Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2873, Did:0, useCase: 3

Latvija neizmanto iespējas vairākumā un zaudē Zviedrijai

Latvija neizmanto iespējas vairākumā un zaudē Zviedrijai
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas valstsvienības hokejisti šovakar Ķelnē pasaules čempionāta ceturtajā spēlē ar 0:2 piekāpās Zviedrijas izlasei. Lai gan Latvijas komandai šajā mačā bija daudz iespēju spēlēt vairākumā, uzvaras vārtus pirmās trešdaļas vidū guva Gabriels Landeskūgs.

Spēles sākumā zviedri izveidoja pāris bīstamus momentus pie Elvja Merzļikina vārtiem, taču otrs no tiem beidzās ar Jūela Ēriksona Eka sitienu Teodoram Bļugeram, tādējādi Latvija ieguva tiesības uz vairākumu. Skaitliskajā pārsvarā Guntis Galviņš ar metienu no zilās līnijas trāpīja pa vārtu stabu, bet vairākuma beigās divu minūšu noraidījumu saņēma Uvis Balinskis. Mazākumu Latvijas komanda izturēja, tomēr drīz pēc tam Gabriels Landeskūgs izlauzās vārtu priekšā un atrada spraugu vārtsarga mūrī – 0:1.

Zviedriem arī turpmāk piederēja iniciatīva, tomēr vienā no epizodēm teicami darbojās Zemgus Girgensona maiņa, kas pretinieku zonā atņēma ripu, kas beidzās diviem Zemgus metieniem no vārtu priekšas. Atlikušajā laikā pirmajā periodā labs moments bija Antonam Strolmanam, bet droši nospēlēja Merzļikins. Savukārt nepilnu minūti līdz trešdaļas beigām Markuss Krīgers par klupināšanu atstāja Zviedrijas izlasi četratā.

Otrās trešdaļas sākumā Stolmens nogāza Robertu Bukartu, tādējādi pusminūti Latvijas komanda varēja spēlēt piecatā pret trim. Ne lielo vairākumu, ne piecatā pret četriem vārtus gūt neizdevās, bet pēc tam vienu no retajām reizēm zviedri iespieda Latvijas hokejistus viņu aizsardzības zonā. Pie nomaiņas Zviedrija izveidoja bīstamu pretuzbrukumu, kurā izglāba Merzļikins. Pēc tam zviedri vēlreiz „iesēdās” mūsējo zonā, bet vēlāk pēc Jāņa Sprukta pārkāpuma Latvija palika mazākumā.

Arī šoreiz četratā izdevās nosargāt vārtus neskartus, bet pēc viena no labiem Latvijas pretuzbrukumiem bīstams moments radās pie Merzļikina vārtiem, un vārtsargs izglāba pēc Jūela Lundkvista metiena. Nedaudz vēlāk, kad Merzļikins bija palicis bez nūjas, pa vārtu stabu trāpīja Jūakims Nūrdstrems. Bet perioda pēdējā minūtē Krīgers netīšām trāpīja pa seju Daugaviņam, kurš ilgāku laiku palika guļam uz ledus. Kapteinis varēja turpināt spēli, bet Latvijas komanda bija ieguvusi vairākumu.

Lai gan momenti tika veidoti, tomēr līdz reālai vārtu gūšanas izdevībai tikt neizdevās, tādējādi vairākums arī šoreiz palika neizmantots. Bet 3. minūtē Viljams Nīlanders par Ronalda Ķēniņa turēšanu saņēma noraidījumu, dodot vēl vienu iespēju Latvijai. Divas teicamas iespējas vairākumā bija Daugaviņam, taču sanāca iekrist arī uz pretuzbrukumu, kurš tomēr nebija rezultatīvs. Tikko vairākums bija pagājis, sekoja Aleksandra Ēdlera pārkāpums, turklāt vēl pēc brīža noraidīts tika arī Eliass Lindholms, tādējādi Latvijai minūti un 37 sekundes bija iespēja spēlēt lielajā vairākumā.

Arī šoreiz iespējas netika izmantotas, tomēr trešdaļas vidū pēc Strolmana pārkāpuma Latvija ieguva vēl vienu vairākumu. Vēl viena iespēja gūt vārtus vairākumā netika izmantota, bet pēdējās minūtēs labā pozīcijā nonāca Daugaviņš. Tomēr spēles 57. minūtē vispirms Viktors Rasks trāpīja pa vārtu stabu, bet tad Eliass Lindholms otro reizi raidīja ripu Latvijas komandas vārtos - 0:2. Atlikušajā laikā pēc Sprukta noraidījuma vēl nācās spēlēt mazākumā, tomēr rezultāts vairs nemainījās.

Zviedrija – Latvija 2:0 (1:0, 0:0, 1:0)

Vārti: 9:13 Landeskūgs (Rasks, Lindholms) 1:0, 56:42 Lindholms (Rasks) 2:0.
Soda minūtes: 16:6
Metieni: 30:19
Vārtsargi: Leks – Merzļikins

Latvijas izlases sastāvs

Vārtsargs: Merzļikins (Punnenovs)
1. maiņa: Daugaviņš, Džeriņš, Rob. Bukarts – Sotnieks, Kulda
2. maiņa: Indrašis, Sprukts, Rih. Bukarts – Cibuļskis, Galviņš
3.maiņa: Skvorcovs, Girgensons, Ķēniņš – Balinskis, Freibergs
4. maiņa: Meija, Bļugers, Pavlovs – Bindulis, Razgals

Latvijas izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRezultāts
06.05.13:15Dānija3:0
07.05.21:15Slovākija3:1
09.05.17:15Itālija2:1
11.05.21:15Zviedrija0:2
13.05.13:15ASV
15.05.21:15Krievija
16.05.21:15Vācija

A grupas kopvērtējums

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Krievija4310021:511
2.ASV4300115:79
3.Latvija430018:49
4.Zviedrija4201113:87
5.Vācija4110210:165
6.Slovākija401219:124
7.Dānija401036:162
8.Itālija400134:181

Izmantotie resursi:
iihfworlds2017.com

  -3 [+] [-]

, 2017-05-11 23:26, pirms 8 gadiem
Super spēle.

 +13 [+] [-]

, 2017-05-11 23:26, pirms 8 gadiem
Kāda vēl tur uzvara ja gandrīz periodu spēlējot vairākumā neko iemest nevar. Zviedru aizsardzība līmenī

 +35 [+] [-]

, 2017-05-11 23:26, pirms 8 gadiem
Respekts! Neatceros kad pēdējo PČ tik labi esam spēlējuši. Malači ! Mums aug otrā Irbe Un pats galvenais , ka esam pamukuši no tās taktikas kad jābaidās no stiprajām komandām.

 +27 [+] [-]

, 2017-05-11 23:27, pirms 8 gadiem
Fantastiska pashatdeve!
Slēpts komentārs: RAGNARS

  +3 [+] [-]

, 2017-05-11 23:28, pirms 8 gadiem
Galviņš un Sprukts izskatijās pilnīgas nulles...Elvis līmeni,un nav ko pārmest par pirmajiem..VIsu turnīru velk komandu.
Kas tracina visvairāk-
Entie gadi iet,un treneri mainās,bet viena un tā pati vairākuma shēma joprojām pastāv..Reāli stāv pretinieka zonā,un dod piespēles bez nekādas kustības,un tad pēdejās 30 sekundēs sāk kustēties.

 +17 [+] [-]

, 2017-05-11 23:28, pirms 8 gadiem
Spēcīgas komandas zaudējums spēcīgai komandai. Vairākumi jā, bet kad mums ir bijusi šāda disciplīna?

 +28 [+] [-]

, 2017-05-11 23:28, pirms 8 gadiem
Paldies vīri, par šo hokeja vakaru! Darīja ko varēja, realizācija bija kāda bija. Ejam tālāk!

 +23 [+] [-]

, 2017-05-11 23:28, pirms 8 gadiem
Pirmais gols haļava, otrais okej, lai būtu. Bet kopumā laba spēle, žēl, ka neiekrita pie 5 pret 3. Galvenais, lai džekiem nepazūd motivācija, šādi spēlējot var kalnus gāzt. Jāatceras pret ko spēlējām tomēr.

 +26 [+] [-]

, 2017-05-11 23:28, pirms 8 gadiem
Daugava varēja būt spēles varonis, bet nepierādīja mūsu kapteinis to. Elvis zvērā.
Slēpts komentārs: san4ito

  +4 [+] [-]

, 2017-05-11 23:28, pirms 8 gadiem
Šajā mačā viennozīmīgi labākais bija Merzļikins, pārējiem gan vajadzētu padomāt par savām kuslajām darbībām uz laukuma!It sevišķi kapteinim.

  +5 [+] [-]

, 2017-05-11 23:28, pirms 8 gadiem
Ja nevar iemest 5:3 nu tad nav ko...

Šis arī parāda kāpēc daudzi uzbrucēji nevar nostiprināties NHL un nav spēles taisītaji-vārtu guvēji

 +31 [+] [-]

, 2017-05-11 23:28, pirms 8 gadiem
Cīnijās godam, tagad uz nākamo pret ASV, ticu ka varam iekost kādam lielajam! P.S Pirmo reizi redzu, ka Latvijai tiesā mazliet pa labu, prieks ka tiesnešiem respekts pret mums!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-11 23:28, pirms 8 gadiem

 +21 [+] [-]

, 2017-05-11 23:28, pirms 8 gadiem
Ar šādu Elvja atvairīto metienu procentu un tik daudz vairākumiem, vajadzēja paņemt vismaz punktu.

 +24 [+] [-]

, 2017-05-11 23:28, pirms 8 gadiem
Eh, tie nerealizētie vairākumi... Bet Paldies par spēli Daugaviņš ilgi nevarēs aizmigt.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:28, pirms 8 gadiem
Jā tā spēlēsim, tad vāciešiem pāri pārbrauksim bez variantiem! Vnk nebija mūsu diena.

 +12 [+] [-]

, 2017-05-11 23:28, pirms 8 gadiem
Malači tikunta

 +11 [+] [-]

, 2017-05-11 23:28, pirms 8 gadiem
Malachi puishi,iedzinaam zviedros respektu pret muusu komandu,esmu lepns paraadiito sniegumu,pat ja zaudeejaam

  +8 [+] [-]

, 2017-05-11 23:28, pirms 8 gadiem
Vot tadu speli es gaidiju no musejiem, malaci!

