Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3

Somijas ceļarullis samīda bezspēcīgo Latviju - 8:1

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Somijas ceļarullis samīda bezspēcīgo Latviju - 8:1
Kristeram Gudļevskim ripu no saviem vārtiem ārā nācās vilkt veselas astoņas reizes
Foto: AP/Scanpix

Smagu zaudējumu pasaules čempionāta otrajā mačā piedzīvojusi Latvijas izlase, kas ar rezultātu 1:8 kapitulēja Somijas izlases priekšā. Goda vārtus pēdējā trešdaļā guva Rihards Bukarts. Neapturams bija somu otrais uzbrucēju trijnieks - Sebastians Aho, Teuvo Tereveinens un Veli-Mati Savinainens, kuri guva sešus no astoņiem vārtiem.

Spēles teksta tiešraide

Somijas izlase savu spēku un reputāciju apliecināja jau no spēles pirmajām minūtēm. Dienvidkorejas izlasi pirmajā mačā iznīcinājušie otrās maiņas hokejisti Tereveinens, Aho un Savinainens turpināja uzņemto kursu arī šodien. Otrajā mača minūtē Savinainens pārtvēra ripu savā zonā, vēlāk nomānīja Karsumu, izdarīja precīzu piespēli Sebastianam Aho, kurš, neapturot ripu, meta precīzi (0:1). Šie paši hokejisti bija epizodes galvenie varoņi arī nedaudz vēlāk, kad pārsvars tika dubultots. 18 gadus vecais Heiskanens meta no zilās līnijas, savukārt latviešu aizsargi nenovaktēja vārtu priekšu, ripas lidojuma virzienu mainot Veli-Mati Savinainenam (0:2).

Pēc otrā vārtu zaudējuma pirmie pusmomenti radās arī Latvijas izlasei. Ātru tempu pa kreiso flangu uzņēma Ķēniņš, tomēr Ronalda metienu atsita Somijas izlases vārtsargs Ville Huso. Somu hokejisti kontrolēja notikumus laukumā, un nepilnas trīs minūtes pirms perioda beigām Kristeram Gudļevskim nācās trešo reizi vilkt ripu ārā no saviem vārtiem. Anti Suomelas metienu Kristers it kā tvēra, tomēr ripa izslīdēja no vārtsarga satvēriena un lielajā burzmā pamanījās ieslīdēt vārtos (0:3).

Otro periodu latvieši uzsāka ar sajauktiem uzbrucēju virknējumiem. Latvijas izlase tika pie piecām minūtēm vairākumā, no kurām vienu bija iespēja spēlēt pret trim somu hokejistiem. Vairākumā latviešiem spēle nevedās un Huso modrība tika pārbaudīta ar piespēlēm, nevis metieniem, līdz ar to apdraudēt pretinieku vārtus neizdevās. Tieši otrādi - ievadot uzbrukumu, šķērsām pāri aizsardzības zonai ripu raidīja Cibuļskis, ripa nonāca tieši uz nūjas Aho, kurš panāca jau 4:0 Somijas izlases labā.

Latviešiem iespējas kādus vārtus atgūt bija reti, taču tās neizdevās izmantot. Uzbrukuma smailē nonāca gan Ābols, gan Rēdlihs, taču Somijas izlases vārtos pārliecinoši spēlēja Huso. Pretinieku otrā maiņa turpināja plosīt latviešu aizsardzību, un mača 35. minūtē pēc teicama Tereveinena māņu manevra un piespēles savus otros vārtus spēlē guva arī Savinainens (0:5).

Latvijas izlase trešo periodu sāka aktīvāk, tomēr paši parakstīja sev nāves spriedumus, nopelnot trīs nevajadzīgus noraidījumus pēc kārtas. Somijas NHL hokejisti turpināja spēlēties ar latviešu aizsardzību, 0:6 vairākumā panākot Tereveinenam, pie vārtu guvuma brīdi vēlāk tika arī iepriekš asistējušais Rantanens (0:7). Somi laukumā darīja visu pēc sirds patikas, un arī Tereveinens guva otros vārtus mačā (0:8). Spēles 52. minūtē pirmoreiz varēja uzgavilēt atraktīvie Latvijas izlases līdzjutēji, jo mērķi atrada Riharda Bukarta metiens (1:8).

Par spīti neveiksmīgajai spēlei, lieliski turpināja būt Latvijas izlases līdzjutēji, kas skaļi atbalstīja savu komandu visas spēles garumā. Vārti vairs netika gūti, latviešiem piedzīvojot sagrāvi ar 1:8.

Latvija - Somija 1:8 (0:3;0:2;1:3)

Vārti: 01:24 Aho (Savinainens) 0:1, 07:44 Savinainens (Heiskanens, Aho) 0:2, 17:41 Suomela 0:3, 27:31 Aho (maz.) 0:4, 34:49 Savinainens (Tereveinens, Aho) 0:5, 46:29 Tereveinens (Rantanens, Granlunds, vair.) 0:6, 47:28 Rantanens (Aho, Tereveinens, vair.) 0:7, 51:10 Tereveinens 0:8, 51:38 Ri. Bukarts (Balinskis) 1:8.
Soda minūtes: 10:10
Metieni: 19:29
Vārtsargi: Kristers Gudļevskis - Ville Huso

PČ hokejā, B grupa

V.KomandaSUUPZPZVārtiP
1.Somija2200016:26
2.ASV211009:45
3.Kanāda2101014:54
4.Norvēģija201107:72
5.Vācija200206:82
6.Dānija201013:62
7.Latvija201014:102
8.Dienvidkoreja200021:180

6. maija kalendārs

GrupaLaiksSpēleTiešraide
A13:15Krievija – Austrija7:0
17:15Zviedrija – Čehija3:2
21:15Slovākija – Šveice0:2
B13:15Dienvidkoreja – Kanāda0:10
17:15Vācija – Norvēģija4:5(PM)
21:15Latvija – Somija1:8

 +13 [+] [-]

, 2018-05-06 23:35, pirms 7 gadiem
Zaude bija gaidāma, bet, ka būs šāds rezultāts...

 +14 [+] [-]

, 2018-05-06 23:36, pirms 7 gadiem
Ziile ir ar steigu jaamet araa

  +3 [+] [-]

, 2018-05-06 23:37, pirms 7 gadiem
Bukmeikeru koef. precīzs 8:1

  +6 [+] [-]

, 2018-05-06 23:37, pirms 7 gadiem
Paldies somu jauniešiem. Parādīja visas mūsu vājās vietas. Varam gatavoties čempionāta svarīgākajai spēlei ar Koreju.

IIHF šogad mājas lapa ir ekstra tizla un bez informācijas. Kaut kāds students taisījis. Kauns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2018-05-06 23:38, pirms 7 gadiem
Šis jau atgādināja Dinamo. Cerams uzvarēs Koreju.

 +10 [+] [-]

, 2018-05-06 23:38, pirms 7 gadiem
KAUNS!

  +5 [+] [-]

, 2018-05-06 23:38, pirms 7 gadiem
Došu iemeslu mūžīgajiem ‘nevienu nedrīkst kritizēt’ indivīdiem nedaudz pariet un ielikt man kaudzi mīnusiņu!
Tātad, ceru, ka Gūdis šajā čempionātā pēdējo reizi stāv mūsu vārtos. Te nav runa par to, ka Gudļevskis sēdētu rezervē NHL klubā, bet gan par to, ka viņš ir ļoti nestabils AHL kluba vārtusargs. Absolūti nekā personīga, bet tas nav vārtusargs ar kuru komanda aiz muguras var justies droši. Protams, ar Merzo mēs šo spēli tāpat visdrīzāk nebūtu uzvarējuši, bet 8 ielaistie vārti tie noteikti nebūtu! Un esmu gatavs likt galvu ķīlā, Gūdis NHL klubā nekad, nekad nebūs ne pirmas, ne otrais vārtusargs!

 +15 [+] [-]

, 2018-05-06 23:38, pirms 7 gadiem
Likumsakarīgs iznākums – pilnībā atspoguļo Latvijas un Somijas hokeja līmeņu samērus.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-06 23:38, pirms 7 gadiem
Izrādās ka pēc tādas spēles LV izlases treneri uzdrošinājās kādu nosaukt par labāko spēlētāju.
Smieklīgi!

  +6 [+] [-]

, 2018-05-06 23:38, pirms 7 gadiem
Skatoties abas spēles rodās iespaids, ka mums nav rakstura un saspēle 0 + metieni, laikam arī īstā kapteiņa trūkums dod ziņu. Poh uz to rezultātu, vnk saturs ir 0,ļoti slikti spēlē. Kauns par šādu izlasi. Finteri bl.. dažam labam derētu iedot pa muti un nosēdināt nost uz kādu spēli. Piektie un 6. vārti uber labi - aizsardzībā arī nulles. Gandrīz 2 min nevar atņemt ripu, kad dabūjām noraidījumu...Tāda izlases spēle mums nav vajadzīga, pagājušogad, bija raksturs ar kuru vilka spēles. Kautkas radikāli jāmaina vai arī dan.ger mēs ne paņemsim. Uz to,ka trūkst līderi - ŠĀDU spēli nevar norakstīt.

 +10 [+] [-]

, 2018-05-06 23:38, pirms 7 gadiem
Izvazāja, ko tur piebilst. Un laikam Masaļskim nav taisnība, par to visu laiku spēcīgāko vārtsargu līnīju, piedod Gudi.

 +18 [+] [-]

, 2018-05-06 23:38, pirms 7 gadiem
ja negrib spēlēt, tad lai nespēlē, šitā nepalīdzēt vārtsargam nevar.

 +15 [+] [-]

, 2018-05-06 23:38, pirms 7 gadiem
Labi, ka šis murgs ir beidzies.

  +9 [+] [-]

, 2018-05-06 23:38, pirms 7 gadiem
Laikam pirmo reizi man nav neviena laba vārda par spēli. Neviena. Hārtlijs ir iebraucis dziļās auzās. Nav mums tie sliktākie spēlētāji pat ar visiem iztrūkumiem. Kāpec Indrašis, Bukarts un co nevar iemest? Netiek galā ar līdera lomu, nav īstie maiņas partneri, treneris nespēj atrast īstos vārdus, lai noskaņotu? Somi nemaz nespēlēja pilnā jaudā, pilnīgi piesmēja mūs. Vai starp stabilām elites divīzijas komandām var būt tik liela meistarības atšķirība. Žēl, ka PČ svarīgākā spēle būs ar Dienvidkoreju. Kurš par to uzņemsies atbildību? Kaut nu Elvim izdotos izvilkt komandu. P.S. pret Kanādu un/vai ASV vārtos varētu ielikt Kivlenieku, lai vismaz nav pa tukšo atbraucis. Lai nu kā, sliktāk jau nebūs. Kauns, kauns, kauns.

 +21 [+] [-]

, 2018-05-06 23:39, pirms 7 gadiem
hilss rakstīja: Sliktākie spēlētāji komandā šodien bija Gudļevskis un Balcers. Abi ir Amerikas līgas spēlētāji.
AIZSARDZĪBA IR MISKASTE!

Ko gudijam darīt, ja aizsargi ļauj pilnībā VISU!

  +5 [+] [-]

, 2018-05-06 23:39, pirms 7 gadiem
Aho Gudi uzvilka uz sava mazā cīsiņa

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:39, pirms 7 gadiem
2 punkti pēc 2 spēlēm. Nav tas sliktākais variants.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-06 23:39, pirms 7 gadiem
Un jā, pēc šī mača tikai apstiprinājās Elvja pirmais nummurs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-05-06 23:39, pirms 7 gadiem
Galigakie nabagi.Spelee vini-kauns man.

  +4 [+] [-]

, 2018-05-06 23:39, pirms 7 gadiem
Tas bija izsmiekls uz ledus, mūsējie izskatījās tik nožēlojami, bet ko lai saka, ja pretīm dodasdivas pavisam savādākas komandas

Vienīgais paldies kam tas būtu jāsaka ir faniem, to tissot balvu arī faniem

 +17 [+] [-]

, 2018-05-06 23:40, pirms 7 gadiem
Ārkārtīgi žēl, ka krievu komanda Динамо Рига mūsu spēlētājus tik drausmīgi ir degradējusi. Kauns!

  +7 [+] [-]

, 2018-05-06 23:40, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izrādās ka pēc tādas spēles LV izlases treneri uzdrošinājās kādu nosaukt par labāko spēlētāju.
Smieklīgi!
Uzdrošinājās? Tu tak esi āksts, itkā viņam būtu varianti

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:40, pirms 7 gadiem
portal rakstīja: Un jā, pēc šī mača tikai apstiprinājās Elvja pirmais nummurs.
Kādam par to vispār bija šaubas?

