Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Kivleniekam lieliska NHL debija – uzvara un mača otrās zvaigznes gods

Rolands Eliņš

Kivleniekam lieliska NHL debija – uzvara un mača otrās zvaigznes gods
Matīss Kivlenieks. Foto: AFP/Scanpix

Latvijas hokeja vārtsargs Matīss Kivlenieks aizvadīja savu pirmo spēli Nacionālajā hokeja līgā, aizvedot Kolumbusas „Blue Jackets” līdz uzvarai Ņujorkas „Madison Square Garden” arēnā (2:1 pret „Rangers”).

VIDEO: Kivlenieks NHL debitē ar 2:1 uzvaru Ņujorkā

23 gadus vecais Matīss Kivlenieks savā pirmajā NHL spēlē atvairīja 31 no 32 pretinieku metieniem, vienīgos vārtus ielaižot izgājienā viens pret vienu. Viņa paveiktais tika novērtēts ar mača otrās zvaigznes titulu

„Blue Jackets” šī bija otrā spēle divās dienās, turklāt Elvis Merzļikins bija stājies vārtos desmit spēlēs pēc kārtas. Merzļikins bija spēlējis iespaidīgi, izcīnot astoņas uzvaras, taču pēc tik ilga spēļu perioda viņam tika dota atpūta un viņš palika rezervē. „Blue Jackets” sākumsastāvā līdz ar to devās Matīss Kivlenieks, kurš šonedēļ uz dienu bija nosūtīts uz AHL, atgūstot spēļu praksi, bet šonakt kļuva par piekto Latvijas vārtsargu, kurš stājies vārtos NHL spēlē, šajā ziņā pievienojoties Merzļikinam, Artūram Irbem, Pēterim Skudram un Kristeram Gudļevskim.

Kivlenieks debiju aizvadīja slavenajā „Madison Square Garden” arēnā, sacenšoties ar „Rangers” komandu, kas bija uzvarējusi četrās no iepriekšējām piecām spēlēm un kuras vārtos šonakt stājās cits debitants Igors Šestjorkins.

Pirmajā periodā Kivleniekam izdevās tikt galā ar desmit pretinieku metieniem, taču vairums no tiem nebija pārāk bīstami. Kivlenieks tika pārspēts pirmā perioda izskaņā, kad „Blue Jackets” nepaveicās vairākuma beigās – Kolumbusas hokejistam lūza nūja, un Bredijs Šejs pēc iznākšanas no sodīto spēlētāju soliņa palika viens pret latviešu vārtsargu, spēcīgi triecot ripu tālajā devītniekā.

Otrajā periodā „Blue Jackets” spēlēja visnotaļ blāvi, un bez mazākās pārspīlēšanas var apgalvot, ka tieši Kivlenieks noturēja komandu virs ūdens. Viņam izdevās izcelties ar lielisku epizodi, paspējot atvairīt Artēmija Panarina metienu ātrajā uzbrukumā trīs pret diviem, Kivlenieks pēc tam vēl vairākas reizes nospēlēja veiksmīgi, atvairot metienus no tuvas distances.

Trešajā periodā Kolumbusai neizšķirtu panāca dāņu uzbrucējs Olivers Bjorkstrands, kurš šodien atgriezās laukumā pēc mēneša izlaišanas traumas dēļ. Tikmēr Kivlenieks turpināja spēlēt veiksmīgi, tiekot galā ar dažiem sarežģītiem metieniem, ieskaitot vēl vienu ātru Panarina metienu. Pamatlaika izskaņā „Blue Jackets” izdevās pārņemt iniciatīvu un pāriet uzbrukumā, turklāt radās lieliska iespēja izgājienā trīs pret vienu, taču Nīkvists meta pāri vārtiem. Ņujorkas vārtos Šestjorkins gan neko nevarēja darīt pusminūti pirms beigām, kad „Rangers” iekrita uz nomaiņu, un „Blue Jackets” pretuzbrukumā trīs pret diviem guva otros vārtus. Ar teicamu metienu tieši zem vārtu pārliktņa izcēlās Bjorkstrands. Atlikušajās sekundēs „Rangers” vēl paspēja radīt spriedzi pie Kivlenieka vārtiem, taču viņš vajadzīgajā brīdī piesedza vārtus un novērsa briesmas, komandai uzvarot ar 2:1.

