Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3

Šveices ātrvilciens ietraucas pasaules čempionāta finālā

Agris Suveizda

Šveices ātrvilciens ietraucas pasaules čempionāta finālā
Nīno Nīderreiters pārspēj Džonu Gibsonu
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Stokholmas "Globe" arēnā tika noskaidrota otra pasaules hokeja čempionāta fināliste. Turnīra galvenā sensācija Šveice pusfinālā tikās ar ASV izlasi un pievārēja arī to. Vispirms 31.minūtē rezultātu atklāja Nīno Nīderreiters, 51.minūtē pārsvaru dubultoja Julians Vokers, bet punktu spēlei pielika Reto Zūri - 3:0. Šveice izcīnīja devīto uzvaru deviņās spēlēs un rītvakar finālā tiksies ar mājinieci Zviedriju.

Šveice ar 20 punktiem no 21 iespējamā triumfēja Stokholmas grupā un kļuva par pasaules čempionāta galveno sensāciju. Šveices priekšā krita tādas komandas kā Zviedrija (3:2), Kanāda (3:2, bullīšos) un Čehija (5:2), kas ceturtdaļfinālā tika sakauta vēlreiz (2:1). Tikmēr amerikāņi grupā zaudēja Krievijai (3:5) un Slovākijai (1:4) un ar 15 punktiem ieņēma trešo vietu. Taču ceturtdaļfinālā ASV negaidīti pārliecinoši iedzina kaunā nu jau bijušo pasaules čempioni Krieviju - 8:3.

Šveices ātrvilciens turpinājās traukties uz priekšu, un pirmajās minūtēs amerikāņi varēja atviegloti nopūsties, ka neielaida vārtus. Vokers trāpīja pa vārtu pārliktni (vēlāk tika skatīts arī video ieraksts), Martins Pliss tika pie vairākām iespējām no vārtu priekšas, bet Nīderreiters, nonācis aci pret aci ar Džonu Gibsonu, nenovaldīja ripu. Šveices sākuma ofensīva noplaka, un desmitajā minūtē amerikāņi tika pie pirmā vairākuma - noraidījumu nopelnīja Filips Furers. Tas netika izmantots, un vārti netika gūti arī nākamajās astoņās minūtēs. Pirmā trešdaļa noslēdzās ar bezvārtu neizšķirtu, toties izdarīto metienu ziņā dominēja Šveice - 18:9.

Arī otro trešdaļu Šveice iesāka aktīvi un jau pirmās minūtes beigās trāpīja pa vārtu stabu. Šveice aiz ASV vārtiem tika pie ripas, Simons Mozers izslidoja no aizvārtes un trāpīja pa tālo vārtu stabu. Drīz pēc tam Šveice tika pie pirmā vairākuma (noraidīts tika Ārons Palušajs), bet spēles pašā vidū šveicieši beidzot atklāja rezultātu. Pliss atņēma ripu viduszonā pie ASV zilās līnijas, ieslidoja pretinieku zonā un piespēlēja Nīderreiteram, kurš spēcīgi meta virs Gibsona ķērājcimda (1:0). Pēc nepilnām piecām minūtēm Šveice izveidoja bīstamu pretuzbrukumu, bet trešdaļas izskaņā amerikāņi otro reizi mačā nokļuva vairākumā.

Mazākumu Šveice izturēja un trešajā trešdaļā pati varēja trīs reizes pēc kārtas spēlēt vairākumā. Ja cilvēka pārsvaru izmantot neizdevās, pēc pusminūtes gan šveicieši dubultoja pārsvaru. Šveice izveidoja lielisku pretuzbrukumu, Vokers pēc teicamas Mozera piespēles izslidoja pret Gibsonu un neatvairāmi meta vārtu tīklā - 2:0! Amerikāņi, kas izveidoja vairākus bīstamus momentus, pamatlaika pēdējās minūtēs nomainīja Gibsonu pret sesto laukuma spēlētāju, bet gūtu vārtu vietā ielaida trešos - skaistu punktu spēlei ar metienu tukšos vārtos pielika Zūri (3:0).

Šveice tikai otro reizi valsts hokeja vēsturē pasaules čempionātā finišēs starp divām labākajām komandām. Pēdējoreiz tas notika tālajā 1935.gadā, kad čempione tika noskaidrota grupu turnīrā. Fināls starp Šveici un Zviedriju rītvakar notiks plkst. 21:30 pēc Latvijas laika, bet plkst. 17:00 ASV ar Somiju cīnīsies par trešo vietu.

Pasaules čempionāts hokejā, pusfināls, 18.maijs

Šveice - ASV 3:0 (0:0, 1:0, 2:0)
Vārti: 30:01 Nīderreiters (Pliss) 1:0, 50:11 Vokers 2:0, 59:41 Zūri (Nīderreiters, t.v.) 3:0.
Soda minūtes: 4:8
Metieni: 31:29
Vārtsargi: Reto Berra - Džons Gibsons (no 57:41 līdz 59:41 - tukši vārti).

Slēpts komentārs: artursponimatcenko
Slēpts komentārs: Mīlas Bimbambols
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-05-18 22:07, pirms 12 gadiem
Šveice raksta vēsturi un paceļ izlasi jau favorītu kārtā - top6 pasaulē- vietējā līga ir super, noteikti jau tuvojas zviedriem, NHL spēlētāji ir un aug daudz jaunu labu spēlētāju. Malači.

ASV spēli raksturoja 2 blondīnes tribīnēs pārraides beigās.

 +14 [+] [-]

, 2013-05-18 22:07, pirms 12 gadiem
Liels prieks par Šveici, ceru ka finālā apspēlēs Zviedriju

ASV laikam visus golus izmeta pret krieviem

  +7 [+] [-]

, 2013-05-18 22:07, pirms 12 gadiem
artursponimatcenko rakstīja: apsveicu Zviedriju ar uzvaru čempionāta.
muļķis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:07, pirms 12 gadiem
Šveice šogad rāda klasi,pieņemsim,ja viņi arī ņem zeltu tad sanāk tīri tā neko bilance - 10-0.
Nu žēl gan,ka ASV nepaņēma,bet vismaz cīņa par bronzu solās būt aizraujoša.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:07, pirms 12 gadiem
Šveice pelnīti uzvarēja.
Sarāva jeņķus driskās.
Jeņķus iemidzināja lielā uzvara pār krieviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-18 22:08, pirms 12 gadiem
Žēl ka ASV neiemeta nevienus vārtus, Šveices aizsardzība bija necaursitama

  +8 [+] [-]

, 2013-05-18 22:08, pirms 12 gadiem
artursponimatcenko rakstīja: apsveicu Zviedriju ar uzvaru čempionāta.
Tu jau pirms tam apsveici Čehiju un ASV ar tikšanu nākošajās kārtās

  +4 [+] [-]

, 2013-05-18 22:08, pirms 12 gadiem
Nu ko, lai arii ka man gribejas finala redzet ja ne Kanadu, tad vismaz ASV, bet apsveicu Sveici ar finalu!

Novelu Sveicei iet lidz galam un panemt zeltu, bez shaubam vinji to ir pelnijushi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:08, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Finālā jāuzvar Šveicei. Lai visi beidzot saprot, cik nožēlojams ir tas Pasaules čempionāts. 20 Šveices čempionāta spēlētāji! 6 Ķēniņa komandas biedri! Un cik bija skatītāju? 2 tūkstoši bija? Oficiālā statistika neinteresē. Tur laikam skaita brīvās vietas, nevis atnākušos.
čalīt es esmu likt galvu ķīlā, ka ar tādu budžetu kā RD viņi varētu paņemt ar kvalitatīvākus leģionārus un paņemt uz desas pusi KHL.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-18 22:08, pirms 12 gadiem
Kas pa finālu! Šveice pret Zviedriju! Cerams Šveice pacels, viņi to ir pelnījuši

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:08, pirms 12 gadiem
artursponimatcenko rakstīja: apsveicu Zviedriju ar uzvaru čempionāta.
apsveicu ar sindromu!
Slēpts komentārs: artursponimatcenko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:09, pirms 12 gadiem
Beidzot parādījās 8. grands PČ) Veiksmi finālā!
Slēpts komentārs: ovečka

  +3 [+] [-]

, 2013-05-18 22:09, pirms 12 gadiem
Pelnīti!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:10, pirms 12 gadiem
PČ prognozēs uzliku,ka Šveice uzvarēs ar trīs vārtiem, bet jeņķi savus divus nespēja iemest.
Vārguļi.

 +16 [+] [-]

, 2013-05-18 22:10, pirms 12 gadiem
Šveice malači.Viņi pierāda to ka ar komandas spēli var daudz ko panākt, un nevajag obligāti sastāvā Ovečkinus, Malkinus.....Ceram uz sensāciju finālā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:11, pirms 12 gadiem
Nav patīkami ,bet ko darīsi ,ka pasaulē ir jauna sarkanā mašīna un tā nav Krievija ,bet tā ir Šveice.
Slēpts komentārs: artursponimatcenko

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:11, pirms 12 gadiem
ovečka rakstīja: Krievi var "iet mājās" ŠVEICE ir jaunā PSRS hokejā!
Man baiga reka sanaca par tiem krievu faniem un par tiem uzrakstiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:12, pirms 12 gadiem
GirgensonsExperts rakstīja: Visiem te skaidrs,ka sveicei halavas vien krit,tapat zviedriem pakasis!!!
nakamgad sveice var izlidot pat no grupas.
Nu tu gan dod! Ista eksperta spriedelejumi!

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:12, pirms 12 gadiem
Hugo-brūnais pusmērkaķis rakstīja: Saakumpunkts LV un SUI bija vienaads
Nu nu, kā tev roka ceļas salīdzināt Šveici ar Latviju

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:13, pirms 12 gadiem
da labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:13, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu nu, kā tev roka ceļas salīdzināt Šveici ar Latviju
Man pat liekas ka mes vienu gadu atrak bijam elite par Sveici!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:13, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Finālā jāuzvar Šveicei. Lai visi beidzot saprot, cik nožēlojams ir tas Pasaules čempionāts. 20 Šveices čempionāta spēlētāji! 6 Ķēniņa komandas biedri! Un cik bija skatītāju? 2 tūkstoši bija? Oficiālā statistika neinteresē. Tur laikam skaita brīvās vietas, nevis atnākušos.
Kas tev liek skatīties un komentēt šo nožēlojamo pasākumu?

  +3 [+] [-]

, 2013-05-18 22:14, pirms 12 gadiem
Malači! Patika amerikāņu spēle šajā čempī,bet Šveice ir viennozīmīgi pelnījusi zeltu,tas tik būtu uzvarēt visas spēles čempī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:14, pirms 12 gadiem
White Ross rakstīja: es gan nesaprotu, kaa var sabeert 8 ripas krieviem, bet pret shveici palikt uz 0
Nu bet ta pati Sveice grupu turnira spele sabera 7 ripas Slovenjiem, bet nakamaja spele man liekas, ka iemeta tikai 3!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:15, pirms 12 gadiem
Hugo-brūnais pusmērkaķis rakstīja: gandriiz vienlaiciigi ienaacaam A grupaa
Un kur tagad ir Latvija, bet kur ir Šveice?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:15, pirms 12 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Malači! Patika amerikāņu spēle šajā čempī,bet Šveice ir viennozīmīgi pelnījusi zeltu,tas tik būtu uzvarēt visas spēles čempī!
Nebrīnītos ja Šveice vinnētu arī krieviju, ar tādu aizsardzību, grūti viņiem iemest!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-05-18 22:15, pirms 12 gadiem
Paskatieties statistikā, nemaz nav izteiktu līderu. Tā ir Komanda ar lielo burtu.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-18 22:16, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Krievija arī pirms gada - 10 uzvaras
Bet ar kadu sastavu Krievi to paveica!
Sveicei shogad spele komanda nevis zvaigznes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:16, pirms 12 gadiem
White Ross rakstīja: tas ir grupu turniirs, ne plovi
Bet fakts paliek fakts!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:16, pirms 12 gadiem
ovečka rakstīja: Krievi var "iet mājās" ŠVEICE ir jaunā PSRS hokejā!
Ta ja. Viens veiksmīgs čempis un nu leģendas par šo spēku sāks stāstīt. Atceros pirms 3 gadiem tādas pašas leģendas stāstīja par vāciešiem, kad šiem padevās veiksmīgs čempis - kur vācieši ir tagad? turpat kur bija pirms šī veiksmīgā čempja...

  +4 [+] [-]

, 2013-05-18 22:16, pirms 12 gadiem
Būtu ļoti muļķīgi, ja Šveice kādreiz sadomātu pievienot kādu komandu KHL un izbojāt sistēmu utml. lietas, kas viņiem valstī ir. Skatos, ka daudzas ''kepkas'' aiz skaudības nezin ko iesākt, jo kā tad tā - mums taču ir tik daudz KHL spēlētāju, bet cīnamies par palikšanu...

Cepuri nost Šveicei, lai veicas finālā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:17, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Man pat liekas ka mes vienu gadu atrak bijam elite par Sveici!
Jap Znaroks iestūma ripu ar visu vārtsargu vārtos un tikām mēs elitē un šveice palika vēlvienu gadu b grupā.

