Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3

Francija sāk bezbailīgi - bullīšos pieveikta Kanāda

Rolands Eliņš

Francija sāk bezbailīgi - bullīšos pieveikta Kanāda
Francijas izlase atzīmē savu pirmo uzvaru
Foto:AP/Scanpix

Pasaules čempionāta hokejā atklāšanas spēlē A grupā negaidīti smagu cīņu pieredzējusi olimpiskā čempione Kanādas izlase, kura spēlē ar Franciju pamatlaiku noslēdza ar neizšķirtu 2:2, bet pēcspēles metienos netrāpīja nevienu no mēģinājumiem, ļaujot uzvaru svinēt Francijai. Uzvaras bullītis Pjēra Eduarda Belemāra izpildījumā, bet abus Francijas vārtus pamatlaikā guva Stefans da Kosta.

Francijas izlasi lielākoties veido pašmāju čempionāta spēlētāji un mačā pret Kanādas izlasi tai favorītes lomu nesolīja teju neviens. Tiesa, Kanādas izlasē nebija neviena no Soču zelta medaļu ieguvējiem, turklāt izlases sastāvs kopā bija spēlējis maz. Šāds arguments gan tiek minēts teju katru reizi, kad kanādieši ierodas uz pasaules čempionātu, taču šoreiz tas izrādījās nopietns.

Kanādai mača sākumu sabojāja Tailera Maiersa noraidījums spēles 80. sekundē, tiesa, pēc tam viņi ripu kontrolēja daudz vairāk. Francija gan pašaizliedzīgi darbojās aizsardzībā un 18. minūtē izmantoja skaitlisko vairākumu - rezultātu atklāja NHL Otavas "Senators" sistēmā esošais Stefans da Kosta. Periodu ar vadību noslēgt frančiem gan neizdevās - 16 sekundes pirms tā beigām Breidens Šens ar metienu no uzbrukuma zonas vidus izlīdzināja rezultātu.

Otrajā periodā Kanādas teritoriālais pārsvars kļuva arvien nospiedošāks, taču tas nekādi neizpaudās rezultāta ziņā, lai arī vienreiz ripa trāpīja pa Francijas vārtu pārliktni. Taču Kanādas aizsarga paviršība uz zilās līnijas ļāva pretuzbrukumā izrauties Damjenam Flerī, un Džeimsam Reimeram tikai ar pūlēm izdevās saglabāt neizšķirtu.

Perioda beigās Kanāda īsā brīdī nopelnīja divus noraidījumus, kuru dēļ gandrīz pusotru minūti spēlēja trijatā pret pieciem, turklāt Trojs Brūvers uzreiz pēc noraidīto spēlētāju soliņa atstāšanas pamanījās vēlreiz pārkāpt noteikumus. Francijai ilgstošo vairākumu izmantot neizdevās, un 51. minūtē Kanāda panāca savu - Erika Gudbransona mesto ripu nespēja laicīgi savākt lielisku maču aizvadījušais Kristobals Iē, un ripa pārslīdēja pāri vārtu līnijai.

Likās, ka ar to Francijas pretestība ir salauzta, taču tā nelikās Stefanam da Kostam. Viņš vairākumā izmantoja iespēju, kad ripa no aizvārtes atleca tieši vārtu priekšā un, aizsargu nepieskatīts, panāca neizšķirtu. Pamatlaika pēdējās minūtes neradīja iespaidu, ka šāds rezultāts būtu netaisnīgs, jo francūži nekautrējās uzbrukt arī šādā brīdī un vairākkārt izrāvās trīs pret diviem aizsargiem. Pašās pēdējās pamatlaika sekundēs Iē vēlreiz gandrīz izlaida ripu cauri, taču šoreiz viņš paspēja piespiest ripu, un nācās spēlēt papildlaiku.

Papildlaikā vairāk uzbrukt turpināja Kanāda, taču Francijas drosme pretuzbrukumos lika kanādiešiem savu ofensīvu piebremzēt, kas savukārt noveda pie pēcspēles metienu izpildes. Bullīšos Kanādas hokejisti neparādīja īpašu entuziasmu, un Iē ar viņu metieniem tika galā samērā vienkārši, savukārt trešajā mēģinājumā Reimeru pārspēja Pjērs Eduards Belemārs. Francija uzvara ar 3:2, tuerklāt nevar arī apgalvot, ka pamatlaika gaitā to vien darījusi, kā atsitusies un sēdējusi aizsardzībā - Francija pa vārtiem izdarīja tikai astoņus metienus mazāk nekā Kanādas (26:34).