Negaidīti veiksmīgi spēlējošajai „Blue Jackets” vienībai šī ir jau piektā uzvara pēc kārtas. Latviešu vārtsargi – Merzļikins un Kivlenieks – parūpējušies, ka šajās piecās spēlēs ielaisti tikai trīs vārti. „Blue Jackets” ne tikai ierāpusies izslēgšanas spēļu zonā, bet ieņem jau sesto vietu Austrumu konferencē ar 60 punktiem 20 spēlēs. Kolumbusa šosezon ielaidusi 127 vārtus, kas ir labākais rādītājs konferencē un otrs labākais rādītājs līgā, atpaliekot tikai no Dalasas „Stars”, kas pagaidām ielaidusi 120 vārtus.

Pirms Zvaigžņu spēles pārtraukuma Kolumbusai atlikusi vairs tikai viena spēle – naktī uz ceturtdienu pret Vinipegas „Jets”. Savukārt februārī jau gaidāma somu vārtsarga Jonasa Korpisalo atgriešanās pēc traumas sadziedēšanas.

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 12:19, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Biļalovs, Dzierkals un Videls
es vienmēr esmu teicis,ka Videlam un Majonem tādi krita iekšā,kas parasti nekrīt...uz tā rēķina ari bija tie virsnormas punkti...t.i.ka šie divi spēlētāji sameta tik,cik nekad un nekur nav metuši.paskaties viņu karjeas pirms tam un šosezon-nekas no viņiem nav...
un beigās,kad šiem vairs viss pēc kārtas vārtos nelidoja,ari uzvaru nebja un PO ari netika...
pārējā komanda ir tieši tāda pati-stabili zem PO svītras!
lai gan piekrītu-ari zaudēt ir jāmāk!un tik jēli,kā piem pret jokeri-tas ir pazors!!!ari trenerim!!un vadībai!un spēlētājiem!

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:20, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es nezinu kāds tur līmenis hokejam kopumā , jo nesekoju norges hokejam cītīgi un kāda tautas mīlestība...
bet ja no NOR hokeja sistēmas mūsu Balcers ir izaudzis līdz NHL draftam un tagad atrodas liftā NHL/AHL, tad laikam ar to NOR hokeja sistēmu nemaz nav tik slikti kopumā Eiropā un uz Latvijas fona viņu hokeja līga es domāju , ka ir kādu pakāpi augstāk...
Nu ir jau ir NOR ar, tad kādas 12, plus BLR, FRA, 14 sanāk, nu AUT, tas gan viss.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 12:20, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Ar ko gan Ankipans var būt labs, ja viņa komandas spēle izskatas sliktāk, kā Latvijas čempī?
ar kuru komandu salīdzini?nu LČ?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 12:21, pirms 5 gadiem
Top spēlētāji nav kaut kas, ko var izaudzināt pēc kaut kādas receptes kā kaut kādu tavas vecmammas kotleti

Tas ir nejaušību kopums, izcilas ģenētiskās īpašības, pareizie apstākļi, attieksme un viss pārējais, kas ir ārpus cilvēka tiešas kontroles.

Tas ir 1 no 10 000 cilvēkiem, kuram ir jāspēlē hokejs īstajā vietā un laikā. Tas,.ka kādai valstij tādi izlec 4 vai 5 īsā laika posmā ir pilnīgā haļava. Ja mums ir daži tūkstoši spēlētāju, tad mums tādi būs reizi desmitgadē un tu vari stiepties vai sarauties.

Vienkārši jāpieņem realitāte un jāveicina un jāuztur sistēmas efektivitāte, kas mums šobrīd ir top 5-6 pasaulē.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 12:22, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Līdz 14 gadiem nav nekāds rādītājs, arī Biezais bija mega zvaigzne 12 gados, un vēl kaudz spēlētāju.
hokeja pamatus ieliek tieši līdz tiem 12 gadiem!un kā uz tiem pamatiem uzbūvē māju,jau ir cits jautājums!

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:22, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ar kuru komandu salīdzini?nu LČ?
Atvaino tāda līmeņa spēles, kā Dinamo Severstaļ, nav nevienas LV čempja spēles vērtas.

