Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

NHL: Runā, ka... NHL tuvojas maiņu vilnis

Juris Miņins
Juris Miņins

NHL: Runā, ka... NHL tuvojas maiņu vilnis
Iļja Kovaļčuks
Foto: AP/Scanpix

Tuvojoties Nacionālās hokeja līgas (NHL) maiņu darījumu pēdējai dienai, kas šogad ir paredzēta 3. martā, vairākas komandas jau pašlaik mēģina atrast potenciālos maiņu partnerus, lai padarītu savas vienības stiprākas vai, gluži otrādi, atbrīvotu algu budžetu komandas pārbūvei nākamvasar.

Pašlaik dažādu maiņu darījumu sakarā cilāti tiek dažādi vārdi un uzvārdi, sākot no Iļjas Kovaļčuka, beidzot ar neko neizsakošiem "spēlētājiem, kas spēlē gan centrā, gan malās". Bet nu par visu pēc kārtas.

Otavas "Senators" ziņojums
Otavas komanda pašlaik meklē aizstājēju traumētajam centra uzbrucējam Džeisonam Specam. Prasības kandidātiem: pirmo divu maiņu līmeņa spēlētājs, kurš var vismaz daļēji aizstāt Džeisonu Specu. Spēja spēlēt pa malām tiks uzskatīta par priekšrocību. Interesentiem CV un motivācijas vēstules sūtīt nevajag, jūs (Endrjū Kogliano, Ītan Moro, Robert Nilson,...) tiksiet atrasti.

Edmontonā un Karolīnā janvāris tiešām kļūst par izpārdošanas mēnesi
Pašlaik divu komandu ģenerālmenedžeri nodarbojas ar aktīvu pārējo NHL vienību apsvanīšanu. Galvenais jautājums ir "Vai jums nevajag pāris jaunu spēlētājus?". Protams, šie ir Edmontonas "Oilers" un Karolīnas "Hurricanes" komandu vadītāji. "Hurricanes" potenciālajiem maiņas partneriem piedāvā Jusi Jokinenu, Sergeju Samsonovu, Rodu Brindamūru, Metu Kalenu, Džo Korvo, Skotu Vokeru un Reju Vitniju. Savukārt Edmontonas "Oilers" vēlas atbrīvoties no Endrjū Kogliano, Roberta Nilsona un, ļoti iespējams, arī Šeldona Surreja.

Kovaļčuks vēl aizvien tiek medīts
Atlantas "Thrashers" un Iļjas Kovaļčuka aģents vēl aizvien risina pārrunas par iespēju noslēgt jaunu līgumu un tuvākajās dienās norisināsies kārtējā sarunu kārta, taču pa to laiku nu jau sešas NHL vienības ir gatavas iesaistīties maiņas darījumā, lai tikai dabūtu Kovi pie sevis. Kā pašlaik reālākie kandidāti tiek minēti Čikāgas "Blackhawks" un Vašingtonas "Capitals", tiesa "Caps" tas varētu būt tikai kā "izīrēšanas" darījums (pretī dodot aizsargu Karlu Alzneru). Tāpat Losandželosas "Kings" ir ieinteresēti Kovaļčuka pakalpojumos un ir "izteikuši ļoti pievilcīgu piedāvājumu, kurā ir pareizais skaits debitantu un drafta izvēļu". Toronto, Kalgari un Bostona vēl aizvien ir kandidātu sarakstā.

Filatovam tiek meklēta jauna komanda
Kolumbusas "Blue Jackets" vadība pašlaik meklē maiņas partneri darījumam, lai atbrīvotos no uz KHL "aizbēgušā" Ņiķitas Filatova (Maskavas "CSKA"). Lai arī iepriekš komandas ģenerālmenedžeris Skots Hausons bija izteicies, ka Filatovs ir komandas "nākotnes spēlētājs", pašlaik, ļoti iespējams, šis apgalvojums tiek pārskatīts un vienības vadītāji meklē komandu, kas turpmāk varēs risināt Filatova atgriešanās uz NHL jautājumus. Vienīgā prasība no "Blue Jackets" puses ir, lai pretī tiktu dots pirmo divu maiņu aizsargs. Maiņas laiks netiek precizēts, taču tiek ziņots, ka tas varētu notikt 2010. gada drafta dienā.

