Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3

Latvijai bezzobains uzbrukums un 0:2 pret Vāciju

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijai bezzobains uzbrukums un 0:2 pret Vāciju
Mārtiņš Cipulis 12 sekundes pirms spēles beigām saņēma 5+20 minūšu noraidījumu
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Otro sauso zaudējumu 2013. gada pasaules čempionātā hokejā šovakar piedzīvoja Latvijas valstsvienība, kas ar 0:2 piekāpās Vācijas hokejistiem.

Iepriekšējā spēlē trīs vārtus guvušais Lauris Dārziņš pirmo metienu pa Vācijas izlases vārtiem izdarīja jau septītajā sekundē, taču Robs Zeps spēlēja pārliecinoši. Kā izdarījās pēc 60 minūtēm, vāciešu vārtsargs bija nepārspējams, aizvadot otro sauso spēli pēc kārtas. Arī Latvijai tā bija otrā sausā spēle - čempionāts tika sākts ar 0:6 pret pērn zeltu izcīnījušo Krievijas valstsvienību.

Pirmajā trešdaļā mūsējie nopelnīja iespēju minūti un 57 sekundes spēlēt piecatā pret trim vāciešiem, taču piespēles pa perimetru un metieni no zilās līnijas nedeva rezultātu - trūka spēlētāju vārtu priekšā un cīņas par atlēkušajām ripām. Turklāt Mārtiņš Cipulis pamanījās nopelnīt noraidījumu sāncenšu zonā.

Vācijas izlase rezultātu atklāja 29. minūtē, kad netraucēts rezultatīvu metienu no vārtu priekšas izdarīja Kristofs Ulmans - 1:0. Bezspēcīgs bija arī otro spēli pasaules čempionātā aizvadījušais Kristers Gudļevskis - ripa palidoja zem viņa sargāto vārtu pārliktņa. Savukārt 2:0 44. minūtē panāca Patriks Hāgers, kurš tūdaļ pēc zilās līnijas izdarīja lielisku metienu aizsarga aizsegā.

12 sekundes pirms spēles beigām 5+20 soda minūtes nopelnīja Cipulis, kuram tagad par uzbrukumu galvas un kakla rajonā draud diskvalifikācija. Šodienas spēli soda dēļ bija spiests izlaist uzbrucējs Zemgus Girgensons, kurš pirms divām dienām guva savus pirmos vārtus Latvijas izlasē.

Nākamo spēli mūsējie aizvadīs pirmdien, kad pulksten 16:15 tiksies ar Franciju, kurai zaudēja Rīgā notikušajā olimpiskās kvalifikācijas turnīrā un kas apspēlējusi Krieviju. Lai saglabātu vietu augstākajā divīzijā, latviešiem atlikušajos divos mačos ir nepieciešama vismaz viena uzvara. Pēdējā spēle būs pret turnīra saimnieci Somiju.

Spēles teksta tiešraide

Latvijas izlases sastāvs:

Kristers Gudļevskis (Edgars Masaļskis); Kristaps Sotnieks - Krišjānis Rēdlihs, Lauris Dārziņš - Jānis Sprukts - Mārtiņš Cipulis; Ralfs Freibergs - Artūrs Kulda, Miks Indrašis - Andris Džeriņš - Gints Meija; Māris Jass - Jānis Andersons, Ronalds Ķēniņš - Armands Bērziņš - Roberts Jekimovs; Vitālijs Pavlovs - Juris Štāls - Aleksejs Širokovs, Koba Jass.

Vācijas izlases sastāvs:

Robs Zeps (Deniss Endrass); Kristians Ērhofs - Torstens Ankerts, Andrē Rankels - Fēlikss Šics - Marsels Gočs; Nikolajs Gočs - Moricss Millers, Mihaels Volfs - Kristofs Ulmans - Filips Gogula; Jenss Baksmans - Franks Herdlers, Markuss Kinks - Džons Trips - Janiks Zeidenbergs; Džastins Krīgers, Franks Mauers - Tomass Greilingers - Patriks Hāgers, Daniels Pjeta.

