Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3

Sotnieks: "Palicis iespaids, ka nevienam nav vajadzīgs, lai mēs tiktu tālāk"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Sotnieks: "Palicis iespaids, ka nevienam nav vajadzīgs, lai mēs tiktu tālāk"
Kristaps Sotnieks pret Šveici
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas hokeja izlases aizsargs Kristaps Sotnieks (27) aizvadītajā pasaules čempionātā bija viens no mūsu vadošajiem aizsargiem. Sarunā ar laikrakstu "Diena" latvietis skaidro, kāpēc neizdevās uzvarēt svarīgākajās spēlēs, kad slikti iesākām un pamodāmies par vēlu. Viņaprāt, arī tiesneši deva jūtamu ieguldījumu, lai Latvijas izlase netiktu tālāk.

Iepriekšējā pasaules čempionātā Sotniekam mūsu izlasē bija trešais lielākais spēlēs laiks (21:56 minūtes vidēji mačā), arī šajā gadā viņam ir trešais lielākais (22:13). "Ko lai saka - bija grūti," atzīst aizsargs. "No sākuma daudz spēlējām, bija pasmagi, uz beigām palika nedaudz vieglāk, bet nevarējām uzvarēt."

Pirms zaudētajiem mačiem pret Vāciju un Šveici mūsu komandai bija mazāks atpūtas laiks. "Minimālu iespaidu jau atstāja, tomēr tas mums nav attaisnojums. Es pat nezinu, kā lai precīzi pasaka. Vienkārši bija ļoti slikts sniegums pirmajā periodā. Varbūt tāpēc, ka bija svarīgas spēles un gribējām kā labāk. Gaidījām, ko viņi iesāks, bet viņi iemeta ātri golus un mēs vairs nevarējām atspēlēties. Kad pamodāmies, bija jau par vēlu," atklāj Sotnieks.

Komandu zināmā mērā salauza zaudējums pret Baltkrieviju. "Mums vajadzēja uzvarēt baltkrievus. Pēc visa notikušā gan palicis iespaids, ka nevienam nav vajadzīgs, lai mēs tiktu tālāk," akcentē mūsu aizsargs. "Pret Vāciju uz mūsu vārtiem piešķīra bullīti, kur būtu pieticis ar noraidījumu. Pret baltkrieviem atkal neieskaitīja vārtu guvumu."

Pēc olimpiskajām spēlēm tagad pasaules čempionātā vadošās valstis nebija labākajos sastāvos, tā bija Latvijas iespēja. "Jā, bet tāpēc spēlēt bija pat grūtāk. Visas komandas, kas nāca pretī, kārtīgi sitās. Augstākas klases spēlētāji vairāk tomēr pielieto tehniku. Šoreiz komandas pārsvarā meta ripas zonā un skrēja virsū. Vieglāk spēlēt pilnīgi noteikti nebija," norāda Sotnieks, kurš septiņās spēlēs sakrāja 3 (1+2) rezultativitātes punktus.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-05-21 12:16, pirms 11 gadiem
"Augstākas klases spēlētāji vairāk tomēr pielieto tehniku" to arī novēlam LV nākošajā PČ, pietiekošu jaudu spēka spēlei vismaz 7 spēlēs, un gūt vārtus izšķirošajās spēlēs !

 +27 [+] [-]

, 2014-05-21 12:23, pirms 11 gadiem
Alvaro Negredo rakstīja: Nesaprotu kāpēc IIHF neuzliek lielus naudas sodus tiem, kas kritizē tik atklāti un zemiski tiesnešus.

Futbolā tādam Sočam uzreiz būtu uzlikts 10 000 eiro naudas sods.
Izaudz, mīļo cilvēk. Paldies Dievam, ka ir vēl kāds, kurš saka, ko domā...
Slēpts komentārs: Lietotajs91

 +11 [+] [-]

