Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3

Izlasi atstāj pieci spēlētāji, pievienojas Ķēniņš

Andrejs Siliņš

Izlasi atstāj pieci spēlētāji, pievienojas Ķēniņš
Ronalds Ķēniņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kandidēt uz vietu Latvijas hokeja valstsvienībā startam pasaules čempionātā, kas nedēļas nogalē sāksies Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā, neturpinās Mārtiņš Porejs, Agris Saviels, Roberts Jekimovs, Roberts Bukarts un Kaspars Saulietis, bet komandai treniņos pievienojies Ronalds Ķēniņš.

Pēc atgriešanās no Slovākijas, kur tika aizvadītas divas pēdējās pārbaudes spēles, šodien izlase "Ozo" ledus hallē sanāca kopā uz pēdējo treniņu nedēļu pirms došanās uz Baltkrieviju, kur risināsies pasaules čempionāts.

No izlases atskaitīti aizsargi Mārtiņš Porejs un Agris Saviels, kā arī uzbrucēji Roberts Jekimovs, Roberts Bukarts un Kaspars Saulietis. Komandu papildinājis uzbrucējs Ronalds Ķēniņš.

Šodien izlase trenējās sekojošos uzbrucēju trijniekos: Lipsbergs-Girgensons-Meija, Ķēniņš-Daugaviņš-M.Rēdlihs, Cipulis-Vasiļjevs-Ņiživijs, Štāls-Džeriņš-Bērziņš, Indrašis-Bičevskis-K.Jass. Savukārt aizsargu dueti treniņā sadalīti šādi: Sotnieks-Pujacs, Kulda-Galviņš, J.Rēdlihs-Laviņš un M.Jass-Jaks. Vārtos stājās Masaļskis, Gudļevskis un Punnenovs.

Pasaules čempionāts, kas norisināsies Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā, sāksies 9. maijā, bet Latvijas izlasei pirmā cīņa gaidāma dienu vēlāk, 10. maijā, tiekoties ar Somiju.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:06, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Juniorus nejauc kopā ar lielajiem, divas dāžādas pasaules. Ābols vienkāŗsi pateica ko domā par Bukartu. Un regulāri met izlasē? Cilvēk, palaid vaļīgāk Savicka keponu, Bukarts nekādi nevar izlasē regulāri mest, jo viņš ļoti neregulāri tiek izlases sastāvā. Lai kaut ur kaut ko darītu regulāri, viņam regulāri tur ir jābūt. Bukarts ir piedzimis 20 gadus par vēlu, iepriekšējās paaudzes hokejā viņš būtu stabils kadrs, tik izskatās ka neesi pamanījis ka laiki mainās un hokejs mainās.
Neviens nerunā par spēļu daudzumu un tikšanu izlasē. Bukarts regulāri met izlasē kad viņš tajā ir. Redzu ka Bukarts ir vājš aizsardzībā, nav cīnītājs, nespēj gūt vārtus KHL. Šosezon es redzēju nelielu progresu aizsardzībā (vairs nav ļoti vājš, bet vājš vai vidējs), sācis kaut cik cīnities laukumā (progress ir neliels, bet vismaz kaut kas). Par Bukartu bija domas, ka ņemot vērā , ka ne visi uzbrucēji spēlēs, varbūt Nolans viņu paņems tāpēc ka ir neliels progress (bet nepietiekams). Bet skaidrska Bukarts nav Nolana spēlētājs un pilnībā piekrītu ka Bukarts vairāk atbilst 20.gs hokejam. Būtu Nolans ātrāk pie izlases, domāju Bukartu drīzāk atskaitītu vēl ātrāk.

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:07, pirms 11 gadiem
MOKA rakstīja: k. jass nolana miilulis
Paņems uz Buffalo "Sabres"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:08, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: 1 divīzijas A grupā varbūt bez viņa vēl var iztikt, bet ja izkristu uz B, tad Bukarts tiesām noderētu. Šai līmenī viņu nevajag. Bukartam vēl ir līgums ar RD?
Nav, bet ceru ka būs.

