir tādi ir un Latvijaij tie ir labākie.Un nav labi Bobi celt debesīs un puišus nolikt ka neko nevar.
Bet LABU komandas spēli var uztaisīt tikai LABI spēlētāji. Jā, mums nav NHL zvaigznes, bet labi spēlētāji gan. Tas sastāvs, kas bija pirmajās četrās spēlēs, nekādu komandas spēli uztaisīt nevarēja. Nebija vai vēl nebija tas līmenis. Protams, ka Bobs & LV gaida konkrētu spēlētāju ierašanos. Šodien 3. periods bija diezgan labs, bet vareja redzēt, ka maiņas vēl nebija iespelējušās. Un klāt būs vēl daži labi spēlētāji. Lidz čempim būs ok.

  -4 [+] [-]

, 2018-04-20 21:27, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Nezināju ka tu ar vārdiem "vārtsargs pavilks komandu" patiešibā domā pildīs tiešos pienākumus un neielaidīs vieglus metienus. Pavelk komandu un pilda tiešos pienākumus tomēr ir dibas atšķirīgas frāzes. Manā izpratnē normāls vārtsargs regulāri katrā spēlē to dara un vēl vairāk. Vārtsargs ir puse no komandas-tie nav mani vārdi, to teikuši vairāki droši vien daudzi labi treneri. Es pilnībā tiem piekrītu. Laba komanda sākās ar labu galveno treneri (tāds mums ir) un labu vārtsargu-tie ir divi galvenie cilvēki komandā.
Ja no uzbrucējiem un aizsargiem var neprasīt augstu rezultativitāti, labu spēli aizsardzībā, tad kāpēc kāds ir iedomājies, kā vārtsargam vienmēr ir jābūt pārcilvēkam, kurš sasmels laukuma spēlētāju savārītās ziepes?! Tā reti mēdz būt, jo vārtsargs tāds pats cilvēks vien ir kā pārējie spēlētāji. Ja viņš tāds nav, tad viņš spēlē NHL vadošajās komandās, un pelna lielu naudu.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-20 21:28, pirms 7 gadiem
Trešā trešdaļa tieši bija sūdīga. Ja spēlē skaitl.pārsvarā,tad ir jāmet goli.

  +3 [+] [-]

, 2018-04-20 21:29, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man pie pakaļas izkrīt, vai atkal paliek, jo reāli apzinos mūsu vietu pasaules hokejā.
Katru gadu pirms PČ vienas un tās pašas negācijas...

     [+] [-]

, 2018-04-20 21:29, pirms 7 gadiem
Gan jau būs labi! Elvis pavilks! Ro, Indrašis, Karsums vēl nav formā! Būs vēl Džeriņš. Protams, jābūt palīdzībai no Razgala un Jēpja. Lielākie robi droši vien aizsardzībā! Ok, būs Soča, bet... Balinskis ir labs, bet, diemžēl, kā slidotājs - aizsardzībā draņķīgs! Nu tāds OZO dalīts ar 10

  -1 [+] [-]

, 2018-04-20 21:35, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja no uzbrucējiem un aizsargiem var neprasīt augstu rezultativitāti, labu spēli aizsardzībā, tad kāpēc kāds ir iedomājies, kā vārtsargam vienmēr ir jābūt pārcilvēkam, kurš sasmels laukuma spēlētāju savārītās ziepes?! Tā reti mēdz būt, jo vārtsargs tāds pats cilvēks vien ir kā pārējie spēlētāji. Ja viņš tāds nav, tad viņš spēlē NHL vadošajās komandās, un pelna lielu naudu.
Vārtsarga kļūdas beidzās ar vārtiem, laukuma spēlētāju kļūdas vēl var glābt. Ja kāds laukuma spēlētājs ir vājš, var nosēdināt malā, vārtsargu arī var bet tas ir grūtāk. Vidējas vai vājas komandas kaut ko lielu sasniedz ja ir ļoti labi vārtsragi. Jā vārtsarga loma komandā noteikti ir īpaša. Viņu reti kad kritizē publiski (labi treneri to gandrīz nekad nedara). Arī komentētāji kritizē vārtsargu retāk. Vārtsargam ir īpašs statuss komandā. Ar Jučeru vārtos mēs stabili lidotu ārā no elites arī tad ja mūsu sastāvs būtu tuvu ideālam.