Vašingtonas "Capitals" var šķirties no vārtsarga
Lai ari Vašingtonas komanda pašlaik ir vieni no galvenajiem pretendentiem uz Iļjas Kovaļčuka nolīgšanu, tāpat ASV galvaspilsētas galvenās hokeja komandas vadītāji domā par aizsardzības pastiprināšanu. Lai šos plānus realizētu dzīvē viņi ir gatavi šķirties no viena vārtsarga, taču tas noteikti nebūs Semjons Varlamovs.

Selanē – no "pīles" par "pingvīnu"
Somu uzbrucējs, veterāns Tēmu Selanē, apstiprinoties iepriekš izteiktajām baumām par Anaheimas komandas vēlmi atbrīvoties no vairākiem veterāniem, var pievienoties Pitsburgas "Penguins" komandai. Tāpat par Selanē interesi izrāda "Bruins" un "Flames" komandas. Vienīgais šķērslis iespējamajām maiņām ir tas, ka Tēmu var nevēlēties pamest saulaino Anaheimu.

Izmantotie resursi:
insider.espn.go.com
thehockeynews.com
sportsnet.ca

Vai Vašingtonas "Capitals" izdosies īstenot savus maiņu plānus?

  • 115

  • 359

  • 87


  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 18:28, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Runājot par KHL... Kovaļčuka sieva ir lietuviete
uz vetras

     [+] [-]

, 2010-01-12 18:29, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Kā Tev patika kā Makgretens šonakt salika Koči ?
Komentētāji forši bļāva without defence !!
Kā saliek Koči man vienmēr patīk...
Bet kautiņš tiešām neslikts. Koči taisa "šovus" visai regulāri (mūsu pašu Ivanānam ar Koči ir izdevušies skatāmākie kautiņi visā NHL karjerā + vēl vismaz vairāki no redzētajiem ir bijuši labi).

  -4 [+] [-]

, 2010-01-12 18:34, pirms 14 gadiem
Ja Čikāga vai Caps dabūs Koviju, tad Stenlija kauss praktiski garantēts...
Vai nu Hossa+Toews+Kovi, vai arī Ovi+Kovi....abas kombināciajs ir, godīgi sakot...nāvējošas

  +3 [+] [-]

, 2010-01-12 18:38, pirms 14 gadiem
Liquidforce rakstīja: Ja Čikāga vai Caps dabūs Koviju, tad Stenlija kauss praktiski garantēts...
Vai nu Hossa+Toews+Kovi, vai arī Ovi+Kovi....abas kombināciajs ir, godīgi sakot...nāvējošas
Nu nezinu gan
Mini 3 reizes, kāpēc hokejā bez uzbrucējiem ir vēl pāris pozīcijas?
Lai gan tevis pieminētajām komandām nav slikta aizsardzība, bet Kovi neko tur negarantēs.

     [+] [-]

, 2010-01-12 18:43, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: p.s. kādēļ neviens netaisa šāda veida rakstus par NBA? manuprāt, būtu diezgan vērtīgi...
Šis jautājums jāadresē sadaļā basketbols. Bet katram ir dota iespēja meklēt, apkopot un pasniegt info. Ja nav ne viena, tad sac darīt un būs raksti par NBA kā arī varbūt kļusi par vienu no spicākajiem Latvijā kas orientējās NBA kā Juris NHL.

  +7 [+] [-]

, 2010-01-12 18:56, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: Nu nezinu gan
Mini 3 reizes, kāpēc hokejā bez uzbrucējiem ir vēl pāris pozīcijas?
Lai gan tevis pieminētajām komandām nav slikta aizsardzība, bet Kovi neko tur negarantēs.
Džeks, var manīt, pilnīgi nemaz neorientējās , ja var tādas muļķības sarakstīt.

  -3 [+] [-]

, 2010-01-12 19:09, pirms 14 gadiem
Man gan šķiet, ka Kovi sieva ir amerikāniete.

