Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Bikovs: "Znaroks ir labs treneris"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Bikovs: "Znaroks ir labs treneris"
Vjačeslavs Bikovs
Foto: ITAR-TASS

Pēc Krievijas un Latvijas hokeja izlašu spēles (6:1) mūsu pretinieku treneris Vjačeslavs Bikovs paslavēja gan mūsu komandu, gan arī tās treneri Oļegu Znaroku.

Vjačeslavs Bikovs: "Apsveicu savus puišus un arī līdzjutējus ar šo uzvaru. Lai gan rezultāts nevarēja mainīt mūsu pozīciju turnīra tabulā, centāmies attiekties pret šo maču nopietni. Izšķirošajās čempionāta spēlēs mums jābūt optimālā formā. Pretinieks, Latvijas izlase, bija nopietni noskaņojies un piedāvāja mums sīvu cīņu. Taču mums izdevās iemest vārtus, viņi pavērās, un tas ļāva palielināt pārsvaru. Sen pazīstu Oļegu Znaroku, un tas, ko šobrīd rāda šī komanda, visizteiksmīgāk parāda, cik labs hokeja treneris viņš ir. Un ļoti patīkami, ka viņš ikdienā strādā krievu klubā."

Izmantotie resursi:
championat.ru

 +34 [+] [-]

, 2009-05-04 00:16, pirms 16 gadiem
KrishO rakstīja: davaj nepielien!
Baigi viņam vajag kaut kādai Latvijai pielīst!! nesmīdini

 +41 [+] [-]

, 2009-05-04 00:17, pirms 16 gadiem
Bikovs lien d**** Oļegam, jo zin, ka var dabūt pa muguru bortā na*uj

 +19 [+] [-]

, 2009-05-04 00:17, pirms 16 gadiem
Nu prieks jau ka uzslave
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +29 [+] [-]

, 2009-05-04 00:17, pirms 16 gadiem
sitais drosi vien kaut kad no Znaroka biete dabuja

 +10 [+] [-]

, 2009-05-04 00:17, pirms 16 gadiem
Nu es piekrītu,ka Značka ir labs treneris Lai veicas ASV pret šveici un mums pret Kanādu ceturtdaļfinālā...

 +10 [+] [-]

, 2009-05-04 00:17, pirms 16 gadiem
1) Principā abas komandas spēlēja pavirši, iespējams, dēļ noguruma un motivācijas trūkuma (Krievijai). Bet ar šādu aizsardzību krievi pie medaļām netiks ( ja nu vienīgi uzbrukumā rādīs brīnumus, bet arī tas nav neiespējami).

2) Pārsteidz Sprukts, kurš sešās spēlēs nopelnījis tikai vienu punktu par rezultatīvu piespēli. Kaut kā gaužām maz priekš pirmā piecinieka. Karsums vienīgais no šīs maiņas, kas ticis pie 4 punktiem.

3) Vasiļjeva trijnieks spēlē atzīstami - pašam 7 punkti, Cipulim - 6, Ņiživijam - 7. (pagājušogad rezultatīākajam bija laikam 3 punkti - tādi bija vairāki, t.sk. Karsums).

4) Bet no bērnības iespēlētais Bērziņa trijnieks patiešām izskatās galīgi švaki un jāpiekrīt paustajam viedoklim (laikam dienas žurnālists), ka KHL vismaz Dārziņam ir gājusi tikai par sliktu. Tas pats par Rēdlihu, kas tikai vienu skaistu piespēli atdeva šajās 6 spēlēs. Saspēlējas ļoti neprecīzi.

3) Visticamāk esam atkārtojuši savu augstāko sniegumu Pasaules čempionātos - iegūstot 7 vietu (gan jau baltkrievi 1/4 finālā zaudēs). Un tas ir ļoti labs sasniegums.

 +10 [+] [-]

, 2009-05-04 00:19, pirms 16 gadiem
Jūs vispēr, tauta, normālus komentārus mākat rakstīt, nevis nodirst visus!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 00:22, pirms 16 gadiem
chenseybilups rakstīja: sitais drosi vien kaut kad no Znaroka biete dabuja
tapēc jau Bikovs saka- es sen pazīstu Oļegu Znaroku....

