Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:167, Did:0, useCase: 3

Ivanāns varēs piedalīties spēlē ar Slovēniju

Ivanāns varēs piedalīties spēlē ar Slovēniju
Raitis Ivanāns
Foto: Viesturs Zariņš

Latvijas izlases hokejistam Raitim Ivanānam par mačā ar Kanādu iegūtā 5+20 minūšu noraidījumu nebūs jāizlaiž mūsu komandas nākamā spēle ar Slovēniju, vēsta portāls "Diena".

Atgādināsim, ka Ivanāns mača gaitā rupji nogrūda Kanādas hokejistu Geclafu, bet pēdējais parāda nepalika un kādā no nākamajām epizodēm Ivanānam iesita. Losandželosas "Kings" uzbrucējs par to gribēja kanādieti sodīt, tomēr tiesneši spēja latvieti noturēt un par šādu uzrīkoto "akciju" iedeva 5+20 soda minūtes.

Starptautiskās hokeja federācijas noteikumi paredz, ka spēle jāizlaiž, ja protokolā sods apmērs ierakstīts 25 minūšu ilgumā, bet ja ir 5+20, kā šajā gadījumā, tad spēlētājs gan dodas uz ģērbtuvēm, taču nākamajā mačā var piedalīties.

"Ivanāns pret Slovēniju spēlēs," paziņoja Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks. "Iegāju ģērbtuvē un viņa pirmais jautājums bija – vai man nākamā spēle būs jāizlaiž. Teicu, ka ne, un viņa noskaņojums acīmredzami uzlabojās."

Izmantotie resursi:
Portāls "Diena"

Piedalies spēlē „Labākā Latvijas hokeja izlase”

Prognozē sekmīgākos Latvijas izlases spēlētājus ikvienā mūsējo spēlē un laimē vērtīgas balvas. Lai piedalītos spēlē „Labākā Latvijas hokeja izlase”, spied šeit.

     [+] [-]

, 2008-05-05 11:42, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tagad izlasē notiek tas sāpīgais process, kas ir skārušas daudzas mūsu līmeņa vienības - kad sastāvs jau ir atjaunināts, bet šie spēlētāji vēl nav gatavi spēlēt visaugstākajā līmenī. Un tās ir nokavētās paaudžu maiņas sekas. Ja spēlētāji tiktu iespēlēti pakāpeniski, pa 2 katrā PČ, tad mums tagad būtu gan "pieredzējušais gals" (pēc spēles, ne vecuma) un nomināli jaunie... Taču tagad izlase ir no 35gadnieku modeļa uzreiz (2/3 sezonu laikā) pārgājusi uz 25-27 gadnieku modeli... lūk arī rezultāts.

Vēl 2003.gadā mūsu jaunieši un juniori spēlēja bez maz vai par palikšanu I divīzijā... ja tie uzvarēja Dāniju, Norvēģiju vai Austriju, tā bija milzīga veiksme. Ja tie spēlētāji nevarēja spēlēt ar tādām valstīm, ko būtu viņiem darīt PČ ar zviedriem vai kanādiešiem??? Vienīgais, ko šajā ziņā mēs varētu pazaudēt, tas ir spēlēšanu I divīzijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-05 11:44, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Juris Miņins,

nē, psiholoģija veidojas daudz ātrāk par samsunglīgu vai Baltkrievijas čempionātu. Psiholoģija veidojas vēl spēlējot bērnu un jauniešu komandās, kad, ja redz, ka pretinieks ir daudz spēcīgāks vai spēle neiet - nolaiž rokas un nespēlē... līdz ar to neparādot savu SPORTISKO LĪMENI!! Spēcīgākam pretiniekam var zaudēt ar 2-3 vārtu starpību, ja spēlē savā līmenī, bet var arī zaudēt ar 7,8...11 vārtu starpību, ja kādā brīdī pārtrauc spēlēt.