Pasaules čempionāts hokejā 2014, 9. maijs

Francija- Kanāda 3:2 (1:1, 0:0, 1:1, 0:0, 1:0)
Vārti: 17:03 S. da Kosta (Ovitū, Belemārs) (vair.) 1:0 19:44 Šens (Hogsons, Gersons) (vair.) 1:1 50:42 Gudbransons (Makinons) 1:2 52:35 S. da Kosta (Rusels) 2:2
Metieni: 26:34
Soda minūtes: 8:12
Vārtsargi: Kristobals Iē- Džeimss Reimers

A grupa

V.ValstsSUUPZPZVAP
1.Francija101003:22
2.Kanāda000102:31
3.Čehija000000:00
4.Itālija000000:00
5.Norvēģija000000:00
6.Dānija000000:00
7.Zviedrija000000:00
8.Slovākija000000:00

 +25 [+] [-]

, 2014-05-09 19:16, pirms 11 gadiem
Hahaha, Kanāda

 +28 [+] [-]

, 2014-05-09 19:16, pirms 11 gadiem
Tas vēlreiz pierāda, ka PČ vāju pretinieku nav

  +4 [+] [-]

, 2014-05-09 19:16, pirms 11 gadiem
Latvija šamējos izmēztu 5:0

 +43 [+] [-]

, 2014-05-09 19:17, pirms 11 gadiem
9.maijs Francijas vēsturiskā hokeja diena kurā pagajšgad vinneta Krievija un sogad atņemti punkti Kanādai lieliski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-09 19:17, pirms 11 gadiem
Kurš uzvārījās????

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:17, pirms 11 gadiem
janisberzins2010 rakstīja: Tas vēlreiz pierāda, ka PČ vāju pretinieku nav
Nē tas pierāda, ka atkal ziemeļamerika uzliek mīksto PČ

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:17, pirms 11 gadiem
viņiem nav Ņiživijs

  -3 [+] [-]

, 2014-05-09 19:17, pirms 11 gadiem
ej d....

  +4 [+] [-]

, 2014-05-09 19:18, pirms 11 gadiem
es uz mutes pagajusa gada atkartojums tad tikai krievus sasita tagad kanada PSC

  +6 [+] [-]

, 2014-05-09 19:18, pirms 11 gadiem
Kas tie par spēlētājiem Kanādai vispār? Pirmo reizi dzirdu lielāko daļu

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:18, pirms 11 gadiem
es

  +2 [+] [-]

, 2014-05-09 19:18, pirms 11 gadiem
Labi, ka neesmu kanādietis - man būtu tāds kauns!

 +23 [+] [-]

, 2014-05-09 19:19, pirms 11 gadiem
kāds šovakar palika bagāts D:
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-09 19:20, pirms 11 gadiem
Alensan rakstīja: kāds šovakar palika bagāts D:
Bukmeikeri

  -1 [+] [-]

, 2014-05-09 19:20, pirms 11 gadiem
shausmasss....kaadam tieshaam paveicaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-09 19:21, pirms 11 gadiem
DidzisLV rakstīja: Labi, ka neesmu kanādietis - man būtu tāds kauns!
Būtu podi,ja Kanada grupā paliktu pēdējā un izlidotu no A.grupas,bet ar tādu spēli tas ir iespējams.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-09 19:21, pirms 11 gadiem
Kanādaaaaaa, pazooooooooors

  +2 [+] [-]

, 2014-05-09 19:21, pirms 11 gadiem
Nepārsteidz zinot, ka pagājušo gad Francija salika krievus un šogad Kanādas *mums vienalga tas pč* sastāvu

  +9 [+] [-]

, 2014-05-09 19:21, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Nē tas pierāda, ka atkal ziemeļamerika uzliek mīksto PČ
Tak domā ar galvu kādu mīksto , viņiem sastāvs no NHL spēlētājiem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:22, pirms 11 gadiem
Neuveritelny zakrok brankara Francuzska proti... Huet joprojaam formaa

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:22, pirms 11 gadiem
ZarinsKristaps rakstīja: Tak domā ar galvu kādu mīksto , viņiem sastāvs no NHL spēlētājiem..
Jā, no 3-4 maiņu spēlētājiem. NHL pabiras tie ir ne sastāvs.

 +13 [+] [-]

, 2014-05-09 19:23, pirms 11 gadiem
wow respekts-uzvarēta spēcīgākā hokeja izlase, pofig kāds sastāvs, Kanāda ir Kanāda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2014-05-09 19:23, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Nu re,buutu franchi latvju vietaa OS ceturtdaljfinaalaa, ta CAN nekljuutu par OS chempioniem:
joks jokam, bet tā bija, iespējams, labākā spēle (snieguma ziņā) Latvijas izlases vēsturē un esmu pārliecināts, ka neviena cita komanda nenospēlētu tik cienīgi kā tad nospēlēja Latvija.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-09 19:24, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Nu re,buutu franchi latvju vietaa OS ceturtdaljfinaalaa, ta CAN nekljuutu par OS chempioniem:
Kāds sastāvs Kanādai bija tad,un kāds tagad.
Nepaveicās čaļiem, kā vēsture vēsta pirmās spēles nekad nav padevušās varenas favorītiem,iespēlēsies un viss būs ok.
Bet nu apsveicu Franciju,bija pelnījuši.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-09 19:25, pirms 11 gadiem
Nekāds pārsteigums,kā parasti ziemeļamerikāņi vāji iesāk eiropā čempionātus.Domāju,arī jeņķi no belariem varētu atrauties.Galvenais ir iekļūt izslēgšanas spēlēs.Tur arī top komandām sāksies īstais hokejs.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-09 19:25, pirms 11 gadiem
ZarinsKristaps rakstīja: Tak domā ar galvu kādu mīksto , viņiem sastāvs no NHL spēlētājiem..
ja tu spēlē NHL tas tev nedod imunitāti būt pabirai. 80% Kanādas sastāvs ir no NHL pabirām