  +6 [+] [-]

, 2017-05-11 23:29, pirms 8 gadiem
Cīnījās godam! Žēl par neizmantotajām iespējām, bet visu cieņu mūsu aizsardzībai un Elvim!
Gaidam nākamos pretiniekus, vēl viss priekšā!
Slēpts komentārs: Bostonietis

  +2 [+] [-]

, 2017-05-11 23:29, pirms 8 gadiem
man vienigajam galvinš krīt acīs jau kuro reizi ? ne tik labā nozimē ..

kopumā labas četras spēles jau aizvadītas! bravo

  +4 [+] [-]

, 2017-05-11 23:29, pirms 8 gadiem
Spēle laba, bet nu 8.vairākumi, vēl 5vs3 divas reizes un nevieni vārti. Pārāk slavē to vairākumu Latvijai, nu 8.vairākumos ir jāspēj gūt vārti, zviedri deva mums iespēju uzvarēt, bet nav metēju, daudz lieku piespēļu, viss notiek pārāk lēni.
Slēpts komentārs: bļāviens-nu

  +7 [+] [-]

, 2017-05-11 23:29, pirms 8 gadiem
Tādu impotenci uzbrukumā negaidiju, varēja mest pa vārtiem krietni vairāk,stulbi pārturēja ripu. Izslavētais vairākums palika ēnā,bet pārmest neko negribas, visu cieņu,bet jāsavācās džeki! Izskatijās paguruši un lēni

 +23 [+] [-]

, 2017-05-11 23:29, pirms 8 gadiem
Emocijas ta emocijas, bet tiem, kuri ciena savu izlasi, šodien vajadzētu atturēties no samazgu liešanas, pār kādiem uzvārdiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:29, pirms 8 gadiem
Defs zviedriem vnk neuzlaužams izskatās.

  +4 [+] [-]

, 2017-05-11 23:30, pirms 8 gadiem
Paldies puišiem par cīņasparu, žēl kā vārti nebija. Bija iespējas, jāgatavojas nākošajai spēlei.

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:30, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Galviņš un Sprukts izskatijās pilnīgas nulles...Elvis līmeni,un nav ko pārmest par pirmajiem..VIsu turnīru velk komandu.
Kas tracina visvairāk-
Entie gadi iet,un treneri mainās,bet viena un tā pati vairākuma shēma joprojām pastāv..Reāli stāv pretinieka zonā,un dod piespēles bez nekādas kustības,un tad pēdejās 30 sekundēs sāk kustēties.
tu esi neīstajā sadaĺā,manuprāt.
Slēpts komentārs: PraporšiksPingvins3

  +3 [+] [-]

, 2017-05-11 23:30, pirms 8 gadiem
RAGNARS rakstīja: Respekts! Neatceros kad pēdējo PČ tik labi esam spēlējuši. Malači ! Mums aug otrā Irbe Un pats galvenais , ka esam pamukuši no tās taktikas kad jābaidās no stiprajām komandām.
viņš jau nav sieviete ka OTRĀ ,, bet OTRAIS

 +12 [+] [-]

, 2017-05-11 23:30, pirms 8 gadiem
Baigais kapiņš. It kā tie paši džeki, bet Hārtlijs tos čaļus ir tā iedvesmojis, ka viņi burtiski lido pa laukumu. Vouww, esmu šokā! Prieks skatīties. Lūk, ko var panākt tikai ar trenera nozīmi! Šī izlase liek priecāties!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:30, pirms 8 gadiem
matiJ.B rakstīja: man vienigajam galvinš krīt acīs jau kuro reizi ? ne tik labā nozimē ..

kopumā labas četras spēles jau aizvadītas! bravo
Da id*ots viņš ir, pie pirmajiem vārtiem arī pasīvi nospēlēja vārtu priekšā, tagad nevar piespēli atdot un lūdzu.,.

  +6 [+] [-]

, 2017-05-11 23:30, pirms 8 gadiem
Itkā slikti, itkā labi, grūti vērtēt... no vienas puses, zviedri gandrīz veselu periodu bija mazākumā, no otras puses, mēs nebaidījāmies no grandiem. cerams jeņķi un vatņiki dabūs norauties.

  +5 [+] [-]

, 2017-05-11 23:30, pirms 8 gadiem
Ahh Daugaviņam laikam tā roka tomēr liek par sevi manīt, pirms diviem gadiem tādus metienus kā končas lika iekšā.
Slēpts komentārs: hokejafaaans

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:30, pirms 8 gadiem
Tas ir zaudējums 0:2, tas ir zaudējums Zviedrijai, tas ir zaudējums, vieniem no čempionāta favorītiem!
Tas ir zaudējums, bet tas ir zaudējums par kuru nav kauns!
Paldies puišiem par to, ka cīnījās līdz pašām beigām!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:31, pirms 8 gadiem
ai, ai, ai Daugavinj bet nu laba spēle kopumā, pārsteigts esmu

  +6 [+] [-]

, 2017-05-11 23:31, pirms 8 gadiem
Paldies večiem par intrigu līdz spēles beigām, MALAČI!

  -3 [+] [-]

, 2017-05-11 23:31, pirms 8 gadiem
ja itāļiem būtu zaudējuši,ta šodien vinnētu

  +6 [+] [-]

, 2017-05-11 23:31, pirms 8 gadiem
Visu cieņu vīriem!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-11 23:32, pirms 8 gadiem
Ko jus te raudat par vairakumu. Lidzko nesanak kautkas visi gudri di*š kautko. Iepriekšējās spēlēs vairākumu cēlāt debesīs

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:32, pirms 8 gadiem
šī spēle man atgādināja Sočos spēli pret Kanādu , spēcīga spēle mūsu izpildījumā!
Zviedru avīzēs būslabivārdi par mums!
un jā , vāciešiem nebūs izredzes pret mums , ja spēsim noturēt šādu spēli , kādu mēs pašlaik spēlējam

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:32, pirms 8 gadiem
Spēlēja labi, tik trūka meistarības uzbrukumā. Ar šādu vairākumu pret krieviem būs kā sisties ar pieri pret sienu, pret ASV vēl izies cauri, bet ne pret krieviem. Zviedri ļoti labi nospēlēja aizsardzībā.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:32, pirms 8 gadiem
bl-eee tie komentetaji riebas vairak par visu@@@@@

  +7 [+] [-]

, 2017-05-11 23:32, pirms 8 gadiem
par ko ņemšanās? Komanda cīnījās, tas pats Daugaviņš, ko tagad sāk pariet, uzņēmās iniacitīvu, mēģināja lauzt spēli, ko tad viņam bija darīt? Paiet malā, sakot, ka baidās pievilt izlasi? Neredzu nevienu iemeslu kaut ko pārmest, jānovēl veiksme nākamajās spēlēs!

  +6 [+] [-]

, 2017-05-11 23:32, pirms 8 gadiem
Lai arī mums jau bija 3 uzvaras un laba spēle, tomēr negaidīju tik labu spēli pret zviedriem. Tieši spēlē pret grandiem ir redzams kādā līmenī ir Latvijas izlase. Ļoti laba spēle. Gribas teikt ka šī bija mūsu labākā spēle turnīrā. Protams kāds mēģinās apstrīdēt ka 0 vārti, 0 punkti, neiemetam vairākumā.
Ja skatās šādi tad vienmēr viss ir vienkārši jo vairāk punkti jo labāka spēle.
Šo spēli vajag kā mācību līdzekli rādīt, kā klasi zemāka komanda var cīnīties ar grandu. Aizsardzība bija ļoti laba. Vienīgais brīdis kad nevaru tik ļoti slavēt mūsu izlasi bija 2.perioda vidus aptuveni, kad zviedri spieda.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:32, pirms 8 gadiem
Laba,neizmantoto iespēju spēle!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:32, pirms 8 gadiem
Nu žēl...
Malači mūsējie kopumā, Zviedrijai bija jāstreso ilgi.
Diemžēl VAIRĀKUMS!!! Tas kas trijās spēlēs bija super, tas šodien var teikt katastrofāls. Iespējas bija. Tur palika iespējamais punkts vai divi.
Nekas, jāturpina tā pat kapāt un vajadzīgie punktiņi vēl atnāks.
SARAUJ!!!

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:33, pirms 8 gadiem
pagaidām gandrīz tik labs čempis kā 2014.gadā - arī 9 punkti 4 spēlēs.

toreiz gan beigas nesanāca - cerams šogad būs labāk!

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:33, pirms 8 gadiem
Prasījās griezt lielāku karuseli vairākumos un vairāk lādēšanu pa vārtiem, pat ja tas nozīmētu mazāku ripas kontroli. Ar ieiešanu zviedru zonā nemaz nebija tik grūti.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-11 23:33, pirms 8 gadiem
laba spēle! prieks, ka komanda cīnījās līdz galām. Dievs deva iespējas mums iemest vairākumā, diemžēl neizmantojam. Neko darīt! Tagad jākoncentējas nākamajai spēlei un jāuzvar. Mums ir jābūt lepniem par mūsu izlasi, jo 16 NHL spēlētāji varēja iemest tikai 2 ripas. Pirmo pat varam neskaitīt. LATVIJA uz Priekšu!

  +3 [+] [-]

, 2017-05-11 23:34, pirms 8 gadiem
cienījama spēle un respekts par cīņassparu!

bet ja tāpat kapāsies pret ASV un Krieviju pirmdien, tad otrdien pret Vāciju būs galīgi bez spēka ...

  +3 [+] [-]

, 2017-05-11 23:34, pirms 8 gadiem
Tas kas patika, ka mūsējie mazākumā spieda zviedrus, tas bija kas neredzēts!!

