Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Merzļikins paliek nepārspēts otrajā spēlē pēc kārtas

Rolands Eliņš

Merzļikins paliek nepārspēts otrajā spēlē pēc kārtas
Elvis Merzļikins. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā hokeja līgā veiksmīgi turpina spēlēt Kolumbusas „Blue Jackets”, kas savā laukumā ar 3:0 pārspēja vienu no līgas vadošajām komandām Bostonas „Bruins”. Elvis Merzļikins aizvadīja savas NHL karjeras otro sauso spēli, turklāt otro pēc kārtas.

Elvis Merzļikins stājās „Blue Jackets” vārtos astotajā spēlē pēc kārtas un šajā laika periodā ticis pie sešām uzvarām. Pirms dažām dienām Lasvegasā Merzļikins aizvadīja savu pirmo sauso spēli NHL, bet tagad, komandai atgriežoties Kolumbusā, Merzļikins šo sasniegumu atkārtoja. Viņš šajā spēlē atvairīja visus 34 pretinieku metienus.

Matīss Kivlenieks arī šoreiz palika „Blue Jackets” rezervē.

Merzļikina un Kivlenieka komanda turpina spēlēt ļoti pārliecinoši un 18 spēļu periodā tai izdevies uzvarēt 12 spēlēs, iekrājot 28 punktus. Tas ļāvis Kolumbusai pakāpties uz devīto vietu Austrumu konferencē, jau nonākot pavisam tuvu izslēgšanas spēļu zonai.

Šonakt Kolumbusai izdevās pieveikt ļoti spēcīgu pretinieci – Bostonas „Bruins” ir NHL trešās vietas īpašniece, atpaliekot tikai no Vašingtonas „Capitals” un Sentluisas "Blues". Merzļikins ir kļuvis par pirmo šosezon, kurš pratis pilnībā apturēt „Bruins” uzbrukumus – visās 47 iepriekšējās regulārās sezonas spēlēs „Bruins” bija guvusi vismaz vienus vārtus.

Bostonai šī spēle izvērtās neveiksmīga jau pašā sākumā, kad vārtsargā Tūkā Raskā ieskrēja Kolumbusas uzbrucējs, netīšām trāpot ar elkoni pa galvu. Rasks tika nomainīts jau otrajā minūtē un nevarēja turpināt spēli, viņa vietā laukumā nākot Jaroslavam Halākam. Halāks tika pārspēts 14. minūtē, kad nenokontrolēja ripu pusātrajā uzbrukumā.

Ilgu laiku saglabājās minimāls Kolumbusas pārsvars, taču lietas mainījās trešajā periodā. Vispirms Kevinam Stenlundam izdevās realizēt vairākumu un panākt 2:0 „Blue Jackets” labā, bet 54. minūtē Railijs Nešs guva Kolumbusas trešos vārtos, precīzi metot izgājienā divi pret vienu.

Par aizvadīto sauso spēli Merzļikins saņēma mača pirmās zvaigznes titulu, arī to iegūstot otro reizi pēc kārtas.
Kolumbusas nākamā spēle paredzēta pēc divām dienām pret „Hurricanes”.

NHL regulārā sezona, 15. janvāris

SpēleRezultāts
Sabres - Golden Knights4:2
Maple Leafs - Devils7:4
Lightning - Kings4:3 PM
Islanders - Red Wings8:2
Penguins - Wild7:3
Blue Jackets - Bruins3:0
Senators - Blackhawks2:3 P
Jets - Canucks4:0
Avalanche - Stars2:3 P
Oilers - Predators4:2
Coyotes - Sharks6:3

NHL kopvērtējums

V.AustrumiPunktiV.RietumiPunkti
1.Capitals671.Blues67
2.Bruins662.Stars56
3.Penguins633.Avalanche55
4.Islanders604.Flames55
5.Lightning585.Coyotes55
6.Hurricanes566.Canucks54
7.Maple Leafs567.Golden Knights54
8.Flyers548.Oilers53
9.Blue Jackets549.Jets52
10.Panthers5310.Predators49
11.Sabres4911.Wild46
12.Rangers4812.Blackhawks46
13.Canadiens4713.Sharks46
14.Devils4114.Kings40
15.Senators3915.Ducks39
16.Red Wings27

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-15 09:59, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Vēlāk iemetīšu, ja jatradīšu. Basis esot bijis slovēņu TV rekordists.
slovēņu Slovēnijā iedzīvotāju mazāk nekā Latvijā!!!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-15 10:00, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Cik ir playoff spēlētāju rekords no Latvijas?(vienu sezonu domāju)
3 (3 sezonas) . a pašam slabo paskatīties?

