Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Neapmierina aizsargu sniegums"

Znaroks: "Neapmierina aizsargu sniegums"
Oļegs Znaroks sarunā ar Lauri Dārziņu par realizāciju
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc šodienas spēles, kurā Latvijas hokeja izlasei ar 5:2 pārspēja Francijas valstsvienību, abu komandu galvenie treneri dalījās komentāros par spēli.

Francijas izlases galvenais treneris Deivs Hendersons izteicās, ka "pēc vakardienas uzvaras, zinājām, ka šodien latvieši spēlēs disciplinētāk. Pirmajā periodā labāk darbojāmies aizsardzībā, bet Latvija šodien bija pārāka visos spēles aspektos."

"Ar rītdienu sāksim trešo sagatavošanās posmu. Pēc šodienas radās daudz jautājumu par aizsargu sniegumu, kā arī vārtu gūšanas momentu realizāciju," īsi izteicās Oļegs Znaroks

Īsajā preses konferencē Znaroks bija izvairīgs no jautājuma par izlases kandidātu loka sašaurināsanu, atbildot, ka lēmumi tiks pieņemti rīt. Zināms, ka izlase vēl gaida, kad treniņos pievienosies Mārtiņš Karsums, Jānis Sprukts un Kārlis Skrastiņš.

Slēpts komentārs: k.o.b.3

 +49 [+] [-]

, 2009-04-11 19:49, pirms 16 gadiem
"bet Latvija bija šodien bija visos spēles aspektos."

izlabo, kaut kas te nav tīrs

 +19 [+] [-]

, 2009-04-11 19:49, pirms 16 gadiem
Nu , kad Skrastiņš atnāks, uzreic komandai būs aizsardzība labāka!

 +16 [+] [-]

, 2009-04-11 19:51, pirms 16 gadiem
kameer taas ir paarbaudes speeles vari dariit ko gribi..bet ja pakaasiisi austrijai dabuusi savaa adresee dzirdeet veel vairaak kaa slavenajos klipos..

 +25 [+] [-]

, 2009-04-11 19:52, pirms 16 gadiem
k.o.b.3 rakstīja: Oļeg, mazak dzer vairak strada un bus vis ok
Pats mazak dzer, tu neko dzive neesi sasniedzis un vel runa mulkibas

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 19:59, pirms 16 gadiem
nu ja neapmierina tad varbūt Kuldu uzaicināsi?!

 +18 [+] [-]

, 2009-04-11 20:00, pirms 16 gadiem
Reāli tikai Kulda ar Skrastiņu var pastiprināt aizsardzību ,j oBārtulim vēl playofii...
Slēpts komentārs: Ivars77

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 20:30, pirms 16 gadiem
anD_One rakstīja: "bet Latvija bija šodien bija visos spēles aspektos."

izlabo, kaut kas te nav tīrs
Jā,Rihard,tavā rakstā daudz kļūdu!!!

Pēc šodienas radās daudz jautājumu par aizsargu sniegumu, kā arī vārtu gūšanas momentu realizāciju

 +14 [+] [-]

, 2009-04-11 20:32, pirms 16 gadiem
k.o.b.3 rakstīja: Oļeg, mazak dzer vairak strada un bus vis ok
Znaroks jau vairākus gadus vispār nedzer.

 +13 [+] [-]

, 2009-04-11 20:33, pirms 16 gadiem
a kapeec Kuldu negaida !?
Slēpts komentārs: Ivars77

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 20:40, pirms 16 gadiem
Spriezot pec Mikela intrevijas sis kludas tiesam varetu but uz nogurumua foona.. Bet nu ir ko izveleeties no aizsargiem tomeer

  +9 [+] [-]

, 2009-04-11 20:42, pirms 16 gadiem
moca825 rakstīja: Nu , kad Skrastiņš atnāks, uzreic komandai būs aizsardzība labāka!
Nu labaaka varbuut, bet lai arii kaads dzelzs viirs ir skrastinjsh, vinjsh tomeer ir tikai cilveeks un viens pats aizsardziibaa uzvareet visu speeli nevarees- mums ir vajadziiga komanda, un tad arii buus sasniegumi!

