Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Kanādieši latviešiem pasniedz rūgtu mācībstundu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Kanādieši latviešiem pasniedz rūgtu mācībstundu
Ripa kārtējo reizi Latvijas vārtos...
Foto: AP/Scanpix

Šodien pasaules hokeja čempionātā otro spēli aizvadījusi Latvijas izlase. B apakšgrupas mačā mūsējie piedzīvoja otro zaudējumu, šoreiz ar graujošo 1:6 piekāpjoties olimpiskajai čempionei Kanādai.

Novērtē hokejistu sniegumu mačā pret Kanādu - ŠEIT!

Šodien Latvijas izlase spēlēja ar olimpisko čempioni Kanādu – lai gan no Vankūveras sastāva bija palicis viens pats Korijs Perijs, kanādiešu komanda tāpat bija ļoti spēcīga ar daudziem talantīgiem hokejistiem. Katrā ziņā uzvara viennozīmīgi tika paredzēta Kanādai.

Labs 1. periods, nepelnīts 0:2...

Tāpat kā pret Šveici, arī pret Kanādu Latvijai nepadevās pats mača sākums. Jau 2. minūtē Jānis Sprukts nopelnīja divas minūtes, un Kanādai izdevās izvirzīties vadībā – Džons Tavaress parādīja savu augsto individuālo meistarību, nekavējoties spēcīgi un precīzi uzmetot no asa leņķa (0:1). Tomēr mūsējos par spēli 1. trešdaļā noteikti jāuzslavē – turpmākajā gaitā latvieši izveidoja virkni momentu! Momenti (metieni) bija Jēkabam Rēdliham, Mārtiņam Cipulim, Aleksandram Jerofejevam, Laurim Dārziņam, vēlreiz Cipulim (viņu apstādināja ar noteikumu pārkāpumu). Diemžēl veiksmes un meistarības trūkums liedza izmantot kaut vai vienu iespēju, bet Andra Džeriņa nesavaldība perioda noslēgumā deva vēl vienu iespēju vairākumā Kanādai, un olimpiskie čempioni to atkal izmantoja. Stīvs Stemkoss, līdzīgi kā Tavaress pirmo vārtu guvumā, izdarīja ļoti ātru metienu, un Masaļskis atkal nepaspēja lāgā noreaģēt. Pēc 1. perioda mazliet nepelnīts 0:2.

2. trešdaļa: Kanādas vairākuma realizācija padara rezultātu graujošu

Arī pats 2. trešdaļas sākums nebija slikts (Aleksandra Ņiživija metiens), taču pirmo 20 minūšu Ahilleja papēdis vārdā „mazākums” drīzumā iznīcināja ne tikai cerības uz kādu punktu, bet arī kaut vai uz vienīgu rezultātu. Kā noraidījums Latvijai, tā gūti vārti Kanādai. Nevajadzīgu Herberta Vasiļjeva noraidījumu vārtos pārvērta Marks Džiordano, bet Gunta Galviņa divas minūtes – Tavaress (otrie vārti mačā). Jau 0:4 un drīzumā Masaļski vārtos nomainīja Mārtiņš Raitums. Tas neko nemainīja. Aizturētā soda brīdī perioda vidū Stīvs Daunijs pārspēja arī viņu, panākot 5:0. Visbeidzot trešdaļas noslēgumā otros vārtus iemeta arī Džiordano, atrodot spraugu starp Raituma kājsargiem – pēc 40 minūtēm 6:0 Kanādas labā...

3. periods - mierīgs, Latvijai - vismaz goda vārti

Pēdējās 20 minūtēs nekas būtisks vairs nenotika. Abas komandas apzinājās mača iznākumu un arī nedaudz pietaupījās nākamajām cīņām. Varbūt arī tieši miegainā spēle palīdzēja mūsējiem gūt vismaz goda vārtus - Juris Štāls atkal mērķtiecīgi gāja uz vārtiem, uzmeta no asa leņķa, un aizsargs Georgijs Pujacs ar atkārtotu metienu panāca 1:6. Vēl pēc brīža Jerofejevs ar spēcīgu metienu trāpīja pa kanādiešu vārtu stabiņu. Mačs tā arī noslēdzās ar graujošu 6:1 Kanādas uzvaru.