Pasaules čempionāts hokejā, 11. maijs, Helsinki

Vācija - Latvija 2:0 (0:0, 1:0, 1:0)

Vārti: 28:05 Ulmans (Gogula, Volfs) 1:0, 43:05 Hāgers (Ērhofs, N. Gočs) 2:0
Soda minūtes: 10:31
Metieni: 34:26
Vārtsargi: Robs Zeps - Kristers Gudļevskis

Latvijas izlases kalendārs

DatumsLaiksSpēleRezultāts
4. maijs16:15Krievija - Latvija6:0
5. maijs20:15Latvija - ASV1:4
7. maijs16:15Austrija - Latvija6:3
9. maijs20:15Slovākija - Latvija3:5
11. maijs20:15Vācija - Latvija2:0
13. maijs16:15Latvija - Francija
14. maijs20:15Latvija - Somija

H apakšgrupas tabula:

VKomandaSUUPZPZVAP
1.Somija6410120:1214
2.ASV5400120:1112
3.Krievija5300218:129
4.Slovākija5201213:137
5.Vācija5201210:117
6.Francija520039:156
7.Austrija6110414:215
8.Latvija510049:213

Izmantotie resursi:
Start

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-12 00:38, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pa lielam jau mazpilsētās uz skolu bāzes ir jāveido izglītības, kultūras un sporta centri [skola+mēģinājumu un treniņ telpas+internāts+utt.], kur ir pieejami laukumi [stadions, baseins, sporta zāle] un telpas [koriem, dejām, mūzikas stundām, u.c. ārpusskolas izglītība], kā arī stundas ir pakārtotas izvēlētajai nodarbei!
Abrags tev tūlīt paskaidrotu, ka nekādi internāti nav jāveido.... un jāatrauj bērni no ģimenēm
Tur jau tā problēma- cik cilvēku, tik viedokļu. Tomēr fakts ir tāds, ka lielais sports prasa upurus gan no bērniem, gan vecākiem, tāpat kā viss LIELAIS. Un Latvija no tā neizvairīsies.

Šobrīd mēs vairs nevaram krasi palielināt ledus haļļu skaitu, jo vienkārši nav tādas naudas un pie mūsu iedz. skaita arī vajadzības. Mož vēl vienu halli var uzcelt Latgalē (Rēzekne) un kaut kur Vidzemē (piem. Gulbene, lai var aptvert Balvus, Alūksni, Madonu) un tas ar principā viss, ja neskaita Rīgu, kur vēl var uzbliezt nezin ko... Līdz ar to jādomā pie tā kā palielināt treneru līmeni un treniņu iespējas reģionos, lai atdeve no D-pils, Jelgavas, Venstpils, Valmieras, Talsi/Tukums būtu līdzīga kā no Liepājas, kas šogad U18 izlasei deleģēja diezgan iespaidīgu sastāvu, kura nebūtu, ja Liepājā nebūtu halles.

Jo vairāk labu treneru, jo vairāk labu spēlētāju. Varbūt nebūs mums 1. kārtas čaļu vairāk, bet lai būtu stabils un labs NHL spēlētājs nevajag obligāti pirmo kārtu. Vajag vnk labi spēlēt. Ir daudzi džeki ar Karsuma, Daugaviņa drafta numuriem, kas spēlē ļoti labi. Mums arī bija Skrastiņš un Žoltoks, kas gluži 1. kārtā nebija draftēti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-12 00:42, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Es par to arī runāju, ka Kiram LV hokejs ir pie pakaļas, tas viņam ir vajadzīgs tikai priekš PR!!!
+++ Kaut visi to saprastu!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-12 00:42, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: turpinajums.....................kurus var izvertēt un dot vajadzīgās norādes kādus komponentus jāuzlabo, lai tiktu lielajā izlasē. Teiksi, ka frančiem baigie drafta kandidāti aug? Viņu U20 izlase noalidās tiko uz 3.līmei(līmeni vēl zemāk nekā Latvijai būs jāspēlē)
Franči ar šo sastāvu spēlē jau vairākus gadus. Aizsardzībā sevišķi mainījies 1 spēlētājs varbūt, arī uzbrukumā kadru mainība ir minimāla. Viņi tur ir saspēlējušies līdz nelabumam, tāpat kā LV "vecā izlase" kādreiz, tāpēc nav brīnums, ka viņi ar katru gadu dod vaļā arvien labāk.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-12 00:44, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Nedomāju, ka ir tik traki kā izskatās jau arī. Zaudējums vāciem bija loģisks, uzvara pār slovākiem neloģiska, pret austriešiem Masaļskis objektīvi varēja nostāvēt labāk, nenoliedzot to, ka bija problēmas aizsardzībā... Daudzi arī psiho par uzbrukumu, bet nu otrajā grupā slovēņi 6 spēlēs ir iemetuši tikpat cik mēs, un belari ar dāņiem pa 8 goliem... frančiem ir 10 goli.