 +11 [+] [-]

, 2009-04-11 20:44, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kas ir ,Oļeg,nobaidijies,ka skatītāji Tevi un komandu izšvilps,ja atkal zaudēsiet? Kā savādāk var izskaidrot,ka Muštukova vietā spēlēja Masaļskis!?
Masaļskis būs PČ 1mais vārtsargs un viņam jaaspēle vēl kāda spēles netikai viena, kura bija pret Vāciju.

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 20:51, pirms 16 gadiem
Njā spēle bija skatāma, tik tiešām patika Ņiživija un Miķeļa spēle! Lai slovāki satur bikšeles, jo karsums būs 16. un Skrastiņš!

  -3 [+] [-]

, 2009-04-11 20:51, pirms 16 gadiem
FanīTe* rakstīja: Masaļskis būs PČ 1mais vārtsargs un viņam jaaspēle vēl kāda spēles netikai viena, kura bija pret Vāciju.
Nečivini te muļķības,jo Vasiļonoks pirms pārbaudes spēlēm teica,ka pirmās četrās pārbaudes spēlēs stāves katrs no četriem vārtu vīriem pēc kārtas! šodien bija Muštukova kārta!
Masala lai stāv pret slovākiem!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-11 20:51, pirms 16 gadiem
Nu šodien bija labāk nekā visas iepriekšējās spēles, bet var manīt, ka ir smagas kājas. Miķelis vispār intervijā izskatijās miris

  +9 [+] [-]

, 2009-04-11 20:51, pirms 16 gadiem
Nemak Znaroks organizet speli aizsardziba! tur tas "suns aprakts". Atmina nak Lindstrema laiki, kad latvija kanadai zaudeja ar 0:2... Bija labaki aizsargi?? Nē, bija labak organizeta spele aizsardziba. Stradaja visa komanda aizsardziba. Atceros, kaa 2003. gada pirms PC Latvija uzvareja somus ar 5:2 parbaudes spele Rigaa. Toreiz musu aizsardziba darbojaas kaa Shveices pulsktenis. Precizi un aizsardziba speleja visi. Ne velti lindstrems uzvareja pec tam krieviju ar 2:1. Ari, ar sakartotu speli aizsdardziba!

     [+] [-]

, 2009-04-11 20:52, pirms 16 gadiem
Speletaji mums ri labi un, domaju, realizacija klibo noguruma del. Ja Znaroks nepareizi sadalija slodzes, tad pats vainigs

  -3 [+] [-]

, 2009-04-11 20:54, pirms 16 gadiem
Darzins tajaa bildee: mmm tik garsiga izolene

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 20:56, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Speletaji mums ri labi un, domaju, realizacija klibo noguruma del. Ja Znaroks nepareizi sadalija slodzes, tad pats vainigs
Man liekas, ka pareizi sadalīja! šodien smagas kājas, pret Slovākiju smagas kājas, bet pret ASV būs vieglas kājas! Tieši kā vajag!

žēl, ka Skratch nebūs pārbaudes spēlēs, cerams, ka jau ar pirmo spēli ar saspēli viss būs ok

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 20:56, pirms 16 gadiem
Kas lidztrema laikos uzplauka uzbrukumaa?? Romanovskis. vai vins speleja austakaja limeni vai tik pat augsta limeni kaa tagadejie izlases speletaji?? Nee! Un, ar realizaciju bija ok. Aizsardziba nospeleja ok, uzbrukumaa iemeta, ko vajadzeja. Ja, bija ari neguti varti, bet daudz saskanotak izlase darbojas! Secinajums: Znaroks kludijas, sadalot slodzes speletajiem! Ta pati berzina maina RD sastava izskatijas ok!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 20:57, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nečivini te muļķības,jo Vasiļonoks pirms pārbaudes spēlēm teica,ka pirmās četrās pārbaudes spēlēs stāves katrs no četriem vārtu vīriem pēc kārtas! šodien bija Muštukova kārta!
Masala lai stāv pret slovākiem!
teica gan, bet vēl divas spēles.Muštukovs vēl tiks pie spēleešanas.

