Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Lipmans: "Ja es aiziešu, domāju, nebūs tik vienkārši palikt elitē"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Lipmans: "Ja es aiziešu, domāju, nebūs tik vienkārši palikt elitē"
LHF prezidents Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans (74) sarunā ar laikrakstu "Diena" aicina līdzjutējus atbalstīt mūsu puišus un gūt prieku no viņu snieguma. Pasaules čempionātā Latvijas izlasei ir ļoti svarīgi noturēties elitē, jo mazajai hokeja valstij izkrišana varētu būt uz daudziem gadiem.

Pirmajās sešās draudzības spēlēs Latvijas izlase bija tālu no sava labākā snieguma, kas viesa bažas valstsvienības iespējām. Savukārt pēdējos divos kontrolmačos tika apspēlēti slovāki, līdz ar to uz pasaules čempionātu mūsu puiši dosies labā noskaņojumā.

"Salīdzinot ar sagatavošanās posma sākumu, pozitīvās pārmaiņas ir lielas. Protams, daudzi kritizēja izlasi, bet mums bija pārliecība, ka augstākais spēles līmenis tiks sasniegts [pārbaudes spēlēs] pret Slovākiju. Esmu kļuvis mierīgāks, un pārliecība par veiksmīgu startu čempionātā man ir augusi. Bez uztraukuma tik emocionāls cilvēks kā es nemaz nevar dzīvot, bet esmu drošs, ka nospēlēsim tā, kā vajag," atzīst Kirovs Lipmans. "Galīgo uzdevumu noteiksim pirmdien hokeja federācijas valdes sēdē. Protams, man kā prezidentam gribētos redzēt izlasi spēlējam ceturtdaļfinālā, bet tas nav tik vienkārši. Pretiniekos ir ļoti stipras komandas. Būšu apmierināts, ja redzēšu, ka puiši atdod visu, ko viņi var. Nevar jau prasīt no cilvēka to, ko viņš nespēj. Mēs nevaram būt kanādieši, bet, ja atdodam visu, kā, piemēram, nupat pasaules čempionātā izdarīja mūsu U18 hokejisti, nosargājot vietu elitē, visi būs apmierināti."

Šopavasar izlasē nav vairāku potenciālo līderu. "Es negribētu nosaukt nevienu vārdu vai izteikt kādus pārmetumus. Esmu pateicīgs, ka viņi no visas sirds grib pārstāvēt izlasi, tomēr ir daži hokejisti, kuriem trūkst patriotisma un vēlmes spēlēt. Tā pamatā ir situācija ar lielajām algām. Man sāp sirds, ka daži neraujas uz izlasi. Tad ir trauma, tad nogurums, tad vēl kaut kas. Tomēr tādu nav daudz, un kopumā situācija ir normāla," atzīst prezidents.

Kāda ir atšķirība starp iepriekšējo izlases galveno treneri Tedu Nolanu un tagadējo stūrmani Aleksandru Beļavski? "Domāju, ka vēl par agru salīdzināt, to varēsim darīt pēc čempionāta. Beļavskis ir kulturāls, inteliģents cilvēks, lai gan daži viņam pārmet runāšanu krievu valodā. Viņš perfekti runā arī latviski. Es viņam ieteicu, lai kādā no preses konferencēm atbild latviski, lai nebūtu nekādu pārmetumu. Bet trenerim nav obligāti jārunā latviski - vai Nolans to darīja? [Smejas.] Man pret Nolanu nekā nav, bet, godīgi sakot, viņš neko neparādīja. Desmitā un divas vienpadsmitās vietas pasaules čempionātos - astoņniekā tā arī neiekļuvām. Kas attiecas uz 8. vietu Sočos, nevajag aizmirst, ka mēs jau pirms Nolana trīs reizes bijām spēlējuši olimpiskajā turnīrā. Man nav neērti atzīt, ka liela daļa Soču panākumu slēpjas Sanda Ozoliņa pienesumā. Kas attiecas uz Nolana iespēju atgriezties Latvijas izlasē - nē, to es nedarīšu nekad," norāda Latvijas hokeja galvenais funkcionārs.

