Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3

Latvijai bezzobains uzbrukums un 0:2 pret Vāciju

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijai bezzobains uzbrukums un 0:2 pret Vāciju
Mārtiņš Cipulis 12 sekundes pirms spēles beigām saņēma 5+20 minūšu noraidījumu
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Otro sauso zaudējumu 2013. gada pasaules čempionātā hokejā šovakar piedzīvoja Latvijas valstsvienība, kas ar 0:2 piekāpās Vācijas hokejistiem.

Iepriekšējā spēlē trīs vārtus guvušais Lauris Dārziņš pirmo metienu pa Vācijas izlases vārtiem izdarīja jau septītajā sekundē, taču Robs Zeps spēlēja pārliecinoši. Kā izdarījās pēc 60 minūtēm, vāciešu vārtsargs bija nepārspējams, aizvadot otro sauso spēli pēc kārtas. Arī Latvijai tā bija otrā sausā spēle - čempionāts tika sākts ar 0:6 pret pērn zeltu izcīnījušo Krievijas valstsvienību.

Pirmajā trešdaļā mūsējie nopelnīja iespēju minūti un 57 sekundes spēlēt piecatā pret trim vāciešiem, taču piespēles pa perimetru un metieni no zilās līnijas nedeva rezultātu - trūka spēlētāju vārtu priekšā un cīņas par atlēkušajām ripām. Turklāt Mārtiņš Cipulis pamanījās nopelnīt noraidījumu sāncenšu zonā.

Vācijas izlase rezultātu atklāja 29. minūtē, kad netraucēts rezultatīvu metienu no vārtu priekšas izdarīja Kristofs Ulmans - 1:0. Bezspēcīgs bija arī otro spēli pasaules čempionātā aizvadījušais Kristers Gudļevskis - ripa palidoja zem viņa sargāto vārtu pārliktņa. Savukārt 2:0 44. minūtē panāca Patriks Hāgers, kurš tūdaļ pēc zilās līnijas izdarīja lielisku metienu aizsarga aizsegā.

12 sekundes pirms spēles beigām 5+20 soda minūtes nopelnīja Cipulis, kuram tagad par uzbrukumu galvas un kakla rajonā draud diskvalifikācija. Šodienas spēli soda dēļ bija spiests izlaist uzbrucējs Zemgus Girgensons, kurš pirms divām dienām guva savus pirmos vārtus Latvijas izlasē.

Nākamo spēli mūsējie aizvadīs pirmdien, kad pulksten 16:15 tiksies ar Franciju, kurai zaudēja Rīgā notikušajā olimpiskās kvalifikācijas turnīrā un kas apspēlējusi Krieviju. Lai saglabātu vietu augstākajā divīzijā, latviešiem atlikušajos divos mačos ir nepieciešama vismaz viena uzvara. Pēdējā spēle būs pret turnīra saimnieci Somiju.

Spēles teksta tiešraide

Latvijas izlases sastāvs:

Kristers Gudļevskis (Edgars Masaļskis); Kristaps Sotnieks - Krišjānis Rēdlihs, Lauris Dārziņš - Jānis Sprukts - Mārtiņš Cipulis; Ralfs Freibergs - Artūrs Kulda, Miks Indrašis - Andris Džeriņš - Gints Meija; Māris Jass - Jānis Andersons, Ronalds Ķēniņš - Armands Bērziņš - Roberts Jekimovs; Vitālijs Pavlovs - Juris Štāls - Aleksejs Širokovs, Koba Jass.

Vācijas izlases sastāvs:

Robs Zeps (Deniss Endrass); Kristians Ērhofs - Torstens Ankerts, Andrē Rankels - Fēlikss Šics - Marsels Gočs; Nikolajs Gočs - Moricss Millers, Mihaels Volfs - Kristofs Ulmans - Filips Gogula; Jenss Baksmans - Franks Herdlers, Markuss Kinks - Džons Trips - Janiks Zeidenbergs; Džastins Krīgers, Franks Mauers - Tomass Greilingers - Patriks Hāgers, Daniels Pjeta.