  +2 [+] [-]

, 2009-05-04 00:23, pirms 16 gadiem
Bikovs, skiet, ir profins ari PR lietas. Lai veicas.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-04 00:27, pirms 16 gadiem
Aivers0n rakstīja: Baigi viņam vajag kaut kādai Latvijai pielīst!! nesmīdini
Cik saprotams no šīm rindiņām tad pielien gan!

 +11 [+] [-]

, 2009-05-04 00:29, pirms 16 gadiem
Eiropas Savienības pilsoņiem jāsadzīvo normāli---
viens Šveices
otrs Vācijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-04 00:29, pirms 16 gadiem
Aivers0n rakstīja: Jūs vispēr, tauta, normālus komentārus mākat rakstīt, nevis nodirst visus!!!!!!!!
Tevi arī laikam bieži kāds apceļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-05-04 00:35, pirms 16 gadiem
standarta frāzītes- nevar jau teikt ka treneris nekur neder. Tā kā to ko viņš īstenībā domā dabūs zināt reiz pie šņabja glāzes...

  +2 [+] [-]

, 2009-05-04 00:37, pirms 16 gadiem
KrishO rakstīja: davaj nepielien!
Izskatās ka tu pats ar saviem tekstiem pielien lielajiem kaimiņiem par cik 50% no tava vārdu krājuma ir tieši viņu - Krievu valodā !!!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-04 00:38, pirms 16 gadiem
Alexij rakstīja: normāla attieksme. Tādai arī ir jābūt, Bikovs ir kulturāls un inteliģents treneris
tiesam bikovs ari spelejot bija disciplinets,inteliģents speletajs un attiecigi pieklajigs un patikams komentars par znaroku kā treneri...
bet palasot tos dazus stulbus komentus...? nu pusaudziem nav pieklajiba mācita..žēl..

  -3 [+] [-]

, 2009-05-04 00:51, pirms 16 gadiem
richukpumpis rakstīja: Izskatās ka tu pats ar saviem tekstiem pielien lielajiem kaimiņiem par cik 50% no tava vārdu krājuma ir tieši viņu - Krievu valodā !!!
B*e, ja nacionālistiskā Latvija(kā kopums) draudzētos ar Krieviju, Latvijā visdrīzākais Krīzes nebūtu!

Varētu veicināt tūrisma attīstību, eksportu kā arī savādāk Krievija mūs noteikti atbalstītu, kopumā vairāki miljardi Latvijas kasē! A visi - uj 60 gadus atpakaļ okupēja, kretī*i! Nu un! Tagad tā ir pavisam cita Krievija, lai arī augsts korupcijas līmenis valstī, bet Krievija būtu mūs varējusi izvilkt no ekonomiskā pagrimuma!

Varam tagad pūt savā sulā!

P.S Esmu latvietis!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-04 00:55, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja:3) Visticamāk esam atkārtojuši savu augstāko sniegumu Pasaules čempionātos - iegūstot 7 vietu (gan jau baltkrievi 1/4 finālā zaudēs). Un tas ir ļoti labs sasniegums.

Domā,ka ASV tiks galā ar Šveici?Būtu jau labi un tad tādi pāri 1/4 finālā:
Krievija-Baltkrievija;Zviedrija-Čehija;ASV-Somija;Kanāda-Latvija.
Skaisti jau izskatās.Zaudējot ,tiešām esam 7.vietā.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-04 00:56, pirms 16 gadiem
violator rakstīja: B*e, ja nacionālistiskā Latvija(kā kopums) draudzētos ar Krieviju, Latvijā visdrīzākais Krīzes nebūtu!