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:22, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es neteicu,ka viņš ir labs!ja Tev ir tiešām no iekšas info,ko un kā viņš dara slikti,tad tā ir viena lieta!kam noteikti piekritīšu!bet ja tā ir teiksim,mana svētdienas līdzjutēja analīze no prese konferenču atreferējuma,tad nu nez vai tas ir īstais pamats teikt,ka viņš ir slikts..
mans jautājums bija tieši hokeja ziņā,ko viņs treniņos,spēlēs dara ne tā..
No iepriekšejās sezonas līderiem trūkst Biļalovs, Dzierkals un Videls. Pat Majone ir atpakaļ. Pārejie līderi ir visas sezonas garumā (ar īsiem iztrūkumiem, piemēram Darza trauma un nesenā Mcmilana pārdošana). Biļalovs vairakumu neuzlabo, taču var ticēt, ka ļoti labs vārtsargs palīdzeja mazākumam. Dzierkals, vairākumu pacela minimāli, ok ir Videls, kurš sadalīja pasus un sameta ripas. Bet vai tiešām tas, ja iztrūkst reāli 1 atslēgas spēlētājs un treneris (kurš reizē ir arī ĢM) visas sezonas laikā nav pratis atras, kā viņu aizvietot - respektīvi atrast citu vairākuma shēmu, nav rādītājs, ka treneris ir ļoti vājš? Jo pārējie resursi ir tādi paši kā pirms gada. Tas pats, kas par mazākumu. No aizgajušajiem mazākumā pa retam uzspēlēja Zanetī. Pārējie pagājušās sezonas standarta mazākuma spēlmaņi ir pieejami - kāpēc no līgas top mazākuma tas ir kļuvis par maigi izsakoties mēslu?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 12:24, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Atvaino tāda līmeņa spēles, kā Dinamo Severstaļ, nav nevienas LV čempja spēles vērtas.
isaku kādreiz ari LČ apskatītieskom man vēl Tev pateikt

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:26, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: isaku kādreiz ari LČ apskatītieskom man vēl Tev pateikt
Es skatos regulāri, tas ka kāds Dinamo nesas pa laukumu pats nezin kur nesas nav nekāds līmenis, un es neredzu ko tur skatīties.

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:26, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Nu ir jau ir NOR ar, tad kādas 12, plus BLR, FRA, 14 sanāk, nu AUT, tas gan viss.
Klau Tu neesi kāds , kā lai solīdāk noformulēt, pat nezinu! Nu tāds nesen atstumtais no hokeja siles, vai bērni hokejā ne tur aizgājuši trenēties. Jeb vienkārši sakot piepists?
14 gadi spirtacentrā, bet kaut kā nu tā īsti neesi redzēts izsakot iepriekš savu sāpi par Latvijas hokeju...
kas notika, ka pēkšni sāki tagad? līdz šosezonai viss bija ok Latvijas hokejā?

