Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3

Izlasi atstāj pieci spēlētāji, pievienojas Ķēniņš

Andrejs Siliņš

Izlasi atstāj pieci spēlētāji, pievienojas Ķēniņš
Ronalds Ķēniņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kandidēt uz vietu Latvijas hokeja valstsvienībā startam pasaules čempionātā, kas nedēļas nogalē sāksies Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā, neturpinās Mārtiņš Porejs, Agris Saviels, Roberts Jekimovs, Roberts Bukarts un Kaspars Saulietis, bet komandai treniņos pievienojies Ronalds Ķēniņš.

Pēc atgriešanās no Slovākijas, kur tika aizvadītas divas pēdējās pārbaudes spēles, šodien izlase "Ozo" ledus hallē sanāca kopā uz pēdējo treniņu nedēļu pirms došanās uz Baltkrieviju, kur risināsies pasaules čempionāts.

No izlases atskaitīti aizsargi Mārtiņš Porejs un Agris Saviels, kā arī uzbrucēji Roberts Jekimovs, Roberts Bukarts un Kaspars Saulietis. Komandu papildinājis uzbrucējs Ronalds Ķēniņš.

Šodien izlase trenējās sekojošos uzbrucēju trijniekos: Lipsbergs-Girgensons-Meija, Ķēniņš-Daugaviņš-M.Rēdlihs, Cipulis-Vasiļjevs-Ņiživijs, Štāls-Džeriņš-Bērziņš, Indrašis-Bičevskis-K.Jass. Savukārt aizsargu dueti treniņā sadalīti šādi: Sotnieks-Pujacs, Kulda-Galviņš, J.Rēdlihs-Laviņš un M.Jass-Jaks. Vārtos stājās Masaļskis, Gudļevskis un Punnenovs.

Pasaules čempionāts, kas norisināsies Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā, sāksies 9. maijā, bet Latvijas izlasei pirmā cīņa gaidāma dienu vēlāk, 10. maijā, tiekoties ar Somiju.

 +18 [+] [-]

, 2014-05-05 11:47, pirms 11 gadiem
Jekijs jau labi kapaja varēja jau paturēt
Slēpts komentārs: boldes15
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +34 [+] [-]

, 2014-05-05 11:50, pirms 11 gadiem
izskatās, ka lipsbergam debija pč
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2014-05-05 11:53, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Nav skaidrs ko izlasē dara K Jass!

Nevajadzīgi noraidījumi, brīžiem atklāti rupja spēle kas čempionātā var dārgi maksāt jo tur Latvijas spēles netiesās Latvijas tiesneši!
Par Jasu piekritu.
Toreiz tas kautiņš ar Karlsonu jau ar bija galigi garām, isti veči no muguras jau nesit.

 +16 [+] [-]

, 2014-05-05 11:53, pirms 11 gadiem
Saucās mums maz centra uzbrucēji. Vienā maiņā veseli 3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2014-05-05 11:55, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Nav skaidrs ko izlasē dara K Jass!

Nevajadzīgi noraidījumi, brīžiem atklāti rupja spēle kas čempionātā var dārgi maksāt jo tur Latvijas spēles netiesās Latvijas tiesneši!
Pieņemu, ka papildina kolektīvu un uzlabo iekšējo klimatu. Pēc Olimpiādes nav iemeslu apstrīdēt izlases komplektēšanu, redzēs ko rādīs PČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2014-05-05 11:58, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Jekimovs sliktāks par Bērziņu ? Nopietni?
Bērziņš garāks

  +6 [+] [-]

, 2014-05-05 11:58, pirms 11 gadiem
Pujacam gan labi, kamēr pārējie cītīgi trenējās, čalis atpūtās siltajās zemēs. Atgriezās un jau vieta izlasē nodrošināta.

 +25 [+] [-]

, 2014-05-05 11:59, pirms 11 gadiem
Bez pārsteigumiem. Saulieša labākās spēles Nolans tāpat neredzēja, jo bija jāskatās kā paša puika slidinās. Brīnos par tiem kuri raksta ka Jekiju vajadzēja paturēt, tik vāju viņu nebiju redzējis, brīns ka tik ilgi vēl noturēja kandidātos, stabili viens no vājākajiem šaja pavasarī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-05-05 12:00, pirms 11 gadiem
Ļoti dīvains lēmums par uzbrucējiem. Piekrītu , ka treneri zina labāk. Bukarts vienmēr prot iemest (viņš nemet tikai DR sastāvā), Jekimovs, Saulietis sliktāki par Jasu , štālu, Bērziņu. Protams ka komandas ķīmija tiek ņemta vērā. Tomēr lielas pārdomas izsauc treneru lēmums par uzbrucējiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:00, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Jekimovs sliktāks par Bērziņu ? Nopietni?
Kāpēc sliktāks? Treneru korpuss savā izleses modelī iespējams īsti neredz šo spēlētāju, un zinot Nolana spēles stilu (agresīvs, daudz spēka spēle,tad proties...).

Un jaunieši - iemācieties spriest PLAŠĀK, nevis kā zirgi ar klapēm!!!!!!!!!

 +31 [+] [-]

, 2014-05-05 12:01, pirms 11 gadiem
Pirmo reizi mūžā teikšu ko labu par Bukartu, bet, manuprat, viņu izlasē varēja atstāt.
Par to pašu Jasu 10x labāks jau Bukarts ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-05-05 12:02, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti dīvains lēmums par uzbrucējiem. Piekrītu , ka treneri zina labāk. Bukarts vienmēr prot iemest (viņš nemet tikai DR sastāvā), Jekimovs, Saulietis sliktāki par Jasu , štālu, Bērziņu. Protams ka komandas ķīmija tiek ņemta vērā. Tomēr lielas pārdomas izsauc treneru lēmums par uzbrucējiem.
Bukarts var iemest Špenglera kausā.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 12:03, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: aizsargi ta visi skaidri?
Laikam jau jā.
Nav jau arī viņam tik daudz tā materiāla, lai baigi izvēlētos.

 +16 [+] [-]

, 2014-05-05 12:03, pirms 11 gadiem
Neredzu izlasē vietu K.Jasam..

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:05, pirms 11 gadiem
Jānis_LV rakstīja: Neredzu izlasē vietu K.Jasam..
Treneru korpuss redz!

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:06, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Nav skaidrs ko izlasē dara K Jass!

Nevajadzīgi noraidījumi, brīžiem atklāti rupja spēle kas čempionātā var dārgi maksāt jo tur Latvijas spēles netiesās Latvijas tiesneši!
Ko tad Tu domāji mēs bez talismana brauksm! Pa Kobi.

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:06, pirms 11 gadiem
rob ray rakstīja: Pujacam gan labi, kamēr pārējie cītīgi trenējās, čalis atpūtās siltajās zemēs. Atgriezās un jau vieta izlasē nodrošināta.
un kur probleema?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: 1finger2u

 +16 [+] [-]

, 2014-05-05 12:10, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti dīvains lēmums par uzbrucējiem. Piekrītu , ka treneri zina labāk. Bukarts vienmēr prot iemest (viņš nemet tikai DR sastāvā), Jekimovs, Saulietis sliktāki par Jasu , štālu, Bērziņu. Protams ka komandas ķīmija tiek ņemta vērā. Tomēr lielas pārdomas izsauc treneru lēmums par uzbrucējiem.
Bukarts nav cīnītājs - skumji, bet patiesība(( Par mūsu čavām runājot - to gan nesaprotu((( Varbūt ķīmijai , bet vai tiešām vajag tikai balastam ņemt? Bērzs - tur skaidrs - spēlētājs galīgi garām, bet cita centra mums nav(( Eh - ja Pavlovs būtu. Šogad čalis tā bija progresējis.

 +12 [+] [-]

, 2014-05-05 12:11, pirms 11 gadiem
Libsbergs, Punnenovs - šī gada spožās debijas PČ? To arī novēlu!

  +8 [+] [-]

, 2014-05-05 12:11, pirms 11 gadiem
elgars17 rakstīja: Ak dievs! Vareja Jekimovu atstaat, tapat labak speele par Dzeriniem un Meijam...
3.-4. maiņai viens no pamatkritērijiem ir spēle aizsardzībā, kur Bērzs ar Džeriņu ir pārliecinoši labāki, par Bukartu un Jekimovu.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 12:13, pirms 11 gadiem
Attieksmē. Citiem vairs nebūs motivācijas lāpīt caurumus, kamēr pamatsastāvs atpūtīsies.
arviic22 rakstīja: un kur probleema?

  -2 [+] [-]

, 2014-05-05 12:13, pirms 11 gadiem
Saulietis, Bukarts un Jekimovs prom, bet Jass paliek.
Diezgan dīvains/interesants lēmums, manuprāt..

  -3 [+] [-]

, 2014-05-05 12:15, pirms 11 gadiem
4emsis rakstīja: Jekijs jau labi kapaja varēja jau paturēt
Piekriitu, Jekimovu jau Berzinja vietaa vareeja patureet, tai mainjaa taapat centraa Staals vareja spelet

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:16, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Bukarts var iemest Špenglera kausā.
Bukarts met visur - U-18, U-20, HK Rīga, špenglera kausā, Cerību kausā, pasaules junioru kausā un galvenais ka met arī izlasē. Ar vārtu gūšanu viņam ir problēmas tikai DR rindās KHL čempionātā.

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:17, pirms 11 gadiem
Lipsbergs-Girgensons-Meija --- Šī maiņa Mūs varētu pārsteig! (pozitīvā nozīmē)

  +3 [+] [-]

, 2014-05-05 12:20, pirms 11 gadiem
bars161 rakstīja: Bukarts nav cīnītājs - skumji, bet patiesība(( Par mūsu čavām runājot - to gan nesaprotu((( Varbūt ķīmijai , bet vai tiešām vajag tikai balastam ņemt? Bērzs - tur skaidrs - spēlētājs galīgi garām, bet cita centra mums nav(( Eh - ja Pavlovs būtu. Šogad čalis tā bija progresējis.
Piekrītu ka Bukarts nav cīnītājs. Šosezon redzēju atsevišķus uzplaiksnījumus šajā jomā, bet cīnītājs pēc dabas viņš nav. Ja Bukarts vēl pieliktu meistarībā, tad varētu 1-2 maiņā stabili spēlēt, bet meistarības līmenis aptuveni 3 maiņas līmenī un tur vairāk cīnītāja īpašības noder. Tomēr tieši Bukartu ļoti gribētos izlasē, viņs bieži rada golus no nekā. Kā otrie vārti pēdējā pārbaudes spēlē ar norvēģiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:20, pirms 11 gadiem
Intresantas maiņās tagad spēle. varētu jau nomināli spēcīgākos uzbrucējus salikt kopā. par aizsargiem samērā ok.

Daugaviņš-Girgensons-Kēniņš

M.Rēdlihs-Džeriņš-Indrašis

Cipulis-Vasiļjevs-Ņiživijs

Bērziņš-Bičevskis-K. Jass

Būtu Karsums, un L.Dārziņš, tad pa visam ok būtu.

 +11 [+] [-]

, 2014-05-05 12:21, pirms 11 gadiem
Jūs pa šiem gadiem vēl neesat spējuši adaptēties ar Nolana spēles izpratni un izprast kas ir kas. Bukijam un Jekimovam nav vietas pirmajās divās maiņās, bet priekš 3.un 4 maiņas ir vajadzīgs enerģiski, spēcīgi spēlētāji un tādi, kuriem padodas spēles aizsardzībā. Tāpēc arī ir Bērziņš, Štāls un Koba!
Laikam jau esat aizmirsuši kā vēl dažus gadus atpakaļ zaudējām lielajām nācijām ar 1:7, 0:8, u.t.t., jo izlasē spēlēja tikai tie, kuri bija rezultatīvākie, nevis tie, kuri bija lielākie cīnītāji (Švakais Spēcīgo neuzvarēs ar meistarību, tās mums pietrūkts - bet mēs varam uzvarēt ar cīņas sparu un nepiekāpību!)