Saki pretī nāk NHL veči, bet mēs spēlējam tik pa Baltkrieviju un Latviju? Bet kā tad bija, ka 2000.uzvarējām Krieviju, cik mūsu spēlētāju tad spēlēja Vācijas otrajā līgā?


Daži jau spēlēja, taču nevajag jaukt divas lietas... spēlētāji, kuri ir spēlējuši visaugstākajā līmenī, kuriem ir laba individuālā meistarība, kuriem ir pieredze var spēlēt kaut vai Mozambikas reģionālajā līgā, bet PČ nospēlētu savā līmenī, taču ja spēlētājs augstāk par Baltkrieviju/Slovākiju nekad arī anv spēlējis...

Un par to psiholoģiju... spēlētāji, kuri ir kingi treniņos, bet spēlēs neko nevar izdarīt, jo, redz, pretinieks ne tā uz viņu skatās, nevienam nav vajadzīgi.

     [+] [-]

, 2008-05-05 11:47, pirms 16 gadiem
Bija tāds gadījums....

mazs puisītis lielā koncertā atnāca parādīt, ko viņš ir iemācījies - apsēdās pie klavierēm un ar vienu roku nospēlēja skaņdarbu. Pēc koncerta pie zēna skolotāja pieet mūzikas speciālisti un sak, ko jūs te atvedāt?! Skolotājs saka, ko jūs, viņš klavieres spēlē vēl tikai pus gadu. Uz ko atbildēja, ka vajadzēja pamācīties vēl gadu un tad nākt spēlēt koncertā!

Ja nav izlasē nav ko no jaunajiem likt, tad nav jāliek.

     [+] [-]

, 2008-05-05 11:47, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Vēl 2003.gadā mūsu jaunieši un juniori spēlēja bez maz vai par palikšanu I divīzijā... ja tie uzvarēja Dāniju, Norvēģiju vai Austriju, tā bija milzīga veiksme. Ja tie spēlētāji nevarēja spēlēt ar tādām valstīm, ko būtu viņiem darīt PČ ar zviedriem vai kanādiešiem??? Vienīgais, ko šajā ziņā mēs varētu pazaudēt, tas ir spēlēšanu I divīzijā.


Nu bet tieši par to arī runa, ka pašlaik izlase ne tuvu nav tā kas iepriekš, bet daudzi "pavasara fani" (kuriem sajēga par hokeju sākas un beidzas ar "Sāāāārrrāāāūūūjjj!") vēl joprojām dzīvo atmiņās par to "kā mēs visus sitām"...

     [+] [-]

, 2008-05-05 11:51, pirms 16 gadiem
holodilniks rakstīja: to Kvasinsh 72 /// Sakii labaak kur svecities uzlikt??Vai pie Briiviibas pieminiekla???

tās svecītes vari uzlikt uz sava leduskapja!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-05-05 11:56, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Daži jau spēlēja, taču nevajag jaukt divas lietas... spēlētāji, kuri ir spēlējuši visaugstākajā līmenī, kuriem ir laba individuālā meistarība, kuriem ir pieredze var spēlēt kaut vai Mozambikas reģionālajā līgā, bet PČ nospēlētu savā līmenī, taču ja spēlētājs augstāk par Baltkrieviju/Slovākiju nekad arī anv spēlējis...

Un par to psiholoģiju... spēlētāji, kuri ir kingi treniņos, bet spēlēs neko nevar izdarīt, jo, redz, pretinieks ne tā uz viņu skatās, nevienam nav vajadzīgi.

Maticins, Ābols, Seņins, Sprukts, Bondarevs tajā ir tieši tie superduper spēlētāji.
Arī tagad mums ir spēlētāji, kuri, var teikt, ir spēlējuši visaugstākā līmenī.

     [+] [-]

, 2008-05-05 11:57, pirms 16 gadiem
neimets13 rakstīja: Kursh kuru Anže vs. Ivanāns

nav viena svara kategorija!