  +4 [+] [-]

, 2014-05-09 19:26, pirms 11 gadiem
Kanada ar ASV vienmeer tikai chempa gaitaa iespeeleejas

  +1 [+] [-]

, 2014-05-09 19:26, pirms 11 gadiem
OG jus gan bijat aiz kanadas tagat priecajaties a zaudeja franciem,interesanti gan!

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:26, pirms 11 gadiem
NormundsSejejs_Highlights rakstīja: ja tu spēlē NHL tas tev nedod imunitāti būt pabirai. 80% Kanādas sastāvs ir no NHL pabirām
Pilnībā piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2014-05-09 19:26, pirms 11 gadiem
Nu Kanādai kāds 3 sastāvs, ja ne vēl tālāks. Biju jau ko tādu gaidījis. Francija tomēr nav nekāda peramā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-09 19:27, pirms 11 gadiem
Var arii ASV pa dirsu dabuut shodien,jo tikai nesen kopaa visi savaakushies

  +1 [+] [-]

, 2014-05-09 19:27, pirms 11 gadiem
Kā jau teicu, hokeja līmenis izlīdzinās...

  -4 [+] [-]

, 2014-05-09 19:28, pirms 11 gadiem
Kanāda šogad izlidos kā korķis. Un nedomāju, ka iespēlēsies viņi tā, ka tagad sāks visus vālēt ārā, pabiras paliek pabiras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:30, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: otava, 19:26, pirms dažām sekundēm

...un izlido jau 4 finālā
Izlidot 4 finaalaa var visi arii krievi

  -1 [+] [-]

, 2014-05-09 19:30, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: otava, 19:26, pirms dažām sekundēm

...un izlido jau 4 finālā
Rit laidishu uz kadu fanu telti speli skatities,nevelies pievienoties?

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:30, pirms 11 gadiem
zb, tagad latvijas labā spēle ar Gudļevski vārtos uz pasaules fona liekas tāda pfff.

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:30, pirms 11 gadiem
Malači Franči !!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-09 19:31, pirms 11 gadiem
KazahsLV rakstīja: Kurš uzvārījās????
Tagad nožēloju, ka uzliktu tikai latiņu par niču.

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:32, pirms 11 gadiem
phKRIIII rakstīja: zb, tagad latvijas labā spēle ar Gudļevski vārtos uz pasaules fona liekas tāda pfff.
Varbūt tiem, kas tālāk par degunu neredz un jauc Kanādas labāko šī laika izlasi ar tādu kura ir labi ja 1/4 tik pat laba

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:33, pirms 11 gadiem
Pret somiem vaartos buus masala

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:34, pirms 11 gadiem
Kols rakstīja: Varbūt tiem, kas tālāk par degunu neredz un jauc Kanādas labāko šī laika izlasi ar tādu kura ir labi ja 1/4 tik pat laba
nu saprotu tak, bet vispār tā globāli-virspusēji.

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:35, pirms 11 gadiem
Ozers90 rakstīja: Būtu podi,ja Kanada grupā paliktu pēdējā un izlidotu no A.grupas,bet ar tādu spēli tas ir iespējams.
reiz ASV krita laukā bet uzreiz izdomāja ka jātaisa pārspēle ar B grupas stiprāko komandu un šie palika. Tāpat būs ja Kanada lidotu ārā

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:35, pirms 11 gadiem
Negaidīti!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-09 19:36, pirms 11 gadiem
san4ito rakstīja: Hahaha, Kanāda
visgardāk smejas tas kas smejas pēdejais!
Neesmu par Kanādu ,bet viss nostāsies savās vietās!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-09 19:38, pirms 11 gadiem
phKRIIII rakstīja: zb, tagad latvijas labā spēle ar Gudļevski vārtos uz pasaules fona liekas tāda pfff.
Tomēr grūti salīdzināt turnīru nozīmi un komandu sastāvus. Visu cieņu frančiem protams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-09 19:40, pirms 11 gadiem
ew weci ziinajat kad znaroks ir vacijas iedzivotaajaas?
Russia - 2014 WM - International Ice Hockey...

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:40, pirms 11 gadiem
Andris5, 19:36, pirms 3 minūtēm, ignorēt, atbildēt

san4ito rakstīja: Hahaha, Kanāda

visgardāk smejas tas kas smejas pēdejais!
Neesmu par Kanādu ,bet viss nostāsies savās vietās!

Varētu biežāk hokeja sadaļās savus komentus likt.Šim es piekrītu 100%

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:41, pirms 11 gadiem
Līmenis. Ko es jau teicu.