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:17, pirms 12 gadiem
White Ross rakstīja: es gan nesaprotu, kaa var sabeert 8 ripas krieviem, bet pret shveici palikt uz 0
Komentāru klausoties gandrīz visu laiku dzirdēt, ASV metiens bloķēts, ASV metiens bloķēts.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:17, pirms 12 gadiem
Un spele par bronzu bus pagajusha gada atkartojums!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:17, pirms 12 gadiem
Hugo-brūnais pusmērkaķis rakstīja: laikamvisu izskir nauda...
Sistēma, kārtība, tu domā, ka NLA ir tik bagāta kā KHL? Ja viņiem būtu krievu nauda, tad Šveice finālā būtu katru gadu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:18, pirms 12 gadiem
Hugo-brūnais pusmērkaķis rakstīja: Saakumpunkts LV un SUI bija vienaads
Nekad tā nav bijis,Šveice vienmēr ir bijusi priekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-18 22:18, pirms 12 gadiem
Gribējas lai Usa uzvar bet neko nevar darīt apsveicu Šveici

  -2 [+] [-]

, 2013-05-18 22:18, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: pirms gada bija 1 Malkins, šogad Kovi+Radu
Ovechkins, Sjomins, Datsjuks, Malkins - tie visi speleja Krievu izlase pagajushaja chempi!

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:18, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Man baiga reka sanaca par tiem krievu faniem un par tiem uzrakstiem!
Un ko Tu domā, ko viņi iesāks? Biļetes taču nopirka uz krievu uzvarām. NU tad arī atbilstoša atribūtika un saukļi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:18, pirms 12 gadiem
Jau tā vājajā un konkurences tukšajā ledus hokejā tas pasaules čempis ir turbokomēdija. Eirovīzijas līmenis. Savācas muļķi un mokās.

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:19, pirms 12 gadiem
Hugo-brūnais pusmērkaķis rakstīja: Saakumpunkts LV un SUI bija vienaads
Pārspīlēti teikts ,mums bija padomju mantojums ,bets savs čempionāts labs mums ir bijis tikai pāris sezonas,labākais laikam ja nekļūdos 1996-96 gadu sezonā ,kad pastāvēja Latvijas hokeja līga.Bet Šveicei savs čempionāts jau ļoti sen pastāv ,un tur jau 70-80 gados spēlēja gan ZAmerikāņi ,gan savas karjēras nobeigumā zviedri,somi, krievi ,čehoslovāki.Vienkārši beidzamajos 10 gados ir audzis NLA līmenis un attieksme.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:19, pirms 12 gadiem
Eirovīzija jau iet vaļa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:19, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: neredzu Čehiju
Biki sacakarejos, domaju ka pagajushaja gada bronzas spele bija Somija - Usa!

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:20, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Dacjuks nekāds, tie divi tikai uz play off
salīdzināsim tos kas bija no sākuma - Malkinu pret Kovi+Radu
Radulovs tak pagajushaja PČ ar bija no pasha sakuma! Vai tad ne?

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:21, pirms 12 gadiem
ovečka rakstīja: Un ko Tu domā, ko viņi iesāks? Biļetes taču nopirka uz krievu uzvarām. NU tad arī atbilstoša atribūtika un saukļi
Es jau nesaku par to ka vinji tur ir, bet par tiem plakatiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:21, pirms 12 gadiem
Noteikti rīt jāaptur sedīnu maiņa un jāgrauž ledus. Šveice ir pelnījusi zeltu.

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:21, pirms 12 gadiem
nu redzēs, vai šveice paņems rīt 10. uzvaru, ko gan viņiem novēlu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:22, pirms 12 gadiem
Jau otro gadu pēc kārtas finālā ir pārsteigums. Šoreiz tā ir Šveice, bet tas nepārsteidz, jo Šveice bija vienīgā, kas nezaudēja nevienu spēli šajā PČ, un ceru, ka arī nezaudēs finālā pret vikingiem.

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:22, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Hokejam ir jauna ''Sarkanā mašīna''-Šveice!
Tas tik uz vienu gadu nākamgad Krievija ar pieņu puikam uzvares gan OS gan PČ

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:22, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Radulovs nespēlēja pirms gada
A nu skaidrs!
Nu bet redz, pagajushaja PČ tieshi izskiroshajas speles visu nokartoja zvaigznes, bet te Sveice visu chempi spele ka komanda, bez zvaigznem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-05-18 22:23, pirms 12 gadiem
Hugo-brūnais pusmērkaķis rakstīja: Saakumpunkts LV un SUI bija vienaads
Kādu hui** tu te dzen?? Sākumpunkts bija vienāds, mļin... 96. gadā, kad vinnējām B grupā mums bija 1.5 ledus laukumi valstī un sabrukusi ''meistarkomanda'', pie tam tas bija 90to vidus, kad nevienam vispār nebija naudas un pusdienas Makdonaldā varēja salīdzināt ar lepnu Vecrīgas restorānu mūsdienās vidusmēra letiņam...

Šveice jau bija 4. vietā pasaulē 1992. gadā un 1998. gadā, tas tā - zināšanai. Jā, šis būs lielākais sasniegums, bet tur jau tā atšķirība, ka tad, kad mēs izmocījām niču pret Šveici mums bija vecā Ģinamas komanda, kas strauji novecoja, kamēr šiem bija hokeja sistēma, kas ar katru gadu kļuva tikai stiprāka.

Salīdzināt LV ar Šveici toreiz un teikt, ka mums bija vieni apstākļi ir absurds, jo Šveicē kaut vai ir daudzreiz vairāk naudas un hokejs ir DĀRGS SPORTA VEIDS. Ne jau tāpēc mums nav normāla vietējā čempja, ka tikai Lipmans tur ir vainīgs, bet kurš pa to fak** maksās!!! Tu vai? Mums ir 3 kaut cik sakarīgas komes basī un 4 futbolā un tas ir arī maksimums, ko hoķī var izveidot (bet tad laikam jāatvirza daļa naudas nost no baša vai futbola, kam ir spēcīgāki lobiji un kas ir atzītāki ''piedalīšanās'' sporti- basis letiņu vidū un fucis - krievu)

Es tā arī nesaprotu kādā veidā mēs jebkad esam bijuši vienādās pozīcijās ar Šveici? Tas ir absurds!! Mēs nekad neesam bijuši vienādās pozīcijās pat ar belariem.... Varbūt vēl slovēņus vai ungārus, kas strauji progresē varētu tur minēt, bet ne jau valstis kur jau no sākta gala bija vai nu labāki aizmetņi hokejam (valsts atbalsts) vai privātā nauda...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:23, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Jau tā vājajā un konkurences tukšajā ledus hokejā tas pasaules čempis ir turbokomēdija. Eirovīzijas līmenis. Savācas muļķi un mokās.
kas tev nabagam paari nodarijis? lasot ko tu skricele, varetu but ka Sportacentra profila bildee esi tiesam tu, pietam uzbildets ne senak ka pagasnedel...

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:24, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Jap Znaroks iestūma ripu ar visu vārtsargu vārtos un tikām mēs elitē un šveice palika vēlvienu gadu b grupā.
Šveice jau pirms tam spēlēja A līgā,piemēram 1994 gadā viņi Latviju uzvarēja B līgā un iekļuva A līgā, mūsējos atstāja B līgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:24, pirms 12 gadiem
KFC rakstīja: Eirovīzija jau iet vaļa
Eirovīzijā varēs paskatīties cik zvanītāji bija krievi (a viņi ir visur!) un cik nobalsos par Latviju(Lietuva un Igaunija).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:24, pirms 12 gadiem
to tiesam var saukt par stabilu un kvalitativu hokeju ko spej radīt šveice, malači! pelnīti!

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:24, pirms 12 gadiem
army1005 rakstīja: var jau sākt apsveikt Zviedriju. godīgi sakot esmu ļoti pārsteigts par amerikāņu pasīvo spēli, krievus tā izlika bet nevar Šveici... jeb izskatījās ka nemaz negribēja
1. perioda vinji bija pilnigi nekadi, tik ar 2. periodu saka kaut ko dariit!

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:25, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: Mums nu gan "parociigs " pretinieks iekritis no 3. groza OS.
Kāds vispār reglāments OS? Visas komandas tiek tālāk, vai tikai 3?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:26, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: 3 tk skatītāju uz pusfinālu
florbols tiešām aug
Uz Sveices speli bija 7,5k skatitaji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-18 22:26, pirms 12 gadiem
PČ šogad pirmā spēle, ko redzēju bija Šveice - Zviedrija, ironiski - tā būs arī pēdējā. Toreiz pat to nevarēju iedomāties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:27, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: finālā tikai Ovečkins-Dacjuks-Sjomins maiņa kaut ko jēdzīgu izdarīja, bet līdz finālam aizveda Malkina trijnieks

vienvārd sakot ir grūti pateikt, vai Krievija šogad sastāva ziņā bija daudz vājāka nekā pirms gada, varbūt nedaudz
Bet redz Krievi bez savam NHL zvaigznem chempi uzvaret nevar!
Un viennozimigi shi gada Krievu izlase bija vajaka neka pagajushaja gada!

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:28, pirms 12 gadiem
kresnais rakstīja: PČ šogad pirmā spēle, ko redzēju bija Šveice - Zviedrija, ironiski - tā būs arī pēdējā. Toreiz pat to nevarēju iedomāties
Tas gan ,un vēl biju vīlies zviedru sniegumā ,un domāju ,ka nākamajā spēlē šveicieši zaudēs Kanādai.

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:28, pirms 12 gadiem
kresnais rakstīja: PČ šogad pirmā spēle, ko redzēju bija Šveice - Zviedrija, ironiski - tā būs arī pēdējā. Toreiz pat to nevarēju iedomāties
Man tieshi tas pats!

  +8 [+] [-]

, 2013-05-18 22:28, pirms 12 gadiem
Šveice diezgan viegli tiktu galā arī ar krievu epizodiski labo spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:30, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: tikai krievi vinus varetu nomizot. diemzel loti slikta vartsargu spele pret pentusiem krieviem sabojaja visu turniru
Ar leģendāro Habibuļinu vārtos Krievija tagd jau būtu fināla

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:30, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Finālā jāuzvar Šveicei. Lai visi beidzot saprot, cik nožēlojams ir tas Pasaules čempionāts. 20 Šveices čempionāta spēlētāji! 6 Ķēniņa komandas biedri! Un cik bija skatītāju? 2 tūkstoši bija? Oficiālā statistika neinteresē. Tur laikam skaita brīvās vietas, nevis atnākušos.
Tur ganjau skaita pārdotās biļetes nevis ieradušos skatītājus, jo daudzi, kas pērk biļešu paku, ierodās tikai uz savas izlases spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-18 22:31, pirms 12 gadiem
Abas manas favorītes finālā! Kas to būtu domājis? Jā, kaut ko tādu negaidīju. Finālā ar sirdi un dvēseli par Zviedriju, bet lai uzvar labākais! Pagaidām Šveice rāda vispārliecinošāko sniegumu šajā čempionātā un palikusi vēl tikai viena spēle. Lielisks Eiropas fināls, tāda "mūsējo" fināls

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:31, pirms 12 gadiem
KFC rakstīja: Ar leģendāro Habibuļinu vārtos Krievija tagd jau būtu fināla
Gadsimta labakais joks!

  +7 [+] [-]

, 2013-05-18 22:31, pirms 12 gadiem
Šveices līga > NHL > KHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:31, pirms 12 gadiem
Apsveicu Šveices KOMANDU ar iekļūšanu finālā, tur arī ceru, ka viņi vinnēs. Jau no Otrās spēles šajā turnīrā, pēc uzvaras pār Kanādu, nojautu, ka šī izlase var pārsteigt. Viņi šobrīd pret visām izlasēm dominē visos rādītājos, jo spēlē kā KOMANDA.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:31, pirms 12 gadiem
Izskatās, ka Šveice pie izlases funkcionāriem pieklīdis kāds pulksteņmeistars. Perfekti

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:31, pirms 12 gadiem
Neko pardabisku jau šveicieshi neraada. 100% atdeve, izpilda visus trenera noradijumus.
Kad musejie speleja ar 100% atdevi, tad ari mums speele gaaja.

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:32, pirms 12 gadiem
Bet līdz Sočiem Simpsonam būs jāpalauza galva kuru atstāt un kuru ņemt klāt, jo viņiem ir daudz solīdi NHL spēlētāji, noteikti būs Red Wings līderis Brunners un Flames top prospekts Bertši. Aizsadzībā vēl Wēbers no Canadians un Štreits no Islanders, arī Sbisa un Hillers no Ducks, tā kā jā, ir kur rakt.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:33, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: loti zel ka krievi netikas ar sveiciesiem, krievi butu vieniga komanda kas vinus apturetu
Tak beidz vienreiz muldet, pats redzeji kadi nespejinieki shogad bija Krievi - zaudeja Franchiem, Somiem, un ASV krievus izvaroja bez zhelastibas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-18 22:33, pirms 12 gadiem
fibery rakstīja: Šveices līga > NHL > KHL
Kolhozs>NHL

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:33, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Neko pardabisku jau šveicieshi neraada. 100% atdeve, izpilda visus trenera noradijumus.
Kad musejie speleja ar 100% atdevi, tad ari mums speele gaaja.
Tu biji tas kurš teica, ka Šveice izlidos 1/4 finālā, tā kā nenīdi un ej mājās. Tur nav tikai 100% atdeve, tur ir arī individuālā meistarība un lieliska vārtsargu līnija.

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:33, pirms 12 gadiem
Šveices ātrvilciens.
No Novika jau iedvesmojamies?
Principā,spēle super! Redz,ko dod sakārtota hokeja saimniecība! Fināls solās būt ļoti aizraujošs! Protams,ceru,ka Šveice sasitīs zviedrus,bet viegli nebūs. Lai uzvar labākais!

