Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Latvija ielaiž 7 vārtus un zaudē ceturto pārbaudi pēc kārtas

Rolands Eliņš

Latvija ielaiž 7 vārtus un zaudē ceturto pārbaudi pēc kārtas
Jānis Sprukts
Foto: Gints Ivuškāns/F64

Latvijas hokeja izlase zaudējusi ceturtajā pārbaudes spēlē pēc kārtas, izbraukuma mačā Norvēģijā kapitulējot ar 3:7. Vārtus Latvijas sastāvā guva Jānis Sprukts un Andris Džeriņš, abi to paveica pēc lieliskām komandas biedru piespēlēm vairākumā, kā arī trešajā periodā ar cīņu un realizētu izgājienu viens pret vienu izcēlās Koba Jass.

Latvijas vārtos šodien stājās Elvis Merzļikins,aizstājot Edgaru Masaļski, savukārt uzbrucēju rindās izmaiņas ieviesa Ginta Meijas savainojums, tāpat arī spēlei nebija pieteikti Rodrigo Ābols un Mārtiņš Cipulis, kuru vietas ieņēma Koba Jass, Gunārs Skvorcovs un Andris Džeriņš.

Spēle gan iesākās līdzīgi kā vakar,proti, ar zaudētiem vārtiem - Elvis Merzļikins izgāja no vārtiem, taču viņa piespēli partneri laicīgi neapstrādāja, ripa tika pārtverta un raidīta vārtos, kuros Merzļikins atgriezties nepaspēja. Tūlīt pēc tam gan Miķeļa Rēdliha lielisks reids vairākumā izkārtoja metienu tukšā vārtu stūrī Jānim Spruktam, tādējādi iepriekšējo spēļu "norma" (vieni vārti) bija sasniegta.

Pirmā perioda labā ziņa bija tā, ka vēlreiz tika lieliski izspēlēts vairākums, kurā Andris Džeriņš izmantoja Kaspara Daugaviņa piespēli vārtu priekšā, taču sliktā ziņa tā, ka aizsardzības paviršību dēļ norvēģi guva divus vārtus un bija vadībā 3:2. Vienreiz tika pieļauts izgājiens divi pret vienu, kurā Merzļikins atvairīja pirmo metienu, taču neviens nepalīdzēja atkārtotajā metienā, bet pēc tam Galviņš vārtu priekšā nepamanīja, ka ripa ir viņam aiz muguras, un pirmais pie tās piesteidzās Anderss Bastiansens.

Otrā perioda ievadā Latvija izskatījās saņēmusies un arī ieguva tiesības spēlēt piecatā pret trim, taču lieliskā iespēja palika neizmantota. Vēl sliktāk, noraidījumu nopelnīja Roberts Lipsbergs, un Kens Andrē Ūlimbs raidīja ceturto ripu Merzļikina vārtos. Spēles ātrums pamazām kritās, jo norvēģi nekautrējās vairāk uzmanības pievērst aizsardzībai, un perioda beigās par sitienu ar nūju noraidījumu līdz spēles beigām saņēma Daugaviņš.

Pēdējā perioda sākumā Beļavskis pamainīja uzbrucēju virknējumus un centās salauzt spēli ar pāreju uz trim maiņām, taču atkal bezzobains vairākums, un Cibuļska un Džeriņa noraidījuma dēļ Latvija palika trijatā. Norvēģiem vajadzēja burtiski pāris sekundes, lai panāktu 5:2. Latvija turklāt palika mazākumā, un spēcīgs metiens no tālas distances sāpīgi trāpīja pa Merzļikina plecu, tiesa, pēc nelielas pauzes Latvijas vārtsargs bija gatavs turpināt cīņu.

Visus atspēlēšanas mēģinājumus iznīcināja vairāki noraidījumi, bet 57. minūtē skatu vēl drūmāku padarīja Stefans Toresens, raidot sesto ripu Merzļikina vārtos. Atlika vairs tikai zaudēt ar cieņu, taču nesanāca arī tas - Cibuļskis rupji "izslēdza" pretinieku uzbrucēju, nopelnot noraidījumu. Koba Jass mazākumā gan spēja pārtvert ripu un realizēt izgājienu viens pret vienu, padarot spēle gala rezultātu nedaudz mazāk pesimistisku, taču arī šis cerību stariņš tika izniekots, jo 30 sekundes pirms pamatlaika beigām kļūdījās Merzļikins, un zaudējums 3:7.

