Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Stāls uz "Rangers", Bedkers uz "Avalanche", "Sabres" aizmaina Makginu

Stāls uz "Rangers", Bedkers uz "Avalanche", "Sabres" aizmaina Makginu
Eriks Stāls tagad spēlēs kopā ar citu brāli - Marku Stālu
Foto: nypost.com

Nacionālās hokeja līgas maiņu dienas beigās Bufalo "Sabres" vienība aizmainījusi Džeimiju Makginu, bet Kolorādo "Avalanche" sastāvam pievienojies Mikels Bedkers, savukārt Ņujorkas "Rangers" sastāvu papildinājis uzbrucējs Ēriks Stāls.

Viens no skaļākajiem maiņu darījumiem notika vakarnakt, kad Ņujorkas "Rangers" savā īpašumā ieguva uzbrucēju Ēriku Stālu, pretī uz Karolīnas "Hurricanes" dodot uzbrucēju Aleksi Sārelu, kā arī 2016. un 2017. gada otrā raunda izvēli NHL draftā. Bijušais "Hurricanes" kapteinis šosezon 63 mačos bija iekrājis 33 (10+23) rezultativitātes punktus.

Nopietnu pastiprinājumu uzbrukumā ieguvusi arī Kolorādo "Avalanche" vienība, kas savā īpašumā ieguva Mikelu Bedkeru, pretī uz Arizonas "Coyotes" vienību sūtot uzbrucējus Aleksu Tangeju, Koneru Blīkliju, kā arī aizsargu Kailu Vudu. 26 gadus vecais dāņu uzbrucējs šosezon 62 spēlēs guvis 39 (13+26) rezultativitātes punktus.

Dalasas "Stars" apmaiņā pret Jirki Jokipaku, Bretu Poloku un nosacītā otrā raunda izvēli 2016. gada NHL draftā savā īpašumā ieguvusi Kalgarī "Flames" aizsargu Krisu Raselu. 28 gadus vecais aizsargs šosezon piedalījies 51 spēlē, kurā iekrājis 15 (4+11) rezultativitātes punktus. Tāpat "Flames" aizmainījusi arī čehu uzbrucēju Jirži Hudleru uz Floridas "Panthers" pretī saņemot nākotnes otrā un ceturtā raunda izvēles draftā.

Latviešu hokejista Zemgus Girgensona pārstāvētā Bufalo "Sabres" šodien aizmainījusi uzbrucēju Džeimiju Makginu uz Anaheimas "Ducks" vienību, pretī dodot nosacītā trešā raunda izvēli, kas varētu pārtapt par otrā raunda izvēli. Makgins šosezon 63 mačos iekrājis 27 (14+13) rezultativitātes punktus.

Pitsburgas "Penguins pastiprinājusi aizsardzību, maiņu darījumā no Edmontonas "Oilers" vienības iegūstot aizsargu Džastinu Šulcu, par to škiroties no trešā raunda izvēles 2016. gada draftā. Aizsargs šosezon 45 mačos iekrājis desmit (3+7) punktus. Tāpat "Penguins" aizmainījusi krievu uzbrucēju Sergeju Plotņikovu uz "Coyotes" vienību, pretī saņemot Matiasu Plaktu un septītā raunda izvēli 2016. gada draftā. Savukārt "Oilers" arī aizmainījusi uzbrucēju Tediju Purselu uz "Panthers", par to iegūstot trešā raunda izvēli 2016. gada draftā.

Izmantotie resursi:
https://www.nhl.com/news/2015-16-nh...

1 2 38 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2016-02-29 23:37, pirms 9 gadiem
Panthers labus kadrus paņēmuši . Hudler ,Purcell .
Vēl tikai prasītos kādu vārtsargu .

Arizona tikmēr vāc krievus -Tikhonov , tagad Plotnikovu .

Eric Stall būs nopietns pastiprinājums Reindžeriem .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-02-29 23:50, pirms 9 gadiem
It kā jau bija Ēriks Stāls un Džareds Stols... Vismaz senāk

  +9 [+] [-]

, 2016-02-29 23:57, pirms 9 gadiem
Stols, Tanguajs, Bleaklejs. Man gandrīz acis izmežģījās, lasot rakstu. Kāpēc jāmokās tik traki, ja var vienkārši rakstīt kā izrunā komentētāji un rakstīt tā, lai var saprast?

  +3 [+] [-]

, 2016-03-01 00:01, pirms 9 gadiem
Kovalchuk17# rakstīja: Panthers labus kadrus paņēmuši . Hudler ,Purcell .
Vēl tikai prasītos kādu vārtsargu .

Arizona tikmēr vāc krievus -Tikhonov , tagad Plotnikovu .

Eric Stall būs nopietns pastiprinājums Reindžeriem .
Gribi teikt ka Panterām nav labs vārstargs?

  +5 [+] [-]

, 2016-03-01 00:04, pirms 9 gadiem
Autor, nevis Stols, bet Stāls

  -1 [+] [-]

, 2016-03-01 00:04, pirms 9 gadiem
All-In-One* rakstīja: Gribi teikt ka Panterām nav labs vārstargs?
Montoya ir neparliecinoš un Luongo nevilks visu laiku

 +10 [+] [-]

, 2016-03-01 00:04, pirms 9 gadiem
ahhaha, nu jebal acē...tie autori sadevušies rokās un VISIEM par spīti raksta tos pašizdomātos. Nevairojaties, preži nav tik dārgi.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-01 00:14, pirms 9 gadiem
Emka953 rakstīja: Montoya ir neparliecinoš un Luongo nevilks visu laiku
Montoijam šosezon ir vidēji ielaisti 1.96 vārti un atvairīti 92,8 % metienu. Tas ir nepārliecinoši?

  +3 [+] [-]

, 2016-03-01 00:16, pirms 9 gadiem
https://www.google.lv/webhp?sourcei...

Ēriks STĀLS laikam nomainījis uzvārdu! Pozitīvi!

 +11 [+] [-]

, 2016-03-01 00:17, pirms 9 gadiem
Tas ir tik nožēlojami un bēdīgi, ka vadošajā sporta portālā valstī ir tik daudz autoru, kas nesajēdz ko raksta raksta un ir tik nekompotenti ...
Cik vsp stulbam jabūt, lai Stālu sauktu/sajauktu ar Stolu.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-01 00:21, pirms 9 gadiem
marco90 rakstīja: It kā jau bija Ēriks Stāls un Džareds Stols... Vismaz senāk
Senak (pirms valodnieku buma) viss bija savadak ehh, kaut zeeni tik labi un kvalitativi spetu raxtus raxtit, kaa ziimeties ar izietajiem kursiem un izlasitajam gramatam

Bet ja par teemu-nav jau protams vairs tas Eriks, bet tik un ta labs papildinajums.ar bracku drosi vien forsi bus uzspelet.

Plotnikovs, KHL spideklis, nu tik brauks, nu tik buus NHL staars...labas iespejas vinam deva, neko neparadija..varbut Arizona kko izspiedis no vina, bet drosi vien driz redzesim atpakal KHL.

Nu Panteram nopietns papildinajums, Hudlers viens no Kalgari lideriem. Skatoties uz Panteram un piemeram Oileriem Es nesaprotu-abi nesen bija blakus vel, bet tagad...

  +2 [+] [-]

, 2016-03-01 00:23, pirms 9 gadiem
PĒC SC Loģikas :
Eric Staal - Tulko kā Ēriks Stols ( Lai gan visu mūžu ir bijis STĀLS)

Tad kā šo uzvārdu tulkotu SC.COM?
Eliteprospects.com - Tanner Stolz
TANNER STOLZ: Tanners Stols ... vai tad ne? Jeb STOLZ tulkosies, kā STĀLS?

     [+] [-]

, 2016-03-01 00:30, pirms 9 gadiem
All-In-One* rakstīja: Gribi teikt ka Panterām nav labs vārstargs?
Pantēras ir savākuši labu sastāvu , tieši jaunos , tikai nav neviena jauna laba vārstarga .Luongo tulīt jau karjera jābeidz , Montojam arī vairs nav daudz līdz karjeras beigšanai . Lai paņem piemēram Gudiju un iespēlē tad vismaz vēl pāris gadus būs iespēlējies moš aizies tā spēle .

 +10 [+] [-]

, 2016-03-01 00:31, pirms 9 gadiem
vispār nerakstu nevienu komentāru, vienmēr pasmejos vai padomāju cik tizli izklausās, kas tos uzvārdus nabaga Forsbergiem un citiem sabojā, bet nu šoreiz pat man gribās uzrakstīt.
STOLS???!?!!JAUTĀJUMS TIEM, KAS RAKSTA ŠITOS TIZLUMUS- KAS JUMS DARĀS TAJĀS GALVĀS?

  +7 [+] [-]

, 2016-03-01 00:35, pirms 9 gadiem
Omg, nepietiek ka zviedru uzvārdus ķēmo, tagad jau pat kanādiešu uzvārdus sāk cakarēt.

Kas būs tālāk?

  +2 [+] [-]

, 2016-03-01 00:41, pirms 9 gadiem
Tātad Avs uzvarēja cīņā par Boadkeru.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-01 00:45, pirms 9 gadiem
Man jau patīk kā tika sacepti visi tie raksti par uzvārdiem, bet pilnībā aizmirst par lasītāju ieteikumiem, piemēram, atstāt iekavās anglisko variantu utt.

  +3 [+] [-]

, 2016-03-01 00:46, pirms 9 gadiem
šāda personvārdu "latviskošana", proti, nekonsekventa kropļošana, jau pārvēršas par vadošo Latvijas MURGU portālu.

tas jau vairs nav smieklīgi,- tas ir Sportacentra štata autora analfabētisms!

Alen Jankovski, beidz tēlot sporta žurnālistu, ej atpakaļ uz pamatskolu!

  +3 [+] [-]

, 2016-03-01 00:57, pirms 9 gadiem
Ja godīgi,man pietrūkst esports.nebija ne troļļu,kuru bezjēdzīgie komentāri sastāda 90% no šābrīža komentāriem,ne arī mistiski latviskoti uzvārdi... rip,my memories...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-03-01 02:11, pirms 9 gadiem
Ja godīgi es rakstu par neizlasīju. Man tur neliekas ka būtu kāds pazīstams hokejist. Vai tiešām nepietiks rakstīt stūlbības? Vai varbūt sportacentram jāatlaiž visi tie tirliņi kas taisa rakstus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-03-01 03:52, pirms 9 gadiem
tas jau ir par traku, katrā trešajā rakstā faktu kļūdas, uzvārdus raksta kā pagadās, uz normāliem komentāriem un jautājumie autori neatbild... Ja Stāls tagad ir Stols, tad man nav ko teikt ibio autori kompleksainie.

  +6 [+] [-]

, 2016-03-01 05:18, pirms 9 gadiem
Dārgie SC lasītāji, autori speciāli kaitina mūs visus ar šiem uzvārdu kropļojumiem. Ja viņiem butu tik savariga, ta "pareiza" izruna, tad pie katra spēlētāja vārda viņiem nebūtu problēma ierakstīt angliski ka rakstās tad vārds. Lohi raksta autori

  +3 [+] [-]

, 2016-03-01 06:57, pirms 9 gadiem
Eu de**liķi. Cik var....tas jau ir kronis visam... Pat lasīt riebjās... Stols ir unikums tā iztulkot

     [+] [-]

, 2016-03-01 07:42, pirms 9 gadiem
https://lv.wikipedia.org/wiki/%C4%9...

laikam arī wikipedia strādā atsaldeņu bars ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-03-01 09:00, pirms 9 gadiem
Šķiet ka laiks pamest šo portālu - tik vien kā saprotami internacionāli nevar uzrakstīt vārdus un uzvārdus!

  -2 [+] [-]

, 2016-03-01 09:03, pirms 9 gadiem
krasutrepe rakstīja: Aizpis muti ola. Un wikipedia ganjau par Stālu textu dzejoja kaads no sc lohiem.
Izskatās ka te kāds diemžēl apdalīts ar intelektu

  +2 [+] [-]

, 2016-03-01 09:05, pirms 9 gadiem
Stols, Tanguajs, Bleaklejs... tas ir p***c!!!! Cirvis!

  +6 [+] [-]

, 2016-03-01 09:18, pirms 9 gadiem
Paldies SC, bet izskatās, ka jāmeklē cits sporta portāls, jo šis jau kļūst par izsmieklu - uzvārdu kropļošana ( tiešām tik grūti iekavās ierakstīt anglisko variantu), komentāru sadaļā vienmēr darās hvz kas, Jūsu profesionālie interviju vadītāji ( piem. pumpainais Sjūžuvēda), mūžīgā informācijas kavēšanās, kad tvnet.lv un citi jau paspējuši ielikt, utt... Delete no grāmatzīmēm

  +2 [+] [-]

, 2016-03-01 09:44, pirms 9 gadiem
@ErvThePerv
krasutrepe rakstīja: wikipedia gan jau par Stālu textu dzejoja kaads no sc lohiem.
Tieši tā! Wiki LV rakstu noteikti rakstīja kāds Sportacentra nejēga vai cits nekompetents Latvijas skribents!
to perfekti pierāda šis citāts:
"Ē. Stola brāļi Džordans, Marks un Džareds arī ir profesionāli hokejisti.

https://lv.wikipedia.org/wiki/%C4%9...

taču šis Džareds- kuru wiki autors arī pieskaita brāļiem Staal, īstenībā ir Stoll- un tp wiki (uz kuru iet tiešā saite- no Džareds) - ir pareizi uzrakstīts- Džerets Stols (angļu: Jarret Stoll)

https://lv.wikipedia.org/wiki/D%C5%...

  -2 [+] [-]

, 2016-03-01 10:22, pirms 9 gadiem
Zaj***ļi šie komentāri, katram rakstam 90% ir nevis par topika tēmu, bet par uzvārdu rakstību. Visi te čīkst un brauc augumā autoriem tā, it kā tā būtu SC brīva izvēle, rakstīt vienu uzvārdu tā vai citādi, kaut gan tas viss tiek noteikts valsts likumos par ārzemju personvārdu atveidi. Beidziet vienreiz di**ties!
Piekrītu, ka būtu ērti, ja iekavās vienkārši būtu pielikts klāt vārds angliski.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-01 10:39, pirms 9 gadiem
l_b_c rakstīja: Zaj***ļi šie komentāri, katram rakstam 90% ir nevis par topika tēmu, bet par uzvārdu rakstību. Visi te čīkst un brauc augumā autoriem tā, it kā tā būtu SC brīva izvēle, rakstīt vienu uzvārdu tā vai citādi, kaut gan tas viss tiek noteikts valsts likumos par ārzemju personvārdu atveidi. Beidziet vienreiz di**ties!
Piekrītu, ka būtu ērti, ja iekavās vienkārši būtu pielikts klāt vārds angliski.
Kur LR valsts likumos ir noteikts, ka uzvārds STAAL ir jāatveido kā STOLS?!
1 2 38 komentāri