Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Flyers" pirmā uzvara, čempione "Kings" turpina neveiksmīgi

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Flyers" pirmā uzvara, čempione "Kings" turpina neveiksmīgi
Kā jau pierasts, Filadelfijas "Flyers" un Ņujorkas "Rangers" spēlē netrūka kautiņu
Foto: AFP/Scanpix

Iļjam Brizgalovam atvairot 18 metienus un Veinam Simondsam atzīmējoties ar vārtiem un rezultatīvu piespēli, pie pirmās uzvaras tikusi Nacionālās hokeja līgas vienība Filadelfijas "Flyers", kas savā laukumā ar 2:1 pieveica neērto Ņujorkas "Rangers". Tikmēr čempione Losandželosas "Kings" joprojām cīnās bez uzvarām - pret Edmontonas "Oilers" pietrūka piecas sekundes, jo izcēlās Nails Jakupovs.

Filadelfijas "Flyers" bija zaudējusi pēdējās astoņas spēles pret "Rangers", un arī šoreiz mača ievads neviesa cerības - lai gan mājiniekiem piederēja pārsvars, "Rangers" vārtsargs Henriks Lundkvists bija nepārspējams. Izvairīties no neveiksmīgākā starta kluba vēsturē palīdzēja veiksme - 32. minūtē pēc metiena no zilās līnijas garām vārtiem lidojoša ripa atsitās pret Veinu Simondsu un atrada ceļu "Rangers" vārtos.

Mājiniekiem vajadzēja četras minūtes un vienu sekundi, lai pārsvaru dubultotu. Vairākumā ripu vārtos iebakstīja Jakubs Vorāčeks, kurš spēlēja pirmajā maiņā kopā ar kapteini Klodu Žirū un Simondsu, jo Breidens Šenns nevarēja spēlēt diskvalifikācijas dēļ, savukārt Skots Hārtnels salauzis kāju un malā paliks četras līdz astoņas nedēļas.

Noslēdzošās trešdaļas ievadā Žirū varēja nodzēst jautājumus par uzvarētāju, bet mazākumā viņš neizmantoja pretuzbrukumu trijatā pret vienu aizsargu, netrāpot vārtos. "Rangers" atbildēja ar Teilora Pajata vārtiem un deficīta samazināšanu līdz minimumam. Par spīti divām minūtēm lielajā mazākumā, mājinieki izturēja, izcīnot pirmo uzvaru četros aizvadītajos mačos - 2:1.

"Nekad nevēlies spēlēt trijatā pret pieciem, un noteikti nevēlies to darīt divas minūtes. Puiši paveica lielisku darbu, bloķējot metienus, un vajadzīgajos momentos talkā nāca arī svarīgi seivi," padotos slavēja "Flyers" galvenais treneris Pīters Laviolets. Iļja Brizgalovs atvairīja 18 metienus, to starpā arī Rika Neša raidījumu jau pieminētajā mazākumā.

Tikmēr "Rangers" galvenais treneris Džons Tortorella nebija apmierināts ar vadošo hokejistu sniegumu, kritizējot vakar trīs vārtus guvušo pirmo maiņu: Nešs - Breds Ričardss - Mariāns Gāborīks. Pagājušajā sezonā Ņujorkas hokejisti uzvarēja visos sešos dueļos un kopumā bija uzvarējuši pēdējās astoņās spēlēs pret "Flyers".

Otavas "Senators" atkal atstāja Kasparu Daugaviņu rezervē un ielaida tikai vienus vārtus, viesos ar 3:1 pārspējot Floridas "Panthers". Par pirmo zvaigzni atzītais vārtsargs Kreigs Andersons atvairīja 25 metienus, bet uzvaras vārtus guva pagājušās sezonas labākais aizsargs Eriks Karlsons - viņš neitrālajā zonā pārtvēra piespēli un pretuzbrukumā raidīja ripu vārtu augšējā stūrī.

Kopvērtējumā "Senators" priekšā ir Čikāgas "Blackhawks", kas atspēlēja divu vārtu deficītu pret Dalasas "Stars" un izcīnīja ceturto panākumu tikpat mačos - 3:2 pagarinājumā. Panākumu atnesa piektos vārtus sezonā guvušais Mariāns Hosa. Arī pamatlaikā abus vārtus čikāgieši guva vairākumā.

Savā laukumā bez ielaistiem vārtiem turpina Sentluisas "Blues", kas ar 3:0 pieveica Nešvilas "Predators". Otro sauso spēli sezonā aizvadīja Jaroslavs Halāks, šoreiz atvairot 13 metienus. Ceturtos vārtus sezonā guva debitants Vladimirs Tarasenko, kurš sodīja paviršos sāncenšu aizsargus un raidīja ripu starp Pekas Rinnes kājsargiem.

Atvairot 33 metienus, sauso spēli aizvadīja arī Semjons Varlamovs, ļaujot Kolorado "Avalanche" savā laukumā ar 4:0 sakaut Kolumbusas "Blue Jackets". Meta Dušeina kontā divi rezultatīvi raidījumi.

Savukārt Džonatanam Kvikam līdz sausajai spēlei pietrūka piecas sekundes un Losandželosas "Kings" piedzīvoja trešo zaudējumu tikpat mačos. Par to parūpējās Nails Jakupovs, kurš no gaisa raidīja vārtos atlēkušo ripu. Pagarinājumā Edmontonas "Oilers" realizēja vairākumu, izraujot uzvaru ar 2:1.

13. "hat trick" karjerā guvis Eriks Stāls, palīdzot Karolīnas "Hurricanes" savā laukumā ar 6:3 pieveikt Bufalo "Sabres". Tikmēr Patriks Marlo, kurš guva divus vārtus, nemeta tukšos vārtos, bet piespēlēja partnerim. Sanhosē "Sharks" noslēdzošajā trešdaļā guva četrus vārtus un ar 5:3 pieveica Fīniksas "Coyotes".

Kerijs Praiss atvairīja 30 metienus, un Monreālas "Canadiens" viesos ar 4:1 pārspēja Vašingtonas "Capitals". Vairākumā pie diviem punktiem tika Andrejs Markovs. "Capitals" ir vienīgā komanda, kas joprojām spēlē bez punktiem.

