Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Ovečkins atzīts par NHL sezonas MVP, Vezinas balva Bobrovskim

Rolands Eliņš

Ovečkins atzīts par NHL sezonas MVP, Vezinas balva Bobrovskim
Aleksandrs Ovečkins
Foto: AP/Scanpix

Nacionālā hokeja līga paziņojusi savus šīs sezonas laureātus, par sezonas MVP atzīstot Vašingtona „Capitals” uzbrucējs Aleksandru Ovečkinu. Sergejs Bobrovskis no „Blue Jackets” ieguva Vezina balvu, bet Norisa balva labākajam aizsargam nonākusi Pīkeja Subana rīcībā.

Aleksandrs Ovečkins jau trešo reizi karjerā ieguvis Hārta balvu, kur tiek piešķirta sezonas vērtīgākajam spēlētājam (saskaņā ar Profesionālo hokeja apskatnieku asociācijas balsojumu). Pēc samērā klusa un piezemēta sezonas sākuma, kad negāja ne Ovečkinam, ne viņa „Capitals” komandai, Krievijas izlases uzbrucējs pēdējās 23 spēlēs pamanījās gūt veselus 24 vārtus un iegūt Morisa „Raķetes” Rišāra balvu kā līgas labākais vārtu guvējs (32 vārti). Ar Ovečkinu priekšgalā „Capitals” arī triumfēja Dienvidaustrumu divīzijā.

Savukārt spēlētāju balsojumā par vērtīgāko hokejistu Ovečkinu un arī „Lightning” martinu Senluī apsteidza „Penguins” zvaigzne Sidnijs Krosbijs, tādejādi iegūstot Teda Lindseja vārdā nosaukto balvu. Krosbijs Hārta balvas balsojumā Ovečkinam piekāpās tikai par 32 punktiem, kas ir mazākā punktu starpība kopš 2002. gada, taču pašu spēlētāju balsojumā Krosbijs, kurš šosezon izdarīja 41 rezultatīvu piespēli (kopā 56 punkti), revanšējās.

Vezinas balva, kura tiek piešķirta līgas labākajam vārtsargam, nonāca „Blue Jackets” cietokšņa sargātāja Sergeja Bobrovska īpašumā. Bobrovskis aizvadīja fantastisku sezonu un bija viens no galvenajiem iemesliem, kas ļāva „Blue Jackets” ilgstoši pretendēt uz iekļūšanu izslēgšanas spēlēs. Viņš arī kļuvis par pirmo Krievijas hokejistu, kurš ieguvis Vezinas balvu.

Iemesls priecāties ir arī Monreālas „Canadiens” vienībai, kuras aizsargs Pīkejs Subans atzīts par līgas labāko aizsargu un ieguvis Norisa balvu, balsojumā apsteidzot Krisu Letangu („Penguins”) un Raienu Sateru („Wild”). Subans šosezon izcēlās ar 38 punktiem (11+27), kas bija dalīts labākais rezultāts aizsargu konkurencē.

Bet līgas labākais debitants šosezon nāk no Floridas „Panthers” komandas un viņa vārds ir Džonatans Iberdo. Viņš ar 31 punktu bija rezultatīvākais debitantu konkurencē (tikpat punktu gan arī Nīlam Jakupovam no „Oilers”) un nu kļuvis par pirmo „Panthers” spēlētāju, kurš ieguvis Kaldera balvu.

Pārējo NHL balvu ieguvēji tika izziņoti jau vakar un tie ir pieejami šeit.

Izmantotie resursi:
Alex Ovechkin wins Hart Trophy; PK Subban,...

     [+] [-]

, 2013-06-16 18:18, pirms 11 gadiem
Hossa43 rakstīja: tad jau viss skaidrs,Ovečkins ir vērtīgāks!!
Manis pēc kaut vai Bobijs Ors ar slidām, kas 3 izmērus par lielu..

