Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Kļuvis zināms iespējamais Stenlija kausa formāts. "Sabres" uzreiz aiz strīpas?

Agris Suveizda

Kļuvis zināms iespējamais Stenlija kausa formāts. "Sabres" uzreiz aiz strīpas?
Zemgus Girgensons. Foto: Zumapress/Scanpix

Arvien ticamāka kļūst iespējamība, ka Nacionālā hokeja līga pavēstīs par regulārās sezonas izbeigšanu un Stenlija kausa dalībnieču skaita palielināšanu no 16 līdz 24 komandām. Tuvāko dienu laikā tas varētu tikt nolemts arī oficiāli.

Kanādas medijs TSN publicējis iespējamo Stenlija kausa formātu, kas gan vēl nav izstrādāts līdz galam un vēl nav apstiprināts. Stenlija kausā visdrīzāk patiešām spēlēs 24 komandas, un dalībnieču noteikšanai, pirmkārt, tiks izmantots vidējais, nevis summārais punktu skaits, kā arī, otrkārt, Stenlija kausā iekļūs 12 labākās vienības no katras konferences, neņemot vērā divīziju tabulas.

Paredzams, ka četras labākās vienības no katras konferences automātiski iekļūs otrajā kārtā, bet pārējās tiks sadalītas pāros un aizvadīs sērijas līdz trijām, nevis četrām uzvarām. Paralēli savstarpējo riņķi aizvadītu arī konferences vadošās komandas, taču pagaidām nav skaidrs, vai un kā šie rezultāti varētu ietekmēt četrinieka izsēšanu. Ja tiks pieņemts šis scenārijs, tas nozīmēs, ka otrajai kārtai automātiski kvalificēsies Bostonas "Bruins", Tampabejas "Lightning", Vašingtonas "Capitals" un Filadelfijas "Flyers" Austrumu konferencē, kā arī Sentluisas "Blues", Kolorādo "Avalanche", Vegasas "Golden Knights" un Dalasas "Stars" Rietumu konferencē.

Teodora Bļugera Pitsburgas "Penguins" pirmajā kārtā tiktos ar Monreālas "Canadiens", kamēr Elvja Merzļikina Kolumbusas "Blue Jackets" spēlētu pret Toronto "Maple Leafs". Zemgus Girgensona Bufalo "Sabres" (68 punkti 69 spēlēs, vidēji 0,985) savā divīzijā ieņem sesto vietu, taču konferences tabulā atrodas 13. pozīcijā, par nieka tiesu atpaliekot no Monreālas (71 punkts 71 spēlē, vidēji 1,000). Interesanti, ka Bufalo un Monreālai pirms sezonas apturēšanas nākamā spēle bija paredzēta savā starpā.

Šovakar vai naktī uz sestdienu gaidāms Nacionālās hokeja līgas Spēlētāju arodbiedrības balsojums par sezonas turpināšanu, un līgas vadība tuvākajā laikā Stenlija kausa formātu varētu paziņot oficiāli. Sezonas atsākšanas datumi gan visdrīzāk vēl netiks izziņoti. Tāpat līga turpina apspriest iespējamās spēļu norises vietas – starp variantiem esot 8-9 pilsētas, no kurām tiks izvēlētas divas.

Austrumu konference

1. kārtaPretiniece 2. kārtā
Penguins (5.) - Canadiens (12.)Flyers (4.)
Hurricanes (6.) – Rangers (11.)Capitals (3.)
Islanders (7.) – Panthers (10.)Lightning (2.)
Maple Leafs (8.) - Blue Jackets (9.)Bruins (1.)

Rietumu konference

1. kārtaPretiniece 2. kārtā
Oilers (5.) – Blackhawks (12.)Stars (4.)
Predators (6.) – Coyotes (11.)Golden Knights (3.)
Canucks (7.) – Wild (10.)Avalanche (2.)
Flames (8.) – Jets (9.)Blues (1.)