, 2014-05-21 12:36, pirms 11 gadiem
Kā savulaik Lindstrēms teica - somus arī ilgi tiesneši nerespektēja līdz viņi ar savu spēli izkapāja šo respektu.
Var jau būt, ka kādam priekšrocības tiek dotas apzināti vai neapzināti, bet tas nekādi nemaina to faktu, ka 2 atbildīgās spēles Latvija iesāk ar slidināšanos un tad, kad viss jau ir zaudēts, tad sāk kaut ko mēģināt. Augstas klases sportisti uz viena un tā paša grābekļa divas dienas pēc kārtas nekāpj...
Tas gan šajā gadījumā neattiecas uz Soču (ar Kuldu viennozīmīgi labākie spēlētāji čempionātā).
Slēpts komentārs: zigiss

  -1 [+] [-]

, 2014-05-21 12:50, pirms 11 gadiem
Protams. Viss bija izplaanots. Nu vaartus neieskaitiitu pat, ja Meija vaartu priekshaa vispaar nebuutu. Tiesnesim labs kukulis. Es domaaju, ka LV nav japiedalaas chempionaataa, jo nav nekaada jeega.

  +3 [+] [-]

, 2014-05-21 12:53, pirms 11 gadiem
Kapēc, lai kādam vajadzētu Latvijas tālāktikšana? Savas iespējas paši sačakarēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2014-05-21 13:07, pirms 11 gadiem
Soča mūsu čalis... Spēlē un runā no sirds...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-05-21 13:13, pirms 11 gadiem
Bļin,notiek konkrēts turnīrs,kurā piedalas konkretas komandas ...un ja vovčiks nepiedirsstu manu pagalmu ,tad domātu,ka mājās..

  -3 [+] [-]

, 2014-05-21 13:15, pirms 11 gadiem
Vajadzējauzvarēt Vāciju un Šveici, neizskatījās, ka paši to vēlējās.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-21 13:24, pirms 11 gadiem
kā teicu, zaudējums vācijai arī bija izšķirošais. pret belariem mums neviens nedotu uzvarēt ...

  -3 [+] [-]

, 2014-05-21 13:47, pirms 11 gadiem
Sotniekam vajadzētu uzzināt kādus ūdeņus tiesneši Minskā rāva pret citām komandām (arī vadošām), tad varbūt nevajadzētu tā čīkstēt.
Paši bāleliņi ar savu vājo spēli pret belariem, un arī šveiciešiem, visu sačakarēja.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-21 13:50, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kapēc, lai kādam vajadzētu Latvijas tālāktikšana? Savas iespējas paši sačakarēja.
Piekrītu! Piemēram,franči sāk spēli ar piemo sekundi,mūsējie kaut ko mēģinā tikai sākot ar 55 min.

     [+] [-]

, 2014-05-21 13:53, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sotniekam vajadzētu uzzināt kādus ūdeņus tiesneši Minskā rāva pret citām komandām (arī vadošām), tad varbūt nevajadzētu tā čīkstēt.
Paši bāleliņi ar savu vājo spēli pret belariem, un arī šveiciešiem, visu sačakarēja.
Un tas ir normaali?? Citiem redz arii (uudenjus raava) Tad kad pats kadreiz busi nepatiesi, nepareizi apmelots, tad arii atceries- CITIEM IR BIJIS SUUDIIGAK, un neciinies par savu taisniibu.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-21 13:58, pirms 11 gadiem
Es aprotu ja tiesnesis neredz sodu, bet ja redz to kaa nav tad tas ir noziegums. Un nevajag atkal saakt to blaa,blaa,blaa ka slida vartsarga laukumaa. nekad savaa dziivee neesmu redzeejis ka taadu golu neieskaita, bet hokeju esmu skatijies daudz.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-21 14:10, pirms 11 gadiem
Skatoties uz pēdējo divu spēļu sākumu, tiešām tā šķiet. Komandā pilnīgi nevienam nav vajadzīga astotā spēle. Skatīties uz faktoriem ārpus komandas ir zaudētāju pieeja - ai, kā mēs visus būtu plosījuši, ja ledus nebūtu tik auksts un slidens un grumbuļains un ja nūja nebūtu tik asi kantaina, ja uz ledus nebūtu pretinieku un ja tiesnesis nolasītu mums no acīm visas vēlēšanās.

