Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

NHL: Runā, ka... "Capitals" un "Rangers" aktīvi maiņu sarunās

Juris Miņins
Juris Miņins

NHL: Runā, ka... "Capitals" un "Rangers" aktīvi maiņu sarunās
Vensāns Lekavaljē
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) vienības aizvien aktīvāk sāk meklēt sastāva papildinājumu pirms marta sākumā gaidāmā maiņu perioda "dedlaina", tā Ņujorkas "Rangers" un Vašingtonas "Capitals" pašlaik meklē aizsargu un abas vienības savās rindās cer iegūt Šeldonu Surreju, kas pašlaik pārstāv Edmontonas "Oilers".

"Capitals" un "Rangers" medī Surreju
Vašingtonas "Capitals" un Ņujorkas "Rangers" jau no sezonas sākuma ir meklējušas iespēju kā pastiprināt komandu ar kādu pieredzējušu augsta līmeņa aizsargu un pašlaik, kad Edmontonas "Oilers" komanda ir paziņojusi par saviem "pārbūves" plāniem, abām vienībām ir parādījusies iespēja iemainīt Šeldonu Surreju. Tāpat interesi par 33 gadus veco veterānu izrāda arī Bostonas "Bruins".
Taču viss nav tik "gludi". Ņujorkas komandai vispirms ir jāatbrīvo vieta (gan sastāvā, gan algu budžetā), lai Surrejs varētu pārcelties pie "Blueshirts", visdrīzāk, tas nozīmē Mihala Rozsivala vai Veida Redena maiņu. Vašingtonas "Capitals" savukārt pašlaik lielāko uzmanību velta Iļjas Kovaļčuka iemainīšanai no Atlantas.
Pats Surrejs, kura līgums paredz, ka viņš drīkst tikt aizmainīts tikai ar paša atļauju, ir izteicies, ka neliks šķēršļus jebkādām maiņām.

"Rangers" vēlas iemainīt Lekavaljē
Bez Šeldona Surreja iespējamās maiņas pārrunām, Ņujorkas "Rangers" pašlaik aktīvi strādā pie tā, lai komandu papildinātu neviens cits kā Tampabejas "Lightning" uzbrucējs Vensāns Lekavaljē. Komandu ģenerālmenedžeri jau ir sazinājušies un pašlaik risina pārrunas.
Tiek ziņots, ka Ņujorkas komanda uz Tampu varētu sūtīt aizsargus Metu Gilroju un Veidu Redenu (tādējādi arī atbrīvojot vietu Surrejam) kā arī vienu no uzbrucējiem Brendonu Dubinski vai Raienu Kalahenu.
Vienīgā problēma varētu rasties tajā, ka "zibeņi" varētu nevēlēties pārņemt Redena lielo līgumu (6.5 miljoni), taču tas vienalga ir mazāks nekā Lekavaljē un arī beidzas krietni ātrāk.

"Capitals" ir reālākie pretendenti Kovaļčuka maiņai
Kā atklāj kāds NHL komandai Atlantas "Thrashers" tuvs cilvēks, Vašingtonas "Capitals" pašlaik ir favorīti cīņā par Iļjas Kovaļčuka iespējamo maiņu.
Atgādināsim, ka Kovaļčuka aģents un "Thrashers" vadība pašlaik veic pārrunas, lai pagarinātu līgumu ar Kovaļčuku vēl uz vienu termiņu, taču spēlētāja pieprasītā alga (100 miljoni 10 sezonās), pēc kluba vadības domām, ir par daudz, un viņi mēģina rast citas iespējas savā sastāvā apturēt Kovi, taču ja tas neizdosies maiņa uz citu vienību ir garantēta.
Tāpat par “Thrashers” komandas kapteini interesi ir izrādījusi Ņujorkas "Islanders" (pretī piedāvājot jebkuru komandas spēlētāju izņemot Džonu Tavaresu un Džosu Beiliju), Čikāgas “Blackhawks” (pretī piedāvā Krisu Verstīgu un Kemu Bārkeru), Bostonas “Bruins” (šajā gadījumā maiņa nenotiks ātrāk kā īsi pirms maiņu “dedlaina”), Toronto “Maple Leafs” un Kalgari “Flames”. Bet ja līgums netiks parakstīts un sezonu Kovi noslēgs Atlantā, tad par savu iesaistīšanos cīņā par Kovaļčuku jau ir paziņojusi KHL vadība.

