Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Merzļikins paliek nepārspēts otrajā spēlē pēc kārtas

Rolands Eliņš

Merzļikins paliek nepārspēts otrajā spēlē pēc kārtas
Elvis Merzļikins. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā hokeja līgā veiksmīgi turpina spēlēt Kolumbusas „Blue Jackets”, kas savā laukumā ar 3:0 pārspēja vienu no līgas vadošajām komandām Bostonas „Bruins”. Elvis Merzļikins aizvadīja savas NHL karjeras otro sauso spēli, turklāt otro pēc kārtas.

Elvis Merzļikins stājās „Blue Jackets” vārtos astotajā spēlē pēc kārtas un šajā laika periodā ticis pie sešām uzvarām. Pirms dažām dienām Lasvegasā Merzļikins aizvadīja savu pirmo sauso spēli NHL, bet tagad, komandai atgriežoties Kolumbusā, Merzļikins šo sasniegumu atkārtoja. Viņš šajā spēlē atvairīja visus 34 pretinieku metienus.

Matīss Kivlenieks arī šoreiz palika „Blue Jackets” rezervē.

Merzļikina un Kivlenieka komanda turpina spēlēt ļoti pārliecinoši un 18 spēļu periodā tai izdevies uzvarēt 12 spēlēs, iekrājot 28 punktus. Tas ļāvis Kolumbusai pakāpties uz devīto vietu Austrumu konferencē, jau nonākot pavisam tuvu izslēgšanas spēļu zonai.

Šonakt Kolumbusai izdevās pieveikt ļoti spēcīgu pretinieci – Bostonas „Bruins” ir NHL trešās vietas īpašniece, atpaliekot tikai no Vašingtonas „Capitals” un Sentluisas "Blues". Merzļikins ir kļuvis par pirmo šosezon, kurš pratis pilnībā apturēt „Bruins” uzbrukumus – visās 47 iepriekšējās regulārās sezonas spēlēs „Bruins” bija guvusi vismaz vienus vārtus.

Bostonai šī spēle izvērtās neveiksmīga jau pašā sākumā, kad vārtsargā Tūkā Raskā ieskrēja Kolumbusas uzbrucējs, netīšām trāpot ar elkoni pa galvu. Rasks tika nomainīts jau otrajā minūtē un nevarēja turpināt spēli, viņa vietā laukumā nākot Jaroslavam Halākam. Halāks tika pārspēts 14. minūtē, kad nenokontrolēja ripu pusātrajā uzbrukumā.

Ilgu laiku saglabājās minimāls Kolumbusas pārsvars, taču lietas mainījās trešajā periodā. Vispirms Kevinam Stenlundam izdevās realizēt vairākumu un panākt 2:0 „Blue Jackets” labā, bet 54. minūtē Railijs Nešs guva Kolumbusas trešos vārtos, precīzi metot izgājienā divi pret vienu.

Par aizvadīto sauso spēli Merzļikins saņēma mača pirmās zvaigznes titulu, arī to iegūstot otro reizi pēc kārtas.
Kolumbusas nākamā spēle paredzēta pēc divām dienām pret „Hurricanes”.

NHL regulārā sezona, 15. janvāris

SpēleRezultāts
Sabres - Golden Knights4:2
Maple Leafs - Devils7:4
Lightning - Kings4:3 PM
Islanders - Red Wings8:2
Penguins - Wild7:3
Blue Jackets - Bruins3:0
Senators - Blackhawks2:3 P
Jets - Canucks4:0
Avalanche - Stars2:3 P
Oilers - Predators4:2
Coyotes - Sharks6:3

NHL kopvērtējums

V.AustrumiPunktiV.RietumiPunkti
1.Capitals671.Blues67
2.Bruins662.Stars56
3.Penguins633.Avalanche55
4.Islanders604.Flames55
5.Lightning585.Coyotes55
6.Hurricanes566.Canucks54
7.Maple Leafs567.Golden Knights54
8.Flyers548.Oilers53
9.Blue Jackets549.Jets52
10.Panthers5310.Predators49
11.Sabres4911.Wild46
12.Rangers4812.Blackhawks46
13.Canadiens4713.Sharks46
14.Devils4114.Kings40
15.Senators3915.Ducks39
16.Red Wings27