     [+] [-]

, 2008-05-05 11:58, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu bet tieši par to arī runa, ka pašlaik izlase ne tuvu nav tā kas iepriekš, bet daudzi "pavasara fani" (kuriem sajēga par hokeju sākas un beidzas ar "Sāāāārrrāāāūūūjjj!") vēl joprojām dzīvo atmiņās par to "kā mēs visus sitām"...

Šeit es runāju par to, ka paaudzu maiņu ātrāk veikt praktiski nebija iespējams.

     [+] [-]

, 2008-05-05 11:59, pirms 16 gadiem
holodilniks rakstīja: Kopitars ieliks het-trick...


Nu es domaju ka pa vienu golu vairak tocna Andžiņš neieliks

     [+] [-]

, 2008-05-05 11:59, pirms 16 gadiem
jaamaina nirkneejumi , vairaak jaizmanto Raitis vairaakumaa
P.S. un jaatlaiz Znaroks

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:00, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un par to psiholoģiju... spēlētāji, kuri ir kingi treniņos, bet spēlēs neko nevar izdarīt, jo, redz, pretinieks ne tā uz viņu skatās, nevienam nav vajadzīgi.

Ir runa nedaudz par citu... ja pārtrauc spēlēt tad, kad redz, ka vienkārši uzvarēt ir ļoti grūti... lai gan parādīt var daudz labāku sniegumu.

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:03, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Šeit es runāju par to, ka paaudzu maiņu ātrāk veikt praktiski nebija iespējams.


Nevajag jau uzreiz pa maiņai meinīt, bet ja regulāri iespēlētu vismaz pa vienam spēlētājam, tad tagad bilde būtu pavisam cita, jo piemēram tā Sprukta paaudze izskatās tā arī nekad neuzņemsies līderu lomas izlasē, bet būs "otrā plāna spēlētāji".

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:08, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Maticins, Ābols, Seņins, Sprukts, Bondarevs tajā ir tieši tie superduper spēlētāji.
Arī tagad mums ir spēlētāji, kuri, var teikt, ir spēlējuši visaugstākā līmenī.


Maticins un Sprukts spēlēja Zviedrijas AllSvenska līgā, kas ne tuvu nav tas vājākais turnīrs. Sprukts tad vēl bija juniors un paņemts nākotnes vārdā (necik daudz viņš nespēlēja). Seņins (Dānijas čempionāts) un Bondarevs (Somijas otrā līga)... jā, bet vai viņi izskatījās sliktāki par pārējiem? Nē... un lūk arī ir spēlētāja individuālā meistarība.

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:09, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag jau uzreiz pa maiņai meinīt, bet ja regulāri iespēlētu vismaz pa vienam spēlētājam, tad tagad bilde būtu pavisam cita, jo piemēram tā Sprukta paaudze izskatās tā arī nekad neuzņemsies līderu lomas izlasē, bet būs "otrā plāna spēlētāji".

Demagoģija!

Tad nosauc tos Sprukta paaudzes spēlētājus, kurus izlasē vajadzēja ņemt ātrāk vai vispār kurus ņemt izlasē?

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:09, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tagad izlasē notiek tas sāpīgais process, kas ir skārušas daudzas mūsu līmeņa vienības - kad sastāvs jau ir atjaunināts, bet šie spēlētāji vēl nav gatavi spēlēt visaugstākajā līmenī. Un tās ir nokavētās paaudžu maiņas sekas. Ja spēlētāji tiktu iespēlēti pakāpeniski, pa 2 katrā PČ, tad mums tagad būtu gan "pieredzējušais gals" (pēc spēles, ne vecuma) un nomināli jaunie... Taču tagad izlase ir no 35gadnieku modeļa uzreiz (2/3 sezonu laikā) pārgājusi uz 25-27 gadnieku modeli... lūk arī rezultāts.