Pasaules čempionāts hokejā, 11. maijs, Helsinki

Vācija - Latvija 2:0 (0:0, 1:0, 1:0)

Vārti: 28:05 Ulmans (Gogula, Volfs) 1:0, 43:05 Hāgers (Ērhofs, N. Gočs) 2:0
Soda minūtes: 10:31
Metieni: 34:26
Vārtsargi: Robs Zeps - Kristers Gudļevskis

Latvijas izlases kalendārs

DatumsLaiksSpēleRezultāts
4. maijs16:15Krievija - Latvija6:0
5. maijs20:15Latvija - ASV1:4
7. maijs16:15Austrija - Latvija6:3
9. maijs20:15Slovākija - Latvija3:5
11. maijs20:15Vācija - Latvija2:0
13. maijs16:15Latvija - Francija
14. maijs20:15Latvija - Somija

H apakšgrupas tabula:

VKomandaSUUPZPZVAP
1.Somija6410120:1214
2.ASV5400120:1112
3.Krievija5300218:129
4.Slovākija5201213:137
5.Vācija5201210:117
6.Francija520039:156
7.Austrija6110414:215
8.Latvija510049:213

Izmantotie resursi:
Start

  +1 [+] [-]

, 2013-05-12 00:06, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: manā sporta 17 gados ir apogejs
tad traumas
un tikai 27 g.v. es sasniedzu to ko 17 gados

t.n., ja 20-21ā neesi pie Olimpa tad ir mati
Principā, cik ir zinātnieki izpētījuši, tad vīrieši aug līdz ~ 25 gadu vecumam! Tātad līdz 30 būtu tas vecums, kad jāparāda labākie sasniegumi, jo nākusi klāt pieredze! Tikai tas viss ar nosacījumu, ka regulāri cilvēks sevi attīsta!

Ko LV špīleri dara starpsezonā?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-12 00:07, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu nosauc kaut vienu LV hokejistu, ar perspektīvu tikt draftētam NHL 1. kārtā [reālu, nevis uzskaitīt labākos]!
Šobrīd no 95/96. gada REĀLI nenosaukšu nevienu. Tālāk jau grūti spriest. Bet nevajag jau arī ieciklēties uz to 1. kārtu. Cik ir baltkrieviem tādu kandidātu? Pēdējais bija 2003. gadā, tagad nav ne tuvu... Norvēģijai vispār nav bijis un arī neizskatās, tas pats ar Vāciju...

Dāņi gan kaut ko dara pareizi, tagad arī viņiem ir viens kandidāts, kas jau spēlēja NLA, bet nu redzēsim. Pagājušogad man ar Bukarts izskatījās pēc reāla kandidāta, šogad vairs ne tik daudz, bet vēl redzēsim...
Eliteprospects.com - Nikolaj Ehlers

Bet es vairāk piekrītu playthegame par tiem 1. kārtas talantiem, t.i. pirmo kārtu nevar izaudzināt- tur vajag kopā būt vairākiem faktoriem- attieksmei, augumam, spējām u.t.t. un sevišķi tādai mazai valstij kā mums ar maziem resursiem grūti gaidīt regulāru 1. kārtu.

Pat ja mēs paņemam Krieviju, tad pēdējā 1. kārta, ko ģenerēja Maskavas hokeja mašinērija (kas ir daudz lielāka par Latvijas kopējiem resursiem) ir Filatovs un Tihonovs 2008. gadā..... ja mēs aplūkojam Sanktpēterburgu, tad situācija būs daudz līdzīgāka mums, man šķiet tikai šogad džeks no CHL, kas nāk no Pēterburgas ies 1. kārtā (iespējams)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-12 00:12, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Šobrīd no 95/96. gada REĀLI nenosaukšu nevienu. Tālāk jau grūti spriest. Bet nevajag jau arī ieciklēties uz to 1. kārtu. Cik ir baltkrieviem tādu kandidātu? Pēdējais bija 2003. gadā, tagad nav ne tuvu... Norvēģijai vispār nav bijis un arī neizskatās, tas pats ar Vāciju...

Dāņi gan kaut ko dara pareizi, tagad arī viņiem ir viens kandidāts, kas jau spēlēja NLA, bet nu redzēsim. Pagājušogad man ar Bukarts izskatījās pēc reāla kandidāta, šogad vairs ne tik daudz, bet vēl redzēsim...
Eliteprospects.com - Nikolaj Ehlers

Bet es vairāk piekrītu playthegame par tiem 1. kārtas talantiem, t.i. pirmo kārtu nevar izaudzināt- tur vajag kopā būt vairākiem faktoriem- attieksmei, augumam, spējām u.t.t. un sevišķi tādai mazai valstij kā mums ar maziem resursiem grūti gaidīt regulāru 1. kārtu.