Latvijas izlase jau 19. reizi pēc kārtas spēlēs pasaules čempionāta elites divīzijā. Cik ilgi tas turpināsies? "Neviena cita no mazajām hokeja valstīm nevar lepoties ar šādu rezultātu," akcentē mūsu hokeja ilggadējais vadītājs Lipmans. "Es nevaru visu mūžu būt LHF prezidents. Ja es aiziešu, domāju, ka nebūs tik vienkārši [palikt elitē]. Tādai valstij kā Latvija izkrišana no spēcīgāko sabiedrības varētu būt uz daudziem gadiem. Aicinu līdzjutējus atbalstīt mūsu puišus un gūt prieku no viņu snieguma. Izlasei tas ir ļoti svarīgi. Šobrīd šķiet, ka Prāgā varētu būt ap 5000 Latvijas līdzjutēju, iespējams, pat vairāk, un tas priecē!"

2015. gada pasaules čempionāts risināsies Čehijas pilsētās Prāgā un Ostravā (1.-17.maijs). Prāgas grupā mūsu pretinieces būs Kanāda, Zviedrija, Čehija, Šveice, Francija, Vācija un Austrija. Pasaules čempionātā pirmā spēle Latvijas hokejistiem būs 1. maijā pret Kanādas valstsvienību.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-27 12:01, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Sāksim ar to ,ka mūsu hokejistiem jau parādas demotivācija jau spēlēt elites PČ , kur nu vēl 1. divīzijas čempī.
Otrais - 1.divīzijas čempis sākas ātrāk kā elites - līdz ar to mums iztrūks labu spēlētāju ,kas vēl sitīsies Eiropas hokeju līgu plovos. Reāli mūsu sastāvs būtu kā pārbaudes pret Franciju eiročelendžī- vai tas ir gana labs ,lai uzvilktu Poliju bez problēmām - es nezinu.
Būtu mazāks pārbaudes spēļu skaits un būtu grūtāk iespēlēt sastāvu.
Spēlēšana 1.divīzijā mums godu nedarīs.
Nu ja vēl RD spēlēs KHL (nākamsezon) tad kā reiz čali būs labā formā pēc sezonas (starpība bezdarbībā) nebūs tik liela kā tagad - no februāra beigām līdz aprīļa sākumam! Tiek kas lidos pamazām ārā no Eiropas (arī KHL) PO mierīgi bez nekādām formas atgūšanām varēs pievienoties izlasei (jo būs jau labā formā) atliks tik atjaunot veco saspēli pāris pārbaudes spēles piem. ar kādām japānām, korejām (u.t.m.l. komandām)! Pat ar tādu "pussastāvu" mums nevajadzētu būt lielām problēmām vismaz otrajiem palikt 1.A divīzijā un varam pat atļauties kādiem zaudēt (lai paši sev uzsistu niknumu)!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 12:02, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Te jau apstāstīja kas un kā ar to sastāvu.
Ja mēs paskatāmies, tad Itālija ne vienu vien reizi ir uzvarējusi Latviju elites līmenī (t.i., spēlējot mūsējiem ar labāko sastāvu). Polija - tā kā tā ir viena spēle, tad visādi var gadīties, jo ne tikai sastāvs mums būs cits, bet arī sagatavošanās periods krietni īsāks.
1. Sastāvs būs tas pats – uz 1. divīzijas PČ reāli var iztrūkt tikai Eiropas labāko līgu finālisti – daudz mums tādi ir??? No NHL, AHL arī paspēj uz čempi no komandām, kas netiek PO.
2. Itāļi ir atteikušies no naturalizēto ZA spēlētāju izmantošanas izlasē un ir reāli vājāki kā citus gadus.
3. Poļi IR reāli vājāki par LV un neredzu kā viņi mūsu izlasei varētu aizlikt kāju priekšā.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 12:04, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Vieglāk ir noturēties elites divīzijā nekā uz to uzkāpt augšā.
Beidz murgot! Kopš augšā nāk 2 izlases ir jābūt īpaši tizliem, lai netiktu nākamajā gadā atpakaļ! Kazahi ar saviem Baris + VHL un kazahu čempja kadriem tika šogad atpakaļ bez lielas piepūles!

