Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Kanādieši latviešiem pasniedz rūgtu mācībstundu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Kanādieši latviešiem pasniedz rūgtu mācībstundu
Ripa kārtējo reizi Latvijas vārtos...
Foto: AP/Scanpix

Šodien pasaules hokeja čempionātā otro spēli aizvadījusi Latvijas izlase. B apakšgrupas mačā mūsējie piedzīvoja otro zaudējumu, šoreiz ar graujošo 1:6 piekāpjoties olimpiskajai čempionei Kanādai.

Novērtē hokejistu sniegumu mačā pret Kanādu - ŠEIT!

Šodien Latvijas izlase spēlēja ar olimpisko čempioni Kanādu – lai gan no Vankūveras sastāva bija palicis viens pats Korijs Perijs, kanādiešu komanda tāpat bija ļoti spēcīga ar daudziem talantīgiem hokejistiem. Katrā ziņā uzvara viennozīmīgi tika paredzēta Kanādai.

Labs 1. periods, nepelnīts 0:2...

Tāpat kā pret Šveici, arī pret Kanādu Latvijai nepadevās pats mača sākums. Jau 2. minūtē Jānis Sprukts nopelnīja divas minūtes, un Kanādai izdevās izvirzīties vadībā – Džons Tavaress parādīja savu augsto individuālo meistarību, nekavējoties spēcīgi un precīzi uzmetot no asa leņķa (0:1). Tomēr mūsējos par spēli 1. trešdaļā noteikti jāuzslavē – turpmākajā gaitā latvieši izveidoja virkni momentu! Momenti (metieni) bija Jēkabam Rēdliham, Mārtiņam Cipulim, Aleksandram Jerofejevam, Laurim Dārziņam, vēlreiz Cipulim (viņu apstādināja ar noteikumu pārkāpumu). Diemžēl veiksmes un meistarības trūkums liedza izmantot kaut vai vienu iespēju, bet Andra Džeriņa nesavaldība perioda noslēgumā deva vēl vienu iespēju vairākumā Kanādai, un olimpiskie čempioni to atkal izmantoja. Stīvs Stemkoss, līdzīgi kā Tavaress pirmo vārtu guvumā, izdarīja ļoti ātru metienu, un Masaļskis atkal nepaspēja lāgā noreaģēt. Pēc 1. perioda mazliet nepelnīts 0:2.

2. trešdaļa: Kanādas vairākuma realizācija padara rezultātu graujošu

Arī pats 2. trešdaļas sākums nebija slikts (Aleksandra Ņiživija metiens), taču pirmo 20 minūšu Ahilleja papēdis vārdā „mazākums” drīzumā iznīcināja ne tikai cerības uz kādu punktu, bet arī kaut vai uz vienīgu rezultātu. Kā noraidījums Latvijai, tā gūti vārti Kanādai. Nevajadzīgu Herberta Vasiļjeva noraidījumu vārtos pārvērta Marks Džiordano, bet Gunta Galviņa divas minūtes – Tavaress (otrie vārti mačā). Jau 0:4 un drīzumā Masaļski vārtos nomainīja Mārtiņš Raitums. Tas neko nemainīja. Aizturētā soda brīdī perioda vidū Stīvs Daunijs pārspēja arī viņu, panākot 5:0. Visbeidzot trešdaļas noslēgumā otros vārtus iemeta arī Džiordano, atrodot spraugu starp Raituma kājsargiem – pēc 40 minūtēm 6:0 Kanādas labā...

3. periods - mierīgs, Latvijai - vismaz goda vārti

Pēdējās 20 minūtēs nekas būtisks vairs nenotika. Abas komandas apzinājās mača iznākumu un arī nedaudz pietaupījās nākamajām cīņām. Varbūt arī tieši miegainā spēle palīdzēja mūsējiem gūt vismaz goda vārtus - Juris Štāls atkal mērķtiecīgi gāja uz vārtiem, uzmeta no asa leņķa, un aizsargs Georgijs Pujacs ar atkārtotu metienu panāca 1:6. Vēl pēc brīža Jerofejevs ar spēcīgu metienu trāpīja pa kanādiešu vārtu stabiņu. Mačs tā arī noslēdzās ar graujošu 6:1 Kanādas uzvaru.