Euro Hockey Challenge, 18. aprīlis, Bergena

Norvēģija - Latvija 7:3 (3:2, 1:1, 3:1)

Vārti: 2:45 Stene (Roests) 1:0, 3:40 Sprukts (M. Rēdlihs) 1:1, 5:19 Roests (Asks) 2:1, 10:47 Bastiansens (Djupviks Lovlī, Sorviks) 3:1, 14:00 Džeriņš (Daugaviņš, Bukarts) 3:2 30:13 K. Ūlimbs (Serviks, Martinsens) 4:2 47:36 Norstebo (K. Ūlimbs, Martinsens) 5:2 56:04 Toresens (Odegārs, Stene) 6:2 57:31 K. Jass 6:3 59:30 Holoss (Bastiansens, Olsens) 7:3
Soda minūtes: 16:44
Metieni: 27:19
Vārtsargi: Larss Haugens - Elvis Merzļikins

Latvijas izlases sastāvs

Vārtsargi: #33 Elvis Merzļikins, #41 Ervīns Muštukovs;
Aizsargi: #11 Kristaps Sotnieks - #9 Krišjānis Rēdlihs, #44 Oskars Cibuļskis - #2 Ēriks Ševčenko, #3 Jānis Andersons - #13 Guntis Galviņš, #22 Māris Jass - #88 Maksims Širokovs;
Uzbrucēji: #10 Lauris Dārziņš - #6 Jānis Sprukts - #24 Miķelis Rēdlihs, #71 Roberts Bukarts - #25 Andris Džeriņš - #16 Kaspars Daugaviņš, #40 Roberts Lipsbergs - #21 Armands Bērziņš - #73 Gunārs Skvorcovs, #51 Koba Jass - #96 Ņikita Jevpalovs - #59 Lauris Bajaruns.

Euro Hockey Challenge

DatumsLaiksSpēleVietaRezultāts
02.04.2015.19:00Baltkrievija – LatvijaMolodečno (Baltkrievija)2:1
04.04.2015.17:00Baltkrievija – LatvijaĻida (Baltkrievija)0:1
09.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēnā Rīga1:2
10.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēnā Rīga0:1
17.04.201520:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)2:1
18.04.201517:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)7:3
24.04.2015.19:30Latvija – SlovākijaArēnā Rīga
25.04.2015.17:00Latvija – SlovākijaArēnā Rīga

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:18, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kādam patīk Nolans, kādam - Znaroks...

Par to hokeju runājot - Nolana sasniegumi ir svaigā atmiņā un viņš aizgāja no izlases faktiski savas popularitētes topā. Znaroka izlases modelis arī spēlēja labu hokeju, bija agresīvi, uzveica Zviedriju (kas ar nav maz) utt., bet viņam pēc tam bija arī sliktie turnīri. Tāpēc kopējais iespaids ir tāds kāds ir, nemaz nerunājot atkal, par individuālajām patikām/nepatikām.
Znars ne tikai toreiz Zviedriju uzveica! Ja pareizi atceros arī mājinieci Šveici toreiz vinnēja! Tas vispār kopumā bija viens no jēdzīgākajiem čempjiem O&H dueta izpildijumā!

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:19, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Nebur te tagad drāmu pirms laika! Kad/ ja izkrītīs, tad arī varēsi burt! Neviens tagad pirms čempja vairs treneri nemainīs! Un Dinamo tiešām var iet kaut bekot man no tā ne silts ne auksts, bet Latvijas (ar lielo L jāraksta!) hokejs kā bija tā būs! Man piem. šogad vietējā čempja plovi un fināls patika!
Varbūt Tev taisnība, bet cik skatītāju apmeklē ĻČ spēles vai skatās pa TV. Nav skatītāju, nav reklāmas, nav sponsoru.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:19, pirms 10 gadiem
MOKA rakstīja: rozaa brilles ir uz LAČ BAČ u.t.t
nav gan, ja labi spēlē var mēģināt izsisties top līgās, NLA un SHL, KHL tik pēc tam nāk

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:21, pirms 10 gadiem
janijs56 rakstīja: Varbūt Tev taisnība, bet cik skatītāju apmeklē ĻČ spēles vai skatās pa TV. Nav skatītāju, nav reklāmas, nav sponsoru.
tāpēc, ka ir DR un Lipmans nestrādā LAČ attīstībā, viss ir vienkārši

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 21:22, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Znaroka izlases modelis arī spēlēja labu hokeju, bija agresīvi, uzveica Zviedriju (kas ar nav maz)
Būtu 1997.gada čempī neizšķirti aizliegti, varbūt Zviedriju būtu vinnējis jau Beresņevs.

