Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Latvija pārliecinoši apspēlē Franciju

Latvija pārliecinoši apspēlē Franciju
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Šodien "Arēnā Rīga" Latvijas hokeja valstsvienība ar 5:2 (0:1, 3:0, 2:1) pārspēja Franciju, laužot pārbaudes spēļu zaudējumu sēriju. Mūsējo labā divus vārtus guva Aleksandrs Ņiživijs.

Vakar spēles sākums bija cerīgs - jau 21. sekundē mūsējie atklāja rēķinu, kad vārtus guva Herberts Vasiļjevs, kurš savukārt pēc spēles bija arī skarbāko vārdu teicējs, komentējot maču televīzijā. Pēc šī vakara cīņas pret francūžiem būs atlikušas vien divas pārbaudīšanās - 16. un 17. aprīlī pret slovakiem, tādēļ bija svarīgi, lai hokejisti šovakar parāda tādu sniegumu, kas liktu līdzjutējiem naskāk piepildīt Arēnas tribīnes pēdējos mačos Rīgā.

Atkal koncentrēšanās trūkums?

Jau spēles otrajā minūtē iespēja izvirzīt vadībā Latvijas izlasi bija Laurim Dārziņam, tomēr viņa mestā ripa lidoja garām vārtiem. Jau nākamajā uzbrukumā, pateicoties Roberta Jekimova aktivitātei, Latvija ieguva tiesības spēlēt vairākumā, kuru, neskatoties uz vairākiem metieniem pa pretinieku vārtiem, izmantot neizdevās. Perioda piektajā minūte labu momentu pats sev izkārtoja Roberts Jekimovs, tomēr pa vārtiem mest nevēlējās, kas lika pustukšajai arēnai smagi nopūsties.

Turpmākajās minūtēs savu meistarību demonstrēt bija spiests Edgars Masaļskis, bet perioda vidū Herbertam Vasiļjevam neizdevās gūt vārtus no labas situācijas. 13. minūtē viesi guva vārtus vairākumā, kad no zilās līnijas Masaļski pārspēja Amārs – 0:1. Arī turpinājumā Latvijas izlase demonstrēja saturīgāku sniegumu, bet pie vārtu guvuma tikt neizdevās. 15. minūtē Aleksejs Širokovs nodemonstrēja teicamu ripas kontroli, bet mirkli vēlāk ar to pašu izcēlās Herberts Vasiļjevs. Diemžēl abos gadījumos mūsējie rezultātu izlīdzināt nespēja. Perioda izskaņā ar rupjībām izcēlās Miķelis Rēdlihs un Kesandjē. Spēlējot četri pret četri, bīstamu metienu pa Masaļska vārtiem izpildīja viesi, bet no otro vārtu zaudējumu latviešus glāba vārtu pārliktnis.
Metienu skaits pēc 1.perioda:
11:8

Lauzta neveiksmīgo otro periodu tradīcija

Otrais periods sākās ar Latvijas izlases ofensīvu, kas trešajā minūtē ļāva izcīnīt vairākumu, kurā atkal izdevās izveidot labas vārtu gūšanas iespējas, bet ar realizāciju nesekmējās. Uzreiz pēc neveiksmīgā vairākuma latvieši nonāca mazākumā, ar klupināšanu izceļoties Oļegam Sorokinam. Pret Francijas vairākumu mūsējie nospēlēja cienīgi, un vienādos sastāvos turpināja vērpt uzbrukumus pie Francijas vārtiem. Vienā no tiem rezultātu mūsējie beidzot izlīdzināja. Aleksandrs Ņiživijs brīvu pie vārtiem ieraudzīja Herbertu Vasiļjevu, kurš, precīzi apstrādājis ripu, raidīja to vārtos – 1:1.

Perioda 12. minūtē izvirzīt mūsējos vadībā nespēja Miķelis Rēdlihs, kurš pa kreiso malu prata izrauties gandrīz viens pret vārtiem, savukārt mirkli labu vārtu gūšanas iespēju neizmantoja mūsu pirmā maiņa. Vēl pēc minūtes ripu vārtos raidīja Aigars Cipruss, bet tiesnesis norādīja, ka Francijas vārtsargs esot jau paspējis ripu piespiest pie ledus un vārti netika ieskaitīti. Drīz vien Latvijai radās vēl viena iespēja izvirzīties vadībā, kad tika iegūts divu spēlētāju vairākums. Gandrīz minūti atrodoties pretinieku zonā, mūsējie nespēja izveidot neko prātīgu un kārtējais vairākums palika neizmantots. Ilgi skumt faniem neļāva Miķelis Rēdlihs, kurš 16. minūtē trieca ripu tuvajā augšējā stūrī – 2:1. Perioda izskaņā Latvija beidzot izmantoja vairākumu, kad, pēc Laura Dārziņa piespēles, ripu vārtus iemeta Mārtiņš Cipulis – 3:1.
Metienu skaits pēc 2.perioda:
34:18

Ar pozitīvām emocijām atpakaļ treniņos

Trešā perioda ceturtajā minūtē kārtējo reizi savas lieliskās dotības ripas pārvaldīšanas tehnikā nodemonstrēja Aleksandrs Ņiživijs, gūstot ceturtos vārtus Latvijas labā. Vēl pēc minūtes Latvijai bija kārtējā iespēja spēlēt vairākumā, kurš atkal palika neizmantots. Līdz pat 13. perioda minūtei notikumi uz ledus lieku sasprindzinājumu skatītājos neradīja, kad Oļegs Sorokins sāka agresīvi spēlēt abos laukuma galos. Ilgi tas gan nevilkās, jo tiesnesis mūsu aizsargu nosēdināja uz noraidīto soliņa – Latvijai vēl viens mazākums.

