Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Kivlenieks nomaina Korpisalo, Girgensonam un Bļugeram zaudējumi

Rolands Eliņš

Kivlenieks nomaina Korpisalo, Girgensonam un Bļugeram zaudējumi
Matīss Kivlenieks Kolumbusas vārtos. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā hokeja līgā savā sestajā spēlē piedalījās latviešu vārtsargs Matīss Kivlenieks, nākot uz maiņu Kolumbusas „Blue Jackets” zaudējumā ar 0:5 pret Minesotas "Wild". Neveiksmes izbraukumā piedzīvoja arī Zemgus Girgensona un Teodora Bļugera pārstāvētie klubi.

Matīss Kivlenieks uz maiņu devās spēles 33. minūtē, kad rezultāts bija 0:4. Neveiksmīgs mačs sanāca visai Kolumbusas komandai, un pamatvārtsargs Jonass Korpisalo spēles pirmajā pusstundā atvairīja tikai 11 no 15 pretinieku metieniem. Kivlenieks savā sestajā NHL mačā vārtos pavadīja 27:30 minūtes un tika galā ar desmit no 11 „Wild” metieniem. Vienīgos vārtus Kivlenieks ielaida 53. minūtē, Minesotai realizējot vairākumu. Kivlenieks atvairīja pirmo metienu, taču ripa palika vārtu priekšā, un latviešu vārtsargu pārspēja šveicietis Kevins Fiala.

Elvis Merzļikins nesen gūtas traumas dēļ nepiedalījās arī vakardienas treniņā, un spēles pieteikumā nebija iekļauts. „Blue Jackets” par viņa savainojuma nopietnību konkrētākas ziņas vēl nav piedāvājusi.

Zemgus Girgensons šonakt nospēlēja 14:43 minūtes, kurās pielietoja četrus spēka paņēmienus. Mazākumā viņam šoreiz nebija vajadzības spēlēt, jo „Sabres” komandai netika fiksēts neviens noraidījums. Arī „Golden Knights” noraidījumu bija maz – tikai viens.

Bufalo „Sabres” izdevās veiksmīgs spēles sākums, Lasvegasā izvirzoties vadībā jau trešajā minūtē. Vārtus guva Dominiks Kahūns, Čehijā dzimušais uzbrucējs, kurš sezonas pirmajā pusē bija Teodora Bļugera komandas biedrs Pitsburgā. Kahūnam tas bija 11. vārtu guvums šosezon un pirmais Bufalo sastāvā, aizvadot savu pirmo spēli šajā komandā. Pārsvaru gan neizdevās noturēt ilgi, un „Golden Knights” pirmā perioda vidū panāca izlīdzinājumu. Vegasas komanda pirmajā periodā palika bez Tomāša Noseka, kurš cieta no Girgensona spēka paņēmiena (bez noteikumu pārkāpuma) un maču atstāja.

Lasvegasai izdevās pārņemt iniciatīvu trešā perioda sākumā, kad vispirms 2:1 panāca Viljams Kārlsons, bet 46. minūtē Railijs Smits izmantoja „Sabres” vārtsarga Kārtera Hatona lēno pārvietošanos vārtos un apslidoja vārtus un iemeta no otras puses. „Sabres” trešajā periodā kopumā uzbruka daudz vairāk un riskēja arī ar vārtsarga nomainīšanu pret papildu uzbrucēju, taču tas noveda tikai pie Smita otro vārtu guvuma. Pašās beigās gan Džefs Skiners vienus vārtus Bufalo atspēlēja, taču ar gala rezultātu 4:2 tāpat uzvarēja Lasvegasas komanda, tiekot pie astotā panākuma pēc kārtas.

Pie uzvaras neizdevās tikt arī „Penguins”, kas piekāpās vienai no Rietumu konferences vājākajām komandām „Ducks”. Anaheima vadībā izvirzījās pirmā, neskatoties uz to, ka pirmajā periodā izdarīja tikai divus metienus pa vārtiem, bet otrā perioda sākumā Pitsburga realizēja vairākumu – par to parūpējās komandas nesenais jaunieguvums Džeisons Zakers. „Ducks” drīz gan atbildēja ar to pašu, vairākumu ar vārtu guvumu pabeidzot Raienam Geclafam, un otrā perioda izskaņā tika panākts arī pārsvars 3:1. Pusotru minūti pirms mača beigām Zakers guva savus otros vārtus, uzlabojot Pitsburgas situāciju, taču no zaudējuma izvairīties nesanāca.

Teodors Bļugers Pitsburgas sastāvā nospēlēja 12:06 minūtes, gandrīz trešo daļu no tām spēlējot mazākumā (3:38 minūtes). Viņa statistikā viens metiens pa vārtiem un viens bloķēts metiens, kā arī neitrāls lietderības koeficients.