  +9 [+] [-]

, 2017-05-11 23:34, pirms 8 gadiem
Izcila spēle, nolicēji var ar savu viedokli iet droši tur, no kurienes nākuši. Pretī ir Zviedrija! Kas būvēta no NHL spēlētājiem. Ja šādi spēlēsim - Amerikāņus paņemsim!
Tas ir tas, par ko runāja Hārtlijs - par uzbrukuma hokeju.. Mēs vairs nesēžam aizsairdzībā, tādēļ, ka pretī ir grandi..Mēs ejam uz priekšu, un šķiet, ka to šie milži acīmredzami negaida.
Hārtlijs šķiet ir izdzinis lūzeru sindromu, nākamā spēle pierādīs, kāda ir Latvijas psiholoģija - šis zaudējums, pārbaudīs to..var daudz ko izmainīt. Šodien es pat teiktu Latvija bija pelnījusi papildlaiku vismaz, jo spēlējām lieliski. Neveicās mums..tad metieni nolūza, tad nūjas, tad ripa aizslīd.. Zviedriem tie paši pirmie vārti - haļava tīrākā..šaubos, vai pat Zviedrs cerēja uz vārtiem..

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:34, pirms 8 gadiem
Super dzeki cinija malaci,ar 10 stuku algam pret miljonariem,labi nokapaja,tapec jau ari esam taja A grupa,si spele to kartigi paradija!

  -2 [+] [-]

, 2017-05-11 23:35, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Galviņš un Sprukts izskatijās pilnīgas nulles...Elvis līmeni,un nav ko pārmest par pirmajiem..VIsu turnīru velk komandu.
Kas tracina visvairāk-
Entie gadi iet,un treneri mainās,bet viena un tā pati vairākuma shēma joprojām pastāv..Reāli stāv pretinieka zonā,un dod piespēles bez nekādas kustības,un tad pēdejās 30 sekundēs sāk kustēties.
latvietis par lēnu hokejam, nav tā domāšanas ātruma

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:35, pirms 8 gadiem
a
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-05-11 23:35, pirms 8 gadiem
Spēlējam labi, ko vēl var teikt. Vairāk vai mazāk līdzīgi - gluži kā mēs (Zviedrija) ar Itāliju (Latvija). Tiesa, vajadzēja kādu vairākumu realizēt, it īpaši ņemot vērā 2 5vs3 vairākumus. Nu, bet tik un tā cienīga spēle. Tomēr jutās zviedru līmenis gan slidojumā, gan komandas spēlē. Galu galā, lai tiktu play-off, galvenās cerības ir uz ASV vai vāciešu apspēlēšanu.

  +9 [+] [-]

, 2017-05-11 23:36, pirms 8 gadiem
Hārtlijs ir ļoti labs galvenais treneris!!! Tiešām prieks ķa mūsējie cīnās šajā čempionātā... vel nekas nav zaudēts... Merzļikinam liels RESPECT !
Slēpts komentārs: Matīss2014

  +3 [+] [-]

, 2017-05-11 23:36, pirms 8 gadiem
RAGNARS rakstīja: Respekts! Neatceros kad pēdējo PČ tik labi esam spēlējuši. Malači ! Mums aug otrā Irbe Un pats galvenais , ka esam pamukuši no tās taktikas kad jābaidās no stiprajām komandām.
ļoti nesen - 2014.gadā uzvarējām Somiju 3:2, ASV 6:5, Kazahstanu 5:4!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:36, pirms 8 gadiem
bļāviens-nu rakstīja: Latviju tā vilka tiesneši, bet izslavētais vairākums šodien bija nabagu līmenī. Paši vainīgi. Ar tādu vairākumu 1/4 nav ko darīt, vienādos sastāvos pret tādām izlasēm variantu nav
ej nah@j trolli , spēle bija ļoti laba

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:36, pirms 8 gadiem
Ir bijusi šajā PČ kāda LV spēle, pēc kuras neuzkaras SC komentāru sadaļa?

  +3 [+] [-]

, 2017-05-11 23:36, pirms 8 gadiem
Un tiesnesi joprojām neraksturīgi labvēlīgi mums - neticami!
Bet tie vairākumi...
Kopumā es arī lepns par mūsu puišiem! Var jau te daudz *irst par to, kā mēs pasīvi spēlējām un vēl sazin ko, bet tā faktiski bija NHL komanda pret krietni zemāka kaluma spēlētājiem.

  +5 [+] [-]

, 2017-05-11 23:37, pirms 8 gadiem
Visām komandām 4 spēles un mums joprojām vislabākā aizsardzība, vismazāk ielaisti vārti - 4.

 +11 [+] [-]

, 2017-05-11 23:37, pirms 8 gadiem
Labākais ir tas, ka pirms čempionāta, visi runāja par B grupu, bet tagad visi čīkst, ka Zviedrus neuzvarējām! cepuri nost veču priekšā! Šāda spēle no izlases puses vēl nekad nebija bijusi! Malači čaļi!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:38, pirms 8 gadiem
noliedzami cīnījamies labi
bet bez metējiem neuzvarēt

  +6 [+] [-]

, 2017-05-11 23:38, pirms 8 gadiem
Uz nākamajām spēlēm vajadzētu novēlēt vairāk veiksmes ,jo patiesībā jau džeki kapāja lopā! Vienkārši trūka precizitātes un veiksme! Jāturpina cīnīties un būs jau labi.

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:38, pirms 8 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Ja nevar iemest 5:3 nu tad nav ko...

Šis arī parāda kāpēc daudzi uzbrucēji nevar nostiprināties NHL un nav spēles taisītaji-vārtu guvēji
tieši tad, tad ir jāiet komentēt sc komentāru sadaļā... tur vieta visādiem lūzeriem

  +3 [+] [-]

, 2017-05-11 23:39, pirms 8 gadiem
san4ito rakstīja: Principā paldies Galviņam.
Drīzāk Bļugeram pie pirmajiem vārtiem

  +4 [+] [-]

, 2017-05-11 23:39, pirms 8 gadiem
Ļoti laba spēle. Apmierināja viss, izņemot vairākumu. Daudz iespēju bija. 2 reizes 5-3 vairākumu nerealizējām.
Bet Elvis malacis, žēl tika par otro golu.
Domāju, ka pret amerikāņiem jāliek Elvis, bet pret krieviem ir jādod atpūta.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:39, pirms 8 gadiem
Izskatās ka tomēr būs kapiņš ar Vāciju uz dzīvību un nāvi

  +3 [+] [-]

, 2017-05-11 23:39, pirms 8 gadiem
Paldies hokejistiem par lielisku spēli. Merzļikins pierāda, ka viņam ir potenciāls kļūt par augstākās klases vārtsargu, jau tagad sniegums ir teicams. Žēl, ka uzbrucējiem mazliet pietrūka meistarības, bet pašatdeve un disciplīna jāuzteic, pozicionāli maz kļūdu, līdz brīidim, kad kāds sāk atslābināties. Paldies Hārtlijam par lielisko darbu, ceru, ka līgumu viņam būs vēlme pagarināt
Slēpts komentārs: Matīss2014
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:40, pirms 8 gadiem
PĒC VIRSRAKST jau saprotams ka raksts taisīts pirms spēle beigusies... nākamreiz steidzoties virsrakstu izlabo, jo minimāla uzvara ir 1:0 nevis 2:0 Latvija neizmanto iespējas vairākumā un minimāli zaudē Zviedrijai

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:41, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Ir bijusi šajā PČ kāda LV spēle, pēc kuras neuzkaras SC komentāru sadaļa?
Nav

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:41, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Mierīgi varēja paņemt punktu un arī visus trīs jo tomēr zviedriem 10 noraidījumi un iespēju bija ar kaudzi, taču pastalnieki nekur nesteidzās tāpēc ka viss jau ir izdarīts un čempī neko nevajag. Esmu pieradis skatīties Krievijas spēles un ir ļoti grūti skatīties uz lohiem kuriem nav uzvarētāja gars lai ieķertos un panemt pat vienu punktu.
ej nah@j trolli , spēle bija ļoti laba

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:41, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Liels kauns! Kā viņi varēs saviem faniem ieskatīties acīs? 20 min vairākums, 2x 5vs3 un 0 vārtu. PAZOR! Nekas cits neatliek kā atbalstīt mūsu austrumu brāļus - krievus. Tie vismaz tiks 1/4 finālā un būs labi!
nosprāgsti, tārps!

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:41, pirms 8 gadiem
Īstenībā tikai pietrūka veiksmes šodien, jo bieži izšķīra daži centimetri vai nu metienā vai neizgāja ļoti laba piespēle cauri. Aizsardzībā gan veiksmes pietika, plus Merzļikina meistarība.

  +6 [+] [-]

, 2017-05-11 23:41, pirms 8 gadiem
Pašatdeve un cīņasspars līmenī, malači, Elvis zvērā!

Tik man tracina, ka par daudz piespēles labos momentos deva, ja jau mūsējie vairākumā ar grūtībām zonā tiek, tak ja tuvu vārtiem, MET.. netrāpīsi, varbūt veiksmīgi atlēks ripa, a te nez kādas piespēles dod, kuras tā arī neaiziet līdz galamērķim. Zviedri fiziski jūtami spēcīgāki, iespieduši zonā mūsējos, gar bortiem neko letiņi padarīt nevarēja viņiem. Kopumā spēle ok, bija iespējas, ko neizmantojām. Tiesneši ar pavilka kā par brīnumu.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:41, pirms 8 gadiem
HMB-9!!! rakstīja: Blag sukas!!! man pat meicha aiz shkrobes aizmiga, ko man darit jibal?? gribu erotiki!!!
Iespraud pa nakti!

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:41, pirms 8 gadiem
Spēle pret swe daudz labāka kā pret Ita , bet bļadj kā var tā neizmantot vairākums ? 5v3 3 reizes bija ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:42, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Kārtējais zāģis šajā čempionātā!
ej nah@j trolli , spēle bija ļoti laba

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:42, pirms 8 gadiem
nerali,zeel,par neizmantotiem vairakumiem,a taaa spele,klasnaa...nekas saestdien USA dabus piepipet

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:42, pirms 8 gadiem
Un slikti ir tas, ka Draizaitls un tas Vašingtonas vārtsargs, būs izlasē.

P.s. Zviedriem būs Bekstrēms.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:42, pirms 8 gadiem
DaveVee rakstīja: Labākais ir tas, ka pirms čempionāta, visi runāja par B grupu, bet tagad visi čīkst, ka Zviedrus neuzvarējām! cepuri nost veču priekšā! Šāda spēle no izlases puses vēl nekad nebija bijusi! Malači čaļi!
Visi nerunāja, daži histēriķi tik bļāva

  -1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:42, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: ej nah@j trolli , spēle bija ļoti laba
Kas tur labs? PP izcils?