Pēc izturēta mazākuma spēle kļuva itin vienmuļa, abām komandām gaidot spēles beigu signālu. Latvijas aizsardzībai atslābinoties, perioda izskaņā diezgan viegli viesiem tika atļauts gūt otros vārtus – 4:2. Pēc pusminūtes pārtraukuma Francijas izlases galvenais treneris izšķīrās par vārtsarga nomaiņu pret sesto laukuma spēlētāju, kā rezultātā tukšos vārtos ripu raidīja Aleksandrs Ņiživijs – 5:2. Latvija bija laba izdevība gūt arī sestos vārtus, kad uz Francijas izlases vārtiem tika nozīmēts soda metiens, tomēr Robertam Jekimovam neizdevās pārspēt viesu vārtsargu. Spēles gala rezultāts – 5:2 par labu Latvijai.

Uzvara beidzot ir izcīnīta, kas, varbūt, svarīgāka ir faniem. Tomēr jāatzīmē arī, ka paši spēlētāji treniņus turpināt varēs ar pozitīvākām emocijām. Par labāko spēlētāju Latvijas rindās šodien tika atzīts Miķelis Rēdlihs (arī eSports.lv balsojumā).

Latvijas izlases labā trīs punktus guva visi pirmās maiņas uzbrucēji - Aleksandrs Ņiživijs (2+1), Herberts Vasiļjevs (1+2) un Mārtiņš Cipulis (1+2).

Pārbaudes spēle hokejā, "Arēna Rīga", 11.aprīlis

Latvija – Francija
5:2 (0:1, 3:0, 2:1)

Metienu skaits: 44:28 (11:8 23:10, 10:10)
Cīņa iemetienos: 47:31 (14:8, 17:14, 16:9)
Soda minūtes: 8:16 (4:6, 2:8, 2:2)
Skatītāju skaits: 3145

 +18 [+] [-]

, 2009-04-11 19:15, pirms 16 gadiem
Spēles 2. daļā saņēmāmies! Tas priecē!
Slēpts komentārs: zidlers

 +10 [+] [-]

, 2009-04-11 19:15, pirms 16 gadiem
LABAISZZZZZ
Ņiživijs MVP

  -4 [+] [-]

, 2009-04-11 19:15, pirms 16 gadiem
Labi uzvarējām Franciju, tacu tādu kā Franciju vai Vāciju mums bez variantiem visas spēles jauzvar!Tacu ar tādu spēli mums nav ko darīt tajā pasaules cempionātā!Savācas!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 19:15, pirms 16 gadiem
Beidzot uzvara
labi, ka saņēmās pēc 3 nepatīkamiem zaudējumiem.
Paldies Latvijas izlasei, beidzot sagādāja pozitīvas emocijas.

 +18 [+] [-]

, 2009-04-11 19:15, pirms 16 gadiem
beidzot malači..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Jamals

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 19:15, pirms 16 gadiem
ha tas viņiem par vakardienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-04-11 19:15, pirms 16 gadiem
spēle beidzot uzlabojas. ņiživijs!

  +5 [+] [-]

, 2009-04-11 19:15, pirms 16 gadiem
beidzot kaut kas ceriigs
Slēpts komentārs: The Latvian Locomotive

  -3 [+] [-]

, 2009-04-11 19:16, pirms 16 gadiem
MALAČI

 +54 [+] [-]

, 2009-04-11 19:16, pirms 16 gadiem
Paldies Znarokam par to ka izjauca Bērziņa maiņu, ir rezultāts

 +12 [+] [-]

, 2009-04-11 19:16, pirms 16 gadiem
Gauja,zāli ēdīsi? rakstīja: Jānaturalizē krievi.
?

     [+] [-]

, 2009-04-11 19:16, pirms 16 gadiem
Ņiža malacis..forši nospēlēja.

  -3 [+] [-]

, 2009-04-11 19:17, pirms 16 gadiem
Kā jau teicu, uzvarēs!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 19:17, pirms 16 gadiem
BEIDZOOOT.!!!!!!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-04-11 19:17, pirms 16 gadiem
nu malachi! nizivijs

  -3 [+] [-]

, 2009-04-11 19:17, pirms 16 gadiem
gandrīz Ideāli!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-11 19:17, pirms 16 gadiem
Nu jau kkas labaks

  +4 [+] [-]

, 2009-04-11 19:17, pirms 16 gadiem
jāmet vairāk iekšā,bet šodien spēle bija daudz labāka nekā vakar!

  +5 [+] [-]

, 2009-04-11 19:17, pirms 16 gadiem
malači, ka uzvarēja. Bet vēl joprojām daudz kļūdu aizsardzībā un piespēlēs. Priecēja Miķeļa un jekimova spēle un arī Masaļskis labi nostāvēja. Cerams, ka līdz čempim vēl paspēs pielikt piespēlēs un ātrumā un tad jau vajadzētu visam būt. ok Lai veicas...

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 19:18, pirms 16 gadiem
Es nezināju to, ka ja pārkāpj noteikumus pēdējās 2 min jāmet bullīts.

     [+] [-]

, 2009-04-11 19:18, pirms 16 gadiem
Prieks par uzvaru! Salīdzinot ar vakardienas spēli, šī bija daudz skatāmāka, bet vienalga, uzbrukums ir, bet realizācija bieži vien beigās nav....ceru, ka Sprukta un Karsuma ierašanās to mainīs... ceru uz labu spēli pret Slovākiju!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 19:18, pirms 16 gadiem
bunkurs rakstīja: tāds hokejs mums nav vajadzīgs!
tadi lidzjuteji ka tu mums nav vajadzigi.......... aceresimies ka ta ir parbaudes spele, un negaidisim ka musejie kapas vinus ar 20 pret 0 .. jo parbaudes speles tiek mekletas labakie mainu virknejumi. . . ta ka .......
Slēpts komentārs: padibenis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-04-11 19:18, pirms 16 gadiem
Saldumins rakstīja: Labi uzvarējām Franciju, tacu tādu kā Franciju vai Vāciju mums bez variantiem visas spēles jauzvar!Tacu ar tādu spēli mums nav ko darīt tajā pasaules cempionātā!Savācas!
Šodien izlase nospēlēja ļoti labi, ne tikai tāpēc, la vinēja, bet pati spēle bija skatāma. Francijai kārtējie haļavnie goli!