  +2 [+] [-]

, 2015-04-27 12:04, pirms 10 gadiem
viens iepīkstējās par izkrišanu, pārējie jau ekspertē, kā atgriezties

  +2 [+] [-]

, 2015-04-27 12:06, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Vieglāk ir noturēties elites divīzijā nekā uz to uzkāpt augšā.
Pilnīgas muļķības – kazahi parādīja, ka pat bez daļas vadošo spēlētāju, viņi ir pārāki par pārējām 1. divīzijas komandām, uzvarot visās spēlēs. Slovēņi un Austrieši arī pagājušogad tika atpakaļ.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 12:12, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: 1. Sastāvs būs tas pats – uz 1. divīzijas PČ reāli var iztrūkt tikai Eiropas labāko līgu finālisti – daudz mums tādi ir??? No NHL, AHL arī paspēj uz čempi no komandām, kas netiek PO.
2. Itāļi ir atteikušies no naturalizēto ZA spēlētāju izmantošanas izlasē un ir reāli vājāki kā citus gadus.
3. Poļi IR reāli vājāki par LV un neredzu kā viņi mūsu izlasei varētu aizlikt kāju priekšā.
Teorētiski paspēj, bet kā rāda prakse, nebūt ne vienmēr tā notiek realitātē.

Poļi, itāļi - šogad viņi ir tādi, nākamgad, iespējams, būs citādi, turklāt, nav jau zināms kāda būs Latvijas izlase. Iespējams, ka RD būs aizvadījuši vāju sezonu, iespējams, ka labu, taču spēlētāji būs tikko pēc PO mačiem. Pagaidām tas viss ir spekulācijas.

Tāpat atcerēsimies, ka, ja kritīs, tad ne jau viena Latvijas izlase, būs vēl kāda.

     [+] [-]

, 2015-04-27 12:16, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Teorētiski paspēj, bet kā rāda prakse, nebūt ne vienmēr tā notiek realitātē.

Poļi, itāļi - šogad viņi ir tādi, nākamgad, iespējams, būs citādi, turklāt, nav jau zināms kāda būs Latvijas izlase. Iespējams, ka RD būs aizvadījuši vāju sezonu, iespējams, ka labu, taču spēlētāji būs tikko pēc PO mačiem. Pagaidām tas viss ir spekulācijas.

Tāpat atcerēsimies, ka, ja kritīs, tad ne jau viena Latvijas izlase, būs vēl kāda.
Tās izlases, kuras šogad kritīs ārā, nākamgad būs atpakaļ Top divīzijā.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-27 12:22, pirms 10 gadiem
Pēc texta izskatās, ka šamējais (K.L.) bruģē ceļu, ja kaut kas notiksies... Diemžēl, tas ir šī cilvēciņa stils... Bet es saku - plikie vinnēs!!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 12:23, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Tās izlases, kuras šogad kritīs ārā, nākamgad būs atpakaļ Top divīzijā.
visādi gadās... Austrija pirms gada Elitē iekļuva tikai laimīgas sagadīšanās pēc (nebūtu japāņi zaudējuši ungāriem pēdējā spēlē, Elitē būtu japāņi)

  -2 [+] [-]

, 2015-04-27 12:37, pirms 10 gadiem
par Nolanu piekrītu Kiram, pārāk jau tiek glorificēts.

     [+] [-]

, 2015-04-27 12:48, pirms 10 gadiem
Pēc būtības vel 12 varbūtejie uzvaardi NAV SASTĀVĀ ( katram savs iemesls) ja ar šo sastāvu sanāk nospēlēt puslidz .. 9-11 vieta , vai ari sliktakaja gadijuma saglabat vietu blicē arī uz nakamo sezonu. - taaaad..... pie laba salikuma kad savacas visi.. buutu tiiri neko kapajama komanda. Ja arii stripainie tiesas lojali un vienādi .. tad jau ehhhhhhhh..
bet pagaidam lai veicas dzhekiem Praga!@!