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:42, pirms 8 gadiem
signijs rakstīja: PĒC VIRSRAKST jau saprotams ka raksts taisīts pirms spēle beigusies... nākamreiz steidzoties virsrakstu izlabo, jo minimāla uzvara ir 1:0 nevis 2:0 Latvija neizmanto iespējas vairākumā un minimāli zaudē Zviedrijai Pret Zviedriem, kur vieni no vārtiem ir cūcene - ir minimāls pārsvars.. Zviedri bija acīmredzami uzvilkušies, jo Latvija šos pilnīgi nerespektēja.. Jā, daži noraidījumi bija 50/50, BET! Paši vainīgi, ka rada situācijas, kur var iedot noraidījumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:43, pirms 8 gadiem
marco90 rakstīja: Paldies hokejistiem par lielisku spēli. Merzļikins pierāda, ka viņam ir potenciāls kļūt par augstākās klases vārtsargu, jau tagad sniegums ir teicams. Žēl, ka uzbrucējiem mazliet pietrūka meistarības, bet pašatdeve un disciplīna jāuzteic, pozicionāli maz kļūdu, līdz brīidim, kad kāds sāk atslābināties. Paldies Hārtlijam par lielisko darbu, ceru, ka līgumu viņam būs vēlme pagarināt
Merzļikins ar savu spēli stipri atgādināja Gudiju pret Kanādu Olimpiādē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2017-05-11 23:43, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Mierīgi varēja paņemt punktu un arī visus trīs jo tomēr zviedriem 10 noraidījumi un iespēju bija ar kaudzi, taču pastalnieki nekur nesteidzās tāpēc ka viss jau ir izdarīts un čempī neko nevajag. Esmu pieradis skatīties Krievijas spēles un ir ļoti grūti skatīties uz lohiem kuriem nav uzvarētāja gars lai ieķertos un panemt pat vienu punktu.
nabaga toshpins, bez dzimtenes un piederības, jūt līdzi krievijai, bet grib dzīvot ES valstī Latvijā, personības šķelšanās tad nu izgāž savu frustrāciju SC komentāru sadaļā, nabags...

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:43, pirms 8 gadiem
san4ito rakstīja: Da id*ots viņš ir, pie pirmajiem vārtiem arī pasīvi nospēlēja vārtu priekšā, tagad nevar piespēli atdot un lūdzu.,.
pagaišo čempi pret zviedriem arī uzvaru noraka! e

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:43, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Var redzēt ka tauta šeit arī ir pilnīgākie lūzeri ja priecājas par tādu iznākumu. Vai tad pajoli jūs neredzējām kā pārbaudes spēles viņi pat nokapaja labāk un uzvilka zviedrus tad kad vajadzēja cīnīties par vietu sastāvā!
Tajā sastāvā bija tikai 2, kas tagad bija šinī sastāvā, krievu trolli! Lasies prom, nevienam tevi šeit nevajag.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:44, pirms 8 gadiem
Ja Zviedriem paveicaas, tad Latvijai shovakar galiigi neveicaas..
Nu kur var iesist taadu golu ko Langeskogs iesita? Tur jasuudz tiesaa vartsargu kaajsargu razotaaji, jo tur nevajedzeeetu buut vietai kur ripa var iziet cauri

  -3 [+] [-]

, 2017-05-11 23:44, pirms 8 gadiem
badijs4 rakstīja: Hārtlijs ir ļoti labs galvenais treneris!!! Tiešām prieks ķa mūsējie cīnās šajā čempionātā... vel nekas nav zaudēts... Merzļikinam liels RESPECT !
protams,tagad tikai viss saksies,un uzvaras naks ka no parpilnibas raga!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-11 23:44, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Kas tur labs? PP izcils?
nedzirdēji , ej nah@j

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:44, pirms 8 gadiem
HMB-9!!! rakstīja: esmu loti soliids!
nuu nevaru iestaties pret meichas gribu
Nofočē kā viņa guļ un atsūti man!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:45, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Var redzēt ka tauta šeit arī ir pilnīgākie lūzeri ja priecājas par tādu iznākumu. Vai tad pajoli jūs neredzējām kā pārbaudes spēles viņi nokapaja labāk un uzvilka zviedrus tad kad vajadzēja cīnīties par vietu sastāvā!
tavi krievi grūdīs Kanādai un atkal šļūks uz ģērbtuvēm, nesagaidot uzvarētāju himnu, piemini manus vārdus

  -1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:45, pirms 8 gadiem
A paklau, nebija tā, ka otros vārtus ielaida dēļ kļūdas, kad atdevām ripu Zviedriem pēc Daugaviņa neveiksmīgā izgājiena un kārtējās kļūdas?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:45, pirms 8 gadiem
Jā, Bļugers šodien vāji nospēlēja, ļoti trausls spēlētājs, nepārliecināja šodien.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:45, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: nedzirdēji , ej nah@j
Sorry, bet es neesmu tāds krasilniks kā tu! Es esmu HETERO!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-11 23:45, pirms 8 gadiem
All-In-One* rakstīja: Cīnijās godam, tagad uz nākamo pret ASV, ticu ka varam iekost kādam lielajam! P.S Pirmo reizi redzu, ka Latvijai tiesā mazliet pa labu, prieks ka tiesnešiem respekts pret mums!
Jā, interesanti, ar ko tas saistīts, ka pirmo reizi kopš esam elitē mūs tiesneši respektē, patikama pārmaiņa no tiesas.

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:45, pirms 8 gadiem
tik daudz neizmantotu iespēju... bet nav, kam pārmest. cienīga spēle

  -1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:45, pirms 8 gadiem
Papisiens ir un paliek papisiens

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:45, pirms 8 gadiem
RAGNARS rakstīja: Respekts! Neatceros kad pēdējo PČ tik labi esam spēlējuši. Malači ! Mums aug otrā Irbe Un pats galvenais , ka esam pamukuši no tās taktikas kad jābaidās no stiprajām komandām.
Kad plāno pārlikt latviešu valodas eksāmenu?

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:46, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Hārtlijs šķiet ir izdzinis lūzeru sindromu, nākamā spēle pierādīs, kāda ir Latvijas psiholoģija - šis zaudējums, pārbaudīs to..var daudz ko izmainīt. Šodien es pat teiktu Latvija bija pelnījusi papildlaiku vismaz, jo spēlējām lieliski. Neveicās mums..tad metieni nolūza, tad nūjas, tad ripa aizslīd.. Zviedriem tie paši pirmie vārti - haļava tīrākā..šaubos, vai pat Zviedrs cerēja uz vārtiem..
par spēlētājiem piekrītu - esmu drošs, ka ne treneris ne hokejisti šodien nepriecājas. vajadzētu to izdzīt arī no līdzjutējiem - on.nēt par skaistajiem zaudējumiem ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:46, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Var redzēt ka tauta šeit arī ir pilnīgākie lūzeri ja priecājas par tādu iznākumu. Vai tad pajoli jūs neredzējām kā pārbaudes spēles viņi nokapaja labāk un uzvilka zviedrus tad kad vajadzēja cīnīties par vietu sastāvā!
bl@ ej nah@j

  -2 [+] [-]

, 2017-05-11 23:46, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jā, interesanti, ar ko tas saistīts, ka pirmo reizi kopš esam elitē mūs tiesneši respektē, patikama pārmaiņa no tiesas.
LEZBE!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:46, pirms 8 gadiem
HMB-9!!! rakstīja: kuce
Ieliku +!

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:47, pirms 8 gadiem
gravitons rakstīja: Ja Zviedriem paveicaas, tad Latvijai shovakar galiigi neveicaas..
Nu kur var iesist taadu golu ko Langeskogs iesita? Tur jasuudz tiesaa vartsargu kaajsargu razotaaji, jo tur nevajedzeeetu buut vietai kur ripa var iziet cauri
Drīzāk izskatījas, ka izgāja starp kājsargu/roku. Tur nu neliels akmentiņš Merzļikina lauciņā.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-11 23:48, pirms 8 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: tavi krievi grūdīs Kanādai un atkal šļūks uz ģērbtuvēm, nesagaidot uzvarētāju himnu, piemini manus vārdus
Tač ignorē. viņiem to tik vajag, lai tu atbildi, jo tad tiem, kas šos ignorē ar jālasa tie mēsli..

  +2 [+] [-]

, 2017-05-11 23:49, pirms 8 gadiem
ja kādam pietiek dūšas nolikt mūsu varoņus, tad pietiks drosme iešaut sev deniņos. tikai lohi uzdrošinās daudz tg dirsst https://goo.gl/images/AYqEdu

  -1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:49, pirms 8 gadiem
zigiss rakstīja: cienījama spēle un respekts par cīņassparu!

bet ja tāpat kapāsies pret ASV un Krieviju pirmdien, tad otrdien pret Vāciju būs galīgi bez spēka ...


Zelta vārdi!!! P. S un tad teiks "eh, kā vienmēr, pret stipriem turam latiņu, a pret sava līmeņa komandām, ne vienmēr.

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:49, pirms 8 gadiem
Lūk aptaujas rezultāti!

Vai neputns ir lezbe? - Results - Straw Poll
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:49, pirms 8 gadiem
Daugaviņam milzīgs respekts kā cīnās par piemēru visiem - acīmredzami, ka roka vēl nav gatava un metieni tādi jēli - bet cenšās piespēlēt un nečīkst, dara ko var!!!

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:49, pirms 8 gadiem
HMB-9!!! rakstīja: Blag sukas!!! man pat meicha aiz shkrobes aizmiga, ko man darit jibal?? gribu erotiki!!!
Takaa beerns uzvedies, shausmiigs notikums, ka meicha blakus utml. Izaudz tachu, camon!

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:49, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jā, interesanti, ar ko tas saistīts, ka pirmo reizi kopš esam elitē mūs tiesneši respektē, patikama pārmaiņa no tiesas.
Varbūt tiesnešiem radusies cieņa un respekts pret komandu,kura kapā līdz pēdējai sekundei, līdz pēdējam elpas vilcienam! Tādas komandas iedveš cieņu.