Katrā gadījumā nākamos 3 līdz 5 gadus ir jāpaciešas un tad, iespējams, arī atgriezīsimies iepriekšējā līmenī. Pagaidām mums ir jābūt priecīgiem, ka noturamies Augstākajā divīzijā (kaut gan arī izkrišana uz Pirmo divīziju, manuprāt, būtu svētīga).

Turu tevi pie vārda, man gan liekas ka turpat vien būsim pēc tiem 5 gadiem, ja ne pat vēl zemāk, vecos laikus vairs neatgriezt, bet kaut cik līdzīgi ar ''Lielajiem'' ir jānospēlē.

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:11, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Maticins un Sprukts spēlēja Zviedrijas AllSvenska līgā, kas ne tuvu nav tas vājākais turnīrs. Sprukts tad vēl bija juniors un paņemts nākotnes vārdā (necik daudz viņš nespēlēja). Seņins (Dānijas čempionāts) un Bondarevs (Somijas otrā līga)... jā, bet vai viņi izskatījās sliktāki par pārējiem? Nē... un lūk arī ir spēlētāja individuālā meistarība.

Viņi sliktāk neizskatījās, visi izskatījās kā viena komanda. Bet šiet jau ir tas piemērs, ka pret NHL spēlētājiem labi spēlēja zemāko līgu spēlētāji!

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:14, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Ir runa nedaudz par citu... ja pārtrauc spēlēt tad, kad redz, ka vienkārši uzvarēt ir ļoti grūti... lai gan parādīt var daudz labāku sniegumu.


Nu bet tieši par to arī runa... spēlētājs necīnās neredzot jēgu, jo uzskata, ka pretinieks tāpat ir stiprāks...
Un tas arī ir novērojams parasto latviešu dzīvē - tiek pieņemts viss kas nāk no ārzemēm (svētki, valoda, tradīcijas, ēdieni), jo, redz, mums jau nekā nav, bet tur, ārzemēs viss ir labāks. Tb ir pamatīgas problēmas ar pašnovērtējumu.
Taču es nesaprotu vēl vienu aspektu... itkā mūsējie ir spēlējuši Ziemeļamerikā, itkā pat neslikti tas viņiem ir sanācis..., taču Ziemeļamerikas hokeja pamatelementus viņi izskatās, ka vispār nav apguvuši.
Piemēram, izdomā, ka vajag papresigot, aiznesas uz laukuma otru galu un tikai ar nūju kko pabaksta un viss... vai arī pusceļā nobīstas no kāda kanādieša/amerikāņa un slido atpakaļ... vienīgie pozitīvie piemēri ir Ivanāns (protams), Daugaviņš un Laviņš, kuri ja iet, tad iet, ja taisa spēka paņēmienu, tad uztaisa līdz galam.

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:16, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu bet tieši par to arī runa... spēlētājs necīnās neredzot jēgu, jo uzskata, ka pretinieks tāpat ir stiprāks...
Un tas arī ir novērojams parasto latviešu dzīvē - tiek pieņemts viss kas nāk no ārzemēm (svētki, valoda, tradīcijas, ēdieni), jo, redz, mums jau nekā nav, bet tur, ārzemēs viss ir labāks. Tb ir pamatīgas problēmas ar pašnovērtējumu.
Taču es nesaprotu vēl vienu aspektu... itkā mūsējie ir spēlējuši Ziemeļamerikā, itkā pat neslikti tas viņiem ir sanācis..., taču Ziemeļamerikas hokeja pamatelementus viņi izskatās, ka vispār nav apguvuši.
Piemēram, izdomā, ka vajag papresigot, aiznesas uz laukuma otru galu un tikai ar nūju kko pabaksta un viss... vai arī pusceļā nobīstas no kāda kanādieša/amerikāņa un slido atpakaļ... vienīgie pozitīvie piemēri ir Ivanāns (protams), Daugaviņš un Laviņš, kuri ja iet, tad iet, ja taisa spēka paņēmienu, tad uztaisa līdz galam.