     [+] [-]

, 2014-05-21 14:15, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sotniekam vajadzētu uzzināt kādus ūdeņus tiesneši Minskā rāva pret citām komandām (arī vadošām), tad varbūt nevajadzētu tā čīkstēt.
Paši bāleliņi ar savu vājo spēli pret belariem, un arī šveiciešiem, visu sačakarēja.
Nu un? Vai tāpēc būtu jāsamierinās? Un citām komandām lielākoties tas nebija tik izšķiroši, mūsējiem tas maksāja kā minimums 2 punktus (1 pret Vāciju un 1 pret Baltkrieviju).

  +1 [+] [-]

, 2014-05-21 14:16, pirms 11 gadiem
Labākais spēlētājs jaunajā pozīcijā vārtsargs/aizsargs

     [+] [-]

, 2014-05-21 14:18, pirms 11 gadiem
Nu pareizi saka Sotnieks,domaju ka vel ilgi par so visu runas,domaju ka Fazels ar Lipmanu vairs nebus tik labi draugi pec si visa...Tas tomer ir ari Fazela pirksts...

  +1 [+] [-]

, 2014-05-21 14:41, pirms 11 gadiem
gravitons rakstīja: Es aprotu ja tiesnesis neredz sodu, bet ja redz to kaa nav tad tas ir noziegums. Un nevajag atkal saakt to blaa,blaa,blaa ka slida vartsarga laukumaa. nekad savaa dziivee neesmu redzeejis ka taadu golu neieskaita, bet hokeju esmu skatijies daudz.
Tu runā par vienu epizodi, bet apakšgrupu turnīrs sastāv no septiņām spēlēm. No saviem plānotajiem tiešajiem konkurentiem BLR, GER un SUI mēs paņēmām apaļu barankas vidu

  +3 [+] [-]

, 2014-05-21 14:43, pirms 11 gadiem
KillerLoop rakstīja: Nu un? Vai tāpēc būtu jāsamierinās? Un citām komandām lielākoties tas nebija tik izšķiroši, mūsējiem tas maksāja kā minimums 2 punktus (1 pret Vāciju un 1 pret Baltkrieviju).
Ar netaisnību nav jāsamierinās, bet pēdējās divas izškirošās spēles tika iesāktas pasīvi ar rezultātiem 0:2 un 0:3, kas nebūt nebija tiesnešu vaina. Ir jābūt arī paškritiskiem pret sevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-21 14:47, pirms 11 gadiem
gravitons rakstīja: Un tas ir normaali?? Citiem redz arii (uudenjus raava) Tad kad pats kadreiz busi nepatiesi, nepareizi apmelots, tad arii atceries- CITIEM IR BIJIS SUUDIIGAK, un neciinies par savu taisniibu.
Nē,tas nav normāli un nav labi ka vispār slikti tiesneši aizvada šo PČ, bet nav arī pamata apgalvot,ka tiesneši īpaši slikti uzvedās attiecībā pret mūsu izlasi.
Tomēr spēlē pret belariem visu vainu pašiem vien jāuzņemas, jo nevajadzēja pirmajā periodā savārīt ziepes ar savu pasīvo spēli,un tad trešā perioda beigās nebūtu jāmetas dzēst ugunsgrēku,kuru paši izraisījuši.
Un,ja kas, tad spēlē pret Šveici visu vel varēja labot, bet līdzīgais scenārijs spēlei pret belariem atkal mūsējos noraka. Tiesneša pieņemtais lēmums šobrīd ir tikai un vienīgi tāds neveikls attaisnojums pašu neizdarītam darbam. Vel jo vairāk, ka nekur oficiāli nav paziņots, ka čehu tiesnesis būtu kļūdījies.
Tas ka to tā uzskata mūsu līdzjutēji un paši hokejisti ir jau pavisam cits stāsts.

     [+] [-]

, 2014-05-21 14:52, pirms 11 gadiem
Alvaro Negredo rakstīja: Nesaprotu kāpēc IIHF neuzliek lielus naudas sodus tiem, kas kritizē tik atklāti un zemiski tiesnešus.

Futbolā tādam Sočam uzreiz būtu uzlikts 10 000 eiro naudas sods.
Futbols peedeejos gados ir paarveerties par farsu deelj taas f-king teloshanas. Negribaas pat to saukt par sportu (iznjemot APL), paareejais - amatieru teaatris. Taa kaa vari savu "viedokli" iebaazt sev dzilji ....