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 20:58, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Man liekas, ka pareizi sadalīja! šodien smagas kājas, pret Slovākiju smagas kājas, bet pret ASV būs vieglas kājas! Tieši kā vajag!

žēl, ka Skratch nebūs pārbaudes spēlēs, cerams, ka jau ar pirmo spēli ar saspēli viss būs ok
Tikko speletajiem sak palikt "vieglas kajas"kaa sakseies PC un grutas speles. Speku nebus!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 21:00, pirms 16 gadiem
k.o.b.3 rakstīja: Oļeg, mazak dzer vairak strada un bus vis ok
Kas tu galigi apipejies un vairs nesaproti ko dari un raksti.Sviestainais!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 21:00, pirms 16 gadiem
moca825 rakstīja: Nu , kad Skrastiņš atnāks, uzreic komandai būs aizsardzība labāka!
Piekrītu,spēle viņs pasakaini,bet nu ''atbrauks Skrastiņš un nu tik būs''-nebūs..tur jau tā bēda,ka nebūs.Ja visa komanda ngrauzīs ledu ar lielāku apetīti kā pagājušajā čempi,tad nekā labāka nebūs..

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 21:01, pirms 16 gadiem
Ivanans!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 21:02, pirms 16 gadiem
FanīTe* rakstīja: teica gan, bet vēl divas spēles.Muštukovs vēl tiks pie spēleešanas.
Pēdējās divās pārbaudes spēlēs izlases sastāvam jau jabūt skaidram par 90%, un nekādiem baigiem ekspermentiem tajās vairs nebūs ne vietas, ne laika! Arī visiem četriem vārtu vīriem jau jabūt skaidrībā par to kurš būs liekais!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 21:08, pirms 16 gadiem
ezic rakstīja: Piekrītu,spēle viņs pasakaini,bet nu ''atbrauks Skrastiņš un nu tik būs''-nebūs..tur jau tā bēda,ka nebūs.Ja visa komanda ngrauzīs ledu ar lielāku apetīti kā pagājušajā čempi,tad nekā labāka nebūs..
Pie tam kamēr Kāža neatbrauks tikmēr nevajag baigi sapriecāties,jo info par viņu nāk pretrunīga ne tikai dienām,bet stundām! Kad atbrauks,tad teiksim-hop!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 21:29, pirms 16 gadiem
Atbrauks Kaža un pēc 2 nedēļām viss būs "štokos"!

     [+] [-]

, 2009-04-11 21:48, pirms 16 gadiem
k.o.b.3 rakstīja: Oļeg, mazak dzer vairak strada un bus vis ok
a tu mazaak pakaljaa njem...vot kur taadi s.uudi kaa tu rodas?? un kas tev te rakstiit ljauj??

 +11 [+] [-]

, 2009-04-11 21:56, pirms 16 gadiem
Vienkāršas pārdomas:

Latvija kopš 1997.gada spēlē Pasaules čempionāta elites divīzijā. Ir aizsitusies līdz ceturtdaļfinālam. Pēc tik ilgas pavadīšanas starp labākajiem (nosacīti, jo labākie tomēr spēlē olimpiādē) mums ir visas tiesības pieprasīt labus rezultātus. No otras puses, mēs visi saprotam, ka Latvija ir maza. Ļoti maza. 2,2 miljoni, zema ekonomiskā attīstība - mazi resursi. Te atduras mūsu prasības pret iespējām.

Vai mēs esam izmantojuši visu savu potenciālu? Pēc manām domām - ne tuvu! Man vemt gribas, kad LHF sev sit pa plecu sakot: O, paskat, mēs elitē esam 13to gadu, U18, U20 izlases atrodas elitē. Labs darbs, kas padarīts.