Lielisku atspēlēšanos veica Ņujorkas "Islanders", kas pirmo trešdaļu zaudēja ar 1:3, tomēr spēja ar 7:4 izbraukumā pieveikt Toronto "Maple Leafs". Austrietis Mihaels Grabners guva divus vārtus un izdarīja rezultatīvu piespēli. Savukārt uzvaras vārtus guvušā Meta Molsona kontā divi precīzi raidījumi.

NHL regulārā sezona, 25. janvāris

SpēleRez.
Toronto "Maple Leafs" - Ņujorkas "Islanders"4:7
Filadelfijas "Flyers" - Ņujorkas "Rangers"2:1
Vašingtonas "Capitals" - Monreālas "Canadiens"1:4
Karolīnas "Hurricanes" - Bufalo "Sabres"6:3
Floridas "Panthers" - Otavas "Senators"1:3
Sentluisas "Blues" - Nešvilas "Predators"3:0
Dalasas "Stars" - Čikāgas "Blackhawks"2:3 P
Kolorado "Avalanche" - Kolumbusas "Blue Jackets"4:0
Edmontonas "Oilers" - Losandželosas "Kings"2:1 P
Sanhosē "Sharks" - Fīniksas "Coyotes"5:3

"Oilers" pirmos vārtus neieskata, Nails Jakupovs izrauj pagarinājumu un svin otrā laukuma galā

Kīts Akoins brīnumaini glābj komandu

Mariāns Hosa izmanto lielisku Patrika Keina piespēli un uzvar maču

Džeisons Pominvils gūst vārtos, atrodoties uz ceļiem

Vladimiram Tarasenko ceturtie vārti četrās spēlēs

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

  +2 [+] [-]

, 2013-01-25 08:31, pirms 11 gadiem
Oilers sācis labi ,bet iepriekšējā sezonā arī bija labs starts,bet pēc tam kritums,bet šī sezona ir īsa un cerams krituma nebūs.Tā vien izskatās ,ka Ovi ar Bekstrēmu nevar atiet no Znaroka hokeja.

  +4 [+] [-]

, 2013-01-25 08:37, pirms 11 gadiem
Otava ir iesākusi patiesi lieliski. Vakar Lēneru aizsūtīja uz AHL, tā kā Bišops uz doto brīdi ir atguvis otrā vārtsarga lomu. Domāju, ka nākamnedēļ uz ledus vajadzētu parādīties ari Daugaviņam, jo tur tas grafiks izskatās pasmags.

Filadelfija, ja skatās no plikas statistikas, tad izcīnīja vieglu uzvaru, jo NYR maz, tiešā veidā, apdraudēja Brizgalova vārtus. Pat noslēdzošā perioda vidū, kad bija lielais vairākums, reindžeri izskatījās visai lēnīgi. Bez Briēra un Hartnela(lauzta kāja, lazaretē būs 4-8 nedēļas), klāsies grūti, bet šodien atlikušie līderi demonstrēja organizētu spēli.
Kad sāku aktīvi just līdzi "Flyers" komandai, sastāvs bija krasi atšķirīgs. Pat pagājušo divu sezonu laikā, tas ir izmainīts līdz nepazīšanai.

Vislielākais nakts prieks ir "Islanders" uzvara, bet Fīniksas zaudējums spēles galotnē gan man sagādāja nepatīkamas emocijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2013-01-25 08:43, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Oilers sācis labi ,bet iepriekšējā sezonā arī bija labs starts,bet pēc tam kritums,bet šī sezona ir īsa un cerams krituma nebūs.Tā vien izskatās ,ka Ovi ar Bekstrēmu nevar atiet no Znaroka hokeja.
Ja jau Ovečkinam un Bekstrēmam tik labi patika Znaroks, tad jau jāsauc pie sevis uz Vašingtonu. Sākumā tas var izklausīties smieklīgi, bet ja padomā...

     [+] [-]

, 2013-01-25 08:49, pirms 11 gadiem
Torntonam spēcīgs starts. Trijās spēlēs 1+8 punkti. Vispārvisa Sharks uzbrukuma elite ir līmenī.

  +5 [+] [-]

, 2013-01-25 08:53, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Skatos pirmā jūsma par NHL atsākšanos beigusies
lielākā daļa labāk pļāpā par Artjuhiniem, Knopkām u.c. kolhoza traktoristiem
Prieks par SC redakciju, kas ieliek spilgtos momentus
Tev jau neienāk prātā darba dienās (naktīs) cilvēkiem jāguļ, šodien pirmā spēle sākās tikai divos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-25 09:27, pirms 11 gadiem
Carolina šonakt beidzot izskatījās pēc sevis, Ērikam Hat-Tricks, Skinners met, laikam jau aizgāja... uz priekšu Hurricanes!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-25 09:29, pirms 11 gadiem
Sharks perfekti iesaakushi, Marlo spridzina...

Kas taa par Flyers godinaashanu. Kapeec par Flyers raksts pa pus labu, bet par paareejaam komandaam tikai pa rindkopai..???

  +1 [+] [-]

, 2013-01-25 09:33, pirms 11 gadiem
Stāls vispār tāds interesants spēlētājs. Viņam ir tikai 28 gadi, bet jau ticis pie 13 hattrick un 1 pokera. Un tas viss pie aptuveni 250 kopummā gūtiem vārtiem.

     [+] [-]

, 2013-01-25 09:35, pirms 11 gadiem
Weids#3 rakstīja: Sharks perfekti iesaakushi, Marlo spridzina...