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:22, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Bukarts met visur - U-18, U-20, HK Rīga, špenglera kausā, Cerību kausā, pasaules junioru kausā un galvenais ka met arī izlasē. Ar vārtu gūšanu viņam ir problēmas tikai DR rindās KHL čempionātā.
Tātad junioros un piektās kategorijas turnīros, par prestižo Naģeždu pat bija neērti rakstīt Par Bukarta devumu komandai, sezonā vairākas reizes skaidri izteicās Ābols - viņam ir jāmet gols spēlē, lai būtu stabils vecis, jo visas citas viņa kvalitātes ir zem šī līmeņa. Tas Bukarts kādu viņu cer sagaidīt pagaidām parādās stipri epizodiski. Šai modelī viņam vietas nav.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:22, pirms 11 gadiem
Visi par Lipsbergu bet arii J.Jaks debitees, vins saakumaa nebija tik talantiigs bet liels ciiniitaajs, uz U20 chempi gandriiz nepanjeema bet beigaas tika atziits par komandas labaako speletaaju.
Slēpts komentārs: valdzhaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:23, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti dīvains lēmums par uzbrucējiem. Piekrītu , ka treneri zina labāk. Bukarts vienmēr prot iemest (viņš nemet tikai DR sastāvā), Jekimovs, Saulietis sliktāki par Jasu , štālu, Bērziņu. Protams ka komandas ķīmija tiek ņemta vērā. Tomēr lielas pārdomas izsauc treneru lēmums par uzbrucējiem.
Es jau nu Štālu tik zemu nevērtētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 12:27, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Uzbrukums ir solīds. Tāpēc vienu jau var...(tūristu paņemt) . Tikai es nesaprotu kāpēc neņem 13. uzbrucēju.
Šobrīd kandidātos vēl ir 15 uzbrucēji, līdz ar to šie nav pēdējie atskaitītie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-05 12:29, pirms 11 gadiem
Girgensonam blakus Meija un Lipsbergs. Tiešām nevarēja labākus partnerus atrast?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-05 12:29, pirms 11 gadiem
dainiss rakstīja: Es jau nu Štālu tik zemu nevērtētu.
Pēdējos 2 gados
Štāls ir pielicis meistarībā, tāpēc varētu arī piekrist par Štālu kā izlases spēlētāju.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:31, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pirmo reizi mūžā teikšu ko labu par Bukartu, bet, manuprat, viņu izlasē varēja atstāt.
Par to pašu Jasu 10x labāks jau Bukarts ir.
Tā ir. Bet te laikam atkal nostrādājis "attieksmes" efekts. Kā jau zinām, Nolans izlasē priekšroku dod tiem, kuri izliek sevi visu un cīnās par katru centimetru, acīmredzot šajā aspektā Jass pārspēja Bukartu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:33, pirms 11 gadiem
DidzisLV rakstīja: Jūs pa šiem gadiem vēl neesat spējuši adaptēties ar Nolana spēles izpratni un izprast kas ir kas. Bukijam un Jekimovam nav vietas pirmajās divās maiņās, bet priekš 3.un 4 maiņas ir vajadzīgs enerģiski, spēcīgi spēlētāji un tādi, kuriem padodas spēles aizsardzībā. Tāpēc arī ir Bērziņš, Štāls un Koba!
Laikam jau esat aizmirsuši kā vēl dažus gadus atpakaļ zaudējām lielajām nācijām ar 1:7, 0:8, u.t.t., jo izlasē spēlēja tikai tie, kuri bija rezultatīvākie, nevis tie, kuri bija lielākie cīnītāji (Švakais Spēcīgo neuzvarēs ar meistarību, tās mums pietrūkts - bet mēs varam uzvarēt ar cīņas sparu un nepiekāpību!)
Nolana spēles izpratni pilnībā esmu izpratis. Viņam ir svarīgi, lai laukumā būtu īsti cīnītāji, tāpēc arī Jass, Džeriņš, Štāls un citi cīnītāji Nolanam patīk. Bukarts nu galīgi neiederas Nolana koncepcijā. Bija cerības , ka Nolans kaut cik ņems vērā to, ka Bukarts var iemest.

 +21 [+] [-]

, 2014-05-05 12:33, pirms 11 gadiem
Un tiem kas vaid par Kobu, atbilde ir vienā Nolana intervijā. Doma bija tāda, ka viņam vajag spēlētāju, kurš ir gatavs sēdēt malā, jebkurā brīdī gatavs lekt laukumā izpildīt jebkuru uzdevumu, saglabājot pozitīvu garastāvokli. Vai tāds ir Bukarts? Vienā no iepriekšējiem čempjiem jau staigāja uzpūties kā balons, ka pa maz spēles laika u.t.t. Kā jau te viens čalis rakstīja - domājiet plašāk

  +3 [+] [-]

, 2014-05-05 12:34, pirms 11 gadiem
Edgars rakstīja: 3.-4. maiņai viens no pamatkritērijiem ir spēle aizsardzībā, kur Bērzs ar Džeriņu ir pārliecinoši labāki, par Bukartu un Jekimovu.
+100

Tieši šo lielākajai daļai ir grūtības saprast. Ja Bukarts un Jekimovs netiek 1. vai 2. maiņā ar skillotajiem čaļiem (un tur viņiem objektīvi tiešām nav vietas), tad 3. un 4. maiņā viņiem vietas nav. Viņi nav čekeri. Tāpat ar Ņiživiju - vai nu viņš ir Top 6 uzbrucējs, vai ārpus sastāva. Un kā Top 6 uzbrucējs viņš ir labāks par Bukartu un Jekimovu. Diemžēl.

Jekimovam vispār šokējošs regress pēdējā laikā. Viņš pilnīgi noteikti pat vairs nav RD materiāls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:34, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Skaidrs ka 2 debitanti jau ir zināmi:

Jaks un Punnenovs!

Vel par iespēju debitēt cīnīsies - Lipsbergs un Bičevskis!
Sandi, kā tad ar Dārziņu paliek? Sastāvu Nolans jau nosauca?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:37, pirms 11 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Šobrīd kandidātos vēl ir 15 uzbrucēji, līdz ar to šie nav pēdējie atskaitītie.
Kopš ir pašreizējais PČ grupu turnīra formāts, var pieteikt 22 (nevis 20- kā bija pirms tam) laukuma spēlētājus, līdz ar to vairs diskusiju- vai ņemt izlasē 13. uzbrucēju vai 8. aizsargu. Pēdējā PČ Latvijas izlasē bija 14 uzbrucēji un 8 aizsargi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:39, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Jekimovs sliktāks par Bērziņu ? Nopietni?
"Labrīt"! Bērziņš ir centrs, Jekijs - mala ar to arī viss ir izteikts! Malējo mums pietiek arī bez Jekimova! Kamēr ar centriem ir kā ir... tapēc arī potenciālie LAČ "prospekti" Bērziņš un Džeriņš ir sastāvā!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:39, pirms 11 gadiem
Kur ta nu bez Kobes Jasa.
Bet pārējie +/- ir Ok. Vietu Elitē ar šādu sastāvu varētu saglabāt.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:39, pirms 11 gadiem
Kāda velna pēc Indrašis ir vienā maiņā ar Jasu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-05-05 12:40, pirms 11 gadiem
Es ļoti vēlētos kaut izlasē mums Bērziņš nebūtu vajadzīgs. Vienīgais par ko es sastāva izlasē Nolanu kritizēšu ir ja Bērziņš aizbrauks uz Minsku un beigās tur spēlēs nevis kā centrs bet kā malējais.

Bet nu viņa un Jasa funkcijas pamatā ir skaidras. Vienīgais kas mani besī ir tas, ka gan Bērzs gan Koba bieži izpelnās pilnīgi nejēdzīgus noraidījumus. Ja viņi varētu to izslēgt no savas spēles, viss būtu Ok.

  +3 [+] [-]

, 2014-05-05 12:40, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur ta nu bez Kobes Jasa.
Kanādas minoritāte lobē LV minoritātes pārstāvjus.
Kad beigsies indiāņa laiki izlasē, beigsies arī čigānu lobēšana.

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:41, pirms 11 gadiem
Naher viņu no izlasēs ārā, to Tūļīgo un Neizlēmīgo, te vīņš nespēlēs čempī, te viņam ar ģimeni jāpasaulojas, te tomēr vēl grib paslidināties pa PČ ledu..,besī man viņš un valodu arī vēl nav iemācījies...!!!
rob ray rakstīja: Pujacam gan labi, kamēr pārējie cītīgi trenējās, čalis atpūtās siltajās zemēs. Atgriezās un jau vieta izlasē nodrošināta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:42, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tātad junioros un piektās kategorijas turnīros, par prestižo Naģeždu pat bija neērti rakstīt Par Bukarta devumu komandai, sezonā vairākas reizes skaidri izteicās Ābols - viņam ir jāmet gols spēlē, lai būtu stabils vecis, jo visas citas viņa kvalitātes ir zem šī līmeņa. Tas Bukarts kādu viņu cer sagaidīt pagaidām parādās stipri epizodiski. Šai modelī viņam vietas nav.
Tev svarīgi ir lai met tur kur tu uzskati par prestižu turnīru.
Labi , Bukarts izlasē regulāri met vārtus, U-20, U-18 arī regulāri, junioru pasaules kauss tomēr nav 5 līmeņa turnīrs. Bukarts regulāri met visur tikai ne KHL. Ja cilvēks met izlases spēlēs , tātad viņam ir iekšā vārtu guvēja talants jeb arī izlase tev ir 5 līmeņa turnīrs. Un Ābola izteiciens ir saprotams kā ironija ne kā uzstādījums jo katrā spēlē vārtus nespēj gūt neviens. Kurš KHL var iemest 50 vārtus sezonā.
Tas ka Bukarts iemet zemāka līmeņa turnīros tikai vairo cieņu pret viņu. Profesionālam sportistam ir jāparāda sevi visos līmeņos. Ir sportisti , kuri pat Cerību kausā nespēj iemest.

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:43, pirms 11 gadiem
Nezinu kas Nolanam galvā,bet man izskatās sekojoši -uzbrucējiem katrā maiņā pa metējam + 2 klavieru nesēji un normāla 4.maucēju maiņa.Iespējams ne viss man atbilst,bet apmēram tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:43, pirms 11 gadiem
Maiņas gan ļoti jocīgas, bet nu tas ir Nolans, čalim dūmi galvā. Indrašis kopā ar kapļiem Jasu un Bičevski ? Tur ne baigā enerģijas maiņa, ne Indrašim partneri ,lai uzbrukumā k-ko izdarītu. Kā var Džeriņu ar Meiju nelikt kopā arī nezinu, kad abi ir uz laukuma ,tad vismaz k-ko var izdarīt. Džeriņš viens pats ir tuvu nullei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:44, pirms 11 gadiem
beidzot saviels prom...no šī piecinieka vienīgais saulieti varētu paturēt, pārejie gan neder Teda spēka spēlei no uzbrucejiem vispār neviens.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:45, pirms 11 gadiem
rolex rakstīja: Nezinu kas Nolanam galvā,bet man izskatās sekojoši -uzbrucējiem katrā maiņā pa metējam + 2 klavieru nesēji un normāla 4.maucēju maiņa.Iespējams ne viss man atbilst,bet apmēram tā.
Normāli būtu ja 1-2 maiņā būtu vismaz 2 metēji un viens klavieru nesējs, kurš kaut ko var iemest. 3 maiņa vismaz viens labs metējs, 4 maiņa parasti kā kuram trenerim. Nolanam tā parasti ir bez metējiem, bet ar spēcīgiem cīnītājiem.

  -3 [+] [-]

, 2014-05-05 12:45, pirms 11 gadiem
Wilsons uz Donbass.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:46, pirms 11 gadiem
als rakstīja: "Labrīt"! Bērziņš ir centrs, Jekijs - mala ar to arī viss ir izteikts! Malējo mums pietiek arī bez Jekimova! Kamēr ar centriem ir kā ir... tapēc arī potenciālie LAČ "prospekti" Bērziņš un Džeriņš ir sastāvā!
Džeriņš un Bērziņš vienā maiņā - šito es gribētu redzēt

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:47, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Kanādas minoritāte lobē LV minoritātes pārstāvjus.
Kad beigsies indiāņa laiki izlasē, beigsies arī čigānu lobēšana.
Zināmā mērā jau varētu piekrist huy, ka mums būtu vajadzīgs Kobes tipa spēlētājs, bet tikai ar nosacījumu ka mūsu izlasei regulāri būtu jābūt rezultāta noturētāju lomā, un nevis iedzinējos. Pie rezultāta noturēšanas šāds pretinieku shēmu jaucējs lieti noder, bet ne jau kad pašiem jātaisa rezultāts.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 12:47, pirms 11 gadiem
klunja rakstīja: Wilsons uz Donbass.
un kāds sakars ar to Latvijas izlasei?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:49, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Sastāvs vel nav nosaukts! Izlase trennējās un joprojām izlasē ir lieki spēlētāji! Uzbrucēju ir pa daudz!
Tad Tu vēl ceri?

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 12:50, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: Skiet,ka Nolans girb ieriebt ar sadu te sastavu un mainiu kimiju tapat zin,ka nepaliks talak Indiani ir atriebigi,no savas pieredzes zinu to,vel Kobu par kapteini ieliks un liks viniam pastavigi noraidities pretinieku zona
Raksti uz ANO vai Eiropu, ka Nolans ignorē Bukarta cilvēktiesības t.i. tiesības Latviju pārstāvēt PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:53, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Nav skaidrs ko izlasē dara K Jass!