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

  +3 [+] [-]

, 2020-01-15 11:03, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: nekur netika teikts ka jāatbalsta viens sports. ja es ieieju rokasbumbā, tad es arī rakstu - manuprāt viņiem jādara tas, tas tas u.t..t., lai popularizētu savu sporta veidu. Un nav jāpiesauc citi, kā traucējošais faktors, vienkārši jāsakārto savs. Domāju tev šo sarežģīti uztvert, bet es sīkāk nerakstīšu, slinkums.
Es iesmēju par komentāros novērojamo (ne tikai pie šī raksta) "nu tad pis uz to un to sadaļu" attieksmi. Kas, protams, ir labākais risinājums civilizētas diskusijas vietā.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-15 11:03, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: par hokeja bumu Slovēnijā jau īsti pamats nav bijis runāt nekad - labi, drusku populārāks kļuva, kad slovēņi 2x tika uz OS, bet tagad viņiem tur diezgan čābiski ar to hoķi iet - EBEL vairs nav nevienas slovēņu komes (vienu laiku pat bija 2 - Ļubļana un Jesenice)
Ehh, būtu mums tāds uzbrucējs, kā Kopitars

  +4 [+] [-]

, 2020-01-15 11:04, pirms 5 gadiem
Elvis ir noķēris uzvaras garšu un pamanījies aplipinat visu komandu ar to. Vecais labais teiciens atkal jau izpildās - kas ilgi nāk,vtas labi nāk

P.s. kā var neapnikt tā sporta veida popularitātes tēma? Goda vārds, nesaportu kam un kāpēc tas vispār ir svarīgi, kas tie par dīvainiem mazvērtetibas kompleksiem? Hokejs un basketbols Latvijā ir, bija un būs, kāda starpība, kurš tur kurā brīdī ir nedaudz populārāks par otru. Manliekas, ka pat tirgus babas vienu tēmu līdz apnikuma neapžļambā kā jūs te, kā var neapnikt. Brīnums vēl kā Tjoma ar savu poēziju nav pa vidu ielicis.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-15 11:04, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: kas ir tie "mēs"? Tu, es un vēl daži?

a basis ir daudz pieejamāks Latvijā un šobrīd ir uz reāla poplaritātes viļņa - tā ka tas nekur nepazudīs, to Tu gribi vai negribi...
Pat ja basis būs par brīvu, tāpat vedīs vecāki savus bērnus uz hokeju, vid.viens bērns izmaksā 30 000 eiro, līdz 16 gadu vecumam, bija veikti aprēķini.
Šobrīd no kādu 14 gadu vecuma uz leju ir turpat pa 30 komandām.
Tie nav ne es, ne Tu, ne Zaipis, bet tautas mīlestība!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-15 11:05, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Viņi jau tomēr nebija PSRS, tur jau visur bija brīvāk, VDR, Jugi, čehi. Un tādā kūrort pilsētā cilvēki viemēr visur ir mierīgāki, laimīgāki
Dievidslāvija bij daļēji jau tad ārpus soc. bloka. Jau tolaik viņiem bija brīvākās pārvietošānās iespējas uz ārzemēm, salīdzinot ar citām sociālisma valstīm.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-15 11:06, pirms 5 gadiem
VapeNation rakstīja: Es iesmēju par komentāros novērojamo (ne tikai pie šī raksta) "nu tad pis uz to un to sadaļu" attieksmi. Kas, protams, ir labākais risinājums civilizētas diskusijas vietā.
nu ja cilvēks sēž ūdenī un saka ka sausums ir foršāks, es rekomendēju iziet krastā. jocīgi, ne?

  -2 [+] [-]

, 2020-01-15 11:07, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: LV līdzjutējs ir dīvains, nevar teikt ka uz CHL biļetes izpirktu. Uz KK finālu savulaik neizpirka un tad ikdienā bija tikai BAČ.
Jā toreiz kad AK Bars bija.Nezzinu, kas tur bija toreiz, vai pēc PČ tas nebija?, visi bija patērējušies, attēdušies, pats atceros aiz vārtiem dabūju biļetes pa 72 Ls, padārgas bija.