Pat ja mēs paņemam Krieviju, tad pēdējā 1. kārta, ko ģenerēja Maskavas hokeja mašinērija (kas ir daudz lielāka par Latvijas kopējiem resursiem) ir Filatovs un Tihonovs 2008. gadā..... ja mēs aplūkojam Sanktpēterburgu, tad situācija būs daudz līdzīgāka mums, man šķiet tikai šogad džeks no CHL, kas nāk no Pēterburgas ies 1. kārtā (iespējams)
OK, bet kas liedz Kiram ik vasaru rīkot 2-3 mēnešu garus individuālo meistarību veicinošās nometnes LV labākajiem un perspektīvākajiem prospektiem! Pieaicināt 3-5 pasaules līmeņa trenerus, ap viņiem vietējos trenerus, lai mācās no spečukiem, un katru dienu 2-3 treniņi dienā uz ledus, kuros slīpētu slidošanu, piespēles, metienus, u.c.!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-12 00:14, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par vecumu [22-25. gadi] Tu saki tikai, bet atvaino, tajā vecumā jau kalni jāgāž! Pēc 30. gadu vecuma viņi jau būs traumu pārmocīti pensionāri bez degsmes acīs, kuri pie pirmās izdevības atteiksies spēlēt izlasē!
Protams, atnāks Miņins un filozofēs par Kanādu, kam džeki tajā vecumā jau kalnus gāž, bet nu nav tā ar mazajām komandām un mazajiem talantiem... Tomēr te vairāk jāskatās uz 25-29 gadiem, kad klāt cik necik meistarībai nāk arī pieredze (tas, ka Miķelis piem. pārstāja bezjēgā skraidīt apkārt un pacēla galvu uz augšu). Plus dažiem no šādiem spēlētājiem arī pašu briedums iestājas tikai pēc 23 gadiem (kaut vai Masaļskis, kas no party animala pārtapa par darbarūķi un principā arī Indrašim vēl jāatīsta smadzenes bik).

Pie tam arī pieredzējušie buki ir vajadzīgi. Norvēģiem ir 3 veči, kas vēl dzimuši 70tajos, mums it kā ''staršinam'' jābūt Cipulim, kam būs 33...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-12 00:14, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: es:
vasarā nesu uz pleciem malku no meža
visu sienu spepciāli nevācām ar presi bet ar dakšām
kartupeļu laukus sausumā un gurķus lējām no tālākā dīķa ūdens, nesot kannas
pēc lauku ikdienas vakarā bija 2h treniņš raušana vilkšana grūšana piesēdieni spiešana noliecieni lēcieni un presītes

visi brīnījās kā man svars pa 18 kg gadā pieauga un rez par 40 kg divcīņā (visi zināja, ka mani bez miķkaas trenēja)

p.s.
visu aprāva hronisks ceļgaļsaisū iekaisums, jo trūkuma dēļ trenējos mājas pagrabā, kur bija 2-4 grādi plusā
žēl, ka nebija somu ceļsargi kā tagad : ((((((((
Žēl, ka Latvijā ir maz adekvātu kvalificētu savas jomas speciālistu! Tad nebūtu tādi brīnumu, ka bērni pārtrenējas, sabeidz veselību, utt.!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-12 00:16, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: OK, bet kas liedz Kiram ik vasaru rīkot 2-3 mēnešu garus individuālo meistarību veicinošās nometnes LV labākajiem un perspektīvākajiem prospektiem! Pieaicināt 3-5 pasaules līmeņa trenerus, ap viņiem vietējos trenerus, lai mācās no spečukiem, un katru dienu 2-3 treniņi dienā uz ledus, kuros slīpētu slidošanu, piespēles, metienus, u.c.!!!
Kira savu naudu pa velti nesvaidīs, bet gan jau neko arī nedarīs, lai piesaistītu citu naudu, jo tad iespējams tie citi arī nolems nomest šo no krēsla. Citādi tagad sanāk labi, jo var jau nogāzt Lipmanu šie nost, bet kas tad maksās algas federācijai un naudu izlasēm turnīriem? Lipmans ir monopolizējis federāciju savās rokās kā RD naudas devējs un visiem, dabiski, jādanco pēc viņa stabules. Bet lieku naudu viņš neizmetīs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-12 00:18, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Protams, atnāks Miņins un filozofēs par Kanādu, kam džeki tajā vecumā jau kalnus gāž, bet nu nav tā ar mazajām komandām un mazajiem talantiem... Tomēr te vairāk jāskatās uz 25-29 gadiem, kad klāt cik necik meistarībai nāk arī pieredze (tas, ka Miķelis piem. pārstāja bezjēgā skraidīt apkārt un pacēla galvu uz augšu). Plus dažiem no šādiem spēlētājiem arī pašu briedums iestājas tikai pēc 23 gadiem (kaut vai Masaļskis, kas no party animala pārtapa par darbarūķi un principā arī Indrašim vēl jāatīsta smadzenes bik).