Bet tā ir psiholoģija, tas nav sportiskais līmenis par kuru Tu iepriekš rakstīji!

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:16, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Viņi sliktāk neizskatījās, visi izskatījās kā viena komanda. Bet šiet jau ir tas piemērs, ka pret NHL spēlētājiem labi spēlēja zemāko līgu spēlētāji!


Pirmkārt Daži otro lomu spēlētāji neko daudz jau neizšķīra, otrkārt viņiem bija labi maiņas partneri un treškārt bija gadu gaitā izveidojusies saspēle.

Un šis PČ (tāpat kā iepriekšējais) parāda, ka pašlaik zemāko līgu spēlētāji vairs nevar sacensties ar NHL.

P.S. Vēl Juri Opuļski aizmirsi...

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:18, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Bet tā ir psiholoģija, tas nav sportiskais līmenis par kuru Tu iepriekš rakstīji!


Sportiskais līmenis var būt cik gribi labs, taču, ja nestrādā galva, tad nekāds spēlētājs no tevis neiznāks... .
Taču es nemaz nerunāju par tādām pāssaprotamām lietām, ka mūsējie zaudēja ātrumā, nevarēja atdot precīzu piespēli, pinās paši savās kājās un kārtējo reizi pēc labiem apspēlēšanas momentiem sekoja vāji metieni virsū vārtsargam.

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:19, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmkārt Daži otro lomu spēlētāji neko daudz jau neizšķīra, otrkārt viņiem bija labi maiņas partneri un treškārt bija gadu gaitā izveidojusies saspēle.

Un šis PČ (tāpat kā iepriekšējais) parāda, ka pašlaik zemāko līgu spēlētāji vairs nevar sacensties ar NHL.

P.S. Vēl Juri Opuļski aizmirsi...

Juris arī bija no tās kategorijas, bet viņš tajā čempī ļoti labi nospēlēja, tapēc es viņu neminēju.

Cik atceros spēli ar Krieviju, tad Bondarevs un Maticins daudz izdarīja aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:24, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sportiskais līmenis var būt cik gribi labs, taču, ja nestrādā galva, tad nekāds spēlētājs no tevis neiznāks... .
Taču es nemaz nerunāju par tādām pāssaprotamām lietām, ka mūsējie zaudēja ātrumā, nevarēja atdot precīzu piespēli, pinās paši savās kājās un kārtējo reizi pēc labiem apspēlēšanas momentiem sekoja vāji metieni virsū vārtsargam.

Par spēlētāju sakārtošu daudz ir atkarīgs no trenera. Bet nu 0:11 bija arī Vorobjova laikā.
Nevar atdod precīzu piespēli, pinās savās kājās... tas jau liecina, ka spēlētāji nepārkāk bija noskaņojušies cīņai... bet gan, ka tik neielaist vairāk kā pagāšreiz, ka tik ātrāk beigtos... u.t.t.

Ceru, ka paliksim elitē ... tagad būs KHL komanda, domāju, nākamgad vajadzētu spēlēt labāk.

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:26, pirms 16 gadiem
Ja nedrīkstētu spēlēt, tas būtu smieklīgi.

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:27, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Par spēlētāju sakārtošu daudz ir atkarīgs no trenera. Bet nu 0:11 bija arī Vorobjova laikā.
Nevar atdod precīzu piespēli, pinās savās kājās... tas jau liecina, ka spēlētāji nepārkāk bija noskaņojušies cīņai... bet gan, ka tik neielaist vairāk kā pagāšreiz, ka tik ātrāk beigtos... u.t.t.

Ceru, ka paliksim elitē ... tagad būs KHL komanda, domāju, nākamgad vajadzētu spēlēt labāk.


Ja nevar atdot piespēli, tad runa ir nevis par noskaņošanos, bet individuālo meistarību... vakar Kanādiešiem jau pēc pirmā perioda neko nevajadzēja, bet tīri no tehnikas viedokļa viņi spēlēja tikpat labi kā vienmēr.