Nākamā spēle Latvijai - trešdien plkst.17:15 ar Itāliju. Lai turpinātu cīņu par iekļūšanu ceturtdaļfinālā, nevis par palikšanu Elites divīzijā – itāliešus jāuzveic.

Pasaules čempionāts, B apakšgrupa

Latvija – Kanāda 1:6 (0:2, 0:4, 1:0)
Vārti: 01:59 Tavaress (Rasels, Perijs, vair.) 0:1, 18:19 Stemkoss (Rasels, Perijs, vair.) 0:2, 25:30 Džiordano (Vitnijs, Kamiskis, vair.) 0:3, 26:58 Tavaress (Perijs, vair.) 0:4, 30:07 Daunijs (Bērnss) 0:5, 39:06 Džiordano (Keins, Peverlijs) 0:6, 50:25 Pujacs (Štāls, Meija) 1:6.
Vārtsargi: Masaļskis (no 27:35 Raitums) - Meisons (no 40:00 Džonsons)
Metieni: 24:32
Soda minūtes: 14:18

B apakšgrupas tabula

VKomandaSP
1.Kanāda26
2.Šveice26
3.Latvija20
4.Itālija20

Izmantotie resursi:
iihf.com

Vai pirms spēles domāji, ka būs tik traki?

  • 279

  • 513


  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:06, pirms 15 gadiem
trusis87 rakstīja: tas ņizivijs un karsums tas ir vienkārši pīiiiii ko viņi tur dara izlasē?? nu labi ņiživijs vecs cirsvis bet karsums pa 2 spēlēm nav izdarījis nevienu spēke paņēmienu.mīksais .sprukts malacis laikam sen veceni nav dabūjis psiho un ārdās kā traks jau no pārbaudes spēlēm .vecenei laikam reizes ieilgušas.kaut visi tā močītos kā janka tad būtu okey.ar šausmām domāju kādus podus dinamo gāzīs reķis .tas ir āksts reiz divi ar visiem laviņiem un maticiniem kopā.5 ripas kad reķis laukaumā super aizsargs.
ej nošaujies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:06, pirms 15 gadiem
maize rakstīja: Nē, ir jāsapņo!!! Vnk nerealizējušos sapņus nav jāmet uz āru, jāprot paturēt pie sevis!!
Es vienmēr sapņoju, sapņoju par labvēlīgu rezultātu jebkurā brīdī!!! Jo kaut kad jau tie sapņi piepildās!!! Tas ne reizi vien ir piepildījies Jāatcers Euro 2004, dažas ļoti spilgtas uzvaras jokejā!!! Jo kad kkas tāds notiek, sajūtas ir neaprakstāmas!!!
Es turpināšu sapņot, gan jau kkad šie sapņi piepildīsies, varbūt ne šogad, nākošgad vai vēl pēc 2 gadiem, bet kkad šie sapņi piepildīsies!!!
Tev ir taisnība - protams, ka ir jāsapņo. Taču šie sapņi nav jāpieņem par vēlamo realitāti un pēc tam nenormāli jāstreso, ka tas nav sasniegts. Es cerēju, ka futbola izlase spēs vinnēt Atēnās un tikt uz PK. Lielas cerības neloloju, taču šāds sapnis man bija. Nu, zaudēja, nekas, tāda ir mūsu vieta. Bet tā zaudējuma dēļ es nepieprasu revolūciju.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:06, pirms 15 gadiem
kirits rakstīja: 2 jautājumi: 1) vairākuma izspēlēs kāds no mūsējiem aizsargiem vienreiz var uzšaut pa kasti kārtīgi, nevis taisīt visu laiku tos meitenīgos uzmetienus uz vārtiem, kur ripu pusceļā apstādina kāds kanādietis un 2) pie rezultāta 1:6 kādam vajadzēja uzšaut vienalga kuram kanādietim pa ģīmi par tiem nesmukiem gājieniem
Ir jāatsauc Čudinovs, lai ierāda štelles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:07, pirms 15 gadiem
Spaceman rakstīja: Tevis nosauktie jaunieshi- Tavaress Teivzs uc. jau sen speelee kaa liideri savos NHL klubos! Es pat atljausos uzskatiit, ka tieshi shaada Kanaadas izlase( jaunieshi paarsvaraa) mums ir daudz neparociigaaki uz doto briidi, nekaa, ja buutu Hiitlijs, Torntons, Geclafs un paareejie!
mums ne CAN, ne RUS, ne SWE, ne CZE, pat ne SUI vai GER nekad nevar būt parocīgas! vienīgais, ko var likt pretīm ir attieksme un bieži piesauktā disciplīna, tikai ar to izlase var izraut uzvaru pret SWE, dāņi var nolauzt USA utt bet, ja uz laukuma iziet ar domu, šodien mēs riktīgi grūdīsim, tad nekā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:08, pirms 15 gadiem
trusis87 rakstīja: tas ņizivijs un karsums tas ir vienkārši pīiiiii ko viņi tur dara izlasē?? nu labi ņiživijs vecs cirsvis bet karsums pa 2 spēlēm nav izdarījis nevienu spēke paņēmienu.mīksais .sprukts malacis laikam sen veceni nav dabūjis psiho un ārdās kā traks jau no pārbaudes spēlēm .vecenei laikam reizes ieilgušas.kaut visi tā močītos kā janka tad būtu okey.ar šausmām domāju kādus podus dinamo gāzīs reķis .tas ir āksts reiz divi ar visiem laviņiem un maticiniem kopā.5 ripas kad reķis laukaumā super aizsargs.
par tām reizēm gan tu mazliet šauj pār strīpu, bet to, ka Karsums būs "mīksts" tiešām negaidīju... Lai nu pret ko, bet pret Kanādu vajadzēja līmēt bortā pie katras iespējas. Ja pret šādu komandu to nedari, tad automātiski viņi sajūt pārākumu, un tas jau arī veido to rezultātu... Sākās arī visādas cūcības, piemēram, Bērnsa izgājieni...