     [+] [-]

, 2015-04-27 12:57, pirms 10 gadiem
latvieši "optimisti"
es tā domu par izkrišanu nemaz nepieļauju, tās vietas jau aizņemtas.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-27 12:59, pirms 10 gadiem
IIHF jau nav FIFA, kur naudu metaa pa labi un pa kreisi.
Kira ja aizies, tad visticamak njems savu Grindex lidz - bez liela sponsora LHF bus gruti.

     [+] [-]

, 2015-04-27 13:11, pirms 10 gadiem
moskis rakstīja: Teds kaut ko tādu ir pateicis Lipmanam, kas nav īsti paticis (visticamāk, ka līguma ietvaros kaut kas ir neizdarīts finanšu jomā ), un tas ir uz ilgu laiku, ja tu Kirovam neesi pa prātam, tad ar labu prātu neviens izlasē neatgriežas
bet "pa lielam" jau viņš teica, taisnību.. nekāds sausais atlikums pēc Nolana nav

  +3 [+] [-]

, 2015-04-27 13:11, pirms 10 gadiem
"Viņš perfekti runā arī latviski. Es viņam ieteicu, lai kādā no preses konferencēm atbild latviski, lai nebūtu nekādu pārmetumu. Bet trenerim nav obligāti jārunā latviski - vai Nolans to darīja? [Smejas.]."

Ja viņš perfekti runā latviski, bet vienalga izvairās to darīt, tad pēc manām domām tas ir vēl sliktāk.
Un vai Nolans ir Latvijas pilsonis? Kāds vispār sakars salīdzināt šos abus. Lipmans atkal līmenī.

     [+] [-]

, 2015-04-27 13:21, pirms 10 gadiem
Es nesaprotu, Lipmans SC komentus pārlasījies vai arī pats te komentē !
Nolans viņam nepatīk, tas ir skaidrs, dārgs maita

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 13:34, pirms 10 gadiem
Es gan uzskatu, ja izkristu, tad ātri tiktu atpakaļ.

1. Nav nopietnu konkurentu un cīņa ir par divām vietām!
2. Mums ir pietiekoši daudz meistarīgu spēlētāju.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 13:35, pirms 10 gadiem
Par to patriotisma trukumu ..kapec sakam dazi?..Vai tad nevar teikt atklati no Martina un Oskara varetu gaidit lielaku patriotismu un aizstavet VALSTS izlases krasas.

     [+] [-]

, 2015-04-27 13:35, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: par Nolanu piekrītu Kiram, pārāk jau tiek glorificēts.
vienas uzvarētas spēles dēļ OS pret Šveici, vienkārši daudziem cilvēkiem šīberis aizbraucis...
p.s. par Nolana trenera kvalifikāciju liecina, ka neviena NHL komanda pat neizskata viņa kandidatūru...NHL komandām kuram nav treneru, tiek saukti daudz un dažādi uzvārdi, pat fārmklubu treneri tiek piesaukti, kā galvenie...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 14:01, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Es gan uzskatu, ja izkristu, tad ātri tiktu atpakaļ.

1. Nav nopietnu konkurentu un cīņa ir par divām vietām!
2. Mums ir pietiekoši daudz meistarīgu spēlētāju.
Ja Latvija izkrīt, tad nākamgad ir jāspēlē ar Austriju/Slovēniju. Taču tas nav obligāti, jo tāpat tā var būt arī kāda Dānija, Francija vai Vācija. Klāt nāk Itālija, Polija, Japāna un D-Koreja.

Aziātus apspēlēt vajadzētu, taču tā droši teikt, ka pārējās trijās spēlēs būs gandrīz vai garantētas uzvaras noteikti nevar. Atliek Itāļiem atgriezties ar nedaudz vairāk naturalizētajiem (šogad bijuši vien 6) un tā jau būs pilnīgi cita izlase. Polija - palika pirmā aiz svītras un noteikti izrādīs pretestību ļoti nopietnu.

