Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase pēc līdzvērtīga sākuma kapitulē Zviedrijai ar 1:8

Rolands Eliņš

Latvijas izlase pēc līdzvērtīga sākuma kapitulē Zviedrijai ar 1:8
Lauris Dārziņš - vienīgo vārtu guvējs Latvijas izlasē un šī mača labākais spēlētājs
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas hokeja izlase pasaules čempionātā Čehijā cietusi trešo zaudējumu trīs spēlēs, ar 1:8 piekāpjoties Zviedrijas valstsvienībai. Vienīgos vārtus Latvijas sastāvā guva Lauris Dārziņš, bet vēl spēles 33. minūtē rezultāts bija tikai 1:2.

Izlases galvenais treneris Aleksandrs Beļavskis šodienas mačāsastāvā bija ieviesis vairākas izmaiņas, un pirmo spēli šajā PČ aizvadīja Miks Indrašis, savukārt vārtos pret pirmajās divās spēlēs piecus punktus guvušajiem zviedriem stājās Edgars Masaļskis.

Latvija spēli sāka apņēmīgi un piespieda zviedrus arī pārkāpt noteikumus, tiesa, vairākums neizdevās. Zviedrija pamazām pārņēma iniciatīvu, taču neko pārāk bīstamu izveidot nespēja. Arī Zviedrijas vairākums nebija neko spožais, taču ripas rikošets no Oskara Cibuļska slidas ļāvai tai izvirzīties vadībā.

Otrā perioda vidū zviedri panāca 2:0, taču Latvija ar trešo piegājienu realizēja vairākumu - Kaspara Daugaviņa metienu Jūnass Enrūts atvairīja, taču pirmais pie ripas bija Lauris Dārziņš. Diemžēl pagāja nieka desmit sekundes, kad Filips Fošberjs tika pie iespējas izpildīt bullīti. Masaļskis lieliski atvairīja viņa izgājienu spēles laikā, taču soda metienā Fošberjs mūsu vārtsargam neatstāja cerības. Luī Ēriksons pēc Latvijas neizmantota vairākuma trešo reizi iemeta ripu Masaļska vārtos, taču šoreiz vārtu guvums netika ieskaitīts, radot pamatotu sašutumu zviedru līdzjutējos. Ēriksons gan ilgi nesēroja un 14 sekundes pirms perioda beigām tomēr nokārtoja "hat-trick" un panāca 4:1.

Andra Džeriņa noraidījumu trešajā periodā izmantoja Oskars Mellers, izrādoties aktīvākais Latvijas vārtu priekšā. Spēles liktenis bija praktiski izšķirts, un abas izlases sāka spēlēt daudz mierīgāku hokeju, kurā Masaļskis ielaida visai vieglu metienu no asa leņķa, un jau 1:6. Uzreiz pēc tam vēl viens bullītis zviedriem, taču Masaļskis revanšējās par iepriekšējo kļūdu un atvairīja Lindholma metienu. Atlikušajā laikā Zviedrija guva vēl divus vārtus un svinēja uzvaru 8:1.

Līdz ar to Latvijas spēles pret grupas favorītēm noslēgušās, un nu sekos četri mači pēc kārtas, kuros Beļavska vadītā izlase vairs nebūs izteikta pastarīte. Aizvadītās spēles teksta tiešraide pieejama Šeit

Latvija - Zviedrija 1:8 (0:1, 1:3, 0:4)

Vārti: 17:37 L. Ēriksons (vair.) 0:1, 30:05 L. Ēriksons (Ekholms, Krūnvals, vair.) 0:2, 32:53 Dārziņš (Daugaviņš, Galviņš, vair.) 1:2, 33:03 Fošberjs (soda metiens) 1:3, 39:46 L. Ēriksons (Ānelevs) 1:4, 44:43 Mellers (Ekmans-Lāšons, Klinberjs, vair.) 1:5, 49:32 Jūsefsons (Lundkvists) 1:6, 57:04 Lundkvists (Jalmāšons, Ekmans-Lāšons) 1:7,59:51 Rasks (J. Ēriksons, Lindholms) 1:8
Soda minūtes: 10:10
Metieni: 20:36
Vārtsargi: Edgars Masaļskis - Jūnass Enrūts

Latvijas izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez
1.5.2015.17:15Kanāda - Latvija6:1
2.5.2015.21:15Latvija - Čehija2:4
4.5.2015.17:15Latvija - Zviedrija1:8
6.5.2015.17:15Šveice – Latvija
8.5.2015.21:15Vācija - Latvija
9.5.2015.17:15Austrija - Latvija
12.5.2015.17:15Latvija – Francija

A grupas kopvērtējums

VIzlaseSU-UP-ZP-ZVārtiP
1.Zviedrija32-1-0-020:78
2.Kanāda22-0-0-016:16
3.Čehija21-0-1-09:84
4.Šveice21-0-1-06:54
5.Vācija21-0-0-12:113
6.Austrija20-1-0-15:92
7.Francija20-0-0-22:50
8.Latvija30-0-0-34:180

 +37 [+] [-]

, 2015-05-04 19:34, pirms 10 gadiem
Salauza Edžiņu pirms īstā čempionāta Latvijai sākuma...
Var kāds man pateikt, ko Edža darīja vārtos pēc 1-3 nu kaut vai 1-4

  -2 [+] [-]

, 2015-05-04 19:34, pirms 10 gadiem
...ja runājam par sveju uzvārdiem, tad es tomēr esmu jauno formu pusē. 55.p ļauj abām pusēm pretendēt uz taisnību, tomēr pirmais noteikums ir par atveidi pēc izrunas. Ja LZA terminologi ir rakstījuši par Foršberjiem, tad viens likums visiem.
Skat:

Ministru kabineta noteikumi Nr.114
Rīgā 2004.gada 2.martā (prot. Nr.9 25.§)
Noteikumi par personvārdu rakstību un lietošanu latviešu valodā, kā arī to identifikāciju

55. Citvalodu cilmes personvārdus latviešu valodā atveido iespējami tuvu to izrunai oriģinālvalodā, kā arī ievērojot atveides (cittautu vārdu un uzvārdu rakstīšana latviešu valodā atbilstoši citvalodu īpašvārdu atveides noteikumiem) tradīcijas. Ja iespējami divi viena personvārda atveides varianti, izvēlas oriģinālvalodas rakstībai tuvāko variantu.
56. Atveidojot citvalodu īpašvārdus latviešu valodā, papildus šo noteikumu prasībām ņem vērā Latvijas Zinātņu akadēmijas Valodas un literatūras institūta (Latvijas Universitātes Latviešu valodas institūta) izstrādātos norādījumus par citvalodu īpašvārdu pareizrakstību un pareizrunu latviešu literārajā valodā un Latvijas Zinātņu akadēmijas Terminoloģijas komisijas ieteikumus, kas publicēti laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:35, pirms 10 gadiem
1188 reklāmai jauna nozīme

 +37 [+] [-]

, 2015-05-04 19:35, pirms 10 gadiem
Mūsējie nkad nepadodas ? Nu nezinu,šodien redzēju,ka lielākā daļa vienkārši padevās. Tā jau pirmo spēles pusi aizvadījām neslikti,ja vel realizētu savus momentus...
P.S Ēriksona vārti bija jāskaita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2015-05-04 19:35, pirms 10 gadiem
Treners švaks un pietrūkst vēlvienas maiņas, kas atbilst PČ līmenim.

Nolana laikā šitāda spēle nebija... Kanāda bija saudzīga, bet zviedri samala mūs miltos...
Gaidam spēli ar Austriju.. Bet jūtu, ka mūsu vieta tabulā varētu arī būt šāda 12. maijā, kad būs nepieciešams uzvarēt Franciju pamatlaikā.

 +33 [+] [-]

, 2015-05-04 19:35, pirms 10 gadiem
Vismaz Vītoliņš ar Znaroku sagādāja Latvijai dāvanu!!!
Īstenie latvieši !

 +16 [+] [-]

, 2015-05-04 19:35, pirms 10 gadiem
nu i kā nedzert pēc tādām spēlēm ?

 +31 [+] [-]

, 2015-05-04 19:35, pirms 10 gadiem
Čalis (Edgars) 14 gadus pēc kārtas vienmēr kapā izlasē un nekad neatsaka, bet aizsargi iespļauj sejā...

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:35, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Masaļskis normāls laša murds
kā tur krieviem?

 +11 [+] [-]

, 2015-05-04 19:35, pirms 10 gadiem
Belavskis var iet ravet bietes. Ka var tadu sastavu un mainas salikt... psc vairakums pilniga impotence.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 19:35, pirms 10 gadiem
pirmais buliitis pilniigi salauza muuseejos,liidz tam veel bija iespeejas

 +18 [+] [-]

, 2015-05-04 19:35, pirms 10 gadiem
Neērti bija skatīties līdz beigām... kauns

 +20 [+] [-]

, 2015-05-04 19:35, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Masaļskis normāls laša murds
Kā Krievija nospēlēja?

  +3 [+] [-]

, 2015-05-04 19:35, pirms 10 gadiem
Zviedri nebija ņemami. Vismaz krievi ieberzās.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 19:35, pirms 10 gadiem
Manliekas mūs izp... .

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 19:35, pirms 10 gadiem
Tūlīt gan jau, ka visi noliks no galvas līdz kājām Latvijas izlasi. Varu pateikt uzreiz, ka nav nozīmes ar kādu rezultātu mēs šīm izlasēm zaudējām – Kanādai, Čehijai, Zviedriem. Un tie, kas teiks, ka nav cienīgs rezultāts...tad varu teikt to, ka par cienīgu rezultātu nedod punktus un tas neko neizsaka.
Tieši tagad ir pašas svarīgākās spēles, ja kaut ko grib sasniegt. Ir iespēja palikt gan ceturtiem, gan arī astotiem. Viss atkarīgs no savstarpējās spēles, jo vāji pretinieki nav. Visiem ir gribasspēks un vēlme. Skatīsimies, kuriem būs vairāk, jo – Austrija, Francija, Vācija ir komandas no kurām varam paņemt tos punktus.
Viss tikai priekšā. Novēlu veiksmi un mazāk nolikt savējos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2015-05-04 19:36, pirms 10 gadiem
Masaļskim jau vajadzēja mainīties pie 1:4, jo starpība jau nebūtu nekāda, un masals vismaz nebūtu tādā situācijā. Aizsargi jau var braukt mājās, Liepājas mečis būtu tāpat nospēlējis. Ar tādu attieksmi pret šveici sagaidāms tas pats!

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 19:36, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Mūsējie nkad nepadodas ? Nu nezinu,šodien redzēju,ka lielākā daļa vienkārši padevās. Tā jau pirmo spēles pusi aizvadījām neslikti,ja vel realizētu savus momentus...
P.S Ēriksona vārti bija jāskaita.
Nozaga Butriku

 +19 [+] [-]

, 2015-05-04 19:36, pirms 10 gadiem
Labdien, uztraukumam nav pamata, jo nākošgad spēlēsim pret Japānu, kur būs iespēja arī uzvarēt.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:36, pirms 10 gadiem
Paldies un uz redzēšanos, mr. Beļavski.Nekas te nebūs, ne ar tādu treneri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:36, pirms 10 gadiem
serxinjo rakstīja: Maz cerību, žēl cilvēkus, kas par šīm spēlēm maksā naudu, hokejisti varētu vismaz priekš saviem faniem nospēlēt labāk.
piekrītu,Malkins un Kovaļčuks šodien bija ļoti slikti !

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 19:36, pirms 10 gadiem
Nebiju jau īsti cerējis nemaz uz uzvaru, bet biju gaidījis, ka vismaz par to cīnīsimies. Tā izskatījās, ka čaļi atnākuši šodien tikai paslidot (diezgan skumji). Kas tās par piespēlēm... Tādas kļūdas kaut kāda u-12 tikai var atļauties. Vienīgā maiņa, kas izskatījās +/- šodien bija 2.maiņa, bet pārējie bez motivācijas un pat īsti necenšas (slido kā tādas omes). Piedodiet, bet lai arī esmu par Latviju vienmēr, bet ja sportistam nav pat vēlme cīnīties un nolikt pie vietas "Smagsvaru", bet tikai mazos un ne tik pieredzējušos, tad kāda jēga vispār tur atrasties un kaut ko darīt? Vienmēr malties pa vienu un to pašu vietu? Dzīvosim un redzēsim, kas būs nākotnē!
Mērķis bez rīcības plāna ir sapņošana vaļā acīm...