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:27, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es vienmēr esmu teicis,ka Videlam un Majonem tādi krita iekšā,kas parasti nekrīt...uz tā rēķina ari bija tie virsnormas punkti...t.i.ka šie divi spēlētāji sameta tik,cik nekad un nekur nav metuši.paskaties viņu karjeas pirms tam un šosezon-nekas no viņiem nav...
un beigās,kad šiem vairs viss pēc kārtas vārtos nelidoja,ari uzvaru nebja un PO ari netika...
pārējā komanda ir tieši tāda pati-stabili zem PO svītras!
lai gan piekrītu-ari zaudēt ir jāmāk!un tik jēli,kā piem pret jokeri-tas ir pazors!!!ari trenerim!!un vadībai!un spēlētājiem!
Majone vienmēr bija metējs - zemākā līmenī bet bija. Vienīgā sezonā, kurā nemet ir šī. Videls kopš sāka spēlēt Baris nespēle stipri sliktak kā pagajušajā gadā Rīgā. Turklāt, kā jau norādīju iepriekšējā komentārā - mazakums arī ir palicis pakaļā, bet no mazakuma līderiem neviens netrūkst. Un vairākumā - ja treneris neprot sezonas laikā aizvietot 1 spēlētāju vai izveidot citu shēmu, tad tas nav labs treneris. Varam runāt arī taviem vārdiem - jau Dinamo pacela 2 spēlētaji + Dārziņa karjeras sezona (lai arī Dārzs šogad nemaz tik slikti nespēlē), tad kur trenera nopelni? Tas nozīmē, ka treneris izbrauca tikai uz šo veiksmīgo spēlētāju rēķina un tagad var redzēt realitāti - treneris ir tikpat vājš kā visa komanda, ja ne pat vājāks, jo labs treneris prot no komandas izspiest maksimumu un iepriekšejie gadi pierāda -RD ir pietiekami resursa, lai nebūtu pēdejie līgā.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 12:28, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: No iepriekšejās sezonas līderiem trūkst Biļalovs, Dzierkals un Videls. Pat Majone ir atpakaļ. Pārejie līderi ir visas sezonas garumā (ar īsiem iztrūkumiem, piemēram Darza trauma un nesenā Mcmilana pārdošana). Biļalovs vairakumu neuzlabo, taču var ticēt, ka ļoti labs vārtsargs palīdzeja mazākumam. Dzierkals, vairākumu pacela minimāli, ok ir Videls, kurš sadalīja pasus un sameta ripas. Bet vai tiešām tas, ja iztrūkst reāli 1 atslēgas spēlētājs un treneris (kurš reizē ir arī ĢM) visas sezonas laikā nav pratis atras, kā viņu aizvietot - respektīvi atrast citu vairākuma shēmu, nav rādītājs, ka treneris ir ļoti vājš? Jo pārējie resursi ir tādi paši kā pirms gada. Tas pats, kas par mazākumu. No aizgajušajiem mazākumā pa retam uzspēlēja Zanetī. Pārējie pagājušās sezonas standarta mazākuma spēlmaņi ir pieejami - kāpēc no līgas top mazākuma tas ir kļuvis par maigi izsakoties mēslu?
pagājušo gadu tak ari Ankipāns bija treneris?un tad viņš pagājušo gadu bija labs,bet šogad pēkšņi auns?
par mazākumu-šogad ir pilnīgā tirsā ar vārtsargiem,domāju tas nu toč ir pamatakmens mazākumam...
par vairākumiem un uzbrukumu vispār jau Tev iepriekš atbildēju-neko kadināli labāku es pagājušo gadu neredzēju!tieši izspēles ziņā!!
tas ir kā U20 izlasei-es neteiktu,ka bija sliktas izspēles vairākumā!es teiktu,ka nemeta iekšā no ļoti labām situācijām!!kuras paši ari izskārtoja!

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:31, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Klau Tu neesi kāds , kā lai solīdāk noformulēt, pat nezinu! Nu tāds nesen atstumtais no hokeja siles, vai bērni hokejā ne tur aizgājuši trenēties. Jeb vienkārši sakot piepists?
14 gadi spirtacentrā, bet kaut kā nu tā īsti neesi redzēts izsakot iepriekš savu sāpi par Latvijas hokeju...
kas notika, ka pēkšni sāki tagad? līdz šosezonai viss bija ok Latvijas hokejā?
Nebija laika īpaši komentēt, par hokeju interesējos jau no bērnības, vēl padomju gados, tag ir laika daudz.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 12:31, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Majone vienmēr bija metējs - zemākā līmenī bet bija. Vienīgā sezonā, kurā nemet ir šī. Videls kopš sāka spēlēt Baris nespēle stipri sliktak kā pagajušajā gadā Rīgā. Turklāt, kā jau norādīju iepriekšējā komentārā - mazakums arī ir palicis pakaļā, bet no mazakuma līderiem neviens netrūkst. Un vairākumā - ja treneris neprot sezonas laikā aizvietot 1 spēlētāju vai izveidot citu shēmu, tad tas nav labs treneris. Varam runāt arī taviem vārdiem - jau Dinamo pacela 2 spēlētaji + Dārziņa karjeras sezona (lai arī Dārzs šogad nemaz tik slikti nespēlē), tad kur trenera nopelni? Tas nozīmē, ka treneris izbrauca tikai uz šo veiksmīgo spēlētāju rēķina un tagad var redzēt realitāti - treneris ir tikpat vājš kā visa komanda, ja ne pat vājāks, jo labs treneris prot no komandas izspiest maksimumu un iepriekšejie gadi pierāda -RD ir pietiekami resursa, lai nebūtu pēdejie līgā.
pamatdoma Tev ir tāda,ka ja labs treneris,tad iemācis pret SKA vairākumu izspēlēt ari man un Tev??es pareizi sapratu?nu piedod,bet es tā nedomāju...
Majone rezultatīvs?ta viņš vai tik ne Slovakijas līgā bija rezultatīvs?nu un kā to ar KHL var salīdzināt!Es slovakijas līgu esmu dzīvajā redzējis...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 12:32, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Es skatos regulāri, tas ka kāds Dinamo nesas pa laukumu pats nezin kur nesas nav nekāds līmenis, un es neredzu ko tur skatīties.
viena lieta ir spēlēt KHL un kaut kas cits pret Dinaburgu...