Varētu veicināt tūrisma attīstību, eksportu kā arī savādāk Krievija mūs noteikti atbalstītu, kopumā vairāki miljardi Latvijas kasē! A visi - uj 60 gadus atpakaļ okupēja, kretī*i! Nu un! Tagad tā ir pavisam cita Krievija, lai arī augsts korupcijas līmenis valstī, bet Krievija būtu mūs varējusi izvilkt no ekonomiskā pagrimuma!

Varam tagad pūt savā sulā!

P.S Esmu latvietis!
Labs.

  +5 [+] [-]

, 2009-05-04 00:59, pirms 16 gadiem
es nevaru!!!! Kad uzvara tad Znaroks ir dievs, kad zaudee, uzreiz kluust par valsts nodeveju!!!! kas tas ir!!!???! tikai meklee kur piekasiities!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-04 01:03, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: tiesam bikovs ari spelejot bija disciplinets,inteliģents speletajs un attiecigi pieklajigs un patikams komentars par znaroku kā treneri...
bet palasot tos dazus stulbus komentus...? nu pusaudziem nav pieklajiba mācita..žēl..
kas Tu vecene esi? m;es te normālā hokeja valodā runājam

  -3 [+] [-]

, 2009-05-04 01:05, pirms 16 gadiem
violator rakstīja: B*e, ja nacionālistiskā Latvija(kā kopums) draudzētos ar Krieviju, Latvijā visdrīzākais Krīzes nebūtu!

Varētu veicināt tūrisma attīstību, eksportu kā arī savādāk Krievija mūs noteikti atbalstītu, kopumā vairāki miljardi Latvijas kasē! A visi - uj 60 gadus atpakaļ okupēja, kretī*i! Nu un! Tagad tā ir pavisam cita Krievija, lai arī augsts korupcijas līmenis valstī, bet Krievija būtu mūs varējusi izvilkt no ekonomiskā pagrimuma!

Varam tagad pūt savā sulā!

P.S Esmu latvietis!
Tu esi Loh.s ar lielo L

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 01:09, pirms 16 gadiem
violator rakstīja: B*e, ja nacionālistiskā Latvija(kā kopums) draudzētos ar Krieviju, Latvijā visdrīzākais Krīzes nebūtu!

Varētu veicināt tūrisma attīstību, eksportu kā arī savādāk Krievija mūs noteikti atbalstītu, kopumā vairāki miljardi Latvijas kasē! A visi - uj 60 gadus atpakaļ okupēja, kretī*i! Nu un! Tagad tā ir pavisam cita Krievija, lai arī augsts korupcijas līmenis valstī, bet Krievija būtu mūs varējusi izvilkt no ekonomiskā pagrimuma!

Varam tagad pūt savā sulā!

P.S Esmu latvietis!
Violator es nekad nebūtu iedomājies, ka tu esi tik stulbs... Tu domā, ka Krievija mūs grib, lai mums naudu grūstu un mēs attīstītos? Viņi mūs grib, jo mēs esam logs uz Eiropu un Skandināviju, viņi mūs izsūktu pa lēto, atmestu miljonu, bet paši savāktu miljardus!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 01:14, pirms 16 gadiem
violator rakstīja: B*e, ja nacionālistiskā Latvija(kā kopums) draudzētos ar Krieviju, Latvijā visdrīzākais Krīzes nebūtu!

Varētu veicināt tūrisma attīstību, eksportu kā arī savādāk Krievija mūs noteikti atbalstītu, kopumā vairāki miljardi Latvijas kasē! A visi - uj 60 gadus atpakaļ okupēja, kretī*i! Nu un! Tagad tā ir pavisam cita Krievija, lai arī augsts korupcijas līmenis valstī, bet Krievija būtu mūs varējusi izvilkt no ekonomiskā pagrimuma!

Varam tagad pūt savā sulā!

P.S Esmu latvietis!
Pusaudžu krīze?Problēmas ģimenē?Skolā apceļ?Pagalmā 8 gadīgie krievēni sit tevi un atņem naudu?Zvani uz bērnu uzticības tālruni tur tevi sapratīs ,bet šeit - diez vai.
P.S. Krievijas ilgtermiņa vīzu Latvietim dabūt vieglāk par vieglu,vari doties uz plāšo kaimiņzemes čuhņu un preicāties par to kā tur nav krīzes(atļaušos piebilst ,ka ir gan viņiem krīze).