  -2 [+] [-]

, 2014-05-21 14:57, pirms 11 gadiem
Aicinu Latvijas hokeja draugus ar piedāvājumiem, kādus vēl ieročuus varam izmantot, lai pievērstu uzmanību Neieskaitītajam golam!!!
*************** *************** *************** *******

Uzmanību!

*************** *************** *************** ******* *

  +3 [+] [-]

, 2014-05-21 15:05, pirms 11 gadiem
Justs rakstīja: Aicinu Latvijas hokeja draugus ar piedāvājumiem, kādus vēl ieročuus varam izmantot, lai pievērstu uzmanību Neieskaitītajam golam!!!
*************** *************** *************** *******

Uzmanību!

*************** *************** *************** ******* *
Es domāju,ka vari iet pie Čehijas vēstniecības,un tur dauzīt galvu pret asfaltu.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-21 15:17, pirms 11 gadiem
Dēļ tiesāšanas PČ neviens vien nākamgad atteiksies doties uz izlasi!

     [+] [-]

, 2014-05-21 15:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,tas nav normāli un nav labi ka vispār slikti tiesneši aizvada šo PČ, bet nav arī pamata apgalvot,ka tiesneši īpaši slikti uzvedās attiecībā pret mūsu izlasi.
Tomēr spēlē pret belariem visu vainu pašiem vien jāuzņemas, jo nevajadzēja pirmajā periodā savārīt ziepes ar savu pasīvo spēli,un tad trešā perioda beigās nebūtu jāmetas dzēst ugunsgrēku,kuru paši izraisījuši.
Un,ja kas, tad spēlē pret Šveici visu vel varēja labot, bet līdzīgais scenārijs spēlei pret belariem atkal mūsējos noraka. Tiesneša pieņemtais lēmums šobrīd ir tikai un vienīgi tāds neveikls attaisnojums pašu neizdarītam darbam. Vel jo vairāk, ka nekur oficiāli nav paziņots, ka čehu tiesnesis būtu kļūdījies.
Tas ka to tā uzskata mūsu līdzjutēji un paši hokejisti ir jau pavisam cits stāsts.
Nevajag bārstīties ar baigajiem atklājumiem, mūsējie visās intervijās paši uzsver ka slikti aizvadijuši pirmās trešdaļas.
Vārti pēdējās sekundēs nav ne labāki, ne sliktāki par pirmajā periodā gūtajiem, ja zog punktus, tad tā arī jāsaka.
Mums visiem zināmam KHL klubam, pirms dažām sezonām burtiski bija pēdējo sekunžu slimība, kad pret Omsku pat divas ripas pamanijās ielaist.

     [+] [-]

, 2014-05-21 15:31, pirms 11 gadiem
PČ 2014 izsmiekls! rakstīja: Nevajag bārstīties ar baigajiem atklājumiem, mūsējie visās intervijās paši uzsver ka slikti aizvadijuši pirmās trešdaļas.
Vārti pēdējās sekundēs nav ne labāki, ne sliktāki par pirmajā periodā gūtajiem, ja zog punktus, tad tā arī jāsaka.
Mums visiem zināmam KHL klubam, pirms dažām sezonām burtiski bija pēdējo sekunžu slimība, kad pret Omsku pat divas ripas pamanijās ielaist.
Lasi mana komentāra pēdējos divus teikumus.
Pārējie Tavi apsvērumu par to ko Tu šai sakarā domā mani neinteresē.

  +3 [+] [-]

, 2014-05-21 16:19, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lasi mana komentāra pēdējos divus teikumus.
Pārējie Tavi apsvērumu par to ko Tu šai sakarā domā mani neinteresē.
Viņi var atzīt, neatzit, tam nav nekādas nozīmes, viņu acis nav labākas par mūsējām.
Pirms kāda laika, radio, nu tā ar vienu ausi dzirdēju, kā kaut kāds ierēdnis taisnojās, nu ko es varu darīt, visi tikai runā, bet nav nevienas sūdzības, nevienas publikācijas uz ko es varētu reaģēt. Ja nešūpos to laivu, būs tikai sliktāk, IIHF vienmēr varēs pateikt, visi laikam apmierināti.