     [+] [-]

, 2009-04-11 19:18, pirms 16 gadiem
Malachi balsoju par Jekimovu,nakamo zvaigzni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-11 19:19, pirms 16 gadiem
bija interesanta spele. Miķelis malacis.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-11 19:19, pirms 16 gadiem
Saša labi nokapāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-11 19:19, pirms 16 gadiem
beidzot!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 19:19, pirms 16 gadiem
paldies par speli, beidzot bija ko redzet!
malaci

  +8 [+] [-]

, 2009-04-11 19:20, pirms 16 gadiem
Gauja,zāli ēdīsi? rakstīja: Jānaturalizē krievi.
Par šito man gan rēka nāk jau otro reizi šitādu raksta viņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-04-11 19:20, pirms 16 gadiem
žēl...

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 19:20, pirms 16 gadiem
Nu šitā spēlē tiešām bija acīm tīkama

  +6 [+] [-]

, 2009-04-11 19:20, pirms 16 gadiem
Nekāds pārsteigums..kārtējo zāģi pret "TOP" komandām Oļegs nevarēja atļauties..
Prieks par puišiem ka saņēmās..!Tukšos vārtos metam bez sarežģījumiem..

  +3 [+] [-]

, 2009-04-11 19:21, pirms 16 gadiem
Herberta mainjai vislielaakais nopelns shiis dienas uzvaraa, malachi!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 19:21, pirms 16 gadiem
Malači spēle bija vienkārši super,paldies par patīkamo dāvanu Lieldienu svētkos!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-11 19:21, pirms 16 gadiem
Rezultāts ir tāds kādam tam bija jābūt vakar. Mēs esam spēcīgāki par francūžiem. Tagad jānovēl spēku pret Slovākiju. Lieti noderēs.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-11 19:21, pirms 16 gadiem
Nu tiesam beidzot
Pret Slovakiju bus interesanti
Jacer Hosa neiemetis.

 +13 [+] [-]

, 2009-04-11 19:21, pirms 16 gadiem
Gauja,zāli ēdīsi? rakstīja: Jānaturalizē krievi.
varbut brauc dzivot uz krieviju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-11 19:22, pirms 16 gadiem
Nu pirmā maiņa malači. čaļiem smagas kājas, to var briesmīgi pamanīt! Gaidam Hossu!

  +4 [+] [-]

, 2009-04-11 19:22, pirms 16 gadiem
indza09 rakstīja: Es nezināju to, ka ja pārkāpj noteikumus pēdējās 2 min jāmet bullīts.
bullītis bija jāmet jo vārstsargs izmeta nūju.

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 19:22, pirms 16 gadiem
malaci puisi, nokapaja pa istam

  +2 [+] [-]

, 2009-04-11 19:22, pirms 16 gadiem
blj.a.. bet tāda sūdīga realizācija.. trīs izgājieni viens pret vienu un nevieni vārti!

 +10 [+] [-]

, 2009-04-11 19:22, pirms 16 gadiem
Gauja,zāli ēdīsi? rakstīja: Jānaturalizē krievi.
tu sāc atkātroties..

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 19:23, pirms 16 gadiem
Malachi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 19:24, pirms 16 gadiem
gribu redzet un dzirdet znachoka komentarus

  +4 [+] [-]

, 2009-04-11 19:25, pirms 16 gadiem
raksta peerle- "atklaaja reekjinu"
izskataas ka domaats kaa "otkrilji schot".
welkam rasha, matushka nasha

     [+] [-]

, 2009-04-11 19:25, pirms 16 gadiem
malači, šodien jau priecēja fanus.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 19:25, pirms 16 gadiem
Uzvarējām, jā, bet tāpatās tādi lēnīgi izskatījāmies dažubrīdi! Bija labi izrāvieni un šādi tādi momenti, bet vajadzēja ātrāku spēli.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-11 19:27, pirms 16 gadiem
Manā skatījumā rezultāts ir, spēle nav. Vienīgais, ko varētu izcelt, bija Herbis. It sevišķi pirmajā periodā, bet nu neiet tā ripa vārtos. Taču ar savu aktivitāti noteikti izcēlās uz pārējo fona.
Kārtējo reizi iezīmējās stulba Latvijas ilgus gadus ārstētā kaite - nemest pa vārtiem. Nemetīsim, neiemetīsim. Es nesaprotu, kaut vai tas pats Jekimovs - visus apspēlē uz vienas kājas un tā vietā, lai iemestu, atdod pilnīgi nevietā piespēli.
Vairākums. Tas, ka guvām vārtus vairākumā, nenozīmē, ka viss ir kārtībā. Kārtējo reizi spēlējot 5:3, pilnīgi neko neparādījām, piespēles no viena uz otru stūri un vairākumos pārāk maz metienu.
Kopumā vēl ļoti daudz kas darāms, ļoti. Jāņem vērā, ka šodien franči izgāja vēl vajākā sastāvā, nespēlēja arī čalis, kas vakar ielika trīnīti. Un beigās tā vien šķita, ka viņiem pilnīgi vienalga par iznākumu, jo vakar bija jau uzvarēts.

 +13 [+] [-]

, 2009-04-11 19:27, pirms 16 gadiem
Pēc spēles tādas divējādas sajūtas! Pirmā,prieks,ka mūsējie vinēja,bet otrā ir apziņa,ka tā bija tikai Francija!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 19:28, pirms 16 gadiem
Spēle vairākumā joprojām bezzobaina
Jau kuro reizi vairāk par minūti lielais vairākums un īsti neviena metiena tik laižam ripu pa riņķi. Līdz čempim jātiek ar to galā

     [+] [-]

, 2009-04-11 19:29, pirms 16 gadiem
Beidzot arī kaada uzvara.. Patika M.Reedliha speele

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 19:30, pirms 16 gadiem
zidlers rakstīja: Ja bljadjjj
Ja eto znal davno
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-11 19:31, pirms 16 gadiem
Ja jau beidzot izjauca D-B-R varbūt beigās Dārziņš pie Sprukta un Karsuma tiks iespēlēts nevis Ankipāns.