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:34, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: pirms čempja tak sastāvā bija ierakstīts arī Bertči, kur pazuda?
Nezinu, nepateikšu kāpēc tā, varbūt kāda trauma.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-18 22:34, pirms 12 gadiem
Šveice konkrētu apvērsumu iestudējusi.
Pērn - 11. vieta...
Pēdējoreiz tālāk par ceturtdaļfinālu - 1998. gadā.
Pēdējoreiz medaļas - 1953. gadā.
Tikai vienreiz sudrabs (zelta nav) - 1935. gadā.

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:34, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: loti zel ka krievi netikas ar sveiciesiem, krievi butu vieniga komanda kas vinus apturetu
apturetu ta pat ka Somus, Amerikanus un FRANCUS?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:35, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet līdz Sočiem Simpsonam būs jāpalauza galva kuru atstāt un kuru ņemt klāt, jo viņiem ir daudz solīdi NHL spēlētāji, noteikti būs Red Wings līderis Brunners un Flames top prospekts Bertši. Aizsadzībā vēl Wēbers no Canadians un Štreits no Islanders, arī Sbisa un Hillers no Ducks, tā kā jā, ir kur rakt.
Sveice jau var vakt labako sastavu, bet jaatceras ka arii citas izlases nestaves uz vietas, Sochos viennozimigi Svecei bus ljoti smagi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:36, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Šveice jau pirms tam spēlēja A līgā,piemēram 1994 gadā viņi Latviju uzvarēja B līgā un iekļuva A līgā, mūsējos atstāja B līgā.
Nu tas jā, bet nu tā teikt pēdējais nogrieznis garāks ir mums.

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:36, pirms 12 gadiem
White Ross rakstīja: sapiipeejis esi ?
Gan jau ka laimes sala pabija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:37, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Šveice konkrētu apvērsumu iestudējusi.
Pērn - 11. vieta...
Pēdējoreiz tālāk par ceturtdaļfinālu - 1998. gadā.
Pēdējoreiz medaļas - 1953. gadā.
Tikai vienreiz sudrabs (zelta nav) - 1935. gadā.
Šogad arī nebūs zelts bet būs sudrabs

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:37, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja:
nu smejies vai nesmejies Harlik, bet Sveicei vienkarsi viss iet no rokas sogad...Rus nu nepavisam neklapeja tur nekas viniem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:37, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Sveice jau var vakt labako sastavu, bet jaatceras ka arii citas izlases nestaves uz vietas, Sochos viennozimigi Svecei bus ljoti smagi!
Protams, bet es jau gribētu redzēt Sočos šādu pašu Šveices ātrvilcienu un pirmo maiņu Brunners-Niderraiters-Bertši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:38, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu biji tas kurš teica, ka Šveice izlidos 1/4 finālā, tā kā nenīdi un ej mājās. Tur nav tikai 100% atdeve, tur ir arī individuālā meistarība un lieliska vārtsargu līnija.
Ja komanda, pedejo reizi speleja 1/2 98 gadaa, tad laikam finals bija japaredz?

Individuala meistariba ir, bet neteikshu, ka kas stipri paaraaks par sha gada Latvijas izlasi. Ir talanti, ir loti labi speletaji un ir daudz speletaji, kas ir Ķēniņa liimenii.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:38, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Sveice jau var vakt labako sastavu, bet jaatceras ka arii citas izlases nestaves uz vietas, Sochos viennozimigi Svecei bus ljoti smagi!
Viss ir atkarīgs, kā šveicieši spēlēs, jo nav jau jābūt izcilam sastāvam, bet gan izcilai komandai, kas ne vienmēr ir viens un tas pats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:39, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: aksels82inbox.lv, 22:33, pirms 1 minūtes
Tak beidz vienreiz muldet, pats redzeji kadi nespejinieki shogad bija Krievi - zaudeja Franchiem, Somiem, un ASV krievus izvaroja bez zhelastibas!

vienu gadu dani gaja pari visiem pec kartas uzvareja somus, jenkus slovakus, bet krievi ar 6-2 aplauza viniem ragus un talak daniem pazuda visa spele
Un ko tu ar to gribi teikt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:40, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Ja komanda, pedejo reizi speleja 1/2 98 gadaa, tad laikam finals bija japaredz?

Individuala meistariba ir, bet neteikshu, ka kas stipri paaraaks par sha gada Latvijas izlasi. Ir talanti, ir loti labi speletaji un ir daudz speletaji, kas ir Ķēniņa liimenii.
Es pieļauju, ka šis nav negadījums, bet gan smaga darba augļi, ja Latvija šajā punktā sāktu sakārtot savu saimniecību un domāšanu, tad pēc gadiem 20 varbūt arī tiktu 1/2 finālā, citādi nekā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:40, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Tev likās ka tas ir sarkasms ? Ierēcu par to čali kas stāsta kas būtu,ja būtu. Maniem favorītiem šis PČ beidzās,tā kā neredzu jēgu par to runāt.
Tavi favorīti bija kas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:41, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Tev likās ka tas ir sarkasms ? Ierēcu par to čali kas stāsta kas būtu,ja būtu. Maniem favorītiem šis PČ beidzās,tā kā neredzu jēgu par to runāt.
Bet skatos plānā galdiņa urbēji pat te runā par KHL un Rus izlasi
doma no tevis baigi var saprast, kad sarkasms, kad nav?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-18 22:42, pirms 12 gadiem
KFC rakstīja: Šogad arī nebūs zelts bet būs sudrabs
Tik un tā megasasniegums.
Pelnīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:43, pirms 12 gadiem
Šveice paņems zeltu ,un kas tā būs pa vēsturi 10 uzvaras ,kaut kas neticams ...!!!!!!

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:43, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Es pieļauju, ka šis nav negadījums, bet gan smaga darba augļi, ja Latvija šajā punktā sāktu sakārtot savu saimniecību un domāšanu, tad pēc gadiem 20 varbūt arī tiktu 1/2 finālā, citādi nekā.
Shis ir taads pats gadijums, kaa Grieķija Euro 2004. Pretinieki nenoverteja, pashi uzlabojushi speeli, taktiku. Domaaju, ka naakotnee-Šveice biezhak speles 1/2, bet ar medaļaam bus švaki.

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:43, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Tik un tā megasasniegums.
Pelnīts
Lēnāk pār tiltu, fināls jau vēl nav bijis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:44, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Lēnāk pār tiltu, fināls jau vēl nav bijis
Neprognozēju.
Sasniegums ir arī sudrabs.

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:44, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Shis ir taads pats gadijums, kaa Grieķija Euro 2004. Pretinieki nenoverteja, pashi uzlabojushi speeli, taktiku. Domaaju, ka naakotnee-Šveice biezhak speles 1/2, bet ar medaļaam bus švaki.
Nu tev skauž ja? Nu pasaki ka skauž, es zinu. Noliedz cik gribi, bet tā ir. Starp citu skaudība ir ļoti slikta rakstura īpašība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 22:45, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: krievi ir komanda kurai ir gruti maksimali noskanoties spelem pret vajakam komandam ka franci, jenki un citiem, bet vini ir komanda kura maksimali spej nokonsentreties pret citiem lideriem, tapec tik biezi mizo kanadu un tas pats notiktu ari ar sveici
Ja neesi pamanījis, tad ASV un Krievijas duelim ir ļoti principiāls raksturs. Tā nozīmīgumam netrūkst arī vēsturiska pamatojuma. Ar tādu spēli kā šajā čempī krievi zaudētu gan Šveicei, gan citām izlasēm, kuras demonstrē kvalitatīvu hokeju. Un cik nu krievi mizo to Kanādu. Man jau gribētos, bet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:48, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Kādā punktā un kādu saimniecību?
Šobrīd un tagad

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:49, pirms 12 gadiem
Hugo-brūnais pusmērkaķis rakstīja: Saakumpunkts LV un SUI bija vienaads
Pareizi sākumā bija līdzvēŗtīgas komandas...... ko tomēr nozīmē , ka valsts pa īstam atbalsta kādu sporta veidu un lūk arī rezultāts, par kuru jau runāja tālajos 90smitajos, ka tas būs gaidāms!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:50, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Kādu hui** tu te dzen?? Sākumpunkts bija vienāds, mļin... 96. gadā, kad vinnējām B grupā mums bija 1.5 ledus laukumi valstī un sabrukusi ''meistarkomanda'', pie tam tas bija 90to vidus, kad nevienam vispār nebija naudas un pusdienas Makdonaldā varēja salīdzināt ar lepnu Vecrīgas restorānu mūsdienās vidusmēra letiņam...

Šveice jau bija 4. vietā pasaulē 1992. gadā un 1998. gadā, tas tā - zināšanai. Jā, šis būs lielākais sasniegums, bet tur jau tā atšķirība, ka tad, kad mēs izmocījām niču pret Šveici mums bija vecā Ģinamas komanda, kas strauji novecoja, kamēr šiem bija hokeja sistēma, kas ar katru gadu kļuva tikai stiprāka.

Salīdzināt LV ar Šveici toreiz un teikt, ka mums bija vieni apstākļi ir absurds, jo Šveicē kaut vai ir daudzreiz vairāk naudas un hokejs ir DĀRGS SPORTA VEIDS. Ne jau tāpēc mums nav normāla vietējā čempja, ka tikai Lipmans tur ir vainīgs, bet kurš pa to fak** maksās!!! Tu vai? Mums ir 3 kaut cik sakarīgas komes basī un 4 futbolā un tas ir arī maksimums, ko hoķī var izveidot (bet tad laikam jāatvirza daļa naudas nost no baša vai futbola, kam ir spēcīgāki lobiji un kas ir atzītāki ''piedalīšanās'' sporti- basis letiņu vidū un fucis - krievu)

Es tā arī nesaprotu kādā veidā mēs jebkad esam bijuši vienādās pozīcijās ar Šveici? Tas ir absurds!! Mēs nekad neesam bijuši vienādās pozīcijās pat ar belariem.... Varbūt vēl slovēņus vai ungārus, kas strauji progresē varētu tur minēt, bet ne jau valstis kur jau no sākta gala bija vai nu labāki aizmetņi hokejam (valsts atbalsts) vai privātā nauda...
piekritu 4upakabram par tiem lobijiem!!! NOST AR BIMBAMBOLA LOBESANU LATVIJA!!! ir japasludina valsts limeni hokejs ka PRIORITATIVAIS SPORTS,bet tos bimbambola lobetajus, ka tautas nodevejus, ja ne publiski pakart,tad vismaz atklat vardus,uzvardus,ienemamos amatus,lai tauta zinatu baltnegeru kangarus seja!!!

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:50, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu tev skauž ja? Nu pasaki ka skauž, es zinu. Noliedz cik gribi, bet tā ir. Starp citu skaudība ir ļoti slikta rakstura īpašība
Neskauzh, jo apzinos realitaati un resursus.

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:51, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja:
atklati runajot nu ko,ko, bet Sveici pat pie medalniekiem nepieskaitiju sava prata pirms cempja..ari tad kad Kanadu uzvilka domaju bus liidzigi ka ar franciem-padziedas garderobes, padzers sampanieti un pakasis visiem pec kartas bet neka...sudrabs jau kabataa, un tas ir milzigs sasniegums...un nav svarigi kas kurai no TOP izlasem atbrauca, vai neatbrauca...pietiekosi stipri sastavi visiem bija papat prieksh PC..taka bravo Sveiciesiem, sita ir vinu zvaigznu stunda, viss iet no rokas, lai tad ari nem rizikus pie dziesmas un basta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:52, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja:
Viņš ar BY aplauzās,tagad sāks gudrības par LV stāstīt.
BY jau viss notiek !
Atlicis nieks kā ekonomiku Šveices līmenī pacelt.
Jā kaut kur aizķēries tas By jauno talantu sprādziens

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:52, pirms 12 gadiem
kramiks rakstīja: piekritu 4upakabram par tiem lobijiem!!! NOST AR BIMBAMBOLA LOBESANU LATVIJA!!! ir japasludina valsts limeni hokejs ka PRIORITATIVAIS SPORTS,bet tos bimbambola lobetajus, ka tautas nodevejus, ja ne publiski pakart,tad vismaz atklat vardus,uzvardus,ienemamos amatus,lai tauta zinatu baltnegeru kangarus seja!!!
Ari vispirms skatos hokeju, bet kas vainas Eiropas basketbolam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:55, pirms 12 gadiem
nahimovs rakstīja: īstenībā jau amīšiem paveicās, ka krievi tik slikti spēlēja aizsardzība. Šās spēles rezultāts bija prognozējams.
Rīt gan var uzvarēt abas komandas.
Pilnīgi piekrītu, lai gan esmu par Šveici, viņi to ir pelnījuši ar savu cīņas sparu, bet diemžēl pretinieki būs zviedri un tiem neņemamu komandu vispār nav un nav bijis . Tā kā , la uzvar labākais, bet līdzi jutīšu šveiciešiem!

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:55, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: paskaties šo
http://www.youtube.com/watch?v=53n1sinMrWs
Nu, smuki vārti. Un kas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:57, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Hose Girtinho, 22:45, pirms 6 minūtēm

krievi kanadu pc ir uzvarejusi viisas 4 iepreiksejas reizes 2 reiz finala un 2 cetrdalfinala. ari junioros krievi pedejos gados uzvar kanadiesus
Kurā junioru vecumā? Un kā tur bija ar pēdējo olimpiādi, kura parasti ir galvenā mēraukla. Varbūt atgādināsi?