Izmantotie resursi:
https://www.tsn.ca/a-closer-look-at...
https://www.tsn.ca/nhlpa-expected-t...

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:09, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: sajutu diskrimināciju no tavas puses...
dzīvē nav viss vienkārši, kā tiek sabiedrībā kultivēti mīti...
Nav gan, par kultivetajiem mītiem neko nemācēšu tev pateikt, pats labi zini, ka šis viedoklis man ir jau pasen un ar kultivatoriem tam nav nekāda sakara.

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:11, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neiet runa par riebumu, pederasti bija, ir un būs. Un viņu paliek aizvien vairāk turklāt
Te vairāk gāja runa par profesijām. Ir džeku profesijas un ir dāmu profesijas.
Sieviete armijā ir izsmiekls, tāpat kā džeks-peterasts friziersalonā.
Viss ir tavā galvā, un nevis kaut kādām, tev līdzīgi domājoša cilvēka, izdomātam profesiju iedalījumam pēc cilvēka dzimumam.

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:15, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Man apgrieza matus vīrietis frizieris. Bijušais bokseris
Man laikam nesaprast tos džekus, kuri tā vietā lai pie simpātiskas blondīnes aizietu, iet pie....

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:15, pirms 5 gadiem
Cik dzirdēts, tad ASV ir ļoti piedomāts par pensiju sistēmu tieši militārajm un tā ir kapitālisma citadele!

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:15, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Paderasts, kurš pieštangātu kļavu lapu, tā ka nograbetu vien
Kāpēc jāpieštangā? Jo es tādam neļautu sev matus griezt?

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:17, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss ir tavā galvā, un nevis kaut kādām, tev līdzīgi domājoša cilvēka, izdomātam profesiju iedalījumam pēc cilvēka dzimumam.
Nu pasaule mainās, es vairāk klasiskā konservatīvisma, nevis jaunliberālās visatļautības piekritējs

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:19, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es nerakstīju, ka manai sievai, kā pedagogam, ir viegls darbs. Vienīgi norādīju, ka arī šeit nav pamata dramatizēt, un viss nav tik viennozīmīgi.
Tiešām nezinu, un arī neinteresē, cik Tev ir gadu, bet pēc visa spriežot vel neesi nonākusi līdz vecumam, kad sāc apzināties, ka ne tuvu vairs nevari atļauties to ko varēji atļauties kādus gadus atpakaļ.
Ja cilvēks vairs nevar izpildīt prasības, kuras tai ir uzlikusi valsts, tad ko šai valstij darīt ar šiem cilvēkiem? Izmest uz ielas bez iztikas līdzekļiem pie apstākļiem, kad pat jauniem cilvēkiem ne vienmēr ir iespējas atrast darbu, nemaz nerunājot cilvēkus, kuriem ir pāri 50?
Kur tad būs Tavs piesauktais sociālais taisnīgums?
Tāpēc es tev prasu, ko darīt medmāsai, kura vairs nevar pildīt savus darba pienākumus? Skolotājai? Es ar tikko pusgadu pastradaju privātā sektorā un totāli sabeidzu savu veselību, ko man darīt? Saņemšu grašus par zilo lapu un turpināšu fiziski strādāt savā lauku saimniecībā, jo tā man sirds lieta, bet jaunu muguru gan man neviens 33 gados vairs neiedos. Starpcitu, tieši ar darbu laukos tas pirmais solis muguras sajāšanā arī tika sperts. Lai vai kā, ja naudas pietrūks tikai saimniekojot, darbu atradīšu, arī nevarot daudz ko no tā, ko varēju kādreiz. Cilvēki profesijas var mainīt teju jebkurā vecumā, tajā pašā Japānā to vēl dara gan 70, gan pat 80 gados, tā kā to savu sēru gabalu vari man te nedziedāt, ka 50 gados esi tik nevarīgs, ka citu darbu nevari atrast.
Ja negribi, tas jau cits stāsts un lai tā būtu, tad tik nevajag braukt Tjomam virsū, ka šis uz pabalstiem sēž, jo pats ar neko neesi citādāks. Abi to darat likuma ietvaros.