     [+] [-]

, 2018-04-20 21:38, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Katru gadu pirms PČ vienas un tās pašas negācijas...
Kāpēc negācijas?
Vai labāk stāstīt pirms katra čempionāta, ka nu tik rausim visus gabalos, un pēc tam piedzīvot kārtējo vilšanos, ka ne nu rāva ne nu kā, un savā tradicionālajā vietā, kura LV izlasei pēc realitātes pienākas, vien ir?.
Ja Tev vieglāk dzīvot pēc Repšes principa -kā var nesolīt (necerēt)-tad netraucēšu Tev to darīt.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-20 21:38, pirms 7 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Gan jau būs labi! Elvis pavilks! Ro, Indrašis, Karsums vēl nav formā! Būs vēl Džeriņš. Protams, jābūt palīdzībai no Razgala un Jēpja. Lielākie robi droši vien aizsardzībā! Ok, būs Soča, bet... Balinskis ir labs, bet, diemžēl, kā slidotājs - aizsardzībā draņķīgs! Nu tāds OZO dalīts ar 10
domā, ka Razgalu paņems uz PČ? es par to 100% nebūtu pārliecināts...

     [+] [-]

, 2018-04-20 21:40, pirms 7 gadiem
Bukartam 0+1 pagaidām

  -1 [+] [-]

, 2018-04-20 21:40, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vārtsarga kļūdas beidzās ar vārtiem, laukuma spēlētāju kļūdas vēl var glābt. Ja kāds laukuma spēlētājs ir vājš, var nosēdināt malā, vārtsargu arī var bet tas ir grūtāk. Vidējas vai vājas komandas kaut ko lielu sasniedz ja ir ļoti labi vārtsragi. Jā vārtsarga loma komandā noteikti ir īpaša. Viņu reti kad kritizē publiski (labi treneri to gandrīz nekad nedara). Arī komentētāji kritizē vārtsargu retāk. Vārtsargam ir īpašs statuss komandā. Ar Jučeru vārtos mēs stabili lidotu ārā no elites arī tad ja mūsu sastāvs būtu tuvu ideālam.
Smieklīgi!
Īpaši par to, ka vārtsargus ir grūtāk nosēdināt malā, un viņus nekritizē.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-20 21:42, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: domā, ka Razgalu paņems uz PČ? es par to 100% nebūtu pārliecināts...
Nu viņš tomēr ir tas, kurš var vienatnē izveidot momentu... Domāju, ka potenciāli daudz lietderīgāks par kapļiem, domājot par uzbrukumu.

  -2 [+] [-]

, 2018-04-20 21:43, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vārtsarga kļūdas beidzās ar vārtiem, laukuma spēlētāju kļūdas vēl var glābt. Ja kāds laukuma spēlētājs ir vājš, var nosēdināt malā, vārtsargu arī var bet tas ir grūtāk. Vidējas vai vājas komandas kaut ko lielu sasniedz ja ir ļoti labi vārtsragi. Jā vārtsarga loma komandā noteikti ir īpaša. Viņu reti kad kritizē publiski (labi treneri to gandrīz nekad nedara). Arī komentētāji kritizē vārtsargu retāk. Vārtsargam ir īpašs statuss komandā. Ar Jučeru vārtos mēs stabili lidotu ārā no elites arī tad ja mūsu sastāvs būtu tuvu ideālam.
Pilnīgākās muļķibas!

  +3 [+] [-]

, 2018-04-20 21:48, pirms 7 gadiem
elvis lai cik labi nostaves,bet ar vieniem iemestajiem vārtiem nekas nebūs.