Nemaz nerunājot par divu izkritušo izlašu savstarpējo cīņu.

Nesaku, ka izlase, ja izkritīs, tad tur arī paliks uz gadu desmitiem, taču atgriešanās atpakaļ būs daudz grūtāka nekā šajos komentāros tiek rakstīts.

     [+] [-]

, 2015-04-27 14:11, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Ja Latvija izkrīt, tad nākamgad ir jāspēlē ar Austriju/Slovēniju. Taču tas nav obligāti, jo tāpat tā var būt arī kāda Dānija, Francija vai Vācija. Klāt nāk Itālija, Polija, Japāna un D-Koreja.

Aziātus apspēlēt vajadzētu, taču tā droši teikt, ka pārējās trijās spēlēs būs gandrīz vai garantētas uzvaras noteikti nevar. Atliek Itāļiem atgriezties ar nedaudz vairāk naturalizētajiem (šogad bijuši vien 6) un tā jau būs pilnīgi cita izlase. Polija - palika pirmā aiz svītras un noteikti izrādīs pretestību ļoti nopietnu.

Nemaz nerunājot par divu izkritušo izlašu savstarpējo cīņu.

Nesaku, ka izlase, ja izkritīs, tad tur arī paliks uz gadu desmitiem, taču atgriešanās atpakaļ būs daudz grūtāka nekā šajos komentāros tiek rakstīts.
Laiki ir mainījušies...
Stress būtu, bet katra mūsu maiņa- radītu pretiniekiem milzīgas problēmas...
PM: Nez ko pretinieki varētu izdarīt pret to pašu Brahmani, kurš met 30 vārtus Baltkrievijā...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-27 14:13, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Ja Latvija izkrīt, tad nākamgad ir jāspēlē ar Austriju/Slovēniju. Taču tas nav obligāti, jo tāpat tā var būt arī kāda Dānija, Francija vai Vācija. Klāt nāk Itālija, Polija, Japāna un D-Koreja.

Aziātus apspēlēt vajadzētu, taču tā droši teikt, ka pārējās trijās spēlēs būs gandrīz vai garantētas uzvaras noteikti nevar. Atliek Itāļiem atgriezties ar nedaudz vairāk naturalizētajiem (šogad bijuši vien 6) un tā jau būs pilnīgi cita izlase. Polija - palika pirmā aiz svītras un noteikti izrādīs pretestību ļoti nopietnu.

Nemaz nerunājot par divu izkritušo izlašu savstarpējo cīņu.

Nesaku, ka izlase, ja izkritīs, tad tur arī paliks uz gadu desmitiem, taču atgriešanās atpakaļ būs daudz grūtāka nekā šajos komentāros tiek rakstīts.
1) ja Latvija tomēr izkristu, spēlēt pret Austriju nu nekādi nenāktos - jo tas nozīmētu, ka Austrija, Francija, Vācija paliktu Elitē.
2) Itālijai šogad bija tikai 4 naturalizētie kanādieši Eliteprospects.com - Italy (starp citu, ungāriem tādu bij 3 Eliteprospects.com - Hungary )

     [+] [-]

, 2015-04-27 14:32, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Pasaules čempionātā Latvijas izlasei ir ļoti svarīgi noturēties elitē, jo mazajai hokeja valstij izkrišana varētu būt uz daudziem gadiem.