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:34, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es neteicu,ka viņš ir labs!ja Tev ir tiešām no iekšas info,ko un kā viņš dara slikti,tad tā ir viena lieta!kam noteikti piekritīšu!bet ja tā ir teiksim,mana svētdienas līdzjutēja analīze no prese konferenču atreferējuma,tad nu nez vai tas ir īstais pamats teikt,ka viņš ir slikts..
mans jautājums bija tieši hokeja ziņā,ko viņs treniņos,spēlēs dara ne tā..
Es neredzu nekādus sportiskus sasniegumus, ar U20 bija slikti ar Dinamo gadiem tūļājas. No iekšas? Droši vien ka tu nekad nedzirdēsi ka treneris kritizē treneri, spēlētāji ir neobjektīvi, gan jau Meijam labs čoms, bet Dzierkalam būs cits viedoklis. Esmu dzirdējis kā hokeja cilvēki (tie nav RD spēlētāji, bet viņu draugi, jeb paziņas no jauniešu komandām U izlasēm kam ir insaids) izsakās par viņu pamatīgi ierēcot, bet arī tas nav īsti objektīvi. Es nevaru trenera darbu izanalizēt no profesionāla viedokļa, bet gan no līdzjutēja, ja tev interesē profiņu viedoklis, tev info jāsmeļas citur, toč ne spirtacentra komentos. Atliek secinājumus izdarīt pašiem - rezultāti, izturēšanās, spēles vadīšana, lēmumi, izteicieni intervijās. Liec bildi kopā pats vai arī meklē profesionāļus. Hartlijs viņu fiksi atšuva
Bet esot bijis labs kā palīgs Skudram.

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:35, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: viena lieta ir spēlēt KHL un kaut kas cits pret Dinaburgu...
Bez spēles kā tādas, jau arī jābūt kādai jēgai, kāpēc viņi spēlē un par ko cīnas, tad pēdējās divas lietas Dinamo nav saprotamas, tas ar atbiedē no tādas komandas, jo hokeja šobrīd netrūkst, pieejamība ir visiem, gan TV, gan klātienē.

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:36, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Nebija laika īpaši komentēt, par hokeju interesējos jau no bērnības, vēl padomju gados, tag ir laika daudz.
ok

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:37, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es nezinu kāds tur līmenis hokejam kopumā , jo nesekoju norges hokejam cītīgi un kāda tautas mīlestība...
bet ja no NOR hokeja sistēmas mūsu Balcers ir izaudzis līdz NHL draftam un tagad atrodas liftā NHL/AHL, tad laikam ar to NOR hokeja sistēmu nemaz nav tik slikti kopumā Eiropā un uz Latvijas fona viņu hokeja līga es domāju , ka ir kādu pakāpi augstāk...
viņi t'di paši ka'daņi, ja izkrīt paaudze, tad kādu laiku uzlec augstāk, vienubrīd ar pie top8 klauvēja

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 12:39, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Es neredzu nekādus sportiskus sasniegumus, ar U20 bija slikti ar Dinamo gadiem tūļājas. No iekšas? Droši vien ka tu nekad nedzirdēsi ka treneris kritizē treneri, spēlētāji ir neobjektīvi, gan jau Meijam labs čoms, bet Dzierkalam būs cits viedoklis. Esmu dzirdējis kā hokeja cilvēki (tie nav RD spēlētāji, bet viņu draugi, jeb paziņas no jauniešu komandām U izlasēm kam ir insaids) izsakās par viņu pamatīgi ierēcot, bet arī tas nav īsti objektīvi. Es nevaru trenera darbu izanalizēt no profesionāla viedokļa, bet gan no līdzjutēja, ja tev interesē profiņu viedoklis, tev info jāsmeļas citur, toč ne spirtacentra komentos. Atliek secinājumus izdarīt pašiem - rezultāti, izturēšanās, spēles vadīšana, lēmumi, izteicieni intervijās. Liec bildi kopā pats vai arī meklē profesionāļus. Hartlijs viņu fiksi atšuva
Bet esot bijis labs kā palīgs Skudram.
skaidrs,ka man ari nepatīk viņa publiskā uzvedība..nav normāli notirst savus spēlētājus,tā nedara na Bobis,ne Značoks,neesmu ari ne no viena cita neko tādu dzirdējis..tas man liek piekrist tiem,kas zemu vērtē ankipānu!komandas jēlā spēle ari liek audzīties trenera virzienā.nu bet domāju,ka tu kā hokejam tuvāk stāvošs cilvēks moš tiešam vari pateikt kaut ko vairāk par spēles vadīšanas metodēm,par treniņu procesu utt?un tad toč varētu pateikt-nu nav viņš treneris..
par U20-atceros,toreiz viņu notirst sāka jau pirms čempja..vairāk likās kā pie amata netikušo raudāšanatoreiz,man liekas,tas U20 nebija nemaz tik labs,kā ši gada U20.

