Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" iegūst tiesības uz Girgensonu, cer parakstīt līgumu

Andrejs Siliņš

"Dinamo" iegūst tiesības uz Girgensonu, cer parakstīt līgumu
Zemgus Girgensons
Foto: AFP/Scanpix

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubi Rīgas "Dinamo" un Maskavas CSKA veikuši darījumu, kā rezultātā rīdzinieki ieguvuši pirmtiesības uz latviešu uzbrucēju Zemgu Girgensonu, ja spēlētājs izvēlētos karjeru turpināt Krievijas atklātajā čempionātā.

22 gadus vecais Girgensons noslēdzis savu trešo sezonu Nacionālajā Hokeja līgā (NHL) un vasarā kļūs par ierobežotu brīvo aģentu. Pēdējā sezonā Zemgus Bufalo "Sabres" rindās sakrāja 18 (7+11) rezultativitātes punktus. Trijās sezonās NHL laukumos Girgensons 202 spēlēs guvis 30 vārtus un atdevis 40 piespēles.

CSKA izvēlējās Girgensonu 2011. gada KHL draftā ar 28. numuru otrās kārtas sākumā. Tobrīd Zemgus vēl spēlēja "Fighting Saints" vienībā ASV junioru līgā. KHL draftā drīkst izvēlēties hokejistus, kas ir vecumā no 17-21 gadam un kuriem nav līguma ne ar vienu KHL, MHL vai VHL klubu.

Fakts, ka Rīgas "Dinamo" ieguvusi tiesības uz Girgensonu, nozīmē - ja gadījumā Zemgus izvēlētos savu profesionāļa karjeru turpināt Krievijas čempionātā, tad pirmtiesības uz spēlētāju piederēs tieši Rīgas klubam.

Reāls pienesums no KHL drafta klubiem gan ir apšaubāms un to sapratusi arī līgas vadība. Šobrīd plānots, ka šī gada drafts būs pagaidām pēdējais.

"Kāpēc ne? Zinām, ka viņam ir vairāki piedāvājumi no NHL, un viņš to izskata. Paskatīsimies, kā notikumi atrisināsimies. Nekad nevar zināt, kā viss beigsies," championat.ru situāciju komentējis "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs, neizslēdzot iespēju piesaistīt Girgensonu.

Par darījumu pirmais ziņoja "Sport-Express" hokeja apskatnieks Igors Jeronko.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-30 21:21, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Cik reizes esi bijis Krievijā? Kādās pilsētās?
Smoļenska, Maskava, Sanktpēterburga(bija vel dažas mazas pilsētas). , bet tas viss vēl bija 20.gs. Krievija ir valsts ,kuru vairāk nekad nevēlos apmeklēt. Ļoti nepatika tieši Maskava kā pilsēta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-30 21:26, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Cik reizes esi bijis Krievijā? Kādās pilsētās?
Nezinu kurās pilsētās esi bijis Tu, bet aiz Maskavas 101. kilometra Astrahaņas virzienā pilnīgi nekas nav mainījies kopš PSRS laikiem. Vienīgi PSRS laikā milicija (policija) nebija tik brutāla kā tagad.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-30 21:26, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Teikums kuram nekādi nevaru piekrist. ir cilvēki un ir lietas, kuri neiekļaujas tavā teicienā.
Tu un augstas kvalitātes hokejs iekļaujaties ļoti veiksmīgi.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-30 21:27, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Smoļenska, Maskava, Sanktpēterburga(bija vel dažas mazas pilsētas). , bet tas viss vēl bija 20.gs. Krievija ir valsts ,kuru vairāk nekad nevēlos apmeklēt. Ļoti nepatika tieši Maskava kā pilsēta.
Jāatzīst, ka Rīgai līdz Maskavai patreizējā veidolā vel tāls ceļš ejams.