Nākamā spēle Latvijai - trešdien plkst.17:15 ar Itāliju. Lai turpinātu cīņu par iekļūšanu ceturtdaļfinālā, nevis par palikšanu Elites divīzijā – itāliešus jāuzveic.

Pasaules čempionāts, B apakšgrupa

Latvija – Kanāda 1:6 (0:2, 0:4, 1:0)
Vārti: 01:59 Tavaress (Rasels, Perijs, vair.) 0:1, 18:19 Stemkoss (Rasels, Perijs, vair.) 0:2, 25:30 Džiordano (Vitnijs, Kamiskis, vair.) 0:3, 26:58 Tavaress (Perijs, vair.) 0:4, 30:07 Daunijs (Bērnss) 0:5, 39:06 Džiordano (Keins, Peverlijs) 0:6, 50:25 Pujacs (Štāls, Meija) 1:6.
Vārtsargi: Masaļskis (no 27:35 Raitums) - Meisons (no 40:00 Džonsons)
Metieni: 24:32
Soda minūtes: 14:18

B apakšgrupas tabula

VKomandaSP
1.Kanāda26
2.Šveice26
3.Latvija20
4.Itālija20

Izmantotie resursi:
iihf.com

Vai pirms spēles domāji, ka būs tik traki?

  • 279

  • 513


 +11 [+] [-]

, 2010-05-11 00:17, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Progress ir tikai pāris spēlētājiem. Sotnieks, M. Rēdlihs, Dārziņš un Meija. Ņiživijam ir regress, pārējie turās savā līmenī.
Mēs esam KHL vidusmērs, tāpēc mēs esam, kur esam. Šveices labākie elite un NHL vidusmērs, šādā sastāvā, nav mums pa spēkam.
ja tā tīri ar vēsu prātu izvērtē, tad šis iespējams ir sakarīgākais komentārs no visiem, kas šeit lidz šim sarakstīti. jāpiekrīt vien ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-11 00:17, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Kanādai reāli noveicās, ka sākām spēlēt tikai 51.minūtē. Citādi rezultāts noteikti būtu citāds, domāju, ka vinnētu ar 5:2. Vienkārši citas komandas jau ir iespēlējušās, nav godīgi. Nekas, gan mēs vēl parādīsim. Katrā ziņā domāju, ka pusfinālā noteikti tiksim, bet zelts arī nav nereāls mērķis.
priecajies d a u n it ,tu neesi viens , jusu ir daudz...

  +6 [+] [-]

, 2010-05-11 00:18, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: Mūseejie ir stipri, bet kanadieshi stipraaki! Un muuseejie saaka speleet 51 minuute,jo kanaadieshi jau bija vadiibaa ar 5:0 un vairaak viņiem nebija iedvesma ciniities par katru centrimetru!
Un tu tiešām domā, ka es to komentāru biju domājis nopietni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-11 00:18, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Tu saprati maz ko es ar to gribeju Tev pateikt? Laikam nee.. neieshu arii siikaak paskaidrot..

doshu maajienu.. Tu pirms 4iem gadiem zinaji kas ir Patris Beržerons vai Maiks Ričards??
Diez vai! Buus labi ja vinjs kaut vai Prongeru zinaas!

  +6 [+] [-]

, 2010-05-11 00:18, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: 1) Nespēlē uzvārdi.
2) Tur arī rezultāts bija divreiz lielāks.
ļoti precīzi - nespēlē uzvārdi, šis apgalvojums attiecas ne tikai uz CAN, bet arī uz LV izlasi labi, kāda tur vairs atšķirība, vismaz Kanādā cilvēki uzzina, ka ir tāda funny valsts Latvia, kura brīnumainā kārtā spēle OS un visu vecumu A grupas čempionātos, lai tur uzlabotu CAN spēlētāju individuālo statistiku...