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:41, pirms 11 gadiem
Ozers90 rakstīja: Būtu podi,ja Kanada grupā paliktu pēdējā un izlidotu no A.grupas,bet ar tādu spēli tas ir iespējams.
Ko pīpo?CAN 1/2 būs noteikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:42, pirms 11 gadiem
[quote kazahslv]
Kurš uzvārījās????
[/quote
neviens pie veselaa sapraata pat zapts burku neliktu

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:42, pirms 11 gadiem
[quote kazahslv]
Kurš uzvārījās????
[/quote
neviens pie veselaa sapraata pat zapts burku neliktu

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:43, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Andris5, 19:36, pirms 3 minūtēm, ignorēt, atbildēt

san4ito rakstīja: Hahaha, Kanāda

visgardāk smejas tas kas smejas pēdejais!
Neesmu par Kanādu ,bet viss nostāsies savās vietās!

Varētu biežāk hokeja sadaļās savus komentus likt.Šim es piekrītu 100%
Tas tā ,hoķa čempis(pasaules) tad jāsāk arī šeit komentēt!
Šim čempim sekoju līdzi!

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:45, pirms 11 gadiem
Pēc gadiem jau neviens neatcerēsies to, cik draņķīgs bija Kanādas sastāvs.
Es pat domāju, ka pat pašiem kanādiešiem pa lielam pohuj. -lai jau tiek.

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:45, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: Modritis, 19:30, pirms 6 minūtēm, ignorēt, atbildēt

esmu tālu no batkrievijas
Es esmu Riga!

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:46, pirms 11 gadiem
NormundsSejejs_Highlights rakstīja: ja tu spēlē NHL tas tev nedod imunitāti būt pabirai. 80% Kanādas sastāvs ir no NHL pabirām
Brouwer un Chimera (Capitals), Kadri, Read, Ward, Turris un Schenn, visiem virs 40 punktiem sezonā. Brouwer ar Ovi bieži vairākumā spēlēja!

Hodgson un Mayers (Sabres), vēl jauni, bet ļoti daudzsološi spēlētāji (tiem, kas skatījās Sabres spēles, par to nešaubās)

MacKinnon, Scheifele, Monahan un Rielly (Rookie) - visi punktu ziņā jaudīgāki par mūsu Zemgu, par MacKinnon vsp.nerunājot!

Burrows un Bieksa (Canucks) - ļoti pieredzējuši spēlētāji. Burrows gan mocījās šosezon, bet aizsargs Bieksa komentārus neprasa

Lai arī šie nav TOP NHL zvaigznes, tomēr par pabirām arī viņus grūti nosaukt - vairāki otro maiņu spēlētāji! Šī izlase ir ļoti jauna un daži no šiem jauniešiem nākotnē varētu kļūt par TOP klases spēlētājiem!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-09 19:47, pirms 11 gadiem
..blāaa/... dvinga no kapličas paliek tvanīgāka Latvijas indiāņiem....

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:50, pirms 11 gadiem
Haha Ej tu nost Šitas varētu būt lielākais pārsteigums pēdējos gaods.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-09 19:53, pirms 11 gadiem
Francijas līga apspēlēja NHL. Labs!

  +7 [+] [-]

, 2014-05-09 19:54, pirms 11 gadiem
Cilvēku stulbumam laikam nav robežu. Skatos, te jau daļa apmīzušies aiz laimes, ka Kanāda tūlīt kritīs uz bē vai cē divīziju. Tas laikam 9.maija aptumšošanās iespaidā, kad Kolorādo vaboles uzlec uz krūts. Nu tādi duraki..

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:55, pirms 11 gadiem
Diez cik % franču šo uzvaru uzskata/uzskatīs par nozīmīgu notikumu?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-09 19:56, pirms 11 gadiem
DidzisLV rakstīja: Brouwer un Chimera (Capitals), Kadri, Read, Ward, Turris un Schenn, visiem virs 40 punktiem sezonā. Brouwer ar Ovi bieži vairākumā spēlēja!

Hodgson un Mayers (Sabres), vēl jauni, bet ļoti daudzsološi spēlētāji (tiem, kas skatījās Sabres spēles, par to nešaubās)

MacKinnon, Scheifele, Monahan un Rielly (Rookie) - visi punktu ziņā jaudīgāki par mūsu Zemgu, par MacKinnon vsp.nerunājot!

Burrows un Bieksa (Canucks) - ļoti pieredzējuši spēlētāji. Burrows gan mocījās šosezon, bet aizsargs Bieksa komentārus neprasa

Lai arī šie nav TOP NHL zvaigznes, tomēr par pabirām arī viņus grūti nosaukt - vairāki otro maiņu spēlētāji! Šī izlase ir ļoti jauna un daži no šiem jauniešiem nākotnē varētu kļūt par TOP klases spēlētājiem!
Nu jāpiekrīt jau tev ir. nedaudz pāršāvu pār strīpu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:57, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Haha Ej tu nost Šitas varētu būt lielākais pārsteigums pēdējos gaods.
Tiešām domā, ka Kanādieši kaut mazliet bija noskaņujušies un viņiem rūp kkāds PČ pēc uzvaras oS? Nav pārsteigums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-09 19:59, pirms 11 gadiem
Vilis15 rakstīja: Diez cik % franču šo uzvaru uzskata/uzskatīs par nozīmīgu notikumu?
Apmēram tikpat, cik latviešu krīt orgasmā par Latvijas orientieristu uzvarām pasaules mērogā.