     [+] [-]

, 2009-04-11 19:32, pirms 16 gadiem
Jopis25 rakstīja: Ja jau beidzot izjauca D-B-R varbūt beigās Dārziņš pie Sprukta un Karsuma tiks iespēlēts nevis Ankipāns.
Tiko tieši gribēju uzdot tādu jautājumu!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 19:32, pirms 16 gadiem
Es zināju, ka tā būs. Ja vinē tad esam malači un tādā garā, bet ja zaudējam tā kā vakar, tad nederīgi spēlētāji mums ir. Fuj tiem, kas tā domā. Protams vakar spēle nebija laba, bet tāpēc nevajag raxtīt stūlbības. Un šodien ir vienkārši smieklīgi lasot šos komentārus, ka uzreiz ir malači.

     [+] [-]

, 2009-04-11 19:33, pirms 16 gadiem
ļoti ,ļoti liels prieks par 1.maiņu(Niživijs,Vasiļjevs,Cipulis) spēlēja ļoti augstā līmenī.Tā kā pašlaik nav vēl sasniegta tā labākā forma,ceru ,ka būs vēl labāka spēle no viņu puses.Tad mums būs 2 tādas ļoti stingras maiņas.Esmu pārliecināts ,ka Sprukta maiņas spēlēs ļoti labi.Un vēl Bērziņa un Ciprusa maiņas piebalsos ,kopumā varētu būt labi.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 19:33, pirms 16 gadiem
jau ceriigaak,varbuut liidz cempim arii sanaak uztreneet labaako formu... .Mikelis malacis.

  -4 [+] [-]

, 2009-04-11 19:34, pirms 16 gadiem
Un vakar visi Miķeli nolika, ka neko citu nedara kā tikai grauž zobu kapi. Nu tad lūdzu, šodien negrauza, bet spēlēja hokeju. Un arī vakar viņam bija rezultatīva piespēle.

     [+] [-]

, 2009-04-11 19:34, pirms 16 gadiem
nekas iipashi labs nebija no speeles ar shaadu speeli buus gruuti paraadiit cieniigu speeli pret USA un SWE bet Austriju mosk ka vak vineet ja speelee taa kaa otraa perioda otro pusi!

     [+] [-]

, 2009-04-11 19:34, pirms 16 gadiem
Gauja,zāli ēdīsi? rakstīja: Jānaturalizē krievi.
Kaapeec ne zviedri, somi, chehi, kanaadieshi, amerikaanji?

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 19:34, pirms 16 gadiem
Uz video var cerēt Nebiju mājās - neredzēju

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 19:35, pirms 16 gadiem
Nesaprotu tikai, ko joprojām treneri cer sagaidīt no Širokova?

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 19:36, pirms 16 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Priecē ka Masalskis atguust formu un priecee skatiitaajus..
Nu reāli skatoties, daudz deva, ka aizsardzībā nebija tik daudz kļūdu kā vakar, kad visi metieni no vartu priekšas, bet kas notiek, kad tika no vartu priekšas mest bija redzams, gols . Šobrid nevar vērtēt. Bet kopumā sniegums labāks kā iepriekšējās spēlēs, maiņu izjaukšana nesusi labumu, taču vēl aizsardzība pozicionālā spēle jānoslīpē un sevišķi mazākumi un spele kad esam vairākumā 3-5

Iepriecināja, protams, Herberts, Niživijs, Redlihs, Jekomovs un citi arī, pirmā spēles puse bija ļoti smaga, bet kad iemetām paŗis vārtu atdzīvojāmies, taču jaskatās, kas būs pret slovākiju, tad arī redzēsim kas ir kas, jo slovāki demonstrē ļoti labu sniegumu

Jānovēl mūsējiem izdošanās

     [+] [-]

, 2009-04-11 19:38, pirms 16 gadiem
Miķelis Rēdlihs rakstīja: Un vakar visi Miķeli nolika, ka neko citu nedara kā tikai grauž zobu kapi. Nu tad lūdzu, šodien negrauza, bet spēlēja hokeju. Un arī vakar viņam bija rezultatīva piespēle.
da vakar ne tikai mikjeli nolika, bet visu komandu-vinji tak neko nespeej utt., shodien kkaa nemanu sheit nevienu no siikajiem njaudeetaajiem, lkm aplauzaas.
Slēpts komentārs: srajo

     [+] [-]

, 2009-04-11 19:41, pirms 16 gadiem
zanjux rakstīja: da vakar ne tikai mikjeli nolika, bet visu komandu-vinji tak neko nespeej utt., shodien kkaa nemanu sheit nevienu no siikajiem njaudeetaajiem, lkm aplauzaas.
Pilnībā piekrītu. Bet gan jau kāds parādīsies.

  -4 [+] [-]

, 2009-04-11 19:41, pirms 16 gadiem
srajo rakstīja: teu stulbs niks!
Tev arī.
Slēpts komentārs: k.o.b.3

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 19:47, pirms 16 gadiem
eu varbūt kāds/a zin par biļetēm pret Slovākiju? Vai tiešām tikai dažas biļetes?

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 19:48, pirms 16 gadiem
Miķelis Rēdlihs rakstīja: Tev arī.
Reģistrējies vakar 10. aprīlī.
Smieklīgi, kā vienmēr te parādās visādi kloni.