Es neuzskato, ka tas būtu sasniegts ar sistemātisku darbu no augšas. Šie rezultāti atspoguļo mūsu mīlestību pret hokeju, kuru nostirpināja 1980 gadu Dinamo. Tas nebija politisks protests pieveikt CSKA, tā bija vienkārša mīlestība pret hokeju - ātru azartisku sporta veidu, kuŗs iekaroja Latvijas iedzīvotāju sirdis. Bez vecāku fanātiska atbalsta, ziedojot daudz materiālo vērtību, mūsu hokeja pozīcijas būtu necilas.

Es nesaņemu uzslavas par katru padarīto darbu, un es apzinos, ka tas ir mans darbs - darīt darbu labi un kvalitatīvi. Tas pats attiecas uz LHF. Es joprojām neredzu kādu īpašu ieguldījumu no LHF puses, lai mēs sāktu realizēt visu savu potenciālu.

Iespējas joprojām nav pazaudētas. Šī mīlestība pret hokeju nekur nav pazudusi. Tā varbūt nav tik spilgta kā uzvarās pār krieviju pēterburgā, vai neizšķirts pret Šveici 1996.gadā, taču vērtības joprojām ir.

Es ceru, ka mēs reiz sagaidīsim laiku, kad Latvijas hokeja saimniecība reiz izvirzīs konkrētas prioritātes (tās jau ir skaidras - bērnu un jaunatnes hokejs) un mērķus. Ja mūsu hokeja politikas veidotāji reiz sapratīs, ka tikai jaunatnes nemitīga atbalstīšana var dot reālu pamatu mūsu izlases izaugsmei, mūsu pašmēriķis nebūs vietas saglabāšana elitē.

Peace out.

  -3 [+] [-]

, 2009-04-11 22:00, pirms 16 gadiem
k.o.b.3, 19:48, pirms 2 stundām, citēt
Oļeg, mazak dzer vairak strada un bus vis ok

Tu te registreejies 8 meeenesus, tas ir tavs 33 koments
Kaadi inresanti tev bija iepriekseejie?!!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 22:05, pirms 16 gadiem
bembists rakstīja: Spriezot pec Mikela intrevijas sis kludas tiesam varetu but uz nogurumua foona.. Bet nu ir ko izveleeties no aizsargiem tomeer
Tieši tā.

     [+] [-]

, 2009-04-11 22:09, pirms 16 gadiem
Sakaarnis rakstīja: Latvija kopš 1997.gada spēlē Pasaules čempionāta elites divīzijā. Ir aizsitusies līdz ceturtdaļfinālam. Pēc tik ilgas pavadīšanas starp labākajiem (nosacīti, jo labākie tomēr spēlē olimpiādē) mums ir visas tiesības pieprasīt labus rezultātus. No otras puses, mēs visi saprotam, ka Latvija ir maza. Ļoti maza. 2,2 miljoni, zema ekonomiskā attīstība - mazi resursi. Te atduras mūsu prasības pret iespējām.
Ja broļukas no mums dienvidos nebūtu pierādijuši ko var panākt ar mazliet lielākiem cilvēku resursiem basketbolā,tad piekristu,bet tā nekad!
Tā ir tīrā aizbildināšanās!
Mums vispirms ir japanāk kārtība aiz leduslaukuma bortiem t.i. LHF un vispār hokeja saimniecībā! Kamēr mēs tēlosim,ka mums ir baigā hokeja lielvalsts un nekas netiks reāli darīts,lai viņa tāda būtu, tikmēr mēs čīkstēsim par maziem cilvēku un finansu resursiem!
Kamēr izlases treneris atļausies laba līmeņa spēlētājus (Saulietis) savu personisko antipātiju dēļ neaicināt vismaz atrādīties izlases treneriem,tikmēr mēs būsim tur kur esam jau tagad!
Man vienīgā cerība,ka cilvēks,kuram zināmā mērā varam pateikties par to ka tikām A grupā, mūsu izlasi no tās arī neizvedīs!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 22:18, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja broļukas no mums dienvidos nebūtu pierādijuši ko var panākt ar mazliet lielākiem cilvēku resursiem basketbolā,tad piekristu,bet tā nekad!
Tā ir tīrā aizbildināšanās!
Mums vispirms ir japanāk kārtība aiz leduslaukuma bortiem t.i. LHF un vispār hokeja saimniecībā! Kamēr mēs tēlosim,ka mums ir baigā hokeja lielvalsts un nekas netiks reāli darīts,lai viņa tāda būtu, tikmēr mēs čīkstēsim par maziem cilvēku un finansu resursiem!
Kamēr izlases treneris atļausies laba līmeņa spēlētājus (Saulietis) savu personisko antipātiju dēļ neaicināt vismaz atrādīties izlases treneriem,tikmēr mēs būsim tur kur esam jau tagad!
Man vienīgā cerība,ka cilvēks,kuram zināmā mērā varam pateikties par to ka tikām A grupā, mūsu izlasi no tās arī neizvedīs!
Tieši to arī es pasvītroju savās nākamajās rindkopās... Lietuvieši un basketobs ir ļoti labs piemērs kā ar maziem resursiem var sasniegt labus rezultātus. Tieši tāpēc es norādīju, ka papildus darbs (ārpus kārtas darbs, ieguldot visus savus spēkus, laiku, līdzekļus) ar jaunatni ir jābūt mūsu prioritātei.