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:50, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Lūk aptaujas rezultāti!

http://www.strawpoll.me/12942496/r

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:50, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Pokuj kā 2, bet nokapaja labāk toreiz. Šitas jau zviedriem vispār ir lupatlaši sastāvs un Lv pret olimpiskajiem čehiem ņēma punktus kad patiešām gribēja.
Es zinu, ka tu esi trollis, bet zviedriem ir tagad +/- 16 NHL spēlētāji sastāvā.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-11 23:50, pirms 8 gadiem
ja godīgi lasīt pretīgus komentārus.. kā tādi muļļas te nolasījušies... ja nav par ko ,tad sāk lamāties... nožēlojami

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:51, pirms 8 gadiem
Laba spēle! Cerams, ka komanda nesalūzīs un spēs saglabāt attieksmi arī uz nākamos spēli! Nelasiet komentārus, lielāka daļa komentētāju ir identitātē apmaldījušies krievvalodīgie un neizdevušies latvieši

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:51, pirms 8 gadiem
chaksis rakstīja: Zelta vārdi!!! P. S un tad teiks "eh, kā vienmēr, pret stipriem turam latiņu, a pret sava līmeņa komandām, ne vienmēr.
Ko iesaki - pret Krieviem, Amerikāņiem atslidot, tādējādi sagraujot psiholoģisko faktoru?Šaubos vai pēc diviem zāģiem, piemēram, 1-5 , 1-6 var spēlēt labāk, kā uz noguruma fona..

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:51, pirms 8 gadiem
Hmb atpakal un interesanti kapec?

  -2 [+] [-]

, 2017-05-11 23:51, pirms 8 gadiem
par ko malači? par to,ka 3 periodā spēlējot 10 miņas vairākumā nespēj vienus iemocīt, un pat divas miņas 5pret3,nav ko teikt,nav nekāds zviedriem olimpiskais sastāvs,lai būtu attaisnojums un pat tad īsti nebūtu!

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:51, pirms 8 gadiem
krishy23 rakstīja: Hmb atpakal un interesanti kapec?
Viņš ir Eksperts ar lielo E!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:52, pirms 8 gadiem
krishy23 rakstīja: Hmb atpakal un interesanti kapec?
Atpakaļ? Nekur nav bijis pazudis. Te pāris cilvēki zem n-tajiem nikiem figurē, un nemās savā starpā..

  +5 [+] [-]

, 2017-05-11 23:52, pirms 8 gadiem
Liels paldies Hārtlijam un Ābolam par lielo Latvijas progresu aizsardzībā, tomēr 4 ielaisti vārti četrās spēlēs ir ļoti labs radītājs, bet žēl par to ka mūsu uzbrucējiem trūkst meistarības, ne velti viņi spēlē tur kur spēlē, Daugaviņam tik daudz iespējas bija, bet visas izšķērdētas...

  -2 [+] [-]

, 2017-05-11 23:52, pirms 8 gadiem
Vai neputns ir lezbe? - Results - Straw Poll

Ja kāds nepaspēja nobalsot, lūdzu izdari to tagad!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:52, pirms 8 gadiem
Nekas traks nav noticis, otro vietu grupā saglabājam

  -1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:53, pirms 8 gadiem
hokejafaaans rakstīja: Nekas traks nav noticis, otro vietu grupā saglabājam
Vispār jau 3.!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:54, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Visi nerunāja, daži histēriķi tik bļāva
Namejs nebļauj, viņš uz to izmisīgi cer.

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:54, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Ieraudziji 16 NHL lupatlašus un piecurāji bikses lūzeri heh ?? Atceros kā Kulda lauza kaulus Tavaresam un Krosbijam OS spels, bet šeit es neredzēju nevienu spēkā panemeienu.
Dod kontaktus! Pārmācīšu tevi, kolorado vaboli a.k.a vatņiku!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-11 23:54, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Varbūt tiesnešiem radusies cieņa un respekts pret komandu,kura kapā līdz pēdējai sekundei, līdz pēdējam elpas vilcienam! Tādas komandas iedveš cieņu.
Arī iespējams, Bobs uz soliņa ar noteikti par sliktu nenāk papildus cieņas iegūšanai.

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:55, pirms 8 gadiem
ja nevar iemest parastajā veidā indrašim jāatkārto pūķa aste kā pret lokomotīvi

  -2 [+] [-]

, 2017-05-11 23:56, pirms 8 gadiem
Labi, Eksperts dosies atpūsties. Ja vēlaties analīzi, tad PM un par attiecīgu samaksu!

P.S G.Paste NAV HOKEJA eksperts!

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:56, pirms 8 gadiem
hokejafaaans rakstīja: ja nevar iemest parastajā veidā indrašim jāatkārto pūķa aste kā pret lokomotīvi
es par to arī iedomājos spēles laika, ja viņšt to atkārtotu, tad būtu lielisks gols.

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:56, pirms 8 gadiem
owen rakstīja: Liels paldies Hārtlijam un Ābolam par lielo Latvijas progresu aizsardzībā, tomēr 4 ielaisti vārti četrās spēlēs ir ļoti labs radītājs, bet žēl par to ka mūsu uzbrucējiem trūkst meistarības, ne velti viņi spēlē tur kur spēlē, Daugaviņam tik daudz iespējas bija, bet visas izšķērdētas...
Nevarētu teikt, ka pietrūkst meistarība pat.. Ļoti pietrūka veiksme. Pāris piespēles būtu izgājušas cauri un vārti kādā no tiem momentiem būtu.. Drīzāk, kas pietrūkst - fiziskais, masa. Nedaudz bēdīgi bija skatīties mūsu spēka spēli pie bortiem..Zviedri reti kad pat izkustējās..drīzāk Latvieši atleca. Ja būtu fiziskais - vairāk varētu arī ko izdarīt uzbrukuma.. Zviedri masīvi, un malā dabūt Indrašiem, un Bukartiem šos nekādu cerību..

  -1 [+] [-]

, 2017-05-11 23:56, pirms 8 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: es par to arī iedomājos spēles laika, ja viņšt to atkārtotu, tad būtu lielisks gols.
Tad jau jums domas sakrīt un vajag precēties!

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:56, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Arī iespējams, Bobs uz soliņa ar noteikti par sliktu nenāk papildus cieņas iegūšanai.
Bet protams!Arī šī trenera iespaids ir neatsverams,

  +3 [+] [-]

, 2017-05-11 23:57, pirms 8 gadiem
Nezinu, kopš Mariss Andersons vairs nekomentè hokeju, es nevaru nevienu citu latviešu komentētāju klausīties, YouTube bija labi komentētāji.

     [+] [-]

, 2017-05-11 23:57, pirms 8 gadiem
Protams žēl, ka neizmantoja dāvanas. Bet nu jāskatās uz priekšu. Jāizdara secinājumi, te tīri darbs treneru korpusam tagad. Jenkiji ar nav nekas baigi šausmīgs.

  -3 [+] [-]

, 2017-05-11 23:57, pirms 8 gadiem
Tak Galvins jau kuri cempi speles norok,,,liekas ka sanarkojies spele!!!!!!!!!

  -4 [+] [-]

, 2017-05-11 23:58, pirms 8 gadiem
Prieks par labu speli,ja godīgi negaidīti.Paldies puišiem un TRENERIM.Kauns un negods nolicējiem.Domājot reāli mums jābūt lepniem.Dievs svētī LATVIJU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-05-11 23:59, pirms 8 gadiem
kas_es_856436297640153088 rakstīja: vispretīgākais kas hokejā var būt - simulācija !
Daugaviņš laikam svarīgus golus nekad nemetīs.. Kā var ielikt viņu par kapteini ?
piekrītu,galīgi nepatīk kā latvieši krīt,nesaku,ka simulē,bet dīvaini izskatās

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:00, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Protams žēl, ka neizmantoja dāvanas. Bet nu jāskatās uz priekšu. Jāizdara secinājumi, te tīri darbs treneru korpusam tagad. Jenkiji ar nav nekas baigi šausmīgs.
Dāvanu jau īsti pat nebija. Paši izcīnija vairākumus - mēs vienkārši esam pieraduši, ka tiesneši pret mums izturas bez respekta..

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:01, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Nezinu, kopš Mariss Andersons vairs nekomentè hokeju, es nevaru nevienu citu latviešu komentētāju klausīties, YouTube bija labi komentētāji.
Tas nu ir tieši! Mariss kad vēl komentēja ar Jākabsona k-gu ,bauda bija skatīties spēles, Nevis kā šie -''pseidokomentētāji''!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:01, pirms 8 gadiem
Es jau zināju ka vairākums nestrādas,bet tik sūdīgi nedomāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-12 00:03, pirms 8 gadiem
Tu apskaties zviedru un tad mūsu izlases spēlētāju parametrus pirms ko brēc.Viktors Hedmans jau vien ir viens no lielākajiem spēlētājiem NHL
cowboys11 rakstīja: piekrītu,galīgi nepatīk kā latvieši krīt,nesaku,ka simulē,bet dīvaini izskatās

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:03, pirms 8 gadiem
kas_es_856436297640153088 rakstīja: kā nav kauns simulēt ? Es to nesaprotu, un nesapratīšu.. Labi, izlūdzās tās 2min.. Bet kur gods !? tas nav svarīgs ?
daugaviņš labi nokrita,kad ķipa ar elkoni iesita iet nost ķipa drūms purns un pēkšņi vairs nekā nav un skrien atpakaļ,lai gan likās,ka čalim seja pārsista būs kā tur vaļājās!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-12 00:03, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Tas nu ir tieši! Mariss kad vēl komentēja ar Jākabsona k-gu ,bauda bija skatīties spēles, Nevis kā šie -''pseidokomentētāji''!
Nu nezinu kāda bauda var būt klausīties komentētāju, kurš pat komandu sastāvus nespēj atcerēties un regulāri visādas pasakas stāsta(+ pats sevi par hokeja ekspertu pasludina). Kaut kas līdzīgs kā Rīmenis un rene. Tas par Andersonu.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:04, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Tas nu ir tieši! Mariss kad vēl komentēja ar Jākabsona k-gu ,bauda bija skatīties spēles, Nevis kā šie -''pseidokomentētāji''!
Vai tad viens no taviem ''pseidokomentētājiem'' nav Herberts Vasiļjevs?! Cilvēks kurš tavuprāt hokejā nu galīgi neko nesaprot?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:06, pirms 8 gadiem
Pajautā Ozoliņam vai Mariss neko nesaprot no hokeja!
biskaps rakstīja: Nu nezinu kāda bauda var būt klausīties komentētāju, kurš pat komandu sastāvus nespēj atcerēties un regulāri visādas pasakas stāsta(+ pats sevi par hokeja ekspertu pasludina). Kaut kas līdzīgs kā Rīmenis un rene. Tas par Andersonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:06, pirms 8 gadiem
cowboys11 rakstīja: daugaviņš labi nokrita,kad ķipa ar elkoni iesita iet nost ķipa drūms purns un pēkšņi vairs nekā nav un skrien atpakaļ,lai gan likās,ka čalim seja pārsista būs kā tur vaļājās!
Esi kādreiz negaidīti dabūjis pa seju? Ar bumbu, koku - da jebko? Ja esi, tad droši vien piekritīsi, ka sāpes lielas vien ir pirmajās sekundēs...