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:28, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu bet tieši par to arī runa, ka pašlaik izlase ne tuvu nav tā kas iepriekš, bet daudzi "pavasara fani" (kuriem sajēga par hokeju sākas un beidzas ar "Sāāāārrrāāāūūūjjj!") vēl joprojām dzīvo atmiņās par to "kā mēs visus sitām"...

Bet tikai tas mūsu hokeju velkt... iespējams tikai tāpēc mēs tagad spēlējam elitē, tikai tāpēc arvien vairāk un vairāk puišu sūta mācīties spēlēt hokeju, tikai tāpēc mūsu jaunieši un juniori cīnās par iekļūšanu elitē. Dānijā, Norvēģijā, Baltkrievijā hokeju attīsta citādi... tur normāli iegulda naudu hokejistu attīstībā. Mēs ejam pamatā uz entuziasma pamata.

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:30, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja nevar atdot piespēli, tad runa ir nevis par noskaņošanos, bet individuālo meistarību... vakar Kanādiešiem jau pēc pirmā perioda neko nevajadzēja, bet tīri no tehnikas viedokļa viņi spēlēja tikpat labi kā vienmēr.

Ja pret Kanādu stāv uz vietas un nezina kur skriet, bet pret ASV nospēlē labi... nepiekrītu, ka tā ir tikai meistarība.

     [+] [-]

, 2008-05-05 12:32, pirms 16 gadiem
Magic rakstīja: Protams, ka Ivanāns spēlēs. Atcerieties 2003.gadā Skrastiņam arī iedeva (kā vēlāk tika atzīts - kļūdaini) 5+20, kad viņš to zviedru perdeli bortā ielīmēja. Un nākamajā spēlē pret Kanādu viņš bija ierindā. Tā ka stresam nav pamata
Un vēl - atceramies, ka pēc tam tas tupais zviedrs Skrastiņu NHL 2 reizes aicināja uz kautiņu. Pat visādi presē pat vēl noķengāja, kad Kaža dēļ mikrotraumas pirmajā reizē atteicās. Nu un otrajā reizē, kad Skrastiņš bija vesels un parādija šim, kur vēži ziemo! Vai vēsture šādi atkārtosies arī starp Raiti un Geclafu, to rādīs jaunā NHL sezona.

domaju ka Raitis neatteiksies ari pirmo reizi vinjam seju izardiit

     [+] [-]

, 2008-05-05 13:06, pirms 16 gadiem
Pateicoties Ivanāna un Getzlafa epizodei Ivanāns ar 27 PIM nu ir pārliecinošs līderis soda minūtēs, tuvāko sekotāju apsteidzot 2reizes.
Tās 5 + 20 domāju iedeva tīri uz Ivanāna reputācijas rēķina, tiesneši tā teikt mazliet pierasināja ūziņas, ka nesanāk lielāka šmuce spēles beigās.
Tas, ka Ivanāns spēlēs pret Dāniju tiešām priecē. Nejau dēļ kaušanās vai tml. lietām, bet tīri dēļ spēka spēles un enerģijas. Kā jau te teica, Ivanāns ir viens no retajiem, kas ja iet uz spēka paņēmienu, tad arī izdara līdz galam.

     [+] [-]

, 2008-05-05 13:07, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Ja pret Kanādu stāv uz vietas un nezina kur skriet, bet pret ASV nospēlē labi... nepiekrītu, ka tā ir tikai meistarība.


Viņi stāvēja ij pret Kanādu, ij ASV, vienkārši ASV kopējais līmenis nebija tika augsts, lai uzreiz mūsējiem parādīt "no kurienes kājas aug". Tāpēc arī varbūt tā izskatījās.