Kanādieši nav dumji, kāpēc tu domā viņu OHL, WHL, QMJHL ir tik populāras? Kāpēc U20 čempis Kanādā ir 5 reizes populārāks par Pasaules čempi? Viņi zin uz ko ir jāliek uzsvars, pārējais nāk pats par sevi.

Mūsu gadījumā, LHF uzskata, ka turēt pie dzīvības hokeja saimniecību (gluži kā ar mākslīgo elpināšanas aparātu) un sniegt visu atbalstu lielajai hokeja izlasei ir pats par sevi saprotams.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 22:25, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja broļukas no mums dienvidos nebūtu pierādijuši ko var panākt ar mazliet lielākiem cilvēku resursiem basketbolā,tad piekristu,bet tā nekad!
Tā ir tīrā aizbildināšanās!
Mums vispirms ir japanāk kārtība aiz leduslaukuma bortiem t.i. LHF un vispār hokeja saimniecībā! Kamēr mēs tēlosim,ka mums ir baigā hokeja lielvalsts un nekas netiks reāli darīts,lai viņa tāda būtu, tikmēr mēs čīkstēsim par maziem cilvēku un finansu resursiem!
Kamēr izlases treneris atļausies laba līmeņa spēlētājus (Saulietis) savu personisko antipātiju dēļ neaicināt vismaz atrādīties izlases treneriem,tikmēr mēs būsim tur kur esam jau tagad!
Man vienīgā cerība,ka cilvēks,kuram zināmā mērā varam pateikties par to ka tikām A grupā, mūsu izlasi no tās arī neizvedīs!
basketbolu man liekas var atljauties speeleet jebkurss atsskkiriibaa no hokeja...

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 22:30, pirms 16 gadiem
anD_One rakstīja: "bet Latvija bija šodien bija visos spēles aspektos."

izlabo, kaut kas te nav tīrs
Neredzi, tas ir Francijas trenera citāts. Ko te palabot, ja viņš tā pateica !

     [+] [-]

, 2009-04-11 22:35, pirms 16 gadiem
Kas ar Daugaviņu ? nebūs , vai neņem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 22:56, pirms 16 gadiem
Vai Francijai ir savs Šindlera saraksts? Ja ir, ta tur droši iekšā Bogdanovs

     [+] [-]

, 2009-04-11 23:06, pirms 16 gadiem
k.o.b.3 rakstīja: Oļeg, mazak dzer vairak strada un bus vis ok
A tu mazaak di..s, un vairaak domaa ko runaa

  -3 [+] [-]

