Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2948, Did:0, useCase: 3

Bļugeram rezultatīva piespēle, "Penguins" 10 vārtu mačā revanšējas "Flyers"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Bļugeram rezultatīva piespēle, "Penguins" 10 vārtu mačā revanšējas "Flyers"
Teodors Bļugers. Foto: AP/Scanpix

Uzvaru Nacionālās hokeja līgas (NHL) regulārajā turnīra spēlē izcīnījusi Teodora Bļugera pārstāvētā Pitsburgas "Penguins", kas ar 7:3 pārspēja Filadelfijas "Flyers". Bļugers asistēja sesto vārtu guvumā un uzvarēja 10 no 12 iemetieniem.

Teodors Bļugers uz ledus pavadīja 13:28 minūtes (0:56 minūtes mazākumā) un tika pie rezultatīvas piespēles. "Flyers" bija vienīgā komanda līgā pret kuru Bļugers nebija ticis pie rezultativitātes punktiem. Latvietis arī pārtrauca sešus spēļu sēriju, kurā viņam nebija izdevies tikt pie rezultativitātes punktiem. Metienus pa vārtiem šajā mačā latvietis neizdarīja, bet spēja uzvarēt 83,3% iemetienus (10/12). Bļugers spēli noslēdza ar +/- rādītāju mīnus viens.

Pēc iepriekšējā mačā piedzīvotās sakāves, kurā Pitsburgas "Penguins" kapitulēja Filadelfijas "Flyers" ar nepieklājīgo 2:7, Teodora Bļugera pārstāvētā komanda bija motivācijas pilna revanšēties. Jau otrajā minūtē tika uzsākts ceļš uz revanšu, kad mača rezultātu atklāt izdevās Markusam Petersonam - 1:0. Trešdaļas turpinājumā pingvīniem bija vairāk iespēju gūt vārtus, bet rezultāts palika nemainīgs. Bļuģers pirmajās 20 minūtes prata uzvarēt visus trīs iemetienus, kuros piedalījās.

Otrās trešdaļas sākumā "Penguins" panāca 2:0, kad vairākumā Džeiks Gencels spēja ievirzīt ripu "Flyers" vārtos. Gencelam tie bija 16. vārti izbraukumā – tas labākais rādītājs līgā šosezon. Pitsburga turpināja doties uz vārtiem, un ripa vēlreiz veiksmīgi atrada ceļu uz vārtiem. Šoreiz pie vārtu guvuma tika komandas kapteinis Sidnijs Krosbijs (3:0). "Flyers" spēlētājs Džastins Brauns nedaudz vēlāk prata izmantot haosu pie "Penguins" vārtiem un raidīja ripu Tristana Džerija sargātajos vārtos (3:1). Perioda izskaņā ripa neveiksmīgā situācijā vēlreiz nonāca Džerija vārtos, tādējādi "Flyers" no 0:3 prata atspēlēties līdz 2:3.

Džeisons Zakers trešās trešdaļas sestajā minūtē prata atjaunot "Penguins" divu vārtu pārsvaru, kad pēc Malkina piespēles vārtu priekšā viņš izrēķinājās ar "Flyers" vārtsargu - 4:2. Malkinam tā bija otrā rezultatīvā piespēle mačā. Šons Kuturjē pēc neilga laika vēlreiz samazināja rezultātu, gūstot savus otros vārtus mačā - 3:4, bet Krosbijs ar metienu no iemetiena zonas perioda 13. minūtē panāca 5:3. Spēles beigās pie rezultativitātes punkta tika Bļugers, kurš asistēja Markam Frīdmenam (6:3). Pēdējos vārtus mačā pēc Sidnija Krosbija piespēles guva Džons Marino, kurš guva vārtus vairākumā, panākot spēles beigu rezultātu - 7:3.

VIDEO: Bļugers asistē, triumfējot Pensilvānijas derbijā

NHL kopvērtējums

Centrālā div.SPAustrumu div.SPZiemeļu div.SPRietumu div.SP
Hurricanes5379Penguins5473Maple Leafs5272Golden Knights5174
Panthers5475Capitals5271Oilers5064Avalanche5072
Lightning5273Bruins5269Jets5157Wild5170
Predators5360Islanders5368Canadiens5157Blues5055
Stars5256Rangers5358Flames5047Coyotes5350
Blackhawks5350Flyers5353Senators5245Kings5046
Red Wings5445Devils5343Canucks4641Sharks5246
Blue Jackets5344Sabres5437Ducks5339
1 2 58 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 06:36, pirms 4 gadiem
uz izlasi

  +4 [+] [-]

, 2021-05-05 07:54, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: uz izlasi
Kaušļus nevajag izlasē!