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:58, pirms 12 gadiem
tas neko nenozīmē,siergalvji tāpat ir 6-14 vietas komanda,un tiesneši Fāzela dēļ velk arī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 22:58, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Tu vēl nepiekusi gaudot ? Tāds pats kā White Ross.
Tikai tas par ASV kāsienu nevar samierināties.
Ja jau tur nevienu neintresee, tad kapec tur ir 3 liigas? Atgadinu, ka pat 3 liigaa- maksaa algas un naak skatitaaji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 23:00, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Tagad izvēlējās drošu variantu ASV un ZA.
BY nepienāca tā spožā diena.
Tik pat labi viņš var iet gulēt un iedomāties ka norīta pamodīsies kā miljonārs. Bērns sapņotājs.

Valsts kas tiešām varētu kļūt pat No 9 lielvaru ir Vācija. Tikai ir problēma,te tas hokejs nah nevienu neinteresē.
Ai te takš visu laiku kādam ceļ gaismas pilis. Kad vāciešiem pdevās čempis tad DEL uber alles, kad dāņi pārsteidza tad leģendas par šo sakārtoto sistēmu utt., tagad kārta šveiciešiem, pa vidu vēl tevis minētie belari ir bijuši Tikai ilgtermiņā skatoties viss tāpat ir savās vietās.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-18 23:00, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: Ko tu muldi? Basketbols Latvijā būs mūžam dzīvs , kamēr hokejs no hallēm pārvietosies atpakaļ uz dīķiem ! Hokejam vajag naudu , futbols ar basketbolu parastajai tautai ir tuvāks.
nekas pretigaks uz pasaules nevar but,ka basketbols urn reps balto izpildijuma! bet vel pretigaki ir abu mineto sudu baltie atbalstitaji! kauns par tadiem "lettiniem", HOKEJS,ALUS un ROKS PARI VISAM!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:00, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja:
Viņš ar BY aplauzās,tagad sāks gudrības par LV stāstīt.
BY jau viss notiek !
Atlicis nieks kā ekonomiku Šveices līmenī pacelt.
Bet ja Kroksis sponsorēs,tad var arī tagad.
Dažam labam laikam grūti ir saprast,ka panākumu pamats ir sakārtota hokeja sistēma, un nevis tajā ieguldītais finansējums.
Šveice tam ir uber labs piemērs, jo viņiem nauda ir bijusi vienmēr, bet čempionāts atdevi sāka dot tikai tad, kad Ralfs Krigers&Co sāka sakārtot šīs čempionāta sistēmu.
Krievi ir tieši pretējs uber slikts piemērs, jo naudu savā hokejā grūž uz velna paraušanu, bet atdeva ļoti vāja, jo nav sakārtota sistēma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 23:01, pirms 12 gadiem
kramiks rakstīja: piekritu 4upakabram par tiem lobijiem!!! NOST AR BIMBAMBOLA LOBESANU LATVIJA!!! ir japasludina valsts limeni hokejs ka PRIORITATIVAIS SPORTS,bet tos bimbambola lobetajus, ka tautas nodevejus, ja ne publiski pakart,tad vismaz atklat vardus,uzvardus,ienemamos amatus,lai tauta zinatu baltnegeru kangarus seja!!!
Es ar par to, bet diemžēl valsts mūsu ir sapuvusi un tātad arī sports! Nevienā citā komandas spēlē nav tādu sasniegumu Latvijai kā hokejā, gandrīz katru gadu spēlē augstākajā līgā, kas jau ir sasniegums, bet valstī kā jau pierasts - dala varu un visus biedē ka kreivi nāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:02, pirms 12 gadiem
Prieks par Šveici, finālā viennozīmīgi par viņiem, nevar arī noliegt viņu sakārtoto čempionātu utml. Bet šis panākums man vairāk izskatās pēc tā, ka slotas kāts izšāva reizi 50 gados, nākamgad tāpat ar zobiem un nagiem būs jācīnās pat par 1/4 finālu. Tāpat ir lielais 7nieks, kas viņiem ir gaismas gadu priekšā, vienīgi varbūt ar slovākiem pamazām var likt vienādības zīmi, jo šiem baigais regress pēdējā desmitgadē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:04, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Nu neinteresē. Vācietis uz spēlēm iet kā Amerikānis,izklaidei.
Nu nav viņiem tā izklaide tik tuva.
Bet tur reāli varētu būt. Un ja popularitāte augtu,bail iedomāties.
Fričiem ir viss,lai visus varenos hokejā uz desas šmorēt.
Gluzhi par izklaidi to nenosauktu, drizak lokalpatriotisms. Katrs vacietis vai iebraucejs- lepojas, ka vinu mazajaa regionaa- ir laba sporta speelu komanda. Protams, ka sports ir izklaide, bet katram klubam- ir ari savs fanu pulcins.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:06, pirms 12 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Prieks par Šveici, finālā viennozīmīgi par viņiem, nevar arī noliegt viņu sakārtoto čempionātu utml. Bet šis panākums man vairāk izskatās pēc tā, ka slotas kāts izšāva reizi 50 gados, nākamgad tāpat ar zobiem un nagiem būs jācīnās pat par 1/4 finālu. Tāpat ir lielais 7nieks, kas viņiem ir gaismas gadu priekšā, vienīgi varbūt ar slovākiem pamazām var likt vienādības zīmi, jo šiem baigais regress pēdējā desmitgadē.
Gluzhi taa nav, jo U-18, U-20 liimenii- gandriz katru gadu konkuree ar top6.

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:07, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Hose Girtinho, 22:57, pirms 1 minūtes, ignorēt, atbildēt

u20 krievi kanadu pieisita pirms 2 gadi, pirms gada un sogad. bet par os visi atceras neveiksmigo vankuveru, bet 1 os ieprieks turina krievvi cetrdalfinala uzvareja kanadu. reali kanaadiesiem pedejos 10 g no kadam 10 tiksanas reizem ar krieviem ir max 2 uzvaras
Ok, par U20 vecuma grupu piekrītu, bet pēdējās trijās olimpiādēs Krievija pat nav bijusi finālā, kamēr Kanāda 2x ieguvusi olimpisko zeltu. Un ko deva tas ceturtdaļfināls, ja pēc tam tika piedzīvots pazemojums pret Somiju? Olimpiskās spēles ir galvenais tests, kurā objektīvi skatoties krieviem ne pārāk veicas.
Wishful Thinking is bad for You. Jābūt reāliem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 23:12, pirms 12 gadiem
Tikai par Šveici. Un beidzot urlas neziņā - Švecija, Švecarija... Tikmēr Voukas bruņinieki sūkā ledu Turcijas Kemeros vai citās glamūrzonās.

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:13, pirms 12 gadiem
White Ross rakstīja: pa seju sen neesi dabuujis? labi, ka taads idiots tik tu viens uz pasaules.
tik drosmigs esi,pertikia pecteci? skaties ka pats nedabu pa feisu,baltais negeri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 23:15, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Kas tad hokejā ir noteicošais,ja ne nauda ?
Viens no dārgākajiem sporta veidiem. Ko tad BY nerullē ? Vai vismaz nav tevis minēto piemēru augstumos ?
Krievi kā bija hokejā top blice,tā ir. Pamosties.
Par belariem vispār nav vērts runāt, jo viņiem sistēma ir tā sačakarēta, ka vairāk nav kur.
Tā notiek, ja pie hokeja vadības stūres nekompetenti cilvēki.
Ņemot par piemēru to pašu Šveici. Ralfs Krīgers savlaicīgi saprata, ka viņš vairs nespēj dodt neko jaunu šīs valsts hokeja sistēmai, un tāpēc savlaicīgi deva iespēju cilvēkiem ar svaigu skatienu uz lietām. Atšķirībā no LHF gudrajām galvām, kas visticamāk no LHF tiks iznestas ar kājām pa priekšu, jo labprātīgi savu vietu nevienam neatdos.
Attiecībā uz krieviem-viņus glābj neizsmeļamais cilvēku resurss. Ja tas viņiem nebūtu,tad viņi ar savu hokeju būtu pilnīgā anusā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:16, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: atkal sākās...
Žēl ka dažam labam grūti saprast elementāras lietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:18, pirms 12 gadiem
Jutu līdz Šveicei tik pat emocionāli, kā Latvijai!
Finālā tiekas mani ilgadējie favorīti (Zviedrija) ar pēdējā laika pievilcīgāko komandu (Šveice). Ceru, ka spēle būs rezultatīva un lai uzvar stiprākais.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 23:18, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Viņš pat apjēgt nevar,kādu piķi nākas izmest par visiem tiem leģionāriem,kas to hoķi stutē un veido tur konkurenci.
Sadomājies,ka barā sadzīti bāleliņi baigi sāks progresēt.Pie kam par velti (simbolisku samaksu). No rīta stroikā kapās,vakarā hoķi trenkās.
BY jau progresē,vietējie entuziasti.
Njā, tagad man skaidrs kāpēc Tev svešā valstī bulciņas jācep.
Ja galva nerukā, tad svešumā ar rokām jārukā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:20, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Man personīgi, izdzirdot vārdu "sistēma" jau uzmetas drebuļi dažs labs domā, ka ar "sistēmu" iespējams atrisināt jebkuru problēmu...
Nē,protams,labāk dzīvot bardakā ar domu,ka varbūt kādreiz kaut kas arī sanāks.

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:20, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: Repčiku neklausos =D
NHL spēlē 29 melnādainie.
Mēs attīstāmies.
Basketbols ir olimpiskais sporta veids un nav ne mata sliktāks par hokeju.
par tiem 29 negeriem rakstiju paralelaja tema,par Larionovu proti,nekas jedzigs no viniem nesanaktu,ja sos saliktu viena kome! bet es vinius nebut nenosodu un nenoniecinu manai mentalitatei un pasaules izpratnei daudz tuvaks ir melnadainis,kuram tik hokejs,alus un roks,neka baltais bimbambolists,kur klausas repu un velk zaliti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:23, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: Mums ir sakārtota basketbola sistēma.
Jauniešu izlases rāda zobus un velk uz desas daudzus basketbola lielvalstis.
Problēma jau ir tajā, ka ja cilvēkam kaut ko ilgstoši bāž galvā, tad viņš ar laiku sāk ticēt, ka tā ir kā viņam stāsta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:24, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Hose Girtinho, 23:07, pirms 4 minūtēm

skaties pats reali, katru os ir jauni cempioni - nagano cehiija, soltleksitija kanada, turina zviedri. tas tikai pierada ka tas os ir fufelis kurs notiek 1 reizi 4 gados un uzvaretaji pec tam platas veselus 4 gadus. ja tas notiktu katru gadu nesauubos ka ari krieviem uuzspidetu zelts, ipasi pedejos gados kas krieviem hokeja ir bijusi loti labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:25, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dažam labam laikam grūti ir saprast,ka panākumu pamats ir sakārtota hokeja sistēma, un nevis tajā ieguldītais finansējums.
Šveice tam ir uber labs piemērs, jo viņiem nauda ir bijusi vienmēr, bet čempionāts atdevi sāka dot tikai tad, kad Ralfs Krigers&Co sāka sakārtot šīs čempionāta sistēmu.
Krievi ir tieši pretējs uber slikts piemērs, jo naudu savā hokejā grūž uz velna paraušanu, bet atdeva ļoti vāja, jo nav sakārtota sistēma.
Kādus Tu tik apgalvojumus neesi pavadajis ar līdzīgiem tekstiem kā šoreiz Dažam labam laikam grūti ir saprast!
Ne nu Tu zini, nekā. Ja es kļūdos par Tavām zināšanām, tad klāj vaļā par to sakārtoto sistēma?
Diezgan bieži šogad skatijos NLA apskatus, lokauta laikā līmenis izskatijās super, ūber kruts, atsākās NHL, ļoti stipri noplaka, tie protams ir tikai apskati, nevis spēles. Tik pat labi var apgalvot ka šogad džeki dabūja sparingos NHL večus un tagad ir rezultāts, bet es to nedarīšu jo kā Daugaviņš teica hokejs nav raķešu zinātne, bet tev jau labāk zināms.

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:26, pirms 12 gadiem
Nesaprotu tos, kas te piemin kaut kādu sensāciju. Kāda pie vella sensācija? Šveice jau labu laiku ir hokeja lielvalsts. Ar tādu nacionālo čempionātu kā viņiem vienkārši nevar necīnīties par medaļām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-18 23:26, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, tagad man skaidrs kāpēc Tev svešā valstī bulciņas jācep.
Ja galva nerukā, tad svešumā ar rokām jārukā.
kadus 2 gadus atpakal uzliku tev "ignoret"....laiku pa laikam ieraugu citeetu kadu tavu komentaru un atceros kapec es uzliku "ignoret"...vecais man liekas tev jamet miers vienreiz...pietiks skolot jaunatni par krievu hokeja nevaribu utt....