Drīzāk jau uzbrukums ir kā uzbrukums (kā vienmēr), vārtsargi un aizsardzība tad jau ir lielāki jautājumi... jo atvairīto metienu procents Jučeram ar Masaļski ir atbaidošs, ok mož kāda ripa ir uz aizsargu sirdsapziņas, bet vienalga...
Nē, nē! Manuprāt tā arī izskatās! Nu nav LV daudz meistarībā līdzvērtīgu hokejistu! Kā vairāki no viņiem ir notraumēti vai saguruši, tā sākas sastāva problēmas!

Nav jau tā, ka mašinērija ik gadu ir sagatavojusi [ar pareizu, ātru slidojumu un līdzsvaru, precīzām piespēlēm, ar precīzu nostādītu metienu, fiziski sagatavoti, ne tikai izturības ziņā, bet arī muskuļu masas ziņā] spēlētājus, tikai viņiem būtu jāiegūst pieredze un spēlētājs ir gatavs! Lielajai izlasei pietiktu, ja katru gadu tiktu sagatavoti šādi 5 spēlētāji. Diemžēl tā nav! Tātad vainīga ir sagatavošanas sistēma!

  +3 [+] [-]

, 2013-05-12 00:45, pirms 12 gadiem
Un palasiet komentārus pirms čempja, ko rakstīju, ka SVK šogad netiks 1/4 finālā, vismaz 50 man rakstīja, ka es smagi kļūdos. Bet izrādās, ka nē!
Tā ir statistikas rēķināšana, tāds ir mans darbs. Un cik ir pierādījies 82,3% tieši statistiķi arī pirms čempionāta var noteikt provizoriskos rezultātus. Bet vienmēr ir arī pārsteigumi, kurus nav iespējams izskaitļot, kā ar Šveici šogad, provizoriski viņai bija atvēlēta 4/5 vieta grupā, dalīta ar Čehiju.

     [+] [-]

, 2013-05-12 00:48, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Nu tu gan uzrakstīji! Tikdaudz neizmeģinātu,neispēlētu labu kadru palika mājās. Piemēram tas pats Cipulis, kas spēlē 1,maiņā tak nearko nav labāks par LČ snaiperi Mamonovu. tas jau šosezon vispar tika ignorets neskatoties uz fantastisko sniegumu. Paskaties uz statiem U18,20 vecumā, tad Mamonovs likās vismaz 2X perspektīvāks, ražīgāks. A, Tu saki , ka nav no ka izvēlēties. Tas ir LHF ir savas 50 cilvēku sarakst un pietiek, bet tas jau nenozīmē , ka nav! katru gadu izlaižās U20 komandas, kur tad viņi visi paliek?
Labs jautājums, kur tad viņi visi paliek?

Tomēr ir atšķirība, spēlētājs kurš visu sezonu ir piedalījies pilnvērtīgā treniņprocesā ar augstvērtīgu spēļu praksi no spēlētāja, kurš visas sezonas garumā laukumā ir stumdījies ar pensionāriem vai junioriem, pie visa bez pilnvērtīgas treniņprocesa!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-12 00:48, pirms 12 gadiem
Nu stulbi, ka iekāsa!
Pēc spēles gaitas vismaz neaizšķirtam vajadzēja sanākt.

Eu, visi dīkdieņi matemātiķi, davai fiksi excelizējat turnīra scenārijus. Kas te tagad kam spīd?

     [+] [-]

, 2013-05-12 00:50, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Ja neesi Liepājs nīdējs, tad sapratīsi, ka Liepāja -> Kuldīga ir rokovoi postupok
ko lai dara skarbie 90tie, īpāsumu atguve, slimi radi, izdzīvošana

neceru Kuldīgā ieviest svarcelšanu, jo ja jau v/a nav ko paņemt uz lodi, tad kur nu vēl uz svarcelšanau

ta nav guļus spiešana, kur uzvelk kreklu pēc 16 g.v. sāk moc''it vienu progremmu ar mitķu vakariņās un 200 kg agri vai vēlu būs

svarcelšana vaig smadzeni, ātrumu spēku izturību un visu ko ko var dot tikai sports no 8-10 gadiem un specielizācija no 12 14 gadiem

p.s.
nekas esmu volejbla centrs kolektīvā un pagastā
vismaz
Traki jau ir, ka mazpilsētās nemēģina spiest uz individuālajiem sporta veidiem! Pašam savā laikā radagabals bija ar mieru trenēt cīkstoņus, bet vietējai pašvaldībai tas bija pie pakaļas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-12 00:52, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: no no no
Kira ir vēl salīdzinoši labais žīds
LV nav izmaksājis nevienu latu (ja skat uz zaharjins kargins ...)
ko magone izdarīja neko....


es mūžam atcerēšos SEP paļus, bet maijā jau gāj uz Arēnu SVK KAN ; )
Tas jau kā reizi ir tas PR!!!