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:36, pirms 10 gadiem
sāpīgākais ir tas, ka tādas valstis, kā Dānija,austrija, Slovēnija izskatās daudz labāk par mūsējiem. P.S. Šausmīga spēle mūsējo izpildījumā.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 19:36, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: ...ja runājam par sveju uzvārdiem, tad es tomēr esmu jauno formu pusē. 55.p ļauj abām pusēm pretendēt uz taisnību, tomēr pirmais noteikums ir par atveidi pēc izrunas. Ja LZA terminologi ir rakstījuši par Foršberjiem, tad viens likums visiem.
Skat:

Ministru kabineta noteikumi Nr.114
Rīgā 2004.gada 2.martā (prot. Nr.9 25.§)
Noteikumi par personvārdu rakstību un lietošanu latviešu valodā, kā arī to identifikāciju

55. Citvalodu cilmes personvārdus latviešu valodā atveido iespējami tuvu to izrunai oriģinālvalodā, kā arī ievērojot atveides (cittautu vārdu un uzvārdu rakstīšana latviešu valodā atbilstoši citvalodu īpašvārdu atveides noteikumiem) tradīcijas. Ja iespējami divi viena personvārda atveides varianti, izvēlas oriģinālvalodas rakstībai tuvāko variantu.
56. Atveidojot citvalodu īpašvārdus latviešu valodā, papildus šo noteikumu prasībām ņem vērā Latvijas Zinātņu akadēmijas Valodas un literatūras institūta (Latvijas Universitātes Latviešu valodas institūta) izstrādātos norādījumus par citvalodu īpašvārdu pareizrakstību un pareizrunu latviešu literārajā valodā un Latvijas Zinātņu akadēmijas Terminoloģijas komisijas ieteikumus, kas publicēti laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
jau pirmajā periodā gatavoji savu tizlo komentāru, lai iekopētu 1. sekundē? tev nav dzīves
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 19:37, pirms 10 gadiem
Impotence

 +15 [+] [-]

, 2015-05-04 19:37, pirms 10 gadiem
atpakaļ Nolanu! viņš vismaz prata uzrunāt puišus pēc zaudējumiem, lai nākamajos zaudējumos tik traki nesūrst!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 19:37, pirms 10 gadiem
marauders rakstīja: Tūlīt gan jau, ka visi noliks no galvas līdz kājām Latvijas izlasi. Varu pateikt uzreiz, ka nav nozīmes ar kādu rezultātu mēs šīm izlasēm zaudējām – Kanādai, Čehijai, Zviedriem. Un tie, kas teiks, ka nav cienīgs rezultāts...tad varu teikt to, ka par cienīgu rezultātu nedod punktus un tas neko neizsaka.
Tieši tagad ir pašas svarīgākās spēles, ja kaut ko grib sasniegt. Ir iespēja palikt gan ceturtiem, gan arī astotiem. Viss atkarīgs no savstarpējās spēles, jo vāji pretinieki nav. Visiem ir gribasspēks un vēlme. Skatīsimies, kuriem būs vairāk, jo – Austrija, Francija, Vācija ir komandas no kurām varam paņemt tos punktus.
Viss tikai priekšā. Novēlu veiksmi un mazāk nolikt savējos.
ja nevar un negrib, tad lai spēlē, kur grib - tas ir B grupā

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:37, pirms 10 gadiem
Uzredzesanos belavski

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 19:37, pirms 10 gadiem
Tā vien šķiet, ka trenera uzdevums Latvijas izlasei ir noraidīšanās. Vismaz kaut kādā statistikas elementā esam labākie.

  +6 [+] [-]

, 2015-05-04 19:37, pirms 10 gadiem
Izlases uzbrukums atbilst cienijamiem H.Vasiljeva vardiem.Vini iemest var tikai poda.Visai izlasei sodien 1.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:37, pirms 10 gadiem
Vakar pa vaciesiem smejaas. Sodien par mums. Vai tiesam tada impotence no aizsargiem un belavska ibio.... BL*D tie svitrainie pi*ari tiesam nevar tiesaat vienlidziigi... Zviedri tik vaji ir vai

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:37, pirms 10 gadiem
vairakums vispar kaut kada patalogija! Zeel Edzas! Musejie vispar nesarga vartu prieksu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:38, pirms 10 gadiem
Nekas te nebūs, ne ar tādu treneri.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 19:38, pirms 10 gadiem
Seit mes redzejam musu trenera profesionalitati atlaujot nometat komandas 1 vartsargu un grqujot vinu morali! Pretigs macs

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:38, pirms 10 gadiem
ddd jeb pakaļā!vieni vārti pa spēli nu impotenti!.dievs dod palikt Agrupā!

  +8 [+] [-]

, 2015-05-04 19:38, pirms 10 gadiem
Es nenolikšu, pirmie divi periodi bija solīdi, par trešo neizteikšos...

Jāgatavojas atlikušajām četrām spēlēm, katrā būs jācīnās uz maksimumu!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-04 19:38, pirms 10 gadiem
Vieninieki godam nopelnīti!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-04 19:38, pirms 10 gadiem
Neaizmirstiet Masaļskim atkal salikt piecniekus par labu spēli…Mūsu vārtos telefona stabs būtu ielaidis mazāk.

 +11 [+] [-]

, 2015-05-04 19:38, pirms 10 gadiem
BUKARTS !!!
Kādam vispār vēl ir kādi jautājumi, pēc šīm trim spēlēm, kāpēc Znaroks un Nolans neņēma šo špīleri uz čempionātiem?

  +6 [+] [-]

, 2015-05-04 19:38, pirms 10 gadiem
No Nolan No party!

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 19:38, pirms 10 gadiem
Pie Daugavas un Laura centrā lai ieliek kat Bērziņu vai jauno Ābolu, bet nu Džeriņš vienkārši čakarē šo maiņu, nu nevelk viņš!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:39, pirms 10 gadiem
v akselis rakstīja: Nu Kira, ko ta tagad teiksi? Tik maza valstiņa un šitik lielu kaunu taisa
Beļavski un Bukartu uz NHL!
Kāds tur kauns? Vienu gadu švaki nospēlē, otru gadu jau labāk. Čempis katru gadu notiek.

Labākie nespēlē.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-04 19:39, pirms 10 gadiem
budamank rakstīja: jau pirmajā periodā gatavoji savu tizlo komentāru, lai iekopētu 1. sekundē? tev nav dzīves
es vismaz savu dzīvi dzīvoju, kamēr Tu cita : )

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:39, pirms 10 gadiem
Belavskim galvenais laikam ka tik mutē ir ko žļembāt

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:39, pirms 10 gadiem
Pirmie 2 periodi labi,3 periods sausmigs...zel Edgara...jaspele lidz galam...tagad pedejas 4 speles ir jauzvar...

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:39, pirms 10 gadiem
Ātri, lēti un kvalitatīvi! rakstīja: Nav vārtusarga, vienkārši nav!
Ja komanda salaiž 8 ripas, tas jau vairs nav normāli.
Tā nav komanda, bet kauns!

B.Grupa 100%...
Sāpīgi, bet tā tas laikam būs. Manuprāt sen tik slikti neesam aizvadījuši nevienu iepriekšējo čempionātu.
Viennozīmīgi vājākā latvijas izlase pēdējo 10.gadu laikā...

Znaroku atpakaļ!!!!
Cik vārtos Masala vainīgs? Vienā, varbūt vēlkādā, bet nu viņu vainot var vismazāk.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:39, pirms 10 gadiem
Sāk zust ticība un drīz tāpat būs arī spēlētājiem, tik mīkstu galveno treneri latvieši nav pelnījuši

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 19:39, pirms 10 gadiem
Pats trakākais, ka izšķirošās spēles vēl pret saviem konkurentiem, pat bail domāt.

  +7 [+] [-]

, 2015-05-04 19:39, pirms 10 gadiem
Nekas. Bija dažās vietās pazudusi koncentrācija, bet ātrāk aizmirst šo spēli un gatavoties jau 2.daļai, kura ir ļoti svarīga!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:39, pirms 10 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: BUKARTS !!!
Kādam vispār vēl ir kādi jautājumi, pēc šīm trim spēlēm, kāpēc Znaroks un Nolans neņēma šo špīleri uz čempionātiem?
Nemuldi - Znaroka laikā Bukarts bija PČ!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 19:39, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: tie, kas noliek Beļavski, nolika arī Starkovu

bet ne jau trenerī ir problēma
problēma ir tajos maisos kas slidinās pa ledu

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:39, pirms 10 gadiem
Naakamaa jau 1:10... mees augam

  +6 [+] [-]

, 2015-05-04 19:39, pirms 10 gadiem
Kā teica K Zirnis - mēs iesildamies - paskatīsimies cik silti būsim iesildījušies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-05-04 19:39, pirms 10 gadiem
chemist_dk rakstīja: Labdien, uztraukumam nav pamata, jo nākošgad spēlēsim pret Japānu, kur būs iespēja arī uzvarēt.
varbūt beidzot izdosies dabūt pč hokejā uz rīgu, jo pirmajā divīzijā jau lemj tik gadu uz priekšu.
būs lētas biļetes, varēs ienest savu šmigu un tribīnēs kurīt, kā jau I divīzijas turnīros

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:40, pirms 10 gadiem
Hawks69 rakstīja: No Nolan No party!
Nolans ar Zviedriju spēlēja 1 reizi un pakāsa 0:4.
Ar Kanādu PČ laikā vispār nebija spēlējis.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 19:40, pirms 10 gadiem
No vienas puses - bēdu ieleja, no otras, jau nodrāztais teiciens ka čempis tik tagad sākas ir spēkā. Skaidrs ir viens, lai cik labi spēlē vienādos sastāvos, tas neko nedos ja nemetīsi vairākumā un laidīsi mazākumā. Tagad nāks pretī cita kalibra komandas un tad redzēsim kas ir kas. Interesē vārtsargu taktika, visas spēles svarīgas, vai riskēs ar Muštukovu vai Kalniņu? Ar spēka spēli mums viss kartībā, Ābols bez variantiem nonesa Bajarunu!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:40, pirms 10 gadiem
diez vai skvorcovs, bukarts un jassveidīgie varēs uzvilkt jap
chemist_dk rakstīja: Labdien, uztraukumam nav pamata, jo nākošgad spēlēsim pret Japānu, kur būs iespēja arī uzvarēt.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:40, pirms 10 gadiem
Ļoti nepatika Saulieša spēle, lai cik ļoti centās un bija ļoti aktīvs, tomēr vairākas reizes pārspēlēja savas maiņas, tāpēc ar noraidījums par sastāva pārkāpumu sanāca, jo Bajaruns bija nogaidījies, visi maiņas biedri laukumā, bet Saulietis jau pārguris mainīties neiet!

  +6 [+] [-]

, 2015-05-04 19:40, pirms 10 gadiem
Aizsardzības līnija zem katras kritikas

 +21 [+] [-]

, 2015-05-04 19:40, pirms 10 gadiem
Vecais labais bezzobainais krievu hokejs ir atpakal!

  +8 [+] [-]

, 2015-05-04 19:40, pirms 10 gadiem
*Šķiet, ka pirmo reizi PČ piedzīvoju, ka pret LV iesistos vārtus neieskaita (parasti jau ir otrādi), pie tam vēl šadus, kuri bija 100% - kas tad vairs vsp.vārtsargu laukumā nedrīkst atrasties? IIHF šķiet lielāks kolhozs kā KHL, tiesāšanas ziņā!
*Bukijs ar Džeru nevelk šo līmeni, ļoti daudz brāķu piespēlēs, vai vnk/neatdotas piespēles (Džera divas reizes), laikam jau tāpēc viņam DRīgā tik maz piespēļu – kaut kā neredz laukumu. Priekš pirmajām divām maiņām par švaku, prieks 3. Un 4. pārāk neenerģiski
*ļoti daudz neprecīzi atdotas vai pieņemtas piespēles – tas visu to mūsu labo centību un uzbrukumu pamatīgi norok, kamēr zviedri no nekā izveido vārtus!
*Beļavskis atkal nejēdz vārtsargu nomainīt - Edžu vajag pietaupīt pret Šveici! Pilnīgs cirvis, nekas vairāk
*Kas tas mūsējiem par stulbu domāšanu veidu, kāpēc tik aktīvi jāspēlē pret zviedriem, kuri iziet 1 pret 1, nevar maigi patraucēt, pavirzīt uz vienu pusi, arī Edžam tā vieglāk nekā pēc tam soda metienā – šī arī viena no mūsējo klasikām!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:40, pirms 10 gadiem
labākais, ka Gulbis diez ko labāku vakaru neiekrāsos

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 19:40, pirms 10 gadiem
Ātri, lēti un kvalitatīvi! rakstīja: Nav vārtusarga, vienkārši nav!
Ja komanda salaiž 8 ripas, tas jau vairs nav normāli.
Tā nav komanda, bet kauns!

B.Grupa 100%...
Sāpīgi, bet tā tas laikam būs. Manuprāt sen tik slikti neesam aizvadījuši nevienu iepriekšējo čempionātu.
Viennozīmīgi vājākā latvijas izlase pēdējo 10.gadu laikā...

Znaroku atpakaļ!!!!
no augstākās divīzijas neviens uz B grupu nekrīt

  +3 [+] [-]

, 2015-05-04 19:41, pirms 10 gadiem
vismaz USA iepriecināja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:41, pirms 10 gadiem
Atgriežamies atpakaļ pie sagrāvēm - pārāk ilgi jau tomēr zolīdi bijām spēlējuši pret visiem!

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:41, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Vecais labais bezzobainais krievu hokejs ir atpakal!
hahahahaa

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:41, pirms 10 gadiem
Vismaz utainie pagruuda, kkaads priecinsh

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:42, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: No vienas puses - bēdu ieleja, no otras, jau nodrāztais teiciens ka čempis tik tagad sākas ir spēkā. Skaidrs ir viens, lai cik labi spēlē vienādos sastāvos, tas neko nedos ja nemetīsi vairākumā un laidīsi mazākumā. Tagad nāks pretī cita kalibra komandas un tad redzēsim kas ir kas. Interesē vārtsargu taktika, visas spēles svarīgas, vai riskēs ar Muštukovu vai Kalniņu? Ar spēka spēli mums viss kartībā, Ābols bez variantiem nonesa Bajarunu!
kam vajadzīgs tāds 2 ātrumu čempis
varu iedomāties, cik nelaimīgi ir stiprie, ka ir tik garš čempis tagad

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 19:42, pirms 10 gadiem
atbildību jāuzņemas Lipmanam!