P.S. nepavisam neesmu krievu fans...bet Tu jau galejibas ej...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 23:27, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Hose Girtinho, 23:07, pirms 4 minūtēm

skaties pats reali, katru os ir jauni cempioni - nagano cehiija, soltleksitija kanada, turina zviedri. tas tikai pierada ka tas os ir fufelis kurs notiek 1 reizi 4 gados un uzvaretaji pec tam platas veselus 4 gadus. ja tas notiktu katru gadu nesauubos ka ari krieviem uuzspidetu zelts, ipasi pedejos gados kas krieviem hokeja ir bijusi loti labi.
Bet Tu labāk padomā, kas notiktu, ja Kanāda (arī ASV) ar tādu regularitāti neuztvertu PČ kā "fufeli" (NHL izslēgšanas maču dēļ). Par to noteikti neesi vēlējies aizdomāties. Pēdējos gadus manuprāt krieviem ir bijis arī ievērojami spēcīgāks sastāvs. Par patriotismu, protams, bonuss, bet regulāri panākumi pret Kanādas trešo(?) sastāvu vēl neko nenozīmē, ko pierādījušas arī olimpiskās spēles.
Vecīt, vienkārši beidz kult sviestu un sāc domāt reāli! Var jau čīkstēt un mierināt sevi ir izdevīgu statistiku, bet realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 23:29, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Neko gudrāku nespēji izgudrot ?
Labāk cept bulciņas par simbolisku samaksu,nākotnes vārdā. Tur arī derētu izveidot sistēmu. Gan jau drīz izveidos. Kad tu paliksi viens ar krieviem tajā valstī.
Tu viens gudrs,visi pārējie muļķi.
Labi,nesākšu atkal rakstīt par žurkām, kuras pamet kuģi slīkstošu, kaut gan pašas tam bortos izgrauza caurumus.
Vienīgi man žēl to sakārtoto valstu, kurām jāuzņem šos ekonomiskos bēgļus, un nereti viņus jāuztur par savu nodokļu maksātāju naudu.Viņas to nav pelnījušas, jo paši savas valstis ir sakārtojuši.

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:30, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja:
Ir jau ir smieklīgi, bet kā lai čalim iestāsta, ka viņš brauc auzās? Hmm...

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:33, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Nesaprotu tos, kas te piemin kaut kādu sensāciju. Kāda pie vella sensācija? Šveice jau labu laiku ir hokeja lielvalsts. Ar tādu nacionālo čempionātu kā viņiem vienkārši nevar necīnīties par medaļām.
Nu ja tu tā saki, tad iznāk, ka viņi ir konkretākie lūzeri, jo šī viņiem ir pirmā reize kopš 1998. gada, kad šie par medaļām cīnās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:35, pirms 12 gadiem
ogreskijs rakstīja: kadus 2 gadus atpakal uzliku tev "ignoret"....laiku pa laikam ieraugu citeetu kadu tavu komentaru un atceros kapec es uzliku "ignoret"...vecais man liekas tev jamet miers vienreiz...pietiks skolot jaunatni par krievu hokeja nevaribu utt....

P.S. nepavisam neesmu krievu fans...bet Tu jau galejibas ej...
Bet viņš taču visu vienmēr skaidri un gaiši visu pamato, iekļaujot tekstā kaut ko noniecinošu, ķipa laikam grūti saprast!
Ivars daudz ko pāraudzis, gan jau arī šito augstprātību pāraugs.

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:36, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kādus Tu tik apgalvojumus neesi pavadajis ar līdzīgiem tekstiem kā šoreiz Dažam labam laikam grūti ir saprast!
Ne nu Tu zini, nekā. Ja es kļūdos par Tavām zināšanām, tad klāj vaļā par to sakārtoto sistēma?
Diezgan bieži šogad skatijos NLA apskatus, lokauta laikā līmenis izskatijās super, ūber kruts, atsākās NHL, ļoti stipri noplaka, tie protams ir tikai apskati, nevis spēles. Tik pat labi var apgalvot ka šogad džeki dabūja sparingos NHL večus un tagad ir rezultāts, bet es to nedarīšu jo kā Daugaviņš teica hokejs nav raķešu zinātne, bet tev jau labāk zināms.
Bet ko tad Tu gaidīji no Šveices NLA?
Ka viņiem tur būs NHL līmenis?
Nē,runa iet par hokeja sistēmu, kas paši var labos apstākļos audzināt savus jaunos spēlētājus, un rada tiem pilnu hokeja piramīdu u.t.i., ka jaunajiem spēlētājiem pēc junioru vecuma nav īpaši jāuztraucas par to kur spēlēs, bet gan par to, ka jābūt konkurētspējīgiem.
Tas ka NHL spēlētāji labprāt brauc uz Šveici un Vāciju spēlēt lokauta laikā arī daudz ko dod šīs valsts hokejam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:37, pirms 12 gadiem
Galvenais, ka pats jau ilgus gadus esmu atbalstījis Krieviju savstarpējās spēlēs ar Ziemeļamerikas izlasēm. Un katru Krievijas panākumu es uztvēru kā kaut ko nozīmīgu, ar noteikumi, ka sastāvi bija daudz maz līdzvērtīgi. Tomēr Kanādu allaž esmu uzskatījis pat favorītiem, ja vien tā konkrēto turnīru uztvērusi nopietni. Kanādai pieejamie resursi ir daudz nopietnāki kā krieviem, tas ir fakts.

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:38, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: flipsider, 23:24, pirms dažām sekundēm

man nav saprotami tavi vajpratigie smiekli, skaties uz faktiem krievi ar lielu dalu si sastava pagajusaja pc viisus nesa lauka ar 6 -2, bet saja pc jau izkrit certdalfinala, tas tikai parada to cik atri viss mainas jau pa gadu. diemzel kanadiesu keponi var platities 4 gadus jo tas turnirelis notiek 1reiz4 gados bet pec butibas tiesi tads pats ka pc turnirs
Diemzhel tikai OS ir kvalitates raaditaajs, jo tur spelee pashi labaakie.
Ja ņem pec medalu skaita, vai kaluma, tad 4 OS speles- rezultaati ir sekojoshi.

Kanāda- 2 zelti

Čehija- 1 z, 1b

ASV- 2 s

Krievija- 1s, 1b

Somija- 1s, 1b

Zviedrija- 1z

ZA resursi ir lielaaki(it ipashi Kanādas), tapec logiski, ka abas komandas ir top3.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:41, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Diemzhel tikai OS ir kvalitates raaditaajs, jo tur spelee pashi labaakie.
Ja ņem pec medalu skaita, vai kaluma, tad 4 OS speles- rezultaati ir sekojoshi.

Kanāda- 2 zelti

Čehija- 1 z, 1b

ASV- 2 s

Krievija- 1s, 1b

Somija- 1s, 1b

Zviedrija- 1z

ZA resursi ir lielaaki(it ipashi Kanādas), tapec logiski, ka abas komandas ir top3.
Pag, pag, tulīt tev sāks braukt virsū par savu kontinentu, lieliem laukumiem, bezjēdzīgu turnīru utt... jau izgāju tam cauri Bezjēdzīgi...

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:41, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Galvenais, ka pats jau ilgus gadus esmu atbalstījis Krieviju savstarpējās spēlēs ar Ziemeļamerikas izlasēm. Un katru Krievijas panākumu es uztvēru kā kaut ko nozīmīgu, ar noteikumi, ka sastāvi bija daudz maz līdzvērtīgi. Tomēr Kanādu allaž esmu uzskatījis pat favorītiem, ja vien tā konkrēto turnīru uztvērusi nopietni. Kanādai pieejamie resursi ir daudz nopietnāki kā krieviem, tas ir fakts.
Kanādā hokejs, kā zināms, faktiski ir vienīgā reliģija. Tādēļ šī valsts principā ir atrāvienā, neatkarībā no medaļu skaita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:42, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu ja tu tā saki, tad iznāk, ka viņi ir konkretākie lūzeri, jo šī viņiem ir pirmā reize kopš 1998. gada, kad šie par medaļām cīnās...
Vienkārši viņu sistēma sāk nest savus augļus.
Grūti pateikt, vai šis ir vienreizējs panākums, un viņiem pēc tam sekos atkal krituma periods, bet galvenais,ka viņi paši tagad saprot uz ko viņi ir spējīgi.
Šis čempionāts viņu hokejam dos ļoti labu grūdienu vel vairāk attīstīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 23:43, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Šajā gadījumā Tu runā par bēgļiem no āfrikas, tuvo un tālo austrumu valstīm, kuri rietumos ir nenormālos daudzumos, turklāt aktīvi "ražo" pecnācējus, un tiešām pamatā ir tendēti uz sociālajiem pabalstiem. Par 99% latviešu to noteikti nevar teikt, kur nu vēl nosaukt par "nastu"
piekritu. "nasta" ir indusi un tiitaas galvas, ka ari afrikani.

bez tadiem latviesiem, poliem, portugaliem "bagatajam" valstim maigi sakot gruuti buutu...

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:44, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Hose Girtinho, 23:27, pirms 2 minūtēm

ja nemaldos tad os krievu un kanadiesu bilance ir 1 - 1, taka nekul sviestu hose
Tad priecājies par to un beidz gvelzt par kaut kādu "mizošanu"! Mizošana bija Vankūverā, un ne tik spēcīgie amīši "samizoja" krievus arī šajā čempī, bet ne par to ir runa. Tu neatspēkoji gandrīz nevienu manu apgalvojumu vai pieņēmumu. Nemeklē attaisnojumus un izdevīgu statistiku, bet iemācies zaudēt kā vīrs!

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:45, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Šajā gadījumā Tu runā par bēgļiem no āfrikas, tuvo un tālo austrumu valstīm, kuri rietumos ir nenormālos daudzumos, turklāt aktīvi "ražo" pecnācējus, un tiešām pamatā ir tendēti uz sociālajiem pabalstiem. Par 99% latviešu to noteikti nevar teikt, kur nu vēl nosaukt par "nastu"
Nu jau var arī par letiņiem to teikt, jo tajā pašā Anglijā un īrijā ļoti daudz mūsējie dzīvo uz dažādu pabalstu rēķina.
Cik zinu, tad zviedri un norvēģi uz to vel nav parakstījušies.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 23:45, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Kanādā hokejs, kā zināms, faktiski ir vienīgā reliģija. Tādēļ šī valsts principā ir atrāvienā, neatkarībā no medaļu skaita.
Labāk vairs nevar pateikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:48, pirms 12 gadiem
[quote lkjhg]
Nemeklē attaisnojumus un izdevīgu statistiku, bet iemācies zaudēt kā vīrs!

lidz asaram iistu viiru ciinas te aiziet

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:48, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: flipsider, 23:38, pirms dažām sekundēm

kvalitates raditajs tas ir par to es nestridos tikai zel ka notiek 1 reizi 4 gados un zel ka pendosiem un kanadiesiem pie medalam nav tikusi kad speleja arpus sava okeana krasta. ja tas nootiktu biezak vai kads saubas ka krieviem netiktu zelts?
Neviens nešaubās par krievu spēku hokeja laukumā. Šaubas ir vienīgi par to, vai viņi ir spēcīgāki par Kanādas spēcīgāko iespējamo sastāvu, un šaubas nav bez iemesla.

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:49, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu jau var arī par letiņiem to teikt, jo tajā pašā Anglijā un īrijā ļoti daudz mūsējie dzīvo uz dažādu pabalstu rēķina.
Cik zinu, tad zviedri un norvēģi uz to vel nav parakstījušies.
Ieteiktu beidzot! atrast lietu vai nozari, kur orientejies!!! Nevajag buut visaam pudeleem par aizbazni!

Ja dzivo, tad labi, ja kaads 1-2%, atskiribaa no ne-eiropieshiem, kuri vairaak par pusi- godigu darbu nestradaa vai ari sanem shos pabalstus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-18 23:51, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi,nesākšu atkal rakstīt par žurkām, kuras pamet kuģi slīkstošu, kaut gan pašas tam bortos izgrauza caurumus.
Vienīgi man žēl to sakārtoto valstu, kurām jāuzņem šos ekonomiskos bēgļus, un nereti viņus jāuztur par savu nodokļu maksātāju naudu.Viņas to nav pelnījušas, jo paši savas valstis ir sakārtojuši.
Ja tie cilvēki uz šejieni sūta daļu naudas, jeb viņu šeit iegulda, tas nāk par labu mums.
Savulaik Īri strādāja visās malās, sapelnija naudu, atgriezās un pacēla valsti. Lai ko tagad runātu ekonomiskie bēgļi, gan jau lielākā daļa atgriezīsies, jo nav jau nekāda saldā maize tur.
Es zinu vienu cilvēku, kurš pirmdienā lido uz vāciju un piektdien atpakaļ, visu naudu tērē šeit, ceļ māju, dod darbu cilvēkiem.

P.S. Tiesa manam biznesam šķiet ka tas reizēm traucē, bet vasarās atkal viņi precās, svin jubilejas, tērē šeit naudu, jo draugi jau ir Latvijā.

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:51, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Tu noteikti zini,kas cik nopietni ko uztver.
Bokserim smagsvaram zaudēt vieglā svara kategorijā nav apkaunojoši. Tā ? Tu esi no tiem,kas domā ka Can nekad nezaudē ?
Un pat zaudējot uzvar ?
Tā ir tāda jocīga melošana.
Es izvērtēju katru kanādiešu modeli, vadoties pēc tā, cik no NHL līderiem tajā spēlē. Es priecājos par katru kanādiešu zaudējumu (ja neskaita spēles pret ASV), bet spēju būt objektīvs attiecībā uz Kanādas izlases potenciālu un spēku.

