Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Nacionālās hokeja līgas draftā neizvēlas nevienu Latvijas spēlētāju

Agris Suveizda

Nacionālās hokeja līgas draftā neizvēlas nevienu Latvijas spēlētāju
Drafta pirmais numurs Ouens Pauers. Foto: AP/Scanpix

Naktī uz sestdienu notika Nacionālās hokeja līgas drafta pirmās kārtas ceremonija, bet sestdienas vakarā tika aizvadītas arī pārējās sešas kārtas. Neviens latviešu spēlētājs netika izvēlēts.

32 komandas un septiņas kārtas nozīmē to, ka draftā teorētiski bija jāizvēlas 224 spēlētāji, tomēr realitātē nosaukti tika tikai 223 hokejisti, jo Arizonas "Coyotes" Covid-19 protokola pārkāpumu dēļ tika atņemts 11. drafta numurs. 134 spēlētāji jeb 60% tika izvēlēti no Ziemeļamerikas valstīm Kanādas (89) un ASV (45), bet tālāk sekoja Krievija (29), Zviedrija (23), Somija (16) un Čehija (8).

Kaut viens spēlētājs tika draftēts no kopumā 13 valstīm. Ar trim spēlētājiem draftā figurēja Baltkrievija, Šveice un Vācija, bet pa vienam spēlētājam komandas izvēlējās no Norvēģijas, Slovākijas, Ukrainas un Kazahstānas. Pirmajā kārtā bija pārstāvētas tikai četras valstis – Kanāda (18), ASV (6), Zviedrija (6) un Krievija (1). Tādējādi zviedriem pirmās kārtas izvēļu bija daudz vairāk nekā krieviem, kuru savukārt bija vairāk visā draftā. Atgādinām, ka Bufalo "Sabres" ar pirmo numuru draftēja Rīgā par pasaules čempionu kļuvušo kanādiešu aizsargu Ouenu Paueru.

Pagājušajā gadā Pitsburgas "Penguins" ar 149. numuru izvēlējās malējo uzbrucēju Raivi Ansonu, kurš Kvebekas Junioru hokeja līgā bija debitējis ar 35 (13+22) punktiem 60 spēlēs. Pēc drafta Ansons pandēmijas laikā sezonu sāka īrē Latvijas čempionātā, "Zemgales"/LLU rindās 10 spēlēs tiekot pie deviņiem (4+5) punktiem, bet pēc tam atgriezās Bekomo "Drakkar" un deviņās spēlēs sakrāja sešus (2+4) punktus. 2019. gadā ar 156. numuru draftēts tika vārtsargs Artūrs Šilovs, bet 2017. un 2018. gada draftos latviešu nebija. Vienīgais latvietis, kurš draftēts pirmajā kārtā, ir Zemgus Girgensons, kuru Bufalo "Sabres" 2012. gadā izvēlējās ar 14. numuru.

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

1 2 57 komentāri

  +7 [+] [-]

, 2021-07-25 10:30, pirms 3 gadiem
Bēdīgi.
Slēpts komentārs: zaipis

  +2 [+] [-]

, 2021-07-25 10:36, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Bēdīgi.
tuvāko gadu laika jāiznāk, kādam talantīgam prospektam. pacietīgi gaidam.
Slēpts komentārs: MrMaybe

  +5 [+] [-]

, 2021-07-25 10:47, pirms 3 gadiem
Baltkrieviem 3, kaut kā skumji.

  -4 [+] [-]

, 2021-07-25 10:51, pirms 3 gadiem
Kurā gadā Gints Meija sasniegs draftēšanas vecumu? 23. vai 24.?