 +10 [+] [-]

, 2015-05-04 19:42, pirms 10 gadiem
Kapec pie 1-5 nelika kastee muštokovu.nejau to kad edža suudiigi nospeeleja.bet ervinam ta buutu laba pieredze un tas tik naktu par labu .

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 19:42, pirms 10 gadiem
qwyx rakstīja: Neaizmirstiet Masaļskim atkal salikt piecniekus par labu spēli…Mūsu vārtos telefona stabs būtu ielaidis mazāk.
Ar savu tupumu nav jālielās, bet jāpaklusē, speciālists hrenovs

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 19:42, pirms 10 gadiem
Nesaprotu, kāpēc visi Bukartu noliek, manuprāt, neslikti spēlē aizvadītajās spēlēs. Viņš ir labs snaiperis, spēka spēlē ar pielicis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-05-04 19:43, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: ...ja runājam par sveju uzvārdiem, tad es tomēr esmu jauno formu pusē. 55.p ļauj abām pusēm pretendēt uz taisnību, tomēr pirmais noteikums ir par atveidi pēc izrunas. Ja LZA terminologi ir rakstījuši par Foršberjiem, tad viens likums visiem.
Skat:

Ministru kabineta noteikumi Nr.114
Rīgā 2004.gada 2.martā (prot. Nr.9 25.§)
Noteikumi par personvārdu rakstību un lietošanu latviešu valodā, kā arī to identifikāciju

55. Citvalodu cilmes personvārdus latviešu valodā atveido iespējami tuvu to izrunai oriģinālvalodā, kā arī ievērojot atveides (cittautu vārdu un uzvārdu rakstīšana latviešu valodā atbilstoši citvalodu īpašvārdu atveides noteikumiem) tradīcijas. Ja iespējami divi viena personvārda atveides varianti, izvēlas oriģinālvalodas rakstībai tuvāko variantu.
56. Atveidojot citvalodu īpašvārdus latviešu valodā, papildus šo noteikumu prasībām ņem vērā Latvijas Zinātņu akadēmijas Valodas un literatūras institūta (Latvijas Universitātes Latviešu valodas institūta) izstrādātos norādījumus par citvalodu īpašvārdu pareizrakstību un pareizrunu latviešu literārajā valodā un Latvijas Zinātņu akadēmijas Terminoloģijas komisijas ieteikumus, kas publicēti laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Raksts publicēts plskt.19:34
Tavs komentārs ierakstīts plkst.19:34
Tātad spēles laikā jau raksti savu tekstu,un kad raksts tiek publicēts tad taisi copy_paste

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:43, pirms 10 gadiem
Ko lai saka, jaaizmirst un jaasaak speeleet, pagaidaam vieniigaa probleema bijusi nedisciplineetaa speele, taa esam bijusi labi, manas domas nav mainijusaas - 1/4finaalu sasniegsim

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:43, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: kam vajadzīgs tāds 2 ātrumu čempis
varu iedomāties, cik nelaimīgi ir stiprie, ka ir tik garš čempis tagad
Neņaudi, nepatīk neskaties. Man pie kājas ko domā kaut kādi stiprie, es skatos hokeju.

  +7 [+] [-]

, 2015-05-04 19:43, pirms 10 gadiem
Ko jūs raudat? It kā starpība, zaudē 1-8 vai 1-4 pret līmeni augstākām komandām gan prasmē, gan pieredzē . Es neko neteikšu par komandu līdz būs pagājušas izšķirošās spēles, kuras noteikti var un kuras vajag paņemt. Pagājušo reiz sviedriem pakāsām 0-4, tagad 1-8, nu un, jāiet tālāk. Viena lieta, uz kuru es ik gadu ceru ir tā, ka beidzot uzvarēsim tos, kurus vajag, nevis zaudēsim dāņiem vāciešiem austriešiem baltkrieviem šveici Jo bieži vien atceras un slavē, ka uzvarēts ir smagsvars, bet aizmirst, kad zaudēts vienlīdzīgam.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:43, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pacelsim glazes par Amerikaniem.
Tie savu darbu padarija, un vismaz tagad Sorokins aizversies.
ko ta vijš tek lēja uz krievu sudmalām???

  +7 [+] [-]

, 2015-05-04 19:43, pirms 10 gadiem
Tak šitādos mačos jādod iespēja Kalniņam, tak tadeļ viņš paņemts ir!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:43, pirms 10 gadiem
Vienīgi Sprukts zina, kas jādara vairākumā.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:43, pirms 10 gadiem
rreinis rakstīja: atbildību jāuzņemas Lipmanam!
Pirms spēles 9 no 11 mačiem Latvija bija zaudējusi un faktiski pamatlaikā tik 2 reizes pratusi nospēlēn neizšķirti.

Kāda atbildība? Jūs, ko?

Visvairāk tagad cepjas tie, kuri pirms katras spēles jau sarēķina kā Latvija spēlēs un kļūs par čempioniem.

  +7 [+] [-]

, 2015-05-04 19:44, pirms 10 gadiem
sakiet ko gribat , bet ar tādu spēli un vairākumu par ceturdaļ finālu var aizmirst '

  +6 [+] [-]

, 2015-05-04 19:44, pirms 10 gadiem
Mūsējie kā tādi klauni nospēlēja,ar šitādu spēli aizsardzībā pat Austrija mūs miltos saraus

  +7 [+] [-]

, 2015-05-04 19:44, pirms 10 gadiem
EriksVil rakstīja: Nesaprotu, kāpēc visi Bukartu noliek, manuprāt, neslikti spēlē aizvadītajās spēlēs. Viņš ir labs snaiperis, spēka spēlē ar pielicis.
Galīgi bremzē visu pirmo maiņu. Pārtur ripu un neredz spēles laukumu/ritējumu.

  +7 [+] [-]

, 2015-05-04 19:45, pirms 10 gadiem
EriksVil rakstīja: Nesaprotu, kāpēc visi Bukartu noliek, manuprāt, neslikti spēlē aizvadītajās spēlēs. Viņš ir labs snaiperis, spēka spēlē ar pielicis.
hahahaha snaiperis

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:45, pirms 10 gadiem
Eu,vaitad cempis jau beidzies ,ka visi naud?

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:45, pirms 10 gadiem
Šiem krieveļiem vismaz viena uzvara būs vainu Vācija,Šveice,Austrija vai Francija

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 19:45, pirms 10 gadiem
Vnk nav ko teikt būs ļoti grūti palikt elites grupā ja uz nākamo spēli krasi kas nebūs maiījies.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 19:45, pirms 10 gadiem
Sākums jau bija diezgan līdzvērtīgs. Vairāki labi momenti arī mūsējiem bija, bet vairākumā absolūta nevarība - vienādos sastāvos labāk spēle vedās nekā vairākumā. Un noraidījumi atkal nedaudz pievīla kārtējo reizi. 5 vārti pēc mūsējo noteikumu pārkāpumiem. Kopumā nebija slikti - tikai beigās salūzām vai padevāmies, nevar īsti saprast. Pietrūkst nedaudz kvalitātes lai noslēgtu uzbrukumu - visi metieni šķībi greizi vai tieši virsū vārtsargam.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:45, pirms 10 gadiem
Vairākumā atskaitot tos vārtus pilnīga impotence, itkā treniņos strādā, taču to nevar manīt. Aizsardzībā pilnīgi caurstaigājama sēta, un tās kļūdas vienas un tās pašas. Koba atkal ziepes vārīja, tak lai treneris viņu nosēdina malā pārdomāt dzīvi. Ar tādu spēli mums būs ziepes pret jebkuru no nākamajiem pretiniekiem.

  +8 [+] [-]

, 2015-05-04 19:46, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Nolans ar Zviedriju spēlēja 1 reizi un pakāsa 0:4.
Ar Kanādu PČ laikā vispār nebija spēlējis.
Vēl olimpiādē spēlēja un zaudēja ar 3:5, turklāt līdzīgā spēlē, kur mūsējie pa apmalēm lidināja zviedrus.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:46, pirms 10 gadiem
Kols
pilnigi piekriitu, mees speelejam labi, bet nevajag izteereet bezjeedziigi speekus pirms galvenajaam speeleem

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 19:46, pirms 10 gadiem
Matlss rakstīja: sakiet ko gribat , bet ar tādu spēli un vairākumu par ceturdaļ finālu var aizmirst '
Sakiet ko gribat, bet ar tādiem faniem Latvijas izlase visu laiku būs "slikta" un "bezspēcīga".

Šogad REĀLI, vienīgais uzdevums ir neizkrist līmeni zemāk! Ja jau pat LHF ierastā uzdevuma, 1/4fināla, vietā (to jau vispār visus gadus izlika) samierinājās ar 10. viet, tad tas ir rādītājs. Faneļi vienalga gaida kaut kādus tur finālus.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:46, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Galīgi bremzē visu pirmo maiņu. Pārtur ripu un neredz spēles laukumu/ritējumu.
Nu, varbūt pirmajā maiņā nav viņš labākais variants, gribētos tur Indraši redzēt, bet nu nav viņš tik slikts, kā daži te mēģina viņu nopelt.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:46, pirms 10 gadiem
Ar Latvijas čempja sastāvu kaut ko izdarīt PČ,nav diez ko lielas izredzes.
Vairākums ir vienkārši apkaunojoš.Treneri varbūt nebūtu pareizi vainot.Manuprāt sliktākais sastāvs kāds mums ir bijis PČ.Bet nu turpinam cerēt uz brīnumu.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 19:46, pirms 10 gadiem
Pret Zviedriju gaidīju šādu spēli. Smagākās spēles (ceru) aiz muguras, tagad jāņem punkti spēlēs pret Šveici, Vāciju, Franciju un Austriju,

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:46, pirms 10 gadiem
Nolana laikaa shitaas sagraaves tika izskaustas, bet nu taas ir atpakalj Protams, svariigaakaas speeles veel priekshaa, bet paarlieku liels optimisms manii nav. Nevienaados sastaavos - pilniiga avaarija!
Vaartsargs - nu Edzam visu cienju, bet ar vinja augumu nav ko dariit pret Grandiem
Joprojaam nesaprotu, kaapeec nepanjeema Merzlikinu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:47, pirms 10 gadiem
Es neredzu slavenas belavska piruetes

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:47, pirms 10 gadiem
neredzu iemeslu kaut ko Beļavskim pārmest. Ar tik vāju sastāvu pret lielajām izlasēm nav ko darīt!!

Būtu OS sastāvs, tad arī varētu uz kaut ko lielāku redzēt!

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 19:47, pirms 10 gadiem
batista rakstīja: sāpīgākais ir tas, ka tādas valstis, kā Dānija,austrija, Slovēnija izskatās daudz labāk par mūsējiem. P.S. Šausmīga spēle mūsējo izpildījumā.
Šīs pirmās komandas bija grupas līderes.
Kad Latvijai arī būs 12x NHL spēlētāji tad arī varēsim uzvarēt ar rezultātiem 6:1, 8:1 utt.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:47, pirms 10 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Vēl olimpiādē spēlēja un zaudēja ar 3:5, turklāt līdzīgā spēlē, kur mūsējie pa apmalēm lidināja zviedrus.
OS ir cits turnīrs. Gan Zviedrijai, gan (vēl jo vairāk) Latvijai.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:47, pirms 10 gadiem
Matlss rakstīja: sakiet ko gribat , bet ar tādu spēli un vairākumu par ceturdaļ finālu var aizmirst '
Spēle nebija sliktākā un šādas taktikas pret līdzīgiem pretiniekiem var nostrādāt. Par vairākumiem gan var piekrist, bet tomēr jau divi gūti vārti turnīrā vairākumā - nav tač slikti.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:47, pirms 10 gadiem
Šī spēle liek pārvērtēt pēc pirmās spēles Muštukovam izteikto kritiku. Laikam jau ne visa vaina ir vārtsargos

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:47, pirms 10 gadiem
Novāciet sho zinju no galvenaas lapas!!! Suuds ar visiem zviedriem, suuds ar visaa triis speeleem! Muusu liimenis un chempis saksies tagad un. nav ko chakareet praatus ar shaadiem meesliem!! Dziive turpinaas un muusu puikas ir tikai cilveeki!! Vismaz vinji neatsaka izlasei un kapaajas!! Taa, ka nav ko te meeginaat d.irst!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:48, pirms 10 gadiem
Edža tagad būs psihologiski sagrauts un nevarēs paspēlēt. Ko lai dara? Pārējie ir sieti. Komanda arī nevarēs paspēlēt. B grupa ka likts.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:48, pirms 10 gadiem
Slapjie sapņi beidzās, tagad tikai sāksies čempionāts.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:48, pirms 10 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Nolana laikaa shitaas sagraaves tika izskaustas, bet nu taas ir atpakalj Protams, svariigaakaas speeles veel priekshaa, bet paarlieku liels optimisms manii nav. Nevienaados sastaavos - pilniiga avaarija!
Vaartsargs - nu Edzam visu cienju, bet ar vinja augumu nav ko dariit pret Grandiem
Joprojaam nesaprotu, kaapeec nepanjeema Merzlikinu.
0:6 pret Krieviju tad bija līdzīga spēle?

Nolana laikā vienkārši mums paveicās un netrāpījās pārāk bieži stiprie pretinieki, kuriem mēs kāšam regulāri.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:48, pirms 10 gadiem
batista rakstīja: Raksts publicēts plskt.19:34
Tavs komentārs ierakstīts plkst.19:34
Tātad spēles laikā jau raksti savu tekstu,un kad raksts tiek publicēts tad taisi copy_paste
Tev pienākas balva par šo atklājumu
vispār to jau uzrakstīju dienas laikā savam futbola draugam algunam oponējot

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:49, pirms 10 gadiem
Ja godigi nepatik Belavska noliksana, kad 2000 pret Krieviem no aizvartes ielika visi baigi fanoja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:49, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: 0:6 pret Krieviju tad bija līdzīga spēle?