Vairāk par NHL, Blogā: hokejzinas.net
Sekojiet twitter.com: twitter.com

Izmantotie resursi:
insider.espn.go.com
thehockeynews.com
sportsnet.ca

  +5 [+] [-]

, 2010-01-17 18:26, pirms 15 gadiem
Caps ir spējīgi pavilkt Kovaļčuka prasīto algu?

  +5 [+] [-]

, 2010-01-17 18:34, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Caps ir spējīgi pavilkt Kovaļčuka prasīto algu?
Viņiem jau visa nebūs jāvelk (vismaz sākumā) - līdz sezonas beigām. Pēc tam jau cīņa par Kovi sāksies no jauna.

 +11 [+] [-]

, 2010-01-17 18:35, pirms 15 gadiem
Ja Capitals dabus Kovlacuku un Rangers Lekavalje nu tad abam komandam tie bus sveti ieguvumi un nopietni pastiprinajumi par Stenlija kausu

  -4 [+] [-]

, 2010-01-17 18:40, pirms 15 gadiem
"Vensāsns" ? Kas Jūs jokojat?

     [+] [-]

, 2010-01-17 18:40, pirms 15 gadiem
aizmaniss sjominu un pavilks!!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-17 18:44, pirms 15 gadiem
z-scarss rakstīja: aizmaniss sjominu un pavilks!!!!
Kāpēc jāmaina Sjomins? Es tā skatos, ka brīvi 4,125 miljoni šobrīd Caps, atbrīvosies no Teodora, sanāk gandrīz 9 brīvi, vēl ar kādu nepagarinās līgumu, tad sanāls arī Kovi! Lai gan ar Bekstromu arī jāslēdz līgums, būs smagi!

  +5 [+] [-]

, 2010-01-17 18:49, pirms 15 gadiem
Kamēr NHL-ovci savā starpā "kaulēsies" SKA Kovi paņems un savāks....

  +1 [+] [-]

, 2010-01-17 18:51, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Kamēr NHL-ovci savā starpā "kaulēsies" SKA Kovi paņems un savāks....
Par 20 miljoniem (kā iepriekš amerikāņus baidīja)?

  +3 [+] [-]

, 2010-01-17 18:56, pirms 15 gadiem
Es laikam atkal nearko oriģinālu neizcelšos, bet, lai jau vien Kovaļčuks brauc uz KHL. Nu ir viņš Jāgs 2, lai ko man daži necenstos iestāstīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-17 18:57, pirms 15 gadiem
Tie gan būs muļķi kuri paņems Redenu!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-01-17 19:04, pirms 15 gadiem
Haribo_DNCA#15 rakstīja: Ja Capitals dabus Kovlacuku un Rangers Lekavalje nu tad abam komandam tie bus sveti ieguvumi un nopietni pastiprinajumi par Stenlija kausu
Viennozomigi, pat bail iedomaties kas notiks Ovis kopa Kovaļčuku

  -2 [+] [-]

, 2010-01-17 19:18, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Nez NY "Islanders" būtu izdevīgi mainīt Kovi pret Tavaresu? Ok, ok viņi to netaisās darīt, bet kā būtu, nez? Domāju kad pirmās 2 sezonas tas neatmaksātos, bet iespējams kad pēc gadiem 3,4 Tavares ieņems Ovechkina un Krosbija vietu...
"Tāpat par “Thrashers” komandas kapteini interesi ir izrādījusi Ņujorkas "Islanders" (pretī piedāvājot jebkuru komandas spēlētāju izņemot Džonu Tavaresu un Džosu Beiliju)"
izlasi kārtīgi tekstu!
------------

  +4 [+] [-]

, 2010-01-17 19:19, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Es laikam atkal nearko oriģinālu neizcelšos, bet, lai jau vien Kovaļčuks brauc uz KHL. Nu ir viņš Jāgs 2, lai ko man daži necenstos iestāstīt.
Es uzskatu, ka ja Kovi nonāks kādā perspektīvā komandā, viņš arī nometīs sev cenu!
Šobrīd tie 10 miljoni $ vairāk attiecināmi uz Atlantu, jo tā viņš grib kompensēt mazās izredzes tikt pie Stenlija kausa, kā arī to, ka atlantā hokejs nav tas populārākais šobrīd
Taču tiklīdz viņš nonāks Bostonā, Čikāgā vai Vašingtonā, gan jau gadā saņems savus 7-8 miljonus.

ps. tas ir tikai mans pieņēmums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-17 19:35, pirms 15 gadiem
Kāds vēl Vensāns Lekavaljē?? Viņa vards ir Vincents, vai tik grūti tulkojams?