Nevajadzīgi noraidījumi, brīžiem atklāti rupja spēle kas čempionātā var dārgi maksāt jo tur Latvijas spēles netiesās Latvijas tiesneši!
Domājams,ka Kobas jautājums Nolana izlasē ir sen izrunāts temats. Nav, ko te celt lieku paniku.

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:53, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pirmo reizi mūžā teikšu ko labu par Bukartu, bet, manuprat, viņu izlasē varēja atstāt.
Par to pašu Jasu 10x labāks jau Bukarts ir.
Neviens jau nesaka, ka slikts, bet citi labāki!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 12:54, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tev svarīgi ir lai met tur kur tu uzskati par prestižu turnīru.
Labi , Bukarts izlasē regulāri met vārtus, U-20, U-18 arī regulāri, junioru pasaules kauss tomēr nav 5 līmeņa turnīrs. Bukarts regulāri met visur tikai ne KHL. Ja cilvēks met izlases spēlēs , tātad viņam ir iekšā vārtu guvēja talants jeb arī izlase tev ir 5 līmeņa turnīrs. Un Ābola izteiciens ir saprotams kā ironija ne kā uzstādījums jo katrā spēlē vārtus nespēj gūt neviens. Kurš KHL var iemest 50 vārtus sezonā.
Tas ka Bukarts iemet zemāka līmeņa turnīros tikai vairo cieņu pret viņu. Profesionālam sportistam ir jāparāda sevi visos līmeņos. Ir sportisti , kuri pat Cerību kausā nespēj iemest.
Juniorus nejauc kopā ar lielajiem, divas dāžādas pasaules. Ābols vienkāŗsi pateica ko domā par Bukartu. Un regulāri met izlasē? Cilvēk, palaid vaļīgāk Savicka keponu, Bukarts nekādi nevar izlasē regulāri mest, jo viņš ļoti neregulāri tiek izlases sastāvā. Lai kaut ur kaut ko darītu regulāri, viņam regulāri tur ir jābūt. Bukarts ir piedzimis 20 gadus par vēlu, iepriekšējās paaudzes hokejā viņš būtu stabils kadrs, tik izskatās ka neesi pamanījis ka laiki mainās un hokejs mainās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-05-05 12:55, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināmā mērā jau varētu piekrist huy, ka mums būtu vajadzīgs Kobes tipa spēlētājs
Ivar, tā bija Nolana versija, manā izlasē Koba diez vai spēlētu. Tad drīzāk Saulietis.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:56, pirms 11 gadiem
Sastāvs pat daudz labāks nekā es biju gaidījis. Būs labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 12:57, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: prieks kam? Nolans tapat vairs nebus! bet nakosgad,pie jauna trenera,gadijuma ja busim arpus elites bus gruti tikt atpakalj bez vartu guvejiem,vai ne,Ivar?
Laiks rādīs, ka būs pie jaunā trenera, bet gan RD, gan izlasē treneri nāk un iet, bet Bukarts ar savu iedomību tā arī ne pie viena trenera līdz galam nav arī spējis pierakstīties. Tas jau par kaut ko liecina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:58, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: Ivar,pasaki man ludzu,ko nozime RAKSTI UZ EIROPU? vel nekad neesmu to darijis
Es biju domāji uz ES institūcijām, kuras izskata cilvēktiesību jautājumus tās jurisdikcijā un ne tikai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:59, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Ivar, tā bija Nolana versija, manā izlasē Koba diez vai spēlētu. Tad drīzāk Saulietis.
Jā, piekrītu ka Saulietis būtu vērtīgāks kadrs.

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:00, pirms 11 gadiem
Video no treninja buus?

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:02, pirms 11 gadiem
semerjaks rakstīja: Džeriņš un Bērziņš vienā maiņā - šito es gribētu redzēt
Es gan ne! Tā jau var sirdi galīgi sabeigt! Viens vislaik gar bortu mudītos galvu nodūris, otrs pelnītu nevajadzīgus noraidijumus un Jurka(Štāls) viens pats kaut ko mēģinātu tur darīt lietas labā....

  -2 [+] [-]

, 2014-05-05 13:02, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: prieks kam? Nolans tapat vairs nebus! bet nakosgad,pie jauna trenera,gadijuma ja busim arpus elites bus gruti tikt atpakalj bez vartu guvejiem,vai ne,Ivar?
1 divīzijas A grupā varbūt bez viņa vēl var iztikt, bet ja izkristu uz B, tad Bukarts tiesām noderētu. Šai līmenī viņu nevajag. Bukartam vēl ir līgums ar RD?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:02, pirms 11 gadiem
k. jass nolana miilulis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:06, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Juniorus nejauc kopā ar lielajiem, divas dāžādas pasaules. Ābols vienkāŗsi pateica ko domā par Bukartu. Un regulāri met izlasē? Cilvēk, palaid vaļīgāk Savicka keponu, Bukarts nekādi nevar izlasē regulāri mest, jo viņš ļoti neregulāri tiek izlases sastāvā. Lai kaut ur kaut ko darītu regulāri, viņam regulāri tur ir jābūt. Bukarts ir piedzimis 20 gadus par vēlu, iepriekšējās paaudzes hokejā viņš būtu stabils kadrs, tik izskatās ka neesi pamanījis ka laiki mainās un hokejs mainās.
Neviens nerunā par spēļu daudzumu un tikšanu izlasē. Bukarts regulāri met izlasē kad viņš tajā ir. Redzu ka Bukarts ir vājš aizsardzībā, nav cīnītājs, nespēj gūt vārtus KHL. Šosezon es redzēju nelielu progresu aizsardzībā (vairs nav ļoti vājš, bet vājš vai vidējs), sācis kaut cik cīnities laukumā (progress ir neliels, bet vismaz kaut kas). Par Bukartu bija domas, ka ņemot vērā , ka ne visi uzbrucēji spēlēs, varbūt Nolans viņu paņems tāpēc ka ir neliels progress (bet nepietiekams). Bet skaidrska Bukarts nav Nolana spēlētājs un pilnībā piekrītu ka Bukarts vairāk atbilst 20.gs hokejam. Būtu Nolans ātrāk pie izlases, domāju Bukartu drīzāk atskaitītu vēl ātrāk.

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:07, pirms 11 gadiem
MOKA rakstīja: k. jass nolana miilulis
Paņems uz Buffalo "Sabres"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:08, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: 1 divīzijas A grupā varbūt bez viņa vēl var iztikt, bet ja izkristu uz B, tad Bukarts tiesām noderētu. Šai līmenī viņu nevajag. Bukartam vēl ir līgums ar RD?
Nav, bet ceru ka būs.

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:09, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Neviens nerunā par spēļu daudzumu un tikšanu izlasē. Bukarts regulāri met izlasē kad viņš tajā ir. Redzu ka Bukarts ir vājš aizsardzībā, nav cīnītājs, nespēj gūt vārtus KHL. Šosezon es redzēju nelielu progresu aizsardzībā (vairs nav ļoti vājš, bet vājš vai vidējs), sācis kaut cik cīnities laukumā (progress ir neliels, bet vismaz kaut kas). Par Bukartu bija domas, ka ņemot vērā , ka ne visi uzbrucēji spēlēs, varbūt Nolans viņu paņems tāpēc ka ir neliels progress (bet nepietiekams). Bet skaidrska Bukarts nav Nolana spēlētājs un pilnībā piekrītu ka Bukarts vairāk atbilst 20.gs hokejam. Būtu Nolans ātrāk pie izlases, domāju Bukartu drīzāk atskaitītu vēl ātrāk.
Nu redz, pats uzskaiti viņa mīnusus, tad diskusija ir lieka. Nav šeit viņam vietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:11, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: par ko tas liecina? vinia brieduma gados,proti 19-22,bija tikai DIVI treneri,proti Indianis un Soms ja Mocartam savulaik liktu vieglas pastaigas vieta un iedvesmas kersanas bridi slaucit puteklius no klavisina vai vel meginat to noskaniot vai vel parbidit kakta,tad mes nezinatu to Mocartu un vinia meldinius,bet vinia vieta klausitos aktiva bet beztalantiga Saljeri skaniu gliukus ceru,ka domu gajienu saprati pareizi
Doma skaidra, viņs nav slikts, pārējā pasaule slikti ar viņu apgājās, tāpēc šis Mocarts savus meldiņus spēlēs mājās pie TV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-05 13:12, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: (..) Bukarts regulāri met izlasē kad viņš tajā ir. (..)
Vai tiešām?! Cik vārtus Bukarts guva vīru izlases labā pēdējā PČ (2012.g.) , kurā viņš piedalījās?

Pateikšu Tev priekšā- 3 spēlēs RoBukija kontā= 0 vārtu+ 0 piespēļu.
Eliteprospects.com - Roberts Bukarts

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:12, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: huy, 12:54, pirms 6 minūtēm

bukarts loti labi izskatījās arī izslēgšanas mačos

http://www.khl.ru/stat/players/245/all/4738/
Jā, piekrītu - divās vai trīs spēlēs bija labs. Vienā no tām pat ļoti labs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:13, pirms 11 gadiem
Par Jekimovu un Bukartu piekrītu-nav vajadzīgi. Bukarts māk spēlēt tikai tad,ja spēle neko neizšķir,vai arī ir izteikti vājš pretinieks. Jekimovs ar katru gadu paliek arvien švakāks. Bet Saulietis gan varētu noderēt. Jā,ir nevajadzīgi noraidījumi,bet citiem(Bērziņam,Jasam,Ješkam) tādu noraidījumu ir vēl vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:13, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: tur,starp citu,vins labi iederetos uz maziem laukumiem Koba izskatitos nesudigi uz lieliem netiek lidzi,tapec ari nervoze,ardas un noraidas
Nja, bet NHL jau viņu tur dikti drātēs pa bortiem.
Un kautiņos arī viņam tur smagsvari būs pretī.

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:14, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: jautajums tev personigi,vai tu pats hoki spele,vismaz amatieru limeni?
Tagad vairs ne.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:14, pirms 11 gadiem
Un kāds, tad beigās ir officiālais slēdziens par Dārziņu un Karsumu?

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:14, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Nu redz, pats uzskaiti viņa mīnusus, tad diskusija ir lieka. Nav šeit viņam vietas.
Protams ka viņam ir daudz mīnusi, bet nedomāju ka tie ir tik lieli , lai nākošie izases treneri stabili norakstītu Bukartu. Es viņu aizstāvu tāpēc, ka uzskatu ka Bukarts ne tuvu negūst tik daudz vārtus cik viņš var.
Bukarta vārtu gūšanas potenciālu vērtēju ļoti augstu. Uzskatu , ka viņam jāgūst regulāri 20 vārti KHL sezonā. Tāpēc reizē esmu ļoti neapmierināts ar Bukarta pašreizējo devumu sezonā. Izlasē viņam tas izdodas. Nosaukšu Bukarta pozitīvās lietas-llabi atklājās, prot būt īstā laikā īstā vietā, kad redzu kā Bukarts neiemet, tad tie nav slikti metieni, galvenā pozitīvā lieta , ka šogad sākās progress lietās, kurās viņš nav tik spēcīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:15, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: Bukartam visidealakais treneris butu Jurzinovs vecakais! es zinu,par ko runaju
Es jau rakstīju ka "vecajā" hokejā viņš būtu stabils izlases vecis, bet laiki un hokejs mainās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:16, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un kāds, tad beigās ir officiālais slēdziens par Dārziņu un Karsumu?
Kāds vēl tev oficiālais slēdziens ? Abi nav treniņus aizvadījuši un vnk sāks spēlēt čempja pirmajā spēlē ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:18, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Protams ka viņam ir daudz mīnusi, bet nedomāju ka tie ir tik lieli , lai nākošie izases treneri stabili norakstītu Bukartu. Es viņu aizstāvu tāpēc, ka uzskatu ka Bukarts ne tuvu negūst tik daudz vārtus cik viņš var.
Bukarta vārtu gūšanas potenciālu vērtēju ļoti augstu. Uzskatu , ka viņam jāgūst regulāri 20 vārti KHL sezonā. Tāpēc reizē esmu ļoti neapmierināts ar Bukarta pašreizējo devumu sezonā. Izlasē viņam tas izdodas. Nosaukšu Bukarta pozitīvās lietas-llabi atklājās, prot būt īstā laikā īstā vietā, kad redzu kā Bukarts neiemet, tad tie nav slikti metieni, galvenā pozitīvā lieta , ka šogad sākās progress lietās, kurās viņš nav tik spēcīgs.
Žēl, ka es nebūšu nākamais treneris, jo es viņam iespēju dotu. Es arī augstu vērtēju viņa potenciālu, tāpēcarī skarbāk par viņu izsakos, jo var padomāt ka man kkas pret viņu, bet nav. Vienkārši no tiem, kuriem vairāk gaidām, tos vairāk rājam, ja nesagaidām cerēto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:18, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Man jau šķiet, ka viņs tur nevis kautos, bet gan kā Komarovs būtu, provakators
Viņš jau ar ir tāds Komarova stila spēlētājs.
Bet par to kaušanos domāju, ka viņš tur nebūtu kā tafgajs. Es gribēju teikt, ka viņam tur grūti klātos, jo kāda provokācija viņam var beigties ar nokautu, ja pretī gadās izsitējs.
Tādas vaļības, kā pret Karlsonu, tur nepacieš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:18, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Vai tiešām?! Cik vārtus Bukarts guva vīru izlases labā pēdējā PČ (2012.g.) , kurā viņš piedalījās?