  +4 [+] [-]

, 2020-01-15 11:08, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pat ja basis būs par brīvu, tāpat vedīs vecāki savus bērnus uz hokeju, vid.viens bērns izmaksā 30 000 eiro, līdz 16 gadu vecumam, bija veikti aprēķini.
Šobrīd no kādu 14 gadu vecuma uz leju ir turpat pa 30 komandām.
Tie nav ne es, ne Tu, ne Zaipis, bet tautas mīlestība!
Vedīs gan uz hokeju, gan uz basi. Neaizmirsti, ka hokejs ir pieejams tikai salīdznoši nelielai sabiedrības daļai.
Un ko nozīmē "vedīs"??? Normāli ir, ka bērns pats izvēlās to, ar ko vēlas nodarboties.

     [+] [-]

, 2020-01-15 11:09, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Elvis ir noķēris uzvaras garšu un pamanījies aplipinat visu komandu ar to. Vecais labais teiciens atkal jau izpildās - kas ilgi nāk,vtas labi nāk
ilgi nāk? citi gadiem pa āhāeliem tirinās, te puika pirmās sezonas pirmaja pusē ārdās pa kasti.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-15 11:09, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Jā toreiz kad AK Bars bija.Nezzinu, kas tur bija toreiz, vai pēc PČ tas nebija?, visi bija patērējušies, attēdušies, pats atceros aiz vārtiem dabūju biļetes pa 72 Ls, padārgas bija.
pēc kāda PČ ? tas bija janvārī, man liekas.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-15 11:10, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: Vedīs gan uz hokeju, gan uz basi. Neaizmirsti, ka hokejs ir pieejams tikai salīdznoši nelielai sabiedrības daļai.
Un ko nozīmē "vedīs"??? Normāli ir, ka bērns pats izvēlās to, ar ko vēlas nodarboties.
Es domāju, ka Latvijai vairāk vajadzētu pievērsties sev mentalitātei tuvām tautām, kam hokejs svarīgāks, tā ir visas top 11 valstis.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-15 11:11, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Jā toreiz kad AK Bars bija.Nezzinu, kas tur bija toreiz, vai pēc PČ tas nebija?, visi bija patērējušies, attēdušies, pats atceros aiz vārtiem dabūju biļetes pa 72 Ls, padārgas bija.
tas bija 2008. gada janvārī - kāds sakars ar PČ???

  +4 [+] [-]

, 2020-01-15 11:12, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: ilgi nāk? citi gadiem pa āhāeliem tirinās, te puika pirmās sezonas pirmaja pusē ārdās pa kasti.
mēnesi atpakaļ funarini Elvi gribēja mest ārā no NHL

     [+] [-]

, 2020-01-15 11:13, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: tas bija 2008. gada janvārī - kāds sakars ar PČ???
Tev jau neprasa kāds sakars, bet atbildi uz jautājumu, kāpēc nebija cilvēku toreiz arēnā uz AK Bars KK finālā?

     [+] [-]

, 2020-01-15 11:13, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: mēnesi atpakaļ funarini Elvi gribēja mest ārā no NHL
tak bija salauzts, pendosu nomocīts, negatavs un nez kāds vēl

  -1 [+] [-]

, 2020-01-15 11:14, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Hokeju grib spēlēt visi, vienkārši tas ir ļoti grūts sportaveids, sarežģīts, tāpēc dienvidamerikāņiem, spāņiem, Itāļiem, āfrikāņiem, kas ir paslinki, vieglāk paņemt rokās bumbu, un mētāt pa grozu. Daudziem vēl vieglāks variants, paņem izlasē pērtiķus, un nevajag neko vispār ieguldīties.
Piekrītu!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-15 11:15, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Slovēnija ir kaut kas nereāls no austrumbloka valstīm , kas izrāvušies no komuņagu jūga.
varbūt tāpēc , ka viņiem sabiedrībā nav tādu galvā jātu laimīgo padomju un komunistu bērnu vairāk palicis
Tas ir galvenais iemesls kapēc viņi ir tur kur ir, jo vecā Dienvidslāvija viņu pirmskara laikos jau arī bija soc. valstu priekšgalā pēc dzīves līmeņa par cik bija ar tādu "pukapitālistisku" brīvāku pieeju visam sākot ar domāšanu un beidzot ar ekonomiku. Un pēc tam slovēņus jau tas Balkānu karš vispār praktiski neskāra, tika uz brīvām kājām un smuki paši atīstija savu valsti bez visādiem post sovjetu jefiņiem pie varas un laimīgājiem padomju bērniem īdētājiem sabiedrībā....

