Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

NHL viceprezidents: "Nezināju, ka Krievijā aug palmas"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

NHL viceprezidents: "Nezināju, ka Krievijā aug palmas"
Bils Deilijs
Foto: AP / Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) viceprezidents Bils Deilijs, ierodoties vizītē Sočos, pārsteigts un sajūsmā par ideju rīkot ziemas olimpiskās spēles dienvidu kūrorta pilsētā. NHL klubu īpašnieku padome šajā mēnesī pieņems lēmumu, no kā būs atkarīgs, vai šīs līgas spēlētāji tiks laisti uz Soču olimpiādi.

"Esmu pirmo reizi Sočos. Nezināju, ka Krievijā aug palmas. Maskavā īsta ziema, bet te gandrīz vasara. Dienvidu kūrorta pilsēta - fantastiska ideja ziemas olimpiādei. Esmu pārliecināts, ka jebkurš ārzemnieks būs sajūsmā. Celtniecības apmēri gigantiski," saka Deilijs.

Viceprezidents domā, ka nevajadzētu būt problēmām ar NHL spēlētāju dalību Soču olimpiskajās spēlēs. "Pagaidām mēs neredzam nepārvaramus šķēršļus. Jā, nāksies pārtraukt NHL sezonu uz 17-18 dienām. Tas ir būtisks pārtraukums, tomēr paciešams," atklāj ziemeļamerikāņu hokeja vadības pārstāvis. "Neprasām neko sirreālu. Pamatā mūs interesē tehniski jautājumi, un to rūpīga atrunāšana: NHL spēlētāju apdrošināšana, loģistika, transportēšana, drošība."

Atbildot uz jautājumu, kad varētu tikts pieņemts lēmums par pasaules labāko spēlētāju dalību olimpiādē, Deilijs saka sekojošo: "Šajā mēnesī. NHL ir klubu īpašnieku padome, kam būs jāpieņem lēmums. Es viņiem došu pozitīvas rekomendācijas."

Izmantotie resursi:
sovsport.ru

  -1 [+] [-]

, 2013-03-13 15:26, pirms 12 gadiem
Reaktors2 rakstīja: "Dienvidu kūrorta pilsēta - fantastiska ideja ziemas olimpiādei."
ha ha
te laikam krievu žurnālisti neuztvēra sarkasmu.
Tu esi bijis Sočos? Tā tiešām ir ļoti laba kūrorta pilsēta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-13 15:36, pirms 12 gadiem
fcsanok rakstīja: Tu esi bijis Sočos? Tā tiešām ir ļoti laba kūrorta pilsēta.
es esmu bijis (tiesa gan, 1985.g.) - toreiz diezgan nožēlojamu iespaidu man atstāja. Kafejnīcā uz galdiem apmērām pāris milimetru bieza tauku kārta, zem galdiem skraida ārprātīga paskata kaķi daļēji bez spalvām... Salīdzinājumam, Jalta izskatījās tomēr civilizētāk.

Ka ir tagad, nezinu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-13 15:45, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Nu bāc! Vismaz būtu jāzina ,ka Krievijai pieder neliela Melnās jūras piekraste un ka Krievijai arī iestiepjas nedaudz Kaukāzā. Labi, bet ne man lemt par pārējiem. Tas ,ka man ir labas ģeogrāfiskās zināšanas , nenozīmē kā tādas ir citiem
Tu laikam arī pirms tam nezināji ka Krievijā aug palmas, vai ne?
zināju - jo pats savām acīm redzēju

  -1 [+] [-]

, 2013-03-13 15:45, pirms 12 gadiem
Blin tu gan esi viens vienigs cirvis... Visiem jau ta pat ir skaidrs, ka tev ne vairak par 14 gadi un dienas gaismu redzi labi ja divreiz diena... Butu vien paklusejis.
SC Karalis simeks rakstīja: Nu bāc! Vismaz būtu jāzina ,ka Krievijai pieder neliela Melnās jūras piekraste un ka Krievijai arī iestiepjas nedaudz Kaukāzā. Labi, bet ne man lemt par pārējiem. Tas ,ka man ir labas ģeogrāfiskās zināšanas , nenozīmē kā tādas ir citiem
Tu laikam arī pirms tam nezināji ka Krievijā aug palmas, vai ne?