     [+] [-]

, 2014-05-09 19:59, pirms 11 gadiem
Onslovs rakstīja: Tiešām domā, ka Kanādieši kaut mazliet bija noskaņujušies un viņiem rūp kkāds PČ pēc uzvaras oS? Nav pārsteigums.
Bet neviens no šiem taču OS nepiedalījās. Nedomāju, ka te vajadzētu būt problēmām ar motivāciju, vairumam šis ir pirmais PČ. (Drīzāk jaunajiem kanādiešiem lielummānija piemetās, domājot, ka kaut kādus frančus apspēlēs, zapti ēdot)

     [+] [-]

, 2014-05-09 20:00, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Cilvēku stulbumam laikam nav robežu. Skatos, te jau daļa apmīzušies aiz laimes, ka Kanāda tūlīt kritīs uz bē vai cē divīziju. Tas laikam 9.maija aptumšošanās iespaidā, kad Kolorādo vaboles uzlec uz krūts. Nu tādi duraki..
Tīiņi! Prāti vēl nav nobrieduši,bet paķiķināt gribās!Lai jau mazajiem arī tiek tas prieciņš!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-09 20:02, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: ta jau tie kanaadieshi galligi jociigi,ka shitaa atljaujas nenoskanjoties un neuzvareet kaut kaadu tur fra hokejaa
Francija uzvarēja LV kvaļos, principā France bija spēcīgāki!? Varbūt nē.

     [+] [-]

, 2014-05-09 20:02, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Apmēram tikpat, cik latviešu krīt orgasmā par Latvijas orientieristu uzvarām pasaules mērogā.
Precīzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-09 20:07, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: nhl
ja nav motivācijas, arī Real Madrid ir kausā zaudējis 3. līgas klubam. Vnk rēka nāk, cik ļoti krievi un latvieši saspringuši par turnīru, par kuriem stiprākajiem nospļauties.
Vismaz šis ir kārtējais pierādījums - ja krievi uzvarēs, tam nebūs nekāda sakara ar khl vai znaroka spēku, kanādieši vnk to būs atļāvuši.

     [+] [-]

, 2014-05-09 20:09, pirms 11 gadiem
Vilis15 rakstīja: Diez cik % franču šo uzvaru uzskata/uzskatīs par nozīmīgu notikumu?
Diez cik % kanādiešiem, viņiem rīta stundā, tiek sačakarēta diena spēles dēļ:?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-09 20:12, pirms 11 gadiem
kresnais rakstīja: Diez cik % kanādiešiem, viņiem rīta stundā, tiek sačakarēta diena spēles dēļ:?
viņiem kārtējos 4 gadus tagad nekas nespēs sačakarēt garīgo hoķa dēļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-09 20:15, pirms 11 gadiem
kresnais rakstīja: Diez cik % kanādiešiem, viņiem rīta stundā, tiek sačakarēta diena spēles dēļ:?
Varbūt daļai neliels kauns ir,bet tā gan jau tikai pāris entuziastiem diena sačakarēta.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-09 20:15, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: Swordsman, 20:07, pirms 4 minūtēm

izraudies kārtīgi
lol, tas jau tev jāraud kārtējos 4 gadus

  +1 [+] [-]

, 2014-05-09 20:17, pirms 11 gadiem
kresnais rakstīja: Diez cik % kanādiešiem, viņiem rīta stundā, tiek sačakarēta diena spēles dēļ:?
<0.01%.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-09 20:18, pirms 11 gadiem
Kanāda izskatījās tik nabadzīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-09 20:20, pirms 11 gadiem
Krizhanek rakstīja: Kanāda izskatījās tik nabadzīgi
tak pastāsti par spēli, ja redzēji, kas tur tik nabadzīgs šiem bija un Francijai bagāts?

     [+] [-]

, 2014-05-09 20:21, pirms 11 gadiem
Manuprāt rīkot pasaules čempionātus olimpiskajos gados ir kļūda. Divi lieli turnīri izlasēm tas ir par daudz.

     [+] [-]

, 2014-05-09 20:23, pirms 11 gadiem
Kad Kanādā 2008. gadā notika PČ, finālu pret Krieviju skatījās aptuveni miljons cilvēku. Turklāt tobrīd no Stenlija kausa bija izkritušas visas Kanādas komandas.

Latvijā TV reitingu pīķis hokejam ir līdzīgs. T.i., līdzīgs absolūtos skaitļos.