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:23, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Znars ne tikai toreiz Zviedriju uzveica! Ja pareizi atceros arī mājinieci Šveici toreiz vinnēja! Tas vispār kopumā bija viens no jēdzīgākajiem čempjiem O&H dueta izpildijumā!
Bija gan. Zviedri tika minēti tik kā tāds TOP tīms. Liekas, ka tik Lindstrēms neko lielu nav vinnējis... tik to 6:6 2002. gadā OS pret Slovākiju, kas beigās pēc pakāsiena Vācijai bija kaķītim zem astītes.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 21:23, pirms 10 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Būtu 1997.gada čempī neizšķirti aizliegti, varbūt Zviedriju būtu vinnējis jau Beresņevs.
Vai Kanādu ar Klodānu vārtos.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:26, pirms 10 gadiem
janijs56 rakstīja: Varbūt Tev taisnība, bet cik skatītāju apmeklē ĻČ spēles vai skatās pa TV. Nav skatītāju, nav reklāmas, nav sponsoru.
Pa TV starp citu tikai finālu rādija! LČ ir jāskatās dzīvājā! Pie LČ spēļu reklāmas ir pašam Kiram un protams arī klubiem jāpiestrādā, lai skatītājiem būtu interese nākt uz vietējo čempi skatīties hoķi nevis līmeni! Hoķis arī LČ tiek spēlēts pat ļoti neslikts! Plovi sen tik labi nebija bijuši!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:27, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Tu to nopietni?! Viņš par R 2000 normāli patrenēt nevarēja un R 2000 (esot jau ģinamkas farmam) tā bija viena no sudīgākajām sezonām! Un tā vājprātīgā spiegšana uz beņķa (nezinu pat kā, lai to savādāk nosauc, jo kas toreiz gāja uz R 2000 spēlēm Piņķos zin par ko es runāju) .... tas bija kaut kas vispār neiedomājams, kā spēlētāji vispār to ākstu izturēt varēja... atmosfēru izlasē gadsimtu mijā arī ne jau Santa Klauss sad*rsa....
Laikam jau pie vainas bija viņa cenšanās lauzt PSRS laiku stereotipus......

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:28, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Pa TV starp citu tikai finālu rādija! LČ ir jāskatās dzīvājā! Pie LČ spēļu reklāmas ir pašam Kiram un protams arī klubiem jāpiestrādā, lai skatītājiem būtu interese nākt uz vietēji čempi nākt skatīties hoķi nevis līmeni! Hoķis arī LČ tiek spēlēts pat ļoti neslikts! Plovi sen tik labi nebija bijuši!
Nav teikts, ka Kirovam jādomā un jācenšas. Lai organizē klubi (vai trešā puse) turnīru, t.i., federācijas rīkots turnīrs nav vienīgā opcija. Viņi būs ieinteresēti tā virzīšanā un daudzas problēmas atrisināsies (tiesa, parādīsies arī citas).

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 21:29, pirms 10 gadiem
labi ka 17 vēl neielaida sogad nau variantu cempionātā jaatvadās no augstākās līgas ko tas belavskis ar tiem spēlētājiem ir izdarījis dievs vinu zina.tāds trenneris vēl latvijas izlasei nebūs vēl bijis

  +4 [+] [-]

, 2015-04-18 21:29, pirms 10 gadiem
Gudļevski Kulda Bartulis J Redlihs Pujacs Girgensons Ķēniņš Indrašis Meja Karsums Vasiļjevs Cik ļoti šie džeki pietrūkst izlasē!Vel jo vairak pēc šadām spēlēm!

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 21:29, pirms 10 gadiem
Kāds tas "materiāls" ir tādu hokeju arī spēlē. Laikā, ka vēl pats Beļavskis spēlēja izlasē no 2015. gada sastāva tiktu varbūt pieci spēlētāji. Ja nav spēlētājiem meistarības, tad nevar prasīt uzvaras pār stiprām komandām.