     [+] [-]

, 2013-05-12 00:53, pirms 12 gadiem
3graudniek, 10komentus augstāk izlasi, es tak jau uzrakstiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-12 01:07, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Abrags tev tūlīt paskaidrotu, ka nekādi internāti nav jāveido.... un jāatrauj bērni no ģimenēm
Tur jau tā problēma- cik cilvēku, tik viedokļu. Tomēr fakts ir tāds, ka lielais sports prasa upurus gan no bērniem, gan vecākiem, tāpat kā viss LIELAIS. Un Latvija no tā neizvairīsies.

Šobrīd mēs vairs nevaram krasi palielināt ledus haļļu skaitu, jo vienkārši nav tādas naudas un pie mūsu iedz. skaita arī vajadzības. Mož vēl vienu halli var uzcelt Latgalē (Rēzekne) un kaut kur Vidzemē (piem. Gulbene, lai var aptvert Balvus, Alūksni, Madonu) un tas ar principā viss, ja neskaita Rīgu, kur vēl var uzbliezt nezin ko... Līdz ar to jādomā pie tā kā palielināt treneru līmeni un treniņu iespējas reģionos, lai atdeve no D-pils, Jelgavas, Venstpils, Valmieras, Talsi/Tukums būtu līdzīga kā no Liepājas, kas šogad U18 izlasei deleģēja diezgan iespaidīgu sastāvu, kura nebūtu, ja Liepājā nebūtu halles.

Jo vairāk labu treneru, jo vairāk labu spēlētāju. Varbūt nebūs mums 1. kārtas čaļu vairāk, bet lai būtu stabils un labs NHL spēlētājs nevajag obligāti pirmo kārtu. Vajag vnk labi spēlēt. Ir daudzi džeki ar Karsuma, Daugaviņa drafta numuriem, kas spēlē ļoti labi. Mums arī bija Skrastiņš un Žoltoks, kas gluži 1. kārtā nebija draftēti...
To internātu lietu var aizstāt ar viesģimenēm!

Par hallēm, pilnīgi piekrītu! Tikai ar atrunu, ka LHF sadarbībā ar pašvaldību, valsti un sponsoriem uzņemas 100% treneru algu, ekipējuma un halles ekspluatācijas izmaksas, kā arī, lai treniņu biežums un ilgums palielinātos, citādi ar treniņu intensitāti 2-3x nedēļā pa 1 stundai dienā, ir izsmiekls topošajiem profesionāļiem!

Attiecīgi jāveido reģionālās izlases, skolas brīvdienās jāspēlē reģ. izlašu mini-turnīri!

Ļoti liela nozīme ir individuālo iemaņu un prasmju attīstīšanai visos vecuma posmos, pakāpeniski, metodiski un ne mazāk svarīga lieta ir jau bērnībā iemācīt, kā pareizi ir jāspēlē aizsardzībā! Jāizstrādā programma un kontroles mehānismi, lai lēnām un neatgriezeniski ieviestu to visās sporta skolās un klubos!

Treneri, tā ir sāpīga tēma! Tajā pašā laikā jau no sākta gala bērniem ir jāskaidro, ka nekļūstot par izcilu spēlētāju viņš var kļūt par izcilu tiesnesi, izcilu treneri, utt.!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-12 01:13, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tas ir tāds visvienkāršākais izskaidrojums, bet tā gluži nav. Es nepūšu pīlītes par frančiem no sava čemja, tieši to viņi arī mēģina pievilkt un pat pret Latviju pārbaudes spēles visādus FRA vārtsargus izmeģināja. Arī pēc vecuma gluži nesnak, ka tur spēlētu baigie brigadieri, jo Saša Treile(87), Guttigs(88), Rousel(89),Bertrands(91),Bozons(94) + vēl 4 šāda vecuma spēlētāji. Taka bullshits- notiek patstāvīgs un plānveidīgs selekcijas darbs.
Tā savā laikā darīja arī Austrālijas junioru izlases basketā! Nolasīja komandas un dzīvojās pa ASV un Eiropu!