, 2009-04-11 23:44, pirms 16 gadiem
vifi rakstīja: basketbolu man liekas var atljauties speeleet jebkurss atsskkiriibaa no hokeja...
Atļauties var,bet šeit ir jautājums cik augstā līmenī to var darīt! Mums arī basi spēlē kam vien nav slinkums, bet atšķirībā no leišiem pat īsti sapņot par spēlēšanu OS vīriešiem šobrīd nenākas! Par medaļām vispār nav vērts runāt!
Varbūt labāk ko darīt kārtīgi un līdz galam,un nevis visu ko pa druskai! Mēs šobrīd daram visu ko un pa druskai,un tieši tāpēc mums gandrīz nekur nav nekādu rezultātu! Patīkams izņēmums ir futbols, kur federācijas galvgalī īstā brīdī ir vīrs kuram šis sporta veids ir ne tikai vārdos,bet arī darbos! Līdz ar to rezultāts neizpalika-spēlējām EČ finālstādijā! Tikai diemžēl šķiet ka arī Indriksons ir mazliet aplauzies mūs valsts birokrātijas gaiteņos,jo arī futbolā ir iestājies zināms pagrimums!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-12 00:11, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kas ir ,Oļeg,nobaidijies,ka skatītāji Tevi un komandu izšvilps,ja atkal zaudēsiet? Kā savādāk var izskaidrot,ka Muštukova vietā spēlēja Masaļskis!?
Tas, ko treneri teikuši pirms pāris dienām neuzliek viņiem saistības lēmumu nemainīt. Nav svarīgi, vai tiks izmēģināti visi četri vārtsagi - tā ir treneru izvēle attiecīgā brīdī.
Varbūt tik tiešām treneri vēlējās šajā spēlē uzvaru - un kas gan tur tāds īpašs. Uzvara, iespējams, tagad bija vitāli nepieciešama, lai uzturētu interesi ne tikai līdzjutēju rindās, bet sapurinātu spēlētājus. Par to gan vajadzētu spriest treneriem, nevis tev.

     [+] [-]

, 2009-04-12 00:20, pirms 16 gadiem
Ja šīs ir pārbaudes spēles, kāpēc netaisīja dažus provokotīvos noraidījumus, lai patrenētos spēlē, spēlējot trīs pret pieciem? Pieci pret trim gan neiet, tāpat kā kopumā vairākumi. Man īsti nav skaidrs, vai džeki vispār tic, ka spēle viņiem beidzot aizies? Es tajā visu redzu mazu neticību un nolemtību. Cerams, ka Karsums ar Spruktu iepūtīs jaunu dvašu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-04-12 07:16, pirms 16 gadiem
Kuru tad apmierina?? Laviņš piesleedzaas uzrukumam, tapec nav aizsardziibas!

     [+] [-]

, 2009-04-12 07:30, pirms 16 gadiem
sermulis rakstīja: nu ja neapmierina tad varbūt Kuldu uzaicināsi?!
Nu cik zinu Oļegs jau Kuldu ir izbrāķējis, tā ka diez vai viņš parādīsies pat uz pēdējo treniņciklu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-12 12:45, pirms 16 gadiem
Kuldu pēdējo reizi redzējām Rīgā, kad viņš bija zaļš gurķis! Visu cieņu AHL, bet, iepriekš neredzot, pieteikt čempionātam uzreiz bez pārbaudes un saspēles treniņos būtu, mazākā mērā netaisni pret pārējiem kandidātiem.