  -2 [+] [-]

, 2009-05-04 01:14, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Violator es nekad nebūtu iedomājies, ka tu esi tik stulbs... Tu domā, ka Krievija mūs grib, lai mums naudu grūstu un mēs attīstītos? Viņi mūs grib, jo mēs esam logs uz Eiropu un Skandināviju, viņi mūs izsūktu pa lēto, atmestu miljonu, bet paši savāktu miljardus!
Kurā vietā stulbs!?

Tas, ka lai Latvijā atļautu Krieviem bez problēmām iebraukt!? Tas jau vien ir tranzīts, vairāki 100 miljoni valsts kasē + tūrisms, no kura jau miljardu varētu ievākt! Ja no ekonomikas maz saproti, tad nevaig nolikt! Un nēsi tik tuvredzīgs, varu redzēt esi viens no tiem, kas delfos un tvnetā aktīvi diskusijās piedalās un aizstāv tikai vienu pusi. Es savukārt cenšos raudzīties objektīvi uz lietām!

     [+] [-]

, 2009-05-04 01:16, pirms 16 gadiem
violator rakstīja: B*e, ja nacionālistiskā Latvija(kā kopums) draudzētos ar Krieviju, Latvijā visdrīzākais Krīzes nebūtu!

Varētu veicināt tūrisma attīstību, eksportu kā arī savādāk Krievija mūs noteikti atbalstītu, kopumā vairāki miljardi Latvijas kasē! A visi - uj 60 gadus atpakaļ okupēja, kretī*i! Nu un! Tagad tā ir pavisam cita Krievija, lai arī augsts korupcijas līmenis valstī, bet Krievija būtu mūs varējusi izvilkt no ekonomiskā pagrimuma!

Varam tagad pūt savā sulā!

P.S Esmu latvietis!
man patīk šīs versijas , kā tu zini kas būtu ja būtu zīlniece pačukstēja.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-04 01:22, pirms 16 gadiem
sporta fans 66 rakstīja: man patīk šīs versijas , kā tu zini kas būtu ja būtu zīlniece pačukstēja.
Tad labāk pilnībā norobežoties no kaimiņiem dēļ sen seniem notikumiem!? Eksports Latvijai ir tuvu uz nulles! Krievija pat šprotes vairs neimportē no Latvijas dēļ tā, ka valdībā sēž duraki un Latvija ir nozombēta ar to cik slikti Krievija izturējās pret Latviju tālā pagātnē. Tā kā bērni kam atņēma konfekti! Manu vecvectēvu izsūtīja uz Sibīriju, es čīkstu? Nē!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 01:23, pirms 16 gadiem
violator rakstīja: Kurā vietā stulbs!?

Tas, ka lai Latvijā atļautu Krieviem bez problēmām iebraukt!? Tas jau vien ir tranzīts, vairāki 100 miljoni valsts kasē + tūrisms, no kura jau miljardu varētu ievākt! Ja no ekonomikas maz saproti, tad nevaig nolikt! Un nēsi tik tuvredzīgs, varu redzēt esi viens no tiem, kas delfos un tvnetā aktīvi diskusijās piedalās un aizstāv tikai vienu pusi. Es savukārt cenšos raudzīties objektīvi uz lietām!
es varētu ar tevi iesaistīties garā un plašā diskusijā bet tākā tu atļaujies rupjības, redzu ka nav vērts. Vispār šajā portālā politiski jautājumi nav jārisina ej uz delfiem tur tādu neizglītīto un neaudzināto pilns.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-04 01:31, pirms 16 gadiem
violator rakstīja: B*e, ja nacionālistiskā Latvija(kā kopums) draudzētos ar Krieviju, Latvijā visdrīzākais Krīzes nebūtu!