     [+] [-]

, 2009-04-11 19:49, pirms 16 gadiem
Beidzot uzvara! Daiži spēlētāji sāk priecēt! Un arī izmaiņām rezultāts. Bet nu jāpiestrādā pie vārtu gušanas, saprotu, ka visas labās izdevības neizmantosi, bet nu tomēr vairāk būtu jāmet iekšā izgājienos un atrodoties vienam pret vārtiem - tomēr viņi ar to lietu sev maizi pelna - nav sētas puikas !
Jāsaka, ka arī tiesneši palīdzēja, jo moments, kad franči palika trijātā salauza spēli - neesu pārliecināts, bet nebūtu letiņu tiesneši šādu stūmienu mugurā varētu arī nenosvilpt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 19:50, pirms 16 gadiem
GSH rakstīja: Manā skatījumā rezultāts ir, spēle nav. Vienīgais, ko varētu izcelt, bija Herbis. It sevišķi pirmajā periodā, bet nu neiet tā ripa vārtos. Taču ar savu aktivitāti noteikti izcēlās uz pārējo fona.
Kārtējo reizi iezīmējās stulba Latvijas ilgus gadus ārstētā kaite - nemest pa vārtiem. Nemetīsim, neiemetīsim. Es nesaprotu, kaut vai tas pats Jekimovs - visus apspēlē uz vienas kājas un tā vietā, lai iemestu, atdod pilnīgi nevietā piespēli.
Vairākums. Tas, ka guvām vārtus vairākumā, nenozīmē, ka viss ir kārtībā. Kārtējo reizi spēlējot 5:3, pilnīgi neko neparādījām, piespēles no viena uz otru stūri un vairākumos pārāk maz metienu.
Kopumā vēl ļoti daudz kas darāms, ļoti. Jāņem vērā, ka šodien franči izgāja vēl vajākā sastāvā, nespēlēja arī čalis, kas vakar ielika trīnīti. Un beigās tā vien šķita, ka viņiem pilnīgi vienalga par iznākumu, jo vakar bija jau uzvarēts.
Vispār jau tas čalis spēlēja!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 20:01, pirms 16 gadiem
Miķelis Rēdlihs rakstīja: Pilnībā piekrītu. Bet gan jau kāds parādīsies.
droshvien, pateikt vinji neko nespeej, tik vien speej kaa miinusinjus esportaa likt, varonji ibio

  +6 [+] [-]

, 2009-04-11 20:01, pirms 16 gadiem
Labākie šodien:

1.Miķelis
2.Ņiživijs
3.Herberts
4.Jekimovs

Manas domas.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 20:05, pirms 16 gadiem
zanjux rakstīja: droshvien, pateikt vinji neko nespeej, tik vien speej kaa miinusinjus esportaa likt, varonji ibio
Tādi varoņi. Paši sev tos plusus sabāž.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-11 20:09, pirms 16 gadiem
strawberry rakstīja: Labākie šodien:

1.Miķelis
2.Ņiživijs
3.Herberts
4.Jekimovs

Manas domas.
vienīgais baidos no tā, ka lai dotu vietu uzbrucējiem Karsumam un Spruktam var nākties atskaitīt Jekimovu no kandidātu saraksta. uzskatu ka vismaz trešajā maiņā viņu vajag.

  -4 [+] [-]

, 2009-04-11 20:11, pirms 16 gadiem
Ko jus te priecājaties ??? Itka mēs būtu uzvarējuši kkadu hokeja lielvalsti Ar šādu spēli PČ vienlaga nav ko darīt, nu vismaz A grupā...
Slēpts komentārs: Aciiid

     [+] [-]

, 2009-04-11 20:18, pirms 16 gadiem
Miķelis Rēdlihs rakstīja: Es zināju, ka tā būs. Ja vinē tad esam malači un tādā garā, bet ja zaudējam tā kā vakar, tad nederīgi spēlētāji mums ir. Fuj tiem, kas tā domā. Protams vakar spēle nebija laba, bet tāpēc nevajag raxtīt stūlbības. Un šodien ir vienkārši smieklīgi lasot šos komentārus, ka uzreiz ir malači.
Ja mēs pieņamam,ka aiz Tava nika patiešām slējas Miķelis,tad man Tev jasaka tā-visas sezonas garumā visai Jūsu maiņai bija uzplaiksnijuma brīži,bet pamatā trio D-B-R aizvadija visai blāvu sezonu, un nevar pārmest līdzjutējiem,ja viņi īsti vairs netic šim trio!
Komanda šodien nospēlēja uz 6 no 10 ballēm!
Ja godīgi,tad man šodien īsti nekļuva skaidrs ko franči domāja par šo spēli,ja pat rezerves vārtsargui nebija pieteikuši! Takā mazliet nenopietna pieeja!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-11 20:19, pirms 16 gadiem
žēl, ka Brahmanis vairs nav sastāvā...nu nebija viņš sliktākais uzbrucējs

turies EDIJ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-11 20:21, pirms 16 gadiem
kur tad mans koments pazudis ???

     [+] [-]

, 2009-04-11 20:22, pirms 16 gadiem
Andree rakstīja: žēl, ka Brahmanis vairs nav sastāvā...nu nebija viņš sliktākais uzbrucējs

turies EDIJ
Nav jau teikts,ka viņš nav sastāvā!
Šķiet,ka Znaroks atkal gribēja parādīt savu ,,ģenalitāti'', jo lika ceturtā maiņā spēlētājus,kas visticamāk PČ nespēlēs! Ja spēlēs ar D es vel sapratu kāpēc viņš tā dara,tad šodien man tas bija nesaprotami!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 20:22, pirms 16 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Vissu šaja spele izdarija Vasiljevs-Nizivijs-Cipulis!!



ps: pec manam domam vajag dot atputu Armandam Berzinam un nenjemt vinju uz shito PC!! Nu nav vins pelnijis to šogad.. lai brauc jaunais Andris Dzerins!!

ari OS kvalifikacija Berzins-M Redlihs speleja bez Berzina un izskatijas ljooti labi.. lai Berzins atvelk elpu šopavasar!!
elpu atvilkt vareetu arii Rodzhers, tik daudz gadus centiigi speelejis izlasee ka vareetu izlaist vienu PČ tagad, bet nu...skaidrs kaa diena ka tas nenotiks, Znaroks jau neatljausies kko taadu izdariit..

