Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Austrija bullīšos pārsteidz Šveici, dāņi atņem punktu Slovākijai

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Austrija bullīšos pārsteidz Šveici, dāņi atņem punktu Slovākijai
Austrija trīs reizes atspēlējās un parūpējās par pārsteigumu
Foto: AP/Scanpix

2015. gada pasaules čempionātu hokejā ar pārsteidzošu uzvaru sāka Austrijas izlase, kas 50 sekundes pirms pamatlaika noslēguma panāca neizšķirtu un pēcspēles metienos ar 4:3 pārspēja šveiciešus. Ar identisku rezultātu panākumu svinēja Slovākijas valstsvienība, kas izmocīja divus punktus pret dāņiem.

Austrija atspēlējas 50 sekundes pirms beigām

2015. gada pasaules čempionātu Šveices valstsvienība sāka ar vārtiem 74. sekundē, Felisjēnam Dibuā pretuzbrukumu trijatā pret vienu aizsargu realizējot ar metienu starp kājsargiem. Taču turpinājums nebija tik patīkams - Kevins Romī nerealizēja soda metienu, ripa no labām pozīcijām tika raidīta pāri sāncenšu vārtiem, un 23. minūtē neizšķirtu ar metienu no šaura leņķa tuvajā stūrī panāca Austrijas kapteinis Mihaels Rafls.

Protams, šveiciešiem joprojām piederēja pārsvars, un 26. minūtē Anderss Ambīls mazākumā pēc Romāna Jozi piespēles izmantoja pretuzbrukumu un panāca 2:1, bet Kodijs Almonds noslēdzošāš trešdaļas pašā sākumā no vidējas distances trāpīja pa pārliktni. Izšķērdētās iespējas par sevi atgādināja 44. minūtē, austriešiem aizskrienot pretuzbrukumā un Braienam Leblēram ar metienu tuvajā stūrī panākot neizšķirtu.

Lai gan Matiass Bībers atgrieza Šveices valstsvienību vadībā, pēdējais vārds piederēja austriešiem. 50 sekundes pirms pamatlaika noslēguma M. Rafls ar metienu no distances izcēlās otro reizi mačā un panāca 3:3, bet uzvaru pēcspēles metienu sērijā nodrošināja Konstantīna Komareka realizētais izgājiens un nepārspējamais vārtsargs Bernhards Štarkbaums.

Slovākija iemet trīs ripas trešajā trešdaļā

Slovākijas izlases hokejistiem iniciatīva piederēja kopš pirmā iemetiena, un līdz momentiem ilgi nebija jāgaida: ceturtajā minūtē Nacionālās hokeja līgas uzbrucēju saspēli starp Tomāšu Kopecki un Marianu Gaboriku otrajam neizdevās noslēgt ar metienu pustukšos vārtos. Tāpat dāņiem pēc Patrika Lušņāka un Marko Daņo raidījumiem talkā nāca pārliktnis, un veiksme viņus pavadīja arī 26. minūtē, kad vairākumā rezultātu atklāja Patriks Bjorkstrands. Pēc metiena no labā iemetiena apļa Kontinentālās hokeja līgas kluba Zagrebas "Medveščak" spēlētājam izdevās pielikt nūju un ievirzīt ripu tālajā devītniekā.

Neskatoties uz nonākšanu iedzinējos, slovāki turpināja izšķērdēt momentus vienu pēc otra. Piemēram, divās minūtēs skaitliskajā vairākumā izveidotas vismaz piecas iespējas, bet noslēdzošās trešdaļas pirmajā minūtē Dānijas spēlētāji bloķēja divus metienus tukšos vārtos. Tomēr galvenie notikumi bija tikai priekšā. Mokošo klusumu 49. minūtē vairākumā ar šāvienu no zilās līnijas pārtrauca Mihals Sersens, bet minūti un 18 sekundes vēlāk Slovākijas izlasi vadībā izvirzīja Mareks Viedenskis, kurš izmantoja piespēli no aizvārtes.

Nieka 31 sekundi vēlāk pēc uzvarētas divcīņas 2:2 panāca dāņu uzbrucējs Niklass Hardts, arī izceļoties no tuvas distances un izmantojot lielisku piespēli no aizvārtes. Amerikāņu kalniņi turpinājās - Dominiks Graņāks ar plaukstas metienu panāca 3:2 slovāku labā, bet sāncenši atbildēja divas minūtes pirms beigām, Danielam Nīlsenam esot precīzam no distances. Tādējādi uzvarētājs tika noskaidrots pēcspēles metienu sērijā, sestajā kārtā izceļoties jaunajam uzbrucējam Daņo - 4:3, un divi punkti Slovākijas valstsvienības kontā.