     [+] [-]

, 2014-05-21 16:21, pirms 11 gadiem
aizermans rakstīja: Piekrītu! Piemēram,franči sāk spēli ar piemo sekundi,mūsējie kaut ko mēģinā tikai sākot ar 55 min.
Tagad jāgaida, kuru Lipmans par treneri ieliks

  +2 [+] [-]

, 2014-05-21 16:42, pirms 11 gadiem
Soča ir ļoti progresējis-viens no vadošajiem aizsargiem!

     [+] [-]

, 2014-05-21 17:01, pirms 11 gadiem
Arsenich rakstīja: Nu pareizi saka Sotnieks,domaju ka vel ilgi par so visu runas,domaju ka Fazels ar Lipmanu vairs nebus tik labi draugi pec si visa...Tas tomer ir ari Fazela pirksts...
Šīs spēles ļoti labi parādīja, cik liela ietekme ir Kiram IIHF "gaiteņos" un cik "liels draugs" ir zobārsts Fāzels, kā pats to Kira saka.
Un te nav runa par šo epizodi vai PČ kopumā.
Kā kāds iepriekš minēja par somiem, cieņa ir jānopelna. Un ar spēli. Noraida pamatoti, vai nē.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-21 17:05, pirms 11 gadiem
Precizēšu! Pat ne tik daudz cieņa, cik respeskts (tas viens un tas pats). Arī no tiesnešu puses.

  -3 [+] [-]

, 2014-05-21 17:12, pirms 11 gadiem
PČ 2014 izsmiekls! rakstīja: Viņi var atzīt, neatzit, tam nav nekādas nozīmes, viņu acis nav labākas par mūsējām.
Pirms kāda laika, radio, nu tā ar vienu ausi dzirdēju, kā kaut kāds ierēdnis taisnojās, nu ko es varu darīt, visi tikai runā, bet nav nevienas sūdzības, nevienas publikācijas uz ko es varētu reaģēt. Ja nešūpos to laivu, būs tikai sliktāk, IIHF vienmēr varēs pateikt, visi laikam apmierināti.
Laikam visu dari ar vienu ausi,vienu aci,vienu roku,t.i. pa roku galam
Ja nopietni,tad IIHF nav Eirovīzija,kur uzvarētāju nosaka diletantu balsojums.Palasot komentārus rodas sajūta,ka latviešiem hokejs pārsvarā ir vajadzīgs lai tiktu vaļā no nacionālā mazvērtības kompleksa.Daudzi pat nezin noteikumus.Galvenais,vajag protestēt!Mūs atkal apzaga! Visa pasaule sazvērējusies pret nabaga latviešiem!

     [+] [-]

, 2014-05-21 17:51, pirms 11 gadiem
Protams ka nevajag protesteet..Jaiet uz darbu jastraadaa (ar abaam rokaam protams) jamaksaa nodoklji. Jaa, un maitas tiesneshi mums neljauj tikt valjaa no mazveertiibas kompleksa. Taatad, turpmaak nekaadi protesti. Bet par Eiroviziju gan balsojiet..

  +1 [+] [-]