  +4 [+] [-]

, 2010-01-17 19:56, pirms 15 gadiem
PrinC1t rakstīja: Kāds vēl Vensāns Lekavaljē?? Viņa vards ir Vincents, vai tik grūti tulkojams?
Jau ir apnicis pie katra raksta minēt, taču pēdējo riezi - Lekavaljē ir francūzis (frankofons, tb Kanādās franču daļā dzīvojošo kanādiešu pārstāvis) un viņa vārds "pārnesas" uz lat. val. kā Vensāns!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-17 20:14, pirms 15 gadiem
Capitals lai Skrastiņu paņem
ja jau pieredzējušu aizsargu vajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-17 20:34, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par 20 miljoniem (kā iepriekš amerikāņus baidīja)?
SKA to varētu! Lāčukam tā būtu "sīknauda".... Jeņķiem gan nevienam roka neceltos par Kovi 20 ļimonus (cik saprotu sezonā!) likt galdā.... Viņi atškirībā no krieviem to naudu tomēr skaita.... Nu ok! 20M tomēr būtu gana nereāla summa (sezonā protams) arī priekš tāda meistara kā Kovi, bet krievi varētu uzlikt kādus 12-13 vai 15 M un tad jeņķiem toč Kovi varētu "noplaukt"....

     [+] [-]

, 2010-01-17 20:37, pirms 15 gadiem
Kovi Jagrs2? Kaadaa zinjaa? Kovi ir 12 laikam gadus jaunaks, vinam viss vel NHL ir prieksaa!

     [+] [-]

, 2010-01-17 20:47, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Juri, Tev vajadzētu apgaismot arī esporta kolēģus, savādāk regulāri lasāmi tādi brīnumi kā Lekavaljērs, Laperjērs u.c. jēri.
Kaut gan praktiski visos LV medijos var sastapt frankofonisko uzvārdu nepareizu, brīžiem pat smieklīgu transliterāciju.
Ja cilvēkam nav nekādu elementārāko franču valodas zināšanu, tad nekādi jēri nepalīdzēs...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-17 20:48, pirms 15 gadiem
als rakstīja: SKA to varētu! Lāčukam tā būtu "sīknauda".... Jeņķiem gan nevienam roka neceltos par Kovi 20 ļimonus (cik saprotu sezonā!) likt galdā.... Viņi atškirībā no krieviem to naudu tomēr skaita.... Nu ok! 20M tomēr būtu gana nereāla summa (sezonā protams) arī priekš tāda meistara kā Kovi, bet krievi varētu uzlikt kādus 12-13 vai 15 M un tad jeņķiem toč Kovi varētu "noplaukt"....
Tevi tas baigi satrauc? Atklāti sakot, mani nē.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-17 20:53, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Tevi tas baigi satrauc? Atklāti sakot, mani nē.
Nu ja!!! Naktīs gulēt nevaru!!!! Bet ja nopietni, tad mani nekas īpaši pēdējā laikā nesatrauc tik vien kā pašam galus savilkt! Un bišķi jau var pairgoties par bagātnieku "izklaidēm" - ko tur kurš "medī" vai grib dabūt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-17 21:52, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Šodien Vašikus skatīsies ?
Čikāgu - Detroitu labāk apskaties, Paškam jau 0+2.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-17 21:54, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Šodien Vašikus skatīsies ?
Skatīšos tikai cerams, ka šodien Osim nebūs piem. -3 koefs.... jo tā turpinot viņš drīz var tiešām nopelnīt biļeti uz farmu.... bet kas attiecas uz kovi, ovi.... neesmu krievu superstāru fans, lai piem. speciāli uz viņiem ietu arī ja viņi te kādreiz Rīgā pret RD spēlēs.... es skatos kā mūsu RD spēlē un pajūtu viņiem līdzi, bet kas tur pretī - kovi, ovi vai su-33 mani īpaši neinteresē! Pretī spēlē komanda nevis atsevišķi "superstāri"!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-17 22:10, pirms 15 gadiem
Opā! Emerijs vārtos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-17 22:31, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nu tomēr ir patīkamak redzēt pretinieka komandā Jāgru,Fjodorovu ................ nekā skatīties Vaņku Pascki pretī. Tu zini,es 100,pat 200 % arī aizietu uz Nešu,Hītliju,vai Alfredsonu palūrēt,bet lieta tāda,ka viņu plānoe KHL neietilpst. Bet Kovi lemj. Manā gadījumā nav tikai krievu zvaigznes,bet labu hokeju meisteru izpildījumā pastīties.
Nu katram jau savs! Tev interesē paskastīties kā kāds atsevišķs spēlētājs spēlē man - kā spēlē komanda (es īpaši spēlētājus neizdalu un man pa lielam ir po vai tur pretī ir ovi, sidi vai alfredsoni)!

