Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Šilova pārstāvētā "Canucks" piesaistījusi vārtsargu no okupantu līgas

Andris Liepa
Andris Liepa

Šilova pārstāvētā "Canucks" piesaistījusi vārtsargu no okupantu līgas
Dilans Fērgusons Foto: Steven Ellis/The Leafs Nation

Nacionālās hokeja līgas (NHL) klubs Vankūveras "Canucks" komandai piesaistījusi kanādiešu vārtsargu Dilanu Fērgusonu.

"Canucks" un Fērgusons panākuši vienošanos par izmēģinājuma laika līgumu. Pagājušo sezonu 25 gadus vecais Fērgusons pavadīja agresorvalsts Krievijas rīkotajā Kontinentālajā hokeja līgā (KHL), pārstāvot Minskas "Dinamo" klubu.

"Dinamo" rindās Fērgusons uz ledus devās 18 mačos, izcīnot deviņas uzvaras. Viņš vidēji spēlē atvairīja 90,4% pretinieku metienu un zaudēja 2,51 ripu.

Šobrīd "Canucks" vārtsargu līnija ir nonākusi problemātiskā situācijā, jo kluba pirmais numurs Tačers Demko joprojām atgūstas no traumas, kas viņam liedza aizvadīt lielāko daļu aizvadītās sezonas izslēgšanas spēļu turnīra. Savukārt Šilovs dziedē Latvijas izlases treniņometnē gūto ceļgala traumu.

Fērgusons tika izvēlēts NHL 2017. gada drafta septītajā kārtā. NHL viņš laukumā devies trīs mačos. 2017./2018. gada sezonā Fērgusons vienu spēli aizvadīja Vegasas "Golden Knights" sastāvā, bet 2022./2023. gada viņš divās spēlēs uz ledus izgāja Otavas "Senators" rindās. Aizvadītā sezona KHL bija Fērgusona pirmā ārpus Ziemeļamerikas.

"Canucks" jauno sezonu sāks 10. oktobrī, plkst 5 pēc Latvijas laika savā laukumā uzņemot Kalgari "Flames".

Izmantotie resursi:

https://www.cbssports.com/fantasy/h...

     [+] [-]

, 2024-09-17 13:25, aizvakar
Geralt of Rivia rakstīja: Vēsturi pamācies, elītist Cilvēks ir karojis vienmēr. Vai nu par savu izdzīošanu pirmatnējos laikos, vai par resursiem ar visiem pēc kārtas, sākot ar kaimiņu, kam labāka raža vai smukāka sieva, beidzot ar starpvalstu kariem reliģijas, resursu utt dēļ. Un ne jau mistiskā elite ir tā, kas pamatā veido cilvēku domāšanu. To veido tavi vecāki. Ja tavs tēvs ir no tiem, kas piekopj, "ja sit tad mīl" pret tavu māti un tevi, tad nevajadzēs nekādus "elitistus", lai tu arī izdomātu, ka ja kaut ko gribās, tad var ņemt ar varu.
Un runājot par karu - tas ir skarbi, bet tieši karš bīda progresu. Jau no seniem laikiem militārās jomas sasniegumi pēc tam ienāk civilajā dzīvē. Sākot kaut vai ar kaut ko tik primitīvu kā palielu daļu medikamentu - tie paši plāksteri, marle mūšdienu izpratnē sākotnēji bija militārajām vajadzībām un tikai tad ienāca "parastajiem". Tas pats par izolācijas lenti, dažādiem radariem, sakaru tehnoloģijām.
Pasaulē nav resursu problēmas, ir tikai resursu izšķērdības problēma. Nav arī tehnoloģijas trūcības problēma, bet peļņas samazināšanas to izmantojot.
Arī mūsu vecākus kāds programmē, neviens nav dzimis ar noteiktu domāšanas veidu. Šobrīd, kur vien var mūsos ir stumts iekšā naids un bailes. Vēsturē karoja, jo tiešām resursu bija maz, tas radīja nepietiekamības un baiļu traumu kā rezultātā cilvēki šo traumu Iespaidā ķērās pie vardarbības, lai nodrošinātu labas dzīves sev tuvākajiem. 21.gs. Vardarbība notiek, jo pasaules valdnieki spēlē naudu spēles, lai turētu cilvēkus bailēs un noskirtībā un lai mēs maksātu par problēmām ko viņa rada.
Ir laiks pacelties uz augstāku apziņas līmenī balstītu uz sadarbību un mīlestību.. Tāpat tas ir tas ko sirds visiem vēlas. Neviens nav dzimis ar domu, nu es iešu un karošu. Tā uz bailēm balstīta apziņa kas mūsos ir Ieprogrammēta.