Kas taa par Flyers godinaashanu. Kapeec par Flyers raksts pa pus labu, bet par paareejaam komandaam tikai pa rindkopai..???
Taa ir gandriz visur(LNT ari tikai Flyers speeli), bet Jakupova vaarti fantastiski, it ipashi taadaa vecumaa un tieshi izskiroshie vaarti.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-25 09:49, pirms 11 gadiem
Ulvi, paldies par katras nakts izcilajiem apskatiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-01-25 09:58, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Taa ir gandriz visur(LNT ari tikai Flyers speeli), bet Jakupova vaarti fantastiski, it ipashi taadaa vecumaa un tieshi izskiroshie vaarti.
Lezbovskis vispār ir dīvains persiks. Šorīt nosauca 3 no 10 NHL rezultātiem un atsevišķi atzīmēja Brizgas "monstrozo" sniegumu - 18 no 19 atvairītie metieni! Vakar lepni paziņoja, ka Malkins ir guvis vārtus (!) un Kuļominam 3 piespēles! Varētu padomāt, ka cilvēki seko NHL līdzi tikai dēļ līgas krieviem... Par reālajiem līgas līderiem vispār klusums! Brīnums, ka katru rītu netiek veikts apdeits attiecībā uz OVĪ "fantastisko" statistiku!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-25 09:59, pirms 11 gadiem
NHL-ā rakstīja: Otava ir iesākusi patiesi lieliski. Vakar Lēneru aizsūtīja uz AHL, tā kā Bišops uz doto brīdi ir atguvis otrā vārtsarga lomu. Domāju, ka nākamnedēļ uz ledus vajadzētu parādīties ari Daugaviņam, jo tur tas grafiks izskatās pasmags.

Filadelfija, ja skatās no plikas statistikas, tad izcīnīja vieglu uzvaru, jo NYR maz, tiešā veidā, apdraudēja Brizgalova vārtus. Pat noslēdzošā perioda vidū, kad bija lielais vairākums, reindžeri izskatījās visai lēnīgi. Bez Briēra un Hartnela(lauzta kāja, lazaretē būs 4-8 nedēļas), klāsies grūti, bet šodien atlikušie līderi demonstrēja organizētu spēli.
Kad sāku aktīvi just līdzi "Flyers" komandai, sastāvs bija krasi atšķirīgs. Pat pagājušo divu sezonu laikā, tas ir izmainīts līdz nepazīšanai.

Vislielākais nakts prieks ir "Islanders" uzvara, bet Fīniksas zaudējums spēles galotnē gan man sagādāja nepatīkamas emocijas.
PHI patiešām pēdējos pāris gados ir sačakarējuši visu ko var sačakarēt...

     [+] [-]

, 2013-01-25 10:21, pirms 11 gadiem
Hmz, kur tad Jāgra fani palikuši? Pats ar viņš pieklusis pēc tā pirmā mača.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 10:28, pirms 11 gadiem
Sanhosē come-backs labs, pirmā maiņa spridzina pagaidām;
arī čikāgai padevās kas līdzīgs - no 0:2 pagarinājumā tomēr izlīda pateicoties hosam kuram arī ļoti labs sezonas ievads;
pārsteidzoši labi sezonu iesākuši otava kuriem jau trešā uzvara;
florida uzvarot pirmo spēli tā arī vairāk neko nav spējuši parādīt lai gan likās ka kautkas varētu tur sanākt šosezon.. pagaidām izskatās ka tomēr nē..
prieks par pirmajām uzvarām potenciālajām līderēm filadelfijai un karolīnai.... beidzot stāli parādija par ko viņiem naudu maksā..
patīkami ka monreāla iztaisija ovečku kuriem jau trešais zāģis, tur markovs līmenī vairākumā;
bērnu komanda pēdējās sekundēs tomēr izrauj pagarinājumu pret čempiņiem un papildlaikā arī uzvar..
tāpat sausās spēles halakam un varlamovam...

     [+] [-]

, 2013-01-25 10:34, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Jakupovs pat neskatoties uz mazo spēles laiku spēj būt lietderīgs.
Vienīgais viņa mīnuss lielā zīmēšanās. Bet jauns,gan jau tas pāries. Jo pagaidām pēc galīga tīņa izskatās ar tām emocijām.
Tarasenko turpina izcili - trīs punkti Nešvilā
kharlamovs 333, 2013-01-22 08:09, pirms 3 dienām, ignorēt, atbildēt
Ar ko Jakupovs ir izpelnījies 2 maiņu ? Drafta No - 1,tas arī viss.
Avansā. Kamēr virkne + - tāda paša līmeņa spēlētāju vēl ilgi gaidīs savu iespēju.


cik klasiski - vienā dienā viņš nav nekas, bet nākamajā, kad izvilcis spēli, - tad dievs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-25 10:46, pirms 11 gadiem
povelskim 3 spēles 7 pts, var redzēt ka minskas skola ir nākusi par labu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 10:49, pirms 11 gadiem
Ļoti veiksmīga diena visiem krievu vārtsargiem, Varlamovs 1 no dienas varoņiem, Nabokovs pēdējā periodā riktīgi vilka spēli.

Jā, Torntons ar Marlo diezgan nopietni paņēmuši spēli uz sevi. Tāpat arī Keinam visās aizvadītajās spēlēs punkti.

Edmontonā riktīgas emocijas. Kāpēc neieskaitīja Nadženta golu, kāds, kurš labāk zina par mani noteikumus, varētu apskaidrot.
Nevajag satraukties par Jakupova emocijām. Kad dažus gadus atpakaļ Avečkins visādas muļķības rādīja uz ledus pēc gūtajiem vārtiem, liela daļa bija milzīgā sajūsmā par to teijāteri.

     [+] [-]

, 2013-01-25 10:50, pirms 11 gadiem
Mariāns Hosa?

     [+] [-]

, 2013-01-25 10:51, pirms 11 gadiem
Weids#3 rakstīja: Sharks perfekti iesaakushi, Marlo spridzina...

Kas taa par Flyers godinaashanu. Kapeec par Flyers raksts pa pus labu, bet par paareejaam komandaam tikai pa rindkopai..???
Flyers ir autora mīļākā komanda.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-25 10:52, pirms 11 gadiem
lauznis_41 rakstīja: Lezbovskis vispār ir dīvains persiks. Šorīt nosauca 3 no 10 NHL rezultātiem un atsevišķi atzīmēja Brizgas "monstrozo" sniegumu - 18 no 19 atvairītie metieni! Vakar lepni paziņoja, ka Malkins ir guvis vārtus (!) un Kuļominam 3 piespēles! Varētu padomāt, ka cilvēki seko NHL līdzi tikai dēļ līgas krieviem... Par reālajiem līgas līderiem vispār klusums! Brīnums, ka katru rītu netiek veikts apdeits attiecībā uz OVĪ "fantastisko" statistiku!
Es arī brīžiem šito nesaprotu. Man pilnīgi nekādas daļas nav gar kkādiem Jaroslavļas vai Novosibirskas krieviem. Tad jau drīzāk būtu stāstījuši par somiem vai zviedriem.
Piemēram , Karlsons no Otawas, vai Lehtonena veiksmīgā spēle vārtos.