Pateikšu Tev priekšā- 3 spēlēs RoBukija kontā= 0 vārtu+ 0 piespēļu.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=11842
3 spēles 0 vārti, pirms gada 6 spēles 3 vārti. Nu gan notikums - daži vērtē uzbrucēja sniegumu pēc 3 spēlēM. Vai tad ir pasaulā uzbrucējs kurš jebkurās 3 spēlēs obligāti gūst vārtus. Neatradu statistiku par visām spēlēm izlasē (PČ, pārbaudes spēles , turnīri kopā). Paskatieties tur , cik spēles ir bijušas un cik vārti gūti.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 13:19, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kāds vēl tev oficiālais slēdziens ? Abi nav treniņus aizvadījuši un vnk sāks spēlēt čempja pirmajā spēlē ?
Nu, bet tad vajag rakstiit, ka nebūs un punkts.
Bet par to jau neviens neko nav rakstijis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-05 13:21, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Žēl, ka es nebūšu nākamais treneris, jo es viņam iespēju dotu. Es arī augstu vērtēju viņa potenciālu, tāpēcarī skarbāk par viņu izsakos, jo var padomāt ka man kkas pret viņu, bet nav. Vienkārši no tiem, kuriem vairāk gaidām, tos vairāk rājam, ja nesagaidām cerēto.
Es no Bukarta gaidu ļoti daudz. Un Bukarta 4+8 DR sastāvā šosezon ir ļoti vājš rezultāts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-05 13:21, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Jasam un Bukartam ir atšķirīgi uzdevumi uz laukuma!

Bukarts it kā ir metējs, Jass 4ās maiņas kapātājs! Es nevaru iedomāties ka Bukijs mauc 4ā maiņā un presingo pretinieku! Kašķi jā, to viņš māk atrast, bet vajag kko vairāk!

Kā jau minēju - Buks ir 1 vai 2 maiņas spēlētājs, bet tur vietas jau ir aizņemtas!
Uzbrucējiem pirmkārt ir jābūt metējiem, neatkarīgi no 1.,2.vai 7.maiņas.Kuri šogad būs tie golmeni? Pilnīgi neredzu pielietojumu Kobam.

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:22, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: ka tad,par katru 4ekingosanu dos papildus punktus IIHF reitinga
Jā, nezināji?

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:23, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: 3 spēles 0 vārti, pirms gada 6 spēles 3 vārti. Nu gan notikums - daži vērtē uzbrucēja sniegumu pēc 3 spēlēM. Vai tad ir pasaulā uzbrucējs kurš jebkurās 3 spēlēs obligāti gūst vārtus. Neatradu statistiku par visām spēlēm izlasē (PČ, pārbaudes spēles , turnīri kopā). Paskatieties tur , cik spēles ir bijušas un cik vārti gūti.
Tu uzsvēri, ka Bukarts izlasē vārtus guvis regulāri!
Par kādu regularitāti var runāt, ja vienā čempī golus met, bet pēc gada gūto vārtu un punktu ailēs- apaļa nulle?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-05-05 13:25, pirms 11 gadiem
Kāds Bukarts, kāda izlase, lai viņš pieliek fiziskajā un ātrumā, kā arī spēka spēlē. Tad lai nāk atpakaļ .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:27, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Vai tiešām?! Cik vārtus Bukarts guva vīru izlases labā pēdējā PČ (2012.g.) , kurā viņš piedalījās?

Pateikšu Tev priekšā- 3 spēlēs RoBukija kontā= 0 vārtu+ 0 piespēļu.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=11842
...un visi pārējie guva punktus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:28, pirms 11 gadiem
Lipsbergs-Girgensons varētu būt ļoti interesants duets uz ledus.

Meija gan tur sevišķi neiederas. Ja Ķēniņš vai Lipsbergs varētu labajā malā spēlēt, tad sanāktu viens nopietns spridzekļu trijnieks, kur visi spēlē ar 100% intensitāti, kapājas, spēlē fizisku hokeju, bet pats galvenais - var arī iemest ripu vārtos. Perfekta 3. maiņa.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:28, pirms 11 gadiem
Kling Klang rakstīja: Bērziņš garāks
jo garaaks kaats,jo lielaaks cirvis,
berzins vispar nav izlases cienigs speeleetaajs

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:29, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Es no Bukarta gaidu ļoti daudz. Un Bukarta 4+8 DR sastāvā šosezon ir ļoti vājš rezultāts
Noņem nost savu Dinamo cepurīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:30, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Tu uzsvēri, ka Bukarts izlasē vārtus guvis regulāri!
Par kādu regularitāti var runāt, ja vienā čempī golus met, bet pēc gada gūto vārtu un punktu ailēs- apaļa nulle?!
Nu, kā - reizi divos gados gols arī ir regularitāte.

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:30, pirms 11 gadiem
Ko var pīikstēt par to Jekimovu. Es domāju, ka trenneri labāk zina, kas ir un kas nav vajadzīgi!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:30, pirms 11 gadiem
ne pa tēmu, bet nu ..

В "Донбассе" будет два Уилсона
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:32, pirms 11 gadiem
brachka rakstīja: Uzbrucējiem pirmkārt ir jābūt metējiem, neatkarīgi no 1.,2.vai 7.maiņas.Kuri šogad būs tie golmeni? Pilnīgi neredzu pielietojumu Kobam.
Vai tu bez sovjetu (kombinacionālā) hokeja citus hokeja stilus nezini?
Piemēram, kanādiešu hokejā golu metēju-skoreru maiņas ir pirmās divas- 3. maiņa (checking line) un 4. maiņa (energy line) pamatā ir pretinieku līderu uzbrukuma jaucēji,- tas ir šo maiņu uzbrucēju galvenais uzdevums, un ja to paveic un šad tad vārtus arī iemet, tad tas skaitās ļoti labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:32, pirms 11 gadiem
andzinss rakstīja: ne pa tēmu, bet nu ..

http://www.hcdonbass.com/news/donbass_1/v_donbasse_budet_dva_uilsona/
Nu "fani" varēs bimbāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 13:34, pirms 11 gadiem
KHL kepkas sacepušies par savu superzvaigzni Bukartu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:34, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Tu uzsvēri, ka Bukarts izlasē vārtus guvis regulāri!
Par kādu regularitāti var runāt, ja vienā čempī golus met, bet pēc gada gūto vārtu un punktu ailēs- apaļa nulle?!
Viņš neiemeta PČ kurā nospēlēja 3 spēles. Kopumā ja ņem vārā visas spēles izlasē un gūtos vārtus Bukartam būs laba rezultativitāte.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:34, pirms 11 gadiem
andzinss rakstīja: ne pa tēmu, bet nu ..

http://www.hcdonbass.com/news/donbass_1/v_donbasse_budet_dva_uilsona/
Donobasa reģionā šobrīd ir kara stāvoklis, kurš pie pilna prāta brauktu uz turieni spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:35, pirms 11 gadiem
andzinss rakstīja: ne pa tēmu, bet nu ..

http://www.hcdonbass.com/news/donbass_1/v_donbasse_budet_dva_uilsona/
neatradi citu SC rakstu, kur iepostēt ziņu par kolchoza līgas jaunumu?

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:36, pirms 11 gadiem
Ar visu cieņu pret treneriem, bet es tomēr nespēju saprast, kā var būt tā, ka joprojām kandidātos ir K. Jass, bet vairs nav Saulieša. Par Jekimovu skaidrs - nu nebija viņš labā formā šoreiz.

Es saprotu, ka spēlētājiem ir dažādi uzdevumi komandā, bet K. Jasa uzdevumus izlasē es tā arī neesmu spējis ieraudzīt šo dažu gadu laikā. Ja nu vienīgi uzturēt jautrību un labu garastāvokli - bet priekš tā jau nav obligāti jāaizņem spēlētāja vieta. Nu un vēl tas viens gadījums, kad sakāvās ar zviedru.

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:37, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Donobasa reģionā šobrīd ir kara stāvoklis, kurš pie pilna prāta brauktu uz turieni spēlēt.
Izskatās, ka Vilsons to vēlas.

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:37, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: netais paniku seit! nekads kara stavoklis tur nav man ir savi avoti,TIESIE
Ir ir tev "tiešie" avoti, pasaki man vēl, ka fašisti šobrīd skraida pa Odesu un dedzina dzīvus cilvēkus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-05 13:39, pirms 11 gadiem
Ar visu pieticīgo Latvijas hokeja saimniecību, katru pavasari aiz borta paliek ar vien vairāk hokejistu, kurus gribētos redzēt izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:44, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Noņem nost savu Dinamo cepurīti.
Kāds sakars ar Dinamo cepurīti. Es raksturoju Bukartu kā hokejistu kopumā un vislabāk hokejista spējas parādās nevis izlasē vai pārbaudes spēlēs, bet tieši savā tiešajā darbā - NHL, KHL, SHL, NLA utt. Minēju Bukarta sezonas rādītājus kā pretēji savam apgalvojumam. Es apgalvoju ka Bukarta potenciāls ir ļoti augsts, bet sezonā viņš parāda ļoti zemu rezultativitāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:44, pirms 11 gadiem
Ja jāizvēlas starp Saulieti un Kobi, tad normāls cilvēks, protams, izvēlētos Kasparu, taču minoritāte atbalsta minoritāti - tā tas bijis un būs vienmēr.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 13:46, pirms 11 gadiem
-Emka961- rakstīja: hokejs ir dīvains sports, NHL ir sabojājis spēlētājus

paskatieties futbolā - katru gadu turnīri - visi labākie kapā
paskatieties basī - visi labākie kapā vai tas būtu EČ vai PČ vai OS
Vai NHL ir sabojājis arī LV hokejistus, kuri pelna lielu naudu krievijas līgā un klubos, un ir vienmēr saguruši vai mūžam slimi pirms PČ?!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 13:47, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laiks rādīs, ka būs pie jaunā trenera, bet gan RD, gan izlasē treneri nāk un iet, bet Bukarts ar savu iedomību tā arī ne pie viena trenera līdz galam nav arī spējis pierakstīties. Tas jau par kaut ko liecina.
Viņš tikai pēc tam ir spējīgs trenerus kritizēt, ka redz tie viņu gremdējot, bet uz savām nepilnībām viņš gan nevēlas paskatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:48, pirms 11 gadiem
Ja godīgi, tad es atstātu mājās Džeriņu - pārbaudes spēlēs viņš neko neparādīja. Reāli augstāk par 4to maiņu viņam nav vietas un diez vai viņš būs tas labākais soliņa sildītājs/4tās maiņas kaplis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 13:50, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kāds sakars ar Dinamo cepurīti. Es raksturoju Bukartu kā hokejistu kopumā un vislabāk hokejista spējas parādās nevis izlasē vai pārbaudes spēlēs, bet tieši savā tiešajā darbā - NHL, KHL, SHL, NLA utt. Minēju Bukarta sezonas rādītājus kā pretēji savam apgalvojumam. Es apgalvoju ka Bukarta potenciāls ir ļoti augsts, bet sezonā viņš parāda ļoti zemu rezultativitāti.
Bukarts ir labs spēlētājs, un, iespējams, viņam nāktu par labu uzspēlēt kaut kur citur, par mazāku naudu, bet ar lielāku spēles laiku un citu lomu komandā. Kaut vai tajā pašā Somijā.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:50, pirms 11 gadiem
Džera, ja atmiņa neviļ, baigi ņēma iemetienus ps, arī reguļarkā tīri labi izskatījās, īpaši salīdzinot ar citām sezonām. Tā kā Janka nav, tad vajadzīgs viens štata iemetienu speciālists, ko sūtīt laukumā svarīgos iemetienos.
Reaalists17 rakstīja: Ja godīgi, tad es atstātu mājās Džeriņu - pārbaudes spēlēs viņš neko neparādīja. Reāli augstāk par 4to maiņu viņam nav vietas un diez vai viņš būs tas labākais soliņa sildītājs/4tās maiņas kaplis.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laiks rādīs, ka būs pie jaunā trenera, bet gan RD, gan izlasē treneri nāk un iet, bet Bukarts ar savu iedomību tā arī ne pie viena trenera līdz galam nav arī spējis pierakstīties. Tas jau par kaut ko liecina.
Nu tad vienreiz pilnībā piekrītu Namejam.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:51, pirms 11 gadiem
Starp citu, kamēr mēs te runājam Haščāks arī ir prom uz Habarovsku, varbūt esmu igaunis, bet eliteprospect tā rakstīts .