     [+] [-]

, 2020-01-15 10:00, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: slovēņu Slovēnijā iedzīvotāju mazāk nekā Latvijā!!!
Nē.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-15 10:01, pirms 5 gadiem
Hokeja popularitāti ar basketbolu nav ko salīdzināt, hokejs ir latviešu mentalitātei kā radīts, to mīl tauta!,visa ziemeļu un rietumu pasaule spēlē hokeju, Krievija, Ziemeļamerika, ziemeļnieki, Zviedri,Somi, Dāņi, Eiropas ziemeļu centrs Vācija, Čehija, arī Francija pieliks, Šveice, Slovākija.

Tas ka hokeju nespēlē āfrikā un āzijā un spēlē tur basketbolu, tas viss ir pie kājas.

     [+] [-]

, 2020-01-15 10:03, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Laba atbilde Menija teiktajam.
Ko Menijs teica?

     [+] [-]

, 2020-01-15 10:03, pirms 5 gadiem
Vēl vairāk, kad latvieši regulāri spēlēs U20 WJC, un kad tauta sāks saprast tā augsto prestižu un līmeni, tad arī U20 reitingi būs augstāki kā basketbola Eiropas čempim.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-15 10:04, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Hokeja popularitāti ar basketbolu nav ko salīdzināt, hokejs ir latviešu mentalitātei kā radīts, to mīl tauta!,visa ziemeļu un rietumu pasaule spēlē hokeju, Krievija, Ziemeļamerika, ziemeļnieki, Zviedri,Somi, Dāņi, Eiropas ziemeļu centrs Vācija, Čehija, arī Francija pieliks, Šveice, Slovākija.

Tas ka hokeju nespēlē āfrikā un āzijā un spēlē tur basketbolu, tas viss ir pie kājas.
Daļēji piekrītu, Vācijā hokejs populārāks, piemēram. Ziemeļu daļā, šķiet, tikai Latvijā un Lietuvā basis populārs, un igauņos... Ja skatās apkārt - Skandināvijā, Krievijā, Baltkrievijā - nekur nav populārs.

     [+] [-]

, 2020-01-15 10:05, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Vēl vairāk, kad latvieši regulāri spēlēs U20 WJC, un kad tauta sāks saprast tā augsto prestižu un līmeni, tad arī U20 reitingi būs augstāki kā basketbola Eiropas čempim.
tas jau kādam bimbambola fanam spirtacetrā būtu kā virtuālais spēriens pa olām ar sekām nez vai junioru reitingi konkurētu ar lielo izlasi...

  +2 [+] [-]

, 2020-01-15 10:07, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: slovēņu Slovēnijā iedzīvotāju mazāk nekā Latvijā!!!
Slovēnijā iedz. skaits virs 2 miljoniem, LV zem. nav ko man tāpēc mīnusu likt

  -3 [+] [-]

, 2020-01-15 10:08, pirms 5 gadiem
Hokeju grib spēlēt visi, vienkārši tas ir ļoti grūts sportaveids, sarežģīts, tāpēc dienvidamerikāņiem, spāņiem, Itāļiem, āfrikāņiem, kas ir paslinki, vieglāk paņemt rokās bumbu, un mētāt pa grozu. Daudziem vēl vieglāks variants, paņem izlasē pērtiķus, un nevajag neko vispār ieguldīties.

     [+] [-]

, 2020-01-15 10:10, pirms 5 gadiem
Nez ko varenais All-Star konkurents par šo visu domā. Elvis ne pa jokam ir uzķēris arī popularitātes vilni un nozog visus starmešus

     [+] [-]