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:20, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Man laikam nesaprast tos džekus, kuri tā vietā lai pie simpātiskas blondīnes aizietu, iet pie....
Vai Tu pie friziera ej, lai pameņģētos ar viņu, vai tomēr matus nogriezt?
Man personiski vienalga, kurš man matus nogriež? Kaut vai 80-mit gadīga omīte. galvenais, lai nogriež kvalitatīvi, un kā es to vēlos.

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:21, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai Tu pie friziera ej, lai pameņģētos ar viņu, vai tomēr matus nogriezt?
Gan gan

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:25, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc jāpieštangā? Jo es tādam neļautu sev matus griezt?
Kurš teica, ka viņš tev frizētavā pa ķobi dotu? Ietu tu ar čomiem pa ielu, ieraudzītu, ka šitas čalis Bansam matus griež, pateiktu to, ko pateicis te, frizētavas durvis būtu vaļā un bokseris, parādot, kurš tad īsti no jums abiem ir pederasts, uz ielas tevi pieštangātu tā, ka visi čomi pašķīstu uz visām pusēm tas gan tevi nemainītu, jo stulbus stereotipus arī ar kulaku nevar izdauzīt

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:25, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Paderasts, kurš pieštangātu kļavu lapu, tā ka nograbetu vien
Viņam esot ap 70, izskatās uz 50, stalts, platiem pleciem, bez alusvēders. Inčīgs onka, var redzēt ka ar prieku pāriet uz latviešu valodu, lai praktizētos runāt

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:26, pirms 5 gadiem
Matus griež labi

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:28, pirms 5 gadiem
Jopcik, kā šodien velk uz kašķi vai nu mēnešreizes drīz sāksies, vai pilnmēness tuvu

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:29, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Kurš teica, ka viņš tev frizētavā pa ķobi dotu? Ietu tu ar čomiem pa ielu, ieraudzītu, ka šitas čalis Bansam matus griež, pateiktu to, ko pateicis te, frizētavas durvis būtu vaļā un bokseris, parādot, kurš tad īsti no jums abiem ir pederasts, uz ielas tevi pieštangātu tā, ka visi čomi pašķīstu uz visām pusēm tas gan tevi nemainītu, jo stulbus stereotipus arī ar kulaku nevar izdauzīt
Pirmkārt, tādu kā es, ar šādu viedokli Latvijā nav maz. Otkārt, ja katram pretīmnācējam ar maniem uzskatiem mauktu ar kulaku, agri vai vēlu pretī nāktu tāds, no kura bokserōpis pats atrautos. Treškārt, bijušais bokseris-skan iespaidīgi, taču, ja 70 gadi, mošk nemaz viņam tik viegli pret mani i neietu
Ceturtkārt, mazliet pārsteigts esmu, ka Tu tik ļoti vēlies, ka dēļ domstarpībām džeki kautos