     [+] [-]

, 2013-01-25 11:00, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Hmz, kur tad Jāgra fani palikuši? Pats ar viņš pieklusis pēc tā pirmā mača.
Domāju, ka Jāgrs ir piekusis. Paskatīsiemies, kā ies Selannem šonakt pirmajā mājas spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 11:10, pirms 11 gadiem
quick, 2013-01-24 09:44, vakar
Toronto sagādāja patīkamu pārsteigumu, tagad jācer, ka šonakt pret NYI nesagādās nepatīkamu

Es zinu, ka ir nospēlētas tikai 3 spēles, bet, salīdzinot ar pagāšējo sezonu, kurā vidēji spēlē tika ielaisti 3.2 vārti, šosezon tie ir vairs tikai 1.6. Vai tiešām Leafs, pirmo reizi 5 gados, būtu aizsardzība?

Un šodien 7 ripas no NYI... Es atkal jūtos kā Leafs fans

  +1 [+] [-]

, 2013-01-25 11:10, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Ļoti veiksmīga diena visiem krievu vārtsargiem, Varlamovs 1 no dienas varoņiem, Nabokovs pēdējā periodā riktīgi vilka spēli.

Jā, Torntons ar Marlo diezgan nopietni paņēmuši spēli uz sevi. Tāpat arī Keinam visās aizvadītajās spēlēs punkti.

Edmontonā riktīgas emocijas. Kāpēc neieskaitīja Nadženta golu, kāds, kurš labāk zina par mani noteikumus, varētu apskaidrot.
Nevajag satraukties par Jakupova emocijām. Kad dažus gadus atpakaļ Avečkins visādas muļķības rādīja uz ledus pēc gūtajiem vārtiem, liela daļa bija milzīgā sajūsmā par to teijāteri.
Tagad teātris ir tāds, ka viņš nespēj gūt vārtus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 11:14, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Šodien pa vācu radio staciju dzirdēju,ka šie pļāpāja par Oru,Grecki.
Nesaprotu labi to valodu,bet ja pareizi sapratu,tad šie viesosies Vācijā kādā pasākumā. Iespējams ko nesapratu.
Das hat mich ein wenig erstaunt. Wieso kannst Du in Deutschland leben und arbeiten, wenn Du diese Sprache nicht kennst?

     [+] [-]

, 2013-01-25 11:15, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Ja palasīt tavus komantārus,tad tu arī tikai par krieviem runā. Negatīvi,bet tikai par Ivaniem. Prieki par Ovie neveiksmi,nerezultativitāti šodien jau atkārtojas. Vakar par Malkinu stipri priecājies
Tā kā viss pa ģēlu,tev pa lielam tie krievi arī interesē vairāk.
Orientējās un tādu publiku kā tu.
Es nemaz nenoliedzu, ka man daudz vairāk patīk ASV, Kanādas un Somu spēlētāji. Un diezgan loģiski, ka šinī sakarā man ir škrobe, ka ziņās vāvuļo tikai par Krieviem. Kapē, piemēram, nevar pateikt: "Lieliska spēle aizvadītajā naktī padevās Džo Torntonam, kurš pamanījās gūt vārtus un atdot 3 rez. piespēles!"? Vai vismaz uzmest aci NHL mājas lapā atzīmētajām aizvadītās spēļu dienas 3 zvaigznēm.
P.S. Stāla hettriks vispār tas ir Hu***....

     [+] [-]

, 2013-01-25 11:15, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: quick, 2013-01-24 09:44, vakar
Toronto sagādāja patīkamu pārsteigumu, tagad jācer, ka šonakt pret NYI nesagādās nepatīkamu

Es zinu, ka ir nospēlētas tikai 3 spēles, bet, salīdzinot ar pagāšējo sezonu, kurā vidēji spēlē tika ielaisti 3.2 vārti, šosezon tie ir vairs tikai 1.6. Vai tiešām Leafs, pirmo reizi 5 gados, būtu aizsardzība?



Un šodien 7 ripas no NYI... Es atkal jūtos kā Leafs fans
Jau gribēju šo minēt

     [+] [-]

, 2013-01-25 11:16, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Domāju, ka Jāgrs ir piekusis. Paskatīsiemies, kā ies Selannem šonakt pirmajā mājas spēlē.
Tas ko dara Selane 42 gadu vecumā ir mistika. Nebiju domājis, ka uzbrucējam mūsdienās ir iespējams spēlēt tik rezultatīvi tādā vecumā. Tomēr nav tas pats kā Čeliosam būt par 7. aizsargu rotācijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 11:17, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Tagad teātris ir tāds, ka viņš nespēj gūt vārtus.
Aitam ļoti patīk šaut no točkas. Gan jau atkal sāks krist iekšā...

     [+] [-]

, 2013-01-25 11:24, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Jau gribēju šo minēt
Vismaz es šo gadu laikā esmu iemācījies skatīties uz zaudējumiem optimistiski Leafs katrā spēlē met vairāk pa vārtiem nekā pretinieku komanda, šo nakti ieskaitot.

No rīta fiksi paskatījos highlightus un spēli acīmredzami noraka Skrivens. Labs vārtsargs būtu ielaidis < 3 vārtiem.

Vēl viena pozitīva nianse - Kadri guva 1+1, un šosezon 4 spēlēs 5 punkti. Sen Leafs nav bijis pašu draftēts rezultatīvs uzbrucējs. Bail piesaukt nelaimi kā vakar, tāpēc vairāk neko neteikšu

     [+] [-]

, 2013-01-25 11:25, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Galvenais ka Caps bez viņa baigi labi iet,komanda uzvar visās spēlēs ?!
Vai es ko jaucu ? Bekstēms uguņo,velk komandu.
Bet zinot ka sezona īsa,tā uguņošana dārgi var maksāt.

Par to Andrejs Markovs ir atkal līmenī. Sprot ka pēdējais laiks,lai tikt pie jauna līguma. Jo ar viņa traumatismu visādi var gadīties.
Jā, Caps ir vienkārši neapturami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 11:34, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tad kāda mārrutka pēc visu velt uz Ovie ? Cik biju lasījis,treneris viņu par RW pozīcijā lika hvz kā dēļ.
Laikam jau trenerim arī var ko veltīt,ja nespēj izmantot tādus kadrus kā Bekstrēms,Ovie.Un ja tā turpināsies,tad mini trīs reizes,kas komandu pametīs.
Neko nezinu par mārrutkiem, bet kaut kā vairs Ovi uz Grecka līmeni nevelk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-25 11:38, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Gan jau tiem bēdu brāļiem vieta MD atradīsies. Lai tik Caps pērk ārā līgumus. Tur tiem nīkuļiem vieta.
Un tieši Ovi, jo kā komandas līderis, kapteinis, seja un vēl pirms 5 minūtēm supermega zvaigzne šobrīd spēlē vienkārši ļooooooti vāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-25 11:42, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tad kāda mārrutka pēc visu velt uz Ovie ? Cik biju lasījis,treneris viņu par RW pozīcijā lika hvz kā dēļ.
Laikam jau trenerim arī var ko veltīt,ja nespēj izmantot tādus kadrus kā Bekstrēms,Ovie.Un ja tā turpināsies,tad mini trīs reizes,kas komandu pametīs.
Šis būs jau trešais treneris pie kura Ovie neiet. Un tas viss nepilnu divu sezonu laikā. Ja pie Budro varēja spekulēt, ka rezultativitāte ir kritusies dēļ tā, ka viņš gribēja, lai Ovie spēlē vispusīgāk (tobiš arī aizsardzībā kā Kovaļčuks), tad tagad Adams Outs ir burtiski piemeklēts, lai atgrieztu dzīvību Ovečkinam.

Ja viņš nespēs atgriezties savā līmenī arī šosezon tad lēnām varēsim viņu pieskaitīt Lekavaljē, Hossam un citiem, kas labi spēlēja līdz dabūja labu līgumu.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-25 11:43, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tieši Ovie ? Ā,pārējie griež līmenī ? Tā jau ir,katrs nīkulis 554 NHL spēlēs spēj gūt 679 punktus
Tā praktiski jau ir vēsture.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-25 11:44, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tieši Ovie ? Ā,pārējie griež līmenī ? Tā jau ir,katrs nīkulis 554 NHL spēlēs spēj gūt 679 punktus
Cik noprotu,tad Caps Ahileja papēdis ir atrasts.
Caps ir viens no dziļākajiem sastāviem konkferencē, bet tad, ja spēlētājs, kurš saņem 1/6 daļu no kopējā algu piķa, nespēj izcelties no pelākās masas, tad tā tiešām ir komandas vājā vieta. Par viņa algu veselu uzbrucēju trio varētu savākt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 11:53, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Noteikti. Šaubu nav,viss. Kā Krozbijs ? Savā līmenī,vai arī drīz uz vēstures plaukta nokļūs ?
A kas vaina Krosbijam? Pat visu šo lokauta laiku pavadot bez hokeja, viņš ir kudi produktīvāks par ovi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 11:55, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Es stipri šaubos,ka Ovie problēmas tik krasi var ietekmēt visu komandu.
Vai arī Ovie tiešām ir dievs ? Tas ka viņš vairs nespēlē tajā līmenī,skaidrs.
Bet nav jau arī tā,kā jūs te mālējat. Viņš vienu sezonu,konkrēti pagājušo nevāca punktu spēlē.
Komandai neiet. Arī Ovie neiet. Tas arī viss.
Un pēc 2 - 3 spēlēm ko kalkulēt,ir vairāk kā smieklīgi.
Nē Dievs viņš nav, bet NHL, kur algas ir ierobežotas, ja viens spēlētājs saņem algu pa trijiem, bet spēlē tāpat kā pelākā masa, tad tas ļoti ietekmē komandu. It sevišķi, ja ar jauno treneri panākumu plāns sevī ietver to, ka Ovie spēlēs tā kā agrāk.

Reāli katram klubam ir tie ~60M, lai nopirktu konkrētu sniegumu. Ja par kaut ko tiek pārmaksāts, tas nozīmē, ka kādā pozīcijā netiek sasniegts cerētais. Ja tiek pārmaksāts 3x, tas nozīmē, ka kādā pozīcijā būs konkrētā %^&*.

Cik pirms sezonas bija iespēja paskatīties NHL apskatnieku prognozes, tad visi prognozēja rezultatīvu sezonu Ovečkinam. Bet ar piebildi, ka, lai Vašingtona būtu drauds savā konferencē, Ovečkinam atkal ir jāspēlē kā superzvaigznei. Un necenties tajā saskatīt kanādiešu žurnālistu nepatiku pret krievu hokejistiem. Konkrētie apskatnieki ir Ovečkina fani faktiski no pirmās sezonas.

Un viņš nekad nav bijis virs vidējā arī aizsardzībā, Hosu un Lekavljē vismaz tas piesedz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 12:02, pirms 11 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Dopingu šie rij
Vecā kaluma hokejisti tomēr ir dzelzs veči salīdzinājumā ar tagadējajiem mīkstmiešiem
Es domāju, ka tas ir izskaidrojams ar to, cik konkrētā sportista sniegums ir atkarīgs no atlētiskajām spējām un cik no spēles intelekta, tehnikas utml. Tie, kuri tagad ātri skrien un spēcīgi met, pēc 35 būs jau apdiluši un zaudēs savas priekšrocības tobrīd jauno priekšā, bet otrie varēs vēl spēlēt. Basītī labs piemēr ir Tims Dankans, nekad nav augstu lēcis tāpēc viņu netraucē tas, ka tagad nemaz vairs nevarētu augsti uzlēkt, ja arī vajadzētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 12:05, pirms 11 gadiem
Kad neieskaitīja RNH vārtus izrubiju ārā jo nebija jēgas skatīties, bet he he krievs pamanījās izlīdzināt, un kas par reakciju, neslikti neslikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-25 12:11, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tad jau sanāk,ja tāds spēlētājs gūst kādu ilgstošu savainojumu,tad sezona vējā. Nav jēgas tālāk cīnīties. Jo viens spēlē par trim.
Ir gan tās NHL komandas atkarīgas.
Caps un Penguins derētu uzmanīties.
Tu jau te stāsti pekstiņus par komandas komplektāciju uz sezonu.
Nu ja viņš ir palicis tik nevarīgs,tad jāizpērk tas līgums.
Ko tad Lekaveljē līgumu neizpērk ?
Tā jau ir GM problēma. Treneris strādā ar to kas ir.
Un ja nespēj izveidot konkurēt spējīgu vienību,tad laikam jau Ovie tas maz skar. Viņi domāja,cerēja. Tītars arī domāja.
Maz ir tā bijis, ka komandas līderis gūst savainojumu un sezona ir vējā?

Es paskaidrošu vienkāršāk:

Ja Tev ir jānokrāso 6 sienas ar budžetu 60ls. Tu nolīgsti 4 krāsotājus, 3 no viņiem Tu maksāsi 10ls un sagaidi, ka katrs nokrāsos 1 sienu, bet ceturtajam, kurš solās viens pats nokrāsot 3, Tu iedod atlikušos 30. Dienas beigās pa 10ls algotie krāsotāji ir nokrāsojuši katrs savu 1 sienu, bet pa 30ls algotais - tik pat, nevis solītās 3.

Jautājums: Vai Tavs lēmums maksāt vienam krāsotājam 3 reiz vairāk kā citiem neizrādījās Tev liktenīgs?

Kā to var nesaprast? Katram maksā no viņa gaidot kaut kādu sniegumu. Jo lielāka summa, jo lielāka atbildība.

     [+] [-]

, 2013-01-25 12:12, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Un vēl smieklīgāk,ka šajā sezonā Ovie ir visas iespējas atkal atgriezties rezultatīvāko spēlētāju spicē.
Bet Caps sniegums palikt tāds pats bēdīgs kā tagad,ko tad tu teiksi ?
Un tā ir jau bijis. Atstāj tos stāstus kādam kas neseko hokejam.
Kaut gan arī tajā situācijā cik atceros,vainīgs bija tieši Ovie,jo un ....... kur nu bagātā iztēle aiznes.
Un par Lekavaljē līgumu daudz šķēpu jau ir lauzts. Agrāk Tampai bija divi īpašnieki, kuri 2 gadus savstarpēji strīdējās par to, ko ar viņu darīt. Viens gribēja pārdot (Monreālai bija labs piedāvājums), bet otrs - nē. Pirmais beigās pārdeva savu komandas daļu otrajam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-25 12:15, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Un vēl smieklīgāk,ka šajā sezonā Ovie ir visas iespējas atkal atgriezties rezultatīvāko spēlētāju spicē.
Bet Caps sniegums palikt tāds pats bēdīgs,kā tagad,ko tad tu teiksi ?
Un tā ir jau bijis. Atstāj tos stāstus kādam kas neseko hokejam.
Kaut gan arī tajā situācijā cik atceros,vainīgs bija tieši Ovie,jo un ....... kur nu bagātā iztēle aiznes.
Nu Aita spēlē kā lai to labāk pasaka- neveiksmīgā komandā. Ir tās nolādētās komandas no San hosē, Vašingtonas, Ņujorkas abas komandas, lai gan tas viss ir vairāk pēdējās desmitgadēs. Rangeriem jau, domājams, Stenlija Kapu ,kuri sapelnīti 30-os un 40-os pietiks visam mūžam

Viņiem vajadzētu ņem piemēru no KHL un ieviest Naģeždas kausu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-25 12:22, pirms 11 gadiem
Un viena jocīga informācija
interesanti: abas vakardienas KHL spēles (CSKA-Minskas Dinamo; Vitjazj-Donbass) pa abām kopā vien savākušas ~3.000 skatītāju ...
Maskavā hokeju nemīli!!

     [+] [-]

, 2013-01-25 12:25, pirms 11 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Sanāk Daugaviņš,Meija ap 35 gadiem izlasē nebūs nekādi dižie palīgi? Man liekas ,ka tā arī ir. Sporta pasaulē šādu piemēru netrūkst.
Un varbūt Spruksts turpinās lēni slīdēt pāri laukumam un būt lietderīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-25 12:29, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Un viena jocīga informācija
interesanti: abas vakardienas KHL spēles (CSKA-Minskas Dinamo; Vitjazj-Donbass) pa abām kopā vien savākušas ~3.000 skatītāju ...
Maskavā hokeju nemīli!!
Maskavā ir liela izvēle, droši vien, ja Rīgā būtu tāda paša līmeņa klubi arī basketbolā un futbolā, tad pie šāda RD snieguma skatītāju būtu vēl krietni mazāk kā šobrīd + Dažu krievu klubu īpašnieki uzskata, ka pūlēties piesaistīt skatītājus uz spēlēm un atpelnīt kaut vai nelielu daļu izsētās naudas, nav godājama rīcība un ir miljardieru analogs ubagošanai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 12:34, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Par to VTB megaprojektu klusums,laikam jau tā celtniecība ir apstājusies.
Jo jaunu ziņu nav.
Uz MnD spēlēm arī negāja pirms halli uzslēja,tagad ir pavisam cita bilde.
Kas ir VTB megaprojekts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 12:40, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Par to VTB megaprojektu klusums,laikam jau tā celtniecība ir apstājusies.
Jo jaunu ziņu nav.
Uz MnD spēlēm arī negāja pirms halli uzslēja,tagad ir pavisam cita bilde.
Un tas ir pašsaprotami,ka Maskavas iedzīvotājs neies uz šķūni.
Nu manuprāt viens no galvenajiem iemesliem ir sastrēgumi un tas laiks,kas paiet,lai tiktu uz spēli,bet arēnas,tas ir pašsaprotami.

     [+] [-]

, 2013-01-25 12:40, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Par krāsotājiem reāli episks stāsts.
Tad jau labāk visus krāsotājus pa 10 ls nolīgt. Vēl labāk bomzi par polšu.
Savulaik vienu nolīgu,malku sakraut.
Ne vienu mirkli nenožēloju.
Tas nekas,ka vēlāk nācās pašam visu pārkrāmēt.Par to naudu,laiku un nervus ietaupīju.
Es pieļauju, ka Makfī arī mazliet nožēlo, ka parakstīja līgumu ar vienu Ovečkinu nevis vēl 3 Brūkus Laiksus.