, 2020-01-15 10:10, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Vēl vairāk, kad latvieši regulāri spēlēs U20 WJC, un kad tauta sāks saprast tā augsto prestižu un līmeni, tad arī U20 reitingi būs augstāki kā basketbola Eiropas čempim.
U20 čempi Latvijā nekad neviena TV pat nav translējusi, kad spēlēja Latvija elites grupā. Ušackis man atbildēja, ka tas pasākums ir neadekvāti dārgs no TSN pirkt un Latvijā neesot tiem turnīriem reitingu. balstījās uz to, ka pirmo divīziju translēja no Narvas un vienu čempi škiet no belariem.
šogad jau ar neviens netranslēja no Minskas čempi. labi, ka belari jūtūbē laida to pasākumu.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-15 10:11, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tas jau kādam bimbambola fanam spirtacetrā būtu kā virtuālais spēriens pa olām ar sekām nez vai junioru reitingi konkurētu ar lielo izlasi...
Salīdzinoši lielo reitingu 17. gada čempim nodrošināja Porziņga fenomens. No otras puses, mūsu basketa vadībai ir par ko padomāt, ja Lietuvā Latvijas-Slovēnijas spēli noskatījās vairāk tautas, nekā Latvijā... kaut kas nav lāgā ar to basketa popularitāti. Pieļauju, ļoti pietrūcis ir skaļas uzvaras, kāda bija 2001. gadā pār Lietuvu... Nākamajā čempī vajag skaļu panākumu, nu ļoti, citādi baskets tā arī paliks hokeja ēnā.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-15 10:12, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tas jau kādam bimbambola fanam spirtacetrā būtu kā virtuālais spēriens pa olām ar sekām nez vai junioru reitingi konkurētu ar lielo izlasi...
U20 reitingi apsteigs baša EČ tad, kad mums hokeja izpratne apsteigs mīlestību. Paņem Top10 hokeja valstis, un redzēsi, ka visās, iespējams tiešām visās, U20 reitingi ir augstāki kā EČ basketbolā.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-15 10:12, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Hokeju grib spēlēt visi, vienkārši tas ir ļoti grūts sportaveids, sarežģīts, tāpēc dienvidamerikāņiem, spāņiem, Itāļiem, āfrikāņiem, kas ir paslinki, vieglāk paņemt rokās bumbu, un mētāt pa grozu. Daudziem vēl vieglāks variants, paņem izlasē pērtiķus, un nevajag neko vispār ieguldīties.
Nevis grūts, bet trešās pasaules valstīs nav naudas, lai celtu ledus halles. Tikai pasaules bagātajās valstīs spēlē hoķi. Futbolam pietiek ar uzpūstu aitas urīnpūsli un 4 oļiem vārtu stabu vietā, var spēlēt plikām kājām.

Hokejā ekipējums ir nigēras 10 gadu alga.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-15 10:15, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Daļēji piekrītu, Vācijā hokejs populārāks, piemēram. Ziemeļu daļā, šķiet, tikai Latvijā un Lietuvā basis populārs, un igauņos... Ja skatās apkārt - Skandināvijā, Krievijā, Baltkrievijā - nekur nav populārs.
Un Hokeja pasaule, Krievija, Kanāda, Skandināvija, Šveice, Vācija, Čehi,Slovāki, tā jau palielam arī ir visa pasaule, kas tad paliek, Āzija, Dienvidamerika, Āfrika, Itālija Spānija, Grieķija( kāda mums daļa ko viņi tur spēlē, tā ir cita mentalitāte)

  -1 [+] [-]

, 2020-01-15 10:17, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: U20 čempi Latvijā nekad neviena TV pat nav translējusi, kad spēlēja Latvija elites grupā. Ušackis man atbildēja, ka tas pasākums ir neadekvāti dārgs no TSN pirkt un Latvijā neesot tiem turnīriem reitingu. balstījās uz to, ka pirmo divīziju translēja no Narvas un vienu čempi škiet no belariem.
šogad jau ar neviens netranslēja no Minskas čempi. labi, ka belari jūtūbē laida to pasākumu.
Līdz tam vēl ceļš ejams tāls, jāķer citas hokeja valstis izpratnē, ne tik mīlestībā, tad arī vecāki savus bērnus nesūtīs uz štatiem, tik tāpēc, ka tur NHL tuvāk, bet meklēs attiecīgus variantus.

  +5 [+] [-]

, 2020-01-15 10:19, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: U20 reitingi apsteigs baša EČ tad, kad mums hokeja izpratne apsteigs mīlestību. Paņem Top10 hokeja valstis, un redzēsi, ka visās, iespējams tiešām visās, U20 reitingi ir augstāki kā EČ basketbolā.
es tagad iedomājos, ka Latvija nopirkusi U20 čempi raidīt .
piemēram LTV un Kreipis komentē vai ģinamo TV un Prāmnieks
tur tak tādas pērles nāktu ārā, ka būtu labs humora šovs, kad paklausos ko šie savos podkāstos gvelž kad runā par NHL

  -1 [+] [-]

, 2020-01-15 10:20, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Nevis grūts, bet trešās pasaules valstīs nav naudas, lai celtu ledus halles. Tikai pasaules bagātajās valstīs spēlē hoķi. Futbolam pietiek ar uzpūstu aitas urīnpūsli un 4 oļiem vārtu stabu vietā, var spēlēt plikām kājām.