2015. gada pasaules čempionāts hokejā, Prāga un Ostrava, 2. maijs

Šveice - Austrija 3:4 (1:0, 1:1, 1:2, 0:1)

Vārti: 1:14 Dibuā (Fjala, Almonds) 1:0, 22:12 M. Rafls (Pallestrangs) 1:1, 25:54 Ambīls (Jozi, maz.) 2:1, 43:33 Leblērs (Herburgers) 2:2, 51:01 Bībers (Almonds, Grosmans) 3:2, 59:10 M. Rafls (T. Rafls, Šumnigs) 3:3, 65:00 Komareks (pēcspēles metiens) 3:4
Soda minūtes: 4:8
Metieni: 37:25
Vārtsargi: Reto Berra - Bernhards Štarkbaums

Slovākija - Dānija 4:3 (0:0, 0:1, 3:2, 1:0)

Vārti: 25:05 Bjorkstrands (Jensens, Jensens, vair.) 0:1, 48:08 Sersens (Hudāčeks, Panīks, vair.) 1:1, 49:26 Viedenskis (Draveckis, Lušņāks) 2:1, 49:57 Hardts (Madsens) 2:2, 51:1 Graņāks (Draveckis, Laco) 3:2, 57:46 Nīlsens 3:3, 65:00 Daņo (pēcspēles metiens) 4:3
Soda minūtes: 6:10
Metieni: 43:19
Vārtsargi: Jāns Laco - Patriks Galbraits

 +13 [+] [-]

, 2015-05-02 15:55, pirms 10 gadiem
Beigās nācās slēgāt no vienas spēles uz otru. Riktīgi interesanta spēles galotnes bija.
Slēpts komentārs: sanjok

  +8 [+] [-]

, 2015-05-02 15:56, pirms 10 gadiem
Grupā situācija tiek sarežģīta Austrijai šī uzvara būs ļoti vērtīgā cīņā par palikšanu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-05-02 15:57, pirms 10 gadiem
Austrija izskatījās labi, Šveice šķērdēja savus momentus un neierasti daudz kļūdu šveiciešu izpildījumā...

  -4 [+] [-]

, 2015-05-02 15:57, pirms 10 gadiem
Braucam uz pirmo divīziju?

  +5 [+] [-]

, 2015-05-02 15:57, pirms 10 gadiem
Cerams, ka šī Austrijas uzvara čempja laikā Latvijai nospēlēs par labu.

  -3 [+] [-]

, 2015-05-02 15:57, pirms 10 gadiem
Austrijai pēc 1. spēles 2p, attiecīgi, ja pieņemam, ka Latvija vienīgo punktu ģust pret austriešiem, tad jau tagad zināms, ka visticamākais jāņem būs pamatlaikā . tas tā, viela pārdomām, kuri saka, nav ko iespringt pret līderiem .

  +1 [+] [-]

, 2015-05-02 15:57, pirms 10 gadiem
Super! Malači!
Slēpts komentārs: Arsenich

  -2 [+] [-]

, 2015-05-02 15:58, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Grupā situācija tiek sarežģīta Austrijai šī uzvara būs ļoti vērtīgā cīņā par palikšanu!
Tieši tā. Austrija arī pārliecināja sniegumu ziņā, tā nav vairs tā komanda, no kuras var ņemt mierīgi punktus. Latvijai nāksies stipri papūlēties, lai saglabātu vietu elitē. Vairāk man nepārliecina mūsu vienības aizsardzība. Pārāk brīvi ļaujam darboties kanadiešiem gar mūsu vārtiem. Daudzi trūkumi jau redzami pirmajā čempionāta spēlē. Domajams priekš mums šī grupa ir ļoti smaga šogad, ņemot vērā izrūkumus sastavā.

  -4 [+] [-]

, 2015-05-02 15:59, pirms 10 gadiem
Visticamāk Latvijas-Austrijas mačā tiks sadalīta ceļazīme uz B grupu.

 +14 [+] [-]

, 2015-05-02 15:59, pirms 10 gadiem
Arsenich rakstīja: Un autor Slovaki jau ari rakstas ar lielu burtu
Galīgi nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2015-05-02 15:59, pirms 10 gadiem
Arsenich rakstīja: Nu sodien japanem kads punkt pret Cehiju...Un autor Slovaki jau ari rakstas ar lielu burtu
''slovāki'' neraksta ar lielo burtu. Elementāras lietas skolā neiemācīja?