Es domāju, ka kļūda bija viņu iecelt par kapteini. Tolaik tas izskatījās vairāk pēc centieniem uzturēt Krosbija - Ovi sāncensību. Bet man ir aizdomas, ka ir pamats tām runām, ka Ovi vienkārši vairs sevi neuztur tik labā fiziskā formā kā pirms 3 un vairāk gadiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-25 12:43, pirms 11 gadiem
Kāds te jau starp citu labi bija pamanījis, ka un citējot Brožes tvītu

Ulvis Brože ‏@UlvisBrozhe
Starp 15 rezultatīvākajiem NHL hokejistiem ir 2 austrieši. Austrija kopš 2005. gada nav noturējusies elitē. Ko dod Latvijas 15 gadi?

Divi austrieši top 15 pagaidām , taču valstsvienība tikai tagad atgriežas elitē

  +1 [+] [-]

, 2013-01-25 12:45, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Kāds te jau starp citu labi bija pamanījis, ka un citējot Brožes tvītu

Ulvis Brože ‏@UlvisBrozhe
Starp 15 rezultatīvākajiem NHL hokejistiem ir 2 austrieši. Austrija kopš 2005. gada nav noturējusies elitē. Ko dod Latvijas 15 gadi?

Divi austrieši top 15 pagaidām , taču valstsvienība tikai tagad atgriežas elitē
Nu Leišiem jau arī ir tāds spēlētājs kā Zubrus,bet kur valstsvienība atrodas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 12:45, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Kāds te jau starp citu labi bija pamanījis, ka un citējot Brožes tvītu

Ulvis Brože ‏@UlvisBrozhe
Starp 15 rezultatīvākajiem NHL hokejistiem ir 2 austrieši. Austrija kopš 2005. gada nav noturējusies elitē. Ko dod Latvijas 15 gadi?

Divi austrieši top 15 pagaidām , taču valstsvienība tikai tagad atgriežas elitē
Tieši tā. Labāks jautājums ir ko dod 2 top 15 skoreri, ja 8 gadus jāspēlē 1.divīzijā.

     [+] [-]

, 2013-01-25 12:50, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Tieši tā. Labāks jautājums ir ko dod 2 top 15 skoreri, ja 8 gadus jāspēlē 1.divīzijā.
Nu pareizi, bet tālu jau nav arī Latvija kura pēdējos gados cīnās par palikšanu, baigi tālu jau austrieši nav iepalikuši.

     [+] [-]

, 2013-01-25 12:51, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Caps varēja izvēlēties Malkinu kā No - 1. Bet viņi paņēma Ovie.
Tā kā paši vien vainīgi,vai otrādi ieguvēji.
Mēs varam minēt,runāt,spekulēt. Tas noteikti nemainīs Ovie spēlēt prasmi (neprasmi). Viņš visiem visu pierādījis jau sen.
Nedomāju,ka Ovie gaida kāds sportiskais kritums.
Viss ir laika jautājums,iespējams kļūdos.
Tāpat kā tu vari minēt,ko nožēlo,vai nenoželo Caps GM,Īpašnieks.
Es domāju ka Īpsšnieks gatavs viņu uz rokām nēsāt,jo viņš viens nes n - tās reizes lielāku peļņu,kā 5 Laihi kopā.
Tas vis ticamāk arī ir tikai laika jautājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-25 12:52, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Caps varēja izvēlēties Malkinu kā No - 1. Bet viņi paņēma Ovie.
Tā kā paši vien vainīgi,vai otrādi ieguvēji.
Mēs varam minēt,runāt,spekulēt. Tas noteikti nemainīs Ovie spēlēt prasmi (neprasmi). Viņš visiem visu pierādījis jau sen.
Nedomāju,ka Ovie gaida kāds sportiskais kritums.
Viss ir laika jautājums,iespējams kļūdos.
Tāpat kā tu vari minēt,ko nožēlo,vai nenoželo Caps GM,Īpašnieks.
Es domāju ka Īpsšnieks gatavs viņu uz rokām nēsāt,jo viņš viens nes n - tās reizes lielāku peļņu,kā 5 Laihi kopā.
Par to gan es Tev piekrītu, ja skatās tālāk par sportisko sniegumu, tad Ovi savu algu atpelna pilnībā.

Bet par to, ka viņš visu ir pierādījis - tā gan nav. Ovečkini ir sportistu ģimene. Viņa māte, Olimpiskā medaļniece basketbolā (vai pat čempione?), intervijā stāstīja, ka viņa dēlam stāstot, ka viņa indivudālās balvas uz viņu neatstājot iespaidu un, ja viņš grib būt Pasaulē labākais, tad viņam ir jāizcīna čempiona tituls un Ovi pats to arī saprotot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-25 12:58, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Caps varēja izvēlēties Malkinu kā No - 1. Bet viņi paņēma Ovie.
Tā kā paši vien vainīgi,vai otrādi ieguvēji.
Mēs varam minēt,runāt,spekulēt. Tas noteikti nemainīs Ovie spēlēt prasmi (neprasmi). Viņš visiem visu pierādījis jau sen.
Nedomāju,ka Ovie gaida kāds sportiskais kritums.
Viss ir laika jautājums,iespējams kļūdos.
Tāpat kā tu vari minēt,ko nožēlo,vai nenoželo Caps GM,Īpašnieks.
Es domāju ka Īpsšnieks gatavs viņu uz rokām nēsāt,jo viņš viens nes n - tās reizes lielāku peļņu,kā 5 Laihi kopā.
Tur nav ko gaidīt, kritums jau irun ne pirmo gadu.