     [+] [-]

, 2024-09-17 13:52, aizvakar
Trippigakillen rakstīja: Pasaulē nav resursu problēmas, ir tikai resursu izšķērdības problēma. Nav arī tehnoloģijas trūcības problēma, bet peļņas samazināšanas to izmantojot.
Arī mūsu vecākus kāds programmē, neviens nav dzimis ar noteiktu domāšanas veidu. Šobrīd, kur vien var mūsos ir stumts iekšā naids un bailes. Vēsturē karoja, jo tiešām resursu bija maz, tas radīja nepietiekamības un baiļu traumu kā rezultātā cilvēki šo traumu Iespaidā ķērās pie vardarbības, lai nodrošinātu labas dzīves sev tuvākajiem. 21.gs. Vardarbība notiek, jo pasaules valdnieki spēlē naudu spēles, lai turētu cilvēkus bailēs un noskirtībā un lai mēs maksātu par problēmām ko viņa rada.
Ir laiks pacelties uz augstāku apziņas līmenī balstītu uz sadarbību un mīlestību.. Tāpat tas ir tas ko sirds visiem vēlas. Neviens nav dzimis ar domu, nu es iešu un karošu. Tā uz bailēm balstīta apziņa kas mūsos ir Ieprogrammēta.
Viss ir daudz vienkāršāk nekā tu te mālē.
Jebkurā valstī ir liela sabiedrības daļa, kurai ir totāls kritiskās domāšanas deficīts. Tie ir tā saucamie lumpeņi. Cilvēki, kuri nespēj kritiski izvērtēt elementārus procesus un lietas, kuras kāda cita sabiedrības grupa, visbiežāk savtīgās interesēs, bīda to sabiedrības daļai bez šīs kritiskās domāšanas.
Vislabāk tas ir novērojams pirms dažādām valsts pārvaldes orgānu vēlēšanām, kad no visiem stūriem lien ārā visādi demagogi un populisti. Jo lielāks valsts sabiedrībā cilvēku bez kritiskās domāšanas skaits, jo lielāka iespēja, ka valsts nonāks dažādu autoritāru cilvēku un partiju rokās.
Domāt kritiski cilvēkiem var iemācīt, bet tas nav viegls process. Īpaši sabiedrības zemāko slāņu sabiedrībā.

     [+] [-]

, 2024-09-17 14:04, aizvakar
Janoss1989 rakstīja: Vispār piekrītu par to agresorvalsts un okupantu līgu lietošana masu mēdijos nav ok. Šis ir tas pats kas kovida laikā. Mēdiji cenšās virzīt cilvēku domu un uztveri konrētā virzienā - un tas strādā. Piemērs komentāru sekcija. Visi kuri nepiekrīt tiek norakti ar mīnusiem!
Tā pat par Izraēlu jautājums kas bija pirmais vista vai ola? Pastāstiet man labāk kurā laikā radās Izraēlas valsts, kādas valsts teritorijā? Pareizi - Palestīnā, kuras cilvēki ir sadzīti Gazā un kurus Izraēlas armija regulāri nīdē ārā. Ja ASV neaizstāvētu Izraēlu tad tur arābi jau sen viņus būtu izkāvuši.
Izraēlas valsts radās 1000 gadus pirms mūsu ēras, gudriniek. Iespējams esi dzirdējis par tā laika ķēniņiem Dāvidu, Zālamanu utt? Laika gaitā teritoriju daudzkārtīgi okupēja visi, kam nebija slinkums - asīrieši, babilonieši, persieši utt. Pēc 1. pasaules kara, sadalot Osmaņu impēriju, teritorija nonāca britu pakļautībā līdz 1948. gadam, kad tika dibināta mūsdienu Izraēla. Lūdzu apgaismo - kurā brīdī tur ir bijusi Palestīnas valsts? Vari nosaukt kaut vienu Palestīnas karali, prezidentu vai tamlīdzīgi?
Par to, ka arābi ebrejus grib iznīcināt un to būtu jau sen izdarījuši, ja vien Izraēla ar ASV palīdzību nespētu sevi aizstāvēt, tev gan ir taisnība.

     [+] [-]

, 2024-09-17 14:12, aizvakar
Janoss1989 rakstīja: Vispār piekrītu par to agresorvalsts un okupantu līgu lietošana masu mēdijos nav ok. Šis ir tas pats kas kovida laikā. Mēdiji cenšās virzīt cilvēku domu un uztveri konrētā virzienā - un tas strādā. Piemērs komentāru sekcija. Visi kuri nepiekrīt tiek norakti ar mīnusiem!
Tā pat par Izraēlu jautājums kas bija pirmais vista vai ola? Pastāstiet man labāk kurā laikā radās Izraēlas valsts, kādas valsts teritorijā? Pareizi - Palestīnā, kuras cilvēki ir sadzīti Gazā un kurus Izraēlas armija regulāri nīdē ārā. Ja ASV neaizstāvētu Izraēlu tad tur arābi jau sen viņus būtu izkāvuši.
Saprotu, ka tev norādīt, ka jāmācās Izraēlas vēsturi būtu par traku, bet vismaz tik daudz jau nu varēji izstudēt, pirms raksti stulbības, kāpēc pēc 1946 gada ANo lēmuma par Izraēlas un Palestīnas valstu izveidi, Izraēla izveidoja savu valsti, bet Palestīna nē.