, 2014-05-21 18:18, pirms 11 gadiem
erudīts007 rakstīja: Laikam visu dari ar vienu ausi,vienu aci,vienu roku,t.i. pa roku galam
Ja nopietni,tad IIHF nav Eirovīzija,kur uzvarētāju nosaka diletantu balsojums.Palasot komentārus rodas sajūta,ka latviešiem hokejs pārsvarā ir vajadzīgs lai tiktu vaļā no nacionālā mazvērtības kompleksa.Daudzi pat nezin noteikumus.Galvenais,vajag protestēt!Mūs atkal apzaga! Visa pasaule sazvērējusies pret nabaga latviešiem!
Es jau nevienu šeit netaisos pārtaisīt, ja Tu pēc krievu ieradumiem uzskati ka atnāks barins (saimnieks) un viņš mūs iztiesās, lai tā būtu, bet es tam nepiekrītu.
Mūsdienās eiropā tā cilvēki nedzīvo un ir tāds jēdziens kā precedents, ja viņš ir, tad nevajag katru reizi savādāk viņu tulkot. Ja 99% gadijumu tiek ieskaitīti vārti un 1% netiek, tad atliek vien atzīt ka tiesnesis arī ir cilvēks kurš var kļūdīties, nevis meklēt argumentus kā viņu aizstāvēt.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-21 18:44, pirms 11 gadiem
1)Lai nākotnē tiktu līdz 1/4 finālam krietni jāuzlabo spēle aizsardzībā,nu nav mūsējie brazīlieši futbolā,jāņem piemērs no vāciešiem,šveiciešiem,krieviem.
2)Jau no Rīgas Dinamo laikiem pagājušā millēniuma 70-80g atmiņā komentētāju šausmināšanās par aizsardzības kļūdām un Vasiļonoka,Bistrova,Samoilova un Irbes slavināsāna par brīnumiem vārtos.
3)Metienu bloķēšana,viennozīmīgi pietrūka Reķis,kurš to pieprot perfekti,Bārtulis un K.Rēdlihs.Spēle pret Šveici Sočos aizsardzībā bij tuvu ideālam.Žēl,ka mūsējie nevar spēlēt 1.numuru un tieši izšķirošās spēlēs nemāk savākties.Tihonova atbildes metiens Sočam bij jābloķē,nevis jāpaļaujas uz Gudļevski
4)Cik bieži var redzēt situāciju,kad viens vai divi pretinieki apspēlē un gūst vārtus pret Latvijas,RD 4-5 špīleriem.Kā Grabovskis iemeta otros,4 mūsējie zonā.Kas var būt vienkāršāks-paņem savu špīleri,kā Kārlis Skrastiņš-visu laiku labākais Latvijas aizsardzības špīlers.
5)Jāizvairās arī no stulbiem noraidījumiem,kaut vai nesist par pretinieka slidām,kā Štāls un M.Jass,kad vārtus sāncenši nemaz neapdraud
6)Pēdējā spēlē vārtos bij jāstāv Masaļskim,pieredze,meistarība viņa pusē.
Gudļevskis nav vēl 1.Nr un nākošgad krievs Vasiļevskis izkonkurēs NHL vienos vārtos
7)Upītis un Bukarts sen sevi pierādījuši RD un K.Jass nav par viņiem klasi pārāks,vienīgi dūru vicināšanā
8)Bet 2015g varētu sanākt laba blice,ja spēlē Karsums,Dārziņš,Sprukts(lai ņem piemēru no vecākā Jāgra,Malkina,kuri i ne mazāk noguruši)

  -1 [+] [-]

, 2014-05-21 19:05, pirms 11 gadiem
Šis 2014 gada PČ paliks atmiņās ar Latvijai atņemtām reālām medaļām, žel!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-21 19:48, pirms 11 gadiem
Ja Latvija nebus rikotajvalsts tad musu ieklusana play off no IIHF puses nav vajadziga, tas principa atiecas uz visam ne top 8 hokeja valstim, ja ieklusana bus 50/50 tad tiksana talak ir apsaubama, vajag pasiem parliecinosi gut puntus, savadak palidzes neieklut.

     [+] [-]

, 2014-05-21 20:12, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: Ja Latvija nebus rikotajvalsts tad musu ieklusana play off no IIHF puses nav vajadziga, tas principa atiecas uz visam ne top 8 hokeja valstim, ja ieklusana bus 50/50 tad tiksana talak ir apsaubama, vajag pasiem parliecinosi gut puntus, savadak palidzes neieklut.
2006.gadu Rīgā attceries? Bija gan "kāsiens" no kanādiešiem ar 11:0, gan arī tāds tiesnesis kā V.Šindlers! Nu, Šindleram vēl joprojām tas netraucē tiesāt Elites divīzijā. Tiesa informācija par viņu ir skopa, arī IIHF mājas lapā.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-21 20:46, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Ar netaisnību nav jāsamierinās, bet pēdējās divas izškirošās spēles tika iesāktas pasīvi ar rezultātiem 0:2 un 0:3, kas nebūt nebija tiesnešu vaina. Ir jābūt arī paškritiskiem pret sevi
Protams, būtu labi, ja komanda spēles iesāktu ar pāris iemestiem vārtiem un tamlīdzīgi, bet šeit ir runa par to, ka komanda savācās un abās spēlēs (pret GER un BLR) IZCĪNĪJA neizšķirtu, kurš tika nozagts. Un viss. Tika nozagti vismaz 2 punkti, kuru arī beigās pietrūka ceturtdaļfinālam. Un nav jēgas te runāt par to, ka nemaz jau tik labi nespēlējām aizsardzībā un hokeja sistēma mums nav sakārtota un vēl kaut kādas muļķības par to, ka ''objektīvi mēs bijām vājāki par kaut ko tur''. Tās bija divas rupjas tiesnešu kļūdas. Lai viņiem nav laba veselība.