Hokejā ekipējums ir nigēras 10 gadu alga.
Atceries, ka arī tajās valstīs ir pilns ar naudu, daudz vairāk kā Latvijā, ir nafta, izrakteņi, cilvēkresursi, tā ir viņu problēma, ka nevar pareizi savu naudu apgūt.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-15 10:20, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: U20 reitingi apsteigs baša EČ tad, kad mums hokeja izpratne apsteigs mīlestību. Paņem Top10 hokeja valstis, un redzēsi, ka visās, iespējams tiešām visās, U20 reitingi ir augstāki kā EČ basketbolā.
nu jau, nu jau... ņemot vērā mūsējo veiksmīgo ekspansiju NBA, domāju, baša izlases spēļu reitingi tikai augs.
Tas, ka man un Tev hokejs vairāk iet pie sirds, nenozīmē ka visa sabiedrība domā tā pat.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-15 10:20, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Salīdzinoši lielo reitingu 17. gada čempim nodrošināja Porziņga fenomens. No otras puses, mūsu basketa vadībai ir par ko padomāt, ja Lietuvā Latvijas-Slovēnijas spēli noskatījās vairāk tautas, nekā Latvijā... kaut kas nav lāgā ar to basketa popularitāti. Pieļauju, ļoti pietrūcis ir skaļas uzvaras, kāda bija 2001. gadā pār Lietuvu... Nākamajā čempī vajag skaļu panākumu, nu ļoti, citādi baskets tā arī paliks hokeja ēnā.
Man jau liekas,ka šobrīd hokejā ir ļoti spēcīga paaudze...ir pamatotas cerības uz 1/4 finālu PČ un kvalificēšanos OS!Tā ka basim būs jāpasēž hoķa ēnā...
Lai gan nevar noliegt,ka ari basim ir visi priekšnoteikumi labiem rezultātiem un tātad līdzjutēju intereses pieaugumam..svarīgi,kā federācija to nomenedžēs!!teiksim,piesaistot Hatlija līmeņa treneri,kas spētu izmantot spēlētāju talantu!

     [+] [-]

, 2020-01-15 10:21, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Vēl vairāk, kad latvieši regulāri spēlēs U20 WJC, un kad tauta sāks saprast tā augsto prestižu un līmeni, tad arī U20 reitingi būs augstāki kā basketbola Eiropas čempim.
Tur daudz spēļu naktīs, tā ir problēma, šogad jau ekselenti, čempis čehos uzreiz arī cita skatīšanās

  -1 [+] [-]

, 2020-01-15 10:22, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es tagad iedomājos, ka Latvija nopirkusi U20 čempi raidīt .
piemēram LTV un Kreipis komentē vai ģinamo TV un Prāmnieks
tur tak tādas pērles nāktu ārā, ka būtu labs humora šovs, kad paklausos ko šie savos podkāstos gvelž kad runā par NHL
Mums pilnīgi ir nesvarīgi, ko skatas Spāņi, Itāļi, Grieķi, par pārējiem nav vispār ko runāt. Vajag valstij likt lielo kārti uz hokeju, kā to dara tauta ar savu naudu stutējot katru jauno hokejistu.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-15 10:22, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Slovēnijā iedz. skaits virs 2 miljoniem, LV zem. nav ko man tāpēc mīnusu likt
nu labi, pēc jaunākajiem datiem Slovēnija ir Latviju drusku apsteigusi, bet tā pat tā ir maza valsts (iedzīvotāju skaita kontekstā) pat Eiropas mērogā!

  -2 [+] [-]

, 2020-01-15 10:23, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: nu jau, nu jau... ņemot vērā mūsējo veiksmīgo ekspansiju NBA, domāju, baša izlases spēļu reitingi tikai augs.
Tas, ka man un Tev hokejs vairāk iet pie sirds, nenozīmē ka visa sabiedrība domā tā pat.
Es te pat nerunāju par sevi, vai citiem, bet par hokeja valstu interesēm, palasi.