Klods Žirū guva divus vārtus, sekmējot Filadelfijas "Flyers" uzvaru mājās pār Ņujorkas "Rangers" ar 5:2. Kārters Hārts mājinieku vārtos tika galā ar 26 metieniem, izcīnot 14. panākumu savās pēdējās 15 spēlēs. Filadelfijas vienībai, kas mājās šosezon demonstrējusi teicamu sniegumu, šī bija piektā uzvara pēc kārtas. Vēl vienā mačā Taisons Džosts iemeta divus vārtus, bet Semuels Žirārs divarpus minūtes pirms mača beigām nodrošināja Kolorado "Avalanche" uzvaru Karolīnā - 3:2. "Avs" vārtos lielisks bija Pavels Francouzs - čehu vārtsargs atvairīja 45 metienus, izcīnot savu piekto uzvaru pēc kārtas.

NHL spēļu rezultāti

KomandasRez
Flyers-Rangers5:2
Blue Jackets-Wild0:5
Hurricanes-Avalanche3:2
Golden Knights-Sabres4:2
Ducks-Penguins3:2

Austrumu konference

VMetropolitēna divīzijaSPRWVAtlantijas divīzijaSPRW
1.Washington Capitals*6484291.Boston Bruins*659235
2.Philadelphia Flyers*6481272.Tampa Bay Lightning*648532
3.Pittsburgh Penguins*6380263.Toronto Maple Leafs*657626
New York Islanders*637824Florida Panthers647228
Columbus Blue Jackets*667623Montreal Canadiens666718
Carolina Hurricanes637425Buffalo Sabres646622
New York Rangers647430Ottawa Senators655617
New Jersey Devils636118Detroit Red Wings663412

RW – uzvaru skaits pamatlaikā, kas ir nākamais galvenais kritērijs pēc punktu skaita. * - atrodas starp konferences astoņām komandām, kuras pašlaik iekļūtu Stenlija kausā. Šo astotnieku veido katras divīzijas labāko trijnieks un divas nākamās stiprākās komandas.

Rietumu konference

VCentrālā divīzijaSPRWVKlusā okeāna divīzijaSPRW
1.St. Louis Blues*6586301.Vegas Golden Knights*668028
2.Colorado Avalanche*6383342.Vancouver Canucks*637426
3.Dallas Stars*6480263.Edmonton Oilers*647428
Nashville Predators*637225Calgary Flames*657323
Winnipeg Jets667226Arizona Coyotes667024
Minnesota Wild647127Anaheim Ducks646018
Chicago Blackhawks646420San Jose Sharks645820
Los Angeles Kings645217

RW – uzvaru skaits pamatlaikā, kas ir nākamais galvenais kritērijs pēc punktu skaita. * - atrodas starp konferences astoņām komandām, kuras pašlaik iekļūtu Stenlija kausā. Šo astotnieku veido katras divīzijas labāko trijnieks un divas nākamās stiprākās komandas.

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

1 2 37 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2020-02-29 07:54, pirms 5 gadiem
Kaut kā netiek vairs galā ar vienu pretspelētāju savā zonā un vārtu priekšā, vislaik kāds cits paspēj pirmais! o_0
Cik janvāris labs, tik februāris sūdīgs
Pitsburgai arī kaut kāds kritums, nu jau Flyers 2.vietā divīzijā

  +1 [+] [-]

, 2020-02-29 08:02, pirms 5 gadiem
andriic16 rakstīja: Kaut kā netiek vairs galā ar vienu pretspelētāju savā zonā un vārtu priekšā, vislaik kāds cits paspēj pirmais! o_0
Cik janvāris labs, tik februāris sūdīgs
Pitsburgai arī kaut kāds kritums, nu jau Flyers 2.vietā divīzijā
Tāds iespaids, ka Korpisala spēlē bez nūjas Trešie un ceturtie vārti ir absolūtas bezdarbības rezultāts vārtu priekšā, tur prasījās varotčika nūja Pirmie divi arī tādi pustaureņi ar plaukstas metieniem, kuri, manuprāt, bija tīri ņemami priekš NHL kalibra varotčika

  +3 [+] [-]

, 2020-02-29 08:11, pirms 5 gadiem
Elińa kungam:
1. Dominiks Kahūns nav čehu uzbrucējs!!!
Arī Latvijas izlase dabūjusi ciest no šī Vācijas izlases uzbrucēja!
Raksta autoram to vajadzētu zināt un nerakstīt mulkības!