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:40, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: viņi t'di paši ka'daņi, ja izkrīt paaudze, tad kādu laiku uzlec augstāk, vienubrīd ar pie top8 klauvēja
es zinu par izlasēm bet paldies par atgādinājumu, lai neaizmirstu to un paturētu prātā

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:41, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Bez spēles kā tādas, jau arī jābūt kādai jēgai, kāpēc viņi spēlē un par ko cīnas, tad pēdējās divas lietas Dinamo nav saprotamas, tas ar atbiedē no tādas komandas, jo hokeja šobrīd netrūkst, pieejamība ir visiem, gan TV, gan klātienē.
piekrītīšu,bet nevajag jau tagad dziedāt,ka LČ visas spēles ir aizraujošas,ar augstvērtīgu hokeju!jo tieši to tu,manuprāt,mēģināji pierādīt..

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:42, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ok
Vēl par to vai līdz šogadam viss bija ok hokejā.
Nē nebija, bet gribas panākumus, ja sekoju jau laikam 23 A līgas čempjiem, un nekas nav mainījies, gribas pārmaiņas. Vienmēr ir bijušas cerības, ka nu tik būs, gan pie Bārtuļa, Daugaviņa laikiem, gan 94 talantiem, gan 97, bet viss vienmēr kaut kur pazūd.

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:44, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: piekrītīšu,bet nevajag jau tagad dziedāt,ka LČ visas spēles ir aizraujošas,ar augstvērtīgu hokeju!jo tieši to tu,manuprāt,mēģināji pierādīt..
Par tādu Dinamo Sevrstaļ, tiešām visas, jo mums visās spēlēs ir kaut kāda jēga, šobrīd nav neviens komandas čempī kam nebūtu savi mazāki, lielāki mērķi, kam nebūtu cīņaspara un milzīgas vēlmes, jā arī visas trīs lejasgala komandas.

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:44, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Vienkārši jāpieņem realitāte un jāveicina un jāuztur sistēmas efektivitāte, kas mums šobrīd ir top 5-6 pasaulē.
kuru no TOP6 hokeja lielvalstīm sitam pušam efektivitātē, ja esam tur? kuri nokrituši uz 7?

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:45, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Par tādu Dinamo Sevrstaļ, tiešām visas, jo mums visās spēlēs ir kaut kāda jēga, šobrīd nav neviens komandas čempī kam nebūtu savi mazāki, lielāki mērķi, kam nebūtu cīņaspara un milzīgas vēlmes, jā arī visas trīs lejasgala komandas.
un kvalitāte?nu nestāsti tak pekstiņus
neredzēju pret severstaļ,redzēju 0-7 pret jokerit!jā,tas ir pazors!!tieši spēle,par rezultātu nerunāju..

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:47, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: kuru no TOP6 hokeja valstīm sitam pušam efektivitātē, ja esam tur? kuri nokrituši uz 7?
efektivitāte ir cilvēku resurss pret rezultātiem..es noteikti piekritu Machimolam...