  +6 [+] [-]

, 2010-05-11 00:19, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Tu saprati maz ko es ar to gribeju Tev pateikt? Laikam nee.. neieshu arii siikaak paskaidrot..

doshu maajienu.. Tu pirms 4iem gadiem zinaji kas ir Patris Beržerons vai Maiks Ričards??
Tieši tā. Ļoti daudzi fani nezina šos spēlētājus, tādēļ uzskata ka viņi nav tik labi kā skaļie uzvārdi.
Kanādai ,patiesībā, ir tikpat labs sastāvs kā Krievijai, tikai ne visi to saredz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-11 00:21, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā,un tie paši kanādiešu jaunekļi mājās kasija olas kamēr mūsējie spēlēja? Super loģika ne?
Viņi ir nokapājuši regulārā sezonā vien 82 spēles (un Perijs arī OS),bet viņiem ar motivāciju viss ir Ok.
Te nav runa par motivāciju , bet par fizisko gatavību kā tādu , nu nav mums tie spēlētāji spēkos neizsīkstoši monstri un arī tas ,ka liela daļa mūsējiem tik "garas" sezonas nekad nav bijis .Bet spēka ir tik daudz cik ir

  +9 [+] [-]

, 2010-05-11 00:21, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: ko jūs te muldat, kāds "normāli nospēlēja"??? šitā spēle bija zaudēta jau ģērbtuvēs pirms spēles sākuma signāla - izgāja džeki ar nolaistām astēm un riktīgi pa tām astēm norāvās... kanādieši izņirgājās 2 periodus un 3. perioda vienkārši zaudēja interesi par šo balaganu, tad nu mūsēji sāka riet nopakaļ aizejošajiem hokeja lauvām
Nepiekrītu. Neatnāca ar nolemtību. Vnk nebija pareizā pieeja spēlei. Zaudēja Šveicei, izdarīja secinājumus, bet ar to nepietika, lai uzvarētu Kanādu.
Mans variants ir - Mūsējie spēlēja pat PĀRĀK brīvi. Kā savādāk izskaidrot, ka spēka paņēmienu skaits ir lielāks mums, bet mazākumā mēs ielaidām 3 no 4.
Mūsējie nevis uz karu gāja ar Kanādu, bet uz randiņu.

 +10 [+] [-]

, 2010-05-11 00:21, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Man liekas, ka es piržu spēcīgāk, nekā mūsu uzbrucēji met. Un mūsu lielais tehniķis Ņiživijs ir vienkārši briesmīgs tāpat kā olimpiādē. Viņam liekas, ka pretī ir kautkādi jefiņi kurus uz vienas slidas apslidos. Kauns....
Diemžēl par Ņiživiju jāpiekrīt. NEKO viņš jau ilgāku laiku nerada ... kā ieskrienas tā pie borta paliek vai zaudē ripu spēka spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-05-11 00:21, pirms 15 gadiem
Nereāls pārsteigums, mums taču ir superizlase, kura var cīnīties par vietu pusfinālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-11 00:22, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: To es saprotu, bet arī zaudēt ir jamāk,jo tādus pašus zāģus mēs skatijāmies vairākus gadus atpakaļ, un arī tagad.
Man personīgi liekas,ka vaina nav spēlētājos,bet treneru korpusā. Jā,treneri neliek spēlētājiem pelnīt stulbus noraidijumus, bet teiksim spēlē pret Šveici runa nebija tikai par noraidijumiem.
noraidījums tiek nopelnīts, kad tu netiec līdzi spēlētājam, parasti netiec līdzi meistarībā. Patiesībā tas bija perfekts komentārs. Reāli progresējuši ir tikai daži, no kuriem dažam labam pat izskatās, ka hokejs jau ir lidz rīklei šosezon(Dārziņš...).

Saša stabili ir kļuvis mazliet švakāks. Iespējams dēl garās sezonas, taču šobrīd vinš ir ēna no tā paša pagājušā gada ņiživija. Cipuli mazliet pametusi veiksme. Herbis arī īsti līdz ar to nezin ko laukumā darīt. ai, nav ko cepties, jāiet vien gulēt!

  +8 [+] [-]

, 2010-05-11 00:22, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Nereāls pārsteigums, mums taču ir superizlase, kura var cīnīties par vietu pusfinālā.
Būs jāuzprasa cilvēkam, kas man pilnā nopietnībā centās iestāstīt, ka tiksim pusfinālā, kuru vietu tagad viņš prognozē

  +6 [+] [-]

, 2010-05-11 00:22, pirms 15 gadiem
smilchs2 rakstīja: ja tā tīri ar vēsu prātu izvērtē, tad šis iespējams ir sakarīgākais komentārs no visiem, kas šeit lidz šim sarakstīti. jāpiekrīt vien ir...
Piekrītu , paskatamies uz Karsumu , kā atbrauca (atlidoja ) uz Eiropu gandrīz vai nulle .