  +6 [+] [-]

, 2018-05-06 23:40, pirms 7 gadiem
Problēmas sākās ar to, ka netikām līdzi somiem. Visur viņi divus soļus priekšā. Un Gudijs diemžēl arī nebija glābējs.
Skumdina rezultāts. Jāaizmirst spēle un parīt jācīnās pret Koreju.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:40, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: 2 punkti pēc 2 spēlēm. Nav tas sliktākais variants.
Ja pēc 3 būs 5, tad var savākt apenes, stringus un krūšturus un braukt mājās

  +7 [+] [-]

, 2018-05-06 23:40, pirms 7 gadiem
Pēdējo reizi Latvijas vīr. hokeja izlase zaudēja ar -7 bija 2015. gada PČ spēlē pret Zviedriju, kad rezultāts bija identisks 1:8. Somi malači, spēle skaista un novēlu viņiem spēlēt finālā!

  -2 [+] [-]

, 2018-05-06 23:40, pirms 7 gadiem
vafele404 rakstīja: Ziile ir ar steigu jaamet araa
Balinskis nav labāks ar Cibuļski par Zīli. Visi vienā maisā bāžami

 +16 [+] [-]

, 2018-05-06 23:41, pirms 7 gadiem
CIBULSKIS MALACIS 3 VARTI

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:41, pirms 7 gadiem
Autor, virsraksts precīzs.

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:41, pirms 7 gadiem
ja Korejai zaudē un tad būs viss pat optimism nepalīdzēs.
Slēpts komentārs: Emka953

  +2 [+] [-]

, 2018-05-06 23:41, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Kādam par to vispār bija šaubas?
bija te daži gudrinieki, kuri pīkstēja pirms čempja

 +11 [+] [-]

, 2018-05-06 23:41, pirms 7 gadiem
Dinamo kadri uz visu fona izskatās nožēlojami...

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:41, pirms 7 gadiem
vafele404 rakstīja: Ziile ir ar steigu jaamet araa
Vīrs kā ozols, bet p@uti(meistarība) kā Zīle ! :O
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +6 [+] [-]

, 2018-05-06 23:41, pirms 7 gadiem
Turpmāk ar Cibuļski jārunā somiski

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:41, pirms 7 gadiem
Emka953 rakstīja: Malači es lepojos ar puišiem cepuri nost 1:8 zaudēt somija. ko tas pajols Gudļevskis vispār izlasē dara viņš tur tika asināt slidas var nu ko zaudam korejau un tinamies pie kaimiņiem uz 1 divīziju
izsita korķus?

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:42, pirms 7 gadiem
Andzzeys rakstīja: Došu iemeslu mūžīgajiem ‘nevienu nedrīkst kritizēt’ indivīdiem nedaudz pariet un ielikt man kaudzi mīnusiņu!
Tātad, ceru, ka Gūdis šajā čempionātā pēdējo reizi stāv mūsu vārtos. Te nav runa par to, ka Gudļevskis sēdētu rezervē NHL klubā, bet gan par to, ka viņš ir ļoti nestabils AHL kluba vārtusargs. Absolūti nekā personīga, bet tas nav vārtusargs ar kuru komanda aiz muguras var justies droši. Protams, ar Merzo mēs šo spēli tāpat visdrīzāk nebūtu uzvarējuši, bet 8 ielaistie vārti tie noteikti nebūtu! Un esmu gatavs likt galvu ķīlā, Gūdis NHL klubā nekad, nekad nebūs ne pirmas, ne otrais vārtusargs!
Nu Gudļevskis nekad savā karjerā nav izcēlies ar stabilitāti

  +3 [+] [-]

, 2018-05-06 23:42, pirms 7 gadiem
Žēl Hārtlija...

  +7 [+] [-]

, 2018-05-06 23:42, pirms 7 gadiem
Dinamo aizsargi nu teiksim maigi sakot ir vāji. Ne velti viņus ņem priekšā KHL, tad te vispār vienos vārtos.

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:43, pirms 7 gadiem
Paldies Somijai par ļoti skatāmu un skaistu hokeju. Ilgi nebiju PČ tādu redzējis. Sestais gols bija kaut kas neaprakstāmi skaists. Par mūsējiem ? Labāk bez traumām dabūt brāzienu, nekā "skaisti" nospēlēt... 0 punktu ir 0 punktu, pulveris vajadzīgs tomēr citām spēlēm.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-06 23:43, pirms 7 gadiem
portal rakstīja: bija te daži gudrinieki, kuri pīkstēja pirms čempja
Jā, esmu manījis, ka ir tādi, kuri piesauc vienu labo spēli viņa izpildījumā(uz cik neveiksmīgu fona?).
Tas no sērijas: Bet Starkovs taču mūs aizveda uz Euro 2004

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:43, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Aho Gudi uzvilka uz sava mazā cīsiņa
Personīgi esi redzējis cik viņam ir 'maziņš' !?

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:43, pirms 7 gadiem
hilss rakstīja: Sliktākie spēlētāji komandā šodien bija Gudļevskis un Balcers. Abi ir Amerikas līgas spēlētāji.
Cibuļskis?

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:43, pirms 7 gadiem
Vakar varoņi, šodien nespējīgie.....Ko nu vāvuļos žurnālisti?

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:43, pirms 7 gadiem
Labaakie - Kenins,Redlihs,Abols,Galvins.
Vaajaakie-
Gudlevskis - nebija gatavs(var teikt ko grib, bet dalleeji vina vaajais sniegums speeles saakumaa salauza komandu)
Robis Bukarts - pirmais gols(savos vaartos)
Cibulskis- Nenopietna attieksme (domaa ja veteraans var kkeemoties) Jau vakar smaidija kameraa kameer komanda bija zaudeetaajos ar 0:2 peec pirmaa perioda.
Meija - tik vaaju es vinu nevienaa chempii neesmu redzeejis.

  +7 [+] [-]

, 2018-05-06 23:43, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kas būtu noticis,ja Hartlijs būtu pateicis, ka no LV izlases labākā spēlētāja nominācijas šoreiz nebūs? Vai viņš tiktu par to sodīts?
Tā būtu augstākā mērā necieņa pret turnīru un tā organizētājiem. Elementārā ētika.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-06 23:43, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Skatoties abas spēles rodās iespaids, ka mums nav rakstura un saspēle 0 + metieni, laikam arī īstā kapteiņa trūkums dod ziņu. Poh uz to rezultātu, vnk saturs ir 0,ļoti slikti spēlē. Kauns par šādu izlasi. Finteri bl.. dažam labam derētu iedot pa muti un nosēdināt nost uz kādu spēli. Piektie un 6. vārti uber labi - aizsardzībā arī nulles. Gandrīz 2 min nevar atņemt ripu, kad dabūjām noraidījumu...Tāda izlases spēle mums nav vajadzīga, pagājušogad, bija raksturs ar kuru vilka spēles. Kautkas radikāli jāmaina vai arī dan.ger mēs ne paņemsim. Uz to,ka trūkst līderi - ŠĀDU spēli nevar norakstīt.
Bukārtam irjānēm kapteiņa uzšuva nost no formas un jādot Ķēniņam VIŅA

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:43, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Personīgi esi redzējis cik viņam ir 'maziņš' !?
Protams

  +2 [+] [-]

, 2018-05-06 23:44, pirms 7 gadiem
kapteinim jau nu vajadzēja sapurināt komandu, lai cīnās trešajā periodā nevis vienkārši atslido.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:44, pirms 7 gadiem
nu poh... zāģis ir zāģis, jāgatavojas pārējām spēlēm šī spēle gan spēlētājiem gan faniem ir jāatstāj aiz muguras varbūt pēc tādas drātes vairāk saņemsies un parādīs drāti fričiem u.c.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-06 23:44, pirms 7 gadiem
Kapēc nemainīja nost vārtusargu... pie rezultāta 4-0 ???!!!

  +6 [+] [-]

, 2018-05-06 23:44, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Uzdrošinājās? Tu tak esi āksts, itkā viņam būtu varianti
Es ar ņirdzu...Ivars kārtējo reizi izcēlās..

  +7 [+] [-]

, 2018-05-06 23:44, pirms 7 gadiem
Biški kļūdījos jo paredzēju 0:6 un tas tak bija skaidrs jau pirms PČ ,ka būs trīs smagi zāģi.Un Gudiju nolikt netaisos 1-2 vārtus varbūt varēja atvairīt.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-06 23:45, pirms 7 gadiem
"Labākie" fani atkal sacenšas daiļ-iršanā. Cerams, ka tas jums uzlabo omu

  -1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:45, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Žēl Hārtlija...
Par ko viņš būtu jāžēlo?
Tas viss šodien bija ARĪ VIŅA darba rezultāts. Komanda un treneris ir nenošķiramas lietas.

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:45, pirms 7 gadiem
PAGALE rakstīja: Kapēc nemainīja nost vārtusargu... pie rezultāta 4-0 ???!!!
Lai psiholoģiski sagrautu arī pamatvārtsargu?

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:45, pirms 7 gadiem
PAGALE rakstīja: Kapēc nemainīja nost vārtusargu... pie rezultāta 4-0 ???!!!
Kāpēc?!? Lai sabojātu status arī otram kīperam!?

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:46, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Žēl Hārtlija...
Žēll vartsargu...kuriem jalīst sviedros kamēr laukuma spēlētaji knapi pa vartu rami var trapīt. Sliktākā izlase kādu atceros mums un tādas pašas domas jau bija pirms PČ. Vienigais labums ka Koreja grupā, savadāk tiešam varētu domāt par lidošanu arā. Neticu ka spēsim ko parādīt pret Vaciju un Dāņiem ar tādu sastāvu.

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:46, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: kapteinim jau nu vajadzēja sapurināt komandu, lai cīnās trešajā periodā nevis vienkārši atslido.
Ko tur purināt, ja nevienā komponentē nespējam būt tik pat labi. Vienkāriši jaunie talanti ir vājprātīgi labi somiem. Ja pirms 4 gadiem viņi vienkārši dauzīja pretiniekus, tagad vienkārši viņus uz meistarību paņem.

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:46, pirms 7 gadiem
gudlevskis pilnigs siets, pedejo reizi stav lv izlasee, aizsardziba bezzobaina, nav speka panemienu kas varetu apturet atro somu hokeju, lenas piespeles, aizsaegi vnk drausmas, cibulskis, vispar kaa pagalmaa pohujaa neskataas viduu dod, un izteikts fiziskaa trukums, ar steigu zalee jataisa pietupieni, jaskrien sprinti ar apgrutinajumu, citadi pilnigas auzas. un visa vaina jau ir latvijas hokeja sistemaa, par daudz ripu dzenaa par maz fiziskais

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:46, pirms 7 gadiem
PAGALE rakstīja: Kapēc nemainīja nost vārtusargu... pie rezultāta 4-0 ???!!!
Šodien tas būtu pilnīgi lieki.

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:46, pirms 7 gadiem
PAGALE rakstīja: Kapēc nemainīja nost vārtusargu... pie rezultāta 4-0 ???!!!
Zelta jautājums! Pie 3-0, 4-0 bija jāmaina nost - viennozīmīgi!

  +2 [+] [-]

, 2018-05-06 23:47, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par ko viņš būtu jāžēlo?
Tas viss šodien bija ARĪ VIŅA darba rezultāts. Komanda un treneris ir nenošķiramas lietas.
Hartlijs labi dara savu darbu, bet izpildītāji šodien nekādi

  +4 [+] [-]

, 2018-05-06 23:47, pirms 7 gadiem
Bet bija skaidrs jau pēc pirmā perioda - Liepājā viens jau berzē rokas, lai varētu kārtējo hujņu rakstīt pēc spēlēs

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:47, pirms 7 gadiem
es zinu labāk rakstīja: gudlevskis pilnigs siets, pedejo reizi stav lv izlasee, aizsardziba bezzobaina, nav speka panemienu kas varetu apturet atro somu hokeju, lenas piespeles, aizsaegi vnk drausmas, cibulskis, vispar kaa pagalmaa pohujaa neskataas viduu dod, un izteikts fiziskaa trukums, ar steigu zalee jataisa pietupieni, jaskrien sprinti ar apgrutinajumu, citadi pilnigas auzas. un visa vaina jau ir latvijas hokeja sistemaa, par daudz ripu dzenaa par maz fiziskais
Trāpīts tieši mērķī

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:48, pirms 7 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Labaakie - Kenins,Redlihs,Abols,Galvins.
Vaajaakie-
Gudlevskis - nebija gatavs(var teikt ko grib, bet dalleeji vina vaajais sniegums speeles saakumaa salauza komandu)
Robis Bukarts - pirmais gols(savos vaartos)
Cibulskis- Nenopietna attieksme (domaa ja veteraans var kkeemoties) Jau vakar smaidija kameraa kameer komanda bija zaudeetaajos ar 0:2 peec pirmaa perioda.
Meija - tik vaaju es vinu nevienaa chempii neesmu redzeejis.
Galviņam tāpat kā Cibuļskim šodien tikai vienu balli iedevu.