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:00, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Austrijai pēc 1. spēles 2p, attiecīgi, ja pieņemam, ka Latvija vienīgo punktu ģust pret austriešiem, tad jau tagad zināms, ka visticamākais jāņem būs pamatlaikā . tas tā, viela pārdomām, kuri saka, nav ko iespringt pret līderiem .
Pec pedaja zaudejuma3:6,musejie gribes revanseties Ta ka lai Austrija saturas

  +8 [+] [-]

, 2015-05-02 16:01, pirms 10 gadiem
Šonakt nosapņoju,ka Latvija vinnes ar rez 4:2 Cipulim bus 2 vārti

  +5 [+] [-]

, 2015-05-02 16:01, pirms 10 gadiem
Tipisks Latvietis rakstīja: Visticamāk Latvijas-Austrijas mačā tiks sadalīta ceļazīme uz B grupu.
Nu nevajag tik zemu vertet musu izlasi...Ticu ka tiksim 1/4 finala...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-02 16:02, pirms 10 gadiem
Kārtīgs slaktiņš par 4. vietu būs grupā! Kanādiesi, zviedri un ticams, ka čehi izies diezgan stabili.

Ļoti interesants čempionāts! Cerams tā turpināsies!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-02 16:02, pirms 10 gadiem
Bet, ja paskatās uz sastāvu, praktiski visi no EBEL un spēlēs kvalitāte bija ļoti laba. Maz kļūdu, praktiski visas iespējas kuras bija arī tika realizētas , labi ātrumi.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-02 16:02, pirms 10 gadiem
Cepuri nost Austrijas priekšā, Latvijai neklāsies viegli!

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:02, pirms 10 gadiem
Arsenich rakstīja: Pec pedaja zaudejuma3:6,musejie gribes revanseties Ta ka lai Austrija saturas
Jācer uz to, ka mūsējie ne tikai paņems austriešus, bet arī frančus ar fričiem, kā arī vismaz punktu no šveiciešiem. tas tāds mans ideals būtu .
par vismaz punktiņa dabūšanu no cz&swe pat nerunājot .
protams, tās ir manas vēlmes, kuras nav pamatotas ne ar kādiem faktiem

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:03, pirms 10 gadiem
hilss rakstīja: svilinās... svilinās...

https://www.youtube.com/watch?v=N9ihAkbuQOA
Svilinas gan

https://www.youtube.com/watch?v=IIZ...

  +8 [+] [-]

, 2015-05-02 16:04, pirms 10 gadiem
Lai arī šī Austrijas uzvara varbūt, varbūt mums pašās beigās ieriebs, bet nebaidīšos apgalvot, ka vairums no mums šajā spēlē bija tieši par Austriju.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-02 16:04, pirms 10 gadiem
percussi0 rakstīja: Bez variantiem būs pret Austriju
Ja būtu bez variantiem, tad uz čempionātu Latvija nebrauktu. Tikai tā Beļavska filozofija par to, ka galvenās spēlēs būs pret Vāciju, Austriju un Franciju nav saprotama. Un ja tomēr tie savāc pietiekoši daudz punktus? Redzējāt paši sodien, ko iespēja Austrija. Nedomāju, ka jakoncentrējās vairak uz trim pēdējām spēlēm, galu galā vel priekša cīņas ar Zviedriju, Čehiju un Šveici. Tur mums arī jāņem punkti, paļauties uz kaut kādām konkrētām spēlēm nevajag. Lab piemērs pagajušo gadu čempionāts Minskā Latvija uzvarēja ASV un Somiju, bet zaudēja Vācijai, Baltkrievijai un Šveicei. Interesanti bet pirms turnīra arī tajās spēlēs mums teoretiski un praktiski būtu jauzvar, lai tiktu 1/4. Šesas spēles vel čempionātā ir priekšā, jācīnās katrā ar visiem 100%, dalīt spēkus nevajag, jo tādējādi tiešām būsim B divīzijas izlase pat plakstiņus nepaverot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-02 16:04, pirms 10 gadiem
Ja Latvija spēlēs godam un cīnīsies par 1/4 finālu, tad šī Austrijas uzvara ir ļoti pozitīvi - ja, tomēr, nesekmēsies un mēs cīnīsimies par neizkrišanu, tad šis visu sarežģīs!
Jācer uz pozitīvo!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-02 16:04, pirms 10 gadiem
Arsenich rakstīja: Nu nevajag tik zemu vertet musu izlasi...Ticu ka tiksim 1/4 finala...
Būšu ļoti patīkami pārsteigts, ja tiksim augstāk par 7. vietu grupā.

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:04, pirms 10 gadiem
KillerLoop rakstīja: ''slovāki'' neraksta ar lielo burtu. Elementāras lietas skolā neiemācīja?
Viela vēl nav izņemta

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:05, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Jācer uz to, ka mūsējie ne tikai paņems austriešus, bet arī frančus ar fričiem, kā arī vismaz punktu no šveiciešiem. tas tāds mans ideals būtu .
par vismaz punktiņa dabūšanu no cz&swe pat nerunājot .
protams, tās ir manas vēlmes, kuras nav pamatotas ne ar kādiem faktiem
Nu manas velmes sakrit,bet ideali ja pret Sveici panemtu 3 punktus...