     [+] [-]

, 2010-01-12 19:23, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Man gan šķiet, ka Kovi sieva ir amerikāniete.
yandex.ru izmet, ka Kovaļčuka sieva ir: Николь Амбразайтис. Visai lietuviski, teiksim tā + viņa bija kkāda dziedātāja Krievijā (солистка группы «Мираж»).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-12 19:41, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Uzsvars uz daudzkārt vērtīgāks ! . Ja jau tie centri ir tik vērtīgi,derētu visus trīniekus veidot no centriem . Biju domājis,ka katrai pozīcijai ir sava loma un nozīme maiņā,komandā.Bet laikm būšu kļūdijies. Droši,ka Bekstrēms nenoliedzami ir daudzkārt vērtīgāks nekā Ovi,jo viņš ir centrs . Saprastu,ja tu to teiktu tieši par Wašingtonas komandu.
Un kurš tad tiem malējiem dod piespēles, ja ne centrs?

Piekrītu, ka centrs ir svarīgāks, nekā malējais.
Paskat, kur ir Atlanta ar savu afigenno malējo - Kovi, bet bez kārtīga centra.

     [+] [-]

, 2010-01-12 19:45, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: yandex.ru izmet, ka Kovaļčuka sieva ir: Николь Амбразайтис. Visai lietuviski, teiksim tā + viņa bija kkāda dziedātāja Krievijā (солистка группы «Мираж»).
Tas ir humors, jo par to, ka viņa it kā ir amerikāniete lasīju krievu sporta portālos.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-12 19:46, pirms 14 gadiem
Labs centrs komandai var dod daudz vairāk nekā labs malējais.

Tieši tāpēc arī Kovi grib tikt prom no Atlantas, jo daudzas sezonas pēc kārtas viņam nemaz nav normāla centra, kurš varētu iedod normālas piespēles (un regulāri). Antropovs parādījās vien šosezon (kaut gan arī viņš nav tas labākais centrs (NHL līmenim, un Kovaļčukam atsevišķi ņemtam)).
+
Centrs ir atslēgas figūra jebkurā aizsardzības zīmējumā (mālējiem nereti ir visai nosacīta loma, tik vien kā aizņemt vietu gandrīz vai).

     [+] [-]

, 2010-01-12 19:47, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Tas ir humors, jo par to, ka viņa it kā ir amerikāniete lasīju krievu sporta portālos.
Dzeltenā prese nereti ir noderīgāka...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-12 19:52, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Tas ir humors, jo par to, ka viņa it kā ir amerikāniete lasīju krievu sporta portālos.
sports.yahoo.com: Ilya Kovalchuk either named new Russian czar or...

rushockey.com: Russian Hockey Digest

Tell us about your girlfriend (Intervija vēl pirms kāzām).
I. Kovalchuk: Her name is Nicole. She was born in Lithuania, but last three years been living in St. Petersburg. We met three years ago. Also, Nicole used to be a singer of a pop group Mirage.

  +4 [+] [-]

, 2010-01-12 19:59, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Labs centrs komandai var dod daudz vairāk nekā labs malējais.

Tieši tāpēc arī Kovi grib tikt prom no Atlantas, jo daudzas sezonas pēc kārtas viņam nemaz nav normāla centra, kurš varētu iedod normālas piespēles (un regulāri). Antropovs parādījās vien šosezon (kaut gan arī viņš nav tas labākais centrs (NHL līmenim, un Kovaļčukam atsevišķi ņemtam)).
+
Centrs ir atslēgas figūra jebkurā aizsardzības zīmējumā (mālējiem nereti ir visai nosacīta loma, tik vien kā aizņemt vietu gandrīz vai).
Likteņa ironija Atlantas gaumē

Marc Savard. Traded to Atlanta by Calgary for Ruslan Zainullin, November 15, 2002. .
Signed as a free agent by Boston, July 1, 2006.

Dabuja zelta gabalu par velti, vēlāk arī atdeva par velti...

     [+] [-]

, 2010-01-12 20:10, pirms 14 gadiem
Kovi pie Ovi!!! Teodoru var dot prom, jo Valramovs ar Neuvirthu ir abi labi. Pirmā un otrā maiņa, tad būtu ideāla.
CERAMS, ka Kovalchuks spēlēs CAPS!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 20:16, pirms 14 gadiem
Alex Ovechkin, The Great #8 rakstīja: Kovi pie Ovi!!! Teodoru var dot prom, jo Valramovs ar Neuvirthu ir abi labi. Pirmā un otrā maiņa, tad būtu ideāla.
CERAMS, ka Kovalchuks spēlēs CAPS!!
Un to tu saki par vārtsargiem, kuri abi kopā NHL aizvadījuši dažus desmitus maču?