     [+] [-]

, 2024-09-17 14:13, aizvakar
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Viss ir daudz vienkāršāk nekā tu te mālē.
Jebkurā valstī ir liela sabiedrības daļa, kurai ir totāls kritiskās domāšanas deficīts. Tie ir tā saucamie lumpeņi. Cilvēki, kuri nespēj kritiski izvērtēt elementārus procesus un lietas, kuras kāda cita sabiedrības grupa, visbiežāk savtīgās interesēs, bīda to sabiedrības daļai bez šīs kritiskās domāšanas.
Vislabāk tas ir novērojams pirms dažādām valsts pārvaldes orgānu vēlēšanām, kad no visiem stūriem lien ārā visādi demagogi un populisti. Jo lielāks valsts sabiedrībā cilvēku bez kritiskās domāšanas skaits, jo lielāka iespēja, ka valsts nonāks dažādu autoritāru cilvēku un partiju rokās.
Domāt kritiski cilvēkiem var iemācīt, bet tas nav viegls process. Īpaši sabiedrības zemāko slāņu sabiedrībā.
Jebkurš domāšanas veids no kaut kurienes nāk. Kritiski domāt nemaz nav tik viegli augot sabiedrībā, kur šķiet, ka ir piekļuve tikai vienai naratīvai.
Bet pietiek tik daudz muldēt. Fokusējamies uz vairāk labo pasaulē. Tas uz ko visvairāk fokus, visātrāk aug plašumā. Mēs katrs individuāli varam izvēlēties kādu enerģiju sabiedrībā mēs vēlamies rast. Jo vairāk cilvēki koncentrēsies uz mīlestību, cieņu, palīdzēšanu viens otram utt, jo ātrāk tas viss kā domino efekts aizies.

     [+] [-]

, 2024-09-17 14:36, aizvakar
Trippigakillen rakstīja: Jebkurš domāšanas veids no kaut kurienes nāk. Kritiski domāt nemaz nav tik viegli augot sabiedrībā, kur šķiet, ka ir piekļuve tikai vienai naratīvai.
Bet pietiek tik daudz muldēt. Fokusējamies uz vairāk labo pasaulē. Tas uz ko visvairāk fokus, visātrāk aug plašumā. Mēs katrs individuāli varam izvēlēties kādu enerģiju sabiedrībā mēs vēlamies rast. Jo vairāk cilvēki koncentrēsies uz mīlestību, cieņu, palīdzēšanu viens otram utt, jo ātrāk tas viss kā domino efekts aizies.
Es saprotu, ka cilvēkiem, kuriem ir 60+, un kuri savu apzinīgo vecumu aizvadīja pie trīs TV kanāliem un lasot laikrakstus, kuri bija vienas partijas pārraudzībā, kritisko domāšanu vairs neieaudzināt, bet kad jauni cilvēki kaut ko raksta par vienu narativu, kad ir pieejami miljoniem informācijas avotu, tad man tas šķiet ļoti dumji.

     [+] [-]

, 2024-09-17 17:17, aizvakar
Vislabāk pasauli mēs varam mainīt sākot ar sevi, radot labu piemēru. Ja mēs vēlamies mainīt citus, jāsāk ar cenšanos saprast par to, kas ir visas dzīves pieredzes, kuras ir izveidojušas cilvēka viedokli un darbības tādas kādas viņas ir. Saprotot to, ka visticamāk mēs būtu šādi paši cilvēki, ja pieredzētu tieši visu šo pašu. Lai cik to brīžiem dusmās būtu grūti izprast, tiesāšana un naids noved tikai pie vēl sliktākām lietām - pretējām mūsu nodomiem.

     [+] [-]

, 2024-09-17 17:28, aizvakar
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ne jau karš bīda cilvēci uz tehnoloģisko progresu, bet gan gatavošanās tam. Pamatā viss bruņojums tiek izstrādāts miera laikā, un ļoti salīdzinoši maz kas izgudrots notiekot reālai kara darbībai.
Paldies, ka precizēji. Visapreizāk būtu bijis - militārā joma un vecais teiciens par to, ka uzvar tas, kam ir lielakais miets. Un kamēr "meklē to mietu", tikmēr rodas arī lietas, ko pēc tam izmanto ikdienā.

     [+] [-]

, 2024-09-17 18:11, aizvakar
Klau, Trippigakillen, netērē taču savu laiku, mēģinot viņiem kaut ko paskaidrot! Viņus tagad tikai ar 5G var vadīt ...