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:05, pirms 10 gadiem
Arsenich rakstīja: Nu sodien japanem kads punkt pret Cehiju...Un autor Slovaki jau ari rakstas ar lielu burtu
tad jau LUNIS arī ar lielo??

  -1 [+] [-]

, 2015-05-02 16:05, pirms 10 gadiem
Skatoties kas seit notiek izmainiju un uzliku uz niču LAT CZE

  -1 [+] [-]

, 2015-05-02 16:06, pirms 10 gadiem
percussi0 rakstīja: Bez variantiem būs pret Austriju
cirvis haha...ej pildi mājas darbus labākvai paskaties kādu po*no

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:07, pirms 10 gadiem
Interesanti. Šis rezult, ja nospēlēsim labi, ievilks mūr ceturtdaļfināla, bet ja nospēlesim slikti, tad atsedinās divīziju zemāk.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-02 16:08, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Ja Latvija spēlēs godam un cīnīsies par 1/4 finālu, tad šī Austrijas uzvara ir ļoti pozitīvi - ja, tomēr, nesekmēsies un mēs cīnīsimies par neizkrišanu, tad šis visu sarežģīs!
Jācer uz pozitīvo!
Patiesiba visas kartis tagad ir musu rokas,jo sveiciesi zaudeja punktus...mums pedejas 4 speles ir janem obligati
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-02 16:10, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: nu ko,nakkamgad mums ar jaaliek uzvars uz LAC speleteejiem?
Beidz te muldet,visiem uztraukums un 1 speles...Beigas Austrija paliks Janos ar visu savu EBEL

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:12, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: nu ko,nakkamgad mums ar jaaliek uzvars uz LAC speleteejiem?
Man liekas, ka te ir nedaudz tomēr līmeņu atšķirības , ja vēl nākamgad EBEL pievienosies Slovan ar Medveščak , tad tur aizies vispār viss uz urrā, kas kopējā hokeja attīstībā būtu pozitīvs fakts.

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:12, pirms 10 gadiem
3.vārti slovākiem - filigrānāk vairs laikam nevar iemest, 0.1mm ne uz to pusi un vārti nebūtu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-02 16:14, pirms 10 gadiem
Nākama obligāti jāskatās Ger-FRA, jo tā mums ar no svara būs.
manuprāt, labākais, ja sadala punktus uz vienu vai otru pusi, jo galīgi nevajag kādas komandas tīro uzvaru.
Un, man jau vēl jāpavēro kāda šogad ir Vācija, vispar neko nezinu par viņu šāgada varējumu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-02 16:15, pirms 10 gadiem
Francijai neierasti liels koeficients 3.15 pret Vāciju, kaut es arī uzskatu, ka tieši Francija ir favorīte šajā spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-02 16:16, pirms 10 gadiem
Rezeknes_Pacan4iks rakstīja: Es sodien nosapnjoju,ka kaut kas,kaut ko sodien ar 3:2 bulisos uzveiks Un ka Baltkrievija 0:7 zaudes Slovēnijai :-D Tik nezinu kapec BLR redzeju
varbūt tapēc, ka visa Rēzekne baltkrievu soļķi lej un cigaretes pīpē ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:17, pirms 10 gadiem
Pirmajaas speelees ne taadi vien rezultaati ir.

peec kaadas 3-4 speeles varees kko spriest, tagad ir bezjeedziigi to dariit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:18, pirms 10 gadiem
Latvija uzvarēs Čehiju, zaudēs Zviedrijai, uzvarēs Šveici, uzvarēs Franciju, uzvarēs Austriju, zaudēs Vācijai.
Beigas blice būs pozitīva un 1/4 iekša!

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:19, pirms 10 gadiem
Rezeknes_Pacan4iks rakstīja: (Ogļracis Feodosijs) Mes visu no Krievijas vedam a ne no BLR
Zinu, ka no Baltkrievijas cigaretes arī ved
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-02 16:25, pirms 10 gadiem
Ne jau Austrija un Dānija ir palikušas ļoti spēcīgas, bet Slovākija un Šveice jau kārtējo gadu ir ļoti vājas - Šveices naturalizētie kanādieši ir palikuši veci, bet Slovākijai nav tāda jaunā paaudze, kas bija deviņdesmitajos gados kā Šatans, Bondra, Palfijs, Demitra utt.

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:27, pirms 10 gadiem
no comments rakstīja: Austria Male Players 6,069, Junior Players 4,978, Total Players 11,720

Latvia Male Players 3,965, Junior Players 1,689, Total Players 5,740
un???ko tad Islande futenē dara???tad jau Rēzeknes/Liepājas izlase arī var spēlēt....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:34, pirms 10 gadiem
Pelnita uzvara.
Visu spēli bija ka vienota komanda.
Jau tagad redzu, ka pret viniem bus smagi.
Fiziski ari loti speciga izlase.