     [+] [-]

, 2009-04-11 20:23, pirms 16 gadiem
leishi jau zaudee kazahiem ar 0:2 un nospeeleets tikai pusperiods.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 20:26, pirms 16 gadiem
zanjux rakstīja: da vakar ne tikai mikjeli nolika, bet visu komandu-vinji tak neko nespeej utt., shodien kkaa nemanu sheit nevienu no siikajiem njaudeetaajiem, lkm aplauzaas.
tu esi debiiila

  +2 [+] [-]

, 2009-04-11 20:26, pirms 16 gadiem
Visi baigi laimīgi, prieks, prieks, malači! Kāds prieks, cilvēki? Ir izmocīta uzvara pret Franciju ar otro piegajienu, nebūt hokeja lielvalsts mums tādas jāģērbj vienos vārtos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-11 20:28, pirms 16 gadiem
Aciiid rakstīja: bez NIZHIVIJA gan izlase, gan RD buutu galiigaa d.irsaa...
skumji, bet fakts - nav mums vairaak taadu hokeistu. veel Karsums

bet zelta laiki latvijas hokejaa beidzaas jau 5-8 gadus atpakalj...
Un diemžēl vēl nav skaidrs,vai Dinamo izdosies ar Ņiživiju vienoties par palikšanu...
Nu patīkami,ka beidzot treneri saprata,ka jāizjauc Bērziņa maiņa par ko arī es rakstīju vakar!Bet nopietni ir apsverams variants ir Dārziņu pielikt kopā ar Spruktu un Karsumu . Uzvara ir laba lieta,bet spēle vēl stipri viduvēja-vairākumi joprojām nekādi-5:3 vispār liekas,ka vienreiz tikai uzmeta pa vārtiem...

  +2 [+] [-]

, 2009-04-11 20:29, pirms 16 gadiem
Viss bija ok izņemot spēle 5 pret3.

     [+] [-]

, 2009-04-11 20:30, pirms 16 gadiem
angusrocks rakstīja: tu esi debiiila
paldies mazais

     [+] [-]

, 2009-04-11 20:30, pirms 16 gadiem
strawberry rakstīja: Labākie šodien:

1.Miķelis
2.Ņiživijs
3.Herberts
4.Jekimovs

Manas domas.
Labi, ka tikai Tavas domas jo Cipulis arii pelnijis uzslavas..

     [+] [-]

, 2009-04-11 20:32, pirms 16 gadiem
zanjux rakstīja: paldies mazais
Nezinu, cik mazs viņš, nezinu, cik Tu debiila, bet no Tevis neko iipaši objektiivu nesagaidiit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-11 20:38, pirms 16 gadiem
Rihis rakstīja: Labi, ka tikai Tavas domas jo Cipulis arii pelnijis uzslavas..
Tieši tāpēc es raxtīju MANAS DOMAS.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 20:39, pirms 16 gadiem
akd zaudē, tad lielākajai daļai malači, kad zaudee, tad nejēgas. Ja fani, tad fani vienmēr - vienalaga via uzvara vai zaudējums, bet FANI.

protams, prieks, ka zvarēja, bet kļūdu vēl ir daudz un jāstrādā arii ir daudz.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 20:40, pirms 16 gadiem
kad vinnē, tad malači - bik sajuka

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 20:40, pirms 16 gadiem
FanīTe* rakstīja: akd zaudē, tad lielākajai daļai malači, kad zaudee, tad nejēgas. Ja fani, tad fani vienmēr - vienalaga via uzvara vai zaudējums, bet FANI.

protams, prieks, ka zvarēja, bet kļūdu vēl ir daudz un jāstrādā arii ir daudz.
Vo, Vo.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 20:53, pirms 16 gadiem
ceresim,ka pirmas PC 4 speles viss bus SO!(No vac. val.)

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 20:53, pirms 16 gadiem
a

     [+] [-]

, 2009-04-11 20:54, pirms 16 gadiem
Lielākais prieks, ka mums ir spēcīga 2. maiņa - Ņiživijs - Vasiļjevs -Cipulis.
Pirmā vēl parādīs, ko spēj!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 21:08, pirms 16 gadiem
Malači, ka vinnēja ...
bet, vai tiešām treneri neredz, ka Laviņš "čakarē" spēli. Pāgajušā čempja zaudējums pret Vāciju tīri uz viņa sirds apziņas (2 goli), pēdējais kāsiens pret Maskavas Dinamo arī uz viņa, un arī šodien vismaz viens gols "pateicoties" Rodžeram.
Goda vārds nesaprotu, kāpēc viņam joprojām ļauj spēlēt hokeju...?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-11 21:14, pirms 16 gadiem
zanjux rakstīja: paldies mazais
zanjuk ara pavasaris, samele sev otru pusiti lai Tevi izklaide

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 21:16, pirms 16 gadiem
hugo0 rakstīja: zanjuk ara pavasaris, samele sev otru pusiti lai Tevi izklaide
viņai ir Kimi un Akselis Vairogs

     [+] [-]

, 2009-04-11 21:17, pirms 16 gadiem
wilwood rakstīja: viņai ir Kimi un Akselis Vairogs
+1