  +2 [+] [-]

, 2013-03-13 15:49, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Es saku, lai cilvēki beidzot sāk saprast un cik es esmu šeit redzējis, daži cilvēki ir tiešām inteliģenti un saprot lietu patieso dabu.
tikai, Jūs cienītais, diemžēl neietilpstat tajā inteliģences kategorijā

     [+] [-]

, 2013-03-13 16:01, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: es esmu bijis (tiesa gan, 1985.g.) - toreiz diezgan nožēlojamu iespaidu man atstāja. Kafejnīcā uz galdiem apmērām pāris milimetru bieza tauku kārta, zem galdiem skraida ārprātīga paskata kaķi daļēji bez spalvām... Salīdzinājumam, Jalta izskatījās tomēr civilizētāk.

Ka ir tagad, nezinu
Šobrīd viss Krasnodaras abgabals ir rekonstruēts (lielā mērā Olimpisko spēļu dēļ) taču daba tur kā bija skaista ,tā arī palika. Netālu taču atrodas Abhāzija un Gagra (slavenākais PSRS kurorts) kur ir brīnišķīgas dabas ainas. Ja ne vīzu režīms uz to pusi no Eiropas brauktu diezgan daudz tūristu. Es domāju ,ka pēc Olimpiskām spēlēm Soču un Krasnodaras apgabala popularitāte tūristu acīs krietni uzaugs, jo šīs pa tiešām skaistas dabas ainas un brīnišķīga pilsēta tiks translēta pa visu pasauli.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-13 16:11, pirms 12 gadiem
fcsanok rakstīja: Šobrīd viss Krasnodaras abgabals ir rekonstruēts (lielā mērā Olimpisko spēļu dēļ) taču daba tur kā bija skaista ,tā arī palika. Netālu taču atrodas Abhāzija un Gagra (slavenākais PSRS kurorts) kur ir brīnišķīgas dabas ainas. Ja ne vīzu režīms uz to pusi no Eiropas brauktu diezgan daudz tūristu. Es domāju ,ka pēc Olimpiskām spēlēm Soču un Krasnodaras apgabala popularitāte tūristu acīs krietni uzaugs, jo šīs pa tiešām skaistas dabas ainas un brīnišķīga pilsēta tiks translēta pa visu pasauli.
Abhāzija ar Gagru tomēr nav Krievijas sastāvdaļa...

bet par dabu piekrītu - ir jau tur smuki.

tiesa gan, pastāv liela varbūtība, ka krievi šīs olimpiskās spēles smagi izgāž un tad popularitāte var augt negatīvā ziņā. Pirmie signāli jau par to ir - gan tikko uzceltā ēka olimpiskajā ciematā, kas sabruka; gan arī krievu funckionāru mahinācijas bobsleja/kamaniņu trasē...

  +1 [+] [-]

, 2013-03-13 16:21, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: liecina gan, vai tad tavi vecāki nebrauca PSRS laikos uz Sočiem atvaļinājumā un nepastāstīja par palmām?
nu, drīzāk, tas varētu kaut ko liecināt par maniem vecākiem bet nē, diemžēl šādas ekstras viņiem izpalika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-13 16:43, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Soči vēl nav sākušie,bet briesmu stāsti birst kā no pārpilnības raga.
Jā un Abrag par tiem 90 % tev pilnīga taisnība. Taisnība,ka 90 % prievelēnu vispār neko nezina par Rus. Tikai to,ko mutē ir ielikuši un sagremojuši mēdiji. Nu tad tās mākslīgās atraugas nāk bez mites,jo no iebarotā kuņģa darbība ir apstājusies.
Dubultais standarts dažās lietās pret Krieviju jau, protams, eksistē. Bet nu kopumā nezinu, ko visi turcepās par tiem objektiem - takš tāpat skaidrs, ka līdz olimpiādei tur tie objekti būs uzstutēti augstākajā līmeni, ja vajadzēs pēc Putina pavēles mobilizēs kaut armiju un rukās 24/7 lai viss būtu līmenī uz olimpiādi. Šajā ziņā nedomāju, ka ir par ko uztraukties... un vispār presē ir vērojams tas, ka attiecībā uz Soču spēlēm akcentē katru negatīvo momentu - sabrūk kkāda mājele - pasaules gals...jo tā taču ir krievija...bet kad Atēnās bij spēles, kur vispār konkrēts bardaks ar objektiem utt... tad visi tik tā čukstus kko runāja par negatīvo - jo tā jau redz ir olimpisko spēļu dzimtene

     [+] [-]

, 2013-03-13 16:53, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Abhāzija ar Gagru tomēr nav Krievijas sastāvdaļa...

bet par dabu piekrītu - ir jau tur smuki.