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:35, pirms 10 gadiem
Lielisks Alpu derbijs Ļoti fiziska spēle. Austrieši neskatoties uz mazo metienu skaitu, izskatījās ne sliktāk par Šveici. Uzskatu, ka NLA ir nedaudz overrated, daži vēl smikņaja par EBEL līmeni.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-02 16:36, pirms 10 gadiem
retskrasiikovs_107191 rakstīja: Latvija uzvarēs Čehiju, zaudēs Zviedrijai, uzvarēs Šveici, uzvarēs Franciju, uzvarēs Austriju, zaudēs Vācijai.
Beigas blice būs pozitīva un 1/4 iekša!
Šovakar nevajag kautrēties izcelt easy money! Kaut kādus 300EUR uzliec un 3300 ar centiem EUR atskries acis nemirkšķinot Nākamais cēliens pret SUI. Pēc čempja uz Bahamu salām. Meitenes rindā stāvēs, lai piebiedrotos!
Es gan paziņotu sekojošo: šodien arī Zalcburgā māk spēlēt hokeju.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-02 16:38, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pelnita uzvara.
Visu spēli bija ka vienota komanda.
Jau tagad redzu, ka pret viniem bus smagi.
Fiziski ari loti speciga izlase.
mana latviešu valodas skolotāja nošautu Tevi...

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:41, pirms 10 gadiem
Vai tiešām ir grūti ielikt turnīra tabulas?

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:43, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Ne jau Austrija un Dānija ir palikušas ļoti spēcīgas, bet Slovākija un Šveice jau kārtējo gadu ir ļoti vājas - Šveices naturalizētie kanādieši ir palikuši veci, bet Slovākijai nav tāda jaunā paaudze, kas bija deviņdesmitajos gados kā Šatans, Bondra, Palfijs, Demitra utt.
Nu pilnībā tev nepiekrītu. Par Slovākiju varu piekrist. Paskaties cik nhl prospektu ir dāņiem un austriešiem, spēku samērs izlīdzinās!

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:43, pirms 10 gadiem
Alfonso77 rakstīja: mana latviešu valodas skolotāja nošautu Tevi...
Vari savus komentus viena vieta iebazt.
Jau kuro reizi saku - rakstu caur telefonu, skolotajs ibio.

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:45, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vari savus komentus viena vieta iebazt.
Jau kuro reizi saku - rakstu caur telefonu, skolotajs ibio.
Paskat! Citiem māca pareizo latviešu valodu, bet teikumu iesācis ar mazo burtu

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:47, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Paskat! Citiem māca pareizo latviešu valodu, bet teikumu iesācis ar mazo burtu
Pats sevi apkaunoja. Pff 😂
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:49, pirms 10 gadiem
1jopcik rakstīja: Jāliek Muštukovs vārtos pret austriešiem.
Manuprāt, muštukovs savu pēdējos spēli čempī varētu būt, ka ir nospēlējis .
protams, visādi var būt, traumas, laba punktu bagāža nākamajās spēlēs, bet šorīd liekas, ka tomēr viņš vārtos varētu arī nestāties.

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:49, pirms 10 gadiem
1jopcik rakstīja: Jāliek Muštukovs vārtos pret austriešiem.
Pazvani Beļavskim un iesaki. Nedrīkst tak laist zūdumā, tavas trenešanas zināšanas!

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:52, pirms 10 gadiem
krishy23 rakstīja: Šonakt nosapņoju,ka Latvija vinnes ar rez 4:2 Cipulim bus 2 vārti
tik viena problema, ja sapnus izstasta tie nepiepildas
Ja kas tad zinasim ko vainot vainot musejo zaude, taka atri velreiz nosapno tadu sapni un nevienam nestasti...

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:54, pirms 10 gadiem
bombex81 rakstīja: tik viena problema, ja sapnus izstasta tie nepiepildas
Ja kas tad zinasim ko vainot vainot musejo zaude, taka atri velreiz nosapno tadu sapni un nevienam nestasti...
Tad ātri jāsameklē kāds, kuram sapņi rādījās, ka Lv izlido no elites un jāpiespiež, lai atnāk šeit un visiem izstāsta . Būs līdzsvarā .

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:54, pirms 10 gadiem
bombex81 rakstīja: tik viena problema, ja sapnus izstasta tie nepiepildas
Ja kas tad zinasim ko vainot vainot musejo zaude, taka atri velreiz nosapno tadu sapni un nevienam nestasti...
Es atkal redzēju, ka zaudēsim čehiem 2:3. Tad sanāk ka nepiepildisies?