Nolana laikā vienkārši mums paveicās un netrāpījās pārāk bieži stiprie pretinieki, kuriem mēs kāšam regulāri.
tu laikam esi beļavskisa ārlaulības dēls/..

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:49, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: piekrītu,Malkins un Kovaļčuks šodien bija ļoti slikti !
LOL tu atkal krievus apsmej, pat tur kur nav sakara vinus apsmiet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:50, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: tu laikam esi beļavskisa ārlaulības dēls/..
Ja es tāds esmu, tad Nolans gan pirms kāda Laika ir izjājis pusi Latvijas meiteņu.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:51, pirms 10 gadiem
Titinsh rakstīja: Mūsējie kā tādi klauni nospēlēja,ar šitādu spēli aizsardzībā pat Austrija mūs miltos saraus
Jū, Austrija jau rekā Zviedriju sarāva.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:51, pirms 10 gadiem
Otrās trešdaļas sākums bija tik patīkāms, agresīvs, cīņa, asumi, pēctam - nožēlojami

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:52, pirms 10 gadiem
EriksVil rakstīja: Nesaprotu, kāpēc visi Bukartu noliek, manuprāt, neslikti spēlē aizvadītajās spēlēs. Viņš ir labs snaiperis, spēka spēlē ar pielicis.
Vnk lielisks snaiperis!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:52, pirms 10 gadiem
Galviņu nosēdināja malā, tāpēc ka jāļauj arī citiem ielaist vārti?
līdz 3/3 viņam neitrāls lietderības koeficents
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:53, pirms 10 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Nolana laikaa shitaas sagraaves tika izskaustas, bet nu taas ir atpakalj Protams, svariigaakaas speeles veel priekshaa, bet paarlieku liels optimisms manii nav. Nevienaados sastaavos - pilniiga avaarija!
Vaartsargs - nu Edzam visu cienju, bet ar vinja augumu nav ko dariit pret Grandiem
Joprojaam nesaprotu, kaapeec nepanjeema Merzlikinu.
Nesaprotu, ko var to Nolanu glorificēt visu laiku? Tāpat ierija pret spēcīgiem, bet pret līdzvērtīgajiem izšķirošās spēles zaudēja, tā kā sasniegts tāpat nekas netika. Pēdējais gads kad tika ceturtdaļ finālā bija 2009!!! gadā, Znaroka laikā, kura laikā , starp citu, zviedrus paņēmām.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:53, pirms 10 gadiem
Vaidzēja Muštokovu likt vārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:54, pirms 10 gadiem
Gribējām pliki apspēlēt uz meistarību un tas mums skaidri parādīja, ka tās mums, salīdiznājumā ar zviedriem, traki pietrūkst!
Tas nav mūsu hokejs - mūs hoķis ir daudz efektīvāks ar to, ko Nolans prasīja no caļļiem!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:54, pirms 10 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Ja godigi nepatik Belavska noliksana, kad 2000 pret Krieviem no aizvartes ielika visi baigi fanoja
OOoo, jā un kā vēl 1996., 1998. un vēl un vēl!!! Tagad nav tie laiki. Un vislielākā vaina ir tādiem, kā Tu. Nu neder mums tādi treneri, neder. Viņš var ar Lipmanu kabinetā runāties, bet ne ar Latvijas izlasi. Ceru, ka nākamsezon būs cits treneris no otra krasta. Un Kira būs atstājis savu krēslu kādam, kurš vēlas attīstīt hokeju Latvijā (naudas "pasniegšana" nav attīstība).

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:55, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Vnk lielisks snaiperis!
Pagaidām neviens mums nav snaiperis. Kaut kā izcelt Bukartu...Tad jau redzēsim, kā ies pret tiem līdzvērtīgajiem.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:56, pirms 10 gadiem
muurgs kauts,edza bija janem nost pie1-4 vismaz....kas tas pa treneri tads ņuņa vien ir,tik paskobaas un ir ok,tur vajadzeja kartigi skalak pateikt utt,pirmas 10 minutes bija ok,pec tam benzins beidzas...

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:56, pirms 10 gadiem
Nedrīkst pieļaut tizlas kļūdas un jāspēlē visas 60min. It kā vienkārši, bet...
Būtībā nav jau slikti, ka no grandiem pa d*irsu dabūjam čempionāta sākumā, cerams, ka šo trīs spēļu laikā kaut kāda mācība ir gūta.

Par veiksmīgu čempja turpinājumu!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:56, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Čalis (Edgars) 14 gadus pēc kārtas vienmēr kapā izlasē un nekad neatsaka, bet aizsargi iespļauj sejā...
Treneris arī pamatīgi iespļāva sejā marinējot viņu uz laukuma, akd tas nebija vsp.vajadzīgs! Priekš kam?

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:56, pirms 10 gadiem
Smaga sakāve, bet es neteiktu, ka mūsējie spēlēja slikti. Pat teiktu - ja pretī būtu krievi, mēs varbūt pat vinnētu.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:56, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Kaut kas šausmīgs. Katru gadu viens un tas pats. Rekur tev khl un dinamo augstais līmenis.
Vini pat lidzigos stilos nespele.Tur nav ko salidzinat.Mes tgd atrodamies pirmsNolana eraa.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:57, pirms 10 gadiem
Beļavskis 50 min laikā nevar saprast kad vairākuma kombinācija neiet cauri...

  -2 [+] [-]

, 2015-05-04 19:57, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Kaut kas šausmīgs. Katru gadu viens un tas pats. Rekur tev khl un dinamo augstais līmenis.
KHL ir zems liimenis, dunduk?

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:57, pirms 10 gadiem
Skumji.Trīs identiski mači-pēc labiem pirmajiem puslaikiem viss pajūk.Nespējam uzturēt spēles līmeni,disciplīna turpina pievilt.Cīņa par ceurtdaļfinālu nav realitāte šogad.Būs spēles,kurās varbūt uzvarēsim,bet diemžēl izšķirošā būs pēdējā pret Franciju,kuras uvarētājs saglabās vietu elitē.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:57, pirms 10 gadiem
Kauns!
Vienīgi Masaļskim īsti neko negribas pārmest.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-04 19:57, pirms 10 gadiem
Kols rakstīja: Nesaprotu, ko var to Nolanu glorificēt visu laiku? Tāpat ierija pret spēcīgiem, bet pret līdzvērtīgajiem izšķirošās spēles zaudēja, tā kā sasniegts tāpat nekas netika. Pēdējais gads kad tika ceturtdaļ finālā bija 2009!!! gadā, Znaroka laikā, kura laikā , starp citu, zviedrus paņēmām.
A ko Znaroks šodien ar 5reiz spēcīgāku sastāvu kā Latvijai pakāsa USA studentiem?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 19:57, pirms 10 gadiem
Hawks69 rakstīja: Vaidzēja Muštokovu likt vārtos
Kāpēc pēc 4jiem ielaistajiem vārtiem netika nomainīts Masalis? Pret Kanādu pamanījas bļaut gan treneris, gan komentētāji. Nu kā tad, neies jau teikt, ka Masaļkis sūdīgi nostāvēja pēdējo periodu.

     [+] [-]

, 2015-05-04 19:58, pirms 10 gadiem
Tagd jāgaida spēle Kanādu pret Čehiem

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:00, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kauns!
Vienīgi Masaļskim īsti neko negribas pārmest.
Dukuri labākie?!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-04 20:00, pirms 10 gadiem
ko te krame tos minusus,jums laikam acis ar miltiem pilnas minusu liceji,bet vai tad tur kaut kas bija??????? belavskis tak neder pa treneri,ja nu vienigi bernu darza trenet jauniesus..tur nebija hokejs bet murgs kaut kads,kadas tas piespeles arpraac,un berzina izgajiens vispar bija kapitals,laikam ieraudzija vartsargu apmizas un atdeva ripu,pilnigi tuks izgajiens bija..naw brinums ka spele Italijas ligaa

  -4 [+] [-]

, 2015-05-04 20:01, pirms 10 gadiem
Hawks69 rakstīja: Tagd jāgaida spēle Kanādu pret Čehiem
Kanadai buus pirmais zaagjis un pamatlaikaa.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:01, pirms 10 gadiem
Dinamo spēks!!!!
Bukarts un pārejie draugi, pameta zem tanka Masaļski.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:01, pirms 10 gadiem
Tukmens rakstīja: Tā vien šķiet, ka trenera uzdevums Latvijas izlasei ir noraidīšanās. Vismaz kaut kādā statistikas elementā esam labākie.
Piekrītu,bet daudzreiz tie noraidījumi liekas nepamatoti. šodien arī,zviedri kā futbola spēlētāji pēc katra pieskāriena krita zemē,un tik zebras uzķerās.
Slēpts komentārs: Bandinieks

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:02, pirms 10 gadiem
Nekas traģisks nav noticis. Sākums jau bija līdzīgs, tagad jācīnās būs ar sev līdzīgākiem!

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:03, pirms 10 gadiem
Lāšons, Larsons, patiesība ir pa vidu- Lāršons, skatījos zviedru tv.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:03, pirms 10 gadiem
kauslis77 rakstīja: ko te krame tos minusus,jums laikam acis ar miltiem pilnas minusu liceji,bet vai tad tur kaut kas bija??????? belavskis tak neder pa treneri,ja nu vienigi bernu darza trenet jauniesus..tur nebija hokejs bet murgs kaut kads,kadas tas piespeles arpraac,un berzina izgajiens vispar bija kapitals,laikam ieraudzija vartsargu apmizas un atdeva ripu,pilnigi tuks izgajiens bija..naw brinums ka spele Italijas ligaa
Klauns, ej grimu nomazgā!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:03, pirms 10 gadiem
Patika Bajaruns.
Joprojām nepatīkami pārsteidz Džeriņš ar Bukartu - vispār esmu ievērojis, ka Džeriņš sakarīgi spēlē tikai tad kad ir ar Meiju vienā maiņā, bet Meija PČ nav vispār!!!

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:04, pirms 10 gadiem
Un vēl nesen Zirnis izteicās, ka vismaz aizsardzībā viss ir kārtībā...

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 20:05, pirms 10 gadiem
EriksVil rakstīja: Nesaprotu, kāpēc visi Bukartu noliek, manuprāt, neslikti spēlē aizvadītajās spēlēs. Viņš ir labs snaiperis, spēka spēlē ar pielicis.
Kādā spēka spēlē pielicis, kuri Tu tādus murgus esi redzējis? Tālākais, viņš pārbaudēs spēlēs izskatījās zolīdi, bet momentu realizācija viņam bija zem kratas kritikas, tad šajās 3 spēlēs viņam pat momentu nav, pieturēt ripu ļoti reti izdodas un piespēles, it sevišķi šodien, bija zem katras kritikas. Nu, šis vismaz deva peispēles, kamēr Džera, kur ir jādod, nemaz nedeva! Nereālākais domāšanas ātrums!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:05, pirms 10 gadiem
[quote dmitry]
Klauns, ej grimu nomazgā!
[/quo zidaini ej izgulies hehehe,tu laikam skatijies cita gada speli,hehehe indulis riktigs

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:05, pirms 10 gadiem
Un Džeriņš tikai izjauc saikni Dārzs-Daugava

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:06, pirms 10 gadiem
Screenshot by Lightshot

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:07, pirms 10 gadiem
Kur tad paliek teiciens " galvenais ir piedalīties" ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:07, pirms 10 gadiem
Beļavska hokejs neder Latvijas izlasei, vajag tā teikt kapļus izlasē, lai cīnītos par katru centimetru laukumā!!!!

Izspēles neies cauri, vajag forsčekinga hokeju

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:07, pirms 10 gadiem
pret Zviedriem jau naw ko gribet nerealakas uzvaras utt,bet vismaz vareja nospelet pieklajigak,un varēja to izdarit..bet,vvarbut nakamriz,nekas,javinee visi parejie un bus ok,bet JAVINNĒ

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:07, pirms 10 gadiem
haha ';

  -2 [+] [-]

, 2015-05-04 20:08, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: atpakaļ Nolanu! viņš vismaz prata uzrunāt puišus pēc zaudējumiem, lai nākamajos zaudējumos tik traki nesūrst!
Kuras tad ir tās LV izlases lielās uzvaras pie Nolana?
Ā, šķiet, ka runa ir par tiem skaistajiem zaudējumiem? Zaudējums 0:1 ne ar ko neatšķiras no zaudējuma 1:8.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:08, pirms 10 gadiem
Žēl, ka neiemetām savus momentu pirmajos 2 periodos.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:09, pirms 10 gadiem
Nu galiga d...sa,kaa speleja pirms 15 gadiem,taa nekas nav mainijies,vienigais kas mazliet ieveda kaut cik normalu taktiku bija indianis,man liekas ka vajadzetu jau tagad momenta nosutit Belavski uz Rigu,jo cik tad var pec katriem ielaistajiem vartiem stulbi blisinat acis.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:10, pirms 10 gadiem
Komentētājs arī apbēdināja...vairākas reizes Fosjberju nosaucot par Forsbergu un Lāāšjonu par Larsonu.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:10, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Patika Bajaruns.
Joprojām nepatīkami pārsteidz Džeriņš ar Bukartu - vispār esmu ievērojis, ka Džeriņš sakarīgi spēlē tikai tad kad ir ar Meiju vienā maiņā, bet Meija PČ nav vispār!!!
Bukarts vispār ka piektais ritenis bija tajā trijniekā. Snaiperis esot..