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 20:21, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nu tad jau Kovi vietā atliek paņemt Bekstrēmu(vai vēl virkni nenoliedzami vērtīgāko) un SC ir kabatā ?
Katrā gadījumā viduvēji spēlētāji vienā maiņā ar TOP centru var izdarīt daudz vairāk nekā lielisks malējais ar diviem viduvējiem partneriem - centru un otru malējo.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 20:21, pirms 14 gadiem
cerams, ka Kovi nenonāks CHI. Caps būtu pats labākais variants.
Bet man pašam patiktu Kovi redzēt Toronto.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 21:06, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nu tad jau Kovi vietā atliek paņemt Bekstrēmu(vai vēl virkni nenoliedzami vērtīgāko) un SC ir kabatā ?
Nav uzreiz kabatā, bet ar vienu pašu Kovi, tas ''ir vēl mazāk kabatā''?

Laikam jau muļķīgi tev kaut ko stāstīt, tev, ja vajadzēs, laikam pat krievu vārtsargs būs rezultatīvāks, nekā kanādiešu uzbrucējs

     [+] [-]

, 2010-01-12 21:30, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Vašingtonai nav nepieciešams Kovaļčuks. Uzbrukums viņiem jau tagad ir līmenī.

Trūkst tikai viens labs DD un stabils vārtusargs Teodora vietā...
piekrītu iepriekš rakstītajam. Capitals jau tā ir 1. vietā gūto vārtu ziņā, komanda tā pat ir ļoti populāra (ja nemaldos, tad visvairāk izpārdoto mājas spēļu visā NHL), tā kā Kovaļčuka piesaiste būtu tikai naudas izšķiešana. Labāk lai Kovi paliek un turpina stutēt Atlantas komandu, kura, starp citu, šogad ir savākusi diezgan pieklājīgu sastāvu. Pēdējā laikā Atlantai gan nav īpaši veicies, bet NHL ir īpatnēja ar to, ka komandu varējums nav stipri atšķirīgs, un katrs var uzvarēt (un tā nereti arī notiekās). Un situācija līgā ļoti strauji mainās. Atliek vien atcerēties, ka Karolīna, kura šobrīd ieņem pēdējo vietu līgā, Stenlija kausu izcīnīja pirms 4 gadiem, līdzīgi ir ar Anaheimu, Tampabeju utt. Komandas pēc to potenciāla ir tik līdzīgas, ka to, kas ir labāks, izšķir vismazākie sīkumi.
Atgriežoties pie Vašingtonas,runas par pastiprināšanos rosina domāt, ka komanda šogad varētu iet uz visu banku, lai tikai izcīnītu Stenlija kausu. Bet, vai tiešām ir nepieciešams tā steigties? Galu galā, tikai prims dažām sezonām komandā sākās jaunā atmoda, pēc kuras komandas sniegums arvien uzlabojas Pirms diviem gadiem, pēc ilgāka laika iekļuva playoff`os, pagājušo gad ļoti sīvi cīnījās ar Pingvīniem. Arī sniegums regulārajā čempionātā arvien uzlabojas. Tāpēc nevajadzētu mainīt to, kas jau labi darbojas, vajag tikai paciesties. Uzbrukuma līnija ir tik perfekti noformēta, ka šobrīd neko vairāk nevarētu vēlēties. Komandā ir gan jauni spēlētāji ar milzīgu talantu, gan arī vecie buki, kas var savaldīt, kā arī NHL labākais iemetienu uzvarētājs (Deivids Stekls), kā arī tik prasmīga 4. maiņa, ka citā komandā varētu būt ar augstāku numuru. Tiesa, aizsardzībā ir zināmi robi. Kā jau iepriekšējos komentos minēts, tad komandai vajadzīgs riktīgs aizsardzības aizsargs. Uzbrūkošo aizsargu ir pietiekami, turklāt viņi bieži vien ir neuzmanīgi, kā rezultātā tiek zaudēti vārti. Ja komandā būtu vēl kāds pieredzējis DD (kāds komandā ir Poti), tad esmu drošs, ka ielaisto ripu skaits samazinātos. Par vārtsargiem man nekādu bažu nav. Gan Varlamovs, gan arī Noivirts ir ļoti talantīgi, kā arī cītīgi strādātāji, turklāt ar viņiem strādā Artūrs Irbe, kas var viņiem dot ne tikai vērtīgus padomus, kā labāk sargāt vārtus, bet vispār palīdzēt kļūt gan psiholoģiski spēcīgākiem, gan par labākiem cilvēkiem kopumā. Par Teodora lietderību gan es neesmu tik drošs. Tā jau viņš ir labs vārtsargs, bet vienmēr pamanās ielaist pāris ripas spēlē. Varbūt no viņa var attiekties, lai iegūtu līdzekļus aizsarga iegādei? Tad jau manīs.