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 21:18, pirms 16 gadiem
hugo0 rakstīja: zanjuk ara pavasaris, samele sev otru pusiti lai Tevi izklaide
a kaapeec Tu domaa, ka man vajag kaadu mekleet?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 21:21, pirms 16 gadiem
apstiprinajas tas kas biaj japierada! shodien visi kljuvushi par malachiem un miiluljiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 21:28, pirms 16 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Un diemžēl vēl nav skaidrs,vai Dinamo izdosies ar Ņiživiju vienoties par palikšanu...
Nu patīkami,ka beidzot treneri saprata,ka jāizjauc Bērziņa maiņa par ko arī es rakstīju vakar!Bet nopietni ir apsverams variants ir Dārziņu pielikt kopā ar Spruktu un Karsumu . Uzvara ir laba lieta,bet spēle vēl stipri viduvēja-vairākumi joprojām nekādi-5:3 vispār liekas,ka vienreiz tikai uzmeta pa vārtiem...
Nepiekrītu tev!Ar Spruktu un Karsumu ir jāspēlē Ankipānam.Šī maiņa ir pārbaudīta vērtība nav vajadzības eksperimentēt.Un ,kas attiecas uz Dārziņu ,domāju ka viņs atgriezīsies pie saviem ierastajiem maiņas partneriem.Šaubos vai Haris ar Oļegu pieņems tik revulucionārus lēmumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-11 21:39, pirms 16 gadiem
Šodien pavīdējā tāda aizdoma par uzbrucēju trijniekiem...
Saša - Ciulis - Vasiļjevs
Karsums - Sprukts - Dārziņš
Miķelis - Bērziņš - Jekimovs
Ankipāns - G.Džeriņš - Daugaviņš/Macijevskis

nebūtu sūdīgi, ja būtu uzķēris Značoku : )

     [+] [-]

, 2009-04-11 21:39, pirms 16 gadiem
gagelis2 rakstīja: BIJU AREENAA UN ESMU VIILIES-SPEELEE LV hokeja izlase un tikai 3000 skatiitaaji juus esat lohi nevis fani!!!
uz peedējaam spēlēm bš vairāk skatītāju. bija jau zināms, ka uz šīm pirmajām spēlēm nebuus daudz skatītāju.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 21:44, pirms 16 gadiem
kuksis rakstīja: Šodien pavīdējā tāda aizdoma par uzbrucēju trijniekiem...
Saša - Ciulis - Vasiļjevs
Karsums - Sprukts - Dārziņš
Miķelis - Bērziņš - Jekimovs
Ankipāns - G.Džeriņš - Daugaviņš/Macijevskis

nebūtu sūdīgi, ja būtu uzķēris Značoku : )
Shitadas mainas es ari gribetu, bet G. Dzerina vieta Andris Dzerins un G. Dzerins- Daugavina/ Macijevska vieta.
Aizsargu pari 1.Skrastins/ Pujacs 2. Sorokins/ Lavinsh 3. Redlihs/ Jerofejevs
Par ceturto vel jadoma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-11 21:45, pirms 16 gadiem
kuksis rakstīja: Šodien pavīdējā tāda aizdoma par uzbrucēju trijniekiem...
Saša - Ciulis - Vasiļjevs
Karsums - Sprukts - Dārziņš
Miķelis - Bērziņš - Jekimovs
Ankipāns - G.Džeriņš - Daugaviņš/Macijevskis

nebūtu sūdīgi, ja būtu uzķēris Značoku : )
Pirmā tevis nosauktā maiņa arī varētu būt, taču pārējās ir garām!
100% ka būs maiņa Karsums-Sprukts-Ankipāns, kā OS kvalifikācijā, kur viņi visiem grieza pogas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-11 22:06, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Tiko atnācu atvēru Delfus, tur nu gan ir malači, apdirsa komandu un vēlējai tai zaudējumu atspērušies līdz pēdējai spēles sekundei! Es Deldos vairs "kāju" nesperšu, Delfu redakcija pati pilnīgi ignorē to ko raksta par koment noteikumiem, pat tad ja viņus par to informē!!!
Šodien spēles laikā sēdēju 113 sektorā aiz hokejistiem, izskatījās ka Znaroks ir ņēmies hokejistus kārtīgi audzināt, pamatīgi bāra gandrīz visus kuru dēl bija izveidojusies bīstama situācija.
Pirmie vārti mūsu vārtusargam gan bija jāatsit, viņš tikai skatās kā ripa ieslīd vārtos....
ir jau arī par ko bārt, mazliet. ja nemaldos, tad pirmie vārti caur aizsargiem izslīdēja. varbūt arii otrie-vairs neatminos.

     [+] [-]

, 2009-04-11 22:13, pirms 16 gadiem
nauchs rakstīja: Kā jau teicu, uzvarēs!
pasaki, pirms kuras no trim ieprieksheejaam speeleem tu teici, ka neuzvarees??

     [+] [-]

, 2009-04-11 22:19, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Pirmā tevis nosauktā maiņa arī varētu būt, taču pārējās ir garām!
100% ka būs maiņa Karsums-Sprukts-Ankipāns, kā OS kvalifikācijā, kur viņi visiem grieza pogas!
tu gribeeji teikt ka karsums, sprukts un daarzins to dariija? ankipans cik atceros neko nepogaaja....

     [+] [-]

, 2009-04-11 22:34, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Pirmā tevis nosauktā maiņa arī varētu būt, taču pārējās ir garām!
100% ka būs maiņa Karsums-Sprukts-Ankipāns, kā OS kvalifikācijā, kur viņi visiem grieza pogas!
paskaties uz Ankipānu.. pagaidām ļoti blāvs, ar šādu spēli viņš kritīs ārā no maiņas.

par aizsargiem.. domāju, ka varētu būt 7 aizsargi : Skrastiņš, Pujacs, K.Redlihs, Sorokins, Laviņš, Sotnieks, Andersons

     [+] [-]

, 2009-04-11 23:04, pirms 16 gadiem
Zvēri!

     [+] [-]

, 2009-04-11 23:06, pirms 16 gadiem
heidy rakstīja: ha tas viņiem par vakardienu
pret frančiem vajadzeja but vismaz 10:0. ko jus isi priecajaties?