  +2 [+] [-]

, 2013-06-16 18:19, pirms 11 gadiem
roma202 rakstīja: ir basketbolists J.R. Smith - Džejs.Ar. Smits. un visi komentētāji viņu tā arī sauc. Tā ASV ir pieņemts saīsināt melnadaino vārdus '( tāpat ka Brazilijā dod iesaukas. piemēram kāds pazist Luisu Nazario da Limu??? bet tas ir pats Ronaldo ta ka viss ir čikiniekaa
Tev vispār sadalec, par ko Tu runā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-16 19:18, pirms 11 gadiem
M9 rakstīja: Tev vispār sadalec, par ko Tu runā?
Jā, par P.K Subanu.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-16 19:46, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Kharlamov! Tie krievu pārbēdzēji gan ir malači
Ja nopietni,tad atkal it kā nejauši paceļās pretnostatījums Ovečkins-Krosbijs un kā rakstīju agrāk,viņus nevar salīdzināt,jo abi ir absolūti dažāda plāna spēlētāji.Var būt tikai viens jautājums.Kurš vērtīgāks?To var izlasīt uz Stenlija kausa.Protams gadās izņēmumi ,ka lielas zvaigznes dažreiz tur neiegravē.
pie tam visi zinām, kurš Kanādai atnesa olimpisko zeltu.

     [+] [-]

, 2013-06-16 20:50, pirms 11 gadiem
Juus te smejaties par Nīls vai P.K, bet kāds redzēja kā ir uzrakstīts Huberdou uzvārds? Iberdo, nu smieklīgi, gadījumā nav Huberdo vai kka tā?

  +1 [+] [-]

, 2013-06-16 21:21, pirms 11 gadiem
lkjhg rakstīja: un kur tad tas raudpuisitis un otro piespelisu karalis krosbiks kas esot tipa labakais??? ak ja uzvareja keponu balsojuma bet oveckins loti pelniti dabuja kartejo mvp, jo kartejo reizi viens pats ievilka to vajo lejasgala komandu vasengtonu plejos + 32 goli vienigajam un ka redzam ari isti hokeja eksperti to noverte un pelniti dod balvu, nevis tam vargulim kas blakus malkinam un parejiem stariem kaca statistiku ar otrajam piespelitem
Pilnīgi tev piekrītu par Krosbiju otro piespēļu vācējs .

     [+] [-]

, 2013-06-16 23:50, pirms 11 gadiem
roma202 rakstīja: Jā, par P.K Subanu.
Ko tad nesaki "Pīkeju"? Tas taču "tāpat" iegūts kā iesauka Ronaldo.

     [+] [-]

, 2013-06-17 00:26, pirms 11 gadiem
Žīdu dzīres!!

     [+] [-]

, 2013-06-17 09:41, pirms 11 gadiem
Man liekas, ar katru gadu tās regulārās sezonas individuālās balvas arvien vairāk sāk sevi degradēt.
Labi, varētu piekrist par Avečkinu, džeks tiešām pusi sezonas aizvadīja labā līmenī, bet nu Noriss Subbanam un Vezīna Bobrovskim....hm.... kuda mi kaķimsja...Noriss Subbanam, oh my god....

     [+] [-]

, 2013-06-17 11:41, pirms 11 gadiem
malacis ovečkins

     [+] [-]

, 2013-06-17 11:56, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Man liekas, ar katru gadu tās regulārās sezonas individuālās balvas arvien vairāk sāk sevi degradēt.
Labi, varētu piekrist par Avečkinu, džeks tiešām pusi sezonas aizvadīja labā līmenī, bet nu Noriss Subbanam un Vezīna Bobrovskim....hm.... kuda mi kaķimsja...Noriss Subbanam, oh my god....
Es saprotu Tavu sašutumu, bet kam tad vēl dot? Varbūt kāds, kurš ir redzējis vairāk MTL spēles, varētu pastāstīt cik liels nopelns Subana rezultativātē ir Markovam, kurš ne vienam vien no saviem pāriniekiem ir licis izskatīties krietni labākam nekā tie ir patiesībā. Ar statistiku ir grūti strīdēties un tā kā Subans izpilda labus spēka paņēmienus, tad jau vispār. Ja neidos Norisu, kāds vēl padomās, ka tikai tāpēc, ka šams ir melnais

Attiecībā uz pārējiem... Sateram? Jandlam? Arī īsti nevelk, vai ne? Labākais overall aizsargs pasaulē objektīvi ir Hāra, bet neviens taču nedos viņam to balvu ar 17 punktiem, kaut gan man nekas nebūtu pretī. Vispār attiecībā uz Hāru un balvām ir izveidojusies viesai negodīga situācija, jo NHL vēsturē nav daudz citu aizsargu, kuri būtu tā dominējuši ar savu spēku kā viņš, bet, ja jaunie rezultatīvie aizsargi ar Karlsonu priekšgalā iegriezīs propellerus, tad tā viņš arī var palikt - tikai ar vienu sezonas labākā godu.