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:30, pirms 10 gadiem
Tas Cibulska parkapums beigas bija vispar, tik rupjs un bistams, un kad neko vairs spele nevar glabt, kur galva ko tadu darit!

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:33, pirms 10 gadiem
kokodžambo rakstīja: Kāds tas "materiāls" ir tādu hokeju arī spēlē. Laikā, ka vēl pats Beļavskis spēlēja izlasē no 2015. gada sastāva tiktu varbūt pieci spēlētāji. Ja nav spēlētājiem meistarības, tad nevar prasīt uzvaras pār stiprām komandām.
tāpēc vajag Nolana hokeju spēlēt, kur vairāk padarītais darbs bija svarīgs ne meistarība

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:33, pirms 10 gadiem
erred rakstīja: Laikam jau pie vainas bija viņa cenšanās lauzt PSRS laiku stereotipus......
Kādus nafig stereotipus viņš tur lauza? Viņš sačakarēja atmosfēru izlasē! Komandai ir jābūt komandai - vienai veselai dūrei sākot no masiera līdz spēlētājam , un galvenajam trenerim un nevis divām nometnēm... kur vienā pusē bija Vasilis otrā vecie buki! Spēlētājiem jau savā starpā konfliktu nebija, konflikts bija Vasilim ar vecajiem bukiem!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:33, pirms 10 gadiem
video var kautkur redzeet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:34, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 10. un divas 11. vietas PČ ir maksimums? Vai arī 1 uzvara pār Šveici un sakarīga spēle pret Kanādu ir tas maksimums? Ko tad darīja Beresņevs, Vasiļjevs, Lindstrēms un Znaroks, ja viņiem izdevās pat 1/4-finālā tikt un katrs noskalpēt pa kādam grandam?
Man personīgi patika mūsu komandas spēle pie Nolana. Pa kādam grandam arī pie Nolana noskalpēja un iekļūt astotniekā vairāk palīdz apstākļu sakritības nevis treneris. Katram savs, man treneris Nolans labi patika un arī izlases spēles stils pie viņa patika.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:35, pirms 10 gadiem
vf rakstīja: Tas Cibulska parkapums beigas bija vispar, tik rupjs un bistams, un kad neko vairs spele nevar glabt, kur galva ko tadu darit!
Nemākam uzvarēt - nemākam zaudēt?

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:36, pirms 10 gadiem
katru gadu viens un tas pats ... izkritīts tjipa.. nekur nekritīs.. bet nu treneri vajadzēs citu tas toč, un pēc iespējas ātrāk... iespējams pirms PČ

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:37, pirms 10 gadiem
berimors rakstīja: Šausmas! Tik mīksti, lēni, pavirši. Beigās vēl psihošana dēļ savas nevarības. Skaidrs ir viens – ja būtiski neuzlabosies situācija, tad garantēti izkrītam un B grupu. Patiesībā tas ir liels brīnums, ka 17 (!) gadu laikā tas vēl ne reiz nav noticis. Visas mūsu ranga izlases, belarus, ieskaitot, tur ir kaut reizi pabijuši. Kaut kad tam ir jānotiek. Tik vāju sagatavošanās posmu vēl nekad neesam aizvadījuši. Vēl tikai 2 spēles palikušas...
Vērtējums:
Merzļikins 4
Džeriņš 7
Daugaviņš 3
M.Rēdlihs 7
Kr.Rēdlihs 5
Andersons 2
Dārziņš 6
Sprukts 6
Galviņš 7
Bērziņš 5
K.Jass 7
Bajarūns 4
Skvorcovs 3
Jevpalovs 3
Širokovs 3
M.Jass 5
Bukarts 4
Cibuļskis 6
Ševčenko 5
Lipsbergs –
Plus vēl idiotiskās Magma jaucējkrānu reklāma...
visi + par magma stabili

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:39, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājspirms 3 min.
kokodžambo rakstīja: Kāds tas "materiāls" ir tādu hokeju arī spēlē. Laikā, ka vēl pats Beļavskis spēlēja izlasē no 2015. gada sastāva tiktu varbūt pieci spēlētāji. Ja nav spēlētājiem meistarības, tad nevar prasīt uzvaras pār stiprām komandām.
tāpēc vajag Nolana hokeju spēlēt, kur vairāk padarītais darbs bija svarīgs ne meistarība
Šie spēlētāji to nevar, jo lai siltos arī vajag meistarību un gribasspēku.