Varētu veicināt tūrisma attīstību, eksportu kā arī savādāk Krievija mūs noteikti atbalstītu, kopumā vairāki miljardi Latvijas kasē! A visi - uj 60 gadus atpakaļ okupēja, kretī*i! Nu un! Tagad tā ir pavisam cita Krievija, lai arī augsts korupcijas līmenis valstī, bet Krievija būtu mūs varējusi izvilkt no ekonomiskā pagrimuma!

Varam tagad pūt savā sulā!

P.S Esmu latvietis!
Kur vēl šitādi [cenzēts]...atradumi... rodas?!
pēc 20 gadiem....
Tad nav brīnums, ka valstī ir krīze

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 01:33, pirms 16 gadiem
violator rakstīja: Tad labāk pilnībā norobežoties no kaimiņiem dēļ sen seniem notikumiem!? Eksports Latvijai ir tuvu uz nulles! Krievija pat šprotes vairs neimportē no Latvijas dēļ tā, ka valdībā sēž duraki un Latvija ir nozombēta ar to cik slikti Krievija izturējās pret Latviju tālā pagātnē. Tā kā bērni kam atņēma konfekti! Manu vecvectēvu izsūtīja uz Sibīriju, es čīkstu? Nē!
nu ļoti primitīvs tev redzējums uz notiekošo Krievijā, Krievijai kā valstij šprotes nav jāpērk bet biznesmeņiem un jāpatērē iedzīvotājiem, tā ir krievu lielākā nelaime ka viņi biznesu jauc vienā katlā ar politiku un šī iemesla dēļ viņi salamājušies ar pilnīgi visiem kaimiņiem. Labi izeju no šī topiku redzu ka tavas zināšanas par krieviju ir ļoti vispārinātas.
Plēsties ar viņiem protams nevajag tur gan tev taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-04 01:38, pirms 16 gadiem
sporta fans 66 rakstīja: es varētu ar tevi iesaistīties garā un plašā diskusijā bet tākā tu atļaujies rupjības, redzu ka nav vērts. Vispār šajā portālā politiski jautājumi nav jārisina ej uz delfiem tur tādu neizglītīto un neaudzināto pilns.
Pirmkārt - iemācies puslīdz normāli rakstīt.

Otkārt - varu arī gari un ilgi diskutēt, bet nav jēgas, rezultāts, visdrīzāk, nebūs.

Treškārt - delfos nekad nevienu komentāru nēsmu ierakstījis, bet palasījis gan esmu.

Ar labu nakti!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 03:32, pirms 16 gadiem
violator rakstīja: Kurā vietā stulbs!?

Tas, ka lai Latvijā atļautu Krieviem bez problēmām iebraukt!? Tas jau vien ir tranzīts, vairāki 100 miljoni valsts kasē + tūrisms, no kura jau miljardu varētu ievākt! Ja no ekonomikas maz saproti, tad nevaig nolikt! Un nēsi tik tuvredzīgs, varu redzēt esi viens no tiem, kas delfos un tvnetā aktīvi diskusijās piedalās un aizstāv tikai vienu pusi. Es savukārt cenšos raudzīties objektīvi uz lietām!
Man ir tikai viens sakāmais tev - AK DIEVS, kur neaptēsts viens lohs var būt!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-04 07:32, pirms 16 gadiem
violator rakstīja: B*e, ja nacionālistiskā Latvija(kā kopums) draudzētos ar Krieviju, Latvijā visdrīzākais Krīzes nebūtu!

Varētu veicināt tūrisma attīstību, eksportu kā arī savādāk Krievija mūs noteikti atbalstītu, kopumā vairāki miljardi Latvijas kasē! A visi - uj 60 gadus atpakaļ okupēja, kretī*i! Nu un! Tagad tā ir pavisam cita Krievija, lai arī augsts korupcijas līmenis valstī, bet Krievija būtu mūs varējusi izvilkt no ekonomiskā pagrimuma!

Varam tagad pūt savā sulā!