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:07, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vai tad viens no taviem ''pseidokomentētājiem'' nav Herberts Vasiļjevs?! Cilvēks kurš tavuprāt hokejā nu galīgi neko nesaprot?
Tu ko, šeit katrs otrais saprot vairāk par Vasiljevu, Hārtliju un Boumenu.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:07, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Nu nezinu kāda bauda var būt klausīties komentētāju, kurš pat komandu sastāvus nespēj atcerēties un regulāri visādas pasakas stāsta(+ pats sevi par hokeja ekspertu pasludina). Kaut kas līdzīgs kā Rīmenis un rene. Tas par Andersonu.
Nu varbūt kadreiz piemirsa šo to,kad drusku pa daudz bija šmigu paķēris ,bet savādāk labāk nekā šie abi švauksti viens otru smīdinādami.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:07, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Pajautā Ozoliņam vai Mariss neko nesaprot no hokeja!
Tev vajag, tu jautā...

  -1 [+] [-]

, 2017-05-12 00:07, pirms 8 gadiem
Par cīņas sparu un spēles disciplīnu maximālā atzīme!

P.S.
LV spēlētāju problēma, tehniskā sagatavotība (slidojums, piespēles, metiens) un muskuļu masas trūkums! Katram pietrūkst 2 no 4 elementiem. Ja ir slidojums un piespēle, tad nav metiena un fizuhas, un otrādi!

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:08, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nu varbūt kadreiz piemirsa šo to,kad drusku pa daudz bija šmigu paķēris ,bet savādāk labāk nekā šie abi švauksti viens otru smīdinādami.
Gaumes jautājums

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:08, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vai tad viens no taviem ''pseidokomentētājiem'' nav Herberts Vasiļjevs?! Cilvēks kurš tavuprāt hokejā nu galīgi neko nesaprot?
Komentētājam jāprot komentēt spēli. Pat nav jābūt ekspertam... Tā nav ekspertu studija.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-12 00:09, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vai tad viens no taviem ''pseidokomentētājiem'' nav Herberts Vasiļjevs?! Cilvēks kurš tavuprāt hokejā nu galīgi neko nesaprot?
Herberts bija labs hokejists ,bet nu komentētājs .....'' Labāk būtu ēdis ..''

  +1 [+] [-]

, 2017-05-12 00:09, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Komentētājam jāprot komentēt spēli. Pat nav jābūt ekspertam... Tā nav ekspertu studija.
Nu nezinu, Herbim tīri labi padodas, bikiņ sliktāk kā Ābolam, bet labāk kā Kreipānam.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:10, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Dāvanu jau īsti pat nebija. Paši izcīnija vairākumus - mēs vienkārši esam pieraduši, ka tiesneši pret mums izturas bez respekta..
Protams. Nekādas pietiesāšanas nebija, visi vairākumi nopelnīti ar aktīvu spēli. Nez ko Bobs tagad darīs? Kaut ko mainīs? Varbūt kļūdos , bet man liekas nav realīzēti 3 lielie vairākumi pēc kārtas. Pret slovākiem man liekas arī bija viens un Sprukts tur ielika zilo, kad jau bija 5 pret 4 uz beigām.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:10, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Herberts bija labs hokejists ,bet nu komentētājs .....'' Labāk būtu ēdis ..''
"Iekrita sūdiņš'' ...

  +2 [+] [-]

, 2017-05-12 00:10, pirms 8 gadiem
Match TV rāda visas spēles, Youtube var skatīties - ja nepatīk, neviens ar mietu aiz muguras nesēž un nespiež klausīties Vasiljevā.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:11, pirms 8 gadiem
Visvairāk krita acīs, kad aizsargi dod piespēli, kad pretinieks jau ir pie šķīdonis pie mūsu uzbrucēja, vai arī piespēles slidā
PuLVeris rakstīja: Par cīņas sparu un spēles disciplīnu maximālā atzīme!

P.S.
LV spēlētāju problēma, tehniskā sagatavotība (slidojums, piespēles, metiens) un muskuļu masas trūkums! Katram pietrūkst 2 no 4 elementiem. Ja ir slidojums un piespēle, tad nav metiena un fizuhas, un otrādi!

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:11, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Match TV rāda visas spēles, Youtube var skatīties - ja nepatīk, neviens ar mietu aiz muguras nesēž un nespiež klausīties Vasiljevā.
Latvijas 3+ ari pa russki dragā.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:12, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Visvairāk krita acīs, kad aizsargi dod piespēli, kad pretinieks jau ir pie šķīdonis pie mūsu uzbrucēja, vai arī piespēles slidā
Par to jau es arī runāju, ka LV nav augstas klases spēlētāju, ir apmierinoši un labi, bet nav teicamu.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:12, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Match TV rāda visas spēles, Youtube var skatīties - ja nepatīk, neviens ar mietu aiz muguras nesēž un nespiež klausīties Vasiljevā.
kur youtube? labprāt paskatītos.. kad meklēju, visi live strīmi bija ciet

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:13, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Match TV rāda visas spēles, Youtube var skatīties - ja nepatīk, neviens ar mietu aiz muguras nesēž un nespiež klausīties Vasiljevā.
Nu bet protams! Ir jau o.k. ,kā pats teici -gaumes jautājus!
Gaidām nākošās reportāžas!

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:13, pirms 8 gadiem
no bijušajiem hokejistiem visinteresantāk ir klausīties Skudru!
PuLVeris rakstīja: Nu nezinu, Herbim tīri labi padodas, bikiņ sliktāk kā Ābolam, bet labāk kā Kreipānam.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-12 00:13, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu nezinu, Herbim tīri labi padodas, bikiņ sliktāk kā Ābolam, bet labāk kā Kreipānam.
Ābols manuprāt ir šobrīd ir labākais komentētājs hokejā, vismaz PČ noteikti. Herbim nav ne vainas. Domāju, ka viņš var arī progresēt šajā nišā.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:14, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Tas nu ir tieši! Mariss kad vēl komentēja ar Jākabsona k-gu ,bauda bija skatīties spēles, Nevis kā šie -''pseidokomentētāji''!
Nez, man Herbis tīri labi patīk.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:14, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: kur youtube? labprāt paskatītos.. kad meklēju, visi live strīmi bija ciet
Te tak pa komentāriem klīst veselas pamācības, kā Youtube ar VPN palīdzību skatīties.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:15, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Nez, man Herbis tīri labi patīk.
Varbūt pie vainas dusmām bija tas ,ka mēs zaudējām!

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:15, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: no bijušajiem hokejistiem visinteresantāk ir klausīties Skudru!
Man šķiet Skudra nekomentēja (varbūt kļūdos), bet bija studijas eksperts. Komentēja Ābols un Sorokins, tagad Herbis.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-12 00:16, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Ābols manuprāt ir šobrīd ir labākais komentētājs hokejā, vismaz PČ noteikti. Herbim nav ne vainas. Domāju, ka viņš var arī progresēt šajā nišā.
OK, tik Herbim problēmas ar latviešu valodas vārdu krājumu, kā nekā lielāko daļu savas dzīves pavadīja ASV un Vācijā, sieva amerikāniete.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:17, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par to jau es arī runāju, ka LV nav augstas klases spēlētāju, ir apmierinoši un labi, bet nav teicamu.
Pa lielam tas arī krita acīs man. Ja būtu labāka piespēļu kvalitāte, būtu vairāk labu iespēju. Tad tie vārti un tas 1:1 atnāktu. Manurāt ir, kas iemet, ja noliek ripu uz lāpstiņas.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:18, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Te tak pa komentāriem klīst veselas pamācības, kā Youtube ar VPN palīdzību skatīties.
Kã izrādās pat ļoti viekārši izdarāms, ja es varēju, tad gan jau ikviens te var

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:18, pirms 8 gadiem
Taisnība, šķiet tas bija Znaroka laikā. Bet patika, viņa skaidrojumi par spēlēm.
PuLVeris rakstīja: Man šķiet Skudra nekomentēja (varbūt kļūdos), bet bija studijas eksperts. Komentēja Ābols un Sorokins, tagad Herbis.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:20, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Nezinu, kopš Mariss Andersons vairs nekomentè hokeju, es nevaru nevienu citu latviešu komentētāju klausīties, YouTube bija labi komentētāji.
a kāpēc viņš vairs nekur nav dzirdams..ko viņš dara tagad?

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:21, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Pa lielam tas arī krita acīs man. Ja būtu labāka piespēļu kvalitāte, būtu vairāk labu iespēju. Tad tie vārti un tas 1:1 atnāktu. Manurāt ir, kas iemet, ja noliek ripu uz lāpstiņas.
Lūk, šis būtu LHF jaunās valdes dienas kārtības galvenais punkts uz vairākiem gadiem, kā sagatavot augstas klases hokejistu Latvijā!