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:51, pirms 11 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Viņš tikai pēc tam ir spējīgs trenerus kritizēt, ka redz tie viņu gremdējot, bet uz savām nepilnībām viņš gan nevēlas paskatīties.
Ne pirmais, ne arī pēdējais, kurš nespēj sev spogulī ieskatīties acīs.
Jā, Bukijs tiešām ik pa laikam ir ņuks uz vārtu gūšanu, bet viņa slinkuma dēļ komanda divreiz (ja ne pat trīsreiz) vairāk vārtus ielaiž. Un tas diemžēl nekompensējas ar tiem gūtiem vārtiem.

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:51, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Lipsbergs-Girgensons varētu būt ļoti interesants duets uz ledus.

Meija gan tur sevišķi neiederas. Ja Ķēniņš vai Lipsbergs varētu labajā malā spēlēt, tad sanāktu viens nopietns spridzekļu trijnieks, kur visi spēlē ar 100% intensitāti, kapājas, spēlē fizisku hokeju, bet pats galvenais - var arī iemest ripu vārtos. Perfekta 3. maiņa.
Tur Meijas vietā drīzāk tāds Indrašis prasītos un maiņai arī uzreiz būtu gana labs uzbrukuma potenciāls. Bet šie trijnieki jau arī vēl nav akmenī iekalti un domāju arī tur vēl izmaiņas būs! Patreiz tāds nemainīgs trijnieks(kas tāds arī varētu PČ palikt) varētu būt tikai Vasiljeva trijnieks!

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:51, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: vel viens specialists atradies, Panoramas un LNT ziniu eksperts tu vel profesora gradu ar sacerejumiu bazetu uz Ugunsgreka analizi aizstavetu,vispar tev cenas nebutu tu varbut gribeji teikt NEDZIMTU nevis NELISTU? tur,cik man zinams,NEVIENS NEKUR NELIEN,visi ir SAVAS vietas,pasi ar sevi lai skaidrojas,nekadi SC "eksperti" tur nepalidzes
Vai krievijas spicnaži un citi specdienestu bojeviki- koloradņiki visi ir dzimuši Krimā vai Austrumukrainas pierobežā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:54, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Starp citu, kamēr mēs te runājam Haščāks arī ir prom uz Habarovsku, varbūt esmu igaunis, bet eliteprospect tā rakstīts .
Kroksi, nespamo svētā vietā.

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:54, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Starp citu, kamēr mēs te runājam Haščāks arī ir prom uz Habarovsku, varbūt esmu igaunis, bet eliteprospect tā rakstīts .
Vai tik tas neliecina, ka RD pamazām iet uz grunti?
Ja jau komanda sāk izpārdot spēlētājus, kuri pagājušajā sezonā taisīja šai komandai rezultātu, tad tas ir nopietns signāls par lielām problēmām.

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:55, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tik tas neliecina, ka RD pamazām iet uz grunti?
Ja jau komanda sāk izpārdot spēlētājus, kuri pagājušajā sezonā taisīja šai komandai rezultātu, tad tas ir nopietns signāls par lielām problēmām.
Kad ASV paziņos par nākamajām sankcijām , tad RD ir vakars uz ezeru . Jau tagad moskaļu sports cieš no pirmā viļņa sankcijām, būs pa skarbo.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:56, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kroksi, nespamo svētā vietā.
Kura raksta (par hokeju) komendāru daļa ir beigusies bez politikas, urālu nolikšanas un bez savstarpējām kašķēšanās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:57, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Kad ASV paziņos par nākamajām sankcijām , tad RD ir vakars uz ezeru . Jau tagad moskaļu sports cieš no pirmā viļņa sankcijām, būs pa skarbo.
Man gan interesē, ka vel Donbass ar spēlētājiem slēdz līgumus.
Vai šī komanda gatavojas visu sezonu spēlēt izbraukumā, jo neticu, ka Doņeckā tuvākā nākotnē būs iespējams normāli aizvadīt KHL spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:58, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: ko tu te mulkibas plerksti? vai tiesam visi Latvju patrioti ir kliuvusi parJenkiu pakalias laizitajiem? nevis liga KHL ir vainiga,bet gan PASI SPELETAJI!!! KHL ka professionala liga,NELIEK nekadus skerslius speletaju dalibai IIHF turniros,atskiriba no NaHueLAS vai tas pseidopatriotiniam nepielec?
bet tu esi totāls puķina, krievu teroristu un arī krievu līgas pakaļas laizītājs!
Pilnībā noliegt vai attaisnot krievu specdienestu noziegumus Ukrainā var tikai galīgs idiņš, tāpēc tev- ignore uz visiem laikiem!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:59, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kura raksta (par hokeju) komendāru daļa ir beigusies bez politikas, urālu nolikšanas un bez savstarpējām kašķēšanās?
Izlases rakstus negribētos aiztirst ar temām par to ka kaut kāds čehs, par kuru vairumam pie kājas kas notiek, spēlēs kaut kādā krievu komandā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 14:00, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man gan interesē, ka vel Donbass ar spēlētājiem slēdz līgumus.
Vai šī komanda gatavojas visu sezonu spēlēt izbraukumā, jo neticu, ka Doņeckā tuvākā nākotnē būs iespējams normāli aizvadīt KHL spēles.
Man vairāk interesē kuri ģēniji paraksta līgumu ar šo klubu .

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:01, pirms 11 gadiem
Cik lielam klaunam jābūt, lai teiktu, ka "RD izpārdod spēlētājus"?

Nevienam no šiem spēlētājiem nebija līguma ar RD, tāpēc tie var iet, kur vien vēlas un ar RD tam nav nekāda sakara. RD nekādu naudu par to nesaņem (kā tas būtu "izpārdošanas" gadījumā).

Cita lieta par tiesībām uz Daugaviņu - tas gan bija tieši tāds gadījums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 14:02, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: 4urbani,palikusi no turku osmana imperijas laika,kurus butu jaiznicina fiziski! un nevajag te Lettiniem iespringt par muhamedaniem,mums ir jabut par SAVIEJIEM,proti BALTAJIEM!
Tad tik meties ceļos varenā Valodjas priekšā, kamēr šis atvērs bikšupriekšu, vari bļaut ka esi par savējiem, vēlams gan krieviski.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 14:03, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: ko tu te mulkibas plerksti? vai tiesam visi Latvju patrioti ir kliuvusi parJenkiu pakalias laizitajiem? nevis liga KHL ir vainiga,bet gan PASI SPELETAJI!!! KHL ka professionala liga,NELIEK nekadus skerslius speletaju dalibai IIHF turniros,atskiriba no NaHueLAS vai tas pseidopatriotiniam nepielec?
Lai nu kas, bet Tu esi totāls tirsējs, jo tikai tādi, kuri paši dzīvo ''sliktajos'' Rietumos var tos notirst, bet tajā pašā laikā slavināt Urāliju.
Varbūt Tu esi smagi kļūdījies, un Tev vajadzētu dzīvot nevis Francijā, bet kaut kur Tverā?
Tu man atgādini tos urālus, kas inetā apkāš jeņķus ar komentāriem, bet šos komentārus raksta uz iPhone.

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:03, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Izlases rakstus negribētos aiztirst ar temām par to ka kaut kāds čehs, par kuru vairumam pie kājas kas notiek, spēlēs kaut kādā krievu komandā
Labi,labi!
Centīšos to ievērot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:04, pirms 11 gadiem
Galvinju jau gan nevajadzeeja njemt sastaavaa pf

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:04, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Donobasa reģionā šobrīd ir kara stāvoklis, kurš pie pilna prāta brauktu uz turieni spēlēt.
Nebrīnīšos, ja "Donbass" pārbrauks uz Sočiem un kļūs par "leopardiem"!

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:04, pirms 11 gadiem
kokos rakstīja: Galvinju jau gan nevajadzeeja njemt sastaavaa pf
Dj Žurku?

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:05, pirms 11 gadiem
Jekimovs un Saulietis?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 14:06, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Cik lielam klaunam jābūt, lai teiktu, ka "RD izpārdod spēlētājus"?

Nevienam no šiem spēlētājiem nebija līguma ar RD, tāpēc tie var iet, kur vien vēlas un ar RD tam nav nekāda sakara. RD nekādu naudu par to nesaņem (kā tas būtu "izpārdošanas" gadījumā).

Cita lieta par tiesībām uz Daugaviņu - tas gan bija tieši tāds gadījums.
Klauns ir tas, kurš domā,ka spēlētāju bez līguma nav jāmēģina paturēt. Vel jo vairāk,ja tās ir pārbaudītas vērtības.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 14:07, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Kāds sakars minoritāteis? Priekš 4.maiņas Kaspars īsti neder, jo vairāk ir otrās maiņas spēlētājs nevis enerģijas spēlētājs
es saprotu, ka termins "enerģijas maiņa" ir spēlētāja pašapziņu saudzējošs eifēmisms klubiem ierobežota budžeta vai riskantas kluba finanšu stratēģijas apstākļos. ar to saprotot, ka nevar atļauties 12 vispusīgus uzbrucējus. Ja federācijai nav finanšu ierobežojumi apdrošināšanas budžetam, tad neredzu motivāciju iekļaut komandā spēlētājus, kas nevis paši spēlē, bet citiem neļauj spēlēt.. Komandai jābūt tādai, kur katrs var iemest, katrs var aizsargāties, katrs, sisties, skriet, piespēlēt, kauties.
Komanda ir tik stipra, cik stiprs ir tās vājākais spēlētājs.
āmen.

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:07, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Nebrīnīšos, ja "Donbass" pārbrauks uz Sočiem un kļūs par "leopardiem"!
Iespējamība pat ļoti liela.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 14:08, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: Ivar,busu driz Latvija,parunasim dzivaja iedzersim pa alus kausam,izskaidrosu tev, kapec esmu tur kur esmu tas nekada gadijuma nav saistits nedz ar materialiem labumiem nedz ar rietumu civilizacijas apbrinojumiem,tici man,labak butu tevis aprakstitaja TVERA( varbut ta kadreiz ari notiks) ja butu tada iespeja
Jā,saprotu!
Kur Centrs sūta,tad tur ari jādodas.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 14:09, pirms 11 gadiem
Atveinojiet, bet ko tur dara kobajaši? laukumā no viņa jēgas nav, tad labāk par trenera asistentu un paņem kādu jauno lidz viņa vietā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:10, pirms 11 gadiem
Viss maksā tik, cik tas tirgū maksā.
Ja "pārbaudītā vērtība" tagad maksā tik dārgi, ka nevar vairs to pavilkt, tad neko, meklē kaut ko citu.

Tas ir tāpat kā ar jebko citu - ja tavs iecienītais trīsgraudnieks pēkšņi veikalā maksās nevis 5 eiro, bet 20 eiro, tad vai nu tu dzersi četrreiz mazāk, vai arī meklēsi citu marku.

  +3 [+] [-]

, 2014-05-05 14:10, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tik tas neliecina, ka RD pamazām iet uz grunti?
Ja jau komanda sāk izpārdot spēlētājus, kuri pagājušajā sezonā taisīja šai komandai rezultātu, tad tas ir nopietns signāls par lielām problēmām.
Nevajag tēlot ka hokeja niansēs neorientējies. Faktiski gandriz katru gadu DR izpārdos spēlētājus (ar dažiem izņēmumiem), kas taisa rezultātu iepriekšējā sezonā. Koamndai ar mazu budzētu KHL tas nav nekāds jaunums vai izbrīns. Te ir daži DR , kuri tēlo ka nesaprot vai negrib saprast ka komandām ar mazu budzētu tas notiek regulāri. Tā tas bija ir un būs.
Tikai Haščaks bijatāds vidējs spēlētājs. Kā leģionārs voņš bija zem jautājuma zīmes. Es uzskatu ka viņam vajadzēja palikt, bet tas ir komandas kompetencē. Man pat drīzāk izbrīna ka mums ar savu budzētu ik pa brīdim izdodas noturēt kādu labu spēlētāju vai atmānīt atpakaļ.
Mans uzskats ka DR īstā vieta ir ap 20 KHL un ja mēs iekļūstam PO tas ir ļoti patīkams pārsteigums. Tas nav tāpēc ka man nebūtu ambīcijas un vēlmes , bet tā ir reāla situācija.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 14:11, pirms 11 gadiem
prieks par jaunā aizsarga Jāņa Jaka iekļūšanu sastāvā,par centru A.Bērziņu-vairāk jautājumu nekā atbildes.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-05 14:14, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Faktiski gandriz katru gadu DR izpārdos spēlētājus (ar dažiem izņēmumiem), kas taisa rezultātu iepriekšējā sezonā.
Ja kaut ko pārdod (izpārdod), tad par to saņem naudu.
RD nekādu naudu par šiem spēlētājiem nesaņem.
Ir beigušās savstarpējās darba attiecības un VISS.

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:15, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: kapec man butu jametas celios? velreiz atgadinasu vienu svetu patiesibu: NAV BUTISKAS STARPIBAS STARP NACIJAM VIENAS RASES ITVAROS!!! starpiba ir starp RASEM! kad beidzot jums,siknacionalistiem tas pieleks,ibio?
Tad tev Krievija = Latvija?

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:16, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: tak vaacaties uz Okupantu liigas sadalju
Ignorē vai nelasi. Tev pat ir 2 izvēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-05 14:18, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Ja kaut ko pārdod (izpārdod), tad par to saņem naudu.
RD nekādu naudu par šiem spēlētājiem nesaņem.
Ir beigušās savstarpējās darba attiecības un VISS.
Piekrītu, neprecīzi izteicos. Nepārdod bet atrod komandu ar izdevīgākiem finansiāliem nosacījumiem.

  -2 [+] [-]

, 2014-05-05 14:20, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Vienīgā izvēle neiekļaut okupantu līgas jaunumus Latvijas izlases raksta komentāru sadaļā
Tad tev viena izvēle. Visi kas raksta kaut ko par KHL - ignorē. Sāc ar mani-spied ignorēt un viena tava problēma šeit būs mazāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 14:22, pirms 11 gadiem
Indrašis ar Bičevski un Jasu ?

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:23, pirms 11 gadiem
elgars17 rakstīja: Ak dievs! Vareja Jekimovu atstaat, tapat labak speele par Dzeriniem un Meijam...
Nu par Meiju nepiekrītu,Meija spēlē ļoti labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:25, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: vai tad es ko tadu esmu teicis? bet ja jaizvelas butu starp Rudnevu,latviski nerunajosu,un pertiki, kurs iezubrijis paris standartfrazes latvju mele,es izveletos pirmo! valodas nak un aizet nebutiba,nevajag uz tam titk traki iecikleties vai ir kaut viena valoda,kura palikusi nemainiga divu tukstosu gadu laika? tapec es lieku uzsvaru nevis uz meles faktoru,bet gan uz etniskam un genetiskam saknem,kuras mums ar Slaviev,Somugriem,Germaniem,Anglosaksiem un Romaniem ir VIENADAS! mums ir 16 energonu asinsstruktura, PERFEKTA,no biologiska viedoklia! un krasi atskiriga no citam rasem
Nu tad nesauc mani par sīknacionālistu, savādāk pats vislaik nonāc pretrunās ar savu rasu teoriju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 14:27, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: 4urbani,palikusi no turku osmana imperijas laika,kurus butu jaiznicina fiziski! un nevajag te Lettiniem iespringt par muhamedaniem,mums ir jabut par SAVIEJIEM,proti BALTAJIEM!
Krimināllikuma 71. pants - aicinājums uz genocīdu.

Paldies par atklātību, ar šo tu drīz varēsi kopoties ar baltajiem draugiem ieslodzījumā.

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:30, pirms 11 gadiem
Saulieti varēja paturēt, piemēram, Jasa vietā, būtu produktīvāk, domāju.

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:30, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Viss maksā tik, cik tas tirgū maksā.
Ja "pārbaudītā vērtība" tagad maksā tik dārgi, ka nevar vairs to pavilkt, tad neko, meklē kaut ko citu.

Tas ir tāpat kā ar jebko citu - ja tavs iecienītais trīsgraudnieks pēkšņi veikalā maksās nevis 5 eiro, bet 20 eiro, tad vai nu tu dzersi četrreiz mazāk, vai arī meklēsi citu marku.
Nē,protams, ka tirgus likumi strādā arī hokejā, tomēr kādreiz komandai vajadzētu mācīties no savām kļūdām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:33, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: kurs Centrs? SPORTACENTRS? kurs nu butu runajis
Bet ir izdevīgi taču dažreiz tēlot muļķīti, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:35, pirms 11 gadiem
ok, jass komandā atrodas ne jau uz ledus rādītā snieguma dēļ, bet uz soliņa un ģērbtuvēs radītās atmosfēras dēļ.
bet, ja bērzu taisās iespēlēt malā, tad tiešām tā vietā būtu atstājuši vienu no robertiem. vienīģais iemesls varētu būt attieksme treniņos, kas tedim ir tik svarīga. jo nu bērzs ne vairs tiek kājās savam pretiniekam un vienīgais kā māķ apturēt to, ir taisīt sodu.

  +3 [+] [-]

, 2014-05-05 14:35, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: siknacionalisti,diemzel,musdienu LV ekziste un pats liaunakais ir tas,ka vini sava parsvara ir proamerikaniski un prorietumnieciski orienteti savos uzskatos,sava mentalitate tas visai driz var novest pie muhamedaniu un afrikaniu getto Riga un citas lielpilsetas ka ari gjepraidu pastavigu rikosanu un feministu aktivizesanos
Nu Tev par laimi, tavi baltie čingizshana bastardi 9. maijā rīko savu praidu pārdaugāvā, svinēs Latvijas okupāciju.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 14:36, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu, neprecīzi izteicos. Nepārdod bet atrod komandu ar izdevīgākiem finansiāliem nosacījumiem.
Tas ka LEV jau pēc vienas sezonas attiecās no Sējēja pakalpojumiem par ļoti daudz ko liecina.
Protams, ka Tu vari savu ''sapņu komandu'' aizstāvēt cik vien vēlies, un klārēt par maziem budžetiem, bet tas ka RD selekcija ir pilnīgs ''Comedy club'' jau sen ir skaidrs.

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:37, pirms 11 gadiem
fall in love rakstīja: Saulieti varēja paturēt, piemēram, Jasa vietā, būtu produktīvāk, domāju.
Kobas funkcijas nav veidot spēli un gūt vārtus. Jass diez vai pat izies uz ledus pret Kazakhstānu vai Baltkrieviju, ja arī tiks iekļauts sastāvā.

Viņa enerģija, pašatdeve un spēja provocēt būs nepieciešama pret Krieviju, Somiju, utt. Turklāt te ir runa par 5-7 minūšu spēles laiku.

Koba ir ļoti specifiskas 4. maiņas spēlētāja lomas izpildītājs, tādēļ salīdzinājumi ar Saulieti ir pilnīgi neadekvāti.

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:42, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Kobas funkcijas nav veidot spēli un gūt vārtus. Jass diez vai pat izies uz ledus pret Kazakhstānu vai Baltkrieviju, ja arī tiks iekļauts sastāvā.

Viņa enerģija, pašatdeve un spēja provocēt būs nepieciešama pret Krieviju, Somiju, utt. Turklāt te ir runa par 5-7 minūšu spēles laiku.

Koba ir ļoti specifiskas 4. maiņas spēlētāja lomas izpildītājs, tādēļ salīdzinājumi ar Saulieti ir pilnīgi neadekvāti.
Jā, tāds spēlētājs tiešām ir ļoti vērtīgs,bet......................
Tāds spēlētājs ir vērtīgs Top izlasēm, kurās ir pietiekoši daudz vārtu guvēju un asistentu, un nevis LV vai tai līdzīgām izlasēm, kurām katrs potenciālais vārtu guvējs vai asistents ir zelta vērtē.

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:44, pirms 11 gadiem
Ko var nemties Bukarts labs , Bukarts slikts - galvenais ka nospeletas 8 parbaudes speles , bet mainas kaujas stavokli nav iespeletas.
P.S. Ari es nesaprotu to Kobes un Berza lobeshanu . Zhel Sauliesha (loti centas) , neapskauzhu Bukiju (cik tad vajag iemest).

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 14:52, pirms 11 gadiem
Nu kas tam Karsumam īsti bija? Jau ļooti ilgi ārstējas. Domāju, ja būtu vēlme, tad viņš būtu izlasē.
Dārziņš jau izskatās ka ne, jo ārsts esot ieteicis pēc angīnas netrakot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:56, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Kobas funkcijas nav veidot spēli un gūt vārtus. Jass diez vai pat izies uz ledus pret Kazakhstānu vai Baltkrieviju, ja arī tiks iekļauts sastāvā.

Viņa enerģija, pašatdeve un spēja provocēt būs nepieciešama pret Krieviju, Somiju, utt. Turklāt te ir runa par 5-7 minūšu spēles laiku.

Koba ir ļoti specifiskas 4. maiņas spēlētāja lomas izpildītājs, tādēļ salīdzinājumi ar Saulieti ir pilnīgi neadekvāti.
Nu gan jau tev taisnība, neesmu tāds zinātājs, bet bija radies priekštats, ka Saulietis arī tāds spēka spēlētājs, turklāt Kobe ir ļoti nedisciplinēts/neprognozējams... interesanti, ka tu piemini Somiju, Krieviju, es domāju, ka tur drīzāk var iegriezt ar atkal kādu debīlu noraidījumu, it sevišķi zinot kā tiesā pasaules čempionātus it sevišķi pret vājākajiem komandām.

     [+] [-]

, 2014-05-05 14:57, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tāds spēlētājs tiešām ir ļoti vērtīgs,bet......................
Tāds spēlētājs ir vērtīgs Top izlasēm, kurās ir pietiekoši daudz vārtu guvēju un asistentu, un nevis LV vai tai līdzīgām izlasēm, kurām katrs potenciālais vārtu guvējs vai asistents ir zelta vērtē.
Un par kādiem potenciāliem vārtu guvējiem ir runa, kad rezultāts ir, piemēram, 0:4?

Spēle aizsardzībā, kapāšanās, asumi un enerģijas došana ir Kobas uzdevums, ko nekāds Bukarts vai pat Saulietis nevarētu izpildīt.

Mums ar plusa zīmi spēlēs pret Krieviju, Somiju ir arī neielaisti vārti 1 maiņas laikā. Vai komandas atmodināšana pēc dažiem ielaistiem goliem, lai izvairītos no neglītiem zāģiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 14:57, pirms 11 gadiem
latgalestauretajs rakstīja: Ir mums normāli spēlētāji, kā Daugaviņš, Girgensons, M.Rēdliks, Ķēniņš.
Ta pārējie sanāk, Tavuprāt, ir nenormāli?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 15:00, pirms 11 gadiem
Saulietis nekonkurē ar Jasu, bet drīzāk ar Bērziņu, Štālu, Meiju, Lipsbergu.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 15:02, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tik tas neliecina, ka RD pamazām iet uz grunti?
Ja jau komanda sāk izpārdot spēlētājus, kuri pagājušajā sezonā taisīja šai komandai rezultātu, tad tas ir nopietns signāls par lielām problēmām.
Cik gadus tu to raksti?
Ja nekļūdos, tad no pirmās sezonas vidus.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 15:04, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Un par kādiem potenciāliem vārtu guvējiem ir runa, kad rezultāts ir, piemēram, 0:4?

Spēle aizsardzībā, kapāšanās, asumi un enerģijas došana ir Kobas uzdevums, ko nekāds Bukarts vai pat Saulietis nevarētu izpildīt.

Mums ar plusa zīmi spēlēs pret Krieviju, Somiju ir arī neielaisti vārti 1 maiņas laikā. Vai komandas atmodināšana pēc dažiem ielaistiem goliem, lai izvairītos no neglītiem zāģiem.
Pieļauju, ka tā Jasa enerģijas došana visai komandai ir tāds vairāk ar neko neapstiprināts mīts, un nevis reālā patiesība.
Visa tā Jasa klaiņošana no komandas uz komandu manu rakstīto zināmā mērā apstiprina.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 15:08, pirms 11 gadiem
Adis-15 rakstīja: Cik gadus tu to raksti?
Ja nekļūdos, tad no pirmās sezonas vidus.
Katru gadu, bet kā nepiepildās viņa prognozes, tā nepiepildās... Baigais brīnums Ivaram pēkšņi, ka Dinamo nevar noturēt leģionārus. Nekad neesam varējuši to izdarīt. Un ko var muldēt par to ,ka slikta selekcija ? Savāca AHL pabiras un izcēla lielās lozes ar Vilsonu un Robinsonu, pa mazām naudām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 15:17, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Neapstiprināts mīts? Paskaties OS laikā viņa emocijas uz soliņa pēc gūtiem vārtiem!
Pareizi raksti-VIŅA emocijas.
Kā zināms, tad emocijas nav gripa vai iesnas, kuras ir ļoti lipīgas.