P.S Esmu latvietis!
idiots !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-04 09:03, pirms 16 gadiem
Znaroks ir labs treneris, taču ir vēl kur augt.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-04 09:10, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Un ko ar tavu valsti dara eiropas savienība? Cukur fabrikas likvidē,Kuģus sazāģē un padara mūs par 0.Vienīgā priekšrocība ir atļauja braukt pie viņiem strādāt par freju un būt viņu melnstrādnieku šķirai,kas pēc viņiem pakaļas slauka,bet tās taču ir eiropas kulturalās un baltās pakaļas!
ko vispar zini ? cik dazi cukurfabriku ipasnieki par "likvidesanu" sanema. un zini, cik par vecu metalluzni dazi kompensacijas sanem ? netirs tuksi te...
zb sitie bljauri jau

  +3 [+] [-]

, 2009-05-04 09:11, pirms 16 gadiem
Offtopic.
Ja gribi uzzināt par kādas tautas kultūras līmeni tad aizej uz publisko tualeti.
Nejauciet sportu un politiku tāpat kā to dara austrumu kaimiņš!

     [+] [-]

, 2009-05-04 09:34, pirms 16 gadiem
znaroks un bikovs abi ir no čeļabinskas, tad gan jau pazīstami sen.

     [+] [-]

, 2009-05-04 10:04, pirms 16 gadiem
violator rakstīja: Kurā vietā stulbs!?

Tas, ka lai Latvijā atļautu Krieviem bez problēmām iebraukt!? Tas jau vien ir tranzīts, vairāki 100 miljoni valsts kasē + tūrisms, no kura jau miljardu varētu ievākt! Ja no ekonomikas maz saproti, tad nevaig nolikt! Un nēsi tik tuvredzīgs, varu redzēt esi viens no tiem, kas delfos un tvnetā aktīvi diskusijās piedalās un aizstāv tikai vienu pusi. Es savukārt cenšos raudzīties objektīvi uz lietām!
neesi tik naivs!

     [+] [-]

, 2009-05-04 10:06, pirms 16 gadiem
rodzhers rakstīja: znaroks un bikovs abi ir no čeļabinskas, tad gan jau pazīstami sen.
varēja tad mums piešķiebt punktiņu

     [+] [-]

, 2009-05-04 10:41, pirms 16 gadiem
Finala Mes Bikovam paradisim

     [+] [-]

, 2009-05-04 10:43, pirms 16 gadiem
qazass rakstīja: Eiropas Savienības pilsoņiem jāsadzīvo normāli---
viens Šveices
otrs Vācijas
Šveice,ja nemaldos,nav Eiropas Savienībā!

     [+] [-]

, 2009-05-04 10:45, pirms 16 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 11:18, pirms 16 gadiem
Bļ.ģ pis.ties prom no šī saita ar savu politiku. ZB jau lasīt tās huiņas sporta portālā. Tā jau pietiek gudrīšu kas zin ko un kā, bet neviens ne sū.da nemāk un nedara...Nepalieciet jūs par tādiem....

  +1 [+] [-]

, 2009-05-04 12:34, pirms 16 gadiem
Alexij rakstīja: normāla attieksme. Tādai arī ir jābūt, Bikovs ir kulturāls un inteliģents treneris
Nu skatoties KHL speles, ne vnm ta izskatijas

     [+] [-]

, 2009-05-04 14:32, pirms 16 gadiem
Vai kads nevar paliidzeet???
Deriibas- cik Znarokam ir pilns augums???
Luudzu!!

     [+] [-]

, 2009-05-04 15:01, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Violator es nekad nebūtu iedomājies, ka tu esi tik stulbs... Tu domā, ka Krievija mūs grib, lai mums naudu grūstu un mēs attīstītos? Viņi mūs grib, jo mēs esam logs uz Eiropu un Skandināviju, viņi mūs izsūktu pa lēto, atmestu miljonu, bet paši savāktu miljardus!
kur ta mums tie miljardi ir, kurus viņi savāktu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-05-04 15:59, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Droši ka tie fabriku saimnieki palika apmierinati ar kompensācijām ,ko nevar teikti par lauksaimniekiem un zvejniekiem!Redz visās vadošajās eiropas savienības valstīs cukurfabrikas,zvejaskuģi un vispār ražošana ir prioritāte,bet Latvijai tās nav vajadzīgas.
un ? pats savu par ES teikto apgaz! ES piedava labas kompensacijas un .lv ipasnieki sabaz kabatas (gribi vel par tiem kabelu zagliem jura parunat?) vel pienu te butu iepinis... "latvijiesi" draz savejos, nevis ES.