Spried pats, cik daudzi skatījās apakšgrupas spēli Kanādā rīta stundā, Olimpiskajā gadā, utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-09 20:23, pirms 11 gadiem
suns rakstīja: Manuprāt rīkot pasaules čempionātus olimpiskajos gados ir kļūda. Divi lieli turnīri izlasēm tas ir par daudz.
teiši tā, vajag kā biatlonā, kad OS sezonā nav PČ, čaļi jau neskries uz to PČ

  -1 [+] [-]

, 2014-05-09 20:26, pirms 11 gadiem
kresnais rakstīja: teiši tā, vajag kā biatlonā, kad OS sezonā nav PČ, čaļi jau neskries uz to PČ
kāds sakars biatlonam ar hokeju? pilnīgi nekāds, jo ir individuālais sporta veids...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-09 20:34, pirms 11 gadiem
Atgādiniet, kas tur šogad Olimpisko zeltu izcīnīja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-09 20:36, pirms 11 gadiem
Diezvai kanādiešu līdzjutēji uztraucas par šādu zāģi, viņiem DAUDZ svarīgāk ir kā Montreāla nospēlēs Stenlijā, bet nu tikuntā franči malači! viva la France!

     [+] [-]

, 2014-05-09 20:36, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Atgādiniet, kas tur šogad Olimpisko zeltu izcīnīja?
Kanāda ar 3x labāku sastāvu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-09 20:41, pirms 11 gadiem
Ka tik beigās ASV vai Kanāda nepaņem zeltu. Palēnām ieskriesies un viss var notikt. Dabīgi 3/4 izlases, bet potenciāls ir.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-09 20:46, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: kino, 20:34, pirms 1 minūtes

os ir nhl pasākums kurā kanāda uzvar citus nhliešus, bet šeit spēle eiropieši kuri kanādu piesmej jau 6 gadus pēc kārtas, kanādieši gribētu izcinīt zeltu, tikai diemžēl rokas par īsu
tu čali laikam medicīnu aizmirsi ieņemt šodien - pilnīgi pa gaisiem runā un nesaproti īsti vārda "piesmiet" nozīmi! Piesmēja Krievi šveiciešus , Francija izrāva uzvaru ļoti grūtā spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-09 20:51, pirms 11 gadiem
Aaaa tiko apskatiijos kanadas sastaavu, apshpljaavu monitoru no smiekliem, shie tur laikam toch noleema pajokot, bet taa smagi, suutot shitaadus chaljus...

     [+] [-]

, 2014-05-09 20:59, pirms 11 gadiem
Tagd Krievu(!) uzvaras diena gandrīz vai ir Francijas svētki. Pagāšgad Krievija šogad Kanāda Jebkurā gadijumā neskatoties uz to ka Kanādā šis čempis ir 0 vērtībā cepuri nost Francijai, uzvarēt NHL čaļus pat bez motivācijas ir ļooti liels sasniegums
Bet nu mazliet žēl ka Kanāda un arī ASV PČ nav nozīmes, jo zaudējam lielisku hokeju bet nu neviens pie tā nav vainīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-09 21:12, pirms 11 gadiem
Estapens77 rakstīja: Aaaa tiko apskatiijos kanadas sastaavu, apshpljaavu monitoru no smiekliem, shie tur laikam toch noleema pajokot, bet taa smagi, suutot shitaadus chaljus...
smejies biezak,zaķiem ritgi tadi kekši tīk.

     [+] [-]

, 2014-05-09 21:21, pirms 11 gadiem
Estapens77 rakstīja: Aaaa tiko apskatiijos kanadas sastaavu, apshpljaavu monitoru no smiekliem, shie tur laikam toch noleema pajokot, bet taa smagi, suutot shitaadus chaljus...
un kas vainas? gana normāls sastāvs - stabili var par medaļām pacīnīties. Kanādai īstais čempis sāksies ar 1/4finālu (tāpat kā somiem, zviedriem, čehiem...)

     [+] [-]

, 2014-05-09 21:24, pirms 11 gadiem
Drusku skrobe, ka kanādiešiem tā sanāca. Bet nu prieks pa krieviem, izbāza pa skaisto šveiciešus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-09 21:29, pirms 11 gadiem
Franči!
Pagājušo PČ rašu šogad kanādiešus!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-09 21:29, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Es nez, kaut kaa iedomaajos,ka CAN pietiekami prestizhs shis turniirs
Nav.

     [+] [-]

, 2014-05-09 21:33, pirms 11 gadiem
Fraņči traki ir ,ja nemaldos pagājušā gada PČ vinnēja Krievus tieši 9. Maijā,tagad Kanādu,malači !

  +2 [+] [-]

, 2014-05-09 21:40, pirms 11 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: Klubus, ko atbalstu šajā čempionātā:

Baltkrieviju - jo viņiem ir ražotnes!

Franciju - jo es viņu valodu ar laiku iemācīšos.