     [+] [-]

, 2013-06-17 11:59, pirms 11 gadiem
hockeyekspert2 rakstīja: Juus te smejaties par Nīls vai P.K, bet kāds redzēja kā ir uzrakstīts Huberdou uzvārds? Iberdo, nu smieklīgi, gadījumā nav Huberdo vai kka tā?
Amerikāņi un anglokanādieši paši nepareizi izrunā savus franciskos uzvārdus. Piemēram, pareizi ir Patriks Ruā un Marks Mesjē nevis Patriks Rojs un Marks Mesijērs.

     [+] [-]

, 2013-06-17 12:29, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Es saprotu Tavu sašutumu, bet kam tad vēl dot? Varbūt kāds, kurš ir redzējis vairāk MTL spēles, varētu pastāstīt cik liels nopelns Subana rezultativātē ir Markovam, kurš ne vienam vien no saviem pāriniekiem ir licis izskatīties krietni labākam nekā tie ir patiesībā. Ar statistiku ir grūti strīdēties un tā kā Subans izpilda labus spēka paņēmienus, tad jau vispār. Ja neidos Norisu, kāds vēl padomās, ka tikai tāpēc, ka šams ir melnais

Attiecībā uz pārējiem... Sateram? Jandlam? Arī īsti nevelk, vai ne? Labākais overall aizsargs pasaulē objektīvi ir Hāra, bet neviens taču nedos viņam to balvu ar 17 punktiem, kaut gan man nekas nebūtu pretī. Vispār attiecībā uz Hāru un balvām ir izveidojusies viesai negodīga situācija, jo NHL vēsturē nav daudz citu aizsargu, kuri būtu tā dominējuši ar savu spēku kā viņš, bet, ja jaunie rezultatīvie aizsargi ar Karlsonu priekšgalā iegriezīs propellerus, tad tā viņš arī var palikt - tikai ar vienu sezonas labākā godu.
Tad tā arī godīgi vajaga pateikt, ka Noriss tiek piešķirts nevis labākajam NHL sezonas aizsargam,bet gan rezultatīvākajam. Uzskatu, ka tad jau drīzāk Letangs, kurš par spīti savai traumai rezultativitātē neatpaliek, arī plus mīnus viņam ir labāks. Suteram neiedeva tāpēc, ka viņš ir no Minesotas, kaut gan arī būtu vairāk pelnījis nekā Subbans ar saviem mūžīgajiem skandāliem un debošiem uz laukuma un ārpus tā.
Par Jandlu grūti spriest, bet Kīts jau nu arī būtu pelnījis Norrisu ar saviem plus 16 vairāk nekā Subbans.

     [+] [-]

, 2013-06-17 14:08, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Tad tā arī godīgi vajaga pateikt, ka Noriss tiek piešķirts nevis labākajam NHL sezonas aizsargam,bet gan rezultatīvākajam. Uzskatu, ka tad jau drīzāk Letangs, kurš par spīti savai traumai rezultativitātē neatpaliek, arī plus mīnus viņam ir labāks. Suteram neiedeva tāpēc, ka viņš ir no Minesotas, kaut gan arī būtu vairāk pelnījis nekā Subbans ar saviem mūžīgajiem skandāliem un debošiem uz laukuma un ārpus tā.
Par Jandlu grūti spriest, bet Kīts jau nu arī būtu pelnījis Norrisu ar saviem plus 16 vairāk nekā Subbans.
nu vispār jāpiekrīt tev - ir jau tie kanādieši un amerikāņi tādi nekompitenti hokeja jautājumos Labi, ka vismaz mums pašiem ir savs Laflērs, kas zina, kā vajag un kā jābūt

     [+] [-]

, 2013-06-17 14:36, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: nu vispār jāpiekrīt tev - ir jau tie kanādieši un amerikāņi tādi nekompitenti hokeja jautājumos Labi, ka vismaz mums pašiem ir savs Laflērs, kas zina, kā vajag un kā jābūt
Nemaz nesmejies, arī tur ir pilns ar saviem idiotiem. Kas tad komentēja Toronto presē notikumu ap Pelšu, tas gadījumā nebija ZA hokeja apskatnieks?? Gadījumā ne kāds no tiem kas piešķir visus tos hārtus un smārtus?
Tu kādreiz palasi arī visus šos milberijus, koksus, utt? Kas tur tiek muldēts? Uz tā fona Dons Čerijs ir absolūts tīrradnis, viens no nedaudzajiem, kurā ir vērts ieklausīties.
Makkenzijs un Drēgers ir vieni no nedaudzajiem, kas ir patiešām kompetenti.