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:23, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tieši tā. Ļoti daudzi fani nezina šos spēlētājus, tādēļ uzskata ka viņi nav tik labi kā skaļie uzvārdi.
Kanādai ,patiesībā, ir tikpat labs sastāvs kā Krievijai, tikai ne visi to saredz
Atljaushos apgalvot, ka pat labaaks! Ja Krievijas izlasei ar steigu nebrauks paliigaa labi centr uzbruceeji (Dacjuks), tad var buut arii veel viens fiasko.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:24, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pag,pag.Ne tik staruji.
jā tas bija mūsu līmenis pirms 10 un 5.gadiem,bet kur ir solītā spēlētāju meistarības izaugsme pēc RD nodibināšanas par ko mums stāsta visi hokeja experti,un kuru LV izlases līdzjutējiem tagad ir tiesības prasīt? Jab tas tomēr ir kārtējais blefs,un kāda cilvēku grupa uztaisija kārtējo LV hokeja mītu?
Līmenis, protams, ir audzis, bet ne jau tik, lai pieveiktu Kanādu ar galīgi greizu taktiku. Un no Dinamo atbilstoši savām spējām turās tikai Sprukts un Sotnieks, pārējie jau dzīvo brīvlaikā.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-11 00:24, pirms 15 gadiem
Spaceman rakstīja: Atljaushos apgalvot, ka pat labaaks! Ja Krievijas izlasei ar steigu nebrauks paliigaa labi centr uzbruceeji (Dacjuks), tad var buut arii veel viens fiasko.
Ziņās dzirdēju, ka Dacjuks jau pošas uz čempi.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-11 00:24, pirms 15 gadiem
Ko te var perties?Jau pirms turnīra bij zināms,ka pirmie divi būs zāģi,lai arī klusībā cerēju ,ka ar Kanādu nospēlēs labāk,kā ar Šveici.Nu tas tā.Negaidīju ,ka Kanādas jaunieši nospēlēs tādā līmenī.Dusmas ir par ko citu.Jau pirmais gols parādīja,ka noraidīties nav ieteicams.ko redzam tālāk.Džeriņš kā tādā pilsētas čempionātā atbild kanādietim ar sitienu par pielietoto spēka paņēmienu.Saņem 0-2.it kā spēle nomierinājās ,otrajā periodā vēl varbūt,bet kas tev deva ,ja pats komandas kapteinis nedraudzējās ar galvu un uztaisa ķeksēšanu aiz pretinieka vārtiem.0-3 un game over.Lūk šāda spēlētāju bezatbildība sanikno.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-05-11 00:25, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Būs jāuzprasa cilvēkam, kas man pilnā nopietnībā centās iestāstīt, ka tiksim pusfinālā, kuru vietu tagad viņš prognozē
Vēl jau cerības teorētiski nav zudušas

  +7 [+] [-]

, 2010-05-11 00:25, pirms 15 gadiem
Šodien mūsu KHL zvaigznes uz kārtīga hokeja fona vairāk jau gan līdzinājās robustiem auseklīšiem no tautiskās segas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-11 00:26, pirms 15 gadiem
Buffalo rakstīja: Pelnīta izgāšanās un pelnīts būs arī zaudējums itāļiem.
Nezaudēs mūsējie itāliešiem .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-05-11 00:26, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Vēl jau cerības teorētiski nav zudušas
Nē, nu cerības nav zudušas. Ceturtdaļfinālā jau iekļūt varam, tikai laikam jāņem pret Cze, Nor un Swe vismaz 7pts. Bet nu neticu tam. Vieta ceturtdaļfinālā tika izspēlēta jau atklāšanas mačā, un to diemžēl mēs zaudējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-11 00:28, pirms 15 gadiem
smilchs2 rakstīja: Ziņās dzirdēju, ka Dacjuks jau pošas uz čempi.
Jaa ir taada lieta! Ljoti pirmajaa speelee bija tieshi cKrievijas centra ucbruceeju, piemeeram Kozlova, netikshana liidzi aatrjiem maleejiem uzbbruceejiem, kaa Ovechkinam, Afinogenovam uc.