Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3

Baltkrievi sarūgtināti: "Tik forši nospēlējām, bet vēlāk to neviens neatcerēsies"

Rolands Eliņš

Baltkrievi sarūgtināti: "Tik forši nospēlējām, bet vēlāk to neviens neatcerēsies"
Andrejs Stepanovs (pa labi) spēlē pret Latviju
Foto:AP/Scanpix

Kanādas hokeja izlases spēlētāji pēc vakar piedzīvotās izstāšanās ceturtdaļfinālā pasaules čempionātā apgalvojuši, ka nekā citādi kā par izgāšanos to nosaukt nevar, savukārt Baltkrievijas hokejisti atzīst, ka bijuši noskaņoti cīnīties par medaļām.

Turnīra saimniece Baltkrievija B grupā ieņēma trešo vietu, kuru palīdzēja gūt skandaloza uzvara pār Latviju. Baltkrievi nebija tālu no iespaidīgas uzvaras arī ceturtdaļfinālā, taču paši neizmantoja savas iespējas, to skaitā neiemeta bullīti, un ar 2:3 piekāpās zviedriem.

"Sāpīgs rezultāts," pēc spēles sacīja baltkrievu uzbrucējs Aleksejs Ugarovs. "Ne par sevi, ne par komandu nekā slikta teikt nevaru, bet par rezultātu gan. Bija iespējas uzvarēt un cīnīties par medaļām. Taču nebija mūsu diena. (..) Nevar gan teikt, ka iegūtā septītā vieta ir slikts rezultāts. Komanda spēlēja kā viens vesels, esmu lepns saukties par šīs izlases daļu. Mums bija kolektīvs, kas varēja cīnīties par medaļām."

Sarūgtinājumu pauda arī Uragova komandas biedrs Andrejs Stepanovs: "Nedaudz skumji. Noslēdzam čempionātu... Tik forši nospēlējām, tikai neviens to vēlāk neatcerēsies. Paši neiemetām bullīti. Bet nu nekas šausmīgs, iespējams, iepriekšējās spēlēs dažās epizodēs nedaudz paveicās. Vai pirms spēles pret Zviedriju bijām satraukušies? Nē, gluži otrādi, ar interesi gaidījām maču."

Savukārt zviedru treneris Pērs Mortss par uzvaras galveno iemeslu nosauca vairākuma un mazākuma maiņu darbību. Viņaprāt, Zviedrija jau otrajā periodā sāka spēlēt tā, it kā jau būtu uzvarējusi, par ko tika sodīta, taču divi vairākumā gūtie vārti un lieliskā aizstāvēšanās mazākumā ļāva noturēt uzvaru.

Ja Zviedrijas uzvara pār Baltkrieviju bija vairāk vai mazāk sagaidāms notikums, tad Kanādas kārtējā izgāšanās PČ (vismaz pašus kanādiešus) pārsteigusi vairāk. Zemgus Girgensona komandas biedrs Bufalo "Sabres" komandā Koudijs Hogsons pēc zaudējuma Somijai (2:3) izteicās visai skaidri: "Nekad nevar zināt, kas notiks izslēgšanas spēlēs. Cīnījāmies, bet ar to bija par maz. Nevar teikt, ka šajā turnīrā mums izdevās paveikt ko labu - zaudējām ceturtdaļfinālā un tā ir izgāšanās."

Kanāda uzvarēja A grupā, vienīgo zaudējumu ciešot čempionāta atklāšanas spēlē pret Franciju. Šo panākumu gan aizmirsuši teju visi, ieskaitot Kanādas kapteini Kevinu Bieksu: "Ceturtdaļfinālu aizvadījām pietiekami labi, taču iegāza pašu kļūdas. Visos trijos ielaistajos vārtos bijām vainīgi, jo varējām nospēlēt drošāk. Varam vainot tikai sevi."