     [+] [-]

, 2009-04-11 23:09, pirms 16 gadiem
Nu tad beidzot ir arī kāda uzvara...Es jau biju sācis aizdomāties vai maz mums PČ būs ko darīt,ja pat Frančiem zaudē.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 23:29, pirms 16 gadiem
Besii ārā vairākuma izspēle,galīgākie lūzeri! Ja čempī nemācēs izmantot vairākumu, tad var tīt makšķeres uz pirmo divīziju.....!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-04-11 23:42, pirms 16 gadiem
Beidzot........ Vismaz Francūžus uzvarejam pec vartu skaita abās spēlēs 7:8

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 23:43, pirms 16 gadiem
kuksis rakstīja: paskaties uz Ankipānu.. pagaidām ļoti blāvs, ar šādu spēli viņš kritīs ārā no maiņas.

par aizsargiem.. domāju, ka varētu būt 7 aizsargi : Skrastiņš, Pujacs, K.Redlihs, Sorokins, Laviņš, Sotnieks, Andersons
Ja tu Ankipānu sauc par blāvu,kāds tad ir tas Dārziņš ,kuru te daudzi grib likt ar Karsumu un Spruktu maiņā?????Ankipāns es pat teiktu daudz labāk izskatās šajās spēlēs nekā tas pats Dārziņš un citi uzbrucēji.Kādu golu viņš iešava pret vaciešiem un arī labas piespēles dala.Viņš ta toč nekritīs arā no maiņas.Tas ka viņš nav nekāds top scorers(šobrīd tāds nav arī Dārziņš) ir sen zināms ,bet viņš ir ļoti labs ieroču pienesējs un melnā darba darītājs,ko nevarētu teikt par to pašu daudzu izvēlēto "ideālo" Karsuma un Sprukta maiņas partneri Dārziņu.Tā kā padomā vēlreiz kurš ar savu pašreizējo spēli kristu laukā....

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 23:45, pirms 16 gadiem
Vot beidzot kadus uzvarejam!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-11 23:51, pirms 16 gadiem
ALEKSANDRS ŅIŽIVIJS!!!1

  -1 [+] [-]

, 2009-04-12 00:19, pirms 16 gadiem
Nu Bija Jau Laiks! Saņemās! Lai Veicas Pret Slovakiju!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-12 00:21, pirms 16 gadiem
Nē nu piedodiet veči, bet ja nevar iemest četrus izgājienus...

  -1 [+] [-]

, 2009-04-12 00:30, pirms 16 gadiem
Aciiid rakstīja: bez NIZHIVIJA gan izlase, gan RD buutu galiigaa d.irsaa...
skumji, bet fakts - nav mums vairaak taadu hokeistu. veel Karsums

bet zelta laiki latvijas hokejaa beidzaas jau 5-8 gadus atpakalj...
Ņiživijs ir meistarīgākais no visiem, ja būtu labi auguma parametri, tad būtu neapturams. Labs ir arī Vasiļjevs, prieks skatīties kā viņš pārredz laukumu, zina, kad atdot piespēli, īsts scorers ar labu metienu un tehniku, tāpat kā Ņiživijs. Uzsatu, ka DEL priekš viņa ir pārāk zems līmenis. Tāds spēlētājs mierīgi varētu spēlēt khl vai zviedrijas elitserien. Galu galā, NHL arī pabija.
Karsums un Sprukts atal ir kapātāji. Izkapās vārtus no apmales, aizvārtes, vārtu priekšas, abiem labi metieni.
Šie 4 uzbrucēji, manuprāt, pašlaik ir labākie uzbrucēji Latvijas izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-12 00:34, pirms 16 gadiem
No aizsargiem labākie ir Srastiņš, Rekis, Bārtulis, Pujacs... nezinu, kādā kondīcijā ir kulda. pārējie... daudz jāmācās... Protams Laviņš, Soroins kādreiz bija izcili, bet gadi dara savu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-12 08:33, pirms 16 gadiem
Gauja,zāli ēdīsi? rakstīja: Jānaturalizē krievi.
Lai nu kurus bet Krievus mums hokeja nevajaga

     [+] [-]

, 2009-04-12 10:38, pirms 16 gadiem
Man patika sita spele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-12 12:48, pirms 16 gadiem
Sasha, Hērbijs, tie tikai vecie labie buki kas čempī arī k.ko parādīs...par pārējiem kauns, jaunā maiņa...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-12 13:31, pirms 16 gadiem
Es protams atvainojos, bet vai man vienīgajam Tripāns krīt uz nerviem?

     [+] [-]

, 2009-04-12 13:47, pirms 16 gadiem
mustafa rakstīja: Besii ārā vairākuma izspēle,galīgākie lūzeri! Ja čempī nemācēs izmantot vairākumu, tad var tīt makšķeres uz pirmo divīziju.....!!!!!!!!!!!!!!!
Vītoliņš taču teica, ka pie vairākuma tiks strādāts pēc spēlēm ar Franciju !

     [+] [-]

, 2009-04-12 20:02, pirms 16 gadiem
God man is rakstīja: Ja tu Ankipānu sauc par blāvu,kāds tad ir tas Dārziņš ,kuru te daudzi grib likt ar Karsumu un Spruktu maiņā?????Ankipāns es pat teiktu daudz labāk izskatās šajās spēlēs nekā tas pats Dārziņš un citi uzbrucēji.Kādu golu viņš iešava pret vaciešiem un arī labas piespēles dala.Viņš ta toč nekritīs arā no maiņas.Tas ka viņš nav nekāds top scorers(šobrīd tāds nav arī Dārziņš) ir sen zināms ,bet viņš ir ļoti labs ieroču pienesējs un melnā darba darītājs,ko nevarētu teikt par to pašu daudzu izvēlēto "ideālo" Karsuma un Sprukta maiņas partneri Dārziņu.Tā kā padomā vēlreiz kurš ar savu pašreizējo spēli kristu laukā....
Dārziņš vecuma ziņā ir atbilstošāks maiņai, bērnībā diezgan spēlējis kopā ar Karsumu, pazīst viņa spēles manieri kaut cik labāk, nekā Ankipāns.
Spēlē pret vāciešiem golu ielika viņš Tev... es arī varu atsaukt atmiņā, kādu Dārziņš ielika pret Somiju 2008. PČ, bet mēs nerunājam par iepriekšējo, runājam par nākamo. Saki, ko vēlies, bet Lauris izskatās labāk par Ģirtu kopumā gan kā indivīds, gan kā maiņas partneris Karsumam un Spruktam. :p