2. Elvim ir viegls smadzenu satricinājums. Drīzumā atsāks treninus. Patreiz miera režīms

     [+] [-]

, 2020-02-29 08:13, pirms 5 gadiem
Kāpēc pingvīni tā buksē? Saprotu, ka playoff būs cits hokejs un viss sāksies no nulles, bet regsezonā vēl nekas nav nodrošināts. Par Kolumbusu, vispār ir bēdu ieleja. Pat spēles novešana līdz overtime ir nereāls plāns.

     [+] [-]

, 2020-02-29 08:19, pirms 5 gadiem
Kolumbusas aizsardziba ir caurums

  +4 [+] [-]

, 2020-02-29 08:36, pirms 5 gadiem
Korpi iesēžas aiz Kivlenieka?

     [+] [-]

, 2020-02-29 08:42, pirms 5 gadiem
Biedrs Noviks rakstīja: Tāds iespaids, ka Korpisala spēlē bez nūjas Trešie un ceturtie vārti ir absolūtas bezdarbības rezultāts vārtu priekšā, tur prasījās varotčika nūja Pirmie divi arī tādi pustaureņi ar plaukstas metieniem, kuri, manuprāt, bija tīri ņemami priekš NHL kalibra varotčika
Vārtus neredzēju, viedoklis man ir Manuprāt, galvenais, ka soms laiž iekšā

     [+] [-]

, 2020-02-29 08:45, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Vārtus neredzēju, viedoklis man ir Manuprāt, galvenais, ka soms laiž iekšā
Ko nozīmē neredzēju? Ko tu domā, es tik tā uz dullo aprakstīju mača momentus? Par Somu piekrītu, mums tas nāk par labu

     [+] [-]

, 2020-02-29 08:49, pirms 5 gadiem
Biedrs Noviks rakstīja: Ko nozīmē neredzēju? Ko tu domā, es tik tā uz dullo aprakstīju mača momentus? Par Somu piekrītu, mums tas nāk par labu
Es to par sevi

     [+] [-]

, 2020-02-29 08:57, pirms 5 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2020-02-29 09:00, pirms 5 gadiem
Pitsburgas zaudējuma sērija ieilgusi.Piecas spēles pēc kārtas,tas ir par daudz komandai,kura gatava cīnīties par Stenliju.Resursu Pitsburgai pietiek ,lai izrāptos no šīs bedres,atšķirībā no Kolumbusas,kurai katrs nākošais zaudējums attālinās no play off zonas.

  -2 [+] [-]

, 2020-02-29 09:09, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Pitsburgas zaudējuma sērija ieilgusi.Piecas spēles pēc kārtas,tas ir par daudz komandai,kura gatava cīnīties par Stenliju.Resursu Pitsburgai pietiek ,lai izrāptos no šīs bedres,atšķirībā no Kolumbusas,kurai katrs nākošais zaudējums attālinās no play off zonas.
Vai PIT ir gatava cīnīties par kausu? Nu, tā, nevis vienu vai max divas kārtas paspirināties, bet iet līdz finālam.

     [+] [-]

, 2020-02-29 09:20, pirms 5 gadiem
Neesmu baigi pētījis, bet vai Pitsburga ir sapratusi, kurš ir komandas vārtsargs nr 1? Džarrijs ir ASG vārtsargs šosezon, bet kastē stāv Murejs, cik pavirši var redzēt sporta ziņās.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-29 09:29, pirms 5 gadiem
guntis86 rakstīja: Neesmu baigi pētījis, bet vai Pitsburga ir sapratusi, kurš ir komandas vārtsargs nr 1? Džarrijs ir ASG vārtsargs šosezon, bet kastē stāv Murejs, cik pavirši var redzēt sporta ziņās.
Pitsburgā kopumā izteikta pirmā numura nav jau sezonas ~ 4.
Šobrīd ir divu vārtsargu sistēma, kas arī ir tāds mūsdienu NHL modes trends, kur Džarijs rāda sevi labāk.

     [+] [-]

, 2020-02-29 09:34, pirms 5 gadiem
Tumanovs rakstīja: Elvim ir viegls smadzenu satricinājums. Drīzumā atsāks treninus. Patreiz miera režīms
Ceram, ka līdz PČ Elvis tiks uz pekām !
Kolumbusai viņš šosezon vairs nevar palīdzēt, bet izlasei var !!!

  +1 [+] [-]

, 2020-02-29 09:43, pirms 5 gadiem
Interesanti te dažiem slēdzieni par Kolumbusu. Protams, ka pašlaik komandai nav labākā situācija, jo ir daudz traumēto un, lai vai kā, bet personālijas visu izšķir.

No otras puses - komanda vēl aizvien ir PO zonā un, lai arī konkurentiem ir spēles rezervē, nav tā, ka viņiem baigi labi ietu (visi tuvākie sekotāji pēdējos mačos ir zaudējuši).