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:47, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: skaidrs,ka man ari nepatīk viņa publiskā uzvedība..nav normāli notirst savus spēlētājus,tā nedara na Bobis,ne Značoks,neesmu ari ne no viena cita neko tādu dzirdējis..tas man liek piekrist tiem,kas zemu vērtē ankipānu!komandas jēlā spēle ari liek audzīties trenera virzienā.nu bet domāju,ka tu kā hokejam tuvāk stāvošs cilvēks moš tiešam vari pateikt kaut ko vairāk par spēles vadīšanas metodēm,par treniņu procesu utt?un tad toč varētu pateikt-nu nav viņš treneris..
par U20-atceros,toreiz viņu notirst sāka jau pirms čempja..vairāk likās kā pie amata netikušo raudāšanatoreiz,man liekas,tas U20 nebija nemaz tik labs,kā ši gada U20.
Es kad uzslēdzu Dinamo, es īsti nesaprotu ko viņi dara. Ok, spēlē hoķi tiktāl skaidrs, bet fišku neredzu. Nu iespejams es stulbs ka neredzu. Var pateikt ka Ankipāns labs, bet spēlētāji lohi. Viedokļi var būt dažādi. Varbūt labs treneris bet ģinama nav viņa vieta?
Ar tiem galvenajiem ir tā - jābūt autoritātei, treniņus un daudzas lietas var nogrūst uz palīgiem, kā Nolans.
Es nevaru apgalvot, bet tās infas druskas kas līdz manīm nonākušas, nav viņš tāda autoritāte vecajiem ka būtu jābūt. bet atkal - tas ir subjektīvi

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:47, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es zinu par izlasēm bet paldies par atgādinājumu, lai neaizmirstu to un paturētu prātā
tas princim harijam, kuram tagad daudz laika

  +1 [+] [-]

, 2020-01-20 12:51, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: un kvalitāte?nu nestāsti tak pekstiņus
neredzēju pret severstaļ,redzēju 0-7 pret jokerit!jā,tas ir pazors!!tieši spēle,par rezultātu nerunāju..
Es labāk skatos, kur komanām ir kāda jēga, mērķi, intereses, kā tos, kas paši nezin priekš kam spēlē, ir cilvēki kas arī amatieru līgas apmeklē, kaut radi tur ir jā, bet ir jābūt kādai jēgai, citādi var tik NHL skatīties.

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:52, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: efektivitāte ir cilvēku resurss pret rezultātiem..es noteikti piekritu Machimolam...
ar tādu domu gājienu var arī rēkināt attiecībā pret IKP cik mums spēlētāju NHL! tik kopumā no tā jēgas nekādas...jo tāpat esam tur, kur esam. tas ir reāli mēs esam kaut kur 10.vietā hokeja pasaulē kopumā...
kaut kāds viens rādītājs no visa kopuma neko neliecina jeb haļava!

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:52, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Es kad uzslēdzu Dinamo, es īsti nesaprotu ko viņi dara. Ok, spēlē hoķi tiktāl skaidrs, bet fišku neredzu. Nu iespejams es stulbs ka neredzu. Var pateikt ka Ankipāns labs, bet spēlētāji lohi. Viedokļi var būt dažādi. Varbūt labs treneris bet ģinama nav viņa vieta?
Ar tiem galvenajiem ir tā - jābūt autoritātei, treniņus un daudzas lietas var nogrūzt uz palīgiem, kā Nolans.
Es nevaru apgalvot, bet tās infas druskas kas līdz manīm nonākušas, nav viņš tāda autoritāte vecajiem ka būtu jābūt. bet atkal - tas ir subjektīvi
nu redzi,te jau paliek tuvāk īstenībai!ierēc spēlētāju paziņas,nesaprotama spēlētāju darbība laukumā-tas jau ir kaut kas tuvāks par preses konferenču atreferējumu.
var jau būt,ka ir tieši tā,ka viņš bija labs otrais pie skudras,bet kā galvenais nevelk..tas ari nav nekas neierasts sportā!
man gan ari liekas,ka pamatā RD postu nes savickis!pie tā viedokļa es pieturos jau pasen,kopš somu atlaida ar motivāciju,ka LV hokejisti nespēj spēlēt moderno hokeju...

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:53, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tas princim harijam, kuram tagad daudz laika
Kāpēc uzreiz princim, moš man ir problēmas tagad, tāpēc daudz laika.

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:53, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Es labāk skatos, kur komanām ir kāda jēga, mērķi, intereses, kā tos, kas paši nezin priekš kam spēlē, ir cilvēki kas arī amatieru līgas apmeklē, kaut radi tur ir jā, bet ir jābūt kādai jēgai, citādi var tik NHL skatīties.
šo labi pateici

     [+] [-]

, 2020-01-20 12:54, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Kāpēc uzreiz princim, moš man ir problēmas tagad, tāpēc daudz laika.
tas nebija ļauni domāts