Kirov ko Tu murgo? Uz kādiem "daudziem gadiem"? Ja arī nokritīsim (protams pasarg Die's nenovēlu tādu lietu) vai tad mums ko? Hokejisti par nez kādiem tizleņiem pēkšņi paliks, ka nespēs nākamajā gadā kaut otrie 1. divīzijas A grupā palikt? Slovēniju, Itāliju, Poliju neapspēlēs?
Lai gan ne ļoti ieredzu Lipmana kungu, te nu gan viņam varētu būt taisnība. IIHF daudz labprātāk Latvijas vietā PČ elitē redzētu kādu lielvalsti (vai vismaz krietni lielāku valsti nekā Latvija) ar daudz vairāk iedzīvotāju = daudz plašāku reklāmas tirgu, daudz bagātākiem sponsoriem, u.t.t. Un IIHF (kaut vai caur tiesnešiem) zināmā mērā spēles tomēr var ietekmēt (protams ne jau nospiedoša vienas izlases pārsvara gadījumā, bet līdzīgā spēlē, kā Latvija - Šveice U-18 šogad, gan var). Līdz ar to Latvijai ierāpties atpakaļ elitē varētu izrādīties sarežģītāk nekā daži te domā. Turklāt, pieļauju, ka uz 1.divīzijas čempi nepavisam nerautos vadošie hokejisti (īpaši, ja neizdotos atgriezties elitē ar pirmo piegājienu un Latvija tur iestrēgtu).

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 14:44, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Ja Latvija izkrīt, tad nākamgad ir jāspēlē ar Austriju/Slovēniju. Taču tas nav obligāti, jo tāpat tā var būt arī kāda Dānija, Francija vai Vācija. Klāt nāk Itālija, Polija, Japāna un D-Koreja.

Aziātus apspēlēt vajadzētu, taču tā droši teikt, ka pārējās trijās spēlēs būs gandrīz vai garantētas uzvaras noteikti nevar. Atliek Itāļiem atgriezties ar nedaudz vairāk naturalizētajiem (šogad bijuši vien 6) un tā jau būs pilnīgi cita izlase. Polija - palika pirmā aiz svītras un noteikti izrādīs pretestību ļoti nopietnu.

Nemaz nerunājot par divu izkritušo izlašu savstarpējo cīņu.

Nesaku, ka izlase, ja izkritīs, tad tur arī paliks uz gadu desmitiem, taču atgriešanās atpakaļ būs daudz grūtāka nekā šajos komentāros tiek rakstīts.
.
Paskaties reglamentu pirms raksti dumības . Eksperts
Ja LV izkrīt, tad otra komanda, kas izkrīt, nekādi nevar būt Francija, Austrija, Vācija...

     [+] [-]

, 2015-04-27 14:51, pirms 10 gadiem
Ja izkristu tad atpakaļ netiktu ilgi, tas gan, bet nav jau vērts domāt par to ja mūsējie neizkritīs

     [+] [-]

, 2015-04-27 16:30, pirms 10 gadiem
tu neatceries ka mes zaudejam italjiem olimpiade
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-27 16:53, pirms 10 gadiem
Nu jau Kira pateica tā, it kā viņš būtu Dievs... Ja reiz tikai viņa dēļ mēs spēlējam elitē, tad kāpēc mēs ne reizi neesam bijuši top3? Kira taču visu spēj (spriežot pēc šī raksta un citām viņa intervijām).
Pat ar visu to, ka viņam ir lielais piķis (Grindex utt.), viņš nebūt nav vienīgais, kas spētu noturēt izlasi līmenī... Piemēram, tas pats Ozoliņš (ja kādreiz piekristu ieņemt Kiras vietu) noteikti spētu izlasi noturēt vismaz šajā līmenī un arī sponsorus finansēm spētu atrast, tā ka Kiram jāpadomā, pirms runāt skaļi....