tiesa gan, pastāv liela varbūtība, ka krievi šīs olimpiskās spēles smagi izgāž un tad popularitāte var augt negatīvā ziņā. Pirmie signāli jau par to ir - gan tikko uzceltā ēka olimpiskajā ciematā, kas sabruka; gan arī krievu funckionāru mahinācijas bobsleja/kamaniņu trasē...
Par Abhāziju,tur tāds ļoti grūts jautājums. Abhāzija skaitās Autonoma Abhāzijaas Republika Krievijas Federācijas sastāvdaļā. Jo ne tik daudz valstis ir atdzinušas Abhāziju kā suverēnu valsti. Taču tas tā,pārdomas par Abhāziju ,kā Krieviju vai tomēr suverēnu valsti. Atgriežoties pie Soču OS,ļoti šaubos ,ka Krievija tās izgāzīs. Jo Krievijas augstākās amatpersonas nemitīgi ierodas Sočos ar dažnedažādām pārbaudēm, ne man te kādam stāstīt cik ļoti Krievija vēlas spodrināt savas valsts tēlu pasaulē. Un tiešī Soči šobrīd tiek uzskatīti ,kā labākais variants valsts tēla uzlabošanai. Tur tiek pārbaudīts katrs kvadrātcentimetrs. Vienīgais ,kas var izbojāt iespaisu par OS,ir tevis jau pieminētie "pārcentušies sportisti un treneri" . Uz viņu pleciem ir milzīga atbildības sajūta un tieši tādēļ viņi diemžēl var arī pārkāpt sporta pamatprincipu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-13 17:07, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: bet kad Atēnās bij spēles, kur vispār konkrēts bardaks ar objektiem utt... tad visi tik tā čukstus kko runāja par negatīvo - jo tā jau redz ir olimpisko spēļu dzimtene
nevajag jau pārspīlēt, visā pasaulē (ieskaitot Sporta Avīzi un Sporta Studiju) bija runas par to vai tā olimpiāde tiešām notiks, ņemot vērā visu to bardaku. Par Sočiem nez vai šobrīd ir tik daudz kritikas. lai gan šobrīd es par sportu ar neinteresējos ne pa 10 daļu tā kā toreiz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-03-13 18:11, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: http://www.youtube.com/watch?v=S0ZI-ltERLw
ja vien tas nebūtu Russia Today. Es ar varu Latvijas Avīzes uzdevumā tur aizbraukt un nod**st visu līdz pēdējam. Tad, kad kāds leģitīms ziņu avots uztaisīs tādu video tad es ticēšu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-13 18:22, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: jeņķu nezināšana nepārsteidz, viens par otru tupāki
Un tu gudreli zināji,ka tur aug palmas???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-14 09:39, pirms 12 gadiem
fcsanok rakstīja: Par Abhāziju,tur tāds ļoti grūts jautājums. Abhāzija skaitās Autonoma Abhāzijaas Republika Krievijas Federācijas sastāvdaļā. Jo ne tik daudz valstis ir atdzinušas Abhāziju kā suverēnu valsti. Taču tas tā,pārdomas par Abhāziju ,kā Krieviju vai tomēr suverēnu valsti. Atgriežoties pie Soču OS,ļoti šaubos ,ka Krievija tās izgāzīs. Jo Krievijas augstākās amatpersonas nemitīgi ierodas Sočos ar dažnedažādām pārbaudēm, ne man te kādam stāstīt cik ļoti Krievija vēlas spodrināt savas valsts tēlu pasaulē. Un tiešī Soči šobrīd tiek uzskatīti ,kā labākais variants valsts tēla uzlabošanai. Tur tiek pārbaudīts katrs kvadrātcentimetrs. Vienīgais ,kas var izbojāt iespaisu par OS,ir tevis jau pieminētie "pārcentušies sportisti un treneri" . Uz viņu pleciem ir milzīga atbildības sajūta un tieši tādēļ viņi diemžēl var arī pārkāpt sporta pamatprincipu.
ja pieskaita, Abhāziju Krievijai - tad tā jau ir atklāta okupācijas atzīšana no Krievijas puses.

Ja runā, par Soču OS kā tādām - domāju, tur būs vēl daudzi pigori. Vismaz pagaidām visi Sočos notiekošie ziemas sporta pasākumi vedina domāt, ka Krievijai nevajadzēja dot šīs OS...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-15 07:53, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: Vai tad Vankūverā, kas atrodas netālu no Kalifornijas, varēja būt ziemas olimpiskās spēles?
Bet galvenais, ka visiem jāzin, ka Krievijā aug palmas, vai ne?