  +3 [+] [-]

, 2021-05-05 07:59, pirms 4 gadiem
aizermans rakstīja: Kaušļus nevajag izlasē!
😆😉

  +3 [+] [-]

, 2021-05-05 08:46, pirms 4 gadiem
7:3 uzvarā ieķert -2 koefu nav ļoti jauki.. bet tas nekas, jo ir viens hokeja specs, kurš saka, ka uzbrucējiem lietderības koefs nav svarīgs..

     [+] [-]

, 2021-05-05 08:47, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: uz izlasi
Kanāda !!! Tristans Džerijs.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-05 08:54, pirms 4 gadiem
Number 0 rakstīja: 7:3 uzvarā ieķert -2 koefu nav ļoti jauki.. bet tas nekas, jo ir viens hokeja specs, kurš saka, ka uzbrucējiem lietderības koefs nav svarīgs..
svarīgs ir viss hokejā līdz katram sīkumam, pat ar kādu lentu notīta kļuška ar ko dauza ripuli pa ledu.
bet nu uzbrucējam lietderības koeficients nav noteicošais un viņa nākošā līguma summu tas neietekmēs.
nevienā līgā bonusā arī naudu nedod par lietderības koeficientu. pat aizsargiem...

     [+] [-]

, 2021-05-05 09:03, pirms 4 gadiem
Girgensons !!! Drīz būs atpakaļ.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 09:05, pirms 4 gadiem
NHL manuprāt vairs nav sezonas balvas par labāko +/- . kaut kad nesen viņu nahrenizēja, kā nelietderīgu un bezjēdzīgu lietu

  -1 [+] [-]

, 2021-05-05 09:37, pirms 4 gadiem
Number 0 rakstīja: 7:3 uzvarā ieķert -2 koefu nav ļoti jauki.. bet tas nekas, jo ir viens hokeja specs, kurš saka, ka uzbrucējiem lietderības koefs nav svarīgs..
Tas pats hokeja specs saka, atbildot uz jautājumu “kas tad ir citām komandām un nav PIT, lai tiktu uzskatīta par kausa pretendenti”, ka nav LĪDERU (šis man personīgi vislabāk 😀), nav izteikti specīgs kāds spēles elements (jo PP un uzbrukums neskaitās) un vēl šo to neatceros ko. Bet galvenais ka emblēma - hokeja eksperts

     [+] [-]

, 2021-05-05 09:58, pirms 4 gadiem
Kam ticēt - autoram (-2) vai NHL mājaslapai (-1)?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 10:00, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Tas pats hokeja specs saka, atbildot uz jautājumu “kas tad ir citām komandām un nav PIT, lai tiktu uzskatīta par kausa pretendenti”, ka nav LĪDERU (šis man personīgi vislabāk 😀), nav izteikti specīgs kāds spēles elements (jo PP un uzbrukums neskaitās) un vēl šo to neatceros ko. Bet galvenais ka emblēma - hokeja eksperts
Jurka var patikt vai nepatikt man ir pajāt. bet nu hokejā viņš ir viens no retajiem šeit, kas rubī lietu un rok diezgan dziļi nevis virspusēji mētājas ar frāzēm.
nezinu ko viņš teica par peņiem.
principā par stenlija bundžas pretendentiem var uzskatīt jebkuru PO.
bet nekur neesmu redzējis , ka kāds nopietni izskatītu peņus par stenlija īpašniekiem. pārsvarā tās ir citas komandas.
es viņus ar neuzskatu par favorītiem, viņiem jau divīzijā ies smagi pirmajā kārtā , lai kura komanda nebūtu pretī.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 10:10, pirms 4 gadiem
Pitsburga savu optimālo formu parasti sasniedz uz sezonas beigām un ja viņiem izdosies noķert savu "peeku", tad jebkurai komandai pret viņiem ies grūti, kas savukārt liek viņus uzskatīt par nopietnu pretendenti.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 10:18, pirms 4 gadiem
tehnadzor rakstīja: Kam ticēt - autoram (-2) vai NHL mājaslapai (-1)?
Nhl mājaslapai.

Tedijs bija laukumā pirmajos un trešajos Filadelfijas vārtos, kā arī piespēles vārtos, tātad - 1

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 10:26, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Jurka var patikt vai nepatikt man ir pajāt. bet nu hokejā viņš ir viens no retajiem šeit, kas rubī lietu un rok diezgan dziļi nevis virspusēji mētājas ar frāzēm.
nezinu ko viņš teica par peņiem.
principā par stenlija bundžas pretendentiem var uzskatīt jebkuru PO.
bet nekur neesmu redzējis , ka kāds nopietni izskatītu peņus par stenlija īpašniekiem. pārsvarā tās ir citas komandas.
es viņus ar neuzskatu par favorītiem, viņiem jau divīzijā ies smagi pirmajā kārtā , lai kura komanda nebūtu pretī.
Galvenā pingvīnu problēma ir, ka viņiem nevis nav izteikti līderi, bet gan, ka viņu līderi aizsardzībā ļoti daudz laiž luni. Savus vārtus viņi iemetīs, bet aizsardzībā, it īpaši Krosbija maiņa vāra lielus mēslus. Vislabāk tas redzams, kad aizsargs nāk talkā uzbrukumā, uzbrucējs "aizmirst" atslidot atpakaļ un piesegt savu aizsargu, kas lielākajā daļā reizes pārvēršas izgājienos 2 pret 1.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 10:37, pirms 4 gadiem
austrumnieks rakstīja: Galvenā pingvīnu problēma ir, ka viņiem nevis nav izteikti līderi, bet gan, ka viņu līderi aizsardzībā ļoti daudz laiž luni. Savus vārtus viņi iemetīs, bet aizsardzībā, it īpaši Krosbija maiņa vāra lielus mēslus. Vislabāk tas redzams, kad aizsargs nāk talkā uzbrukumā, uzbrucējs "aizmirst" atslidot atpakaļ un piesegt savu aizsargu, kas lielākajā daļā reizes pārvēršas izgājienos 2 pret 1.
viņu divīzijā ailenderiem, kapitāļiem un lāčiem to plusu uz uzvaru var pārliecinoši vairāk uzskaitīt nekā peņiem paņemt sēriju vai divīziju.
es praktiski neredzu nekādu plusu ne pret vienu komandu.
nez vai kāda komanda ar peņiem PO iesaistīsies atklātā hokejā kā tagad divas spēles ar flajeriem kurš vairāk samet tas uzvar. 7-3 un 2-7.

zata var mēģināt mani pārliecināt protams ar argumentiem kādiem, bet šaubos vai viņam tādi atradīsies, kāpēc peņiem būtu jāuzvar divīzijā.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 10:43, pirms 4 gadiem
Musejam ir jabut 3.mainjas centram, bet nu labi, gan jau tas ir laika jautajums. Ari Karters neko labaku par vinu nerada.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-05 11:06, pirms 4 gadiem
austrumnieks rakstīja: Galvenā pingvīnu problēma ir, ka viņiem nevis nav izteikti līderi, bet gan, ka viņu līderi aizsardzībā ļoti daudz laiž luni. Savus vārtus viņi iemetīs, bet aizsardzībā, it īpaši Krosbija maiņa vāra lielus mēslus. Vislabāk tas redzams, kad aizsargs nāk talkā uzbrukumā, uzbrucējs "aizmirst" atslidot atpakaļ un piesegt savu aizsargu, kas lielākajā daļā reizes pārvēršas izgājienos 2 pret 1.
Galvenā Peņu problēma ir līderu vecums! Tai vietā lai veiktu Perstroiku ar sastāva atjaunināšanu, šie paņem klāt vēl penzi Kārteru, ļīdz ar to nobīdot Bļugeru uz čekeru maiņu

  -1 [+] [-]

, 2021-05-05 11:09, pirms 4 gadiem
Sochi rakstīja: Musejam ir jabut 3.mainjas centram, bet nu labi, gan jau tas ir laika jautajums. Ari Karters neko labaku par vinu nerada.
Tāpēc arī ir jānovēl Peņiem pēc iespējas ātrāka izlidošana no Stenlija plova lai pēcāk visi tie līderpenži tiktu nahrenizēti un komanda būvētos no jauna, kur Bļugeram būtu svarīgāka loma, nekā līdz šim!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-05 11:15, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Jurka var patikt vai nepatikt man ir pajāt. bet nu hokejā viņš ir viens no retajiem šeit, kas rubī lietu un rok diezgan dziļi nevis virspusēji mētājas ar frāzēm.
nezinu ko viņš teica par peņiem.
principā par stenlija bundžas pretendentiem var uzskatīt jebkuru PO.
bet nekur neesmu redzējis , ka kāds nopietni izskatītu peņus par stenlija īpašniekiem. pārsvarā tās ir citas komandas.
es viņus ar neuzskatu par favorītiem, viņiem jau divīzijā ies smagi pirmajā kārtā , lai kura komanda nebūtu pretī.
Nenoliedzu, ka Juris ir viens no, iespējams pat PATS zinošākais par vairākām niansēm, saistībā ar hokeju, it īpaši NHL - bez šaubām, taču daži izteikumi ir bijuši diezgan pārgalvīgi, bez seguma, it sevišķi, tas ko minēju, proti, ko Juris atbildēja, kāpēc PIT ir mazāks konkurents kā citas komandas.

Visam, ko Tu saki, sākot ar 3. rindkopu, es absolūti piekrītu. Pēc tīrākās statistikas, peņi nav favorīti un izredzes ir visām komandām, kuras ir iekļuvušas PO. Toreiz jau rakstīju gari un plaši, ka regulārās sezonas stāri, piem., 21. gs. ir tikai 3x uzvarējuši arī PO. Tā kā, visādi var būt.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-05 11:16, pirms 4 gadiem
Laiki iet un mainās, bet analfabēti sportacentra komentāros nepazūd.

Ieteiktu viņiem uzlabot gan lasīšanas, gan konteksta uztveres iemaņas, jo, zin kā, internets ta internets, bet nopietnā sabiedrībā šādus gājienus ar savu fantāziju pierakstīšanu citiem gan var nenovērtēt.

Par lietderības koeficientu - tieši kā zaipis jau rakstīja, arī es norādīju, ka lietderības koeficients noteikti nav tas rādītājs, kas viennozīmīgi un baigi precīzi raksturotu uzbrucēju spēli un spējas, tāpēc tas nav tas uz ko jāiespringst.

Par PIT un PO - es uzskaitīju faktorus, kam jābūt komandā, lai to varētu saukt par nopietnu pretendentu uz SC, kā arī, balstoties uz tiem faktoriem, nosaucu dažas komandas, kas man izskatās daudz simpātiskākas nekā PIT. Par PIT neesošajiem līderiem ir jau sadzejojums.

Tie, kas grib nodarboties ar faktčekingu (vai tiešām tā ir bijis un Miņins nemēģina izlocīties) - droši, ir arhīvs ar meklētāju, visu var atrast.

     [+] [-]

, 2021-05-05 11:18, pirms 4 gadiem
austrumnieks rakstīja: Galvenā pingvīnu problēma ir, ka viņiem nevis nav izteikti līderi, bet gan, ka viņu līderi aizsardzībā ļoti daudz laiž luni. Savus vārtus viņi iemetīs, bet aizsardzībā, it īpaši Krosbija maiņa vāra lielus mēslus. Vislabāk tas redzams, kad aizsargs nāk talkā uzbrukumā, uzbrucējs "aizmirst" atslidot atpakaļ un piesegt savu aizsargu, kas lielākajā daļā reizes pārvēršas izgājienos 2 pret 1.
Tas ir Letanga efekts. Palasi PIT apskatniekus, fanus u.t.t. Lai arī Letangs caurmērā ir bijis viens no rezultatīvākajiem aizsargiem NHL pēc spēles/punkti rādītāja, viņa aizsardzības spējas ir stipri ierobežotas. Par to arī viņu notiršs. Tāpēc parasti Letangam blakus tiek likts izteikts stay-at-home aizsargs - Dumolins. Bet piekrītu, ka aizsardzība PIT nav līmenī, taču, tā arī nav slikta. Kā pie viena no rakstiem minēu, pēc rādītājiem, tā ir pa vidu - 12 ja nemaldos pēc ielaistajiem un 14. labākā mazākumā.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-05 11:20, pirms 4 gadiem
Bet, par ko gan ir prieks - Bļugera piespēli, jo tādējādi viņš ir guvis punktus pret visām komandām pret kurām šosezon ir spēlējis.

     [+] [-]

, 2021-05-05 11:20, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Laiki iet un mainās, bet analfabēti sportacentra komentāros nepazūd.

Ieteiktu viņiem uzlabot gan lasīšanas, gan konteksta uztveres iemaņas, jo, zin kā, internets ta internets, bet nopietnā sabiedrībā šādus gājienus ar savu fantāziju pierakstīšanu citiem gan var nenovērtēt.

Par lietderības koeficientu - tieši kā zaipis jau rakstīja, arī es norādīju, ka lietderības koeficients noteikti nav tas rādītājs, kas viennozīmīgi un baigi precīzi raksturotu uzbrucēju spēli un spējas, tāpēc tas nav tas uz ko jāiespringst.

Par PIT un PO - es uzskaitīju faktorus, kam jābūt komandā, lai to varētu saukt par nopietnu pretendentu uz SC, kā arī, balstoties uz tiem faktoriem, nosaucu dažas komandas, kas man izskatās daudz simpātiskākas nekā PIT. Par PIT neesošajiem līderiem ir jau sadzejojums.

Tie, kas grib nodarboties ar faktčekingu (vai tiešām tā ir bijis un Miņins nemēģina izlocīties) - droši, ir arhīvs ar meklētāju, visu var atrast.
Juri, pirmkārt, savus apvainojumus paturi pie sevis. Par analfabētiem saukāt nav smuki. Iedod kādam hokeja draugam paskatīties savu pirms sezonas latviešu NHL analīzi un iespējas. Sorry, tur analfabētisms bija daudz lielāks nolasāms kā šeit komentāros. Principā Tu novāvuļoji 20 minūtes, nepasakot neko!

Otrkāŗt, man tiešām vajag atrast komentāros un iekopēt, lai Tu aiztaisi savu eksperta rīkli? Tie bija Tavi vārdi. Trūkst LĪDERU un nav spēcīgs NEVIENS no spēles elementiem. Un abi šie apgalvojumi ir aplami!

Tagad pēc savām glupībām necenties uztaisīties balts un pūkains, ekspert

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 11:23, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Juri, pirmkārt, savus apvainojumus paturi pie sevis. Par analfabētiem saukāt nav smuki. Iedod kādam hokeja draugam paskatīties savu pirms sezonas latviešu NHL analīzi un iespējas. Sorry, tur analfabētisms bija daudz lielāks nolasāms kā šeit komentāros. Principā Tu novāvuļoji 20 minūtes, nepasakot neko!

Otrkāŗt, man tiešām vajag atrast komentāros un iekopēt, lai Tu aiztaisi savu eksperta rīkli? Tie bija Tavi vārdi. Trūkst LĪDERU un nav spēcīgs NEVIENS no spēles elementiem. Un abi šie apgalvojumi ir aplami!

Tagad pēc savām glupībām necenties uztaisīties balts un pūkains, ekspert
Sākas jautrība, tikai man, diemžēl, ir jāiet prom
Turpiniet, veči, turpiniet, vēlāk, jūtu, būs visai garda lasāmviela!

     [+] [-]

, 2021-05-05 11:24, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Sākas jautrība, tikai man, diemžēl, ir jāiet prom
Turpiniet, veči, turpiniet, vēlāk, jūtu, būs visai garda lasāmviela!
uz krustojumu vai zem tupeles?

     [+] [-]

, 2021-05-05 11:24, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Laiki iet un mainās, bet analfabēti sportacentra komentāros nepazūd.

Ieteiktu viņiem uzlabot gan lasīšanas, gan konteksta uztveres iemaņas, jo, zin kā, internets ta internets, bet nopietnā sabiedrībā šādus gājienus ar savu fantāziju pierakstīšanu citiem gan var nenovērtēt.

Par lietderības koeficientu - tieši kā zaipis jau rakstīja, arī es norādīju, ka lietderības koeficients noteikti nav tas rādītājs, kas viennozīmīgi un baigi precīzi raksturotu uzbrucēju spēli un spējas, tāpēc tas nav tas uz ko jāiespringst.

Par PIT un PO - es uzskaitīju faktorus, kam jābūt komandā, lai to varētu saukt par nopietnu pretendentu uz SC, kā arī, balstoties uz tiem faktoriem, nosaucu dažas komandas, kas man izskatās daudz simpātiskākas nekā PIT. Par PIT neesošajiem līderiem ir jau sadzejojums.

Tie, kas grib nodarboties ar faktčekingu (vai tiešām tā ir bijis un Miņins nemēģina izlocīties) - droši, ir arhīvs ar meklētāju, visu var atrast.

---bet nopietnā sabiedrībā šādus gājienus ar savu fantāziju pierakstīšanu citiem gan var nenovērtēt. ---
Šitas labs, būs jaatceras!

  +3 [+] [-]

, 2021-05-05 11:25, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Juri, pirmkārt, savus apvainojumus paturi pie sevis. Par analfabētiem saukāt nav smuki. Iedod kādam hokeja draugam paskatīties savu pirms sezonas latviešu NHL analīzi un iespējas. Sorry, tur analfabētisms bija daudz lielāks nolasāms kā šeit komentāros. Principā Tu novāvuļoji 20 minūtes, nepasakot neko!

Otrkāŗt, man tiešām vajag atrast komentāros un iekopēt, lai Tu aiztaisi savu eksperta rīkli? Tie bija Tavi vārdi. Trūkst LĪDERU un nav spēcīgs NEVIENS no spēles elementiem. Un abi šie apgalvojumi ir aplami!

Tagad pēc savām glupībām necenties uztaisīties balts un pūkains, ekspert
Iekopē

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 11:29, pirms 4 gadiem
Izskatās, ka esmu izvēlējies īsto laiku, lai pēc ilga pārtraukuma, atkal ieskatītos hokeja sadaļā. Jura un Harlamova kašķis ir pašā zenītā.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-05 11:34, pirms 4 gadiem
Lūdzu visiem Jura aka eksperta pielūdzējiem - pdf fails.

Pēc garākas diskusijas, Juris iemeta - PIT nav nekādu neapšaubāmu argumentu diskusijā par SC.

Mana atbilde: Iedod man [..] argumentus!

Juris:
Par tiem PO argumentiem - komandai ir jābūt ar kādu neapšaubāmu "spēles līniju" (pārējiem spēles
elementiem esot virs līgas vidējā) - labu uzbrukumu vai aizsardzību, labu vārtsarga spēli utt. Tā pat vispār
var nebūt kāda no galvenajām spēles līnijām, bet kāda spēcīga spēles iezīme (piem., spēja atspēlēties).
Otrkārt, komandai vajag PO pieredzi un vēlams kaut cik veiksmīgu. Vajag arī individuālos līderusraksturpersonāžus

Tātad, Juraprāt, PIT nav ne individuālie līderi, ne PO pieredze, ne spēcīga kāda no spēles līnijām. Lūk!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-05 11:36, pirms 4 gadiem
quick rakstīja: Izskatās, ka esmu izvēlējies īsto laiku, lai pēc ilga pārtraukuma, atkal ieskatītos hokeja sadaļā. Jura un Harlamova kašķis ir pašā zenītā.
zinot Juri vairāku gadu garumā tad var diezgan viegli prognozēt , ka kašķis ātri beigsies.
pat ja Jurim nebūs taisnības tad vienalga izlocīsies un pateiks , ka to viņš nav rakstījis bet pārkopējis no cita resursa
kā gadījumā ar Ovečkina 3km atspoles skrējienu daudz ātrāk nekā pasaules rekords 3km gludajā skriešanā....

     [+] [-]

, 2021-05-05 11:37, pirms 4 gadiem
PDF failu liekot, met eroru, bet te būs links, kur varat izlasīt un iepazīties plašāk:
https://sportacentrs.com/hokejs/nhl...

Un Juri, nesāc izlocīties. Diskusija bija par PIT un viņu izredzēm. TU apgalvoji, ka nav argumentu. ES prasīju, tad iedod. Tātad, Tavi iedotie argumenti bija attiecināmi, kāpēc PIT nav pretendenti. Un nekāda savādāka slīpā kontketsa te tekstā nebija.