     [+] [-]

, 2013-01-25 13:00, pirms 11 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: klubs jāpārbazē uz cilvēkiem pieejamu vietu.Kaut vai laukos. 3h sēdēt sastrēgumos ,lai tiktu uz KHL spēli nav forši . Nez cik tagad maksā biļete uz MD spēli. Cenas Krievijā ir demopkrātiskas uz augsta līmeņa hokeju, LV tā nav. Lai pārceļ šos klubus uz citām pilsētām,kas hokeju mīl.
Pa NTV+ vienreiz bija diskusija par spēlēm Maskavā, viņas pat žurnālisti negrib apmeklēt izņemot jauno arēnu Megasport. Nokļūšana ilga, halles aukstas, servisa nekāda, īpaši tas attiecas uz darba dienām, kad mājās esi pēc pusnakts. Tā ir lielākā problēma nevis , ka nemīl hokeju. Uz Megasport iet cilvēki. Sevišķi viņi kritizēja Spartak kas spēlē Sakoļņikus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 13:04, pirms 11 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Laikam uz Ovi jau sāk parādīties spiediens pirms Sočiem
Tur bija pat dziļāk Mātei vajag, gan Stenlija kausu, gan Olimpisko medaļu.

     [+] [-]

, 2013-01-25 13:11, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Caps varēja izvēlēties Malkinu kā No - 1. Bet viņi paņēma Ovie.
Tā kā paši vien vainīgi,vai otrādi ieguvēji.
Mēs varam minēt,runāt,spekulēt. Tas noteikti nemainīs Ovie spēlēt prasmi (neprasmi). Viņš visiem visu pierādījis jau sen.
Nedomāju,ka Ovie gaida kāds sportiskais kritums.
Viss ir laika jautājums,iespējams kļūdos.
Tāpat kā tu vari minēt,ko nožēlo,vai nenoželo Caps GM,Īpašnieks.
Es domāju ka Īpsšnieks gatavs viņu uz rokām nēsāt,jo viņš viens nes n - tās reizes lielāku peļņu,kā 5 Laihi kopā.
Nepiekrītu,jo Caps īpašnieki no savas komandas gaida galveno-Stenlija kausu.Ja tā nav,tad neviens no šis komandas nav attaisnojis viņos ieguldītos līdzekļus.
Vislielaka Ovi un Malkina atšķirība ir tajā,ka Malkins ka regulāra sezonā,tā arī Play Off ir savas komandas viens no līderiem, bet Ovi Play Off ................
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-25 13:40, pirms 11 gadiem
skatījos Maple Leafs vs. Islanders. Fanoju par Komorovu Baigi labā spēle bija un beigas it īpaši, kad no vārtu līnijas ripu izvilka tas Aukoins. Īstenībā tagad pat KHL negribas vairāk skatīties, jo NHL daudz aizraujošāk un aktīvāk viss notiek.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-25 13:42, pirms 11 gadiem
skatījos Bufalo - Karolainas spēli.
Grigorenko bija labi momenti..
abi Štāli ārdījās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 14:35, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nu es nezinu vai PO 51 spēlē gūt 59 pts ir ........
Ja pat viņš kausu neiegūs,tas galīgi nemazinās viņa nopelnus.
Zini cik izcili spēlētāji to nav ieguvuši ? Vesels lērums. Tas pats Sundins,Burē utt.

Paprasi tam pašam quick,ja nemaldos tieši viņš teica,ka lasīja,vai kur redzēja,kad kluba GM izteicās. Vislabākais ja komanda zaudē PO finālā 7 spēlē. Tad nav jāmaksā spēlētājiem bonusi utt.
Un savus nesūdīgos bonusus klubam Ovie nes noteikti.
Caps pat līdz 1/2 finālam nav ar viņu tikuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 16:20, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kā tad tur ir,visi viņam uzkāp kuprī un cenšas kur tikt ?
Ko tu te komandu sporta veidu uzvel vienam spēlētājam ?
Hmz, nezinu, davai kopā padomāsim. Tu esi komandas līderis, seja, apmaksātākais spēlētājs, kapteinis. Nez kam es pirmajam varētu pārmest komandas ilgstošās neveiksmes? Kāds kaut ko acīmredzot komandā dara nepareizi. Es nesaku, ka tas ir tieši Ovi, bet es esmu pārliecināts, ka viņš kā minimums zina iemeslus, bet nav spējīgs neko izdarīt, lai to mainītu. Būdams "komandas līderis, seja, apmaksātākais spēlētājs, kapteinis"

     [+] [-]

, 2013-01-25 16:25, pirms 11 gadiem
Ovijam jāsaņemās, Vašingtona pamatīgi buksē. Runājot par līgumiem, laikā kad Ovi parakstīja līgumu, tas bija diez gan adekvāts, nu varbūt mazliet par daudz, bet tikai pavisam mazliet. Arī ar jau apspriesto Lekavaljē bija tas pats, tad kad viņam iedeva to līgumu viņš bija tā vērts. Un viņu ar Ovi nemaz nevar salīdzināt viena būtiska aspekta pēc - Vinnijam ir kauss, Ovijam nē.... Galu galā, Lekavaljē bija tas, kurš uztaisīja to golu Fedotenko, kas atnesa Tampai kausu. Ja pajautātu jebkuram NHL GM, par kādiem 4.5 - 5 miljoniem jebkurš pagrābtu viņu.

     [+] [-]

, 2013-01-25 18:18, pirms 11 gadiem
Marka1111 rakstīja: Ovijam jāsaņemās, Vašingtona pamatīgi buksē. Runājot par līgumiem, laikā kad Ovi parakstīja līgumu, tas bija diez gan adekvāts, nu varbūt mazliet par daudz, bet tikai pavisam mazliet. Arī ar jau apspriesto Lekavaljē bija tas pats, tad kad viņam iedeva to līgumu viņš bija tā vērts. Un viņu ar Ovi nemaz nevar salīdzināt viena būtiska aspekta pēc - Vinnijam ir kauss, Ovijam nē.... Galu galā, Lekavaljē bija tas, kurš uztaisīja to golu Fedotenko, kas atnesa Tampai kausu. Ja pajautātu jebkuram NHL GM, par kādiem 4.5 - 5 miljoniem jebkurš pagrābtu viņu.
Lekavaljē par 4,5 miljoniem ?? Nu beidz....
Ja viņš pēc tam tajā sezonā nebūtu dabūjis rokas traumu ar tai sekojošo operāciju, tad viņš joprojām būtu kaut kur pa vidu starp Malkinu-Stemkosu-Krosbiju un Žirū.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-25 22:50, pirms 11 gadiem
Knuble uz Flyers