     [+] [-]

, 2014-05-21 23:29, pirms 11 gadiem
Te jau Sotniekam simptprocentīga taisnība,tajā ziņā,ka mūsu spēlē ar baltkrieviem mēs bijām nolemti.Abas komandas meistarības ziņā ir līdzīgas,tāpēc uzvarēt tā, lai tiesneši nespētu ietekmēt, mēs gluži vienkārši nevarējām.Un šeit mēs redzējam pavisam vienkāršu lietu,īstajā brīdī tiesnesis pieņem lēmumu,kurš ir liktenīgs vienai komandai.Baltkrieviem gluži vienkārši bija jāspēlē 1/4 finālā,kaut vai kā pateicība tam,par lieliski noorganizēto pasaules čempionātu.Arī mans paziņa,kurš daudzus gadus brauc uz PČ pateica kodolīgi.Šis bija labākais čempis.Lai arī kā negribētos,nav iemeslu viņam neticēt.
Diemžēl arī meistarības,spēka un psiholoģiskās noturības mums nepietika,lai pieveiktu novājināto Šveici izšķirošajā spēlē.Tā kā viss droši vien beidzies tā,kā tam bija jābeidzās.Es personiski ,kad sākās atteikšanās no dalības čempionātā ,nobijos ne pajokam,jo biju pārliecināts ,ka jācīnās būs par izdzīvošanu.Sotniekam varu pateikt vienu.Gribat puikas tikt astoņniekā pasaules čempionātā un varbūt pat augstāk,tad nedrīkst būt atkritēju.Ir jābrauc maksimāli spēcīgākajam sastāvam.Izskatās,ka pagaidām mēs tam neesam gatavi.Tā jau ir komandas virtuve,kur parasto līdzjūtēju neielaiž.Jādzīvo no baumām.

     [+] [-]

, 2014-05-21 23:30, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kapēc, lai kādam vajadzētu Latvijas tālāktikšana? Savas iespējas paši sačakarēja.
Tieši tā! Un patiesībā mani šajā turnīrā visvairāk parsteidza (nepatīkamā nozīmē) tieši tā pozīcija, kur likās, ka mums ir vislabākajā kārtībā - vārtsargi! Ne Edža, ne Gudis nebija nekādi dižie glābēji un viņu atvairīto metienu koefs vairāk piestāvētu amatieru čempja līmeņa kīperiem nevis PČ Elites līmeņa kīperiem.... ja Edžam vēl tas procis ir zem 3 vārtiem par spēli pateicoties salīdzinoši labai spēlei pret Somiem un 2 ielaistiem vārtiem pret belariem, tad Gudim tas vidēji ielaisto vārtu procents ir tik mazliet zem 4 vārtiem pa spēli.... ok protams arī aizsardzība mums bija pa lielam 3,5 Elites čempja līmeņa aizsargi, bet ja šogad nebūtu nostrādājis uzbrukums kā viņš kopumā neslikti nostrādāja gan ar kazahiem un jeņķiem, gan arī ar sīkstajiem somiem, tad baidos, ka tagad mēs ceļotu uz 1. divīziju.... šis ir tas čempis, kad mēs varam teikt lielu paldies tieši mūsu uzbrukumam nevis aizsargiem vai vārtsargiem.... protams arī Tedam & co kopumā var teikt paldies, tik arī viņiem viens jautājums... kapēc redzot, ka aboem pamatkīperiem diezko tā spēle neiet (nav nekādi dižie glābēji, kaut ko paķer kaut ko pavelk, bet salaiž arī ņemamus golus kā piem. pirmo ar belariem, kad Plets vienkārši uzmeta... un iemeta! Edža tur visu redzēja!) varbūt ka pret šveici vajadzēja iet uz visu banku un noriskēt ielikt Punnenovu, jo čalis tajā (Šveices) līmenī ir kapājs visu sezonu un neslikti! Ar to iespējams Teds& co būtu izvilcis lielo lozi.... bet tagad, diemžēl, to nekad neuzzināsim...