  +2 [+] [-]

, 2021-07-25 11:05, pirms 3 gadiem
MigelsElo rakstīja: Baltkrieviem 3, kaut kā skumji.
Nu un paskaties cik vēl lielakām valstīm. Belariem ir 5x vairāk cilvēku no kā izvēlēties. Tad jau skumji ir belariem, ka tikai 3. Vajadzēja 5.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-25 11:16, pirms 3 gadiem
marksliv rakstīja: Nu un paskaties cik vēl lielakām valstīm. Belariem ir 5x vairāk cilvēku no kā izvēlēties. Tad jau skumji ir belariem, ka tikai 3. Vajadzēja 5.
Nu tad belariem bija jābūt arī 0. Nu 5x0=0

  -1 [+] [-]

, 2021-07-25 13:03, pirms 3 gadiem
Kamēr Latvijā ar hokeju varēs nodarboties tikai bagātu vecāku atvases, tikmēr hokejs grims arvien zemāk.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-25 13:33, pirms 3 gadiem
Nav liela bēda. Tā pat bezjēdzīgs pasākums.

     [+] [-]

, 2021-07-25 13:38, pirms 3 gadiem
Nesaprotu, par ko cepiens? Jo mazāk mūsu kadru Aizdīķī, jo spēcīgāka ir izlase!

     [+] [-]

, 2021-07-25 13:43, pirms 3 gadiem
Kuru tas pārsteidz

     [+] [-]

, 2021-07-25 13:47, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Nesaprotu, par ko cepiens? Jo mazāk mūsu kadru Aizdīķī, jo spēcīgāka ir izlase!
Lai izlase varētu būt spēcīgākā, spēlētājiem arī ikdienā jāspēlē spēcīgākajās līgās. Es saprotu, tavs sapņu variants ir visa izlase mauc Dinamo - nu paskaties, ko Baris un Minska dod kazahiem un baltkrieviem. Nē, protams, tas ja mūsējie tiek uz ZA rada risku netikt uz PČ dēļ PO, bet, pirmkārt, viņi ikdienā spēlēs ar spēcīgakiem pretiniekiem un augs paši. Un otrkārt - vai no tiem, kas spēlē Eiropā vienmēr visi kā viens brauc uz izlasi, nekad neviens neatsaka, nav traumēts, noguris utt?

  -2 [+] [-]

, 2021-07-25 13:48, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Nesaprotu, par ko cepiens? Jo mazāk mūsu kadru Aizdīķī, jo spēcīgāka ir izlase!
Tieši tā! Ko dod tāds piemēram ZG aizdīķī, ja teju katru gadu čempi izlaiž? Ta kontrakta nav un biznesa lēmumi, ta mikrotrauma (ar kādu tāds Masaļskis mierīgi kaplētu).

  -1 [+] [-]

, 2021-07-25 13:58, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Lai izlase varētu būt spēcīgākā, spēlētājiem arī ikdienā jāspēlē spēcīgākajās līgās. Es saprotu, tavs sapņu variants ir visa izlase mauc Dinamo - nu paskaties, ko Baris un Minska dod kazahiem un baltkrieviem. Nē, protams, tas ja mūsējie tiek uz ZA rada risku netikt uz PČ dēļ PO, bet, pirmkārt, viņi ikdienā spēlēs ar spēcīgakiem pretiniekiem un augs paši. Un otrkārt - vai no tiem, kas spēlē Eiropā vienmēr visi kā viens brauc uz izlasi, nekad neviens neatsaka, nav traumēts, noguris utt?
No kurienes tu rāvi, ka manu sapņu variants ir visa izlase mauc Dinamo? Manu sapņu variants ir lai visa izlase mauc PIEEJAMĀS priekš PČ un citiem svarīgiem IIHF turnīriem līgās un klubos! Ja nav reālu iespēju aizķertiezs VISMAZ uz AHL/NHL robežas, tad Aizdīķī nav ko meklēt vispār! Ir ĻOTI DAUDZ līdzvērtīgu AHL un zemāku šķiru līgu alternatīvu tepat Eiropā un Krievijā!

     [+] [-]

, 2021-07-25 13:58, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tieši tā! Ko dod tāds piemēram ZG aizdīķī, ja teju katru gadu čempi izlaiž? Ta kontrakta nav un biznesa lēmumi, ta mikrotrauma (ar kādu tāds Masaļskis mierīgi kaplētu).
To, ka siltumnīca -sēžam mājās, dod vēl mazāk. Tad veidosies tas, kas mums notiek futbolā. Lai sportā, kaut ko sasniegtu ir jātēmē uz augstāko nevis "ai nu, ko tur es. Es jau tur pie iespējas netikšu, labāk slidināšos mājās." Un tikai džeki, kas tēmē uz visaugstāko, spēlē ikdienā ar visspēcīgākajiem var sasniegt sava talanta maksimumu. Jo ja tāds Balcers, piemēram, būtu palicis Eiropā nevis lidotu sistos ZA, viņam izaugsme apstātos treneru spēju un pretinieka spēju dēļ. Par Dinamo vispārp nerunāsim - es saprotu, ka tu un burts gribat tur savakt visu izlasi savākt, tikai tad būs pakaļā - ar Jura vadību un to, ka regulāri ir 3. šķiras treneri, ne-covid gados, jaunie vispār netiek iespēlēti līderu lomās - vot tad varēs beidzot ierasties "b grupā"

  -3 [+] [-]

, 2021-07-25 14:00, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tieši tā! Ko dod tāds piemēram ZG aizdīķī, ja teju katru gadu čempi izlaiž? Ta kontrakta nav un biznesa lēmumi, ta mikrotrauma (ar kādu tāds Masaļskis mierīgi kaplētu).
Ko dod? Pretiniekam pa olām dod iemetienu brīdī, nopelnot nevajadzīgos noraidījumus plus diskābeli Tas pa lielam arī ir viss, ar ko Zirgensons paliek atmiņā tieši lielās izlases kontekstā

  -1 [+] [-]

, 2021-07-25 14:02, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: To, ka siltumnīca -sēžam mājās, dod vēl mazāk. Tad veidosies tas, kas mums notiek futbolā. Lai sportā, kaut ko sasniegtu ir jātēmē uz augstāko nevis "ai nu, ko tur es. Es jau tur pie iespējas netikšu, labāk slidināšos mājās." Un tikai džeki, kas tēmē uz visaugstāko, spēlē ikdienā ar visspēcīgākajiem var sasniegt sava talanta maksimumu. Jo ja tāds Balcers, piemēram, būtu palicis Eiropā nevis lidotu sistos ZA, viņam izaugsme apstātos treneru spēju un pretinieka spēju dēļ. Par Dinamo vispārp nerunāsim - es saprotu, ka tu un burts gribat tur savakt visu izlasi savākt, tikai tad būs pakaļā - ar Jura vadību un to, ka regulāri ir 3. šķiras treneri, ne-covid gados, jaunie vispār netiek iespēlēti līderu lomās - vot tad varēs beidzot ierasties "b grupā"
Nu konkrēti šis piemērs, manuprāt, izlasei jūtamu piedevumu nav devis. Aizdīķī arī nav nekas īpašs, līgas dibens gadu no gada.

     [+] [-]

, 2021-07-25 14:06, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: No kurienes tu rāvi, ka manu sapņu variants ir visa izlase mauc Dinamo? Manu sapņu variants ir lai visa izlase mauc PIEEJAMĀS priekš PČ un citiem svarīgiem IIHF turnīriem līgās un klubos! Ja nav reālu iespēju aizķertiezs VISMAZ uz AHL/NHL robežas, tad Aizdīķī nav ko meklēt vispār! Ir ĻOTI DAUDZ līdzvērtīgu AHL un zemāku šķiru līgu alternatīvu tepat Eiropā un Krievijā!
Nu pareizi, jo tu esi alkašs, kas domā tikai vienā dimensijā. ZA nav ko meklēt? Tas pats Bļugers varēs iebilst. Viņam ir gan diploms, gan mauc NHL. To pašu pateiks plejāde ar tiem, kas mauc NCAA. Kas ir problēma tiem, kuri kaplē visādās HKR un Eiropas joberenēs - papīra nav, netiek Dinamo vai citās līgās pa lielo piķi - izlasē varbūt uzmauks, bet karjera beigsies un, ko tad jo neko izņemot ripu dzenāt nemāk?
Otrkārt - a tu 18 gados vari pateikt - vo šitas toč ir NHL kadrs. Nu tā 100%? Drafts tevi vismaz piesaista, kādai sistēmai, tātad palielina iespēju nonākt tavā "minimumā". Bez drafta tā iespēja paliek vēl mazāka un 18gadīgais puika, kas sapņoja par hoķi var vienkārši atmest ar roku pro karjerai.
Un, treškārt. Ja mēs gribam kaut ko sasniegt, tad spēlētājiem ir jābūt pēc iespējas labākās līgās, ar pēc iespējas labakiem treneriem un infrastruktūru. eiropas joberlīgas to var garantēt? Un runājot par Krieviju - ja tu tiec KHL - forši. MHL - jaunajam hokejistam vajag arī treniņus nevis ikdienu pavadīt autobusā. VHL - cik bieži mums izlasē ir VHL čaļi? Un Dinamo jau pieminēju - jaunajam Dinamo ir labs, tad ja Dinamo sezona jau ir sačakarēta vai arī jaunais ir potenciālais kaplis. Jaunajam talantīgajam tehniķim, Dinamo nozīmē tikai un vienīgi mazas minūtes un talanta rakšanu.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-25 14:07, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu konkrēti šis piemērs, manuprāt, izlasei jūtamu piedevumu nav devis. Aizdīķī arī nav nekas īpašs, līgas dibens gadu no gada.
Balcers izlasei neko nav devis? Tiešām? Kā spēlē, ta viens no rezultatīvākajiem izlasē. Šī gada "izcilais" vairākums tiešā veidā parādīja cik ļoti pietrūka abi mūsu ZA B.
A ja tu par Zemgu - tāds pats, kā burts, kas redz tikai golus. Vienādos sastāvos un mazākumā ļoti daudz deva. Vieglāk vārtsargam, aizsargiem, kad tev ir labs centrs, kas prot arī mājās nospēlēt nevis Skvorcovi, kas krīt no kātiem un laiž cauri...

  -1 [+] [-]

, 2021-07-25 14:07, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu konkrēti šis piemērs, manuprāt, izlasei jūtamu piedevumu nav devis. Aizdīķī arī nav nekas īpašs, līgas dibens gadu no gada.
Protams, ka nav Padomā loģiski, kas būtu, ja būtu, ja uz izlasi netiktu viss tas pamats, kurš Aizdīķī nerukā, bet izlasi pārstāvētu tikai un vienīgi aizdīķa kadri, visi labākie, NHListus ieskaitot un plus vēl daži kadri no OHL Karoče, labi, nebūtu NEVIENA no KHL, bet būtu visi pārējie? Bē grupa UZREIZ!

     [+] [-]

, 2021-07-25 14:09, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nē, protams, tas ja mūsējie tiek uz ZA rada risku netikt uz PČ dēļ PO, bet, pirmkārt, viņi ikdienā spēlēs ar spēcīgakiem pretiniekiem un augs paši.
Tāpēc ZA spēlētājus vajag pēc iespējas vairāk, lai nekad nebūtu tā, ka uz PČ tiek tikai retais. Ja reiz gribam sevi uzskatīt par hokeja valsti, tad uz 50 NHL spēlējošo somu un 70 zviedru fona mums taču arī prasītos savus 10 hokejistus tajā līmenī. Bet tādai kvantitātei vajag infrastruktūru, kur bērniem ielikt vismaz hokeja pamatus. Reģistrēto spēlētāju skaita ziņā gan no zviedriem, gan somiem atpaliekam 10 reizes, kas proporcionāli ir daudz.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-25 14:14, pirms 3 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Tāpēc ZA spēlētājus vajag pēc iespējas vairāk, lai nekad nebūtu tā, ka uz PČ tiek tikai retais. Ja reiz gribam sevi uzskatīt par hokeja valsti, tad uz 50 NHL spēlējošo somu un 70 zviedru fona mums taču arī prasītos savus 10 hokejistus tajā līmenī. Bet tādai kvantitātei vajag infrastruktūru, kur bērniem ielikt vismaz hokeja pamatus. Reģistrēto spēlētāju skaita ziņā gan no zviedriem, gan somiem atpaliekam 10 reizes, kas proporcionāli ir daudz.
Pēc iespējas vairāk lai TUR, Aizdīķī, būtu no kā izlasi savākt? Pipec, tad Latvijai ir steidzīgi jāokupē Baltkrievija ar Pleskavas apgabalu, priekš nepieciešamā spēlmaņu resursa

     [+] [-]

, 2021-07-25 14:14, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Protams, ka nav Padomā loģiski, kas būtu, ja būtu, ja uz izlasi netiktu viss tas pamats, kurš Aizdīķī nerukā, bet izlasi pārstāvētu tikai un vienīgi aizdīķa kadri, visi labākie, NHListus ieskaitot un plus vēl daži kadri no OHL Karoče, labi, nebūtu NEVIENA no KHL, bet būtu visi pārējie? Bē grupa UZREIZ!
Bē grupa mums uzreiz nav reāla..Neviens par 2 līgām zemāk nemet. Bet nu saprotu, ka vecs alkašs nevar iemācīties, ka tagad ir divIA - arī uz to bez KHL "masķeriem" neizkristu. Saki ir visi no aizdīķa? Pielasītu no Šveices, Vācijas, Slovākijas, Zviedrijas. Ja tā paskatās - KHL šogad mums nebūs neviena vārtsarga, ir sauja aizsargu - Cibuļskis, Frebergs, Soča, Zīle - kas visi kā viens PČ taisīja mēslus un Čukste, kas ir perspektīvs, bet tā īsti sevi nav apliecinājis, ā vēl Jaks, kurš arī nav vilcējs. Uzbrukumā? Dārzs, Karsums, Indrašis. Pa Eiropu un ZA var savākt krietni solīdāku sastāvu. Kaut vai tāpēc, ka KHL vārtsarga nav un uzbrukums caurs.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-25 14:15, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Balcers izlasei neko nav devis? Tiešām? Kā spēlē, ta viens no rezultatīvākajiem izlasē. Šī gada "izcilais" vairākums tiešā veidā parādīja cik ļoti pietrūka abi mūsu ZA B.
A ja tu par Zemgu - tāds pats, kā burts, kas redz tikai golus. Vienādos sastāvos un mazākumā ļoti daudz deva. Vieglāk vārtsargam, aizsargiem, kad tev ir labs centrs, kas prot arī mājās nospēlēt nevis Skvorcovi, kas krīt no kātiem un laiž cauri...
Par ZG runāju, ne Balceru.
Balcers izlasē ir labu iespaidu atstājis, īpaši viņa OT solo pret norvēģiem

  -1 [+] [-]

, 2021-07-25 14:16, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Protams, ka nav Padomā loģiski, kas būtu, ja būtu, ja uz izlasi netiktu viss tas pamats, kurš Aizdīķī nerukā, bet izlasi pārstāvētu tikai un vienīgi aizdīķa kadri, visi labākie, NHListus ieskaitot un plus vēl daži kadri no OHL Karoče, labi, nebūtu NEVIENA no KHL, bet būtu visi pārējie? Bē grupa UZREIZ!
Protams un ar aizdīķa kadriem ir jau tā, ka nekad ne tuvu visus nesavāksi

     [+] [-]

, 2021-07-25 14:18, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Bē grupa mums uzreiz nav reāla..Neviens par 2 līgām zemāk nemet. Bet nu saprotu, ka vecs alkašs nevar iemācīties, ka tagad ir divIA - arī uz to bez KHL "masķeriem" neizkristu. Saki ir visi no aizdīķa? Pielasītu no Šveices, Vācijas, Slovākijas, Zviedrijas. Ja tā paskatās - KHL šogad mums nebūs neviena vārtsarga, ir sauja aizsargu - Cibuļskis, Frebergs, Soča, Zīle - kas visi kā viens PČ taisīja mēslus un Čukste, kas ir perspektīvs, bet tā īsti sevi nav apliecinājis, ā vēl Jaks, kurš arī nav vilcējs. Uzbrukumā? Dārzs, Karsums, Indrašis. Pa Eiropu un ZA var savākt krietni solīdāku sastāvu. Kaut vai tāpēc, ka KHL vārtsarga nav un uzbrukums caurs.
Tu, kā idejiskais abstinents, nesaproti sarkasmu, ko nozīmē Bē grupa Tālāk pat komentēt vispār nav ne par gramu vērts Pārāk tehnokrātiskis tu esi kļuvis, garlaicīgs, ja nesaproti fišku par Bē grupu

     [+] [-]

, 2021-07-25 14:18, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Pēc iespējas vairāk lai TUR, Aizdīķī, būtu no kā izlasi savākt? Pipec, tad Latvijai ir steidzīgi jāokupē Baltkrievija ar Pleskavas apgabalu, priekš nepieciešamā spēlmaņu resursa
Baraks runā par kvantitāti, bet ir vajadzīga kvalitāte. Un tam nevajag neko okupēt. Kāpēc leišiem basketā ir pilna D spēlētāju visās basketa top līgās, neskatoties uz to, ka ne leiši diži biezaki par mums un iedz sk. +- tikai 2 reizes lielāks kā mums? Jo tur ir izveidota atbilstoša infrastruktūra un tur baskets tiešām ir kā reliģija, kamēr mums hokejs "reliģija" ir tikai 2 nedēļas gadā. Kad pie mums tiešām būs izveidota atbilstoša infrastruktūra un bērni hokejā trenēsies nevis tikai no vecāku maciņa, bet ar valsts vai pašvaldību atbalstu - tad arī mums top līgās gan ZA, gan Eiropā, KHL būs pamatīgs leģions, bez "okupācijas". Ar tavu okupēšanu mums tas skaits nepieaugs, jo nebūs kvalitātes. Ar kvantitātes variantu - nu tad jau Ķīnai būtu jāuzvar visus pilnīgi visur.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-25 14:19, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Pēc iespējas vairāk lai TUR, Aizdīķī, būtu no kā izlasi savākt? Pipec, tad Latvijai ir steidzīgi jāokupē Baltkrievija ar Pleskavas apgabalu, priekš nepieciešamā spēlmaņu resursa
Resursus atrastu, ja būtu tāds uzstādījums. Somijā ir 5,5 miljoni cilvēku - tātad divarpus reižu vairāk nekā mums. Taču starp somiem ir 70 tūkstoši hokejistu, mums - vien 7 tūkstoši. Pieņemu, ka tas ne tikai naudas dēļ, bet arī tāpēc, ka tur bērnus no sporta treniņiem un sacensībām nerauj uz koriem un deju kolektīviem, kas daudziem ģimenēs un valstī/pašvaldībās šķiet prioritāri.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-25 14:20, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tu, kā idejiskais abstinents, nesaproti sarkasmu, ko nozīmē Bē grupa Tālāk pat komentēt vispār nav ne par gramu vērts Pārāk tehnokrātiskis tu esi kļuvis, garlaicīgs, ja nesaproti fišku par Bē grupu
A tu izlasi tālāk par pirmo teikumu, nevis centies uzrakstīt kaut ko gudru, tapat uzrakstot nepareizi. Nu nekāda traģēdija nebūtu, ja nebūtu KHL "masķeru", kaut vai tāpēc, ka KHL šogad nebūs neviena lv vārtsarga, izņemot 3.nr Dinamo Vītolu, no aizsargiem ir sauja, bet tāda, kas mīl taisīt sūdus un arī uzbrucēji - vilcēji tik 3 palikuši. No pārējās pasaules var savakt krietni solīdāku komandu un no OHL nemaz nebūs jāņem.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-25 14:22, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par ZG runāju, ne Balceru.
Balcers izlasē ir labu iespaidu atstājis, īpaši viņa OT solo pret norvēģiem
Tapat kā burts neprot tikt pāri pirmajam teikumam. Par Zemgu un viņa noderību visu pateicu.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-25 14:23, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Baraks runā par kvantitāti, bet ir vajadzīga kvalitāte. Un tam nevajag neko okupēt. Kāpēc leišiem basketā ir pilna D spēlētāju visās basketa top līgās, neskatoties uz to, ka ne leiši diži biezaki par mums un iedz sk. +- tikai 2 reizes lielāks kā mums? Jo tur ir izveidota atbilstoša infrastruktūra un tur baskets tiešām ir kā reliģija, kamēr mums hokejs "reliģija" ir tikai 2 nedēļas gadā. Kad pie mums tiešām būs izveidota atbilstoša infrastruktūra un bērni hokejā trenēsies nevis tikai no vecāku maciņa, bet ar valsts vai pašvaldību atbalstu - tad arī mums top līgās gan ZA, gan Eiropā, KHL būs pamatīgs leģions, bez "okupācijas". Ar tavu okupēšanu mums tas skaits nepieaugs, jo nebūs kvalitātes. Ar kvantitātes variantu - nu tad jau Ķīnai būtu jāuzvar visus pilnīgi visur.
Te gan piekrītu! Hokejs ir jāuztaisa Latvijā par Sporta reliģiju un japasludina par prioritatīvo Sportu, par to jau sen runāju Tikai problēma ir tāda, ka pērtiķbolistu, renes un citu parazītu lobiji, aktīvi protestēs un tam pretdarbosies

     [+] [-]

, 2021-07-25 14:25, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Te gan piekrītu! Hokejs ir jāuztaisa Latvijā par Sporta reliģiju un japasludina par prioritatīvo Sportu, par to jau sen runāju Tikai problēma ir tāda, ka pērtiķbolistu, renes un citu parazītu lobiji, aktīvi protestēs un tam pretdarbosies
Nu tu kā uzņēmējs ver vaļa maku un atver savu hokeja skolu. Esi pirmais "pravietis" - formu, ekipējumu nodrošini, ledu apmaksā, vecāki, lai maksā simbolisku summu. Es pirmais, kas rāda priekšzīmi.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-25 14:26, pirms 3 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Resursus atrastu, ja būtu tāds uzstādījums. Somijā ir 5,5 miljoni cilvēku - tātad divarpus reižu vairāk nekā mums. Taču starp somiem ir 70 tūkstoši hokejistu, mums - vien 7 tūkstoši. Pieņemu, ka tas ne tikai naudas dēļ, bet arī tāpēc, ka tur bērnus no sporta treniņiem un sacensībām nerauj uz koriem un deju kolektīviem, kas daudziem ģimenēs un valstī/pašvaldībās šķiet prioritāri.
Pareizāk būtu, nerauj uz pērtiķbolu, Hokeja vietā, vot kur ir tā fiška!

  -2 [+] [-]

, 2021-07-25 14:27, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nu tu kā uzņēmējs ver vaļa maku un atver savu hokeja skolu. Esi pirmais "pravietis" - formu, ekipējumu nodrošini, ledu apmaksā, vecāki, lai maksā simbolisku summu. Es pirmais, kas rāda priekšzīmi.
Pilnībā pietiktu ar pērtiķbola lobija likvidēšanu! Uzņēmēji ar makiem uzreiz atrastos
1 2 57 komentāri