     [+] [-]

, 2010-01-12 21:40, pirms 14 gadiem
bambino88

Runājot par Karolīnu, nevajag pat atcerēties 4 gadus vecus notikumus, pagājušsezon viņi bija Konferences finālā.

Štekels, starp citu, tikko pagarināja līgumu ar "Capitals" pagarināja uz trim sezonām (1.1 miljons gadā). Ta ka ar viņu viss skaidrs.

Par izpārdotajām spēlēm,... ja nemaldos, tad vairākām komandām pašlaik ir sellautu sērija. Ja nekas nav mainījies Minesotas "Wild" selauti ir bijuši VISĀS spēlēs, kopš viņi ir pievienojušies NHL (par to gan neesmu īsti drošs).

     [+] [-]

, 2010-01-12 21:56, pirms 14 gadiem
Visi runā, cik ļoti Kovi grib to kausu, tad es arī minēju tos piemērus.
Par Wild sellout sēriju pareizi teici, tikai iekš NHL sellout apraksta netikai gadījumus, kad tiek izpārdotas biļetes, šis termins ietver arī gadījumus, kad biļetes tiek izsniegtas nevis nopirktas. Un tā kā Minesota vispār skaitās tāds kā hokeja štats (ar visām tām universitāšu komandām), tad nav ko brīnīties, ka kāds organizē biļešu izsniegšanu, jo gribētāju tur gan jau ka netrūkst.
Avots: thehockeywriters.com: Wild’s Sellout Streak A Pathetic Farce |...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 22:04, pirms 14 gadiem
bambino88 rakstīja: Visi runā, cik ļoti Kovi grib to kausu, tad es arī minēju tos piemērus.
Par Wild sellout sēriju pareizi teici, tikai iekš NHL sellout apraksta netikai gadījumus, kad tiek izpārdotas biļetes, šis termins ietver arī gadījumus, kad biļetes tiek izsniegtas nevis nopirktas. Un tā kā Minesota vispār skaitās tāds kā hokeja štats (ar visām tām universitāšu komandām), tad nav ko brīnīties, ka kāds organizē biļešu izsniegšanu, jo gribētāju tur gan jau ka netrūkst.
Avots: http://thehockeywriters.com/wilds-sellout-streak-a-pathetic-farce/
Minesota ir, iespējams, vēl hokejistiskāka nekā Kanāda (katrā gadījumā ne mazāk).

Un par selautu. Komandu īpašniekiem jau ir vienalga ir izmantota tā biļete (abonements) vai nē, nauda tāpat iekasēta... .

     [+] [-]

, 2010-01-12 22:23, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Un to tu saki par vārtsargiem, kuri abi kopā NHL aizvadījuši dažus desmitus maču?
Ja viņi izlems, ak ar Varliju un Neuviju būs labi, tad atā Teodoram. Tāpat pēc šitās sezonas Žozē vairs Caps nespēlētu.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 22:33, pirms 14 gadiem
Alex Ovechkin, The Great #8 rakstīja: Ja viņi izlems, ak ar Varliju un Neuviju būs labi, tad atā Teodoram. Tāpat pēc šitās sezonas Žozē vairs Caps nespēlētu.
Taču tāpat ir vairāk nekā skaidrs, ka ar diviem jaunajiem vārtsargiem uzsākt sezonu (nākamo) būtu ja ne neprāts, tad visai riskanti gan.