     [+] [-]

, 2016-05-30 21:27, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Teikums kuram nekādi nevaru piekrist. ir cilvēki un ir lietas, kuri neiekļaujas tavā teicienā.
Uzdošu vispirms vienu jautājumu - kādas ir tavas izjūtas, pirms spēles, klausoties Krievijas himnu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-30 21:28, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Uzdošu vispirms vienu jautājumu - kādas ir tavas izjūtas, pirms spēles, klausoties Krievijas himnu?
Atbildēšu Tev viņa vietā. Funis teiktu-nostalģiskas.

     [+] [-]

, 2016-05-30 21:28, pirms 8 gadiem
smieties vai raudāt?

izvēle tikpat bezjēdzīgā kā šis "darījums"

     [+] [-]

, 2016-05-30 21:29, pirms 8 gadiem
Virsraksts Tvnet stilā. Rakstu autoriem sāk maksāt par klikšķiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-30 21:30, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Krievijā man būtu ļoti nepatīkami dzīvot. Man nav pieņemama viņu ikdienas kultūra, ikdienas dzīve. Tā ir valsts par kuru droši varu teikt-tur dzīvot nekad ne par kādu atlīdzību negribētu.
nu ja, priekš kam tur dzīvot, ja Rīgā viņu kultūra pieejama visur...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-30 21:31, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Uzdošu vispirms vienu jautājumu - kādas ir tavas izjūtas, pirms spēles, klausoties Krievijas himnu?
Es Krievijas himnu parasti neklausos, bet kad viņu dzirdu , sajūtas ir nepatīkamas pat pretīgas, bet ne tik daudz mūsdienu Krievijas politikas dēļ, bet gan tā atgādina nepatīkamos PSRS laikus.
Ja nevēlies Krievijas himnu, tad jau jāboikotē viss kur tā var būt dzirdama.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-30 21:32, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Es Krievijas himnu parasti neklausos, bet kad viņu dzirdu , sajūtas ir nepatīkamas pat pretīgas, bet ne tik daudz mūsdienu Krievijas politikas dēļ, bet gan tie atgādina nepatīkamos PSRS laikus.
Ja nevēlies Krievijas himnu, tad jau jāboikotē viss kur tā var būt dzirdama.
Tad lūk - Rīgas Dinamo spēle ir tava cena. Jo tu esi gatavs klausīties to himnu, lai redzētu hokeju.

     [+] [-]

, 2016-05-30 21:32, pirms 8 gadiem
hilss rakstīja: Teicama izvēle jo NHL kolhozā Girgensons ar Ķēniņu tikai degradējas un to lieliski parādīja pasaules čempionāts. Latvija nav tik bagāta ar labiem hokejistiem lai varētu tos degradēt. Lai Girgensons nāk uz Dinamo un sasniegs vismaz Džeriņa un Miķeļa līmeni. Es tikai par.
Nopietni?

     [+] [-]

, 2016-05-30 21:32, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Smoļenska, Maskava, Sanktpēterburga(bija vel dažas mazas pilsētas). , bet tas viss vēl bija 20.gs. Krievija ir valsts ,kuru vairāk nekad nevēlos apmeklēt. Ļoti nepatika tieši Maskava kā pilsēta.
Maskavā dzīvo 10 miljoni "čurkas", netīrs viss u.t.t., protams, ka nav patīkami. Abstrahējoties no politikas, es teikšu, ka īstie krievi (ne tie, kas dzīvo LV un ne maskavieši) ir jauki, sirsnīgi un izpalīdzīgi cilvēki. Pēterburgā ir skaisti, bet pēc 3-4 dienām tur apnīk, viss tas spīdīgais u.t.t. Nav jau tik traki tai Krievijā, nevajag pārspīlēt (atkārtojos - nerunāju par politiku).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-05-30 21:36, pirms 8 gadiem
Nu un kuram ir tiesības uz Krosbiju?

     [+] [-]

, 2016-05-30 21:37, pirms 8 gadiem
hilss rakstīja: Šajā pasaules čempinonāta man bija žēl skatīties uz Girgensonu, kā ir sačakarēts ļoti pespektīvs jauns hokejists. Spēlēšana 4 maiņā, NHL kolhozā viņu ir degradējusi līdz nepazīšanai, un tagad viņš nav labāks par Meiju.
Labi, uz neredzēšanos!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-30 21:39, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tad lūk - Rīgas Dinamo spēle ir tava cena. Jo tu esi gatavs klausīties to himnu, lai redzētu hokeju.
Viņš taču Krievijas/PSRS himnas laikā sēžot WC. Tā vismaz viņš pats rakstīja.

     [+] [-]

, 2016-05-30 21:39, pirms 8 gadiem
hilss rakstīja: Šajā pasaules čempinonāta man bija žēl skatīties uz Girgensonu, kā ir sačakarēts ļoti pespektīvs jauns hokejists. Spēlēšana 4 maiņā, NHL kolhozā viņu ir degradējusi līdz nepazīšanai, un tagad viņš nav labāks par Meiju.
Ovečkins iemeta tik pat daudz ripas, kā Bičevskis. Tad Bičevskis=Ovečkins?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-30 21:41, pirms 8 gadiem
Nekas dižs jau no Girgensona nav, bet nenāks jau uz KHL un īpaši jau uz dinamo. Ko tas var piedāvā? Finansiāli neko, darba drošības ziņā neko, jo var aiziet pa burbuli kuru katru brīdi. Vienīgi lēnu degradāciju kā mūsu princesēm un pašapmierinātajiem runčiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-30 21:47, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Maskavā dzīvo 10 miljoni "čurkas", netīrs viss u.t.t., protams, ka nav patīkami. Abstrahējoties no politikas, es teikšu, ka īstie krievi (ne tie, kas dzīvo LV un ne maskavieši) ir jauki, sirsnīgi un izpalīdzīgi cilvēki. Pēterburgā ir skaisti, bet pēc 3-4 dienām tur apnīk, viss tas spīdīgais u.t.t. Nav jau tik traki tai Krievijā, nevajag pārspīlēt (atkārtojos - nerunāju par politiku).
Piekrītu, ka īstie (īpaši Sibīrijas) krievi ir Ok, jo viņi ir sirsnīgi cilvēki, bet........ja jeņķiem izdosies musulmaņu valstīs (Irākā, Afganistānā utt) ieviest savas izpratnes demokrātiskās vērtības, tad iespējams kādreiz izdosies arī Krievijā ieviest kaut kādu demokrātisko vērtību izpratni ieviest.

Ja krievi gadsimtiem ilgi ir gulējuši uz cepeškrāsns, tad nevienam viņus tā ātri un efektīgi pārvietot uz mīkstiem un lepniem stūra dīvāniem neizdosies. Un tas pats attiecas uz viņu tradīciju tirst tupus virs cauruma, jo uz poda mūsu izpratnē viņi negrib sēdēt.Tas tā pārnestā nozīmē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-30 21:51, pirms 8 gadiem
šis dienas labakais joks ko esu izlasijis ,kadas tiesibas kads khl drafts kaut viens speletajs vispar ir spelejis nodraftets khl un zin ka ir draftets tada khl

     [+] [-]

, 2016-05-30 21:55, pirms 8 gadiem
galdniecins rakstīja: šis dienas labakais joks ko esu izlasijis ,kadas tiesibas kads khl drafts kaut viens speletajs vispar ir spelejis nodraftets khl un zin ka ir draftets tada khl
Ierēkt par KHL draftu protams var, kā šis notiek un ko tur izvēlas, bet
nu nav tik traki, ka pilnīga nulle tas drafts, kad pienāk laiks spēlētājam tīt vagu no NHL, tad uzzina...nav pirmais gadījums pat TRTD vēsturē, kad tiesības tiek mainītas! Diezgan daudz spēlētāju ir pārcelušies un treidi notikuši par tiesībām...

     [+] [-]

, 2016-05-30 22:02, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ļoti ceru, ka viņš nekad neizvēlēsies iespēju uzspēlēt KrHuLV. Lai viņam veicās NHL.
ja labi maksās, spēlēs arī Latvijas virslīgā

     [+] [-]

, 2016-05-30 22:02, pirms 8 gadiem
Sāku pie sevis domāt, vai nav 1. aprīlis.

     [+] [-]

, 2016-05-30 22:05, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piekrītu, ka īstie (īpaši Sibīrijas) krievi ir Ok, jo viņi ir sirsnīgi cilvēki, bet........ja jeņķiem izdosies musulmaņu valstīs (Irākā, Afganistānā utt) ieviest savas izpratnes demokrātiskās vērtības, tad iespējams kādreiz izdosies arī Krievijā ieviest kaut kādu demokrātisko vērtību izpratni ieviest.

Ja krievi gadsimtiem ilgi ir gulējuši uz cepeškrāsns, tad nevienam viņus tā ātri un efektīgi pārvietot uz mīkstiem un lepniem stūra dīvāniem neizdosies. Un tas pats attiecas uz viņu tradīciju tirst tupus virs cauruma, jo uz poda mūsu izpratnē viņi negrib sēdēt.Tas tā pārnestā nozīmē.
Namej, es vēlreiz saku, ka nerunāju par politiku! Kā vienmēr, viens cenšas jebkurā rakstā iepīt politiku, Krievijas-ASV attiecības, tagad pat piemin ASV "demokrātijas" karu musulmaņu valstīs... Man par to visu ir mazliet citādāks viedoklis, taču šī nav un nebūs īstā vieta.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-30 22:06, pirms 8 gadiem
hilss rakstīja: Arī Ovečkins spēlējot NHL kolhozā daudzu gadu laikā ir stipri vien degradējies un palicis ļoti vienveidīgs, Pasaules čsmpionātā viņam ielika visi vīri no KHL.
Kas attiecas uz Girgensonu tad es domāju ka viņš piekritīs spēlēt KHL jo šogad viņš pabija Maskavā un visi sliktie steriotipi par Krieviju pazuda kā nebijuši. Visi latviešu spēlētāji kuri pārvācas uz KHL saprot ka tā nav neko sliktāka līga par NHL, tapēc varam droši gaidīt gan Girgensonu, gan Ķēniņu.
Skaidrs. Kārtējais trollis. Paliec sveiks!

     [+] [-]

, 2016-05-30 22:06, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: ja labi maksās, spēlēs arī Latvijas virslīgā
Un kurā būs tas labais maksātājs?
Tikai neraksti, ka KrHuLv, kuri lauž speciāli līgumus ar spēlētājiem, lai tos pēc tam censtos pārslēgt jau par daudz mazākiem cipariem sadaļā ''atalgojums''.

     [+] [-]

, 2016-05-30 22:08, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Namej, es vēlreiz saku, ka nerunāju par politiku! Kā vienmēr, viens cenšas jebkurā rakstā iepīt politiku, Krievijas-ASV attiecības, tagad pat piemin ASV "demokrātijas" karu musulmaņu valstīs... Man par to visu ir mazliet citādāks viedoklis, taču šī nav un nebūs īstā vieta.
Stāsts nebija par politiku, bet gan gadsimtiem ilgām tradīcijām. Diemžēl, bet Tu vienkārši nesaprati ko es tajā komentārā vēlējos Tev uzrakstīt.

     [+] [-]

, 2016-05-30 22:14, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Stāsts nebija par politiku, bet gan gadsimtiem ilgām tradīcijām. Diemžēl, bet Tu vienkārši nesaprati ko es tajā komentārā vēlējos Tev uzrakstīt.
Kāpēc, lai viņi mainītu savas tradīcijas? Kāpēc, lai musulmaņi mainītu savas tradīcijas? Kāpēc, lai latvieši mainītu savas tradīcijas (piemēram - Jāņu svinēšana)?