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:09, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Neviens nerunā par spēļu daudzumu un tikšanu izlasē. Bukarts regulāri met izlasē kad viņš tajā ir. Redzu ka Bukarts ir vājš aizsardzībā, nav cīnītājs, nespēj gūt vārtus KHL. Šosezon es redzēju nelielu progresu aizsardzībā (vairs nav ļoti vājš, bet vājš vai vidējs), sācis kaut cik cīnities laukumā (progress ir neliels, bet vismaz kaut kas). Par Bukartu bija domas, ka ņemot vērā , ka ne visi uzbrucēji spēlēs, varbūt Nolans viņu paņems tāpēc ka ir neliels progress (bet nepietiekams). Bet skaidrska Bukarts nav Nolana spēlētājs un pilnībā piekrītu ka Bukarts vairāk atbilst 20.gs hokejam. Būtu Nolans ātrāk pie izlases, domāju Bukartu drīzāk atskaitītu vēl ātrāk.
Nu redz, pats uzskaiti viņa mīnusus, tad diskusija ir lieka. Nav šeit viņam vietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:11, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: par ko tas liecina? vinia brieduma gados,proti 19-22,bija tikai DIVI treneri,proti Indianis un Soms ja Mocartam savulaik liktu vieglas pastaigas vieta un iedvesmas kersanas bridi slaucit puteklius no klavisina vai vel meginat to noskaniot vai vel parbidit kakta,tad mes nezinatu to Mocartu un vinia meldinius,bet vinia vieta klausitos aktiva bet beztalantiga Saljeri skaniu gliukus ceru,ka domu gajienu saprati pareizi
Doma skaidra, viņs nav slikts, pārējā pasaule slikti ar viņu apgājās, tāpēc šis Mocarts savus meldiņus spēlēs mājās pie TV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-05 13:12, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: (..) Bukarts regulāri met izlasē kad viņš tajā ir. (..)
Vai tiešām?! Cik vārtus Bukarts guva vīru izlases labā pēdējā PČ (2012.g.) , kurā viņš piedalījās?

Pateikšu Tev priekšā- 3 spēlēs RoBukija kontā= 0 vārtu+ 0 piespēļu.
Eliteprospects.com - Roberts Bukarts

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:12, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: huy, 12:54, pirms 6 minūtēm

bukarts loti labi izskatījās arī izslēgšanas mačos

http://www.khl.ru/stat/players/245/all/4738/
Jā, piekrītu - divās vai trīs spēlēs bija labs. Vienā no tām pat ļoti labs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:13, pirms 11 gadiem
Par Jekimovu un Bukartu piekrītu-nav vajadzīgi. Bukarts māk spēlēt tikai tad,ja spēle neko neizšķir,vai arī ir izteikti vājš pretinieks. Jekimovs ar katru gadu paliek arvien švakāks. Bet Saulietis gan varētu noderēt. Jā,ir nevajadzīgi noraidījumi,bet citiem(Bērziņam,Jasam,Ješkam) tādu noraidījumu ir vēl vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:13, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: tur,starp citu,vins labi iederetos uz maziem laukumiem Koba izskatitos nesudigi uz lieliem netiek lidzi,tapec ari nervoze,ardas un noraidas
Nja, bet NHL jau viņu tur dikti drātēs pa bortiem.
Un kautiņos arī viņam tur smagsvari būs pretī.

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:14, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: jautajums tev personigi,vai tu pats hoki spele,vismaz amatieru limeni?
Tagad vairs ne.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:14, pirms 11 gadiem
Un kāds, tad beigās ir officiālais slēdziens par Dārziņu un Karsumu?