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:52, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Debešķīgs apraksts, bet kādā kontekstā mēs varam salīdzināt Latvijas un Šveices hokeja saimniecības?
Tieši tādā, ka mēs audzinām ļoti daudz jaunos spēlētājus, bet kur tiem spēlēt kad tie izaug no jauniešu un junioru vecuma padomāts nav.
Valsts čempionāts ir tikai tāpēc,ka tas nepieciešams, lai mēs varētu spēlēt PČ, un pats LHF prezidents to nekaunas atzīt.
Īsāk sakot kaut ko darām, bet skaidrības ko darām nevienam nav.
Zinu,tūlīt teiksi- nav naudas. Bet uzņēmēji nav muļķi, un viņi ļoti labi saprot, kas noteik LV hokejā saimniecībā, un gandrīz nevienam tajā savu naudu ieguldīt nav ne mazākās vēlmes. Diez vai arī Tev būtu šāda vēlme, ja pat tev būtu liela nauda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-18 23:54, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Ieteiktu beidzot! atrast lietu vai nozari, kur orientejies!!! Nevajag buut visaam pudeleem par aizbazni!

Ja dzivo, tad labi, ja kaads 1-2%, atskiribaa no ne-eiropieshiem, kuri vairaak par pusi- godigu darbu nestradaa vai ari sanem shos pabalstus.
Es neteicu,ka masveidā, bet tikai to, ka mūsu bāleliņi jau sāk iestaigāt arī šo taciņu.
Man klasesbiedrs arī Anglijā bomžo, un dzīvi viņu nodokļu maksātājiem uz kakla.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-18 23:56, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Kā Tu zini, ka nav "parakstijušies"?
Nav gadījies dzirdēt no saviem paziņām šajās valstīs, ka tā būtu.

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:56, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: reali krievi pedejos gados mizo kanadiesus un ticesim ka si laba tendence saglabasies ari socos
Šogad mēs redzējām ļoti nepatīkamu tendenci krievu izpildījumā, tāpēc "kanādiešu mizošana" šoreiz palika otrajā plānā. Atceries, ka Sočos tā nebūs ne tā pati Kanāda, ne arī tā pati ASV, kas šogad. Kanādas un ASV izlases ir pārāk mainīgi lielumi, lai tos asociētu tikai ar karogu vien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-18 23:59, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: atkarīgs no konkrētas spēles

es personīgi starp Krieviju un Kanādu liktu vienādības zīmi, lai kāds sastāvs abām nebūtu
Es arī starp abu izlašu optimālajiem sastāviem šobrīd liktu vienādības zīmi. Bet ar katru nākamo sastāvu manuprāt kanādieši būtu arvien spēcīgāki. Kanādai ir lielāks potenciāls un spēlētāju resursi, īpaši jau kvalitātes ziņā, kas nav mazsvarīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:04, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: tu laikam esi kartejais pokijs kurs ierauga stamkosa uzvardu un pieliek bikses. turinas os visi lika bikses par torntoniem un sakikiem, bet krievi tomer izradijas specigaki. no kurienes tev ir tada parlieciba ka kanadai ir visspecigakais sastavs katru gadu socu os kandidati brauc uz pc - stamkosi, getsdlafi, periji, ziru un jau 4 gadus pec kartas izlido cetrdalfinala. ja vel izgazisiies socos tad tas bus pilns komplekts
Cik sevi atceros, es visos Krievijas un Kanādas dueļos esmu bijis par Krieviju, jo man patīk eiropiešu hokejs (kā jau ilggadējam Zviedrijas izlases fanam).
Un uz PČ brauc no "play-off" izkritušie kanādieši un amerikāņi. KHL būtībā bija krievu gājiens ar zirdziņu, lai nosmeltu PČ krējumu...tomēr šogad šis plāns izgāzās pēc pilnas programmas.
Es saku tikai to, ka Kanādai hokejā ir lielāks potenciāls un kvalitatīvāki spēlētāju resursi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-19 00:05, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: par ko visi cepjas?
Šeit notiek konstruktīva diskusija, kurā es cenšos aizstāvēt sev netīkamo Kanādas izlasi pret krievu šovinisma upuri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:10, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Tātad tomēr galvenie vainīgie ir Lipmans &co? Nevar Tev iestāstīt, ka tas nav tik vienkārši- biznesa cilvēki gaida, kad varēs ieguldīt naudu hokejā, bet to nedara tāpēc, ka nav sistēmas kaut kā tā, ja?
Jā, tas ir viens no galvenajiem aspektiem kāpēc LV hokejs mokās ar finanšu trūkumu jo tie laiki,ka valsts,pašvaldības un uzņēmēji naudu ieguldīja tur, kur nav saprotams,kā tā tiks izlietota, ir aizgājis uz neatgriešanos.
Bet tas attiecas tikai uz finanšu aspektu. Vel jau pastāv tādi aspekti,kā labu hokeju speciālistu piesaiste no ārzemēm u.t.t. Ja kas,tad arvien vairāk bijušie letiņu hokejisti aizbrauc uz ārzemēm strādāt par treneriem, un ārzemnieki viņus pieņem labprāt, jo jūt ka viņi var ienest svaigas vēsmas viņu jaunatnes hokejā. Tas pats LM bijušais spēlētājs Kārlis Liepiņš tagad trenējot zviedru puikas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:12, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Par kādu objektivitāti tu runā ? Man nav saprotams.
Tu PČ un OS jauc vienā katlā.
Pie kam kā argumentu minot Vankūveru,piemirstot to pašu Turīnu.
Tu taču runā Rus vs Can kontekstā ar savu oponentu ? Vai es kļūdos ?
Katrā PČ viņiem ir 99% spēlētāju no NHL.
Ar to par maz ? Pie kam savu klubu un līgas līderu.

Ja tu runā par Can kā hokeja nāciju kopumā,tad noteikti Can ir No 1.
Bet izlasē un vienā spēlē var uzvarēt no top 7 jebkurš un ne tikai.

Kāpēc neviens nemēļo par Swe vs Slovakia ? Tur laikam bija apkaunojošāk,kā zaudēt hokeja nācijai ?
Bet vienmēr tik viens temats. Tāpat kā šajā PČ
Krievi zaudēja,Can nezaudēja,nebija sastāvs,motivācijas un kule maisīja.
Es runāju par katra sastāva individuālu izvērtējumu. Vankūvera bija pēdējā olimpiāde, ja nemaldos.
Katram Kanādas modelim ir savi plusi un mīnusi. Tas redzams arī attieksmē pret konkrēto turnīru, kas parādās laukumā.
Es vispār nemēļoju, tikai analizēju.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-19 00:12, pirms 12 gadiem
B.Mārlija dēls rakstīja: Tev paziņas laikam pa visu Eiropu dzīvo
Tu laikam zaru būdā dzīvo, baidoties izbāst degungalu ārā, ka nenorauj! Komunists vecais.
Jā tiešām pasaulē daudz paziņu dzīvo.
Bet pats nepamatoti lielus kredītus negrābu, un tāpēc man nav problēmu normāli dzīvot šeit pat LV.

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:13, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Cik sevi atceros, es visos Krievijas un Kanādas dueļos esmu bijis par Krieviju, jo man patīk eiropiešu hokejs (kā jau ilggadējam Zviedrijas izlases fanam).
Un uz PČ brauc no "play-off" izkritušie kanādieši un amerikāņi. KHL būtībā bija krievu gājiens ar zirdziņu, lai nosmeltu PČ krējumu...tomēr šogad šis plāns izgāzās pēc pilnas programmas.
Es saku tikai to, ka Kanādai hokejā ir lielāks potenciāls un kvalitatīvāki spēlētāju resursi.
Pilnībā piekrītu. Cik PČ top 4 līmeņa komandas Kanāda varētu uztaisīt...
Un nē, es nevaru ciest uzpūtīgo Kanādu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:17, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: krieviem spele pret jenkiem bijja oveckins, kovalcuks, brizgalovs khl elite - potencials 5 reizes lielaks par jenku atbiram tikai rezultats bija 3- 8. tas ir tikai viens turnirs un viena spele top7 var uzveikt jebkurs jebkuru, no ta nav pasargati ari tavi kanadiesi tas jau ir bijis gan os gan pc. potencials ir tikai prieks pokijiem, skatities un likkt bikses no sajusmas par uzvardiem
Nē, fakts ir tāds, ka Kanāda ir hokeja nācija Nr.1, kas ir fakts. Cita lieta ir, ja runājam par attieksmi, motivāciju, cīņassparu utt. Krievi šajā PČ parādīja kā NAV jāspēlē. Ar tādu attieksmi krievi zaudētu ne tikai viduvējiem amīšiem, bet arī daudziem citiem.
Man patika paša piemērs par to, ka manuprāt katrs nākamais Kanādas izlases modelis būtu spēcīgāks par katru nākamo Krievijas izlases modeli. Bet tas ir tikai objektīvi, jo vadošā hokeja nācija ir nu paliek vadošā. Ja tie būtu tikai uzvārdi vien, tad jau mūsu diskusijai nebūtu jēgas. Runa ir par to, no kurienes šie uzvārdi nāk.

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:17, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Par to jau ir runa. Bet dažiem šādi cilvēki ir "žurkas, kas grauž caurumus grimstošajā kuģī" Rietumeiropā šādu cilvēku pārvietošanos un strādāšanu citās valstīs uztver pavisam normāli
Ekonomiskie migranti galvenokārt ir žurkas. Rietumeiropā neviens nepārceļas uz citām valstīm, lai savāktu vecu pārtiku pie miskastēm un dzīvotu kopā ar citām pabirām pietirstās kopmītnēs pa 10 cilvēkiem.

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:18, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Par to jau ir runa. Bet dažiem šādi cilvēki ir "žurkas, kas grauž caurumus grimstošajā kuģī" Rietumeiropā šādu cilvēku pārvietošanos un strādāšanu citās valstīs uztver pavisam normāli
Nezinu kas tieši Tevi aizdzina emigrācijā, bet zinu ļoti daudz cilvēkus, kas sagrābās visādus kredītus pilnīgi bez jebkāda ekonomiskā pamatojuma jeb īsāk sakot-nezinot vai vispār būs spējīgi atdot. Sekas-šampinjonu lasīšana Īrijā u.t.t.
Tad kad LV būs Rietumeiropas dzīves līmenis, tad par ko tādu varētu runāt. Šobrīd tas vairāk izskatās,ka sačakarēja paši savas valsts ekonomiku, un tagad no tās aizmuka. Lai marsieši nāk un sakārto šo valsti.

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:20, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Tas mani neizbrīna. Bet tas galvenais par ko es runāju jau ir tā pati nabadzība, kamdēļ tāds Kārlis Liepiņš trenē zviedru puikas, nevis latviešu puikas kaut kur Kuldīgā vai Rēzeknē, jo arī viņš grib to darīt par cilvēka cienīgu samaksu
Labi! Nesākšu visu no gala, jo laikam tā arī nesaprati ko es visu laiku centos Tev paskaidrot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:20, pirms 12 gadiem
Ok, paldies par interesanto diskusiju! Vēl noskatīšos Zviedrijas-Somijas spēles atkārtojumu un tad gulēt. Ar labu nakti, hokeja draugi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:24, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Manuprāt tie "ekonomikas sačakaretāji" kā reiz nekur nav aizmukuši ... pagaidām...
Tas jau būtu pārāk dīvaini, ja vairums no šiem ekonomiskie bēgļiem godīgi atzītu,ka man ir taisnība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:25, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Hose Girtinho, 00:17, pirms dažām sekundēm

atbildi kapec tad ta varena hokeja nacija neuzvareja nagano un turinas os kur speleja visi labakie??? ari tad viniem potencials bija vislielakais un vareja uztaisit vismaz 5 izlases, bet kapec neuzvareja ?
Tāpēc, ka potenciālu vēl ir arī jāprot izmantot. Arī šim Krievijas modelim bija liels potenciāls, bet krievi to nespēja izmantot, tas arī viss. Bet tāpēc pēc katra šāda zaudējuma ir jāizdara pareizie secinājumi. Jo lielāks potenciāls, jo labāka izejas pozīcija, bet uz uzvaru ir jāiet, jo pati tā nenāks pie Tevis, tas ir fakts. To nesaprata arī "leģendārais" Krievijas izlases modelis Pēterburgā (togad, kad zaudēja Latvijai).

  -1 [+] [-]

, 2013-05-19 00:26, pirms 12 gadiem
B.Mārlija dēls rakstīja: Bet tāds tas s*ūda gabals liekas! Man kaimiņš tieši tāds pats blakus dzīvo, notiršot LV un nebeigdams murgot par PSRS laikiem. Visi slikti, vieni vienīgi žurkas utt.
Kāda nafig viņam darīšana gar izbraukušajiem ārzemēs! Vecs pensionārs un nevienam nevajadzīgs darba tirgū.
Skumji apzināties, ka tāds kā Namejs savā jaunībā tālākais varēja aizbraukt tik uz Lietuvu pēc desām.
Es biju jūrnieks, un tāds kā Tu vari man tikai ūdeni pienest attiecība uz pasaules apceļošanu.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-19 00:27, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Hose Girtinho, 00:17, pirms dažām sekundēm

atbildi kapec tad ta varena hokeja nacija neuzvareja nagano un turinas os kur speleja visi labakie??? ari tad viniem potencials bija vislielakais un vareja uztaisit vismaz 5 izlases, bet kapec neuzvareja ?
atbildi, kāpēc RUS no 1992 gada olimpiādēs ir dabūjusi tikai caurumus no kliņģeriem (kamēr CAN 2 zelti)?