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:31, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Tāpēc es tev prasu, ko darīt medmāsai, kura vairs nevar pildīt savus darba pienākumus? Skolotājai? Es ar tikko pusgadu pastradaju privātā sektorā un totāli sabeidzu savu veselību, ko man darīt? Saņemšu grašus par zilo lapu un turpināšu fiziski strādāt savā lauku saimniecībā, jo tā man sirds lieta, bet jaunu muguru gan man neviens 33 gados vairs neiedos. Starpcitu, tieši ar darbu laukos tas pirmais solis muguras sajāšanā arī tika sperts. Lai vai kā, ja naudas pietrūks tikai saimniekojot, darbu atradīšu, arī nevarot daudz ko no tā, ko varēju kādreiz. Cilvēki profesijas var mainīt teju jebkurā vecumā, tajā pašā Japānā to vēl dara gan 70, gan pat 80 gados, tā kā to savu sēru gabalu vari man te nedziedāt, ka 50 gados esi tik nevarīgs, ka citu darbu nevari atrast.
Ja negribi, tas jau cits stāsts un lai tā būtu, tad tik nevajag braukt Tjomam virsū, ka šis uz pabalstiem sēž, jo pats ar neko neesi citādāks. Abi to darat likuma ietvaros.
Es godīgi atzīstu, ka nezinu izeju no šīs situācijas. Es saprotu, ka valsts var padomāt un parūpēties par valsts sektorā strādājošiem, bet kā būt ar tie, kuri strādā privātā sektorā man ideju nav.
Es ne tikai varu, bet pat gribētu pastrādāt, bet par nelaimi vel viss šīs draņķis sagriezās. Neviens nealkst mani patreiz kā darbinieku, jo gana daudzi netiek galā ar saviem jau esošajiem darbiniekiem. Un tie, kuri šobrīd meklē darbiniekus, labāk paņems gados jaunu darbinieku, kuri šobrīd ir bez darba biezā slānī.

P.S. Ir gan viens variants, bet mūsu sabiedrība tam vel ilgi nebūs gatava, jo nav ne tradīciju, ne arī uzticības kredītiestādēm u.t.i krāt savas pensijas privātos pensiju fondos jau no savas dzīves pirmās darba algas, un nemaz nedomāt par valsts pensiju, kuras pat attīstītās valstīs nav salīdzinoši lielas uz kopēja dzīves līmeņa. Tad cilvēki mierīgi iet pensijā, ja vien to vēlas, jau 50 gados negaidot nemaz uz valsts pensijas vecuma pienākšanu.

  +1 [+] [-]

, 2020-05-22 20:32, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pirmkārt, tādu kā es, ar šādu viedokli Latvijā nav maz. Otkārt, ja katram pretīmnācējam ar maniem uzskatiem mauktu ar kulaku, agri vai vēlu pretī nāktu tāds, no kura bokserōpis pats atrautos. Treškārt, bijušais bokseris-skan iespaidīgi, taču ja 70 gadi, mošk nemaz viņam tik viegli pret mani i neietu
Es tak smejos, naviens cilvēks ar kaut cik saprātīgu domājamo aperatu, neko tādu nedarītu, ko es uzrakstīju, 70, 50 vai 30 gadi.
Tam, ka Latvijā ir daudz ar aprobežotiem stereotipiem apdāvinātu cilvēku, tam gan es piekrītu. Brīnumainā kārtā, šeit gan tu nekādu lielo atbalstu pagaidām negūsti

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:33, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es godīgi atzīstu, ka nezinu izeju no šīs situācijas. Es saprotu, ka valsts var padomāt un parūpēties par valsts sektorā strādājošiem, bet kā būt ar tie, kuri strādā privātā sektorā man ideju nav.
Es ne tikai varu, bet pat gribētu pastrādāt, bet par nelaimi vel viss šīs draņķis sagriezās. Neviens nealkst mani patreiz kā darbinieku, jo gana daudzi netiek galā ar saviem jau esošajiem darbiniekiem. Un tie, kuri šobrīd meklē darbiniekus, labāk paņems gados jaunu darbinieku, kuri šobrīd ir bez darba biezā slānī.

P.S. Ir gan viens variants, bet mūsu sabiedrība tam vel ilgi nebūs gatava, jo nav ne tradīciju, ne arī uzticības kredītiestādēm u.t.i krāt savas pensijas privātos pensiju fondos jau no savas dzīves pirmās darba algas, un nemaz nedomāt par valsts pensiju, kuras pat attīstītās valstīs nav salīdzinoši lielas uz kopēja dzīves līmeņa. Tad cilvēki mierīgi iet pensijā, ja vien to vēlas, jau 50 gados negaidot nemaz uz valsts pensijas vecuma pienākšanu.
Kāpēc savulaik pārstāji strādāt kā žurnālists?