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:14, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Nu redz, pats uzskaiti viņa mīnusus, tad diskusija ir lieka. Nav šeit viņam vietas.
Protams ka viņam ir daudz mīnusi, bet nedomāju ka tie ir tik lieli , lai nākošie izases treneri stabili norakstītu Bukartu. Es viņu aizstāvu tāpēc, ka uzskatu ka Bukarts ne tuvu negūst tik daudz vārtus cik viņš var.
Bukarta vārtu gūšanas potenciālu vērtēju ļoti augstu. Uzskatu , ka viņam jāgūst regulāri 20 vārti KHL sezonā. Tāpēc reizē esmu ļoti neapmierināts ar Bukarta pašreizējo devumu sezonā. Izlasē viņam tas izdodas. Nosaukšu Bukarta pozitīvās lietas-llabi atklājās, prot būt īstā laikā īstā vietā, kad redzu kā Bukarts neiemet, tad tie nav slikti metieni, galvenā pozitīvā lieta , ka šogad sākās progress lietās, kurās viņš nav tik spēcīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:15, pirms 11 gadiem
antibimbambols A-BURTS rakstīja: Bukartam visidealakais treneris butu Jurzinovs vecakais! es zinu,par ko runaju
Es jau rakstīju ka "vecajā" hokejā viņš būtu stabils izlases vecis, bet laiki un hokejs mainās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:16, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un kāds, tad beigās ir officiālais slēdziens par Dārziņu un Karsumu?
Kāds vēl tev oficiālais slēdziens ? Abi nav treniņus aizvadījuši un vnk sāks spēlēt čempja pirmajā spēlē ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:18, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Protams ka viņam ir daudz mīnusi, bet nedomāju ka tie ir tik lieli , lai nākošie izases treneri stabili norakstītu Bukartu. Es viņu aizstāvu tāpēc, ka uzskatu ka Bukarts ne tuvu negūst tik daudz vārtus cik viņš var.
Bukarta vārtu gūšanas potenciālu vērtēju ļoti augstu. Uzskatu , ka viņam jāgūst regulāri 20 vārti KHL sezonā. Tāpēc reizē esmu ļoti neapmierināts ar Bukarta pašreizējo devumu sezonā. Izlasē viņam tas izdodas. Nosaukšu Bukarta pozitīvās lietas-llabi atklājās, prot būt īstā laikā īstā vietā, kad redzu kā Bukarts neiemet, tad tie nav slikti metieni, galvenā pozitīvā lieta , ka šogad sākās progress lietās, kurās viņš nav tik spēcīgs.
Žēl, ka es nebūšu nākamais treneris, jo es viņam iespēju dotu. Es arī augstu vērtēju viņa potenciālu, tāpēcarī skarbāk par viņu izsakos, jo var padomāt ka man kkas pret viņu, bet nav. Vienkārši no tiem, kuriem vairāk gaidām, tos vairāk rājam, ja nesagaidām cerēto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 13:18, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Man jau šķiet, ka viņs tur nevis kautos, bet gan kā Komarovs būtu, provakators
Viņš jau ar ir tāds Komarova stila spēlētājs.
Bet par to kaušanos domāju, ka viņš tur nebūtu kā tafgajs. Es gribēju teikt, ka viņam tur grūti klātos, jo kāda provokācija viņam var beigties ar nokautu, ja pretī gadās izsitējs.
Tādas vaļības, kā pret Karlsonu, tur nepacieš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 13:18, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Vai tiešām?! Cik vārtus Bukarts guva vīru izlases labā pēdējā PČ (2012.g.) , kurā viņš piedalījās?

Pateikšu Tev priekšā- 3 spēlēs RoBukija kontā= 0 vārtu+ 0 piespēļu.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=11842
3 spēles 0 vārti, pirms gada 6 spēles 3 vārti. Nu gan notikums - daži vērtē uzbrucēja sniegumu pēc 3 spēlēM. Vai tad ir pasaulā uzbrucējs kurš jebkurās 3 spēlēs obligāti gūst vārtus. Neatradu statistiku par visām spēlēm izlasē (PČ, pārbaudes spēles , turnīri kopā). Paskatieties tur , cik spēles ir bijušas un cik vārti gūti.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 13:19, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kāds vēl tev oficiālais slēdziens ? Abi nav treniņus aizvadījuši un vnk sāks spēlēt čempja pirmajā spēlē ?
Nu, bet tad vajag rakstiit, ka nebūs un punkts.
Bet par to jau neviens neko nav rakstijis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja