Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2949, Did:0, useCase: 3

Balceru paceļ uz "Sharks" otro maiņu, Merzļikins vēlreiz rezervē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Balceru paceļ uz "Sharks" otro maiņu, Merzļikins vēlreiz rezervē
Rūdolfs Balcers. Foto: San Jose Sharks

Nacionālās hokeja līgas klubs Sanhosē “Sharks” šovakar pulksten 23:00 beidzot aizvadīs sezonas pirmo mājas spēli. Pirms tās Rūdolfs Balcers pacelts uz komandas otro virknējumu. No mūsu Ziemeļamerikā spēlējošajiem naktī mači būs arī Elvim Merzļikinam un Rodionam Kurucam.

Iepriekšējo maču Rūdolfs Balcers pavadīja rezervē, bet Sanhosē “Sharks” izbraukumā cieta nepatīkamu zaudējumu ar 2:6 pret Losandželosas “Kings”. Ne pirmo reizi galvenais treneris Bobs Bugners ķērās pie virknējumu samaisīšanas, un latviešu uzbrucējam izmaiņas nākušas par labu - piektdienas treniņā viņš slidoja otrajā virknējumā kopā ar Tomāšu Hertlu un Tīmo Meieru.

24 gadus vecais šveicietis Meiers pagājušajā sezonā ar 70 mačos sakrātajiem 49 punktiem bija “Sharks” rezultatīvākais hokejists. Šīs sezonas ievadā viņa kontā ir seši punkti, kamēr Hertls 12 mačos savācis deviņus punktus, būdams otrais rezultatīvākais komandā - tūdaļ aiz kapteiņa Logana Kutūra. Hertls jau vairāku sezonu garumā sevi pierādījis kā vienu no Sanhosē līderiem.

“Sharks” sezonas pirmās piecas nedēļas pavadīja izbraukumā. Komanda treniņnometni bija spiesta aizvadīt Arizonā, jo tobrīd Sanhosē nebija atļauti sporta veidi ar kontaktu. Tagad saņemta zaļā gaisma, un hokejisti pēc ilgas prombūtnes atgriezušies mājās. Kā izteicās vienības kapteinis Kutūrs, tad tieši no rezultātiem savā laukumā būs atkarīgas “Sharks” sekmes sezonas griezumā.

Rietumu divīzijā “Sharks” ieņem otro vietu no beigām, apsteidzot tikai “Kings”, bet šā vakara pretiniece Lasvegasas “Golden Knights” ir otrajā vietā, par vienu punktu iepaliekot no Sentluisas “Blues”, kas aizvadījusi par trim mačiem vairāk. Atstatums izveidojies, jo “Golden Knights” rindās bija vairākas saslimšanas ar koronavīrusu, tāpēc tika mainīts komandas kalendārs.

Pulksten 3:00 laukumā dosies Kolumbusas “Blue Jackets”, kas viesos tiksies ar Čikāgas “Blackhawks”. Elvis Merzļikins izveseļojies pēc traumas un iepriekšējo maču vēroja no rezervistu soliņa. Latvijas izlases vārtsargs šosezon jau ir spēlējis pret “Blackhawks”, atvairot 36 no 39 metieniem, tomēr tika piedzīvots zaudējums. Atbildību par neveiksmi uzņēmās tieši Merzļikins, jo viņš trešajā periodā divas reizes kļūdījās spēlē ar nūju, uzdāvinot pretiniekiem divus vārtus. “Blue Jackets” vārtos arī šonakt stāsies soms Jonass Korpisalo, darot to jau kārtējā mačā pēc kārtas, tiek vēstīts no Kolumbusas nometnes, taču komandas sastāvā atgriezīsies aizsargs Aleksandrs Verenskis.

Nacionālā hokeja līga, 13. un 14. februāris

LaiksSpēleLaiksSpēle
20:00Jets - Senators3:00Coyotes - Blues
23:00Sharks - Golden Knights3:00Blackhawks - Blue Jackets
2:00Islanders - Bruins3:00Predators - Red Wings
2:00Panthers - Lightning3:00Stars - Hurricanes
2:00Maple Leafs - Canadiens5:00Canucks - Flames

Nacionālajā basketbola asociācijā pulksten 3:00 laukumā dosies Hjūstonas “Rockets”, kas viesos pret Ņujorkas “Knicks” lūkos pārtraukt četru zaudēto spēļu sēriju. Rodiona Kuruca komanda nav uzvarējusi kopš pagājušās nedēļas piektdienas. Latviešu basketbolists piedalījies divos no četriem zaudējumiem, taču kopā aizvadījis vien septiņas minūtes, punktus negūstot.

Nacionālā basketbola asociācija, 13. un 14. februāris

LaiksSpēleLaiksSpēle
22:00Suns - 76ers3:30Warriors - Nets
2:30Hawks - Pacers4:00Jazz - Heat
3:00Knicks - Rockets

     [+] [-]

, 2021-02-13 21:40, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es tak skaidri uzrakstīju, ka šārki nav tā komanda, lai neizgulētos.
nevajag tupīt.
tie kas mani zin, un te nav noslēpums , tad es praktiski nevienu flajeru spēli neizlaižu.
flajeri nespēlē, es guļu! vot i viss.
Sorry par tekstu
Es jau tagad miegu ciet

     [+] [-]

, 2021-02-13 21:41, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Sorry par tekstu
Es jau tagad miegu ciet
nu tad ej gulēt un netupī internetā

     [+] [-]

, 2021-02-13 21:41, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es tak skaidri uzrakstīju, ka šārki nav tā komanda, lai neizgulētos.
nevajag tupīt.
tie kas mani zin, un te nav noslēpums , tad es praktiski nevienu flajeru spēli neizlaižu.
flajeri nespēlē, es guļu! vot i viss.
Maktaviša un Lindrosa laikos arī Flajerus lūrēji?
Es tai laikā tur USA mitinājos, atceros labi toreizējo NHL

     [+] [-]

, 2021-02-13 21:43, pirms 3 gadiem
Maktaviš bija pēdējais NHL mohikāns, kurš mauca bez ķiveres

     [+] [-]

, 2021-02-13 21:45, pirms 3 gadiem
Lindross nebija tas, kas bieži palika bez ķiveres?
NHL sakarā, tad Lindrosu asociēju ar smadzeņu satricinājumiem, ne hokeja spēli!
Karoč tinos

     [+] [-]

, 2021-02-13 21:50, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Maktaviša un Lindrosa laikos arī Flajerus lūrēji?
Es tai laikā tur USA mitinājos, atceros labi toreizējo NHL
es tik daudz reizes esmu rakstījis , kāpēc esmu kļuvis par flajeru fanu 80.gados un kāpēc joprojām esmu. ka vairs negribu atkārtoties.
tāpat esmu rakstījis, ka LIVE NHL spēles pirmo reizi regulāri sāku skatīties , kad parādījās NTV+ no 1996/97 sezonas un tad viņi tik raidīja 2-3 spēles nedēļā, bet bija NHL on the ice vai kaut kas tamlīdzīgs apskats par visu nedēļu.
kaut kur 2000.gadu sākumā tik parādījās iespēja skatīties NHL spēles internetā nelegālos gļukainos strīmos.
citu iespēju nebija. tie kas pirž par NHL spēlēm 80-90 gados , ka skatījās visdrīzāk tirš, jo nebija. bija tik ieraksti un ziņu montējumi LTV vai krievu TV.
pirmā sezona oficali bija 1996/97 gads pa krievu TV.
LTV pirmās tiešraides bija Irbes fināls pret sarkanajiem spārniem.

     [+] [-]

, 2021-02-13 21:51, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Lindross nebija tas, kas bieži palika bez ķiveres?
NHL sakarā, tad Lindrosu asociēju ar smadzeņu satricinājumiem, ne hokeja spēli!
Karoč tinos
Ja nemaldos, tas bija Kasparaitis, kurš Lindrosam karjeru sabojāja Daudzi viņam prognozēja Mario Lemjē nākotni un uz to viss arī gāja, bet Leišu nezvērs nežēlīgi visam pielika treknu punktu

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:02, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: kopumā tas nav nav pirmo maiņu rezultivitāte, tāpēc tad Balceram jāpārkvalificējas par kapli ar minimālām izredzēm uz lielāku lomu par trešo maiņu vai nu jābrauc uz Eiropu.
un "in general" varam iebāzt kaut kur citur, jo lielākā daļa uzskata , ka Balcers ir pirmo maiņu spēlētājs (arī es) un tam vajag kā Juris teica vismaz 40+ sezonas , lai turētos, labāk 50+, lai stabili būtu. ja nav, tad viņš nebūs NHL pirmās maiņās. vai nu kaplis paliek, NHL/AHL lifts vai Eiropa. diezgan viss vienkārši. neviens negaidīs tur , kad Balcers sāks mest iekšā un gaidīt.
Balceram nav nevienas pilnas sezonas, aŗī šī nebūs pilna sezona - šajā sezonā 30p jau būs daudz. Sākumam, pietiks ar vismaz stabilu spēli ar tiem pašiem 0,4-0.5 punktiem spēlē, iztiekot bez stulbām kļūdām.

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:02, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Ja nemaldos, tas bija Kasparaitis, kurš Lindrosam karjeru sabojāja Daudzi viņam prognozēja Mario Lemjē nākotni un uz to viss arī gāja, bet Leišu nezvērs nežēlīgi visam pielika treknu punktu
Lindrosam bija divas izlaistas sezonas . 2000.gadā Skots Stīvens viņu iznesa
un reindžeros 2004.gadā es īsti neatceros, bet kaut kāds fermeris.
nu nebūs tur Kasparaitis, kas pielika punktu. man liekas pat vienā komandā spēlēja.
Dalasā pabeidza Ēriks savu NHL ēru, kad jau laikam Kasparaitis nebija tur.
bet varu kļūdīties.
atmiņā tik palicis , kā viņu flajeros iznesa Skots Stīvens no velniem!
pēc tam viņš nebija flajers!

  -1 [+] [-]

, 2021-02-13 22:05, pirms 3 gadiem
Kāds var ieteikt NBA strīmu, izņemot livetv?

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:06, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Balceram nav nevienas pilnas sezonas, aŗī šī nebūs pilna sezona - šajā sezonā 30p jau būs daudz. Sākumam, pietiks ar vismaz stabilu spēli ar tiem pašiem 0,4-0.5 punktiem spēlē, iztiekot bez stulbām kļūdām.
beidz tupīt. "overall" es runāju par pilno sezonu 82 spēles. tālāk pats pats vari skaitīt, cik viņam vajag mazajās sezonās.

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:06, pirms 3 gadiem
bezbiksis rakstīja: Kāds var ieteikt NBA strīmu, izņemot livetv?
Liepājas bocmanim uzzvani!

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:10, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: beidz tupīt. "overall" es runāju par pilno sezonu 82 spēles. tālāk pats pats vari skaitīt, cik viņam vajag mazajās sezonās.
Gaidīt pirmo pilno sezonu viņam nav laika - jāspēlē šobrīd. Un tāpēc vienkāršāk ir rēķināt avgp un ar 0.4-0.5 būtu jāpietiek. Bet sākumā (es protams neesmu SJS GM, tāpēc tas ir tikai mans viedoklis) pietiktu vismaz kādu punktu nopelnīt pirmajos mačos, ideāli ja jau šovakar un nevārīt sūdus, dalīt piespēles partneriem - ja dos piespēles konfektes tam pašam Hertlam un viņš lažos no komandas āra nemetīs. Ja būs Otavas slimība, kad izskatījās kā ar sasietām rokām - arī punkti neglābs

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:11, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Gaidīt pirmo pilno sezonu viņam nav laika - jāspēlē šobrīd. Un tāpēc vienkāršāk ir rēķināt avgp un ar 0.4-0.5 būtu jāpietiek. Bet sākumā (es protams neesmu SJS GM, tāpēc tas ir tikai mans viedoklis) pietiktu vismaz kādu punktu nopelnīt pirmajos mačos, ideāli ja jau šovakar un nevārīt sūdus, dalīt piespēles partneriem - ja dos piespēles konfektes tam pašam Hertlam un viņš lažos no komandas āra nemetīs. Ja būs Otavas slimība, kad izskatījās kā ar sasietām rokām - arī punkti neglābs
tad runājiet par punktiem vidēji spēli, nevis 30 punktiem.
zb jau . noskaidrojiet ko gribat tad rakstat.
ja nesanāk punkti, tad ķeras pie ppg.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-13 22:12, pirms 3 gadiem
bezbiksis rakstīja: Kāds var ieteikt NBA strīmu, izņemot livetv?
NBA streams, NHL streams, NFL streams, MMA...

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:13, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tad runājiet par punktiem vidēji spēli, nevis 30 punktiem.
zb jau . noskaidrojiet ko gribat tad rakstat.
ja nesanāk punkti, tad ķeras pie ppg.
Bet s jau no sākta gala runāju par to, ka nav svarīgs kopējais punktu skaits un ppg, jau iepriekšejā komentārā pieminēju. Nebremzē.

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:14, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Bet s jau no sākta gala runāju par to, ka nav svarīgs kopējais punktu skaits un ppg, jau iepriekšejā komentārā pieminēju. Nebremzē.
Tu no sākta gala esi diezgan liels demagogs.
nu tā runājot starp spirtacentra "meitenēm"

  -1 [+] [-]

, 2021-02-13 22:18, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: http://6stream.xyz/nba-streams/
Nice, paldies

  +1 [+] [-]

, 2021-02-13 22:24, pirms 3 gadiem
bezbiksis rakstīja: Nice, paldies
Es neuzticētos Pītera iemestajiem saitiem. saķers tavs kompis kovidu. NBA vispār nav nekaitīgi skatīties.
kovids ejot caur monitoru. glābj tik šprice pakaļā no kovida, kā hujavegs izdarīja!