  +3 [+] [-]

, 2014-05-05 15:22, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Neapstiprināts mīts? Paskaties OS laikā viņa emocijas uz soliņa pēc gūtiem vārtiem!
Domā tādam Cipulim baigi vajag Jasu ar emocijām ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 15:38, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ka LEV jau pēc vienas sezonas attiecās no Sējēja pakalpojumiem par ļoti daudz ko liecina.
Protams, ka Tu vari savu ''sapņu komandu'' aizstāvēt cik vien vēlies, un klārēt par maziem budžetiem, bet tas ka RD selekcija ir pilnīgs ''Comedy club'' jau sen ir skaidrs.
Vismaz nemelo pats sev.Pats labi saproti ka ļoti labās selekcijas dēļ mēs regulāri tiekam PO.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: FUNS

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 15:43, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Baigais sasniegums PO
Priekš tevis tas nan nekas, priekš manis tas ir liels sasniegums. Būtumums Donbass budšets, tad man arī PO būtu minimālais uzdevums un vismaz par iekļūšanu pusfinālā būtu jācīnās. Reāli jāskatās uz iespējām. Bet tu beidz runāt par KHL un PO. Tas tev godu nedara. Es te pieminu KHL, bet tev taču tas ir zem tava goda.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 15:44, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Baigais sasniegums PO
Tad varbūt visām komandām ,kurām nav reālas cerības uz titulu, nespēlēt ? Pieņemsim, Spānijas BBVA spēlētu Reals, Barselona un Athletico. NBA arī tāds Jazz, 76ers nespēlētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 15:58, pirms 11 gadiem
Kurš brauc pēc alkohola un cigaretēm uz Minsku - neņemt lūdzu Baltijas un Ukrainas karogus... paliksiet bez biksēm un bungām...

  -2 [+] [-]

, 2014-05-05 15:58, pirms 11 gadiem
Par Saulieti nebrīnos - viņš pēdējās spēlēs regulāri pozicionāli / taktiski kļūdījās. Pāris kļūdu dēļ bija pretuzbrukumi, kuros mēs zaudējām vārtus. Plus viņam vairāk vai mazāk regulāri ir arī noraidījumi.

Es brīnos par to, ka Bukarts nav sastāvā. Viņš prot gan ripu pieturēt, gan nekļūdās taktiski, gan arī, ja ir labi patneri, iemest golu. Problēma ir tajā, ka viņam spītīgi neviens neļauj spēlēt ar labiem partneriem. Un nav ko te stāstīt, ka viņš ir slinks un iedomīgs. So what? Viņš ir scoreris, kas to ir pierādījis gan izlasē, gan Špenglera kausā, gan Cerību kausā, gan MHL. Kas notiks, ja kāds no mūsu pirmo maiņu spēlētājiem satraumēsies (tfu,tfu,tfu)? Vietā liks čekerus un cerēs, ka nu tik būs rezultāts?

Par esošajām maiņām arī negribās runāt. Girgensonu ieliek ar Meiju un Lipsbergu? WTF. Indraši ieliek kopā ar K.Jasu? Tur ir cik daudz jāizdzer, lai cerētu uz "ķīmiju" šādu spēlētāju vidū? Tur ir stabils garantēts mazākums gandrīz katrā nomaiņā

Ar ko riskē Nolans? Ne ar ko. Viņam ir vairāku gadu līgums ar Sabres, kā arī beigas kontraktam ar LV izlasi. Paeksperimentēs. Izdosies - forši. Ģēnijs. Neizdosies - who cares?

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 16:04, pirms 11 gadiem
ierodas ķēniņš un 5 uzreiz prom pēc kirova svilpes!

     [+] [-]

, 2014-05-05 16:06, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nu nav gan sakara, ir pilnīgi vienalga, kur tie spēlētāji ir spēlējuši vai spēlēs! Pašlaik iet runa tikai par izlases spēlētājiem
Tieši tā un izlases spēlētājus vērtē ARĪ pēc tā, kur viņi spēlē un kā viņi TUR spēlē.

     [+] [-]

, 2014-05-05 16:06, pirms 11 gadiem
Latvijas izlases pēdējais mohikanis aiziet....
Kas būs nakamgad?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 16:12, pirms 11 gadiem
Saulietis jau nu gan ir labāks par Bičevski,Lipsbergu, nerunājot jau par Jasu.

  +4 [+] [-]

, 2014-05-05 16:12, pirms 11 gadiem
AndSo rakstīja: Par Saulieti nebrīnos - viņš pēdējās spēlēs regulāri pozicionāli / taktiski kļūdījās. Pāris kļūdu dēļ bija pretuzbrukumi, kuros mēs zaudējām vārtus. Plus viņam vairāk vai mazāk regulāri ir arī noraidījumi.

Es brīnos par to, ka Bukarts nav sastāvā. Viņš prot gan ripu pieturēt, gan nekļūdās taktiski, gan arī, ja ir labi patneri, iemest golu. Problēma ir tajā, ka viņam spītīgi neviens neļauj spēlēt ar labiem partneriem. Un nav ko te stāstīt, ka viņš ir slinks un iedomīgs. So what? Viņš ir scoreris, kas to ir pierādījis gan izlasē, gan Špenglera kausā, gan Cerību kausā, gan MHL. Kas notiks, ja kāds no mūsu pirmo maiņu spēlētājiem satraumēsies (tfu,tfu,tfu)? Vietā liks čekerus un cerēs, ka nu tik būs rezultāts?

Par esošajām maiņām arī negribās runāt. Girgensonu ieliek ar Meiju un Lipsbergu? WTF. Indraši ieliek kopā ar K.Jasu? Tur ir cik daudz jāizdzer, lai cerētu uz "ķīmiju" šādu spēlētāju vidū? Tur ir stabils garantēts mazākums gandrīz katrā nomaiņā

Ar ko riskē Nolans? Ne ar ko. Viņam ir vairāku gadu līgums ar Sabres, kā arī beigas kontraktam ar LV izlasi. Paeksperimentēs. Izdosies - forši. Ģēnijs. Neizdosies - who cares?
Par maiņām vari necepties, domāju, tas ir tikai pagaidu salikums (skice), jo piecas uzbrucēju maiņas nebūs! Vienīgā maiņa, kas tāda varētu arī palikt uz Pč ir Vasiļjeva maiņa. Indrašis visdrīzākai būs vai nu pie Girgensona (gana interesanta maiņa būtu - Lipsbergs- Zemgus- Miks), vai atpakaļ pie Dogija! Pārbaudes spēlēs šie kopā labi izskatijās un trijnieks arī bija gana produktīvs! Izspēle un gols pret frančiem viņu izpildijumā jau vien bija konfekte!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-05 16:14, pirms 11 gadiem
AndSo rakstīja: Par Saulieti nebrīnos - viņš pēdējās spēlēs regulāri pozicionāli / taktiski kļūdījās. Pāris kļūdu dēļ bija pretuzbrukumi, kuros mēs zaudējām vārtus. Plus viņam vairāk vai mazāk regulāri ir arī noraidījumi.

Es brīnos par to, ka Bukarts nav sastāvā. Viņš prot gan ripu pieturēt, gan nekļūdās taktiski, gan arī, ja ir labi patneri, iemest golu. Problēma ir tajā, ka viņam spītīgi neviens neļauj spēlēt ar labiem partneriem. Un nav ko te stāstīt, ka viņš ir slinks un iedomīgs. So what? Viņš ir scoreris, kas to ir pierādījis gan izlasē, gan Špenglera kausā, gan Cerību kausā, gan MHL. Kas notiks, ja kāds no mūsu pirmo maiņu spēlētājiem satraumēsies (tfu,tfu,tfu)? Vietā liks čekerus un cerēs, ka nu tik būs rezultāts?

Par esošajām maiņām arī negribās runāt. Girgensonu ieliek ar Meiju un Lipsbergu? WTF. Indraši ieliek kopā ar K.Jasu? Tur ir cik daudz jāizdzer, lai cerētu uz "ķīmiju" šādu spēlētāju vidū? Tur ir stabils garantēts mazākums gandrīz katrā nomaiņā

Ar ko riskē Nolans? Ne ar ko. Viņam ir vairāku gadu līgums ar Sabres, kā arī beigas kontraktam ar LV izlasi. Paeksperimentēs. Izdosies - forši. Ģēnijs. Neizdosies - who cares?
Par to jau ir viss lielakais uztraukums , prieksh kam mums bija vajadzigas tas parbaudes speles , ka Teds neredzeja speletajus , un atbraucot samaisija visas mainas
P.S. Teds kaut viena spele redzeja Kobu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 16:24, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Vismaz nemelo pats sev.Pats labi saproti ka ļoti labās selekcijas dēļ mēs regulāri tiekam PO.
Un?
Par tikšanu Play off medaļas vai kausus dod?

     [+] [-]

, 2014-05-05 16:31, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Cik gadus viņš ir ar izlasi? Viņš jau lielāko daļu no spēlētājiem zina, tāpēc problēmu tur nav
Ja es būtu sporta žurnālists, es Nolanam pajautātu pāris nevainīgi-ziņkārīgus jautājumus, kas pārliecinātu hokeja līdzjutējus un dotu konkrētas atbildes - ir tas Nolans vispār kaut drusku sekojis LV izlases spēlētāju sekmēm šogad klubos vai nē Sabres kontrakts varētu būt "nedaudz" viņam svarīgāks un intereantāks. Jautājumi būtu, teiksim, lai pasaka, cik spēles, cik punktus ir guvis, teiksim, Bērziņš. Vai K.Jass. Vai Jekimovs. Un kurās valstīs vispār ir spēlējis, kā klubi saucās, cik soda minūtes bijušas Vai ar ko, piemēram, Bičevskis ir labāks par pārējiem centra uzbrucējiem, kas spēlē kopā vienā maiņā. Vai kuram no izlases spēlētājiem ir labākais +/- rādītājs pleijofos un regulārajā sezonā Un kura līga ir spēcīgāka - KHL vai Kazahastānas, Slovākijas, WCHL utt. Un kāpēc. Un kurš no izlases spēlētājiem ir bijis savā klubā labāks šogad nekā bija pagājušogad, un kādos rādītājos

  +3 [+] [-]

, 2014-05-05 16:34, pirms 11 gadiem
Jass laikam ir Nolana mīlulis ja tik viduvējs spēlētājs netiek atskaitīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-05-05 16:56, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Tik sīki viņš jau nezinātu, bet te viņam liela izvēle nav, paņem tos, ko varējs no OS, jo zina kā spēlēja + Sāsu arī viņš zin un divus jaunos, ko gan jau Zirnis ieteica, bet tā pa lielam viņam jau pēc OS bija skaidrs, kurus ņems uz PČ
Varētu padomāt, ka viņš jau nu ļoti daudz piedalījās pirmsolimpiskā sastāva veidošanā Nebūtu Ozoliņš, Ņiživijs spēlējuši, nez kā vēl būtu sanācis. Un pārsvarā gan OS atlasē, gan OS goli bija uz spēlētāju meistarības rēķina, nevis kaut kādas konkrētas taktikas vai daudzreiz iespēlētu un mēģinātu kombināciju rezultātā. Joprojām nesaprotu, kāpēc Freibergs OS bija jālaiž vairākumā, kamēr spēcīgā metiena īpašnieks Kulda nebija laukumā. Vispār Ņiživijs varēja arī nespēlēt PČ, ņemot vērā to, ka uz OS, pat neskatoties uz savu ieguldījumu kvalificēšanās turnīrā, Nolans viņu nepaņēma. Vienvārdsakot - man, personīgi, nepatīk treneris, kas nav kopā ar komandu 24x7x365. Un tāpat man nav skaidrs kā Lipmans, kuram, kā saka, ar angļu valodu nav viss ļoti ok, varēja vienoties ar Nolanu. Priekš kam? Kā ar viņu ikdienā var pārrunāt nepieciešamos jautājumus? Caur tulku? Caur "klusajiem telefoniem"? Tas taču nav efektīvi, produktīvi.