     [+] [-]

, 2009-05-04 16:37, pirms 16 gadiem
Kāpēc es sāku aizskart šo sāpīgo tēmu, lai arī apzinos, ka sporta portālā tas nav prāta darbs?

Tādēļ, ka daudzi šajā portālā, kā arī visā valstī(kopumā, vai vismaz pārsvarā), noliek krievus, apceļot visos veidos, lai man arī pašam ir daudz draugi no krievu puses, nav ne ar ko sliktāki par latviešiem, kā saka, katrā tautā savi idioti.

Mani izbrīna tas, kā latvieši ceļ gaisā Rietumus, kuri ir patālu, bet tajā pašā laikā cenšas naidoties ar kaimiņiem. Mīlu Latviju kā zemi, bet ienīstu saemu un Rietumus(ar savu propogandu) un cilvēkus kuri atbalsta Rietumus par visiem 100! Jābūt cilvēki ir objektīviem, nevis jāklausās ko citi cilvēki(tādi paši kā jūs, ar savām interesēm) no augšas saka!

2008. gada notikums šajā jautājumā ir tas:
Kā FOX News un arī pārējā Rietumu prese aplauzās ar savu korumpēto propogandu pret Krieviju sakarā ar Abhāzijas lietu, atzīstu, ka krievi bieži melo, lai aizstāvētu savas intereses, bet to kādā gaismā mēģina pacelt notikumus pret Krieviju Rietumi, tas ir vispār čau, lai arī cenšas sevi parādīt sevi kā neitrāla puse!

Nēsmu nevienā pusē, katrā pusē ir savas nezāles, bet ar Krieviju, vismaz kā ar biznesa partneriem ir jānoslēdz vienošanās!

Cenšos raudzīties objektīvi, bet ja kādam ir sakāms, kaut kas ar pamatojumu, tad sakat, būšu tikai priecīgs.

Nevis kā lasu, galvenais arguments - Lohs, idiots, lai arī mani nepazīst!

Tas īsumā!

     [+] [-]

, 2009-05-04 16:54, pirms 16 gadiem
jeeepisss rakstīja: Nu es piekrītu,ka Značka ir labs treneris Lai veicas ASV pret šveici un mums pret Kanādu ceturtdaļfinālā...
un mes pret somiem 1/4 finala, jo shie uzvares CAN! jacer, ka USa negrib tikties ar CAN vai CAN un tapeec kapaas! Bet Sviecei var atkal palidzet tiesnesiss

     [+] [-]

, 2009-05-04 16:56, pirms 16 gadiem
Pretinieks, Latvijas izlase, bija nopietni noskaņojies un piedāvāja mums sīvu cīņu. Taču mums izdevās iemest vārtus, viņi pavērās, un tas ļāva palielināt pārsvaru
ATROS GOLUS PALIDZEJA SVEICES TIESNESIS, KAPEC TO NEVIENS NEPIEMIN.. ATKARTOJUMOS BIJA REDZAMS, KA SVILPA PAR SIKUMIEM, KAS PAT SIEVIESHU HOKEJA PIELJAUJAMS... PEC TAM KAD SPELE BIJ NOKARTOTA, TAD TIESAJA LABI un IZLIDA TIESNESIS SVEIKAA

     [+] [-]

, 2009-05-04 20:48, pirms 16 gadiem
mellene rakstīja: Bikovs lien d**** Oļegam, jo zin, ka var dabūt pa muguru bortā na*uj
Ka tu pats nedabon ielidot taja borta.

Labi ka pretenieki mus noverte