Pie tam, tāpat, vairāk nekā skaidrs, ir tas, ka gan Varlamovs, gan Noivirts vienā komandā nākotnē nespēlēs, vajadzēs maiņu var jau gaidīt, kad Noivirta (jo, kā tiek norādīts, tieši Semjons ir komandas "nākotnes vārtsargs") vērtība pieaug, taču tā gaidot var tikai sačakarēt visu (nesenā NHL vēsture šādus piemērus atceras).

Teiksim tā (ar nākamās sezonas perspektīvu) - Varlamovu jāatstāj kā pirmo, jāpiepērk klāt kāds otrais numurs (pēc spēles, ne nomināli) - veterāns, kurš dalītu spēles laiku ar Noivirtu, kuru savukārt sezonas laikā varētu mēģināt aizmainīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-13 11:26, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Vai Top centrs ar diviem viduvējiem spēlētājiem maiņā varēs izdarīt vairāk,kā Top malējais uzbrucējs ar viduvēju spēlētāju centrā ? Vai tomēr labam rezultātam ir nepieciešami abu šo pozīciju Top spēlētāji ? Centram ir savi pienākumi laukumā,malējam uzbrucējam savi. Un ja tas malējais uzbrucējs sezonā gūst vairāk punktus,vārtus,tad man grūti saprotams teiciens,ka tas centrs ir vienozīmīgi lietderīgāks,svarīgāks. Tik pat labi var pateikt,ka svarīgāks ir aizsargs,vai vārtsargs .Jo bez viņu labas spēles visi tie centri un malējie uzbrucēji uzvaras negūs. Katram ir savi pienākumi laukumā,tas arī viss. Atkārtošos,ja Leflers būtu to atiecinājis tieši uz Vašingtonu,es piekristu,ka Bekstrēms tomēr būtu nozīmīgāka figūra šajā komandā,jo Vašikiem jau ir labi malējie uzbrucēji,bet kad atiecina uz visiem,es nepiekrītu. Lai atrod Atlantai centu kas būs lietderīgāks par Kovi punktu ziņā,tad arī parunāsim. Tāds Savārds liekas spēlēja Atlantā kopā ar Kovi ? Cik zinu,tad Savards nav sliktāks par Bekstrēmu,bet kaut kā Kovi loma(statuss) komandā bija nemainīgs,(komandas līderis)un rezultatīvakais spēlētājs.
Jā, centrs ir daudz svarīgāks kopējā zīmējumā par malējo. Varu Tev nosaukt vesalu kaudzi centru ar kuriem spēlējot kopā malējie ir uzstādījuši savus rezultativitātes rekordus, kurus citās maiņās tiem nav izdevies atkārtot. Otrādi tā lieta gan īsti nestrādā.

Kaut vai izpēti Ovečkina statistiku pirms Bakstrēma un šobrīd, kā Hītlijs spēlē blakus Torntonam, kā Čīčū iemeta 50+ vārtus, kā pieaug rezultativitāte visiem Krosbija un Malkina maiņas biedriem un, kas notiek, kad viņus ieliek citā maiņā. Un tas vēl ir par aizsardzību vispār nerunājot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-13 13:29, pirms 14 gadiem
Fakts paliek tads, ka gan ovi gan kovi, ta saucamie golu masinas nav pat pietuvojusies stenlija kausam, lai cik vartus vini ir guvusi pedejas sezonas. Hokejs tomer paliek komandas sporta veids. Piekritisu Caps Kovi galigi nav vajadzigs, viniem uzbrukums ir laba limeni, pietrukst labu aizsargu, melna darba daritaju, tadu ka skrastins. Cikagai varbut, bet es domaju vini nespes piedavat pietiekami labu ligumu, lai ari kovi grib spelet konkuretspejiga komanda par kapeikam vins ari nekapas. Manuprat Kings butu labakais variants, jo vini pagaidam spej turet tadu pasu limeni ka atlanta, kovi varetu vinus pacelt krietni labaka limeni.