Ļoti liela loma ir treneriem, kuri māk novērtēt spēlētāju trūkumus un palīdzēt tos novērst, t.i., individuālas sagatavotības treneri!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-12 01:15, pirms 12 gadiem
ev, "eksperti"! Jūs vispār esat uz slidām stāvējuši, lai varētu spriest par treniņiem un kas būtu labāks hokejistam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-12 01:16, pirms 12 gadiem
Franko rakstīja: eu, "eksperti"! Jūs vispār esat uz slidām stāvējuši, lai varētu spriest par treniņiem un kas būtu labāks hokejistam?
Tad pastāsti!!!

     [+] [-]

, 2013-05-12 01:17, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Kā parasti Tev piekrītu, meistarībā no daudziem atpaliekam, tikai ja par vsd sagurušiem vai vnk negribētājiem... Kā tas nākas, ka Krieviju pārstāv Kovaļčuks, Kanādu Stemkoss, kuri ir brīvi un piedalās! Varbūt to sauc par profesionālu attieksmi?
Cieņa pret līdzjutējiem un patriotisms!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-12 01:18, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pastāsti!!!
tu sevi par eksperu uzskati? haha lol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-12 01:23, pirms 12 gadiem
Franko rakstīja: tu sevi par eksperu uzskati? haha lol
Par hokeja varbūt nē, bet savā laikā esmu trenējies un sasniedzu salīdzinoši labus rezultātus. Tāpēc saprotu, ka trenējoties 2-3x nedēļā pa 1 stundai dienā, zemas kvalifikācijas speciālistu virsvadībā sasniegt augstvērtīgus rezultātus praktiski nav iespējams!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-12 01:23, pirms 12 gadiem
Argo1 rakstīja: pārsteidz latviešu kepkas, kas joprojām rēķina ceturtdaļfināla variantus

pirms spēles: ar ko spēlēsim 1/4 finālā?
pēc zāģa: kā tiksim 1/4 finālā?
pēc zāģa Francijai: kā uzvarēsim somus pamatlaikā?

kepkas nekad nav izcēlušies ar gudrību, bet ar stulbumu
a kas tu pats esi? kepka laikam nē? klitors varbūt? hulish kaifot par izlases zāģiem? ej izēd ateju mazohists mazais

     [+] [-]

, 2013-05-12 01:28, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par hokeja varbūt nē, bet savā laikā esmu trenējies un sasniedzu salīdzinoši labus rezultātus. Tāpēc saprotu, ka trenējoties 2-3x nedēļā pa 1 stundai dienā, zemas kvalifikācijas speciālistu virsvadībā sasniegt augstvērtīgus rezultātus praktiski nav iespējams!
Latvijā ir labi speciālisti, kurus mūsu sistēma izbrāķē, bet ārzemnieki labprāt izmanto mūsu treneru pakalpojumus. un pastāsti, kura profesionāla jauniešu komanda trenējas 2-3x nedēļā? Ja ir vēlme, tad var uz ledus kāpt katru dienu. vajag tikai gribēt. iespējas ir. Galvenais ir ne tikai slidināties, bet strādāt arī svaru zālē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-12 01:38, pirms 12 gadiem
Franko rakstīja: Latvijā ir labi speciālisti, kurus mūsu sistēma izbrāķē, bet ārzemnieki labprāt izmanto mūsu treneru pakalpojumus. un pastāsti, kura profesionāla jauniešu komanda trenējas 2-3x nedēļā? Ja ir vēlme, tad var uz ledus kāpt katru dienu. vajag tikai gribēt. iespējas ir. Galvenais ir ne tikai slidināties, bet strādāt arī svaru zālē.
Pastāsti savu redzējumu! No bērnu vecuma līdz profesionālajam hokejista vecumam!

Cik biežām un ilgām ir jābūt nodarbībām?

Cik un kādiem treneriem ir jāvada nodarbības? Vai nodarbībās jābūt atsevišķam vārtsargu trenerim? Vai jābūt atsevišķam fiziskās sagatavotības trenerim?

Kādā vecumā un kādi spēles elementi ir jāattīsta vienmērīgi un kādi pastiprināti? Kā jānorit treniņprocesam? Vai treniņiem ir jānorit tikai uz ledus?

Vai visiem klubiem un sporta skolām ir jāpieturas vienotai treniņu metodikai?

Līdz kādam vecumam sacensībās aizliegt spēlēt uz rezultātu, t.i., jāsadala vienāds spēles laiks starp spēlētājiem?

utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-12 01:40, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: aizdomājos par Galviņu
2011 2012 bija labs
kas notika 2012 2013?
es māku ar sliktu savu sniegumu vilkt komandu
Es domāju, ka morāli nebija gatavs kļūt par līderi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja