Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Haizivis" vairs nebiedēs rietumu piekrasti?

Juris Miņins
Juris Miņins

"Haizivis" vairs nebiedēs rietumu piekrasti?
Sanhosē "Sharks" hokejisti
Foto: AP/Scanpix

Pirms kāda laika Nacionālās hokeja līgas (NHL) izslēgšanas cīņās savu dalību beidza viena no Rietumu konferences stiprākajām komandām, Sanhosē "Sharks" un kārtējo reizi, pat neskatoties uz lielisko sastāvu nespēja iekļūt vismaz Stenlija kausa finālā. Kurš vainīgs un ko darīt – tieši šie ir jautājumi, kas Kalifornijas komandu nodarbinās visu vasaru, taču galvenais attīstības virziens ir iezīmēts, komanda nākamruden izskatīsies pavisam citādi.

Šī sezona, tāpat kā pāris iepriekšējās Sanhosē "Sharks" komandai pagāja zem viena Latvijas sporta līdzjutējiem labi zināma saukļa – "Tagad vai nekad". "Haizivis" bija savākuši visai pieklājīgu sastāvu, starpsezonā komanda pastiprinājās ar NHL TOP uzbrucēju Deniju Hītliju, regulārā sezona, neskatoties uz "buksēšanu" tās sākumā, arī tika aizvadīta neslikti. Visi priekšnoteikumi, lai lauztu bēdīgo tradīciju lieliski nostartēt regulārajā čempionātā un izgāzties "playoff" spēlēs, bija. Taču, kā tautā saka, čiks vien no tā sanāca. Bezierunu zāģis Čikāgas "Blackhawks" un golfa kursi var sākties! Protams, no vienas puses, pilnīga izgāšanās tā tomēr nav, jo vienība, tomēr, tika līdz Rietumu konferences finālam, taču 0-4 sērijā un palikšana bez sezonas izšķirošajām spēlēm būs tas, kas paliks (vismaz kādu laiku) cilvēku atmiņās.

Jā, starp citu, šī Čikāgas uzvara bija arī visai simboliska (lai arī ne unikāla) un pamācoša, jo pretī stājās divas komandas ar pilnīgi pretējiem sastāva komplektācijas paņēmieniem. Čikāgas "Blackhawks" komandu izveidoja vairāku gadu garumā, vācot to draftos un gaidot, kad izaugs jaunie talanti, turpretim Sanhosē "Sharks" pieturējās pie, nosacīti, pirmslokauta stratēģijas – vienā komandā tika savākti jau gatavi spēlētāji, un noturēti komandas esošie "stāri". Kā redzams, vismaz Sanhosē gadījumā, tas nenostrādāja.

Tātad, atgriežoties pie ievadā izteiktajiem diviem jautājumiem, "Kurš vainīgs un ko darīt?". Izskatās, ka vainīgie tika atrasti ātri, precīzāk, šāds sezonas nobeigums tikai paātrināja. Jau labu laiku, īstenībā jau kopš pagājušā pavasara/vasaras, līgas aizkulisēs cirkulēja runas par to, ka "Sharks" komandu var pamest uzbrucējs Patriks Marlo un vārtsargs Jevgeņijs Nabokovs. Pašlaik par šiem diviem spēlētājiem jautājumu praktiski nav, jo visas pazīmes liecina, ka nākamo sezonu viņi uzsāks citos kreklos, taču šiem diviem var pievienoties arī citi hokejisti, iespējams, arī Džo Torntons.

Tātad, par visu un pēc kārtas. Par Jevgeņija Nabokova iespējamo komandas pamešanu tika runāts jau sen un, īstenībā, pat ja "Sharks" būtu izcīnījuši kausu, viņš nepaliktu vienībā. Liela alga, ne visai stabila spēle atbildīgos mačos utt., bija galvenie iemesli tam, lai spēlētāja un komandas šķirtos. Pašlaik, kā tiek ziņots, Sanhosē kluba menedžments jau meklē aizstājēju Nabokovam un varianti ir vairāki. Sākot no Mārtija Turko un Tima Tomasa, līdz pat kādam mazāk "skaļam" uzvārdam, kurš varētu dalīt spēles laiku ar komandas otro numuru Tomasu Greisu.

Patrika Marlo sakarā arī runas par viņa aiziešanu bija dzirdamas jau kādu laiku. Iepriekš kā galvenais iemesls tika minēts vecums un snieguma kritums. Šosezon Marlo gan pierādīja, ka galīgi švaks viņš nav, taču komandu nāksies mainīt tāpat. Ja ņem vērā, ka šovasar Marlo kļūst par neierobežoto brīvo aģentu, tad jautājumi atkrīt tāpat.
Savukār jautājumi parādās Džo Torntona sakarā. Pēdējo gadu "Sharks" uzbrukuma līderis tā arī nespēj aizvest savu komandu līdz Stenlija kausam, pelna lielu naudu un mīnusus lietderības koeficientā. Līdz ar to baumas par iespējamo maiņu parādās pašas no sevis. Lai vai kā, pašlaik kā potenciālā komanda, kas šūs kreklus ar Torntona uzvārdu, tiek minēta Kalgarī "Flames", kuri grib atbrīvoties no Džeroma Iginlas, Mikas Kiprusofa, Robina Regēra un Džeja Būmīstera. Protams, ne jau visiem uzreiz, taču ja Lielais Džo dosies uz Kanādu, tad vienam no šīs četrotnes būs jādodas pretējā virzienā.

Ja vēl ņem vērā to, ka līgumi beidzas neierobežotajiem brīvajiem aģentiem Robam Bleikam un Niklasam Valīnam, kā arī ierobežotajiem aģentiem – Devinam Setoguči un Džo Pavelskim, kuriem paredzams vismaz divkāršs algas pieaugums, tad pastāv ļoti liela iespēja, ka nākamsezon Sanhosē komanda izskatīsies ja ne pavisam savādāk, tad tās sastāvā būs vērojamas visai lielas izmaiņas.

Un, visbeidzot, par komandas vadību runājot, arī viņu pozīcijas Sanhosē hokeja sistēmā neizskatās tik stabilas, kā vēl pirms pāris nedēļām. Lai arī pašlaik tiek runāts, ka, "bez variantiem", savus amatus saglabās gan Dags Vilsons (ģenerālmenedžeris), gan Tods Maklelens (galvenais treneris), citi atzīmē, ka kopš 2003. gada "Sharks" ir bijusi laba komanda, taču pie godalgu dalīšanas nav tikusi.

Noslēgumā atliek vien piebilst, ka viss iet uz to, ka nākamsezon "Sharks" komanda varētu arī nebūt starp Rietumu konferences un Klusā okeāna divīzijas līderiem, t.i., viena ēra pēclokauta hokejā būs aizgājusi. Ar klusuma brīdi tas gan nav jāpiemin, taču tendence ir acīmredzama - spēku samēri un "hokeja centri" Rietumu konferencē no Detroitas un Sanhosē sāk pārvirzīties uz citām pilsētām.

Vai "Sharks" saglabās favorītu statusu arī nākamsezon?

  • 69

  • 116

  • 40


1 2 41 komentārs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2010-05-25 12:54, pirms 15 gadiem
Vai "Sharks" saglabās favorītu statusu arī nākamsezon?

Šobrīd grūti spriest...

  -4 [+] [-]

, 2010-05-25 12:59, pirms 15 gadiem
G.Basile rakstīja: Sharks laiki ir beigušies
Viņi bija arī kādreiz pienākuši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-25 13:01, pirms 15 gadiem
Jā tie viņu ''stāri'' arī ir viņu lielākie enkuri, bet nu Torntons vislielākais.

Katrā gadījumā ar Setegučī un pats galvenais, ar Pavelski viņi noteikti gribēs pagarināt līgumus, jo viņiem līgums beidzās 1. jūlijā.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 13:02, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Viņi bija arī kādreiz pienākuši?
Regulārajā sezonā, jā.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-25 13:04, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Jā tie viņu ''stāri'' arī ir viņu lielākie enkuri, bet nu Torntons vislielākais.

Katrā gadījumā ar Setegučī un pats galvenais, ar Pavelski viņi noteikti gribēs pagarināt līgumus, jo viņiem līgums beidzās 1. jūlijā.
Tavējiem jau par to vislielākais prieks būs, ja "Sharks" zaudēs savas pozīcijas, taču arī "Ducks" viss tā gludi neiet. Tb izskatās, ka nākamsezon par pirmo vietu sitīsies "Kings" un "Coyotes".

     [+] [-]

, 2010-05-25 13:08, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tavējiem jau par to vislielākais prieks būs, ja "Sharks" zaudēs savas pozīcijas, taču arī "Ducks" viss tā gludi neiet. Tb izskatās, ka nākamsezon par pirmo vietu sitīsies "Kings" un "Coyotes".
Jā, protams.
Par pozīciju zaudēšanu manējiem - tad redzēs - ja Murejs dabūs Kārlailam puslīdz normālu ''checking'' maiņu un papildinās aizsardzību, tad būs ok, ja ne - tad jā, tad būs bēdīgi.

     [+] [-]

, 2010-05-25 13:14, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Jā, protams.
Par pozīciju zaudēšanu manējiem - tad redzēs - ja Murejs dabūs Kārlailam puslīdz normālu ''checking'' maiņu un papildinās aizsardzību, tad būs ok, ja ne - tad jā, tad būs bēdīgi.
Nē, nu ja tā +/- objektīvi skatās.
"Sharks" - jūk, "Ducks", "Stars" arī ir savas problēmas ar sastāvu. Atliek vien "Kings", kuri ir savas augšupejas ja ne sākumā, tad pirmajā pusē un "Coyotes", kas, kā šosezon pierādījās, var spēlēt neslikti un kuriem ar sastāva noturēšanu nevajadzētu rasties problēmām (no līderiem līgums beidzas (UFA statusā) vien Lombardi, Langam Pjatam, Akoinam, Mihalekam, kuriem baigās summas nenāksies maksāt un ir 13+ miljoni brīvas naudas).

     [+] [-]

, 2010-05-25 13:16, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē, nu ja tā +/- objektīvi skatās.
"Sharks" - jūk, "Ducks", "Stars" arī ir savas problēmas ar sastāvu. Atliek vien "Kings", kuri ir savas augšupejas ja ne sākumā, tad pirmajā pusē un "Coyotes", kas, kā šosezon pierādījās, var spēlēt neslikti un kuriem ar sastāva noturēšanu nevajadzētu rasties problēmām (no līderiem līgums beidzas (UFA statusā) vien Lombardi, Langam Pjatam, Akoinam, Mihalekam, kuriem baigās summas nenāksies maksāt un ir 13+ miljoni brīvas naudas).
Kopumā, jā, jāpiekrīt! Nebrīnīšos, ja nākamgad divīziju paņems LA. Tik jāskatās, vai LA cīnīsies par Kovi. Es jau gribu lai cīnās un maksā lielo žūksni viņam vienam.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-25 13:16, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē, nu ja tā +/- objektīvi skatās.
"Sharks" - jūk, "Ducks", "Stars" arī ir savas problēmas ar sastāvu. Atliek vien "Kings", kuri ir savas augšupejas ja ne sākumā, tad pirmajā pusē un "Coyotes", kas, kā šosezon pierādījās, var spēlēt neslikti un kuriem ar sastāva noturēšanu nevajadzētu rasties problēmām (no līderiem līgums beidzas (UFA statusā) vien Lombardi, Langam Pjatam, Akoinam, Mihalekam, kuriem baigās summas nenāksies maksāt un ir 13+ miljoni brīvas naudas).
Avs būs augšgalā Konferences.

     [+] [-]

, 2010-05-25 13:18, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Avs būs augšgalā Konferences.
Nākošsezon vēl nē. 2, 3 varbūt pat 4 sezonu laikā, jā, bet ne šosezon - tās manas domas.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 13:24, pirms 15 gadiem
Marlo jau nu gan šķiet, ka parādīja, ka čalim ir iekšā. Torntons savukārt vienkārši nav līderis. Jā, ļoti labs hokejists ar labdabīgu raksturu, bet domāju, ka viņš labāk justos komandā, kur rezultātu pirmkārt prasītu no citiem komandas biedriem un viņš varētu pienest ladiņus. Citiem vārdiem, kad uz viņu netiek izdarīts spiediens. Problēma tikai, ka viņa alga ir par lielu kā otrās vijoles spēlētājam.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-25 13:24, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Kopumā, jā, jāpiekrīt! Nebrīnīšos, ja nākamgad divīziju paņems LA. Tik jāskatās, vai LA cīnīsies par Kovi. Es jau gribu lai cīnās un maksā lielo žūksni viņam vienam.
LAK par Kovi vairs necīnīsies, vismaz pašlaik tā izskatās, viņi ir galvenie pretendenti uz Marlo.

kino

Konferences augšgals ir cita tēma, pagaidām te tiek risinātas vietējā mēroga batālijas.
Ja par Konferenci, tad nekur jau "Hawks" nepazudīs, tāpat kā "Canucks". Nu kkur turpat būs moš "Avs", bet arī "Kings" nevajadzētu būt tālu.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-25 13:29, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: LAK par Kovi vairs necīnīsies, vismaz pašlaik tā izskatās, viņi ir galvenie pretendenti uz Marlo.

kino

Konferences augšgals ir cita tēma, pagaidām te tiek risinātas vietējā mēroga batālijas.
Ja par Konferenci, tad nekur jau "Hawks" nepazudīs, tāpat kā "Canucks". Nu kkur turpat būs moš "Avs", bet arī "Kings" nevajadzētu būt tālu.
Man jau šķiet, ka koijoti vairāk ir kā "one season wonder".

Sharks pat pie relatīvi lielām pārmaiņām turpinās būt līderi divīzijā.

Par Ducks kaut ko ir grūti prognozēt.

Stars ir labs potenciāls, bet slikts izpidījums.

Kings ir jāmeklē vēl kāds papildinājums, gad aizsardzībā, gan uzbrukumā.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 13:34, pirms 15 gadiem
Sanhosē piemērs kārtējo reizi pierāda to, ka komandas komplektēšana pārsvarā ar dārgiem brīvajiem aģentiem, papildināta ar saukli tagad vai nekad, ir pilnīgi garām. Arī man liekas simptomātiski tas, ka viņi zaudēja Čikāgai, kur Tellons komandu veidoja vairāku gadu garumā.
Par Kolorādo piekrītu, iespējams viņi turpmākos gados izveidosies par Rietumu smagsvariem.
Tomass uz Sanhosē ? Hm.... amazing...
Saraksts no Kalgari, kas varētu doties prom, arī izskatās iespaidīgi.Katrā ziņā Marlo šogad izmantoja savu iespēju un pierādīja savu vērtību. Ne tikai reguļarkā, bet arī PO. Atšķirībā no Torntona un Hītlija.Diemžēl.
Tas, ka Nabokovs izšķirošajā brīdī zaudēja savam konkurentam, mani neizbrīna.

     [+] [-]

, 2010-05-25 13:38, pirms 15 gadiem
Juri, -
Tu varētu beidzot uzrakstīt arī savas domas par šā gada SC izcīņas peripetijām.Piemēram, - kāpēc komandas , kurās spēlē visi šie kosmiskie nākamā gadsimta uzbrucēji sen jau ir ārā no SC izcīņas ?? ( Tu saprati, par ko es runāju...)

  -4 [+] [-]

, 2010-05-25 14:07, pirms 15 gadiem
Man ļoti gribētos zināt cik spēles Jūs šogad esat redzējuši Stenlija kausa izcīņā!? Patiešām pēc raksta var saprast ka neko īpaši . Šogad Sharks sasniedza savu labako rezultatu un vienigais ko viņi doma mainit ir Nabokovs , Marlo katru sezonu iemet 40 vārtus pat viņa vecumā un viņš ir franchise spēlētājs kuru patiešam nemainīs.
Tu te raksti ka esi Hokeja eksperts, bet neko talak par Rigas Dinamo nezini. Ludzu paskties kaut reizi Nhl on the fly vai kadu pārraidi pirms NHL spēlēm kur īsti eksperti pastasta par visu kas notiek NHL un apkart.

     [+] [-]

, 2010-05-25 14:08, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Juri, -
Tu varētu beidzot uzrakstīt arī savas domas par šā gada SC izcīņas peripetijām.Piemēram, - kāpēc komandas , kurās spēlē visi šie kosmiskie nākamā gadsimta uzbrucēji sen jau ir ārā no SC izcīņas ?? ( Tu saprati, par ko es runāju...)
Krosbijs, Stemkoss, H.Sedīns, Marlo, Gaboriks?
Jeb Ovečkins, Kovaļčuks, Sjomins, Malkins?

Ja par pēdējo brigādi, tad tendence ir acīm redzama - tikai viens Sjomins ir nospēlējis savu "karjeras sezonu", pārējiem punktu izteiksmē šī ir bijusi visai viduvēja sezonu, Malkinam - NHL karjeras laikā sliktākā. Līdz ar to arī rezultāts. Bet tas ir tikai par konkrēti šiem censoņiem runājot.
Ja par komandām, tad katrai no tām ir bijis kāds vājais punkts, kuru pretinieki (galvenokārt Monreāla) izmantoja, bet te nav runa par uzbrucējiem, bet par komandām, kas ir reg. sezonu ir spēlējušas mierīgi un pārliecinoši un komandām, kas rāvās sezonas beigās un uz tā fona un "fīlinga" arī aiziet garām favorītiem (ne pirmo, ne pēdējo reizi).
Savukārt "Flyers" kā komanda, kā tas visiem ir zināms, ir kā radīti PO + Brodērs arī ne tuvu nerādīja savam uzvārdam cienīgu sniegumu.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-25 14:09, pirms 15 gadiem
kukumars rakstīja: Man ļoti gribētos zināt cik spēles Jūs šogad esat redzējuši Stenlija kausa izcīņā!? Patiešām pēc raksta var saprast ka neko īpaši . Šogad Sharks sasniedza savu labako rezultatu un vienigais ko viņi doma mainit ir Nabokovs , Marlo katru sezonu iemet 40 vārtus pat viņa vecumā un viņš ir franchise spēlētājs kuru patiešam nemainīs.
Tu te raksti ka esi Hokeja eksperts, bet neko talak par Rigas Dinamo nezini. Ludzu paskties kaut reizi Nhl on the fly vai kadu pārraidi pirms NHL spēlēm kur īsti eksperti pastasta par visu kas notiek NHL un apkart.
Marlo šogad paliek 30 gadi un tu to uzskati par kādu "īpašu" vecumu?

     [+] [-]

, 2010-05-25 14:12, pirms 15 gadiem
Zel, bet skiet, ka SJS labie laiki ir beigusies. Zinu, ka esmu naivs, bet vismaz klusiba vel ticu, ka Marlo paliks komanda, lai gan iespejas nav lielas. Domaju, ka nakamais bus parbuves gads, pec kura, ja viss tiks darits pareizi (pirmkart jau atarsts Nabakova limena vartsargs, kurs negaz tadus podus ka vins), tad jau pec gada vai diviem Sharks atkal bus starp lideriem. Vismaz ta ceru.

  -4 [+] [-]

, 2010-05-25 14:12, pirms 15 gadiem
Tas ir labakais hokejista vecums , paskaties cik sezonas pec kārtas viņs met pa 30-40 vartiem. Nekas slikts ar to nav domāts.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-25 14:21, pirms 15 gadiem
Starp citu Juri, jau sen Tev gribēju pajautāt.

Kas tavuprāt saņems regulārās sezonas MVP un kurš Tavuprāt visvairāk ir pelnījis?

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 14:27, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Starp citu Juri, jau sen Tev gribēju pajautāt.

Kas tavuprāt saņems regulārās sezonas MVP un kurš Tavuprāt visvairāk ir pelnījis?
Viss manā izpratnē ir ļoti vienkārši. Jāņem kādi pirmie 5 TOP uzbrucēji (pēc sezonas statistikas) un jāatskaita tie, kam šī sezona nav bijusi labākā + kā ir veicies komandai.
Tb sanāk, ka galvenie kandidāti ir Krosbijs un Sedīns. Tikai ņemot vērā, ka Henrikam ir labāki punkti un arī viņa komandai ir veicies labāk, tad arī kandidāts Nr.1 ir skaidrs.

     [+] [-]

, 2010-05-25 14:31, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viss manā izpratnē ir ļoti vienkārši. Jāņem kādi pirmie 5 TOP uzbrucēji (pēc sezonas statistikas) un jāatskaita tie, kam šī sezona nav bijusi labākā + kā ir veicies komandai.
Tb sanāk, ka galvenie kandidāti ir Krosbijs un Sedīns. Tikai ņemot vērā, ka Henrikam ir labāki punkti un arī viņa komandai ir veicies labāk, tad arī kandidāts Nr.1 ir skaidrs.
Jā, Tu atbildi ļoti pragmatiski, tieši tā kā arī es to stādījos priekšā.Jautājuma būtība ir, - vai tās ir arī Tavas pers. domas ? Resp. par Sedinu ?

     [+] [-]

, 2010-05-25 14:34, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, Tu atbildi ļoti pragmatiski, tieši tā kā arī es to stādījos priekšā.Jautājuma būtība ir, - vai tās ir arī Tavas pers. domas ? Resp. par Sedinu ?
Jā, matemātika ir skaidra

  +4 [+] [-]

, 2010-05-25 14:38, pirms 15 gadiem
Gils un Džordžess, šķiet, vēl līdz rudenim Ovi un Krosbijam rādīsies murgos. Pārējie komandas biedri arī nebija vilcēji. Kā jau Juris teica, Flyeriem nebija tādu 100% līderu. Ar to viņi arī paņēma. Ja Bruins nebūtu pakāsuši no 3:0, tad manuprāt finālā jau būtu Habs. Jo arī Bostoniešiem apturot Savāru un Šatanu, pārējie nepavilktu.

     [+] [-]

, 2010-05-25 14:39, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, Tu atbildi ļoti pragmatiski, tieši tā kā arī es to stādījos priekšā.Jautājuma būtība ir, - vai tās ir arī Tavas pers. domas ? Resp. par Sedinu ?
Šitā sezona, individuāli, spēlētājiem bija nekāda. Nebija tādu izteiktu līderu kā iepriekš - Tomass vārtos, Sids/Ovi uzbrukumā, Grīns aizsardzībā vai vēl kkas. Visi spēlēja neslikti, taču ne superlīmenī. Līdz ar to ir jāskatās statistikas listē un jārēķina.

Personīgi manas domas, balstoties uz to ko konkrēts spēlētājs ir devis komandai, konkrētā situācija un salīdzinot to visu "pirms un pēc" balvu dotu kādam no Fīniksas (pirmkārt) vai Kolorado. Visdrīzāk kādam no vārtsargiem. Taču mani kritēriji MVP balvas došanai ne tuvu nav salīdzināmi ar NHL pieņemtajiem (uz reklāmu tendētajiem), līdz ar to šādiem spēlētājiem balvu nedabūt.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-25 14:42, pirms 15 gadiem
kukumars rakstīja: Man ļoti gribētos zināt cik spēles Jūs šogad esat redzējuši Stenlija kausa izcīņā!?
Man gribētos zināt, cik spēles Tu esi redzējis Stenlija kausa izcīņā iepriekšējās sezonās.
tur jau tā lieta, ka viņi visu laiku sasniedz labu rezultātu, bet labuma no tā nekāda - ja nu vienīgi pagājušosezon prezidenta kauss. Bet kāds labums no tā pr. kausa, ja PO prieks ilgst vien 6 spēles? Šogad vairāk spēles, bet 0:4 pret Hawks, kas it kā regulārajā bija zemāk, jau kuro gadu leik aizdomāties.
Un vispār - SJS jau smagi paveicās arī šogad, ka tika pāri Avs. Pret Detroitu - tur gan nospēlēja ļoti labi. Bet tas arī viss.

     [+] [-]

, 2010-05-25 15:00, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Šitā sezona, individuāli, spēlētājiem bija nekāda. Nebija tādu izteiktu līderu kā iepriekš - Tomass vārtos, Sids/Ovi uzbrukumā, Grīns aizsardzībā vai vēl kkas. Visi spēlēja neslikti, taču ne superlīmenī. Līdz ar to ir jāskatās statistikas listē un jārēķina.

Personīgi manas domas, balstoties uz to ko konkrēts spēlētājs ir devis komandai, konkrētā situācija un salīdzinot to visu "pirms un pēc" balvu dotu kādam no Fīniksas (pirmkārt) vai Kolorado. Visdrīzāk kādam no vārtsargiem. Taču mani kritēriji MVP balvas došanai ne tuvu nav salīdzināmi ar NHL pieņemtajiem (uz reklāmu tendētajiem), līdz ar to šādiem spēlētājiem balvu nedabūt.
Par Brizgalovu un Andersonu, nenoliedzami , piekrītu.Viņu vklads komandas panākumos ir nenovērtējams.Varētu diskutēt par individuālo līderu sniegumu.
Kāds ir Tavs viedoklis par Kovi, - Tu tak esi salasījies visus insaiderus, gan jau kkādas domas Tev šai sakarībā ir, - paliks viņš NHL, nepaliks, ?Kā Tu personīgi domā ?

     [+] [-]

, 2010-05-25 15:26, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Par Brizgalovu un Andersonu, nenoliedzami , piekrītu.Viņu vklads komandas panākumos ir nenovērtējams.Varētu diskutēt par individuālo līderu sniegumu.
Kāds ir Tavs viedoklis par Kovi, - Tu tak esi salasījies visus insaiderus, gan jau kkādas domas Tev šai sakarībā ir, - paliks viņš NHL, nepaliks, ?Kā Tu personīgi domā ?
Neesmu Juris, bet domāju, ka pēc šī gada neveiksmēm ar izlasi viņš negribēs vismaz uz vairākiem gadiem uzgriezt muguru arī iespējai izcīnīt SC.

     [+] [-]

, 2010-05-25 15:53, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Par Brizgalovu un Andersonu, nenoliedzami , piekrītu.Viņu vklads komandas panākumos ir nenovērtējams.Varētu diskutēt par individuālo līderu sniegumu.
Kāds ir Tavs viedoklis par Kovi, - Tu tak esi salasījies visus insaiderus, gan jau kkādas domas Tev šai sakarībā ir, - paliks viņš NHL, nepaliks, ?Kā Tu personīgi domā ?
Godīgi sakot pēdējā laikā insaiderus lasu maz, gandrīz nelasu nemaz. Bet ja par Kovi, tad... nu nedomāju, ka šams aizies no NHL. Lai tā notiktu KHL viņam ir jāpiedāvā vismaz 2 reizes lielāks līgums. Jautājums ir tikai kurā komandā šams spēlēs.

     [+] [-]

, 2010-05-25 16:11, pirms 15 gadiem
Sharks NHL ir tas pats, kas Cavaliers NBA!

     [+] [-]

, 2010-05-25 16:19, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Godīgi sakot pēdējā laikā insaiderus lasu maz, gandrīz nelasu nemaz. Bet ja par Kovi, tad... nu nedomāju, ka šams aizies no NHL. Lai tā notiktu KHL viņam ir jāpiedāvā vismaz 2 reizes lielāks līgums. Jautājums ir tikai kurā komandā šams spēlēs.
Nu un par kuru komandu Tu tjagoķeješ ?

     [+] [-]

, 2010-05-25 16:22, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu un par kuru komandu Tu tjagoķeješ ?
Principā - vienalga, jo kā ir pierādījies, viņš var neslikti spēlēt gan ar normāliem partneriem, gan praktiski viens pats.
Taču, ja atceras ziemas baumas un manu personisko ieinteresētību, Kalgarī viņš būtu visai neslikts papildinājums (tikai bez Iginlas, portams, tas vairs nebūs tas).
1 2 41 komentārs