     [+] [-]

, 2009-04-12 13:03, pirms 16 gadiem
lai nu ko vasiljevs teiktu sporta studijā, tomēr laviņam, manuprāt, spēlēšanas laiks tuvojas beigām. viņš jau sāk pielaist tādas kļūdas, kādas bija sotniekam pirmajās dinamo spēlēs. UN vispār, tagad ir pārbaude pret franciju ar visiem jaunajiem tā kā nevajag jau mūsējos norakst't pāragri. tomēr ir atšķirība, vai tu spēlē šādā līmenī, vai PČ pret jeņķiem!
Lai uzvar labākie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-12 13:32, pirms 16 gadiem
Kas vispār ir ar Kuldu, viņu ir uzaicinājuši uz čempi?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-12 14:02, pirms 16 gadiem
Nu ja spēlēs aizsardzība Laviņš un Pujacs tad protams nekas nemainīsies un ja atstās malā Sotnieku un J.Redlihu, kuri manā vērtējumā daudz labāk nospēlēja līdz šim, šajās pārbaudes spēlēs. Nezinu ar kuru galu domā Znaroks nepaņemot izlasē piem. to pašu Ivanānu, iznākot viņam laukumā čalis droši spēlē, turpretī pārējie uz viņa fona izskatās kā nobijušies trusīši, tāpēc arī vienmēr zaudējam pret Kanādu un Zviedriju 10:0, bet tādas komandas kā Dānijas, Norvēģijas u.c. daudz labāk nospēlē pret tām pašām izlasēm kā Kanādu un Zviedriju, jo viņi salīdzinājumā ar mums spēlē daudz agresīvāk. Domāju, ka mums šis čempis būs tāds pats kā iepriekšējie, ja mēs nespēlēsim daudz agresīvāk.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-12 15:01, pirms 16 gadiem
No aizsargiem nav vajadziigi Laviņš un Sorokins,veci un paaraak bremziigi vini ir.Piekriitu Laviņš stipri met,bet tik ljoti nepreciizi un svariigās epezodēs pieļauj lielas kļudas,sorokins loti censhaas,bet nekas nesanaak.Taa tas ir un neko nepadariis.Vienkaarshi psc.No aizsargiem peec manaam domaam labi ir Skrastiņš un Sotnieks,Pujac taads kaa neuzmaniigs,ja piestraadaatu buutu ok.Buutu labi ja Bartulis aatrak tiktu.Un veel panemtu Kuldu paarbaudiit.Ko juus par to sakat?

     [+] [-]

, 2009-04-12 15:27, pirms 16 gadiem
Man vakar baigi krita acīs Ciprusa pasivitāte. Ja kāds uztaisītu klipiņu, kā viņš cīnās (necīnās) iemetienos... Arī, kad franči iemeta otro golu, viņš tikai noskatījās, kā Džeriņš cenšas kavēt to aizsargu. 4 centri ir- Sprukts, Bērziņš, Vasiļjevs, Širokovs, manuprāt Ciprusam jāsaka paldies...

  -1 [+] [-]

, 2009-04-12 16:19, pirms 16 gadiem
k.o.b.3 rakstīja: Oļeg, mazak dzer vairak strada un bus vis ok
Vairaak saac ar savaam smadzeneem domaat !!

     [+] [-]

, 2009-04-12 17:54, pirms 16 gadiem
Varbūt ne pa tēmu, bet interesanti, kā Kaimiņi dod vaļā! Varbūt KIRA arī saņemsies!!!
allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - "Динамо" Мн:...
Priekā visiem!

     [+] [-]

, 2009-04-12 20:43, pirms 16 gadiem
Man ja godigi mazliet kauns palikas shogad muusu pushi tik tiesham svaki palikushies Varbut tas ir Dinamo vainas delj kad lielaka dalja puishu vel nav atguvushies no lielas 20 dienu atputas vai varbut tas 20 dienas bija par maz

     [+] [-]

, 2009-04-12 22:13, pirms 16 gadiem
fiziski vini ir nogurusi

  +2 [+] [-]

, 2009-04-13 11:35, pirms 16 gadiem
Ar ko Znaroks var būt apmierināts, ja ir tādi aizsargi Laviņš un Sorokins, kas pat pakustēties nevar? Normālus aizsargus viņš nepazīst!

     [+] [-]

, 2009-04-13 14:27, pirms 16 gadiem
vai kads vel atceras Andri Hendeli

  +2 [+] [-]

, 2009-04-13 14:34, pirms 16 gadiem
Znarok, kapec nespeles Ivanans? Znaroku ziepes!