  -4 [+] [-]

, 2018-05-06 23:48, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tā būtu augstākā mērā necieņa pret turnīru un tā organizētājiem. Elementārā ētika.
Kādā ētika, kāda necieņa? Ja treneris uzskata, ka neviens nav pelnījis neko pēc šādām spēlēm, tad tā ir viņa izvēle, un tas organizatoriem būtu saprotami. Tā būtu viena no audzināšanas metodēm saviem spēlētājiem.

  +5 [+] [-]

, 2018-05-06 23:48, pirms 7 gadiem
Ak Dievs. Šie sc lietotāji.. Vakar tā slavēja, šodien jau no 1/4 pārgājuši uz veco dziesmu par Koreju un palikšan elitē. Tādi auni esat. Galvenais uzvarēt Dāniju, Vāciju un Koreju. Turklāt, mūs iegāza aizsardzība un Gudijs ar nekāds vilcējs nav. Uzbrukumi jau bija labi, tikai realizācija.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:49, pirms 7 gadiem
te ir redzams ko čehijas līgas zemais līmenis ir izdarijis ar cibuļski, galīgi degradējies, jāiet atpkaļ uz KHL jāspēlē augstākā līmenī kgan diez vai sastāvaa RD vairs tiks

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:49, pirms 7 gadiem
man zel hartlija, reali vins iegulda tik daudz laika tajaa visaa, bet tapat speletaji spelee ka grib! pilnigs murgs sodien!!! mums nav rakstura un ari liekas nedaram to, ko treneris ieplanojis, hujzin, galvins kaut ko vadas - vai tads ir uzstadijums? spelee, tak atrak, met gar malu ripu un lai wingeri kapajas, vnk sausmas

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:49, pirms 7 gadiem
EU, kur Balderis... blē, nu ķip Balcers? Bij' uz ledus vispār?

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:49, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Bet bija skaidrs jau pēc pirmā perioda - Liepājā viens jau berzē rokas, lai varētu kārtējo hujņu rakstīt pēc spēlēs
varbūt ne tikai rokas berzēja bet arī raķeti vēl pulēja !

  +2 [+] [-]

, 2018-05-06 23:49, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Biški kļūdījos jo paredzēju 0:6 un tas tak bija skaidrs jau pirms PČ ,ka būs trīs smagi zāģi.Un Gudiju nolikt netaisos 1-2 vārtus varbūt varēja atvairīt.
Nav runa par to, pie cik tiešiem vārtiem Gudļevskis ir vainīgs, bet psiholoģiskais fons. Simtiem reižu ir teikts, ka komanda var spēlēt daudz drošāk, ja aiz muguras ir drošs vārtusargs. Ja komanda zin, ka vārtos ir nestabils vārtu vīrs, tas rada lieku nervozitāti visos laukuma spēlētājos.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:49, pirms 7 gadiem
Kad pie mums izaugs tāds talants kā Aho? Jābēg visiem jaunajiem no tā ģinamo kā no uguns.

  +6 [+] [-]

, 2018-05-06 23:50, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādā ētika, kāda necieņa? Ja treneris uzskata, ka neviens nav pelnījis neko pēc šādām spēlēm, tad tā ir viņa izvēle, un tas organizatoriem būtu saprotami. Tā būtu viena no audzināšanas metodēm saviem spēlētājiem.
Tu sāc murgot tā nedara neviens pat ja zaudētu 0:20

  -4 [+] [-]

, 2018-05-06 23:50, pirms 7 gadiem
jurkoo rakstīja: Es ar ņirdzu...Ivars kārtējo reizi izcēlās..
Es atkal ņirdzu par tādiem kā tu.
Kādi spēlētāji, tāda viena daļa līdzjutēju.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:50, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Tu sāc murgot tā nedara neviens pat ja zaudētu 0:20
Nameja murgi Tev ir kāds jaunums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:50, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Galviņam tāpat kā Cibuļskim šodien tikai vienu balli iedevu.
Jo... ?
Tu vnk heito heitoshanas peec.
Vinsh ir Aizsargs!!!
Paveero speeli un apskaties cik daudz darba vinsh izdara.
Tu jau tik saproti cik Kreipaans staasta... ai.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-06 23:51, pirms 7 gadiem
Vienmēr paticis kā visi saka pēc minimāla zaudējuma - kāda starpība 1:2 vai 1:10 zaudējums ir zaudējums , taču kā zaud ar lielu starpību saka ka nevarīgi u.t.t. Vai kāds vispār domāja ka mēs varam ŠO Somijas izlasi uzvarēt? Saprastu ja tāds rezultāts būtu pret Dāniju vai Vāciju , bet Somiju . Somija ir viena no pretendentiem uz zeltu kā jau katru gadu , bet visi čīkst kā zaudam , smieklīgi

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:51, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Bet bija skaidrs jau pēc pirmā perioda - Liepājā viens jau berzē rokas, lai varētu kārtējo hujņu rakstīt pēc spēlēs
Nu jā, Hartlijs atļāvās kādam pat labākā balvu iedot

  +3 [+] [-]

, 2018-05-06 23:51, pirms 7 gadiem
Pats launakais bija ielaist vartus pirmajas minutes. Tur viss Ari bija skaidrs,Somiem uzreiz aizgaja viss no rokas.

Nezinu, vai bija verts meginat izskriet lidzi Somiem pirmos 2 periodus. Reti kuru izlasi pasaule vini neapskrietu. Bobs var zimet Ko vins grib, bet izpilditaji ir citi laukuma.

Gudijs darija ko vareja, bet baigais glabejs protams nebija. Vairakums 5:3 bez metieniem? Nu sorry, golu protams nebus.

Vienigas pozitivas lietas bija Balinskis, Abols vel neko.

Indrasis izskatas tads pats, kads pirms apmeram 2 gadiem atpakal. Tikai kadu aptamboret prata, vairak neka.

Ceru, ka Karsumam viss labi.

Nav Ko pardzivot baigi. 6:1, 7:1 vai 8:1 vairs lielas starpibas nav un bija skaidri redzams, ka musejie vairs nespeleja ipasi pec 0:4 un pie 0:6 nespeleja vispar.

Galvenais Koreju vinnet tagad

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:52, pirms 7 gadiem
tak somu vārti neskaitās, nebija īsti

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:52, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādā ētika, kāda necieņa? Ja treneris uzskata, ka neviens nav pelnījis neko pēc šādām spēlēm, tad tā ir viņa izvēle, un tas organizatoriem būtu saprotami. Tā būtu viena no audzināšanas metodēm saviem spēlētājiem.
Tu nopietni? Tiešām nopietni?

  -2 [+] [-]

, 2018-05-06 23:52, pirms 7 gadiem
bet rižskajas ģinamka nes paredzētos augļus. prieks!!!!

  -3 [+] [-]

, 2018-05-06 23:52, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Tu sāc murgot tā nedara neviens pat ja zaudētu 0:20
Zinu, ka nedara, bet nekur nav teikts/rakstīts, ka tā nevar darīt.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-06 23:52, pirms 7 gadiem
un te ari redzams ka girgensons kapec mums pietrukst - vinam darba spejas ir 3 speletaju lielumaa un tikai tad, kad mums nav sads speletajs ir jutams kads jaudas trukums mums ir.. tas pats daugavins, kulda, darzins, mums vesela pirmaa mainja nav un vinus nevar aizvietot, nav rezerves

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:52, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nu jā, Hartlijs atļāvās kādam pat labākā balvu iedot
Tas vispār ir kosmoss - droši vien šo frāzi jau pārbaudes spēļu laikā izdomāja, bet taupīja uz čempionātu

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:52, pirms 7 gadiem
Andzzeys rakstīja: Zelta jautājums! Pie 3-0, 4-0 bija jāmaina nost - viennozīmīgi!
Un jēga tam? Labāk lai Merzļikins paliek neizvarots un gatavojas čempja galvenajai spēlei pret Koreju.

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:52, pirms 7 gadiem
Matlss rakstīja: Ak Dievs. Šie sc lietotāji.. Vakar tā slavēja, šodien jau no 1/4 pārgājuši uz veco dziesmu par Koreju un palikšan elitē. Tādi auni esat. Galvenais uzvarēt Dāniju, Vāciju un Koreju. Turklāt, mūs iegāza aizsardzība un Gudijs ar nekāds vilcējs nav. Uzbrukumi jau bija labi, tikai realizācija.
Pēc šādiem omentāriem patieis dēļ to izcilās trulības uz stulbuma pakāpes atliek tikai pārdom,as ko darīt -= vai no pakārtie vai no nošauties ... Jo ka jau nelaiķis Einšteins minēja ka bezgalīgs ir tikai cilvēku stulbums un Visums, lai gan beigas piebilda ka par to otro īsti 100% nav pārliecinats :

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:52, pirms 7 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Jo... ?
Tu vnk heito heitoshanas peec.
Vinsh ir Aizsargs!!!
Paveero speeli un apskaties cik daudz darba vinsh izdara.
Tu jau tik saproti cik Kreipaans staasta... ai.
Es redzēju ,cik bieži viņš ripu nespēja izmest no zonas un kā nevajadzīgi vārtiem piespiedās.

  +5 [+] [-]

, 2018-05-06 23:52, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tu nopietni? Tiešām nopietni?
Brīžiem var tikai brīnīties, kas viņam tai galvā šad tad darās.

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:53, pirms 7 gadiem
lukaz23 rakstīja: Zaudējums pat ļoti sāpīgs,bet ko lai dara,ka apmēram tāds ir tas patiesais spēku samērs. Somiem,vēl NHL uz doto brīdi spēlē vēl vismaz 4 unikāli spēlētāji. Ar viņiem ierindā viņi pat ar šo Kanādu sistos,kur vēl ar Latviju.Tā pilnīgi godīgi nu pirms sapņojat aizveriet vienreiz acis! Nav mums pa spēkam līdzīgi cīnīties ar grupas līderiem kā Somiju,Kanādu,Asv. Uzdevums ir citā uzvarēt Norges un Koreju un cīņā ar Dāniju un Vāciju pacīnīties par 1/4finālu. Džeki jau pret Norgēm parādija raksturu un ticu,ka to pašu izdarīs arī pret Koreju. Uz priekšu vīri un tas ir skaidrs,ka mūsējie uz ledus izdarīs visu,ko vien spēs.
Ja tiks 1/4 tas būs brīnums, bet par šo spēli biju paredzējis 0:8, ja pat merzļiķins vārtos stāvētu nekas īpaši nemainītos.

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:53, pirms 7 gadiem
kayle rakstīja: tak somu vārti neskaitās, nebija īsti
Kuri neskaitās? prasu tev trešo reizi, bet tu miskastnieks, nosmirdi un aizmūc.

  +4 [+] [-]

, 2018-05-06 23:53, pirms 7 gadiem
Kādreiz jau bija cita attieksme pret savu darbu, tagad jau audzē bārdas, taisa caurumus ausīs, tetovējas un staigā kā bābas pa modes ateljē

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:54, pirms 7 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Un jēga tam? Labāk lai Merzļikins paliek neizvarots un gatavojas čempja galvenajai spēlei pret Koreju.
To arī gribēju pieminēt, ka no otras puses pareizi, ka neielika un nesabojāja arī Merzo psihi

  -3 [+] [-]

, 2018-05-06 23:54, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tu nopietni? Tiešām nopietni?
Nē, nenopietni.
Es taču zinu, ka Hartlijam tagad katram spēlētājam jānoglauda galva, un jāuzslavē par super labo sniegumu.

  -3 [+] [-]

, 2018-05-06 23:55, pirms 7 gadiem
Nožēlojami,Korejas līmenī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-05-06 23:55, pirms 7 gadiem
Nākamā spēle par teiksim tā skarbi dzīvību un nāvi, jo zaudēsim Korejai visticamāk Latvijai pēc 22 gadiem būs jāpamet augstākā divīzija.

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:55, pirms 7 gadiem
Zīle kādas 3 reizes ielūza celī -> automātiski bīstams moments izveidojās, džekam kaut kas nav, pārāk traki varbūt nodzenāts

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:55, pirms 7 gadiem
Nu, ja par kaut ko var priecāties šajā spēlē, tad tas ir tas, ka nepalikām uz nulles un guvām vismaz 1 vārtus. Lai gan nav starpība, 0:8, vai 1:8, psiholoģiski gūtie vārti kaut cik palīdz

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:55, pirms 7 gadiem
ogreskijs rakstīja: Pats launakais bija ielaist vartus pirmajas minutes. Tur viss Ari bija skaidrs,Somiem uzreiz aizgaja viss no rokas.

Nezinu, vai bija verts meginat izskriet lidzi Somiem pirmos 2 periodus. Reti kuru izlasi pasaule vini neapskrietu. Bobs var zimet Ko vins grib, bet izpilditaji ir citi laukuma.

Gudijs darija ko vareja, bet baigais glabejs protams nebija. Vairakums 5:3 bez metieniem? Nu sorry, golu protams nebus.