  +3 [+] [-]

, 2014-05-05 16:58, pirms 11 gadiem
AndSo rakstīja: Ja es būtu sporta žurnālists, es Nolanam pajautātu pāris nevainīgi-ziņkārīgus jautājumus, kas pārliecinātu hokeja līdzjutējus un dotu konkrētas atbildes - ir tas Nolans vispār kaut drusku sekojis LV izlases spēlētāju sekmēm šogad klubos vai nē Sabres kontrakts varētu būt "nedaudz" viņam svarīgāks un intereantāks. Jautājumi būtu, teiksim, lai pasaka, cik spēles, cik punktus ir guvis, teiksim, Bērziņš. Vai K.Jass. Vai Jekimovs. Un kurās valstīs vispār ir spēlējis, kā klubi saucās, cik soda minūtes bijušas Vai ar ko, piemēram, Bičevskis ir labāks par pārējiem centra uzbrucējiem, kas spēlē kopā vienā maiņā. Vai kuram no izlases spēlētājiem ir labākais +/- rādītājs pleijofos un regulārajā sezonā Un kura līga ir spēcīgāka - KHL vai Kazahastānas, Slovākijas, WCHL utt. Un kāpēc. Un kurš no izlases spēlētājiem ir bijis savā klubā labāks šogad nekā bija pagājušogad, un kādos rādītājos
tad Tu būtu s.ūdīgs žurnālists - uz līdzīgiem jautājumiem Tedis jau ir atbildējis: precīzi necitēšu, bet doma bija tāda - ka tas viss ir pofig, galvenais ir darba ētika un atdeve laukumā pie Teda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 17:00, pirms 11 gadiem
Nolans totali galvu saspiedis ar ko Jass labaks par Saulieti!????
Kulens mierigi butu ticis galaa Nolans kaa atbrauc atkal savus milulishus Berzinju un Jasu velk izlasee! Drosvien pedejo atskaitis Dzerinju zinot vinja gajienus

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 17:06, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un?
Par tikšanu Play off medaļas vai kausus dod?
Nedod, bet pats apzinies ka DR nav nekāds Gagrina kausa kandidāts un tuvākā laikā nebūs. Tad jau par Latvijas hokeja izlasi arī nevajag jūsmot , jo medaļas neizcīna. Visā pasaulē ir tūkstošiem sportisti un komandas ,kuri nekad neko neizcīnīs. Via tad nevar priecāties futbola visrlīgā par Metta. Vai nevar priecāties par motosportistu Karro kurš izcīna 7 vietu vienā posmā (medaļa jau nav). Nezin kuro reizi tev to rakstu kā mazam bērnam.
Tev jājūt līdzi tikai tām komandām , kuras kaut ko izcīna. Es skatos reāli, kad mums būs cits budžets , gribēšu citus rezultātus. Pašlaik priecājos ka beidzot Latvijā ir koamnda, kura kaut kādā sporta veidā spēlē ļoti spēcīgā līgā un ļoti labi spēlē izejot no iespējām.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 17:11, pirms 11 gadiem
Kā man patīk troļļu reakcija atkal ,nav tas paņemts utt,sagaidat pč un tad čurājat

Un visticamāk ,ka berziņš sēdēs ,tāpat kā os .....

     [+] [-]

, 2014-05-05 17:13, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: paskaiti labāk cik reizes dinamo nav ticis playoff? Tāpēc to saku ka tas nav nekāds sasniegums
5 reizes ticis, vienu reizi nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 17:44, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: AndSo: "Un kura līga ir spēcīgāka - KHL vai Kazahastānas, Slovākijas, WCHL utt. Un kāpēc."
========================
Uz šo jautajumu jau katram bija jābūt skaidrai atbildei. 99% Ziemeļamerikāņu atbildētu:" Eiropa visas līgas ir amatieru un atšķirības ir minimālas, jo tikai viena līga ir profesionāļu - NHL"
Mēs neesam ZA un neesam tik aprobežoti.

Edit: Sorry, nepamanīju kontekstu... Tev taisnība.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 17:59, pirms 11 gadiem
Jānis_LV rakstīja: Neredzu izlasē vietu K.Jasam..
KOBA ir tas pats Ivanāns, kamēr Ivanāns īstais netiek aicināts!

  -2 [+] [-]

, 2014-05-05 18:18, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Nedod, bet pats apzinies ka DR nav nekāds Gagrina kausa kandidāts un tuvākā laikā nebūs. Tad jau par Latvijas hokeja izlasi arī nevajag jūsmot , jo medaļas neizcīna. Visā pasaulē ir tūkstošiem sportisti un komandas ,kuri nekad neko neizcīnīs. Via tad nevar priecāties futbola visrlīgā par Metta. Vai nevar priecāties par motosportistu Karro kurš izcīna 7 vietu vienā posmā (medaļa jau nav). Nezin kuro reizi tev to rakstu kā mazam bērnam.
Tev jājūt līdzi tikai tām komandām , kuras kaut ko izcīna. Es skatos reāli, kad mums būs cits budžets , gribēšu citus rezultātus. Pašlaik priecājos ka beidzot Latvijā ir koamnda, kura kaut kādā sporta veidā spēlē ļoti spēcīgā līgā un ļoti labi spēlē izejot no iespējām.
Hm,lai salīdzinātu izlasi ar klubu daudz prāta nevajag.
Tāpēc jau klubā var spēlēt leģionāri, atšķirībā no izlases.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 18:45, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nu re, tāpēc PO sasniegšana nav nekāds brīnums, pat jūs netikšanu PO uzskatāt par sliktu sezonu
Es neuzskatu , ka netikšana PO būtu slikta sezona. Man brīnums ir tas ka mēs 5 reizes no 6 esam bijuši PO. Tas man ir kaut kas no fantastikas. Un PO tikai vienreiz bijām izteikti pastarīši pēc spēles (pirmā sezonā). Divreiz pārvar vienu kārtu un vēl divreiz viss izšķirās 7 spēlē. Lūk tas jau ir lielisks sasniegums.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 19:07, pirms 11 gadiem
andzinss rakstīja: Intresantas maiņās tagad spēle. varētu jau nomināli spēcīgākos uzbrucējus salikt kopā. par aizsargiem samērā ok.

Daugaviņš-Girgensons-Kēniņš

M.Rēdlihs-Džeriņš-Indrašis

Cipulis-Vasiļjevs-Ņiživijs

Bērziņš-Bičevskis-K. Jass

Būtu Karsums, un L.Dārziņš, tad pa visam ok būtu.
vieniigi tik saliec pareizaa seciibaa mainjas jo 1. mainja buus Vasiljeva un paareejaas vairaak buus kaa chekeri ,jo no reaaliem meteejiem nav ne Karsiks ,ne Daarzs un Mikeliitis ar Induli mosh kaadu iemetiis ,bet uz to nevajag paaraak cereet ,nu vieniigi Daugavins vareetu atveerties ja nespeelees pa centru un buus normaali partneri kas var iedot piechu

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 19:26, pirms 11 gadiem
Koba spele hokeju nevis dailslidosanu!!!!!!!! nesaprotu,ku tik nezeligi daudz var but atbalstitaju un plusinu liceju,kas vinu noliek?!?!?!?! ARPRAC!!!! vot Berzinam gan nav vieta sastava!!!

  +4 [+] [-]

, 2014-05-05 19:30, pirms 11 gadiem
Ja Bērziņa un Jasa vietā būtu Dārziņš un Karsums,sastāvs būtu ļoti,ļoti labs!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 20:06, pirms 11 gadiem
Meiju nevar likt vienā plauktā ar Džeriņu..

elgars17 rakstīja: Ak dievs! Vareja Jekimovu atstaat, tapat labak speele par Dzeriniem un Meijam...

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 20:13, pirms 11 gadiem
Sorry , es NLA spēles daudzas neesu redzējis , bet nesaprotu , kapēc Kēniņš tiks iespēlēts 1/2 maiņā ? pagaidām nevienā PČ viņš Lv izlasē neko nav parādījis 17 spēlēs 2+4 . Viņš pēc sava spēlēs stila ir tipisks 4 varbut 3 maiņas spēlētājs , kāpēc viņu likt taisās 1. maiņā man nav saprotams . Redzās , ka Nolanam energija ir galvenais , bet rezultātu tas nekādu nedot !

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 20:22, pirms 11 gadiem
Koba Jass gan nav tas, kurš der izlasē.

     [+] [-]

, 2014-05-05 21:04, pirms 11 gadiem
Radzinsh rakstīja: Koba spele hokeju nevis dailslidosanu!!!!!!!! nesaprotu,ku tik nezeligi daudz var but atbalstitaju un plusinu liceju,kas vinu noliek?!?!?!?! ARPRAC!!!! vot Berzinam gan nav vieta sastava!!!
Savā ziņā piekrītu,bet tas ir jāmāk darīt bez liekiem noraidījumiem. Viņš tos pelna ļoti daudz,un mazākums šausmīgi palielina iespēju gūt vārtus

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 21:28, pirms 11 gadiem
Ko var piesieties Kobam?! Ne viņš Nolanam radinieks, ne kāds čoms, tādēļ nav ko apšaubīt trenera lēmumu. Tāpat tas Nolanam ir pēdējais PČ pie Latvijas izlases stūres. Nāks nākamais gads, tad cepieni par sastāvu varētu būt krietni lielāki.

     [+] [-]

, 2014-05-05 21:49, pirms 11 gadiem
mavaans rakstīja: Savā ziņā piekrītu,bet tas ir jāmāk darīt bez liekiem noraidījumiem. Viņš tos pelna ļoti daudz,un mazākums šausmīgi palielina iespēju gūt vārtus
es labak skatos ka vins cinas un tiesam ar baudu to daru,nevis verot biezi musejos ar kaunu,kad nespej ne komandas biedrus aizstavet,nemaz nerunajot par vartuviru

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 22:36, pirms 11 gadiem
Saulietis bija komandas motors,džeks cīnās par katru ripu,grūž bortā un sevi nesaudzē...varbūt daži nevajadzīgi noraidījumi,bet hokejā viņš ir uz TU.Savickim un Sējējam ir viela pārdomām,"Rīgas Dinamo" būtu labs papildinājums

  +1 [+] [-]

, 2014-05-06 00:25, pirms 11 gadiem
Kobu vajag! Čalim tādas emocijas, ka visu komandu stimulē.. domaju, ka tas arī nospēlēja šajā gadījumā

     [+] [-]

, 2014-05-06 00:26, pirms 11 gadiem
AndSo rakstīja: Varētu padomāt, ka viņš jau nu ļoti daudz piedalījās pirmsolimpiskā sastāva veidošanā Nebūtu Ozoliņš, Ņiživijs spēlējuši, nez kā vēl būtu sanācis. Un pārsvarā gan OS atlasē, gan OS goli bija uz spēlētāju meistarības rēķina, nevis kaut kādas konkrētas taktikas vai daudzreiz iespēlētu un mēģinātu kombināciju rezultātā. Joprojām nesaprotu, kāpēc Freibergs OS bija jālaiž vairākumā, kamēr spēcīgā metiena īpašnieks Kulda nebija laukumā. Vispār Ņiživijs varēja arī nespēlēt PČ, ņemot vērā to, ka uz OS, pat neskatoties uz savu ieguldījumu kvalificēšanās turnīrā, Nolans viņu nepaņēma. Vienvārdsakot - man, personīgi, nepatīk treneris, kas nav kopā ar komandu 24x7x365. Un tāpat man nav skaidrs kā Lipmans, kuram, kā saka, ar angļu valodu nav viss ļoti ok, varēja vienoties ar Nolanu. Priekš kam? Kā ar viņu ikdienā var pārrunāt nepieciešamos jautājumus? Caur tulku? Caur "klusajiem telefoniem"? Tas taču nav efektīvi, produktīvi.
Par ko tik daudz minusu ? Cilveks loti pareizi visu pateica. Man ari Nolans nepatik , tapec ka man liekas ka vinam vienkarshi ir noveicies , viena spele butu aizgajusi savadak un viss vareja beigties ar to ka mes tagad nebutu stridejushies par shim temam.

     [+] [-]

, 2014-05-06 00:40, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Nedod, bet pats apzinies ka DR nav nekāds Gagrina kausa kandidāts un tuvākā laikā nebūs. Tad jau par Latvijas hokeja izlasi arī nevajag jūsmot , jo medaļas neizcīna. Visā pasaulē ir tūkstošiem sportisti un komandas ,kuri nekad neko neizcīnīs. Via tad nevar priecāties futbola visrlīgā par Metta. Vai nevar priecāties par motosportistu Karro kurš izcīna 7 vietu vienā posmā (medaļa jau nav). Nezin kuro reizi tev to rakstu kā mazam bērnam.
Tev jājūt līdzi tikai tām komandām , kuras kaut ko izcīna. Es skatos reāli, kad mums būs cits budžets , gribēšu citus rezultātus. Pašlaik priecājos ka beidzot Latvijā ir koamnda, kura kaut kādā sporta veidā spēlē ļoti spēcīgā līgā un ļoti labi spēlē izejot no iespējām.
Piekritu . Ari es nesaprotu tos kam vajag visu vai neko. Laikam labak ir sedet pie sasistas siles un fanot par Kanadu un ASK , jo tie tachu biezhi uzvar. Esmu fans no 80-tajim gadiem , braucu uz Daugavas spelem ari tad kad Maskava zaudejam Spartakam 4-0 un taja spele ka speletajs iznaca musu vartsargs , bet nekad neesmu noniecinajis Latvijas speletajus .