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:10, pirms 10 gadiem
kauslis77 rakstīja: [quote dmitry]
Klauns, ej grimu nomazgā!
[/quo zidaini ej izgulies hehehe,tu laikam skatijies cita gada speli,hehehe indulis riktigs
Nomazgā grimu, tirliņ, rīt gaterī smaga darbadiena! Jēgas, ka tu spēli skatījies, ka ne velna nerubī. Ja mums pretī būtu kāda cita komanda, nevis zviedri (kas personīgi man pagaidām atstāj vislabāko iespaidu visā čempī), tad rezultāts varēja būt daudz savādāks. Tūlīt sāksies mači ar ne tik stiprām komandām, nav tik traki, izredzes ir.
Bet nu tādi kā tu jau vienmēr ar nepacietību gaida iespēju panīdēt, cik viss slikti - hokejā, politikā, Eirovīzijā, darbā, seksā, vai nē?

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:11, pirms 10 gadiem
Totāls kauns LV izlasei.....

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:12, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kuras tad ir tās LV izlases lielās uzvaras pie Nolana?
Ā, šķiet, ka runa ir par tiem skaistajiem zaudējumiem? Zaudējums 0:1 ne ar ko neatšķiras no zaudējuma 1:8.
Pirmkārt rezultāts atšķiras, otrkārt veids kā izlasē zaudē, jebšu demonstrētais sniegums + maiņu veidošana

  -3 [+] [-]

, 2015-05-04 20:13, pirms 10 gadiem
Dmitry rakstīja: Nomazgā grimu, tirliņ, rīt gaterī smaga darbadiena! Jēgas, ka tu spēli skatījies, ka ne velna nerubī. Ja mums pretī būtu kāda cita komanda, nevis zviedri (kas personīgi man pagaidām atstāj vislabāko iespaidu visā čempī), tad rezultāts varēja būt daudz savādāks. Tūlīt sāksies mači ar ne tik stiprām komandām, nav tik traki, izredzes ir.
Bet nu tādi kā tu jau vienmēr ar nepacietību gaida iespēju panīdēt, cik viss slikti - hokejā, politikā, Eirovīzijā, darbā, seksā, vai nē?
iedod man savus telefona ciparus,es tev apskaidrosu visu gaišāk,ja tev kaut kas naw skaidrs johaidi..DMITRY hehehe daij semuški hahaha

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:13, pirms 10 gadiem
hypocrisy rakstīja: A ko Znaroks šodien ar 5reiz spēcīgāku sastāvu kā Latvijai pakāsa USA studentiem?
Nu tad pēc loģikas tikai sanāk, ka Nolans ir vēl sliktāks par Znaroku. Un ko tagad ietekmēs viņu pašreizējais sniegums? Es runāju par sasniegto ar LV izlasi.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:14, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pirmkārt rezultāts atšķiras, otrkārt veids kā izlasē zaudē, jebšu demonstrētais sniegums + maiņu veidošana
Jā,jā? Nevar būt!
Tikai tie punktiņi LV izlasei nekrājās rezultāta tabulās arī pie Nolana.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:15, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kuras tad ir tās LV izlases lielās uzvaras pie Nolana?
Ā, šķiet, ka runa ir par tiem skaistajiem zaudējumiem? Zaudējums 0:1 ne ar ko neatšķiras no zaudējuma 1:8.
Zini, pirms Sočiem visi čīkstēja, ka mūsējie brauc kā statisti un tūristi, bet maču pret Kanādu atceramies visi! Ja pat pēc uzvaras čempī (!) kanādieši teica, ka smagākais mačs ir bijis pret Latviju, un nevis pusfināls vai fināls... Tad dēļ tādiem mirkļiem ir vērts skatīties hokeju. Un sniegums patiešām bija labs, pat zaudētās spēlēs.

  -3 [+] [-]

, 2015-05-04 20:17, pirms 10 gadiem
Dmitry rakstīja: Zini, pirms Sočiem visi čīkstēja, ka mūsējie brauc kā statisti un tūristi, bet maču pret Kanādu atceramies visi! Ja pat pēc uzvaras čempī (!) kanādieši teica, ka smagākais mačs ir bijis pret Latviju, un nevis pusfināls vai fināls... Tad dēļ tādiem mirkļiem ir vērts skatīties hokeju. Un sniegums patiešām bija labs, pat zaudētās spēlēs.
Un?
Jā, kanādiešiem Sočos ar LV negāja viegli (arī šāda līmeņa izlasēm gadās sliktas spēles), tomēr tas nedod pamatu runāt, ka Nolans pie LV izlases stūres tika pie kādiem uber krutiem panākumiem. Un hokejs nav daiļslidošana vai makslas vingrošana, kurās punktus dod par izpildījumu. Ja nevar iemest vismaz par vienu ripu vairāk kā pretinieks, tad nekāds skatāmais hokejs nelīdzēs.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:17, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pirmkārt rezultāts atšķiras, otrkārt veids kā izlasē zaudē, jebšu demonstrētais sniegums + maiņu veidošana
Neredzi arii atskiriibas muusu sastaava stipruma zinjaa?

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:17, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Beļavska hokejs neder Latvijas izlasei, vajag tā teikt kapļus izlasē, lai cīnītos par katru centimetru laukumā!!!!

Izspēles neies cauri, vajag forsčekinga hokeju
Nevajag nekādu forčekinga hokeju, mūsu spēlētāji nemāk to spēlēt - tas jau ir pierādījies.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:17, pirms 10 gadiem
Namejs9999
Vismaz uzvara pagādgad pār Somiju un ASV, laba spēle sočos pret Kanādu, kā arī uzvara par Šveici, tādi atklājumi kā Indrašis un Gudļevskis. Uzticība jaunajiem. Cīnīties par katru centimetru. Turpināt?

  -3 [+] [-]

, 2015-05-04 20:17, pirms 10 gadiem
Dmitry rakstīja: Zini, pirms Sočiem visi čīkstēja, ka mūsējie brauc kā statisti un tūristi, bet maču pret Kanādu atceramies visi! Ja pat pēc uzvaras čempī (!) kanādieši teica, ka smagākais mačs ir bijis pret Latviju, un nevis pusfināls vai fināls... Tad dēļ tādiem mirkļiem ir vērts skatīties hokeju. Un sniegums patiešām bija labs, pat zaudētās spēlēs.
ko tu te mal vienu speli hehehe,varbut uzprasit te lai iedod kadu 8 vietu jo kaut kad toeiz mes baigi lidzigi nospelejam hehe,ts bija un viss,dzive iet uz prieksu,bet viens RETRO DMITRY gan iet uz apakalu tu paskaties sodienas sniegumu zaudeta spelē,arii 5 gadus kavesies atminjaas

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:19, pirms 10 gadiem
kauslis77 rakstīja: iedod man savus telefona ciparus,es tev apskaidrosu visu gaišāk,ja tev kaut kas naw skaidrs johaidi..DMITRY hehehe daij semuški hahaha
Sākās... "Tumšā kaktā satikšu tevi ar diviem spēcīgiem džekiem un tad redzēs, vai teiksi to pašu, ko tagad..." Tavs līmenis.
Vienīgā atšķirība ir tā, ka es arī varu savākt spēcīgus džekus vai atnākt uz "randiņu" ar nazi vai kasteti, bet tu nevari argumentēti ieskaidrot oponentam, ka viņam nav taisnība, jo tev ir zems līmenis. Met tam hoķim mieru, vienalga Beļavska balerīnas taču zeltu neizcīnīs, labāk palasi kādu labu grāmatu, vairāk jēgas būs.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:19, pirms 10 gadiem
Kols rakstīja: Nu tad pēc loģikas tikai sanāk, ka Nolans ir vēl sliktāks par Znaroku. Un ko tagad ietekmēs viņu pašreizējais sniegums? Es runāju par sasniegto ar LV izlasi.
Galīgi nesaprotu, ko tu tur runā. Ar Nolanu uzvarējām USA, FIN. Kur tur tā loģika?..

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:20, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kuras tad ir tās LV izlases lielās uzvaras pie Nolana?
Ā, šķiet, ka runa ir par tiem skaistajiem zaudējumiem? Zaudējums 0:1 ne ar ko neatšķiras no zaudējuma 1:8.
Tu esi vecs un ietiepībs, bet tici man, zaudējums ar 0:1, vai 1:2 pat ļoti atšķiras no 1:8 - punktu ziņā nē, bet visādi citādi gan jā!
Ir tomēr svarīgi vai komanda spēlē pēc d...., vai cīnās kā zvērs, iekodies pēdējā kumosā!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:20, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un?
Jā, kanādiešiem Sočos ar LV negāja viegli (arī šāda līmeņa izlasēm gadās sliktas spēles), tomēr tas nedod pamatu runāt, ka Nolans pie LV izlases stūres tika pie kādiem uber krutiem panākumiem. Un hokejs nav daiļslidošana vai makslas vingrošana, kurās punktus dod par izpildījumu. Ja nevar iemest vismaz par vienu ripu vairāk kā pretinieks, tad nekāds skatāmais hokejs nelīdzēs.
Neviens jau nesaka, ka tie bija KRUTI panākumi, bet vismaz bija progress un trenera rokraksts. Tagad... Neteiksim, ka esam pelnījuši pēdējo vietu - tie zāģi varēja arī nebūt tik graujoši, bet nu rezultāti ir kādi ir.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:21, pirms 10 gadiem
Tas, ka komanda izgāja laukumā pietiekami relaksēti, bija redzams jau paša spēles sākuma, kas, iespējams, deva vairāk kreatīva uzbrukumā. Taču daudz neskaitāmie zviedru izgājieni pret Edžu, inertais vairākums un neobligātie noraidījumi liecināja par to, ka komanda šodien par punktiem šodien necīnīsies. Atsevišķa tēma - Džeriņa noraidījumi "uz nervu pamata". Mana svēta pārliecība - nacionālās izlases spēlētājam jābūt vairāk smadzenēm, tik ļoti spļaut uz komandas interesēm nedrīkst.
Visu augstāk rakstīto varētu likt iekavās un aizmirst, ja vien šī spēle neatstātu nekādu iespaidu uz komandas garu un pārliecību, ko pēc šāda zudējuma izslēgt nevar. Galvenās cīņas tomēr priekšā. Veiksme vajadzīga būs tagad.Lai veicas!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:21, pirms 10 gadiem
hockeyfan1070 rakstīja: Namejs9999
Vismaz uzvara pagādgad pār Somiju un ASV, laba spēle sočos pret Kanādu, kā arī uzvara par Šveici, tādi atklājumi kā Indrašis un Gudļevskis. Uzticība jaunajiem. Cīnīties par katru centimetru. Turpināt?
Indraši Nolanam piespēlēja Ābols, un tāpēc apgalvot ka tas ir Nolana atklājums nav īsti godīgi.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:21, pirms 10 gadiem
pat ar visu tiesnešu palīdzību...

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:21, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Nevajag nekādu forčekinga hokeju, mūsu spēlētāji nemāk to spēlēt - tas jau ir pierādījies.
Nu pret lielajiem mēs tādu varam tikai spēlēt, jo jebkuras izspēles vienkārši neiet cauri

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:22, pirms 10 gadiem
hypocrisy rakstīja: Galīgi nesaprotu, ko tu tur runā. Ar Nolanu uzvarējām USA, FIN. Kur tur tā loģika?..
Ar Nolanu dabūja 10-11 vietu. Kā parasti.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:22, pirms 10 gadiem
Redzēju tikai pirmo spēles pusi un spēlēja jau mūsējie pareizi- neļāva zviedriem ieskrieties un centās pārķert ripas jau viduszonā, kas arī izdevās.
Padalās, kas notika tālāk. Nogurums, atkal sākām peldēt savā zonā?