     [+] [-]

, 2020-01-15 11:16, pirms 5 gadiem
neputns pateica a, kā Tjoma jau klāt

  +1 [+] [-]

, 2020-01-15 11:16, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Tev jau neprasa kāds sakars, bet atbildi uz jautājumu, kāpēc nebija cilvēku toreiz arēnā uz AK Bars KK finālā?
Tāpēc, ka R'2000 toreiz galīgi nebija populārs - pēc aiziešanas no BAČa uz Samsunglīgas spēlēm Piņķos knapi 1/3 no tribīnēm savākt varēja...

     [+] [-]

, 2020-01-15 11:17, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: neputns pateica a, kā Tjoma jau klāt
nosūtīja epsta ar uzaicinājumu uz lielo datoru

  -1 [+] [-]

, 2020-01-15 11:17, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Piekrītu!
Atceries kādā līmenī bija basketbols Francijā, kamēr nebija viņiem pērtiķu, viņi kāsa krieviem ar 35 p., un kā tagad, otrādi!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-15 11:19, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: LV līdzjutējs ir dīvains, nevar teikt ka uz CHL biļetes izpirktu. Uz KK finālu savulaik neizpirka un tad ikdienā bija tikai BAČ.
Nu kam jau hoķis patīk tas ies gan uz CHL, KK vai BAČ vai kaut uz AEHL pat, ja hallē būs tikai spirta pils Vova un tu ar korišu...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-15 11:20, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: Tāpēc, ka R'2000 toreiz galīgi nebija populārs - pēc aiziešanas no BAČa uz Samsunglīgas spēlēm Piņķos knapi 1/3 no tribīnēm savākt varēja...
Nu ja, to ar gribēju saprast, ja jo BAČ laikā bija pilna pinķu halle, bet Samsunglīga vēl nebija iegājusies.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-15 11:21, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nez kādi reitingi un kuru spēli vakar vairāk skatījās vakar ? CHL pusfinālu pa B4S vai ģinamo? ko pats vakar skatījies?
Dinamo tak vakar tiešraidē nekur nerādija, izņemot ONHOCKEY.TV strīmus

  +1 [+] [-]

, 2020-01-15 11:22, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Dinamo tak vakar tiešraidē nekur nerādija, izņemot ONHOCKEY.TV strīmus
beidz pirst tuftu. nav dzirdēts , ka šrots būtu atteicies rādīt ģinamo. gan jau kurā sporta 3sport kanālā bija. mājas spēles arī TV6 rāda.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-15 11:24, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Atceries, ka arī tajās valstīs ir pilns ar naudu, daudz vairāk kā Latvijā, ir nafta, izrakteņi, cilvēkresursi, tā ir viņu problēma, ka nevar pareizi savu naudu apgūt.


Tev tāda 19. gadsimta izpratne par ekonomiku

     [+] [-]

, 2020-01-15 11:24, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: Tāpēc, ka R'2000 toreiz galīgi nebija populārs - pēc aiziešanas no BAČa uz Samsunglīgas spēlēm Piņķos knapi 1/3 no tribīnēm savākt varēja...
un tad čīkstēja ka Piņķi par tālu, krēsli par cietu. KK bija Arēnā, pirmā spēle pret dāņiem ar Mocartu un Semu sastāvā, bet pašvaks apmeklējums. Tāpēc es saku ka LV līdzjutējs ir dīvains, nu katrs lai dara kā gib, bet prognozēt un izprast grūti.