     [+] [-]

, 2010-01-17 22:34, pirms 15 gadiem
Nu re! Osim -1! Kā teiktu Guņa... "bļa"....

     [+] [-]

, 2010-01-17 22:38, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu re! Osim -1! Kā teiktu Guņa... "bļa"....
Tas jaanoliidzina.

     [+] [-]

, 2010-01-17 22:46, pirms 15 gadiem
M9 rakstīja: Tas jaanoliidzina.
Ar buldozeru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-17 22:56, pirms 15 gadiem
Wonders rakstīja: "Vensāsns" ? Kas Jūs jokojat?
Kas vispār ir Vensāns?
angļu valodā Vincent Lecavalier.
tāpat kā Marcel Hossa.
angliski "c" izrunājas kā "s"
Tātad latviski būs Vincetns Lekavaljē
un Marcels Hosa arī pareizi būs ar c

     [+] [-]

, 2010-01-17 23:02, pirms 15 gadiem
Ak jūs runājat par Vincentu Lekavalieri?

     [+] [-]

, 2010-01-18 00:10, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nu tad jau pazūd jēga,manuprāt. Ja neinteresē pretinieka spēles līmenis,uzvārdi,tad jau arī nav nozīmes ko skatīties ! NHL,KHL,BAČ,vai LAČ ?Galvenais,ka tur ir tava komanda un viss ? Tik pat labi neinteresē,kas spēlē RD ?
A Tev ir jēga skatīties tikai tad, ja tur pretī spēlē kāda "zvaigzne"? Pričom tur līmenis? Tu ej uz kaut kādu zvaigžnu līmeni skatīties? Līmenis KHL nevienam nav zems un spēlē komandas nevis Magņitka UN Fjodorovs vai Salavats UN balamute Radulovs vai Omska UN Jāgrs u.t.t.... tie "UN" visi ir attiecīgās komadas sastāvdaļa! Vairāk vai mazāk nozīmīga sastāvdaļa un nekas vairāk.... hokeju nespēlē viens cilvēks, spēlē komanda!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-18 00:23, pirms 15 gadiem
Emeriju atpakaļ uz KHL! Man Leitons labāk patika Philly vārtos....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-18 00:43, pirms 15 gadiem
Surejs ir lēns vairākuma lielgabals. Neredzu viņam vietu Caps sastāvā..

Rozsivala vērtība ir maza, dēļ algas/snieguma attiecības. Redena vērtība vispār ir negatīva. Aizmainīt Redenu nepiemaksājot būs ļoti grūti.