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:22, pirms 10 gadiem
Mr Proper, tu pat neklausies. Belavskis ari 2000 bija Belavskis, jeb vienkarsi cilveks, Kurs starp city ieguldija lv hokeja daudz vairak neka piemeram tu. Neviens nav perfekts, nejau speciali vins pagruda pirmas 3 speles. Kads vins ir trenneris lemsim pec PC

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:23, pirms 10 gadiem
hockeyfan1070 rakstīja: Namejs9999
Vismaz uzvara pagādgad pār Somiju un ASV, laba spēle sočos pret Kanādu, kā arī uzvara par Šveici, tādi atklājumi kā Indrašis un Gudļevskis. Uzticība jaunajiem. Cīnīties par katru centimetru. Turpināt?
Turpināšu, 3-2 zaudējums vācijai, 1-3 baltkrievijai, 2-3 šveicei. Sočos veiksme stāvēja klāt, ja 1. mačā pret šveici zaudēja, bet 2. (kur noskaidroja, kas tiks uz 4-fināliem) knapi izvilkām.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:23, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Indraši Nolanam piespēlēja Ābols, un tāpēc apgalvot ka tas ir Nolana atklājums nav īsti godīgi.
ir gan, Nolans viņam ticēja un bez tās ticības viņš nebūtu spēlējis, citi treneri iespējams pat paņēmuši nebūtu

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:23, pirms 10 gadiem
Dmitry rakstīja: Zini, pirms Sočiem visi čīkstēja, ka mūsējie brauc kā statisti un tūristi, bet maču pret Kanādu atceramies visi! Ja pat pēc uzvaras čempī (!) kanādieši teica, ka smagākais mačs ir bijis pret Latviju, un nevis pusfināls vai fināls... Tad dēļ tādiem mirkļiem ir vērts skatīties hokeju. Un sniegums patiešām bija labs, pat zaudētās spēlēs.
Visi tik atceras spēli pret Kanādu, ebt bija vēl spēles pret zvaigžņoto Čehiju, nereāli jaudīgo Zviedriju, kuros mēs cīnījāmies ļoti atzīstami. Šis Zviedru sastāvs ļoti iepaliek no tā, kas viņiem bija OS. Tad vēl divas lieliskas spēles ar Šveici!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 20:23, pirms 10 gadiem
kauslis77 rakstīja: ko te krame tos minusus,jums laikam acis ar miltiem pilnas minusu liceji,bet vai tad tur kaut kas bija??????? belavskis tak neder pa treneri,ja nu vienigi bernu darza trenet jauniesus..tur nebija hokejs bet murgs kaut kads,kadas tas piespeles arpraac,un berzina izgajiens vispar bija kapitals,laikam ieraudzija vartsargu apmizas un atdeva ripu,pilnigi tuks izgajiens bija..naw brinums ka spele Italijas ligaa
mīnusus krāmē tieši tev jo tu esi debīIiķis

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:24, pirms 10 gadiem
Neviens laikam nesaprot, ka Belavskim nav pieejams Nolana Sochu 2014 sastaavs...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:24, pirms 10 gadiem
kauslis77 rakstīja: ko tu te mal vienu speli hehehe,varbut uzprasit te lai iedod kadu 8 vietu jo kaut kad toeiz mes baigi lidzigi nospelejam hehe,ts bija un viss,dzive iet uz prieksu,bet viens RETRO DMITRY gan iet uz apakalu tu paskaties sodienas sniegumu zaudeta spelē,arii 5 gadus kavesies atminjaas
Viņiem tā 8. vieta vismaz bija. Pasaulē. Bet tādiem kā tu - ne pagātnes, ne tagadnes, ne nākotnes. Agrāk tādi kā tu uz žogiem XY* raktīja, lai paceltu savu pašapziņu (bet bija jāskatās, vai tuvumā nav kāds labs skrējējs), tagad ir Internets, kur var varoni patēlot.
Nē, ne vienu, tādu labu spēļu pret TOP-komandām ir bijis daudz, bet vai tad tādi kā tu pateiks kādam paldies par labām atmiņām...?

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:25, pirms 10 gadiem
Namejs 9999
Es nesaku, ka Nolans ir kaut kas nenormāli pārdabisks treneris, bet piekrīti 1:2 ir labāks par 1:6.. Un tev jāpiekrīt arī tajā, ka Aleksandrs pagaidām nu nekādi neizskatās labs treneris...

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:25, pirms 10 gadiem
Dmitry rakstīja: Neviens jau nesaka, ka tie bija KRUTI panākumi, bet vismaz bija progress un trenera rokraksts. Tagad... Neteiksim, ka esam pelnījuši pēdējo vietu - tie zāģi varēja arī nebūt tik graujoši, bet nu rezultāti ir kādi ir.
Nu kāds progress? kur? pa 3(vai četriem) gadiem Tas, ka paņēmām somus un asv studentus? Vai arī mazāk ielaidām pret stipriem? Pats galvenais ir paņemt sava līmeņa komandas.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:27, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un?
Jā, kanādiešiem Sočos ar LV negāja viegli (arī šāda līmeņa izlasēm gadās sliktas spēles), tomēr tas nedod pamatu runāt, ka Nolans pie LV izlases stūres tika pie kādiem uber krutiem panākumiem. Un hokejs nav daiļslidošana vai makslas vingrošana, kurās punktus dod par izpildījumu. Ja nevar iemest vismaz par vienu ripu vairāk kā pretinieks, tad nekāds skatāmais hokejs nelīdzēs.
Tā nebija tikai viena spēle, tas bija viss OS turnīrs - pret žvaigžņoto Čehiju, Zviedriju, solīdo Šveici - tas tik bija hokejs, bauda skatīties bija, cīņa līdz pēdējam, neļāvām nevienai komandai elpot.
Pret tādiem dūžiem spēlējot 1:8 būtu pat saprotams rezultāts, nevis tagad! Bet viss ir otrādi!

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:28, pirms 10 gadiem
hockeyfan1070 rakstīja: Namejs 9999
Es nesaku, ka Nolans ir kaut kas nenormāli pārdabisks treneris, bet piekrīti 1:2 ir labāks par 1:6.. Un tev jāpiekrīt arī tajā, ka Aleksandrs pagaidām nu nekādi neizskatās labs treneris...
Neredzu nekādu starpību starp šiem zaudējumiem, jo zaudējums pat Āfrikā ir zaudējums, neatkarīgi no cipariem uz tablo.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:28, pirms 10 gadiem
Nolana vadiibaa mees pat nevienu reizi netikaam 1/4 finaalaa. Nebuutu sho OS 2014 panaakuma, tad vispaar varetu teikt, ka nekadu panakumu ar izlasi vinjam nebija.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:28, pirms 10 gadiem
Kols rakstīja: Nu kāds progress? kur? pa 3(vai četriem) gadiem Tas, ka paņēmām somus un asv studentus? Vai arī mazāk ielaidām pret stipriem? Pats galvenais ir paņemt sava līmeņa komandas.
Jā, mazāk ielaists pret stipriem! Uzvarēta Šveice, kas tikko izcīnīja sudrabu. Jā, man jau ar gribas vairāk, ne zeltu, bet kaut vai kādu bronziņu, bet nu ja cilvēks saka, ka Sočos nebija progress... Tad viņam ir grūti izdabāt.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:29, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Indraši Nolanam piespēlēja Ābols, un tāpēc apgalvot ka tas ir Nolana atklājums nav īsti godīgi.
Kas Tu domā, ka Nolanam Ābols trakā autoritāte ir, ka būtu viņš jāklausa. Viņš uzklausīja padomu, peč tam pats to notestēja. Ja Indraša spēle viņu nepamierinātu, viņam būtu pie pakaļļas ko Ābols ir teicis vai ieteicis!

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:29, pirms 10 gadiem
Nav starpības ar kādu rezultātu zaudēt 2 -1 vai 8 -1. Latvijai galvenās spēles vēl tikai priekšā,bet šitās 3 spēles tāda iesildīšanās vien bija.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:29, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nolana vadiibaa mees pat nevienu reizi netikaam 1/4 finaalaa. Nebuutu sho OS 2014 panaakuma, tad vispaar varetu teikt, ka nekadu panakumu ar izlasi vinjam nebija.
No sērijas "Ja nebūtu vectētiņam daikta, viņš būtu vecmāmiņa"...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:29, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Visi tik atceras spēli pret Kanādu, ebt bija vēl spēles pret zvaigžņoto Čehiju, nereāli jaudīgo Zviedriju, kuros mēs cīnījāmies ļoti atzīstami. Šis Zviedru sastāvs ļoti iepaliek no tā, kas viņiem bija OS. Tad vēl divas lieliskas spēles ar Šveici!
Zviedru sastāvā ir 14 NHL hokejisti + Gagarina kausa finālisti, bet kādam te ļoti iepaliek. Trūkst pieredzes, bet to pieredzes trūkumu- redzēs 1/4, 1/2, ne jau spēlēs pret Latviju...

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:30, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nolana vadiibaa mees pat nevienu reizi netikaam 1/4 finaalaa. Nebuutu sho OS 2014 panaakuma, tad vispaar varetu teikt, ka nekadu panakumu ar izlasi vinjam nebija.
Nolans jau strādāja uz OS turnīru, tie trīss gadi tikai tam pakārtoti

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:31, pirms 10 gadiem
Interesanti, kādas paipala olas dēs Lipmans pēc PČ?? Pareizi Jelgavas "kartupeļu lauku" pavēlnieks ( J.V. ) pirms spēles teica, ka mums spēlētāji uz PČ ir jāpierunā ar lielām mokām, turklāt Zviedrijai tie paši raujas spēlēt un visiem gribētājiem pat vietas nepietiek. Manuprāt šodien rezultāts būtu bijis 1:4 ar tiem spēlētājiem, kas raujas spēlēt LV izlasē...

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:31, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Ar Nolanu dabūja 10-11 vietu. Kā parasti.
Tas gan, gala rezultāts varēja būt labāks (OS gan sasniedzām 8nieku), bet tas hokejs, tā spēlē, tā enerģija bija kā diena pret nakti ar to ko redzam šodien. Ja mani interesētu tikai rezultāts, tad to ziņās pēc spēles apskatītos - mani un daudzus citus interesē arī pati spēle!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:31, pirms 10 gadiem
hockeyfan1070 rakstīja: Namejs9999
Vismaz uzvara pagādgad pār Somiju un ASV, laba spēle sočos pret Kanādu, kā arī uzvara par Šveici, tādi atklājumi kā Indrašis un Gudļevskis. Uzticība jaunajiem. Cīnīties par katru centimetru. Turpināt?
Kāda jēga strīdēties ar to aunu? Tas tagad ir stilīgi> Nolans neko nav devis LV hokejam..Un protams turpinot šo sanāk> pirms Sočiem vinnēja kazahus- sagadīšanās
vinnēja angļus- sagadīšanās, vēl bija spēles..
Vienā gadā vinnējam USA- sagadīšanās, vinnējam FIN- sagadīšanās pret mājiniekiem Baltkrieviem, kurus vilka tiesneši plus vel tas neieskatītais gols, nez vēl kā būtu spēle ritējusi...viena liela sagadīsanās vai ne??

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:32, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nolans jau strādāja uz OS turnīru, tie trīss gadi tikai tam pakārtoti
Kurs to teica?

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:32, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Zviedru sastāvā ir 14 NHL hokejisti + Gagarina kausa finālisti, bet kādam te ļoti iepaliek. Trūkst pieredzes, bet to pieredzes trūkumu- redzēs 1/4, 1/2, ne jau spēlēs pret Latviju...
No tiem 14 NHL daudzi ir jaunie NHL`isti un šis zviedru sastāvs nav salīdzināms meistarībā ar OS sastāvu!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:33, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: No tiem 14 NHL daudzi ir jaunie NHL`isti un šis zviedru sastāvs nav salīdzināms meistarībā ar OS sastāvu!
Un Latvijas sastavs ar Sochu sastavu salidzinams? Ieturam konsekvenci tad abos virzienos...

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:34, pirms 10 gadiem
Vispār izbrīna Big6 motivācija sisties jau no pirmajiem mačiem
Neviens klupiens vēl nav bijis

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:34, pirms 10 gadiem
po4a rakstīja: Kāda jēga strīdēties ar to aunu? Tas tagad ir stilīgi> Nolans neko nav devis LV hokejam..Un protams turpinot šo sanāk> pirms Sočiem vinnēja kazahus- sagadīšanās
vinnēja angļus- sagadīšanās, vēl bija spēles..
Vienā gadā vinnējam USA- sagadīšanās, vinnējam FIN- sagadīšanās pret mājiniekiem Baltkrieviem, kurus vilka tiesneši plus vel tas neieskatītais gols, nez vēl kā būtu spēle ritējusi...viena liela sagadīsanās vai ne??
Tādus piemērus var minēt daudz. 2000. gadā Krievija arī spēlēja slikti, 10. vietu beigās dabūja, 2009. gadā Zviedrija neko īpašu nerādīja u.t.t. Tādi tie "fani" ir arī ārpus stadiona - nevienam paldies nepateiks par visu labo.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:34, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kurs to teica?
Parasti jau tā treneri strādā, lai gatavotos uz svarīgāko turnīru....Nolanam ar katru gadu tieši pati spēle uzlabojās un rezultativitāte arī, labi +/- tās pašas vietas bija, bet pēdējā PČ tomēr tiesneši nozaga mums 1/4

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:35, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vispār izbrīna Big6 motivācija sisties jau no pirmajiem mačiem
Neviens klupiens vēl nav bijis
Nu, Krievija tikko zaudēja...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:35, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: No tiem 14 NHL daudzi ir jaunie NHL`isti un šis zviedru sastāvs nav salīdzināms meistarībā ar OS sastāvu!
Kā tu zini, ka tie jaunie nav labāki par vecajiem? Visi top drafta piki...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:35, pirms 10 gadiem
po4a rakstīja: Kāda jēga strīdēties ar to aunu? Tas tagad ir stilīgi> Nolans neko nav devis LV hokejam..Un protams turpinot šo sanāk> pirms Sočiem vinnēja kazahus- sagadīšanās
vinnēja angļus- sagadīšanās, vēl bija spēles..
Vienā gadā vinnējam USA- sagadīšanās, vinnējam FIN- sagadīšanās pret mājiniekiem Baltkrieviem, kurus vilka tiesneši plus vel tas neieskatītais gols, nez vēl kā būtu spēle ritējusi...viena liela sagadīsanās vai ne??
Kopš kura laika tas ir stilīgi? Stilīgi pašlaik ir nolikt Beļavski. Drīzāk vairāk viņu cildina kā brīnumdari, kas nez ko ir sasniedzis ar izlasi, kaut gan būtībā nekā īsti atšķirībā no citiem treneriem tur nav. Un tikpat labi varu teikt, ka visas tās zaudēšanas PČ viena līmeņa komandām ir sagadīšanās? Neobjektīvi teikts.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:36, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Parasti jau tā treneri strādā, lai gatavotos uz svarīgāko turnīru....Nolanam ar katru gadu tieši pati spēle uzlabojās un rezultativitāte arī, labi +/- tās pašas vietas bija, bet pēdējā PČ tomēr tiesneši nozaga mums 1/4
To tu pats tikko izdomaji. Vinjs neko taadu nav minejis.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:37, pirms 10 gadiem
Namej, vai man tā tikai šķiet, vai es tiešām NEKAD neesmu Tevi redzējis šeit piekāpjamies? Tā teikt, Tu kā ieņem kaut ko galvā, tā tur lai kas (kaut faktiem nobārstīts), bet piekāpties nemūzām nepiekāpsies? Kā sauc tādas rakstura īpašības?