     [+] [-]

, 2013-06-17 15:02, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Nemaz nesmejies, arī tur ir pilns ar saviem idiotiem. Kas tad komentēja Toronto presē notikumu ap Pelšu, tas gadījumā nebija ZA hokeja apskatnieks?? Gadījumā ne kāds no tiem kas piešķir visus tos hārtus un smārtus?
Tu kādreiz palasi arī visus šos milberijus, koksus, utt? Kas tur tiek muldēts? Uz tā fona Dons Čerijs ir absolūts tīrradnis, viens no nedaudzajiem, kurā ir vērts ieklausīties.
Makkenzijs un Drēgers ir vieni no nedaudzajiem, kas ir patiešām kompetenti.
ja godīgi, tad es vispār ziņas tik pat kā nelasu, ne sporta ne parastās, nav ko savu galvu ar visādiem sū.. piebāzt. bet sainteresēji mani un aizgāju apskatīties, kam tad es tviterī sekoju - Lebruns, Halfords, Makenzijs, Dangle vēl kkādām hokeja lapām, pilnīgi pietiek, lai uzzinātu jaunākos faktus. šajā gadījumā es vnk nespēju pretoties un nedaudz iesmiet par tevi, jo būsim godīgi, tu tomēr vienmēr visu zini nedaudz labāk par visiem citiem

p.s. idioti ir apm. 95% no zemes populācijas un viņu ir visur un daudz, tā nu tas ir.

     [+] [-]

, 2013-06-17 15:11, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: ja godīgi, tad es vispār ziņas tik pat kā nelasu, ne sporta ne parastās, nav ko savu galvu ar visādiem sū.. piebāzt. bet sainteresēji mani un aizgāju apskatīties, kam tad es tviterī sekoju - Lebruns, Halfords, Makenzijs, Dangle vēl kkādām hokeja lapām, pilnīgi pietiek, lai uzzinātu jaunākos faktus. šajā gadījumā es vnk nespēju pretoties un nedaudz iesmiet par tevi, jo būsim godīgi, tu tomēr vienmēr visu zini nedaudz labāk par visiem citiem

p.s. idioti ir apm. 95% no zemes populācijas un viņu ir visur un daudz, tā nu tas ir.
Iesmej, iesmej, nebūt neapvainošos...., tieši otrādi

p.s.Par tiem idiotiem gan nepiekrītu, lieta tāda, ka muļķu un idiotu uz pasaules nav nemaz tik daudz, pilnīgi noteikti var teikt, ka maz, taču izvietojušies tie ir tik prasmīgi, ka tos var sastapt ik uz soļa!!

     [+] [-]

, 2013-06-17 15:45, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Tad tā arī godīgi vajaga pateikt, ka Noriss tiek piešķirts nevis labākajam NHL sezonas aizsargam,bet gan rezultatīvākajam. Uzskatu, ka tad jau drīzāk Letangs, kurš par spīti savai traumai rezultativitātē neatpaliek, arī plus mīnus viņam ir labāks. Suteram neiedeva tāpēc, ka viņš ir no Minesotas, kaut gan arī būtu vairāk pelnījis nekā Subbans ar saviem mūžīgajiem skandāliem un debošiem uz laukuma un ārpus tā.
Par Jandlu grūti spriest, bet Kīts jau nu arī būtu pelnījis Norrisu ar saviem plus 16 vairāk nekā Subbans.
Nu liecies mierā... Letangs?! Un piesauc vēl +/- ! Tad jau Grīnam no Caps vajadzēja būt divkārtējam Norissa kandidātam, jo spēlējot kopā ar Ovi un Bakstrēmu, viņš bija pirmais starp aizsargiem gan pēc punktiem, gan pēc vārtiem, gan pēc +/-. Ir taču skaidrs, ka spēlējot vairākumā bez Krosbija un Malkina, tā rezultativitāte krietni apsīktu. Nav grūti būt rezultatīvam aizsargam līgas labākajā uzbrukuma komandā.