P.S. Viss mans iepriekšrakstītais nekādā gadījumā nav domāts, lai kādu aizvainotu, vienkārši gribas, lai beidzot mūsējie "sapurinās" un parāda, ka viņi var un grib spēlēt Augstākajā divīzijā.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-05 13:08, pirms 16 gadiem
MrSlayer rakstīja: Pateicoties Ivanāna un Getzlafa epizodei Ivanāns ar 27 PIM nu ir pārliecinošs līderis soda minūtēs, tuvāko sekotāju apsteidzot 2reizes.
Tās 5 + 20 domāju iedeva tīri uz Ivanāna reputācijas rēķina, tiesneši tā teikt mazliet pierasināja ūziņas, ka nesanāk lielāka šmuce spēles beigās.
Tas, ka Ivanāns spēlēs pret Dāniju tiešām priecē. Nejau dēļ kaušanās vai tml. lietām, bet tīri dēļ spēka spēles un enerģijas. Kā jau te teica, Ivanāns ir viens no retajiem, kas ja iet uz spēka paņēmienu, tad arī izdara līdz galam.


Dāniju? Tad jau gan viņiem gan mums būs jātiekas finālā... (savādāks variants, cik saprotu, nav iespējams)

  -1 [+] [-]

, 2008-05-05 13:12, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Dāniju? Tad jau gan viņiem gan mums būs jātiekas finālā... (savādāks variants, cik saprotu, nav iespējams)

da nu Slovēnija vai Dānija - kāda starpība

     [+] [-]

, 2008-05-05 13:18, pirms 16 gadiem
Ko juus varat gvelzt par to, ka vecie nepieljautu shaadu rezultaatu? Manupraat, "vecie" ir lielaa meeraa vainiigi pie taa, kas pashlaik notiek komandaa. Komandas kodols nav psihologiski gatavs uznjemties atbildiibu un nejuutaas droshi par savaam speejaam. Vecajiem bija no komandas jaapazuud 3-4 gadi atpakalj nevis tikai tagad. Muusu "jaunie" (24-25g) sen vairs nav jaunie. Domaaju, ka vinji ir "zudusii" paaudze, jo netika pie teikshanas, kad bija pelniijushi. Tagad jaanoturaas kaadi 3-4 gadi A grupaa un jaacer, ka iistie jaunie laiciigi tiks iespeeleeti izlasee.
Veiksmi muuseejiem! Turieties! Mees vienmeer ar jums!

     [+] [-]

, 2008-05-05 13:38, pirms 16 gadiem
pimpambrachka rakstīja: Ko juus varat gvelzt par to, ka vecie nepieljautu shaadu rezultaatu? Manupraat, "vecie" ir lielaa meeraa vainiigi pie taa, kas pashlaik notiek komandaa. Komandas kodols nav psihologiski gatavs uznjemties atbildiibu un nejuutaas droshi par savaam speejaam. Vecajiem bija no komandas jaapazuud 3-4 gadi atpakalj nevis tikai tagad. Muusu "jaunie" (24-25g) sen vairs nav jaunie. Domaaju, ka vinji ir "zudusii" paaudze, jo netika pie teikshanas, kad bija pelniijushi. Tagad jaanoturaas kaadi 3-4 gadi A grupaa un jaacer, ka iistie jaunie laiciigi tiks iespeeleeti izlasee.
Veiksmi muuseejiem! Turieties! Mees vienmeer ar jums!


Pirmkārt, vai viņi vainīgi, ka treneri viņus izlasē ņema?
Otrkārt, ja tas notiktu pirm 3-4 gadiem, tad šitādi rezultāti būtu nevis tagad, bet pirms 3-4 gadiem...

     [+] [-]

, 2008-05-05 14:01, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viņi stāvēja ij pret Kanādu, ij ASV, vienkārši ASV kopējais līmenis nebija tika augsts, lai uzreiz mūsējiem parādīt "no kurienes kājas aug". Tāpēc arī varbūt tā izskatījās.

Tu droši vien esi spēlējis ij pret ASV, ij pret Kanādu