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:32, pirms 12 gadiem
Runčuks rakstīja: atbildi, kāpēc RUS no 1992 gada olimpiādēs ir dabūjusi tikai caurumus no kliņģeriem (kamēr CAN 2 zelti)?
Būsim godīgi, jo Kanādai šie zelti tikai uz z-amerikāņu mazajiem laukumiem, bet ārpus Z-amerikas, maigi sakot, viņiem līdz šim ne pārāk ir veicies. Nagano OS viņiem ar visu V. Grecki sastāvā bija totāla izgāšanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:37, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būsim godīgi, jo Kanādai šie zelti tikai uz z-amerikāņu mazajiem laukumiem, bet ārpus Z-amerikas, maigi sakot, viņiem līdz šim ne pārāk ir veicies. Nagano OS viņiem ar visu V. Grecki sastāvā bija totāla izgāšanās.
tad loģika sekojoša - RUS labākie spēlētāji nāk no tevis nemīlētās KHL līgas ar lielajiem laukumiem? NHLā spēlē tie, kas netiek KHLā (vai bijušajā S-līgā0??

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:37, pirms 12 gadiem
sochee rakstīja: Liels prieks par Šveici, ceru ka finālā apspēlēs Zviedriju

ASV laikam visus golus izmeta pret krieviem
Par to, ka ASV visus lādiņus jau izšāvuši, man domas parādījās jau neilgi pēc 1/4 fināla mača, kurā viņi krievus...

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:39, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būsim godīgi, jo Kanādai šie zelti tikai uz z-amerikāņu mazajiem laukumiem, bet ārpus Z-amerikas, maigi sakot, viņiem līdz šim ne pārāk ir veicies. Nagano OS viņiem ar visu V. Grecki sastāvā bija totāla izgāšanās.
Blietē tik kko, nezinot īsti ko... Soltleiksitijā spēlēja uz lielajiem laukumiem.

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:40, pirms 12 gadiem
Runčuks rakstīja: tad loģika sekojoša - RUS labākie spēlētāji nāk no tevis nemīlētās KHL līgas ar lielajiem laukumiem? NHLā spēlē tie, kas netiek KHLā (vai bijušajā S-līgā0??
Manuprāt,ka tur nav jāmeklē jebkāda loģika.
Kaut kā tā ir sanācis. Tāpat kā futbolā, kur tikai spāņiem 2010. gadā izdevās lauzt Eiropas izlašu lāstu, ka tās nevarēja uzvarēt PČ ārpus Eiropas.

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:40, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Runčuks, 00:27, pirms 3 minūtēm, ignorēt, atbildēt


es jau rakstiju tapec ka tos 2 zeltus vini dabuja sava okeana krasta, bet arpus sava krasta viiniem sudigi iet, katra zina eiropiesiem veicas labak un tas ir fakts. socos bus lielais laukums un krieviija pedejos gados domine, tad potenciials izcinit zeltu visaugzstakais bus tiesi krieviem
jā, jā, tikko bija uzskatāms USA jauniešu izlases izgāšanās piemērs tevis minētajos Sočos krievi bija aizsūtījuši savu 5. sastāvu (pēc īpašas Putina pavēles), tikai neatceros, kādu medaļu tieši viņi ieguva? taču potenciāls bija kosmisks...

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:41, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Blietē tik kko, nezinot īsti ko... Soltleiksitijā spēlēja uz lielajiem laukumiem.
Vai tad?
Es īsti neatceros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-19 00:44, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tad?
Es īsti neatceros.
Ja nav īsti pārliecība, varbūt vajadzētu vispirms pārbaudīt pirms pasniegt to kā faktu?

  -1 [+] [-]

, 2013-05-19 00:44, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: žēl tikai, ka pasaules apceļošanas laikā nav nekur iznācis krastā nokāpt
Es neceļoju krievu laikā, kad tiešām ar krastā nokāpšanu bija bēdīgi.
Kuģi saņemot veselu pusgadu iznāca padzīvot Vācijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:45, pirms 12 gadiem
ai, labi, krievi un viņu līdzskrējēji katrā zaudējumā meklēs jebkuru attaisnojumu - kaut vai afroamerikāņu dominanci NHLā
bet man šis čempis ļoti patīk, jo:

1/ LV tomēr palika elitē,
2/ krievi pagrūda frančiem 9. maijā un pēc tam tika kārtīgi pazemoti no USA,
3/ Šveice ir finālā!

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:45, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas jau būtu pārāk dīvaini, ja vairums no šiem ekonomiskie bēgļiem godīgi atzītu,ka man ir taisnība.
Kapēc lai viņu atzītu to kas ir muļķības?
Tadžikistānas prezidents pirms dažiem lūdza Putinu palielināt viņu valstij (oficiālo) darbinieku kvotu. Daudzas bijušās cccp repubilkas, tikai tapēc izdzīvo ka cilvēki piepelnās Krievijā. Tas ir abpusēji izdevīgs process, tiesa nedaudz neizdevīgāks tas ir darba devēju valstij.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:45, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Ja nav īsti pārliecība, varbūt vajadzētu vispirms pārbaudīt pirms pasniegt to kā faktu?
Man arī tagad pēc Tava uzbrauciena nav pārliecības,ka Soldleiksitijā spēlēja uz lieliem laukumiem.

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:46, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kapēc lai viņu atzītu to kas ir muļķības?
Tadžikistānas prezidents pirms dažiem lūdza Putinu palielināt viņu valstij (oficiālo) darbinieku kvotu. Daudzas bijušās cccp repubilkas, tikai tapēc izdzīvo ka cilvēki piepelnās Krievijā. Tas ir abpusēji izdevīgs process, tiesa nedaudz neizdevīgāks tas ir darba devēju valstij.
Ha-ha-ha!
Atradis ar ko salīdzināt.

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:47, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man arī tagad pēc Tava uzbrauciena nav pārliecības,ka Soldleiksitijā spēlēja uz lieliem laukumiem.
Tad pakustini pirkstus un pameklē - 2min jautājums. Tā vietā lai rakstītu šos 2 man adresētos komentārus, būtu jau sen sameklējis

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:49, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ha-ha-ha!
Atradis ar ko salīdzināt.
Ekonomika visur vienādi darbojas.

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:50, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Tad pakustini pirkstus un pameklē - 2min jautājums. Tā vietā lai rakstītu šos 2 man adresētos komentārus, būtu jau sen sameklējis
Labi,atzīstos ka kļūdos, attiecībā uz laukumiem, bet doma joprojām tā pati-Kanāda ārpus Z-amerikas OS nav spējusi uzvarēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:53, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ekonomika visur vienādi darbojas.
Jā,tikai ir neatbildēts jautājums kāpēc skandināvi,briti u.t.t. kaut kā masveidā netraucas uz LV strādāt, ja jau tas ir normāli,ka cilvēki pasaulē tā labprāt pārvietojas darba meklējumos.

     [+] [-]

, 2013-05-19 00:54, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Runčuks, 00:37, pirms 3 minūtēm

vai tikai tu nebij tas kurs pirms cepja ieraudzija kanadas sastava stemkosus un sava kastite piecuraji smiltinas no laimes tipa kanadai zelts garatets jo baigais potencials. rezultata kasiens no sveices un zviedriem, un kartejo reizi potenciialie zelta nemeji var tit uz savu krastu un izklaides pokijus sava nhl
? pats saprati, ko uzrakstīji? absolūti nekrata Z-amerikāņi, jo manas prioritātes: 1/ LV izlases trauslās līnijas starp eliti un izkrišanu; 2/ krievu zaudējumi jebkurai izlasei, 3/ mazie čempionātu pārsteigumi, kur TOP7 izlases atraujas no zemāk esošajiem... patreiz esmu tuvu nirvānai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:01, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi,atzīstos ka kļūdos, attiecībā uz laukumiem, bet doma joprojām tā pati-Kanāda ārpus Z-amerikas OS nav spējusi uzvarēt.
Un kādi būtu tie secinājumi tavuprāt no tā jāizdara? Ka kontinents dod viņiem papildus spēku? Vai arī citiem traucē tas kontinents? Vai arī tu uzskati, ka Ziemeļamerikā izcīnīta zelta medaļa ir nevērtāka nekā kādā citā kontinentā izcīnīta?

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:02, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,tikai ir neatbildēts jautājums kāpēc skandināvi,briti u.t.t. kaut kā masveidā netraucas uz LV strādāt, ja jau tas ir normāli,ka cilvēki pasaulē tā labprāt pārvietojas darba meklējumos.
Ko viņi nāks ielas tīrīt pa 10 reizes zemāku algu?
Visu jauno dalībvalstu vadītāji cepās lai vecie atver darba tirgu, ja tas nebūtu izdevīgi, tad tā neņemtos.
AAE strādā daudz emigrantu, paši tik pumpē naftu un maksā pilsoņiem dividendes, bet valdnieki tagad apjautuši, ka ko viņi darīs ja vairs nebūs tāda zelta ādere! Nauda izvesta, cilvēki izlaidušies, dzīvo tikai no pabalstiem, nedod dievs kāds izdomās kādu lētu alternatīvu naftai, pisec viņiem būs.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-19 01:03, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Latvija mīl Krieviju

tikko 12 punktus iedeva Russijai
jā, man arī kauns par 5. kolonnu. nozelojami...

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:04, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Latvija mīl Krieviju

tikko 12 punktus iedeva Russijai
Latvija vai tās okupanti?

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:05, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Un kādi būtu tie secinājumi tavuprāt no tā jāizdara? Ka kontinents dod viņiem papildus spēku? Vai arī citiem traucē tas kontinents? Vai arī tu uzskati, ka Ziemeļamerikā izcīnīta zelta medaļa ir nevērtāka nekā kādā citā kontinentā izcīnīta?
Nē,kāpēc? Tikpat vērtīgas kā jebkur izcīnītas, tomēr tas ir vērā ņemams fakts. Vel jo vairāk,ka ārpus Z-amerikas kanādieši vispār nekādas medaļas nav dabūjuši, kopš NHL spēlētāji piedalās šai turnīrā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:07, pirms 12 gadiem
Runčuks rakstīja: jā, man arī kauns par 5. kolonnu. nozelojami...
Vairāk jākaunās par to ka tur notiek balsošana par kaimiņiem, nevis prikšnesumu, pats gan to mēslu sen vairs neskatos.

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:08, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Blietē tik kko, nezinot īsti ko... Soltleiksitijā spēlēja uz lielajiem laukumiem.
Tad vēl KHL nebija un allhockey Ivars nelasīja, viņam šādas lietas nezināt.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-19 01:08, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko viņi nāks ielas tīrīt pa 10 reizes zemāku algu?
Visu jauno dalībvalstu vadītāji cepās lai vecie atver darba tirgu, ja tas nebūtu izdevīgi, tad tā neņemtos.
AAE strādā daudz emigrantu, paši tik pumpē naftu un maksā pilsoņiem dividendes, bet valdnieki tagad apjautuši, ka ko viņi darīs ja vairs nebūs tāda zelta ādere! Nauda izvesta, cilvēki izlaidušies, dzīvo tikai no pabalstiem, nedod dievs kāds izdomās kādu lētu alternatīvu naftai, pisec viņiem būs.
Lai arī kā tur nebūtu, bet mūsu valsti vienalga mums pašiem būs jāsakārto. Ja kāds to nesaprot, tad lai kaut kur rietumos lasa savas sēnes vai dara kādu citu zemas kvalifikācijas darbu, un jūtas baigi varenais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:10, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Tad vēl KHL nebija un allhockey Ivars nelasīja, viņam šādas lietas nezināt.
O,cik asprātīgi.
Nevaru vien beigt smieties.

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:10, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,kāpēc? Tikpat vērtīgas kā jebkur izcīnītas, tomēr tas ir vērā ņemams fakts. Vel jo vairāk,ka ārpus Z-amerikas kanādieši vispār nekādas medaļas nav dabūjuši, kopš NHL spēlētāji piedalās šai turnīrā.
apskaties uzmanīgi U18 un U20 rezultātus pēdējos 7...10 gadus vai nu Z-amerikas jaunieši ikdienā spēle uz lielajiem laukumiem, vai arī Minskā, Kazaņā, Ufā. Sočos, kaut vai tajā paša Brno IIHF turnīri notiek uz mazajiem laukumiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:11, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: O,cik asprātīgi.
Nevaru vien beigt smieties.
Traki kad nevar beigt.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-19 01:11, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Igaunija arī dod 12 punktus Krievijai rēcīgi
Narva neguļ, tāpat kā mūsu Daugavpils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:12, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai arī kā tur nebūtu, bet mūsu valsti vienalga mums pašiem būs jāsakārto. Ja kāds to nesaprot, tad lai kaut kur rietumos lasa savas sēnes vai dara kādu citu zemas kvalifikācijas darbu, un jūtas baigi varenais.
Tie ir tādi mistiski jēdzieni jāsakārto. Ko viņiem nostāties kādā placī un gaidīt ko šodien liks darīt.
Ukraiņi par savu emigrāciju smejās ka viņiem viss jau mājās padarīts, tapēc varam iet citiem palīgā.

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:12, pirms 12 gadiem
Runčuks rakstīja: apskaties uzmanīgi U18 un U20 rezultātus pēdējos 7...10 gadus vai nu Z-amerikas jaunieši ikdienā spēle uz lielajiem laukumiem, vai arī Minskā, Kazaņā, Ufā. Sočos, kaut vai tajā paša Brno IIHF turnīri notiek uz mazajiem laukumiem?
Mēs te tā vairāk par OS turnīru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:15, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Runčuks, 01:03, pirms 5 minūtēm, ignorēt, atbildēt
jā, man arī kauns par 5. kolonnu. nozelojami...

tad jau tev laikam kauns ir ari par 5 latviesu kolonu no irijas kur regulari baz punktus lv
nē, tikai par vietējiem putina slavētājiem, kas ne par kādu naudu nav gatavi pārcelties uz pasaku karaļvalsti kā tur palika ar tiem Sočiem un RUS jauniešu izlasi šogad??? kādu medaļu viņi beigās dabūja?