Neviens nesola vieglu dzīvi, taču CBJ vēl visa cīņa par pēcsezonu ir priekšā un Elvis, kad atgriezīsies vārtos, noteikti būs tas no kura spēles būs atkarīgs ĻOTI daudz.

     [+] [-]

, 2020-02-29 09:47, pirms 5 gadiem
semerjaks rakstīja: Ceram, ka līdz PČ Elvis tiks uz pekām !
Kolumbusai viņš šosezon vairs nevar palīdzēt, bet izlasei var !!!
Vai komanda ļaus izmantot savu pirmo vārtsargu kuram nuoat vēl trauma? Diez vai...
Par to ka Kortits nevilks uzreiz teicu bet kurs tam ticēja? Eksperti bļ

  -1 [+] [-]

, 2020-02-29 10:04, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Interesanti te dažiem slēdzieni par Kolumbusu. Protams, ka pašlaik komandai nav labākā situācija, jo ir daudz traumēto un, lai vai kā, bet personālijas visu izšķir.

No otras puses - komanda vēl aizvien ir PO zonā un, lai arī konkurentiem ir spēles rezervē, nav tā, ka viņiem baigi labi ietu (visi tuvākie sekotāji pēdējos mačos ir zaudējuši).

Neviens nesola vieglu dzīvi, taču CBJ vēl visa cīņa par pēcsezonu ir priekšā un Elvis, kad atgriezīsies vārtos, noteikti būs tas no kura spēles būs atkarīgs ĻOTI daudz.
Par šito es ar tā pie sevis esmu domājis(naivi cerējis)....ceru, ka šosezon viņiem izdosies Stenlijā aizspēlēties(ar soma salaistajiem vārtiem un Elvja uzvarām), bet nākamgad gan, lai Elvis ir ierindā uz izlasi jau pēc regulārās sezonas beigām.

  +2 [+] [-]

, 2020-02-29 10:09, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Par šito es ar tā pie sevis esmu domājis(naivi cerējis)....ceru, ka šosezon viņiem izdosies Stenlijā aizspēlēties(ar soma salaistajiem vārtiem un Elvja uzvarām), bet nākamgad gan, lai Elvis ir ierindā uz izlasi jau pēc regulārās sezonas beigām.
Es neapgalvoju, ka tā būs, jo situācija ar sastāva komplektēšanu ir diezgan bēdīga un arī spēle kopumā vairs nav tāda, lai cerētu uz lielām lietām, taču tieši tagad, kad līdz regsezonas beigām ir 19-16 spēles, no sportiskā aspekta (nevis mēģinājumiem kaut ko noprognozēt) nav nekāda pamata CBJ svītrot no pretendentu saraksta uz pēcsezonas mačiem.

  +2 [+] [-]

, 2020-02-29 10:33, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Interesanti te dažiem slēdzieni par Kolumbusu. Protams, ka pašlaik komandai nav labākā situācija, jo ir daudz traumēto un, lai vai kā, bet personālijas visu izšķir.

No otras puses - komanda vēl aizvien ir PO zonā un, lai arī konkurentiem ir spēles rezervē, nav tā, ka viņiem baigi labi ietu (visi tuvākie sekotāji pēdējos mačos ir zaudējuši).

Neviens nesola vieglu dzīvi, taču CBJ vēl visa cīņa par pēcsezonu ir priekšā un Elvis, kad atgriezīsies vārtos, noteikti būs tas no kura spēles būs atkarīgs ĻOTI daudz.
Patiešām ar interesi lasu tavus komentus, bet dažkārt tu pārsteidz ar savu NAIVUMU !!!
Nu nebūs Kolumbusa šogad plejofā !!!
Un te pat nav izšķirošas traumas ( kaut gan, kā var nebūt izšķiroša labākā aizsarga trauma ???).
Kolumbusai ir totāla lejupslīde un restartēt gandrīz neiespējami, jo līdz sezonas beigām tikai mēnesis !

  +2 [+] [-]

, 2020-02-29 10:44, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vai PIT ir gatava cīnīties par kausu? Nu, tā, nevis vienu vai max divas kārtas paspirināties, bet iet līdz finālam.
Vai pērn tu varēji paredzēt Sentluisas uzvaru Stenlija kausā?Esmu 100% pārliecināts ,ka nē.Šobrīd Pitsburgai daudz lielākas iespējas to izdarīt,nekā kādam likās pērn ap šo laiku Sentluisai.Tā kā neesi tik pašpārliecināts.Šobrīd mēs varam izteikt tikai savas prognozes un katram var būt savas domas.Un neiedomājies tikai ,ka tavējās ir tās pareizākās ,bet pārējie mēs tādi hokeja antiņi.

     [+] [-]

, 2020-02-29 10:44, pirms 5 gadiem
semerjaks rakstīja: Patiešām ar interesi lasu tavus komentus, bet dažkārt tu pārsteidz ar savu NAIVUMU !!!
Nu nebūs Kolumbusa šogad plejofā !!!
Un te pat nav izšķirošas traumas ( kaut gan, kā var nebūt izšķiroša labākā aizsarga trauma ???).
Kolumbusai ir totāla lejupslīde un restartēt gandrīz neiespējami, jo līdz sezonas beigām tikai mēnesis !
Mani gan pārsteidz cilvēki, kas neizlasa ko esmu rakstījis, izdomā paši un tad mēģina pierādīt savu taisnību.

Es vispār nevienā brīdī un neko neesmu rakstījis par CBJ izredzēm uz PO vai par to tiks viņi tur vai netiks. Norādīju tikai uz to, ka PAŠLAIK viņi ir PO zonā un tieši tāpēc TAGAD norakstīt viņus ir tāpat kā paziņot, ka SC uzvarētājs ir jau zināms.

Ja nu tomēr par tām izredzēm un izšķirošajiem faktoriem - lejupslīde no kā sākās? No tā, ka visi, kas agrāk spēlēja labi, tagad pēkšņi slikti sākuši spēlēt, vai, tomēr, ka vēl nesen 10 spēlētāji bija traumēti. Tagad savainoti ir 7(Dubinski neskaitu, jo viņš šosezon vispār nav spēlējis), 3 no kuriem ir aizsargi + Atkinsons un Bjorkstrands (ne pēdējie cilvēki CBJ uzbrukumā).

Vienalga traumas nav galvenās?

Es jau arī minu, ka CBJ pašlaik ir ļoti smaga situācija, tāpēc ir jānotiek kaut kam ekstra, lai komanda mainītu tendences, no otras puses - vēl pirms sezonas par CBJ, kuri bija ļoti vāji nostrādājuši brīvo aģentu tirgū, runāja, kā autsaderi.

Un, noslēgumā, viena lieta ir kā spēlē CBJ, otra - kā viņu konkurenti šo situāciju spēs izmantot.

  -1 [+] [-]

, 2020-02-29 10:46, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es neapgalvoju, ka tā būs, jo situācija ar sastāva komplektēšanu ir diezgan bēdīga un arī spēle kopumā vairs nav tāda, lai cerētu uz lielām lietām, taču tieši tagad, kad līdz regsezonas beigām ir 19-16 spēles, no sportiskā aspekta (nevis mēģinājumiem kaut ko noprognozēt) nav nekāda pamata CBJ svītrot no pretendentu saraksta uz pēcsezonas mačiem.
Protams, ka nē...nav jau ģinama, kur visu var prognozēt pēc LDZ kausa fināla Bet, cik nu es tam NHL sekoju(atsāku kopš Korpi traumas, pa lielam), bet pamanīju, ka Tortorella, lai arī kā viņu noliktu par psihošanu utt, bet prot arī no tiem AHL džekiem izvilkt +/- stabilu defa komandu, kura var uzvarēt, ja vārtsargs izdara savu(pat nevajag brīnumus). Protams, tas mans subjektīvais, amatiera skatījums.

  -1 [+] [-]

, 2020-02-29 10:47, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Vai pērn tu varēji paredzēt Sentluisas uzvaru Stenlija kausā?Esmu 100% pārliecināts ,ka nē.Šobrīd Pitsburgai daudz lielākas iespējas to izdarīt,nekā kādam likās pērn ap šo laiku Sentluisai.Tā kā neesi tik pašpārliecināts.Šobrīd mēs varam izteikt tikai savas prognozes un katram var būt savas domas.Un neiedomājies tikai ,ka tavējās ir tās pareizākās ,bet pārējie mēs tādi hokeja antiņi.
Algun, jau kuro reizi jāsaka - nemeklē visur ienaidniekus.

Es tikai mēģinu attīstīt diskusiju, kamēr tev uzreiz sākas - antiņi, pareizākās domas, utt.!

Par PIT un STL salīdzinājumu - no šādas loģikas sanāk, ka visām komandām, kas pašlaik izskatās labāk kā STL pirms gada, izredzes ir labākas. Ja tā, tad PIT noteikti nav pirmā rindā pēc kausa.

     [+] [-]

, 2020-02-29 11:03, pirms 5 gadiem
Neesmu Kolumbusas pretinieks un ļoti gribētu redzēt Elvi plejofā, bet...
Ar tām opcijām uzbrukumā, kas ir , NEREĀLI uz kaut ko cerēt ! Nu nekļūs pēkšņi par skoreriem ne Gerbe, ne Milano, ne Nash, ne Robinson, ne tikko paņemtais Matteau !
Un citu opciju Kolumbusai vnk. NAV !!! ( izņemot aizsargu Werenski...)