Norvēģija- jo esmu Vikings!
franciski runājoš vikings kurš strādā eļļas rupnīcā?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-09 21:51, pirms 11 gadiem
phKRIIII rakstīja: franciski runājoš vikings kurš strādā eļļas rupnīcā?!
par apsargu vai sētnieku?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-09 22:01, pirms 11 gadiem
Ta ir ok pa lielam. Franči malači, pelnīti izcīnīja uzvaru. Kanādai jau arī tas pa lielam pajāt - 1/4finālā jau tiks un tur pēc viņu mentalitātes jau vienalga kas nāk pretī (tas viņiem 1/4 finālos arī nereti ir iegriezis). Tā kā šīs spēles iznākums - vieni laimīgi, otri noteikti nav nelaimīgi...

     [+] [-]

, 2014-05-09 22:07, pirms 11 gadiem
nja... belari, šķiet, ierij no amurikāņu jaunuļiem.

Priekš mums tas, laikam, pat labāk. (kaut gan, šobrīd vēl hvz).

     [+] [-]

, 2014-05-09 22:07, pirms 11 gadiem
janisberzins2010 rakstīja: Tas vēlreiz pierāda, ka PČ vāju pretinieku nav
Vāju pretinieku nav olimpiskajās spēlēs, bet šeit apakšgala komandas uzvar tikai uz to, kad uz pč nebrauc paši labākie, kas arī ir loģiski pēc olimpiskajām spēlēm neviens nebraugs uz pč tanī pat gadā. Un protams pašlaik arī norit spraigas cīņas nhl. Bet nu noteikti šī ir sensācija, un jau pirmajā dienā.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-09 22:12, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Nē tas pierāda, ka atkal ziemeļamerika uzliek mīksto PČ
ta saka tikai miikstie!!! atmazkas pabimbaaa

  +1 [+] [-]

, 2014-05-09 22:17, pirms 11 gadiem
Amerikāņi var vest kaut U-16 , man liekas tāpat paņemtu medaļas

     [+] [-]

, 2014-05-09 22:19, pirms 11 gadiem
4emsis rakstīja: 9.maijs Francijas vēsturiskā hokeja diena kurā pagajšgad vinneta Krievija un sogad atņemti punkti Kanādai lieliski
Vēl mana vārda diena!

     [+] [-]

, 2014-05-09 22:20, pirms 11 gadiem
ASV:Baltkrievija 4:1 pēc otrā perioda,metienu attiecība ir 18:16.Slovākija:Čehija 2:1 pēc otrā perioda,kaut gan metienu attiecība ir 9:27(Čehu labā,bet rezultāts ir Slovāku labā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-09 22:29, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Amerikāņi var vest kaut U-16 , man liekas tāpat paņemtu medaļas
Kad viņi ir ņēmušu zeltu PČ ? Ko var muldēt. 2 Zelti visā šī turnīra vēsturē un tie pēdējais 1960 gadā.
Pēdējos 10 gados 2 bronzas ? Nu tad gan baigie naži.
Šajā spēlē tiešam spēlē teicami. Apspēlē BY bez variantiem.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-09 22:31, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: os ir nhl pasākums kurā kanāda uzvar citus nhliešus, bet šeit spēle eiropieši kuri kanādu piesmej jau 6 gadus pēc kārtas, kanādieši gribētu izcinīt zeltu, tikai diemžēl rokas par īsu
haha, to jau mēs visi zinām, ka krievi ir ģēniji uz jebkura fakta pavēršanu sev izdevīgā gaismā, lai cik absurdi un neloģiski tas arī būtu.

kanādai sastāvā vispār kaut viens no soču sastāva ir?
sočos tak kanādas izlasē nebija neviena eiropieša, bet citām izlasēm tak bija - pēc loģikas būtu tomēr jāuzvar izlasei, kur tomēr vairāk to eiropas supermenu.
tik pasarg dies, nedomā, ka tev jāatbild. jautājumi retoriski.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-09 22:42, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Kad viņi ir ņēmušu zeltu PČ ? Ko var muldēt. 2 Zelti visā šī turnīra vēsturē un tie pēdējais 1960 gadā.
Pēdējos 10 gados 2 bronzas ? Nu tad gan baigie naži.
eh, ja Z-amerikāņiem būtu nojausma, cik ļoti visādi sovjeti lec no biksēm ārā par otršķirīgiem turnīriem un kā viņi plātās ar savu "sarkano mašīnu", kas sit Z-amerikas amatierus... Domāju, arī amerikāņiem kāds krietns žūksnītis zeltu būtu klāt, tāpat principa pēc.

     [+] [-]

, 2014-05-09 22:51, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: eh, ja Z-amerikāņiem būtu nojausma, cik ļoti visādi sovjeti lec no biksēm ārā par otršķirīgiem turnīriem un kā viņi plātās ar savu "sarkano mašīnu", kas sit Z-amerikas amatierus... Domāju, arī amerikāņiem kāds krietns žūksnītis zeltu būtu klāt, tāpat principa pēc.
kad pēdējo reizi PČ ir spēlējuši Z-amerikas amatieri? (komanda, kurā visi vai vismaz nospiedoši lielākā daļa ir amatieri?)

     [+] [-]

, 2014-05-09 22:53, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: nja... belari, šķiet, ierij no amurikāņu jaunuļiem.