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:15, pirms 12 gadiem
Runčuks rakstīja: Narva neguļ, tāpat kā mūsu Daugavpils
Nevajag jau nobalsot vairākumam, pietiek ar 20%, pārējās balsis sadalās pa 9-10% un visi 12 punkti aiziet krieviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:16, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tie ir tādi mistiski jēdzieni jāsakārto. Ko viņiem nostāties kādā placī un gaidīt ko šodien liks darīt.
Ukraiņi par savu emigrāciju smejās ka viņiem viss jau mājās padarīts, tapēc varam iet citiem palīgā.
Joprojām esmu pārliecināts, ka LV vel ir pietiekoši daudz darba vietu.
Tikai cits stāsts jau ir par to,ka LV ir ļoti daudz cilvēku, kuru darba ražīgums ir neatbilstošs to vēlmei nopelnīt nesamērīgu algu. Trekno gadu algu burbulis tam ir labs piemērs.

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:18, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nevajag jau nobalsot vairākumam, pietiek ar 20%, pārējās balsis sadalās pa 9-10% un visi 12 punkti aiziet krieviem.
Man klusas aizdomas, ka LV Eirovīzijas trakums jau sen ir pāri, un maz ir palikušu to,kas vispār vel balso.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-19 01:22, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Joprojām esmu pārliecināts, ka LV vel ir pietiekoši daudz darba vietu.
Tikai cits stāsts jau ir par to,ka LV ir ļoti daudz cilvēku, kuru darba ražīgums ir neatbilstošs to vēlmei nopelnīt nesamērīgu algu. Trekno gadu algu burbulis tam ir labs piemērs.
Tad jau LM strādniekiem kad rūpnīcu aizklapēs būs kur strādāt! Laba ziņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:26, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Runčuks, 01:15, pirms dažām sekundēm

tas u18 ir mazsvarigs turnirs, bet sogad u20 kurs ir daudz nopietnaks un notieka z-amerika krievi atkal piesita kanadu un izcinija bronzu
Atvaino, bet tu arī pļūtī tikai pļūtīšanas pēc. U20 šogad notika Ufā, Krievijā.

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:26, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Runčuks, 01:15, pirms dažām sekundēm

tas u18 ir mazsvarigs turnirs, bet sogad u20 kurs ir daudz nopietnaks un notieka z-amerika krievi atkal piesita kanadu un izcinija bronzu
Mhhm, Ufa, kura USA štata galvaspilsēta tā ir? Dziļā cieņā noliecu galvu tavā priekšā! Labi, ka vismaz USA speja uzvarēt šajā Z-amerikas sirdī notiekošajā turnīrā, savādāk Obama to nekad nepiedotu riktīgi apsmējos par tevi, tipisks krieviņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:30, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Runčuks, 01:15, pirms dažām sekundēm

tas u18 ir mazsvarigs turnirs, bet sogad u20 kurs ir daudz nopietnaks un notieka z-amerika krievi atkal piesita kanadu un izcinija bronzu
krievi malači, ka tomēr spēja saņemties bronzas spēlei svešos, viņiem tik nepierastajos z-amerikas laukumos naidīgi noskaņotās z-amerikas publikas priekšā!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-19 01:31, pirms 12 gadiem
Runčuks rakstīja: Mhhm, Ufa, kura USA štata galvaspilsēta tā ir? Dziļā cieņā noliecu galvu tavā priekšā! Labi, ka vismaz USA speja uzvarēt šajā Z-amerikas sirdī notiekošajā turnīrā, savādāk Obama to nekad nepiedotu riktīgi apsmējos par tevi, tipisks krieviņš
Pietam viņš diezvai ir informēts par to, ka ja ņemam teiksim pē'dejos 10 gadus kaut vai, tad šajā turnīrā Kanāda ir triumfējusi 5 reizes, ASV 3 reizes un varenie krievu jaunieši to spējuši tikai vienreiz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-19 01:33, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Joprojām esmu pārliecināts, ka LV vel ir pietiekoši daudz darba vietu.
Tikai cits stāsts jau ir par to,ka LV ir ļoti daudz cilvēku, kuru darba ražīgums ir neatbilstošs to vēlmei nopelnīt nesamērīgu algu. Trekno gadu algu burbulis tam ir labs piemērs.
Protams neatbolstošs, ārzemēs viņi nopelnīs, bet arī redzēs kā jāstrādā, atgriezīsies un varēs citus pamācīt.
Man pašam reizēm ir problēmas, apkopēja pasaka lai liek mieru viņai, es neesmu perfekta un viss!!!, ahreņeķ, baigais arguments, bet citu normālāku arī nav kur dabūt, visām tarakāni galvā.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-19 01:33, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: nu tur stradnieki daudz krievu, zhel ka eirovizija ir palikusi par shada veida pasaukumu kur svarigakais ir kaiminju buushana nevis dziesmas.
Neviena no eirovīzijas dziesmām netiktu pāri x faktora pirmajai kārtai. Live versijas ir vienkārši vēmiens.

Nez par ko jūs te esat sacepušies 300 komentārus... slinkums lasīt suņa murgus.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-19 01:36, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Protams neatbolstošs, ārzemēs viņi nopelnīs, bet arī redzēs kā jāstrādā, atgriezīsies un varēs citus pamācīt.
Man pašam reizēm ir problēmas, apkopēja pasaka lai liek mieru viņai, es neesmu perfekta un viss!!!, ahreņeķ, baigais arguments, bet citu normālāku arī nav kur dabūt, visām tarakāni galvā.
Ārzemēs nopelnīs normāla amata pārstāvis nevis grušķiks. Grušķiki un pārējie brauc uz Latviju, 2 nedēļas patēlo varoņus un tad atkal prom. Par to ko viņi pelna ārzemēs, viņi tajās pašās ārzemēs nevar ne frizieri atļauties, ne aizlaist uz klubiņu vienu reizi mēnesī.

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:37, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Pietam viņš diezvai ir informēts par to, ka ja ņemam teiksim pē'dejos 10 gadus kaut vai, tad šajā turnīrā Kanāda ir triumfējusi 5 reizes, ASV 3 reizes un varenie krievu jaunieši to spējuši tikai vienreiz...
nu ja, bet krievijā tā ir pierasts - tikt izzombētam un kaut ko muldēt muldēšanas pēc... valsts plaukstot, korupcija tiek apkarota, Putins no savas kabtas katram pensionāram piemaksā pie pensijas, dzīvojam daudz labāk kā Pribalķikā, kur krievus tur koncentrācijas nometnēs, mēs iegūstam bronzu Teksasas galvaspilsētā Ufā... ok, jāiet gulēt, ceru uz Šveices uzvaru rītdienas finālā

  +1 [+] [-]

, 2013-05-19 01:40, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Runčuks, 01:26, pirms 3 minūtēm, ignorēt, atbildēt

atvainojos, sajaucu ar pagajuso pc kad krievi piesita kanadiesus z-amerika, ari aizpagajusaja gada vini piesita kanadiesus. bet sogad ufa piesita gan kanadiesus gan jenkus, diemzel zaudeja zviedriem, bet zviedri ir eiropiesi krieviem ar viniem iet grutak
ej tu arī gulēt, šovakar jau gana esi apkaunojis sevi, demonstrējot savu pieticīgo intelektu un zināšanu bagāžu... rīt pašam būs kauns atcerēties, atkal būs jātaisa jauns profils iekš sc

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:44, pirms 12 gadiem
Runčuks rakstīja: ej tu arī gulēt, šovakar jau gana esi apkaunojis sevi, demonstrējot savu pieticīgo intelektu un zināšanu bagāžu... rīt pašam būs kauns atcerēties, atkal būs jātaisa jauns profils iekš sc
Neredzi, ka viņš jau taisa jaunu ik mēnesi?

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:50, pirms 12 gadiem
Runčuks rakstīja: nu ja, bet krievijā tā ir pierasts - tikt izzombētam un kaut ko muldēt muldēšanas pēc... valsts plaukstot, korupcija tiek apkarota, Putins no savas kabtas katram pensionāram piemaksā pie pensijas, dzīvojam daudz labāk kā Pribalķikā, kur krievus tur koncentrācijas nometnēs, mēs iegūstam bronzu Teksasas galvaspilsētā Ufā... ok, jāiet gulēt, ceru uz Šveices uzvaru rītdienas finālā
Par koncentrācijas nomenēm - desmitniekā. Atgādināji man vienu gadījumu. Nu jau labus gadus atpakaļ uz LM hoķķa komandu atbrauc pāris spēlētāji no Krievijas - tad nu kluba pārstāvis izved pa pilsētu, ierāda dzīvokli utt. un vienā brīdī, šie prasa vai nevar parādīt, kur ir tās nometnes, kurās krievus tur...džeks atbild - pastaigājat pa ielām - krievu valodu dzirdēsiet ne mazums... Paies stāsts - gan jau varbūt Ivars pa šo gadījumu ar būs dzirdējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:58, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: Runčuks, 01:37, pirms 9 minūtēm, ignorēt, atbildēt
nu ja, bet krievijā tā ir pierasts - tikt izzombētam un kaut ko muldēt muldēšanas pēc... valsts plaukstot

tas ir pagaidam, bet krievija ir varena valsts un galvenais ar nakotni, bet kada nakotne ir mazajai eiropas nomalei lv?? eksperti progneze ka 50 gadu laika llatvju prievites izmirs ka dinozauri. es prognozeju ka jau pec 15 gadiem latviesi lv jau bus minoritate
varu saderēt, ka ravē kartupeļus Anglijā.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-19 01:58, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu nu, kā tev roka ceļas salīdzināt Šveici ar Latviju
Saka pareiz, ja par sākumpunktu ņem to, ka abas uzsāka cīņu ar 0 punktiem šajā turnīrā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 01:59, pirms 12 gadiem
GirgensonsExperts rakstīja: Visiem te skaidrs,ka sveicei halavas vien krit,tapat zviedriem pakasis!!!
nakamgad sveice var izlidot pat no grupas.
Tūds par to, ko Tu te svepsti, bet SUI atvēruši jaunu zelta andeles vietu. Esot Stokholmā, Globentorget 2. Njā! Bagāta valsts, strādīga, pat SWE izkonkurē pilsētas centrā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 02:09, pirms 12 gadiem
Offtopic no hokeja. Kas tad ir LV? Viena vidēja izmēra Eiropas pilsēta. Neliela Āzijas mazpilsēta. ..... a Rīgas dižbatoni pūš miglu acīs penšiem un vārgi Pasaules atlantu zinošajiem, ka te ir milzīga megapole, kura ik stundu, ik minūti, ik sekundi attīstās un tur Eiropas ekonomikas Stenliju!!!

     [+] [-]

, 2013-05-19 02:16, pirms 12 gadiem
Jums būtu laiks pārcelties uz apollo vai kādu tam līdzīgu portālu, kur varēsiet droši turpināt diskusiju par tēmām ārpus sporta...

  -3 [+] [-]

, 2013-05-19 02:20, pirms 12 gadiem
būsim reāli tā ir mistika...ģimenes sagūstītas gūstā vai kas tiek piesolīts par uzvarām, kaut kādi kreiso līgu pleyeri tā nevar spēlēt? tādu motivāciju kaut kāda regulārā čempī reti redzēt, tas ir brīnums, lai neteiktu vairāk. Olimpiskajā pat netiks 4finālā.

     [+] [-]

, 2013-05-19 04:03, pirms 12 gadiem
Prieks ka eebrejslaavus (krievus) vinneeja, tagad ceru ka panems visus paareejos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-19 08:54, pirms 12 gadiem
Kādreiz Krievija sarkanā mašīna. Tagad Šveice sarkanais ceļa rullis.

     [+] [-]

, 2013-05-19 09:23, pirms 12 gadiem
Spēlētājs8 rakstīja: Kādreiz Krievija sarkanā mašīna. Tagad Šveice sarkanais ceļa rullis.
citas krāsas neeksistē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 12:36, pirms 12 gadiem
nespried pec sevis pida*!

[quote pirdaks
muļķis...
[/quote]

     [+] [-]

, 2013-05-19 12:38, pirms 12 gadiem
es nevaru saprast kur tads lohs ka tu rodies dvj atbildi par savu rakstito un iekope linku!
pareiz jo neko tadu neesmu teicis esmu vng par sweden!
sikais lohs ed biezpienu un nedirss ja nezini!

sochee rakstīja: Tu jau pirms tam apsveici Čehiju un ASV ar tikšanu nākošajās kārtās

     [+] [-]

, 2013-05-19 12:38, pirms 12 gadiem
iedzer cubu bomzi!

Radzinsh rakstīja: apsveicu ar sindromu!

     [+] [-]

, 2013-05-19 12:39, pirms 12 gadiem
aapans esi vng tu noob!

frutto rakstīja: aapans

     [+] [-]

, 2013-05-19 18:48, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Jau tā vājajā un konkurences tukšajā ledus hokejā tas pasaules čempis ir turbokomēdija. Eirovīzijas līmenis. Savācas muļķi un mokās.
ha-ha,labs..norecos!!