Kā jau agrāk teicu, neredzu niepieciešamību Caps sastāvā iekļaut Kovaļčuku. Šie jau tāpat ir pirmie uzbrukumā. Cerams, tās ir tikai baumas.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-18 00:44, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Es biku nesaprotu,ko tu man centies pateikt ! To,ka Salavat komandai ir tāds komandas nosaukums,kas viņus automātiski padara par KHL līderiem ? Vai Salavats ir tik spēcīga komanda,tāpēc ka to komandu veido meisterīgi spēlētāji(gribi sauc KHL mēroga zvaigznes) ? Kā balamute Radulovs,Zinovjevs,Kozlovs un ............. Šī balamušu trijotne pat uz OS brauc. .
Es Tev gribēju pateikt to, ka nespēlē atsevišķi komanda un "zvaigzne" (piem. tas pats Salavats un Radulovs katrs atsevišķi), bet tāds Radulovs ir komandas sastāvdaļa! Ok, ievērojama sastāvdaļa, bet viņš nav visa komanda.... un hokeju spēlē komanda nevis atsevišķi spēlētāji - "zvaigznes"! Zvaigznes ir Komandas sastāvdaļas, ja gribi "sejas", bet nekas vairāk! Piemēra pēc.... es piem. neeju uz to pašu Magņitu skatīties kā tur Fjodorovs nospēlēs (vai viņš smuki slidināsies pa laukumu vai smuki metīs vārtus vai pasos), bet eju skatīties kā RD ar viņiem kā komandu nokapās! Man ir pohuj tie Fjodorvi šmodorovi...., ja es eju skatīties hoķi, tad eju skatīties kā mūsu komanda (kā komanda) spēlēs ar pretiniekiem nevis uz to, kas tur smukāku pirueti uztaisīs vai mūsu Sorokins vai pretinieku Fiņķikļuškins....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-18 01:10, pirms 15 gadiem
mosh kāds var pateikt Cik lieli ir NHL komandu budžeti?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-18 08:37, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nu Leflēru tas neinteresē,tapēc viņš par to diskutē un nepalaiž iespēju pastāstīt par sev neinteresējošo . Ko Kīno gribēja teikt ar Jagrs 2 grūti saprast. Man nebūtu nekas pretī,ja Kovi uzbliestu kopa ar Obi vienā komandā. Par KHL pat lieki minēt. Mans favorīts lacīša kungs. Ja Kovi pārietu uz KHL 100% aizietu uz visām viņa spēlēm,bet pagaidam par to tikai sapņoju. Kurs iet uz Spartak treždien ?
Es tiešām novēlu Tev to laimi redzēt Kovaļčuku SKA formā.

To Jāgrs 2 biju domājis tādā ziņā, ka individuāli viņš ir ļoti meistarīgs Eiropas malējais uzbrucējs, BET viņa pārstāvētajai komandai no tā ne silts ne auksts. Vismaz NHL līdz šim viņš nav apliecinājis to, ka var savākt komandu "kaujai". Un te atkal rodas jautājums par kādiem 100 miljoniem 10 sezonās var iet runa? Kovaļčuks ir ļoti neizlēmīgs. Nevar īsti saprast, ko viņš īsti grib. Lielu naudu vai Stenlija kausu. Ja pirmo, tad lūdzu brauc uz KHL un tur tiešām saņem visvairāk. Ja otro, tad lūdzu samierinies ar tikai 7-8 miljoniem sezonā, izvēlies jebkuru no NHL favorītkomandām un iepējams izdosies izcīnīt pat vairākus SC.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-18 08:52, pirms 15 gadiem
OFF topic, bet KHL Avtomobilist spēlētāji jau 2 mēnešus nav saņēmuši algas.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-18 09:22, pirms 15 gadiem
Daļa krievu spēlētāju NHL vienkārši nodarbojas ar naudas izsišanu no komandām, to spilgti pierādīja Jašins. Bet vai līga izjūt Jašina trūkumu protams nē,tā kā ar Kovaļčuku arī nav ko auklēties nepatīk tinies uz roģinu pēc pāris gadiem Z.Amērikā jau būsi aizmirsts .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-18 09:36, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Paldies par izskaidrojumu. Nepiekrītu tavam teiktajam par Jāgru. Viņš vienmēr vilka komandu un nesa tai rezultātu. + Viņš ir (panākumiem popularitāti) izcilakais Eiropietis NHL,par ko tur vēl var runāt ? Runājot par darbu,Kino,ko tu izvēlētos darbu pa 6-7 citroniem prestižākā uzņēmumā,kur vēl lielu daļu savas peļņas tu atdosi nodokļos. Nerunājot vēl par to,ka tu strādā ārzemēs! Vai darbu mājās pa kādiem 15 citroniem sezonā,no kuriem tev nevajag maksāt nodokli ? Bet ne tik prestižā uzņēmumā ! Domāju viens fakts Ārzemes,mājas ir ļoti no svara,nerunājot par to,ka tu vari mājās vairāk nopelnīt. Iedomājies 15 citroni tīrajā uz ķepas,cik sezonas NHL viņam jānokapā par 7-8 citroniem sezonā ? 2-3 sezonas !!!!
Pasaki, kur Jāgrs aizvilka Pingvīnus, Capitals un Rangers? Varbūt vienīgi vēl dziļāk mežā. Par tiem citroniem runājot es domāju, ka, ja Kovi tomēr spēlēs KHL nebūs tie nekādi 15 citroni, maksimums 10.