Vienigas pozitivas lietas bija Balinskis, Abols vel neko.

Indrasis izskatas tads pats, kads pirms apmeram 2 gadiem atpakal. Tikai kadu aptamboret prata, vairak neka.

Ceru, ka Karsumam viss labi.

Nav Ko pardzivot baigi. 6:1, 7:1 vai 8:1 vairs lielas starpibas nav un bija skaidri redzams, ka musejie vairs nespeleja ipasi pec 0:4 un pie 0:6 nespeleja vispar.

Galvenais Koreju vinnet tagad
Vairākumā metieni bija, bet visi kaut kur debesīs un garām vārtiem.

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:56, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, nenopietni.
Es taču zinu, ka Hartlijam tagad katram spēlētājam jānoglauda galva, un jāuzslavē par super labo sniegumu.

  -2 [+] [-]

, 2018-05-06 23:56, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kuri neskaitās? prasu tev trešo reizi, bet tu miskastnieks, nosmirdi un aizmūc.
Pareizi dara, ka neatbild, jo ar tevi ilgstoši diskutēt ir sevi necienīt.

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:56, pirms 7 gadiem
pēdējās 3 spēlēs pasaules čempī pret somiem bija 3:2 rezultāts, 1x Latvija uzvarēja un 2x OT. Bet pēc tādas aizsardzības kā pret norgēm bija skaidrs, ka somi sodīs.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-06 23:56, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zinu, ka nedara, bet nekur nav teikts/rakstīts, ka tā nevar darīt.
Jā, himnu ar var neklausīties. Cietumā neieliks.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:56, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Nameja murgi Tev ir kāds jaunums?
Nav jau. Visi zin ka viņš katru vakaru idzer trīs litrus benzina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:57, pirms 7 gadiem
bet pofig par rezultatu, vnk skumji noskatities ka esam kaa invalidi un necinamies vnk, nav speka panjemienu, neslido, karoc galvins pipnigas auzas

  -2 [+] [-]

, 2018-05-06 23:57, pirms 7 gadiem
kristaps30 rakstīja: Nākamā spēle par teiksim tā skarbi dzīvību un nāvi, jo zaudēsim Korejai visticamāk Latvijai pēc 22 gadiem būs jāpamet augstākā divīzija.
ka skatampolitiski ekonmisko vektoru, kur iet uz kaādu rezultatu Latvija kā valsts un sabiedrība, tad augstākās divīzijas pamešana šogad būtu pat ļoti ļoģisks solis !

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:57, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kuri neskaitās? prasu tev trešo reizi, bet tu miskastnieks, nosmirdi un aizmūc.
labi, labi, tikai pirmie trīs. nekļūsti rujš. piedod, es šo blāķi nelasu

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:57, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, nenopietni.
Es taču zinu, ka Hartlijam tagad katram spēlētājam jānoglauda galva, un jāuzslavē par super labo sniegumu.
Tu rubī ko runā?

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:57, pirms 7 gadiem
vaseldžefs rakstīja: Nu, ja par kaut ko var priecāties šajā spēlē, tad tas ir tas, ka nepalikām uz nulles un guvām vismaz 1 vārtus. Lai gan nav starpība, 0:8, vai 1:8, psiholoģiski gūtie vārti kaut cik palīdz
Tos somi ielaida raslabonā aiz cieņas.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:59, pirms 7 gadiem
tas gols arii mums bija totala halava vnk bukarts meta vnk kaut kur, veiksme musu pusee bija

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:59, pirms 7 gadiem
Treneri arī labie,dod vārtusargu pazemot,savu mīluli Elvi atpūtinot.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-06 23:59, pirms 7 gadiem
kristaps30 rakstīja: Nākamā spēle par teiksim tā skarbi dzīvību un nāvi, jo zaudēsim Korejai visticamāk Latvijai pēc 22 gadiem būs jāpamet augstākā divīzija.
Es saprotu,ka D-Koreja taupās spēlei pret LV, jo viņiem tiešām svarīgi pēc vienas sezonas Elitē neizkrist no tās, bet kad tā atkal pēc 20+ gadiem Elitē domā mūsējie, tad gan ir traģiski.

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:59, pirms 7 gadiem
Šitā spēle jau sākumā bija norakstāma. Gan mūsējie gan somi saprata ka vis jau šeit ir skaidrs

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:59, pirms 7 gadiem
Nav jau par ko uztraukties.Komandu spēks ir dažāds.Tas nav nekāds jaunums un šoreiz mūsu vārtsargs brīnumus nerādīja,kā tas dažreiz ir noticis iepriekšējos PČ pret spēcīgākām komandām.Pietrūka un pietrūkst Daugaviņa.Viens nav karotājs,bet tomēr..
Tagad jāvinnē Kimu komanda un vieta saglabāta.Kā vienmēr.Priecāsimies par to!

     [+] [-]

, 2018-05-06 23:59, pirms 7 gadiem
kayle rakstīja: labi, labi, tikai pirmie trīs. nekļūsti rujš. piedod, es šo blāķi nelasu
Tu nesaprati manu domu tajā komentā. Ja ir jautājumi, pajautā, nevis skrien pa rakstiem ar savu nepareizo interpretāciju, uzdod jautājumu, es atbildu, bet tu mal savu maļamo kā tups ļepājas bocmanis.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:00, pirms 7 gadiem
Kur ir tā bilde, kur ar kāju pa pēcpusi izmet to Latvijas nāvi no Somijas ģērbtuvēm?

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:00, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tu rubī ko runā?
Viņš vienīgais rubī par visu

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:00, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Žēl Hārtlija...
Līdz olimpiādei viņam būs pliks pauris.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-07 00:01, pirms 7 gadiem
Nesaprotu kāpēc pretenzijas pret Gudļevski ? Cibuļskis, Freibergs, Ro.Bukarts un vēl pāris - šie ir kadri kuri nevilka un netika līdzi. Ja trešajā vārtu zaudējumā zvaigzne Freibergs nogrūž malā Gudļevski un mēģina izķeksēt ripu pats, kāda velna pēc ? Tas pats ar Cibuļski, Gudļevskis atsit ar atsitēju bet pie viņa klāt pielipis Cibuļskis no kura ripa iekrīt vārtos. Bukarts paņem ripu slido pāri visām zonām un vienkārši uz pretnieku zilās viņu zaudē (kamēr Bukarts apgriežas pretnieks jau otro reizi lādē pa vārtiem). Šodien varēja būt jebkāds vārtsargs - zaudējums bija neizbēgams. Sastāvs vienkārši nevelk.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:01, pirms 7 gadiem
GreenUprise rakstīja: Līdz olimpiādei viņam būs pliks pauris.
Un būs sāci lamāties krieviski un grauzīs semuškas

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:01, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Viņš vienīgais rubī par visu
Nu sportojis viņs nav, tikai tāds var ko tādu izdomāt

  -1 [+] [-]

, 2018-05-07 00:02, pirms 7 gadiem
KARLSRUHE rakstīja: Nesaprotu kāpēc pretenzijas pret Gudļevski ? Cibuļskis, Freibergs, Ro.Bukarts un vēl pāris - šie ir kadri kuri nevilka un netika līdzi. Ja trešajā vārtu zaudējumā zvaigzne Freibergs nogrūž malā Gudļevski un mēģina izķeksēt ripu pats, kāda velna pēc ? Tas pats ar Cibuļski, Gudļevskis atsit ar atsitēju bet pie viņa klāt pielipis Cibuļskis no kura ripa iekrīt vārtos. Bukarts paņem ripu slido pāri visām zonām un vienkārši uz pretnieku zilās viņu zaudē (kamēr Bukarts apgriežas pretnieks jau otro reizi lādē pa vārtiem). Šodien varēja būt jebkāds vārtsargs - zaudējums bija neizbēgams. Sastāvs vienkārši nevelk.
Gudļevskim bizes pin?

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:03, pirms 7 gadiem
Indrašis ir pelnījis miljonu sezonā. Tik valūta rubļi. Es nesaprotu par ko viņš miljonu pelnīs. Tad jau pusei somu komandas vajadzētu būt miljardieriem.

  +5 [+] [-]

, 2018-05-07 00:04, pirms 7 gadiem
Pašlaik čempī top izlasēs bez problēmām mizo otrā ešelona izlases un domāju tā arī turpinās.Bet mums svarīgākās spēles nav nedz šodien,nedz pret Kanādu un ASV jāuzvar Koreja Vācija un Dānija.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:04, pirms 7 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Labaakie - Kenins,Redlihs,Abols,Galvins.
Vaajaakie-
Gudlevskis - nebija gatavs(var teikt ko grib, bet dalleeji vina vaajais sniegums speeles saakumaa salauza komandu)
Robis Bukarts - pirmais gols(savos vaartos)
Cibulskis- Nenopietna attieksme (domaa ja veteraans var kkeemoties) Jau vakar smaidija kameraa kameer komanda bija zaudeetaajos ar 0:2 peec pirmaa perioda.
Meija - tik vaaju es vinu nevienaa chempii neesmu redzeejis.
Kurā vietā bija viņa vaina spēles sākumā nu nu interesanti ?

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:04, pirms 7 gadiem
Būs labs uzskates materiāls Latvijas bērnu hokeja treneriem kā jāspēlē hokejs.Cik ātri jāpieņem lēmumi, cik pamatīgi jātrenē ātrums un metieni, un kā nedrīkst savu vārstsargu atdod pretiniekiem saplosīšanai.Ja nav meistarības apturēt pretinieki, tad vismaz nogāz viņu gar zemi vai iekod slidā.Šodien uz ledus bija latvieši, jā, arī tādi mēs esam.

  +7 [+] [-]

, 2018-05-07 00:05, pirms 7 gadiem
Visiem tagad nezkāda traģēdija un katram savs samazgu spainis jāizgāž.
1) Gudļevskis brīnumus nerādīja
2) Somiem viss šajā spēlē sanāca.
Tā gadās. Pie 3:0 jau principā spēle bij beigusies, to saprata abas komandas. Pat NHL playoffos starp divām spēkos krietni līdzīgākām komandām gadās 7:0, 8:1 utt. Tā mēdz notikt. Ne pirmā un arī ne pēdējā sagrāve mūsu izlasei. Jāgatavojas nākošajām spēlēm un viss.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-07 00:05, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Skatoties abas spēles rodās iespaids, ka mums nav rakstura un saspēle 0 + metieni, laikam arī īstā kapteiņa trūkums dod ziņu. Poh uz to rezultātu, vnk saturs ir 0,ļoti slikti spēlē. Kauns par šādu izlasi. Finteri bl.. dažam labam derētu iedot pa muti un nosēdināt nost uz kādu spēli. Piektie un 6. vārti uber labi - aizsardzībā arī nulles. Gandrīz 2 min nevar atņemt ripu, kad dabūjām noraidījumu...Tāda izlases spēle mums nav vajadzīga, pagājušogad, bija raksturs ar kuru vilka spēles. Kautkas radikāli jāmaina vai arī dan.ger mēs ne paņemsim. Uz to,ka trūkst līderi - ŠĀDU spēli nevar norakstīt.
Nu pipuk, kur tad tu esi? esmu klāt, nāc sur parunāsim frajer.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:05, pirms 7 gadiem
Par Indraši arī ir radusies skaidrība, ka iemest viņš var tad ja komanda uz viņu spēlē, savādāk nekā. Iespējams Dinamo Rīga būs tikai ieguvēji, ka viņš pāriet uz Dinamo Maskavu.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-07 00:05, pirms 7 gadiem
Uzskatu, ka rezultāts neatbilda spèlei. Ļoti labi izskatījās Balinskis, man ļoti patika, kā arī Ķēniņš bija ļoti manāms un aktīvs, malači puiši.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:06, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Pašlaik čempī top izlasēs bez problēmām mizo otrā ešelona izlases un domāju tā arī turpinās.Bet mums svarīgākās spēles nav nedz šodien,nedz pret Kanādu un ASV jāuzvar Koreja Vācija un Dānija.
true story

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:06, pirms 7 gadiem
fire rakstīja: Nu pipuk, kur tad tu esi? esmu klāt, nāc sur parunāsim frajer.
Kur Tu ir?