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:22, pirms 8 gadiem
Īstenībā, šajā spēlē varēja ļoti uzskatāmi redzēt, kādēļ Indrašis nespēlē un visticamāk arī nespēlēs NHL, viņam meistarība ir Ok, bet fiziskie dotumi ir ļoti vāji, zviedri visai viegli viņu prata nostumt no ripas

  +1 [+] [-]

, 2017-05-12 00:23, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Taisnība, šķiet tas bija Znaroka laikā. Bet patika, viņa skaidrojumi par spēlēm.
Kā labs studijas eksperts bija nelaiķis Astašenko.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:23, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Īstenībā, šajā spēlē varēja ļoti uzskatāmi redzēt, kādēļ Indrašis nespēlē un visticamāk arī nespēlēs NHL, viņam meistarība ir Ok, bet fiziskie dotumi ir ļoti vāji, zviedri visai viegli viņu prata nostumt no ripas
Un slidojums kopumā arī nekāds.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:23, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Kã izrādās pat ļoti viekārši izdarāms, ja es varēju, tad gan jau ikviens te var
Normāli noliki sevi

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:25, pirms 8 gadiem
Kaspars bija labs, bet skudru tomēr vērtēju mazliet augstāk!
PuLVeris rakstīja: Kā labs studijas eksperts bija nelaiķis Astašenko.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:26, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Kaspars bija labs, bet skudru tomēr vērtēju mazliet augstāk!
Gaumes jautājums.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:27, pirms 8 gadiem
Jā, arī tas, bet tas varbūt nebūtu tik uzkrītoši, ja puisis būtu vairāk strādājis pie fiziskās sagatavotības
PuLVeris rakstīja: Un slidojums kopumā arī nekāds.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:29, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Jā, arī tas, bet tas varbūt nebūtu tik uzkrītoši, ja puisis būtu vairāk strādājis pie fiziskās sagatavotības
baidos, pie lielākas ķermeņa masas viņš kļūtu vēl lēnāks un mazāk manevrīgs.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-12 00:30, pirms 8 gadiem
Neesmu pārliecināts vai Galviņš ir tas īstais aizsargs, ko laist 5 pret 3 vairākumā. Viņš ir kādreiz iemetis ?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-12 00:30, pirms 8 gadiem
bungas1 rakstīja: Neesmu pārliecināts vai Galviņš ir tas īstais aizsargs, ko laist 5 pret 3 vairākumā. Viņš ir kādreiz iemetis ?
ir. Bet kad Tu trenēsi izlasi, nelaid viņu

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:32, pirms 8 gadiem
Iespējams! Es tiešām būtu ļoti priecīgs, ja tiktu sakārtota mūsu jaunatnes hokeja sistēma, tur ir vajadzīgs cilvēks ar mūsdienīgu domāšanu
PuLVeris rakstīja: baidos, pie lielākas ķermeņa masas viņš kļūtu vēl lēnāks un mazāk manevrīgs.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:32, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: ir. Bet kad Tu trenēsi izlasi, nelaid viņu
Galvenais neļaut viņam bullīšus mest

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:32, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Normāli noliki sevi
Ar glanci

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:34, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Un slidojums kopumā arī nekāds.
Nekad neredzēsi, ka Zemgu, kāds tā vienkārši nostums nost no ripas. Bet tur atkal metiens pietrūkst.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:34, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Iespējams! Es tiešām būtu ļoti priecīgs, ja tiktu sakārtota mūsu jaunatnes hokeja sistēma, tur ir vajadzīgs cilvēks ar mūsdienīgu domāšanu
Pat nevajag mūsdienīgu. Hārtlijs runā to pašu ko Beresņevs teica 10-15 gadus atpakaļ. Tikai savējais ir muļķis līdz brīdim, kamēr kāds eksperts no ārpuses pateiks to pašu. Tagad visi skatās Hārtlijam mutē, bet viņš neatklāja nekādu Ameriku.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:35, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Nekad neredzēsi, ka Zemgu, kāds tā vienkārši nostums nost no ripas. Bet tur atkal metiens pietrūkst.
Kāds sakars Zemgum ar Indraši?

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:35, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Galvenais neļaut viņam bullīšus mest
Pēc Piņķu šedevra, vairs nav manīts metam

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:36, pirms 8 gadiem
Neesmu Dinamo fans un nekad arī nebūšu, bet būtu priecīgs, ja bobs uzjavētos mazliet ilgāk Latvijā un trenētu Dinamo šogad,lai būtu tuvāk mūsu puišiem un varbūt lai dotu kādus norādījumus mūsu jauniešiem-mazliet utopiski

  +2 [+] [-]

, 2017-05-12 00:37, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Neesmu Dinamo fans un nekad arī nebūšu, bet būtu priecīgs, ja bobs uzjavētos mazliet ilgāk Latvijā un trenētu Dinamo šogad,lai būtu tuvāk mūsu puišiem un varbūt lai dotu kādus norādījumus mūsu jauniešiem-mazliet utopiski
Tu gribi lai Dinamo sačakarē arī viņu?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-12 00:41, pirms 8 gadiem
Es te palasīju pāris Ābola intervijas un sapratu, ka labāk lai viņš nav galvenais izlasē, treneris nedrīkst pirms spēlēm teikt to cik lieliskas zvaigznes spēlē pretējā komandā, viņš pārāk ieciklējas uz uzvārdiem un no tā rodas zaudētāju psiholoģija
PuLVeris rakstīja: Pat nevajag mūsdienīgu. Hārtlijs runā to pašu ko Beresņevs teica 10-15 gadus atpakaļ. Tikai savējais ir muļķis līdz brīdim, kamēr kāds eksperts no ārpuses pateiks to pašu. Tagad visi skatās Hārtlijam mutē, bet viņš neatklāja nekādu Ameriku.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:42, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kāds sakars Zemgum ar Indraši?
Tas bija salīdzinājums sakarā ar Tavu komentu, ka no 4 elementiem pietrūkst 2. ja ir laba fiszuha un slidojums, tad trūkst tehniskais arsenāls. Vai arī otrādi. Kaut kā tā.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:42, pirms 8 gadiem
Ja, tas palīdzētu mūsu čaļiem ilgtermiņā, tad jā!
Banss rakstīja: Tu gribi lai Dinamo sačakarē arī viņu?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-12 00:43, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Neesmu Dinamo fans un nekad arī nebūšu, bet būtu priecīgs, ja bobs uzjavētos mazliet ilgāk Latvijā un trenētu Dinamo šogad,lai būtu tuvāk mūsu puišiem un varbūt lai dotu kādus norādījumus mūsu jauniešiem-mazliet utopiski
Ja LHF varētu maksāt algu Hārtlijam cauru gadu, tad pareizāk būtu Bobu izmantot kā izlases atbrīvoto treneri un palūgt viņam sakārtot treneru apmācības sistēmu, sadarbībā ar visiem Latvijas hokeja centriem (cik jau nu to ir) katrā no tiem novadīt seminārus, kas ilgtu 2 nedēļas (katrā). Tas būtu lielāks ieguldījums Latvijas hokejā, kā trenēt DR.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:45, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Tas bija salīdzinājums sakarā ar Tavu komentu, ka no 4 elementiem pietrūkst 2. ja ir laba fiszuha un slidojums, tad trūkst tehniskais arsenāls. Vai arī otrādi. Kaut kā tā.
Ak tādā sakarā, jā piekrītu.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-12 00:45, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Ja, tas palīdzētu mūsu čaļiem ilgtermiņā, tad jā!
Ilgtermiņā palīdzētu līgums par izlases trenēšanu + sistēmas sakārtošanu u.t.t. Kolhozs, lai paliek kolhozam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:47, pirms 8 gadiem
Bet arī jauniešu treneriem ir pašiem jāgrib kaut ko iemācīties no jauna, domāju, ka tie kas vairāk kā 20gadus nevēlēsies neko mainīt
PuLVeris rakstīja: Ja LHF varētu maksāt algu Hārtlijam cauru gadu, tad pareizāk būtu Bobu izmantot kā izlases atbrīvoto treneri un palūgt viņam sakārtot treneru apmācības sistēmu, sadarbībā ar visiem Latvijas hokeja centriem (cik jau nu to ir) katrā no tiem novadīt seminārus, kas ilgtu 2 nedēļas (katrā). Tas būtu lielāks ieguldījums Latvijas hokejā, kā trenēt DR.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:47, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tu gribi lai Dinamo sačakarē arī viņu?
Nez vai Dinamo ir tik spējīgs, lai sačakarētu treneri ar tādu pieredzi un mentalitāti. Es gan neredzu īsti iemeslus, kāpēc lai viņš piekristu.. Jurka jau parādīja, ar ko viņam bus darīšana, pirms PČ isbazūnējot Nārtlijam aiz muguras, ka vienošanās tikšot panākta līdz PČ. Bet nu, tad jau redzēs, katrā ziņā tiem LV čaļiem, kas Dinamo spēlēs, tāds treneris par sliktu nenāktu.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:48, pirms 8 gadiem
Varbūt vajadzētu kaut ko mainīt treneru metodikā LSPA

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:48, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Bet arī jauniešu treneriem ir pašiem jāgrib kaut ko iemācīties no jauna, domāju, ka tie kas vairāk kā 20gadus nevēlēsies neko mainīt
Veču basketbolam izdevās. Kāpēc hoķim neizdoties?

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:50, pirms 8 gadiem
Kāpec lai LHF maksātu par RD treneri? Kas ta vispār par tādu ideju?

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:50, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Varbūt vajadzētu kaut ko mainīt treneru metodikā LSPA
LSPA nodrošina papīru, bet ilgtermiņā (tā saucamo mūžizglītību), tikai LHF.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:51, pirms 8 gadiem
basketbolā ir daudz jaunu treneru līdz ar to ar viņiem ir vieglāk
PuLVeris rakstīja: Veču basketbolam izdevās. Kāpēc hoķim neizdoties?

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:51, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Kāpec lai LHF maksātu par RD treneri? Kas ta vispār par tādu ideju?
Kur Tu tādu izlasīji?

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:51, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: basketbolā ir daudz jaunu treneru līdz ar to ar viņiem ir vieglāk
Un kāpēc hoķī tā nevar būt?

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:52, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Kāpec lai LHF maksātu par RD treneri? Kas ta vispār par tādu ideju?
Vai tad tas nebija Savicka slapjais sapnis, ka ģinamas finansēšana oficiāli tiek uzvelta LHF?