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:39, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nav teikts, ka Kirovam jādomā un jācenšas. Lai organizē klubi (vai trešā puse) turnīru, t.i., federācijas rīkots turnīrs nav vienīgā opcija. Viņi būs ieinteresēti tā virzīšanā un daudzas problēmas atrisināsies (tiesa, parādīsies arī citas).
Jāmeklē atkal kāds "samsungs"! SPL laikos čempis bija līmenī arī prēmijas par medaļām cik atceros nebija sliktas! Nezinu kādā "mērkaķī" toreiz Kira Samsungu par ģen. sponsoru vietējam čempim dabuja, bet dabuja!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:40, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Man personīgi patika mūsu komandas spēle pie Nolana. Pa kādam grandam arī pie Nolana noskalpēja un iekļūt astotniekā vairāk palīdz apstākļu sakritības nevis treneris. Katram savs, man treneris Nolans labi patika un arī izlases spēles stils pie viņa patika.
Ja tā globāli ņem tad man patika Beresņeva pirmais piegājiens darbā ar izlasi. Tā, protams, bija arī cita izlase un cits hokejs kopumā... taču mēs šeit varam runāt tikai par patikšanām, jo neviens treneris nav parādījis neko izcilu. Visi pa lielam ņemot ir strādājuši vienādi. Katrs savā stilā, protams, bet rezultāts no tā nav mainījies, līdz ar to runāt kurš treneris ir labāks (tieši izlasei)... labākais ir tas, kurš netrenē.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:40, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Kādus nafig stereotipus viņš tur lauza? Viņš sačakarēja atmosfēru izlasē! Komandai ir jābūt komandai - vienai veselai dūrei sākot no masiera līdz spēlētājam , un galvenajam trenerim un nevis divām nometnēm... kur vienā pusē bija Vasilis otrā vecie buki! Spēlētājiem jau savā starpā konfliktu nebija, konflikts bija Vasilim ar vecajiem bukiem!
Tu arī pats atbildēji - PSRS laikos to sauca par Dedovšinu....

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:43, pirms 10 gadiem
kokodžambo rakstīja: Sporta novērotājspirms 3 min.
kokodžambo rakstīja: Kāds tas "materiāls" ir tādu hokeju arī spēlē. Laikā, ka vēl pats Beļavskis spēlēja izlasē no 2015. gada sastāva tiktu varbūt pieci spēlētāji. Ja nav spēlētājiem meistarības, tad nevar prasīt uzvaras pār stiprām komandām.
tāpēc vajag Nolana hokeju spēlēt, kur vairāk padarītais darbs bija svarīgs ne meistarība
Šie spēlētāji to nevar, jo lai siltos arī vajag meistarību un gribasspēku.
Tieši pie Nolana tās netrūka un bija cīņa katrā laukuma kvadrātcentrimetrā, nevelti daži kadri netika pie Nolana izlasē....Nolans ņēma cīnītājus

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 21:43, pirms 10 gadiem
kokodžambo rakstīja: Sporta novērotājspirms 3 min.
kokodžambo rakstīja: Kāds tas "materiāls" ir tādu hokeju arī spēlē. Laikā, ka vēl pats Beļavskis spēlēja izlasē no 2015. gada sastāva tiktu varbūt pieci spēlētāji. Ja nav spēlētājiem meistarības, tad nevar prasīt uzvaras pār stiprām komandām.
tāpēc vajag Nolana hokeju spēlēt, kur vairāk padarītais darbs bija svarīgs ne meistarība
Šie spēlētāji to nevar, jo lai siltos arī vajag meistarību un gribasspēku.
Varbūt Shuplera agreshockej piekopt?