Pie tam arī pieredzējušie buki ir vajadzīgi. Norvēģiem ir 3 veči, kas vēl dzimuši 70tajos, mums it kā ''staršinam'' jābūt Cipulim, kam būs 33...
Tieši tā, tam visam ir jābūt, bet tas ir tikai tad, ja treneriem ir pilnvērtīga izvēle un hokeja sagatavošanas mašinērija +/- katru gadu ir sagatavojusi spējīgus kadrus! Tagad situācija ir tāda, ka nav jau īsti no kā izvēlēties un sastāvā jāņem tāda tipa spēlētāji, kuri vēl ir jāmāca, jāmāca un vēlreiz jāmāca!

     [+] [-]

, 2013-05-12 00:19, pirms 12 gadiem
Tagad jacer ka krievi rit zaudes!!!

     [+] [-]

, 2013-05-12 00:20, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: PuLVeris, 00:01, pirms 7 minūtēm
Atvaino, Šuplers nekad nav bijis LV izlases treneris!!! Ej uz sadaļu Dinamo Rīga!


es runaju par to bezjedzigo hokeju nevis treneriem. rautukala vadiba rd speleja tadu pasu cejkingotaju hoki un ari tur ka atceries bija impotences era. ta pieradija savu bezjedzibu
"Impotence" pa lielam ir atkarīga nevis no spēlējamā hokeja, bet pa lielam no spēlētāju meistarības un komandas ķīmijas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-12 00:21, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Kira savu naudu pa velti nesvaidīs, bet gan jau neko arī nedarīs, lai piesaistītu citu naudu, jo tad iespējams tie citi arī nolems nomest šo no krēsla. Citādi tagad sanāk labi, jo var jau nogāzt Lipmanu šie nost, bet kas tad maksās algas federācijai un naudu izlasēm turnīriem? Lipmans ir monopolizējis federāciju savās rokās kā RD naudas devējs un visiem, dabiski, jādanco pēc viņa stabules. Bet lieku naudu viņš neizmetīs...
Es par to arī runāju, ka Kiram LV hokejs ir pie pakaļas, tas viņam ir vajadzīgs tikai priekš PR!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-12 00:23, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: OK, bet kas liedz Kiram ik vasaru rīkot 2-3 mēnešu garus individuālo meistarību veicinošās nometnes LV labākajiem un perspektīvākajiem prospektiem! Pieaicināt 3-5 pasaules līmeņa trenerus, ap viņiem vietējos trenerus, lai mācās no spečukiem, un katru dienu 2-3 treniņi dienā uz ledus, kuros slīpētu slidošanu, piespēles, metienus, u.c.!!!
Hehe... neliedz jau nekas. Tikai, viss maksā labu naudu. Un kāpēc Kiram būtu jāmaksā par šādiem 2-3 mēnešu treniņiem? Spēlētājiem pašiem būtu jāgrib trenēties un progresēt.
Paskatieties reāli - cik daudz klubu visdažādākajos sporta veidos Latvijā ar labiem budžetiem, kur var atļauties celt augstāku līmeni virs vidējā? Tādu nav daudz.
Un vislielākā problēma ir sistēmā - vājais vietējais un varētu pat teikt - nekādīgais un amatieriskais čempionāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-12 00:27, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tieši tā, tam visam ir jābūt, bet tas ir tikai tad, ja treneriem ir pilnvērtīga izvēle un hokeja sagatavošanas mašinērija +/- katru gadu ir sagatavojusi spējīgus kadrus! Tagad situācija ir tāda, ka nav jau īsti no kā izvēlēties un sastāvā jāņem tāda tipa spēlētāji, kuri vēl ir jāmāca, jāmāca un vēlreiz jāmāca!
Nedomāju, ka ir tik traki kā izskatās jau arī. Zaudējums vāciem bija loģisks, uzvara pār slovākiem neloģiska, pret austriešiem Masaļskis objektīvi varēja nostāvēt labāk, nenoliedzot to, ka bija problēmas aizsardzībā... Daudzi arī psiho par uzbrukumu, bet nu otrajā grupā slovēņi 6 spēlēs ir iemetuši tikpat cik mēs, un belari ar dāņiem pa 8 goliem... frančiem ir 10 goli.

Drīzāk jau uzbrukums ir kā uzbrukums (kā vienmēr), vārtsargi un aizsardzība tad jau ir lielāki jautājumi... jo atvairīto metienu procents Jučeram ar Masaļski ir atbaidošs, ok mož kāda ripa ir uz aizsargu sirdsapziņas, bet vienalga...