Somijas izlase kārtējo reizi apstiprinājusi, ka vietai grupu turnīrā ir minimāla nozīme, ja vien tiek iegūta vieta ceturtdaļfinālā. Somi B grupā pamanījās zaudēt gan Latvijai, gan ASV, gan Krievijai, taču kā ceturtās vietas ieguvēja izslēdza Kanādu. Izlases treneris Erka Vesterlunds atzina, ka Kanāda bijusi ļoti spēcīgs pretinieks, taču viņa hokejisti izpildījuši spēles plānu un izmantojuši savas iespējas, bet somu veterāns Olli Jokinens noteica, ka grupu turnīrā izlase bijusi pārāk atslābināta, taču pārliecība par spējām pieveikt Kanādu nekur nebija pazudusi.

Pusfinālā Somijai būs jācīnās ar Čehiju, bet Zviedriju sagaida Krievijas pārbaudījums. Abi pusfināla mači jau rīt, bet galīgais medaļu sadalījums tiks noteikts svētdien mačā par bronzu un finālā.

Izmantotie resursi:
Frontpage - 2014 WM - International Ice Hockey...
Прессбол - новости белорусского спорта
Р-Спорт. Все главные новости спорта

 +23 [+] [-]

, 2014-05-23 09:34, pirms 11 gadiem
Vārdā nenosaukt bkrievs: "Tik forši aiz ausīm tikām ievilkti playofā, bet to jau neviens no mums neatzīs"

Un aiziet Nameja caureja studijā!!!

 +14 [+] [-]

, 2014-05-23 09:36, pirms 11 gadiem
Ak, Jēziņ, lai priecājās, tiešām, ka vispār tika 1/4 finālā. Tik atklātu "lobu" pirmo reizi PK turnīros es redzēju.

  +8 [+] [-]

, 2014-05-23 09:41, pirms 11 gadiem
Zviedri nav Letiņi ,kurus varat izčakarēt,patika vakar kā belārs :d paņem pārtraukumu mača beigās,bija palikušas pāris sekundes un nu varonis gribēja izglābt baltkrieviju :d
Dievs nav mazais bērns!!!!

 +31 [+] [-]

, 2014-05-23 09:44, pirms 11 gadiem
Žēl ka Belari pie 2:3 neiemeta vārtus, kurus tiesneši neieskaitītu par to, ka spēlētājs vārtsarga laukumā it kā bijis - uzreiz būtu kažoks bijis apmests uz otro pusi visiem Grabovskiem u.t.t.!

 +11 [+] [-]

, 2014-05-23 09:49, pirms 11 gadiem
Latvija forši nospēlēja un pat neskatoties uz tiesnešu nospertajiem punktiem (vismaz 1 + 1 punkts no GER un BLR spēlēm) un netikšanu 1/4 finālā ļauj mums ļoti labi un ilgi atcerēties puišus un Nolanu ar labu vārdu

  +2 [+] [-]

, 2014-05-23 09:52, pirms 11 gadiem
ha ha ha ha ...............ta tiem belariem vajag!!medus maize!!!!nefig te uztaisities par kkadu te super komandu.smiekli nak.............

 +11 [+] [-]

, 2014-05-23 09:55, pirms 11 gadiem
Kā jau reiz teicu, tas ir tikai godīgi, ka tādām izlasēm kā Baltkrievija, kas pa 50% veidotas no krieviem un kanādiešiem, kaut kādos svarīgākajos brīžos, kaut kas nedaudz pietrūkst un visi lielie plāni pajūk. Katrs saņem to, ko ir pelnījis. Baltkrieviem kopumā izlasē bija 12 (!!!) krievi un kanādieši.

  -4 [+] [-]

, 2014-05-23 09:59, pirms 11 gadiem
Dopings, Diktators, Daudznaudas - (balt)krievkanādiešu izlases panākumu atslēga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: asusasus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-23 10:14, pirms 11 gadiem
nu ko, belari - Welcome to the club...

plus, kā svensoni spēlēja, variantu tikpat tur nebija. cik vien kļūdas bija, tik kaut kas sanāca belariem

     [+] [-]

, 2014-05-23 10:22, pirms 11 gadiem
DidzisLV rakstīja: Žēl ka Belari pie 2:3 neiemeta vārtus, kurus tiesneši neieskaitītu par to, ka spēlētājs vārtsarga laukumā it kā bijis - uzreiz būtu kažoks bijis apmests uz otro pusi visiem Grabovskiem u.t.t.!
Tas pats šodien nebija laukumā.

     [+] [-]

, 2014-05-23 10:26, pirms 11 gadiem
johansons88 rakstīja: Zviedri nav Letiņi ,kurus varat izčakarēt,patika vakar kā belārs :d paņem pārtraukumu mača beigās,bija palikušas pāris sekundes un nu varonis gribēja izglābt baltkrieviju :d
Dievs nav mazais bērns!!!!
Dievs ir pasaku varonis.

     [+] [-]

, 2014-05-23 10:27, pirms 11 gadiem
Malači zviedri!!!
Protams, ka tādu Baltkrieviju neviens pat neatcerēises, ka vispār kaut kur uz kartes atrodās!!!

  +4 [+] [-]

, 2014-05-23 10:43, pirms 11 gadiem
Stepanovs: ''Bet nu nekas šausmīgs, iespējams, iepriekšējās spēlēs dažās epizodēs nedaudz paveicās.''

  +2 [+] [-]

, 2014-05-23 10:56, pirms 11 gadiem
kresnais rakstīja: Stepanovs: ''Bet nu nekas šausmīgs, iespējams, iepriekšējās spēlēs dažās epizodēs nedaudz paveicās.''
Domājams, ka paši viņi apzinās, ka tur bija tīrs gols, jo nav jau nekādi sētas hokejisti

  -3 [+] [-]

, 2014-05-23 11:05, pirms 11 gadiem
Atcerēsies.. malači baltkrievi

  +3 [+] [-]

, 2014-05-23 11:23, pirms 11 gadiem
Piekrītu viedoklim, ka baltkrievi netaisnīgi iekļuva ceturdaļfinālā, pateicoties tiesnešu neieskaitītajai Latvijas iemestajai ripai viņu vārtos grupas priekšpēdējā spēlē. Un tāpēc tagad viņiem nevajadzētu gausties par zaudējumu zviedriem, kuri, pat ar neapbruņotu aci skatoties, tomēr bija labāki (meistarīgāki) ceturtdaļfināla spēlē pret baltkrieviem.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-23 11:41, pirms 11 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Ak, Jēziņ, lai priecājās, tiešām, ka vispār tika 1/4 finālā. Tik atklātu "lobu" pirmo reizi PK turnīros es redzēju.
kaut kas līdzīgs bija PK futbolā Korejā/Japānā 2002.g.

     [+] [-]

, 2014-05-23 11:42, pirms 11 gadiem
Tik "forši" notiesāja, to gan mēs atcerēsimies!

     [+] [-]

, 2014-05-23 11:48, pirms 11 gadiem
Baltkrievu treneris pēc spēles ar Latviju: Esam tikai pusceļā. No pusceļa palicis tikai Jarobeka ceļa gals! Bet vispār zviedri klasi augstāki bija.

  +8 [+] [-]

, 2014-05-23 11:50, pirms 11 gadiem
Andrejs Stepanovs: "Nedaudz skumji. Noslēdzam čempionātu... Tik forši nospēlējām, tikai neviens to vēlāk neatcerēsies.

Kā tad neatcerēsies? Atcēresimies, kā viens Jebaneks kļuva par miljonāru.

  -3 [+] [-]

, 2014-05-23 11:55, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Kā jau reiz teicu, tas ir tikai godīgi, ka tādām izlasēm kā Baltkrievija, kas pa 50% veidotas no krieviem un kanādiešiem, kaut kādos svarīgākajos brīžos, kaut kas nedaudz pietrūkst un visi lielie plāni pajūk. Katrs saņem to, ko ir pelnījis. Baltkrieviem kopumā izlasē bija 12 (!!!) krievi un kanādieši.
Un?
Tā jau ir belaru darīšana vai viņi atbalsta savu izlasi vai neatbalsta.
Pēc visa spriežot atbalsta, un neslimo ar kaut kādiem debīliem mazvērtības kompleksiem.

     [+] [-]

, 2014-05-23 11:57, pirms 11 gadiem
Zips rakstīja: Dopings, Diktators, Daudznaudas - (balt)krievkanādiešu izlases panākumu atslēga!
Vispār jau dopings hokejā izlašu kontekstā vairāk ir latviešu prioritāte. Un diktatora arī, jo Lipmans LHF kontekstā ir ļoti tuvu,lai viņu nosauktu par diktatoru.

     [+] [-]

, 2014-05-23 11:59, pirms 11 gadiem
nav jau tā, ka netaisnīgi no LV spēles viņiem būtu 1 vai 2 punkti un skatoties pēc vajadzības krievs kaut ko atmestu un tiktu tālāk. Bet ja viss būtu korekti mums pret baltkrieviem būtu bijis 1 vai 2 (ja divi tad uzreiz tiktu tālā), ja tikai viens punkts tad derētu neizšķirts pret Šveici un nebūtu puišiem galvā negodīgais iepriekšējais vakars!

ukačaka rakstīja: Piekrītu viedoklim, ka baltkrievi netaisnīgi iekļuva ceturdaļfinālā, pateicoties tiesnešu neieskaitītajai Latvijas iemestajai ripai viņu vārtos grupas priekšpēdējā spēlē. Un tāpēc tagad viņiem nevajadzētu gausties par zaudējumu zviedriem, kuri, pat ar neapbruņotu aci skatoties, tomēr bija labāki (meistarīgāki) ceturtdaļfināla spēlē pret baltkrieviem.

  -4 [+] [-]

, 2014-05-23 12:01, pirms 11 gadiem
samss rakstīja: Andrejs Stepanovs: "Nedaudz skumji. Noslēdzam čempionātu... Tik forši nospēlējām, tikai neviens to vēlāk neatcerēsies.

Kā tad neatcerēsies? Atcēresimies, kā viens Jebaneks kļuva par miljonāru.
Vispār jau,lai apgalvotu ka kāds ir saņēmis kukuli vai kā savādāk ietekmēts, tam ir jābūt diezgan nopietniem reāliem pierādijumiem. Ja tādu nav, tad tā ir prasta apmelošana un nomelnošana publiskā telpā, un par to visu pasaule valstu likumdošanās ir attiecīgie panti par cilvēku apzinātu apmelošanu.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-23 12:04, pirms 11 gadiem
jenkijs17 rakstīja: Domājams, ka paši viņi apzinās, ka tur bija tīrs gols, jo nav jau nekādi sētas hokejisti
Interesanti.
Kāpēc gan belariem būtu jāuztraucas vai jāpārdzīvo par to, kādu lēmumu pieņēma vai nepieņēma čehu tiesnesis.
Tā vairāk ir zaudētāju prioritāte.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-23 12:30, pirms 11 gadiem
Tiesneši tik forši nospēlēja,ka visi Latvieši vēl ilgi atcerēsies

  +1 [+] [-]

, 2014-05-23 12:36, pirms 11 gadiem
Forši...Baķka nospēlēja forši,ne jau hokejisti!Nevaru noliegt,BLR nospēlēja labi,bet letiņiem tanī spēlē bija labāki,un bija pelnījuši vismaz 1 punktu!Nekas gan jau vēl būs tie kolhoza/PČ/ mači!Letiņi jums parādīs kā jāspēlē hokejs!

     [+] [-]

, 2014-05-23 12:43, pirms 11 gadiem
Vai es esmu palaidis garam vai kā, bet kur ir atbildes vēstule uz mūsu iesniegumu par neieskaitītiem vārtiem?

  -1 [+] [-]

, 2014-05-23 12:45, pirms 11 gadiem
AMBALS rakstīja: Forši...Baķka nospēlēja forši,ne jau hokejisti!Nevaru noliegt,BLR nospēlēja labi,bet letiņiem tanī spēlē bija labāki,un bija pelnījuši vismaz 1 punktu!Nekas gan jau vēl būs tie kolhoza/PČ/ mači!Letiņi jums parādīs kā jāspēlē hokejs!
Ja latvieši būtu bijuši labāki, tad viņiem spēles beigās nebūtu par visām vārēm jācenšās izlīdzināt rezultātu. Pat ar noteikumu pārkāpumiem.

  -2 [+] [-]

, 2014-05-23 13:10, pirms 11 gadiem
AMBALS rakstīja: Forši...Baķka nospēlēja forši,ne jau hokejisti!Nevaru noliegt,BLR nospēlēja labi,bet letiņiem tanī spēlē bija labāki,un bija pelnījuši vismaz 1 punktu!Nekas gan jau vēl būs tie kolhoza/PČ/ mači!Letiņi jums parādīs kā jāspēlē hokejs!
Labāki???
pasaki vēl ka pirmajā periodā. spēle iet 60minūtes. cik vairākumi bija tajā spēlē, cik izmantoja??? pašu rokās bija uzvarēt lai neviens nepiesietos. nemācēja izmantot, tad nevaino citus. beigas gan nesmukas sanāca.

  -4 [+] [-]

, 2014-05-23 13:23, pirms 11 gadiem
Un ja godīgi, tad šajā čempī mūsējiem atnāca atpakaļ viss tas, kas notika OS kvali turnīrā 2005. gada 13. februārī pirms Turīnas OS. Sods par to, ka Balderis pierunāja SKA vadību nelaist Mezinu uz šo OS kvali turnīru, un arī tad tiesneši aiz matiem pavilka LV izlasi dalībai Turīnas OS.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-23 13:45, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un ja godīgi, tad šajā čempī mūsējiem atnāca atpakaļ viss tas, kas notika OS kvali turnīrā 2005. gada 13. februārī pirms Turīnas OS. Sods par to, ka Balderis pierunāja SKA vadību nelaist Mezinu uz šo OS kvali turnīru, un arī tad tiesneši aiz matiem pavilka LV izlasi dalībai Turīnas OS.
Tev ar laikam kāds šodien pavilka aiz kūša matiem

  +1 [+] [-]

, 2014-05-23 14:16, pirms 11 gadiem
Forši nozagāt lv 1/4

  +1 [+] [-]

, 2014-05-23 14:44, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un ja godīgi, tad šajā čempī mūsējiem atnāca atpakaļ viss tas, kas notika OS kvali turnīrā 2005. gada 13. februārī pirms Turīnas OS. Sods par to, ka Balderis pierunāja SKA vadību nelaist Mezinu uz šo OS kvali turnīru, un arī tad tiesneši aiz matiem pavilka LV izlasi dalībai Turīnas OS.
pats teici, ka ja nav pierādījumu, tad tā ir apmelošana. ko pats tiko izdarīji? apmeloji balderi.
tādu oponēšanu tu te uzņemies latvijas izlases sasniegumiem, ka ... trūkst vārdu, kā to visu nosaukt.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-23 15:09, pirms 11 gadiem
pienadesa rakstīja: pats teici, ka ja nav pierādījumu, tad tā ir apmelošana. ko pats tiko izdarīji? apmeloji balderi.
tādu oponēšanu tu te uzņemies latvijas izlases sasniegumiem, ka ... trūkst vārdu, kā to visu nosaukt.
Par kādu apmelošanu ir runa, ja pēc tās spēles belari ar reāliem faktiem pierādīja, ka Balderis ir zvanijis SKA vadībai ar lūgumu nelaist Mezinu?

     [+] [-]

, 2014-05-23 15:09, pirms 11 gadiem
Namej, -jau kuro reizi tev publiski jāatgādina, - izgāz savu ikdienas žulti kaut kur citur.