  -1 [+] [-]

, 2018-05-07 00:07, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Pašlaik čempī top izlasēs bez problēmām mizo otrā ešelona izlases un domāju tā arī turpinās.Bet mums svarīgākās spēles nav nedz šodien,nedz pret Kanādu un ASV jāuzvar Koreja Vācija un Dānija.
Uz uzvaru jau neviens necerēja. Bet 1:8 tas ir kauns vienalga pret ko lai mēs arī nespēlētu. Tādus rezultātus vienkārši nedrīkst pieļaut.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-07 00:07, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Pašlaik čempī top izlasēs bez problēmām mizo otrā ešelona izlases un domāju tā arī turpinās.Bet mums svarīgākās spēles nav nedz šodien,nedz pret Kanādu un ASV jāuzvar Koreja Vācija un Dānija.
Jā, agrāk pirmajās kārtās mazie pastīvējās pretī, šogad lielie onkuļi spelē jau no pasa sākuma

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:07, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Gudļevskim bizes pin?
Man tev būtu jāatskaitās ko es daru ? Glupā radība lien būdā.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-07 00:08, pirms 7 gadiem
striker rakstīja: Nav jau par ko uztraukties.Komandu spēks ir dažāds.Tas nav nekāds jaunums un šoreiz mūsu vārtsargs brīnumus nerādīja,kā tas dažreiz ir noticis iepriekšējos PČ pret spēcīgākām komandām.Pietrūka un pietrūkst Daugaviņa.Viens nav karotājs,bet tomēr..
Tagad jāvinnē Kimu komanda un vieta saglabāta.Kā vienmēr.Priecāsimies par to!
kādu kima komandu, lol nejauc ziemelkoreju un dienvidkoreju loool

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:08, pirms 7 gadiem
KARLSRUHE rakstīja: Par Indraši arī ir radusies skaidrība, ka iemest viņš var tad ja komanda uz viņu spēlē, savādāk nekā. Iespējams Dinamo Rīga būs tikai ieguvēji, ka viņš pāriet uz Dinamo Maskavu.
Dažāda līmeņa hokejs, tāpēc latvieši tik nevarīgi arī izskatījās.Ir pilnīgi skaidrs, ka bērnībā ieliktie pamati somiem ir citas kvalitātes.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:08, pirms 7 gadiem
NHLv12GG rakstīja: Uz uzvaru jau neviens necerēja. Bet 1:8 tas ir kauns vienalga pret ko lai mēs arī nespēlētu. Tādus rezultātus vienkārši nedrīkst pieļaut.
Ko tad tu ceri ,ka pret Kanādu un ASV būs daudz labāks rezultāts.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:08, pirms 7 gadiem
KARLSRUHE rakstīja: Man tev būtu jāatskaitās ko es daru ? Glupā radība lien būdā.
Tad jau olas laizi?

  +3 [+] [-]

, 2018-05-07 00:09, pirms 7 gadiem
NHLv12GG rakstīja: Uz uzvaru jau neviens necerēja. Bet 1:8 tas ir kauns vienalga pret ko lai mēs arī nespēlētu. Tādus rezultātus vienkārši nedrīkst pieļaut.
Tad ej spēlēt ja jau nedrīkst pieļaut

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:09, pirms 7 gadiem
Šis man atgādina zaudējumu Zviedrijai 2015.gadā (arī 1-8)

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:09, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kur Tu ir?
yut kur runājam,es atbraucu, man tapat paceļam bet siekala kkā nav... stāv te tikai viena dāma sava auto, to kuri uzpildās neskaitu

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:10, pirms 7 gadiem
Situsi Nameja zvaigžņu stunda. Vakar nemaz nebija manāms.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-07 00:11, pirms 7 gadiem
norcha 172 rakstīja: Būs labs uzskates materiāls Latvijas bērnu hokeja treneriem kā jāspēlē hokejs.Cik ātri jāpieņem lēmumi, cik pamatīgi jātrenē ātrums un metieni, un kā nedrīkst savu vārstsargu atdod pretiniekiem saplosīšanai.Ja nav meistarības apturēt pretinieki, tad vismaz nogāz viņu gar zemi vai iekod slidā.Šodien uz ledus bija latvieši, jā, arī tādi mēs esam.
Saproti problēma nav trenēšanās. Lielākā daļa mūsu sīko varētu trenēties no rīta līdz vēlai naktij bet nesasniegtu tādu Aho līmeni. Viss slēpjas skaitļos mums ir tikai pāris tūkstošu juniora vecuma spēlētāju. Ar to vienkārši nepietiek ja viens pēkšņi Latvijā nenotiks vai nu masveida imigrācija vai bērnu bums nekas nevar mainīties.

  +6 [+] [-]

, 2018-05-07 00:11, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izrādās ka pēc tādas spēles LV izlases treneri uzdrošinājās kādu nosaukt par labāko spēlētāju.
Smieklīgi!
Noteikti reglaments paredz ka jānosauc labāko. Nenosauks un izlase saņems kādu sodu.
Mums pēc šādas spēles, vajag vēl plātīties ar muļķībām?

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:11, pirms 7 gadiem
fire rakstīja: yut kur runājam,es atbraucu, man tapat paceļam bet siekala kkā nav... stāv te tikai viena dāma sava auto, to kuri uzpildās neskaitu
Nu jopcik

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:12, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tad tu ceri ,ka pret Kanādu un ASV būs daudz labāks rezultāts.
Ar šādu spēli? Būs daudz sliktāks.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:12, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nu jopcik
Tev randiņš?

  +2 [+] [-]

, 2018-05-07 00:12, pirms 7 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Noteikti reglaments paredz ka jānosauc labāko. Nenosauks un izlase saņems kādu sodu.
Mums pēc šādas spēles, vajag vēl plātīties ar muļķībām?
Jebkurā turnīrā ir reglaments, bet resnulim piržot dīvānā nekas tāds neliekas saistošs

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:13, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Tev randiņš?
Nē, te čals bija sarunājis un pat aizbraucis. Nav cilvēkiem ko darīt

  +2 [+] [-]

, 2018-05-07 00:13, pirms 7 gadiem
Pilns ar autistu komentāriem, ak dievs čempis beidzās ?
es domāju par rezultātu nav tas lielākais kauns, bet gan tas kāda bija mūsu spēle aizsardzībā un varēšana uzbrukumā
ņuņas ejiet raudāt, īstie fani - sakapāsim šķībos, Deutchland un Lego zemi un āmen ejam tālāk

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:13, pirms 7 gadiem
fire rakstīja: kādu kima komandu, lol nejauc ziemelkoreju un dienvidkoreju loool
Ne jau Kima komanda,bet kimu komanda . Kim ir populārakais korejiešu uzvārds,tā lūk.Apskaties,cik kimu ir DK izlasē.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:14, pirms 7 gadiem
striker rakstīja: Ne jau Kima komanda,bet kimu komanda . Kim ir populārakais korejiešu uzvārds,tā lūk.Apskaties,cik kimu ir DK izlasē.
uu sorry tad mans feils pārpratu =]

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:15, pirms 7 gadiem
portal rakstīja: bet rižskajas ģinamka nes paredzētos augļus. prieks!!!!
Par cik somiem arī komanda ir KHL, varam sagaidīt lejupslīdi arī Somijā.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:15, pirms 7 gadiem
problēma ir tieši trenēšanās - spēks, ātrums, izturība, ripas kontrole, skills kopējais nerodas pats no sevis!! jagrs trenējās savā prime laikā 5h kamēr citi 2h, meta 1000 reizes pa vārtiem dienā! un tāpēc viņš ir tas, kas viņš ir tagad. hard work pays off!! piemērs visiem jaunajiem censoņiem

  +2 [+] [-]

, 2018-05-07 00:15, pirms 7 gadiem
tasturchalis rakstīja: Pilns ar autistu komentāriem, ak dievs čempis beidzās ?
es domāju par rezultātu nav tas lielākais kauns, bet gan tas kāda bija mūsu spēle aizsardzībā un varēšana uzbrukumā
ņuņas ejiet raudāt, īstie fani - sakapāsim šķībos, Deutchland un Lego zemi un āmen ejam tālāk
nē, čempis nebeidzās. baldera fanāti varbūt beidzās

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:15, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nē, te čals bija sarunājis un pat aizbraucis. Nav cilvēkiem ko darīt
da teicu paceļam, man tapat ija jauzpilda auto padzeru kafiju tagad...un ierēcu par krutajiem sc.com "krutajiem"

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:16, pirms 7 gadiem
fire rakstīja: da teicu paceļam, man tapat ija jauzpilda auto padzeru kafiju tagad...un ierēcu par krutajiem sc.com "krutajiem"
vai tad tavs draugs teica ka tur būs? jab tu pateici ka būsi un cerēji ka atnāks? ne visi te grib naktīs iepazīties ar svešiem vīriešiem

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:16, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nē, te čals bija sarunājis un pat aizbraucis. Nav cilvēkiem ko darīt
Jā, pusnaktī uz pirmdienu tiešām...

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:16, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vairākumā metieni bija, bet visi kaut kur debesīs un garām vārtiem.
Labi, bija dazi protams.

TAs tomer ir domasanas atrums. Tapec dazi griez NHL pirmajas mainas, bet dazi cinas par ieklusanu DR sastava. Tas Ari viss.

Ja stav visi pieci un skatas uz to, kurs ar ripu spele, kamer parejie somi nepartrauki parvietojas, tad sudi garanteti. Itka esi Sava vieta, bet situacija ir pavisam cita laukuma un situacija prasa darit Ko citu.

Tur pat nav Ko ipasi iedzilinaties, laukuma bija divas dazadu limenu komandas un uz papira specigaka jau pirmajas nomainas iemeta vartus, ar Ko Ari speles raksturs bija izskirts. Ne jau Pret visiem pretiniekiem Somi realizes tas visas iespejas. Vienkarsi spele Tada aizgaja, viss gaja no rokas, 99 piespeles no 100 bija precizas, visi metieni precizi, musejie pasi savos pariti vel iemeta utt... Tad jau uzspeleja uz Fun kaa saka.

Nav Ko pardzivot. Tik svaki noteikti neesam. Viss vel prieksa.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-07 00:17, pirms 7 gadiem
es zinu labāk rakstīja: problēma ir tieši trenēšanās - spēks, ātrums, izturība, ripas kontrole, skills kopējais nerodas pats no sevis!! jagrs trenējās savā prime laikā 5h kamēr citi 2h, meta 1000 reizes pa vārtiem dienā! un tāpēc viņš ir tas, kas viņš ir tagad. hard work pays off!! piemērs visiem jaunajiem censoņiem
Problēma ir atlase. Kā tev liekas cik junioru spēle Somijā un cik latvijā? Treniņš protams ir svarīgs, bet ar to var tikt tikai tik tālu. Mums vajag masveidību hokejam, savādāk aizmirsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:17, pirms 7 gadiem
Man viens no jūsu troļiem lika nodot. Citēju;
Dinamas mirlas ir tādi enkuri!!!!!!

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:18, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: vai tad tavs draugs teica ka tur būs? jab tu pateici ka būsi un cerēji ka atnāks? ne visi te grib naktīs iepazīties ar svešiem vīriešiem
nu saksim ar to ka cilvēks pats aicinaja, un VĒLREIZ SAKU LASI...MAN PA CEĻAM...vis pārējais ir atrunas, pats sauc "noskaidrot un sadot pa seju" a begāz nomīž
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:18, pirms 7 gadiem
Tas, ka uz laukuma bija dažāda līmeņa komandas nenozīmē, ka jāliek tik muļķīgi virsraksti.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:19, pirms 7 gadiem
fire rakstīja: nu saksim ar to ka cilvēks pats aicinaja, un VĒLREIZ SAKU LASI...MAN PA CEĻAM...vis pārējais ir atrunas, pats sauc "noskaidrot un sadot pa seju" a begāz nomīž
lab lab, es sapratu, vnk komiski tāpat

  -1 [+] [-]

, 2018-05-07 00:19, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: vispar balinskim japazud no taa Kolhoza, tomer perspektivs kadrs, citaadi degrades pavisam
Nākamgad DR tak tiks izmests 100%

  +1 [+] [-]

, 2018-05-07 00:19, pirms 7 gadiem
fire rakstīja: uu sorry tad mans feils pārpratu =]
Man viņi visi ir kimi.. Kaut gan viens gudrs cilvēks šodien teica,ka viņš domājis somus(saistībā ar Kimi Raikkonenu..).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:20, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: vispar hartlijs jau nav vainigs ka Dinaburga un Kolhozs 10 gadu laikaa degradejis visu un visus
Un Lipmans?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:20, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: vispar hartlijs jau nav vainigs ka Dinaburga un Kolhozs 10 gadu laikaa degradejis visu un visus
Tevi ieskaitot?