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:38, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: To tu pats tikko izdomaji. Vinjs neko taadu nav minejis.
Viņam bija divi gadi līdz OS, TU domā, ka par to Lipmans nemaz nedomāja noalgojot Nolanu?

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:38, pirms 10 gadiem
Ko jūs te stresojat,Belavskis ir sapratis,ka nav ko ākstīties,jo jāgatavojās galvenajai sērijai ,kura sāksies 6.maijā.Nevarēsim tikt galā ar šveiciešiem ,būs jācīnās par izdzīvošanu,par ko arī daudzi sagatavošanas spēļu laikā runāja.Ar šādu sastāvu noturēties elitē būtu sasniegums.(Mans subjektīvais viedoklis)Tiesa Lipmans grib 1/4 finālu.Par to parunāsim,jeb varbūt nerunāsim pēc 6.maija.Un nav ko apliet puikas ar samazgām.Kā viņi prot tā spēlē.Daži jau nav vainīgi,ka viņu līmenis atbilst pirmajai divīzijai, bet jāspēlē izlasē.Ko lai dara ,ka maz to elites līmeņa hokejistu mums un tad vēl 1/4 daļa atsaka.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:38, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Parasti jau tā treneri strādā, lai gatavotos uz svarīgāko turnīru....Nolanam ar katru gadu tieši pati spēle uzlabojās un rezultativitāte arī, labi +/- tās pašas vietas bija, bet pēdējā PČ tomēr tiesneši nozaga mums 1/4
Ko var vainot tiesnešus? paši vainīgi, ja nevar paņemt punktus ne vācijai, ne šveicei. Un tu jau sāc likt domāt, ka mēs kaut kādi kanādieši esam, ka 3! gadus gatavojamies OS, lai tur uzvarētu vienu spēli un par laimi tiktu ceturtdaļfinālā.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:40, pirms 10 gadiem
Kols rakstīja: Ko var vainot tiesnešus? paši vainīgi, ja nevar paņemt punktus ne vācijai, ne šveicei. Un tu jau sāc likt domāt, ka mēs kaut kādi kanādieši esam, ka 3! gadus gatavojamies OS, lai tur uzvarētu vienu spēli un par laimi tiktu ceturtdaļfinālā.
Divus, jo trešais PČ bija pēc OS....Arī fakts, ka pašiem vajadzēja uzvarēt un tikt 1/4

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:42, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Namej, vai man tā tikai šķiet, vai es tiešām NEKAD neesmu Tevi redzējis šeit piekāpjamies? Tā teikt, Tu kā ieņem kaut ko galvā, tā tur lai kas (kaut faktiem nobārstīts), bet piekāpties nemūzām nepiekāpsies? Kā sauc tādas rakstura īpašības?
tak nevajag strīdēties ar šito ārprātu.viņš tak ir pilnīgs džeriņš un pie tam vēl no Ļepājas...

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:43, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Viņam bija divi gadi līdz OS, TU domā, ka par to Lipmans nemaz nedomāja noalgojot Nolanu?
Kapec Tu meklee leetus attaisnojumus Nolana nespejai ievest izlasi 8niekaa pasaules cempionatos?
Tad jau iznaak, ka Znaroks ar 13.vietu 2011.g. saaka gatavoties Sochiem? Kapec tad vinju kritizet par 13.vietu tad?

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:43, pirms 10 gadiem
Pat Krievijas sporta portālos pie ziņas, ka Latvijas izlase ir piedzīvojusi sagrāvi, ir ne mazums komentāru, ka žēl latviešus, man simpatizē šī komanda u.t.t. Bet savējie... Jā, nospēlēts vāji. Bet ne tik vāji, lai teiktu, ka izredžu nav. Nu, esam, kur esam, ne visiem ir tāds spēles līmenis, lai katru gadu spēlētu 1/4 finālos. Lietuvieši var tikai sapņot par tādu izlasi. Mūsējie nē, mūsējie norej...

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:45, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kapec Tu meklee leetus attaisnojumus Nolana nespejai ievest izlasi 8niekaa pasaules cempionatos?
Tad jau iznaak, ka Znaroks ar 13.vietu 2011.g. saaka gatavoties Sochiem? Kapec tad vinju kritizet par 13.vietu tad?
Kas jums ar to 8nieku? pāris reizes mēs uzlecam augstāk par savu dir.su, bet tā nav un nebūs mūsu vieta, mūsu ir 9 un uz leju

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:45, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un Latvijas sastavs ar Sochu sastavu salidzinams? Ieturam konsekvenci tad abos virzienos...
Zviedriem tikai 4i spēlētāji no OS sastāva, mums noteikti to ir vairāk nekā 4i!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:47, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Zviedriem tikai 4i spēlētāji no OS sastāva, mums noteikti to ir vairāk nekā 4i!
Ljoti objektivi salidzinat muusu un SWE izlases sastava iespejas un dziljumu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:48, pirms 10 gadiem
Oleeeeeee,ole,ole,ole, Latvija-champion

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:48, pirms 10 gadiem
Didzi beidz te demagoģiju dzīt un nesalīdzini pirkstu ar p....i Zviedriem trīs izlases spēlē NHL un vēl sešas vini varētu uztaisīt tādas,kuras Latviju apspēlētu jebkurā diennakts laikaaaa.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:49, pirms 10 gadiem
Dmitry rakstīja: Pat Krievijas sporta portālos pie ziņas, ka Latvijas izlase ir piedzīvojusi sagrāvi, ir ne mazums komentāru, ka žēl latviešus, man simpatizē šī komanda u.t.t. Bet savējie... Jā, nospēlēts vāji. Bet ne tik vāji, lai teiktu, ka izredžu nav. Nu, esam, kur esam, ne visiem ir tāds spēles līmenis, lai katru gadu spēlētu 1/4 finālos. Lietuvieši var tikai sapņot par tādu izlasi. Mūsējie nē, mūsējie norej...
Bet lietuviešiem ir pilnīgi pie vienas vietas hokejs, jo viņi koncentrējas uz basketbolu, un šaubos vai viņu izlasei tika veltīti jauki vārdi pēc zaudēšanas pagājušo gad par bronzu pasaules kausā. Tāpat brazīliju pēc sagrāves fani gribēja uz vienu vietu aizsūtīt. Tā tas bija un bieži būs, ka par savu izlasi pārdzīvo vairāk tāpēc emociju ietekmē izgāž dusmas un norej

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:50, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kas jums ar to 8nieku? pāris reizes mēs uzlecam augstāk par savu dir.su, bet tā nav un nebūs mūsu vieta, mūsu ir 9 un uz leju
Bet citi tereneri speeja muus aizvest liidz 8niekam Un Nolana gadiijumaa tas arii nebija nereali. Vienkarsi Tev nav variantu man oponeet, jo rezultati pasaules cempionatos runaa pasi par sevi. Es nekad neteiksu, ka Nolans neko nav devis LV hokejam, bet arii par burvi vinjs nav jaapataisa. Kapeec vinjs buutu jaaslavee par 10. vietu?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:52, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bet citi tereneri speeja muus aizvest liidz 8niekam Un Nolana gadiijumaa tas arii nebija nereali. Vienkarsi Tev nav variantu man oponeet, jo rezultati pasaules cempionatos runaa pasi par sevi. Es nekad neteiksu, ka Nolans neko nav devis LV hokejam, bet arii par burvi vinjs nav jaapataisa. Kapeec vinjs buutu jaaslavee par 10. vietu?
Personīgi es slavēju par viņa spēli, par atdevi laukumā, par to, ka ņēma uz izlasi tos, kuri vēlējās spēlēt, nevis tāpēc, ka vienīgie utt.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:52, pirms 10 gadiem
Nu es jau domāju, ka nevajadzēja baigi kapāties, labāk būt svaigiem uz tām "ņemamajām spēlēm"
Jo cik atceros, ka vienu gadu baigi traki nokapājāmies ar stiprajām komandām un tad zaudējām relatīvi vājākām komandām, jo nebija vairs spēka un braucām mājās.....
Un cik man izskatās, ka tā ir tā Beļavska taktika.

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:53, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Personīgi es slavēju par viņa spēli, par atdevi laukumā, par to, ka ņēma uz izlasi tos, kuri vēlējās spēlēt, nevis tāpēc, ka vienīgie utt.
Labaak iejuuties Belavska aadaa un paskaiti, cik stabili muusu izlases vechi nevar paliidzeet izlasei shogad...

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:54, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Kā tu zini, ka tie jaunie nav labāki par vecajiem? Visi top drafta piki...
Lielu gudrību tur nevajag, pietiek uzmest aci viņu statistikai un veikumam NHL.
Lindstrom, Josefson - ap 10 punktiem NHL. Rask, Lindholm 30-40. Lander starp NHL un AHL sitās! Un Tu šādus uzbrucēus gribi salīdiznāt ar brāļiem Sediniem, Zettebergu, Silfverbergu, Alfredssonu, Steen and Backstrom? Aizsardzībā līnijā bez O.E.Larssona kaut kas ļoti līdzīgs!
Tas būtu tā pat kā Radulova vietā paņemt Bukartu!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:55, pirms 10 gadiem
jaatzist ka si spele ir tiesakais pieradijums musu vadoso aizsargu un uzbruceju izstrukums kenins girgensons karsums un tapat kulda bartulis ir musu 1 maina kas ir ar cinitaju raksturu kas svarigakajas speles spej lauzst speli un iedvest ticibu uzvarai tapec jaatzist ka vinu vieta mums nav labaku speletaju un ari jevpalovs bija pelnijis tikt sastava jo vina turpmakai karjerai tas butu nozimigi.ipasi skauti kas vero debitantus

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 20:56, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Labaak iejuuties Belavska aadaa un paskaiti, cik stabili muusu izlases vechi nevar paliidzeet izlasei shogad...
Sastāvs ir vājāks, bet man nepatīk pats Beļavska stils, vairāk tas kombinacionālais hokejs pie šāda sastāva galīgi neder

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:56, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ljoti objektivi salidzinat muusu un SWE izlases sastava iespejas un dziljumu.
Nu jau Tu pārleci no viena topika uz citu!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-04 20:57, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Sastāvs ir vājāks, bet man nepatīk pats Beļavska stils, vairāk tas kombinacionālais hokejs pie šāda sastāva galīgi neder
Tad jau tu gudraaks par Beljavski, ja zini - kas mums der un kas nee...

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:58, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Didzi beidz te demagoģiju dzīt un nesalīdzini pirkstu ar p....i Zviedriem trīs izlases spēlē NHL un vēl sešas vini varētu uztaisīt tādas,kuras Latviju apspēlētu jebkurā diennakts laikaaaa.
Bet par to jau nav runa! Zviedru stāri savus 3 izlasi sabradātu bez problēmām, kamēr ar mūsējo OS sastāvu viņiem gāja ļoti grūti!

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:59, pirms 10 gadiem
Osaper rakstīja: Nu es jau domāju, ka nevajadzēja baigi kapāties, labāk būt svaigiem uz tām "ņemamajām spēlēm"
Jo cik atceros, ka vienu gadu baigi traki nokapājāmies ar stiprajām komandām un tad zaudējām relatīvi vājākām komandām, jo nebija vairs spēka un braucām mājās.....
Un cik man izskatās, ka tā ir tā Beļavska taktika.
Kurā PČ tā bija?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 21:00, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad jau tu gudraaks par Beljavski, ja zini - kas mums der un kas nee...
Vot Tu loģiski padomā: Teici, ka sastāvs vājāks ir, bet kombinacionālajam hokejam vajag diez gan labu meistarību, vismaz pret lielajām izlasēm to neredzējām....Tu nedomā, ka ar lielāku kaplēšanos būtu lielākas iespējas sastāvam ar mazāku meistarību?

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:00, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad jau tu gudraaks par Beljavski, ja zini - kas mums der un kas nee...
Gudrāki jau nav, ebt viens ir skaidrs, ar Beļavska hokeju nevar apspēlēt lielās izlases, tas jau nu ir skaidrs, nevar pat cienīgi nocīnīties - neesam taču zvieedri, ka varam atļauties spēlēt kombiciozo hokeju.
Vienīgā cerība paliek uz to, ka tas strādās pret sava līmeņa komandām!

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:01, pirms 10 gadiem
Par Beļavski vēl pāragri spriest,bet personiski man nepatiktu ,ja federācijas prezidents uzstāda praktiski nesasniedzamu rezultātu iesmērējot "klibu zirgu"un prasot ar to iekļūt pasaules labāko astoņu komandu vidū!Te pat zirgam jāsmejās.Būtu komanda nokomplektēta labākajā sastāvā,tad ok.Tagad Belavskis būs Lipmaņa pavadā.Uzdevumu ta neizpildīji draugsAleksandru jau var saprast ,jo gribās pastrādat augstākā līmenī,bet nopietns treneris būtu pielicis pirkstu pie deniņiem un Kirovam tā arī parādījis.

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:01, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Vot Tu loģiski padomā: Teici, ka sastāvs vājāks ir, bet kombinacionālajam hokejam vajag diez gan labu meistarību, vismaz pret lielajām izlasēm to neredzējām....Tu nedomā, ka ar lielāku kaplēšanos būtu lielākas iespējas sastāvam ar mazāku meistarību?
Te daži ir padomju hokeja fani!