     [+] [-]

, 2014-05-23 15:20, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par kādu apmelošanu ir runa, ja pēc tās spēles belari ar reāliem faktiem pierādīja, ka Balderis ir zvanijis SKA vadībai ar lūgumu nelaist Mezinu?
jerābeku jau ar neviens neapmelo. vnk visiem tāpāt ir skaidrs, ka gols bija jāskaita. mēs neesam nekādi vakarējie- kukulis tur varēja būt tam visam apakšā.
paprasi jebkuram pie pilna saprāta esošam, izņemot baltkrievus, par to vārtu guvumu. 100% bija jāskaita. un tas daudzko mainītu.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-23 16:10, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: baltkrievi var nebēdāties jo viņi rādija top izlašu cienīgu sniegumu un turpmāk bieži spēles 4 fināla. un plets un laleinds ir īsti lietaskoki
Jā jā tāda TOP IZLASE, ka pat pamanījās nepiedalīties OS, jo tur tak visādi pabiras spēlē a šie uzlika veto un speciāli zaudēja OS kvalifikācijas turnīru, jo redz gribēja sagatavoties PČ kas norisinājās mājās, tikai Krievija nevarēja uzlikt veto, jo viņa bija rīkotājvalsts un viņai tur obligāti jābūt, tāpēc aizsūtīja visādus pabiras no NHL, lai šie tur paākstās, bet kamēr īsto izlasi gatavoja PČ Baltkrievijā.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-23 16:52, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un?
Tā jau ir belaru darīšana vai viņi atbalsta savu izlasi vai neatbalsta.
Pēc visa spriežot atbalsta, un neslimo ar kaut kādiem debīliem mazvērtības kompleksiem.
Ja kādā klubā ir leģionāri , tad par viņiem just līdzi nav normāli , jo tie taču nav mūsējie, bet ja izlasē puse ir naturalizēti, tas ir normāli un ja kāds domā savādāk, tad viņam ir debils mazvērtības komplekss.

     [+] [-]

, 2014-05-23 16:54, pirms 11 gadiem
pienadesa rakstīja: jerābeku jau ar neviens neapmelo. vnk visiem tāpāt ir skaidrs, ka gols bija jāskaita. mēs neesam nekādi vakarējie- kukulis tur varēja būt tam visam apakšā.
paprasi jebkuram pie pilna saprāta esošam, izņemot baltkrievus, par to vārtu guvumu. 100% bija jāskaita. un tas daudzko mainītu.
nekad neuzzināsim ar ko beigtos spēle, varbūt ar vienu punktu ar kuru tāpat būtu par īsu. bet tas no sērijas kā būtu ja būtu

  +1 [+] [-]

, 2014-05-23 16:55, pirms 11 gadiem
Tomēr kā baltkrievi iekļuva ceturtdaļfinālā daudzi (Latvijā, bet esmu pārliecināts ka arī Baltkrievijā tomēr ir daudzi saprotoši cilvēki, kuri redzēja kā pēdējā minūtē tiesneši ievilka BLR tālāk). Ja zaudētu papildlaikā BLR, tad drīzāk netiktu tālāk.
Paši baltkrievu hokejisti nav vainīgi, bet reāli jau viņi saprot ar kā palīdzību tika tālāk.

     [+] [-]

, 2014-05-23 18:07, pirms 11 gadiem
76 rakstīja: kaut kas līdzīgs bija PK futbolā Korejā/Japānā 2002.g.
Un mēs vienmēr pasmiesimies un argmentēsim ar sekojošo :

https://www.youtube.com/watch?v=62B...

Neviens neliedza viņus salauzt un nesajāties ar markingu aizsardzībā

  +1 [+] [-]

, 2014-05-23 22:08, pirms 11 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Ak, Jēziņ, lai priecājās, tiešām, ka vispār tika 1/4 finālā. Tik atklātu "lobu" pirmo reizi PK turnīros es redzēju.
Malaci Bkrievi,Latvijas golu atnema un uzdavinaja baltkrievu skatitajiem.
Es nesaubos ka mes butu tikusi 1/4 ja nebutu tas gols atnemts.