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:20, pirms 7 gadiem
es zinu labāk rakstīja: problēma ir tieši trenēšanās - spēks, ātrums, izturība, ripas kontrole, skills kopējais nerodas pats no sevis!! jagrs trenējās savā prime laikā 5h kamēr citi 2h, meta 1000 reizes pa vārtiem dienā! un tāpēc viņš ir tas, kas viņš ir tagad. hard work pays off!! piemērs visiem jaunajiem censoņiem
Es diezko neorientējis Latvijas bērnu un jauniešu hokejā, bet nu ja mēs 25+ gadu laikā nevaram izaudzinat nevienu zvaigzni (nu labi pat zvaigzni nevajag, nav pat neviena stabila 40-50 punktu veča NHL, kas būtu tāds normāls vidusmērs) sporta veidā ar kuru nopietni ņemās tikai kādas padsmit valstis, tad kkas tur kārtībā nav. Un es nedomāju, ka šo 25+ gadu laikā visi sliņķi tik hokejā trāpījušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-07 00:20, pirms 7 gadiem
NHLv12GG rakstīja: Problēma ir atlase. Kā tev liekas cik junioru spēle Somijā un cik latvijā? Treniņš protams ir svarīgs, bet ar to var tikt tikai tik tālu. Mums vajag masveidību hokejam, savādāk aizmirsti.
Pilnīgi piekrītu. Nu nav tā, ka pietiek tikai ar fanātisku darbu. Ja kādam to daba nav devusi, viņš nekad nekļūs par NHL spēlētāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:21, pirms 7 gadiem
Dinamo vajag likvidēt, indraši, miķeli,balceri un normāliem klubiem. A zīles, cibuļski, galviņi, un citi maksimā lai papildin krējuma un piena vitrīnas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:23, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: iedzers kapij, pedejo!!!!
ES ari pēdējo 0.5

  -1 [+] [-]

, 2018-05-07 00:23, pirms 7 gadiem
NHLv12GG rakstīja: Nākamgad DR tak tiks izmests 100%
Kamēr krievs spēs pietiekoši daudz naudas izpumpēt/izrakt, tikmēr tas propagandas projekts turpinās savu nožēlojamo eksistenci...diemžēl.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:24, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: es ceru ka pec uzvaras paar skibajiem bocmana kungs tikpat kveeli atskaitisies par hartlija veikto darbu
Hartlijs ir zem bocmaņa lupas! Gan jau izekspertēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-07 00:24, pirms 7 gadiem
Baļinskim mazāk jāskatās kaut kādus funface tv strīmus, un vairāk jātrenējas. pārējiem mazāk uz koijotiem, tad varb'tu kaut kas būs.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:24, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Dinamo vajag likvidēt, indraši, miķeli,balceri un normāliem klubiem. A zīles, cibuļski, galviņi, un citi maksimā lai papildin krējuma un piena vitrīnas
Galviņš varētu palikt hokejā par bullīšu izpildīšanas treneri.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:25, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: balinskis vienigais kursh no aizsargiem prot apspelet un par vina atraka mums izlasee nav, var kaa lielie zeeni uz zilas ar vienu kustiibu nogriezt 2 speletajus
Jap. Kur taisnība tur taisnība. Es biju domājis ka pašu Dinamo no KHl izmetīs ne jau Balinski lol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:25, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: kaada zorte panemt???
Zeļonaja marka, nav patriotiski, bet uz lielveikalu braukt negribas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:26, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: smiekligi ka lielais patriots un LV hokeja fans jau tresho gadu izpeld tikai pec LV zaagiem lai kko pashvestetu, pec uzvaram klusums
Pagaidi, ja notiks brīnums un belari kaut ko uzvarēs, tad jau arī būs slavas dziesmas šiem.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:26, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Galviņš varētu palikt hokejā par bullīšu izpildīšanas treneri.
Cibuļskis, tos kam slinkums iet, nēsātu pa arēnu uz muguras
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:26, pirms 7 gadiem
KARLSRUHE rakstīja: Nesaprotu kāpēc pretenzijas pret Gudļevski ? Cibuļskis, Freibergs, Ro.Bukarts un vēl pāris - šie ir kadri kuri nevilka un netika līdzi. Ja trešajā vārtu zaudējumā zvaigzne Freibergs nogrūž malā Gudļevski un mēģina izķeksēt ripu pats, kāda velna pēc ? Tas pats ar Cibuļski, Gudļevskis atsit ar atsitēju bet pie viņa klāt pielipis Cibuļskis no kura ripa iekrīt vārtos. Bukarts paņem ripu slido pāri visām zonām un vienkārši uz pretnieku zilās viņu zaudē (kamēr Bukarts apgriežas pretnieks jau otro reizi lādē pa vārtiem). Šodien varēja būt jebkāds vārtsargs - zaudējums bija neizbēgams. Sastāvs vienkārši nevelk.
Var vēl piebilst, ka lēnais Rubīns un Zīle ar ne ar ko labāki nebij. Bet nevienu gadu arī tik vāji aizsargi nav bijuši. Ja būtu Kulda, Bārtulis,kaur Pujacs un Krišjānis, drusku labāk būtu. Vēl dažus gadus atpakaļ ar Kanādu varēja un ar ASV kapāties.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:27, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Kamēr krievs spēs pietiekoši daudz naudas izpumpēt/izrakt, tikmēr tas propagandas projekts turpinās savu nožēlojamo eksistenci...diemžēl.
Nepiekritīšu. Krieviwm tagad baigā eknomiskā krīze, knapi Oligarhiem pietiek kur no vek Ģinamai. Es paredzu ka drīz šie lidos ārā ka Medveščaks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:27, pirms 7 gadiem
kayle rakstīja: nē, čempis nebeidzās. baldera fanāti varbūt beidzās
visi pārfanojās, izšāva riekstus un tagad aplauzās
bet viena lieta par spēli - daži labi tādi neredzami bija šodien, no vakardienas uzvārdiem liekas ka pusi neredzēju laukumā, neko neparādija

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:28, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: tas lielais belaru spraadziens vel nav bijis, ja???
Vēl gaidam, drīz jābūt X stundai

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:28, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: tas lielais belaru spraadziens vel nav bijis, ja???
Lielais spr;adzien būs Minskā, es jau iedomājos kā visi bēg no autobus minskā

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:28, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Pagaidi, ja notiks brīnums un belari kaut ko uzvarēs, tad jau arī būs slavas dziesmas šiem.
Tak ja LV uzvarēs nākamo spēli, uzkāsīs Hartlijam ka lika šķībajiem LV himnu klausīties. bocmaņa galvaksausā pēdējās saprāta paliekas ir noslīkušas vircā

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:28, pirms 7 gadiem
KARLSRUHE rakstīja: Nesaprotu kāpēc pretenzijas pret Gudļevski ? Cibuļskis, Freibergs, Ro.Bukarts un vēl pāris - šie ir kadri kuri nevilka un netika līdzi. Ja trešajā vārtu zaudējumā zvaigzne Freibergs nogrūž malā Gudļevski un mēģina izķeksēt ripu pats, kāda velna pēc ? Tas pats ar Cibuļski, Gudļevskis atsit ar atsitēju bet pie viņa klāt pielipis Cibuļskis no kura ripa iekrīt vārtos. Bukarts paņem ripu slido pāri visām zonām un vienkārši uz pretnieku zilās viņu zaudē (kamēr Bukarts apgriežas pretnieks jau otro reizi lādē pa vārtiem). Šodien varēja būt jebkāds vārtsargs - zaudējums bija neizbēgams. Sastāvs vienkārši nevelk.
Bet , ja nemaldos 5. zaudētajos vārtos Guļevskis pat nepaskatījās uz to vārtu pusi, no kuras iemeta, lūkojās uz pretējo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:30, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: bez lieka glamuura, tas krutas zortes jau tik bocmani strebj
Jāmetās jau mierā ato riit negribēšu celties. A tas beidzas parasti ar vēlvienas brīvdienas piešķiršanu sev

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:30, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Pagaidi, ja notiks brīnums un belari kaut ko uzvarēs, tad jau arī būs slavas dziesmas šiem.
Viens pajols pastāvīgi šiverē pa belaru saitiem un pozicionē sevi kā īpaši pietuvinātu personu Liepājas hokejam. Interesanti kurš tas varētu būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:31, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: bremzhu skidrums apeedis visu pedejo
visiem apkārtnes vāģiem nolējis

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:31, pirms 7 gadiem
J.G.Cēzars rakstīja: Viens pajols pastāvīgi šiverē pa belaru saitiem un pozicionē sevi kā īpaši pietuvinātu personu Liepājas hokejam. Interesanti kurš tas varētu būt.
Ivars, kura uzvārdu neatceros, jo tas galīgi nav svarīgi

  -1 [+] [-]

, 2018-05-07 00:31, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: redz, Megvegjaki un kkadi Levi krieviem ir pajat, savukaart tads Svetjuris ir bliive starp 2 gaazes sukniem, tapec diemzhel Dinaburgas Pelavi kaa spragonis tiks uzturets muuzham, kamer vien tads Kolhozs eksistes
Nu hz. Tad jau redzēs. Bet nu visi spējīgie latvieši tāpat no DR bēg kad vien ir iespēja. Pavlovmeijas paliek uz vietas, šiem jau talants nekad nav bijis un nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:32, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ivars, kura uzvārdu neatceros, jo tas galīgi nav svarīgi
Liepājā daudz Ivaru

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:32, pirms 7 gadiem
J.G.Cēzars rakstīja: Viens pajols pastāvīgi šiverē pa belaru saitiem un pozicionē sevi kā īpaši pietuvinātu personu Liepājas hokejam. Interesanti kurš tas varētu būt.
Tak pajols. Diez viņš raudāja kad Belari 6:2 no frančiem ierija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:33, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Liepājā daudz Ivaru
Tas ir tas kurš atsaucas uz vārdu p.i.d.a.r.s un dzied pa vakariem psrs himnu vecajos fortos

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:33, pirms 7 gadiem
J.G.Cēzars rakstīja: Viens pajols pastāvīgi šiverē pa belaru saitiem un pozicionē sevi kā īpaši pietuvinātu personu Liepājas hokejam. Interesanti kurš tas varētu būt.
Ja tas ir tas kuru domāju, tas nav bocmanis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:33, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tas ir tas kurš atsaucas uz vārdu p.i.d.a.r.s un dzied pa vakariem psrs himnu vecajos fortos
Tādu gan nemanīju tur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:35, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Tādu gan nemanīju tur
jāiet pareizajā laikā. Īsi pirms viņš kakāt sagrib

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:35, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: indraans ari neko nespeej, karsums vispar mironis! mums jau tie Kolhoza legji ari lieliski paraada cik zems limenis tajaa parashas hokeja ligaa ir, jo regulaari visadi varzhnieki, norvegi un parejie shos skolo
Nu pag. Indraši pagājušā čempī atceries? Nav nav šite tev taisnība. Gjau saņemsies, talants viņam ir.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:36, pirms 7 gadiem
NHLv12GG rakstīja: Nu pag. Indraši pagājušā čempī atceries? Nav nav šite tev taisnība. Gjau saņemsies, talants viņam ir.
Izcils talant pleisi spēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:36, pirms 7 gadiem
NHLv12GG rakstīja: Tak pajols. Diez viņš raudāja kad Belari 6:2 no frančiem ierija?
Nē. Toties paziņoja, ka Latvija esot uzvarējusi pārliecinoši vājāko čempionāta komandu- norvēģus

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:37, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: indraans ari neko nespeej, karsums vispar mironis! mums jau tie Kolhoza legji ari lieliski paraada cik zems limenis tajaa parashas hokeja ligaa ir, jo regulaari visadi varzhnieki, norvegi un parejie shos skolo
Karsums vispār beigās spēlēja? Indrašis bija ar Pavlovu un Meiju salikts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:38, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: uz lielo viiru fona visi musejie izskatijas nozhelojami, vienigi balinskim ir kads talants un keeninam ir fizuha lai skrietos, parejie bomzhi
Kad būs mums 20-30k juniora vecuma spēlētāju tad varēsim sacensties. Pagaidām ir kā ir. Dinamo un KHL protams nepalīdz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:39, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: likt spelet vienaa mainaa ar pavlopi un meiju, es to uztveru kaa sodishanu no hartlija puses Karsums tak galigs mironis...
Kad pavlvam būs hetriks?