Priekš mums tas, laikam, pat labāk. (kaut gan, šobrīd vēl hvz).
trešajā periodā pārslēdzos uz čehu-slovāku dueli Jāgrs tikko izlīdzina 2:2...
par belariem biju augstākās domās, kaut gan Mezins ar neko neglāba un starta mandrāža pie vainas varbūt...

     [+] [-]

, 2014-05-09 22:54, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: kad pēdējo reizi PČ ir spēlējuši Z-amerikas amatieri? (komanda, kurā visi vai vismaz nospiedoši lielākā daļa ir amatieri?)
konkursa jautājums troļļiem?

     [+] [-]

, 2014-05-09 22:55, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: trešajā periodā pārslēdzos uz čehu-slovāku dueli Jāgrs tikko izlīdzina 2:2...
par belariem biju augstākās domās, kaut gan Mezins ar neko neglāba un starta mandrāža pie vainas varbūt...
nja - čehu-slovāku duelis šodien ar negaidītiem pavērsieniem.

p.s. tikko Mezins vēlreiz nolohojās

     [+] [-]

, 2014-05-09 22:56, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: konkursa jautājums troļļiem?
vienkārši retorisks jautājums - cik es PČ atceros (sākot no 80-to sākuma), tik vienmēr vismaz liela daļa no NHL ir spēlējuši ZAmerikas izlasēs...

  +1 [+] [-]

, 2014-05-09 22:59, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: vienkārši retorisks jautājums - cik es PČ atceros (sākot no 80-to sākuma), tik vienmēr vismaz liela daļa no NHL ir spēlējuši ZAmerikas izlasēs...
līdz 1963.gadam Kanādu pārstāvēja Alana kausa ieguvēji jeb klubs (amatieru turnīrs kas notiek arī tagad) pēc tam amatieru izlase līdz 1977.gadam, tik 1978.gadā IIHF atļāva startēt profesionāļiem...
p.s. varbūt kur 1-2 gadi kļūda...sen neesmu skatījies tādus senus faktus!

     [+] [-]

, 2014-05-09 23:02, pirms 11 gadiem
kamēr rakstīju par amatieriem, čehs(uzvārds SC ir lamu vārds) papildlaikā izvelk čehus...

     [+] [-]

, 2014-05-09 23:02, pirms 11 gadiem
baltkrievi baigie lūzeri,

     [+] [-]

, 2014-05-09 23:08, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: līdz 1963.gadam Kanādu pārstāvēja Alana kausa ieguvēji jeb klubs (amatieru turnīrs kas notiek arī tagad) pēc tam amatieru izlase līdz 1977.gadam, tik 1978.gadā IIHF atļāva startēt profesionāļiem...
p.s. varbūt kur 1-2 gadi kļūda...sen neesmu skatījies tādus senus faktus!
tik senus PČ (kā 1977.g.) ļoti maz atceros, reāli no tiem laikiem no ZAmerikāņiem atmiņā palikuši 2 uzvārdi - Granato un Dions ā vēl amīšu vorotčiks Vanbisbrūks

  -1 [+] [-]

, 2014-05-09 23:08, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: eh, ja Z-amerikāņiem būtu nojausma, cik ļoti visādi sovjeti lec no biksēm ārā par otršķirīgiem turnīriem un kā viņi plātās ar savu "sarkano mašīnu", kas sit Z-amerikas amatierus... Domāju, arī amerikāņiem kāds krietns žūksnītis zeltu būtu klāt, tāpat principa pēc.
Ja tantei būtu riteņi,viņa būtu tramvajs.

     [+] [-]

, 2014-05-09 23:21, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: trešajā periodā pārslēdzos uz čehu-slovāku dueli Jāgrs tikko izlīdzina 2:2...
par belariem biju augstākās domās, kaut gan Mezins ar neko neglāba un starta mandrāža pie vainas varbūt...
njā, otra vecākā kome mandražē...pēc spēles nekādi, ja godīgi. Es nenorakstu viņus, saku ko redzu šai spēlē, ir slikti

     [+] [-]

, 2014-05-09 23:26, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: njā, otra vecākā kome mandražē...pēc spēles nekādi, ja godīgi. Es nenorakstu viņus, saku ko redzu šai spēlē, ir slikti
parīt veču duelis - BLR vs. KAZ

  -1 [+] [-]

, 2014-05-09 23:31, pirms 11 gadiem
Beidziet,tā ir tikai pirmā spēle.

     [+] [-]

, 2014-05-10 01:18, pirms 11 gadiem
Pasaki kanādietim ka tagad ir pasaules čempionāts hokejā.Ieplētīs acis un prasīs kas tas tāds .Nēesat taču smieklīgi kāda kanādas izlase maybe kāda 20 kanādas izlase.Vienīgais Mccinons kas būs ar gadiem olimpiskajā.Jūs kā blusas te apkārt lācim lēkājat un priecājaties ka iekodušas.No malas skatoties tas ir smieklīgi cik maz vajag mazām nācījām lai bikses aiz laimes pieliktu Ar tādu attieksmi nekad mazie nebūs lieli