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 17:36, pirms 10 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Lai gan ne ļoti ieredzu Lipmana kungu, te nu gan viņam varētu būt taisnība. IIHF daudz labprātāk Latvijas vietā PČ elitē redzētu kādu lielvalsti (vai vismaz krietni lielāku valsti nekā Latvija) ar daudz vairāk iedzīvotāju = daudz plašāku reklāmas tirgu, daudz bagātākiem sponsoriem, u.t.t. Un IIHF (kaut vai caur tiesnešiem) zināmā mērā spēles tomēr var ietekmēt (protams ne jau nospiedoša vienas izlases pārsvara gadījumā, bet līdzīgā spēlē, kā Latvija - Šveice U-18 šogad, gan var). Līdz ar to Latvijai ierāpties atpakaļ elitē varētu izrādīties sarežģītāk nekā daži te domā. Turklāt, pieļauju, ka uz 1.divīzijas čempi nepavisam nerautos vadošie hokejisti (īpaši, ja neizdotos atgriezties elitē ar pirmo piegājienu un Latvija tur iestrēgtu).
Vēl viens gudrinieks! Diez kuru "lielvalsti" no 1. divīzijas, tad "ļaunais IIHF"tā alktu ievilkt Elitē LV vietā? Japānu vai Itāliju? Nesmīdini! IIHF nav labdarības organizācija, bet uz peļņu orientēta un PČ katru gadu rīko (nevis ik pēc gada vai ik pēc 4 gadiem) tikai tapēc, lai būtu ienākumi gan no biļetēm gan no TV translācijām! Cik daudz japāņu un itāļu vispār par tādu hoķi zin nemaz nerunājot par to vai hoķim seko un vai brauktu uz čempi? Procents varētu būt diezgan pamazs kamēr letiņi ir vieni no aktīvākajiem un daudzskaitļigākajiem PČ braucējiem pie kam to dara katru gadu! Kāds labums IIHF būs no tā, ka uz kādu Itāliju vai Japānu atbrauks paskatīties kādi 200-300 viņējie fani, ja letiņi vidēji ik gadu ap 5-6 K braukā līdzi? Tad kas IIHF ir izdevīgāk? Lielās valstis ar mazu interesi(cik daudziem tādā Itālijā vai Japānā tāds hoķa PČ interesē?), kuras arī nebūt netaisīsies, tad kaut kā vairāk finansēt IIHF tik tapēc, ka viņu komandas spēlē Elitē vai ikgadējā "letiņu armija", kas parasti arī diezgan nesliktu piķi atsāj čempja zemē! Par LV izlases iespējām tikt atpakaļ Elitē jau rakstiju augstāk un neatkārtošos! Lai 6 komandu konkurencē nespētu ieņemt kaut otro vietu.... tad tur mūsu džekiem vajadzēs regulāri kost pēc spēlēm un uz paģirām spēlēt, tad moš tiešām kaut kādā veidā šie arī to otro vietu "nolies".... Kas attiecas uz spēlētāju braukt gribēšanu vai negribēšanu braukt, domāju, džekiem tieši otrādi tad tā būs goda lieta tikt atkal atpakaļ un ne jau pēc 2-3 gadiem, bet uzreiz un patiesībā mums pat ar šādu izlasi kā tagad nevajadzētu būt lielām problēmām 1.divīzijā, lai tiktu atpakaļ Elitē jau pirmajā gadā un ar pirmo vietu!

     [+] [-]

, 2015-04-27 18:23, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: vienas uzvarētas spēles dēļ OS pret Šveici, vienkārši daudziem cilvēkiem šīberis aizbraucis...
p.s. par Nolana trenera kvalifikāciju liecina, ka neviena NHL komanda pat neizskata viņa kandidatūru...NHL komandām kuram nav treneru, tiek saukti daudz un dažādi uzvārdi, pat fārmklubu treneri tiek piesaukti, kā galvenie...
Ne jau viena uzvara , bet parādītā spēles kvalitāte pret grandiem hokejā ir meistarības mēraukla.

     [+] [-]

, 2015-04-27 18:43, pirms 10 gadiem
izkristu uz vairākiem gadiem ? viņš visp orjentējās tājā, kāds ir mūsu labāko spēlētāju līmenis ? kas tad mūsējos tur spētu noturēt vairākus gadus ?

     [+] [-]

, 2015-04-27 18:54, pirms 10 gadiem
"Domāju, ka vēl par agru salīdzināt, to varēsim darīt pēc čempionāta. Beļavskis ir kulturāls, inteliģents cilvēks, lai gan daži viņam pārmet runāšanu krievu valodā. Viņš perfekti runā arī latviski.

Iemacijas runat paris nedelu laika?