     [+] [-]

, 2010-01-18 09:39, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Paldies par izskaidrojumu. Nepiekrītu tavam teiktajam par Jāgru. Viņš vienmēr vilka komandu un nesa tai rezultātu. + Viņš ir (panākumiem popularitāti) izcilakais Eiropietis NHL,par ko tur vēl var runāt ? Runājot par darbu,Kino,ko tu izvēlētos darbu pa 6-7 citroniem prestižākā uzņēmumā,kur vēl lielu daļu savas peļņas tu atdosi nodokļos. Nerunājot vēl par to,ka tu strādā ārzemēs! Vai darbu mājās pa kādiem 15 citroniem sezonā,no kuriem tev nevajag maksāt nodokli ? Bet ne tik prestižā uzņēmumā ! Domāju viens fakts Ārzemes,mājas ir ļoti no svara,nerunājot par to,ka tu vari mājās vairāk nopelnīt. Iedomājies 15 citroni tīrajā uz ķepas,cik sezonas NHL viņam jānokapā par 7-8 citroniem sezonā ? 2-3 sezonas !!!!
Nenoliedzot ka Jāgrs ir izcils spēlētājs tomēr komandas vilcējs viņš nhl līmenī nebija . Piemēram Capitals viņu uzskatīja par ļoti neveiksmīgu pirkumu arī Rangers vairāk atmiņā nāk ar viņa prasībām ko viņš vēlās sev partneros nevis ar kādiem panākumiem.Bet khl līmenī nenoliedzu tieši pateicoties viņam Avangards izslēgšanās spēlēs iepriekšējā sezonā bija lielisks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-18 10:02, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nu kaut vai 10 citronus tīrajā peļņā,pret 7-8 atņemot nodokli,cik paliek ? 6-5 citroni uz ķepas ? Jeb kurā gadījumā KHL sezonā viņš nopelnīs 2 reizes vairak sezonā. Ja jau Jagrs saņem pie 9 citroniem,domāju Kovi piķos biku vairāk,bet tas no tā,kā būs.
Es jau neko nesaku pretī. Vienkārši vajag beidzot "apreģiļitsja". Ja viņam SC tiešām būtu aktuāls, tad viņš KHL virzienā nemaz neskatītos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-18 10:16, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Jeb kurā gadījumā,tāda līmeņa spēlētāju no Eiropas nav bijis,kā Jāgrs. Un jaunajām Eiropas zvaigznēm pagaidām nespīd sasniegt Jagra augstumus. Varbūt Ovečkins(varbūt).
Lai gan simpātijas neloloju ne pret vienu no viņiem jāsaka, ka Ovečkins Jāgru daudzējādā ziņā jau ir pārspējis. Jāgram ir tikai labākā spēlētāja tituli, kamēr Ovečkins jau 2 reizes bijis MVP un Rišāra trofejas laureāts. Protams, pagaidām punkti vairāk ir Jāgram, bet tam ir savi objektīvi iemesli. Un kas būtiski Jāgram daudzu sezonu laikā “kriša” bija Lemjē, bet Ovečkinam tādu nav bijis.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-18 10:55, pirms 15 gadiem
Nezinu gan vai būtu tāds uzbrucēju superduets Ovi un Kovi (izklausās ja labi). Tomēr divas superzvaigznes, manuprāt egocentriski spēlētājji, kuri kopā var tikpat labi savārīt lielus sū... Un runa jau ir arī par algām.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-18 11:03, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tava doma skaidra . Bet kas veido komandu ? Cik zinu spēlētāji,ne tā ? Un ja komandā ir savākti (daudzskaitlis,runa neiet par vienu Radulovu), Fjodorovi,Jāgri un Vainhandeli !!!! Bet RD Bērziņi,Cipuļi ...... ,kā tu domā,kura komanda spēlēs skatāmaku hokeju ? Zini,ja Lācīša kungs panaktu savu un Kovi pārietu uz SKA,viņš nebūtu viens meisterīgs spēlētājs savā komandā,liekas to tu saproti ? Bet tas ka viņs būtu spilgtākais uzbrucējs KHL vienozīmīgi.
90 gadu beigās un gadsimtu mijā bija jau viena tāda "zvaigžņu komanda" un saucās NY Rangers..... kas Stenlija kausu tāpat neredzēja kā savas ausis.... varam jau vēl atcerēties Pēterburgu un 2000 gadu.... Krieviem tad bija bez maz vai All Star komanda uz PČ tikai tas tāpat mūsējiem neliedza viņu apspēlēt.... Beigās krievi ne tikai medaļas nedabuja pat cik atceros ceturtdaļfinālā neiekļuva.... vot Tev i "zvaigžņu komanda".... kur pagājušogad palika SKA (kas arī pagājušosezon nebija nekādi nīkuļi)...? Cik atceros izkrita tāpat kā RD 1. kārtā kaut gan arī tad šie skaitijās vieni no galvenajiem pretendentiem uz Gagarinu....