     [+] [-]

, 2021-05-05 11:40, pirms 4 gadiem
Un tajā rakstā, pēc tās Tavas gudrības, es apkopoju, ka PIT ir viens no labākajiem uzbrukumiem, viens no labākajiem vairākumiem, izcili 2 līderi un ne tikai, viena no pieredzējušākām PO komandām (kopš Krosbija ēras tikai pirmais un pēdējais gads tika izlaists), kā arī vidēju rādītāju aizsardzība.

Sīkāk par skaitļiem - tajā linkā.

     [+] [-]

, 2021-05-05 11:45, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: PDF failu liekot, met eroru, bet te būs links, kur varat izlasīt un iepazīties plašāk:
https://sportacentrs.com/hokejs/nhl...

Un Juri, nesāc izlocīties. Diskusija bija par PIT un viņu izredzēm. TU apgalvoji, ka nav argumentu. ES prasīju, tad iedod. Tātad, Tavi iedotie argumenti bija attiecināmi, kāpēc PIT nav pretendenti. Un nekāda savādāka slīpā kontketsa te tekstā nebija.
joptvai cik tur esat pieekspertējuši un gariem palagiem
un vēl bez manis slinkums man šodien palagus lasīt jāgaida Jura slēdziens

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 11:47, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Lūdzu visiem Jura aka eksperta pielūdzējiem - pdf fails.

Pēc garākas diskusijas, Juris iemeta - PIT nav nekādu neapšaubāmu argumentu diskusijā par SC.

Mana atbilde: Iedod man [..] argumentus!

Juris:
Par tiem PO argumentiem - komandai ir jābūt ar kādu neapšaubāmu "spēles līniju" (pārējiem spēles
elementiem esot virs līgas vidējā) - labu uzbrukumu vai aizsardzību, labu vārtsarga spēli utt. Tā pat vispār
var nebūt kāda no galvenajām spēles līnijām, bet kāda spēcīga spēles iezīme (piem., spēja atspēlēties).
Otrkārt, komandai vajag PO pieredzi un vēlams kaut cik veiksmīgu. Vajag arī individuālos līderusraksturpersonāžus

Tātad, Juraprāt, PIT nav ne individuālie līderi, ne PO pieredze, ne spēcīga kāda no spēles līnijām. Lūk!
Redz, es saprotu, ka pandēmija daudziem ir sašķobījusi laika uztveri, taču dzejas dienas ir septembrī, ne maijā.

Tā kā links ir ielikts, par ko, protams, paldies, pašam bija slinkums meklēt, tad tur viss arī ir sarakstīts un redzams. Gan tas ko es rakstīju par PIT un kādā kontekstā tika drukāts tas atsevišķais citāts.

Ja zata uztver sarakstu "kam jābūt" kā automātisku "kā PIT nav" - ok, bet tā jau nav mana atbildība.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-05 11:55, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Redz, es saprotu, ka pandēmija daudziem ir sašķobījusi laika uztveri, taču dzejas dienas ir septembrī, ne maijā.

Tā kā links ir ielikts, par ko, protams, paldies, pašam bija slinkums meklēt, tad tur viss arī ir sarakstīts un redzams. Gan tas ko es rakstīju par PIT un kādā kontekstā tika drukāts tas atsevišķais citāts.

Ja zata uztver sarakstu "kam jābūt" kā automātisku "kā PIT nav" - ok, bet tā jau nav mana atbildība.
Protams, protams, Juri Tev prasa konkrētu jautājumus uz kuru Tu atbildi, bet beigu beigās Tava atbilde neesot bijusi par to, kas bija kā jautājums uz diskusijas temats Turi buru, ekspert.

Un nepin iekšā pandēmiju un manu uztveri. Ne Tu mani pazīsti, ne Tev ir kādi citi argumenti, lai spriestu par mani, pandēmiju u.c. apsketiem. Tu pats sevi esi uztaisījis par publisku personu t.i. wannabe hokeja ekspertu. Tāpēc Tavus murgus ir atļauts un pat vēlams apspriest, jo ir brīži, kad vari savu gumijas muti aiztaisīt un nemēģīnāt izlocīties, ekspert.
1 2 58 komentāri