  +4 [+] [-]

, 2010-05-11 00:08, pirms 15 gadiem
kalcium rakstīja: kjer... bet tur jabut ari stiprai devai veiksmes.... musu puse vinja jau nu tochna nebija...
+2 ,.. bet veiksme mums šodien nebija līdzas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-11 00:09, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pag,pag.Ne tik staruji.
Tas noteikti nebiju es. Vienmēr esmu bijis pret RD projektu, jo uzskatu, ka galvenais ir vietējais čempionāts. Protams, ka ir skaisti, ka mums beidzot ir sporta komanda visaugstākajā līmenī, kurai just līdzi, taču es esmu vietējo čempionātu atbalstītājs, nevis vienas superkomandas piekritējs. Tomēr savi labi darbi arī RD ir, jo ļoti daudzi nemaz ij sapņot bez RD par spēlēšanu KHL nevarētu.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-11 00:09, pirms 15 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Vairākums pirmās maiņas izpildījumā vienkārši drausmīgs...Kaut ko muhļī un spēlē ripu gar bortiem un minūtē vienreiz uzmet pa vārtiem...Varbūt pārmaiņas pēc vajadzēja kādu reizi 4.maiņai ļaut uzspēlēt vairākumā...Ja ne labāk-tad savādāk!Un noraidījumus jau var pelnīt ,ja tie ir pamatoti,bet ne pretinieku zonā un kā Džeriņš- nevajadzīgi viduszonā.Beigās vēl atvieglota sajūta,ka neatkārtojās Rīgas čempionāts,jo 2.trešdaļa uz to sāka jau vilkt.120 minūtēs 3 vadošās maiņas pa nullēm...
Ievēroji , cik reizes kanādiešiem nedeva noiraidījumus par grūdieniem bortā .4. maiņa rullē !