     [+] [-]

, 2020-02-29 11:04, pirms 5 gadiem
Ja prasītu nosaukt tās 4 komandas, kas šopavasar būs konf finālā, es noteikt uzminētu vienu, max 2
Tas ir nhl, kur pašaut vaļā var jebkura komanda, pat tā, kas pedējā dienā spēja iekļūt PO.
Arī pērnā gada čempioni, kurus varbūt daudzi uzskata par top 1, paši cīņā pret Dallas tikai 2ot iemeta game 7 un tika tālāk, maz netrūka un atā kausam, bet tomēr ieguva.
Bet nu jā, lai kā gribētos, Penguins neiekļautu savā top 4 un kausa pretendentiem it kā spēlē labi, bet tai pat laikā, mistiksi sūdīgs sniegums atsevišķos posmos

  +4 [+] [-]

, 2020-02-29 11:08, pirms 5 gadiem
Juris Miņins>>>Attīsti diskusiju.Tas labi,bet neuzspied savas domas,it īpaši,ja tās ir tikai prognozes.Kurš rindā pirmais pēc kausa?To nezin ne tu,ne es ,ne vēl kāds un ja to zinātu,tad varētu visu vasaru atpūsties Kanārijsalās.Es varu izteikt prognozes un tās nebūs orģinālas,ja teikšu,ka no Austrumiem uz Stenliju kandidē Vašingtona,Pitsburga,Tampa un Bostona,bet no rietumiem Sentluisa,Kolorado un varbūt Vegasa.Toronto,Filadelfijas un NYR fani noteikti teiks,ka arī viņu komandas ir iekļaujamas šajā sarakstā.Un viņiem būs taisnība.Tāpēc atkārtošos.Neprognozēsim un nenoliksim vienu potenciālo play off komandu zemāk par citām.Nu nepatīk tev Pitsburga? Tā tava darīšana.Man nepatīk Vašingtona,bet tāpēc es nesaku,ka viņiem nav nekādu cerību uz Stenliju.Apmēram tā.Kas attiecās uz Kolumbusu.Es pirmajā komentā pavisam īsi izteicu savu viedokli,kāpēc netiks viņi šogad plovos.Kaut gan es būtu ļoti priecīgs Elvja dēļ,ja viņi tur tiktu.Apmēram tā.

  -2 [+] [-]

, 2020-02-29 11:11, pirms 5 gadiem
semerjaks rakstīja: Neesmu Kolumbusas pretinieks un ļoti gribētu redzēt Elvi plejofā, bet...
Ar tām opcijām uzbrukumā, kas ir , NEREĀLI uz kaut ko cerēt ! Nu nekļūs pēkšņi par skoreriem ne Gerbe, ne Milano, ne Nash, ne Robinson, ne tikko paņemtais Matteau !
Un citu opciju Kolumbusai vnk. NAV !!! ( izņemot aizsargu Werenski...)
Zin kā, Milano jau CBJ kādu laiku nespēlē, bet ANA 2 spēlēs 2+1 ir savācis, ta ka - kas zina, kas zina.

     [+] [-]

, 2020-02-29 11:14, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zin kā, Milano jau CBJ kādu laiku nespēlē, bet ANA 2 spēlēs 2+1 ir savācis, ta ka - kas zina, kas zina.
Sorry, palaidu garām par Milano 😁
Vēl jo vairāk tas nozīmē, ka vēl sliktāk...

     [+] [-]

, 2020-02-29 11:33, pirms 5 gadiem
Alguns:
Vai pērn tu varēji paredzēt Sentluisas uzvaru Stenlija kausā?Esmu 100% pārliecināts ,ka nē.Šobrīd Pitsburgai daudz lielākas iespējas to izdarīt,nekā kādam likās pērn ap šo laiku Sentluisai.Tā kā neesi tik pašpārliecināts.Šobrīd mēs varam izteikt tikai savas prognozes un katram var būt savas domas.Un neiedomājies tikai ,ka tavējās ir tās pareizākās ,bet pārējie mēs tādi hokeja antiņi.

------------------------------------

Ja par Blues, tad pagājšgad ap šo laiku, zinošākie speci jau prognozēja Blues labus panākumus PO, komanda jau bija uzņēmusi apgriezienus.

Ja par potenciālajiem PO uzvarētājiem, es lieku Bostonu un Vašingtonu( ja būs jāspēlē ar Pitsburgu, domāju paņems šos) un no otras puses Kolorado un vēl kādu, ko nosaukt negribētu. Pie šā visa vēl kaut kur redzu Blues.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-29 11:36, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Juris Miņins>>>Attīsti diskusiju.Tas labi,bet neuzspied savas domas,it īpaši,ja tās ir tikai prognozes.Kurš rindā pirmais pēc kausa?To nezin ne tu,ne es ,ne vēl kāds un ja to zinātu,tad varētu visu vasaru atpūsties Kanārijsalās.Es varu izteikt prognozes un tās nebūs orģinālas,ja teikšu,ka no Austrumiem uz Stenliju kandidē Vašingtona,Pitsburga,Tampa un Bostona,bet no rietumiem Sentluisa,Kolorado un varbūt Vegasa.Toronto,Filadelfijas un NYR fani noteikti teiks,ka arī viņu komandas ir iekļaujamas šajā sarakstā.Un viņiem būs taisnība.Tāpēc atkārtošos.Neprognozēsim un nenoliksim vienu potenciālo play off komandu zemāk par citām.Nu nepatīk tev Pitsburga? Tā tava darīšana.Man nepatīk Vašingtona,bet tāpēc es nesaku,ka viņiem nav nekādu cerību uz Stenliju.Apmēram tā.Kas attiecās uz Kolumbusu.Es pirmajā komentā pavisam īsi izteicu savu viedokli,kāpēc netiks viņi šogad plovos.Kaut gan es būtu ļoti priecīgs Elvja dēļ,ja viņi tur tiktu.Apmēram tā.
Ja tas viss noreducējas uz patīk/nepatīk, tad diskusija, diemžēl, nesanāks.
Tāpat tā nesanāks, ja mēģinājums strukturēti izklāstīt domas un pielikt kādu statistikas ciparu tiek uztverts kā kaut kāda domu uzspiešana.

Par PO pašlaik runāt vēl pat jēgas nekādas nav, jo ir gana daudz maču un gana daudz scenāriju tā sastāva noskaidrošanā, kur nu vēl visa pārējā prognozēšanā.

Nesen rakstīju šai sakarā - ir pilnīgi pie vienas vietas, kas ir bijis regsezonā, jo PO svarīgāk par visu ir gan tendences, gan tā sauktie "matchups", īsāk sakot - katru divu komandu salīdzinājums, jo spēlēt 4-7 spēles ar vieniem un tiem pašiem pretiniekiem ir PAVISAM CITA DZIESMA.

Tāpēc, ja vajag meklēt kādu komandu, kas PO var tikt tālu, es izvēlētos komandu, kas ir nevis vienkārši laba, bet tādu, kas spēlē labu sistēmas hokeju un ar to ir TOPā.

Bostona, protams, ir acīmredzams variants.

Pitsburga, lai neteiktu, ka man tā komanda "nepatīk", pierakstīšu, kāpēc, manuprāt, nav PO komanda - ja vajag vienu vārdu, lai noraksturotu komandu, tad PIT tas būtu "vidēja". Viņi kopumā spēlē ok hokeju, taču viņiem nav izteiktu stipro spēles aspektu.

Atceroties pagājušās sezonas PO, kur viņi ar 0-4 izkrita pirmajā kārtā, bija arī redzams, ka bez nopietnas pārbūves Krosbij-Malkin "Penguins" vairs īsti nav tik draudīgs spēks un arī abi divi superstāri vairs nevar divatā nokārtot PO uzvaras.

Komanda ir neizteiksmīga un, ja mēs skatāmies kopumā, tādas PO turnīros ilgi neuzkavējas.

  -1 [+] [-]

, 2020-02-29 11:43, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Ja par Blues, tad pagājšgad ap šo laiku, zinošākie speci jau prognozēja Blues labus panākumus PO, komanda jau bija uzņēmusi apgriezienus.
Patinot atpakaļ notikumus - pirms gada STL tika saukta par lielāko pārsteigumu un labu/interesantu PO komandu, jā, bet SC titulu viņiem februāra beigās neviens pie pilna saprāta esošs hokeja vērotājs (tāpēc, ka ir DAUDZ par agru) neparedzēja.

No otras puses - PO spēlē 16 komandas un savai atbalstītāji ir katrai, tāpēc 100%, ka bija cilvēki, kas prognozē tās vai citas komandas uzvaru. Beigu beigās ir grupa, kas pēc tam var teikt, ka "es taču ZINĀJU!"
Vai zināja? Šaubos.

     [+] [-]

, 2020-02-29 11:49, pirms 5 gadiem
Labi.Pie tā arī paliksim.Pamatoji savas domas par Pitsburga izredzēm.OK,tās tavas domas.Dabiski,ka Pitsburgai,tāpat kā citām komandām ir savas problēmas,bet es tomēr viņus neizslēgšu tik kategoriski no Stenlija kausa kandidātiem.Pieminēji pērn 0-4 pirmajā kārtā pret NYI.Tā bija,bet vēl bija Tampas 0-4 pret Kolumbusu.Pārliecinoši labākā regulārā čempionāta uzvarētāja,kurai lielākā daļa līdzjutēju un arī speciālisti paredzēja uzvaru arī Stenlija kausā.Kas no tā visa iznāca,jau redzējam.Tāpēc pagaidām pasekosim cīņai par iekļūšanu plovos.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-29 12:01, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Labi.Pie tā arī paliksim.Pamatoji savas domas par Pitsburga izredzēm.OK,tās tavas domas.Dabiski,ka Pitsburgai,tāpat kā citām komandām ir savas problēmas,bet es tomēr viņus neizslēgšu tik kategoriski no Stenlija kausa kandidātiem.Pieminēji pērn 0-4 pirmajā kārtā pret NYI.Tā bija,bet vēl bija Tampas 0-4 pret Kolumbusu.Pārliecinoši labākā regulārā čempionāta uzvarētāja,kurai lielākā daļa līdzjutēju un arī speciālisti paredzēja uzvaru arī Stenlija kausā.Kas no tā visa iznāca,jau redzējam.Tāpēc pagaidām pasekosim cīņai par iekļūšanu plovos.
CBJ-TBL pāris bija izteikti tas par ko runāju PO sakarā. Tortorellas aizsardzības (sistēmas) hokejs, kas pastiprināts ar ļoti labiem uzbrucējiem. Tas dod rezultātus, lai gan talanta ziņā TBL bija KRIETNI labāka.

Es neizslēdzu PIT, es tikai norādu, ka viņiem ir ĻOOOOTI jāpacenšas, lai vispār PO turnīrā kaut ko parādītu un viņi nav saucami starp favorītiem, kas cīnīsies par kausu. Beigu beigās, ja sezonu noslēgs tādā garā kā spēlē pašlaik, tad, varbūt, jautājumi par Stenliju atkritīs paši no sevis.

  +4 [+] [-]

, 2020-02-29 12:16, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Juris Miņins>>>Attīsti diskusiju.Tas labi,bet neuzspied savas domas,it īpaši,ja tās ir tikai prognozes.Kurš rindā pirmais pēc kausa?To nezin ne tu,ne es ,ne vēl kāds un ja to zinātu,tad varētu visu vasaru atpūsties Kanārijsalās.Es varu izteikt prognozes un tās nebūs orģinālas,ja teikšu,ka no Austrumiem uz Stenliju kandidē Vašingtona,Pitsburga,Tampa un Bostona,bet no rietumiem Sentluisa,Kolorado un varbūt Vegasa.Toronto,Filadelfijas un NYR fani noteikti teiks,ka arī viņu komandas ir iekļaujamas šajā sarakstā.Un viņiem būs taisnība.Tāpēc atkārtošos.Neprognozēsim un nenoliksim vienu potenciālo play off komandu zemāk par citām.Nu nepatīk tev Pitsburga? Tā tava darīšana.Man nepatīk Vašingtona,bet tāpēc es nesaku,ka viņiem nav nekādu cerību uz Stenliju.Apmēram tā.Kas attiecās uz Kolumbusu.Es pirmajā komentā pavisam īsi izteicu savu viedokli,kāpēc netiks viņi šogad plovos.Kaut gan es būtu ļoti priecīgs Elvja dēļ,ja viņi tur tiktu.Apmēram tā.
A kāpēc liekas, ka Juris kādam savas domas uzspiež? Jo izsaka savu viedokli pārliecinoši? Tas tāds vienīgais arguments man šobrīd izskatās, ja godīgi. Un tas jau mazāk kko liecina par Jura pašpārliecinātību un/vai iedomību, ko viņiem metas teju katrs otrais piedēvēt, bet gan vairāk par viņa diskusiju biedru nepārliecinātību par sevi, savu viedokli un situācijas analīzi. Tas tā, tīri no malas skatoties, vnk kkā pēdējā laikā baigi acīs iekritis, ka teju visas diskusijas, kurās iesaistās Juris, agrāk vai vēlāk viņš arī pats kļūst par diskusijas galveno topiku, jo kādam nepatika kā viņš kko pateica
dikti neproduktīvi, maigi izsakoties, īpaši man, kā diskusijas lasītājai, kurai vairāk tomēr interesē sports, nevis Jura persona, lai cik tā iespējams nebūtu interesanta. Un gan jau es tāda ne vienīgā
1 2 37 komentāri