  +1 [+] [-]

, 2010-01-18 11:52, pirms 15 gadiem
p.s. no kā varam secināt, ka no vienām pašām zvaigznēm komandā ir pamaz, lai komanda varētu pretendēt uz kausa (SC, GC) iegūšanu un vajag arī vēl tos kas tām zvaigznēm "klavieres nesīs".... Un parasti tādas komandas arī iegūst kausus, kurām ir labi sabalanēta tā zvaigžņu un "klavieru nesēju" attiecība ....

     [+] [-]

, 2010-01-18 18:22, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: Viennozomigi, pat bail iedomaties kas notiks Ovis kopa Kovaļčuku
Olimpiadee redzeesi I Ovechkinu kopa ar kovalchuku, gan MAlkinu!
Un Kanaadieshiem pretii Krosbijs, Nesh , Brodeers!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-18 23:38, pirms 15 gadiem
als rakstīja: 90 gadu beigās un gadsimtu mijā bija jau viena tāda "zvaigžņu komanda" un saucās NY Rangers..... kas Stenlija kausu tāpat neredzēja kā savas ausis.... varam jau vēl atcerēties Pēterburgu un 2000 gadu.... Krieviem tad bija bez maz vai All Star komanda uz PČ tikai tas tāpat mūsējiem neliedza viņu apspēlēt.... Beigās krievi ne tikai medaļas nedabuja pat cik atceros ceturtdaļfinālā neiekļuva.... vot Tev i "zvaigžņu komanda".... kur pagājušogad palika SKA (kas arī pagājušosezon nebija nekādi nīkuļi)...? Cik atceros izkrita tāpat kā RD 1. kārtā kaut gan arī tad šie skaitijās vieni no galvenajiem pretendentiem uz Gagarinu....
Vēl jau zvaigžņu komanda bija Salavats, kuru tas pats Jāgrs izbambalēja pirmajā kārtā...
Otrajā kārtā to pašu vajadzēja izdarīt ar Kazaņu, bet tur pietrūka s...da 19 sekunžu!
Tādas zvaigžņu komandas te ir nākušas un gājušas...

     [+] [-]

, 2010-01-18 23:40, pirms 15 gadiem
lvhockey rakstīja: Kas vispār ir Vensāns?
angļu valodā Vincent Lecavalier.
tāpat kā Marcel Hossa.
angliski "c" izrunājas kā "s"
Tātad latviski būs Vincetns Lekavaljē
un Marcels Hosa arī pareizi būs ar c
Nu Tu pateici !!
Es saprastu, ja vēl Kharlamovs neko nejēdz no izrunas, bet Tu !
Vincent Lecavalier raksta franču valodā un latviski izrunā Vensāns Lekavaljē.
Tā tas ir un tā tam būs būt ! ( kā teica viens klasiķis...)