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:10, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tev ir taisnība - protams, ka ir jāsapņo. Taču šie sapņi nav jāpieņem par vēlamo realitāti un pēc tam nenormāli jāstreso, ka tas nav sasniegts. Es cerēju, ka futbola izlase spēs vinnēt Atēnās un tikt uz PK. Lielas cerības neloloju, taču šāds sapnis man bija. Nu, zaudēja, nekas, tāda ir mūsu vieta. Bet tā zaudējuma dēļ es nepieprasu revolūciju.
To jau es saku, ka pēc zaudējumiem rūgtums jāpatur pie sevis!!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:10, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pag,pag.Ne tik staruji.
jā tas bija mūsu līmenis pirms 10 un 5.gadiem,bet kur ir solītā spēlētāju meistarības izaugsme pēc RD nodibināšanas par ko mums stāsta visi hokeja experti,un kuru LV izlases līdzjutējiem tagad ir tiesības prasīt? Jab tas tomēr ir kārtējais blefs,un kāda cilvēku grupa uztaisija kārtējo LV hokeja mītu?
Progress ir tikai pāris spēlētājiem. Sotnieks, M. Rēdlihs, Dārziņš un Meija. Ņiživijam ir regress, pārējie turās savā līmenī.
Mēs esam KHL vidusmērs, tāpēc mēs esam, kur esam. Šveices labākie elite un NHL vidusmērs, šādā sastāvā, nav mums pa spēkam.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:11, pirms 15 gadiem
fans366 rakstīja: Lielākā daļa vainas jāuzņemas Latvijas hokeja vadībai un arī Dinamo cilvēkiem.
Kaut kā jau otro gadu mani Dinamo interesē daudz vairāk kā izlase un tas ir galvenais iemesls, kāpēc es otro gadu pēc kārtas izlaižu PČ. Izbraukumi Krievijā man bija daudz augstākā vērtē kā šīs pusgatavās komandas starts Manheimā.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:12, pirms 15 gadiem
Ja zhel par musu "faniem", ja nebutu pietiesashana tad vismaz butu piepildijies sauklis "par mazu sagraavi" skatoties speli radas priekshtats par tiesneshu pienakumu nogaidit lidz 5:0 un tad var sakt dot noraidijumjus kanadai! Nu tad jaskatas ar interesi spele ar italiju.
Vairak gan gaidu khl sezonu, tik ir aizdomas ka ari tur vairs neka spozha nebus :s Hossa ieksh bars ozo ieksh ska. bus vel vecakas komandas rekords! bet tapec jau nebeigsim hokeju skatities, gaidam ka znaroka meita saks spelet hokeju

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:12, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: mums ne CAN, ne RUS, ne SWE, ne CZE, pat ne SUI vai GER nekad nevar būt parocīgas! vienīgais, ko var likt pretīm ir attieksme un bieži piesauktā disciplīna, tikai ar to izlase var izraut uzvaru pret SWE, dāņi var nolauzt USA utt bet, ja uz laukuma iziet ar domu, šodien mēs riktīgi grūdīsim, tad nekā...
Tiem pashiem daanjiem ir vismaz stabili shpiileri NHL( Regiins), un pie tam neslikts pashmaaju chempis, bet kas ir mums? par attieksmi var tev piekrist, tachu 6 debitanti.. Taads Jass un Andersons ( lai man vinji piedod) shodien bija vienkaarshi nekaadi!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:12, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Pagaidām neko neteikšu,bet ja pakāsīsim Itāļiem-tad OZ lai liek galvu uz bluķa 100%!!!!!!!!!!
Tu domā ka kāda cita trenera vadībā Latvija sāks patstāvīgi vinēt Kanādu? Un ja pakāsīsim itāļiem arī nebūs nekāds brīnums! Latvijas hokejs balstās uz Dinamo un atsevišķiem citiem spēlētājiem + uz zināmas devas entuziasma un cīņasspara, bet ar to ir krietni par maz..kāmēr mums nebūs Latvijas hokeja čempionāts ar vismaz 8 komandām, kurām ir pakārtotas jauniešu komandas ar dažādām vecuma grupām paliks tikai sliktāk un sliktāk, protams tas neizslēdz ka Latvijas izlase varētu savu reizi arī izšaut, taču pulveris paliks slapjāks un slapjāks, līdz mēs izkritīsim no A grupas uz kādiem 3-5 gadiem!!!!!!!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:12, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Kungi un dāmas tikai mieru, nestresojiet. Nākam pavasar Latvija varēs masēt spāņus 1. divīzijā, ja ņemam vērā to, ka daudzi fani pēc katriem iemestajiem Latvijas vārtiem vienmēr atkorķē aliņu, tad nu varēsim to darīt vismaz 20 reizes pret Spāniju vien. Būs jautri un mēs visi varēsim priecāties. Ak jā un ja paveiksies tad pretī dabūsim arī leišus, tad nu varēsim pēc pilnas programmas izjāt viņus un atriebties par basketbolu. Ar to arī apsveicu Jūs!
Jā, un kas to darīs? Dinamo tajā laikā spēlēs play-off, varēs aizsūtīt uz čempionātu Latgali, Monarhus. Iemesla iedzert būs vairāk