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:01, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Bet par to jau nav runa! Zviedru stāri savus 3 izlasi sabradātu bez problēmām, kamēr ar mūsējo OS sastāvu viņiem gāja ļoti grūti!
Kurš teica, ka šie spēlējošie- nebūs nākamie stāri?
Daži jau velk savas NHL komandas- 20 gadīgais Forsbergs, kā piemērs.

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:03, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Par Beļavski vēl pāragri spriest,bet personiski man nepatiktu ,ja federācijas prezidents uzstāda praktiski nesasniedzamu rezultātu iesmērējot "klibu zirgu"un prasot ar to iekļūt pasaules labāko astoņu komandu vidū!Te pat zirgam jāsmejās.Būtu komanda nokomplektēta labākajā sastāvā,tad ok.Tagad Belavskis būs Lipmaņa pavadā.Uzdevumu ta neizpildīji draugsAleksandru jau var saprast ,jo gribās pastrādat augstākā līmenī,bet nopietns treneris būtu pielicis pirkstu pie deniņiem un Kirovam tā arī parādījis.
Uzdevums vai tad pirmo reizi nav 10.vieta nevis 8.vieta? Nolanam 2013.gadā gan bija ar nemazāk kā klibu zirgu jātiek 8niekā, par ko Lipmanis pat apsvēra šo atlaist pirms OS.

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:05, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Kurš teica, ka šie spēlējošie- nebūs nākamie stāri?
Daži jau velk savas NHL komandas- 20 gadīgais Forsbergs, kā piemērs.
Forsbergs gan jā, un vēl O.E.Larssons ir monstrīgi un jau liekami teju līdzās citiem zviedru stāriem.
Bet, kas te notiekas, negāja taču runa par to, kas viņi būs nākotnē, bet gan par doto brīdi un iepriekšējo gadu hokeju un mūsu pretinieku sastāvu gan tad, gan tagad! Kur Tu paspēji uz nākotni pārlēkt?

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:05, pirms 10 gadiem
Vareni skrienot uz priekšu, ir atvestas 18 ripas savos vārtos. P.Vorobjovam būtu ko piebilst!

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:07, pirms 10 gadiem
>>>DidzisLV
Cik sapratu 1/4 fināls,bet kāda starpība,jo manuprāt liela veiksme būs šogad noturēties elites divīzijā,kaut arī reizēm mūsējie parādīja epizodiski nesliktu hokeju.Var jau būt,ka esmu pārāk liels pesimists,bet kaut kā nepatīk šī brīža situācija.

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:08, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Lielu gudrību tur nevajag, pietiek uzmest aci viņu statistikai un veikumam NHL.
Lindstrom, Josefson - ap 10 punktiem NHL. Rask, Lindholm 30-40. Lander starp NHL un AHL sitās! Un Tu šādus uzbrucēus gribi salīdiznāt ar brāļiem Sediniem, Zettebergu, Silfverbergu, Alfredssonu, Steen and Backstrom? Aizsardzībā līnijā bez O.E.Larssona kaut kas ļoti līdzīgs!
Tas būtu tā pat kā Radulova vietā paņemt Bukartu!
Iespējams, ka šādi spēlētāji- spēlēs pret Latviju ir pat labāki par taviem pieminētājiem.

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:10, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Forsbergs gan jā, un vēl O.E.Larssons ir monstrīgi un jau liekami teju līdzās citiem zviedru stāriem.
Bet, kas te notiekas, negāja taču runa par to, kas viņi būs nākotnē, bet gan par doto brīdi un iepriekšējo gadu hokeju un mūsu pretinieku sastāvu gan tad, gan tagad! Kur Tu paspēji uz nākotni pārlēkt?
Es saku, ka spēlējot pret Latviju- nav būtiski vai tu esi 22 gadus vecs un savāc 40-50 punktus, vai esi 30 gadus vecs un savāc 70-80 punktus.

Tas ir būtiski- spēlēs par medaļām - PČ un OS.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 21:13, pirms 10 gadiem
Paldies izlasei!! patika kā spēlēja pirmās divas 3daļas!! labi spēlēja! masaļskis ari labs,tikai viena šaiba uz viņa! 3 trešdaļa bija tikai formulitate un zviedri darija ko vini prorot!!! ceriigi skatos uz Izlasi!

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:31, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Es saku, ka spēlējot pret Latviju- nav būtiski vai tu esi 22 gadus vecs un savāc 40-50 punktus, vai esi 30 gadus vecs un savāc 70-80 punktus.

Tas ir būtiski- spēlēs par medaļām - PČ un OS.
Tur nevienam nav no 40-50, visiem zem 40, dažiem uzbrucējiem ap 10.
Būtiski ir tas KĀ mēs spēlējam pret viņiem - Beļavskis grib uz meistarību apspēlēt, nu neizdosies! Beigās ieraujam zarā ar 1:8. Paskat kā Norvēģija spēlē, tā apti Baltkrievija un Francija, agresīvi, vienkārši pret varenajiem, nedaudz vairāk kreatīvi pret sava līmeņa komandām!

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:39, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Tur nevienam nav no 40-50, visiem zem 40, dažiem uzbrucējiem ap 10.
Būtiski ir tas KĀ mēs spēlējam pret viņiem - Beļavskis grib uz meistarību apspēlēt, nu neizdosies! Beigās ieraujam zarā ar 1:8. Paskat kā Norvēģija spēlē, tā apti Baltkrievija un Francija, agresīvi, vienkārši pret varenajiem, nedaudz vairāk kreatīvi pret sava līmeņa komandām!
Mēs pareizi spēlējām, bet tā kā beigas neredzēju, tad piekrītu Pastem, ka visticamāk, beigās spēka nepietika + nohaltūrēja kur aizsardziba..

Spēles plāns: Bija neļaut zviedriem ieskrieties, kas veiksmīgi izdevās, bet pietrūka spēka(spēle visu laiku uz mūsu zonu) un aizsargi nav tik meistarīgi, lai veiksmīgi apturētu - zviedru aizsargu pieslēgšanos.

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:41, pirms 10 gadiem
Beļavskim ir kaut kas jādara, jo es redzu spēlēs laika tik kožļa kožleni! Viņam ir jāsapurina komanda!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-04 21:43, pirms 10 gadiem
Latviešu fani be like:
2010 gads: Znaroku nost
2012 gads : Nolanu nost
2015 gads: Beļavski nost
Un tā turpināsies mūžu mūžos, Āmen!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 21:51, pirms 10 gadiem
Outlaw rakstīja: Latviešu fani be like:
2010 gads: Znaroku nost
2012 gads : Nolanu nost
2015 gads: Beļavski nost
Un tā turpināsies mūžu mūžos, Āmen!
Un ņemot vērā, ka Beļavski pieprasa nost pēc 3 stiprākajām spēlēm...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 21:56, pirms 10 gadiem
Diezgan šausmīga aina vairākumos-4 minūtes nevarējām ieiet zonā un nostāties-kā tad mēs tos punktus gūsim pret tiešajiem pretiniekiem?Bukarts un Džeriņš taču nevelk pirmo 2 maiņu līmeni!Un tik apkaunojošas spēles beigas Nolana laikos netika piedzīvotas!Reāla būs cīņa par izdzīvošanu ,lai neizkristu uz A grupu.

     [+] [-]

, 2015-05-04 22:03, pirms 10 gadiem

     [+] [-]

, 2015-05-04 22:06, pirms 10 gadiem
Noraidīšanās tiešām ir šogad liels mīnuss. Itkā jau nevar pārmest,tiešām spēcīgi visi trīs pretinieki līdz šim,bet nu,kad bija Nolans,tad pret spēcīgajiem nu ne tuvu šādi bija. Bet nu,ko tur vairs.

     [+] [-]

, 2015-05-04 22:09, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: ...ja runājam par sveju uzvārdiem, tad es tomēr esmu jauno formu pusē. 55.p ļauj abām pusēm pretendēt uz taisnību, tomēr pirmais noteikums ir par atveidi pēc izrunas. Ja LZA terminologi ir rakstījuši par Foršberjiem, tad viens likums visiem.
Skat:

Ministru kabineta noteikumi Nr.114
Rīgā 2004.gada 2.martā (prot. Nr.9 25.§)
Noteikumi par personvārdu rakstību un lietošanu latviešu valodā, kā arī to identifikāciju

55. Citvalodu cilmes personvārdus latviešu valodā atveido iespējami tuvu to izrunai oriģinālvalodā, kā arī ievērojot atveides (cittautu vārdu un uzvārdu rakstīšana latviešu valodā atbilstoši citvalodu īpašvārdu atveides noteikumiem) tradīcijas. Ja iespējami divi viena personvārda atveides varianti, izvēlas oriģinālvalodas rakstībai tuvāko variantu.
56. Atveidojot citvalodu īpašvārdus latviešu valodā, papildus šo noteikumu prasībām ņem vērā Latvijas Zinātņu akadēmijas Valodas un literatūras institūta (Latvijas Universitātes Latviešu valodas institūta) izstrādātos norādījumus par citvalodu īpašvārdu pareizrakstību un pareizrunu latviešu literārajā valodā un Latvijas Zinātņu akadēmijas Terminoloģijas komisijas ieteikumus, kas publicēti laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
tā mēs ļoti tālu varam nonākt. Acīmredzot arī liela daļa angļu personvārdu rakstība jāpārskata. Piemēram, "Forsaitu teikas"autora uzvārdu Galsworthy krieviski raksta kādos 14 variantos. Attiecīgi līdzīgs skaits variantu ir iespējams arī latviski. Un pietam ir iespējams, ka viens un tas pats angļu vārds, ja lietots Austrālijā, ASV vai Anglijā, latviski rakstīts var tikt dažādi. Un pavisam noteikti tas attiecas uz spāņu valodas vārdiem, jo tos Latīņamerikā izrunā ļoti dažādi.
Uzskatu, ka valoda ir domāta, lai cilvēki vienādi saprastu cits citu, bet akla sekošana izrunai katrā ciemā tik jauc cilvēku prātu. Lai vai ko rakstītu Ministru kabinets.

     [+] [-]

, 2015-05-04 22:20, pirms 10 gadiem
Liekiet mieru Beļavskim un Co...Kas ir kas redzēs pēc čempja!

Ja ko varēja šodien izdarīt, tad uzskatu, ka trešajā periodā vajadzēja nomainīt vārtos Masalu, lai nemocās, nebojā statistiku un atpūšas, un lai paspēlē citi vārtu vīri! Jo spēlē jau tika iesaistīti jauniņie, tātad spēles liktens jau bija izlemts!

     [+] [-]

, 2015-05-04 22:45, pirms 10 gadiem
Gin4a rakstīja: Vareni skrienot uz priekšu, ir atvestas 18 ripas savos vārtos. P.Vorobjovam būtu ko piebilst!
Nu ja, pie Pjotra pret pirmajiem trīs grandiem ielaida tikai 17! (Slovēniju pie grandiem neskaitīsim, tāpēc to izlaidu - CZE 1 gols, FIN 5 goli, CAN 11 goli)

     [+] [-]

, 2015-05-04 22:56, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nu ja, pie Pjotra pret pirmajiem trīs grandiem ielaida tikai 17! (Slovēniju pie grandiem neskaitīsim, tāpēc to izlaidu - CZE 1 gols, FIN 5 goli, CAN 11 goli)
11 pret CAN bija izklaide skatītājiem un Kanādas iedzīvotāju iepazīstināšana, kas tā LV un kur atrodas!
Ieguldot tikai ap 44Ls sīknaudā+vienu privāta censoņa kedu, mēs kļuvām plaši pazīstami visā Ziemeļsportu Pasaulē!
Tu par šo?

     [+] [-]

, 2015-05-05 00:10, pirms 10 gadiem
Ir ok, pirmie 10 komentāri nogāza samazgas, pārējie (nelasīju) notiekti vērtē mūsu sniegumu kā lielisku, jo 3. periods neskaitās.

Piekrītu un ceru uz to labāko.

     [+] [-]

, 2015-05-05 00:21, pirms 10 gadiem
Cerams, futbola speciālistu Vugulu un pliku runātāju (bija domāts cits vārds) Prāmnieku noštrāfēs par pilnīgi ačgārnu spēlētāju uzvārdu lauzīšanu.
Lai arī viņiem ir honorāri, tomēr vismaz 4-5 minimālās mēnešalgas te prasās.

Kā var visu spēli runāt par kaut kādiem Zviedrijas izlasē nespēlējošiem Forsbergiem un Larsoniem??? Mēs kurā zemē dzīvojam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 00:40, pirms 10 gadiem
Toties Ēršons iesita hat-trick!

     [+] [-]

, 2015-05-05 01:13, pirms 10 gadiem
Nozheelojami! Shaadi rezultaati nedriikst buut ne pret kaadiem pretiniekiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 09:21, pirms 10 gadiem
Man patīk kā Beļavskis izpēta pretinieku, patīk spēles plāns...
BET... Ja nav izpildītāju, tad nav rezultāta...

Pret zviedriem Bērziņš izslido 1:1.. un uztaisa kaut kādu s*da metienu uz vārtiem ,kuru pat U12 vārtsargs noķertu... Nu kas tas ir? Nost no laukuma uz 2 spēlēm, lai padomā.... Un galvenais, ka pēc tā metiena skatienā nav nekādas nožēlas... Tipa - atslidoju, izdarīju metienu, netrāpīju, pofig...

Un tādas iespējas es pa visu spēli saskaitīju kādas 6... Ja 6 realizē, tad rezultāts nemaz tik slikts nav.. Ziedrija realizēja no kādām 10 t.s. "100%" iespējām - 8