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:39, pirms 7 gadiem
...un kad D-Koreja zaudēja 1:8 Somijai, jau nodomāju "ko viņi dara elitē?"... šodien kaut kā likās, ka neesam labāki.. likās, ka uz pohām spēlēja mūsējie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:40, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: likt spelet vienaa mainaa ar pavlopi un meiju, es to uztveru kaa sodishanu no hartlija puses Karsums tak galigs mironis...
Karsums jau nekāds jauneklis nav. Ceļi ar lupatās kolhozā noskrieti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:42, pirms 7 gadiem
Nu labi, pieņemsim, ka līdz ar to esam "iemidzinājuši" savus nākamos pretiniekus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:43, pirms 7 gadiem
Pēc šīs spēles vajadzētu aizvietot dažus labus, ar tiem, kurus atskaitīja.. sevišķi par aizsargiem runāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:45, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: Izcils varotchiks pusi izvilktu no siem, gudis taads diemzhel nav
Godīgi sakot neredzu ar ko viņš par Kivlenieku ir labāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:47, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: cik speles esi ar kivlenieku kastee redzejis??? gudis videejs varotchiks, kada alsvenskan jau dabus darbu
Neko īpašu. Bet nu par gudļevski sliktāks paļubom nav.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:47, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: aabram, saderam uz pieciti ka musejie panems???
Paneemu Latvija,ka vinnes skibacainos,ASV,ka sasitis nemcus un,ka Somi sasitis norvezcus.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:47, pirms 7 gadiem
lukaz23 rakstīja: Par Gudļevski runājot:
.
3.vārti šos atceros miglaini,bet metiens atsista ripa burzma vārtu priekšā ,bet protams pirmais ripu atrod soms un piebaksta,tikai tik cik ar nūju neizķeksēja ...
Ri. Bukarts kaut kur no petaka sita itkā prom, bet Balinskim pa slidu un tā ripa lēni gar Gudļevska degungalu ieslīdēja vārtos.
Pie šāda rezultāta vispār nav daudz ko pateikt ne par koamndu, ne vārtsargu.
29 metieni, 8 vārti manuprāt pasaka daudz, bet vainīgi ir visi, sākot no treneriem. Vispār visus sūdus iesāka Ābols

  -1 [+] [-]

, 2018-05-07 00:48, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ri. Bukarts kaut kur no petaka sita itkā prom, bet Balinskim pa slidu un tā ripa lēni gar Gudļevska degungalu ieslīdēja vārtos.
Pie šāda rezultāta vispār nav daudz ko pateikt ne par koamndu, ne vārtsargu.
29 metieni, 8 vārti manuprāt pasaka daudz, bet vainīgi ir visi, sākot no treneriem. Vispār visus sūdus iesāka Ābols
Ābolam kāds sakars?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:50, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: gudis videejs varotchiks, kada alsvenskan jau dabus darbu
Ja ne gluži Allsvenskan, tad KHL jau nu noteikti tiktu pie teikšanas. Varu pat nedot 3 iespējas uzminēt, kur - tāpat ar pirmo trāpīsi

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:51, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: ai tur 18+, nedod
Kaa jau teicu GSW parbrauks kaa kombains!

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:51, pirms 7 gadiem
Par titulu jautajumu ari nav....vienu bridi kaut ko tur pljurksteja ka Baarda iekodis,bet nu te izskatas GSW ies kruizaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:52, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: bet nu gudim jaatin sieri uz eiropu, NHL nespid pie jebkada razklada
Vins bija tas kurs teica,ka Krievija nekada gadijuma negrib spelet vai tomer Girgensons?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:55, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: baarda tik individuaali status kachat var, taa jau spele ok BET clutchaa vinsh saak savu ISO basi kur 20sek nodrible un met paari rokam, taa titulus nenem
Lebrons varenajai GSW ari neko pretoties nevares!!

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:55, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: man liekas zirdzins taa teica!!! a mosh abi
Mezļikins

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:55, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Vins bija tas kurs teica,ka Krievija nekada gadijuma negrib spelet vai tomer Girgensons?
Tas bija Merzļikins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:56, pirms 7 gadiem
NHLv12GG rakstīja: Tas bija Merzļikins
Haha, interesants calis...bet vel cik atceros taja intervija teica,ka sim patikot domat krieviski!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:57, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Haha, interesants calis...bet vel cik atceros taja intervija teica,ka sim patikot domat krieviski!
Nu tas jau neko nemaina. Čalis ir padzīvojis Šveicā nafig viņam dzīvot kaut kādā naftas pilsētā Sibīrijas vidū. Viss loģiski.

     [+] [-]

, 2018-05-07 00:59, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: vinam jau variantu buus visur kapat arpus parashas, a ko ja krievi uzmetis lielo kaapostu galda??? lai gan varotchikus jau shie taa nevaktee...
Viņam mērķis ir Kolumbusa. Visādi Ņefķehimi un Novokuzņeckas viņam maz interesē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 01:00, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: ja tev ljamu uzmet galdaa, var ari pusgadu nafteniekos sibirija paniikt, ne jau tev tur cauri rajoniem jaiet atkratoties no ciigu strilitajiem un parejiem alkaaniem
Piedevam galigi nedomaju, ka ljamu dotu Neftehimiks,Jugra utt.. tie butu elitarie klubi..

     [+] [-]

, 2018-05-07 01:01, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: Bobrovskis tika no Novukuzņeckas pa taisno uz NHL
Vasiļevskis no Ufas
Koskinens no SKA
Moz ar Znaroku ari tas pats statsts bus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 01:02, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: ja tev ljamu uzmet galdaa, var ari pusgadu nafteniekos sibirija paniikt, ne jau tev tur cauri rajoniem jaiet atkratoties no ciigu strilitajiem un parejiem alkaaniem
Stāstus no leģiem par KHL pilsētām esi lasijis? Da tur ne to vien var piedzīvot. Tā tak ir Krievija- Eirāzijas izgāztuve.

     [+] [-]

, 2018-05-07 01:03, pirms 7 gadiem
NHLv12GG rakstīja: Stāstus no leģiem par KHL pilsētām esi lasijis? Da tur ne to vien var piedzīvot. Tā tak ir Krievija- Eirāzijas izgāztuve.
Karsums saka visu to labako!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 01:06, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: Maskavija un Piiters ir tomer cita zorte, tak timma ar teica eiropeiska un norm pilseta nav jau kuzna ar shubas veceni
To es ari uzsveru, ka KHL nesastav tikai no Sibirijas!

     [+] [-]

, 2018-05-07 01:07, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: To es ari uzsveru, ka KHL nesastav tikai no Sibirijas!
Bet izbraukumos tak tā pat būs jābrauc uz bomžatņiku pilsētām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 01:09, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: BET tada ufaa un kazanaa legji gadiem spele un kur tad pelavi dizhi kadam vajadzigi??? taadi norvegu zeeni pat ir kvalitativaki!!!
Nu tādam Pavlovam sen jau slidas jakarina kaut kur un jāiet citā profesija. Absolūts beztalants. Kauns ka tāds vispār Latviju pārstāv.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 01:11, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: njaa BET bija kepkaam labi laiki, Shuupis uz ponija, Hossa klubos, varotchiks ar gichinu utt... tagad tikai modele un DJ zhurka
Kā vsp Galviņs dabuja Žurkas titulu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 01:13, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: pavlovs kaa miesnieks,apsargs,krupjee un lielisks sarunu biedrs nekad no hokeja kartes nepazudis!!!
Atceros biju vienu periodu uzmetis aci kad vel bija tās LV klubu izlases spēles pret Lietuvu vai hvz ko. Viņš pat uz tāda fona kā nabags izskatījās.

     [+] [-]

, 2018-05-07 01:14, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: sudzejas kaa baba aiz muguras ka vinam kompetes gerbtuvee zog
A ja nopietni? Čista neatceroa. Tikai to ka Daugaviņš kko tur teica.

     [+] [-]

, 2018-05-07 01:15, pirms 7 gadiem
NHLv12GG rakstīja: Stāstus no leģiem par KHL pilsētām esi lasijis? Da tur ne to vien var piedzīvot. Tā tak ir Krievija- Eirāzijas izgāztuve.
Tas pats Sorokins taču arī intervijā par laiku, kad spēlēja Permā(kopā ar Laviņu) interesantas lietas izteicās. Par to ka gaiss tāds, ka elpot nav ko utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 01:19, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: da vinsh pat LAC2 50 speles max 3 golus iemestu!!! vnk LV hokeja nabadziiba tik liela ka shis koka klucis vienmer pamanas visur spelet
nu viņš "centrs" tik pat iemetienus nevar uzvarēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-07 01:24, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: ja speletu dogmens un zirdzins, vinsh 100% sedetu majas BET atkal nee... nu gluzhi kaa metta virsliga
Gan jau, ka pārkvalificētos par aizsargu un tāpat aizbrauktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-07 01:28, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: ja speletu dogmens un zirdzins, vinsh 100% sedetu majas BET atkal nee... nu gluzhi kaa metta virsliga
Kaut kā Hārtlijam iepaticies tas netalants. Bet ja godīgi pazorīgs ka tšds nabags pat tuvu izlasei ir. Tas pats attiecas uz Batņu, Jevpalovu,Meiju visiem šitiem hokeja parodētājiem

  +1 [+] [-]

, 2018-05-07 01:29, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: man vel patika variants par talismanu BET nu pavlovs ir iista komedija, var nemest nevienu golu gadiem BET izlasee vienmer un visur buus
Ģinamkā jau arī stabilu sezonu aizvadīja. Stabili pa nullēm 60 spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 01:33, pirms 7 gadiem
Mazie necepjās, šajā spēle, lielos vilcienos nav svarīgi vai ir 1:2 vai 1:8, svarīgi ir kā mēs turpinājumā spēlēsim ar tiešajiem konkurentiem, un ja tas 1:8 pat nejauši sanāca, tad tālākajās tam ir jānāk tik par labu.

     [+] [-]

, 2018-05-07 01:34, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: Meija un pavlovs kad ir laukumaa, es esmu mierigs jo zinu ka gols nebuus, pat lai kaa tur komentetaaji baurotu par bistamu momentu nu jaa sho viiru virkne ir apbrinojami bediga, kapec komandaa ir janem kapli kuri nekados apstaklos ripu vartos nespes dabut, tas gruti saprotams!!!
Lipmana mantojums. 25 gadus normāli naudiņu caur Grindexu atmazgāja un lūk rezultāts ar PavlovMeijām. Ģinama jau ar protams palīdz bet šitie čaļi bija netalantiem jau pirms DR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-07 07:21, pirms 7 gadiem
Man patīk ,ka runā visu laiku par līmeņiem,bet vai tad mums nevajadzētu pacelt to līmeni????Man liekas ,ka tieši otrādi ,mūsu līmens krīt

     [+] [-]

, 2018-05-07 07:39, pirms 7 gadiem
joka121 rakstīja: Man patīk ,ka runā visu laiku par līmeņiem,bet vai tad mums nevajadzētu pacelt to līmeni????Man liekas ,ka tieši otrādi ,mūsu līmens krīt
Tieši tā. Latviešu hokejisti uz laukuma ir lēni, neprot ātri pieņemt lēmumus uz laukuma un daudz kļūdas ir. Apnicis, katru gadu ar optimismu un neapmetat mūsējos, tad ir jākāpajās. Kamēr hokeja bērniem nebūs pieejami bērniem par normālu samaksu, tad nekas arī nemainīsies. spēlē, kam ir piķis.

     [+] [-]

, 2018-05-07 08:01, pirms 7 gadiem
Kamēr, mēs latvieši, gadu no gada maksāsim savu naudu ārzemju uzņēmumiem par precēm un pakalpojumiem, lepni sitīsim pa krūtīm un sauksim: es visu pērku pa lēto!!! Tikmēr mums nebūs kārtīga valsts sistēma jauniešu sportam un mums nebūs lemts sagaidīt līdzvērtīgas cīņas sporta laukumos. To jau šobrīd pierāda futbols, seko citi komandu sporta veidi, nemaz nerunāsim par individuālajiem sporta veidiem! Lai izdodas!

  -1 [+] [-]

, 2018-05-07 08:27, pirms 7 gadiem
Kolhozs joprojam sausaa

  -2 [+] [-]

, 2018-05-07 08:46, pirms 7 gadiem
Hartlijs nolaiz Latvijas izlasi liidz D-Korejas limenim.Kalvitis visam kam keras klat irezultats ir bankrots

  +1 [+] [-]

, 2018-05-07 09:01, pirms 7 gadiem
RENO MARKS rakstīja: Hartlijs nolaiz Latvijas izlasi liidz D-Korejas limenim.Kalvitis visam kam keras klat irezultats ir bankrots
Varbūt apskaties citas spēles jo top izlases pašlaik rotaļājoties uzvar mūsu līmeņa izlases.Domāju mūsu grupā tikai vācieši nedaudz pretosies top izlasēm jo māk spēlēt pret viņām un otrā grupā šveicieši un slovāki varbūt paspirināsies.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-07 09:55, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Varbūt apskaties citas spēles jo top izlases pašlaik rotaļājoties uzvar mūsu līmeņa izlases.Domāju mūsu grupā tikai vācieši nedaudz pretosies top izlasēm jo māk spēlēt pret viņām un otrā grupā šveicieši un slovāki varbūt paspirināsies.
Pat ar visu Zemgu, Daugavu, Kuldu, Darzu un Blugeru, drosi vien, ka nekas labaks par 2:5 nebutu... Si ir loti talantiga somu izlase, tomer krietni labaka par to, ko mes pirms daziem gadiem uzvarejam.

     [+] [-]

, 2018-05-07 09:58, pirms 7 gadiem
nesaprotu tautu, pikstam, noliekam, ap..irsam savejos, tads nuir musu aptuvenais limenis, protams vareja nospelet labak, un jaunajiem dzekiem noteikti ir potencials,,,bet nju vecajiem pulvers izbeidzies jau izskatas, ka ari ne jau pirmo gadu manama lieta, ka dazreiz no malas izskatas, ka ripu atdod atrak prom, lai tikai ar pretinieku kontakts nebutu, sis musejo borta neieliktu! speka spele nekada! Un galvenas speles ir prieksa...par savejiem ir jakrit un jacelas ari tad kad gruz!!! tie ir isti patrioti un savejie!