     [+] [-]

, 2018-04-20 21:48, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Smieklīgi!
Īpaši par to, ka vārtsargus ir grūtāk nosēdināt malā, un viņus nekritizē.
kritizē

     [+] [-]

, 2018-04-20 21:53, pirms 7 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Nu viņš tomēr ir tas, kurš var vienatnē izveidot momentu... Domāju, ka potenciāli daudz lietderīgāks par kapļiem, domājot par uzbrukumu.
pirmajās maiņās viņu neliks, savukrāt, 4. maiņā būs čekeri, jeb kā Tu saki kapļi... ja vēl nāk Ķēniņš, Ri.Bukarts un beigu beigās ja nospīd Balcers, tad galīgi neredzu vietu viņam sastāvā.

  +3 [+] [-]

, 2018-04-20 21:53, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man pie pakaļas izkrīt, vai atkal paliek, jo reāli apzinos mūsu vietu pasaules hokejā.
Spēli neredzēju, rakstu nelasīju, bet prieks redzēt, ka vismaz Ivars joprojām ir reāls!

     [+] [-]

, 2018-04-20 21:54, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: Līderi iespēlēsies, tāds kā Karsums, Roberts! Nāks talkā papildinājumi visās līnijās. Tāpēc domāju, ka visam jābūt ok! Atceros to vienu gadu, kad pārbaudenes visas gandrīz tika vinnētas, bet kā gāja čempionātā visi zinam!
kuru no tiem vairākiem , kad tika izmantota šī viltīgā stratēģija?

     [+] [-]

, 2018-04-20 21:54, pirms 7 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Nu viņš tomēr ir tas, kurš var vienatnē izveidot momentu... Domāju, ka potenciāli daudz lietderīgāks par kapļiem, domājot par uzbrukumu.
un šodien viņš arī bija stipri nemanāms (tik vienā epizodē izcēlās) pat uz šodienas spēles fona, salīdzinot ar ctiem.

     [+] [-]

, 2018-04-20 21:55, pirms 7 gadiem
Fandarms rakstīja: Bet LABU komandas spēli var uztaisīt tikai LABI spēlētāji. Jā, mums nav NHL zvaigznes, bet labi spēlētāji gan. Tas sastāvs, kas bija pirmajās četrās spēlēs, nekādu komandas spēli uztaisīt nevarēja. Nebija vai vēl nebija tas līmenis. Protams, ka Bobs & LV gaida konkrētu spēlētāju ierašanos. Šodien 3. periods bija diezgan labs, bet vareja redzēt, ka maiņas vēl nebija iespelējušās. Un klāt būs vēl daži labi spēlētāji. Lidz čempim būs ok.
jūs tiešā nesaprotat kāpēc trešais periods bija labs ? tāpēc, ka bija 4:1 un slovāki varēja palidot uz vienas slidas.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-20 22:01, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: pirmajās maiņās viņu neliks, savukrāt, 4. maiņā būs čekeri, jeb kā Tu saki kapļi... ja vēl nāk Ķēniņš, Ri.Bukarts un beigu beigās ja nospīd Balcers, tad galīgi neredzu vietu viņam sastāvā.
Nu pie labākā razklada ( trijnieki uz dullo) Ro, Indrašis, Karsums - Džera, Miķelis, Balcers - Ri, Meija, Ķēniņš- Jēpis, Batņa, jo var iemetienus vinnēt. Pavlovs, laikam dēļ aizsardzības skiliem. Nu kā 13 būtu Razgals. Un jāņem vērā, ka pirms gada PČ Razgals pret štatiem iemeta, ja nemaldos...

  +1 [+] [-]

, 2018-04-20 22:02, pirms 7 gadiem
kads tas jucers siets,kur tik svaki var spelet,nav jau tas sastavs tik nevarigs,slovaki pasi ari tur nekadi dizie nav

     [+] [-]

, 2018-04-20 22:03, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Katru gadu pirms PČ vienas un tās pašas negācijas...
iebāzt galvu smiltīs un domāt, ka LV nekad nevarētu izkrist... te daži laikam domā, ka lV izlasei ir mistisks magnētisks aizsardzības kupols apkārt. pastāstīt par 30 sek pirms spēles beigām un FRA izgājienu 1 pret vārtsargu? hokejs mainās, spēki izlīdzinās, vienādu komandu otrajā ešelonā ir arvien vairāk. un tik un tā te parādās kadri, kas atceras, ka Vācija tak ar 8-0 tika uzvarēta