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:45, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Jāmeklē atkal kāds "samsungs"! SPL laikos čempis bija līmenī arī prēmijas par medaļām cik atceros nebija sliktas! Nezinu kādā "mērkaķī" toreiz Kira Samsungu par ģen. sponsoru vietējam čempim dabuja, bet dabuja!
Ģenerālsponsors ir viena lieta, bet pašu turnīru jau var organizēt kāda privāta struktūra.
Kuri būtu tie pustrakie, kas kam tādam piekristu, tas ir cits jautājums, taču tas var būt variants.
Tb es nedomāju, ka federācijai ir jānodarbojas tieši ar vietējā čempionāta organizēšanu tiešā veidā. Pārraudzību, palīdzību utt., jā, taču, manā uzstverē, viņiem ir jānodarbojas ar hokeja kā sporta popularizēšanu, nevis jau gatavu hokejistu izklaidēšanu-dzenāšanu. Ar to lai nodarbojas citi, kuriem tas varētu sanākt, tie entuziasti pat parāda, ka tas nav nekas TĀDS un nepaceļams.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 21:46, pirms 10 gadiem
Gribēju komentēt un izteikt viedokli, bet atturēšos - būšu naivs un domāšu, ka mūsējie atrodas baigajā fiziskajā bedrē un uz PČ sāks lidot) HA HA H A HA

  -3 [+] [-]

, 2015-04-18 21:47, pirms 10 gadiem
erred rakstīja: Tu arī pats atbildēji - PSRS laikos to sauca par Dedovšinu....
Ziemeļamerikas komandās (kā NHL, tā citu līgu) dedovščina ir pat oficiāli atļauta, t.i., rūkiji netiek turēti ne suņa kājā. Nereti ir gadījumi, kad TOP spēlētāji nerunā ar kaut kādiem jauniņajiem pat pāris pirmās sezonas utt.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:47, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ģenerālsponsors ir viena lieta, bet pašu turnīru jau var organizēt kāda privāta struktūra.
Kuri būtu tie pustrakie, kas kam tādam piekristu, tas ir cits jautājums, taču tas var būt variants.
Tb es nedomāju, ka federācijai ir jānodarbojas tieši ar vietējā čempionāta organizēšanu tiešā veidā. Pārraudzību, palīdzību utt., jā, taču, manā uzstverē, viņiem ir jānodarbojas ar hokeja kā sporta popularizēšanu, nevis jau gatavu hokejistu izklaidēšanu-dzenāšanu. Ar to lai nodarbojas citi, kuriem tas varētu sanākt, tie entuziasti pat parāda, ka tas nav nekas TĀDS un nepaceļams.
Tieši Latvijā LHF ir jāorganizē...Maza valsts un to hokeja saimniecību nevajag dalīt

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:48, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ziemeļamerikas komandās (kā NHL, tā citu līgu) dedovščina ir pat oficiāli atļauta, t.i., rūkiji netiek turēti ne suņa kājā. Nereti ir gadījumi, kad TOP spēlētāji nerunā ar kaut kādiem jauniņajiem pat pāris pirmās sezonas utt.
pašlaik nezinu nevienu NHL komandu, kur tā būtu, cik sekoju līdzi, tad visur +/- labas attiecības ir

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:48, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tieši pie Nolana tās netrūka un bija cīņa katrā laukuma kvadrātcentrimetrā, nevelti daži kadri netika pie Nolana izlasē....Nolans ņēma cīnītājus
Domāju, ka pie labvēlīgākiem apstākļiem, arī pie Beļavska komandā daudzu no tiem, kuriem jau var paredzēt spēlēšanu izlasē, nebūtu.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:49, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājspirms 2 min.
kokodžambo rakstīja: Sporta novērotājspirms 3 min.
kokodžambo rakstīja: Kāds tas "materiāls" ir tādu hokeju arī spēlē. Laikā, ka vēl pats Beļavskis spēlēja izlasē no 2015. gada sastāva tiktu varbūt pieci spēlētāji. Ja nav spēlētājiem meistarības, tad nevar prasīt uzvaras pār stiprām komandām.
tāpēc vajag Nolana hokeju spēlēt, kur vairāk padarītais darbs bija svarīgs ne meistarība
Šie spēlētāji to nevar, jo lai siltos arī vajag meistarību un gribasspēku.
Tieši pie Nolana tās netrūka un bija cīņa katrā laukuma kvadrātcentrimetrā, nevelti daži kadri netika pie Nolana izlasē....Nolans ņēma cīnītājus
Ņēma , jo bija no kā izvēlēties. Šobrīd ir pārāk maza izvēle. Neredzu īsti ko likt vietā.