     [+] [-]

, 2015-05-02 16:55, pirms 10 gadiem
Austrieši diezgan uzskatāmi parādīja, kas jāliek pretī meistarīgākai komandai - agrsīva spēka spēle. Jā, diezgan daudz netīra hokeja (ķeksēšanas, turēšanas), bet ja tiesneši ļauj, kāpēc ne. Galvenais, ka šveicieši ar to tā arī netika galā, lai gan, Šveice ir tā komanda, kura pati tendēta uz fizisku hokeju, tādēļ Latvijai pret AUT domājams vieglāk nebūs. Cita lieta, ka šāds hokejs ir energoietilpīgs un vai grupu turnīra otrajā pusē austriešiem vēl būs tāda "fizika", vēl jautājums. Tehniskas spēles gardēžiem gan šī cīņa nebija baudāma, īpaši vairāk tika gaidīts no SUI.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-02 16:58, pirms 10 gadiem
Mums tas galīgi par labu nenāk.

     [+] [-]

, 2015-05-02 17:02, pirms 10 gadiem
Trapss rakstīja: Austrieši diezgan uzskatāmi parādīja, kas jāliek pretī meistarīgākai komandai - agrsīva spēka spēle. Jā, diezgan daudz netīra hokeja (ķeksēšanas, turēšanas), bet ja tiesneši ļauj, kāpēc ne. Galvenais, ka šveicieši ar to tā arī netika galā, lai gan, Šveice ir tā komanda, kura pati tendēta uz fizisku hokeju, tādēļ Latvijai pret AUT domājams vieglāk nebūs. Cita lieta, ka šāds hokejs ir energoietilpīgs un vai grupu turnīra otrajā pusē austriešiem vēl būs tāda "fizika", vēl jautājums. Tehniskas spēles gardēžiem gan šī cīņa nebija baudāma, īpaši vairāk tika gaidīts no SUI.
Man ši austriešu spēle atgadināja Znaroka un Nolana taktikas mix

     [+] [-]

, 2015-05-02 17:04, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Nu pilnībā tev nepiekrītu. Par Slovākiju varu piekrist. Paskaties cik nhl prospektu ir dāņiem un austriešiem, spēku samērs izlīdzinās!
neskaties cik spēlētāji spēlē NHL, bet to cik viņi ir rezultatīvi savās komandās.
Austrijai nav tāds Girgensona līmeņa spēlētājs (vienīgi Vaneks - kurš PČ šogad nespēlē).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-02 17:09, pirms 10 gadiem
LV iespēja uz astotnieku.

     [+] [-]

, 2015-05-02 17:26, pirms 10 gadiem
naw ko te filozofēt,esam nospelejusi tikai 1 speli,nospeles parejas tad vares spriest,ko un kā vajadzeja,vai ari nevajadzeja,par Latvijas uzvarām!!

     [+] [-]

, 2015-05-02 17:29, pirms 10 gadiem
Protams es ceru uz izlases labiem rezultātiem, bet būsim lūdzu arī reālisti....Šogad pēc rādītās spēles izskatās, ka mēs grupā kādi 5 vai 6 paliksim....Bez spēka spēles mums ir ļoti uzvarēt Franciju, viņi spēlē izteiktu spēka spēli un nekombinējas, iet pie pirmas izdevības uz vārtiem...

     [+] [-]

, 2015-05-02 17:45, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Protams es ceru uz izlases labiem rezultātiem, bet būsim lūdzu arī reālisti....Šogad pēc rādītās spēles izskatās, ka mēs grupā kādi 5 vai 6 paliksim....Bez spēka spēles mums ir ļoti uzvarēt Franciju, viņi spēlē izteiktu spēka spēli un nekombinējas, iet pie pirmas izdevības uz vārtiem...
Tad sanāk, ka nafig fanot, jo pēc papīra nav izredžu ?

     [+] [-]

, 2015-05-02 17:47, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Tad sanāk, ka nafig fanot, jo pēc papīra nav izredžu ?
Kāds tev papīrs? Kur es kaut ko tādu teicu? Es teicu, ka būs ļoti grūti cīnīties par 1/4 finālu bez spēka spēles, jo tā tiks zaudētas daudzas divcīņas

     [+] [-]

, 2015-05-02 17:49, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kāds tev papīrs? Kur es kaut ko tādu teicu? Es teicu, ka būs ļoti grūti cīnīties par 1/4 finālu bez spēka spēles, jo tā tiks zaudētas daudzas divcīņas
Kadi panākumi bija ar Nolana spēka hokeju?