     [+] [-]

, 2014-05-21 23:59, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Te jau Sotniekam simptprocentīga taisnība,tajā ziņā,ka mūsu spēlē ar baltkrieviem mēs bijām nolemti.Abas komandas meistarības ziņā ir līdzīgas,tāpēc uzvarēt tā, lai tiesneši nespētu ietekmēt, mēs gluži vienkārši nevarējām.Un šeit mēs redzējam pavisam vienkāršu lietu,īstajā brīdī tiesnesis pieņem lēmumu,kurš ir liktenīgs vienai komandai.Baltkrieviem gluži vienkārši bija jāspēlē 1/4 finālā,kaut vai kā pateicība tam,par lieliski noorganizēto pasaules čempionātu.Arī mans paziņa,kurš daudzus gadus brauc uz PČ pateica kodolīgi.Šis bija labākais čempis.Lai arī kā negribētos,nav iemeslu viņam neticēt.
Diemžēl arī meistarības,spēka un psiholoģiskās noturības mums nepietika,lai pieveiktu novājināto Šveici izšķirošajā spēlē.Tā kā viss droši vien beidzies tā,kā tam bija jābeidzās.Es personiski ,kad sākās atteikšanās no dalības čempionātā ,nobijos ne pajokam,jo biju pārliecināts ,ka jācīnās būs par izdzīvošanu.Sotniekam varu pateikt vienu.Gribat puikas tikt astoņniekā pasaules čempionātā un varbūt pat augstāk,tad nedrīkst būt atkritēju.Ir jābrauc maksimāli spēcīgākajam sastāvam.Izskatās,ka pagaidām mēs tam neesam gatavi.Tā jau ir komandas virtuve,kur parasto līdzjūtēju neielaiž.Jādzīvo no baumām.
Daļēji piekrītu.
Bet... Čempionāts Minskā ir savdabīga "Potjomkina sādža".
Sportistiem, līdzjutējiem viss it kā O.K. Tomēr ir nelāga "pēcgarša".
To, domājams, pateiks vēl ne viens vien!

     [+] [-]

, 2014-05-22 10:10, pirms 11 gadiem
IIHF rīko Eirovīziju nākošgad uzvarētājus noteiks ar zvanīšanu

  +1 [+] [-]

, 2014-05-22 12:30, pirms 11 gadiem
Nu var saprast Sotnieku !!! Viņš atzist ka ielaidam ripas,ka ar velu pamodas lai atspeletos,taču šķiet galvenais jau ir tiesašana,kuru dēļ tas mačs var izšķirties !!! Vel labi ir palicis atmiņā tas stridigas epizodes
1-pret somiju sotnieks parmeta sev pari somu-speka paņemiens nevis 2 min
2-pret somiem juri štalu izmereja gar bortu-jā štals bija galvu noliecis,bet tas jau nedod tiesibas grust apmalē
3-pret vaciju pujacs jau blakus nevis metru aiz vina-par ko iedeva bulliti-stridiga epizode
4-amerikaņu gutais gols bija apšaubams jo asv speletajs atradas aiz gudlevska
5-noraidijumus deva neobjektivi ka musu izlasei ta ari kazahiem
6- nu daugavina gols neprasa komentarus

Un taa savacot šos faktus tiesašana šajaa čempionataa bija neobjektivā,ka pret mums,ta pret citam izlasem !!! Pret čehiju vsp kaut kas neredzets-atvainojas par 3 spelem !!!
Ja varbut šis ir apmekletakais čempionats kads jebkad ir bijis-bet vins ir vissliktakais speles ziņaa kads jebkad ir noticis