     [+] [-]

, 2020-01-15 10:23, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es tagad iedomājos, ka Latvija nopirkusi U20 čempi raidīt .
piemēram LTV un Kreipis komentē vai ģinamo TV un Prāmnieks
tur tak tādas pērles nāktu ārā, ka būtu labs humora šovs, kad paklausos ko šie savos podkāstos gvelž kad runā par NHL
nu komentētāji mums ļooti spēcīgi visos sporta veidos!!Kreipis jau vēl ir top komentētājs,uz rīmeņa akluma vai TV6 hokeja ākstu fona...

     [+] [-]

, 2020-01-15 10:24, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Mums pilnīgi ir nesvarīgi, ko skatas Spāņi, Itāļi, Grieķi, par pārējiem nav vispār ko runāt. Vajag valstij likt lielo kārti uz hokeju, kā to dara tauta ar savu naudu stutējot katru jauno hokejistu.
nez kādi reitingi un kuru spēli vakar vairāk skatījās vakar ? CHL pusfinālu pa B4S vai ģinamo? ko pats vakar skatījies?

     [+] [-]

, 2020-01-15 10:24, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Mums pilnīgi ir nesvarīgi, ko skatas Spāņi, Itāļi, Grieķi, par pārējiem nav vispār ko runāt. Vajag valstij likt lielo kārti uz hokeju, kā to dara tauta ar savu naudu stutējot katru jauno hokejistu.
kāpēc?? mums pat ziemas vairs vispār nav! Kā tas izpaudīsies tādos Mazpisānos?

  -2 [+] [-]

, 2020-01-15 10:24, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: nu ļoti, citādi baskets tā arī paliks hokeja ēnā.
tak ej sēdi savā bimbambolā un neņerksti. bļin, pērtiķsmadzenes - sēž hokeja rakstos un brīnās ka viņiem hokeja ēna traucē

     [+] [-]

, 2020-01-15 10:25, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tur daudz spēļu naktīs, tā ir problēma, šogad jau ekselenti, čempis čehos uzreiz arī cita skatīšanās
Kad izpratīs tā milzu notikuma jēgu, kas notiek Kanādā, tad skatīs, domāju nākamais čempis jau būs mega, ja 3000 kanādiešu atbrauca uz šo. Mēs gaidīsim 2002/03 gadus, jāliek cerība uz viņiem.

     [+] [-]

, 2020-01-15 10:25, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Es te pat nerunāju par sevi, vai citiem, bet par hokeja valstu interesēm, palasi.
hokeja valstu interesēm... Kādas tad tās ir un kuras tad ir tās "hokeja valstis"? Latvija, Somija un Kanāda? Nu, labi - moš vēl Slovākija...

     [+] [-]

, 2020-01-15 10:28, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nez kādi reitingi un kuru spēli vakar vairāk skatījās vakar ? CHL pusfinālu pa B4S vai ģinamo? ko pats vakar skatījies?
Vakar neko, ģinamo neskatos, jo pats negribu pārvērsties par lūzeri, jo gluži atbalstīt pretiniekus ar nevēlos. CHL reti skatos, gribētos lai tur arī krievi spēlē. Tagad ir daudz hokeja, NHL ir pieejams, gan momenti, ieraksti, agrās spēles, 31 komanda tur ir interesantums dažādība.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-15 10:30, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tak ej sēdi savā bimbambolā un neņerksti. bļin, pērtiķsmadzenes - sēž hokeja rakstos un brīnās ka viņiem hokeja ēna traucē
Uj, uj, tev neienāk prātā, ka ir cilvēki, kuri vēl labu gan hoķim, gan basim?? Man sapnis ir, ka mēs Rīgā tiekam hoķa pusfinālā un EURO2021 nogrābjam medāļus basketā... Nevajag sūtīt cilvēkus uz citām sadaļām! Nesmuki!

     [+] [-]

, 2020-01-15 10:31, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: hokeja valstu interesēm... Kādas tad tās ir un kuras tad ir tās "hokeja valstis"? Latvija, Somija un Kanāda? Nu, labi - moš vēl Slovākija...
"Cehija, Krievija, Zviedrija mierīgi ir saucamas par hokeja valstīm, tās pieder hokeja lielvalstīm.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-15 10:31, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: hokeja valstu interesēm... Kādas tad tās ir un kuras tad ir tās "hokeja valstis"? Latvija, Somija un Kanāda? Nu, labi - moš vēl Slovākija...
Tak arī Krievijā, Šveicē, Zviedrijā, ASV u20 reitingi ir augstāki kā kāda Basketa EČ. visās praktiski Top10