     [+] [-]

, 2015-05-02 17:51, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Tad sanāk, ka nafig fanot, jo pēc papīra nav izredžu ?
Domāju, ka tev ir savdabīga sapratne par vārdu-fanot.
es , vairāk piekrītu novērotājam, kau arī fanoju par Lv, bet tas nenozīmē, ka man tagad visos pirmspēļu rakstos kā naivam bērnam jāfleitē muļķigas tēzes, cik mūsējie ir vareni un ka noteikti uzvarēs... tiešām, vajag nedaudz arī saglabāt realitātes sajūtu. Un jā, kādreiz, nedaudz izsakot šaubas vai pakritizēt, nebūt nenozīmē izlases nolikšanu.
Sportacentrā ši ir bieža parādība, ka krīt galējībās starp nolikšanu un fanošanu...

     [+] [-]

, 2015-05-02 18:02, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Kadi panākumi bija ar Nolana spēka hokeju?
Soču OS rezultātu paskaties....Kombinacionālais hokejs pašlaik ir vājāks nekā spēka hokejs, ar daudziem spēka paņēmieniem, presēšanu utt.

     [+] [-]

, 2015-05-02 18:10, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Domāju, ka tev ir savdabīga sapratne par vārdu-fanot.
es , vairāk piekrītu novērotājam, kau arī fanoju par Lv, bet tas nenozīmē, ka man tagad visos pirmspēļu rakstos kā naivam bērnam jāfleitē muļķigas tēzes, cik mūsējie ir vareni un ka noteikti uzvarēs... tiešām, vajag nedaudz arī saglabāt realitātes sajūtu. Un jā, kādreiz, nedaudz izsakot šaubas vai pakritizēt, nebūt nenozīmē izlases nolikšanu.
Sportacentrā ši ir bieža parādība, ka krīt galējībās starp nolikšanu un fanošanu...
Es esmu reāls! Es zinu ka Latvijai būs grūti! Bet kāds tev prieks līdzi jūst, ja Tu zini, ka esi norakstījis savu komandu, jo Mēs tak esam vāji! Es zinu ka Mūsu izlase ir tāda un tāda, ka par pakaļu augstāk neuzlēksi. Es fanoju jo ceru! Tā Mūms latviešiem maz prieciņa, tāpēc ir paļavība uz Mūsu hokejzēniem radīt vismaz kādu prieciņu!

     [+] [-]

, 2015-05-02 18:11, pirms 10 gadiem
Dibuaa, Ambiils un Biibers ideaali

     [+] [-]

, 2015-05-02 18:12, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Soču OS rezultātu paskaties....Kombinacionālais hokejs pašlaik ir vājāks nekā spēka hokejs, ar daudziem spēka paņēmieniem, presēšanu utt.
Es redzēju divas 11.vietas PČ

     [+] [-]

, 2015-05-02 18:16, pirms 10 gadiem
Tipisks Latvietis rakstīja: Būšu ļoti patīkami pārsteigts, ja tiksim augstāk par 7. vietu grupā.
es tieši nē, jo tas liecinās par hokeja līmei pasaulē
ar tādiem robiem sastāvā nav 7 no 10 labākajiem klāt - mums jālidzo uz B

  +1 [+] [-]

, 2015-05-02 18:19, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Es redzēju divas 11.vietas PČ
OS ir četrgades svarīgākais turnīrs, kur spēlē paši labākie

     [+] [-]

, 2015-05-02 18:19, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Es esmu reāls! Es zinu ka Latvijai būs grūti! Bet kāds tev prieks līdzi jūst, ja Tu zini, ka esi norakstījis savu komandu, jo Mēs tak esam vāji! Es zinu ka Mūsu izlase ir tāda un tāda, ka par pakaļu augstāk neuzlēksi. Es fanoju jo ceru! Tā Mūms latviešiem maz prieciņa, tāpēc ir paļavība uz Mūsu hokejzēniem radīt vismaz kādu prieciņu!
personīgi es nenorakstu, bet pirms spēles izdaru priekš sevis rpognozes. Kā man liekas, samērā objektīvi izvēr'tejot man zināmos faktus un iespējas. Protams, sākoties spēlei, es sirdī ceru, ka jebkuru maču Lv nospēlēs ļoti labi un uzvarēs arī top izlases. salīdzinājumam ar kanādu, gaidīju no pirmajām minūtēm, ka būs mazs brīnums, kautgan, ar prātu sapratu- būs zāģis.
Nedomāju, ka tāda pieeja ir slikta vai nepareiza un nekādā gadījumā neliecina par mani kā sliktu līdzjutēju.
Arī šovakar gaidu vismaz 1 punktu, kautgan, apdomājot visu par un pret, saprotu, ka visticamākais būs ļoti smagi un 75% dodu ka zaudēs. kas, atkal, netraucē man būt sapņainam un cerēt uz uzvaru
Tāpat, neko sliktu negribu teikt par tiem, kuri domās ir vienigi par iespējamo uzvaru, tik man netīk, ka daudzi nespēj uztvert citu, savādāk domājošu līdzjutēju viedokli. par šiem troļļiem, kuri 99% gfadījumos vienkāršā nepaplašinātā teikumā noliek visu latvisko es nerunāju, tā ir cita suga.
jauku hokeja vakaru !