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 00:13, pirms 15 gadiem
maize rakstīja: To jau es saku, ka pēc zaudējumiem rūgtums jāpatur pie sevis!!
Aha, tā ir. Pie tam īpaši, ja tas zaudējums ir pret Kanādu. Ja zaudēs Itālijai, tad varēs sākt stresot. Tagad iemeslu panikai es īpaši neredzu.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-11 00:13, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Kanādai reāli noveicās, ka sākām spēlēt tikai 51.minūtē. Citādi rezultāts noteikti būtu citāds, domāju, ka vinnētu ar 5:2. Vienkārši citas komandas jau ir iespēlējušās, nav godīgi. Nekas, gan mēs vēl parādīsim. Katrā ziņā domāju, ka pusfinālā noteikti tiksim, bet zelts arī nav nereāls mērķis.
Mūseejie ir stipri, bet kanadieshi stipraaki! Un muuseejie saaka speleet 51 minuute,jo kanaadieshi jau bija vadiibaa ar 5:0 un vairaak viņiem nebija iedvesma ciniities par katru centrimetru! Atkal 4 maiņa iepleesa! 4 maiņa cinaas vismaz ņizhivijs ar lieliem kanadieshiem neko neparadija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:13, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Tu redzeji Dzerina kljudas?? Un Tev vel jautajumi ir?? Par 4iem goliem 100% butu mazaak..
neredzeeju es tajaa laikaa skatos pokemonus nu butu pa 4 mazak no dzerinja puses,butu pa diviem vairak no kada cita puses...taks tads hokejs,kames vismaz puse lv izlases nespeles nhl un puse khl mums necereet uz medaljam !!!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 00:13, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Progress ir tikai pāris spēlētājiem. Sotnieks, M. Rēdlihs, Dārziņš un Meija. Ņiživijam ir regress, pārējie turās savā līmenī.
Mēs esam KHL vidusmērs, tāpēc mēs esam, kur esam. Šveices labākie elite un NHL vidusmērs, šādā sastāvā, nav mums pa spēkam.
Es pat teiktu, ka laukuma speletaaji nav vidussmeers, lidz vidussmeeram muus pacel legionaari un vaartsargi.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 00:13, pirms 15 gadiem
Kaut kā šī treneru klāt nebūšana tomēr izpaužas- pret Šveici mēs spēlējam tā, kā varētu spēlēt pret Japānu, pret Kanādu- kā pret Itāliju, kā tad spēlēsim pret Itāliju?