     [+] [-]

, 2020-01-15 11:25, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: un tad čīkstēja ka Piņķi par tālu, krēsli par cietu. KK bija Arēnā, pirmā spēle pret dāņiem ar Mocartu un Semu sastāvā, bet pašvaks apmeklējums. Tāpēc es saku ka LV līdzjutējs ir dīvains, nu katrs lai dara kā gib, bet prognozēt un izprast grūti.
es pats tik biju ar dāņiem. uz akbars negāju, neatceros gan kāpēc

  +3 [+] [-]

, 2020-01-15 11:25, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Es domāju, ka Latvijai vairāk vajadzētu pievērsties sev mentalitātei tuvām tautām, kam hokejs svarīgāks, tā ir visas top 11 valstis.
Māsklīgi nekam nav jāpievēršas... Basis ir daudz pieejamāks (ir lētāks izmaksu ziņā, gandrīz katrai skolai ir sporta zāle, vismaz pusgadu var bumbot ārā utt.), nemaz nerunājot par to, ka sporta skolu līmenī var radīt labu konkurenci, jo augstā līmenī spēlē basis praktiski visās tuvākajās kaimiņvalstīs. Attiecīgi basis ir masveidīgāks tīri praktisku iemeslu dēļ un tas nozīmē vairāk bērnu, kas ir ar sportu uz tu nevis uz jūs.

     [+] [-]

, 2020-01-15 11:26, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es pats tik biju ar dāņiem. uz akbars negāju...
es arī. Akbarss bija svētdienā, man bija plāni, liekas pat Rīgā nebiju

     [+] [-]

, 2020-01-15 11:27, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es pats tik biju ar dāņiem. uz akbars negāju, neatceros gan kāpēc
es ar biju uz dāņiem. Toreiz dāņus gan riktīgi samazgāja

  +2 [+] [-]

, 2020-01-15 11:28, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Jā toreiz kad AK Bars bija.Nezzinu, kas tur bija toreiz, vai pēc PČ tas nebija?, visi bija patērējušies, attēdušies, pats atceros aiz vārtiem dabūju biļetes pa 72 Ls, padārgas bija.
Ja Tu par 2006. gada KK tad kaut ko jauc vai muldi. Kādas tur nafig biļetes pa 72Ls? Ja tu kā loxs no kādiem spekulantiem viņas pirki, tad varbūt. Es pats biju uz to spēli, kad R2000 ar AK Barsiem kapāja nekādas biļetes tur 72Ls nemaksāja. Ja nu vienīgais kādā ložā varbūt. Maksimums 10 vai kādi padsmit laši tad bija vismaz tajās vietās, kur es sēdēju un tas nebūt nebija kādā galā vai stāvvietās.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-15 11:29, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: ilgi nāk? citi gadiem pa āhāeliem tirinās, te puika pirmās sezonas pirmaja pusē ārdās pa kasti.
Pirmā uzvara. Te jau tāda daļēja histērija bija piezagusies lielai daļai pēc bezuzvaru sākuma un nez vai pats Elvis baigi labi jūtās pa retam uzspēlējot un esot bez uzvarām.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-15 11:31, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Pirmā uzvara. Te jau tāda daļēja histērija bija piezagusies lielai daļai pēc bezuzvaru sākuma un nez vai pats Elvis baigi labi jūtās pa retam uzspēlējot un esot bez uzvarām.
tie spirtacentra histēriķi apmainīs kažoku un mauks, es tak teicu, zināju un cerēju Elvis varbūt kādu laiku mierīgs. funarini nemetīs tagad no NHL un bimbambolisti uz Šveici nesūtīs..

  +2 [+] [-]

, 2020-01-15 11:32, pirms 5 gadiem
als rakstīja: Ja Tu par 2006. gada KK tad kaut ko jauc vai muldi. Kādas tur nafig biļetes pa 72Ls? Ja tu kā loxs no kādiem spekulantiem viņas pirki, tad varbūt. Es pats biju uz to spēli, kad R2000 ar AK Barsiem kapāja nekādas biļetes tur 72Ls nemaksāja. Ja nu vienīgais kādā ložā varbūt. Maksimums 10 vai kādi padsmit laši tad bija vismaz tajās vietās, kur es sēdēju un tas nebūt nebija kādā galā vai stāvvietās.
2006.g. KK fināls bija Ungārijā. 2008.g. KK fināls bija Arēnā.