  +1 [+] [-]

, 2015-05-02 18:22, pirms 10 gadiem
Un jā, skatoties GER-FRA, šķiet, ka francūži kopš pārbaudes spēlēm ar Latviju, labāki nav kļuvuši un ir jābut variantiem pret viņiem. Vāciju joprojām nespēju saprast, kādi viņi būs uz mūsu fona. Jāpagaida kā izskatīsies pret top izlasi .

     [+] [-]

, 2015-05-02 18:24, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Un jā, skatoties GER-FRA, šķiet, ka francūži kopš pārbaudes spēlēm ar Latviju, labāki nav kļuvuši un ir jābut variantiem pret viņiem. Vāciju joprojām nespēju saprast, kādi viņi būs uz mūsu fona. Jāpagaida kā izskatīsies pret top izlasi .
Jebkurā gadījumā daudz ko izšķirs spēka spēle un divcīņas par ripām pie bortiem....Ja tās uzvarēsim, tad franči kritīs, iespējams, ka arī friči....Protams ja paši neatvedīsim vārtus, kā pret Kanādu...Galvenais ir jāiet un jācīnās par uzvaru katrā spēlē

     [+] [-]

, 2015-05-02 18:34, pirms 10 gadiem
Un vel ko atcerējos. Spēlē pret Slovākiju, dāņi varēja dabūt 2min par skaitliskā sastāva pārkāpumu OT, ko tiesneši šķiet nemanīja. Gan jau ka slovāki cepās par to, jo bija pietiekami laika, lai 4:3 varētu izveidot nopietnus uzbrukumus dāņu vārtiem.
tiesnešu kļūda un tas var negatīvi nospēlēt pret jebkuru no izlasēm.

     [+] [-]

, 2015-05-02 18:34, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: personīgi es nenorakstu, bet pirms spēles izdaru priekš sevis rpognozes. Kā man liekas, samērā objektīvi izvēr'tejot man zināmos faktus un iespējas. Protams, sākoties spēlei, es sirdī ceru, ka jebkuru maču Lv nospēlēs ļoti labi un uzvarēs arī top izlases. salīdzinājumam ar kanādu, gaidīju no pirmajām minūtēm, ka būs mazs brīnums, kautgan, ar prātu sapratu- būs zāģis.
Nedomāju, ka tāda pieeja ir slikta vai nepareiza un nekādā gadījumā neliecina par mani kā sliktu līdzjutēju.
Arī šovakar gaidu vismaz 1 punktu, kautgan, apdomājot visu par un pret, saprotu, ka visticamākais būs ļoti smagi un 75% dodu ka zaudēs. kas, atkal, netraucē man būt sapņainam un cerēt uz uzvaru
Tāpat, neko sliktu negribu teikt par tiem, kuri domās ir vienigi par iespējamo uzvaru, tik man netīk, ka daudzi nespēj uztvert citu, savādāk domājošu līdzjutēju viedokli. par šiem troļļiem, kuri 99% gfadījumos vienkāršā nepaplašinātā teikumā noliek visu latvisko es nerunāju, tā ir cita suga.
jauku hokeja vakaru !
Vārdu sākot Tu esi praktisks hokeja fans, Es vairāk fans romantiķis jeb emocionālais fans Zini kas Mūms kopīgs ? Tu ceri mazāk, es varbūt vairāk, bet Mēs ceram!
Jauku vakaru arī tev, jaiet fanot par kaimiņiem!

     [+] [-]

, 2015-05-02 18:38, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Ne jau Austrija un Dānija ir palikušas ļoti spēcīgas, bet Slovākija un Šveice jau kārtējo gadu ir ļoti vājas - Šveices naturalizētie kanādieši ir palikuši veci, bet Slovākijai nav tāda jaunā paaudze, kas bija deviņdesmitajos gados kā Šatans, Bondra, Palfijs, Demitra utt.
Nu tu aizgaji kaut kur auzas...Demitra vairs nav...Hossa vecakais ir Hawks...Nu bac visam komandam ir pirma spele...Ko te var diskutet par to ka kads ir slikts un kads parsteidza,nav jau vel pat PC vidus,lai kaut ko spriedeletu...

     [+] [-]

, 2015-05-02 18:38, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Mums tas galīgi par labu nenāk.
Nak gan,ja uazvaram visas 4 speles pamatlaika butu ideali,bet papildlaika ari nebutu slikti...

     [+] [-]

, 2015-05-02 19:29, pirms 10 gadiem
Bet tikmēr Vācija sāk ar uzvaru pār Franciju.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-02 19:55, pirms 10 gadiem
Franči izskatījās labāki,bet trīs punktus paņēma vācieši.Interesants būs šis čempis.