Atceries cik daudzus aizsargus skorerus saražoja Ottavā Hītlija-Speccas-Alfredsona laikos? Andrejs Mezaroš, Filips Kuba, Veids Reddens, Džo Korvo... Kur viņi visi ir tagad? Vai kādam ir kaut reizi izdevies pietuvoties Ottavas statistikai? Kopš Ottavas laikiem Veids Reddens ir bijis nozīmīgs spēlētājs tikai Toma Rīnija murgos.

     [+] [-]

, 2013-06-17 16:09, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Nemaz nesmejies, arī tur ir pilns ar saviem idiotiem. Kas tad komentēja Toronto presē notikumu ap Pelšu, tas gadījumā nebija ZA hokeja apskatnieks?? Gadījumā ne kāds no tiem kas piešķir visus tos hārtus un smārtus?
Tu kādreiz palasi arī visus šos milberijus, koksus, utt? Kas tur tiek muldēts? Uz tā fona Dons Čerijs ir absolūts tīrradnis, viens no nedaudzajiem, kurā ir vērts ieklausīties.
Makkenzijs un Drēgers ir vieni no nedaudzajiem, kas ir patiešām kompetenti.
Milberijam gan nav nekādas vainas. Patiesībā nevienam no viņiem nav, vismaz ja salīdzina ar mūsējiem un pārējās postpadomju valstu žurnālistiem. Es piekrītu, ka ZA sporta vietnēs bieži parādās kaut kas episki debīls, sevišķi, ja tas ir kaut kas saistīts ar Eiropas hokeju, bet tagad publicēt rakstus var faktiski jebkurš. Lielāko mēdiju žurnālisti, apskatnieki un komentētāji gan ir ļoti kompetenti. Atšķirībā no mums, kur hokeju profesionāli, puslīdz augstā līmenī, ir spēlējuši tieši 0 hokeja žurnālistu, tur 90% ir ar cienījamām spēlētāju vai treneru karjerām. Līdz ar to arī spēles iztirzāšana notiek pavisam citā līmenī un neaprobežojās ar vispārīgiem, būtībā bezjēdzīgiem epitetiem par to kā esot jāmet pa vārtiem, lai gūtu vārtus vai kā uzvarēs stiprākais. Vienīgais ko ir vērts lasīt ir intervijas un Pučes raksti, bet Armanda vērtība ir vairāk kā insaiderim nevis žurnālistam. Tikko jāuzcepj kāds raksts ar savu viedokli, tā visbiežāk rezultāts ir pilnīgs mēsls jebkura mūsu žurnālista izpildījumā. Bijušajiem profiem vismaz ir laba izpratne par spēles taktisko pusi, bet tādu mums vnk nav.

     [+] [-]

, 2013-06-17 16:30, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Lai arī runa ir par regulāro sezonu, nevaru vien beigt brīnīties, ka spēlētājs tiek pie 3 MVP balvām, lai arī 8 gadu laikā nav pat līdz pusfinālam ticis.
Ovi ir grūti vainot. Ja neskaita šo sezonu, tad visās savās MVP sezonās viņš reāli arī ir bijis labākais spēlētājs komandā ar absurdu statistiku arī play off. Arī kopumā vērtējot tā ir laba. Starpcitu Penguins ir vissliktākā MVP/Stenlija kausu attiecība visā līgā.

     [+] [-]

, 2013-06-17 18:32, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Iesmej, iesmej, nebūt neapvainošos...., tieši otrādi

p.s.Par tiem idiotiem gan nepiekrītu, lieta tāda, ka muļķu un idiotu uz pasaules nav nemaz tik daudz, pilnīgi noteikti var teikt, ka maz, taču izvietojušies tie ir tik prasmīgi, ka tos var sastapt ik uz soļa!!
savas iespējas, pavilkt tevi uz zoba, garām nelaidīšu, par to nešaubies

par idiotiem (mēs mēdzām šo kategoriju saukt par gobliniem ) gan palieku pie sava, viņu ir daudz. un nevajag domāt, ka goblini ir tikai neizglītoti cilvēki, goblinu starp izglītotajiem cilvēkiem ir kā biezs.

     [+] [-]

, 2013-06-19 05:36, pirms 11 gadiem
prieks par Ovechkinu man liekas kad vinsh bija pelnijis