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:37, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Es tak smejos, naviens cilvēks ar kaut cik saprātīgu domājamo aperatu, neko tādu nedarītu, ko es uzrakstīju, 70, 50 vai 30 gadi.
Tam, ka Latvijā ir daudz ar aprobežotiem stereotipiem apdāvinātu cilvēku, tam gan es piekrītu. Brīnumainā kārtā, šeit gan tu nekādu lielo atbalstu pagaidām negūsti
Pagaidām negūstu gan.
Taču, pati zini, ir kadri, kuri patriez ir offline, un man piekrīt. Nav šeit visi kā Tu

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:37, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Jopcik, kā šodien velk uz kašķi vai nu mēnešreizes drīz sāksies, vai pilnmēness tuvu
abi

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:37, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc savulaik pārstāji strādāt kā žurnālists?
Nevajag hobiju saukt par strādāšanu.
Tā man bija interesanta pieredze, jo redzēju šīs profesijas monētas otro pusi. Vienīgā atziņa, ka lai tiešām būtu labs žurnālists un komentētājs, tad tajā bija jābūt iekšā 24/7, bet es to ne tuvu nevarēju pamatdarba dēļ. Tomēr pieredze bija vienreizēja.

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:40, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevajag hobiju saukt par strādāšanu.
Tā man bija interesanta pieredze, jo redzēju šīs profesijas monētas otro pusi. Vienīgā atziņa, ka lai tiešām būtu labs žurnālists un komentētājs, tad tajā bija jābūt iekšā 24/7, bet es to ne tuvu nevarēju pamatdarba dēļ. Tomēr pieredze bija vienreizēja.
Bet tagad taču esi brīvs?

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:42, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Jopcik, kā šodien velk uz kašķi vai nu mēnešreizes drīz sāksies, vai pilnmēness tuvu
Vari gāzt vainu uz pilnmēnesi, kurš tieši šobrīd ir.

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:43, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es godīgi atzīstu, ka nezinu izeju no šīs situācijas. Es saprotu, ka valsts var padomāt un parūpēties par valsts sektorā strādājošiem, bet kā būt ar tie, kuri strādā privātā sektorā man ideju nav.
Es ne tikai varu, bet pat gribētu pastrādāt, bet par nelaimi vel viss šīs draņķis sagriezās. Neviens nealkst mani patreiz kā darbinieku, jo gana daudzi netiek galā ar saviem jau esošajiem darbiniekiem. Un tie, kuri šobrīd meklē darbiniekus, labāk paņems gados jaunu darbinieku, kuri šobrīd ir bez darba biezā slānī.

P.S. Ir gan viens variants, bet mūsu sabiedrība tam vel ilgi nebūs gatava, jo nav ne tradīciju, ne arī uzticības kredītiestādēm u.t.i krāt savas pensijas privātos pensiju fondos jau no savas dzīves pirmās darba algas, un nemaz nedomāt par valsts pensiju, kuras pat attīstītās valstīs nav salīdzinoši lielas uz kopēja dzīves līmeņa. Tad cilvēki mierīgi iet pensijā, ja vien to vēlas, jau 50 gados negaidot nemaz uz valsts pensijas vecuma pienākšanu.
Es vispār ar pensiju nerēķinos, uzkrājumus gan ar pagaidām neveicu, dzīvoju šodienai šobrīd, ja vecumdienās smagi ies, tad man ir veca māja ar daudz lieliem kokiem visapkārt, kur pakārties būs
Visa šī saruna jau sākas ar to, ka nav vienlidzibas valsts sektorā strādājošiem. Ir izredzētie un man tas nepatīk. Tas arī viss. Privāto sektoru piesaucu tikai tāpēc, lai ar konkrētu piemēru parādītu, ka, lai arī neesmu veca (šobrīd gan no rītiem reizēm es jūtos ārkārtīgi veca, kad nevaru pienācīgi no gultas izkāpt ), bet ļoti labi zinu, kā ir tad, kad nevari vairs to, ko kādreiz varēji.