     [+] [-]

, 2010-05-11 00:13, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Es paredzēju gan zaudējumu pret Šveici, gan sagrāvi pret Kanādu. Taču kurš tad manī klausījās? Man pretī teica, ka mēs varam labāk, ka mums izlase skolojas KHL. Man ļoti daudzi cilvēki centās iestāstīt, ka pie lielas veiksmes varam tikt pusfinālā. Kad es teicu, ka tā ir zinātniskā fantastika, uz mani skatījās ar šķību aci, kaut arī būtu jābūt otrādi. Man pirms čempionāta nebija lielu ilūziju, ka ar šādu sastāvu varam paveikt ko lielu.
nu gluži zinātniskā fantastika tā nav. Protams pēc šādiem mačiem ir ļoti grūti spriest pozitīvi, taču vērtējot iepriekšējo gadu - cik tad mums pietrūka lidz tam pusfinālam? Mazliet veiksmes, mazliet vairāk veiksmes, pacietības, varbūt arī meistarības. Šogad itkā loģiski vadoties pēc KHL statistikas, mūsu čaļi ir progresējuši, taču rezultāta kaut kā nav. Visticamāk tas ir dēļ zaļoksnējās aizsardzības un 7 PČ debitantiem, bet nu apgalvot, ka "sapņi par pusgināliem un jaunām virsotnēm" bija pilnīgi uzburti no zila gaisa, nevar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:14, pirms 15 gadiem
mēs viņus paņemsim ar pieredzi.../K.Daugaviņš/... man trūkst vārdu lai komentētu mūsējo spēli un kanādas precizitāti....

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:14, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tev ir taisnība - protams, ka ir jāsapņo. Taču šie sapņi nav jāpieņem par vēlamo realitāti un pēc tam nenormāli jāstreso, ka tas nav sasniegts. Es cerēju, ka futbola izlase spēs vinnēt Atēnās un tikt uz PK. Lielas cerības neloloju, taču šāds sapnis man bija. Nu, zaudēja, nekas, tāda ir mūsu vieta. Bet tā zaudējuma dēļ es nepieprasu revolūciju.
skaties ka tavs sapnis nepiepildaas biksees ar kko smaceejoshu un skidru

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:15, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Aha, tā ir. Pie tam īpaši, ja tas zaudējums ir pret Kanādu. Ja zaudēs Itālijai, tad varēs sākt stresot. Tagad iemeslu panikai es īpaši neredzu.
Ja Čehi, kā izteicās Jāgrs, nevar atļauties, ka atsaka 20 spēlētāji, Latvija nevar atļauties, ja netiek 2 aizsargi!! Tomēr aizsardzībā ar pieredzi var panākt krietni vairāk!!! Tā tas bija pagājušajā gadā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 00:15, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tad Tu atzīsti,ka itkā šis progress ir,bet es joprojām jautāju kāpēc viņš neparādās spēlējot izlasē, jo mēs esam turpat ar savu izlasi kur pirms 5 un 10 gadiem?
Progress ir atsevišķiem spēlētājiem. A kur tad mūsu izlasei ir jābūt? Domā, ka, kamēr mēs progresējam, citi stāv uz vietas? Citi jau arī progresē. Lai Latvijas izlase nopietni cerētu uz ceturtdaļfinālu, ir nepieciešams praktiski labākais sastāvs. Taču robi aizsardzībā šogad diemžēl ir diezgan izteikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-11 00:16, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Progress ir tikai pāris spēlētājiem. Sotnieks, M. Rēdlihs, Dārziņš un Meija. Ņiživijam ir regress, pārējie turās savā līmenī.
Mēs esam KHL vidusmērs, tāpēc mēs esam, kur esam. Šveices labākie elite un NHL vidusmērs, šādā sastāvā, nav mums pa spēkam.
Problēma nav tajā, ir/nav Dinamo. Problēma ir jaunatnes hokejā, kur treneri nevelk un atdeve ir diezgan švaka. Vecie vairs nevelk, vidusslānis ir apmēram savā līmenī, jauno pienesums diezgan bēdīgs.
Ja par Dinamo, tad negribu es to redzēt kā Latvijas izlases klonu, man labāk patiktu savi tiešām spēlēkoši džeki un atbilstoši, kaut 8-10 ārzemnieki. Reķis, andersons utt. - tas nav KHL līmenis, tas drīzāk ir itāļu līmenis. Redzēsim, ko viņi spēs izdarīt parīt.