     [+] [-]

, 2018-05-07 10:11, pirms 7 gadiem
Vai tad Kivleniekam ahl nav labāki stati kā Gudijam? Man liekas, ka Gudijs vārtos palicis daudz lēnāks, vai nu traumas vai kas bet vińš vairs nav tik labs kā bija agrāk.

     [+] [-]

, 2018-05-07 10:13, pirms 7 gadiem
Un nemeta Somi 40 reizes, bet gan 29. Katru trešo metienu ielaist tas ir pipec.

     [+] [-]

, 2018-05-07 10:22, pirms 7 gadiem
Spēles satura zińā 19 pret 29 metieniem nemaz tik slikti nav. Somi parasti pret mums metuši vismaz 40 metienus. Bet ielaist 8 no 29, te ir vārtsargs pie vainas.

     [+] [-]

, 2018-05-07 10:57, pirms 7 gadiem
Ko var gausties? Vai't nebija plānots zaudējums? Un, ja būtu situšies līdz nāvei un būtu 3:5. Bet pēc tam zaudētu DK ... . Gudrīši teiktu - nevajadzēja izlikties pret Somiju. Tagad večiem nav kur atkāpties! Jāparāda viss, lai atgūtu pabojāto veidolu. Un ko pārmest Gudļevskim, ja met paši savos vārtos (2 reizes!) un 3-4 reizes gūti vārti, kad atstāj somus pilnīgi brīvam metienam pat vārtu priekšā? Var piekrist, ka pēc 4-5 vārtiem vajadzēja laist Elvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-07 11:16, pirms 7 gadiem
Gudļevskis nekāds, florbola vārstsargs.

  -2 [+] [-]

, 2018-05-07 11:17, pirms 7 gadiem
Zivs pust no galvas ,ja Federaciju ir parnemusi cilveki kas no hokeja neko nesaprot tad tur neka nebus , Kad izlasi treneja Nolans nekad nebija tada apkaunojuma ka tas ir Hartlija vadiba te nav nakotnes , un Kalvisa un Kazjola vadibai nakotnes nav

  -1 [+] [-]

, 2018-05-07 11:20, pirms 7 gadiem
Meija ar Pavlovu toties rāda stabilu sniegumu kā bija prognozēts, bez goliem.

  -2 [+] [-]

, 2018-05-07 11:20, pirms 7 gadiem
Kalvītim ar Kozjolu jāatkāpjas.

     [+] [-]

, 2018-05-07 11:25, pirms 7 gadiem
Pareizais 77 rakstīja: Zivs pust no galvas ,ja Federaciju ir parnemusi cilveki kas no hokeja neko nesaprot tad tur neka nebus , Kad izlasi treneja Nolans nekad nebija tada apkaunojuma ka tas ir Hartlija vadiba te nav nakotnes , un Kalvisa un Kazjola vadibai nakotnes nav
Stulbākais komentārs ko es šodien esmu lasijis.

     [+] [-]

, 2018-05-07 11:32, pirms 7 gadiem
Joymaker rakstīja: Mani sarūgtināja vēl viena lieta. Nezinu vai tīšām, bet dāņu TV operatori uzkrītoši vienbrīd rādīja mūsu fanu skaistules, kuru sejas jau bija degradējis izdzertais kvantums stipro apinīšu. Latvju fani izskatījās kā degradējušies alkāni. Zinu, ka visi tur tādi nav. Bet vienai daļai sejā jau redzams, ka cilvēki ir degradējušies ilgas alkohola lietošanas iespaidā. Baigi skumji, ja tās vēl ir gados jaunas sievietes.
Eu tu dīvānā pirdēj! Esmu šeit atbraucis klātienē. Un cik esmu saticis Letiņus visi kā viens atbalsta mūsu komandu.Labi, ieraujam biku, bet mums ir ATVAĻINĀJUMS.

     [+] [-]

, 2018-05-07 11:32, pirms 7 gadiem
Richa191 rakstīja: Šis jau atgādināja Dinamo. Cerams uzvarēs Koreju.
Koreja vs Somiem 7:1,nebija?

     [+] [-]

, 2018-05-07 11:41, pirms 7 gadiem
Joymaker rakstīja: Mani sarūgtināja vēl viena lieta. Nezinu vai tīšām, bet dāņu TV operatori uzkrītoši vienbrīd rādīja mūsu fanu skaistules, kuru sejas jau bija degradējis izdzertais kvantums stipro apinīšu. Latvju fani izskatījās kā degradējušies alkāni. Zinu, ka visi tur tādi nav. Bet vienai daļai sejā jau redzams, ka cilvēki ir degradējušies ilgas alkohola lietošanas iespaidā. Baigi skumji, ja tās vēl ir gados jaunas sievietes.
Un diez vai alkāni varētu atļauties uz Dāniju aizbraukt! Tā kā esi mierīgs alkān ibio

     [+] [-]

, 2018-05-07 11:57, pirms 7 gadiem
neesmu liels hokeja fans, bet domāju, ka daudziem nebūtu tik liela vilšanās, ja nostādītu savas ekspektācijas reālistiskā nevis kā parasti pārāk optimistiskā līmenī. Ir jābūt godīgiem pašiem pret sevi - šāds ir Latvijas hokeja patreizējais līmenis! Lielājām izlasēm nespējam neko likt pretī un nespēsim vēl ilgi, tajā pašā laikā spelēt A divizījā jau ir sasniegums pats par sevi un to arī tā vajadzētu uztvert!

     [+] [-]

, 2018-05-07 12:10, pirms 7 gadiem
kaaja rakstīja: neesmu liels hokeja fans, bet domāju, ka daudziem nebūtu tik liela vilšanās, ja nostādītu savas ekspektācijas reālistiskā nevis kā parasti pārāk optimistiskā līmenī. Ir jābūt godīgiem pašiem pret sevi - šāds ir Latvijas hokeja patreizējais līmenis! Lielājām izlasēm nespējam neko likt pretī un nespēsim vēl ilgi, tajā pašā laikā spelēt A divizījā jau ir sasniegums pats par sevi un to arī tā vajadzētu uztvert!
Nesapratu tavu domu!
Sasniegums nav piedalīties, bet gan uzvarēt un būt labākajam(cīnīties, lai būtu labākais vai labāks)!
Vācieši OS varēja piedalīties un dabūt 9-12 vietu, bet smagi cīnījās un dabūja sudrabu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-07 12:29, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Nesapratu tavu domu!
Sasniegums nav piedalīties, bet gan uzvarēt un būt labākajam(cīnīties, lai būtu labākais vai labāks)!
Vācieši OS varēja piedalīties un dabūt 9-12 vietu, bet smagi cīnījās un dabūja sudrabu!
Daļēji jā ,bet ja OS piedalītos vismaz tāda līmeņa izlases kā šajā PČ nerunājot par optimālajām,tad vāciešiem tā 9-12 vieta arī tiktu OS.

     [+] [-]

, 2018-05-07 12:31, pirms 7 gadiem
Mjā, jau vakar pēc pirmās trešdaļas bija saprotams kuri kadri te pēc spēles izrāpos lai kārtīgi nosmirdētu.

     [+] [-]

, 2018-05-07 12:35, pirms 7 gadiem
HMB-PC2018 rakstīja: jasak ir ar Chekas kluba likvideshanu, pazudis no hokeja kartes Dinaburdzeenu Pelavi un tad pec 10 gadiem varbut ari bus skaistaks skats pa dziivi
No tavas mutes Dieva ausī! No savas puses ieteiktu ieslodzīt trakonamā nameju. arī būtu skaistāks skats uz dzīvi.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-07 12:46, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Vai tad Kivleniekam ahl nav labāki stati kā Gudijam? Man liekas, ka Gudijs vārtos palicis daudz lēnāks, vai nu traumas vai kas bet vińš vairs nav tik labs kā bija agrāk.
Gudļevskis vispār interesants kadrs.. no florbola šādi uzaugt līdz AHL ir jāmāk... žēl tikai, ka vakar nebija nekāds glābējs.. Nav jau Irbes laiki, kad aizasargi varēja atļaut tikai mest un zināja, ka izvilks neizvelkamo un uzbrucēji varēja tālāk par zilo līniju atpakaļ neslidot. (protams, nedaudz pārspīlēju)

     [+] [-]

, 2018-05-07 12:57, pirms 7 gadiem
tad problēma ir tā, ka latvijā neliek normālu fizisko, tada vienkārsi nav! kāda jēga skilloties ar ripu kā indrašis, ja pie tās nemaz netiek, tāpēc, ka nevienu divcīņu lāgā nevar uzvarēt un ātrumā nevar paslidot! nestāst man ķipa somiem vairāk spēlētāju valstī tāpēc viņi labāki! viss ir atkarīgs no tevis paša - irbe, skrastiņš, ozoliņš, girgensons, visi vnk ar savām darbaspējām izsituši savu vietu hokejā un bija un ir lieliski spēlētāji, viss ir atkarīgs no tevis paša, nevajag vainot sistēmu! ja gribēsi izdarīsi, jā nē, tad dzīsi hujņu! mums jaunatnei nav fiziskais - pasaki kurš vēl kā girgensons tagad ar 200kg var ietupties 17 gados u18 latvijas izlasē? nevienu tādu nezinu, tāpēc viss ir tieši fiziskajā spējā, kuru trenē no bērnības, a tagad visādi xbox, cola, čipsi, fiziskajam vairs laiks neatliek, skumji...

     [+] [-]

, 2018-05-07 13:03, pirms 7 gadiem
ķēniņš vienīgais tur līmeni, jo fizuha viņam līmenī, viņš somu paspēja apslido, uzmest, nekrīt ārā no speles, jo fiziskais tur un neparādā brāķs, bet viens nav vilcējs, visiem vajag tādu fizisko!

     [+] [-]

, 2018-05-07 13:08, pirms 7 gadiem
es zinu labāk rakstīja: tad problēma ir tā, ka latvijā neliek normālu fizisko, tada vienkārsi nav! kāda jēga skilloties ar ripu kā indrašis, ja pie tās nemaz netiek, tāpēc, ka nevienu divcīņu lāgā nevar uzvarēt un ātrumā nevar paslidot! nestāst man ķipa somiem vairāk spēlētāju valstī tāpēc viņi labāki! viss ir atkarīgs no tevis paša - irbe, skrastiņš, ozoliņš, girgensons, visi vnk ar savām darbaspējām izsituši savu vietu hokejā un bija un ir lieliski spēlētāji, viss ir atkarīgs no tevis paša, nevajag vainot sistēmu! ja gribēsi izdarīsi, jā nē, tad dzīsi hujņu! mums jaunatnei nav fiziskais - pasaki kurš vēl kā girgensons tagad ar 200kg var ietupties 17 gados u18 latvijas izlasē? nevienu tādu nezinu, tāpēc viss ir tieši fiziskajā spējā, kuru trenē no bērnības, a tagad visādi xbox, cola, čipsi, fiziskajam vairs laiks neatliek, skumji...
Svētā vientiesība! Mēs šeit nerunājam par bobsleja kamanu stūmējiem

     [+] [-]

, 2018-05-07 13:23, pirms 7 gadiem
RENO MARKS rakstīja: Hartlijs nolaiz Latvijas izlasi liidz D-Korejas limenim.Kalvitis visam kam keras klat irezultats ir bankrots
Treneris nevar iedot to,kas speletājiem nav,Treneris neprasa no mūsejiem,neko neparspējamu,ko nevarētu uz laukuma izpildīt,tāda sajūta,viņš jau tā zīmejumu,atvieglo LV izlase varētu izpildīt,trenerim vispār nevar neko pārmest un vārtsargiem,C mazliet viadzētu piestrādat pie sava darba,uz laukuma neko cienīgu nerāda!

     [+] [-]

, 2018-05-07 13:48, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Nesapratu tavu domu!
Sasniegums nav piedalīties, bet gan uzvarēt un būt labākajam(cīnīties, lai būtu labākais vai labāks)!
Vācieši OS varēja piedalīties un dabūt 9-12 vietu, bet smagi cīnījās un dabūja sudrabu!
Ko es ar to mēģināju pateikt ir, ka ir jāsaprot reālās iespējams pie attiecīgā meistarības līmeņa un attiecīgi faniem pakārtot tam savas ekspektācijas no mūsu izlases, tas arī viss!

     [+] [-]

, 2018-05-07 16:11, pirms 7 gadiem
Представьте, а я всего за две недели накачал пресс, подкачал руки и спину и сбросил пару килограмм и это всё, без диет и спорта! Я вообще ленивый и не могу сидеть на диетах и заниматься спортом, но недавно вычитал в одном блоге как можно подкачаться и привести тело в порядок сидя дома и ничего не делая, и я решил опробовать ведь цена вопроса копеечная. От результата был в шоке не только я, никто не верил что так можно накачать пресс и сделать тело красивым, теперь и жена захотела опробовать. Вот тот блог, где подpобнo вcе опиcано--- Блог Домашнего качка