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:44, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bet tagad taču esi brīvs?
Jā, tagad baigi daudz kas notiek sportā.
Un es tur vairs negribu atgriezties, jo ar SC vairs negribās saistīties.

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:45, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tagad baigi daudz kas notiek sportā.
Un es tur vairs negribu atgriezties, jo ar SC vairs negribās saistīties.
Tā pati futenes virslīga 15.6. atsākšoties
A kas bija, ar Celmiņu sakašķējies?

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:50, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Es vispār ar pensiju nerēķinos, uzkrājumus gan ar pagaidām neveicu, dzīvoju šodienai šobrīd, ja vecumdienās smagi ies, tad man ir veca māja ar daudz lieliem kokiem visapkārt, kur pakārties būs
Visa šī saruna jau sākas ar to, ka nav vienlidzibas valsts sektorā strādājošiem. Ir izredzētie un man tas nepatīk. Tas arī viss. Privāto sektoru piesaucu tikai tāpēc, lai ar konkrētu piemēru parādītu, ka, lai arī neesmu veca (šobrīd gan no rītiem reizēm es jūtos ārkārtīgi veca, kad nevaru pienācīgi no gultas izkāpt ), bet ļoti labi zinu, kā ir tad, kad nevari vairs to, ko kādreiz varēji.
Man personiski šķiet, ka visas runas par sociālo taisnīgumu un vienlīdzību vispār ir deķītis, kuru katram patīk pavilkt uz savu pusi pēc izdevīguma un vajadzības.
Kad cilvēkiem piedāvāju iet dienēt armijā, jo armijai visu laiku ir vajadzīgi cilvēki, ja reiz tur ir tāda lafa, tad 95% gadījumu vienmēr dzirdu daudz un dažādu atrunu kāpēc cilvēki to negrib darīt. Tas gan viņiem netraucē kultivēt dažādus mītus, un teicienu-viena tante teica.

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:51, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pagaidām negūstu gan.
Taču, pati zini, ir kadri, kuri patriez ir offline, un man piekrīt. Nav šeit visi kā Tu
Tas gan, tas gan. Es jau pa lielam ar piekrītu, ka ir profesijas, kuras ir vairāk sievietēm un ir profesijas, kuras vairāk vīriešiem, tīri praktisku iemeslu pēc, bet tur baigi sumeties, ja kādā no tām profesijām ir ieklīdis pretējais dzimums ar īsti neredzu jēgu. Es pati braucu labāk ar traktoru, kā lielākā daļa džeku, ko zinu un lesbiete neesmu un čalim, kas man pusaudžu gados matus grieza, vnk uz to bija ķēriens un gejs viņš nebija. Gadās visādi un kāpēc gan profesionāli nedarīt to, kas ļoti labi padodas?. Pats taču saproti, ka tā leibelēšana visus sabazot vienā maisā nu nav tāda baigi gudrā, nu jā tā noliek emocijas malā un paskatās praktiski uz lietām.

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:52, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tā pati futenes virslīga 15.6. atsākšoties
A kas bija, ar Celmiņu sakašķējies?
Nē! Lai paliek, jo tas ir noiets etaps!
Un, ja godīgi, tad tā pa īstam man patika tikai hokeju komentēt, jo tas ir dinamisks sports, kurā ilgstošās pauzes nav jāaizpilda Kreipāna stilā ar stāstiem par sportistu vecākiem un vecvecākiem.