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:52, pirms 8 gadiem
Kopš LHF nomainīja prezidentu lietas ir mainījušās attiecībā uz Ģinamu
neputns rakstīja: Kāpec lai LHF maksātu par RD treneri? Kas ta vispār par tādu ideju?

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:53, pirms 8 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kur Tu tādu izlasīji?
Jā, sorrī, pārlasīju Tavu komentu un sapratu, ka ne tā esmu domu uztvērusi.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-12 00:56, pirms 8 gadiem
Nu nezinu- manuprāt, nesanāca nekas. Daudz tehniska brāķa, pirmo periodu gulējām, tad lēnam lēnam sākam slidot. Visas kustības lēnas, Svensoni lasīja kā atvērtu grāmatu. Vairākums statisks un maz metienu.
No citas puses- spēlējam kā pretinieks ļauj vai neļauj. Šitie neļauj

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:57, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Vai tad tas nebija Savicka slapjais sapnis, ka ģinamas finansēšana oficiāli tiek uzvelta LHF?
Burts jau ar par to sapņo, gan jau fuņa ar. Es par saprātīgiem cilvēkiem runāju. Lai gan zinot, cik slīpēti cilvēki tur ir pie stūres, vismaz kkādā līmenī gan jau ka viņi ar to dabūs cauri.

     [+] [-]

, 2017-05-12 00:59, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Burts jau ar par to sapņo, gan jau fuņa ar. Es par saprātīgiem cilvēkiem runāju. Lai gan zinot, cik slīpēti cilvēki tur ir pie stūres, vismaz kkādā līmenī gan jau ka viņi ar to dabūs cauri.
Tad es oficiāli apņemos pārstāt maksāt nodokļus

     [+] [-]

, 2017-05-12 01:06, pirms 8 gadiem
he kāds te par Kuldu ierunājās(1.reiz redzot palūdzu autogrāfu)... man patstāvīgais klients, kad ir LV... vienmēr runājam par sportu, sieva neiebilst... žēl ka mazais kulda un ābols nav izlasē, derētu nomaiņa dažam vecajam...

     [+] [-]

, 2017-05-12 01:10, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tad es oficiāli apņemos pārstāt maksāt nodokļus
Es jau pārgāju uz elektrisko plīti pirms 4 gadiem

     [+] [-]

, 2017-05-12 01:18, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Es jau pārgāju uz elektrisko plīti pirms 4 gadiem
Vo šaize - tikko vakariņas uz gāzes taisīju

  -1 [+] [-]

, 2017-05-12 05:24, pirms 8 gadiem
"uzvaras vārtus pirmās trešdaļas vidū guva Gabriels Landeskūgs"
___
uzvaras vārti jau patiesībā bija pirmie vārti.

     [+] [-]

, 2017-05-12 06:35, pirms 8 gadiem
Ar šādu vairākuma realizāciju nekas nebūs! 16min vairākumā un neviena gola! Vēl 5pret3 gandrīz pusotru min un atkal nekā!

  -2 [+] [-]

, 2017-05-12 06:35, pirms 8 gadiem
Impotentais daugavińś.Trenińos lai mácás mest pa vártiem.Elvis,Bukijs,juniors Bukijs,Zemgus-Malači.

     [+] [-]

, 2017-05-12 07:19, pirms 8 gadiem
Ja pret tāda līmeņa komandu kāda ir SWE neizmanto n-tās iespējas vairākumā, tad patīk tas kādam vai nepatīk, bet zaudējums ir pelnīts. Šādās spēlēs nepietiek ar to,ka savu vārtu priekšā noliec autobusu, jo ir jāmāk izmantot arī savas iespējas pie pretinieku vārtiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-05-12 08:02, pirms 8 gadiem
Žēl, ka tā...vikingi bija reāli ģērējami un arī iespējas bija. Turklāt vēl tiesnesis lutināja...

  -1 [+] [-]

, 2017-05-12 08:40, pirms 8 gadiem
Spēlējot vairākumā ripas kustība bija ļoti lēna.Katrs pirms metiena pa vārtiem ripu apturēja...tad tēmēja un beigās meta.Pretinieks paspēja bloķēt vairumu metienu.Te jāmācās no krieviem,kuri izspēlē ātri un met ripu neapturot.Mūsu spēlētāju tehniskais līmenis ir zems salīdzinot ar elites komandu spēlētājiem un sasniegtais rezultāts ir 80% Merzļikina nopelns...kurš patiesi ir viens no turnīra labākajiem vārtu večiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-12 09:38, pirms 8 gadiem
Esmu tāds pats psihologs kā bariņš šeit komentējošie hokeja eksperti, bet ievēroju, ka pēc pirmām trim spēlēm jūs bijāt laikam Ķelnē, jo nebija jūsu komentāru. Tagad, kad Latvija piekapās Zviedrijai, kuras vārtsargs tika atdzīts par labāko spēlē jūs esat atkal klāt.

     [+] [-]

, 2017-05-12 09:41, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Vai tiešām dēļ Rīgas Dinamo?!
Vnk nomainīju dzīvesvietu, tur elektriskā

     [+] [-]

, 2017-05-12 09:56, pirms 8 gadiem
Cīnījās godam!
Bet ja tik daudz spēlējot vairākumā, pat 5pret trim, nevar iemest, tad uz neko vairāk arī nevar cerēt!

     [+] [-]

, 2017-05-12 10:03, pirms 8 gadiem
PRIKOLA PĒC :

LATVIJAS REZULTĀTI - 3:0 , 3:1 , 2:1 , 0-2 (var redzēt šeit nelielu sakritību) Es domāju, ka mūsējie paņems USA ar 3-2 un zaudēs krievijai 1-6 ! Jo , ja mēs uzvarēsim USA, tad vārtos ieliks otru vārtsargu , Merzļikinam iedos atpūtu..

     [+] [-]

, 2017-05-12 10:21, pirms 8 gadiem
NONAME100 rakstīja: PRIKOLA PĒC :

LATVIJAS REZULTĀTI - 3:0 , 3:1 , 2:1 , 0-2 (var redzēt šeit nelielu sakritību) Es domāju, ka mūsējie paņems USA ar 3-2 un zaudēs krievijai 1-6 ! Jo , ja mēs uzvarēsim USA, tad vārtos ieliks otru vārtsargu , Merzļikinam iedos atpūtu..
Pret krieviem tieši ir jādod Elvim atpūta, neatkarīgi no rezultāta ar amerikāņiem.

     [+] [-]

, 2017-05-12 10:49, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Mudak, ja paši zviedri saka, ka īstenībā viņiem trešajā periodā paveicās, kā arī vārtsargs labi nospēlēja, tad savu "viedokli" vari pakārt atejā uz naglas
Nepiedēvē man savas īpašības.
Ko nozīmē-paveicās? Ja skatās no tā skata punkta, ka tik daudz noraidījumus pretiniekam vajadzēja izmantot, tad,protams, ka noveicās, bet, ja pretinieks spēlējot vairāk par 1 minūti 5:3 uz pretinieku vārtiem izdara 1-2 metienus, tad par kādu veiksmi šeit var runāt.
Nē,protams, ka Tavs viedoklis, kurš ir ļoti vieds, uzklausa/izlasi visi ievērojamākie pasaules hokeja spečuki, un noteikti ņem vērā.

     [+] [-]

, 2017-05-12 10:51, pirms 8 gadiem
Pašatdeve - superīga, kapāšanās -prātīgi superīga. koncentrācija - nu gandrīz superīga. Vaivar teikt ka mums neveicās bet zviedriem veicās - nu varbūut - jo sakrita tadas ripas kam nebija jakriit bet tur kur bija jaabuut tur nebija. Bet IR KOMANDA - ciinas visi. un Elvis tas ir kāretējais MŪRIS. Nospēlētas 4 spēles. pat nesaktoties uz to ka ir zaudejums - ielaists tapat vismāzāk,parspējot pat visas hokeja grandu valstis. lai tik Elvim un komandai pietiek un paliek spēka arī līdz Vācijai. Jo iespeājie varianti ir daudz. nu to ka krievus varetu vinneet kautkaa reaali domajot neticas, lai gan.... bet luk aizkjerties pret amišiem ( nemot vērā ka veel būs RUS USA) un vāciju ir reāli

     [+] [-]

, 2017-05-12 10:53, pirms 8 gadiem
Pēc nākamās kārtas jau kaut kas saaks vairak skaidroties un 'wodien visvairāk vilina DEN - GER

     [+] [-]

, 2017-05-12 11:11, pirms 8 gadiem
zivotaajs rakstīja: Pēc nākamās kārtas jau kaut kas saaks vairak skaidroties un 'wodien visvairāk vilina DEN - GER
Par GER zaagi!

     [+] [-]

, 2017-05-12 13:14, pirms 8 gadiem
Latvijai ir čempis beidzies,neviena punkta nedabūt....

     [+] [-]

, 2017-05-12 13:17, pirms 8 gadiem
Statisika ir tikai statistika - bet paskatoties uz to - redzas ka galvenā problēma ir vārtu gūsāna - kas ir visus gadus - jo ja paskatas no guto vartu skaita , pie tam njemot vērā ka pretim bija tās relatīvi vājākās komandas latvija no 16 komandaam ir dalītā 12-13 vieta ar

     [+] [-]

, 2017-05-12 13:21, pirms 8 gadiem
Norvēģiju - ielaistajos 1. vietā vispār visā turnīrā. Skaidrs ka pēc nākamjām spēlēm 1 nebūs - bet es domaju ka no 8 - nieka neizkritīs.
I vairākums ir pienjemams i mazakums arii bet - jadabū ir tad kauchuks kastee!!!

     [+] [-]

, 2017-05-12 13:49, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Nu nezinu kāda bauda var būt klausīties komentētāju, kurš pat komandu sastāvus nespēj atcerēties un regulāri visādas pasakas stāsta(+ pats sevi par hokeja ekspertu pasludina). Kaut kas līdzīgs kā Rīmenis un rene. Tas par Andersonu.
Piekrītu. Juris Robežnieks- tas bija Komentētājs ar lielo burtu! Tiesa, pasen.

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:26, pirms 8 gadiem
kā var būt labs zaudējums
par tiem nekad nav devuši punktus un medaļas...