  +1 [+] [-]

, 2021-02-13 22:24, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Tu no sākta gala esi diezgan liels demagogs.
nu tā runājot starp spirtacentra "meitenēm"
Šādu "apvainojumu" es vel saprotu un kaut kur daļēji pat piekrītu, ka reizēm kaut kas tāds no manis var nākt āra. Nevis, kā dažs labs no Liepājas, kas pat smuki apsaukāt neprot un uzvedās, kā bērnudārznieks

  +1 [+] [-]

, 2021-02-13 22:24, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Es neuzticētos Pītera iemestajiem saitiem. saķers tavs kompis kovidu. NBA vispār nav nekaitīgi skatīties.
Kad tad Kviļupēters kādu būtu apčakarējis?

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:26, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kad tad Kviļupēters kādu būtu apčakarējis?
Es domāju tur manā vietā būtu jebkurš, jo uzsvars ir uz NBA kaitīgumu

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:26, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šādu "apvainojumu" es vel saprotu un kaut kur daļēji pat piekrītu, ka reizēm kaut kas tāds no manis var nākt āra. Nevis, kā dažs labs no Liepājas, kas pat smuki apsaukāt neprot un uzvedās, kā bērnudārznieks
neķer kreņķi , tas nebija ļauni.

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:26, pirms 3 gadiem
Aspirant, zinu, ka neguli. Ko iesaki likt toķikā uz Sharku un Vegasas geimu?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-13 22:26, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es domāju tur manā vietā būtu jebkurš, jo uzsvars ir uz NBA kaitīgumu
Par kaitīgumu piekrītu zaipim

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:27, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: neķer kreņķi , tas nebija ļauni.
Es arī neķeru, ja ķertu kreņķi atbildētu krietni savādāk

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:27, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Aspirant, zinu, ka neguli. Ko iesaki likt toķikā uz Sharku un Vegasas geimu?
Tak nejauc Aspirantu ar Profesoru!

  -1 [+] [-]

, 2021-02-13 22:28, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par kaitīgumu piekrītu zaipim
Neredzu neko kaitīgu NBA. Izņemot tikai to, ka tur bizness visu sadzen vēl lielākā tūtā kā citos sporta veidos. Skatīties var. Ja ir kāds komandu sporta veids no "lielajiem" ko nevaru paskatīties - volejbols. Kaitīgs nomoda stāvoklim

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:29, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Tak nejauc Aspirantu ar Profesoru!
Profesors, šķiet mani savā slavenajā ignoru sarakstā iesviedis
Tieši aspiranta viedoklis interesē uz ko likt toto

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:30, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Es neuzticētos Pītera iemestajiem saitiem. saķers tavs kompis kovidu. NBA vispār nav nekaitīgi skatīties.
kovids ejot caur monitoru. glābj tik šprice pakaļā no kovida, kā hujavegs izdarīja!
Es dezinfecējos ar dzērienu, līdz ar to mans kompis arī ir pasargāts no zarazas. Bet paldies par padomu

  +1 [+] [-]

, 2021-02-13 22:30, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Neredzu neko kaitīgu NBA. Izņemot tikai to, ka tur bizness visu sadzen vēl lielākā tūtā kā citos sporta veidos. Skatīties var. Ja ir kāds komandu sporta veids no "lielajiem" ko nevaru paskatīties - volejbols. Kaitīgs nomoda stāvoklim
Nahrenizēt pērtiķbolu!!

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:30, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Neredzu neko kaitīgu NBA. Izņemot tikai to, ka tur bizness visu sadzen vēl lielākā tūtā kā citos sporta veidos. Skatīties var. Ja ir kāds komandu sporta veids no "lielajiem" ko nevaru paskatīties - volejbols. Kaitīgs nomoda stāvoklim
nosauc man to voleja lielo līgu ko nevari paskatīties ? un kur viņa atrodas? pirms NFL, MLB, NBA, NHL, Nascar, F1?

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:32, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: nosauc man to voleja lielo līgu ko nevari paskatīties ? un kur viņa atrodas? pirms NFL, MLB, NBA, NHL, Nascar, F1?
Es vienkārši nevaru paskatīties volejbolu. Vienalga izlašu mačus (kurus kaut kā vel riezēm ar vienu aci palūru) vai klubu. Man volejbols šķiet nāvīgi garlaicīgs.

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:32, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par kaitīgumu piekrītu zaipim
pamodies?

     [+] [-]

, 2021-02-13 22:33, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es vienkārši nevaru paskatīties volejbolu. Vienalga izlašu mačus (kurus kaut kā vel riezēm ar vienu aci palūru) vai klubu. Man volejbols šķiet nāvīgi garlaicīgs.
nu tā ir. Latvijas izlase kad spēlē varu paskatīties. tā ne visai...
nav tā , ka ir EČ finālturnīrā?