  +1 [+] [-]

, 2020-05-22 20:53, pirms 5 gadiem
Vīrietis par frizieri vai pavāru var būt, bet sieviete par kareivi noteikti nē! Tas, kas tagad notiek mūsdienu PRO armijās kadru atlases ziņā ir parodija, tik un tik procentiem obligāti jābūt ir sievietēm, savādāk daļu var izformēt Pa lielam, jēga no viņām nekāda, tieši tāda pati, kā Bocmaņa kuģim Liepājas krastā, ir jābūt un trekna točka!

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:54, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Tas gan, tas gan. Es jau pa lielam ar piekrītu, ka ir profesijas, kuras ir vairāk sievietēm un ir profesijas, kuras vairāk vīriešiem, tīri praktisku iemeslu pēc, bet tur baigi sumeties, ja kādā no tām profesijām ir ieklīdis pretējais dzimums ar īsti neredzu jēgu. Es pati braucu labāk ar traktoru, kā lielākā daļa džeku, ko zinu un lesbiete neesmu un čalim, kas man pusaudžu gados matus grieza, vnk uz to bija ķēriens un gejs viņš nebija. Gadās visādi un kāpēc gan profesionāli nedarīt to, kas ļoti labi padodas?. Pats taču saproti, ka tā leibelēšana visus sabazot vienā maisā nu nav tāda baigi gudrā, nu jā tā noliek emocijas malā un paskatās praktiski uz lietām.
nu redz pati nonāci līdz tam, par ko sajutos...
stereotipi ļoti lieli sabiedrībā!

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:55, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Vīrietis par frizieri vai pavāru var būt, bet sieviete par kareivi noteikti nē! Tas, kas tagad notiek mūsdienu PRO armijās kadru atlases ziņā ir parodija, tik un tik procentiem obligāti jābūt ir sievietēm, savādāk daļu var izformēt Pa lielam, jēga no viņām nekāda, tieši tāda pati, kā Bocmaņa kuģim Liepājas krastā, ir jābūt un trekna točka!
ej uz krustojumu

  +1 [+] [-]

, 2020-05-22 20:56, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Tas gan, tas gan. Es jau pa lielam ar piekrītu, ka ir profesijas, kuras ir vairāk sievietēm un ir profesijas, kuras vairāk vīriešiem, tīri praktisku iemeslu pēc, bet tur baigi sumeties, ja kādā no tām profesijām ir ieklīdis pretējais dzimums ar īsti neredzu jēgu. Es pati braucu labāk ar traktoru, kā lielākā daļa džeku, ko zinu un lesbiete neesmu un čalim, kas man pusaudžu gados matus grieza, vnk uz to bija ķēriens un gejs viņš nebija. Gadās visādi un kāpēc gan profesionāli nedarīt to, kas ļoti labi padodas?. Pats taču saproti, ka tā leibelēšana visus sabazot vienā maisā nu nav tāda baigi gudrā, nu jā tā noliek emocijas malā un paskatās praktiski uz lietām.
Un snaiperes armijā ne tuvu nav daudz sliktākas kā vīrieši. Nemaz nerunājot par mediķiem.
Norvēģiem sieviete ir zemūdenes kapteine. Tiesa viņā maz kas ir no sievietes.

     [+] [-]

, 2020-05-22 20:58, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ej uz krustojumu
Tak biju jau, tur viss ir čotka, Pendosu mēlē runajot, everything is under control!

     [+] [-]

, 2020-05-22 21:00, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Tak biju jau, tur viss ir čotka, Pendosu mēlē runajot, everything is under control!
cik maksā franču pensionāres, lai tu viņas apmierinātu?

     [+] [-]

, 2020-05-22 21:00, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un snaiperes armijā ne tuvu nav daudz sliktākas kā vīrieši. Nemaz nerunājot par mediķiem.
Mediķi jā, bet mediķi nav kareivji! Par snaiperi var būt jebkurš, liela māksla tur nav, tikai... ja saņem gūstā tad želastību gan var negaidīt, jo pretinieki neciena šādas te podļanku pseidoprofesijas