     [+] [-]

, 2013-05-12 00:27, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Es par to arī runāju, ka Kiram LV hokejs ir pie pakaļas, tas viņam ir vajadzīgs tikai priekš PR!!!
Es ar to saku, ka viņam tiešām nav nekādas intereses, kas notiek ar hokeju Latvijā. Citādi tiešām kaut ko, kaut ko tomēr darītu. Nevis skatītos kā LAČ nīkuļo, un tikai dažas reizes gadā, kad kaut kas ar izlasi notiek, pateikt pāris vārdus.

Biežāk no Lipmana redzami tādi kā PR gājieni "naudas nav", "hokejisti nejauki", arī Nolana piesaistīšanu var redzēt kā tādu pašu tēla spodrināšanu.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-12 00:28, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: stop
ne jau darbs + treniņi sabiedza
bet trūkums
Kuldīgā svarcešanas zāle nebija - t.n., ka jābūt 10cm biezai gumijas kārtai, kur var nomest steini. lai tas nesalūztu pēc 10/20tās reizes
man mājās pagrabā bija tāda kārta, bet nebija temp. : (

tagad pēc 10 gadiem ir Kuldīgas manēža un es ,,, es būru olimpietis (top 8 - 12)
nekas vismaz biju tuvu sporta meistaram ar visām ķezām

hokejā ir sporta klases?
Pa lielam jau mazpilsētās uz skolu bāzes ir jāveido izglītības, kultūras un sporta centri [skola+mēģinājumu un treniņ telpas+internāts+utt.], kur ir pieejami laukumi [stadions, baseins, sporta zāle] un telpas [koriem, dejām, mūzikas stundām, u.c. ārpusskolas izglītība], kā arī stundas ir pakārtotas izvēlētajai nodarbei!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-12 00:32, pirms 12 gadiem
tigereens rakstīja: Hehe... neliedz jau nekas. Tikai, viss maksā labu naudu. Un kāpēc Kiram būtu jāmaksā par šādiem 2-3 mēnešu treniņiem? Spēlētājiem pašiem būtu jāgrib trenēties un progresēt.
Paskatieties reāli - cik daudz klubu visdažādākajos sporta veidos Latvijā ar labiem budžetiem, kur var atļauties celt augstāku līmeni virs vidējā? Tādu nav daudz.
Un vislielākā problēma ir sistēmā - vājais vietējais un varētu pat teikt - nekādīgais un amatieriskais čempionāts.
Jautājums, vai 16-18 gadīgiem ir tāda nauda, lai par savi samaksātu! Galu, galā varbūt jauniešu un junioru vecāki arī līdzfinansētu šādu pasākumu, bet kādam tas ir jānoorganizē!

Latvijas hokejā nav konkurences, tāpēc neviens arī īpaši neiespringst par savu vietu jebkurā hierarhijas līmenī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-12 00:34, pirms 12 gadiem
Latvijas izlase nospēlēja normāli,cepuri nost puišiem par pašatdevi.
Tikai keponi un vēl daži meklē vainīgos.Nevajag vainot Cipuli,spēle bija saspringta un grūstīšanās-bakstīšanās notika visu laiku.Ne jau Cipuļa noraidījums noteica galarezultātu,Vācija labi nostrādāja aizsardzībā.
Drusciņ ne par tēmu,bet lūk ko nozīmē pašmāju čempionāts(Vācija,Austrija,Šveice)
Lai puišiem veicās nākamajās spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-12 00:36, pirms 12 gadiem
Ja tā paskatās, visiem šiem Jūsu komentāriem vajadzēja būt pirms čempja, kad paziņoja sastāvu, plānprātiņiem ar 5 spēlēm nav pieticis, lai saprastu, ka sen jau neko nepadarīsi, tāds mums šogad ir tas sastāvs.
Un šis sastāvs arī cīnās, jā 1 un 2 spēle bija švakas, bet nu jau komandai ir savs raksturiņš. Tas priecē. Un mēs vēl neesam izkrituši un arī teorētiskas izredzes uz play off arī ir, tas tiem, kas neprot rēķināt.
Un vieta elitē ir jāsaglabā, tas jaunajiem dos drosmi spēlēt tālāk.
Un runājot par Nolanu, nosauciet man spēlētāju, kuru viņš atstāja mājās, kas būtu labāks? Varbūt vienīgi Bukarts, bet arī stiprs varbūt.
Kad mūsējie uzvarēja SVK, visi bija kā apd..sušies, zaudējam GER un atkal visi ir amatieri un vēl kādi. Tad ko sēdi pie kompja, ej un rādi ko māki, tiešām bērnišķīga uzvediba no 90% SC komentetājiem.
Nu tad par tiem spēlētājiem, kuram ir gudrāki varianti? Vai atkal sāksies ņuņāšana no Jums visiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja